2.liga - 2022

mišelin27.10.2021

VV ČNS schválil změnu ve 2.lize a v ženské 1.lize.

Příští sezóna má stejnou podobu jako dorostenecká nejvyšší soutěž.Bude se hrát na 7 zápasů a minimální počet hráčů se snižuje na 4.

Důvodem je navýšit počet týmů a soutěže oživit jako se to podařilo u dorostu.
Otázkou je,kolik týmů přibude oproti letošním 11..0

Reakce

115 příspěvků · poslední 26.02.
. alias Anonym Cijodep27.10.2021

Kde se k tomu dá najít více informací? Na oficiálním webu nic.0

Odpovědět
mišelin27.10.2021

Bude prý zveřejňeno v nejbližších dnech.0

Odpovědět
? alias Anonym Muheled27.10.2021

Ne ze by to nebylo možný, o těch ženských jsem slyšel ze to chcou udelat, ale takhle bez jakékoliv diskuse???? Reorganizace jak noha…..0

Odpovědět
. alias Anonym Cijodep27.10.2021

Cesta by to byla správná, pokud by se zároveň soutěž rozdělila na více skupin. Takhle se jezdilo z Kroměříže/Přerova do Prahy v 6ti lidech na max. 10 zápasů a nově se bude jezdit stejně daleko jen v 4 lidech. Sice se ušetří na druhém autě, ale časově to pro hráče výhodné moc nebude a to se ještě utkání zkrátí z max. 10 na 6 zápasů ...0

Odpovědět
? alias Anonym Gexuxyk27.10.2021

Tak samozřejmě ze rozdělit ale v 6 ti lidech, takhle to je hovadina… tenkrát neprošlo rozdělení kvůli tomu ze by se padalo do nefunkcnich krajů třeba… ale proč nesloucit první a druhou, nazvat ji první liga, dat ji na tři skupiny východ západ stred, dojezdy malý a padalo by se až by se naplnilo 3 x 8 týmu….0

Odpovědět
Slaviaman27.10.2021

Doufal jsem, že je to vtip. Za mě totální nesmysl a špatné rozhodnutí. Nevěřím, že to výrazně pomůže s navýšením počtu přihlášených týmů. Takhle si půlka lidí skoro nezahraje a stačí 1 kloudný hráč podobně jako v BDL. Letos měla 2. liga velmi solidní úroveň a těšil jsem se na příští kompletní sezonu, teď už ne..0

Odpovědět
DuMo alias Anonym Wucituf27.10.2021

Ja bych to úplně nehanil. Jestli to sníží dojezdovky a přibude pár týmů tak to bude určitě přínos.0

Odpovědět
mišelin27.10.2021

ČNS plánuje při vyšším počtu družstev zohlednit vzdálenosti.Ideál by byly tři skupiny.

To je ale jen teorie.Kdo ví jak to bude s několika týmy.Holice ustojí sešup o dvě soutěže? Co bude se Startem? ...atd. Hráči bohužel ubývají.

Ve Středočeském přeboru ubylo během 10 let polovina týmů...0

Odpovědět
Johny alias Anonym Qycyxek27.10.2021

Naprostý nesmysl. Ve 4 lidech? Věřím tomu že se naopak počet týmu rapidně sníží. A co víc těch hráčů bude ubývat. Si vemte manchaft o 10 lidech na tréninku a nakonec z nich 6 bude doma a nekoone si. Kde sou ty časy kdy byla plnohodnotná sezóna a hrálo se každej s každým doma venku a mělo to hlavně úroveň. A hlavně je to týmová hra. A myslím si že když bude tým mít zápas tak si plno hráčů řekne že vlastně na zápas nemusí ať si kopne někdo jinej, a ten jinej si řekne že se na to může vysrat když 3x nejede a najednou ho potřebuji pac nejsou lidi. Takže se klidně může stát že tým na venkovní zápas vůbec neodcestuje z důvodu nízkého počtu hráčů. Takže za mě úplná hovadina a další masakr 2.ligy.0

Odpovědět
mišelin27.10.2021

Každý systém bude mít svoje obhájce a odpůrce.

Osobně jsem pro šestkový systém.Nedovedu si představit,že se naše parta rozpadne,protože ne všichni budou hrát...

To platí i o Stř.kraji kde je nová varianta též na "stole"..0

Odpovědět
VojtaB27.10.2021

Rád bych se pletl, ale podle mě to víc družstev nepřinese.

Pravděpodobně se trochu uleví družstvům, která to stavěla na 6-7 lidech a celou sezonu se modlili, aby se nikdo nezranil. Každého to ale nutilo držet aspoň 6 hráčů pohromadě, což se teď změní a za pár let můžeme stát před podobným problémem, že někde už nedají ani ty 4 a budeme ubírat na 3 nebo 2.

Protože 4 je MINIMÁLNÍ počet, mohou družstva dál jezdit v 6-7 lidech, udělat dvě plnohodnotné trojice a případně i střídat. Bohužel si někdo kopne o dost méně, někdo dokonce vůbec. Navíc opravdu bude stačit mít jednoho výrazného hráče a ten sám může vyhrát utkání.

Tam kde je 8-9 stabilně chodících hráčů, bude situace ještě horší a může se naopak ještě zvýšit odliv hráčů od nohejbalu. Aby někdo jel přes půl republiky si kopnout dva sety a strávil tím celý den, dovedu si představit, že si najde jinou činnost. Na jedno družstvo bude 9 lidí moc a na založení "Bčka" málo

A nemyslím si, že by se tito "nadbyteční" hráči domluvili a založili nový oddíl.

