kraj

Milan BFuSM - 09.11.2011 17:38
Zajímalo by mě, jestli se bude hrát krajský přebor Jihomoravský nebo Vysočina, jelikož ty články co tu čtu, tak jsou jen o tom jak si každý stěžuje a naříká jak je všechno špatně , ale nikde jsem se nedočetl co se stím hodlá dělat nebo nějaký nápad návrh,vždyt máme celou zimu něco vymyslet třeba spojit kraje,byla by to docela velká škoda aby se hrál městský nebo okresní přebor!!!!!!!
#1 A. Stehlík NiHiY - 09.11.2011 17:40
Zatím se ještě neví co s tím. To se uvidí na Valné hromadě Jmk, ale mohla by to být jedna z alternativ...
#2 Roman, Dalečín JRVwp - 10.11.2011 07:55
Zdravím, já předpokládám, že kraj Vysočina se hrát bude, letos byly jen 4 tá¨ýmz, což je minimum a byl to tím pádem také nejhorší ročník co já jsme zažil. Hraje se také okres Žďár nad Sázavou, který měl letos 6 účastníků, již podruhé vyhrál TJ Sokol Bystřice n. P., nicméně kraj hrát něchtějí, což je problém velké většiny, a podle mě bude tím důvodem i povinnost mládeže, zároveň ale i tzv. funkcionářů, kterým se do toho nechce, což je škoda. Myslím si že za úvahu by stálo i spojení krajů dohromady, pokud by se některý neměl hrát z důvodu malého počtu. Největší zklamání je, že problémy jsou u sousedících krajů JHM, Vysočina, Pardubice, přitom ale vím, že desítky týmů v těchto regionech hrají nějaké nižší soutěže. Zde by měla být nějaká motivace od svazu, jinak to "chytnou" i ostatní kraje a to by bylo zbytečné. Další možností by bylo vytvoření mezisoutěže mezi 2.ligou a krajským přeborem (oblastní přebor, divize, nebo tak něco) a v kraji by pak nemusela být mládež, použe např zvýhodnit kraj s mládeží dotacemi ze svazu, "oblastní" týmy by museli mít mládež...no jen uvaha, řešení by se nějaké určitě našlo, nicméně pokud nezačne ČNS podporovat nižší soutěže, tak to pojede z kopce až to dojede do takovýho lejna, ze kterýho už se to nikdy nikam nepohne...
#3 M. Strejček - 10.11.2011 10:05
Nechtít vychovávat mládež v krajích ,to je jen záčátek konce.Protože těch pár zodpovědnějších oddílů,který se mládeži ještě věnují a(žáci) nebudou mít ve svém blízkém okolí s kým hrát to také brzo zabalí.
#4 Milan wArNk - 10.11.2011 10:20
Samozřejmě souhlasím,mládež se vychovavat musí, ale proč kraj???? Spoustu oddilu co znám tak si skoro vše nebo nějakou část hradí ze své kapsy,tak proč nepodmínit mládež až od ligy, tím by se do kraje přihlásilo více týmu,pořad je to lepší než to poslat do kytek!!!!
#5 Milan Pivnička fikRC - 10.11.2011 10:22
Pro Romana: Podle mě je další soutěž mezi krajem a 2. ligou naprostou utopií ! Už teď jsou obrovské problémy, aby se vůbec hrály kraje a kde se seženou oddíly na další mezisoutěž ? Rozumím, že máš na mysli, že kraje by doplnili oddíly z okresu, pokud by tam neměli povinnost mládeže. Ale není to jen o této podmínce, je to i o vzdálenosti cestování, výkonnostnímu skoku - a to jsou další důvody, proč to stejně nakonec okresní oddíly do kraje zkusit nepůjdou......Bohužel. Kraje jsou podle mě odsouzeny k dalšímu skomírání, až nakonec stejně dojde k jejich sloučení, tak jak už jsem popisoval výše. Ale strašně rád bych se mýlil, doufejme, že třeba se nějaké nové oddíly přihlásí....
#6 Milan wArNk - 10.11.2011 10:42
Další oddíli se nepřihlásí,jelikož bude pořád podmínka MLÁDEŽ,, HRA NA DVA DOPADY atd! Přitom v nižšich soutěží hraje spoustu kvalitnich hráču,min. co mají na kraj, jen vytvořit pomínky a nějakou motivaci.
#7 Olda - 10.11.2011 11:47
Snaha prinutit oddily vychovavat mladeze zcela jiste mela byt ku prospechu nohejbalu, ale nejsem si jisty, ze soucasne nastaveny system prinasi rozkvet mladeze nebo spis upadek soutezi, ktere jsou mladezi podminene. Ctu v diskuzi, ze problem s tim, ze nikdo nechce postoupit do krajske souteze, je ve vice krajich. Upadajici prestiz krajske souteze vede ke snizeni poctu jejich ucastniku nebo jeji urovne (hraje ji kazdy kdo se prihlasi). Otazka je, jaky podil na upadku krajskeho nohejbalu ma mladez a jaky hra o vikendech, cestovani ci odlisna pravidla - to by se muselo zanalyzovat. Kazdopadne pokud se soucasna situace v krajich bude zhorsovat, tak budou krajske souteze zanikat a misto planovaneho rozvoje mladeze tu bude propastna dira mezi mesty/okresy a ligou.
#8 M. Strejček - 10.11.2011 12:07
Ligové oddíly na tom nejsou o moc líp než ty krajské a není jich mnoho,aby se na nich stavěla základna.Měli by jít jen příkladem.
Co budete dělat za 5 až 10 let s takovýmhle přístupem?
#9 Standa bInWf - 10.11.2011 13:32
Tak to u nás ve Středních Čechách jsme vyjímkou,máme Krajskou soutěž a Krajský přebor,obojí o 8 mužstvech,každý rok tvrdý boj o postup do KS.Ale s tou mládeží je to podobné jako jinde /světlé vyjímky Stratov,Plazy,Český Brod,Mnichovo Hradiště/,jinak sem tam nějaký nohejbalista.Je to více o lidech,co by se o mládež starali než o klukách,ty by se spíše našli,ale když se o ně nemá kdo starat,tak odcházejí k jiným sportům,ale spíše k počítači.
#10 Olda - 10.11.2011 14:25
Ad #8. Myslite pristup svazu nebo oddilu? Ze by bylo krasne, kdyby kazdy oddil mel tucet dorostenci ci zaku je jasne, ale jak toho dosahnout? Chtel jsem upozornit na to, ze pokud kvuli povinnosti mit mladez zanikne nekde krajska soutez, tak to nebude ku prospechu ani mladeze ani niceho jineho. Soucasny model vyzaduje mit druzstvo mladeze. Ale vytvorit a udrzet druzstvo stejne starych deti je narocne. A stejne u nohejbalu skonci zhruba dva jedinci z celeho druzstva. Pritom casto nohejbal hraji potomci nohejbalistu a jejich tatinkove jsou ochotni je trenovat. Pokud nekde takto vypiplavaji jednoho ci dva kluky, ktere pak zacleni do dospeleho druzstva, tak to je podle me dost podobny prinos, ktery ovsem neni nijak zohlednen.
#11 Milan wArNk - 10.11.2011 14:33
V dnešní době najít žáky ,který by bavilo začít trénovat a hrát nohejbal je docela velký problém, raději se budou věnovat jiným sportům fotbal,florbal atd. hold nohejbal není zas tak pro tu mladší generaci populární,ale znám spoustu talentů,kteří od žáků pod vedení kvalitních trenérů dosáhli hodně úspěchů,ale jen v dorostu a poté jejich kariera skončila, spoustu námahy a dřiny a s 20 žáků hraje aktivně tak možná jeden dva!!!!!!!!!!!!!!!
