Rozhodující duel o udržení EL - tipy

Reakce

161 příspěvků · poslední 24.10.
Realista08.10.2015

Čelákovice bez Spíly , takže vyhraje Brod0

Odpovědět
.08.10.2015

Prosím přečtě te si vyjádření p Křepelky ke kauze Spilky M. a pak se koukněte na TV COM . Prý to neviděl jak ubohé má to tři metry před sebou a jestli to opravdu neviděl pak nemá co dělat v extralize. Takhle se ztrapnit před nohejbalovým národem zlatý tvcom.

Jinak dumám proč nejsou čelákovický v oblibě, když jsem si přečetl vyjádření čekákovic a brodu tak mi to docvaklo.0

Odpovědět
chytrost brodu08.10.2015

Petrina jestli nehraje jim muze byt uplne jedno. Stav 9:9 a hrac vybehne ze hriste k divakum a rozhodci to nevidi. Smeju se :-)0

Odpovědět
Jirka08.10.2015

Tresty spravedlive, vyjadreni nejterych akteru k cele veci uz trosku zbytecne, az nestastne. Kazdopadne se na zetkach opakuje nysmysl, ze bez Spily Celako nemaj sanci. Urcite je herne dulezitym clankem tymu, ale nikoliv nepostradatelnym, coz dokladaji i vysledky poslednich tydnu. Dokonce si myslim, ze hure nahraditelny by byl v systemu play out Kolensky (singl + univerzal do ostatnich disciplin). Nikdo to v kapse nema, rozhodne se na hristi.0

Odpovědět
Tomáš08.10.2015

Rozhodčí Křepelka patří mezi deset nejlepších rozhodčích jinak by jsme ho nemohli vídat na MČR mužů,dorostu i mezinárodní scéně,proto mě překvapilo zaváhání v inkriminovaném zápase . Oetřinův pohyb po vyhrané trojice měl sledovat pohledem zvlášť když hráč směřoval od laviček jasná žlutá pro Petřinu. K ohodnocení Spilky se raději nebudu vyjadřovat již to tu někdo popsal.0

Odpovědět
Pepa08.10.2015

Jaký trest dostal Spila? Nějak mi to chybí ..0

Odpovědět
to pepa08.10.2015

2 zápasy stopka + 1.000Kč0

Odpovědět
venca hup08.10.2015

2 zápasy + 1000 kč Rozhodnuti_DK_CNS_04_2015_M.Spilka.pdf (79.67 KB)0

Odpovědět
kk08.10.2015

Krepelka mezi top 10? Troufam si rici, ze ani mezi top 50. Kolensky na treti zapas nema byt.0

Odpovědět
Pavel08.10.2015

A ted ještě zbyva, aby Brod tu verbez prolhanou poslal dolu.0

Odpovědět
Pepa08.10.2015

Děkuji za odpovědi. Doufám, , že to Brod udrží ...0

Odpovědět
šušká se09.10.2015

Kolenský prej údajně nebude nebo co, má někam odcestovat...0

Odpovědět
divák09.10.2015

Doufám jen že jak Celakovice vyletí všichni vlezdoprdelci Spilkovy ho pochváli za jeho excesy a podekujou mu ještě za první ligu. Kluci se můžou posrat a jeden blb je pošle všechny ke dnu a to je samozřejmě pro Spilkovy příznivce stále vše v pořádku. .... Zbavte se toho arogantního člověka bez respektu a úcty a bude Vám zase fajn Celakovice 😀0

Odpovědět
pro divaka09.10.2015

presne tak.Kazdej se ho zastava ze dela vse dobre a neni zadnej problem.Ale o ze diky nemu si pokazili zakladni cast a nyni jsou jednou nohou v prvni lize to asi nevidi.V kazdym tymu kdyby tohle udelal by byl urcite vyloucenej.Celako kteri hraji vzdy prvni ctyrku jsou nyni na sestupu.Az budou hrat prvni ligu urcite mu vsichni podekuji0

Odpovědět
referee09.10.2015

Jsem rád,že se domácí nejvyšší soutěž v tomto směru posunula a její kompetentní orgány mají svou sílu.

Rozhodnutí DK je citlivě posouzené a správné. Tresty by klidně mohli být vyšší.
Hráči Čelákovic podle mě zaplatí za disciplínu a charakter sestupem....0

Odpovědět
Radek Sokol Zlute Lazne09.10.2015

Ja si mislim, ze Spila zadnej trest dostat nemel, co je natom spatnyho ze ukazal zadnici0

Odpovědět
zdara09.10.2015

a vůbec, proč mají dresy, nalajnováno, rozhodčí?0

Odpovědět
Anonym09.10.2015

Ahoj souhlasim s panem Sokolem, tak ukazal zadnici noaco, tak se meli otocit0

Odpovědět
to hlupak09.10.2015

Radsi uz nemisli. At neco nevymyslis.0

Odpovědět
.10.10.2015

Jistě, měli se otočit, takže zanedlouho už se tak hráči budou při nástupu zdravit, viďte?0

Odpovědět
P.L.10.10.2015

Prý rozhodnutí je posouzeno citlive a správně haha to je vtip. Potrestání mají být jen a jen rozhodčí. V každém zápase někdo utrousi nějaké to slovo, gesto, výraz. Tímhle rozhodnutí se DK může těšit na příval stížnosti. Rozhodčí přece nejsou slepí s vidí, pokud nekonají je to jejich chyba. V zapise o tom neni ani zminka tak zadny trest. Ostuda pro DK za toto rozhodnutí, palec dolů. Nohejbal je v říti, zničili jste nohejbal doslova.0

Odpovědět
venca hup10.10.2015

To P.L.aeZUh jak může být rozhodčí potrestán za zkratkovité chování jedinců?Jak by se vám líbylo,kdyby za nějaký přestupek někoho jiného potrestali třeba vás?0

Odpovědět
Lojzík10.10.2015

Fakt že jo. To je jako když mi stará dělá dobře a já jí za to ještě chudinku plácám po zadečku. Je to samá nespravedlnost.0

