Světový pohár - Prostějov

Milan Pivnička03.11.2006

Chci se zaptat, jestli se dají někde zamluvit lístky ?0

Reakce

144 příspěvků · poslední 08.12.
Organizátor03.11.2006

Vstupné volné. Hlavně přijeďte a když se nevejdeme, tak to bude jenom dobře!0

Odpovědět
Anonym03.11.2006

a v keré tělocvičně to bude?0

Odpovědět
spíla03.11.2006

Nevíte náhodou kdo je vyfocen v souboji co je na oficiálním plakátu této akce, mám v tom sázku, takže pokud by byl někdo schopen rozpoznat dotyčné osoby, tak bych byl velice rád, díky.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2006

Martine, jsi to ty a Radim. Mám tu fotku doma a je trochu upravená, možná ve fotoshopu!0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2006

Jedeme na půl??? :-))0

Odpovědět
spíla03.11.2006

Děkuji za odpoveď, ale já to určitě nejsem, ale Radima sem tipoval taky, ještě musím přijít kdo je ten druhý0

Odpovědět
Jen tak hráč03.11.2006

No Spílo pokud to nejsi ty můj osobní tip je:
"A teď je to blbé nevím jméno i když bych měl "

Za Počerady hrával blok a náhru takovej dlouhán původem z Ústí myslím že vystudoval Ústeckou univerzitu.0

Odpovědět
Anonym04.11.2006

Co Pavelka z Přerova?0

Odpovědět
Rosta04.11.2006

je to Spíla 100%0

Odpovědět
Anonym04.11.2006

Ani Radim to není.Nemá takovou bradu, a ani takový úder nehraje.0

Odpovědět
A.Stehlík04.11.2006

Tak co, Spíla, je to ono a nebo není???

Nekoukej na ruku a nebo otočení nohy, to se dá v takhle zkresleném obrázku upravit. Podívej se na způsob úderu a na tělesné proporce. Já myslím na 90 procent ty a Radim.0

Odpovědět
Anonym04.11.2006

jaká je nominace na Světový pohár?0

Odpovědět
777777704.11.2006

Smečař vypadá jako já. Ty ruce i nohy, ale podle obrysů obličeje mě smečař připomíná Jana Šlézara z Vyškova. Blokař mě nepřipadá jako Martin Spilka.0

Odpovědět
A.Stehlík04.11.2006

Pěkný hlavolam sis na nás vymyslel!!! :-)))0

Odpovědět
P.Gulda04.11.2006

Podle včerejšího Jihomoravského večerníku je nominace následující:Petr Bubniak,František Kalas,Michal Plachý,Jakub Mrákava,Jiří Holub,Vilém Ungermann.0

Odpovědět
Olin05.11.2006

Vilda je zpátky,ja už se lek,že toho nechal.Vildo držím palec.0

Odpovědět
Honza-Prostějov06.11.2006

Na té fotce to vypadá asi fakt na mě. Jinak blokař nevím, možná Honza Pavelka.0

Odpovědět
formi06.11.2006

Letos nejsou karlovarský v nominaci?0

Odpovědět
Anonym06.11.2006

hoši,určitě tím blokařem na fotce je Dušan Bezdíček z Chocně0

Odpovědět
Anonym06.11.2006

jj, taky jsem si to myslel, ale nemohl jsem si vzpomenout na jméno, ten postoj je na tohoto týpka typický... Každopádně asi Spíla neuhodl nic, ale to nevadí, opije se jindy...0

Odpovědět
Matador08.11.2006

A co se takhle rovnou zeptat autora stránek?0

Odpovědět
kdy?08.11.2006

kdy se vůbec koná ten pohár v tom Prostějově???0

Odpovědět
Anonym08.11.2006

19.11.2006 - neděle0

Odpovědět
Jirka Doubrava09.11.2006

A kdy se teda koná ten pohár v tom Prostějově???:)0

Odpovědět
Jirka Doubrava09.11.2006

Mohlo by to být 19.11.2006 v něděli?0

Odpovědět
777777709.11.2006

Ale, že by byl Žaba další oběť??? Nic si z toho nedělej.0

Odpovědět
Laďa Štěpánek15.11.2006

Jaký je zápasový harmonogram na neděli? Co se bude hrát dopoledne a co odpoledne? Perfektní harmonogram, který se dodržel, byl na MS v Opavě. Nominace hráčů ja na svazových stránkách.0

Odpovědět
P.Gulda15.11.2006

Na svazových stránkách je i časový program nedělních zápasů.0

Odpovědět
Laďa16.11.2006

Jo, je to tam.0

Odpovědět
Anonym16.11.2006

Jak vysoký bude a kolik bude vážit pohár za první místo?0

Odpovědět
Zifi17.11.2006

Myslíte že bude narváno?0

Odpovědět
Maty18.11.2006

nevíte někod přesnou adresu tý haly kde se to koná?0

Odpovědět
Maty18.11.2006

sem to přehlídl že je to napsaný na stránkách ČNS0

Odpovědět
Maty18.11.2006

na stránkách ČNS se píše i televizním přenosu, víte někdo něco bližšího?0

Odpovědět
Anonym18.11.2006

našel sem na Čt 4 sport Přímý přenos finálových utkání od 16h0

Odpovědět
777777718.11.2006

Tak reprezentanti, jdu s Melim na Šelepku na pivko. Zítra su tam a doufám, že se bude na co koukat!!! Tak zítra zdar a mnoho štěstí, o ničem jiným to totiž není.0

Odpovědět
John18.11.2006

to:7777777 'Cus, nevozer se,at zitra vubec nekam dojedes0

Odpovědět
Vlasta19.11.2006

Průběžné výsledky jsou na webu ČNS - Aktuality.
V.Pabián, Prostějov.0

Odpovědět
Hools19.11.2006

Jakej Holík?0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

Holub0

Odpovědět
Vlasta19.11.2006

Omluva. Už jsem opravil.
V.Pabián, Prostějov.0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

Kdopak je ten udatný slovenský singlový bojovník, co získal finále, není-li to tajemstvím? Díky.0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

A kteřípak jsou všichni ti udatní slovenští bojovníci, co získali všechna finále? To vypadá, jako pomsta za juniory!

