TURNAJ V TACHOVĚ LEDEN - PROPZICE

kubek06.01.2006

PROPOZICE
turnaje
v nohejbale trojic žáků a dorostu
„O POHÁR ZÁPADOČESKÉ OBLASTI“
pořádaného jako součást „POHÁRU ČNS“ pro rok 2005 - 2006
ZÁŠTITU PŘEVZALI : Český nohejbalový svaz Praha
Krajský nohejbalový svaz Plzeň
Krajský nohejbalový svaz Karlovy Vary
PARTNEŘI : starosta města PLANÁ
starosta města TACHOV

POŘADATEL : SKPP ZÚ PLANÁ
SPOLUPOŘADATELÉ : SKP Tachov
Liapor Karlovy Vary
Jiskra Aš
Okresní nohejbalový svaz Tachov
OV ČeSTV Tachov
MEDIÁLNÍ PARTNEŘI : TACHOVSKÝ DENÍK
CEBSKÝ DENÍK
TACHOVSKÁ JISKRA
RADIO EGRENSIS
SPONZOŘI : LIAPOR K.VARY
BAVAEL SPOL.S R.O.
NEJLÉPE A.S.
Koloniál Červeňák
Jede nápojové automaty ČERVINKOVÁ
FAGOR a.s.
Všeobecná ustanovení :
SOUTĚŽ : turnaj trojic v nohejbale žáků a dorostu
TERMÍN : sobota 28.1.2006
ORGANIZAČNÍ VÝBOR : ředitel turnaje - ing.Kubek Ján
technický ředitel - Ulmon Karel
příprava - Tolar Petr
MÍSTO : sportovní hala TACHOV ( u bazénu )
PŘIHLÁŠKY : zástupci oddílů -25.1.2006 do 17 00 - @ nebo telefonicky
pošta - ing.Kubek Ján , Smetanova 653,348 15 Planá,
tel.a fax 374 792619 nebo mobil a sms 728 204 064
e-mail intelcomkubek@seznam.cz
PREZENTACE : v místě konání 08:15 - 08:45
STARTOVNÉ : každá startující trojice oddílů – 150 ,-Kč
ZAHÁJENÍ : 09:00 nástupem družstev

NOCLEHY : lze na žádost oddílu zajistit v místních penzionech resp. v Sokolovně na vlastních karimatkách a spacákách

STRAVA : zajištěna v místě konání – na vlastní náklady
Technická ustanovení :
PRAVIDLA : žáci i dorostenci – pravidla ČNS - na dva dopady ,

všichni v jednotném úboru , zápasy budou řídit delegovaní rozhodčí + pořadatelé

SYSTÉM : skupinový ,podle počtu přihlášených mužstev
v kategorii

Očekávaný model 16 (max. 20 ) mužstev žáků
a to samé v dorostu
KATEGORIE : žáci bez rozdílu věku ( není kategorie do 12 let )
Žáci i Dorostenci ve věku s právem startu dle platné soupisky pro rok 2005
CENY : upomínkové předměty dostanou všichni účastníci
1-3 místo v každé kategorii – věcné ceny + diplomy
cena pro nejlepšího hráče v každé kategorii
bude vybrán největší talent turnaje

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ : počet družstev je omezen na max. počet 16( resp. 20) mužstev v každé kategorii s přednostním právem startu těch družstev která jsou přihlášena do „POHÁRU ČNS“ a poté dle příslušnosti k vyšší dlouhodobé soutěži. Pořadatel si dále vyhrazuje právo na „DIVOKOU KARTU“

Za formát -pokud to rozházel SW se omlouvám - text byl vytvořen ve WORDu.0

Reakce

90 příspěvků · poslední 09.02.
Helemese06.01.2006

ach jo.... Kubku, Kubku? Jen aby ti na ten turnaj někdo přijel.... S tvou věrohodnostní bych se nedivil, kdyby tam nikdo nebyl!0

Odpovědět
Stehlík V.06.01.2006

Co znamená věta: Žáci i Dorostenci ve věku s právem startu dle platné soupisky pro rok 2005?

Mohou hrát za dorostence hráči narození 1986 a za žáky narození 1990?
Díky za odpověď, Plzeň BH by přijela.0

Odpovědět
Ondra P.06.01.2006

A Řeporyje taky, kdyby to byla pravda, už jsem se na to ptal a každý mi říká něco jiného. Dík.0

Odpovědět
Anonym06.01.2006

Proč hele řešíš? Mají jasné propozice, takže za žáky hrát můžeš.0

Odpovědět
Anonym06.01.2006

tak sakra jak to je??0

Odpovědět
Helemese07.01.2006

To Helemese (06.01.2006 16:15):

Chlape,tuhle prezdivku pouzivam uz celkem dlouho.A to i tady.Ty jsi ji poprve pouzil v diskuzi "Pomoc Vyskovu", kde jsem se sam zapojoval do diskuze.Z toho mi vyplyva,ze si ji okopiroval ode me. To si neumis vymyslet vlastni? A nebo jsi proste jenom tak trapnej?0

Odpovědět
pravej Helemese07.01.2006

Ty jsi trapnej!0

Odpovědět
Helemese08.01.2006

Zajimave jsou hlavne tvoje odpovedi...Kdyz ti ja reknu ze jsi trapnej,odpovis mi ze trapnej jsem ja. kdyz ti reknu ze zrejme jsi nejakej zamindrakovanej pubertak,odpovis mi ze zamindrakovanej pubertak jsem ja,kdyz ti reknu nepouzivej muj nick,reknes mi to samy...Myslim, ze o tvych komunikacnich schopnostech zadny myslici tvor nemuze ani pochybovat.Ja te vlastne lituju...vis co? Ponevadz vidim,ze vlastni nick si ty vymyslet nedokazes, tak si tenhle nech. Ja uz si nejak poradim...0

Odpovědět
pravej Helemese08.01.2006

Jsi zamindrakovanej pubertak.0

Odpovědět
Anonym08.01.2006

tak pane Kubek jak to teda je s tema zakama docela by me to zajimalo??0

Odpovědět
Anonym09.01.2006

Proč se dělá turnaj se záštitou ČNS s tím, že se nedodržuje věková kategorie. Co to má za význam aby žáci či dorostenci kteří letos nebudou v této kategorii hrát nařezali těm mladším co letos tuto kategorii budou hrát. Odpovím, aby p. Kubek a jeho bývalí žáci mohli ještě něco uhrát v dorostu by neměli šanci. Funkcionáři svazu zasáhněte!0

Odpovědět
kubek09.01.2006

pro všechny: věkový limit pro tento ročník POHÁRU ČNS pro mládež mluví jansně : na akci započítané do poháru může hrát v dané kategorii ten,kdo pro ni ve chvíli akce - turnaje splňuje limit z minulé sezony,pokud ještě nebyla podaná přihláška a soupiska pro nový ročník 2006 . Tak je to v materiálech k POHÁRU ČNS .

