Seznam mužstev kvalifikovaných na mistrovství ČR trojic

Kuba19.06.2003

Oficialní stránky ČNS se mi nezdají dvakrát aktuální a tak: Nevíte někdo přesné složení mužstev, které se dostaly na republiku trojic? Dík.0

Reakce

20 příspěvků · poslední 30.06.
Knop Gerhard19.06.2003

Stránky ČNS s největší pravděpodobností doznají přes léto změny a jejich aktualizace bude následně snad rychlejší.

M-ČR trojic mužů - jmenovitý seznam včetně rozlosování (provedeno dnes) bude zítra k dispozici v aktualitách na mé stránce : www.volny.cz/g.knop/

To samé platí i pro M-ČR trojic a dvojic dorostu a žáků.0

Odpovědět
Ahmad20.06.2003

Je pravda ,že stránky ČNS jsou opravdu v nepříliš dobrém stavu.Proto tuhle iniciativu velice vítám a zítra se na vaše stránky podívám.To jsem zvědavej kdo si na nás/Nový Bor/smlsne první.0

Odpovědět
Vít Zgarba20.06.2003

Dotaz adresovaný STK na hrací systém MČR mužů: Opravdu nelze pro 20 týmů stanovit jiný hrací systém než čtyři dvou- a čtyři tří-členné základní skupiny? Osm týmů přijede na tři kurty do Plánice pro dva zápasy, finalisté jich odehrají pravděpodobně pět, nejvýše šest.0

Odpovědět
Knop Gerhard21.06.2003
  1. je nutné si uvědomit, že systém byl postaven na 24 účastníků mými kolegy poměrně nedávno (na druhou stranu si nepamatuji, že by se jich dy 24 sešlo...)

  2. je tragédií těch, kteří si účast vybojovali (mj. ne všechny extraligové oddíly mají o účast zájem), že nemají zájem se M-ČR účastnit a že ČNS pak dává dohromady (přeženu-li to hodně) "dobrovolníky" aby se zúčastnili M-ČR mužů

  3. Příští rok s největší pravděpodobností bude systém vypadat jinak - zde platí to samé co u jiného příspěvku - čekám, že se diskuse na toto téma zúčastníš až bde návrh vyvěšen a zveřejněn k diskusi.0

Odpovědět
Olda Holý23.06.2003

Dovolím si poznámku k bodu 2. Myslím si, že neúčast družstev na MČR, které si postup vybojovali v krajských přeborech je pochopitelná. Motivací účastníků KP není vždy právě postup na MČR, ale účast a případné umístění v kvalitním turnaji. Předpoklad, že se všichni postupující zúčastní je mylný (jak se v praxi ověřilo). Ne každého láká jet na MČR (někdy přes půl republiky), kde má vysokou pravděpodobnost vypadnout ve skupině.

Rozumný způsob jak zajistit plnou účast na MČR je zdokonalit postupový a přihlašovací systém (včasné a závazné přihlášky se znatelnou zálohou či pokutou, pořadí náhradníků a jejich včasné vyzvání přihlášení). Skutečnost, že MČR nejsou plně obsazená a družstva umístěné těsně za kvalifikujícími nejsou vyzváni k přihlášení se je chyba systému, nikoliv nepřihlášených kvalifikantů.0

Odpovědět
Jendys23.06.2003

Souhlasím s Oldou a přidávám, že v některých krajích je dokonce účast na KP poviná a nedostavení se je finančně sankcionováno.0

Odpovědět
Krepsa23.06.2003

taktez souhlasim0

Odpovědět
Petr23.06.2003

Souhlasím s názorem, že není příliš motivující pro slabší mužstva jet přes půl republiky na MČR, kde mám jisté pouze 2 zápasy. Ne ani tak po sportovní stránce, ale zejména po stránce ekonomické. S vědomím, že na 95% nepostoupím, ale sehraji s kvalitními tými třeba 5 nebo 6 zápasů, je už jiná káva.0

Odpovědět
Knop Gerhard23.06.2003

V zásadě souhlasím. Proto také pro příští rok připravím něco z toho, co zmiňuje Olda. Na druhé straně existuje možnost již na Krajských přeborech předat "štafetový kolík" druhému, třetímu... a tak zajistit zástupce kraje na M_ČR (nebo je to tak tragický turnaj, že tam nemá smysl jezdit a reprezentovat kraj?