Podle mě je třeba do 2. ligy "nalákat" existující družstva z krajů. Souhlasím, že rozdělení na více skupin (3 nebo i 4), by mohlo pomoct. Když by v základní části znamenalo cestování výlet maximálně do sousedního kraje, určitě by se někdo z krajů přidal.0

Odpovědět
mišelin27.10.2021

Tak my to měli v úmyslu,zkusit si vyšší soutěž.Ale s tímto jsme nepočítali.
Chtěli jsme stabilních 7 hráčů ještě doplnit.A máme v záloze kluky z B týmu...0

Odpovědět
Karel Jiroušek28.10.2021

Za mě totální nesmysl. My na Solidě jsme odehráli v šesti lidech téměř celou sezónu. Až na play off jsme si brali jednoho fluktuanta a neměli jsme s tím žádný problém. Řekli jsme si, že do toho jdeme a možnost si někoho vzít z béčka tam případně je. Ale je to o tom že buď chci nebo nechci to hrát. Případně můžu nebo nemůžu. Zájem jsme měli, tak jsme to přihlásili. I když nás bylo takhle málo, tak ani náhodou bych nevítal nový systém s nadšením, že můžou nastoupit čtyři hráči. Tenhle nový systém opravdu moc vydařený není. Je to o nějaké partě a tenhle systém těm partám hodně uškodí. Bude jezdit pár lidí, ale i dost se na to vykašle a půjde to ve finále ještě víc do háje. I kdyby byla vyšší kvalita té ligy, tak to prostě zničí spoustu part a zbytečně, protože souhlasím s názorem, že kvalitu ta liga měla. Tam kde těch lidí není ani to minimum 6-7 lidí, tak je to blbé, ale ničit kvůli tomu kompletní týmy, kde to funguje není dobré.

Nebylo by lepší než odradit spoustu lidí dát tu druhou ligu jenom jednu? Byla by o ni pranice a kvalitu by si udržela. 8 týmů od jedenácti už není tak daleko. To mi přijde jako nejlepší varianta a to z toho důvodu, že alespoň ligové soutěže by měly mít stejnou formu.

Taky mě napadlo udělat opět jenom jednu druhou ligu o max. 12 týmech a sehrát to jednokolově. Obě varianty mi přijdou lepší, když už se v tom chce někdo štourat, tak by to alespoň mělo mít hlavu a patu (podle mého názoru...). KJ0

Odpovědět
? alias Anonym Koqaruq28.10.2021

jako nevim jestli tohle vubec VV muze, takhle zmenit, mozna se mylim.... nicmene si myslim ze to nic neprinese... mozna se prihlasi par tymu, parta kolem 35 let, mladez 0 a zahrajou si to 3 roky a konec.... jestli todle stvorili ti novi cinovnici ve VV tak potes koste... na 4 lidi to jde prehodit velice lehce, zpatky uz to nepujde a ligove souteze by mely mit stejny format.... podle me totalni blbost udelana od stolu a bez diskuse...0

Odpovědět
Slaviaman28.10.2021

Souhlas s Vojtou i Karlem. Mám naprosto shodný názor, jsem z toho zklamaný. Akorát nám někteří hráči (či jiné celky s širším kádrem) skončí. Bohužel o nás bez nás, pochopil bych to u těch žen a krajů...0

Odpovědět
Karel Jiroušek28.10.2021

U těch žen je tam momentálně úpadek. Čtyři týmy, tak to je fakt hodně málo. Ale taky mají třeba 9 členek ty týmy, tak to třeba čtyři nebudou hrát? Určitě by se měly ty týmy obvolat nejprve a podle toho udělat závěr. To jak u žen, tak i v té druhé lize.

Pokud by s tím většina souhlasila, tak pak by asi nebylo co řešit, ale pochybuji... :)

Přijde mi, že hlavní je ty ligy naplnit, ale obsah, tak ten "nás" už nezajímá... :)

Osobně bych rozhodně nepokračoval, pokud by se opět přihlásila druhá liga i za těchto podmínek, ale to už je na každém...0

Odpovědět
Kozel alias Anonym Nyziraj28.10.2021

Tak nějak jsem doufal že se to týka jen ženských lig. Jestli se to ale týká mužské 2ligy, tak to asi moc rozumné není. Největší problém vidím v přechodu do 1ligy. Přistoupíte z 2ligy se 4 kvalitními hráči do 1L a kde budete shánět další 4 stejně kvalitní hráče? Určitě pár teamu půjde cestou rozdělení na A a B a dejme tomu team B postoupí. Tak si je zase sloučí a najednou bude zase bude díra v 2 lize. Zatím asi nejlepší model co jsem pískal byla dohrávka BDL o umístění.... 3 teamy, dva z podobné oblasti, jeden z dálky. Domácí hrají první a posledni zápas. První hostující začíná v 10hod, od 13hod oba dva hostující a od 16hod poslední zápas. Výhodou je, že za 6 hod mate odehráno dva nejvzdálenější zápasy a lépe vyřešené rozhodčí, kterých moc není. Dá se to použit i v případě rozdělení do více konferencí. Hezký den a go go ČAKO.0

Odpovědět
JR alias Anonym Fibavyj28.10.2021

Asi přirozený vývoj i když určitě negativní.0

Odpovědět
Anonym Bytumyt29.10.2021

Nesmysl.Všechny mužské ligové soutěže musí mít stejný formát.Je to cesta do pekel0

Odpovědět
TJ Sokol Vinoř29.10.2021

Tak dlouho jsem neslyšel a nečetl takovou blbost. Tímto krokem se rozpadne polovina týmů a nepřibude žádný. Navíc si myslím, že ligové soutěže by měli mít stejný formát. Jinak by přechod z 2 do 1 by byl dost těžší o další min 2 kvalitní hráče, kteří by se hůř scházeli.

Jestli tento systém zabral u dorostu, tak se dorostu a žákům víc věnujte. Tam je budoucnost nohejbalu, dejte povinnost ligovým týmům mít žáky, dorost, bez možnosti vykoupení.

U žen to vidím spíš pozitivně, skutečně jen 4 týmy a tímto by mohli vzniknou další, kteří jezdí dálku, jelikož jich je málo, aby si zahráli, takto by měli šanci.