Tj. na našem turnaji 28.1.2006 můžou hrát žáci ze soupisek pro rok 2005 a dorost také ze soupisek pro 2005. Jelikož termín pro nové přihlášky do soutěží je až 31.1.2006, můžou u nás hrát do POHÁRU ČNS žáků všichni 15 -ti letí ,kteří již pro rok 2006 musí přejít do dorostu a obdobně to platí i pro dorost.0

Odpovědět
kubek09.01.2006

to Anonym : myslet si ,že si upravím podmínky pro turnaj jen proto ,aby vyhovovali mým žákům - to je ubohost. Nikdy jsme to nepotřebovali a svoje výsledky jsme si vždy uhráli sami . Ale jak se zdá vy s tím spíš máte problémy,když musíte tímto směrem přemýšlet.

Ostatně podmínky pro účast v tomto ročníku POHÁRU ČNS pro mládež stanovil právě ten svaz o kterého zásah tolik stojíte.0

Odpovědět
Dárce světla :o)09.01.2006

Pane Kubek, chtěl jsem se zeptat, kdy budete vědět, že u vás konaný turnaj dorostu, bude patřit do poháru ČNS? Jaké jsou ceny apod.

Chtěl bych se zeptat svazu, když byl první pohár v Ruzyni a bude v Tachově, kde bude vyhlášení celkového vítězě poháru?

Díky.0

Odpovědět
Frélich M. / VV10.01.2006

Pro všechny, kteří čekají na informace k turnaji v Tachově mám následující sdělení: "Turnaj v Tachově je zařazen do poháru ČNS žáků i dorostu".

Na otázky, kdo tedy může startovat a kdy bude celkové vyhlášení vítěze poháru vám odpovím co nejdříve, v tuto chvíli ještě nění definitivní rozhodnutí VV.

Bohužel se nám vyskytly problémy, s kterými jsme před zahájením poháru nepočítali a částečně je i má vina, že není jasně sdělena věková kategorie hráčů, kteří se poháru zúčastní. A přijde mi nelogické, aby se mohli zúčastnit jen části z turnajů v poháru ti hráči, kteří v roce dlouhodobé soutěže jsou na soupisce oddílu a další rok už tam být nemohou a tudíž pohár nedohrajou. Každopádně na příští ročník už tohle bude jasně vyřešeno a veškerým spekulací předejdeme. Variant je několik a rozhodnutí bude pečlivě diskutováno a předjednáno, což se fakticky už děje posledních několik dní. Děkuji za vaši trpělivost.0

Odpovědět
kubek10.01.2006

to Frélich M. : děkuji pane za rychlé rozhodnutí o statutu našeho turnaje v Tachově pro dorost.0

Odpovědět
kubek10.01.2006

všem : myslím ,že v tuto chvíli je snad vše kolem našeho turnaje a jeho stautu jasné , snad i podmínky pro start hráčů ohledně věkových hranic a již nic nebrání v tom ,aby se na poháru i v kategorii dorostu sešla špička z ČR.

Všichni jste vítáni a jen připomínám ,že oddíly kterých se účast týká zejména ,včera dostali e-mailem pozvánky a čas na přihlášky se krátí a navíc je limitován počtem 16 a 16 mužstev.0

Odpovědět
Anonym12.01.2006

Pane Kubek, je mi jasné, že 15letí žáci můžou na Vašem turnaji hrát ještě za žáky, ikdyž už jsou od 1. 1. vlastně dorostenci. Ale, pokud tento nový dorostenec za dorost letošní sezonu hodlá hostovat v jiném oddíle, než kde hrál za žáky, může na Vašem turnaji už hrát za toto nové družstvo?? Díky za odpověď.0

Odpovědět
kubek12.01.2006

to Anonym :Nechci se mýlit,ale pokud je pro náš turnaj stanoven statut POHÁRU ČNS ,tak pro něj také platí pravidla která určil pro POHÁR svaz a která konečně kopírují i pravidla pro dlouhodobou mistrovskou soutěž . A pokud se nepletu ,tak ty říkají v souvislosti s POHÁREM ,že jeden hráč nemůže hostovat resp. hrát za druhý tým pokud již v dané sezoně nastoupil za jiný ( svůj domácí ) . Faktem je ,že pohár dvě sezony překrývá ,ale pořád ještě asi platí soupiska původního oddílu a podle ní je hráčem toho klubu za který hrál v sezoně 2005 . Tak tomu alespoň rozumím JÁ . Tato vaše otázka by tudíž měla asi spíše směrovat na svaz k STK . Jinak pokud by byl náš turnaj běžný ( nikoli do poháru ) , tak by samozřejmě mohl startovat kdokoli za kohokoli.

Ale pro jistotu opravdu doporučuji radši dotaz na STK svazu.0

Odpovědět
Knop Gerhard13.01.2006

Takže definitivně (snad) k účasti hráčů ročníku 1986 v turnaji dorostu v Tachově. Níže přikládám odpověď, kterou jsem zde dával na téma založené tehdy "Rokosem" :

Knop Gerhard (02.12.2005 16:03): Startovat mohou ročníky podle Soutěžního řádu. Bohužel SŘ nepamatuje na soutěže, které jdou přes 1.1. a tudíž letos za dorost mohou startovat hráči 1986 a mladší, ale od 1.1. již pouze 1987 a mladší.

VV ČNS nemůže rozpisem upravit SŘ tudíž ani toto pravidlo změnit. V obou soutěžích (u žáků se jedná pouze o jiný ročník) se jedná o jeden turnaj, který mohou odehrát "starší" hráči.

Doplním citaci zápisu z jednání V ČNS, který projednal návrh na změnu Rozpisu ČNS v této otázce (tento zápis je již několik týdnů na www.nohejbal.cz v sekci vedení/zápisy - tedy jako tradičně):

8.5. a) : VV ČNS metodicky vykládá ustanovení Rozpisu Poháru ČNS ohledně věkové kategorie tak, že je nutné postupovat dle Soutěžního řádu a tedy např. hráči ročníku 1986 nemohou nastoupit do Poháru ČNS v roce 2006 v kategorii dorostu.

Dále ještě doplním :

  • Soutěžní řád je nadřízený Rozpisu soutěže

  • Rozpis soutěže poháru (již několik let u mužů a nyní i u mládeže) řeší otázku, kdo může za které družstvo nastoupit. Jaký hráč (věkově) může nastoupit řeší Soutěžní řád, proto to neřeší rozpis.

  • pokud jde o Propozice, je dobré, že jsou zveřejněny, ale jště nejsou schváleny (pokud se podíváte do termínů, které souvisí s pořádáním turnaje Poháru zjistíte, že přihláška na pořadatelství měla být do 20.11.05, propozice na svazu do 7.1.06 a teprve po jejich schválení bych je zveřejňoval

  • je dobré, že má p. Kubek zájem pořádat Pohár ČNS, ale přivítal bych, kdyby někdy byla tato rozhodnutí učiněna dříve (např. dle rozhodnutí VV ČNS o termínech), pak se vyhneme "chaotickým a pod tlakem času řešeným diskusím". (i když je úplně nezrušíme)

Nejvíce mne děsí, že zápisy z VV nečtou ani funkcionáři ČNS.0

Odpovědět
Anonym13.01.2006

a přitom se stačilo podívat do Soutěžního řádu...takže v Tachově už ti velcí malým nenařežou :-)0

Odpovědět
kubek13.01.2006

Tak po příspěvku Gerharda Knopa je jasné,jak to svaz určil.