Nezbývá než pogratulovat vítězům.0

Odpovědět
Radek19.11.2006

Výsledek 3:0 docela k zamyšlení,týden před MS.Slováci mají

dva lídry,Makaru a P.Peruna,kteří si dokážou vzít zodpovědnost na sebe,takového hráče jsem v našem výběru nenašel.Uvidíme jak to dopadne na MS.0

Odpovědět
Rosta19.11.2006

vite nekdo sestavy Slovenska?
v trojcich celkem jednoznacne druhy a treti set :-(
ma nekdo par podrobnosti z prubehu fin. utkani?0

Odpovědět
Maty19.11.2006

ten slovák hrající singl byl fakt dobrej. videl sem ho jen v základním kole s naším Bubniakem kterej vyhrál trochu se stěstím. ve finále byl slovák bohužel asi lepší

jinak trojce v zakl. kole ČR - SVK nádhera, byl to nejnapínavější souboj, krásná podívaná, napětí až do konce. Smekám před klukama, předvedli parádní výkon. 3koda že jim to ve finále nevyšlo :-(0

Odpovědět
Nabídka k věci...19.11.2006

Hraju II.ligu už jen pro radost za mančaft ve středu tabulky - letos jsem byl ale zraněnej, v létě jsem objel nějaký turnaje na žízeň - občas nějaký umístění, teď bych ale chtěl pomoct klukům z nároďáku pane Šmejkale. Předpokládám že je to správný postup si takhle říct, alespoň jste to tak prezentoval při Vašem rozhovoru v TV při SP. Díky za podání zprávy obratem, abych si to stihnul vyřídit v práci a neujeli jste do Rumunska beze mně ......0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

Singl hrál za slováky Milan Ižol, ale na MS bude za ně hrát Žigala. Průběh všech zápasů stejný. Naši vyhráli první set a pak už úřadovali slováci. Největší šance byla ve dvojkách, když naši prohráli 10:9 ve třetím setu, ale výkon nebyl z obou stran zrovna oslnivý. Možná by bylo lepší vsadit ve dvojce na sehranost Modřických dvojic. Velkým zklamáním byli diváci, kteří téměř všichni utekli z haly ihned po posledním balónu. Myslím že trochu k fanouškovské kultuře patří i ocenit soupeře a i naše kluky za předvedený výkon při slavnostním vyhlášení.0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

viníci dnešního ne úspěchu :

  • trenér šmejkal - nominace Holuba, Mrákavy

  • Kalas ve trojkách ??? 4 smeč do bloku

  • holub - dva klepáky a konec, tenhle smečař nemá proti perunům co na smeči dělat

  • řehák na náhře také nic moc

díky pane šmejkale0

Odpovědět
777777719.11.2006

Anonyme máš v tom zatraceně jasno. Nechceš to místo BOTY vzít?

Dnešní umístění je na něm a jeho svěřencích. Taky bych to poskládal jinak, ale nejsu trenér. Nech si soudy až po MS, pak budeme všichni chytřejší.0

Odpovědět
Maty19.11.2006

Holub byl podle mě na trojkách základního kola ( víc sem na živo bohužel neviděl )velice užitečnej, krásný směče a dobrý zášlapy

a Kalas jakbysmet0

Odpovědět
to maty19.11.2006

nohejbal se nehraje na krásu ale na body. Smečaři Holub a Kalas třeba 5x hezky zasmečujou ale taky jsou schopní 5 narvat do bloku viz dnešní finále. Tuto možnost ještě umocňují náhry řeháka. Slovensko lepší o třídu na náhře, o dvě třídy v poli, o třídu na útoku. navíc mají zodpovědnost!0

Odpovědět
Maty19.11.2006

já vím, hodnotil sem první kolo, finále sem jestě nevidel, ale snad mi to kámoš nahrál0

Odpovědět
666666619.11.2006

Holub hral velmi dobre. Nahravac taky. Kluci makaly o zivot. Nadherna podivana. Dvojky Vilda a Kalas byli naprosto spickovy, skoda jen ze to nevyslo.Bajecna nohejbalova podivana, diky kluci0

Odpovědět
Maty19.11.2006

aspon nekdo kdo to vidí stejně jako já0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

To 777777: Radime, je jasný že má každej názor, k sestavě, tak pojďte tu napsat jak by jste to postavili sami, jen by mě zajímali názory ostatních lidí, třeba se k něčemu dojde, ale jen kritizovat, za špatný poskládání

Já bych to udělal následovně:
singl: Bubniak
dvojky: Plachý,Kalas,Dvořák
trojky: Holub,Řehák,Mrákava,Kalas,Vanke0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

Vanke ??????????? pche0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

Nominace je sice trenérova věc, ale vzít na MS Kopa a nechat doma Pelikána mi přijde minimálně na hlavu.0

Odpovědět
Anonym19.11.2006

singl: Bubniak
dvojka: Plachý, Kalas, Pelikán
trojka: Řehák, Miksán, Kalas, Pelikán, Holub0

Odpovědět
666666619.11.2006

nevim proc tam cpete Placheho. Videli jste ho hrat ve skupine, byl tak vyhukanej, ze ani nebyl schopny nahrat o smeci ani nemluvim. Vilda zahral suprove, takovou uspenost tam mel z nasich malo kdo, jestli vubec nekdo. A Mrakavu mam rad, ale na tohle skutecne nema. Nohejbal nehraju zavodne a je to jen muj pohled na vec. Skoda ze Franta nemel dost sil na trojky, po tech silenych dvojkach, kde sli s Vildou na krev. Mozna tam mel byt Pelikan za Placheho, nejaky poradny blok jseme moc potrebovali. Na druhou stranu to je jen priprava na sampionat i kdyz hodne pretizni priprava0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Tak nevím, jasně bylo prezentováno slovy repre trenéra p. Šmejkala, že priorita je světový pohár, který se hraje dvou dopadovým systémem a nikoli MS, které se hraje na jeden dopad a do poslední chvíle dobylo zřejmé zda se bude konat. Chtěl bych tedy vědět jako fanoušek Českého nohejbalu, kdo je za tuto blamáž zodpovědný. Jako jediný mančaft, jsme v průběhu finálových bojů nevystřídali, ve chvílích kdy to bylo dle mého názoru zřejmé. Povoláním Antona de Kočičky do repre výběru by vzrostla konkurence v týmu a Slováci by se posrali před takovým pánem nohejbalistou!!0

