Kurz korejčiny v Soule
Ahojte, Chystám sa do Soulu a rád by som svoj dvojmesačný pobyt prežil užitočne. Nerád by som tam len tak pobehoval, rád by som sa prihlásil na kurz korejčiny priamo v Soule. Vedel by mi niekto povedať či sa dá nájsť v Soule mesačný alebo dvojmesačný kurz kórejčiny (pre začiatočníkov)? Existuje niečo také? Ako sa môžem na takýto kurz prihlásiť zo slovenska? Koľko by to stálo?
Momentálne som len začiatočník, a ako sa hovorí: " Samouk najhorší uk" :) Už dlhší čas zháňam kurz korejčiny na Slovensku, ale márne. Myslím že v Soule tento problém nieje. No obávam sa dlžky pobytu. Dva mesiaca je krátka doba...Dosť krátka na hľadanie a absolvovanie rýchlo kurzu. Prosím Vás ,ak viete, poradte mi . 100000 krát Ďakujem... Anyong:-)
#1 Michal E. - 06.06.2004 08:11
Ahoj,
nasel jsem tohle:
Seoul Korean Language center: (02)563 3226
Shisa institute: (02) 2278 0509
Korea Herald Institute: (02)753 9155
Predcisli pro koreju: (82)
Volal jsem na mistni informace a rikali mi, ze v Seoulu nabizi kurzy korejstiny jak v privatnich institucich tak na skolach. Privatni maji pry byt levnejsi. Presne ceny bohuzel neznam. Doporucil bych ti par veci. Zaemailuj na Slovenskou (popripadne ceskou) ambasadu v Seoulu, tam ti urcite poradi dobre. Take vim, ze na internetu je hodne informacii a online kurzu. napr.: http://www.koreainfogate.com/tutor/tutor.asp
ahoj,
Michal
p.s. Take jsem nekde slysel ze YMCA ma docela levne kurzy, ale neznam ani delku ani cenu.
#2 Bio - 06.06.2004 17:43
Ahoj Michale,
Urobím tak ako doporučuješ :)
100000...000 krát Díky. :)
Prajem pekný deň :)
PS: Co je to YMCA?
#3 Michal E. - 06.06.2004 19:01