Tj. žáci 90 již musejí hrát za dorostence a obdobně u dorostu , kdo pro sezonu v roce 2006 nesplňuje podmínky startu za dorost ,nemůže u nás v Tachově hrát.

Možná je důležité ale hned říct ,že již teď se lidé na svazu kolem POHÁRU mládeže zamýšlí nad tím ,jak jej upravit pro nový ročník 2006,aby k těmto zádrhelům nedocházelo.0

Odpovědět
Anonym19.01.2006

Mohl by pan Kubek napsat seznam pdosud přihlášených týmů v obou kategoriiích?0

Odpovědět
kubek19.01.2006

Žáci:

Planá,Č.Budějovice,K.Vary A,K.Vary B,Prostějov,Aš,Vřesová,Zruč A?,Zruč B?,Žďár nad Sázavou,Trhové Sviny,Počerady ?

Dorost :

Planá,Č.Budějovice,K.Vary A,K.Vary B,Prostějov,Kotlářka A,Kotlářka B,Vřesová,Žďár nad Sázavou,,Plzeň B.Hora A ,Plzeň B.Hora B, Počerady ?,Hlavenec,Řeporyje,Plazy,Horažďovice,Pankrác,Bělá,...ještě se čeká na Vsetín a Čakovice,ČELÁKOVICE0

Odpovědět
kubek20.01.2006

Dnes ještě došla přihláška ČELÁKOVIC0

Odpovědět
kubek24.01.2006

upozornění , zítra končí termín pro přihlášky na náš turnaj v Tachově 28.1.20060

Odpovědět
hmm25.01.2006

prihlasil se teda nakonec jeste nekdo? Co ten Vsetin?0

Odpovědět
Vít Zgarba26.01.2006

Vsetín odložil plánované soustředění a do Tachova pošle dvě trojky.0

Odpovědět
Kopis28.01.2006

Jak to vypadá? Má někdo aktuální informace?0

Odpovědět
Anonym28.01.2006

Vypadá to dobře...0

Odpovědět
Wojtas28.01.2006

Vyhrála to Kotlářka (Rosina,Putík,Hlavička)
a nejlepším hráčem byl vyhlášen Aleš Hlavička.0

Odpovědět
Wojtas28.01.2006
  1. Kotlářka

  2. Vsetín "A"

  3. Plzeň Bílá Hora

  4. Vsetín "B"

  5. Čelákovice

  6. Pankrác0

Odpovědět
Anonym28.01.2006

Čelákovice skončili na 4.místě0

Odpovědět
honza28.01.2006

Jak dopadl Prostějov?0

Odpovědět
Ondra29.01.2006

V Prostejove jsou nejvernejsi fanousci nohejbalu. Aby se podivali na pekny nohejbal, jeli pres celou republiku... :)0

Odpovědět
Anonym29.01.2006

Je pravda, že prostějováci v čele s Chlupem nezvládli páteční večer v Tachově a ráno nebyli schopni nastoupit k turnaji? Něco takového jsem zaslechl. To má asi prostějovský Sokol hodně peněz, když si tak jezdí na výlety po republice. Je vidět, že jejich hráči dorůstají do problematického věku. Jen aby to pan Beneš zvládl ukočírovat.0

Odpovědět
Benešov29.01.2006

Nechápu na co narážíte, nevíte, co je náhlá viroza? Správný trenér je nejen hecíř, taktik, psycholog, ale i praktický lékař s rychlou diagnózou.0

Odpovědět
Beneš30.01.2006

Pokud se týče toho večera, prostějovští to zvládli, pouze nedodrželi večer stanovený návrat. Vedoucí mužstva po konzultaci se mnou je správně do soutěže nepřihlásil. Pokud totiž chceme, aby v budoucnu byl nohejbal někde jinde, než je dnes, měl by tak činit každý trenér dorostu i mužů- bohužel v tomto jsem asi vyjímka. Jinak se nebojte toho "ukočírování", nechejte to na prostějovském vedení. Oba kluky znám od jejich začátků, jsou to féroví a dobří kluci a jde mi o jejich další výkonnostní růst.0

Odpovědět
kubek30.01.2006

Konečné pořadí družstev žáků:
1)Liapor Karlovy Vary „A“
2)Sokol Prostějov
3)Elna Pčerady
4)TJ Žďár nad Sázavou
5)TJ Zruč –Plzeň
6)TJ Trhové Sviny
7)Liapor Karlovy Vary „B“
8)Liapor Karlovy Vary „C“
9)SKPP ZÚ Planá
Konečné pořadí družstev dorostu:
1)Kotlářka Praha „A“
2)Vsetín „A“
3)Bílá Hora Plzeň „A“
4)Čelákovice Praha
5)Vsetín „B“
6)Pankrác Praha
7)TJ Plazy
8)Liapor Karlovy Vary
9)České Budějovice
Nejlepší hráči :
Žáci - Matěj Medek – Liapor Karlovy Vary
Dorost - Aleš Hlavička – Kotlářka Praha0

Odpovědět
:)30.01.2006

4)Čelákovice Praha :)))0

Odpovědět
Anonym30.01.2006

prostějovští to zvládli, pouze to nezvládli0

Odpovědět
Anonym30.01.2006

nedodrželi stanovený návrat asi o 3-4 hodiny, to jde...0

Odpovědět
Mirek30.01.2006

milý starosto anonyme i ostatní.

Do Tachova nejeli jen tito dva kluci,takže co se týče dopravy dvě auta by jela v každém případě.Výsledek ukázal že máme solidní základnu(nikdo není nenahraditelný)a za další nevím jak jsi na tom s věkem ale jako rodič jsem trnul hrůzou a nemohl spát,to mne čekala druhý den jízda domů s autem plným kluků na které doma čekali jejich rodiče.Asi nejsem tak otrlý jako vy borci.Navíc jeli sportovat a ne praktikovat své pubertální nápady.S pozdravem sportu ZDAR!!!!!0

Odpovědět
Mirek31.01.2006

Co je borci,došly vám argumenty,nebo stačilo mé vysvětlení?0

Odpovědět
Anonym31.01.2006

to mireček-no, do mrtvol se nekopá0

Odpovědět
josef31.01.2006

Včera bylo u nás hodně špatný počasí,ale dneska jako zázrakem
od rána úplně jasno.Ale když jsem otevřel tuhle stránku,tak

jsem zjistil,že to nebyl zázrak,ale došlo na pravidlo,že pokud jedno užitečný zvířátko reje,tak je druhej den vždycky hezký počasí.Možná snad turnaj v Mírově nebo podobným zařízení by mohl napříště zamezit takovým nechutnostem,jako že je někdo mladej a občas ulítne.Pro ty kluky snad zkušenosti k nzaplacení.Jinak pro Mirka přeji krásný a slunečný den i do Prostějova.Doufám že rejpalové do léta nevymřou.Tam bude teprve třeba pěkného počasí.0

