AUSTIN CUP 2010
Na adrese http://www.nohejbal-vsetin.cz je aktualni stav prihlasek na Austin cup 2010.0
Reakce
hezky plakat, jen mi prijde vzlastni davat na "cesky" turnaj dva Slovenske hrace. Je to stejne jako na svazovych plakatech, kde jsou dva cizinci ( Maďar, Rumun ?? )0
Budou letos zase omezení, kdo z Modřic a z Prahy nemůže hrát?0
to je zajímavý že tady ti vadí nějaký omezení a na republice ti nevadí že nasazení a los vytahá někdo jak se mu zamane. Jestli ono to nebude tím že vám nasadili co tam přijelo.
Asi nějaká protekce0
Na plakátě jsou lonští finalisté. Vloni byli předlonští. Nemůžeme za to, že jsou pořád stejní, Richard Makara dokonce hraje i ve stejných ponožkách. Ještěže aspoň Brutus si vzal jiné, jinak by to mohl grafik i zaměnit. Věřme, že příští rok tam bude alespoň někdo nový.0
Pro Anonym dBfRN: Reprezentační trenér není jen tak někdo. Až jím někdy budeš a já pevně věřím že ne, pak tě bude hodně lidí respektovat! :-))0
nebudeme se bavit o tom.že i někdy pan reprezentační trenér není zrovna objektivní a prosazuje si své ovečky viz komentování loňského finále extraligi0
Proboha, jak můžeš prosazovat své ovečky když se dvakrát losuje??? :-/0
nezajímá mě Vyškov nebyl jsem tam nemohu objektivně posoudit jen konstatuji, co jsem již zmínil nic víc nic míň0
Pane Stehlík. Můžete když už tedy poukazujete na tak nezvratná fakta dokázat jak to losování bylo čisté???????
Pokud jste tak jistý v kranflecích a dokážete schazovat a arogantně urážet budte tak féééér a zveřejněte jedno jediné. Systéééééém který jste zvolili pro nasazení do jednotlivých skupin a ktomu přiložte skupiny. Postavte se za své jednoduché tlachy a dokažte své pravdy které jste psal v jiném tématu. Je to tak těžké???
Nebo nemožnéééé???
Sklouzl jste k tomu že ceolou naší republiku řeší náš reprezentační trenér je to tak? Lze to tak chápat?
Letošní rok se bude pohár Českomoravského svazu ve fotbale losovat podle uvážení Ivana Haška?
Jste mimo mísu a neumíte argumentovat. Vaším jediným nástrojem je arogance asi podpořena svazovou podporou.
Za celou dobu co to tady s někým řešíte jste nedokázal vyvrátit jedinný argument. Jsou to jen tlachy a urážky.
Asi už neodpovíte a nebo si vyjmete něco co se vám bude hodit.
Jen bych když už jsme v tomto tématu poukázal na to jak vama opovrhovanej p. Zgarba dokáže zorganizovat turnaj s dopředu danými pravidli. A stejně vám na moravě asi leží hodně v žalůdku. Mám trochu pocit že předběhl dobu a nohejbalový svaz asi tak o 15let ale to vám asi nedojde nikdy... asi napíšete to není chyba svazu ale.............. nebo možná ......... pokud tam nebudou tečky tak napíšete jste jen anonym na zetkách....0
Jak je možný, že loni Modřice nesměly hrát za Modřice a teď je psaný v přihlášených týmech na vsetínských stránkách, že loni se umístily do 8. místa Modřice A a Modřice B? Doufám, že letos tam nebudou zase nějaký skrčky, že to loni stačilo.
Uvidíme.0
Pro anonyma ZWDku: Ty mi dokaž že losování nebylo čisté! Jinak se podívej na diskusi k MČR ve Vyškově, je tam hafo příspěvků. Nehodlám se opakovat. Dále si přečti rozpis jednorázových soutěží - systémy MČR. Není to arogance jak si ve své domýšlivosti myslíš ale zoufalství nad tím jak někdo dokáže shazovat úsilí druhých!!! Musíš být hodně zatrpklý a neúspěšný :-))0
Dle diskuze p. A. Stehlík stále jen tlachá, uráží atd. I kdyby to byla pravda (což si myslím, že není), je schopen se pod svoje názory alespoň podepsat. Ahoj Pavel0
Pavle, co na mém "tlachání" není pravda?0
Pro anonyma ZWDku: Ještě prosím tě, jak má daná pravidla Víťa Zgarba, podle jakého klíče bylo provedeno nasazení? Kdo jej prováděl? Robot, počítač, místní opilec? Nechápu způsob tvého myšlení ale nechám to aby ses trápil sám se sebou...0
Pro cingi, promiň, nepochopil jsem dobře jak to myslíš! :-))0
Problém existuje mezi kluby a konkrétními osobami. Nechtěl jsem, ato od samého počátku, aby to postihlo hráče Modřic,kteří s kauzou nemají nic společného, proto mohli vloni hrát. Letos chtějí ty stejné trojky hrát znovu, (i když jedna změna je bohužel jistá, hrál tam Péťa Skřejpek)proto pro letošní klíč respektujeme výsledky, které si vloni uhráli.0
To Zgarba: Problém pořád existuje? Takže napoleonský komplex trvá dál? Kdo má zakázáno hrát letos? a Kdo bude muset hrát pod jiným názvem?0
Pro Anonym ZWDku (19.03.2010 01:32): Když si v jiném tématu přečtu, že tam u naszaování a losování bylo několik lidí za svazu i hráčů a trenér reprezentace, tak těžko tím někdo mohl zmanipulovat. Ani jsi nenapsal kdo teda má být tím podrazákem. Jenom urážíš slušný lidi, co se snaží něco pro nohejbal dělat! A jak byly nasazený skupiny? To se snad dá leche vypozorovat z pořadí zápasů ve skupině a z tabulek skupin. První napsaný je první nasazený. Druhý je druhý a tak dál. To i podprůměrný člověk pochopí. Jenom dement ne. Měl jsi ve škole víc dávat pozor. Psi štěkají a karavana táhne dál. A ten tvůj napoleon ze Vsetína všem loni ukázal, jak předběh dobu a čeho všeho je schopnej! Tak se nediv že ho moc lidí nemusí.0
pozri - http://www.zzzz.cz/nohejbal/odpovedi.php?koren=64253&dummy=56
..."Myslím si, že keď idete na hocijaké majstrovstvá/hoc kraja a žiakov/, prídete tam a usporiadateľ začne s tým že skupiny sú vylosované/samozrejma máte tú ťažšiu/ a oproti propozíciám sa menia pravidlá asi by vás to veľmi nenadchlo.A to hovoríme o PMEK."...Modríce 20070
Proc do tematu Austin tahate tyto sve zabomysi valky o MCR? Na to mate vlakno jinde a tohle je uz stejne jen placani stale dokola.
