Co se přesně odehrálo v Modřících

Dotaz13.05.2018

Mohl by někdo stručně a jasně napsat co se tam přesně stalo. Fanoušci sportu a nohejbalu obzvlášť, jako jsem já a něměl jsem čas sledovat nohejbal o víkendu. Bych se rad dozvěděl co se tam stalo, co tomu předcházelo a podobně, děkuji za mě a za mnoho dalších, co je to zajíma.0

Reakce

206 příspěvků · poslední 19.05.
Kodl13.05.2018

Citace z pravidel:
5.5.5 Ztráta sportovního charakteru

Jestliže utkání ztratí sportovní charakter, dojde-li na hřišti k výtržnostem, k inzultaci rozhodčího,

instruktora, vedoucího, trenéra nebo hráče utkání či pokusu o ni apod., přeruší nebo ukončí rozhodčí

utkání. Vždy však ve spolupráci s pořadatelem, resp. domácím družstvem učiní vše, aby byl závadný

stav či jev co nejdříve odstraněn.
Dotazy:

  1. pravidlo hovoří pouze o prostoru hřiště

  2. co udělal rozhodčí k odstranění problému

  3. mohl podle pravidel zápas pouze přerušit a situaci řešit0

Odpovědět
Anonym13.05.2018

co řešíš šel prudit kam neměl a dostal dělo to je vše:)0

Odpovědět
DivK13.05.2018

Z toho vyplývá, že Medek neměl co dělat v kotli. Tzn zápas měl dle mého názoru pokračovat ....

Pořadatel měl usměrnit diváka, rozhodčí Medka - žlutou kartou...0

Odpovědět
Čelákovickýfanda13.05.2018

Já bych se chtěl zase zeptat, jak se to řeší dál? Řeší to disciplinárka? Nebo to už řešila? A dostal případně právo na obhajobu někdo z Modřic? Protože to je důležité, aby se toho nedalo zneužívat třeba v budoucnu... :/0

Odpovědět
Anonym13.05.2018

Všichni tady řešíte výsledek a disciplinárku, ale větší sranda bude, až autor modřického úderu skončí u civilního soudu s podmínkou a zaplatí náklady na ošetření a léčení Medka.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda13.05.2018

A jak to s ním vůbec je? Co se mu přesně stalo?0

Odpovědět
Anonym13.05.2018

Jestli Medek sproste urazel a zaslouzene dostal tak snad není takovej ubozak aby podaval zalobu. To by ze sebe udelal uz tuplem chudaka. Uz takhle když nekomu sproste nadaval tak mu tu ranu mel vrátit.0

Odpovědět
Pan zvedavy13.05.2018

Podle mne je Medek teplej..0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Ukaž mě jediné pravidlo,které nařizuje hráči kam smí,nebo nesmí chodit během utkání.Řekni mě také,kde se tedy v pravidlech hovoří o "

provokování"a případně definuj toto slovo.0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Jedna vec je ta, ze oddil modtic by mel byt disciplinarne potrestan. Za nevhodne chovani fanouska. Za druhe, Medek by mel byt potrestan disciplinarne. V normalnim sportu by klub modric dostal pokutu za spatnou poradatelskou sluzbu. Medek z KV by mel dostat minimalne pul roku zakaz cinnosti. Nemel tam ubec chodit a nema se co dohadovat s fanouskama. Pokud se hostujicim hracum nrlibi chovani domacichc fanousku. Tak to maji dat vedet rozhodcimu a rozhodci pres poradatelskou sluzbu uklidnit. A ne jako v modricich ze si medek zahraje na ramba a pak mu typek od klobas natahne. Tak potrestat 50/50 selhani na obou stranach. Tak by to bylo v kazdem jinem sportu. Kdyby tam nelez a nejral si na Ramba tak by se to nestalo.0