Odpovědět
Anonym31.01.2006

anonyme, jsi vůl, tvoje argumenty se rovnají malému dítěti0

Odpovědět
Anonym31.01.2006

to mirek: jaký výsledek?0

Odpovědět
A. Stehlík31.01.2006

Tak kdo byl tedy čtvrtý? Čelákovice a nebo Vsetín?0

Odpovědět
777777731.01.2006

Na svazovým webu Čelákovice.0

Odpovědět
Anonym31.01.2006

to Mirek:zajimalo by me jaky vysledek mel prostejovskej dorost?Predpokladam ze asi dobrej ale v devitce nebyli!0

Odpovědět
Anonym31.01.2006

A kde jsou Horažďovice?Koupily dorosteneckou ligu a nikde nic.Přihlásily se do Poháru?0

Odpovědět
honza01.02.2006

prostejovskej dorost podle me vubec nenastoupil, chlup s valentou dostali trest za nedodrzeni vecerky. A jediny prostejovak Mira Drobil hral za Zdar, co sem se dozvedel. Kdybych se v necem mylil tak se omlouvam.0

Odpovědět
Ondra01.02.2006

Horazdovice byly ve skupine s Kotlarkou, Vsetinem B, K.Varama a Plzni B, nepostoupily. Docela by me zajimalo, jak bude vypadat liga pristi rok. Horazdovice ji koupily? Kdo jeste?0

Odpovědět
Čermák01.02.2006

Pěkně jsem si početl a zároveň pobavil!Podívejme se, pan Mirek trnul hrůzou!Asi měl proč! Já bych se asi taky třásl před rodiči hochů, kterým jsem jako vedoucí povolil"vycházku".To že nedodrželi stanovaný čas návratu je jiná věc.Podstatné je to, že vedoucí, trenér, zkrátka dospělý člověk povolil patnáctiletým klukům /které měl na starosti/ volný pohyb a potom aby uklidnil své svědomí udělá to co udělal-zakáže start. Mirek D. prý hrál za Ždár, jestli pak by kluci hráli, kdyby měl Mirek startovat za Prostějov? Zajímalo by mě, jak dlouho se pan Mirek věnuje práci s mládeží? Já s mládeží pracuji v různých oborech už 20 let, tak si myslím, že si o věci umím udělat alespoň "trochu" obrázek. Můj názor: prostě to nezvládl pan Mirek!0

Odpovědět
honza01.02.2006

to cermak: nemuzes posoudit situaci, ktera nastala, ale pokud je pravda to co sem slysel, tak to asi nebyla zas takova skandalni vec, aby kvuli tomu byla prostejovska sestava odhlasena z turnaje. Bude v tom asi neco jineho.0

Odpovědět
Beneš02.02.2006

Prosím všechny, kteří kolem tohoto debatují, aby celou věc ukončili. Jediným, kdo může o situaci v Tachově a jejich řešení diskutovat jsem já (i když jsem tam nebyl)protože jsem vedoucím a současně trenérem hráčů, znám jejich povahu, nálady, herní stránku, psychický stav atd.Dovolte mi tedy v klidu celou věc vyřešit a zbytečně nejitřete vášně. U jiných celků takové úlety hráčů bývají téměř normální, ale já chci být jiný a chci, aby kluci pokračovali v takovém růstu a přístupu k nohejbalu jako dosud, tak to prosím všichni mimoprostějovští i domácí nekomplikujte. Díky za pochopení.0

Odpovědět
Anonym02.02.2006

No, když jsem viděl chová prostějovského doprovodu (rodiče apod.) ne několika turnajích resp. zápasech, tak je tam u vás živo až moc. Tolik choleriků na jednom místě se hned tak nevidí. To maj kluci pěknej příklad.0

Odpovědět
???02.02.2006

Tak jediným kdo v tý věci může diskutovat si ty? To si pěkně podiskutuješ.....0

Odpovědět
Mirek Drobil04.02.2006

Poslouchejte vy bando urejpanců(každý ví koho tím myslím),rozmazáváte banální věc asi z nedostatku jiné zábavy.

To že Richard měl zdravotní problémy a nemohl jet je věc jedna,to že já nejsem vychovný pracovník ale jen (fotr)který se snaží pomáhat a hlavně vozit kluky ve svém volném čase (kdy si ostatní rodiče sedí na zatku u televize nebo u piva)protože to dělám rád a protože tam mám dva kluky.Myslím že výchova je na rodičích a to že jsou někteří vychovaní tak že prostě oznámí že (jdou ven) a nerespektují ani čas návratu ,to netrpím u svých a nebudu ani u jiných.Takže pane Ćermáku já mám svědomí čisté.Jinak kluci měli hrát spolu,proto Mira hrál za Źďár,nemusí ostatní trpět za lajdáctví druhých.Ještě pro Honzu,nevím co Ti tzv.Chlup ublížený chudáček napovídal ale když místo v deset příjde o půl druhé(to se nechci vyjadřovat k dalším okolnostem )tak si myslím že to není až taková banalita.Takže se bavte pánové!!!!!0

Odpovědět
Anonym04.02.2006

S tím zatkem jsi zvetnul ladku hotně visoko!!!0

Odpovědět
castor04.02.2006

Tak sem se rozhodl ze taky prispeji troskou do mlyna,vzhledem k tomu ze znam vsechny zucastnene.Vec ma z meho hlediska 2 strany.Tou 1. je,ze jsou to proste mladi zacinajici teenagereri u kterych se neco podobneho dalo drive nebo pozdeji cekat,protoze sme to proste delali vsichni a myslim ze zvlastni by naopak byl nekdo komu by se neco podobneho nikdy nestalo.Tim nechci rict ze jejich chovani schvaluji,preci jen nejaka zodpovednost by tam byt mela ale tak stalo se a pro jednou se to da prominout.Jina stranka veci je take respekt z treneru a vychovatelu,ktery tu evidentne neni az tak veliky,preci jen jedna vec je,jak se hraci chovaji pri treningu a druha,co o svych trenerech vykladaji jinde ;) Tou 2. a zaroven stinnou strankou veci je,ze tento v podstate radoby vylet je jiste financovan z pokladny Sokola Pv a tedy ma dopad na nas vsechny,tedy i muze.Zde bych rad vyzval p. Benese aby se k teto veci vyjadril,jake ucinil opatreni a nebo jake bylo pokarani jak z hlediska trenera tak i funkcionare pro one hrisniky,aby se podobna vec jiz neopakovala a sokol to nestalo zbytecne (vyhozene) penize,protoze co se prerozdelovani penez tyce,je p. Benes obcas az prilis jednostranny.