#12 Petr HNLhb - 10.11.2011 16:49
Panové, já a moji kamarádi hrajeme okres. Vše si platíme sami a nikdo nám ničím nepřispěje. Nemáme zájem hrát krajský přebor o víkendech a jezdit po kraji. To jsme radši s rodinou a nebo jednou za čas nějaký turnaj. Ani se nechceme otravovat s výchovou žáků a přemlouvat je k tréninkům. Jsou mezi námi kluci co hráli první, druhou ligu a okres jim maximálně vyhovuje. Výkonnostně můžeme hrát krajský přebor a asi ho i vyhrát, ale není a nebude zájem. Těch pár nadšenců co se na úkor rodiny a ostatních zájmů věnují výchově mládeže dělá chvályhodnou práci. Ale ne každý odstřelí vše ostatní na úkor "blbého" nohejbalu.
#13 Tomáš-Abus CaIgq - 10.11.2011 16:59
Možná se zeptám blbě,ale mládež musí mít týmy,které chtějí postupovat z kraje,ne?Nebo všichni účastníci kraje?
#14 Milan BFuSM - 10.11.2011 17:06
Však si hrejte ten váš okres,nikdo vás nepřemlouvá natož nutit! Více se na to nedá odpovědět škoda času!
#15 Milan BFuSM - 10.11.2011 17:12
Pokud chcete hrát kraj tak musíte mít mládež
#16 Milan BFuSM - 10.11.2011 17:12
Pokud chcete hrát kraj tak musíte mít mládež
#17 Strom - 10.11.2011 17:29
Nebo se vyplatit.
#18 Milan wArNk - 18.01.2012 14:09
Tak to vypadá,že Krajský přebor na Moravě více než pravděpodobně skončí nebo-li skončil, Holubice jdou do druhe ligy???
#19 Honza NahOi - 18.01.2012 21:49
Moravskoslezský už ani není (hráčů hodně, ale senilní vedení na kraji). Olomoucký hrají 4 nebo 5 týmů. Jihomoravský po postupu Holubic asi taky končí. No zajímavý to vývoj...
#20 :( xGqNt - 18.01.2012 22:03
A bude to horší a horší na celé Moravě a Vysočině.:(
#21 milan wArNk - 19.01.2012 07:43
Ale pokud to tak bude dál pokračovat tak bude nejnižší soutěž druhá liga odpadnou kvalifikace atd. ctelo by to začít stím něco dělat!!!
#22 Roman, Dalečín JRVwp - 19.01.2012 07:55
No je to smutné že kraje nemají absolutně žádnou motivaci a podporu od ČNS, pro mě nepochopitelný přístup. Co se týká Vysočiny, tak hrát by měli na 100% SK DRAK Dalečín, NK Smrček, ABUS Jihlava, Žďár "B", a nováčkem by měl být Havlíčkův Brod...okres Žďár n. S vyhrál již podruhé TJ Sokol Bystřice n.P., nicméně do kraje zatím jít nechtějí...nevím jak Třebíč, v našem kraji je aktuálně v jednání sloučení s jihomoravským a pokud holubice budou hrát ligu tak je to asi jedinná možnost pro nezaniknutí JHM kraje...
#23 Milan Pivnička fikRC - 19.01.2012 10:53
Pro Romana: Třebíč by měla hrát kraj, takže na Vysočině by mělo být 6 týmů, jestli dobře počítám...... Akorát nevím, jestli bude hrát Smrček, protože Míra Bednář něco na minulé schůzi kraje avizoval, že to možná nedají dohromady..... Pak by na Vysočině bylo jen 5 týmů. Pokud dojde ke sloučení, přibudou cca 3 týmy z Brněnského kraje.....Takže dohromady 8-10 týmů celkem, to už by byla pěkná soutěž!
#24 Vranis LoDyr - 19.01.2012 11:36
Dobrý den. Jak to vypadá s mládeží v týmech, které budou hrát tento rok kraj Vysočina? děkuji
#25 Tom WuCCa - 19.01.2012 12:35
Bác. Co se vědělo je tady. To je důsledek panování Modřic. Nadávali jste na Opravila pak na Hanáka. Ale hlavní škůdci jižní Moravy byli v Modřicích. Kdo měl dvě nohy a balón mu nevadil skončil v Modřicích. Za každou cenu tituly, béčko dostat do I. ligy, mladé do dorostenecký ligy. JJako upíři vysáli všechen nohejbalový život na jižní Moravě. Jejich tituly mají pachuť spálený země. Teď se to potvrdilo. Holubičky frnknou do II. ligy a kraj už nikdo nikdy nedá dohromady. Za pár let už ale nebude kde brát. Svaz podporováním hlavně extraligy a repre tohle má na svědomí. Po jižní Moravě padnou další kraje.
#26 Milan wArNk - 19.01.2012 13:15
Musím souhlasit Modřice na tom mají taky svou část,ale k zániku Krajskeho přeboru si mužem sami ,pokud se sloučí kraje Vysočina a Moravský kraj,už by to mohlo mít nějakou uroven,ale je otazkou jestli budou všichni stím souhlasit a hlavně cestování atd.
#27 Petr cowvG - 19.01.2012 14:46
Modřice postupně zrušily konkurenční MS Brno a Obřany. Stáhly všechny v Brně na jedno místo. Hráče i funkcionáře. Stejně jako okolí. Pak vznikl Útěchov, kam se odkládají ti přebyteční do krajského přeboru. V budoucnu jsou pak Modřice vázané jen na své odchovance, protože v kraji není kde brát. Farma Modřice Holubice jde nahoru. Ale ze sportovního hlediska se to takhle děje ve všech sportech a je to přirozený vývoj. Nejde to jinak. V malých sportech je to vidět více než třeba ve fotbalu.
#28 Milan Pivnička fikRC - 19.01.2012 15:16
pro Vranis č.24: Co mám informace, tak mládežnický KP Vysočina by měl hrát Žďár, Dalečín, Smrček (ti budou hrát, i kdyby nehráli KP mužů - dle info M. Bednáře) a předpokládám Třebíč. Nevím jak Bedřichov. Pokud by došlo ke sloučení KP mužů s Brněnským krajem, pak předpokládám, že se sloučí i mládežnická soutěž = těch týmů by bylo víc, minimálně asi o Modřice.
#29 Milan BFuSM - 19.01.2012 15:31
Na to mam trošku jiný nazor ,kolik pak odchovancu hraje v B pokud dobře počítám tak dva a jinak ve fotbale přestoupení stoji nějaké penize,což tady se poskládá slušný kraj a jak tam někdo trošku kope tak frrr a šup do Modřic i za tu cenu ,že jezdí po celé ČR a zahraje si set možná dva,ale hold hraje ligu a udržet kvalitní hráče v kraji je prostě problém a konkrétně Utěchov, tak zrovna v Modřicích jsou dva hráči a Holubice též začnou lanařit jiné hráče těžko budou hrát v této sestavě ligu to by taky mohli zase skončit v kvalifikaci,ale o záchranu ,ale tahle diskuze má být jak pomoct či podpořit KRAJSKÝ PŘEBOR a ne ho potopit!!!!!!!
#30 Miloš SggFa - 19.01.2012 16:03
Pro Roman, Dalečín JRVwp. Kraje má svaz v Praze v řiti. Ten zajímá akorát reprezentace a ligáči. Krajům sebraly prachy a chtějí jim sebrat možnost chodit na valnou hromadu svazu. Jsou zrušený kvalifikace na republiku. Motivace pro kraje žádná. ČNS je sám ze všech svazů, který ve vedení nemá zástupce za kraje.
#31 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 17:40
Zdravím odborníky na Modřice. Můžete mi chlapci říc kteří nohejbalisté přestoupili z Holubic do Modřic? Zvláště pro Toma, kerý svou nenávist k Modřicím dává najevo nepokrytým způsobem. Ještě jsem nečetl tak nenávistný a přitom debilně neinformovaný elaborát historie Modřic a Jihomoravského kraje. Ty jsi asi jeden z těch moulů který se nikde neuchytil a tak si hraje alespoň na historika... za komančů bys byl v prognostickém ústavu a nebo v jiném ústavu kde se také nosí bílé oblečení ale bez rukávů. Docela se bavím ale může se vyskytnout pár lidí kteří tomu uvěří. Tak chlapci, chlubte se znalostmi a pištš, pište, argumentujte, kteří nohejbalisté z Jihomoravského kraje byli Modřicemi vysáti?.