Odpovědět
Venca14.05.2018

Medek by měl dostat cenu za koledníka roku. Nová doba velikonoce 12.5 :-)0

Odpovědět
Sliby chyby14.05.2018

Medek po svých urážkách asi nečekal, že mu opravdu ubalí. I když ho ten střízlík předtím žádal, aby ho už nechal a odešel, tak Medkovi ruční vyřešení neměl předem slibovat a pak navíc splnit.0

Odpovědět
Kodl14.05.2018

Takže jak tomu rozumím a jak jsem přečetl pavidla jak nohejbalu tak podobných sportů (fotbal)

  1. rozhodčí měl napomenout diváky

  2. pořadatel měl zabránit vstupu hráče na tribunu

  3. pokud pořadatel nezabránil vstupu měl rozhodčí přerušit zápas a Medka vyloučit za opakovanou urážku diváka (inzultaci - podle významového slovníku)

  4. pak už to jelo samospádem - pořadatel nevyvedl Medka, ale snažil se uklidnit diváky - vystřelené ruce už nedokázal zabránit nikdo

  5. Kontumace je velmi sporná, zápas měl být ukončen a řešení (opakování, dohrávka, kontumace) má být ponecháno na příslušné komisi

Tak to je asi vše :-(0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Medek hlavně nečekal, že mu ten asi 165cm vysoký fanoušek dá pěstí. Proto si koledoval.:) A vykoledoval.:)0

Odpovědět
Kodl14.05.2018

To už je jenom důsledek chyb. Rozhodčí měl podle pravidel povinnost a spoustu možností situaci řešit než se vyhrotila jeho alibizmus s kontumací zápasu je v rozporu s pravidly0

Odpovědět
Čelákovickýfanda14.05.2018

Dá se to nějak zpětně "opravit"? :( možná by se to hodilo, protože to bylo 5:0 (sety 1:0) ... A najednou je z toho 0:6 kvůli tomu, že varský šel mezi diváky jednomu nadávat...0

Odpovědět
A. Stehlík14.05.2018

Já jen trochu odbočím aniž bych chtěl zasahovat do diskuse. Vzpomínám na Milana Dráždila, co si kolikrát musel vyslechnout na hřišti. Jenže on diváky odzbrojil vtipnými argumenty, soupeře občasnou poznámkou a hlavně nečekaným úderem (myslím míče) a rozhodčího autosugescí svých myšlenek. nechte to na STK a disciplinárce a uvidíme. Pastu do tuby už stejně zpátky nedostaneš. :-)0

Odpovědět
Čelákovickýfanda14.05.2018

Na Dráždila si vzpomínám taky, ale ten i, mluvím tedy ze zkušenosti, když byl u nás, dost "jel do diváků", měl na nás celkem kecy... Ale to je opravdu mimo téma :)0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Aha nechme to tak? Modřice můžou vše. Hráč Pospisil napadl Chalupu teď fanoušek Modřic hráče co bude příště? Jste už druh ý ro bez titulu a neustavate to vubec! Šampóni namachrovaní pujdete do sracek. Hovada agresivni0

Odpovědět
A. Stehlík14.05.2018

Pro AAevN: tvůj příspěvek sám naznačuje kam patříš... :-D0

Odpovědět
TM14.05.2018

Kterej kreten ho napadl?Nemec??0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Stehlíku a Ty patřìš k nim to zas vím já! Arogantní agresivni a furt nejchytrejsi0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Stehlík a celé Modrice to je parta uplakánků. Zase budou lobovat na svazu aby byl trest mírnější. Konzumace je jasná. Zavřený hřiště na 2 zápasy, protože Medek měl 2stehy. A násilník u soudu a platit.0

Odpovědět
A. Stehlík14.05.2018

Vykašli se na své komplexy. Užívej života jak se ti zachce. Se mnou je zbytečná snaha se srovnávat! ;-)0