Tem,kteri by TAK STRASNE radi vysvetleni,ohledne losovani, radim, at se obrati neanonymne na svaz. Pripadne primo na organizatora akce. Nechapu, proc kdyz vam to tak silene moc vadi, proc se hadate tady. Na anonymnich foru, ktere nic neznamena.
A krasnou teckou na zaver tohoto tematu je, kdyz tu sem nekdo zacne vytahovat krivdu z roku 2007. Taky zajimave...
Zkuste se nad tim trochu zamyslet.0
kdy bude znám seznam účastníků?0
Do středy 21.3 12:00 by měly týmy se zájmem o účast nahlásit sestavy. Pak to sepíšeme a vyvěsíme. Oproti nyní vyvěšené skladbě účastníků nějaké změny budou, možná se mi podaří dnes večer aktualizovat i ten předběžný seznam.0
Aktuální stav účasti na AUSTIN CUPu je na http://www.nohejbal-vsetin.cz. Prosím o sdělení požadavků na ubytování, kdož tak dosud neučinil.0
nějaké průběžné info z akce by nebylo??? Skupiny - los ,případně dílčí výsledky ve skuppinách ?? nikde nic???0
Ahoj Zuzu,
Skupina A:
DPMK
Modřice B
Vsetín C
Kaposvar0
baciku tak nas informuj hvezdo0
Hala LAPAČ
1. DPMK Košice × NK CLIMAX Vsetín C 1:1 (9:10, 10:7)
2. Modřice A × Budapest 2:0 (10:6, 10:2)
3. AVIA Čakovice A × NK Bajda Kroměříž 1:1 (10:4, 9:10)
4. Modřice B × Kaposvár 2:0 (10:4, 10:6)
5. SK Liapor WITTE Karlovy Vary B × NK CLIMAX Vsetín B 1:1 (8:10, 10:8)
6. NK CLIMAX Vsetín A × SK Bělá 1:1 (8:10, 10:6)
7. DPMK Košice × Kaposvár 2:0 (10:3, 10:4)
8. Modřice A × NK CLIMAX Vsetín B 1:1 (9:10, 10:7)
9. AVIA Čakovice A × SK Bělá 2:0 (10:7, 10:6)
10. Modřice B × NK CLIMAX Vsetín C 2:0 (10:6, 10:9)
11. SK Liapor WITTE Karlovy Vary B × Budapest 2:0 (10:7, 10:5)
12. NK CLIMAX Vsetín A × NK BajdaKroměříž 2:0 (10:6, 10:6)
13. NK CLIMAX Vsetín C × Kaposvár 2:0 (10:8, 10:9)
14. Budapest × NK CLIMAX Vsetín B 0:2 (5:10, 8:10)
15. NK Bajda Kroměříž × SK Bělá 1:1 (10:8, 7:10)
16. DPMK Košice × Modřice B 2:0 (10:4, 10:7)
17. Modřice A × SK Liapor WITTE Karlovy Vary B 1:1 (10:6, 9:10)
18. AVIA Čakovice A × NK CLIMAX Vsetín A 1:1 (9:10, 10:8)
Hala ZŠ Hovězí
SK Liapor WITTE Karlovy Vary A × Revúca 2:0 (10:2, 10:6)
SK Šacung Benešov A × Juniorská reprezentace ČR 1:1 (10:5, 9:10)TJ Sokol Břve × TJ Spartak MSEM Přerov B 2:0 (10:4, 10:5)SK Šacung Benešov B × TJ Spartak MSEM Přerov A 2:0 (10:7, 10:6)TJ Spartak Čelákovice × TJ Slavoj Český Brod 2:0 (10:7, 10:6)Žatec × AVIA Čakovice B 1:1 (10:4, 2:10)SK Liapor WITTE Karlovy Vary A × TJ Spartak MSEM Přerov A 2:0 (10:8, 10:6)
SK Šacung Benešov A × TJ Slavoj Český Brod 2:0 (10:4, 10:7)TJ Sokol Břve × AVIA Čakovice B 2:0 (10:3, 10:4)SK Šacung Benešov B × Revúca 1:1 (10:9, 8:10)TJ Spartak Čelákovice × Juniorská reprezentace ČR 2:0 (10:5, 10:8)Žatec × TJ Spartak MSEM Přerov B 2:0 (10:8, 10:7)Revúca × TJ Spartak MSEM Přerov A 0:2 (6:10, 5:10)Juniorská reprezentace ČR × TJ Slavoj Český Brod 2:0 (10:7, 10:8)TJ Spartak MSEM Přerov B × AVIA Čakovice B 2:0 (10:8, 10:4)SK Liapor WITTE Karlovy Vary A × SK Šacung Benešov B 2:0 (10:9, 10:9)
SK Šacung Benešov A × TJ Spartak Čelákovice 2:0 (10:5, 10:2)TJ Sokol Břve × Žatec 1:1 (7:10, 10:7)
KvL A2-B2 Modřice B × NK CLIMAX Vsetín B 0:2 (7:10, 6:10)
KvL A2-C2 Modřice B × NK CLIMAX Vsetín A 2:0 (10:8, 10:6)
KvL B2-C2 NK CLIMAX Vsetín B × NK CLIMAX Vsetín A 0:2 (7:10, 9:10)
KvH D2-E2 SK Šacung Benešov B × TJ Spartak Čelákovice 2:0 (10:8, 10:7)
KvH D2-F2 SK Šacung Benešov B × Žatec 2:0 (10:8, 10:6)
KvH E2-F2 TJ Spartak Čelákovice × Žatec 0:2 (8:10, 4:10)
Čtvrtfinále:0
F1-KL TJ Sokol Břve × NK CLIMAX Vsetín B
B1-E1 Modřice A × SK Šacung Benešov A 2:0 (10:8, 10:8)
C1-D1 AVIA Čakovice A × SK Liapor WITTE Karlovy Vary A
A1-KH DPMK Košice × SK Šacung Benešov BKvL A2-B2 Modřice B × NK CLIMAX Vsetín B 0:2 (7:10, 6:10)
KvL A2-C2 Modřice B × NK CLIMAX Vsetín A 2:0 (10:8, 10:6)
KvL B2-C2 NK CLIMAX Vsetín B × NK CLIMAX Vsetín A 0:2 (7:10, 9:10)
KvH D2-E2 SK Šacung Benešov B × TJ Spartak Čelákovice 2:0 (10:8, 10:7)
KvH D2-F2 SK Šacung Benešov B × Žatec 2:0 (10:8, 10:6)
KvH E2-F2 TJ Spartak Čelákovice × Žatec 0:2 (8:10, 4:10)
Čtvrtfinále:0
F1-KL TJ Sokol Břve × NK CLIMAX Vsetín B 0:2 (5:10, 9:10)