#32 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 17:58
Pro Toma, Milana, Petra. Schválně, zkuste si stáhnout - http://leteckaposta.cz/606938856 to vás zabije!!! Přeju příjemné pokoukání a neuduste se vzteky! :-))
#33 F Petr cowvG - 19.01.2012 18:41
P. Stehlík, bavme se spíš o budoucnosti. Jeden klub v Brno město Útěchov. Jeden klub Brno venkov Modřice. Nic víc okolo není na rozdíl od zlaté Prahy. Modřice nikdy z Holubic nikoho nepřetáhli. Vždy tam naopak odkládali bezperspektivní hráče. V Brně nemají nohejalisté jakéhokoliv věku jinou variantu než jezdit hrát do Modřic. Protože za dvacet let jste v Brně nedokázali založit žádné jiné oddíly s perpektivou růstu. Sám jste hrálv Obřanech. Proč to tam umřelo pod vaším vedením. Jak vidíte další vývoj nohejbalu v Brně ? Z deseti žáků se vypracuje na extraligu jeden. Čím dál častěji tak budou Modřice muset hotové hráče kupovat. Kromě Rozíka se nikdo mladší než on zatím do extraligy neprofiluje. Ze současné sestavy nenjsou odchovanci Kop, Mrákava, Muller částečně. Odchovanci jsou Rozik, Pospec, Topec, Pelikán. Talent co je doplní během tři let v Modřicích není. Bude se muset koupit. Prosím jen slušnou dizkuzi a argumenty bez úrážek.
#34 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 19:06
Pro Petra. Pokud slušnou diskusi tak ale pouze s pravdivými údaji. Pokud si svoje domněnky někdo vycucává z prstu tak není na slušnou diskusi zralý a ani mu o ní nejde. Píšeš o cizincích v áčku Modřic ale uvědom si, že píšeš o klubu který má nejlepší práci s mládeží za posledních patnáct let. Lépe jsou na tom pouze Karlovy Vary, nikdo jiný. Počítám samozřejmě hlavně to, jak se daří dostat talenty až do extraligy. Je zajímavé že se poslední dobou tleská hlavně klubům které hotové hráče hlavně nakupují. Modřice neocení nikdo. Pouze urážíte a závidíte množství titulů. Makejte a budete je mít také. Pokud na tom budou současné oddíly bv extralize s odchovanci jako Modřice bude dobře. I Vary v době největší slávy měly Tirpáka, Víta, Chytru, Makaru, Babku a já myslím že bych ještě na někoho přišel. Když jsme získali druhý titul tak už si nevzpomínám kdo to z Varů byl, řekl. Počkejte co vás teď čeká, užijte si to. Měl pravdu. Závist je hrozná věc. Jinak co se týká vysávání kraje, spousta kluků v Modřicích začala nohejbal závodně hrát. Později postupně odpadli a hráli rekreačně v místech bydliště. To, že po nich dnes nic není je jen jejich chyba a ne Modřic. Znám desítku talentů kteří by dnes hráli v hodně extraligových týmech v základní sestavě. Když odešli z jakéhokoliv důvodu, mohli v místě bydliště založit oddíl a vycházet z výkonnosti kterou v Modřicích získali. Bohužel, hospoda a lenost za to můžou že kraj vypadá jak vypadá. Jinak během tří let jak píšeš se prosadí zcela určitě mladý Gulda, v záloze ještě některý Nykl, doufám že ještě bývalý supertalent Bernat a jistě se objeví ještě pár kluků v pozdějším věku. Vždyť Gryc a nebo Topinka začali také později. To jen na vysvětlenou a na obranu klubu, který mládeži obětoval tisíce hodin a mohu říc že statisíce korun.
#35 Milan BFuSM - 19.01.2012 19:23
Super diskuze,ale místo diskutování to co je a co se měnit nebude to mužete psát někam jinam,místo pomocné ruky a dobrého napadu jak pomoct a rešit nějak špatnou situaci v Kraji se tu budem dohadovat,děkuji za podporu
#36 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 19:31
Pak si musíš dávat pozor co píšeš a nekecat nesmysly. Jinak budu rád když tě přivítáme na konferenci Jm. nohejbalového svazu a když pomůžeš s jeho rekonstrukcí.... Když mi dáš adresu, dám ti vědět kdy a kde.
#37 Milan BFuSM - 19.01.2012 19:45
Tak konkrétně k článku č.29 se vrátim jen jednou a to co jsem napsal tak za tím si stojím podotýkám ,že jsem psal pouze o druhé lize a bohužel je to tak,ale to není podstata věci, myslel jsem,že se tu vytvoří nějaké návrhy ,ktré sedají nějakém zpusobem realizovat a zachovat nějakým zpusobem K.P. I sloučením Vysociny s Moravou
#38 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 19:48
Pro Milana. Poradím co se špatnou situací v kraji. Založit alespoň 6 oddílů nohejbalu, Přihlásit je do Jm. krajského přeboru, udělat rozlosování, odělat rozlosování mládežnické soutěže, starat se o administrativu, spolupracovat s ČNS, dodržovat termíny. Je to jednoduché, nic jednoduššího nevymyslíš. Bez toho prostě kraj plný pohodlných překopávačů neobrodíš. Tak na konferenci ahoj.
#39 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 20:00
"B" tým loni: Janeba, Gryc, Krejsek, Iláš, Žitňák, (odchovanci jen s kratšími přestávkami v jiných klubech) Zach (neregistrovaný), Novotný (neregistrovaný), Špaček(neregistrovaný), Feichtinger, od dorostu v Modřicích až na asi dvě sezony v Holubicích, Hodinka Útěchov ale v Modřicích hraje od dorostenecké ligy, Sypták Útěchov. Tak,nějak nevím kde jsi sebral ty dva lidi... ale asi máš lepší informace než já. Ty dvacetdevítko! :-))
#40 A.Stehlík NiHiY - 19.01.2012 20:24
A ještě aby zase někdo nevinil z naší situace i svaz. Je to jej a jen naše chyba. Jak si krajské soutěže uděláme, tak je budeme mít. Kolik osobní iniciativy do toho každý vložíte tolik práce bude v kraji vidět. Výsledek je takový jaký je. Dosaďte si tedy neznámé do rovnice přesně podle výsledku, kterým je rozpad kraje. To je výsledek vašeho snažení. A ještě pro Milana a podobné. Kdyby vám na kraji opravdu záleželo, neprobudili byste se hodinu po dvanácté.
#41 Roman, Dalečín ayIbi - 19.01.2012 21:04
Zdravím, pokud chcete řešit někdo nějaký výčitky a problémy netýkající se tématu, založte si jiné vlákno, mě a věřím že nejsem sám, to vůbec nezajímá. Pro M. Pivničku - Smrček bude hrát kraj Vysočina na 100%, takže bude na Vysočině 6 týmů, pokud by přibyl někdo z JHM kraje, bylo by dobře...i když je škoda, že po Pardubickým kraju, bude konec JHM kraje...ještě před 2 roky hrála na Vysočině kraj Chotěboř, Hlinsko, Litomyšl...poslední z Pardubického...nechci dělat proroka ale vypadá to velmi podobně...Pravdou upadání KP je bohužel především fakt, že není žádná podpora svazu, ať chcete nebo ne...spoustu týmů radši kope nějakej okres, kterej bohužel úrovní převyšuje některé krajské přebory, jen kvůli tomu, že v kraji se musíte starat o mládež, potřebujete určitě více financí, ale především to chce mít motivaci hrát kraj, jakou? ...o tom má být tato diskuze
#42 Milan BFuSM - 19.01.2012 21:32
Plně s tebou souhlasim, ale taky ti musím popsat, že lonská sezona JMK stačilo na zápas pouze čtyři hráči ,jelikož více nebylo a má představa že to co zbylo z Utěchova,Modřic C, Vyškova a někteří co se nevejdou do základu Holubic by se poskládali dva tři mančafty které by hráli Kraj Vysočinu
#43 Milan Pivnička fikRC - 20.01.2012 07:51
Pro Romana, Dalečín: Tak to je dobrá zpráva, na Vysočině bude tedy 6 týmů ! Pokud to někdo doplní z Brněnska, mohlo by to být cca 8-9 týmů, ale co se tady píše, tak jich víc asi nepřibude..... :-(
#44 Miloš M. wArNk - 20.01.2012 08:30
Bylo by to dobré sloučit kraje dohromady,ale taky se k tomu vede delší cestování a nejsem si zcela jist zda všechny týmy na to přistoupí, vždy se najde někdo kdo v tom najde nějakou překážku, ale na druhou stranu to hodnotím velmi pozitivně jelikož 8-9 týmů už by to byla slušná soutěž.