Odpovědět
Laďa Štěpánek20.11.2006

Pár kritických slov k organizátorům, kteří nás vybízeli, abychom přišli v hojném počtu a kromě kvalitního nohejbalu pro nás nic víc neudělali. Už první šok pro mně byl, že jsem musel parkovat 1 km od haly, která měla "hlídané" parkoviště prázdné. Další překvapení mně čekalo u občerstvení. Připadalo mi, že jsem se vrátil o 20 let zpátky. Dlouhá fronta nasr. lidí u jednoho!!! stánku, ve kterém vám nabízeli párek v rohlíku, bagety a nekonečně pěnící pivo. Restaurace v hale samozřejmě zavřená. Takže v polední přestávce jsme našlapali mnoho podzimních kilometrů po Prostějově, abych se mohli slušně najíst. Našli jsme ji až na náměstí. Domácí určitě ví, jaká je to vzdálenost. Přál bych všem těm VIPákům, aby také měli tento kvalitní divácký "servis". Takže pánové organizátoři, příště na nás diváky nezapomeňte, sestupte z lóží a zeptejte se, jestli nám něco nachybí !!!

Jinak nohejbal super, hráči bojovali, ale dvojka bez blokaře se hrát nedá!0

Odpovědět
Beneš20.11.2006

Výborný nohejbal ze strany Slováků i našich hráčů, výborná atmosféra v hale, takto může jít nohejbal nahoru. Pokud se týče výkonů našich a názorů na naše trenéry byly tam velké chyby,což viděla polovina nohejbalových odborníků v hale, ale vždy bylo prioritou MS - potom se mohou dle mého názoru hodnotit hráči i taktické vedení mužstva trenéry.Vzpomeňte, kolik bylo kritiky na juniorské trenéry v průběhu 2 roků a získali 3x zlato.0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Přidám taky pár názorů:

  • Mrákava na to fakt nemá, musel by shodit 20 kg, aby byl v poli rychlejší a útok není rovněž nijak oslnivý

  • největší rozdíl mezi námi a Slováky je v obraně, kde jsme o 20-30% horší, což je strašně moc a polovina z těchto procent jde dle mého názoru na vrub Řehákovy pravé nohy v obraně

  • Řehák náhra nic moc, tlačil kluky strašně do bloku, servis měkkej, poměrně často zkaženej - asi je načase na tomto postu zkusit Guldu

  • co se týká Vildy, tak ta druhá liga je na něm vidět, takže otázka jeho nominace až ze třetí nejvyšší soutěže je asi na místě

  • nechat blokovat Vildu ve dvojce je taky dost podivný...0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Dovolil bych si nesouhlasit s Láďou. Prostějov je pěkné město a určitě si zaslouží shlédnutí nejenom s okénka automobilu. Restaurace sice byla zavřená, ale pivo během zápasu dvojic bylo zcela bez fronty a načepované pěkně najednou. A vzhledem k celodennímu hladu i ta bageta už pak připomínala docela kvalitní plněný řízek s hranolkama.

Co se týče hry, tak se naši snažili, ale podle mého názoru propásli velkou možnost slováky porazit, protože jejich výkon nebyl ten strojový na který jsme od nich byli zvyklí. Asi je na nich trochu vidět že trénují pouze jednodopadový nohejbal. A vzhledem k tomu bych ty šance v Rumunsku viděl hodně špatně. Jediné zlato je možné v singlu.0

Odpovědět
Znalec20.11.2006

Nevím, ale řada z Vás byla asi někde jinde.

Úroveň hry slabá. Maďaři přijeli na výlet, Rumuni postavili třetí garnituru, Slováky jsem tak špatně neviděl dlouho hrát, ale na vítězství jim to stačilo.Tolik pokažených míčů a míčů zadarmo od Ríši Makary nám nepomohlo.Bohužel na naší straně nebyl nikdo kdo by bojoval, táhnul a hecoval družstvo.

Trenéři neví, že se dá střídat, měnit rytmus a styl hry, hráči se ani nerozcvičovali, protože věděli že nebudou hrát... Prostě zklamání nad sestavou,vedením reprezentace a výsledkem....0

Odpovědět
Miloš20.11.2006

výkony byly určitě lepší než organizace občerstvení a parkování. Jeden slabej kiosek a nepřístupná parkoviště zející prázdnotou?? To je bída. Na parkoviště se smí pouze s kartičkou VIP a parkoviště zůstává prázdné.0

Odpovědět
Persching-220.11.2006

Kolik bylo diváků ?0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Nasraných diváků bylo docela dost, baj očko tak litr0

Odpovědět
Rosta20.11.2006

neni nekde nejaky zaznam CT4 apod?0

Odpovědět
Matador20.11.2006

Budou fotky?0

Odpovědět
Radek20.11.2006

Byl z toho přímý přenos. Jinak výsledkově špatný a podepsali se na tom i trenéři. Slováci koučují, zasahují do hry. My jen čekáme na chybu. Přesto že prohráváme, hráči sedí sklesle na lavičce, neburcují a hlavně se vůbec nikdo nezvedne, aby se rozcvičil. Jak pak má jít na střídání? A střídání se asi v Čechách nenosí, i kdyby na place hráči zdechli. Pasivitou jsme prohráli už trojku v Prostějově na posledním MS, teď jsme to zase nezkusili. Dokuď budou čeští trenéři posraní, budou i hráči a výsledky se nenarodí. Tak už se nad tím zamyslete.0