B1-E1 Modřice A × SK Šacung Benešov A 2:0 (10:8, 10:8)
C1-D1 AVIA Čakovice A × SK Liapor WITTE Karlovy Vary A 2:1 (10:7, 5:10, 10:7)
A1-KH DPMK Košice × SK Šacung Benešov B 2:0 (10:6, 10:4)
Semifinále:
~~~~~~~~~~~
NK CLIMAX Vsetín B × Modřice A 0:2 (6:10, 6:10)
AVIA Čakovice A × DPMK Košice 1:2 (10:6, 5:10, 7:10)
O 3. místo:
~~~~~~~~~~~
NK CLIMAX Vsetín B × AVIA Čakovice A 0:2 (9:10, 7:10)
Finále:
~~~~~~~
Modřice A × DPMK Košice 0:2 (7:10, 9:10)
Pořadí:
~~~~~~~
1. DPMK Košice (Perun Patrik, Perun Martin, Brutovský Ján)
2. Modřice A (Pelikán Radek, Kop Pavel, Gulda Petr)
3. AVIA Čakovice A (Mrákava Jakub, Cibulka Ondřej, Pachman Ondřej)
4. NK CLIMAX Vsetín B (Novosad Marek, Gebel Lumír, Padyšak Dušan)
5. SK Liapor WITTE Karlovy Vary A (Kokštein Michal, Vanke Jan, Kubát Jan)
6. SK Šacung Benešov A (Doubrava Jiří, Stejskal Petr, Kadeřábek Václav)
7. TJ Sokol Břve (Makara Richard, Březina Martin, Libor Chytra)
8. SK Šacung Benešov B (Ešner David, Řehák Josef, Kalas František, Kanda Kamil)
Nejlepší hráč (hlas odborníků): Brutovský Ján
Nejsympatičtější hráč (hlas diváků): Mrákava Jakub
PS: díky Bačíkovi za operativní poskytnutí náhradního mobilního připojení ... na dotazy nemohl odpovídat, neb jsem mu okupoval notýska a hlavně byl velice zaneprázdněn děním na placeGratuliji Vsetínu!! Extraliga je nadohled.0
Teda Bačíku, tomu říkám info!!!0
Tedy, takový nohejbal jsem letos ještě neviděl (od čtvrtfinále) po stránce sportovní.
Pro pana Stehlíka - blýská se na lepčí časy! DPMK mělo místy problémy s našimi (českými a moravskými) klubovými formacemi ...
Jinak turnaj- osvědčená kvalita organizátorská i ostatní a skvělá příležitost, jak se bavit nohejbalem. Příště se asi zase příjedu mrknout :-)! J.P.0
Děkuji Honzovi za dobrou zprávu. Užívám si posledního volného víkendu a nejsem doma. Muselo to být super. Doufám že to je trvalý trend a také že to bude v TV... :-))0
Nějaké snímky nevalné kvality z nástupu a předávání cen jsou k nahlédnutí na adrese: http://nkvsetin.rajce.idnes.cz/AUSTIN_CUP_2010/
Snímky ze hry od fotografa budou doplněny.0
Dnes 16.00 záznam na ČT40
Myslíte, že to mělo vyšší úroveň, než turnaj v Karpatech?
Ale asi to těžko srovnáme, když to televize z Rumunska nedávala.0
Ze by byl zaznam dlouhy 1:50 hod ??? Hmmm0
Podle mého programu je záznam dlouhý 1hod 5min i tak to je super.0
na ivysilani je to takto:
16:10 Nohejbal Austin Cup 2010
18:00 BULY
Ale na TV Program je to jinak0
Záznsm by měl být 60 minut, dle podkladů z ČT 16:10-17:10, ale po zkušenostech doporučuji počítat s možným posunem kterýmkli směrem. Reprízy: z pondělka na úterý v noci 2:50-3:50, úterý 14:45-15:450
Přečet jsem si článek na Nohecmagazímu o Vsetíně. Píše se tam kromě jinýho o tom, že Vsetín s Modřicema už neválčí. Já jsem teda asi viděl něco jinýho a úplně tak to neskončilo. Proč teda hráli Modřice dopoledne bez svojich dresů? Proč bylo utkání dvou Vsetínů mezi sebou ve skupině o postup hraný až nakonec, když je to proti pravdilům. Světe div se, postoupil Vsetín a druhé Modřice vypadly! A co má znamenat, že na stránkách Vsetína i tady vsetínský u všech týmů dali úplně celé názvy (TJ...) a k Modřicím napsali jenom Modřice? To jsou jenom náhody co. Je mi z toho na zvracení, kam až tyhle manýry jednoho zamindrákovanýho člověka vedou. On se pan předseda, teda pardon všude se už píše jako prezident musí ještě hodně učit slušnosti. Peníze a moc nejsou všechno. Jeden vsetínskej mocipán se o tom když přišel do Prahy už přesvědčil.0
Luboši, Luboši, zase kecy.0
tak žádný kecy to nejsou, já jsem to o těch dresech slyšel ještě před Austinem, jenomže tam si Zgarba nic už nedovolil, když viděl, jak Modřice postupují, protože by to mohl někdo prásknout v televizi. Čistý to nebylo zase, ale ať si poslouží, skrček, jenomže veřejně už má strach, aby zase nebyl pod palbou. Je trapnej0
trapný ste vy zamindrakováný Brnáci. Až vám někdo pošramotí jméno před sponzory, městem a zariskuje tak se vším co léta budujete řešte si to jek chcete Pan Zgarba to řeší takhle a vy mu můžete tak líbat zadek že tam můžete vůbec hrát.