Odpovědět
Petr14.05.2018

pro AAevn : Tvoje hloupost hraničí až s debilitou,bud se nech léčit nebo začni pořadně trénovat at se něco naučíš a přestaneš psat nesmysly !!!0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Já nohejbal nehraju Petře , jen co se děje v nohejbalu a hlavně na Zzzz je uplna hruza takovy sport a takova nenavist vsichni proti vsem. Jen jsem napsal ze neustale excesy jsou na straně Modřic a jeste je hájíte... houuuuuuu0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

Stehliku ty jsi tu chybel. Tahas sem nejakou minulost je to uplne scestne a otravujes. Nas nezajima nejaky drazdil a ani nas nezajimas ty. Fakt se nad sebou zamysli. Radoby chytry lidi jako ty nema nikdo rad. Vseznalky0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

AAevN asi zakomplexovanej uplakánek tipuju od Vsetína. Že to ty sprostý puberťáky baví ostatní urážet.0

Odpovědět
Zappa14.05.2018

Ona ta agresivita je čím dál větší. Stačí si přečíst pár článků zde na zzz. Kde jaký mamrd využívá anonymity a bez jakýchkoliv sankcí napíše o někom to, za co by zasloužil pár štichů na svém nevymáchaném ksichtu. Pak si vleze do kotle, mezi stejné hovada, nalije se kořalkou a myslí si, že v rámci davové anonymity, může každého urážet dle libosti. Myslím si, že není potřeba aby na každém zápase musela asistovat policie, nebo těžko oděnci, ale stačilo by aby slušná část fanoušků, kterých je drtivá většina, umravnila tu tupou, vylízanou a degenerovanou lůzu.0

Odpovědět
A. Stehlík14.05.2018

Pro eaIfS: Víš že tě chápu?0

Odpovědět
A. Stehlík14.05.2018

Pro Wzubp: Myslel jsi svojí konzumaci? Souhlasím!0

Odpovědět
Radek14.05.2018

Zajímavá situace, proto jsem zavolal kamarádovi co dělal v ČNS myslím zrovna v disciplinárce. Napsal mi:

Ahoj Honzo. Zápas kde se to odehrálo jsem neviděl a zkusím vysvětlit z toho co píšeš, pokud se tak opravdu stalo. Pokusy zvrátit nepříznivý výsledek vyprovokovanou inzultací jsem osobně neřešil, ale slyšel jsem že někdy dřív to disciplinární komise měla řešit. Kdybych měl rozhodnout, určitě by na to muselo být svolané řádné jednání s přizváním prvinilců i svědků. Jestli je tam video záznam události, tím lépe. Můj názor ber jen jako názor bývalého činovníka, dneska už v ČNS nic nerozhoduji.

Při posouzení jsem vycházel z Pravidel, ze Soutěžního řádu, z Rozpisu soutěží a z Disciplinárního řádu. Nevím jestli mám úplně poslední verzi, nebudu to proto číslovat. Pravidla i Soutěžní řád určují co je to hřiště. Je to hrací plocha a volný prostor kolem hřiště. Tribuna pro fanoušky není součást hřiště. Musí být řádně označena kupř. cedulkou. Předpokládám, že první rozhodčí podmínky před zápasem zkontroloval, jak mu ukládá Pravidla. Jestliže toto bylo splněno, hráč ani domácí natož hostů na tribuně nemá co dělat. Pravidla určují kde v průběhu zápasu musí družstvo být. Buď na lavičce, nebo v prostoru rozcivčení, nebo jinde mimo hrací plochu. Tím mimo je myšlené všude mimo místa, která jsou viditelně označená cedulkou podle Rozpisu soutěží a k takovým tribuna pro fanoušky patří.

U ztráty sportovního charakteru se v Pravidlech mluví o inzultaci pouze na hřišti. Jak jsem ti popsal, dle mého názoru hráč neměl podle Pravidel ani Soutěžního řádu v označeném prostoru tribuny pro fanoušky co dělat a spíš z toho cítím účelové jednání hostujícího hráče s cílem změnit výsledek na hřišti. Proto bych ho tvrdě potrestal dle Disciplinárního řádu. To že se vůbec hostující hráč na tribunu pro fanoušky dostal, je zase selhání výkonu pořadatelské služby. Jestli je Rozpisem soutěží ustavena, neměla by hostujícího hráče na tribunu pro domácí fanoušky pustit. Nesnímá to však odpovědnost z provinilého hostujícího hráče, který se přestupku dopustil.

