EXTRALIGA 2019

Reakce

254 příspěvků · poslední 12.11.
Anonym Pylekaz04.04.2019

Nějaké typy na první kolo ?0

Odpovědět
Tip alias Anonym Fetytix04.04.2019

Můj tip je, že jsi propadl z češtiny!0

Odpovědět
Anonym Pylekaz04.04.2019

Velice se Vám omlouvám, snad jsem Vás moc nepohoršil. Říká Vám něco autokorekce na mobilu? Bohužel jsem si to nezkontroloval.

  • Nějaké tipy na první kolo? *0

Odpovědět
Anonym alias Anonym Fizypej04.04.2019

Start-Vsetín 5-50

Odpovědět
Skywalker99 alias Anonym Jyvitof04.04.2019

Start - Vsetín 6:40

Odpovědět
Anonym Zogezib04.04.2019

Start- vsetin 2 : 60

Odpovědět
Beton alias Anonym Zuzyxyd05.04.2019

Start-Vsetín 0:60

Odpovědět
Rosta alias Anonym Tigydam05.04.2019

CAKO "A" - CELA 5:5
SACU - KVAR "A" 4:6
ZATE - MODR "A" 1:6
STAR - VSET "A" 1:60

Odpovědět
Bejk alias Anonym Livyweh05.04.2019

Starťáci, podepište se xD0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof06.04.2019

Cako-Celako 6:4,Sacung-Vary 3:6,Zatec-Modrice 1:6,Start-Vsetin 2:6,.-0

Odpovědět
Jenda Pokorny alias Anonym Maqezov06.04.2019

Já bych mrdal!0

Odpovědět
Nic alias Anonym Dyjolej06.04.2019

Prosim průběžně Výsledky extraligy0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof06.04.2019

Cako-Celako-6:4,Sacung-Vary prubezne 4:40

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof06.04.2019

Sacung-Vary 4:6,,.0

Odpovědět
papirek07.04.2019

Letos pro Vás máme, ve spolupráci s komisí propagace, novinku. Z každého extraligového kola Vám přineseme reportáž ke každému zápasu a to vždy ještě během neděle. A tady máte první z nich... Co vy na to?

TJ Avia Čakovice "A" 🆚 TJ Spartak ALUTEC KK Čelákovice "A"
📺 https://youtu.be/DtDs2OXhdOw
SKN Žatec 🆚 MNK SILNICE GROUP Modřice "A"
📺 https://youtu.be/Glr3oDCcxzk
SK Šacung Benešov 1947 🆚 SK LIAPOR WITTE Karlovy Vary "A"
📺 https://youtu.be/NMX9OmpPz2k
SK Start Praha 🆚 NK CLIMAX Vsetín "A"
📺 https://youtu.be/uZ2z35Eoc6M0

Odpovědět
Anonym Qytylub08.04.2019

Pekny!!!!0

Odpovědět
Anonym Pylekaz08.04.2019

Tohle je neskutečné !!! Máte můj obdiv.0

Odpovědět
Petr alias Anonym Jaxyqyf08.04.2019

Supr, díky!0

Odpovědět
tomas8208.04.2019

Parádní, tohle je super!!!0

Odpovědět
A. Stehlík08.04.2019

Papírku, nechce se mi to rozjet.0

Odpovědět
_jc_08.04.2019

Tyjo super, uz ty videa z pripravy byly dobry. Tohle uz by pomalu mohli nakupovat v Cesky televizi :D

Papir co udelat nejakou hodne easy stranku, kde by byly prubezne vysledky utkani?0

Odpovědět
papirek08.04.2019

na novem webu ktery bude cerpat aktualni data z ovladani score se usilovne pracuje... bude to pouze textova forma, ktera se bude zive aktualizovat a bude tam prehledny infobar se vsemi zapasy nebo jen s vybranym ;-)0

Odpovědět
A. Stehlík08.04.2019

Zajímavé, Papírku, už to funguje i jako přímý odkaz. Takže nevím, co tomu bylo. Každopádně díky za zavolání.0

Odpovědět
_jc_08.04.2019

<offtopic>To zni jako "mam cislo na papirka"... :-D</offtopic>0

Odpovědět
Anonym Qytylub13.04.2019

Jde vam prenos z celakovic?0

Odpovědět
papirek14.04.2019

Reportáže z utkání 2. kola a předehrávky 8. kola:
SK LIAPOR WITTE Karlovy Vary "A" 🆚 TJ Avia Čakovice "A"
📺 https://youtu.be/e1GdxRFPUGo
TJ Spartak ALUTEC KK Čelákovice "A" 🆚 SK Šacung Benešov 1947
📺 https://youtu.be/K3TbdZ1iDVI
NK CLIMAX Vsetín "A" 🆚 SKN Žatec
📺 https://youtu.be/eAiit2SIRkM
MNK SILNICE GROUP Modřice "A" 🆚 SK Start Praha
📺 https://youtu.be/OpS8iqeQgeU
NK CLIMAX Vsetín "A" 🆚 SK Start Praha
📺 https://youtu.be/cuVTCRgaD9o0

Odpovědět
Bacik19.04.2019

Co je, v Praze neni wifi?0

Odpovědět
Anonym Hixiwym19.04.2019

proc to nejde ?0

Odpovědět
Anonym Kuvatyg01.05.2019

Čekal jsem v Čelákovicích výhru domácích 6:2 a zatím je to 3:5. A Čelákovičtí fans a hráči se zoufale dohadují. Modřice přitom hrají se 3 z béčka co by si tma ještě před 2 lety nekoply.0

Odpovědět
motovidlo alias Anonym Dasyjyf01.05.2019

cislo 1 vsetinsky zachvat0

Odpovědět
bezva nohejbal alias Anonym Dasyjyf01.05.2019

Patriku Perune, smekám Mistře !0

Odpovědět
Zappa03.05.2019

Patrik zahrál jako za mlada. A co je s Brutusem, Lacem a Bačíkem?0

Odpovědět
xXx alias Anonym Zymihip03.05.2019

Když neberou ve Vsetíně všichni stejně, tak se na to mohou vysrat. Jak Stupák málem vyhodil medajli do popelnice, když se dozvěděl odměnu Plašana :D :D0

Odpovědět
Anonym Qylypax03.05.2019

jakou odměnu ?0

Odpovědět
Martin alias Anonym Muhuder04.05.2019

Jak hraje sacung?0

Odpovědět
Modřice alias Anonym Nuraxox04.05.2019

Qvo vadis?0

Odpovědět
Anonym Kenygys04.05.2019

Proč není přenos z Modřic na nohejbal tv?0

Odpovědět
Klaus Dušan alias Anonym Jejixis05.05.2019

Odměnu za doporučení kamaráda.0

Odpovědět
Jim alias Anonym Maqezov05.05.2019

Plachý dostal dle mých informací za titul 5.000 Euro.0

Odpovědět
Dr. Ejky alias Anonym Mahivym05.05.2019

Jime, plasan ma to co rikas ale za zapas0

Odpovědět
pepa alias Anonym Foqovus08.05.2019

jsou nekde odkazy na dnesni zapasy?0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof08.05.2019

Koukal jsem na Cesky nohejbalovy svaz-na Tv prenosy-ale zatim tam nic neni,ale Cako hraji uz od 10 doma,..0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof08.05.2019

Uz to jede,Cako zatim lehce 2:0-,0

Odpovědět
Tabulka alias Anonym Gyrawac11.05.2019

Buzeranti z cakovic vedou tabulku? Jak je tohle možné? To mají všichni marodku nebo co se děje?0

Odpovědět
Veterán alias Anonym Vikodic12.05.2019

Jak je to možné? Hrají nejhezčí a nejúčelnější extraligový nohejbal. Sklízejí ovoce trpělivé a inteligentní práce trenéra.0

Odpovědět
Anonym Fijyfen13.05.2019

Extraliga by konečně chtěla zúžit na 6 týmu. Hráčů ubývá, ti špičkoví stárnou.kvalita jde dolů.

Trio Sacung, Start,Žatec je a bude i příští roky do počtu jen. A ani Brod a Zruč nemají v extralize na první pětku. Postoupí, spadnou. Postoupí a zase dolů.

Argument, že zúžení zabrání přílivu mladých je nesmysl. Když hraji čtyřicátníci, padesátníci. Vilda, většina Sacungu, Zatec. Nejsou hráči.

Modřice máj málo hráčů, vytáhli nutné z Béčka ty nejlepší a béčko jen zachrání od sestupu.

Jediné v čako jsou na vlně a spousta mladých. A něco v Čelákovicích.

Vary tam je pořád stejný kádr řadu let. Žáky, dorost mají slabé,áčko neposílují. Letos je slabá konkurence, tak se drží nahoře v té bude.

Modřice myslely, že budou bojovat o šestý flek a hle jsou ve hře o přímé semifinále. A jestli jim nastoupi kop do play off, můžou mít titul.nedivim se, že je pro ně vopruz jet na zbytečný zápas přes celou ČR do Žatce.

Vsetínu herně chcíplo Slováci. Brutus a Stoupa jsou poloviční. Belko nevyhraje ani třetí dvojku.ale jak je málo hráčů celkové špičkových, nemá Zgarba koho koupit.0

Odpovědět
Anonym Kenygys13.05.2019

Souhlas. Je to tak.0

Odpovědět
Anonym Qytylub14.05.2019

A dalsi rok pak zuzit na 4. Protože zas bude nekdo slabsi. A pak zuzit na 2 nebo rovnou rozpustit????0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw14.05.2019

I přes úbytek hráčů nelze snižovat počet na 6, je to nesmysl protože za pár roků bychom snižovali na 4 a potom to úplně zavřeli. Podívejte jak dopadli Slováci a jak je to v jiných zemích. Kvalita se sice sníží, ale to neznamená snižovat v ligách počty mužstev, alespoň zatím. Pořád je mladých hráčů dost a pokud nebudou mít příležitost si zahrát kvalitní soutěže a i přesto, že zatím na to moc úroveň nemají, bude to špatné.0

Odpovědět
xXx alias Anonym Wedavig14.05.2019

Jsem ze srdce rád, že se nedaří vsetínským nohejbalistům. Konečně se rozhádali, za to, kdo kolik bere, že na to každý sere.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

Ruku na srdce. Věkový průměr Źatce, Šacungu, Startu je průšvih. Kde tam máte ty mladé??? Proč nedají do Startu a Šacungu mladé kluky?? Protože nejsou. Když ubývají kvalitní hráči dá se kvalita udržet jen snížením. Už si to zkrátka přiznejte.