Odpovědět
Guh10.10.2015

Rozhodčí to viděl a bál se rozhodnout tak radej tvrdí,že nic neviděl0

Odpovědět
Pro negramoty10.10.2015

Naučte se pravopis!!!!0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To P.L.: Ano, během utkání hráči reagují emotivně a spontánně. Tu a tam vyklouzne i nějaké nevhodné slovo a to rozhodčí někdy přeslechnou či "citlivě přeslechnou", ale Spilka i Petřina moc dobře věděli, co dělají. Nechci rozebírat, co rozhodčí viděli nebo ne, jak měli nebo neměli reagovat, ale je naprosto normální i v jiných sportech, že i na hřišti nepotrestaný zákrok, skutek, následně DK potrestá. A trestat rozhodčí za jednání hráčů? Rozhodčí mohou být potrestáni za chyby v řízení utkání, ne za chování hráčů.0

Odpovědět
P.L.10.10.2015

To Vojta: Jaký je rozdíl mezi tím říct jdi do pi*i nebo ukazat zadek? Podle mě žádný a obojí se má trestat. Ti kdo nadaávají (a že se sprostě nadává často a dost v utkání) taky ví moc dobře co dělají. Tady ty gesta byly vidět na TV com, tak šup tam pokuta a stop na zápas. Je to ubohý a neměří se stejným metrem. Pak následně to ovlivní dost výrazně postup či pád z extraligy. Je to ostuda, dělá se z toho bramboračka.

Trestat rozhodčí za jednání hráčů? Nikoliv, trestat rozhodčí ze nepotrestání jednání hráčů, i když to zjevně viděli.0

Odpovědět
Pravda ma dve strany10.10.2015

Ma pravdu PL ale i VojtaB je to slozite. Ale jak pise PL uplne stejny. Pokud jednoho nepotrestate za sprosty slova nla nadavky bude to delat dalsi protoze vi ze neni za to zadny trest!

To pak muzu napsat na soupisku okresniho hrace ten da nekomu do huby hrac soupere to vrati a dostanou oba CK. Jenze stop pro okresniho hrace nikoho trapit nebude.

I kdyz vim ze Spilka je nerizena strela tak kdyby Petrinova prdel nebyla prehlizena a dostak ZK a udelal si rozhodci respekt mohl byt klid!

Druha vec kdyby Spilka nic neudelal zajimalo by me jak by se postavila DK k Petrinovi. SAMOZREJME ZE NIJAK. Ale ted bylo jednodussi vse priznat na hrace Petrinu aby Spilka dostal trest jako on.0

Odpovědět
vlasta jagr10.10.2015

pokud ti jde o pravopys, jdi do pravopYsneho vlakna0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To P.L.: Obě tebou popsané situace samozřejmě vyžadují trest, konkrétně by to měla být červená karta. Ano, nadává se, ale je rozdíl, když někdo adresně pošle někoho někam nebo ukáže gesto a když v emoci vykřikne sprosté slovo "do prostoru". V tomto případě bylo vše vidět na TVcom, ale DK toto začala šetřit na základě písemného podnětu, nikoliv po shlédnutí záznamu. Ten byl použit až jako důkazní materiál. Ovlivní to následné utkání, ale to si měli oba aktéři dobře rozmyslet před svými výstupy. Že se neměří stejným metrem? Komu myslíš? Tady bylo podle mě měřeno správně.0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To Pravda: Jo, napsat na soupisku nějakého rváče můžeš, nechat ho vyloučit taky. Otázka je, jak by reagoval napadený hráč. Třeba nijak a ČK by dostal jen ten okresák. DK by určitě pak řešila, kdo koho napadl apod. Podobní exoti jsou i třeba v hokeji. Na led jdou s cílem někoho sundat, nebo vyprovokovat rvačku.0

Odpovědět
Evžen10.10.2015

Podle mě je pochybení rozhodčího zcela zásadní. Kdyby Petřina dostal žlutou, jak nepochybně měl za urážlivé chování k divákům okamžitě dostat, Spilka by si nic takového co udělal na závěr nedovolil.Na vzdor tomu, že ani jeden z rozhodčích na Petřinovo chování nereagoval,udělal tu nebetyčnou pitomost.Typnul bych si,že kdyby Spilka neudělal to co udělal,Petřinu by žádná DK nevyřešila.Rozhodčí by měl být naopak potrestán přímo exemplárně. I když pan Křepelka není vůbec špatný rozhodčí, tak tohle opravdu nezvládl a s ohledem k faktu, kolik kluby vydají ročně za rozhodčí, nelze takové věci nechávat bez trestu. Rozhodčí jsou v extralize už na poměry nohejbalu poměrně slušně placení, k tomu cesťáky...prostě pro chudý sport dost peněz, tak se nelze do nekonečna pořád na něco vymlouvat. Každý udělá někdy chybu,ale jen kluby a hráči jsou za ně trestáni a to asi není v pořádku.0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To evžen: To je pouhá domněnka, že by si Spilka nic nedovolil. Stejně tak nemůžeme vědět, zda by DK řešila Petřinu, kdyby nenásledovala "odveta" Spilky. Spilka mohl udělat stejné gesto jako Petřina a pak by se správně mohl domnívat, že nebude potrestán. On ale svojí odvetu povýšil o stažené kalhoty. Což mi přijde jako děti na pískovišti: "Ty jsi mi rozšlápl bábovičku, tak já tobě dvě."

Extraligový hráči by se měli umět chovat sami od sebe a ne aby je vychovávali rozhodčí. Pokud ne, musí očekávat trest. Měli by se umět přenést přes pokřiky diváků i přes případnou chybu rozhodčích, která může přijít.0

Odpovědět
rozhodčí10.10.2015

Toto jsou Vojto jen doměnky ty kdy bys to pískal tak Petřina dostane jasnou žlutou takovou chybu a bys hráče nesledoval když jde vyhecován od laviček bys neudělal. A to ja jádro pudla, rozhodčí zápas nezvládl a měl by být potrestán především on a tvá loajalita není na místě0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To rozhodčí: Asi mě znáš velmi dobře, když víš, jak bych reagoval v tu chvíli já. Já se nesnažím být loajální, ale nebyl jsem na místě, takže nemůžu hodnotit, jestli to kolegové zvládli nebo ne. Pouze obecně říkám, že hráči v extralize by se měli umět chovat. A od trestání rozhodčích je Komise rozhodčích, příp. DK.0

Odpovědět
Emil10.10.2015

Díky za názory. Mají hlavu a patu. Tady je problém to ze Spila toho ma hodne. Snazi se aby na nohec prisli lidi a kdyz mu to povede tak zas tech stovky lidi je 10 debilu. A pak vidi jak si rozhodci jdou slusne za nic pro svoji odmenu.