Odpovědět
Janička20.11.2006

Musím souhlasit s Radkem a znalcem. Ve dvojkách jsme měli v prvním setu jednoznačně navrch - pak Slováci vystřídali a šli jsme kukat. Vilda sice měl spoustu krásných balónů, ale na druhé straně jich i spoustu zkazil - proč jsme se alespoň o vystřídání nepokusili mi zůstalo záhadou. Taktéž ve trojkách jsme měli senzační nástup a koncovku jsme nezvládli. Řehák nahrával do bloku, pak se ještě zranil - alespoň jsme se mohli pokusit vystřídat a změnit trošku rytmus hry - např. nahrávač v prostředku a 2 smečaři - on pak blokař má kapku zmatek, kde má zrovna stát. Ale jsem, jen laik - Bota je profík, tak jistě věděl co dělá.0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Sestava dvojek se mi zdála nepříliš šťastná. Vilda je sice extra hráč ale v tomto případě rozhodlo to že nekope extraligu. Byly to ty 3 balóny který měl na noze nebo který neprodal z druhé za stavu 8:8. Holt Vildo to platí fakt asi jenom v II. lize. myslím že Vilda měl být náhrada k Frantovi za Bubna, ale padlo spousta nepřesných náher a jednoduchých chyb v poli, to byl jednoznačný důsledek nesehranosti těchto dvou kluků. Řekl bych že tohle trenéři trošku prokoučovali. Byl to prostě risk. Nicméně před Viloud smekám, z II.ligy na světový šampionát dvojek v obstojné formě se nevrátí nikdo, jenom vilda!!!!0

Odpovědět
Petr20.11.2006

Na co se bude pan tzv.trenér Šmejkal vymlouvat nyní.
Hrálo se podle našich pravidel a výsledek byla bída, zklamání a chaos.
Jednoznačně lze říci, že to byl prokaučovaný Světový pohár národů, propadák.0

Odpovědět
Matador20.11.2006

A budou teda ty fotky? Co třeba Vlasta Pabián? Ten vždycky má nějakou tu fotku...0

Odpovědět
Od deseti k peti20.11.2006

Vvšichni se sice vyjadřujete k deblům, ale že by třeba zazněla jednou formace Dvořák a především Koky, to už si nikdo nevzpomene, kdo vlastně letos vyhrál MČR dvojic???0

Odpovědět
Roman20.11.2006

Zdravím...já musím říct že se mi nohec včera líbil, bylo to poprvé co zaujal nohejbal v TV všecky u nás v kneipě, pač se bylo na co dívat...myslím že Holub a ungermann hráli výborně...kalas po dobrém výkonu ve dvojce podprůměrně zahrál trojku...nechápu proč nehrál např plachý...jo a to že umí hrát holub nejen úspěšně bodově ale také efektivně je určitě dobře, protože právě jeho hra včera nalákala na nohec spustu nenohejbalových lidí, určitě nejen u nás v kneipě....holub zahrál skvěle a hotovo...a že skončí několik smečů v bloku R. Makary, to je podle mě v jeho případě standart, řekl bych že makara je nejlepší blokař...můj názor...na MS to naši otočijou na 3:0!!! (snad...)0

Odpovědět
Persching-220.11.2006

ČT 4 nemám, na místě jsem bohuž. nebyl. Kolega z práce mě to vypálí na DVD, tak se podívám. A co hra hlavně ve dvojkách a trojkách. Vítězila síla, nebo tam byla i nějaká technika = kraťasy, paty, atd.?0

Odpovědět
Jim20.11.2006

Souhlasím s názorem Laďi. Možnost občerstvení v hale byla absolutně nedostačující. Připadal jsem si jak na nějakém festivalu, za doby temna. Jinak hráči hráli O.K. Jen ve dvojkách opravdu potřebujeme blokaře. Bohužel slovenská zbornaja komanda byla lépe promazaná.0

Odpovědět
Vlasta20.11.2006

Několik fotografií ve fotogalerii webu ČNS - sekce Mezinárodní turnaje - 2006 Světový pohár Prostějov.

V.Pabián, Chabařovice0

Odpovědět
Roman20.11.2006

Re:Persching-2 - tož nechej se překvapit...myslím že kratas nebo pata byl tak každej 4 balon...takže myslím že dost dobrý...ja se dival na platnu 2x2m a bylo to uplně ohhh...blokař do dvojky je opravdu nutnej...škoda že kája bláha už je postarší...nic méně by platil...ve trojkách blokoval vcelku dobře i holub, což mě překvapilo...někde v příspěvcích jsem četl že holub neblokuje a helemese...na makaru nemel ale v každym setu 2-3 balony bloknul...0

Odpovědět
Léňa20.11.2006

moje hodnocení-celkem dobré,ty fronty u občerstvení se mi taky nelíbily,ani chodost toho občerstvení.co se týká hry-výborně hráli Bubniak,Holub a Kalas.Nevím co ten váš slavný Vilém tam dělal.Smůlu měli Mrákava a Plachý,se jim dva míče nepovedli a pak už šanci nedostali.Taky bych se zastala trenéra,asi v určitých věcech věděl co dělá.a ohledně Mrákavy a jeho nadváhy-to bych sem vůbec netahala,je to jeho věc a takovou postavu už má dýl a nikdy si nikdo nestěžoval,tak se do něho laskavě neserte!0

Odpovědět
Petr20.11.2006

Všechno je to o oddílové sehranosti.Jak dvojky,tak trojky.Slováci hrajou v jednom oddíle,přidají do trojky Makaru s kterým hrajou už léta a je to.Naši se bohužel sejdou 3x nebo 4x do roka na soustředění,každej z jinýho družstva a jedou hrát.Taky hrajou výborně,ale chyby z mezihry které vyplývají z nesehranosti jsou znát.Je to škoda.

Jaké je vlastně úplné složení naší repre?0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Modřice vyhrály extraligu, tak by měly nominovat celou repre a basta fidli0

Odpovědět
to do desítí k pěti20.11.2006

dej se dohromady blázne, dvořík s kokštejnem vyhráli republiku a proto by měli hrát ze repre??? Ti by dostali od slováků dvakrát 10:5 !!! Já říkám buben kalas. Dvojky nejsou o tom jak kvalitní je každý hráč ale jak kvalitní jsou oba dohromady, podlě mě je nesmysl dávat dva hráče kteří spolu pravidelně nehrají. Dvojky jsou přece o tom jak jsou ti dva sehraní!0

Odpovědět
Jakub Mrákava20.11.2006

Chtěl bych vzkázat všem anonymům,že je pěkné to co tady napsali, ale ještě raději bych se chtěl setkat, stím anonymem, co tvrdí, že mám dvacet kilo nadváhy.Ano přiznávám, že jsem trochu baculatější, ale nijak mi to nevadí při hře, a už né vůbec při nohejbale. Napiš sem prosím své jméno, abych věděl, kdo si to o mě myslí. Nebo se podívej na statistiky ty k......!!!!jestli se stydíš za své jméno, tak mi Tě je opravdu líto. Ještě k tomu SP, chtěl bych říct, že pan Šmejkal je nej. trenér co jsem kdy zažil, ale to vy anonymové nevidíte, vy si totiž nevidíte ani do huby. Všem co mají rádi nohejbal zdar, a těm co ne, tak ať...0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

No, Jakube, nevím, kolik trenérů jsi zažil,ale to nej. bych pochopil v tomto případě .......0

Odpovědět
Hools20.11.2006

Jo, pan BOTA nezvládl víc věcí než jenom trénování při samotných zápasech. Chování opravdu reprezentativní! Doufám, že se brzy dočkáme velkých změn.0

Odpovědět
Petr Mikota20.11.2006

takovou postavu už má dýl a nikdy si nikdo nestěžoval,tak se do něho laskavě neserte!