Poraďte se se všemi ligovými týmy a přečtěte si jejich názory.
S pozdravem,
Jan Marek - Vinoř0

Odpovědět
Divak alias Anonym Nurefic29.10.2021

Na Slovensku to tak myslim funguje. Tam jsou jasný plusy a mínusy. Ať někdo poreferuje, v jakým stavu je tam nohejbal.0

Odpovědět
DuMo01.11.2021

To Karel Jirousek. Hrali jste to v 6 lidech celou sezonu a doufali jste ze se nikdo nezraní? Tak to urcite neni dobra cesta. Tohle kdyby delalo vic týmu tak by jsme mohli mit konec jedne ligove soutěže hned v prvnim kole(když by se to sešlo). To ze je situace v mnoha tymech striktní a maji malo hracu v muzske kategorii a žadné žáky ani dorost je proste realita. Svaz musí reagovat, protoze stavající system zacina byt neudrzitelny z dlouhodobého hlediska. Kdo to bude chtít hrat ten to hrat bude. Kdo to hrat nebude tak by stejne do dvou nebo tri let skoncil.0

Odpovědět
Karel Jiroušek01.11.2021

Dušane, bylo nás původně osm. Dva hráči nám to odpískali těsně před soutěží. Nadšení jsme nebyli, ale šli jsme do toho. Přeci jen máme béčko a případně mohl někdo fluktuovat.

Nevím jaká je situace úplně přesně všude, ale co jsem vysledoval, tak my byli výjimka a ostatní týmy měly daleko větší základnu o osmi až deseti lidech. A tam právě vidím ten problém. Týmů je míň, ale v těch týmech, co to chtějí hrát, tak je lidí dost a díky novému systému si půlka lidí nezahraje a může to rovnou zabalit...

U dorostu to chápu. Tam těch členů je prostě bohužel málo, ale u žen a mužů je lidí dostatek v těch týmech, jen jich není tolik, aby to naplnilo celou osmičku.

Co když víc týmů se ani nepřihlásí a ty původní se rozpadnou díky novému systému? To se jeví jako dost reálné... Bude to zbytečný krok zpátky.0

Odpovědět
DuMo01.11.2021

Tuhle situaci znám taky jsem to uz zazil. Máte stestí ze máte B tým do ktereho muzete sahnout. Musime pockat kolik tymu se prihlasi do soutezi a uvidime. Je tady i druha moznost, ze se zacnou tymy odhlasovat, protoze to nebudou chtit hrat v sesti a takhle by mohly. Chápu tě. Zatím těch týmu co ma širokou základnu je docela dost i když pomalu ubývají. Otázka je jak dlouho to bude trvat.0

Odpovědět
Slaviaman03.11.2021

VV odhlasoval jednomyslně (7/0) změnu na dorostenecký systém. Co mám zprávy, tak někteří hráči v jednotlivých týmech opravdu chtějí kvůli tomuto skončit a ani se jim nedivím..0

Odpovědět
mišelin03.11.2021

Zatím to ČNS nevydali na nohejbal.org.

Mám stejný názor dle ohlasu zde a také z rozhovorů při Superfinále.Většina se vyjádřila záporně..0

Odpovědět
Mikkyc03.11.2021

Za Radomyšl můžu uvést, že se nám to také nelíbí. Pracujeme s mládeží, postupně je zapracováváme do kádru, dostávají příležitost a najednou stačí 4 hráči na zápas. Navíc odlišné formáty 1. a 2. ligy. Vidím to jako pokus o záchranu dožívajících klubů a ústupek pro ně, místo podpory těch, kteří se snaží pro nohejbal něco dělat.0

Odpovědět
mišelin03.11.2021

Zrovna příští sezónu jsme si chtěli vyzkoušet hrát druhou ligu po pěti letech v kraji.Vše jsme si předjednali a najednou máme po chutí cokoliv hrát,protože tento systém nás zřejmě čeká i v kraji..0

Odpovědět
? alias Anonym Gevuwev03.11.2021

Souhlasím s Radomysli… u nas je to úplně stejný… plus někteří hraci to ve 4 taky nechcou hrát… na nohejbal org to ještě není, ale už rozeslali zapis z VV, bylo to poměrem 7:0, diskutovali o více možnostech, ale co jsem pochopil ze zápisu , tak to bylo formou videokonference :-) jako o takový změně jednat po videu je podle mě blbost…0

Odpovědět
mišelin03.11.2021

Neměli dříve obeslat kluby a pak rozhodnout?0

Odpovědět
? alias Anonym Nyjuxim03.11.2021

Co sem se bavil s asi 5 lidma z různých týmu, tak se nikoho na nic neptali… ani u nas na kraji se neptali, jestli by byl zájem nějakého týmu z kraje…tak uvidí na jaře kolik týmu se jim tam přihlásí, ale myslím, ze se strelili do vlastní nohy…0

Odpovědět
Anonym Vasozoj03.11.2021

Jednotný už to není teďka, některé kraje a okresech se hraje na čtyři hráče. Chápu když se týmy nepřihlásí, je lepší udělat soutěž na míň hráčů než jí úplně odepsat. Nebo holt II. ligu udělat jenom jednu skupinu a potom zase budou řvát, když někdo pojede od Plzně do Přerova. Svaz by si měl ale nejdřív udělat průzkum mezi kluby než něco natvrdo vyhlásí.0

Odpovědět
? alias Anonym Cojuhef03.11.2021

Tak samozřejmě ze by si měli udelat průzkum, ale na to aby si kazdej řekl k tomu něco není nikdo zvedavej…ale mohli říct, je potřeba reorganizace, buď hrát ve 4 nebo sloučit s první ligou a rozdělit regionálně… nebo napis svůj nápad… během 14 dni mají po mejlu výstup a podle toho rozhodnu… takhle po videu během hodiny dvou je totální hovadina…0

Odpovědět
Karel Jiroušek03.11.2021

Souhlasí s tím i někdo, koho se to týká? :-) Myslím chlapy z druhé ligy a 1. ligu žen...

Zatím jsem na nikoho nenarazil. Přijde mi škoda rušit něco, co funguje ještě docela slušně. Ale s tím se nic nedá dělat, když to rozhodli za nás...

Osobně už to určitě hrát nebudu, ale tak třeba se to chytí (i když o tom silně pochybuji).0

Odpovědět
Martin S.03.11.2021

Mohu mít dotaz?
Od kdy funguje 2.liga - kdy byla naposled 2.liga naplnena o 8 týmech sk. A a B0

Odpovědět
Martin S.03.11.2021

Klidne napis na m.spilka@nohejbal.org
Rad to s tebou proberu..
Diky - hezky večer0

Odpovědět
Zbyněk Žilák03.11.2021
  1. liga je několik let v rozkladu. Vidina lepšího stavu v nedohlednu (některé soutěže KP mají více týmu než některá ze skupin 2. ligy) Pořád lepší to udělat, takhle (přístupnější) než ji zrušit, ale chápu týmy se širokou základnou,že se jim to nelíbí.....kolik jich ale v 2. lize je???0

Odpovědět
Karel Jiroušek03.11.2021

Ano, souhlasím, že v tomhle smyslu tam je úpadek. Na dvě ligy 11 týmů není sice moc, ale jsou to naprosto kompletní týmy. O tom jsem psal, že právě to vnímám jako problém, protože hrozí rozpad těch kompletních týmů.