Tolik hráčů nad 40 let v extralize nikdy nehrálo. A nad 45 let tolik už vůbec ne. V srovnání s ostatními kolektivními sporty je to ostuda kdo může hrát nejvyšší soutěž v nohejbalu. Pokud by šla takhle rychle dolů kvalita nejvyšší soutěže v hokeji, fotbalu, tak jediné řešení je snížit počty týmů a zabránit úpadku.0

Odpovědět
Anonym Bazuwok14.05.2019

Ale proc udrzovat kvalitu ?? Udrzovat pocet je dulezity.!!! Extraliga se nehraje pro divaky ale pro vysledky. To ze te nebavi se na to koukat na hru tech slabsich tymu to je tvuj problem. To by nase fotbalova liga se musela zmensit na 4 tymy. Podle toho co rikas. Ja bych byl pro aby klidne extraliga byla o 10 tymech a z prvni ligy by mohlo treba postoupit vic tymu aby se to trochu procistilo. Nuda je furt koukat na zatec . Ale proc treba. Oni tam jsou skromni a vedej ze hraji o sestup a maji jen jeden nejdulezitejsi zapas v sezone na konci sezony a to je nuda. Kdyby z extraligy spadlo 2-3 tymy kazdej rok tak by se uz na zacatku kazdej vic snazil. Takhle to je nuda. Ze zatec, sacung budou cekat jen na jeden dulezity zapas v sezone a ted si muzou hrat pro zabavu a to je pravda to nikoho nebavi. U startu aspon vidite tu dravost a snahu novačka. Tak kdyby vic tymu z prvni ligy melo sanci hrat extra, tak aspon by to bylo nahecovane a neco noveho.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

Ve 2. lize je zase jen 13 týmů z 16. Už několik roků o ni není zájem. O kvalifikaci do ní není zájem a hraje to z 16ti možných jen 6.

Tak slabá extraliga nebyla 30 let. Tolik starších 40 let v ní nehrálo nikdy. Šacung má věkový průměr základní šestky přes 40 let!0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

V Šacungu to funkcionáři po.... tím, že mezi tu partu nepustili dávno mladé. Žatec, Brod, Start, Zruč nemají hráče, aby měli na něco jiného než postoupit, spadnout, postoupit, spadnout a pořád dokola. Když se bavím s klukama, tak je pro ně už 10 let vopruz ztratit celou sobotu na cestě do Žatce na zápas o ničem. Navíc Žatec drží jen dva bráši a nemají mládež, perspektivu.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

Když má farmář v bedně shnilé jablko co udělá? Přidá další a nechá hnilobu rozšířit nebo vytáhne ty shnilá a drží kvalitu? Když extraliga stárne a upadá budete ji rozšiřovat nebo ji necháte dál degradovat?0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw14.05.2019

To, že stárne extraliga i další ligy není problém, že je málo mládeže, ale je to problém většiny trenérů, kteří ze strachu, že spadnou se bojí mladé hráče do svých týmů zapojit a nemusí být třebas z toho města. Většina mladých si určitě ráda zahraje vyšší soutěže, ale nedostává až na vyjímky příležitost. Plně souhlasím s názorem Bazowuka, o něco podobného jsem se pokoušel při návrhu na úpravu soutěží, ale není zájem a v budoucnu toho budou mnozí funkcionáři svazu i oddílů litovat. Přece není důležité, aby v extralize hráli samí reprezentanti mužů a juniorů, kde jinde se mohou mladí talentovaní hráči vyhrát a zlepšovat svou výkonnost než v kvalitních soutěžích. Zkuste se na tuto problematiku dívat i z tohoto pohledu o kterém jsem teď psal.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw14.05.2019

Ještě malý dodatek. Nevím, kde chodíte na názor, že Žatec, Brod, Zruč, Start a další celky nemají mládež. Kolik mužstev hraje nyní BDL a pokud vím, málo které mužstvo je z hlediska kreditů vyplaceno, jejich žáci či dorost hrají své soutěže. Buď je to podvod, nebo je mládeže dostatek0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

Mladí a talenti se mohou přeci rozehrávat ve 2. a 1. lize. Ale podívejte se na věk většiny hráčů ve 2. lize a kolik mladých do 22 let v nich hraje. Bída co?

Všechny perspektivní extraligové týmy mají svá běčka v 1. a 2. lize a tam se jim mladí rozehrávají. Na extraligu musí mít mládež výkonnost, věk není zásluha.

Nemůžete argumentovat Slovenskem. Tam nikdy nebyla široká základna.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh14.05.2019

Pane Beneš, pohybujete se u mládeže desítky let a víte jakou úroveň měla dorostenecká před 5, 10, 20 lety. Dnes je to Zdenda Kalous a zbytek.0

Odpovědět
Martin alias Anonym Kynafop14.05.2019

Já jsem názoru,že při dnešním nedostatku hráčú, každý mladý který umí kopnout do balonu hraje ligu. mají to takzvaně zadarmo,nemusí pro to moc dělat a mnozí si toho ani neváží.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib14.05.2019

Je to pravda, ze uroven dorost.ligy a mladych hracu v minulych letech byla mnohem vyssi nez nyni. To ale neznamena, ze musime soucasnou mladez kritizovat a urazet. Drive byla jina doba, dnes maji mladi mnohem vicd jinych moznosti a problemy s naborem maji i daleko vetsi sporty nez je nohec. Dale neni pravda, ze mladez je pouze kalous, jsou jich desitky. Nemaji kvalitu kalouse, ale maji na to vystridat starnouci ligove hrace.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh15.05.2019

Ve všech ligových soutěžích mužů a dorostu byla před 10 lety úroveň vyšší. 2. liga měla prestiž a kvalifikace do ní také. Teď je druhá liga degradovaná úrovní, počty týmu, není o ni zájem. 1. liga výrazně oslabila. A extraligu hraje spousta hráčů nad 40 let. A nejvíc jich je v potápějícím se Maršusově Šacungu, proto se tohle téma a úpadek extraligy na nohecmagazinu tabu. Ligové soutěže u nás hraje jen 23 oddílů a 5 jejich béček pokud dobře počítám. Z těch 23 nepracuje perspektivně a více s mládeží, aby měli pravděpodobnost, že si sami vychovají extraligové, ligové hráče asi 15 a jejich budoucnost je nejistá.0

Odpovědět
Anonym Bazuwok15.05.2019

Co resite? Tak pustte vic tymu z prvni ligy do extraligy. Pred lety hralo extraligu Brve, Janovice atd. Kde jsou ted ? => NIKDE .Tak v buoucnu treba budou zas jine extraligove dobre tymy misto techto. Podle vasi slavy v dobach minulych, hral vsetin sotva prvni ligu a kde je ted ?? Mistr extraligy. Tak treba za 5 let takhle muze na tom byt prostejov. Zruc, budejovice a podobne. Casy se meni.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh15.05.2019

Vsetín cpe větší peníze do nohejbalu více než 10 let. Ještě v dobách kdy nabízeli stovku Bubniakovi za přestup. Až teprve jak přetáhli i Chalupu udělali titul. Předchozí roky ani medaili. A odchod Chalupy definitivně pohřbil ČB, které udrželi extraligu jen díky tomuhle jednomu hráči. Kde jsou ČB teď? A kde by byly Košice a kvalita slovenské ligy, kdyby těch 5 Slováků co hraje za Vsetín hrálo doma?0

Odpovědět
Anonym Xomafet15.05.2019

Se tem hracum ze slovneska nemuzete divit. Ze hraji u nas kvalitni soutez. To je jak kdyby nasi hodne dobry hraci meli hrat kraj-druhou ligu.0

Odpovědět
Anonym Tawafyv16.05.2019

Normální člověk pochopí souvislosti. Dřív dvakrát možná i víc víc hráčů ve všech soutěžích, proto větší konkurence a lidi mohli z práce přijít na tréning ve čtyry hodiny třikrát za týden. Jak dneska má být při mnohem menších číslech stejná úroveň hraní? Přeci je to pitomost. Urážet hráče jen protže z každýho nevyroste zrovna Kalous a jako co? Omezovat už tak malé soutěže na ještě míň týmů je další pitomost. Co by omezování přineslo krajům kde se už dneska nic pořádnýho nehraje a horkjo těžko spatlají dohromady jeden ligový tým. Koho by bavilo koukat na čtyry nebo pět týmů se stejnýma hráčema dokola? Co to přineslo na Slovensko. Tady se jenom ukazuje jak v nohejbalu vládne mdlý rozum.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw16.05.2019

Plný souhlas s předcházejícím příspěvkem0

Odpovědět
Anonym Tawafyv16.05.2019

Když hrají čtyřicátníci není to žádný jejich problém a nechápu proč je pořád snižujete. Až vám bude 40 i když budete lepší než dvacátník, tak mu uvolníte místo aby hrál místo vás?

Neměl by si ten mladý boreček vybojovat svoje místo v týmu bez nějaké protekce nebo jen že je mladý??? Podle mě by měl vždycky hrát ten lepší bez ohledů kolik mu je.0

Odpovědět
Anonym alias Anonym Fizypej16.05.2019

Je to přesně tak,tato doba není nakloněna tomuto sportu,který je až na pár vyjímek zadarmo,navíc spolkne spoustu času.Doba kdy se mi spoluhráči posmívali, protože na trénink sem přišel až v 15.30 je dávno v prdeli!!!V tý době hrálo extraligu 10 týmů,a zbytek tvořily silné kraje,z kterých se těžko hrabalo do ligy.To byly krásný časy pro nohejbal!!!0

Odpovědět
Anonym Mekeryh16.05.2019

Cesta p. Beneše je už tak slabou extraligu ještě více naředit přidáním dvou týmů na 10. A stejně degradovat 1. ligu. K čemu by bylo dobré kdyby extraligu hrál Prostějov nebo Přerov? Máte na ni v Prostějově peníze a hráče? A bude to mladé bavit, když budou mít po 18 zápasech skóre 20:108? Bude to bavit třeba KV ztratit celou sobotu výletem do PV a tam odehrát 6:0 a domů? A k tomu si to střihnout v Přerově 6:0? Ty 4 týmy co by doplnily 1. ligu by tuhle soutěž také snížili ještě víc. Škoda, že vám nejde o kvalitu hry, ale o vlastní zájmy. Jako ex extraligový hráč bych se rozhodně nešel dívat jako divák na naše áčko proti Prostějovu.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib16.05.2019

O nohejbal nejde hlavne tobe. Ja jsem nedelal novy navrh proto, abych nejak dostal pv do extraligy, ale proto, abych se pokusil zachranit dalsi vyvoj nohejbalu pred takovymi navrhy, ktere chteli zrusit 2.ligu, ktere navrhuji snizit extraligu na 6 tymu, pozdej na 4 atd. Vzdyt i u dalsich a vetsich sportu jsou v jedne soutezi silna i slabsi muzstva a nikdo pocty nesnizuje. Uvazujte timto smerem0

Odpovědět
Anonym Fijyfen16.05.2019

Snížit extraligu na 4 nikdo nechce. Na 6 je rozumný návrh. 1. Liga dal 8 a druhou spojit na 10 v jedné skupině. A dořešit ve týmy v ligách co je výrazně ovlivňují. Čako b porazí s kalousem silné a pak nechají vyhrát slabé.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib16.05.2019

Nechapes nic, takze jinak. Je prirozene, ze hraci starnou. Za nekolik roku nebudou hrat vanke, flekac, kadera, muller, pospisil, kop, vitove, kalas, doubrava, brutovsky, plachy, mrakava, stehlik, stolka, sachl, pelikan, topinka, ungerman a mnoho dalsich opor a neodmyslitelnych ligacu. Co potom? Zrusime souteze, protoze budou mit slabou uroven, nebo tymy doplnime mladymi hraci a umoznime jim zvysit vykonnost? Vyberte si.0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof16.05.2019

To,kdo navrhuje 2 ligu sloucit na 10 mancaftu,chce de-facto tuto soutez zrusit.Uz vidim,jak se jezdi ze zapadu Cech do Brna a dal.To by museli ty muzstva mit vice hracu i penez nez Extraligove muzstva.Vzdyt ani 2 liga na Morave se pomalu nehraje regulerne uz ted,.-0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof16.05.2019

Nohejbal sice sel vykonostne sice dolu,ale repre je porad skvela.A az opory skonci,dorostou dalsi kluci.Mladych a dobrych je treba v Cakovicich dost.Treba singl mame skvele pojisteny minimalne 5 vybornymi hraci.A kdo rika,ze na nic neni cas,tak jde o to,jak si to kdo udela.Dneska deti nesportuji vseobecne a hlavne u nohejbalu plati,ze je to povetsinou sport otcu a synu,.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.05.2019
  1. liga má jen 13 týmů ze 16ti už 2 roky.