Upozornuji že s ním a Vsetínským nohejbalem nemám prachnic společného. Ale číst tu urážlivý sračky od někoho kdo je prosazovanej kde se dá a pak se může podělat z toho že za to že udělal něco špatně přijde odveta je ubohý.0
Já se klukům z Modřic divím, že tam vůbec jeli a zase nechali Bubna ve štychu. Měli ten turnaj bojkotovat a vykašlat se na nějaký ceny za umístění na tomto křiváckém turnaji. Stejně tak Bubnovi "kamarádi" z reprezentace ho mohli podržet.
Křivák Zgarba pořád vymýšlí jak se pomstít a co na Modřice vymyslet. A je to ubohý...
Vsetíňáci se pořád vymlouvají na ten neuskutečnělej přestup. Ale z toho přece zešlo proto, že Zgarba Bubnovi slíbil úplně jiné peníze za přestup a prémie za výsledky, než mu potom oficiálně chtěl dát. Jakmile podepsal přestup, tak na něho nastoupil s daleko nižšími částkami než byli domluvení. Bylo to jednání mezi čtyřma očima a žádní Bačíci nebo jiní prezidentovi poskoci u toho nebyli. A to by byl Buben debil, kdyby se nechal od toho vychcánka okrást. Když vidím jak se teď ten Napoleon - prezident chová, tak může být rád, že tam nakonec nepřestoupil.
Jediná šance, aby Vsetín něco uhrál v extralize ( pokud tam někdy postoupí ) je, že si naberou do mančaftu polovinu Košic. Napoleon pořádá Slovákům soustředění, akce před Valach Open, tak se to do budoucna určitě podaří.0
Anonym NnCvg:
Rekni mi,proc by hraci reprezentace meli bojkotovat turnaj?
Ja si naopak myslim, ze delaji spravne,kdyz tento spor neresi. To neni jejich problem. Oni se nicim neprovinili, tak proc by se meli timto bojkotem do toho michat? Toto neni jejich spor.
Krom toho jak sam rikas, jednani probehlo mezi ctyrma ocima. Je hezke,ze toto pouzivas jako argument proti "Bacikum apod.", ze nevi,jak to bylo...stejne tak totiz podle stejneho argumentu to nemuzes vedet ty. I toto je duvod, proc by se do toho nikdo (nekompetentni) nemel michat...
Nezastavam se ani jednoho (osobne nemam pozitivni nazor ani na jednoho z nich), ale tento spor si musi vyresit oni.0
Koukám, že už tu zase úřadují známé firmy. Z-kultura.
Přijde mi nesmyslné rozpoutávat nějaký flame. Chci jen zareagovat na neoprávněné nařčení Víta Zgarby, že by snad mohl účelově ovlivňovat pořadí zápasů. S tím neměl vůbec nic společného. Pořadí zápasů ve skupinách jsem připravoval já dle klíče s gradujícím pořadím zápasů (tj. že ve skupině končí zápas nasazených z 1. a 2. výkonnostního koše) a klíč nasazení do kvalifikace byl dán klasicky A2-B2, A2-C2, B2-C2. Navíc C2 = Vsetín A hrál úplně poslední zápas základních skupin. Nikdo dopředu nemohl vědět, že dva ze tří Vsetínů skončí zrovna na druhých kvalifikačních místech ve skupinách B a C (mimochodem, klobouk dolů před klukama, co odvedli na hřišti). Upřímně řečeno, v danou chvíli mne ani nenapadlo, že by to mohlo být proti regulím, i když rozumím logice vznesené připomínky. Na druhou jaká by byla asi odezva, pokud by se operativně změnil daný klíč? Osobně se můžu jen dohadovat, co by bylo asi menší zlo. Uznávám, že by to opticky asi vypadalo lépe a více by to deklarovalo snahu o korektnost. Moc dobře vím, že Vítovi zaleželo na tom, aby nedostávaly zlé jazyky důvod ke kritice (a taky jsem to v průběhu příprav turnaje dvakrát pocítil na vlastní kůži, když stačil včas zasáhnout). Ať je to, jak je to, Modřice B ztratily už prvním kvalifikačním zápasem se Vsetínem B (A2-B2), když prohrály celkem o 7 míčů. Ač ve druhém zápase vyhrály nad Vsetínem A o 6 míčů, výsledná bilance -1 je jasně odsoudila na nepostupové místo. V závěrečném vsetínském derby se tak vlastně "jen" rozhodovalo o tom, jestli postoupí A-čko nebo B-čko. I když A-čko zdolalo B-čko o 4 míče, na postup mu to nestačilo (na ten by potřebovalo vyhrát o 7 míčů). Suma sumárum, jestli opravdu vzniklo pochybení, padá na hlavy nás u tabulek / rozpisů, nikoliv na hlavu hlavního organizátora. Před ním můžu leda smeknout, kolik (především fyzické) energie vložil do toho, aby byl turnaj takový, jaký byl.0
Vážení anonymové, už jsem se nemohl dočkat, až se do toho pořádně opřete. Zatím nic moc. Jistě nemá smysl pokoušet se uvádět věci na pravou míru, ale přesto:
a)v NK Vsetín funkci „president“ opravdu nemáme. Máme jen výkonný výbor, a ten má už třináctým rokem svého předsedu. Já jsem pouhý místopředseda výkonného výboru, a stejně jako předseda jsem jedním ze dvou statutárních zástupců. Vážím si toho, že mne v nedobré víře někdo tituluje presidentem, ale vskutku neprávem.
b)Vděčné téma Modřice: problém mezi kluby se od loňska nikam neposunul a nedá se vybydlet. Změnit to mohou jedině zainteresované osoby z Modřic, stačí, když veřejně přiznají, jak to opravdu bylo. Příběh o nekorektní změně podmínek pro Petra Bubniaka zní dobře, ale informovaní vědí (a pro osvěžení uvádím), že poslední jednaní o podmínkách jeho působení u nás jsem s ním absolvoval v pondělí 12.ledna 2009, kde jsme si podali ruku na znamení dohody. Ve středu 14.ledna proběhla tisková konference, kde Petr deklaroval, jak se do Vsetína těší. Od té doby jsme se viděli až v sobotu 24.ledna (a v mezičase jsme o smluvních věcech ani jinou cestou nekomunikovali), kdy sdělil, že by u nás sice rád působil, ale má smlouvu s Modřicemi, která mu pod strašlivými sankcemi ukládá stáhnout přestup, pokud za něj neuhradíme odstupné do 23.ledna. (Ale zapomněli nám říci, že platební lhůtu požadují takovou). V pondělí 26. ledna byly peníze v dohodnuté výši na účtu, přestup byl přesto revokován. Dokážu pochopit, že lidi mění názory a priority, ale nechápu, jak může někdo tak hloupým způsobem nastrkovat svoje oslí uši na cizí hlavu.