Podívejme -konečně odborník.....sice blondýnka ,ale na rozdíl vot Boty si nás všímá!!!

Petr Mikotů-135 KG0

Odpovědět
Laďa Štěpánek20.11.2006

Lidi neblázněte, vždyť to všechno byli třísetovky a štěstíčko i někdy rozhodčí byli na slovenské straně (Ižolův neuznaný aut v singlu, Makarovy prasátka, 9:10 ve třetím setu, apod.). Slováky lze porazit, ale ne porážet. Vždyť dopoledne prohráli singla a trojku!! Trenéra bych nechal na pokoji a souhlasím s Jakubem Mrákavou. Po celou dobu kluky hecoval a hnal do vyšších otáček. Myslím si, že po delší době máme trenéra, který dokáže s klukama vyjít a zároveň si udržet respekt a pořádek.0

Odpovědět
Rosta20.11.2006

to Pershling 2, měl bych zájem o to DVD taky. Dohodli by jsme se na poslani. napis dikes0

Odpovědět
Petr20.11.2006

Zklamáním je pro mě singl, ne dvojka a trojka. Stačí se podívat na úspěšnost Slováků za poslední dva roky. Hrají až na Makaru v jednom oddíle, pořád spolu. Makara i Peruni i Brutus v repre už hrají pár let a naši? Jedině Kalas, Vilda se vrátil a zbytek jsou nováčci. Nemyslím že i lepší trenér by s tím něco většího udělal. Absance Bláhy a Dvořáka musí být znát, hlavně ve dvojce. Bota určitě odtrénoval lepší zápasy, ale myslím, že už po neděli bude mít víc odvahy pro příště. Tak jako má Žigala. Neztracujte tým, jeho čas přijde, jsem o tom přesvědčený.0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

to Petr: jediný singl měl top parametry, dvojka i trojka byla z obou stran pod maximální schopnosti týmů

to L.Štěpánek: rozhodčí bych vůbec nezmiňoval, ti pískali výborně, si příště zkus místo do fronty na pivo stoupnout k tomu kurtu a odpískat to

Jinak trenér určitě vybral top hráče, ale ani v hokeji se nedá dělat sestava podle tabulky v kanadském bodování a právě sehranost rozhodla0

Odpovědět
AA20.11.2006

do toho slovaci0

Odpovědět
Maty20.11.2006

tak ted sem se díval na videu na finále a musím říct Holub na trojkách hrál skvěle. skoda že byl Kalas unavenej z dvojek, Slováci byli samozřejmě taky ale měli i víc štěstí0

Odpovědět
Maty20.11.2006

tak ted sem se díval na videu na finále a musím říct Holub na trojkách hrál skvěle. skoda že byl Kalas unavenej z dvojek, Slováci byli samozřejmě taky dobrý ale měli i víc štěstí

zapoměl sem tam jedno slovo což by změnilo smyls vety:-))0

Odpovědět
nechápu20.11.2006

proč Kalas ve dvojce podával a pak si ještě dobíhal na sako blokovat, to jsem viděl dělat kluky v okrese, to nemohl ungerman podat a Kalas jít na blok? prosím jen o vysvětlení jsem amatér0

Odpovědět
nechápu20.11.2006

proč Kalas ve dvojce podával a pak si ještě dobíhal na sako blokovat, to jsem viděl dělat kluky v okrese, to nemohl ungerman podat a Kalas jít na blok? prosím jen o vysvětlení jsem amatér0

Odpovědět
Petr20.11.2006

Tak kdo vlastně porazil ty "zatracený" Slováky na nějaký větší akci na jeden nebo dva dopady v posledních dvou,třech letech?0

Odpovědět
Laďa Štěpánek20.11.2006

to anonym: ty rozhodčí zmiňuji proto, že občas a opravdu občas ublížili a nefoukli nic navíc. Např. už v prvním zápase trojic proti Slovákům pískat Jirkovi Holubovi soko spodem, o kterém nikdo nevěděl (druhý rozhodčí Solnický) tak to se jen tak na domácí půdě nevidí. Ižolův aut v singlu byl jasně viditelný a v té době se lámal zápas. Pánové až bude podobná vrcholová akce na Slovensku, tak uvidíte jak nás východňári zařežou. To budou jiné emoce. Kluci to poznají už tento týden v Rumunsku.0

Odpovědět
Ivan20.11.2006

to Laďa: nevím, kde bereš tu jistotu, že měl Ižol aut jasně viditelný, když ani v ČT to nebylo jasně vidět.0

Odpovědět
Anonym20.11.2006

Nestihl jsem to v televizi, je ten zaznam nekde na netu?0

Odpovědět
Michal Belobrad21.11.2006

Anonym (19.11.2006 20:45): viníci dnešního ne úspěchu :

  • trenér šmejkal - nominace Holuba, Mrákavy

  • Kalas ve trojkách ??? 4 smeč do bloku

  • holub - dva klepáky a konec, tenhle smečař nemá proti perunům co na smeči dělat

  • řehák na náhře také nic moc

Na tohle se musí reagovat.Jak mohl být například Mrákava viníkem neúspěchu,když ve finále vůbec nehrál.Kalas byl podle mě náš nejlepší hráč na SP.Rozdíl mezi náma a Slovenskem byl v tom,že slováci aspoň vystřídali a tím vyhráli dvojky a co udělali naši.Nezměnili vůbec nic.Mohl tam jít Plachý,nebo Mrak a pak jsme mohli nadávat,ale co, po bitvě je každý generál.0