Úpadek tam prostě v nohecu je a předpokládám, že to bude jen horší.

Ale na ten nový formát je dost brzy. Pořád to jde stáhnout na jednu skupinu, jednokolově to zahrát atd. A pokud by to pořád klesalo v budoucnu, tak sáhnout po téhle změně jako po poslední variantě. No uvidíme, diskutovat nějak víc o tom už asi stejně nemá smysl, pokud je to rozhodnuté. :)0

Odpovědět
mišelin03.11.2021

Kdo z těch 7 hlasujících je členem klubu hrajícího druhou ligu?
Myslím,že nikdo....

Proč se tedy nejdříve neudělal průzkum v krajích a v klubech kterych se to týká...?? Jako se to navrhlo ve Středočeském kraji...

O nás bez nás..
Už je to bohužel dáno.. a my do toho na 90% nejdeme..0

Odpovědět
Mikkyc04.11.2021

Když o extrémně přeženu, nově navrhovaný systém umožní, aby si v pátek v hospodě 4 chlapy, kteří si chodí kopnout jednou týdně řekli, že chtějí hrát 2.ligu a budou ji hrát. Registrace není problém, za neexistující mládež zaplatí a mohou hrát. Možná bude vetší počet týmů v 2. lize, ale nevím jestli je to koncepční rozhodnutí a jestli má pro rozvoj nohejbalu význam. Budu se opakovat, ale toto rozhodnutí upřednostňuje spíše kluby, které jsou na ústupu, nebo se nohejbalu věnují méně před těmi, kde se opravdu snaží.0

Odpovědět
Anonym Bytumyt04.11.2021

Vše rozhodnou přihlášky do soutěží. Tam se ukáže ,že se Spilka a spol spletli0

Odpovědět
mišelin04.11.2021

Jen mám obavy,aby z toho nebyla třetí sezóna omezená Covidem....0

Odpovědět
A. Stehlík04.11.2021

Zatím se ke mně nic konkrétního nedoneslo, ale pokud je pravdou redukce minimálního počtu hráčů na 4 je to devalvace druhé ligy na okresní přebor. Navíc za nějaký čas tímto způsobem myšlení třeba zjistíme, že i 4 hráči je moc. Podle mně je situace s nedostatkem týmů jen přechodnou záležitostí a my svlékáme kalhoty když brod je v nedohlednu. Myslím, že je větším problémem než počet hráčů nedostatek trenérů a funkcionářů. Tam by se měly zapřít síly. P.S kdy jste byli naposledy na nějaké mládežnické akci? Co těm mladým nabídnete?0

Odpovědět
Franta Veselý alias Anonym Pasomub04.11.2021

Já jenom po dlouhé době vstoupím do diskuze a doplním za Varský béčko, že to nejen s námi nikdo nediskutoval, protože bychom byli dopředu zásadně proti! Pravidelně máme léta v týmu cca. 10-12 hráčů, směsku starších i mladších a je jasný že jejich podíl na hře bude růst.. Bude chtít někdo opakovaně jen sedět na lavičce? Nebo se budeme střídat na mančaft na doma a venku? Losovat kdo pojede? Uděláme dva týmy s dvojitými náklady? V případě postupu mužstva do 1.ligy se bude rychle tým doplňovat pro jiný systém??? Sorry, ale to si Spílo a spol. z nás děláte prdel?0

Odpovědět
Anonym Cowuhoh04.11.2021

Prosím kritiky návrhu, aby předložili své řešení, jak zvýšit počet týmů ve 2. lize. Nebo jste byli s letošním počtem účastníků spokojeni???0

Odpovědět
A. Stehlík04.11.2021

Omezování činnosti a restrikce nikdy nebyly v ničem dobré řešení. Řešení které bylo nabídnuto je úlitba týmům, které se nestarají o svůj růst a jen přežívají. Ještě nevíme, kdo bude mít zájem II. ligu hrát a už ji ořezáváme. Dejme oddílům čas ať se zkonsolidují, i kdyby měly hrát v každé skupině 4 týmy a třeba i čtyřkolově. Oddíly, které budou mít podmínky chuť do toho jít si hráče v okolí časem určitě najdou. A hlavně nezapomínejme že je doba covidu a tedy mimořádná situace. Nejvyšší dva stupně nám fungují, nechme tomu třetímu a případně i čtvrtému a pátému čas aby vyjádřil své možnosti po kvalitní debatě. Někde mají podmínky, někde hráče, je to jen o vyjednávání. Můj názor.0

Odpovědět
Franta Veselý alias Anonym Pasomub04.11.2021

Dva ročníky výrazně omezil Covid, příští možná opět, lidé mají jiné starosti, proto si někdo dal při možné benevolenci pauzu, někdo už to třeba dohromady nedá, další se třeba naopak najde.. Přesto si myslím, že druhá liga fungovala i přes nižší účast a kratší průběh slušně a splňuje přesně ten účel jaký má. Podobný pocit budou mít podle mne všichni letošní účastníci obou skupin.. A proto sekneme právě léta fungující kluby a půjdeme naproti partičkám bez zázemí a mládeže, kteří si to půjdou zkusit na sezónu či dvě? Co bude pak? Pět turnajů trojic za rok? -:(((0

Odpovědět
Jiří Pavelka04.11.2021

Pánové, Vy, kteří se nebojíte prozradit / podepsat, zaznamenávám Vaše názory a po čase, až to bude opravdu nezbytné, připojím svůj názor ...