#45 Milan Pivnička fikRC - 20.01.2012 09:57
pro Miloš M.: myslím, že 2-3x jet někam mimo Vysočinu zase není takový problém, navíc je to vše po dálnici a v dospupných vzdálenostech.....
#46 Jarda UMhlW - 20.01.2012 11:02
Je to hlavně o té ochotě spolupracovat a nebýt sobec. Pan Stehlík ( mimochodem z Modřic ) tady píše o velkých klubech Modřice a Karlovy Vary. Není vám ale divný, že zrovna jako náhodou v těhle krajích je krajská soutěž úplně v hajzlu? Už to začne právě v žákách a dorostu. Rodiče dají dítě do velkýho klubu místo aby ho nechali v menším klubu se rozehrát. Souhlasím s Petrem. Kdyby stejnou péči od vedení kraje dostali i další kluby, mohla tam být zdravá konkurence. Takto to jeden klub všechno přitáhne jak černá díra. Je náhoda že nápady na ligy žáků zase chodí z Modřic? Proč. Protože nemají v kraji s kým hrát a nikdy už nebudou. Není to o závisti. Ale o tom brát ohledy na další, který nemají tolik peněz a nemůžou udržet proti velkým klubům hráče. Co zbyde s takovým sobeckým přístupem. V kraji jeden obrovský klub. Potom žádná krajská soutěž a možná pár nekopů v okresní soutěži. Je cílem svazu aby to na Moravě tak vypadalo?? Proč se teda mluví o tom, že na Moravě nejsou rozhodčí a činovníci. Bylo by přece do budoucnosti lepší, aby se nohejbal dělal ve víc klubech. Možná mám blbý dotaz, ale kde se vůbec na Moravě ještě hraje krajská soutěž a je tam v kraji velký klub z Extraligy nebo I. ligy?
#47 Strom - 20.01.2012 14:15
Pokud projde cenzurou velkého klubu Vsetín, tak zlínská krajská soutěž zatím funguje docela slušně. Myslím systémově, neřeším kvalitu.
#48 M.Šnídl xnnME - 20.01.2012 19:00
Myslím, že tady má každý asi svůj díl pravdy a nějaká rychlá náprava nejde udělat nějakou jednoduchou změnou.
Podle mého názoru je za dnešním úpadkem krajů rozdvojenost ČNS na ligovou a neligovou část. Je to naprosto nesmyslná věc, kdy jedni mohou v klidu fungovat bez druhých. Všichni, včetně ligových oddílů, by měli spadat do kompetence svých krajů, které by byli automaticky zastoupěni ve vedení ČNS. Do ČNS by si platily pouze přihlášku do soutěží, kterou hrají. Pokud spadnou z ligy, kam spadnou? Do neligové ligy? ne, do kraje. Kraj, který nemá krajskou soutěž, nemůže přece hrát ani ligu, vždyť je to logické, staví se odspoda nahoru, ne obráceně. Tento zvrácený stav je již dlouholetý a je podporovaný nepochopitelným rozložením delegátů na VH, kdy kraj se sedmi stovkami registrovaných hráčů má stejnou rozhodovací váhu, jako kraj s jednou druholigovou soutěží a okresním přeborem o čtyřech účastnících. Potom o všem až moc velkým způsobem rozhodují ti, co se jim moc nechce nějakými kraji a mládeží v nich zabývat a mají pouze svůj cíl v určité elitní skupině, kterou se sice mohou navenek velmi dobře pochlubit, ale rozvoji sportu pro širší veřejnost to nepřináší dlouhodobě vůbec nic, ba právě naopak. Na druhou stranu bych rád pro ty, kteří si stěžují, že nedostávají od svazu žádné peníze rád napsal jen tolik, že máme v ČNS tři roky zavedené hráčské registrace, kde veškeré vybrané prostředky zůstávají v krajích a na ČNS se nic neodevzdává!!!Ti, co už mají zavedený systém registrací vám mohou jistě potvrdit, že problémy se základními financemi od té doby neexistují, a na jakékoliv politické situaci, či krizi jsou naprosto nezávislí.Zeptejte se funkcionářů z těhto krajů, kde jim to funguje a uvidíte sami. Neměli by jsme zde ale vychvalovat někoho, kdo udělal něco, co je tři roky staré nařízení z VH a dnes by mělo být pro každý kraj naprostou samozřejmostí. To že to tak není, to nechápu a také nechápu, co zástupci krajů, které nejenže nevybírají hráčské licence, ale dokonce nemají zaregistrované kluby a oddíly, vůbec na takové VH pohledávají. Tam totiž nemají co dělat, protože dnes už prakticky neexistují. Přečtěte si prosím zaregistrované hráče v registru ČNS. To je celá republika? To jsou všichni hráči v ČR? Ať už ano, či ne, tak pouze jejich krajoví zástupci mají právo někde na VH něco rozhodovat, ti ostatní jsou totiž všichni do jednoho, dle jasného znění předpisů ČNS "neregistrovaní". Tak že ono s tím stěžováním si to také není tak jednoduché. Tak že jak vidíte, je spousta věcí, které se musí nějak narovnat a upravit, aby vše mohlo nějak zdárně fungovat. Pokud ale budou dál slabé kraje, bude slabý celý svaz. Upozorňuji, že tento příspěvek není nějakým navážením se do nespokojených hráčů některých krajů, ale pouze takovým lehkým rozborem těžkého bordelu, který v tom našem nohejbalovém společenství panuje, a to díky většině z nás.
#49 marvan qLhos - 20.01.2012 20:35
Nedokážu si představit například rodiče z Brna, že by kvůli ohledu na ostatní, posadili kluka na vlak a posílali ho hrát do menších klubů v okolí místo toho, aby sedl na šalinu a dojel si "za humna" do Modřic. Jednak finančně a dvak časově to vychází líp. Nemluvě o kvalitě tréninku apod. A to, že rodiče z blízkosti těch menších klubů je nedají hrát tam přece není problém Modřic. To stejný ve Varech. Tak a teď do mě kluci, vyjádřil jsem svůj názor.
#50 A. Stehlík NiHiY - 20.01.2012 20:39
Pro Jardu: Tak nevím jak si to představuješ, nebýt sobec. Myslíš něco jako odjet do Vyškova, založit tam mládežnické družstvo, pak odjet do Slavkova, založit tam mládežnické družstvo, pak odjet do Útěchova, založit tam mládežnické družstvo, pak odjet do Blanska, založit tam mládežnické družstvo, o všechna družstava se starat, finančně je zajišťovat... ty jsi se zbláznil! Člověče, ty myslíš že jeden člověk může udržovat kraj jak po stránce dospělých tak po stránce mládeže? A co ostatní oddíly, ty počkají až jim Modřice vychovají hráče a pak budou hrát milostivě kraj? Ty jsi se pomátl! Víš na kolika schůzích jsem apeloval na práci s mládeží, nebízel alespoň třeba i hráčskou výpomoc třeba jen hostováním modřických žáků? Víš že loňskou sezónu mládeže v kraji doslova odtahal ing. Hanák na zádech? Ty vůbec ani nemáš šajn o tom jak na to lidi kašlou. Jak je jim jedno že hrají jen Brno... ty, který vůbec nechápe co to je něco dělat pro nohejbal, ty zrovna kritizuješ klub a jeho funkcionáře kteří nohejbalem žijí? A ne jen klubem ale také krajem. Už jsi někdy někoho prosil aby se přihlásil do krajského přeboru? Jara Hanák ano. Skoro každý rok, ty nýmande!
