Doubravův exces na Austinu

Starej Hugo01.04.2012

Píši odděleně od austin-vlákna, abych nekalil jeho radostnou sváteční náladu.

Samozřejmě, že jsme viděli sporná i nesprávná rozhodnutí rozhodčích. Hráči to však přijímali, sice smutně, ale ukázněně. Jediný Doubrava hulákal na rozhodčího Čukana po jeho správném verdiktu v domnění, že chyboval. To už se dnes nevidí ani na vesnickém pouťáku.

Vrcholem Doubravova vystoupení však bylo, když ve finále, po Kopově nesporném zášlapu odpískaném rozhodčím Křepelkou, se do rozhodčího pustil tak, že až na tribuně byly slyšet jeho vulgární výrazy. A završil to urážlivým klepáním prsty na čelo. Jiří, to si opravdu neuvědomuješ co mělo nastat a co by asi tvoje vyloučení znamenalo?

Tvoje chování poškodilo nohejbal. Vidělo to kus nohejbalového světa. Hlavně aby tě někdo, jako vysoce postaveného představitele vzorové nohejbalové země, nekopíroval. Můžeš se za své chování stydět

Vyzývám tě, aby ses rozhodčím Matyáškovi, Křepelkovi, Čukanovi i široké nohejbalové veřejnosti, omluvil. A jestli to neuděláš, tak jseš přízemní srab.0

Reakce

55 příspěvků · poslední 13.04.
Jirka Doubrava01.04.2012

Mrzi me, ze clovek, ktery toho na nohejbalovych utkanich nasedel vic, nez ja ve skole, napise tohle. Prvni sporny okamzik a domnele hulakani na Dusana Cukana jsme si spolecne s Frantou Kalasem vysvetlili a shodli se se vsemi hraci na hristi, ze piskat se mel novy mic. S Dusanem jsme se po turnaji bavili a rozhodne mi nevytykal, ze bych na neho hulakal :) To, ze Hugo je v poslednich dvou sezonach jednim z nejhorsich rozhodcich v extralize neni potreba komentovat a jeho nasazeni do finale uz vubec ne. Nejlepsimi rozhodcimi byli vcera jednoznacne Flekac-Nadymacek. Az se budes divat na jednoznacne zaslapnuti Pavla Kopa v televizi, budes si mozna trochu drbat hlavu. Omlouvam se pouze divakum, pokud jsem je uvedl do rozpaku.0

Odpovědět
karel01.04.2012

Hugo, spis by si se mel zamyslet nad tim jak piskas a jaky si vlezdoprdelka, nechces nikdy nikoho poskodit s kazdym se kamaradickujes a nez bys pisknul proti svejm tak das radeji novej balon!! Dva zarezy byly videt i v televizi, tak myslim ze by si se mel omluvit spis ty a tu pistalku zahodit! Emoce samozrejme do kazdeho zapasu patri, obzvlaste do finale!!0

Odpovědět
A.Stehlík01.04.2012

Pro Karla: tak to jsi kouzelník, když jsi v TV vysílání objevil a rozpoznal dva zářezy. Na to bys musel být asi na místě! Na chyby rozhodčích mohu říc jen to, na každé rozhodnutí jsou vždy dva názory. Když nejste vy hráči na takové úrovni abyste případný špatný verdikt opravili tak musíte přijmout rozhodnutí rozhodčího (rozhodčí od slova rozhodovat.) Jako další konstatování je můj oblíbený argument. "Spočítej si svoje chyby v celém utkání a spočítej chyby rozhodčího které si myslíš že udělal" Vsadím co chceš že je to tak 10 :1 v "tvůj prospěch!"

Zkuste si každý z hráčů udělat licenci a začít pískat třeba BDL. Všechno se má zkusit z obou stran a vy asi znáte jen tu jednu.0

Odpovědět
ach jo,01.04.2012

Já myslím, že i pokud nám tv přenos ukáže kdo měl pravdu, měla se už dávno řešit věc jiná a tou je respekt hráčů vůči rozhodčímu!!

