co tam chcou?

neregistr08.07.2009

Rád bych se zeptal proč hráči Orlové Kawulok,Granák.Duda jsou nahlášení na Valach open v kategorie neregistr když hra njí přebor. v Propozicích je jasně psané od kraje víš!!! bud jde o zakomplexované hráče kteří na víc stejně nemají nebo o nějaký tah pana Zgarby, nahlaste se tam kam patříte ubožáci, hrajte tam kde máte.0

Reakce

46 příspěvků · poslední 15.07.
milan08.07.2009

Nejsou tam jen oni, jsou tam i Necpaly taky hrajou min kraj na slovensku. no holt Zgarba s takovou se mu nato vsetinaci vyprdnou a bude tam mit žákyˇa registry v neregistrovaných. at si to užije my tam chtěli jet ale volíme jiný turnaj. jsem s neregistrem oni mají svou ligu,pravidelné zápasy,tréninky atd zatimco amater se vše musí naučit sám a když už se to naučí a chce si kopnout s estejně rovnýma tak se tam naserou ti kteří tam nemají co dělat viz ORLOVá nebo horní suchá nebo renegade!!! je tovýsměch neví za jaké jméno by se skovali.0

Odpovědět
honza08.07.2009

njn, už jsme zase u těch naplavenin :-)0

Odpovědět
neregistr08.07.2009

nevím koho považuješ za naplaveninu? ale jestli jsi jeden z těch registrovaných chudáku tak je mi tě uprímě líto... a naplaveniny jsou ONI nebot se naplavujou tam kde nemají co dělat.a nezbývá potom místo na férové neregistry. nazdar Jane. u nás se říká jsi blbý jak náš Jan a na tebe to sedí naplavenino z...........0

Odpovědět
Anonym08.07.2009

Je to vše na svědomí každého, pokud to Zgarba dovolí svědčí to o jeho manýrech,pokud bude fair play bude to fajn nejen pro Vsetínský amatérský nohec, o těch co hrajou třeba jen kraj a hlásí se do neregistru je to hnus a mám nato svuj názor tudíž souhlasím s Milanem.0

Odpovědět
Ríša08.07.2009

pokud vím nechal Zgarba hrát minulí rok na valachu Necpaly SK, v neregistrovaných, 14 dní nato na Bystřičské smeči to skusili znovu a NEPOCHODILI Petr čunek-pořadatel je bez pardonu poslal tam kam patří do výkonnostní. takže je to pořád o lidech a pořadatelích, ale pan Zgarba chce za každou cenu zviditelni sebe a svuj valach open. fair play on hrát neumí!!! jen škoda že na to zas doplatí ti nevinní0

Odpovědět
Anonym08.07.2009

Orlová jste ubozí Kawoloku nebo co jsi zač asi polák. dojed a uvidíš zmetku0

Odpovědět
Luboš08.07.2009

Turnaje Víta Zgarby jsou vždycky přesně udělané podle jeho zájmů. Stačí se v zimě ve Vsetíně podívat na to jak nasazuje do skupin, aby mu domácí nebo cizinci hrají proti sobě, aby měli šanci postoupit ze skupiny. A ta fraška v zimě s Modřicema, kterou tak posral tenhle kdysi slušný turnaj. Teď to bude i v létě. I my už jsme se poučili a na turnaje dělených Zgarbou už jezdit nebudem. Dřív to vypadalo že Zgarba je rovný chlap, ale není. On to zas nějakým dlouhým prohlášením prostřednictvím poskoka Bačíka národu vysvětlí.0

Odpovědět
honza08.07.2009

to neregistr: Naplaveninou sem myslel ty (havířovské) hráče o kterých píšeš.0

Odpovědět
Vít Zgarba08.07.2009

Orlovou jsem mezi neregistrované zařadil nedopatřením. Nejprve přihlásili jeden tým, neuvedli kategorii. Zařadil jsem je tedy do neregustrovaných, v přihlášce nebyla jména. Pak jsem obdržel přihlášku druhé trojky, a tam už byla jak jména, tak i kategorie - a pan Duda tam skutečně uvedl registrované. Já jsem se ale přehlédl a zařadil jsem i druhou trojku mezi neregistrované. Pan Duda se mi ale ozval (6.7.) a reklamoval to. Takže obě Orlové budou mezi registrovanými, dnes večer budu zase sumarizovat přihlášky, seznam doplním a chybu opravím. Omlouvám se zavdání důvodu ke zbytečné diskusi.

Necpaly jsou mezi amatery proto, že tato kategorie je vypsána pro neregistrované a veterány. Mám za to, že oni jsou neregistrovaní veteráni na 50 let. Že jim to kope, za to nemůžu.