Odpovědět
Roman Babela21.11.2006

to Láďa Štěpánek: Méně toho tataráku...0

Odpovědět
Znalec21.11.2006

Trenér se hodnotí také podle výsledků co dosáhl za dobu svého působení. A výsledek je žalostný, co vyhráli reprezentanti pod Botou ? nic.......... jo a soustředění, tam proteklo alkoholu, tam toho moc nenatrénovali......0

Odpovědět
Persching-221.11.2006

to Rosťa: Co jsem tady četl, tak ten přenos byl prý přerušen něčím jiným. Ten kámoš říkal, že "to tam namačká" a půjde na hokej ( Plzeň x Vary = funus => pláč => zapíjení smutku ). Tak zatím ani nevím, kolik se toho samo nahrálo, jestli je tam všechno. Pokud to budeš chtít, není potíž, požádám o kopii a předám Ti to klidně osobně. Nevím, jaké jsou možnosti, ale čemu dáš přednost, když si budeš moct vybrat: R+ R- RW+ RW- ? Předpokládám, že jsi z Dobřan. Můžem si dát spicha někde v Plzni ( až půjdu / půjdeme z práce ).0

Odpovědět
Persching-221.11.2006

Viděl jsem tu množství možností sestav dvojic ( 10 ? - a to určitě nejsou všechny ). Jedna z nich Bubniak - Kalas. Ale když hraje Bubniak singl, což je záhul, tak spolu na jedný akci logicky nemůžou hrát ještě dvojku, to by oboje v požadované kvalitě asi neutáh´ ( jedině kdyby měl extra fyzičku). Když už dvojku spolu, tak nespíš singl někdo jinej. To by asi byla nutnost. Ric pic.0

Odpovědět
Janička21.11.2006

Všimla jsem si, že při singlu, hrál Ižol příjem převážně tělem, to je nahrávka o tolik přesnější? Líbivější byla sice hra Bubniaka, ale účel světí prostředky?0

Odpovědět
Anonym21.11.2006

zaznam by mel byt primo na strankach ct 4, ale ja jsem ho tam nenasel0

Odpovědět
jäzva21.11.2006

J. Žigala: Tak skormútených Čechov som hádam ešte nevidel
Dennik korzar:

Husársky kúsok sa podaril slovenskej nohejbalovej reprezentácii na Svetovom pohári v Prostějove. Pri premiére tohto podujatia zvíťazili v susednom Česku vo všetkých troch disciplínach. A to sa hralo nie podľa súčasných medzinárodných pravidiel na jeden dopad, ale podľa pravidiel stále platných u našich západných susedov na dva dopady. Ani tie však neboli pre usporiadajúci tím takou výhodou, ako by si niekto myslel. Slováci totiž vyhrali v singli, dvojiciach i trojiciach!

"Vrátili sme sa len ráno. Síce nám organizátor zabezpečil ubytovanie až do pondelka a chlapci ma prehovárali, aby sme ostali, ale zavelil som: domov. Máme pracovné povinnosti, vo štvrtok odchádzame na majstrovstvá sveta do Rumunska,takže oslava musí počkať. Hoci priznávam, že oslavovať by bolo čo. Lebo my sme v Prostějove vyhrali čo sa len dalo. Až mi tých Čechov bolo ľúto. Všetko zorganizovali na vysokej úrovni. V hale bolo dvetisíc divákov, na ČT4 bol dvojhodinový priamy prenos z finále. Do Svetového pohára natlačili veľ a peňazí a dočkali sa len sklamania. Tak skormútených Čechov som hádam ešte nevidel. Až mi ich bolo ľúto," priznal reprezentačný tréner Slovenska Jaroslav Žigala.

Všetko to začal Milan Ižol vo finále jednotlivcov proti Bubniakovi. "Musím povedať, že ma prekvapil najviac. Prvý set Milan prehral. Začal zle, bol zakríknutý. V druhom sa s krízou popasoval a v treťom už jednoznačne kraľoval. Bol to tak trochu šok, ale príjemný, veď Ižol zdolal dvojnásobného majstra sveta," potešený bol tréner svojim zverencom.

V dvojiciach dostali možnosť poslední majstri Slovenska Ladislav Stupák a Ján Brutovský z Košíc. Na striedanie bol pripravený Patrik Perun. Česi vsadili na osvedčené esá Ungermana, Kalasa a Plachého. "V skupine chlapci Čechov porazili. Asi si mysleli, že to pôjde samo, lebo v prvom sete začali katastrofálne. Prehrávali sme 0:6. Za stavu 2:8 som na miesto Stupáka nasadil Patrika Peruna. Ten sa v druhom sete chytil, aj keď tesne, no set sme vyhrali. A aj tretí sa skončil 10:9 v náš prospech," komentoval J. Žigala ďalšiu úspešne zdolanú finálovú prekážku.

Trio Patrik a Martin Perunovci spoločne s Makarom malo potom možnosť zavŕšiť zlatý hetrik. Naši reprezentanti nadviazali v úvode zápasu trojíc proti Kalasovi, Holubovi a Rehákovi na predchádzajúce finálové zápasy a prvý set prehrali. "Aj v druhom sme mali problémy v útoku, najmä Rišo Makara sa ťažšie presadzoval. Ale potiahol to Patrik. No a v treťom sete sa chytil aj Makara. To sme už mali jednoznačne navrch."

Svetový pohár bol tým najlepším dopingom pred víkendovými majstrovstvami sveta v Rumunsku. Tréner nášho tímu upozorňuje len na to, aby eufória nebola až príliš veľká. "Dúfam, že výsledky z Prostějova nám neublížia, skôr pomôžu. Lebo aj tam chceme byť úspešní."