Asi nemáte vůbec přehled neboť v celé 2. lize hrají z celé Moravy jen 2 týmy: Vsetín B a ten má peněz na ježdění dost. a Slabá Kroměříž, která má nejistou budoucnost.

A tyto jediné dva moravské kluby jezdí až do libereckého kraje ( Příšovice ), do Prahy ( Pankrác ) až k polským hranicím do Zbečníka, a až do Ždáru. Takže pořádné cestování.0

Odpovědět
Anonym Bazuwok17.05.2019

Souhlasim s panem Benesem. Jak jsem psal. Ve fotbale mate taky slaba muzstva a silna muzszva, taky by vas bavilo sledovat fotbal o 4 tymech ??. Podivejte se na start praha, nemaji takovou kvalitu, ale bavi se me na ne koukat, ze nevypusti ani jeden mic v poli a snazi se udelat co nejlepsi vysledek. Nektere tymy (nechci jmenovat) ty hraji pro "zabavu" . Proc by se ted namahaly ??? Staci si poradne zamakat v play out preci. Ale nikdo jim to nemuze mit za zle, kdyz jim to system souteze umoznuje. Kdyby sestupovalo 2 spodni tymy do prvni ligy a treba 3 tym od spoda hral baraz. Tak by jste videli ten frmol uz od zacatku sezony. Hralo by se o kazdy mic. A to same v prvni lize by to namotivovalo kluby s mladyma hracema bojovat o extraligu. :-)0

Odpovědět
Anonym Tawafyv17.05.2019

Jestli aspoň trošku rozumíte výstavbě soutěží ve sportu tak znáte, že kromě hry se sledojou další účely. Cestování, mediální pokrytí, rozšířenost do všech částí republiky, ekonomická stabilita a potenciál a hodně jinýho. Nohejbalový ligy mají asi polovinu týmů co mají další sporty. Jsou dané i způsoby pro postupy a sestypy, nikde nesestupuje čtvrtina týmů jak u nohejbalu. Vy byste chtěli ještě víc. Kluby tak jako firmy přeci nemůžou plánovat na rok ale musí mít větší horizont. Nevím jestli si tu lidi dělají z ostatních srandu, nebo píšou nějaký neznalí cucáci nebo analfabeti.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.05.2019

Pane Tawafyv, vemte si prosím papír a tužku a mapu a také si udělejte rozpis, v jak málo krajích jsou zastoupeny týmy v extralize a 1. lize. A podívejte se na posledních 5 let.

Extraliga muži volejbal 12 týmů, ženy jen 10. Házená podobně. A to jsou tyto sporty na poloprofesionální nebo profi úrovni a hráči mají tento sport jako obživu ve více týmech.

To, že v nohejbalu sestupuje čtvrtina týmů je vaše mylná hloupost. Z 8 týmů extraligy sestupuje jen jeden + Žatec hrál baráž s výrazně slabšími Modřicemi B, které navíc ani nemohli postoupit. Stejně jako nemůže postoupit rezerva Čakovic. A to, že tyto dvě béčka jednou nastoupí v plné síle a porazí silné soupeře a pak nastoupí bez opor, které si vytáhnou do extraligy, výrazně ovlivňuje 1. ligu.

Pokud by se extraliga snížila na 6 účastníků = navýší to její kvalitu. A výrazně posílí 1. ligu. O ty dva spadlé týmy.

Čako B a Modřice B by vyřešil zákaz fluktuace do áčka. Tzn. Z. Kalous by mohl hrát buď extraligu a nebo 1. ligu. Za Modřice pak 3 hráči nemohli také hrát 1. ligu.

Mít jako argument jen mladé co extraligy je nesmysl. Podívejte se kolik mladých pustí do hry Šacung a Źatec?

Ekonomicky stabilních je v zemi jen pět týmů: Vsetín, Modřice, KV, Čelákovice, Čakovice. Zbytek neví co bude za dva roky.

Víc es mládeží pracuje v zemi jen asi 10 týmů. Kde mají žáky + dorost a konstantně jich mají min. 10 celkem každý rok.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw17.05.2019

K celé problematice vám sdělím již pouze závěr a více se k tomuto tématu nebudu vyjadřovat. S nohejbalem jsem prožil více jak polovinu svého života, prvních cca 10 let aktivně v soutěžích a později cca 20 let jako trenér mládeže a ligového celku mužů. Byly to fakt krásné roky, skvělé zážitky a radost z více jak cca 80 medailí z mládežnických republikových šampionátů, jsem spokojen i s výsledky mužů, kde jsem se opíral z velké většiny o vlastní odchovance. Klidně snižte extraligu na 6 mužstev, ale dobře si zapamatujte, že přijde opět doba, kdy někdo z těchto 6-ti celků odpadne z té absolutní špičky ( a já bych zde klidně mohl předpovídat, kdo to vzhledem ke složení a věku hráčů bude, ale neudělám to) a vy zase budete chtít něco snižovat nebo dávat do jedné soutěže. To bude již jasný konec dalšího rozvoje nohejbalu a já doufám, že v této zemi a v nohejbalu jsou ještě rozumní lidé a toto nedopustí. Jinak když se vrátím ke svému návrhu reorganizace, vše jsem konzultoval průběžně se všemi ligovými celky a více jak polovina můj návrh schvalovala. Bohužel na seminář vedoucích, kde se návrh v konečné fázi řešil byla jen asi polovina zástupců a mnozí, kteří mně toto schvalovali možná před vedením svazu nakonec hlasovali proti. Ale takový už je život a možná budoucnost mi dá za pravdu.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.05.2019

Pánové, ono se stejně nic nezmění, buďte v klidu. Jen bude úroveň soutěží dál klesat. Extraligu budou s přehledem hrát 45 letí hráči a 40 tníků tam budou 15 dál. Mimonohejbalová veřejnost bude mít nohejbal stále zafixován jako pivní sport na koupališti. V TV přenosů ubývá, základna vymírá, ČNS dotuje nohejbalový svět akcemi. Kupředu levá.:)0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof17.05.2019

To Mekeryh-doporucuji opet navstivit zakl. skolu-predmet-zemepis.Oni totiz hraji na Morave i jina muzstva 2. ligu.Zbecnik-na konci sveta u polskych hranic.Holubice-kus za Brnem a Zdar nad Sazavou.Ten ma asi nejlepsi polohu.Uz vidim,jak Janovie-Hora nebo Hradecko vyrazi v sobotu na 4 hodinovou cestu tam,odehrani zapasu a zase cestu z5.To by asi neslo.Jina doba.0

Odpovědět
A. Stehlík17.05.2019

Teda pánové, já se fakt musím smát. Prý úroveň klesá. To je jako byste chtěli srovnávat fotbal v 60. letech a dnešní fotbal, hokej v 60. letech a dnešní hokej, o basketu ani nemluvím. Vzpamatujte se trochu! Probuďte se a vytáhněte ruku z nočníku! :D0

Odpovědět
Pro zeměpisáře:) alias Anonym Mekeryh17.05.2019

Holubice z 2. ligy odstoupily. Zbečník je KH kraj. Žďár je kraj Vysočina.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.05.2019

Pane Stehlík, budíček. Vaše šedesátá léta a vaše svazácké roky sem netahejte prosím. Měla však extraliga mužů a nejvyšší soutěž dorostu před 10 lety vyšší úroveň než ta letošní nebo ne?

A hrálo v mužské extralize před pěti a deseti lety tak obrovské množství hráčů nad 40 let?0

Odpovědět
Anonym Kenygys17.05.2019

A co sem furt taháte to, že hraje více hráčů nad 40 let? No a co? Není doprdele jedno kolik je hráčům let? Když na to mají úroveň, na věku snad nezáleží ne? Úroveň je pořád stejná, jen se vyvíjí nové styly, nové techniky. Ale nedají se srovnávat doby. Do bylo před 15 lety a co je teď. Vše se vyvíjí . Nelze to takhle porovnávat.0

Odpovědět
Anonym Kenygys17.05.2019

**Co0

Odpovědět
To Beneš alias Anonym Ryfogyq18.05.2019

Kdybyste pane Beneš nedal do toho svyho návrhu 2.ligu na 10 ale nechal to být tak jak to je, tak to bylo přijato...takhle z toho byl paskvil, kterej nemohl být schválen...a ne ze před knedlosem hlasoval někdo jinak...0

Odpovědět
A. Stehlík18.05.2019

Milý Anonym Mekeryh: Popíráš snad vývoj? Opravdu můžeš tvrdit že nohejbal jako jediný sport na světě se nevyvíjí? Takový nohejbal jaký se hraje dnes se prostě dřív nikdy nehrál. Dvojky jaké se dnes v některých týmech hrají nemají obdoby a o trojicích ani nemluvě. Přestože něco pamatuji, nejsem staromilec. Dnes je nohejbal někde jinde a že ho hrají čtyřicátníci? No zranění se nevyhýbají nikomu a pak musí nastoupit. Kde se nevěnují mládeži tak musí také naskočit, ale netvoří gro žádného týmu. Pokud ano jsou to opravdu výjimky. Nohejbal se vyvíjí jako každý jiný sport. Jenom ty jsi usnul před tvými deseti lety.0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof18.05.2019

To Meekeryh-vrat se tam tedy na delsi dobu-Vysocina se nachazi tedy podle tebe kde-na Slovensku nebo v Madarsku?Ja myslel,ze chapes,ze ja se tu bavim o tom navrhu 10 muzstev ve 2. ůize.Vsichni nejsou v 2. lize bohati jako Vsetin,ze muzou jezdit po cele republice.Jsou to streky pro tymy ze zapadu na druhy konec republiky a naopak.To by asi odstoupilo vice mancaftu,ne jen Holubice.A treba v 2 lize hraji kluci ne pres 40,ale i pres 50.Jsou tam i pres 55.Loni hral za Janovice-Horzdovice kvaldu o 2. ligu 59 lety Borek Vcala,kdyz meli zranene hrace.Blby na tom je,ze ten zapas vyhral,..-0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib18.05.2019

V mem navrhu bylo, ze 2.liga bude dle soucasne bdl, coz znamena, ze system urci vv a stk dle poctu prihlasek- coz byla jedna z variant. Je videt, jak byl navrh cten a to je jeden z duvodu, ze neprosel. Skoda0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.05.2019

Pokud je v nějakém sportu s historií starší 70 let, v jeho nejvyšší soutěži více než čtvrtina hráčů nad 40 let, je v něm někde velká chyba.:)

Podívejte se na soupisky kolik hráčů nad 4O let hraje extraligu mužů ve volejbale nebo házené. Ve většině sportů je 35letý na konci kariéry.