Toliko ke tvému dotazu. Jak to disciplinární orgány v ČNS vyřeší ti nedokážu předem určit. Zažil jsem několikrát že se rozhodovalo podle různých zájmů, než podle norem ČNS i selského rozumu. Tady normy jsou dost jednoznačné a i selský rozum říká, kdyby tebou popsaná z mého pohledu vyčůranost nakonec vedla ke změně výsledku na hřišti, začne se to zákonitě dít v dalších případech.

Něco jiného by pochopitelně bylo, kdyby k inzultaci hráče domácím fanouškem došlo v místech, která jsou pro pobyt hostujícího družstva během zápasu Pravidly nebo Soutěžním řádem vymezeny. Kromě hřiště by se mohlo jednat kupř. o prostor pro rozcvičení, šatnu se sprchami a WC nebo stanoviště rozhodčích, kde píší zápis, spojovací chodník nebo chodbu mezi těmito vymezenými místy. K takovými místům nepatří ani tribuny pro hostující fanoušky a rodinné příslušníky hráčů, i když víme že tam hráči někdy chodí. Rozhočí i pořadatelská služba to tolerují, ale je to proti Pravidlům, Soutěžnímu řádu a Rozpisu soutěží.0

Odpovědět
JC14.05.2018

Jeste aby rozhodci hlidali, ze jsou vsude spravne cedulky. Dobrej vtip.

Kdyz se to stane na "spojovacim chodniku" tak se to bude posuzovat jinak nez vedle na trave? OMG to je taky dobrej byrokrat, jeste ze uz tam neni :)

Zappa: souhlasim s tim, ze by s tim neco mohli udelat ti normalni fanousci, kterych bude (snad) dost0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

To Radek, prej Napsal Mi ahoj Honzo a tady se podepisuješ Radek...0

Odpovědět
Divak14.05.2018

Tak co ja jsem slysel, tak Medek masturboval otocen k modrickemu kotli a u toho hlasite prozpevoval vulgarni protibrnenske pisne.0

Odpovědět
Kodl14.05.2018

Mylím, že dotaz zněl co se dělo v Modřicích. Jsou tady dvě kvalifikované shodné analýzy z kterých jednoznačně plyne, že nebyl dán žádný důvod ke kontumaci utkání. Překvapuje mne, že se někteří diví že existuje definovaný prostor pro hraní a definovaný prostor pro diváky (pro nohejbalisty - je to divný ale je to určeno všech registrovaných sportech). Takovýto člověk pak se může divit, že je předepsána výška sítě a rozměry hřiště. Pokud chce být nohejbal sportem, tak by si měl každý, kdo chce diskutovat (a v tomto případě i rozhodovat) přečíst pravidla a soutěžní řád0

Odpovědět
Karel 1314.05.2018

Jak ty Kódle víš,že bylo utkání zkontumováno? Kde jsi přišel na to,že rozhodčí může konzumovat výsledek? Zápas byl pravděpodobně ukončen pro ztrátu sportovního charakteru,o zbytek se stará STK.0

Odpovědět
Anonym14.05.2018

No v tabulce je zápas zkontumovan a Modřice minus bod.
Oběma týmům byla sdelena kontumace.
Svaz může rozhodnutí změnit, ale to neudelaji.