Osobně mám o M-ČR jinou představu než to, že je účelem si zahrát 5-6 zápasů. Účelem je vidět nejlepší jak se mezi sebou rvou o úspěch a třeba i o nominaci do reprezentace - a s tím budu přistupovat k návrhu, který připravím. Zcela jistě v něm budou jiné termíny pro přihlášky (aby bylo možné reagovat na nepřihlášené) a také zcela jiné "sankce" za neúčast. Promiňte, ale asi neexistuje moc sportů, kde se M-ČR účastní "slabší" družstva (snad v rámci propagace sportu?). Takže i zde připravím návrh na změnu.0

Odpovědět
Ahmad23.06.2003

Je pravda,že nejsem příliš nadšený z počtu utkání v skupině.Rozhodně považuji dosavadní systém za nešťastný.

Pro náš oddíl/Nový Bor/ je ctí,že se MČR zůčastníme.Druhou stránkou věci je ,že když jsem si přečetl o startovném atd. tak jsem se pousmál.To opravdu není ČNS schopno na tuto akci sehnat sponzora?0

Odpovědět
Olda Holý24.06.2003

V euforii z vítězství v KP málokdo předá přihlášku na MČR někomu dalšímu, pravděpodovně si ji ponechá i když není rozhodnut se MČR účastnit. Rozhodnout se zodpovědně během několika desítek minut, unavený po náročném turnaji a myslící na oslavu úspěšých bojů - to jde těžko. Navíc může chtít na republiku někdo jiný z oddílu a nemám možnost jim tuto možnost nabídout.

Rozumné by se mi zdálo, kdyby byli např. další tři místa za postupovými pozicemi registrováni (zapsali by se včetně kontaktů) a po termínu doručení přihlášek by bylo druhé kolo v podobě vyzvání náhradníků (2. termín). Nebo pro svaz ještě jednoduší systém - přihlášky by dostali další tři místa za postupovými pozicemi s označením "n-tý. náhradník". A ze zaslaných přihlášek by svaz doplnil účastníky MČR z náhradníků s tím, že jim by účast musel potvrdit.0

Odpovědět
Knop Gerhard24.06.2003

Díky za náměty. Určitě je využiji, protože např. mít více přihlášek v termínu než méně je rozhodně dobré. Když mi dáte email (můj je g.knop@volny.cz), můžeme tu diskusi dokončit nad návrhem rozpisu jen mezi námi, ať nezatěžujeme ostatní. Co se týče sponzora a startovného - sponzora chci sehnat (myslím že M.ČR je jedna z mála soutěží, která se snad dá prodat). Startovné má mít spíše ten účel, že propadne, když se někdo nezúčastní a že se nebude počítat s někým, kdo poslal přihlášku (co kdyby), která ho stojí pouze poštovné. Na druhou stranu máš pravdu, že jsem tím nemyslel obohacení svazu a tedy bude vhodné se zamyslet nad tím, jak pak startovné vrátit (nešlo mi o startovné jako peníze, ale jako o odrazující část pro ty, kteří se sice přihlásí, ale pak si to "rozmyslí").0

Odpovědět
Vít Zgarba25.06.2003

Ještě si dovolím veřejně reagovat na druhou část příspěvku Gerharda Knopa z 23.6: Myslím, že pojmenování účelu akce (v tomto případě MČR) je to klíčové, z čeho lze odvozovat rozpis a podle čeho lze hodnotit úspěšnost. Názory na účel MČR se pravděpodobně budou různit, a směrodatnost přirozeně náleží názoru VV ČNS. Opovážím se však názor do diskuse na jeden ze základních účelů nabídnout.