PS:S p. Drobilem v podstate souhlasim az na jednu vec a to ten ublizenej chudacek.Nemyslim si ze si Kuba alias chlup hraje na machyrka a ublizenyho chudacka a pravdou je ze by mohl protoze talent k nohejbalu proste ma a ne malej,podava stabilni vykony a pritom si na hristi na nic nehraje,nemachruje,nehecuje proste pohodar a pokud by chtel z pv nekdy odjit do perspektivnejsiho klubu tak by mu to vedeni melo umoznit.

PPS:Anonymni prispevky jsou nespis psany z duvodu aby se pak konkretni clovek nestydel za sve vyroky protoze vetsinou ani nevi co mele a nemelo by se na ne vubec odpovidat :)

Tot vse, Peace ;)0

Odpovědět
Jirka Novák04.02.2006

A ty se jmenuješ Antonín Castor nebo Martin Castor, no vlastě to je jedno. Hlavně že se umíš, na rozdíl od anonymů, krásně podepsat :-(((0

Odpovědět
castor04.02.2006

Vazeny pane Novaku,ja se vyjadroval o problemech tykajicich se Prostejova a zde vsichni vedi kdo se pod onou prezdivkou skryva a proto nevidim jediny duvod proc bych se Vam mel predstavovat a koneckoncu,Jirku Novaku je v ČR az az,kdezto je jsem jedinecny ;)0

Odpovědět
Jirka Novák04.02.2006

castorovy prispevky jsou nespis psany pod pYezdívkou z duvodu aby se pak konkretni clovek nestydel za sve vyroky protoze vetsinou ani nevi co mele a nemelo by se na ne vubec odpovidat :)0

Odpovědět
castor04.02.2006

Ale no tak pane Novak :) zkusme taky neco z vlastni hlavy at si nemusi vsichni myslet ze vse co je ve vasich silach a hlave,jsou pouze ty 2 duchaprazdne a troufam si rict,naprosto zcestne vyroky.Myslim ze vice nez vhodne by bylo zanechat veskerych sympatii vuci me osobe a mluvit spise k tematu.0

Odpovědět
castor04.02.2006

Nedovolim si jeste se nezeptat,co ze je to vlastne ta pYezdivka?0

Odpovědět
Jirka Novák04.02.2006

Překlep.0

Odpovědět
Mirek Drobil04.02.2006

Myslim že jsem pochopil o co tu jednomu člověku jde,protože tato stránka je plná překlepů a chyb.Chci hlavně znovu zdůraznit že do Tachova jelo více kluků,takže žádné auto nejelo zbytečně.Co se týče Kubu,nikdy jsem netvrdil že je namachrovaný a že nepodává dobré výkony,jen nechápu proč trucuje.Myslím že je ve věku kdy by měl pochopit a přiznat chybu,známe se dost dlouho aby věděl že jsem mu vždy fandil protože dobrý hráč je.Jen si myslím že na to trochu hřeší.To co jsem udělal bych udělal i každýmu z obou mých kluků.Ublíženým chudáčkem jsem ho nazval proto že ho z něj děláte vy.0

Odpovědět
castor05.02.2006

Zde bych si dovolil malinko nesouhlasit,nemyslim si ze je nutne aby kvuli jednomu hraci vyjizdela cela prostejovska flotila,jiste ze puvodni zamer by zcela jiny ovsem po tom co se stalo se pro ostatni hrace a jejich doprovod stal turnaj pouhym vyletem a pobavenim coz si nedovedu dost dobre predstavit,pokud bych podobnou situaci prevedl na nas muze,jinymi slovy by nam p. Benes neproplatil ani korunu a v tom je onen hlavni rozdil,jinak totiz pohlizi na sve "chlapecky" a nas muze coby prizivujici se odpad.Osobne jsem velmi zvedav na jeho vyraz ve tvari az mu jeho sverenci reknou ze chteji odejit do perspektivnejsiho klubu,slysel sem ze neco podobneho se jiz prihodilo :)Jeste se vratim k chlupovi,nemyslim si ze je nebo si hraje na ukrivdeneho a podle meho je dost vyspelej na to aby si nechal od nekoho neco nakecavat,ma svoji hlavu.0

Odpovědět
Anonym05.02.2006

A nemůže být jeden z problémů to, že má právě svojí hlavu??0

Odpovědět
meli05.02.2006

Par dnu uz sleduju tuhle diskuzi a nezbyva mi nic jineho nez take prispet.
V podstate souhlasim s Mirou Drobilem, ale i s Castorem.

Uplne zbytecne se to tady rozmazava, Chlup s Valentou jsou proste ve veku kdy vzdoruji jakymkoliv autoritam a ruku na srdce, nebyli jsme jini. M. Drobil udelal spravne ze je nepustil do turnaje, ale p. Benes by se k tomu mel take postavit celem a pozadovat po tech dvou hracich nahradu za zbytecne vynalozene prostredky, ktere by mohly byt vyuzity napr. k proplaceni turnaju apod. nejen mladeznikum... Tento vychovny prostredek ale splni svuj ucel jen tehdy, pokud to p. Benes nepoda jen tak, aby zavrel nam muzum usta....0

Odpovědět
honza06.02.2006

Jak to tu tak sleduju tak také přidám svůj názor k výše uvedeným připomínkám.

Na každého by se mělo jít stejným metrem. Ať jde o kohokoliv. Mirův krok byl nečekaný, protože nikdy k ničemu takovému nedošlo a pokud došlo, řešilo se to jako běžná omluvitelná věc (což se zřejmě předpokládalo i v této situaci).

Podle mého názoru byl ale v tomto případě trest až příliš krutý, vzhledem k tomu, že zmíněná dvojice hráčů nebyla na druhý den nijak poznamenána probdělou nocí. Věc se měla řešit v poklidu a mezi hráči, vedoucím mužstva a trenérem, např. s následným trestem neúčasti na některém z dalších důležitých turnajů. Tímto je ale neomlouvám! Není dobré jen chválit (jak to do této chvíle chodilo), ale v některých chvílích i zařvat v mezích míry. Unáhlená reakce vyvolala vlnu spekulací, které mohou uškodit do budoucna hráčům, ale i oddílu.

Hráči jsou bohužel zvyklí na naprostou volnost, jak na turnajích, tak i zejména na tréninku, což vede k nepříliš vysoké autoritě trenéra u hráčů (zejména těch mladších), které jsou vidět i v mužském družstvu Sokola Prostějov. To je podle mě fakt, díky němuž se tomuto mladému celku stále nedaří dostat do vyšší soutěže. Hráči tohoto věku nejsou schopni podávat stabilní vyrovnané výkony, když je nedokáže nikdo ukočírovat a v klíčových momentech podpořit k získání potřebné sebedůvěry a nepřidává jim ani atmosféra v oddíle. Místo zlepšení této situace je na muže pohlíženo jako na neschopnou bandu, se kterou je veškerá práce zbytečná a mužský nohejbal je hozen na vedlejší kolej. S tímto faktem někteří hráči raději končí, protože nic s touto situací nenadělají a jsou tímto jednáním znechuceni. To je fakt, který se momentálně děje.