A dohravat to a platit dopravu z varu na 2-4 sety? A domaci platit cestaky hracum, diety, rozhodčí? Nechal bych to zaplatit Medka. On si už stejně rozmyslí lézt do kotle domácích. V Čelákovicích by dopadl hůř kdyby tam někoho urážel.0

Odpovědět
Kodl14.05.2018

Drahý jmenovče 13, skutečně si než začneš psát bláboly, prohlédni oficiální web svazu, přeči vyjádření Modřic a přečti vyjádření Varů. Kupodivu se dovíš, že zápas byl kontumován rozhodčím. Takže nejen pravidla neznáme, ale ani nečteme oficiální zprávy :-( smutný0

Odpovědět
GKKEN14.05.2018

Mas pravdu protoze v Celakovicich maji 3x vis fanousku0

Odpovědět
honza15.05.2018

Košile to jsi tyhle manipulace pochytil od Okamura? Dvě kvalifikované analýzy na zetkách, od anonymů z nichž je jeden tak hloupí, že se podepíše Radek a níže je označen za Honzu, to má velkou váhu ty kašpare!0

Odpovědět
:-)15.05.2018

Honza a Radek je TOP! Pobavilo....
Leda by to byl třeba Radek Jan Novák. To Vás nenapadlo? :D :D :D0

Odpovědět
Zappa15.05.2018

Když čtu názory některých pisálků, tak se mi otvírá kudla v kapse. Dle jejích dedukcí a reakci je v pořádku, že M. Medek dostal pěstí a že toho modřického Ramba, nejspíše navrhnou na státní vyznamenání a že může být na konec rád, že se to neodehrálo v Čelákovicích, tam by ho nejspíše rozčtvrtili. Mrzí mě i redakce hráče Spilky, který si notuje s podobnými ultra názory, místo toho aby je striktně odsoudil. To že Vary chtějí podat trestní oznámení, je v pořádku, jejím cílem není dostat toho vola do tepláků, ale aby se z hráčů nestáli fackovací panáci, podle toho, jakou hladinu alkoholu má primitivní fanoušek. Možná by k uklidnění rozjitřené situace pomohlo, kdyby Modřice jasné deklarovali, že se od tohoto "fandy" distancují a že již nebude mít povolen vstup do areálu.0

Odpovědět
Martin S.15.05.2018

To Zappa: Já se ale fanouška nezastavam. Už jsem tu nekolikrat napsal to co udelal modricky fanousek je pres velkou caru a toto na sportoviste nepatri. Hrace KV je mi lito.

Chtel sem jen zduraznit ze lidem fanouskum muzete donekonecna neco rikat a stejne jeden vas neposlechne a vse se posere.

Tak sem tomu chtel jen predejit aby se hraci zdrzovali vyhradne na lavicce.
Nevim jestli mi rozumite...0

Odpovědět
A. Stehlík15.05.2018

Martine přesně vím co myslíš a souhlasím s tím. Říká se tomu prevence. I když ani to nevyřeší nebezpečí beze zbytku.0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Tak nevidel jsem v zadnem sportu aby hrac lezl do hlediste mezi divaky a jeste k tomu na venkovnim hristi. Medek at poda trestne oznameni a ten klobasnik ho muze podat taky za urazku proti sve osobe na verejnosti. Medek tam nemel co lozit. Kazdopadne ten fanousek se takhle nemuze chovat. Fanouskovi zakazte vstup na hriste a modrice potrestat disciplinanrne za nedostatecnou poradatelskou schopnost a medka potrestat taky. Ze urazku divaka a to vulgarne. To Je preci na cervenou kartu. Je uplne jedno komu hrac nadava zda protihraci, rozhodcimu a nebo divakovi. Pul roku zakaz cinnosti hrace. A co si budou rrsit ty dva osobne at si delaj co chtej. Ale podle normalnich stanov maji padnout dva tresty a to na stranu modric i na stranu karlovych varu. Jinak dalsi vec, nechapu proc rozhodci ukoncil zapas. Za inzultaci se neukoncuje zadny zapas. Pokud nejde o inzultaci rozhodciho. Kdyz pospisil inzultoval chalupu, tak dostal pravem cervenou kartu a zadne ukoncovani zapasu. Dalsi trest by mel podnout rozhodcim, ale to by musela fungovat nejaka schopna komise rozhodcich na svazu. Absolutne nezvladnute v tehle situaci.0