Osobne jak kdyz v praci udelam chybu jsem za ni potrestan. Tady maji sve jiste a celke slusne penize.0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To Emil: Neodpíram Spilkovi zásluhy, ale na hřišti se musí nějak chovat. Rozhodčí si šli pro odměnu za nic? Oni tam nebyli nějaké 4 hodiny a nic nedělali?0

Odpovědět
Emil10.10.2015

Pokud budou padat sproste slova od hracu a nadavky na rozhodci, tak nenadavejte divakum! At si udela respekt a nebudou delat hraci co budou chtit. HUGO respekt evidentne nema takze jen fouka pistalky. Ty by sis najal nejakeho pracovnika ktery neodvedl praci jak ma a byl by tam jen 4hod. Tak mu das 100% odmeny? Mozna jednou a nikdy vicekrat! Ale tady to je stale dokola jako kafemlejnek!0

Odpovědět
Evžen10.10.2015

Když sem chodil do školy, měli jsme kantory, kterým stačil zlý pohled na to, aby jsme si nedovolili ani ceknout. Byli tam ale i tací, kteří se od nás nechali poslat někam a měli jsme z nich akorát srandu. Nic nás nenaučili a nikdo si jich nevážil. S pokorou vzpomínám na ty drsňáky, které jsme tenkrát považovali za největší zlo študáckého života. Myslím, že s rozhodčími je to úplně to samé.0

Odpovědět
venca hup10.10.2015

Rozhodčí není od toho,aby vychovával lidi.V soutěžním řádu a ve stanovách každého oddílu je napsáno jak má hráč a každý člen vystupovat.Proč to u 95% hráčů funguje ?...0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To Emil: Respekt se nedá jen tak udělat, ani kartami. Byl tam "jen" 4 hodiny, protože tak dlouho trvala "pracovní doba". Jestli práci odvedl dobře, to ať posoudí kompetentní osoby a ne diváci.

To evžen: Jo, souhlas. Ti "zlí a nároční" učitelé byli z dnešního pohledu ti lepší. A jestli to platí i u rozhodčích? Možná.

To venca: Jo, v každé skupině jsou výjimky.0

Odpovědět
???10.10.2015

Finale extealigy par let dozadu Bubniak napadne rozhodciho myslim ze i strcil. V zapise nic nebylo zapsano. Nedelo se jak trestat..0

Odpovědět
f10.10.2015

naprostý souhlas VojtaB a Evžen0

Odpovědět
karel10.10.2015

Dlouhodobe rozhodci Hugo nechce byt za toho zleho proto hud piskne bud novy mic nebo priposkne domacim, tak to je a podle me by nemel piskat nic0

Odpovědět
VojtaB10.10.2015

To Karel: Nevím, jestli Hugo chce nebo nechce být za zlého, ale rozhodně si nemyslím, že by připískával.0

Odpovědět
P.L.11.10.2015

Všechno špatně, rozhodčí nechce být za zlého, dělá že nic nevidí, v zápise ani zmínky po nějakém incidentu a po několika dnech DK se 4 hlasujícími členy rozhodne. Dám ruku do ohně že minimálně jeden z této komise nemusí (nesnáší) Čelákovice. Ale ofiko jsou všichni nestranný. A jistě že Spilka by to neudělal kdyby Petřina vyfasoval žlutou. Jenže viděl, že rozhodčí netrestá, tak oplácel. Hráči na hřišti při hře přece nevidí a ani nemají vidět jako svůj kontrolní orgán nějakou "nezaujatou" DK támhle někde u stolu, kde si poplácávají po ramenou jaký jsou borci, ale vidí jen a pouze rozhodčí a ti nastavují metr. Pokud povolí i hráči logicky povolí.0

Odpovědět
Petr11.10.2015

Spilka ma tech pruseru tolik, ze ma byt potichu jak myska. Uz od dorostu se chova jak pica. A jeste se z neho stane politik. Brod oleee.0

Odpovědět
Franta.M12.10.2015

Přestaňte furt řešit něčí prdele a radši tipujte vy teoretická chloubo českýho nohejbalu.0

Odpovědět
joaj12.10.2015

Celakovice vyhraji 5:3 i bez spilky0

Odpovědět
venca hup12.10.2015

5:3 pro Brod0

Odpovědět
Evžen12.10.2015

Také si myslím,že Čelákovice vyhrají i bez Spilky.Kluci na to mají,akorát jsou psychicky trochu dole,ale oni se jednou.Velkým hráčem bude publikum,které má určitě hlad po odvetě za provokace fanoušků v Brodu.Mám takové tušení,že bude narváno a btodští hráči budou mít co dělat,aby to ustáli.Jsem zvědavej,jak to budou pořadatelé a rozhodčí zvládat.0

Odpovědět
formi13.10.2015

Ví se,jací rozhodčí jsou delegováni?0

Odpovědět
Anonym13.10.2015

HUGO A SPÁČIL0

Odpovědět
geko13.10.2015

Ne ne, Spáčil de s Osmanem.0

Odpovědět
Anonym14.10.2015

Bude se hrát v stejně hale0

Odpovědět
Martin16.10.2015

Kdo to teda bude pískat??volal jsem ve středu spáčilovi a o ničem neví že by měl pískat0