Jde o interní problémy, které někteří "anonymové" nemusejí pochopit. Proto prosím, aby zbytečně nereagovali tradičními tupými připomínkami. Děkuji.0

Odpovědět
Beneš06.02.2006

Již dříve jsem napsal, že celý turnaj byl uzavřen a to jak po personální stránce (u dorostu budu vedoucím a přítomným funkcionářem na turnaji pouze já, nebo dorost nepojede vůbec) tak i pohovorem s oběma hráči i rodiči. Pokud se týče vynaložených prostředků, ty budou uhrazeny formou bezplatného odvozu dorostu k dalšímu turnaji.Jinak pokud se týče připomínky Honzu k volnosti a autoritě trenéra, u mládežnických celků žádná přílišná volnost není , hráči trenují tak jak se má trénovat a výsledky jsou myslím viditelné. U mužů to bohužel tak není, výsledky je možno vidět také a já z toho určitě radost nemám - protože vrcholem snažení všech by měl být finální výsledek mužů. Nechť si zhodnotí sami činnost a vedení svých trenérů a nabídnou jiné lepší řešení.Jen se podívej na současnou účast a způsob treninků u mužů a srovnaj to s účastí a zúpůsobem treninkem žáků - neskutečný rozdíl! Pevně věřím, že vše se bude již řešit interně na schůzi oddílu.0

Odpovědět
honza06.02.2006

Občas vidím co všechno si někteří dovolí na tréninku, což by se asi za dob p. Kroupy nestalo. To je z doslechu, protože jsem jej jako trenéra nezažil. Jinak je v Prostějově práce s mládeží na vynikající úrovni, jen by to chtělo trochu přitvrdit a sjednat si větší respekt. A to není jen můj názor.

Není se čemu divit, že tréninky mužů vypadají tak jak vypadají.

Interní schůzi navrhuji už asi půl roku, ale stále se nic neděje. Tady jsem se ozval, protože se tu objevili příspěvky od jiných hráčů, takže mi nedalo taky reagovat. Jinak souhlasím, že vše by se mělo projednávat na schůzi, které se snad někdy dočkáme...0

Odpovědět
Mirek06.02.2006

Je mi ti hloupé ale po třetí musím opakovat že do Tachova jeli hlavně žáci kteří mají ČP už dobře rozehraný( a to i zásluhou kluků co odešlí do dorostu)takže prosím vás lidi přestaňte už blbnout s flotilama a zbytečně vyhozenýma penězma.Jela by stejně dvě auta,do pr....Navíc si myslím že v takto obsazeném turnaj druhé místo je velice solidní výsledek

V Tachově jsem se setkal ze strany trenérů se souhlasnými připomínkami vůči tomuto problému,bohužel už ne na těchto stránkách asi jsem já ten hříšník,proto bych chtěl poděkovat melimu za výraz solidarity,jen mě mrzí že neustále bezhlavě spolu s castorem omýláte finanční otázku.Dotýká se to nás fotrů kteří ty kilometry jezdí a nesedí doma na zaTku ,,že pane anonyme".0

Odpovědět
honza06.02.2006

Hříšníkem rozhodně nejsi. Jde o to, že takový problém by byl normálně lehce omluvitelný. Za takový prohřešek je ale nutné udělit trest, s tím já souhlasím. Ale tím odhlášením z turnaje utrpěli všichni, jak oddíl (který by jinak mohl získat nějaké body do poháru), tak i Mira, kterej nakonec neměl s kým hrát a musel nastoupit za Žďár. To je myslím škoda.0

Odpovědět
Mirek06.02.2006

Honzo asi jsi nečetl můj mail věděl by jsi proč jsem to udělal,nechci to rozmazávat ve fóru.Chci ještě dodat dost důležitý fakt že se obouváte do nesprávného člověka,Rišu jsem byl nucen postavit před hotovou věc,stejně jako Karla,bohužel jsem se nemohl dovolat a po zahájení turnaje už bylo pozdě.A jestli někomu leží v žaludku ty dva tisíce které jsem dostal na benzín tak je vrátím,ale....Ublížit jsem nechtěl nikomu ani těm dvěma ani Mirovi(také byl naštvaný že si pořádně nezahrál)ale nikdo z vás se asi neumí vžít do situace když se ti vrátí kluci ve věku čtrnáct a patnáct let v půl druhé a to až na zavolání paní ze Žďáru.Myslel jsem že se ,,chytnou za nos" a ne že začnou dělat věci na truc s tichým souhlasem rodičů jak jsem si všiml i veřejným některých z vás.Nevím co hledá ,snad mančaft kde mu to budou trpět, protože si nemyslím že by na tom byl Prostějov špatně.Nebo že by snad byli pod jeho úroveň,třeba to byla pro něj jen dobrá záminka.4lověk který to myslí se sportem vážně se chová jinak,bohužel tak to cítím a myslím že mě znáš dost abys věděl že to myslím dobře,pokud si ale někdo myslí že nohejbalu škodím a přesvěčí mne o tom že by si hráči v žakovské kategorii měli dělat co chtějí tak mu tento post sice nerad ale přenechám.Tímto bych chtěl tuto nepříjemnou kauzu alespoň pro mne uzavřít.Ještě jednou SPORTU ZDAR .........(nebo chlastu?)0

Odpovědět
honza06.02.2006

Mail jsem si četl až teď a máš tam už i odpověď.0

Odpovědět
meli06.02.2006

Nedá mi to a opět musím reagovat.

Musím nesouhlasit s Honzou ohledně lehce omluvitelného problému... Chtěl bych Honzo vidět tebe jak by ses zachoval, kdyby se ti 15tiletí kluci, za který zodpovídáš, vrátili ve 2 ráno a tys ani nevěděl kde jsou... Bylo prostě potřeba těm dotyčným ukázat, že si podobné excesy nemohou dovolovat. Že se k tomu postavili tak jak se postavili a trucují je věc druhá. Ale to jen ukazuje na to, že práce trenéra není jen o sportovní stránce...

Netýká se to jen Chlupa s Valentou, ale i ostatních žáků ( dorostenců ). Prostě autorita trenéra nějak nefunguje a určitě si toho na turnajích i na tréninku všimli i ostatní...