Odpovědět
Karel 1315.05.2018

Mícháš jabka z hruškama,po červené kartě není nutno ukončit zápas,ale při ztrátě sportovního charakteru ano.0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

To nebyla změna charakteru, pouze změna sportu nohejbal -> box o tom nic psany není0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Napadá vás někoho nějaký jiný důvod proč by se hráč hostů měl jít hádat mezi domácí diváky? Ať přemýšlím, pořád mě napadá jenom jeden. Ovlivnit výsledek! Z toho co se píše souhlasím, že je rozdíl mezi tím když na hřiště vběhne divák a bouchne hráče a tím co se teďka stalo v Modřicích. To by potom šlo zneužívat na každým zápasu, kde by hosté prohrávali. Dokonce ten bijec by nemusel být domácí, ale kdokoliv přivezený sebou. Medkovi zranění nepřeju. Ale kdo seje vítr sklízí bouři.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

Přesně, už jsem to tady někde psal... třeba takovej Žatec by si s sebou mohl vozit někoho, koho kdyžtak jen navliknou do dresu domácích, nebo ani to ne...a pošlou tam někoho, aby se nechal praštit, když budou dostávat bídu...0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

vlastně by se tak dal udělat i titul :DDD0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

No jasně a tým bude mít hráče, trenéra a libero (boxer) a vysadí ho pul kilometru od hřiště a on tam dojde a pak natahne svymu vlastnimu kolegovi, samozřejmě povinná výbava kečup aby tam byla i troška krve 😄0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

Projít sezonu se skóre 84:0, 28 bodů, pak už jen profrčet přes semifinále a je to.. a pak být slavný před kamerami ČT :D0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

Ale ty zápasy by se pak zkrátili na to, kdo (který tym) po odpískání začátku stihne doběhnout dřív k fanouškovi, nechá si dát pěstí a pak zpět k rozhodčímu :D

Hostující "kotel" se nějak nasimuluje, komparz :D0

Odpovědět
Zappa15.05.2018

Souhlasím s Tondovi Stehlíkem, ohledně prevence aby se předešlo těmto excesům. Byl jsem očitým svědkem, památného semifinále mezi Vsetínem a Modřicemi (Chalupa vs Pospíšil) a hned potom incidentu moc nechybělo aby dva vsetínští fanoušci nevběhli do hřiště. Ihned přiběhl Víťa Zgarba a oba uklidnil. Proto je potřeba, když se fanoušci, začínají vymykat kontrole aby nějaká autorita z řad domácích, tyto fandy zpacifikovala. A myslím si, že M. Medek, nešel za tímto človíčkem, z důvodu že jeho chování bylo dle etiky Stanislava Guth-Jarkovského.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

Tak pardon, ale nemá to řešit nejdříve přes rozhodčí?

Nemluvě o tom, že pokud nebyl vyloženě (dlouhodobě) vulgární a jen měl uštěpačné poznámky, max mu ulétlo třeba jedno sprosté slovo (ale už i jen to se může právem řešit přes rozhodčí), měl by to hráč ustát. Přece jen hraje venku...tak mu to budou znepříjemňovat. Třeba takový Ešner se nechal zlomit i doma, v Brodě... Přece nechceme sterilní prostředí...0

Odpovědět
Pan zvedavy15.05.2018

Nechapu,jak muze hostujici hrac behat do domaciho kotle.Skoro vsude se fandi, s tim,ze hostujici se snazi rozhodit domaci a domaci divaci zase hostujici hrace.kdyz byl problem,kapitam na jit za rozhodcima,kdyz se jim neco nelibi a ti to maji resit s pomoci poradatelu,pripadne,kdyz jde do tuheho i s domacim tymem.Jeste treba specialista na povokace soupere,sudich a domacich fandu je jisty Milan Dtazdil ze zatce,ale vzhedem k jeho konstituci si kazdy radsi odplivne,..0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Teda Jime, podle jakyho klice pouzivas interpunkcni znaminka, to je pro me zahada...0