Jiří Pavelka, bafuňář týmu 2. ligy, který letos neměl o co bojovat ... :-)0

Odpovědět
Jiří Pavelka04.11.2021

Jen na upřesnění, budu brát na vědomí jen na příspěvky pánů T. Stehlíka, F. Veselého, M. Spilky a pana Jirouška - kterého neznám .... Samozřejmě vím, že můj názor celkem nic neznamená, ale zase, zachytil jsem dotaz na to, "co říkají kluci z 2. ligy?" Jo, v tomto detailu je skrytý čert ... Vykládat Vám o tom, jak Přerov letos odehrál 2. ligu, to snad ani nemá cenu. A pak ještě - pro inspiraci nezapomínám na model - 3 + 3 + 2 + 2 + 1 v utkáních, to znamená 6 specialistů na tojky, další 4 na dvojky + 1 singl ... Ta 2. liga se dá klidně hrát v 11 hráčích ... :-) Kéž bychom je měli (v Přerově) ... Toto vše jen můj osobní názor, jako a musím to zopakovat - bafuňáře, který zajišťuje chod oddílu - finančně i jinak ...0

Odpovědět
mišelin04.11.2021

Omluva,že to píšu jako anonym.Tímto se podepisuji za své příspěvky.
Michal Kašpárek nejst.0

Odpovědět
mišelin04.11.2021

Trochu bych oponoval.V systému 4 hráčů si kopne méně hráčů.Nemluvě o partě.

Aby klub dal za sezónu minimálně 60 tisíc,kde si někteří hráči zahrají max.jedno utkání..to radši za 20 zůstaneme v kraji,kde to sice také hrozí,ale nestrávíme tolik času v autě.Vše v dojezdu do 1 hod 20 minut0

Odpovědět
Martin S.04.11.2021

Anonyme. Zatím žádný email nedorazil.0

Odpovědět
Mikkyc05.11.2021

Omluva i za mě, že jsem se nepodepsal pod příspěvky, Milan Koubovský, TJ Radomyšl0

Odpovědět
Slaviaman05.11.2021

Já zde píšu za Zbečník (L.Vlach). My s touto změnou nesouhlasíme a většina týmů co letos hráli a zde psali, či jsem se s nimi bavil (my, Solida, Vary, Radomyšl, Žďár aj.) je proti systému na 4 hráče..0

Odpovědět
? alias Anonym Koqaruq05.11.2021

no s timto systemem nebude souhlasit naprosta vetsina tymu z druhe ligy. A k Prerovu, vy snad hrajete BDL ne? za dva roky budou moct hrat kluci druhou ligu, ze ted mate nedostatek hracu nemusi platit za dva roky. A Spílo, jestli toto ma vest k naplneni druhe ligy, tak se poplacejte po ramenech jak ste dobry a uvidite za dva roky, ted vam mozna pribudou nejake tymy bez mladeze, ktery si to kopnou a za dva roky to nebudou mit komu predat... tady se zase premejslelo jinym organem nez mozkem a taky to tak dopadlo.0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

Anonyme ? - S kým mám tu čest? :-).

Však to je jen návrh, STK na tom pracuje, tak všichni vychladněte. Nikde to není jako definitivní. STK vše připraví.0

Odpovědět
mišelin05.11.2021

Martine,pokud vím,tak VV to schválil a STK připravuje,jestli budou nějaké změny oproti dorostu.A s připraveným systémem osloví všechny potenciální účastníky druhé ligy,aby se zjistilo na kolik skupin a s kolika účastníky se bude hrát.0

Odpovědět
? alias Anonym Koqaruq05.11.2021

to snad neni dulezity na tomto foru, jestli nechces tak reagovat nemusis Spílo... a v zapise se pise :" VV souhlasi s navrhem reorganizace 2. ligy muzu dle dorosteneckeho modelu ". Takze to budete delat naopak, neco vymyslite a pak se budete ptat co vy nato?? Opravdu to nebyl mozek, ale neco co zacina tam kde konci záda...0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

? To se stydíš? nebo je k tomu nějakej důvod?

V zápise si to přečetl správně. Je to návrh od VV, STK zpracuje více modelů, můžeš taky zpracovat něco. Ale o tom, jak bude soutěž v novém roce vypadat se teprve rozhodne. Zbytek ti odpovím na emailu, ju?0

Odpovědět
? alias Anonym Tejejyq05.11.2021

Nestydím ale nemám potřebu. To si jako myslíš ze teď budeš něco 2 měsíce vymyslet, pak v lednu vylezete před prihlaskama do soutěže s něčím, honem rychle se vyjadrete a my rozhodneme? Rozumíte taky tomu ze týmy které mají širší základnu ze mají hostování a je potřeba vědět třeba už teď jaká bude podoba soutěže? Toto není na rozhodnutí z videokonference a ani na 2 měsíce přemýšlení, o tomhle byste měli vést diskusi delši. A ne hrrrr. Koukám ze legendární “ Spilkovo kukátko “ ožilo a přemýšlí …0

Odpovědět
Anonym Cowuhoh05.11.2021

:-)))))))))))))))0

Odpovědět
Vít Zgarba alias Anonym Rotowoj05.11.2021

Za NK AUSTIN Vsetín bych po diskusi s našimi trenéry do písmene podpsal příspěvek Franty Veselého, respektive oba jeho příspěvky. Pokud toto vlákno poslouží jako průzkum mínění dotčených, pak si u nás prosím zaevidujte, že skladbu zápasů v utkání II ligy měnit nechceme. Pro Covidové období a možná i první rok poté navrhujeme pojmout II ligu jako otevřenou soutěž, tedy pro všechny přihlášené a bez kvalifikace, a hrací systém přizpůsobit počtu přihlášených týmů. My se s naším Béčkem II ligy v příští sezóně při dosavadním modelu rádi zúčastníme.0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

Tak hlavně že přemýšlíš ty :-) Dík Ti, že si posunul nohejbal. Měj se.0

Odpovědět
? alias Anonym Koqaruq05.11.2021

neboj premyslim,ale u tebe mam obavy ze timto posunes nohejbal leda tak do toho kukátka :-)0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

Už vím proč se bojíš podepsat :-) OK0

Odpovědět
Martin alias Anonym Rovyruh05.11.2021

V průměru se ve druhé lize odehrálo v letošním ročníku 8 zápasů na utkání. To je o jeden zápas víc, než v nově navrhované soutěži. Z mého pohledu je daleko horší, když hráč stráví celý den cestováním, aby odehrál jednu dvojku a trojku. nemluvím o těch co jedou jen kdyby se někdo zranil.0