Delil desaťtisíce

V nohejbale sa peniaze netočia. Aspoň nie u nás. V Česku je to iné, stále lepšie a lepšie. Svetový pohár bol aj o finančnom ohodnotení. U jednotlivcov bolo za víťazstvo 10 tisíc českých korún, v dvojiciach 20 tisíc a v trojiciach 30000. A všetko zinkasovali Slováci. Tréner Jaroslav Žigala mal v nedeľu celkom príjemnú úlohu, delil desaťtisíce. "Niečo ostáva zväzu, ale väčšinu si vyslúžili hráči. Bol to pekný balík. Peniaze vyplatili na ruku, tak sme ich mohli hneď rozdať. Rozhodujúce boli výkony. Najviac tak dostal Patrik Perun, lebo hral vo dvojiciach aj v trojiciach," povedal nám tréner víťazov premiérového Svetového pohára.0

Odpovědět
Tomas21.11.2006

Já to teda neviděl, ale to neni potřeba k tomu, abych věděl, že slováci jsou v posledních cca 5 letech prostě lepší. Což bych neviděl jako nějakou tragédii a radši makal, než někoho odsuzoval a navážel se do něj. Kuba je pan hráč a jakou má postavu může být všem u pr... 99% těch chytrých anonymů by na kurtu ustřelil hlavu! Což je třeba i právě díky jeho postavě. Takže Kubo- nenech se otrávit, kdo něco o nohejbale ví, viděl třeba, že letošní 3. flek Čakovic v lize je z velký části i tvoje zásluha. A ostatní- no tak to teď prosrali... Až jim to sedne líp, třeba zase vyhrajou. Navíc to teď neprosrali žádným propastným rozdílem a odstup od v současný době lepších slováků neni zase tak velký.0

Odpovědět
J.Hošek21.11.2006

Po zhlédnutí tohoto přenosu musím konstatovat,že jsme se naučili jít na kurt prohrát.A to je to,co mi dneska u hráčů vadí.Od singlu až po trojice jsem neviděl zarputilost jakou měl třeba v dřívějších dobách Mirek Fritz (toto rozhoduje zápasy).V našem mužstvu chybí hráč,který by byl všemi uznávaný a který by hráče tkzv. zbláznil.K výkonům hráčů na SP.Smekám před F.Kalasem,vinikajicí výkon ve dvojicích.V rozhodujícím setu místo hraní Vildou z nepřipraveného útoku na druhou by možná vítězství bylo naše(ale to je to možná).I přes tuto poznámku Vilda dobrý výkon a na MS více bojovnosti a zarputilosti(myslím si,že se moc podává svým chybám a pak nakazí kolegy v mužstvu).Singl mě trochu zklamal svojí úrovní,vinikajicí výměny střídaly hrubé chyby.Petrovy chybí něco,čím by soupeře překvapil.Doufám,že se mu to povede již tento víkend.Ve trojicích mi chybí více techniky a větší improvizace.Asi se na mě bube hodně fsnoušků zlobit,ale bušit polařovy do hlavy,když stojí 4 m za serv.lajnou,to není moje paketa(co J.Tirpák,hraje ještě).Co se týká trenérů,je mi hrozně těžké soudit,protože jsem na tomto místě stál a vím,že sestav a názorů je ......................0

Odpovědět
Rosta21.11.2006

to perschling 2
D|VD-R bude v pohodě
nedělam v Plzni ale nejak bych se tam dostal0

Odpovědět
Tom22.11.2006

Peknej nohec. skoda ze aspon 1 zlato nevyslo. Nejbliz jsme k nemu meli asi ve dvojkach. Za stavu 8:8 v 2. setu chtel Vilda prekvapit ale prece jen stal 3m od saka...a Kalasovi to tam v ty dobe padalo vsechno, tak mohl spis nahrat...ale to je jen "kdyby" a po bitve jsme vsichni generalove. Buben nemel fyzicku a v trojkach jsme meli smulu....i kdyz nase nahravka byla prachmizerna.0

Odpovědět
Laďa Štěpánek22.11.2006

Honza Hošek to vystihl přesně a je vidět, že k výsledkům se vyjádřil opravdu odborník se zkušenostmi. Opravdu souhlas.

Pokud někdo ví kdy bude záznam na ČT4, tak napište.0

Odpovědět
Léňa22.11.2006

Petr Mikota (20.11.2006 16:48): takovou postavu už má dýl a nikdy si nikdo nestěžoval,tak se do něho laskavě neserte!

Podívejme -konečně odborník.....sice blondýnka ,ale na rozdíl vot Boty si nás všímá!!!

Petr Mikotů-135 KG

Tak pokud mám tu čest s jedním z nejlepších hráčů Čakovic, tak děkuji za podporu, jen nevím co je za problém že jsem blondýna:-)0

Odpovědět
Anonym22.11.2006

kua, jak se mam podivat na ten zaznam?0

Odpovědět
S.M.J.22.11.2006

Singl - Buben nemá natrénováno, ale 4 hod tréninku a bude líp.

Dvojky - Vilda udělal chybu v druhým setu a tím ho prohrál. Dál to asi chtělo změnu - tak, aby Brutus nahrával, protože Patrik mu to dával exelentně. Využít toho, že Patrik nehrává na pravé straně - ostřit do něj servis, tím pádem Franta na blok a Vilda dozadu. Jinak celkem byla vidět nesehranost Vildy a Franty. Bota to měl mít ve variantách a udělat změnu ve hře.

Obecně Vilda "botou" "neudělal" Botu. :-)))

Trojky druhý a třetí set kluci neměli příjem (strašně nízkej a nedostatečně do prava) a Pepík už jim to pokaždé neopravil - strašně často proto nahrál přímo pod blok. Taky rozhodli nevynucené chyby v poli na kříži kde Pepík a Franta měli svou hlavní nohu - několikrát se tam potkali a neměli to. Pepíkovi tím pádem párkrát utekla pravá. První set udělal Jirka hlavně blokem - pak už na Ríšu blokem nestačil (v druhém setu mu celkem nepěkné kousky párkrát provedl Patrik.

Bota neměl připravené varianty pro případ, že to nepůjde. Hráči na střídání byli typově velmi podobní těm co byli na hřišti a v některých činnostech dle mého horší, než byli ti co hráli - neměl koho střídat.

Osobně bych do dvojek vsadil na klubovou sehranost - co jsme kdy předtím na MS či ME Slováky porazili, byly to oddílové dvojky.

Má sestava: Franta, Buben, + Jura-Michal-Kuba.

Trojky opět nesehranost nahrávače se smečaři. To se nedá nahradit! Navíc musíme mít minimálně dvě varianty. Dle mého je nutné našim momentálně nejlepším smečařům (Frantovi a Jirkovi) dát "jejich" nahrávače. Takhle Honza nahrával Vildovi a fungovalo to!!!