#51 A. Stehlík NiHiY - 20.01.2012 20:43
Všichni bečíte že svaz kašle na kraje. Opak je pravdou, kraje kašlou na svaz! Každý se jde akorát vyprdět na hřiště a dělat něco navíc ho nezajímá! Taková jste, až na čestné výjimky základna! A ani ty výjimky se do svazových funkcí vůbec nehrnou. Celé dění je o pár lidech a vy chcete aby se vám starali ještě o soutěže a o mládež!!!
#52 no nazdar orsHQ - 20.01.2012 20:50
Zase urážky arogance atd. Škoda. Měl jsem pocit že vznikla částečně konstruktivní komunikace. Ale zde a vše přítomný svazový činovník srší ohněm na všecky strany. Tož nedotknutelné Modřice....
#53 A. Stehlík NiHiY - 20.01.2012 20:54
Vaše příspěvky mi připomínají jeden vtip.
Lidé demonstrují s transparenty "dejte nám práci" podnikatel se postaví před dav a povídá, "ty, pojď, práci pro tebe mám!" Oslovený nejistě odpoví, "Já? Proč zrovna já?" Asi tak je to s vaší snahou pro nohejbal něco udělat!
#54 A. Stehlík NiHiY - 20.01.2012 21:00
Pro no nazdar orsHQ: Modřic se opravdu může dotknout jenom ten, kdo pro nohejbal něco dělá a ne ten kdo jen plká a kritizuje na anonymní diskusi. Když čtu vaše příspěvky navaluje se mi.
#55 A. Stehlík NiHiY - 20.01.2012 21:05
Teď ale vážně, vaše příspěvky opravdu nic neřeší, nemají žádnou cenu. Nikdo z vás nedokáže napsat. Jmenuju se tak a tak, u nás v kraji to děláme tak a tak, zastávám tam takovou a takovou funkci, myslím že jste to před x lety měli udělat tak a tak, zkusili jste třeba to a to? Tak si představuji konstruktivní diskusi. Na to se dá odpovídat slušně a diskutovat na úrovni. Zkuste se podívat po předchozích příspěvcích, kolik jich takových bylo??? Kolik jicg vůbec ve všech vláknech je? Kromě toho že mně někdy vytočí jsou mi většinou pro legraci.
#56 V.Bednář PIRcc - 21.01.2012 00:50
Kritizovat můžeme jak ČNS, tak krajské svazy, tak hráče. Myslím, že nikdo nemá čisté svědomí, tak se zde pořád nenapadejte. Pane Stehlík situace je taková, že Pardubický kraj není, Jihomovavsky před krachem,a tak bych řekl, že se sitauce nohejbalová moc nezlepšuje spíše zhrošuje. A určitě tomu nepřispívá to, že jsou opět snahy měnit nohejbalová pravidla. Přeji všem nohejbalistům silné nervy, chuť hrát a danou situaci postupně zlepšit.
Holubicím přeji v 2.lize hodně uspěchů, at se vám daří.
#57 Váša - 21.01.2012 08:19
V Plzeňském kraji to zatím vypadá se soutěží také bledě.Po postupu Zbiroha do 2.ligy mají zájem hrát kraj jen tři mančafty(Tachov,Zruč B,Kornatice).Jednání o sloučení s Karlovarským krajem krachlo.Možná že nějaký tým projeví ještě zájem,ale moc tomu nevěřím.
#58 A.Stehlík NiHiY - 21.01.2012 10:29
Docela tomu věřím a to Plzeňský kraj vždycky patřil mezi bašty nohejbalu jak výkonností tak masovostí. Nic mně nevyvrátí v mém názoru že je to o lidech. Ne doba, ikdyž také trochu ale hlavně lidé nechtějí dělat něco navíc. Je fakt pohodlnější když se chlapi slezou v týdnu za zápas okresu, nebo jednou za čas na turnájek. Jenže s takovou za nějaký čas nebude ani okres ani turnájky! To si nikdo neuvědomuje. A navíc za chvíli nebude ani kdo by podobné akce pořádal. Musí se začít ze zdola. Je to jen na základně! Ta musí chtít a pak půjde všechno!
#59 Persching2 POHhS - 21.01.2012 17:53
Moje poslední ( asi 14 dní staré )a snad dosud platné informace hovoří, že Pavlovsko to nakonec dalo taky dohromady a přihlásí to. Byl jsem přímo u toho, když to zástupce hráčů družstva "A" říkal. Byla i složena určitá peněžní záloha, pro případ, že by se to zvrtlo ...
Soutěž prý ve čtyřech lze hrát. O její podobě, nebo počtu kol nic nevím. Nechme se překvapit. Do skutečného začátku soutěže je ještě dost dlouho ...
#60 Mirek ijRrK - 21.01.2012 17:59
Nechci rýpoat do ČNS. Ale kdo jiný by měl toto řešit??? Znamená to, že už možná půlka krajů bude bez svojí soutěže. Je to vážná situace která ohrožuje chod celého nohejbalu. Pořád se na konferencích řeší hovadiny. Každý z ligových týmů si prosazuje jenom svoje co mu zrovna vyhovuje a na kraje se zvysoka kašle. Ve výkonném výboru není nikdo, kdo by kopal za kraje. Všichni jsou za repre, ligu mužů a ligu ženské nebo nikdy nic v kraji za funkci nedělali.Podle mě už toho hodně činovníků v krajích má dost a brzo rezignujou. Sami si s tím neporadí. P. Kleník jako prezident ČNS by měl místo hlkedání trafik pro Šmejkala rychle najít někoho, kdo to aspoň zkusí dát dohromady. Jestli už není pozdě.
#61 A.Stehlík NiHiY - 22.01.2012 10:26
Mirku, jak chceš prosím tě kopat za kraje? Jakou má svaz výkonnou moc a páku na kraje? Já už to píšu dokola jako kolovrátek. Jak chceš ze svazu donutit lidi aby makali? Stěží to jde u ligových týmů ale v krajích? Nebo fakt chceš aby těch pět činovníků zakládalo v krajích týmy? To mi teda hlava fakt nebere. Co konkrétně by těch pár lidí ve vedení svazu mělo podle tebe dělat? Zkus se rozepsat. Dokonce si myslím že pokud, jak tu někdo bojuje za zrušení druhých lig, by k tomu došlo bude zase dalších 18 týmů které mohou svou mládežnickou činnost lépe maskovat. Nebudou tak na očích. Jestli máš nějaký nápad jak to v krajích podpořit tak ho zde napiš.
#62 Roman wcXac - 22.01.2012 10:54
Pane Stehliku co treba u vas v jmk presvedcit kluby co maji zazemi a dost lidi aby se do kraje prihlasili??? co treba obrany a aby zalozili zaky a jeden z tech dvaceti lidi co se tam u nohejbalu motaji udelal nabor na skolach a venoval se jim dvakrat tydne??? a muzi prihlasili se do kraje??? a nejake dalsi kluby co u vas hraji souteze neregistrovanych???
#63 A.Stehlík NiHiY - 22.01.2012 11:20
Není zájem (...déj pokoj...) za prvé soboty, za druhé mládež... za třetí po každé nemůžou všichni... poslední dva roky jsme měli společnou konferenci Kraj i Město ale nic se neuchytilo. Bohužel... a hlavně nikde není žádný funkcionář který by to dal dohromady alespoň na zápasy. Všechno jsou to chlapi kteří si chtějí jen zahrát.
#64 Roman wcXac - 22.01.2012 12:15
To je dane tim ze je nohejbal pivni sport a nikdy to lepsi nebude. Hral sem dlouho tenis a tam jsme se pomalu rvali o to kdo bude trenovat decka a zacne se tim zivit. V klubu jsme meli asi 90 deti. V nohejbale si jdu jako vetsina ostatnich jen zahrat a vic me nezajima. Nohejbal beru na stejne urovni jako kdyz si zajdu zaplavat nebo do fitka, s kamarady zahrat tenis. Dokud se to nezacne menit od zhora ze svazu tak to lepsi nebude. Chybi lidi kteri by delali nohebalovou osvetu mezi laiky, vysvetlovali jim jak zalozit oddil, jak trenovat. Presvedcit je k zalozeni klubu a nebo ty neregistrované vyhecovat k zapsani do souteze.