Odpovědět
fanda16.10.2015

Nehecuj to...a nech to na KR0

Odpovědět
Dotaz16.10.2015

Ma nekdo info ci domnenku, kde se bude hrati??0

Odpovědět
al16.10.2015

Hriste je pod vodou,bude to hala0

Odpovědět
???16.10.2015

Takže přenos není?0

Odpovědět
kkkkk16.10.2015

Prenos neni urcite. Aby nebylo co prokazovat kdyz nic rozhodci neuvidi. By byl kazdej sam proti sobe kdyby neco natacel0

Odpovědět
jaro jagr17.10.2015

Venclovsky pata do cecka.0

Odpovědět
Pepa17.10.2015

tak jak je to s tim prenosem? na tvcom zatim neni zadny odkaz..0

Odpovědět
PetrTolar17.10.2015

Aktualni stav?0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

proč nejede přenos u tak duležiteho zapasu? za to je pokuta ne?0

Odpovědět
M4T3S17.10.2015

Zatím 2:0 pro Čeláko, pro toho, kdo nemá fejsbukvici.0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

stav ???0

Odpovědět
Petr17.10.2015

2:2, škoda, že Brodu utekly dvojky, které míval lepší. Teď je potřeba, aby Brod konečně vyhrál singl.0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

díky za info :)0

Odpovědět
Petr17.10.2015

3:2 po singlu. Bylo to 3:1 a pak Sýkora vyhrál singl.0

Odpovědět
Jezek17.10.2015

Hole lebky hole zadky :-)0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

3:30

Odpovědět
Divak17.10.2015

sestavy??0

Odpovědět
Petr17.10.2015

Ted jde silnejsi Brodska trojka musí vyhrat!!!!!0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

jak hrajou ?????????????0

Odpovědět
kii17.10.2015

Celakovice vedou nad Brodem 4:3.0

Odpovědět
Petr17.10.2015

to je spatny. Brod musí vyhrat obe dvojky. Ti smejdi Celakovicky se zachrani.0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

doufám že nevyhraje zlo nad dobrem :D0

Odpovědět
ratata17.10.2015

Ne, vyhraje lepsi0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

tak co ???0

Odpovědět
:-)17.10.2015

Kdo asi ? :-) Čelákovice!!!0

Odpovědět
H17.10.2015

Celakovice vítězí 5:3 a budou hrát extraligu i v sezóně 2016.0

Odpovědět
Petr17.10.2015

5:3.0

Odpovědět
kii17.10.2015

Nespravedlnost.Opet videt sraceSpilku v extralize.Nezaslouzi si hrat nejvyssi soutez0

Odpovědět
ratata17.10.2015

Tak to si Spila udelal dobre, ze svoji neucasti Ceľakovice posilili. Ma to v hlave srovoany,holt politik, dobrej tah!!.Gratulace a kloboucek0

Odpovědět
blazni17.10.2015

Bude zaznam na tvcom?0

Odpovědět
R17.10.2015

jaký je stav?0

Odpovědět
Petr17.10.2015

Hraci si ani nepodaji ruce a na kurte uz litaji decka s ohnostrojem. To je na pokutu pro poradatele.0

Odpovědět
:-)17.10.2015

Stav je takový že prvoligový brod jede domů :-)0

Odpovědět
zdara17.10.2015

tak snad se tam nenakazili.0

Odpovědět
Tom17.10.2015

Neni nahodou povinnost mit prenos v extralize?0

Odpovědět
Bačik17.10.2015

Jenom určitý počet. Hrálo se venku nebo v hale?0

Odpovědět
Petr17.10.2015

venku0

Odpovědět
divák17.10.2015

O Spilkovi bylo napsáno dost, ale jsem rád, že Čelákovice pokračují v extralize. Č.Brod je tým, který víceméně paběrkuje0

Odpovědět
Macurek T. st17.10.2015

to byl asi nejhorší zápas Č. Brodu co jsem v play-out viděl, dvojky by ly tragický a to rozhodlo. Ani Čelákovice nehráli kdoví jak dobře na udržení to stačilo, proto jim tímto gratujluji. Rozhodčí paráda měli to těžké oba týmy to na ně zkoušely, přezto obstáli na 1-.Jedničku nedávám leda tak sobě.

Škoda pro Brod měl to dobře rozehrané bohužel jim tento zápas nevyšel naopak čelákovickým jako by prospěla neúčast (Kolenského a toho druhého neznám jménem, ale na přenosu ho uvidíte jak tam nervózně pobíhá ze dveří utře míč a zase zaleze)více je to semklo.0

Odpovědět
Petr17.10.2015

Celakovice nakonec toho smejda ani nepotrebuji. Muze v klidu delat zastupitele.0

Odpovědět
Michal.Nemec17.10.2015

V Celakovicich jsem byl. Zaznam tedy bude zitra na youtube a pozdeji i na tv-com .... a taky foto a rozhovory a pozdeji i nejaky ten sestrih ... jako obvykle.0

Odpovědět
Tom17.10.2015

To Michal- michale ty jsi borec diky0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

presne tak, michale odvadis paradni praci a doufam ze v tom budes pokracovat ! :-)0

Odpovědět
Anonym17.10.2015

Kdyz brod neporazi celako bez spilky a kolenskyho nemaji v extralize co delat...0

Odpovědět
mišelin18.10.2015

Tak je rozhodnuto,že všichni,co nepřáli Čelakovicím a hlavně si vylévali své komplexy na Spílovi...je budou muset zkousnout v extralize...