MČR vnímám a oceňuji jako jedinou oficiální soutěž, která probíhá během jedné sezony po celé výkonnostní vertikále a vhodně tak doplňuje ligové soutěže a nekonkuruje si pojetím ani s pohárem ČNS. Možnost soustředit se na tuto soutěž je dostupná a při jejím vhodném organizačním pojetí potenciálně velmi atraktivní pro týmy mimo absolutní špičku, alespoň pro ty, které se pokoušejí o výkonnostní vzestup - představuje pro ně cennou konfrontaci s těmi aktuálně nejlepšími. Tento význam je dle mého soudu ještě umocněn u mládežnických kategorií, kde je to s dlouhodobými soutěžemi složité.

Aniž bych zpochybňoval další účely, o kterých hovoří Gerhard, přimlouvám se za takovou úpravu rozpisu, která vyvolá co nejvíce příležitostí ke konfrontaci týmů z různých úrovní dlouhodobých soutěží.

Jinak, myslím že případný nezájem o účast na MČR, stejně jako o účast v jakékoli jiné soutěži, může být bohužel přičítán na vrub pouze jejím organizátorům, nikoli "těm nestartujícím".0

Odpovědět
Vladimírek25.06.2003

Pokud má ještě někdo zájem o informace ohledně MČR v Plánici, další informace jsou na www.sweb.cz/nohejbalplzen0

Odpovědět
Knop Gerhard25.06.2003

Víte, pošli mi na sebe kontakt. Až budu mít hotový návrh pošlu ti jej k připomínkám. Myslím, že otevíráš diskusi na téma strategie pořádání soutěží v rámci ČNS (jak velká část jsou soutěže týmů, jak velká turnaje jednotlivců.....). To je hodně velké téma a asi jej letos nedořešíme. Já chápu proč bylo M-ČR takto postaveno a určitě to bylo správné (sám jsem vyhrál mnoho krajských přeborů a vždy jsem se na M-ČR těšil a nikdy bych nikomu své místo nepustil - ani dnes, dnes už ovšem nehraju a nevyhrávám). Na druhou stranu je doba asi někde jinde a je to asi přežilé držet tento postupový klíč, když o účast je viditelně menší zájem než dříve.0

Odpovědět
Knop Gerhard25.06.2003

Víte, pošli mi na sebe kontakt. Až budu mít hotový návrh pošlu ti jej k připomínkám. Myslím, že otevíráš diskusi na téma strategie pořádání soutěží v rámci ČNS (jak velká část jsou soutěže týmů, jak velká turnaje jednotlivců.....). To je hodně velké téma a asi jej letos nedořešíme. Já chápu proč bylo M-ČR takto postaveno a určitě to bylo správné (sám jsem vyhrál mnoho krajských přeborů a vždy jsem se na M-ČR těšil a nikdy bych nikomu své místo nepustil - ani dnes, dnes už ovšem nehraju a nevyhrávám). Na druhou stranu je doba asi někde jinde a je to asi přežilé držet tento postupový klíč, když o účast je viditelně menší zájem než dříve.0

Odpovědět
Jendys26.06.2003

Jseš dravec Vladimírku, oprav datum konání a bude to super jako celej plzeňskej web. :-)0

Odpovědět
lada29.06.2003

Jendys: Trošku jsem se lekl a článek si po sobě přečetl, ale na chybu jsem nenarazil. Jestli myslíš tohle - Plzeň/Plánice 24.6.2003 - tak to je tzv. domicil, je tam místo, odkud zpráva je a čas, kdy byla dána na web. Uznávam ale, že v tomhle případě to trochu mate. Nebo je druhá varianta, že už to Vladimirek opravil nebo třeti, že jsem blbej:-) Ale jinak jsem rád, že se Ti naše stránky líbí :-)0

Odpovědět
Jendys30.06.2003

OK. Jak jsem mrknul na další články, bylo mi to jasný.0

Odpovědět