#65 A.Stehlík NiHiY - 22.01.2012 12:41
No já mám na to opačný názor. Všechno se staví odspodu. Každý přetlak od dola posunuje kvalitu nahoru. Kvalita a masovost se shora nemůže dělat. Když mi někdo poručí tak se na něj vykašlu. Když sám budsu chtít tak překonám všechny překážky. Však se říká že nejhůře se porušují sliby které dá člověk sám sobě...
#66 Roman wcXac - 22.01.2012 13:42
Tak co vam pak brani u vas v jmk hrat kraj v libovolnych terminech cely tyden??? Presvedcit hrace a cele to tam ozivit??? Kdyz se porad pise, ze v jmk je spousta neregistrovanych co muzou kraj hned hrat???
#67 A.Stehlík NiHiY - 22.01.2012 14:27
To se neptej mně... to se zeptej jich. My jim to nabízeli ale když nechceš tak neuznáš žádný argument. Nehledě na to že čtyřhodinové utkání bys asi od pěti nebo půl šesté nestihl odehrát.
#68 Standa PNUSv - 22.01.2012 21:02
Tondo,ty máš nervy ze železa.Ti co tak všechno kritizují o tom,jak to je těžký nemají ani páru.My jsme se před pěti lety prokousaly z okresu do krajské soutěže,museli dát dohromady mládež /samozřejmě fotbalisty,z kterých zaplaťpánbůh se stali většinou nohejbalisté/,za dva roky postoupili do krajského přeboru,pro letošek se nám podařilo vykopat 2.ligu.Největší práce je s mládeží /ani ne peníze,ale někoho sehnat,aby s nima pracoval/.U nás v M.Hradišti se nám nepodařilo od doby před 5 lety přivést k nohejbalu ani jednoho kluka přes různé náborové akce.Loni se to naštěstí podařilo našemu trenérovi mládeže v jedné vesnici nedaleko od nás,jinak jsme ani tu 2.ligu hrát nemohli.Je to času a nervů,co s tím člověk stráví,který si ty chytráci ani neumí představit.Ti si přijdou zahrát,udělají si po zápase žízeň a pak jsou chytrý jak rádio a kritizují ty,kteří tomu obětují spoustu volného času.
#69 Richard Laťák(Modřice C) rhaYN - 22.01.2012 23:05
v r. 2001 sme hrali kraj s 8 tymy.ted mozna ani nebude a za 10 let bude problem sehnat tymy do 2.ligy.Premlouvat hrace z mestske souteze do kraje je utopie.Vzdyt tam hraje plno starsich a tudiz neperspektivnich,kteri maji rodiny apod.V kraji maji hrat hraci kteri se chcou nekam posunout a ne jen odkopat zapas na 3 dopady jak ve meste.Urcite ma kraj smysl uz pro ty dorostence, kteri by si treba v 17 letech tezko zahrali v 2.lize.
#70 Milan Pivnička fikRC - 23.01.2012 08:11
To, co se zde píše o úpadku v KP na jižní Moravě, je jistě zčásti pravda, na druhou stranu se na to zkuste podívat z druhé strany. Kdo hrál před cca 20 lety krajský přebor bývalého Jihomoravského kraje ? Třebíč, Stařeč, Bedřichov, Žďár, Obřany, MS Brno, Kroměříž, Slavkov, Prostějov - možná ještě někdo další, ale jen krátkodobě, napsal jsem jen hlavní bašty. Kolik je to týmů dohromady ? Cca 9, přechodně možná hrálo i 10 týmů. Nad krajským přeborem byla jen jedna 1. liga, kterou krátkodobě okusil Bedřichov a pak hrála ligu MS Brno - to znamená, že krajský přebor převážně nebyl chudší o týmy, ketré postoupily výš. No a kolik týmů je to teď ? Vysočina a Brněnský kraj byli tenkrát ve společném JM kraji - na Vysočině je teď 6 týmů, v Brněnském 2-3 = celkem 8-9 týmů. TAKŽE JE TO VELICE PODOBNÉ JAKO DŘÍV!!!! Navíc: Bedřichov je ve 2. lize, Žďár v 1. lize, Modřice v extralize, donedávna Třebíč ve 2. lize (nyní Holubice). A to už nemluvím o Kroměříži, Prostějovu atd., kteří už také nejsou v Brněnském kraji (jestli se nepletu) a dříve v KP Jihomoravského kraje byli. Takže podle mě je situace velice podobná jako v 90-tých letech a dřív !!!! Po rozdělení krajů sice počet týmů narostl, to je pravda, nicméně se to teď vrací k tomu, co bylo...... Myslím, že Tonda Stehlík taky toto potvrdí. Tím ale nechci říct, že je situace dobrá. Není. Ale je stejná, jak byla před cca 20 lety.
#71 A.Stehlík NiHiY - 23.01.2012 20:01
Je to tak jak píše Milan a když jsme dělali mládežnické turnaje tak jsme končívali v neděli někdy kolem sedmé a osmé večer... :-))
#72 liqu JcCSB - 24.01.2012 13:15
Jak to tady poslouchám tak se mě zdá, že snad ani není způsob, jak ten kraj zvednout.
Podle toho co píše Standa, kraj je pro 3 lidi kšeft na plnej úvazek. Myslet si, že najednou příjde obrození a 5 lidí si na jižní moravě řekne jdem na to a založíme mládež seženem prachy a budem hrát kraj je asi taky pitomost.Tondo začít se musí od spoda s tím souhlasím. Ale kdo?? Jak?? Kde?? Možná na vyškovsku je kvalita se slušným věkovým průměrem, ale raději kopou okres bez starostí. Brno je(aniž bych se chtěl někoho dotknout) věkově za zenitem.Vím snad o jednom nebou dvou mladých hráčích co by mohli hrát z města kraj. Slavkov se prosí už léta. Letos dali do kraje Modřice i dorostence, aby tam bylo dost týmů. Zdá se to jako zamotanej kruh. Možná model jako jsem četl, že mají v čelákovicích. Udělat nějaký exibiční zápasy kluků z extraligy. Nalákat hlavně rodiče, aby se jim nohejbal zalíbil. Potom přivedou k nohejbalu i děcka a je jen na nich jestli u nohejbalu vydrží. Ale další otázka, kdo se tomu bude věnovat, kdo to bude propagovat, kdo do toho vloží čas a asi i peníze, kdo se pak bude dlouhodobě věnovat mládeži??? A sme tam kde sme byli. Zase nikdo.
#73 Milan dhgEY - 24.01.2012 14:02
Píšete tady o situaci v JMK před 20 lety. Ale ruku na srdce pánové. To že jste za těch 20 let v tomto kraji nedokázali nohejbal rozvinout dál je chyba jen vás funkcionářů co to celou dobu vedete. Proč nezůstal A. Stehlík v Obřanech a neudržel tento oddíl? Proč ho pohřbil? Proč nezůstali funkcionáři MS Brno na Riviéře a přešli do Modřic? Proč nezůstaly lidé co vedli Kohoutovice tam? Proč všichni přešli do Modřic? Jenom proto, že to bylo pohodlnější, lehčí, protože v Modřicích bylo vybudované zázemí? Nemyslíte, že kdyby se všechno nesoustředilo do Modřic tak by teď mohlo být v Brně spousta oddílů? Vznikaly by přirozeným vývojem kolem několika fungujících. V Modřicích by nebyly tituly, ale brněnský nohejbal by fungoval.
#74 Milan dhgEY - 24.01.2012 14:23
Proč nezaložili krajský oddíl třeba v Brně Trousbku místo, aby ti tři kluci přešli do Modřic a zbytek se rozpustil? Protože je pohodlnější jen kecat a přijít k hotovému a jen jezdit na zápasy než něco budovat? Tady hledejte chyby.