c)Účast modřických hráčů na Austin Cupu: dohodl jsem se s hráči (protože oni za své vedení neodpovídají) obou vloni úspěšných modřických trojek na letošní účasti za těchto pomínek: zváni jsou jako osoby, mohou hrát pod názvem Modřice a nebudou propagovat sponzory modřického klubu. Tak zněla dohoda, já jsem ji dodržel.
d)Děkuji Petrovi Čunkovi, že mi dělá advokáta, ale musím ho popravit: já jsem do jím stanoveného pořadí zápasů v kvalifikační skupině na Lapači, kde se potkaly dvě vsetínské trojky s Modřicemi skutečně (a bez jeho vědomí) zasáhl, a to tak, že před zahájením prvního kvalifikačního utkání bylo veřejně vyhlášeno toto: druhý kvalifikační zápas hraje poražený z úvodního zápasu. Cílem bylo, aby i poslední zápas byl dramatický, bez ohledu na to, kdo v něm bude hrát.0
omluva Petrovi Čunkovi: poopravit0
To Zgarba:
A) Omlouvám se za titul prezident. Na váš web se nedívám, protože stále jste jen malý, regionální klub s výsledky, které se do Prahy zatím nedonesly. Na nohejbalové mapě Česka bezvýznamný. Pořádající finančně silný turnaj, kterým si koupíte účast špičky.
B) Není tedy pravda, že jste byl u Petra v Modřicích s návrhem smlouvy, ve které byli u jeho odměn za přestup a zápasy menší sumy než bylo domluvené? A on Vám odmítl tuto smlouvu podepsat? Není pravda, že jste 50 tisíc za přestup poslali Modřicím až poslední dny přestupového období, i když jste na to měli měsíc času a přestup byl dávno podepsán?
Vím jak přestupoval do Modřic Pavel Kop. Těch 50 000 za něj bylo posláno okamžitě a vše proběhlo korektně.
C) Proč pořád vymýšlíte takové skrčky s těmi Modřicemi? Proč jste loni zakázal hrát některým hráčům? Proč loni museli hrát Modřice pod cizími názvy? Proč letos museli Modřice být jako jediní uváděni bez celého oficiálního názvu? Proč tolik ubohosti? Nedokážete vydýchat, že Vsetín bude vždy vedle Modřic jen nohejbalovým trpaslíkem bez titulů, vlastních odchovanců, mládeže nebo jaký je důvod? I kdyby jste měl v otázkách přestupu nejlepšího českého nohejbalisty posledních deseti let pravdu, tak kde je důvod Vašich intrik a zášti?0
Taky to tak beru. Přece nejde rozdělovat vedení a hráči. Je to jeden klub. Podle mě by třeba Vary, Šacung nebo Čelakovice tam za takových podmínek hráče nikdy neposlali. Oni by tam ani ty hráči nechtěli jet sami od sebe. Pár tisícovek by na tom nic nemohlo změnit. Asi v Mořicích zase takový charakterové nebudou. A Vsetín? P. Zgarbo sice děláte krásný turnaj, ale ničíte ho svými hrátkami. Jako byste veřejně říkal: já to zorganizoval tak si s tím můžu dělat co chci. Nějaké zvyklosti a pravidla na to kašlu. Už víc takových lidí z politiky nebo hokeje se ujistilo že to co platí někde u slovenských hranic ve Vsetíně jinde platit nemusí. Vy si asi neuvědomujete, že místo velkorysosti tím ukazujete jen svojí maloměststkou malost . Když vás to baví a přínáší uspokojení, tak si to děljte dál.0
k anonymovi a Lubošovi: Váš názor respektuji a hlásím se k tomu, že Vsetín je opravdu malé město a náš klub je tomu úměrný.Hrajeme na co máme,mezi naší mládeží se i ten mistr světa urodil a máme v klubu pohodu. Víc nepotřebujeme.
ad b) není to pravda. A kdy jsme složili peníze jsem uvedl, posuďte sami, jak byste postupovali Vy.
Pokud máte na mysli takové zvyklosti, že se necháte poškodit a tváříte se, jako že se nic nestalo, v zájmu předstíraného kamarádství, tak takové u nás na slovenském pomezí nejspíš opravdu moc nepěstujeme. Ale raději mluvím jen za sebe.0
To Zgarba:
Máte v týmu pohodu a víc nepotřebujete? Proč tedy pořád sháníte posily a blábolíte o extralize? Sami víte, že na udržení v extralize musíte tým z 90% obměnit. Jinak budete v extralize pro srandu.
B) podle Vás je tedy lhářem Buben, který si všechno vymyslel a pánové Janeba a Stehlík z vedení Modřic?
Nechápu Modřičáky, že na ten Austin vůbec jedou kvůli pár tisícům a nepošlou vás do háje. Válku mezi kluby totiž přiživujete jenom vy svými pravidly. Příští rok dáte Modřicím podmínku, že mohou hrát na Vašem turnaji jedině pod názvem Vsetín E a F a nazí?
A jestli náhodou postoupíte do extraligy, pak se teprve všechno vyhrotí.