Je pravdou, že kvalita hráčů v kategorii neregistrovaných roste, a my bychom uvítali, aby se kvalitní trojky přihlašovay spíše do kategorie výkonnostní (jak to třeba dělají Trubačíci). Odrazuje to totiž od účasti ty opravdu příležitostné nohejbalisty, které bychom na turnaji rádi uvítali. Je to dáno mimo jiné tím, že hodně kvalitních trojek na Slovensku nemá status registrovanosti. Abychom podporovali tento zájem zavedli jsme na Valašce pravidlo, že vítěz kategorie neregistrovaných musí v dalším ročníku i nadále startovat v kategorii výkonnostní (v praxi je s tím problém, například když dojde k částečné obměně v týmu), jak budeme mít kompletní jména přihlášených sestav, zkontrolujeme to. Další věc, kterou by přihlášení měli vzít v úvahu je to, že pokud prší, tak se ruší turnaj neregistrovaných a probíhá jen turnaj výkonnostních hráčů. Jsem zvědavý na ty debaty, až k tomu jednou opravdu bude muset dojít.0

Odpovědět
Hools08.07.2009

Ok, děkujem za rozumné vysvětlení.0

Odpovědět
milan08.07.2009

děkujeme pane Zgarba, a doufáme, že vše bude jak má být...0

Odpovědět
neregistr.08.07.2009

omluva Honzovi :-))) špatně jsem to pochopil0

Odpovědět
neregistr08.07.2009

Pane Zgarbo se vší uctou k vám na počasí jsme všichni krátcí at vy modřice kdokoli přiroda je mocná. té neporučíme!!!! ale jestli necpaly jsou padesátníci???? osobně je znám a řekl bych že ani 1 z nich nemá víc než 50 let a pokud ano tak max 1. dejte je tam kam patří a ukažte světu že nejste špatný jak o vás někteří píší. dokažte to a bude to fajn i fair play!!! za sebe počasí bude takové jaké bude a pokud to nevyjde tak jen hlupák by vás mohl soudit skrz počasí!! jde tady o to zachovat tradici, a at jde každý hrát tam kam patří. děkuji.0

Odpovědět
Kašpík08.07.2009

Přečetl jsem si diskuzi a souhlasím s tím že kategorie by se měly pečlivě dodržovat tak jak je deklarováno v propozicích. Předchází se tím zbytečným dezinterpretacím a to duchu a pohodě nejen valach openu,ale také jiným turnajům nepřidá Děkuji všem za názory.0

Odpovědět
Fido08.07.2009

Jsem také proto aby to bylo fair play.0

Odpovědět
Petr08.07.2009

Koukal sem na přihlášený a nevidím tam nikoho z extraligy. Kromě slovenské repre a Francie tam nevidím žádnej kvalitní mančaft. Jestli už to někdo nebojkotuje...0

Odpovědět
Petr08.07.2009

Koukal sem na přihlášený a nevidím tam nikoho z extraligy. Kromě slovenské repre a Francie tam nevidím žádnej kvalitní mančaft. Jestli už to někdo nebojkotuje...0

Odpovědět
Petr08.07.2009

Koukal sem na přihlášený a nevidím tam nikoho z extraligy. Kromě slovenské repre a Francie tam nevidím žádnej kvalitní mančaft. Jestli už to někdo nebojkotuje...0

Odpovědět
Petr Čunek09.07.2009

Dovolím si zareagovat na některé výroky, které zde zazněly. Co se týká slovenského NK Necpaly a jejich účasti na bystřičském turnaji, všechny jejich starty a rovněž i přihlášky byly v minulých ročnících vždy v kategorii výkonnostní. Pravděpodobně došlo k záměně s loňskou účastí družstva z Dolného Kubína, které se ucházelo o start v rekreační kategorii, ale jelikož zde již bylo "vyprodáno", přihlásili se do kategorie výkonnostní, přičemž kalkulovali s tím, že případně nastoupí v katogorii rekreační, pokud některé z přihlášených družstev nedorazí. Jelikož však byli až třetí náhradníci, nakonec jsem to neumožnil, neboť v rekre bylo už tak 18 družstev (o dvě více, než bylo uvedeno v propozicích), zatímco jejich start ve výkonnostních znamenal desáté družstvo (dvě pětičlenné skupiny). S respektem hodnotím, jak to bez jakéhokoliv remcání přijali a jak se důstojně a se ctí poprali s krajskými a ligovými hráči (viz: http://www.bystricka.cz/nohejbal/2008/tabulky3.xls, skupina A).