Pane Stehlík, podívejte se na základní sestavu Šacungu. To není o zraněních.
Žába je tam mladík 34 let
Kalas 42
Nepodal 44
Řehák 40
Makara 46
Flaks 36

A ano, po letech, kdy to tam Maršálek a spol neomlazovali, zařadili několik mladých. Oproti Čako, ale mladé na nižší úrovni herní.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.05.2019

Také jsme hlasovali proti návrhu p. Beneše, protože rozšířit extraligu na 10 a 1.ligu na 10 by byla chyba.0

Odpovědět
A. Stehlík18.05.2019

Můžu jen zopakovat. "No zranění se nevyhýbají nikomu a pak musí nastoupit. Kde se nevěnují mládeži tak musí také naskočit, ale netvoří gró žádného týmu. Pokud ano jsou to opravdu výjimky. Nohejbal se vyvíjí jako každý jiný sport. Jenom ty jsi usnul před tvými deseti lety."0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.05.2019

Tak to se tedy nohejbal vyvíjí k horšímu. Modřice před 10 lety, by dnešní áčko Modřic smetly. A ano, trojice Pospíšil-Rozík-Martin byla jednu dobu nejlepší trojkou v historii na světě. Ale teď v té bídě hrají rozdělení a už roky pořádně netrénují.

Modřice měly vrchol výkonnosti před 5 lety. Od té doby to jde dolů.

O Šacungu je zbytečné se bavit. Tam to zazdili bafuňáři. A nebýt těch opor nad 40, tak padají až do druhé ligy.0

Odpovědět
A. Stehlík18.05.2019

Nehodnotím tady Modřice ani Šacung. Nohejbal v globálu a extraligu hlavně. A hlavně na kdyby se nehraje. Mohl bych napsat že dnešní Čakovice by smetly tehdejší Čakovice ale to není argument. Prostě i nohejbal se vyvíjí a jestli si to nepřipouštíš, tak sorry. Proč jsme mistři světa?0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.05.2019

Mistři světa jsme protože máme odjakživa největší členskou základnu. I když nám tedy upadá.

Ve světě Futnet stagnuje kvalitou. Slováky netřeba zmiňovat. Tam se nejvyšší soutěž hraje ve 4 lidech a pár týmech a je na úrovni naší 2. ligy. A sotva desítka top Slováků hraje u nás. A Protože Brutovský a Stoupa také sešli, budeme mistři světa ještě snadněji. V Rumunsku se to hádá, mají tam už 3 federace. Ostatní státy nemají výkonnost kromě singlu.

Kdyby Slováci neměli Peruny, nikdy bychom nebyli druzí.

A co z toho? Nohejbal je jak píše Maršálek na 85. místě co se týče popularity sportů v ČR. A tím, že extraligu hraje tolik hráčů nad 40, tak je oprávněně zván pivním sportem na koupaliště.:)

Stehlíku vytáhni konečně paty od pc a začni žít život. Ty ten život nežiješ, ty ho krájíš od nohejbalu k nohejbalu.0

Odpovědět
Referee alias Anonym Bojikak18.05.2019

To píská v Žatci hráč? Že má rozhodčí modré trenky s číslem a nahore něco jako pyžamo? Ty vole, kde to jsme?0

Odpovědět
A. Stehlík18.05.2019

Milý Anonym Mekeryh: Pokud je na nohejbalu něco špatně tak je to hlavně díky takovým lidem jako jsi ty. Já vidím jen to pozitivní. Negativizmus nikomu nic nepřináší. Zkus přemýšlet pozitivně, nebo ještě lépe, pro nohejbal něco dělat. Uvidíš jak se ti uleví. A znovu, ještě jednou, na "kdyby" se nikdy nehraje. To si můžete se stejně naladěnými lidmi vykládat u piva. :D0

Odpovědět
Bacik18.05.2019

Piskaji dva hraci, nakazde stane po jednom z tymu. Ocekavam pro Vsetin 1200kc odmenu pro rohodciho a cestak ze Vsetinu. To se Zatec prohne a v aute na moravu budehodne veselo😂😂😂0

Odpovědět
X alias Anonym Vehopuh18.05.2019

A je teda Vanke buzerant?0

Odpovědět
Anonym Bojikak18.05.2019

Baciku díky. A proč nedorazili rozhodčí?0

Odpovědět
Miroslav Kučera alias Anonym Xakojej18.05.2019

Dobrý den, dovolím si reagovat na dnešní neúčast rozhodčích v Žatci. Byl jsem delegován na tento zápas a společně s kolegou jsme také na tento zápas jeli. Bohužel došlo k závažné poruše aut, které se stalo nepojízdné. K této poruše došlo zhruba v 12:30 mezi obcemi Hořesedly a Hořovičky.

Měli jsme s kolegou snahu alespoň jednoho rozhodčího na zápas dopravit, ale vzhledem k místě poruchy a také po telefonické dohodě s kluby, vedením nohejbalového svazu a komise rozhodčích bylo rozhodnuto, že zápas odřídí sami hráči.

Omlouvám se hráčům obou mužstev a také fanouškům, kteří zápas sledovali ať přímo v Žatci, nebo přes internet.

Miroslav Kučera0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.05.2019

Stehlíku, o tobě se po republice vykládají černé vtipy jak jsi pohřbil společně s Janebou a Hanákem JMK kraj.:-) A Obřany k tomu. Ale je to jak v politice. Kde ti bezpáteřní škůdci nejvíc uráží druhé.0

Odpovědět
Anonym Basoryt19.05.2019

Anonyme Mekeryh WzxoL myslím že si demagog. Používáš fabulace a vypichuješ co se ti hodí než skutečnosti. Zřejmě jsi byl dobrý žák pana Matji ze Slovenska. Vybral si jen soutěže kde je nejmíň týmů. Ostatní mají víc. I tak ale je to o půlku víc týmů než má nohejbal. Spdanout určitě můžou dva týmy, jestli jeden z nich vyhraje baráž tak zůstane. Ale můžou dva ne že nemůžou. Ekonomicky stabilních bych viděl o dost víc týmů než píšeš a nemusí to být jenom z extraligy. Mladých je taky víc a i týmy co si napsal tam hrajou taky. U Žatce Kovařík, Sýs, Zlatohlávek, v Šacungu Truc, Voltr, Tůma, Sedrig. Prostě zas jenom fabuluješ. Pane Beneš v klidu v takovéhle " konkurenci " s nějakými fakty demagogy nepřesvědčíte.0

Odpovědět
A. Stehlík19.05.2019

Anonym Mekeryh: O tobě se zase v celé republice říká, že tě nikdo nezná a to je daleko horší! :D0

Odpovědět
Anonym Mekeryh19.05.2019

Jaké fabulace? Srovnávat nohejbal s volejbalem a házenou, ke kterým má blíž než k fotbalu, hokeji? A i ve fotbale udělali změny a do baráže jde i tým ze třetího místa druhé ligy.

Dva týmy spadnout mohou, ale jednak to není přímý sestup a rozdíl mezi 7. v extralize a druhým v 1. lize byl vždy velký. Obrovský. I když letos se sešli Start a Źatec a dole Zruč a Brod = 4 týmy, které pendlují nahoru dolu a pořád dokola. Vemte si takovej Start. Modřice u nich vyhrály dnes 6:1 a to hrají v poloviční síle než před 5 lety. Tak hezké počasí a Starťáci mohli s rodinama místo toho jezdit kolem kurtů na šlapadlech po řece.:)

Ekonomicky stabilní = má zázemí, dostatečný rozpočet, dostatek kvalitních hráčů a hlavně mládež. Kolik ligových týmů mělo tento víkend své mladé na MČR ml. žáků demagogu? Nezapomeň odečíst béčka a céčka. Z celé extraligy + 1 ligy = 16 týmů že? startovaly jen 4! Modřice, KV, Brod, Holice

A další 4 oddíly z nižších soutěží mužů: Stříbro, Radomyšl, Peklo, Žďár
Tak kdo je tady demagog?:)

Ti jmenovaní ze Šacungu mají tak na 2. ligu. Jak skončí ti čtyřicátníci v Šacungu, tak padne do druhé ligy okamžitě.

Ale v klidu hoši. Tady diskutujeme o ničem a Knedla se vám zase vysměje do ksichtu na schůzi. A nic se nezmění. Když bude p. Beneš moc prudit, nechá ho Knedlík vypracovat nějakej návrh a pak se mu na hlasování vysměje zase.

Tak hezkej víkend a třikrát zdar sokoli.0

Odpovědět
JR alias Anonym Vupulyz19.05.2019

Jak se prodlužuje věk odchodu do důchodu tak se prodlužuje i věk hráčů hrající ligové soutěže v tom problém nevidím. Dnes jsem na Startu viděl Vildu a ač veterán, Extra si pořád v klidu kopne. To že jde nohejbal od 10 k 5 říká hodně lidí, ale věk hráčů za to rozhodně nemůže. Důvody je třeba hledat jinde a to i mimo nohejbal a sport obecně.0

Odpovědět
Mišelin alias Anonym Puvymip19.05.2019

Dnes byla v tv zrovna reportáž o tom,jak klesl počet klubů ve fotbale.Nejsou hráči...A to je u nás fotbal nejpopulárnější..0

Odpovědět
xXx alias Anonym Risofyz16.06.2019

Co blbnou ti vsetínští?0

Odpovědět
Anonym Mekeryh16.06.2019

Vsetín úplně ztratil drajv. Chalupa a Brutus jsou poloviční. KV hrají pořád stejně, navíc Vaňous pořád nemá doléčené zranění a už to má chronické. Velké zklamání jsou i Čelákovice. Ty byly před dvěma lety favorit na titul a úplně to tam umřelo. Nemají náboj, hlad po titulu ani to nadšení a euforii co měly. Modřice jsou výrazně oslabené a nikdo nečekal, že budou bojovat o druhé místo. A Čako válí, válcují. Hecují se navzájem, mají drajv a obrovskou chuť na titul. A ten si letos zaslouží. O titul by je mohly připravit jen Modřice, když jim přijde na play off ta posila a bude hrát Pospíšilova trojice v plné síle a posílené dvojky. Bylo by to však vůči Čako nespravedlivé.