Snad se Čelakovice i Martin Spilka poučí z těch chyb a příští sezóna bude úplně jiná.0

Odpovědět
Petr18.10.2015

Zmrd se nepoučí a zmrdem zůstane. Obzvlášť ten bezpáteřní politik. Stačí se podívat na ten sedmiminutový sestřih z prvního zápasu na Spilkovo chování a lhaní při zahrání rukou po nahození Ešnerem. Jak mohl Brod proti tak slabé sestavě prohrát? To ve dvojkách neporazí ani Doucka? Chápu, že se sešli dva nejslabší týmy extraligy, ale včera to Brod hodně pokazil. O nic nejde. Rok si zahrají slabší soutěž a jsou zpátky. Ty děcka co tam dělají bordel a hrají si na ultras se ještě pořadatelům vymstí.0

Odpovědět
Bačik18.10.2015

Děkuji Michalovi Němcovi za perfektní servis. Musím říct, že utkání mělo svou kvalitu a vydržel jsem se dívat téměř na celý zápas. Myslím si, že se Brod absencí Kolenského a Spilky dostal do role mírného favorita a svůj úlohu nezvládl. Na straně Čelákovic perfektní výkon Kilík,excelentní Flekač. Na straně Brodu se utkání nepovedlo Ešnorovi a byl na hřišti u dvou klíčových bodů utkání druhé dvojice a druhé odvetné trojice. Dlouho jsem neviděl pískat Toma Macurka tak nevím zda je na jedničku jenom on:-) Za mě perfektně,rázně, hlavně přesně odpískané utkání bez alibismu v podobě nových míčů ve sporných situacích. Vojta Bartovský a Jirka Matyášek bravóó:-)

Gratulace do Čelákovic k záchraně a spadl ji pořádný šutrák z ....:-)0

Odpovědět
Josef Dobrovský Michalu Němcovi18.10.2015

Velice si cením Tvé práce Michale. Bezva, díky.

Jen je mi záhadou, jak můžeš v komentáři k utkání napsat v souvětí s jedním podmětem jednou i a podruhé y. Domácí zahájili lépe a vyhrály obě dvojky. Ano, jsem připraven si přečíst, že jsem rejpal a debil.

Josef Dobrovský0

Odpovědět
got18.10.2015

Nejhezci moment a zapas letosniho rocniku0

Odpovědět
Michal.Nemec18.10.2015

Děkuji za upozorněni, opraveno.

Jinak důvod je poměrně jednoduchý - neumím česky a to ani pravidla a ani stylistiku. Cokoliv pro mě sepsat je utrpení a k tomu se ještě přidá to, že to píšu unavený v noci, abych to zveřejnil brzo.

Zkrátka - oceňuji každé upozornění na chyby. Rád to opravím, protože jsem si vědom toho, že takovéto hrubky jsou trapné a zhoršují čtivost textu.

Dik.0

Odpovědět
lojza18.10.2015

Co to je za zmrda? Co to je za hovado ze vubec resi cestinu. Zajdi si vyucovat nebo pomlouvat Spilu. Vylev se..... jinak chval . Jsi buran....0

Odpovědět
Michal.Nemec18.10.2015

Hmm, tak zzz asi nebudou optimální půdou pro grammer nazis.

Další objevené chyby radši reportujte přímo na email -- info@nohejbal-caslav.cz :)0

Odpovědět
Josef Dobrovský18.10.2015

Děkuji za vyjádření, Michale, chápu a fandím Ti.

Lojzo, Lojzo, doporučuji ti si místo psaní předchozích řádků dojít na Kurs slušného chování pro začátečníky. Jen kroutím hlavou, co je ve vás mladých zla, zášti, sprostoty a hulvátství.0

Odpovědět
chichi18.10.2015

Tak co je vy rejpalové ??? Kluci z čelákovic vám pěkne zavřeli hubu... Spartak !!!!0

Odpovědět
milacek xxx18.10.2015

Zmrdi zasrany. Mate nas tam. Poserte se. Sraci....0

Odpovědět
Anonym18.10.2015

a to je ten duvod, proc divaci nohejbalu necheteji celakovice v extralize... viz. milacek0

Odpovědět
Smail18.10.2015

Přesně tak.Ostuda extraligy.0

Odpovědět
mišelin18.10.2015

Chápu reakci fandů Čelákovic,ale jde to slušně...proto bych nechal sprosté příspěvky vymazat...to by jich ale moc nezbylo..že..0

Odpovědět
Petr18.10.2015

Nejhorší je, že tak sprostý jsou v Čelákovicích ty děcka do 15 let. Co lítají s petardama na hřiště a hrají si na ultras. Doma je málo řezali.0

Odpovědět
blabla18.10.2015

Akorát závidíte fanouškovskou podporu ve spartaku... Každý tým v lize může takové počty fanoušků jen závidět a proto jsou všichni proti nim, protože nikdo není zvyklej na poradnou fandící kulisu a pak prijedou do čeláko a jsou z toho mimo..0

Odpovědět
Smail18.10.2015

Závidět??A co??Radši bude každej bez fanoušků než sbyina něj chodili takový stvoření jak u vás.Jste jen banda ubozaku bez úspěchu.Celá extraliga vás nesnáší.0

Odpovědět
.18.10.2015

Docela mě pobavilo, jak si Čelákovičtí v zápase proti Českým budějovicím stěžovali na gesto Jana Chalupy. V souboji s Českým brodem se přesně tímto gestem prezentovali, prostě komedie.0

Odpovědět
urinal akut19.10.2015

milý Lojzo,
ty píšeš pěkný mínusy0

Odpovědět
Zboznujicelakovice19.10.2015

Nejlepsi zapas v zivote, se vsim všudy. Myslim, ze po posledním bodu a nasledne euforii a slavení, se musely vehnat do oči slzy nejen fanouškům domácího tymu. Celakovice jsou jedina poradna propagace nohejbalu vubec a misto toho, aby se uznavaly a braly si z nich příklady ostatni týmy,tak se jen zbavele anonymně pomlouvaji a haní. Lide, kteri za celakovickym nohejbalem stojí, to vse dělají srdcem a pro tym dýchají. Timto podkopavanim se česky nohejbal nikam neposune.0

Odpovědět
Anonym19.10.2015

Tahle veta me odrovnala:Celakovice jsou jedina poradna propagace nohejbalu vubec a misto toho, aby se uznavaly a braly si z nich příklady ostatni týmy,tak se jen zbavele anonymně pomlouvaji a haní. :D :D :D Prej abysme je uznavaly0