Odpovědět
A. Stehlík05.11.2021

Když to tak budu brát tak můžou je tři na sajdkáře, zahrajou si dvojku, trojku, singla a jsou v za chvíli a s minimální spotřebou doma.0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

Přesně, ono nic není schváleného a je všechno špatně. Já s tím nemám problém udělat jednu 2ligu0

Odpovědět
Divák alias Anonym Garyqet05.11.2021

Myslím, že bude jednodušší a rychlejší, když se ozvou mančafty, který s touto změnou souhlasí. Zatím jsem tu nenašel ani jeden. Ale možná jsem nějaký příspěvek přehlédl...0

Odpovědět
? alias Anonym Rezutol05.11.2021

No to by sis pomohl Spílo udelat jednu druhou ligu :-) to je na stejné úrovni jako to hrát ve 4. Už bych viděl jak by jel Vsetín do Varu :-) co takhle se prvně zeptat nebo zjistit důvody proč to nechcou některé týmy v druhé lize hrát než plácat takový nesmysly.0

Odpovědět
Martin alias Anonym Rovyruh05.11.2021

zrušil bych vložku, dohrával bych zápasy do 9 bodú, nechal bych jednoho z jedné trojky střídat do druhé, aby se zápas nechal odehrát v pohodě v 6 lidech. 1 hráč by směl odehrát max5 zápasů v utkání. při současném složení utkání bych povolil 3 piva na osobu , abyto všechny bavilo.0

Odpovědět
Fanoušek alias Anonym Hutymer05.11.2021

Ve 2016 a 2017 měla skupina A 8 týmů, další dva roky 7 a letos pouze 5.....ve skupině B bylo letos účastníků 6......ale tam je dost týmů ze solidní základnou, takže o budoucnost nemám takové obavy. Co skupina A??? Týmy, které vychovávají mládež a mají budoucnost jsou tam pouze 2.... Vary a Radomyšl. Aby to za chvíli nehráli jen spolu.... On prostě každý tým nemá 10 hráčů připravených jezdit sobotu co sobotu na několikahodinový zápas. Na tréninku je třeba 10 až 12 lidí, ale o víkendu na zápas je ochotných třeba 6...někdy ani to ne....jasně, někdo může říct:"Tak at to nehrajou, když nemají lidi"...odpovím stejně....A PROTI KOMU BUDOU PAK HRÁT K. VARY, RADOMYŠL a jiní?????? Je to na diskusi ;)0

Odpovědět
Martin S.05.11.2021

? Já bych se tě rád zeptal. Ale nemám na tebe adresu.0

Odpovědět
? alias Anonym Girylol06.11.2021

Tak adresář ligových týmu si zřejmě umíš najít Spilo,tam si měl začít se ptát prvně než něco navrhnes.A tady mas výstupu dost od lidi kterých se to přímo dotýká nebo aspoň mají nějaký rozum. A vyprdni se na to kňučení on se nepodepsal, jde přeci o obsah a náplň.0

Odpovědět
Martin S.06.11.2021

Ale tebe tam v adresari nevidim. A ja jsem nic nenavrhoval. Jsi nejaky zmateny.0

Odpovědět
Kozel06.11.2021

Ahoj všichni, zkusím tady ještě hodit názor hráče z kraje a rozhodčího. Nejdřív pár faktů. II liga se hraje na dvě konference (za mně ok a klidně i víc). Již dlouhodobě se nenaplňuje. Je dobře že se konečně rozjela diskuse. Zatím jediný návrh na změnu vznesl VV, jinak zatím všichni říkáme že je to špatně, ale jiný návrh jsem nezaznamenal. Již teď je asi největší rozdíl ve výkonosti mezi I a II ligou a bohužel by to bylo ještě horší (s novým systémem). Teď pár důvodů proč jsem i přes nabídky nešel hrát druhou ligu. Dojezdová vzdálenost, zabité víkendy....to jsou asi dva hlavní. No a za jakých podmínek bych šel hrát II ligu? Když by tyto dva faktory zmizely. To by znamenalo rozdělit II ligu klidně i na 4 konference , umožnit klubům hrát v týdnu a popřípadě sehrát dvojutkani na jednom, nejvdalenejsim hřišti. Můj návrh tedy je... Otevřít 2 ligu pro všechny, v případě naplnění 16 teamu hrát na 4 konference dvoukolově v jarní části (6 utkání). Po té, 2 teamy jdou do pavouka o postup a 2 o sestup. Po té jednokolový pavouk. V nejhorším případě (z druhého místa a po té s nejhorším skóre) by jste hráli 3 utkání venku ve vzdálenějších oblastech (málo pravděpodobné). Výhody...1 zkrácená dojezdová vzdálenost, 2 možnost odehrát základní část i v týdnu (díky krátké vzdálenosti), 3 gradace emocí ve vicekolovem pavouku, 4 vyřazovací část přiláká více diváků. V případě že se přihlásí 12 teamů, 3 konference po 4, první 3 teamy postupují přímo, 2 a 3 ze skupin jedno kolo pavouk a po té turnaj 3 postupujících, který doplní jednoho k prvním ze skupin, do pavouka 4. Poslední si dají turnaj 3 o sestup. Výhody jsou stejné jako v předchozím. Nevýhoda je, že první odehraje o 3 utkání míň. V 8 teamech 2 konference a stejný systém jako v 16. Určitě to také bude ideální pro všechny, ale z mého pohledu bych si už takovou soutěž zahrál. Jestli máte nějaký jiný návrh, popřípadě nějaké připomínky k mému, neváhejte se podělit. Pro Spílu a Jirku...klidně zašlu oficiální návrh. Marek Slaběňák-Kozel hezký den0

Odpovědět
Zbyněk Žilák06.11.2021

To co navrhuje Kozel je zajímavé a má to logiku. Zkrácení dojezdové vzdálenosti je určitě dobrá věc, ale myslím, že to padne u hodně týmů na jednom faktoru....málo hráčů na zápas....prostě dnes je hodně těžké sehnat 6 až 8 solidních lidí ochotných hrát jakoukoliv soutěž... bohužel je to tak.0

Odpovědět
Karel Jiroušek06.11.2021

Anonym Cowuhoh wfNir - 04.11. 14:30

Prosím kritiky návrhu, aby předložili své řešení, jak zvýšit počet týmů ve 2. lize. Nebo jste byli s letošním počtem účastníků spokojeni???