Pokud se vrátím k družstvu Necpaly, nechápu naštvané hlasy chlapů v "plné síle", neboť hlavní tahouh Necpal na saku - Gabo Vozár, pokud si správně vybavuji, se mi již loni zmiňoval o tom, že je čerstvý padesátník (byť na to rozhodně nevypadá - už vůbec ne na hřišti). Již jsem tak trochu přivykl každoročním výkřikům, které si osvojují právo "někam" zařazovat (možná až pronásledovat) hráče, kteří míří či již zamířili do "nohejbalového důchodu" a chtějí se nohejbalem hlavně už jen bavit. Samozřejmě, když jde o všechno v KO systému, umí se pořád ještě vyburcovat, zapnout, zahrát zkušenostma a "povodit" po kurtu i o patnáct-dvacet (či více) let mladší hráče (i proto je nohebal krásný:). Rozhodně se však neztotožňuji s hlasy, které by je (jak jsem např. loni zaslechl) deset let nevpustily mezi "amatéry". Je to sice hodně individuální záležitost, ale podle mne, komu je kolem pětačtyřiceti, má plné právo startovat, kde se mu zachce. Co je však asi nejvíce paradoxní, má zkušenost je taková, že nejvíce jsou slyšet chlasy od "amatérů", kteří sami mají v družstvu chlapa v nejlepších letech, který (by) mohl z fleku hrát první-druhou ligu.

Další, co nechápu, jsou hlasy, které se dle mého zbytečně a neoprávněně navážejí do Víta Zgarby, jako by byl nějaký démon. Každý to vidí samozřejmě po svém, já v něm vidím předvším mimořádného propagátora nohejbalu nejen na východní hranici (kéž by čtvrtina nohejbalistů věnovala nohejbalu čtvrtinu /ne jen/ energie, co on).0

Odpovědět
Vít Zgarba09.07.2009

Pánové, s těmi Necpaly opravdu nic udělat nejde, kromě toho, že by se sami rozhodli hrát o kategorii výš. Minulý týden vyhráli Mistrovství Slovenska neregistrovaných hráčů, což potvrzuje hned dvě veci - jednak to, že opravdu mají status neregistrovaných, a také to, že se jejich výkonnosti obáváte právem. Věkově jsou na tom tak, že smečař Vozár má 51 let, Bajči 51 let, Ociepka 30.0

Odpovědět
Anonym09.07.2009

Honzo, ukaž v sobotu že sám nejsi naplavenina0

Odpovědět
Roman09.07.2009

Je prdel si tady číst příspěvky, kde jeden člověk od stejným kódem se sám ptá a sám si odpovídá.:)Jednou je to Milan, podruhé Ríša, potřetí neregistr, počtvrté anonym.:)0

Odpovědět
Patrik09.07.2009

To neregistrovaný z 8.7.09 - 6:57.

Ty kreténe jeden debilní, proč se nepodepíšeš. Ty určitě jsi velmi inteligentní, když píšeš takové hrubky jako "víš", to se učí na ZŠ 2. třída, tak vím už kdo je zakomplexovaný. Nikoho jsem tady neurážel, ale u tebe neregistr si to neodpustím, když se pleteš do něčeho o čem hovno víš kreténe.0

Odpovědět
neregistr pro Patrik09.07.2009

Ale to víš že jo...... ty zato mi nestojíš.0

Odpovědět
Anonym09.07.2009

jojo0

Odpovědět
roman 209.07.2009

hej tady je opravdovej blázen pod tím kódem "GZynD" hej to fakt máslo namazaný neregistrovaný :-) takovejch víc tak nás všecky oplotěj na kurtech :-))0

Odpovědět
Patrik09.07.2009

Romane máš pravdu, ten je fakt skvělý, jen tady všechny uráž´í a ani neví jak to vlastně je. Píše tady pod několika jmény a myslí si, že to nejde podle IP poznat. Ale obouvat se do někoho takovým způsobem se prostě nedělá, rád bych věděl, kdo to vlastně je. Podle jeho řečí určitě jeden z nejlepších hráčů.0

Odpovědět
Ivan Vašek09.07.2009

nevím, kdo je GZYND, ale měl bys GZYNDe více vážit slova a zbytečně nikoho neurážet, Nejsmutnější je na tom to, že si tyhle stránky čtou i rozumní a normální lidé a nestačí se divit úrovni komunikace mezi nohejbalisty...a pokud v sobě máš takovou nenávist vůči Orlové, můžeš začít nadávat i mě, jsem jejich trenér...0

Odpovědět
Mistr - Modřice09.07.2009

Taky sem se schválně mrk na přihlášené a nevidím žádný český špičkový tým. Takže chlapi díky za podporu a bojkot těch vsetínských diskriminací z Austinu.0

Odpovědět
Jirka09.07.2009

Co kdyby jste to vyřešily na hřišti PÁNOVÉ. Rád bych viděl ten zápas.0

Odpovědět
Anonym09.07.2009

Modřice nemá rád nikdo, jen pár vyjímek. Jinak je to pro celou ČR nejnesympatičtější mančaft. Podobně jako Štěpánek s Berdychem v ATP. A teď mistře budeš dělat machra, že skrz Modřice někdo bojkotuje a tím podporuje vaši diskriminaci na Austinu? Že tě hanba neliská...0