Odpovědět
Pavel19.10.2015

Pustil jsem si to video. Moderátorka co si šlape na jazyk a chvílemi šišlá. S šišlavým Kilíkem byli super dvojka. Ale jo, to jsou Čelákovice. Doucek tam vykládá jak jim zbytek nohejbalové republiky ubližuje. Přitom udělat napříč republikou anketu na zvolení pěti největších šmejdů extraligy, byli by tam se Spilkou na předních místech. Oba se dlouhodobě chovají zákeřně, provokatérsky, nečestně. Udělají kvůli osobnímu prospěchu cokoliv. Spilka to korunoval politickým angažmá. Nejednoho nohejbalistu pak zklamalo Douckovo angažmá u mládeže. Ano, udělal jako Gulda 3 tituly, ale to by v konkurenci pouhých 6 týmů udělala s hráči jako je Chalupa a Kalous, kteří zbytek Evropanů převyšovali o třídu, dvě, i kdejaká bába z Horní Dolní. Ale v prosinci na VH snad odstřelí toho zkorumpovaného, milosti rozdávajícího číšníka a bude líp.0

Odpovědět
pavel II19.10.2015

Bylo by lepsi kdyby rozhovor zadny nebyl. Chapu te dobre0

Odpovědět
Doucek19.10.2015

Můj názor byl neanonymní a spontální. Nestydím se za něj. Stejně jako za nohejbal čelakovice. Jsem rád že jsi projevil takový obrovský zájem o nohejbal čelakovice. Mohl by jsi o nás sepsat autobiografii. Jsem rád za každého člověka který se zapojí. Proto máme sílu kterou máme. Jediné co nemáme je že se neumíme bránit hloupím anonymním Pavlům na trapném anonymním foru. Které bohužel umí zahýbat nohejbalem. Jsem potěšen že jsi nedokázal zdůraznit moje výrazné "R"0

Odpovědět
To Doucek20.10.2015

Bohužel za tebe a za Spilku se stydí všichni kromě fanoušků z vašeho městečka.0

Odpovědět
Fans20.10.2015

děláte pro nohejbal hodně a v tomto smyslu vám fandím a klobouk dolů, ale jste "nekonečně ukřivdění", trochu sebereflexe by to chtělo....a v tomto smyslu nejste vzorem a je jedno co pro nohejbal děláte, ani si to neuvědomujete, ale škodí sami sobě...0

Odpovědět
mišelin20.10.2015

Když to tady čtu,tak si říkám...proč na ostatní mužstva nechodí tolik diváků...v čem je zakopaný pes,když dle Vás to v Čelakovicích dělají na prd...

Loni přišlo na utkání s K.V. 600 diváků...to jinde nepřijde za celý rok.

V hledišti je 200 diváků a stačí jich 5,kteří se opijí a zkazí dojem z celého zápasu...to beru a zde je potřeba to napravit...jinde jich přijde 20 věřím,že i tam se najde někdo kdo naruší utkání hrubým skandováním...

Ono kritizovat,to jde lehce...ale něco udělat proto,aby nohejbal měl větší a větší prestiž,to jde těžko...od PC to každý vidí jasně....v konkurenci jiných sportů a především v tom,že je mládež líná a radši sedí u PC,buďme rádi za vše ,co každý dělá pro náš sport..0

Odpovědět
Martin20.10.2015

V Čelakovicích se snaží lidem podbízet. Proč ne když nalákají, ale co je špatně že vsadili na primitivismus a lákají hlavně lidi slabšího rozumu. Tak se sice dá nalákat hodně lidí ale není to na vychloubání. V Praze můžete jít na stadion na Duklu. Bude tam sedět málo lidí ale takových co mají rádi fotbal a rozumí mu. Nebo na Spartu kde určitě bude víc lidí, jenže z toho dost hlupáků s vymydleným mozkem. Ty přišli urážet soupeře s rozhodčím, ale vůbec fotbalu nerozumí. Já bych jedno druhému nevyčítal ať si každý vybere co je mu blížší. Někdo půjde radši do knihovny, někdo na Smrt Brodu.0

Odpovědět
mišelin20.10.2015

Tak ti děkuji za ohodnocení inteligence moji a mých známých,kteří občas navštíví hlediště v Čelákovicích....

Běž si tedy na fotbal na Duklu a vykašli se na hodnocení nohejbalu...0

Odpovědět
fans čel20.10.2015

Lidi oproti tomu co bylo v Čelákovicích před 3-4-5ti lety je to už docela dobrý. Problém je v tom, že se spousta hostujících hráčů nechá čelákovickými fans vyhecovat. Do Čelákovic totiž chodí hodně fans řekněme tvrdšího jádra (není to myšleno nijak špatně, to jsou lidé kteří mají spartak v srdci, rozumí nohejbalu a nezajímá je nic víc než výhra, nejsou to nějací neutrálové, kteří přišli jen proto, že třeba v Čelákovicích bydlí a nohejbalu nerozumí). No a těchto lidí je tam poměrně dost a jsou poměrně dost blízko hrajícím hráčům, všechno vídí, neodpustí si nějaké to oslovení, legraci, posměšek. Hráč hostí se nechá vyhecovat a přilejvá tím olej do ohně, a už to jede, postupem času se napětí stupňuje a eskaluje. Výsledkem je nějaký problém a veřejnost, která na zápase nebyla hazí jednoznačně chybu na Čelákovice. Přitom si to dělají hráči hostí sami, že jdou nějakým gestem, výrazem, posměškem proti padesáti lidem. Hlavou proti zdi. Hráč je hráč a fanoušek je fanoušek. Když se podíváte na anglický fotbal, tak tam sedí lidi metr od hřiště a taky nadávají, gestikulují. Ještě jsem neviděl, že by fotbalista jim to vracel, hraje dál.