#75 A.Stehlík NiHiY - 24.01.2012 17:38
Milane ty jsi fakt naivní. V Obřanech jsme bohužel ztratili domácí prostředí a až po 15 letech se dali mně téměř neznámí kluci znovu dohromady. Jenže o kraj nemají zájem. Moravská Slávia na Riviéře rovněž ztratila domácí prostředí, kurty byly zabrány a staly se součástí soukromého pozemku. Nebyla jiná možnost než ukončit činnost. V Kohoutovicích stejný problém. Myslíš že by oddíl dobrovolně putovat až na druhý konec, ale opravdu konec, Brna? Dám ti ještě jeden příklad kdy se v Budějovicích vylíhla spousta výborných nohejbalistů ale ti, místo aby se soustředili do jednoho týmu a hráci stabilně nejvyšší soutěž, zarputile zůstávali věrní barvám svého klubu. Výsledek byl ten, že oba byly průměrnými týmy a nakonec Lokomotiva už snad ani neexistuje. Jsi mudrlant a máš samé narážky na Modřice ale tak mohla fungovat spousta jiných oddílů! Jenže nefunguje, protože je to o pohodlnosti lidí. Tak dnes občas v hospodě zaslechnu tutéž filozofii. Všechno je v Modřicích. Ano, protože Modřice vyvíjejí opravdovou činnost a nekafrají jen o tom co by a jak by. Troubsko se sice rozpadlo ale ty bys chtěl držet Lukáše nebo Špačka v městském přeboru? Pak nevím co si o tobě mám myslet. Měl by sis sehnat více důvěryhodných informací a nevařit z vody. Zdá se mi dokonce že tu poslední větu v druhém příspěvku píšeš o sobě. Nic ve zlém! :-)) Vůbec neznáš mapu městského přeboru který jsem v 99. roce zakládal a stále vedu. Vím tedy o čem mluvím. Jaká by podle tebe měla být funkce nižších soutěží než ta, vychovávat hráče pro soutěže vyšší. To jsem nečekal že budu muset někomu vysvětlovat.
#76 Radek qbDLk - 24.01.2012 19:23
Výmluvy jen výmluvy. Kolik je v Brně kurtu na kterých se dá hrát nohejbal? Sto? 200? Stačí jen hledat a najit. Klidně se prejmenovat a hrát pod jinou městskou časti jednotou. Sokolem Orlem. Ne to vzdát a zrušit klub. To umi každy AS.
#77 A.Stehlík NiHiY - 24.01.2012 20:04
:-)) asi Radku mozková disfunkce co??? Tak se dej brzy do pořádku! Takoví borci nemůžou nohejbalu dlouho chybět! :-))
#78 To Stehlík qbDLk - 24.01.2012 20:15
Proč porad každého jen urazite? Vám taky nikdo nepíše, ze jste senilní, zapskly dědek spamujici všechny nohejbalova fora. Ten co ma vždycky pravdu.
#79 A.Stehlík NiHiY - 24.01.2012 20:15
Jo, Milane, jsi Milan a nebo Kuba? Neregistrovaný, co? Hmm a nechceš se nechat registrovat a založit oddíl krajského přeboru? "Kuba dhgEY" Možná by na tebe sedělo ono "Protože je pohodlnější jen kecat a přijít k hotovému a jen jezdit na zápasy než něco budovat?" co jsi napsal. Tak pěkný večer a změň internetovou kavárnu, když chceš být anonymní. Podívej na Radka! To je jiný machr! :-D
#80 A.Stehlík NiHiY - 24.01.2012 20:18
Aááá, další zombie. Vítej "To Stehlík qbDLk!" Další plodný diskutér! Tak co poradíš ty? Už se těším na tvůj příspěvek! Tak povídej!
#81 A.Stehlík NiHiY - 24.01.2012 20:24
Tak já ti teda pomůžu. Víš, problém je v tom že když má pravdu konkrétní osoba, vždy se najde někdo kdo kdo to ocení a při setkání řekně, dobrý! Když má pravdu anonym tak tě vychválí celé společenství anonymů ale nikdo ti nepodá ruku. To už je takový úděl anonymů. Sláva která nepřejde na další stránku. Tak pěkný večer!
#82 Luděk EapBX - 08.02.2012 05:57
Zdravím, jak to vypadá se sloučením krajů Vysočina a JHM kraje?
#83 Roman, Dalečín JRVwp - 08.02.2012 09:31
tak po několika nesmyslných (pro mě) příspěvcích konečně něco k tématu, co já vím tak by měla být schuzka KNS Vysočina a zástupců týmů z JHM kraje, myslím že bude v průběhu března, kdy se doladí vše před začátkem soutěží mužů i mládeže.
#84 Luděk EapBX - 08.02.2012 12:37
Chtělo by to co nejdříve s ohledem na počet učastníků.
#85 r. Latak modrice C lllQE - 08.02.2012 19:38
my muzeme hrat kraj vysocina,jde jen o to, jestli nas bude aspon 9,jinak to nema vyznam.hrat tam v 7 lidech trapnou epizodu,tak na to sem uz starej a realista.utechov netusim
#86 Roman, Dalečín JRVwp - 09.02.2012 10:47
Tak zatím jsou z Vysočiny: ABUS Jihlava, SK DRAK Dalečín, NK Smrček, SKP Žďár Fillipes, SPARTAK Třebíč, NK Havlíčkův Brod...nevím kolik Vás z JHM kraje bude, budeme určitě rádi za kohokoliv pro spestření soutěže...my to každopádně hrát budeme i bez vás (nevím kolik týmů hrálo u vás minulej rok)
#87 r.latak rxBMo - 09.02.2012 20:33
a budete jezdit aji k nam jak bylo predeslano?jinak by to bylo nerealny
#88 Roman, Dalečín JRVwp - 10.02.2012 10:48
Zdravím, no já fakt nevím kolik bude případně týmů, ale vzdálenost není žádnej problém prý by mělo být jasno z Vaší strany do 10.3.
#89 Milos KxEgc - 11.02.2012 19:11
Utechov se snazi poskladat take tym,tez aby nas bylo alespon 9 jako Modrice , pevne verim ,ze se nam to podari, jelikoz v lonske sezone stacilo na odehrani zapasu v JMK min. 4 hraci coz Vysocina je klasika min.6, samozrejme stim souhlasim
#90 Miloš BFuSM - 12.02.2012 12:34
Tak Utěchov to pravděpodobně neposkladá
#91 richard LarKO - 15.02.2012 11:56
utechov se prihlasil do mesta
#92 Luděk, zr EapBX - 15.02.2012 13:35
To je škoda že to utěchov nepřihlásí do společného kraje.
#93 richard Modrice C bevLu - 17.02.2012 21:22
tak nakonec to vypada ze to dame dohromady,8 nas bude najisto,jeste shanime dalsi 2 takze to odhaduju na 80pro.do konce unora bude jasno.
#94 Luděk zdar hhjDv - 18.02.2012 11:52
Rýsuje se docela dobrý kraj
#95 Žďár bvHbB - 18.02.2012 13:57
Tak zatím to vypadá na 6 týmů z Vysočiny + Modřice C?
#96 richard Modrice C vMjVa - 19.02.2012 09:26
12 zapasu to uz je solidni.my meli ted 4 dobry zapasy za zakl. cast a to je tragicky.predpokladam ze to hrajete jaro podzim,do cervna se neda tolik zapasu sehrat.
#97 divacek qjXeS - 19.02.2012 11:24
z jm kraje jen modrice??? a co zbytek? holubice II.liga a ostatni to asi rozpustili co? velká škoda. ale ase na druhou stranu to udržovat umele, kdyz se nekomu nechce a hraje to na silu, to nema cenu....