My byli v šestičlenné skupině. Bylo to díky Covidu jednokolově, pak vyřazovák a na to že to byla zkrácená sezóna, odehráli jsme dohromady 13 zápasů, což byla solidní porce. Pokud je alespoň pět týmů ve skupině, tak v tom nevidím žádný problém. Obzvlášť kdyby to bylo klasicky dvoukolově.

4 týmy ve skupině, tak tam by se to už muselo řešit a udělat například tu jednu skupinu. Alespoň by všechny tři ligy měly stejný formát.

Nohejbal je v tomhle hodně zvláštní. Jiné formáty, jiná pravidla co soutěž. :-) Alespoň v těch ligách by mohl být formát stejný, pokud to je možné.

Což ale u 2. ligy stále možné je podle mého názoru...0

Odpovědět
To kozel alias Anonym Garyqet07.11.2021

Tak to bych si tuhle ligu asi zahrál taky. Nevypadá to špatně. Ligu nehraji ze stejných důvodů0

Odpovědět
Franta Veselý alias Anonym Gadijew07.11.2021

Vážení členové VV ČNS,

VV ČNS na svém 3. jednání dne 19.10.2021 v bodě 7) navrhl a přijal změnu systému 2.ligy mužů na režim stávající DL.

Toto usnesení jsme jako zástupci tradičních účastníků západní skupiny 2.ligy mužů hojně diskutovali a zasíláme Vám naše stanovisko :

Zástupci níže uvedených klubů, přestože ne všichni plánují i při zachování stávajícího systému 2.ligy mužů do této soutěže v příštím roce své družstvo přihlásit, zásadně nesouhlasí s navrženou změnou systému dle režimu stávající DL! Domníváme se, že jsme měli být především s dostatečným předstihem informováni o plánované změně systému a měla zde proběhnout širší diskuse na téma případné reorganizace této soutěže právě prioritně s jejími účastníky! Je jasné, že účast družstev v posledních dvou ročnících byla ovlivněna celospolečenskými problémy spojenými s pandemií Covid 19. A otázkou samozřejmě je, zda by nenaplnění možných osmi míst v každé skupině 2.ligy nebylo podobné. Přesto se domníváme, že soutěž i s nižším počtem účastníků splňuje při kompletním odehrání ročníku velmi dobře svůj účel. Tím je podle nás stále slušná prezentace ligové soutěže před místními partnery - samosprávou, sponzory a diváky, možnost návaznosti při výchově mladých hráčů a jejich zabudovávání do vyšších soutěží při přechodu do mužské kategorie a nutnost udržování širšího kádru pro možnost kvalitního tréninku i zachování klubové soudržnosti. Případný přechod na "4 hráče" všechny tyto léta prověřené benefity potírá a celou soutěž, místo jejího povznesení, degraduje na úroveň nižších soutěží, kde musí každý KNS situaci řešit vždy dle místních a v jednotlivých letech proměnlivých podmínek a problémů s počty týmů, hráčů a jejich nezájmu hrát o víkendech. Nehledě na fakt, že celý systém ligových soutěží je přece postupový a nově navržený tak nenavazuje na nároky na týmy vyšších soutěží. V tuto chvíli, dva a půl měsíce před uzávěrkou přihlášek do nového ročníku, se nám zdá nesmyslné dělat takovéto překotné změny. Proto trváme na odehrání příštího ročníku dle dosavadních rozpisů soutěží! Zároveň rychle po Novém roce zahajme celosvazovou diskusi o možných či spíše nutných a přínosných změnách všech soutěží ČNS!

Děkujeme za projednání našeho stanoviska a podání zprávy.
Za SK Liapor Karlovy Vary - František Veselý
Za TJ Radomyšl - Milan Koubovský
Za NK Legendy České Budějovice - Ondřej Matějka
Za SDH Hradecko - Milan Smola
Za TJ Sokol Slaný - Jakub Beránek
Za TJ Dynamo České Budějovice - Bronislav Pilbauer
Za TJ Horažďovice - Ladislav Barák0

Odpovědět
Franta Veselý alias Anonym Gadijew07.11.2021

Takto dnes odesláno členům VV ČNS..0

Odpovědět
Anonym Fabafaw07.11.2021

Proč neoslovíte i jiné kluby, které nemají dospělé (Dynamo) nebo již nehrají 2. ligu (Horaždovie)? Jejich podpis pod usnesením je jaksi mimo mísu...

Proč se zde mažou pravdivé příspěvky o Spílovi??? Co je na nich špatného?0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Votocyz07.11.2021

Souhlasim s příspěvkem nade mnou. Karlovy Vary například argumentují, že nově navrhovaný herní systém nepomáhá zabudování mladých hráčů.... To je dost zajímavá myšlenka, když vezmu v potaz, že 2. ligu ve Varech hrají celá léta až na vyjímky přestárlé legendy (ve vší úctě k nim). Dále... Dynamo Č.B. tým mužů vůbec nemá a má co dělat, aby dali dohromady tým schopný hrát BDL. Horažďovice zmizely z nohejbalové mapy zmizely před několika lety, takže jejich názor není relevantní...0

Odpovědět
mišelin11.11.2021

Pane Veselý ,(K.Vary)
už Vám z VV někdo oficiálně odpověděl?0

Odpovědět
Franta Veselý alias Anonym Pasomub11.11.2021

Nene, zatím ani řádka, ani slovo..0

Odpovědět
mišelin11.11.2021

Děkuji za odpověď.
M.Kašpárek nejst.0

Odpovědět
? alias Anonym Nihykis13.11.2021

Tak už začali obvolavat kluby druhé ligy, ze rozhodnutí o přechodu na 4 hráče bude pro odpor zrušeno a bude se jednat o regionálním řešení v 6 lidech….0