Tady každý na Čelákovice nadává arád bych viděl i kdyby ostatní extraligové týmy měly "plný dům" 150-200 i více lidí, jak by to zvládly. To není totiž žádná sranda mít na tak malém prostoru tolik lidí. Takže ani nejde porovnávat jestli jsou v Čelákovicích horší nebo lepší fanoušci, když tu na domácí zápasy chodí 3x..4x víc lidí než na kterýkoliv jiný tým v extralize.0

Odpovědět
Tomáš20.10.2015

fans čel: Podlě mě v Čelákovicích nerozumí nohejbalu. Nohejbal není fotbal! Nohejbal se spíš blíží tenisu, volejbalu. To je důležité si uvědomit. Hráči potřebují klid na to, aby ukázali dobrou hru. Proto je zvykem, v nohejbalově vyspělejších kulturách, že tam se fandí způsobem, který je v nohejbale zažitý několik desetiletí. Není to zesměšňování soupeře, či halekání hesel. Fanoušci fandí, když je výměna u konce, tehdy tleskají. Je to na delší diskuzi. Mrkněte na finále EL, na MS v nohecu, takhle se fandí na nohejbale. Čelakovičtí se stylizují do fandění jako na fotbale či hokeji. Nohejbal svou podstatou je, ale jiný sport, podobně jako tenis, volejbal a tomu odpovídá zažitá kultura fandění. Čelakovice nemají historii, z ničeho nic tam nalákali na pivko a tombou fanoušky z fotbalu. Tehdy se smáli Modřicím, že plakají, ale Modřice a jiné kluby doposud nezažili takovou nevraživost a vulgárnost na nohejbalových kolbištích.0

Odpovědět
Pepa Kovář20.10.2015

Nesmíte brát veškeré příspěvky úplně vážně. Ty nejhrubšího zrna píšou většinou pubertální blbečci, a jelikož to na anonymním serveru nejde nijak korigovat, musí se s tím každý, kdo to tu chce číst, nějak přežít. To jsou ti hnusáci. Potom sem chodí spoustu blbečků s úplnými nesmysly, jako třeba „Smail LfVuo - 18.10. 19:45 Závidět??A co??Radši bude každej bez fanoušků než sbyina něj chodili takový stvoření jak u vás.Jste jen banda ubozaku bez úspěchu.Celá extraliga vás nesnáší.“ Tak se tedy ptám,

kde už si to zkusil ty pako, že jste měly tolik fanoušků a jelikož se chovali špatně, tak jich máte radši málo? Hodně jste jich nikdy neměli a málo jich máte všude pro to, protože pro to málo děláte. To je celý. Zbytek je už jen obyčejná lidská závist, která jde s hloupostí v jednom šiku. V Čelákovicích to funguje úplně jinak. Spousty lidí, kteří na zápasy chodí, jsou přímo přátelé nebo příbuzní některého hráče, každý bral někoho občas sebou a lidi se naučili. Neznám žádný klub, kde by bylo na zápase tolik fanoušků nenohejbalistů! Chodí tam fotbalisti, atleti, vodáci a všemožná dobrá společnost. Je pravda že fotbalisti si při fandění spartaku moc servítky neberou, ale to bude spíš tím, že jsou na to zvyklí s fotbalu, kde je na fanouška zakázáno reagovat. Já nemám urážlivé hrubosti vůbec rád, ale u fanoušků se dají pochopit. Čemu ale nerozumím je ta nenávist mezi hráči, kterých je v celé extralize pět a půl, celé prázdniny spolu jezdí po turnajích v různých složeních a vůbec jim to nevadí.

Přijde mi to, že ten, koho by hodně lidí mělo nenávidět, je spíš ten čelákovický fanoušek, ale proč hráče? Jenom kvůli tomu, že ostatní žádné fanoušky nemáte? Kdyby šlo o fotbal, nadávali by si fanoušci mezi sebou, v nohejbale nadávají špátní hráči těm druhým, teď převážně čelákovickým. Já třeba na posledním zápase nevidím ze stran fanoušků jedinou chybu a můžu si to pouštět pořád dokola. Prostě když neuneseš fandění soupeřových fanoušků, musíš hrát něco jiného, to se nedá nic dělat. Opravdového chlapa to akorát nakopne a chce jim ukázat svou výhrou, jak je má v pr…i.0

Odpovědět
pro Tomase:20.10.2015

Mas zajimave nazory, ale na finale extraligy klid? Si byl na finale zenskych ne?0

Odpovědět
mišelin20.10.2015

Když tu řekne někdo rozumný názor,tak má zalézt do blázince....no tam asi patříš ty ...radši by jsi se měl zdržet veškerých projevů,protože jsi zřejmě ty utekl z onoho zařízení...0

Odpovědět
Tomáš20.10.2015

U nas chodilo na ligu sotva 15lidi. Hralo se od 14.00. V 15:30 zacinal fotbal, fotbalovi fanousci tu a tam chodili na nohec, jako predkrm pred fotbalem. Nebyli tak vulgarni, jako v celakovicich, kulisu vytvorili peknou. Ale vzdy jsme se s hraci shodli, ze je lepsi hrat (prijem, nahru, utok) v klidu, v soustredeni, tedy bez techhle hulakalu, kteri akorat rozptyluji hrace. Co si pamatuju, tak paradni atmosferu delali ve Vyskove. Trubky, rechtacky, hodne lidi. Ale meli respekt k hracum a rvali a troubili, az kdyz skoncil bod. Rikam si tedy, ze tam pochopili, jak se fandi na nohecu. Tech lidi v celakovicich je hodne a dycky se tam najdou borci, kteri to utkani rusi. Nechtel bych je hazet vsechny do jednoho pytle, tim se omlouvam fanouskum z celakovic, kteri cti nepsana nohejbalova pravidla.0

Odpovědět
Pavel20.10.2015

Dobře se dneska velký fanoušek Spilky Šnídl prozradil... Ego to nevydrželo a už je jasné kdo je Pepa Kovář.:)0

Odpovědět
Pepa Kovář20.10.2015

Když si vzpomenu na MS v Nymburce,kde měl každý druhý idiot tu příšernou africkou trumpetu a v zápasech díky 80% troubících, přiožralých fanoušků nebylo slyšet ani hvizd píšťalky rozhodčích, nechápu, o jaké fanouškovské kultuře se tady kdo baví.Mě osobně by také vyhovovalo spíš prostředí podobné tenisovému fandovství, ale to v nohejbalu nelze dosáhnout už jen z toho důvodu, že v tenisu se nepohybuje takové množství oduševnělých gigantů, jako v nohejbalu.