Jsem přesvědčen, že právě nerespektování této autority je jedním ze základních kamenů toho, že je nohejbal brán jako zábava a nikoliv sport.

Bohužel je historicky dáno, že je takovýto stav v nohecu normální a rozhodčí je kašpar, co má otáčet čísla a my hráči mu budeme říkat co dělá špatně.

S rozhodčím by se vůbec nemělo diskutovat, to musí být dané a v případě, že to někdo nedodrží musí následovat takové potrestání, aby si to on i ostatní příště dobře rozmysleli.0

Odpovědět
honza01.04.2012

HUGO ZAŘÍZNUL CO JSI BUDEM POVIDAT. A PAN STEHLÍK TO NEROZPOZNAL ROVNĚŽ GRATULUJI.0

Odpovědět
MIrek Dušín01.04.2012

Jirka Doubrava se domnívá že když projedná sporný okamžik s Frantou Kalasem, shodne se se všemi hráči na hřišti a Dušan mu v rozhovoru po zápase nic nevytkne, že mu tím vzniklo právo na hrubosti.

S mým diváckým okolím jsme slyšeli jeho vulgární výrazy a viděli urážlivá gesta na adresu rozhodčího Křepelky. Všichni jsme se divili proč ho rozhodčí nevyloučili. S odstupem si uvědomuji jaké by to mělo důsledky a jsem rozhodčím vděčný za jejich trpělivost.

Doubrava neuvedl diváky do rozpaků, ale přesvědčil nás o svém hulvátství. O tom jestli byla uváděná rozhodnutí Čukana,

Křepelky a Matiáška správná se možná brzy přesvědčíme v TV.

Doubrava by se měl zamyslet sám nad sebou a k hodnocení a nasazování rozhodčích používat regulérní nástroje. Takhle se dá čekat že bude brzy na špatné rozhodčí vyplazovat jazyk.

Se svým okolím se připojuju k výtkám Starýho Hugy. Jeho příspěvek se netýká kvality rozhodčích, ale chování Doubravy který se snaží až prostinkým způsobem odvést pozornost od svého provinění. Že by to byla příprava na politickou kariéru?

Karlovi(příspěvek 2). prosímtě upřesni v kterých zápasech byly vidět dva zářezy. Pro tříbení názorů to pravděpodobně bude přínosem.0

Odpovědět
A.Stehlík01.04.2012

Pro Honzu: jestli jsi to z TV s rozlišením jaké bylo rozpoznal, tak jsi buď kouzelník a nebo velký lhář... já si neosobuji rozhodovat jestli zařízl a nebo nezařízl neboť jsem tam nebyl, já jen uvádím že rozhodčí je tam od toho aby nějak rozhodl. Pokud vím tak nikde v pravidlech nenajdeš zdůvodnění nového míče, že se všichni hráči dohodnou. To se dává najevo úplně jiným způsobem. A už neplač.0

Odpovědět
Petr01.04.2012

Jestli to rozhodčí odpískal dobře nebo špatně je jedna věc. Ale hlavní je Jirkovo chování. Je ještě mlaďoch a to ho, ale neomlouvá. Dělá pro ČNS, je reprezentant, velmi ambiciózní a toto by se mu stávat nemělo. Na druhou stranu nechápu rozhodčí, že ho nevyloučili. Co víc chcete, aby se vám někdo vysral na hlavu a ještě to rozmazal? Vy máte určovat pravidla tak jako je rozhodčí pánem na hřišti v ostatních sportech a ne si nechat srát na hlavu. Dokuď nebude přísný metr bude nohejbal stále neuznaný sport.0

Odpovědět
To petr01.04.2012

Souhlas, nevím jak to bylo, je mi to jedno, ale v podstatě jde o přiznání chyby rozhodčího v tom smyslu, že měl hráče rozhodně potrestat, ale neudělal to, pořád dokola...0