Odpovědět
Richard Laťák13.11.2021

Druhy ligy zrusit a nacpat hrace do kraju. Tyhle nizsi souteze maji slouzit predevsim pro mlady na zacatku jejich karier. Ale jen v tom pripade, ze bude vice tymu v krajich a dojezdova vzdalenost co nejkratsi, jinak se ti mladi na to vykaslou. A pekne v sesti lidech.0

Odpovědět
mišelin14.11.2021

Pokud už oslovují hráče a kluby,tak s jakou variantou ?
Vytáhnout pár týmů z krajů a udělat tři skupiny 2.ligy po 6 družstvech?0

Odpovědět
? alias Anonym Nihykis14.11.2021

Mají slíbenou ucast od novejch týmu, něco z Prahy, něco ze středních Čech , něco z východních Čech… ze by se tím naplnila druhá liga na 16… tak asi zřejmě budou dva návrhy jestli dvě skupiny nebo tři… nejhůř na tom bude tak u tak Morava , tam si s ničím nepomuzou. Ten jejich navrh na hraní ve 4 bude zrusenej. Ale stále nechápu proč to musí dělat teď takhle narychlo…0

Odpovědět
mišelin14.11.2021

Nás,jako vítěze kraje,zatím nikdo neoslovil.
M.Kašpárek nejst.0

Odpovědět
Kozel15.11.2021

Tak na konec prošlo rozdělení na 3 skupiny, při zachování stávajícího systému. Rozumné.0

Odpovědět
mišelin15.11.2021

Podmínkou je minimálně 12 týmů...0

Odpovědět
Karel Jiroušek15.11.2021

Tak hlavní problém je ten, že je ve druhých ligách málo týmů a ve finále se to při "pouhých" dvanácti týmech ještě rozdělí na tři skupiny?

Nechci být rejpal, ale je to skoro až škoda. :) Kdyby se udělaly normálně dvě skupiny, tak těch pět venkovních výjezdů není až tak strašných. Navíc třeba tři z těch pěti můžou být blíž. Pořád je to liga, tak se musí sem tam s nějakým výjezdem počítat.

Ale s tou variantou min. 4 lidi a max. 7 zápasů se to nedá srovnávat. Pořád jde o plnohodnotný zápas (i když jich bude míň).

Tak se necháme překvapit kolik týmů se přihlásí, od toho se to bude odvíjet...0

Odpovědět
mišelin25.11.2021

Tak uvidíme,jestli se vůbec příští rok bude něco hrát....0

Odpovědět
mišelin24.01.2022

Zatím přihlášeno 6 týmů:
Znojmo,Zbečník,Vary B,Holice,Strakonice,J.Vtelno0

Odpovědět
Slaviaman26.01.2022

Přerov a Slaný další.. Přihlášky jsou letos až do 25.2. viz článek na NM, očekává se min. 15 účastníků..0

Odpovědět
mišelin26.01.2022

V článku mluví optimisticky o 15.-18. družstvech.0

Odpovědět
mišelin03.02.2022

Tak zatim z těch avízovaných 15-18 přihlášeno 8...0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Votocyz03.02.2022

Do 25.2. je dost času. Vidim to, že ještě přibude Radomyšl, snad Hradecko...možná překvapí nějaký nový ;)0

Odpovědět
Mikkyc04.02.2022

Radomyšl bude, nemějte strach, na přihlášku je dost času0

Odpovědět
mišelin04.02.2022

On má někdo strach?0

Odpovědět
Mikkyc04.02.2022

To mišelin: Asi jsem to blbě napsal, ale už jsem někde avizoval že se přihlásíme, tak jen že jsme si to nerozmysleli. Tak to bylo myšleno. Taky to měla být informace pro kolegy z klubů se kterými jsme hráli vloni ve skupině a s kterými jsme v kontaktu i mimo zetka0

Odpovědět
mišelin04.02.2022

V pohodě,to nebylo myšleno ve zlém.. ((-:0

Odpovědět
mišelin22.02.2022

Tak to na těch 15 nevypadá...
Zatím 10...plus Solidarita...někdo další?
Kroměříž to nepřihlásí,Vsetín B má hrát 1.ligu...0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Votocyz22.02.2022

Kde jsi přišel na těch 10 týmů ?...na stránkách svazu jsou vidět zatim jen 3 v každé skupině. By mě zajímalo, kde jsou ty hráči, který nemají, kde hrát, jak tvrdili v otevřeném dopise některé týmy svazu, který chtěl snížit min. počet hráčů na 4...fakt komedie0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Votocyz22.02.2022

Už vidim v registrech ;)0

Odpovědět
ligové týmy alias Anonym Jotyrep23.02.2022

Tak jsem taky mrknul do registru a zaráží mě pár věcí:

  • extraliga bude opět o 7 týmech, nebo se ještě někdo očekává?

  • 1.liga - Zatím tam chybí osmý tým, bude to Vsetín B přihlašovat na úkor Zruče?

  • 2.liga - vypadá to na stejnou početní bídu jako loni, takže varianta na A,B,C regiony nejspíš padá a bude jen Východ / Západ?0

Odpovědět
mišelin23.02.2022

Vsetin A - extraliga
Vsetín B - 1.liga
Zruč přenechala soutěž Žďáru0

Odpovědět
ligové týmy alias Anonym Jotyrep23.02.2022

Tak dvě nejvyšší soutěže budou tedy naplněné, ale ta druhá liga zatím nevypadá na nějaké zlepšení oproti předchozímu roku.0

Odpovědět
mišelin23.02.2022

Solidarita už je též v registru.0

Odpovědět
Fanda nohejbalu alias Anonym Nihykis26.02.2022

No v současné době je přihlášeno 11 týmů do 2. ligy…nic moc… a už taky obvolavaji ze svazu, příští rok reorganizace ligových soutěži… příští rok do extra 4 týmy z první ligy a první liga se spoji s druhou.. obě ve formátu 6+6…plus zimní nepovinný pohár v zimě…0

Odpovědět
peki alias Anonym Zorolyt26.02.2022

a kdo za týmy!?0

Odpovědět
Fanda nohejbalu alias Anonym Nihykis26.02.2022

4 týmy co skončí letos v první lize nahoře… becka do extra asi nepustí…0

Odpovědět