Co se týče mužů, tak situace se hezkých pár let nezměnila a já to vidím tak, že se ani nezmění. Nějaká interní schůzka je naprosto bezpředmětná, protože stejně se nikdy nic nevyřeší a obecných keců ve smyslu "uděláme pro to všechno" apod. jsem si už vyslechl dost. Proto předem u mě účast na případné schůzce nečekejte, vím o lepším využití mého času, kterého nemám nazbyt. Co se týče toho jak píše p. Beneš : ..."účast a způsob treninků u mužů" ..., tak k tomu můžu dodat jen toto. Účast na tréninku by byla určitě vyšší, bavím se teď o středečním tréninku. Na rozdíl od žáku chodí většina z nás do práce a když trénink začíná v osm večer a druhý den brzo ráno musíte vstávat, tak si dobře rozmyslíte jestli na trénink půjdete nebo ne. Navíc hrají za nás 2 kluci z Čechovic u Olomouce, kteří musí dojíždět...Netřeba snad dalšího komentáře. Každý rok si stěžujeme a chceme dřívější termín, jenže se opět jako každý rok projeví "podpora" mužského nohejbalu a přednost dostanou staří sokoli, kteří se po jistě vyčerpávajícím dnu potřebují vyprdět... Oceňuji práci p. Beneše s mládeží, jen je škoda, že se podobné pozornosti nedostává také mužskému celku Sokola I Prostějov. Vedení a způsob tréninků absolutně postrádá jakoukoliv koncepci a dá se říct, že na zlepšování výkonosti, taktické vyspělosti a ostatních herních aspektů se nijak nepracuje a tomu také odpovídají výsledky...

Nechci nijak shazovat nynější trenéry, ale v současné době u mužů prostě chybí trenérská osobnost, která by tomu všemu nastolila nějaký řád a kterou by všichni hráči respektovali.

Pokud se tohle vyřeší, budu rád. Osobně tomu ale nevěřím a domnívám se, že mužský nohejbal bude stagnovat do té doby než dorostou dnes nadějní mladí kluci.

Jsem zvědav zda se k tomu vyjádří někdo ze zástupců oddílu, např. p. Faltýnek jakožto predseda...Nechám se překvapit.

Radek Omelka alias Meli0

Odpovědět
honza06.02.2006

Meli, asi jsi mě nepochopil. Psal jsem, že podobné prohřešky se řešili jako běžná věc. S tím já rozhodně nesouhlasím.

Pokud jde o muže, je velká škoda, že v něm není takový zapálený člověk jako je p. Beneš v žákách. To ovšem není jeho chyba, protože mládeži dává maximum a z jeho pozice mu ani nepřísluší se starat o muže. Pokud vím, tak v oddíle zastává funkci trenéra mládeže. Z pozice starosty Sokola nemůže řešit problémy každého oddílu (nohejbal, zápas, věrná garda, ...). Předsedou oddílu je již zmiňovaný p. Faltýnek, který by měl podobné problémy řešit, což se neděje. Stejně jako otázku financí by měl mít na starosti předseda oddílu (nebo nějaký pokladník, který momentálně není) a předešlo by se tím veškerým spelukacím o rozdělování peněz.0

Odpovědět
Ostravar06.02.2006

Hoši jen tak dál !!! Fakt mě to tu začíná bavit !!!0

Odpovědět
castor07.02.2006

Nemohu nez prispet,po tom co jsem precetl prispevky meliho a honzy,vidim ze sme vsichni naladeni na podobnou notu ale nikdo vlastne neni schopen poradne rict naplno co si vlastne mysli.

Nejdrive k p.Benesovi,plne chapu ze zde nechce rozmazavat verejne fó pá a snazi se vse rychle zamest pod stul se slovy ze o vsem rozhoduje on sam a nikdo jiny a vse bude probrano na interni schuzi.Vetsinou to ovsem dopada tak,ze sice sedi v cele stolu jak se na funkcionare a trenera slusi,ale bohuzel povetsinou s utapnutym vyrazem,hlavou v dlanich a nejspis myslenkou ze schuze by se uz mela co nejrychleji ukoncit protoze v telocvicne uz na nej cekaji mladi sverenci tak aby mu neco neuniklo.Pak veskera prace pada na p.Faltynka ktery je z toho tak zmaten,ze mele pate pres devate a ve vysledku se jen nekolikrat presvedcime o tom,ze vsichni pro nas delaji vse,mame vseho dostatek a tak neni duvod si na nic stezovat (realita je pochopitelne jina) to si pak clovek opravdu rozmysli,zdali svuj drahoceny cas radsi neinvestovat lepe.Abych jen nekritizoval tak musim uznat,ze s zaky dosahl p.Benes vybornych uspechu a vlozil do jejich treningu pravdepodobne maximum a neni tedy divu ze,v kombinaci s talentovanym zactvem se vysledky dostavuji.Ovsem prave talent je nedilnou soucasti bez ktereho by to proste neslo,chvastate se tu vysledky ktere jsou ale z 90% tvoreny prave talentem,nema cenu si nic nalhavat,kdyby jste nemeli klaudyho tak nemate nic.Ano jiste namitnete ze mate vicero kvalitnich hracu a je to samozrejme pravda,ovsem vetsina titulu nalezi prave kubovi protoze je to hrac ktery tvori zaklad cele hry a prave proto se bojite pustit ho tam,kam by sam chtel.Nejste jedini,kdo mel vysledky,jen je proste jina doba,vice prilezitosti pro mlade hrace,vice turnaju,vice vseho.Kdyz se vratim nekolik let do zpatky a srovnavam,kdyz jsme vybojovali napr. postup na republiku a nastupovali v Ml.Boleslavi v roztrhanych polskych sustakovkach a svacinou z domu,proti tomu dnesni zaci ve znackovych kompletech s prijimenim na zadech a pecenymi kuraty az na hriste...hmm doba je opravdu ponekud jina :) Dalsi vec je jak se temto hracum povede az opusti one dorostenecke rady,protoze pak uz ve hracich az takovy markantni rozdil neni a vyniknout je mnohem tezsi.Vratme se ale k muzum,coz me momentalne zajima mnohem vic.Zde bych chtel opravdu podekovat panum Kubacovi a Pavlovskemu za jejich vynalozene usili,cas a nervy kterymy se alespon snazili udrzet muzsky celek na nejake slusne urovni.Je potreba si ovsem rict,ze pokud nebudeme mit alespon z poloviny takovou peci a trenera jako maji zaci,tak s nejvetsi pravdepodobnosti nebudeme dosahovat jinych nez krajskych vysledku a ted uz zalezi jen na vedeni,zdali se nad tim zamysli a nebo cely muzsky celek definitivne pohrbi.

Tot asi tak vse co bych k diskuzi jeste dodal.
Kamil Husarik aka Castor0

Odpovědět
Mirek07.02.2006

pro Meliho: Nevím o kterých mladých nadějných klucích mluvíš protože jak tak pročítám tyhle stránky prostějovský nohejbal má jen jednoho talenta(Honza ví).0