Proto je tenis tam kde je, a proto je nohejbal tam kde je.0

Odpovědět
Tomáš20.10.2015

čelakovice je mladý klub, který nezná atmosféru dejme tomu 80.let, 90.let. Prvni muz z Varu, Abbe, by mohl vyucovat jak se dela spikr, slusne komentoval zapas s mikrofonem, tim ucil kulturu fanousku v arealu. Varsti hraci byli kdysi hodne divoci, ale co se tyce fans, tak tam byl vzdy poradek a slusna atmosfera. Dodnes si pamatuju, jeho legendární hlášku - VYNIKAJÍCNĚ!!!0

Odpovědět
E.O.21.10.2015

Takže vlastně teď každý kdo fandí Čelákovicím je primitiv :) Tak tohle musel napsat korunovaný primitiv :)

Však jestli vám vadí fanoušci, tak to nehrajte :) Choďte hrát do osad sranda turnaje a budete mít svatý klid! :)

Vy si teď budete hledat jakoukoliv záminku na to vytvořit zde nesmyslnou debatu o tom, jak jsou všichni z Čelákovic debilní ;)0

Odpovědět
Radek21.10.2015

Proč se říká potrefená husa se vždycky ozve? Když se mluví o primitivech, tak jak najednou každý ví že se zrovna mluví o něm. Přitom nikdo neřek, že zrovna ty nebo on je primitiv. Ale když se ozýváš tak asi cítíš že se jedná o tobě.Celakovice jsou mladý tým s mladým vedením. Nemusejí vědět co je nebo není správně. Prostě je to nikdo nenaučil. Proto mají i víc úletů než ostatní týmy. Když je ale pořád budete jenom omlouvat že jsou mladý tak se to nikdy nenaučí rozeznat, co je a není dobře. Nohejbal má nevýhodu že na něj chodí koukat hlavně lidi nějak víc či míň spřízněný s hráčema. Proto jsou dost nekritický. Zkuste schválně zajít na mládežnický fotbal co tam rodiče vyváděj. Nohejbal není sport na který by se hlásilo hodně dětí. Většinou na ně jenom zbuyde. Těžko potom můžeš chtít aby na nohejbalovém zápasu seděli vybraní chytrý lidi jako na tenisovém zápasu. Hloupý diváci nejsou jenom v Čelakovicích. Když hrály Vary v Budějovicích nebo dřív v Žatci, taky se tam některý lidi chovali hnusně. Celé je to o tom, aby se nohejbalové týmy nesnažili levně podbízet hlavně aby přišlo co nejvíc za každou cenu. Radši budu chodit na zápas, kde mají 50 diváků ale slušných, než na zápas kde sedí 200 lidí, z toho půlka primitivů co jenom provokujou a uráží soupeře..0

Odpovědět
mišelin21.10.2015

TO Radek:

Jen mi řekni na kolika zápasech jsi v Čelákovicích byl,že mluvíš tak zasvěceně.....0

Odpovědět
Petr21.10.2015

Já jsem zažil čelákovické fanoušky v play off v Modřicích. A to byla verbež za plotem u trati.0

Odpovědět
bojar21.10.2015

Jenom dementní nevychovanej idiot posadí hosty za plot na zem a ještě za to de vybírat peníze, k tomu typická krajská pohostinnost ve stylu nic k jídlu a hnusný pivo a večerní disco s aparaturou zvanou jezevčík od čonga .)opravdu bomba v buranově.0

Odpovědět
Anonym21.10.2015

Pepa Kovar ma pravdu. Proste je zvyk ze v zapase se do výměny nemluví a nehuláká a tak to prostě je.0

Odpovědět
Jirka23.10.2015

zajimavy clanek na nohecmagazinu. celakovice- brod - zapas se opakuje. :) je to vubec pravda?0

Odpovědět
chacha23.10.2015

Ja vidis v nohejbalu je vsechno mozny!0

Odpovědět
dejw23.10.2015

Pokud jsi četl jen titulek, možná. Pokud obsah, tak to by se na oficiálním informačním kanále ČNS objevit nemělo. Fňuk.. :(0

Odpovědět
Jirka23.10.2015

nevim cetl sem cely dlouhy clanek a fakt zajimavy. :) zas si nemyslim ze by udelali takovy zajimavy clanek, dali ho na nohecmagazin a pak vsem rekli ze to byl vtip:)0

Odpovědět
To jirka23.10.2015

Ale je zábavní jak v tom vtípku ala kachna naráží autor na všechny ty smrduté, nedořešené, odložené kauzy.0

Odpovědět
Michal23.10.2015

Tak myslím,že je všem jasné ,že je to (stejně jako autor) "KACHNA".0

Odpovědět
.23.10.2015

Michal je hlava. Kápnul na to!0

Odpovědět
venca hup23.10.2015

tak článek už je pryč...myslím že na oficiální stránky taková věc nepatří0

Odpovědět
.23.10.2015

Tak ten článek už je zpět...myslím že na oficiální stránky taková věc patří0

Odpovědět
redaktor23.10.2015

Tak ten článek už je zpět...myslím že na NEoficiální stránky ČNS - tedy zpravodajského MAGAZÍNU - taková věc patří0

Odpovědět
Kachna23.10.2015

Neplést si to prosím, Kachna je pouze autor. Zítra ve 14:30 výkop, bude se hrát venku, má být krásné počasí, na nohejbal ideální.0

Odpovědět
Michal23.10.2015

Pro kachna: A teď tu o Karkulce...0

Odpovědět
Starej Hugo Křepelka24.10.2015

Pro Michala.Jenže Karkulka nedělala lumpárny, které by šly satirizovat.

Bravo Maršusi!Je to povedená burcující satira.Otázka kam patří nebo nepatří...? Patří všude tam, kde dopadne na hlavy lumpíků.

Mnozí z nás, když vidí autor "Kachna", zavětří a rozzáří se jim oči.Někteří se osypou. Oba mají možnost: číst nebo nečíst.

Artík Buchvaldů tě jistě čte a teď v hrobě jásá: "Hurá, mám důstojného nástupce."

Přejme si, aby ti tvé kousavé pero nevyschlo. St.H.0

Odpovědět