Odpovědět
to SHK01.04.2012

Rozhodčí Křepelka zařízl, o tom není sporu a jeho nasazení do finále bylo velmi nešťasné ohledně jeho sporné nezaujatosti ke Kopovi a Modřicím.Být Doubravou,taky bych byl z takovýchto výroků flustrovaný,ale žádnou nepřiměřenou reakci na výroky rozhodčích jsem tedy nepostřehl. Gratulace Modřícím,hráli dobře po celý den.Pane Stehlíku, Vy nás ale prosím ušetřete vašich zapšklých urážlivých reakcí a osočování že je někdo velký lhář apod...,myslím že vy zrovna nejste ten,kdo by měl hlásat dobro.0

Odpovědět
Laďa Štěpánek01.04.2012

Já bych to tak dramaticky neviděl.Seděl jsem blízko a pár nepřesných výrokú rozhodčích jsem viděl.Věřím,že neúmyslně.To,že hráči ve vypjatých situacích protestují,se vůbec nedivím.A že ulítne nějaké to sprosté slovo...? V tom adrealinu to snad ani jinak nejde.V jiných vrcholových sportech (fotbal,hokej,apod.) je to stejný a rozhodčí to ani radši neslyší.Takže,protesty hráčů Šacungu byly na hraně přiměřené a většinou J.D. dokázal odpovědět následujícím útokem.0

Odpovědět
A01.04.2012

to lada:konecne nekdo rozumnej, ktery z toho nedela drama0

Odpovědět
A01.04.2012

to starej hugo: budte prosim vas trochu soudnej0

Odpovědět
Martin S.02.04.2012

Preji p. Krepelkovi vsechno nejlepsi k dnesnimu svatku. A vzkazat mu ze APRIL se mu povedl na jednicku s hvezdickou.0

Odpovědět
kk02.04.2012

JESTE ZE TAM TEN HUGO PISKAL A POMOHL TEM MODRICIM VYHRAVAT UZ OD SKUPINY.ONI VLASTNE HRALI UPLNE NA PRD,ALE HUGO JE DOTAHL DO FINALE,TAM VSECHNY SOUPERE ZARIZL A MODRICTI SI VYLEZLI NA BEDNU MEJVYZSI. BOZINKU BUDTE SOUDNI. KDYBY VXHRAL SACUNG TAK BUDE HUBO NEJLEPSI PISKAC A DOUBRAVA HODNEJ A SLUSNEJ KLUCIK S CISTYM LIMECKEM,ALE VYHRALI MODRICE,VYMAZALI SOUPERE A JE VSECHNO SPATNE A ZA VSECHNO MUZE ROZHNDCI PROTOZE ODPISKAL SPATNE JEDEN BALON VE FINALE. TADY TO VYPADA JAK DECKA NA PISECKU S LOPATICKAMA :-)0

Odpovědět
A.Stehlík02.04.2012

Pro: to SHK DgyUC - přeber si to jak chceš! :-))0

Odpovědět
závěr06.04.2012

čekám nějakej závěr? Už máte videa tak jak že to vlastně bylo?0

Odpovědět
ach ne06.04.2012

Jak jsi určitě sám viděl, díky záběrům kamery z druhé strany si nemůže nikdo udělat objektivní názor.

Takže jediný, kdo by nám to mohl říct se stoprocentní jistotou je P.Stejskal.
Petře napiš nám to, dík.0

Odpovědět
Michal Říčan06.04.2012

Osobně mi přišlo, že první moment byl jednoznačně písklej špatně a ten druhej byl naopak posouzen správně.0

Odpovědět
ABC06.04.2012

Jak bych rekl ze oba mice byly rozhodnuty spravne0

Odpovědět
Jirka Z06.04.2012

Osobně souhlasím s příspěvkem 19.0

Odpovědět
fakt06.04.2012

Oba momemnty zapískal p. Křepelka správně, i když to není častý jev tak oprabdu zapískal je správně... A i kdyby ne nejsme schopni to posoudit u TV natož chudák rozhodčí okamžitě ve jedné sekundě0