#98 Roman, Dalečín ayIbi - 19.02.2012 12:07
dobrá zpráva že alespoň modřice , utechov prý postavi 2 týmy do městského přeboru...vyškov nevím prej asi nic, škoda no...ale 12 zápasů + play of to je až až
#99 richard Modrice C HbjFt - 19.02.2012 19:34
utechov nic,vyskov vubec.12 zapasu je parada.vzdyt extraliga ma jen o dva vic a najezdi 10krat tolik
#100 Petr qDSOq - 19.02.2012 22:54
To chcete říct, že na jižní Moravě je jen jeden tým co bude hrát krajský přebor? Ve společném kraji skončí třeba čtvrtý a může hrát kvalifikaci o druhou ligu za brněnský kraj ne?:)
#101 Roman, Dalečín JRVwp - 20.02.2012 07:59
...tak to určitě nebude, nevím zda udělají vyjmku pro např. 2 nejlépe umístěnné týmy, které splní podmínky pro kvalifikaci (mládež, umístění v KP do 3.místa)...to už je na rozhodnutí ČNS, myslím že i to je ale blbost, pokud z jiného kraje pujde fakt jen jeden tým, spíše by měl mít nárok na kvalifikaci nejlépe umístěný tým z Vysočiny, který splní podmínky (pro případ že by jediný tým z JHM kraje vyhrál), to se ale nestane :-)
#102 divacek gaSyZ - 20.02.2012 08:28
Tak jm slabota. ale je to na silu. z Vysočiny mi to přijde tak, že to kluci chteji hrat. kdežto jm kraj to hraje, jen aby se neco hralo. ale aspon modrice.
#103 Ondra Pavlíček UezSP - 20.02.2012 17:23
JHM kraj řeší existenční problémy už nějakou chvíli. Není to ovšem dle mého názoru chyba ČNS... Ty podmínky jsou pořád stejné. Je to o přístupu. Za mých "mladých" let byl kraj velmi ceněná soutěž, kde se makalo a každý to chtěl hrát. Dnes se všichni vrhli do okresů, kde si opravdu můžou jen kopnout a nemusí se starat o mládež a být podřízení ČNS. Otázkou je, jestli by odpuštění mládeže napomohlo kraj oživit a jestli vůbec toto chceme? ČNS dle mého názoru chce mít soutěž ne proto, aby se kopalo, ale proto, aby se vychovávalo. Což ale často nefunguje a chytří češi se snaži různými fintami vyhnout výchově mládeže... A právě teď vstupují do hry mnohými nenáviděné "velké" kluby, které poctivě vychovávají mládež, organizují různé náborové akce, jezdí po školách, kde předvádějí nohejbal atp. A to pánové není otázka peněz, ale vůle lidí v klubu, kteří to dělají po práci ve svém volném čase a je pro ně odměnou pouze to, že pak příjdou dva tři kluci se podívat na trénink. Tím sem volně přešel na téma "upířích Modřic". Já jsem z nohejbalem začínal v Obřanech, kde jsem po prvním roce zůstal v žácích pouze já a brácha. Poté následoval odchod do Modřic, kde jsem spoustu let působyl a naučil se pořádně kopnout do balónu. Taky jsem nahlédl do vedení klubu a vím, co je to za práci a že to zdaleka není jen o tom "kopnout si". Takže pro lidi, kteří si umí jen kopnout do balónu a do lidí vzkazuju... Kopejte si prosím jen do těch balónů.
Ale zpět k tématu... Možná by nebylo špatné předělat hrací řád jako např. v Praze. Hraje se na dva hrané sety a stíhá se to v týdnu. Zápasy jsou o poznání kratší. Pro sloučené kraje Vysočiny a JMK jsou to možná už veliké vzdálenosti (i když dostat se z jedné části Prahy do druhé vám zabere taky hodinu cesty...). Škoda rozpadu JMK, tam by to dle mého názoru šlo úplně v pohodě aplikovat.
Nohejbalu zdar a všem, co se aktivně podílejí na budování nohejbalu velké díky a můj obdiv.
#104 A.Stehlík NiHiY - 20.02.2012 19:32
Ahoj Ondro, máš pravdu, svaz nemůže za nikoho nic dělat, o to se musí postarat KNS a hlavně oddíly které kraj hrají. Okres Brno město se hraje už 11 let podle tohoto konceptu a vejdeme se pohodlně do dvou hodin ve všední den ale mám pocit že krajský přebor se na dva sety hrát nemůže. Jinak by asi nebyl problém prohlásit Brno za krajský přebor. Nebylo by to ale korektní. Kraj je soutěž ze které se postupuje do druhé ligy a tak by už měl vyhovovat všem požadavkům ČNS. (ikdyž já osobně bych byl pro mládež až od ligových soutěží) Je fakt na čase rozlišovat jestli někdo pro nohečjbal něco dělat chce a nebo se jen vymlouvá "že venku pršelo". Ještě jeden postřeh, zkuste se všichni probrat příspěvkama. Kde si ztěžuje na svaz někdo kdo poctivě pracuje s mládeží?
#105 Jirka JaTeH - 20.02.2012 20:16
Přece nemůžete soutěž neregistrovaných hranou na dva hranné sety v Brněnském kraji prohlásit bez registrací krajským přeborem.:) Jak by pak k tomu přišel krajský přebor Prahy kam jen psotoupit trvá roky.
#106 A.Stehlík NiHiY - 20.02.2012 20:53
Pro Jirku... no a co píšu??? :-)) ach jo!
#107 Roman, Dalečín ayIbi - 20.02.2012 22:19
mám dotaz pro věkově zkušenější kolegy z Vysočiny a JHM kraje...když bylo dříve tolik týmů a kraj měl nějakou prestiž, byla povinná mládež? určitě nejsem zastáncem nemít mládež, nám se podařilo pár kluků z naší malé vsi do nohejbalu dostat a jsme za to jenom rádi a víme, že to je dobré pro rozvoj nohejbalu u nás...nic méně pokud by se mohlo nějakým způsobem zvednout krajské přebory, tak to nevídím jako katastrofu, když tomu tak dříve také bylo. Zvýhodnění týmů, které by měli mládež by se muselo řešit nejlépe finanční podporou, ale odkud?...přece jen to kromě volného času stojí i finance a věřím že by to nějak šlo...stejně i v dnešní době jsou týmy (jak už co hráli kvaldu nebo i hrají 2.ligu), které mládež vyřešili "papírově"... určitě někdo řekne že by to byl krok zpátky, podle mě ne
#108 Arnošt bfMNa - 20.02.2012 22:59
Co takhle, že ta částka, kterou se vykoupí ty manšafty, kteří nemají mládež, by šla těm, kteří mládež mají. Proč by měla zůstat KNS? Čím víc by bylo manšaftů s mládeží, tím míň by sice dostávali, ale motivace mít mládež by zase byla větší.
#109 M.Šnídl xnnME - 21.02.2012 09:55
A co takhle se zaregistrovat, mít za osm týmů 13 - 15000 za licence + 12000 za startovné + 15 000 za v průměru tři týmy co nemají mládež? Kolik že to dělá jen u skupiny osmi týmů? cca 42 000 pánové. 42 000 korun pro osmičlennou krajskou, či okresní soutěž.
Myslíte, že se s tím nedá nic dělat?
To je chlapi věčné téma, ale pouze pro ty, co nechtějí.
Ono to totiž úplně normálně funguje.
A teď si představte, že by dal každý ročně 500 Kč, místo 200. To by se snad potom začali hrnout stížnosti, že je pěněz nadbytek a nikdo neví co s nimi. Vždycky bude pro nohejbalisty všechno se vším hroznej problém.
A kdyby nebyl, nějakej si najdou, aby to nešlo.
#110 Strom - 21.02.2012 10:42
Každý se s tím rve jak se dá. My abychom zaplatili tělocvičnu na zimu vybíráme 3 000,-Kč ročně na hráče(10 kopů na soupisce včetně dvou studentů). Letos se nám snad poprvé podaří děcka. Ne snad kvůli prachům, ono to spíš bude v konečných počtech něco stát, ale i ta trojka z principu ušetřená potěší.
Radek Košatka, Sokol Prštné.
#111 Ondra Pavlíček UezSP - 21.02.2012 11:44
Ale v Praze se hraje Kraj na dva hrané sety... Takže by to asi určitě šlo i jinde, ne? Řeporyje sou příkladem toho, že to není na škodu. Kvalita hry neutrpěla a na kvalifikaci v Poličce jsme neměli problém se systémem na dva vítězné sety. V minulosti měly kraje možnost na zasedání před sezónou upravit pravidla např. se kraj hrál na třetí set ne od pěti, ale od 0:0, protože se to odhlasovalo. Nevím, jestli to dnes je jinak. Už se v téhle sféře nepohybuju nějakej pátek...
 

Nová odpověď