Nedokážu si představit, že by se něco takového dělo třeba ve fotbalu. Média by takového pořadatele rozcupovala a zasáhl by i svaz a udělil by mastnou pokutu. Ale ČNS? K smíchu...0
Anonym JRCJW.Jsi zlý zakomplexovaný člověk,který by se měl nechat vyšetřit na psychiatrii.Komplex pramení z toho,že jsi ve sportu nic nedokázal a nedokážeš.Nikdy,protože patříš mezi naprosté lemply,kteří umí jen urážet.0
Svaz s tím asi nemůže moc hnout, když je to soukromý turnaj. Sice docela slušný, jeden z nejlepších úrovní a odměnama, ale praktikama patří mezi pouťáky. Pane Širocký, můžu se vás jako osobnosti nohejbalu zeptat: souhlasíte s těmito praktikama, které se na turnaji dějí? Myslíte si že patří na mezinárodní turnaj řešit meziklubové spory? A co tomu říkaj vaši hráči mimo Víťova podržtašky Bačíka. Najdete odvahu se k tomu vyjádřit?0
Anonym JRCJW: Ty jsi nějaký chytrý debílek, co hraješ Ty? Někde okres? Jestli vůbec hraješ a nebo jen blbě kecáš? Ten slavný reprezentační kapitán přišel sám, s tím, že chce přestoupit, polovina mužstva s tím měla velký problém, protože chce každý hrát a byl by jediný pod nějakou smlouvou a to v amatérském sportu nedělá dobrotu. Pohodu v mužstvu máme, za to ručím! pan Širocký Tě asi tipnul správně Ty nazdárku, nebo se pletu.....0
Loňský turnaj šel mimo mně,měl jsem úplně jiné problémy.Letos pokud se týče kvalifikace o čtvrtfinále,tak jsem protestoval,protože Vsetín A měl hrát 3 zápasy za sebou.Ve vzájemném souboji Vsetín A - Vsetín B jsem se neangažoval a jsem přesvědčen,že k žádné domluvě ani podvodu nedošlo.Mimo jiné Bačík není žádná podržtaška je to pan nohejbalista a osobnost.Znám ho od narození,doslova.Jinak zkuste se vžít do situace,kdy po tiskovce se sponzory někdo odvolá avizovaný přestup a vy vypadáte jako idiot.To nejde hodit za hlavu.Ale proboha proč to pořád řešíte?0
Já jsem ve Vsetíně byl na turnaji nejvyšší sportovní úrovně, na turnaji míru a pohody. Neviděl jsem jediný hráčský výbuch. Viděl jsem jednu hráčskou lahůdku za druhou. Škoda, že zase vyhrál ten nejlepší. Semifinálový mač Čakovice - Košice svou dramatičností mírně zastínil finálovou bitvu. Celý turnaj byl překrásný mazec.
Nesouhlasím s kritikou „zgarbasystému“ sledu zápasů v tříčlenné kvalifikační skupině. My jsme to tak hráli už před padesáti lety při tréninkových turnájcích do oddílového žebříčku. Jestliže vítěz prvního utkání sehraje hned další zápas a vyhraje ho, což bývá obvyklé, protože je rozehraný, stává se v tu chvíli postupujícím a zbývající zápas ztrácí význam a pokud se sehraje, nemá většinou úroveň. K tomu došlo v druhé kvalifikační skupině. Utkání Čelákovice – Žatec bylo, řečeno moderně, o ničem. Neuvědomuji si, kterému pravidlu tento postup odporuje?
Nesouhlasím s názorem, že modřicko – vsetínský spor je žabomyší válkou. Určitě šlo o veliký prachy, o naději na postup do extraligy. Někde to zaskřípalo. Někomu bylo ukřivděno. Pravdu zná jen pár nejtěsnějších aktérů. Chtěl bych je poprosit, aby tu loňskou vřavu nechávali postupně odeznít s vědomím, že bez Zgarby a bez Modřic by to bylo mnohem chudší. Najděte v sobě sílu a vraťte nám Bubniaka. Bez něj to je jako bez sluníčka. Poznáte cenu míru.
Turnaj byl nejen sportovním , ale i organizačním skvostem.
Každý divák při vstupu obdržel program, jehož součástí byly jmenovité sestavy, tabulky jednotlivých skupin i předtištěný pavouk.
Po celý turnaj nás neúnavně informoval famózní moderátor Tomáš Perutka. Promptně oznamoval i výsledky z vedlejší hovězí haly, které byly okamžitě zveřejněny na centrální výsledkové tabuli. Nic nám nechybělo. Završením informačního servisu bylo zveřejnění kompletních výsledků tady na zetkách už v 19:44. Bomba!!
Děkuji všem hráčům za předvedené výkony, děkuji Vítu Zgarbovi i jeho „nohsledům“ za předvedené výkony a těším se na příští rok.
Ještě na adresu z povzdálí štěbetajících anonymů. Pojeďte se někdy na takový turnaj podívat. Budete žít tím co jste skutečně viděli a ne tím co jste kdesi slyšeli.0
Pane Zgarba,
dekujeme Vam za krasny turnaj!!! Vse se Vam naramne povedlo!!
P.S.-Rada pro vas:Na anonymy od stupidnich lidi nereagujte, nema to cenu! Nebyt takovych lidi, tak dnes uz by vsichni na "aferku" s prestupem zapomneli a venovali se uslechtilejsim tematum...
Ze, vy hlavy pomazane!!!??!!!0
Kdyby Buben loni za Vsetín skutečně hrál, tak ho do extraligy 100% svými body vytáhl. Je to pan nohejbalista z absolutní světové špičky. Chápu Pepu a podobné další Pepíky, kteří by pak neměli v sestavě místo a byli jen do počtu a Bubna špiní svými pomluvami všude okolo. A pak jste vyhořeli v prvním kole.
Pane Širocký, mezi Vámi a Petrem byl korektní a velmi přátelský vztah, proto se divím, že jste si neudržel vzájemnou úctu a úroveň k nejlepšímu hráči se kterým jste kdy pracoval. A tady píšete vzkaz plný urážek a semility.
PS: rok starou kauzu otevřel p. Zgarba svými diskriminacemi vůči Modřicím. A podmínkami, které nikdo jiný na žádném turnaji po žádném oddílu nikdy nechtěl.0
Ten vzkaz patří tobě ty semile.0
Když vidim ty zgarbovi poskoky jak tady toho svyho vyzdvihují tak je mi na bliti. Letos sem na ten vás turnaj jet nechtěl a když vidím co tady píšete o bubnovi a jak ho spinite. Tak toho lituji. Co jste vsetinaci v nohejbale dokazali? Hovno. O Rudolfu sirockym sem si myslel ze něco umi, ale umi jen urazet lidi tady a velebit si svyho oblíbence gebela a pomlouvat bubna. Ten bu u nás mohl dělat maximalne náhradníka. Péťa je hlavní nás tahoun, dříc a bojovník a pro nohejbal udělal víc než vy vsichni dohromady0
Koukám, ze z pana sirockeho se stal protivnej, sprostej clovek0
Co jsem z toho celého pochopil, že to není spor klubů Vsetína a Modřic. Ale osobní spor p. Zgarby a Bubniaka. Pravdu každý vidí jinak, v tom nemá cenu už se štourat. Proč má ale spor odnášet celý klub a jeho hráči? Jestli tomu dobře rozumím, tak p. Zgarba chtěl za nemalý peníz přetáhnout Bubniaka do Vsetína z Modřic. Protože přestup podává hráč, tak to bylo přání hráče a Vsetína. Modřice se k tomu jen museli vyjádřit ano/ne. Bylo teda jen věcí Zgarby a Bubniaka, jaké podmínky si dohodnuli. Teď se ale p. Zgarba mstí ne Bubniakovi, ale Modřicím. To se mi zdá dost na palici. P. Zgarbo, proč se mstíte klubu a ne jenom Bubniakovi, který vás podle vás podtrhnul? Jestli je podle vás někdo z Modřic podrazák, tak jenom protože zrovna s váma nemá dobré vztahy? A přitom vám ale nevadí, že se vám tam před kamerama producírují skutečný gauneři nohejbalu, jako Černý. Takže to nebude tak zase tolik z principu, ale z osobní uražené ješitnosti. Možná si penězma koupíte čas hráčů aby k vám přijeli, ale ne důvěru. Tu si musíte ještě vybudovat. Zakopejte sekyru. Věřte mi je to trapný.0
pro Pavla: co píšete zní věcně. Bez dohody s vedením Modřic by ale Petr nemohl postupovat, jak se nakonec bohužel rozhodl. Byl bych samozřejmě raději, kdyby tato věc nebyla, ale balón není na naší polovině hřiště. Stačilo by hodně málo a mohla by zmizet.