Odpovědět
Petr06.04.2012

Sledoval jsem záznam na tvcom.cz i na České televizi. V internetovém vysílání mi přišly oba míče písklé chybně, následně v televizi jsem se přesvědčil o prvním balonu, o druhém už tolik přesvědčen nejsem, možná to rozhodčí posoudil správně, z pohledu kamery těžko posoudit.0

Odpovědět
Petr06.04.2012

Oba ty míče nebyly v TV dobře vidět. Ten zášlap nebo ne, nemůže s jistotou říct ani blokař ani polař v zápalu boje. Modřice vyhrály oba sety poměrně jasně. Ty miče nic neřešily.0

Odpovědět
standa06.04.2012

Souhlasím s 19.0

Odpovědět
Vincenc Řehák06.04.2012

Tak už jsme viděli TV přenos:
ŠACUNG – VSETÍN - O TŔETÍ MÍSTO - ROZHODĆÍ : ČUKAN, SPÁĆIL

  1. minuta přenosu. Viditelná ruka Makary poblíž Spáčila. Neodpískána. Vsetín

verdikt ukázněně přijímá. Komentátor Bláha doslova v TV přenosu: „Ano byla tam
ruka, ale tady jde o hodně, tak veškeré kamarádství jde stranou…..účel světí
prostředky.“ Taková je nohejbalová filozofie. Sporte braň se!

  1. minuta přenosu. Souboj Brutovský – Řehák, míč do autu pravděpodobně od

Řeháka. Rozhodčí Čukan hodnotí jako pres a nařizuje nový míč. Poškozený Vsetín
zklamaně, ale ukázněně verdikt přijímá.
ŠACUNG B – MODŔICE - FINÁLE - ROZHODĆÍ KŔEPELKA, MATYÁŚEK
42.minuta přenosu, stav 5 – 6. Holub vytlouká Kopa poblíž Matyáška. Křepelka
píská opačně. Proč Matyášek neměl na ten míč názor? Přes neshodu lze dosáhnout
zmírnění chyby.

  1. minuta přenosu, stav 2-2 ve druhém setu. Nad sítí Stejskal – Kop. Rozhodčí

Křepelka očima marně žádá Matyáška o spolupráci. Poté píská tak jak to viděl -
zášlap Kopa. Následuje hysterický výstup Doubravy. Hrubými výrazy a plácáním se
do čela uráží rozhodčího Křepelku. Viděl jsem to a slyšel na vlastní oči a uši.
KDEPAK JSOU TY DVA KŘEPELKOVY ZÁŘEZY?
Daleko významnější než Doubravovy (n)emoce je nešťastný televizní výrok Bláhy.
Co si o nohejbalu pomyslí TV divák, kterého se snažíme získat – žumpa kde
pravidla o dobru a mravnosti neplatí. Ve stínu těchto excesů pak zanikají
pozitiva: kázeň zahraničních účastníků nebo například přiznání Spilky a
ostatních našich.
K ROZHODČÍM.
Flekač, Nadýmaček ještě nejsou nejlepší, ale brzy budou. Zjevně jim chybí
vypískanost. Petr je náš člověk a Flekač oblíbenec, tak se nebudu zabývat jejich
„zářezy“. Však oni o nich vědí.
Nejlepšími byli Křepelka, Čukan. Zaslechl jsem pana Širockého: „Tihle dva
rozhodčí jsou zárukou kvality.“ Asi bylo chybou je na finálové zápasy rozdělit.
ŽÁBO,
poskvrnils překrásný turnaj. Jedině díky moudrosti rozhodčích nedošlo k úplnému
znehodnocení turnaje.
Připojuji se ke Starýmu Hugovi a vyzývám tě: všem se nám omluv! Stále zůstáváš
dvoumetrovým přízemním srabem. A nepokoušej se schovávat za oblíbenou formulku,
že na anonymy nereaguješ! Mám přísného šéfa. Díval se na přenos, byl popuzen a
zakázal nám se nohejbalem zabývat. Nemohu si dovolit ztratit zaměstnání. Tvoje
nezodpovědnost má širší důsledky než si připouštíš.0