Když to napíši na tvrdo, tak Šacung, Žatec a Start jsou týmy bez perspektivy v extralize jsou a budou jen do počtu. Nemají žádné talenty z řad mládeže. Ty jim vysbírali ostatní týmy. Kádry jim stárnou. Pomalu to tam umírá. Na boj o medaile by museli sehnat top hráče a těch je málo a ubývá jich.

A top pětka je má rozebrané. Ve hře z nižších lig jsou jen Kop a Mrak.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib16.06.2019

Takze podle vas u nas nohejbal prakticky umrel, krome cakovic zde jiz prakticky mame jen pas slusnych hracu, ostatni stoji za h...o. Zasadne s tim nesouhlasim!!0

Odpovědět
Anonym Mekeryh16.06.2019

Neumřel. Ale Modřice letos a před pěti, deseti lety? Teď jsou jen slabý odvar tehdejší slávy.

KV předvádí také slabý odvar toho co před pár lety. Medci a Putík stagnují, Vaňous dlouhodobě limitován zraněním, které nedoléčuje.

Šacung byl nahoře, když byl Źábák ve formě a Fanda mladší a pomohl Říša. Teď to už pár let stojí za pytel.:) A jak skončí ta parta ve věku 40-50 let, tak padnou do druhé ligy.

Źatec stojí na Odrovi a trochu na jeho bráchovi. Ti kdyby skončili, tak neuhrají ani spodek 1 ligy.

Čelákovice se zhoršují každým rokem.

O Startu je zbytečné psát. To je přestárlý tým bez mladých talentů, co si přišel extraligu jen vyzkoušet.

Vsetínu žoldáci stárnou nebo čekají na větší odměny.
Ale za to Čako, to je válec a půjde to tam nahoru ještě.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib16.06.2019

Ze ligovy hraci starnou je prece prirozeny stav. Pamatuji tichacka, zaluda, divise, jakoubka, sehnala, hoffmana a dalsi velikany. Ti skoncily a prisla daksi generace hracu a po ni dalsi generace. Stale mame hodne vybornych mladych hracu i stredni velmi solidni generaci. Je mozne i prirozene ze uroven lig muze poklesnout, ale to nemuze byt duvod k pesimismu a ruseni soutezi0

Odpovědět
Karlos alias Anonym Reqihuv16.06.2019

To píše starej Macourek, ne?0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.06.2019

Pane Benes, je normální, že hráči stárnou. Pointa je přece v tom, že klesá úroveň extraligy. A třeba už 10 let se neobjevil mezi mládeží bombarďák typu: Kop, Pospíšil, Doubrava, Vanke. Největší talenti za posledních 10 let jsou Z. a J. Kalousci.0

Odpovědět
Anonym Ritodeb17.06.2019

Všichni nemusej mít přece dva metry a mlátit do toho jak hluchej do vrat......0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.06.2019

To nemusej.:) Já psal o špičce, reprezentačním smečaři. V Žatci mají někteří smečaři i 155cm, ale na MS na smeč je nevezem že.0

Odpovědět
Anonym Ritodeb17.06.2019

Singl vyhrál vít.Kolik měří.....?Dvojky vyhráli bez zraněnýho Kopa Rosenberg-Kalous to přeci žádný čahouni taky nejsou0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.06.2019

Ehhm. Ale na MS do trojic by jste ne na pozici hlavního smečaře snad nedal že.0

Odpovědět
Anonym Ritodeb17.06.2019

Neboj.Příjdou doby,kdy to budeme sekat i s polařema.A nebude to dlouho trvat.Bohužel0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib17.06.2019

Vysoky smecar neni automaticky ten nejlepsi, ma vyhodu, ale vyborny technik si s nim vetsinou poradi.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh17.06.2019

Pane Beneš, posledních minimálně 10 let se hrají trojice na hlavního smečaře plus druhý přibouchává a absolutní světová špička jsou dvoumetrový bijci jako hlavní smečaři. Smečující z velké výšky a s extrémně vysokým blokem. V naší repre posledních 10 let hráli hlavního smečaře jen tyhle typy a zaslouženě: Kop, Pospíšil, Doubrava, Vanke. Předtím roky Bláha. Top smečaři podobných parametrů byli třeba Spílka kdysi, teď Kučera a řada dalších. Doby kdy hrál postavou menší Vilda jsou dlouho pryč. Pane Beneš, který výborný technik malé postavy hrál naposledy v reprezentaci hlavního smečaře ve trojicích, když si s těmi habány většinou poradí, jak jste psal?0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib17.06.2019

Dik za pouceni, asi tomu rozumis vic nez ja po 40 letech nohejbalu ale ja jsem nemluvil o repre smecarich, ale o smecarich celkove0

Odpovědět
Bačik alias Anonym Jovukoz18.06.2019

třeba Pepa Tirpák, který má cca. deset titulů mista světa:-):-)0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.06.2019

Pepíček byl v repre naposledy před asi 100 lety.:) A nikdy nebyl hlavní smečař ve trojce. Bačíku, jste asi stejně vysocí.:)0

Odpovědět
Anonym Ritodeb18.06.2019

Hlavní smečař ve trojicích Martin Suchý.Pokud se nemýlím poslední mistr světa trojic na dva skoky.To snad tak dávno není.Co tam máš dál....?0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.06.2019

Ten hrál přece na MS před 20 lety a bude mu už 50. Taháte sem pravěk a dobu, kdy repre trenéři neměli autoritu a akce byly velké alkoholové mejdany. Byl posledních 10 let jako hlavní smečař naší reprezentace někdo pod 180cm? Nebyl.0

Odpovědět
Bačik alias Anonym Jovukoz18.06.2019

Ptal ses, který technik malé postavy hrál naposledy v reprezentaci hlavního smečaře ve trojicích? Napadl mě třeba Tirták, který ho hrál v Prostějivě a Karel chodil přes nohu, hrával ho i Martin Suchý, dva metry neměl i Jirka Holub, když byl v top formě a skákal. Dva metry rozhodně nemají například Chalupa, Kilík, Muller,Ftáčník,Kalas,Mrákava.0

Odpovědět
Anonym Mekeryh18.06.2019

Ale hlavní smečař, jednička byl Bláha že? Žába jako první smečař také chodil z druhé strany. Suchý to je pravěk, ještě před érou vysokých smečařů. Mrak nikdy hlavního smečaře nehrál. Martin M. také ne. Chalupa vysoký není, ale v repre jako první nikdy nebyl a letos je hodně z formy. Fanda byl první smečař ve trojce před spoustou let už je mu 42 let.

Pokud bych za sebe měl vyjmenovat 5 nejlepších smečařů trojic celé nohejbal-futnet historie, tak je to: Pospíšil, Kop, Brutovský, Vanke, a pátý těžko říct. Bláha má sice titulů spousty, ale proti těmto ranařům by neměl šanci ani ve vrcholné formě.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib18.06.2019

O tech alkoholovych mejdanech bych radej pomlcel. Leccos jsem v posledni dobe navstivil. V tomto smeru se toho za poslednich cca 30 i vice let moc nezmenilo, bohuzel...0

Odpovědět
Anonym Ritodeb18.06.2019

Trošičku meleš kravinky, ale jak vidíš každý na to má svůj pohled.Sportu0

Odpovědět
Bačik alias Anonym Jovukoz18.06.2019

Karel chodil přes nohu na klepák, takže hlavní smečař byl Tirpák. Martin Suchý mimochodem ve finále porazil Peruny s Brutovským, takže žádný pravěk a pak jsme je nedokázali porazit snad 10 let na vrcholné akci. Kdybych to bral podle tvoji logiky, tak za posledních dest let za ČR na vrcholné akci ve finále hráli jenom dva hlavní smečaři a to Vanke s Kopem. Takže to nehrál ani Doubrava s Pospíšilem:-) i přes to mají velký podíl na tom že jsme mistři světa a Evropy ve trojicích jako například smečař Muller.0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof18.06.2019

Za posl. 5let co jsem videl nazivo,ci ze streamu je jednoznacne nejlepsizdravy Pavel Kop,pak Vanke,Pospisil je asi nej. blokar,ale utok ma slabsi.Zaba je jak se mu chce a Chalupa,o kdyz byl nejlepsi v lize,tak ho do repre nepustily takove zvlastni okolnosti/ponechme trenerovo ego/.0

Odpovědět
pa´ alias Anonym Wulebyw18.06.2019
0
Odpovědět
Anonym Mekeryh18.06.2019

Škoda, že nejlepší trojice všech dob Pospíšilova modřická spolu už netrénuje víc, a hraje odděleně, protože by byli ještě daleko silnější.0

Odpovědět
A. Stehlík19.06.2019

ME Szolnok 2001: 1 Česká republika Jiří Suchý, Martin Suchý, Pavel Šimáček, Martin Kopecký, Miroslav Fritz0

Odpovědět
Anonym Ritodeb19.06.2019

A kdo řekl,že Pospíšilová trojka je nejlepší všech dob.......?0

Odpovědět
Anonym Mekeryh19.06.2019

Pane Stehlík, budíček. Jsme v roce 2019. 2001 to je fakt pravěk.0

Odpovědět
A. Stehlík19.06.2019

Není to reakce na tebe, ale na předchozí příspěvek Bačíka. Nejsi tak důležitý. :)0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof19.06.2019

On asi myslel,ze Pospisilova trojka je nejlepsi v Modricich-ale ani to nesouhlasi s Kopem by byla 2x silnejsi-,..--0

Odpovědět
A. Stehlík19.06.2019

Ty dvě trojky nelze srovnávat. Mezi nimi to bylo jinak. Když se nedařilo jedné, dařilo se druhé. Tak si vlastně navzájem pomáhaly, ale nesoupeřily spolu. :)0

Odpovědět
Veteran alias Anonym Maqezov19.06.2019

Pro Mekeryh: to je fakt s tím letopočtem, podle tvých příspěvků bych si troufl tvrdit, že ses cca v roce 2001 narodil, anebo ti bylo pár let. Je to stejná pitomost, srovnávat Karla Blahu, Kocoura, Pepíka Tirpaka, Vildu apod. s dnešními reprezentanty, jako když se někdo po osmým pivu dohaduje, jestli byl lepší Joe Louis anebo Kličko.0

Odpovědět
Anonym Tiduxat19.06.2019

Jenom se zeptám jestli si viděl na živo hrát nejlepší hráče osmdesátek a kus devadesátek. Tyhle kluci chodili na dva roky vojny, kde hráli dvoufázově skoro pořád nohejbal. Když přišli domů, trénovali třikrát týdne a to už třeba od čtyř hodin do tmy. Žádná druhá třetí liga nebyla. Jenom jedna a do té se jen tak někdo nedostal. Hodně hráčů jí snilo hrát a mělo smůlu. Neměli možná takovou bombu ale hráli mnohem víc technicky. Hlavně díky spoustě natrénovaných hodin nedělali chyby. Když dneska občas vidím ligu a kolik chyb se v zápasu udělá, vůbec se to nedá srovnat. Pro všechno tohle si stojím za tím že úroveň šla hrozně dolů a současný hvězdy by si dřív ani neškrtly.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zogezib19.06.2019