Takže sestava by měla být Holub, Turek, Kalas, Gulda a jeden dlouhý blokař hrající podobně jako Ríša a Brutus (Karel, Jan Vanke, časem Jan Kubát). Možnosti modřická sestava + blokař, plzeňská sestava + blokař, Franta, Jirka + jeden z jejich nahrávačů. Máme tři možnosti, když to jedné nepůjde tak nastoupí další varianta.

Tahle sestavy by dle mého fungovaly pro nohejbal.
Sestava pro fotbaltenis:
Singl - Petr tam není co řešit, pokud bude druhý - možností je více.

Dvojky - určitě pravák-levák a navíc klubová sestava - Franta-Buben, tam není co řešit + opět Michal-Kuba-Jura (zohlednil bych sehranost a poté zápasové vytížení). Ve fotbaltenise pravák-levák mnohem důležitější než u nohejbalu.

Trojky - tam je oproti nohejbalovému systému hry nejvíce změn. Obecně dva polaře-nahrávače a dlouhý blokař co převážně hraje s blokem a nekazí. Tady určitě min. dvě rovnocené formace, protože jeden smečař bude zanedlouho velmi unaven. Zohlednil bych výsledky soustředění - adaptaci na jeden dopad. Sestavu nevím, neviděl jsem repre hrát fotbaltenis.0

Odpovědět
Anonym22.11.2006

A co takhle dát na náhru třeba Janebu, to by pak naše hra byla aspoň pestrá0

Odpovědět
Anonym22.11.2006

MS 2006 Singl Žigala, mame vyhráno....0

Odpovědět
formi23.11.2006

Jen blbni mistr s aktovkou je jen jeden0

Odpovědět
singlista23.11.2006

Buben je i přes svou nabubřelost výborným singlistou. O zaltou medaily přišel díky svému servisu, je sice hezké že střídá half-volej a prudký servis ale na to už se asi hrát nebude. Na hráče s výborným příjmem jako je mladý slovák nemůže pořád hrát stejnou písničku a doufat že si to uhraje v poli. Útoky taky slabota! trénuj mistře !!! ujíždí ti vlak0

Odpovědět
Anonym23.11.2006

V podstatě ve většině připomínek souhlasím s Hoškem a S.M.S.

Je třeba si uvědfomit, že v současné době můžeme přehrát Slováky tím,že se vrátíme k naší herní předností a to je hra na 2 smečaře. Jde jen o to, najít k nim druhého Hoška!Nacvičit chytré akce, proti kterým soupeř neumí obranu. To byla a měla by být opět naše výhoda.0

Odpovědět
777777723.11.2006

Toňas, kde jsou fotky? To je u Tebe nezvyklé, že na ně čekáme takovou dobu. Čekáme na ně, díky.0

Odpovědět
Anonym24.11.2006

Já bych o jednom chytrým nahrávači věděl,ale nejsem trenér repre, ten by to měl vidět na soustředěních0

Odpovědět
Anonym24.11.2006

On na to nestačí, tak mu pomož!Sem s tím nahravačem.0

Odpovědět
Anonym24.11.2006

Teď už je pozdě...0

Odpovědět
A.Stehlík24.11.2006

Pro 7777777: už jsem doma z dovolené a večer to tam bude, ikdyž už je to neaktuální....0

Odpovědět
777777724.11.2006

Teda, to se někdo má. Dovča. Platila ju doufám ČT, za komentování, co? Čekám a těším se.0

Odpovědět
A.Stehlík24.11.2006

To by asi moc velká dovolená nebyla!!! :-))0

Odpovědět
777777724.11.2006

Pěkné fotečky. Díky Ti za ně.0

Odpovědět
A.Stehlík24.11.2006

Ty jsi rychlej jako Šaratice, teď jsem je tam naházel!!! Tak fajn!0

Odpovědět
Rosta28.11.2006

TO PERSCHLING2 zdrary, jak to vypadá s tím DVD, už ho máš???0

Odpovědět
Léňa28.11.2006

Léňa (20.11.2006 13:48): moje hodnocení-celkem dobré,ty fronty u občerstvení se mi taky nelíbily,ani chodost toho občerstvení.co se týká hry-výborně hráli Bubniak,Holub a Kalas.Nevím co ten váš slavný Vilém tam dělal.Smůlu měli Mrákava a Plachý,se jim dva míče nepovedli a pak už šanci nedostali.Taky bych se zastala trenéra,asi v určitých věcech věděl co dělá.a ohledně Mrákavy a jeho nadváhy-to bych sem vůbec netahala,je to jeho věc a takovou postavu už má dýl a nikdy si nikdo nestěžoval,tak se do něho laskavě neserte!

Vracím se k tomuto příspěvku jen proto, že se chci Vildovi za tu větu o něm omluvit.Nebylo to ode mě fér.....nechci to vysvětlovat ale opravdu se mu omlouvám.Je to určitě fajn hráč, který hraje hodně srdcem,proto byl asi nejvíc z české reprezentace zklamaný po MS.Takže PROMIŇ!!!!A jestli diskuzi nečte,tak mu to prosím někdo vyřiďte.Děkuji Lenka od Mraka0

Odpovědět
Persching-228.11.2006

To Rosťa: vydrž, jsem brzda. Sorry.0

Odpovědět
Ivo Vamberský29.11.2006

Pro Léňu. Dnes jdeme s Vildou kopat tak mu to rád vyřídím a určitě bude rád. Pozdravuj Kubu a že mu moc gratuluji. Ivoš.0

Odpovědět
to Léňa29.11.2006

...a prosím tě, už sem nepiš. Děkuji.0

Odpovědět
Léňa30.11.2006

Komu vadí že sem píšu?0

Odpovědět
Helemese30.11.2006

Léňo, nějakých zakomlexovaných volů si nevšímej. Máš stejné právo sem psát jako každý jiný...radši si přečtu tvůj příspěvek než většinu příspěvků od anonymů. Přeji pevné nervy a pěkný den.0

Odpovědět
Rosta08.12.2006

to Pershing-2 tak jak to vypadá s DVD ????0

Odpovědět
Persching-208.12.2006

Už je to usmahlý, má to doma. V Po. to snad přinese do práce. Jak se domluvíme - mail / tlf. ?0

Odpovědět
Rosta08.12.2006

to Perschling rip@sendme.cz0

Odpovědět