Odpovědět
Petr06.04.2012

Není to lehké odpískat celý turnaj skvěle,ale pravda je,že před pár
lety byla na tomto turnaji kvalita rozhodčích na vyšší úrovni!!0

Odpovědět
Franta07.04.2012

to by si asi nikdo v žádném jiném sportu nedovolil, aniž by následoval trest.

pan Křepelka palec nahoru, pan Doubrava palec dolů, viděl jsem, že Pavel Kop balon zašlápl.0

Odpovědět
Petr07.04.2012

Uz se na to vykaslete...pokud se Doubrava choval nevhodne - mel ho tedy rozhodci potrestat (pokud se tak nestalo a melo, tak je to pochybeni rozhodciho), pokud rozhodci chyboval v rozhodnuti - melo by mu to byt taktez vytknuto (nevim kdo je kontrolnim clankem nad rozhodcimi)...hraci drzkuji ve vsech sportech a jsou za to vetsinou trestani, rozhodci taky chybuji ve vsech sportech - tam uz to s trestanim je horsi...0

Odpovědět
Váša07.04.2012

Ten zášlap byl spornej.V Tv to nebylo vidět.Ani p.Kop si nebyl vůbec jistej a podle jeho reakce bych spíše řekl součas.Ovšem ten vytlučenej blok od Jirky Holuba to byl úplnej nesmysl a zářez první třídy hodnej škrcení.0

Odpovědět
Anonym07.04.2012

no jedním z kontrolních orgánů je i dozorčí rada:) DObrá ukázka toho jak by to mělo fungovat a kdo by měl být větším příkladem než její šéf:)0

Odpovědět
to m.s.08.04.2012

Nevim jak si přišel na to,že ty fotografie vše dokladají znalče,ta první je sporná,ta druhá ani omylem.0

Odpovědět
Martin S.08.04.2012

Ta fotografie je jen důkaz, osobně jsem viděl tyto sporné situace viděl na vlastní oči a také v TV a jak to dokazujou tyto fotky, tak to opravduje je... A druhá fotografie je evidentně třikrát, podívdej na záznam ČT.0

Odpovědět
Váša09.04.2012

Jenže Jirky noha je třicet cenťáků za míčem což bylo vidět v TV.0

Odpovědět
skala09.04.2012

martin spilka = naivka roku. Sudi znicil svym ostudnym rozhodovanim cely zapas0

Odpovědět
!10.04.2012

nemyslim si ze by nekdo neco nicil!0

Odpovědět
formi10.04.2012

To zašlápnutí od Kopíka bych bral,ale Jirky holuba dotek sítě rozhodně NE0

Odpovědět
Karl10.04.2012

Formi ty asi ani nevíš o co GO ?! jelikož jirka holub nezahral sako. Ale rozhodci rozhodl na tom ze jirka holub svim uderem vytloukl blok,ale pri odrazu od bloku to skrtlo o Jirkovu nohu,. V kazdem pripade se zastávam Žáby, jelikoz nohejbal je sport jako kazdy jiný. Emoce jsou uplne normalni, a vy tady nekteri chcete omluvu. Jde o finale a kazdy chce vyhrat. Tak nevim proc to tady resite. Myslim ze tohle tema muzem uzavrit. Mejte se, nohu vejs Karlos0

Odpovědět
no nazdar10.04.2012

No já a asi dlaší spousta lidí to za uzavřené nevidím. Nejde jen o to že Doubrava nadával na hřišti ale on dokázal v osočování pokračovat i tady. Takže minimálně omluva je opravdu na místě ale třeba tak již učinil soukromě. Nemyslím že tohle je zrovna v souladu s předpokládaným chování vedoucího Dozorčí rady. Docela by mě pak zajímalo kdo si drbe hlavu. Jestli Hugo bo Doubrava0