K Vaší závěrečné poznámce - o Ivanovi Černém jsem slyšel mnohé. Nikdy jsem se ale nepohyboval ve vrcholovém nohejbalu a s Ivanem Černým mám jen tu osobní zkušenost, že vždy se svým týmem přijel, předvedli kvalitu a nepamatuji se, že by mi někdy ublížil. Až to udělá, budu v přístupu stejně neprakticky konzistentní, jak se nad tím podivujete ve Vašem příspěvku.0
Do fotoalba http://nkvsetin.rajce.idnes.cz/AUSTIN_CUP_2010/ byly doplněny snímky ze hry od fotografa.
Tipovací soutež: kolik tanečnic se nachází na snímku http://nkvsetin.rajce.idnes.cz/AUSTIN_CUP_2010/#img10537.jpg ? :o)0
Dovolím si spíše mediátorský vstup k této zde popisované nohejbalové problematice. Pokud mám správné informace, je turnaj Austin Cup Vsetín organizován jako špičková mezinárodní jednorázová soutěž, se všemi charakteristickými prvky, jakými jsou profil účastníků, hrací systém, odměny nejlepším, technické zázemí, doprovodný program, mediální servis. Takových soutěží je v České republice organizováno řádově jen několik. Organizace takové soutěže si vyžádá mnoho úsilí, času a finančních prostředků. Cílem této snahy je většinou zvýšení kreditu pořadatelského subjektu nebo subjektů, finanční příjem a určité vnitřní uspokojení všech, kteří se na organizaci úspěšné soutěže podíleli. Zvýšený kredit, je-li pořadatelem například sportovní klub, se pak promítá do dalších konkrétních výsledků - zvýšení členské základny, zvýšení finančních nebo nefinančních zdrojů klubu, zlepšení pozice při jednáních apod.
Pokud se skutečně událo to, co je zde méně či více korektně popsáno, nepochybně to významným způsobem ovlivňuje kredit takové soutěže. Ostatně už zde publikované negativní reakce, které zcela převažují, to jen dokládají. Způsob, jakým jsou zde řešeny vztahy dvou sportovních klubů, je opravdu velmi nešťastný a může se přenést i do širší oblasti. Vesměs se důsledky takového nešťastného jednání výrazně projeví v okamžiku, kdy pořadatel z různých důvodů není schopen zajistit standardní kvalitu předchozích ročníků soutěže, zejména výši odměn nejlepším. I silný pořadatelský subjekt by neměl nikdy zapomínat, že takový stav může nastat. Respektive v tomto konkrétním případě nikdy nelze vyloučit, že v jiném regionu ve shodném termínu nevznikne další kvalitní soutěž, která část dosud tradičních účastníků převezme. "Kdo s čím zachází, tím také schází" - je moudré na to občas vzpomenout.0
Pane Zgarbo, tak to je přesně ten maloměstský názor. Vy nekoukáte na to kdo kdy pšokodil nebo nepoškodil nohejbal. Ale jenom kdo si myslíet že poškodil vás! Takže si klidně podáte ruku s gaunerem a podvodníkem. Hlavně že přijel. A slušný kluky co nikdy nic nikomu neudělali, který jenom mají "smůlu" že hrajou v klubu, který je úspěšný a vy ho nenavídíte, tak jim veřejně plivete do ksichtu. Vám to není ani trochu blbý. Takový jsou vaše měřítka životních hodnot? Že normální mladý kluk z Modřic je pro vás větší zlo než prošvihlý gauner, podvodník a kriominálník? To nemůžete myslet vážně! Rudolfe Širocký, to se pod tohle jako člen síně slávy ČNS který má být těm klukům vzorem, taky podepíšete a budete to obhajovat??? Nohejbal je hrozný odkladiště pokřivených charakterů.0
motáš tady jabka z hruškama a jen urážíš. Prober se ze svejch mindráků. Nemyslím že těm slušnejm klukům někdo plival do ksichtu. Pliveš tu jedinej ty.0
Ja uz nevim,co na to rict..Tady ta debata je tak trapna,ze se tomu clovek muze smat od rana do vecera. Jen same urazeni lidi od brnenskych(?).
Vzpamatujte se a radeji se venujte priprave na zapasy a ne jesitnostem, ktere uz nikoho nezajimaji!!!
Prejeme Vam vsichni hodne stesti!0
P.S.-Tak jste na ten turnaj nemeli jezdit(podminky byli predem zname,ne?), aspon by jste prokazali svoji hrdost.