Odpovědět
Franta10.07.2009

Letos asi udelaji Modrice sestej titul v poslednich par letech a neni se cemu divit, ze spousta neuspesnych hracu zavidi. Taky se smeju, kdyz vidim jak ve Vsetine lezou čobolům do zadku.0

Odpovědět
Jarda10.07.2009

Františku prosím, řekni nám z čeho si usoudil, že lezou slovákům do zadku? Zřejmě jsi to usoudil z účasti na turnaji. A kdo se s tebou Františku ještě směje? Napiš nám čtenářům, podobných blábolů zde prosím nějaké tvoje další moudra, např. co dalšího ještě vidíš?0

Odpovědět
Anonym10.07.2009

Tvé milované Modřice bez háčků a čárek a čobolové s, jak Ty to děláš?0

Odpovědět
Anonym10.07.2009

máš pravdu Fery0

Odpovědět
Lukáš10.07.2009

Ze vsetíňáku tady už má každej jen prdel.
U každýho článku co tu je jen vsetíňáci plačou na modřice.
Kdy už konečně doplačete aby se tady dalo i něco přečíst.0

Odpovědět
Luboš10.07.2009

Tady nejde o Vsetím nebo Modřice. Jde o to že Zgarba sice toho pro nohejbal na Moravě dělá dost, ale někdy nejenom postavou připomíná Napoleona. On si prostě některé věci dělá přesně tak jak potřebuje a kašle na nějakou férovost. Důkazem je třeba to co udělal letos v zimě a je úplně jedno, že to zrovna odnesli Modřice. Příště to můžou být jiné týmy. Takovou podlárnu si snad ještě nikdo nedovolil. Zgarba bude takovými praktikama mít za chvíli stejnou pověst jak třeba Černý z Prahy. Už asi čtyři ligové týmy se mezi sebou dohodli, že na jeho turnaje jezdit nebudou, když se tak chová.0

Odpovědět
Anonym10.07.2009

Romane a Patriku duléžité je že vy jste nejlepší, a nevím proč se zahazujete na nějaké diskuzi,když jste takový počítačový experti a víte přesně kdo a za koho píše, škoda že potrefená husa ze vždycky ozve.......0

Odpovědět
Matuš10.07.2009

Jen bych rád podotknul, že za úspěchem je na druhém místě závist a když se nemůže někdo smířit s tím, že je někdo dobrý hráč, tak je to jeho problém a neměl by si tady léčit mindráky. Vždy budou spory, ale byl bych rád, aby byly jen o to, jestli to byl aut nebo ne. Nic méně, ukliďte si na svém písečku a pak uklízejte jinde .

Sportu zdar!0

Odpovědět
Anonym10.07.2009

Ale jo, sráči pod anonymem se vždy najdou. Nikde jsem nenapsal, že jsem nejlepší, ale je vidět, že nohejbal hrají především primitivové.0

Odpovědět
Anonym10.07.2009

Tím samozřejmě nechci urazit všechny ostatní, kteří jsou slušní, ale jen ty, kteří tady citují mé jméno. Nějaká ochrana jména taky je, být těmi lidmi, možná bych měl i obavu.0

Odpovědět
Anonym11.07.2009

My jsme se v týmu taky dohodli, že i kdyby byl příští rok na Austinu za vítězství třeba milion, tak tam nejedeme. Stačí, že tam možná budeme muset přes celou republiku jezdit na extraligu. A nejsem z Modřic.:)0

Odpovědět
Martin Kawulok11.07.2009

Anonyme GZynDe,zrovna jsem se vrátil ze Vsetína a tak jak jsi vyhrožoval, že mám "dojed a uvidíš zmetku",nezlob se, ale asi jsem Tě neviděl,ale spíše si myslím že jsi nenašel dost odvahy na to, si to se mnou jakýmkoliv způsobem vyřídit!To že mě napadáš a urážíš, určitě zvládnu,jen mi je Tě hrozně líto!!!0

Odpovědět
Martin Kawulok11.07.2009

Milý Honzíku,vím že je to pro Tebe s tou "havířovskou naplaveninou těžké",ale snad si už brzo na to zvykneš a když ne,tak i Tebe mi je upřímně líto!!!0

Odpovědět
honza13.07.2009

to Kawulok: já si nemám na co zvykat...0

Odpovědět
Mário- Horní Suchá15.07.2009

Teda nevím,kdo a co jste si s Martinem Kawulokem udělali,ale toho človíčka znám již 15 let a lepšího chlapa přes nohejbal neznám,to co on pro nohejbal udělal v okrese Karviná,to už vy nikdy po svůj zbytek svého zbídačeného života neuděláte!!!!!!!

A proto občas važte svá slova,která posíláte světu!!!!! Nohejbalu Zdar0

Odpovědět