Odpovědět
Karl10.04.2012

Pánové když by jste chteli za každou takovou picovinu omluvu, jeste k tomu tady na zetkach, tak to by se tu celou sezonu neresilo nic jineho. Na tomhle pripadu jde videt jak jsou nekteri lidi uplne mimo, jenom se doma nudite a nemate o cem kecat tak tady furt budete otravovat. Radsi jdete upravovat kurty.0

Odpovědět
10.04.2012

Proč se omlouvat. Rozhodčí jsou všichni zmetci co kazí hru a hráči mají vždycky pravdu.. sudi jsou drazí a hloupí bez odvahy trestat. Všichni chtějí jen aby max byl v klidu a bez hádek. Něco je špatně. I opevovana dvojice Flekac Nadymacek vyrobila v KO vele minelu a nechala hrát pulmetrovy aut.0

Odpovědět
Havrdik10.04.2012

To Karl - emoce jsou v každé hře, ale každý je musí udržovat v normálu. Pokud je dáš najevo nadáváním na rozhodčí, nadávání soupeřům, asi neděláš dobrý obrázek o sobě. Co má na to říkat spousta lidí kolem, co se na to dívá, ať jsou staří nebo mladí - je to pěkná vizitka. Pár "zářezů" už taky pamatuju, ale ještě se mi nestalo, že by něco měly změnit nadávky. Pokud rozhodčí určí to či ono - ať je to dobře nebo špatně - je to prostě tak! Od toho jsou tam. Toť všeobecně - ne jenom na Austinu.

Tady se to "medializovalo", proto je o to takový zájem. Navíc, když vidím v tv, že zášlap byl OK (můj názor)- a šlo o největší výbuch hráče a hráčů, tak co by se muselo ještě víc stát, aby takový hráč dostal červenou. Pokud ty sám takovéto jednání považuješ za "takovou pičovinu", běž si parkrát zapískat nějaký vyhecovaný zápas. Rád bych byl u toho. A abych to ještě upřesnil, já hraju hovno, ale nikdy jsem si nedovolil nadávat rozhodčím i přes pár "kurewskej zářezů".0

Odpovědět
Persching210.04.2012

Emoce zřejmě dokážou uřídit jen jedinci. Potom, šachisté, golfisté a biliároví gentlemani. Většina z nás mezi vyjmenované nepatří.

Cítil křivdu, pojišťovákem upustil přetlak ...
To, že nebyl rozhodčím postižen, je jiná věc.
Kolik bylo za turnaj nařízeno nových míčů, v případě nějaké nejasnosti ?
Tipuju, že nula.0

Odpovědět
Váša10.04.2012

Zejtra začínáme.To bude kurew osmnáct.0

Odpovědět
M.Šnídl10.04.2012

Nebyl jsem tam, a celou situaci znám pouze z vyprávění několika lidí různých názorů na probírané situace, tak že se nechci ani zabývat tím, jestli to bylo tak, či onak. Ono to totiž vůbec není podstatné. Podstatné je to, jak rozhodčí posuzuje takové hrubé chování na kurtech vůči jemu, kdy mu hráči nadávají do idiotů a nic se neděje.

A to je pouze vina jenom rozhodčích, že si to nechají líbit. Pořádek se dá sjednat velmi lehce a rozhodčí k tomu má zdostatečný počet možností.Je naprosto přirozené, že k někomu si to hráči dovolí a k někomu ne. Lidé vycítí slabost a velmi rychle jí začnou využívat. Vzpomeňte si jen na základní školu. Jak je možné, že u některého učitele se bál člověk celou hodinu jen špitnout a u některých byl o hodině rámus stejný jako o přestávce? Prostě pro to, že jim to ten učitel umožnil. Obecně známo také takový učitel nikoho nic moc nenaučil.

No a tak je to i s těmi rozhodčími, bohužel.