Pozde byka honiti!0
K tomuto věčnému tématu se asi opravdu nemá cenu vyjadřovat ale urážky nějakých zakomplexovaných modřičáku už jsou opravdu ubohéé jako Vsetínak reaguji i v to smyslu že Pan Bačík není žádná podrž taška ale velmi kvalitní platný hráč a ty hlupáku Luboši nejsi ani na urovni aby jsi mu jen podával vodu během jeho kvalitního výkonu během hry..!!! souhlasím s trenérem Vsetína že si nikdy v tomto nic nedokázal a ani nedokážeš.hraji sice jako amatér ale Vsetín skončil 4 a myslím že konkurence byla obrovská takže chlapci jen tak dál a na nějaké HLUPáKY které to pořád žere se vykašlete zustanou stejně pořád ubozí zatím co vy jdete dál.... Hodně štěstí0
...nikoho nechci urážet, jen uvedu můj názor - opravdu se nedá "nevyřešený spor" řešit jinak, než že nakáže jeden tým(organizátor)druhému týmu jiné podmínky? je tak nutné? mě to připadá že vsetínští museli počíat s tím se v tom někdo bude šťourat, a na mě jakožto amatéra, o působí negativně a nesouhlasím s postojem organiátora...nechápu jak se může toto dít na takové akci, budu si teď více vážit "pouťáků" a různých menších turnajů...0
Nedá mi nereagovať na tých pár zakomplexovaných chudákov,ktorým vlastne o pravdu v kauze Modřice ani nejde ale ich zámerom je len provokovať a štvať. Páni, ak Vam tak strašne leží na srdci táto podľa Vás nespravodlivosť prečo sa neobrátite priamo na p. Zgarbu a neurobíte si jasno. Lenže to by ste museli vyliezť spod anonymity a na to nemáte ani štipku charakteru. Hrajúci chlapci z Modřic na Austin Cupe, zrejme vedia, prečo si prišli zahrať a vôbec si nemyslím, že je to len kôli finančným cenám,o ktoré sa mohli v turnaji uchádzať. Mám taký dojem, že asi vedia ako to vlastne bolo a preto nemajú ten pocit, ze by mali svojho ako píšete kamaráta Bubňáka podporiť a účasť na turnaji bojkotovať. Skúste sa nad sebou zamyslieť a ak mate ešte aspoň štipku rozumu nezatienenú závisťou tak aspoň oceníte snahu celého Vsetínskeho teamu robiť čo najlepší nohejbal.0
Ano... ano. Kdo je proti Vsetínu je chudák.:) Protože ve Vsetíně máte všechno nejlepší.:)Musím uznat, že tady na zetkách v psaní máte jasnou převahu narozdíl od výkonů na hřišti. A kdo je proti Vsetínu je chudák, omezenec, závistivec, nýmand, hlupák.
Žabko: v Modřicích se trénuje a nekecá. Podívej se na výsledky. Stačí se mrknout na stránky oddílu.
Fido Vsetíňáku: prospělo by Ti dokončit si vzdělání. Nejlépe si dodělat aspoň maturitu. Máš pravdu, že Bačík není žádná podržtažka, ale v Modřicích by byl jen náhradník. Jak Ty o tom, ale můžeš psát, když s nohejbalem nemáš nic společného a jen překopáváš amatérské turnaje...
Eriko Foxová:) Boha Mária, Peťa se jmenuje Bubniak. Víš vůbec o koho jde? Hraju nohejbal dost dlouho na to, abych se ozval, když si nějakej ... Zgarba začne na turnajích vytvářet diskriminační sviňárny. A nárokovat si kdo hrát nesmí, kdo nesmí hrát pod svým jménem, kdo nesmí hrát ve svých dresech, kdo nesmí hrát pod jménem svého sponzora. A už po druhé. Toto je zhovadilost největšího kalibru a totální špína na jinak kvalitním turnaji. Nikde jinde sem se s tím nesetkal.
A teď se do mě zase pusťte Zgarbovi pohůnci:)0
Vážení, byť jsem fanda Modřic, tak obdivuji p. Zgarbu, že se tady všemi těmi anonymními pitomci zabývá. Je zvláštní, že se pitváte ve více jak rok staré kauze místo toho, aby jste si třeba zatipovali výsledky nového ročníku.0
Pro anonym jrcjw- ty blbečku já nepotřebuju maturitu k tomu abych se podepsal,ale psát jako anonym je největší ubohost skovávat se a ani se nepodepsat!!! tak ty máš pak leda tak vychozenou školku ubožáku zakomplexovaný, amatér možná jsem a hlavně se zato nestydím ale ty se určitě máš zaco pokud se nepodepíšeš, a jestli ty hraješ nohejbal?????? tak se podepiš at víme s kým máme tu čest. a hlupáku- i když jsem neregistrovaný pořád je to nohejbal!!!0
Fido z tebe ta tupost přímo srsi prekopavaci0
Pro takyznalce: letos to bude zase nuda a nuda. Vyhrají Modřice, druhý bude Šacung, třetí Čako.0
Tutová zpráva.Ambiciozní tým Vsetína posílí Ján Brutovský a R.Makara,dale je v jednání Ižol to jsou věci..........0
... to jsi si spletl datum, to si měl napsat včera :-)0
k JRCJW : zdaleka si nemyslím, že to letos bude nuda. Modřicím to přeju, ale Čakovice, Šacung a Vary jim budou zdatným soupeřem. K znalci : Ríšu bych možná věřil, ale
Brutuse ani omylem0
To anonym:Hlavne ze tvuj nazor tady sdili plno lidi,ty chytroline!Hrajes ty vubec aspon za ty Modrice,nebo jen kecas?Asi to druhe,co?Jak sam pises,v Modricich se trenuje a nekeca,ale ty mas plnou hubu pračuráckých kecu..Zdar!0
Bubniak nepřestoupil proto, že ve smlouvě byla skoro poloviční suma než bylo původně domluvené mezi ním a Zgarbou. Modřice s přestupem souhlasily a nebránily, aby si Bubniak vydělal větší peníze ve Vsetíně. Proto přestup stáhl. Modřice s tím nemají nic společného a nechápu proto věčné Vsetínské pomsty. Kdyby byl Zgarba aspoň trochu fér tak to přizná. Teď málem dostali v Aši:)kanára za ty valachoviny.0
Zgarba je bud vesnickej krupan nebo krivak. Penez asi moc nema,kdyz nabizi neco,co pak nedodrzi. Nebo to bylo umyslne? Pochybuju,ze by k nemu Slovaci sli. Mozna Makara. Ten jde kamkoliv za cokoliv...0
TO jste měli v brne večer asi trénink a pak jste se ožrali ne? Takhle silný řeči bych odhadl asi tak na pěkně vožralího UyOOt včera večer a dnes z kocoviny probuzeného PbXPL. Asi jste si včera večer brečeli jak jste přišli o bod v Žatci a pak ste si s Bubnem řekli že za to může Zgarba a jeho finanční situace.0
pochybuju, že by sem psali modřičáci takový sračky, ti na vás kašlou a na ten starý spor si vzpomenou jenom když jim někdo nadiktuje jiný pravidla než ostatním. takže vsetíňáčci klídek a hlídejte si svoje skóre. a nám ostatním, co bysme si rádi četli o nohejbale, nezasírejte stránky takovýma blábolama a dejte už jednou provždy pokoj, nikdo už na to není zvědavej0
to je ale pravda Romane.....0