Castecne potvrzuji predchozi prispevek. V dukle pisek jsme nektere dny trenovali opravdu dvojfazove a jinak kazdy den. Byla to jina doba, ale zadny pravek, jak se mnohdy pise. Na ligove zapasy chodilo 200-300 lidi, ktere nohejbal v nasem podani bavil. Tehdy jsem si naivne myslel, ze za 20 az 30 roku budou hlediste plne jak pri volejbale, hazene aj.sportech. Nekde je holt chyba...0

Odpovědět
Anonym Qytylub31.08.2019

Kde byli dnes ferovy sportaci voltr a nepodal???0

Odpovědět
Fcfff alias Anonym Zuwitis31.08.2019

Jeli spolu na dovču0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof31.08.2019

Byli v Praze prevzit 3 ceny fair-play/3ti pro Kalase/,.-0

Odpovědět
Anonym Qytylub31.08.2019

Jj ten hral. Ale tim ze to nekoucoval starej voltr nic moc. Asi jel pro tu cenu nebo je s nima na dovce:-)0

Odpovědět
oskar alias Anonym Gefuruz02.09.2019

asi tak kde byl Voltr mladší a Nepodal? Franta byl ale jako by se nic nedělo, ani nevím jak se jim muselo hrát se Sehrigem když na něj a kluky z Čako .. Kučeru a Součka ušili boudu na vyhlášeném turnaji0

Odpovědět
Anonym Mekeryh02.09.2019

Utkání se odehrálo v pohodové atmosféře tím že chyběli otec a syn a Nepodal. Vypadá to, že Šacung začal s obměnou k lepšímu a koučem je pan Maršálek a zbavili se této trojice. Duubrava letos končí. Končí asi i Fanda a Šacung bude budovat nový tým. Pan Maršálek bude dobrý trenér.0

Odpovědět
Anonym Qytylub07.09.2019

Dalsi adept na cenu je brutovsky. Jak za devitek neprizna tec. A rozhodci poloslepy a pohluchy0

Odpovědět
zvědavý alias Anonym Muwofoz07.09.2019

Jak hráli Modřice? To nejde něco poslat pane Jahoda?0

Odpovědět
Anonym Fehykox07.09.2019

Jak hrál sacunf? Nikde to nejde zjistit0

Odpovědět
Anonym Hyvulur07.09.2019

MOD x SAC vysledek 5:00

Odpovědět
VojtaB07.09.2019

To Anonym Qytylub QVCOB: Myslím, že až se podíváš na záznam a zpomaleně, budeš velmi překvapen.0

Odpovědět
Anonym Qytylub07.09.2019

Tec0

Odpovědět
To je ale ostuda alias Anonym Fikyqog07.09.2019

Čelákovičtí hráči (někteří) a zejména fans opět nezklamali a ukázali, kde v České republice je největší koncentrace bezmozků na metr čtvereční. Gratuluju! :) Radši 10 diváků slušných, než 500 vyprázdněných makovic.0

Odpovědět
Tonda alias Anonym Nejifyf08.09.2019

Nevim kde jse si vymysleli nejakou tec, ten balon nezmenil ani smer ani rotaci!! Pouze to nekdo zarval a bylo to jen jeho prani. A to jsem fandil Celako0

Odpovědět
PanK alias Anonym Hixytup08.09.2019

Divim se, ze jim tam vubec nekdo z tech fanousku leze, protoze po sportovni strance uz je to na hranici s playout. Do toho mr Spilman a dalsi cestni kluci.

Hnus!0

Odpovědět
PeCun alias Anonym Rusogod14.09.2019

Druhé čtvrfinálové utkání extraligy:

NK CLIMAX Vsetín × TJ Spartak ALUTEC KK Čelákovice 5:3 (1:0, 1:1, 2:1, 2:2, 3:2, 3:3)

http://nkvsetin.rajce.net/NK_CLIMAX_Vsetin_TJ_Spartak_ALUTEC_KK_Celakovice,_2019-09-14

Druhé semifinálové utkání 2. ligy:
NK CLIMAX Vsetín B × NK Janovice - Horažďovice 5:0

http://nkvsetin.rajce.net/NK_CLIMAX_Vsetin_B_NK_Janovice_-_Horazdovice,_2019-09-140

Odpovědět
Anonym Duzyvel17.09.2019

Ta teč tam byla, sám Brutovský to pak přiznal spoluhráčům po zápase. Takže žádný vymýšlení tečí, ta teč tam byla, jen Brutovský nehraje fair play...0

Odpovědět
Anonym Qytylub17.09.2019

:-))0

Odpovědět
Hnup alias Anonym Livyweh20.09.2019

Zda to priznal spoluhracum, tak je to hnup.. ma si to nechat pro sebe0

Odpovědět
Xxxx alias Anonym Cypicyt21.09.2019

Odkaz na dnešní přenosy?!0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof21.09.2019

Hraje se az pristi tyden.0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof21.09.2019

Jo,zitra Start-Zatec.0

Odpovědět
Vsetin - Příšovice alias Anonym Neqisih26.09.2019

Dotaz: Bude v sobotu ráno přenos z finále 2 ligy, které se koná ve Vsetíně?0

Odpovědět
Johny alias Anonym Lajycow28.09.2019

Co se děje s přenosem v cako??? Bude to vůbec?0

Odpovědět
Anonym Qytylub28.09.2019

V nedeli z prisovic by mohl byt prenos???0

Odpovědět
Anonym Xomafet28.09.2019

Stupak slabota v singlu tolik zakzenych servisu nemel za celou sezonu. Byl nejak rozhozeny se mi zda. Nevidel jsem ho dlouho takhle hrat. 2 metrovy auty. Kalous hral dobre, ale stupak mu to odevzdal lehce.0

Odpovědět
Anonym Qytylub29.09.2019

Gratulace do prisovic!!!!!!0

Odpovědět
Johny alias Anonym Lajycow05.10.2019

Zdravím. Budou dnes oba extraligové přenosy i když by se hrálo v halách.? Dekuji0

Odpovědět
hm alias Anonym Fyqatof05.10.2019

Modrice hraji v hale,loni,kdyz hrali se stejnym souperem,tak prenos byl.0

Odpovědět
Petr Jahoda alias Anonym Hyvulur05.10.2019

Za zapasu MODxKV bude na YOUTUBE komentovany prenos snimany pomoci tri kamer vcetne mluveneho komentare. Preji vsem divakum hezky sportovni zazitek. Zacatek v 16,00 hodin.0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Cojogos05.10.2019

Kdo bude spolukomentátor? ;)0

Odpovědět
Petr Jahoda alias Anonym Hyvulur05.10.2019

To nevim. To je v rezii Papirka0

Odpovědět
Honza alias Anonym Covojuf05.10.2019

Tak hlavne at tam Papirek da jednu z tech kamer na pocitadlo, to mi tam hrozne chybelo, kdyz byli v Cakovicich. A doufam, ze si tam vezme nekoho chytrejsiho nez Poncara :))) to bylo strasny takovy komentator0

Odpovědět
Martin Padělek alias Anonym Maqezov06.10.2019

Poncar je teplej!0

Odpovědět
Baráž o 1. ligu alias Anonym Qidoxas12.10.2019

Dnešní přenos ze Vsetína lze sledovat na SportBro TV.0

Odpovědět
Ondra Miklik14.10.2019

Peťo jako vždy krásné fotky!!0

Odpovědět
PeCun alias Anonym Qaxisig14.10.2019

Díky Ondro. Jsem si vědom, že těch fotek je "drobátko" víc, než by se asi slušelo (obzvlášť pro nezainteresované), ale já to mám prostě takto, mám problém to razantněji přebrat. Kamarád fotograf tvrdí, že fotogalerie by měla mít do 40-ti fotek. Ale to by se zase trochu ztratil příběh utkání, fotoreportáže (dle mého).0

Odpovědět
A. Stehlík15.10.2019

Peťo, také se připojuji. Bezva fotky, škoda že na to nemáš víc času, ze Vsetína jich moc nechodí. Jinak přesně jak píšeš, fotoreportáž je něco jiného než pár klasických fotek třeba do tisku. :D0

Odpovědět
PeCun alias Anonym Qaxisig15.10.2019

Ahoj Tondo,

všechny nohejbalové fotky co fotím, dávám obratem na Rajče, tam ať si každý vybere dle svého vkusu a potřeb. Letos jsem fotil dokonce asi víc než v minulých (posledních) letech, kdy jsem chodil víc jako divák (na extraligu), popřípadě pískal (2. ligu a BDL-ku). Fotil jsem letos všechy venkovní extraligové utkání, na které jsem se dostal, tj. 3 + 1 v play off :) Na Modřice a Čelákovice jsem se nedostal a Žatec a Start se hrály v hale (na focení v hale nejsem vybaven, mám jen postarší foťák s nízkou citlivostí, už když zajde sluníčko za mrak, mám trochu problém). Pokud jsi měl na mysli fotky z 2. ligy a BDL-ky, tam jsem letos moc nechodil, tolik jsem tomu zas nedal (mám toho víc). I když už druhým rokem nepískám.

Měj se pěkně
Petr0

Odpovědět
A. Stehlík16.10.2019

Peťo, měl jsem na mysli právě druhou ligu. O ostatních soutěžích nemám tolik přehled. Je škoda že jsi na to asi sám. Tak ať se daří nejen v nohejbalu. :)0

Odpovědět
Anonym Qytylub26.10.2019

Ten praporecnik je slepej. Ten mic za 9tek byl na care. To slusnej zarez pro cako.0

Odpovědět
Anonym Qytylub26.10.2019

V tv vypada jeste vnitrni cara. Takovy momenty rozhodujou zapas. Jak na sacungu :-)0

Odpovědět
Anonym Qytylub26.10.2019

Tvl a ten balon v singlu mimo kul??? To si delaji prdel??0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Pesubud26.10.2019

No jako pekne rezou cako a to jim nefandim....0

Odpovědět
Ostuda alias Anonym Xywivul26.10.2019

Ta vhozená plechovka piva na hřiště z Čakovickeho sektoru je ostuda nohejbalu a fanoušků. V přímém přenosu ČT. Bohužel.0

Odpovědět
Kvašomen alias Anonym Kineluj26.10.2019

Pěknej zápas, ale bez Bancianiho je to finále vždycky poloviční :(0

Odpovědět
Blizky včelař alias Anonym Muvajup26.10.2019

Chybel tam banci s vuvuzelou akorat nevim komu drzi0

Odpovědět
mišelin26.10.2019

Předseda Kleník nepovažuje za nutné se společensky obléci. Jediné plus od vedení svazu oproti loňsku bylo vyhlášení vítězů.

Jinak super zápas plný krásných výměn.

Bohužel se našel jedinec , který to neunesl a vhodil plechovku s pivem na hrací plochu.