Odpovědět
Beneš07.02.2006

K připomínce Kamila : Nejsou žádné značkové komplety a pečená kuřata až na hřiště, ale tvrdá a někdy až úmorná práce s klukama, kteří si většinou dají říct a plní to, co od nich trenér chce. Vy nezúčastnění většinou pouze vidíte to pozlátko, tituly atd. a nevíte co vše se za tím skrývá. Vzpomínám si, jakjsem Kamile právě Tobě na treninku radil, kde máš před smečem stát a odseknul jsi mi, že hraješ za muže a tam se hraje jinak. Další hráč mužů (P.Nový) na mou připomínku při dorosteneckém turnaji, že stají ve hřišti reagoval slovy, že když bude stát za čarou nic nedoběhne atd. atd. Bohužel s Vámi to bude mít těžké asi každý trenér. Mám toho na srdci víc, ale když chcete kritizovat věci u žáků, musíte o tom něco vědět. Nic nechci zamést pod stůl, ale do nohejbalu jsem po létech opět vstoupil, abych Prostějovu pomohl a ne jej zakopal.Řekl jsem, že peníze se rozdělují a budou rozdělovat dle dosahovaných výsledků, pomoci a vztahu hráčů ke své jednotě a ta u mužů je na bodu 0. Jinak řečeno, jak se mužská část chová k jednotě, tak se jednota bude chovat k mužskému nohejbalu. Pokud se to někomu nelíbí, může hledat zázemí u těch, kteří do celku krajské soutěže budou ochotni investovat statisíce.Teď z jiného soudku. Kolik Vás chodí nyní na treninky, jak působíte na Kubu, asi by jste měli největší radost, kdyby odešel, proč jste vyštvali Pluháčka, který vyhrává turnaje v širokém okolí a ať je jaký je - je to zkušený nohejbalista, který ten sport má rád. Není chyba i u Vás? Ale asi ne, je vždy jednodušší hodit vše na výbor, jednotu , trenéry atd.0

Odpovědět
rodič z Tachova07.02.2006

to pan Mirek: Tato debata se posunula z Tachova do Prostějova a teď už řeší jen interní problémy Vašeho oddílu, ale já bych rád dodal za většinu zúčastněných rodičů, kteří se do Tachova přijeli podívat - klobouk dolů za Vaše rozhodnutí. Potrestání kluků zákazem hry bylo z hlediska výchovy (a mého postoje rodiče jiného 15letého hráče) naprosto na místě, protože tohle si kluk v 15 skutečně nesmí dovolit. A ať si každý říká o jakémsi hráčském růstu co chce, myslím si, že jste rozhodl správně - a vrátí se to v dobrém i těm klukům, protože příště už si dají 100% pozor.0

Odpovědět
honza07.02.2006

Castor to napsal možná až příliš drsně, ale víceméně má pravdu.

Nesouhlasím, ale s tím, že za všemi úspěchy stojí právě Chlup, což se na několika turnajích i ukázalo. Je to samozřejmě výborný hráč, ale kolem něho vyrostlo mnoho dalších nadějných hráčů, na které se zapomíná. Ti nejmladší žáci mají před sebou možná ještě zářivější kariéru. Je to i tím, že mají možnost konfrontace na tréninku se staršími a kvalitními hráči. Pro hráče je podle mě důležité stoupat výš a postupně se začleňovat do vyšších kategorií. Pak nebude přechod tak obtížný. Chlup navštěvuje už druhým rokem tréninky mužů a to mu jistě taky zvedá výkonnost a hlavně vědomí, že není nejlepší ze všech. V dobrém světle se ukázal i M.Drobil a Valenta. Jinak uznávám práci p. Beneše a rozumím všem těm starostem se sháněním sponzorů, organizováním turnajů, prací pro svaz atd. Na druhou stranu mi připadá, že každý rok nové dresy a soupravy i se jmény je přílišný luxus a takové peníze by se dali využít jinak. V době kdy muži postoupili do 2. ligy, nebyli na první ligový zápas ani dresy!!! Ty poté musel koupit Leoš na vlastní náklady...

Co se týče mužů, nemůžete po nich přece chtít, aby se starali o chod mužského družstva jen oni, vždyť věkový průměr je kolem 20ti let. Podle mého názoru jsem se např. já staral o hodně věcí a snažil se o zlepšení, ale později jsem přišel na to, že je to všechno k ničemu a sám těžko něco zmůžu. Asi si na to všichni zvykli a počítali s tím, že to takhle půjde dál, ale pomoc někoho zkušenějšího je opravdu potřeba. S nástupem nového předsedy oddílu jsem očekával velké změny a zavedení pořádku, to se ale bohužel nekonalo. Z příspěvku p. Beneše je přesně vidět jak se pohlíží na muže. Ve Vyškově to bylo podle mě podobné. Hrálo se ve středu tabulky, najednou přišel p. Opravil, zavedl nějaký systém a tým se suverénně probojoval do extraligy se stejným kádrem, se kterým se plácal ve středu tabulky. To je názorný příklad co potřebuje takové mladé mužstvo. Kdyby to byl názor jen jednoho člověka, dá se považovat za mylný, ale zeptejte se např. našich hráčů z Čechovic u Olomouce, proč již nemají zájem hrát.

Co se týče Pluháčka, skončil po jednom zápase, ve kterém si podle slov jednoho hráče nevedl dobře. S tím já nesouhlasím, ale po následném přemlouvaní již neměl Leoš bohužel zájem. Vztahy mezi některými hráči nejsou zrovna dobré, ale to je mezi nimi, aby si to vyříkali.

Mrzí mě také negativní reakce na Radima Linharta ze strany vedení, který měl zájem pomoct v důležitých zápasech sezóny.

Jen tak mimochodem, republiky v Mladé Boleslavi jsme se zúčastnili jen díky p. Husaříkovi staršímu, který byl ochoten s námi jet, jinak by jsme se ani nezůčastnili. Pokud jde o otrhané šusťákovky z Polska, zařídil je p. Kroupa, který již v té době neměl nic společného s nohejbalem v Sokole.

Otázka problematiky mužů nepatří p. Benešovi, ale vedení oddílu, které by se mělo postarat o fungování od mládeže až po muže. Mládež je zajištěna perfektně, ale jinde to vázne.0

Odpovědět
Beneš07.02.2006

HOnzo. zkusme to fakt řešit na úrovni vedení oddílu.Jinak soupravy,mají 3 rok a již z nich vyrostli, Radima Linharta jsem trenérům sám doporučoval, bylo mi řečeno, že je Vás hodně a navíc by do celku asi nezapadl, když muži postoupili nikdo z tehdejšího vedení neřekl, co je potřeba, já jsem byl ve funkci nějaký týden a o situaci v nohejbalu jsem nic nevěděl- nehledě k tomu, že ještě asi 2 roky výbor oddílu prakticky neexistoval, do družstva mužů se musí zkušené funkcionáře hledat dále- bohužel a s tím souhlasím.0

Odpovědět
meli07.02.2006

Pro Miru: Vím na co narážíš, máš na mysli Kubu. Máš pravdu že se mluví jen o něm. Bohužel to je tak, že se pokaždé mluví hlavně o smečařovi a třeba nahravač a nebo blokař stojí v pozadí ( ..znám z vlastní zkušenosti ). Proto jsem psal obecně o mladých nadějných klucích...tedy včetně Tvých a ostatních, které bohužel neznám jménem. Určitě všichni u nás ví, že máme talentované žáky, a Kubovi jakožto jednomu ze starších roste dobrá konkurence.0

Odpovědět
Štěpánek Laďa09.02.2006

Kde vlastně hraje Radim Linhart? Vždyť to býval nejlapší hráč Prostějova.0

Odpovědět