Rozhodčí jsou jediní placení činovníci v ČNS, tak by to už také mělo začít být někde vidět, alespoň sjednocením náhledů na věc, aby jeden nedával žlutou či červenou kartu za něco, nad čím ten druhý mávne rukou.0

Odpovědět
Petr11.04.2012

Pokud by rozhodčí udělil Žábovi červenou kartu a ukončil tak předčasně finále, byl by to zřejmě na dlouhou dobu poslední televizní přenos nohejbalu.0

Odpovědět
Petr To Petr11.04.2012

To se pleteš. Nebyl to přímý přenos a TV dychtí po netradičních zápletkách. Akorát by to pak natáhli o těch pár minut rozhovory na téma ukončení. Jak píše Míla, dokuď si někteří rozhodčí ( a je jich v ČNS spousta )nechají srát na hlavu bude to pořád stejné. Doubrava měl dostat červenou, bez řečí a tečka. Příště by si nedovolil sprostě pípnout. A pokuď by udělal něco podobného ještě jednou už by se do reprezentace nikdy nepodíval. I když ho Bota tlačí co mu síly stačí.0

Odpovědět
petr to petr to petr11.04.2012

Nic víc než blbý kecy.0

Odpovědět
VojtaB11.04.2012

to až (42): Ano, hráči mají vždycky pravdu, ale bohužel každý svoji. Proto je tam rozhodčí, aby rozhodl objektivně. Ano, chtějí, aby zápas proběhl v klidu, v duchu fair-play. Jenže mnoho, možná i většina, hráčů fair-play nectí. Snaží se vyhrát za každou cenu, svojí chybu neuznají a ještě osočují lidi kolem sebe. Tím kazí hru sami hráči, ne rozhodčí.

Bohužel rozhodčí jsou také jen lidé, takže dělají chyby. Jestli úmyslně ovlivňují, či neúmyslně udělají chybu, to už je jiná věc. A rozhodně ne všichni se bojí trestat.0

Odpovědět
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!12.04.2012

Tak chcete brát nohejbal jako sport, nebo jako hru pro pár známejch a kamarádů ??!!

K vrcholovému sportu takovéto výbuchy emocí prostě patří. Neříkám že je to správně, ale každopádně je to věc která je mezi hráči a rozhodčími. Co je vám co po tom a co do těch hráčů rejete, je to snad vaše věc ??!! Není, je to věc těch hráčů a já se jenom divim že hráči tyto hnusné příspěvky čtou a reagují a nebo že jim to jejich kluby nezakazují. V profesionálním sportu by to tak určitě bylo, ale vy tady po hráčích chcete nějaký omluvy a podobný nesmysly. Proč by se vám měli omlouvat, omezilo vás nějak to že proběhla nějaká hádka? nadávali vám osobně? Tak co se do toho sakra serete??!! To je věc hráčů a rozhodčích a vám ať si o tom myslíte cokoliv, do toho nic není.

A slovo na závěr: Fuj tajbl, bulvární hnus si mezi sebe už zaváděj lidi samy bez pomocí médií. Tato diskuze je toho důkazem. Pokrytci0

Odpovědět
to vojtab12.04.2012

Ty radši mlč charaktere.0

Odpovědět
Persching212.04.2012
  1. F čem jsou Voni charakternější ? Pochlubjej se.0

Odpovědět
VojtaB13.04.2012

to 52. nevim, kdo jsi, ale asi mám větší charakter, když se aspoň podepíšu. A myslím, že hodně lidí, co mě zná, ví, že při hře přiznávám na rozdíl od jiných hráčů všechno, a při pískání rozhodně rovinu záměrně nenakláním.0

Odpovědět
sz13.04.2012

TO 511

Nohejbal sportem nikdy nebude. Srovnatelnym s fotbalem nébo hokejem. U nich funguje i disciplinarka která z vlastního popisu a z tv zaznamu identifikuje emoce hráči nad rámec chování vůči rozhodčím a pak trestá.0

Odpovědět