Nejsem fanda ani jednoho týmu , ale letos jsem to přál Čakovicím , protože jejich nohejbal mne baví a navíc letos neprohráli jediný zápas.0

Odpovědět
Kulohlav alias Anonym Lalehyz27.10.2019

Bancek byl v té plechovce.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw27.10.2019

Zápas super, Čakovice si titul za celou sezonu zasloužili. Pouze mi vadí, že finále mělo začátek v 17.30 takže bylo prakticky určené pro Pražáky a okolí. Nevím, komu se chce jet na finále a vracet se někdy hluboko po půlnoci0

Odpovědět
Kulihoudek alias Anonym Muvajup27.10.2019

Udajne ho meli zakaz zabirat kamery0

Odpovědět
Ruda Pérkovec alias Anonym Lalehyz27.10.2019

Kamery vznikly kvůli němu.0

Odpovědět
A. Stehlík27.10.2019

Rozhodly lepší nervy Čakovic v rozhodujících okamžicích, jinak vítězové si titul za výkony v celém průběhu extraligy zasloužily! Gratulace vítězům, čest poraženým! :)0

Odpovědět
A. Stehlík27.10.2019

Pardon!

Rozhodly lepší nervy Čakovic v rozhodujících okamžicích, jinak vítězové si titul za výkony v celém průběhu extraligy zasloužili! Gratulace vítězům, čest poraženým! :)0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut27.10.2019

Gratulace do Cako.0

Odpovědět
Tomáš alias Anonym Pobiduv27.10.2019

finále jak řemen. gulda chyboval, mullera (hlavniho strujce porazky sveho tymu v poslednim zapase) mel vyndat drive0

Odpovědět
Karel alias Anonym Sokefiq27.10.2019

No za devítek to zkazil, to je fakt, ale ve druhém setu si to zkazili oba dva rovným dílem, protože ty nahrávky nebyly dobré a to je taky dost klíčové.0

Odpovědět
Karel alias Anonym Sokefiq27.10.2019

Finále jinak pěkné a vyhrál prostě lepší tým. Nebýt chyb rozhodčích, tak by bylo po zápase podstatné dřív. Ale samozřejmě oni opakované záběry a zpomalené nemají, tak chyby k tomu patří.0

Odpovědět
Veteran alias Anonym Wuwixug28.10.2019

Nebejt ty rozhodcovsky tragedie (kromě Dušana Moce), tak by Čakovice pravděpodobně vedly 4:1, další vyvoj je spekulace. Bohužel se ukazalo, že pokud nemůže vrcholnou akci pískat Mirek Sachl starší, resp. oba Sachlove, tak v podstate nemáme (až na pár výjimek) jiné adekvátní kvalitní rozhodčí...0

Odpovědět
odborník alias Anonym Fedyged28.10.2019

Rozhodcovská tragédie?! Pokud jsem viděl dobře, staly se dvě chyby. Tu horší vyrobil praporkář za devítek. Pokud si nebyl jistý, měl nechat rozhodnutí na hlavních. Že Čako předtím neproměnili 3 setboly jaksi takticky pomíjíte.

Druhá chyba- míč mimo kolíky. Ano, zjevný omyl.

Takže bychom měli pánům rozhodčím vyjádřit obdiv, že za skoro pět hodin času, bez pauzy, v hale na parketách, vyrobili ze zhruba 400 výroků pouhé dvě chyby.

Taky nelze pominout, že pan Bartovský odpískal celý ten maraton sám!

Někdo tomu říká rozhodcovská tragédie, můj názor je: Páni rozhodčí, máte můj obdiv!0

Odpovědět
Anonym Kywubeh28.10.2019

Přesně tak, Bartovský je vynikající rozhodčí, chyba (ten kůlek) se stane...0

Odpovědět
Karel alias Anonym Sokefiq28.10.2019

Rozhodčí je důležitá, ale také dost nevděčná pozice na kterou bude vždy spoustu kritiky. :-) Myslím ale, že ti kritici by to určitě lépe nezvládli. ;-)0

Odpovědět
Anonym Gugafew28.10.2019

Pro odbornika: ja si myslim, ze davas dohromady hrusky a jabka. Nikdo prece nerozebira fakt, jestli Cakovice promenily nebo nepromenily tri setboly, resp. mecboly, ale to, ze to byly fatalni hrubky, ktery mohly uplne v pohode otocit vyvoj celyho finale. Jenom dilem stesti a osudu se z toho Cakovice dokazaly dostat, protoze o tolik lepsi, nezli Modrice nebyly. A ted je treba si polozit otazku, jestli je Bartovsky opravdu ten pravej. Nic osobniho, ale bejt tam uz zminovanej jeden nebo druhej Sachl, nebo lada Pavlik nebo pan Skoda, tak se tohle proste nestane.0

Odpovědět
VojtaB28.10.2019

Děkuji odborníkovi za celkem zajímavou a pravdivou analýzu. Jen bych to trochu poupravil.

  1. z těch 400 výroků bylo rozhodujících méně (míč metr do autu není nic těžkého na posouzení).

  2. po zhlédnutí televizního záznamu musím říct, že tu horší chybu jsem "vyrobil" já.

Na rozdíl od nějakého těsného dopadu k čáře, tohle prostě musím vidět správně.

  1. co se týká míče za stavu 9:9, tak k tomu lze říci jen to, že v hale jsou podobné míče těžko k posouzení. Ze svého úhlu jsem měl dopad zakrytý hráčem. Navíc nebyl důvod nevěřit kolegovi, který měl určitě lepší výhled.

a Anonym Kywubeh děkuji za pochvalu.0

Odpovědět
VojtaB28.10.2019

Pro Anonym Gugafew: Ano, udělal jsem chybu a kolega na čáře druhou. Každý tedy máme jedno špatné rozhodnutí proti několika dobrým. Ano, za důležitého stavu 9:9, resp. 8:8. Ale nevím, kde bereš tu jistotu, že zmiňovaní kolegové by neudělali žádnou chybu. Aniž bych chtěl snižovat kvality některého z mých kolegů, chybu někdy udělá každý. Např. ruka/dvojdotek Radka Pelikána v superfinále 2018, rozhodčí Sachl.0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut28.10.2019

To Vojta B.Ale ze je nekdo pokriveny a neprizna to,to neni chyba rozhodciho.Kolikrat je sit dole a nevidi to rozhodci a hrac to sotva citi a moc kluku to neprizna.Rozhodci drobne tece nemuze videt,ale caru,za 9tek byla videt z kilometru a ,vymlouvat se na to,ze se rozhodci zmylil,neni cesta.A chyba v singlu byla taky vice nez jasna.A ta mohla ovlivnit cely zapas.Nastesti neovlivnila.Titul je ve spravnych rukach.Modrice jsou bez nejlepsiho trojkoveho smecare Kopa ne polovicni,ale hratelni.Zda zapas ovlivnilo v rozhodujici dvojce drobne zraneni Mullera nelze odhadnout.Ale 1 set to zrejme zlomil.0

Odpovědět
VojtaB28.10.2019

hm: Nevím, proč zde zmiňuješ pokřivenost. Chceš tím naznačit, že to nebyly chyby, ale skrýval se za tím úmysl? Obě chyby určitě zápas ovlivnily, protože se vyvíjel jinak. Čakovičtí si vítězství zasloužili a dosáhli na něj i přes tyto chyby.0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut28.10.2019

Ne,ja pouzauji na predchozi clanek,protoze jsou hraci,kteri dvojdotek priznaji a nekteri ne,ale ten mic nemaji moznost sudi sami posoudit.Jsou totiz mice,kde to strejchne dres a nekdo hraje dal a nekdo sportovne zvedne ruku.0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut28.10.2019

Ja to napisu jeste takto,jsou hraci a hraci.Videl jsem na turnaji ve finale dobreho turnaje ,ze kluk ac vedl 5:1,priznal tec retizkem,ac to nikdo nemohl vedet.A pak padl 10:9.A na Mistrovstvi rel.dorostu priznal kluk za 9tek ve 3 setu tec nohou,i kdyz sudi ho vyhlasili vitezem.Nikdo to nevidel a trener mu dal cocku,ze se to nedela.Ale ten kluk je z rodiny vychovan,ze vyhra podvodem je jeho moralni prohra.Ten kluk nepostoupil ze skupiny a jeho souper se nasledne stal mistrem rep.To je jako na turnaji v Sacungu,kde byli na hristi za 9 tek 3 krivaci,bohuzel i Kalas vedel moc dobre ,ze mic sel do hriste.0

Odpovědět
Flakon alias Anonym Tovaqef28.10.2019

Podle mě výkon rozhodčích výborný. To, že neposoudili správně takto sporné míče, se zkrátka a dobře stane. Co se však domnívám, že ze strany rozhodčích nebylo dobře zvládnuté, byly výroky a chování některých aktérů. Co předváděl např. čakovický trenér v první otočené dvojce mi přišlo naprosto neuvěřitelné a doteď nerozumím tomu, proč nedostal kartu.0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut28.10.2019

Oba treneri koucovali hrace,aniz by byl oddechovy cas.Nechali po bodu dojit podavajiciho hrace k sobe a koucovali.Ale to je sporny,nebot vidim rozhodciho,co oba posle do hlediste.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw28.10.2019

Při každém ligovém utkání jsou na boku střídačky kde sedí hráči i trenér. Proč se při finále extraligy potulují hráči i s trenéry hned vzadu za mantinelem a komentují skoro každý útok nebo obranu?0

Odpovědět
Petr Čunek alias Anonym Qaxisig28.10.2019

Uniklo mi to nebo ČT do svého sportovního zpravodajství zmínku o Superfinále prostě nezařadila? Čekal bych aspoň krátkou zmínku v hlavním vysílacím čase, v BBV. :(0

Odpovědět
VojtaB28.10.2019

Reakce trenéra byly jistě plné emocí, což je pochopitelné. Karta by pravděpodobně ničemu neprospěla, spíše naopak.

K tomu koučování asi tolik. Při běžném utkání může trenér svým svěřencům udílet pokyny i na větší vzdálenost z lavičky. V hluku, který byl v hale, to nebylo možné, proto podávající hráč došel blíže k trenérovi a ten mu sdělil pokyn. Většinou to bylo v době, než se k němu dostal míč a než se soupeř připravil na příjem, takže nedocházelo k nějakému úmyslnému zdržování. Pokud by toho začala družstva zneužívat, dostala by napomenutí.

Při běžném utkání také nesedí všichni stále na lavičce. Podle pravidel mohou být kdekoliv. Bylo dohodnuto, že prostor "laviček" bude právě za zadním mantinelem. Vzhledem k důležitosti utkání zřejmě měli trenéři potřebu konzultovat většinu míčů.0

Odpovědět
A. Stehlík29.10.2019

Myslím, Vojto, že je to zbytečné sebemrskačství - (včera 13:04): Pískali jste dobře a i ty údajné dvě chyby vlastně chybami nejsou, protože jste tak rozhodli v přesvědčení, ze jste v tu chvíli rozhodli správně. Za svou osobu jsem přesvědčený že výkon vás všech byl korektní a na výborné úrovni.0

Odpovědět
DuMo29.10.2019

Hrozně se mi libí, že to jestli to byl aut nebo nebyl komentují lidé, kteří na to koukali na youtube nebo na CT sport. Na žádném z těchto kanálů ten pohled a to hlavně kvůli špatným natočením kamer nebyl průkazný. Tři rozhodčí se shodli a ten hlavní s praporkem, který to má z první ruky to roseknul. Názor , že tenhle rozhodčí nebo tamten by to zapískal líp je zcela mimo mísu. To že nebyla udělena karta trenéru Čakovic je jedna z chyb, která má však po vývoji celého utkání své opodstatnění. Hráči Čakovic se chovali i přes velký tlak slušně. Vojta Bartovský si za to jak odpískal celý zápas zaslouží velkou pochvalu.0

Odpovědět
Ladis29.10.2019

Mě by zajímalo, jestli bylo v pořádku, když kluci z cakovic posunuli 2x mantinel, aby mohli uhrát mic? Pac kvůli něčemu tam byli, tak jestli je to fér, že to hráči posunou a pak vrátí? Je mi to jedno, jen mě to zajímá 🙂0

Odpovědět
sddvsds alias Anonym Cyjyjul29.10.2019

wef0

Odpovědět
Strom29.10.2019

Parádní zápas nejlepších týmů řízený výbornými rozhodčími, kteří MOŽNÁ udělali 1-2 chyby. Co víc si přát. K tomu pár nejen osobních příběhů, které celou tu parádu okořenily. Jako divák bych těch 600 nahrkaných kiláků(po D1) určitě nelitoval. Mimochodem, seděli jsme přímo nad onou lajnou a v reálu to vypadalo, že se "zaprášilo". Ale v tom fofru a jak se ten balon kroutil....

Za mě parádní reklama na NOHEJBAL. Čako útoky přes nohu....luxus.0

Odpovědět
Strom29.10.2019

Ladis, dobrá otázka. Vojto?0

Odpovědět
sddvsds alias Anonym Cyjyjul29.10.2019

Zda hraješ aspoň trošku nohejbal tak by jsi měl správně vědět, že pokud je i například hřiště ohraničeno sítí jako je například v Čako, tak si můžeš pomoci tím způsobem, že si sít posuneš rukou... to samé když půjde balon na plot a ty se chytneš plotu je to podle pravidel. Základní informace : TO LADIS0

Odpovědět
sddvsds alias Anonym Cyjyjul29.10.2019

V pravidlech nikde není napsáno že se s banerama nemůže hýbat, stačí se podívat na zápas Čelako vs Vsetín, když tam pan Spilka v průbehu zápasu rozebíral banery, aby Míša Kolenský měl větší prostor pro vybírání Chalupovských kaštánků.0

Odpovědět
Strom29.10.2019

Ok, díky, nic proti tomu. Naopak to byla parádní týmová souhra a reakce "lavičky". Ladisova otázka sice nemířila na počínání hráče, ale budiž.0

Odpovědět
VojtaB29.10.2019

Jak již bylo napsáno, co není zakázáno, je dovoleno. Banery sloužily k vymezení volné plochy a tedy prostoru, do kterého nesmí diváci a jiné nehrající osoby. Hráči ovšem mimo tento prostor hrát smějí.0

Odpovědět
Jarda (Buldog-Cup)29.10.2019

Zdravím všechny, co mají rádi nohejbal. Na Superfinále jsem byl a za mě parádní nohejbal a to včetně výkonu rozhodčích. Díky přítomným kamerám můžeme shlédnout tento skvělý zápas kdykoliv a to i zpomaleně. Kamera jako i v jiných sportech občas odhalí nějakou tu chybu rozhodčích, ale v takové rychlosti a bez možnosti kontroly jako na antuce je v podstatě neuvěřitelné, že se rozhodčí spletli asi jen 2x. Jakou rychlostí asi letí nohejbalový míč při smeči nejlepších smečařů ? Co se týče hry okolo hřiště, tak za mě to přineslo větší atraktivitu tohoto sportu. Jen je k zamyšlení to, aby pořadatelé utkání či turnaje a to na jakékoliv úrovni zajistili maximální bezpečnost hráčů, aby nedocházelo ke zraněním. Při změně pravidla o hracím prostoru se musí každý pořadatel zamyslet, kam až hráči při snaze vybrat útok soupeře vyběhnou. Některá místa na hřišti můžou být opravdu nebezpečná a bude je třeba přizpůsobit novému pravidlu.0

Odpovědět
Strom29.10.2019

Vojto, díky za odpověď.

A ještě k tomu autu na devítkách. Omylem jsem se výše vyjádřil k jinému těsnému zakončení, což mi došlo až po dohledání udělaných videí. Tož to pro pořádek. Mějte se kopáči.:-)0

Odpovědět
Petr alias Anonym Jaxyqyf29.10.2019

Výkon rozhodčích bych rozhodně nehodnotil negativně. Bez zpomalených záběrů bych jim dal dokonce vždy za pravdu. Smůla, že sporné míče byly vždy v ten nejnevhodnější okamžik. Nedostatky spatřuji jinde, zejm. s ohledem na to, že bylo finále vysíláno v televizi a mělo by se alespoň zde profilovat jako ne úplně hospodský sport.

  1. Svévolná manipulace s herní plochou - Posouvání bannerů nehrajícími spoluhráči by mělo být zcela nepřijatelné, ať už je jejich účel jakýkoliv. Přestože (zřejmě) není proti pravidlům, působí nanejvýš amatérsky.

  2. Totožná barevná kombinace dresů - Tohle byl podle mě úplně největší problém. Pro nezasvěceného diváka to muselo působit, jakoby si šli hráči jednoho týmu přátelsky kopnout a přizvali si k tomu i veřejnost.

  3. Poloprázdná hala - Několikrát během přenosu bylo zmíněno, že jsou vstupenky vyprodány. Já tedy nevím, ale vyprodanou halu si představuju poněkud "plnější". Mohl by to být podnět ke změně cenové politiky.0

Odpovědět
hm alias Anonym Gerehut29.10.2019

Ja jeste k tem reklamnim panelum,kluci Cakovicti to sice 2x odtahli,jinak by mic neuhrali,ale pokud se muze hrat vsudu,tak tam ty panely nemaji co delat-jsou tam maximalne k tomu,aby se nekdo zranil-a dalsi vec je ta,ze by ostatni hraci a trener sedeli na svych mustech a trneri by po kazdem mici radili hracim,co maji delat.Oba meli nepovileny koucink cely zapas.Byt jen tajmy.hralo by se o pul hodiny mene.Ale to musi videt a rozhodnout vedeni nohejbalu/tedy pokud chteji,aby se dodrzovali pravidla..0

Odpovědět
Tomas Katz alias Anonym Zifyraj29.10.2019

Sám jsem pár zápasů jako rozhodčí odpískal a myslím, že s tím nebyla úplná nespokojenost. Takže k výkonu rozhodčích:

  • jedna věc je udělat chybu, druhá pak jak s tím naložím.

  • většina zde diskutujících se zřejmě shoduje na tom, že ze strany rozhodčích tam určitě nějaké chyby byly. Ovšem poměr chybných a správných rozhodnutí, zejména v tak vypjatém zápase, byl jednoznačně nadstandardně dobrý.

  • nikdo není neomylný, chyby se prostě stávají a stávat budou.

  • podle mého názoru rozhodčí, který dělá nadstandardní počet chybných rozhodnutí, si finále extraligy nikdy nezapíská. Proto lze oprávněně hovořit o tom, že finále pískali jedni z nejlepších.

  • pokud už i tito z nejlepších udělají chybné rozhodnutí, je v tu chvíli mnohem důležitější jak se k tomu postaví. Vždy je potřeba vycházet z toho, že rozhodčí je nestranný a v každý okamžik se rohoduje podle svého nejlepšího vědomí a svědomí. Pak logicky toto své rozhodnutí učiněné ve zlomku vteřiny nikdy nemůže následkem nátlaku jedné či druhé strany změnit. Tím by jednak zpochybnil své vlastní schopnosti a za druhé by dal najevo, že je možné jeho rozhodnutí ovlivnit. V tu chvíli může rovnou odejít od kůlu, protože ze zápasu bude během chvíle nezvladatelná fraška. Prostě rozhodčí si za každých okolností musí své rozhodnutí obhájit a stát si za svým. Pokud se po zápase (například záznamem) ukáže, že šlo o chybné rozhodnutí, měl by za taková rozhodnutí například pykat (omezená delegace, finanční postih, co já vím jaké jsou možnosti), ale to se opět dostávám na začátek - kdo dělá chyby často, nepíská finále.0

Odpovědět
Kodl alias Anonym Derylyf11.11.2019

Možná jsem kverulant, ale tak nějak se mě honí hlavou situace, kdy by soupeř reklamní panely posunul naopak dopředu aby míč nešel odehrát. Nějak nevím jaký je podle pravidel rozdíl mezi manipulací s panely dopředu nebo dozadu (teda i doprava doleva, nahoru dolu atd ...). Tak a včíl tvůrci pravidel mudrujte0

Odpovědět
Murphy alias Anonym Kizuwet12.11.2019

Překážky se mají odstraňovat a né na stavovat.0

Odpovědět
Murphy alias Anonym Kizuwet12.11.2019

Nastavovat0

Odpovědět
lvcas12.11.2019

Hřiště musí mít minimální herní parametry, tudíž to zmenšovat nemuzes. Obráceně ano, díky novým pravidlům, protože mimo jistě můžeš hrát kdekoliv, ale už je to na tvé nebezpečí.0

Odpovědět
Kodl alias Anonym Derylyf12.11.2019

Hmmm moc nerozumím, to jako že ty bariery vymezovaly minimální rozměry hřiště - asi vtip. Nebo je lze posunovat, ale pouze tak aby byly jako odstraněné, teda jak odstranit abych nepřekážel hráči a odstraňovat můžou pouze příznivci týmu, co např. Spíla, který si stoupne do cesty hrajícímu hráči ... atd atd - to si snad děláte kozy0

Odpovědět
Anonym Ritodeb12.11.2019

Spíla je blázen.A v pravidlech nic o bláznech nepíšou0

Odpovědět
Kodl alias Anonym Derylyf12.11.2019

Pravidla jsou od toho, abych věděl jak ten který sport provozovat. A pokud povolím hrát kdekoliv, což je podle mě naprosto v pořádku, měl bych asi napsat jak postupovat v případě zasahování do průběhu zápasu a ovlivňování hry jak příznivci týmu tak protihráči. Ať to přeženu :-) to už můžu podržet nohu hráči aby dosáhla na balon ???. Holt na nohec chodí jen nohejbalisté nikoliv diváci. Mimo jiné Spíla neudělal nic jiného než hráči Čakovic jen v obráceném gardu0

Odpovědět
Murphy alias Anonym Bimonad12.11.2019

Nóóó a je to venku pane Kodl. Tak ste si ulevil a dušička má pokoj.0

Odpovědět