Odpovědět
Zappa15.05.2018

To Čelákovický fanda : myslím si, že k uklidnění vypjaté situace, je lepší někdo domácí, koho tito rozhorlení fandové znají, než rozhodčí. Tam by hrozilo, že se hněv davu, přesune na něj. Ale nejlepší je fandit, dle zásad slušného chování a jak jsem psal již na jiném vlákně : fandi, ale zůstaň člověkem.0

Odpovědět
Zappa15.05.2018

To ezqPa : pro mě je zase záhada, že nepožíváš háčky a čárky.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

To zappa:

Ano, to rozhodně, s tím souhlasím, ale já to myslel tak, že nemá co Medek chodit za tím divákem hned osobně.0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

To spousta prispivatelu Jime, spousta...0

Odpovědět
JC15.05.2018

Souhlasim se Zappou. Nejvetsi autoritou pro fanousky bohuzel nejsou rozhodci. Proto je mi lito, jak se k tomu stavi Spila.0

Odpovědět
Zappa15.05.2018

To Tonda Stehlík : Modřický klub se k tomu postavil čelem, tak to má být !0

Odpovědět
Fanousek15.05.2018

To pan Stehlík: Nic proti Vašemu přístupu k dané situaci, to beru. ALE pokud bude tribuna fanoušků volně přístupná od hospody bez kontroly vstupu, je na problém zaděláno. Tim VŮBEC nehodlám obhajovat hráče, který tam nemá co dělat!!!

Bohužel takových areálů je více a když někdo bude chtít, je těžké tomu zabránit.
Proto souhlasím s p. Spilkou: Hráči a trenéři ve vymezeném prostoru.0

Odpovědět
A. Stehlík15.05.2018

Asi před pár příspěvky jsem přeci napsal že s ním také souhlasím.0

Odpovědět
Fanousek15.05.2018

To já vím, a mnohokrát s Vámi souhlasím i v jiných diskusích,(které nekomentuji, jen čtu), ale já jsem mysle ten problém neuzavŕených areálů, kde je pak problém, jestli "někde v parku", může nějaký pořadatel zasahovat.

NIKOHO nehájím a ani nemohu, když jse nebyl na místě.

Teď jsme v diskusi a neŕesím konkrétní utkání. Zdravím všechny objektivní fandy nohejbalu.0

Odpovědět
JC15.05.2018

Jasny, vymezeny prostor, na nikoho nemluvit a curat budou do kyble na stridacce...0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Zaráží mne několik faktů. Jirka Němec je člen a hráč nohejbalového oddílu Modřic. Bývalý 1.ligový hráč. Kvůli zdravotním problémům nepije alkohol. Určitě tedy nebyl opilý. Medek šel úmyslně vyprovokovat konflikt a řešením mělo být nahlášení urážek hráče KV rozhodčímu pořadatelem a vyvedení Medka od tribuny. A jeho umravnění. Každý normální chlap, by dal po neustálém opakování urážek, agresorovi Medkovi přes hubu. Obzvlášť když nereagoval na varování a urážel opakovaně. Je škoda, že vedení Modřic hodilo Jirku přes palubu a vůbec neřešilo kdo začal urážet a útočit. Samozřejmě neschvaluji fyzické násilí. Ale spousta chlapů by si nadávat nenechala a rozbila mu hubu také kdyby jim před plnou tribunou nadával do kriplů. Pokud to skončí trestním oznámením a těmito ubohostmi, znemožní se Medek doživotně.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

To jc:
Rozhodně nenadávat fanouškům do kriplů a neútočit na ně bezdůvodně :)0

Odpovědět
A. Stehlík15.05.2018

Vedení reagovalo na to, co se stalo. Nikdo z nás tam u toho nebyl, jen pořadatel snad byl mezi nimi, ale útoku asi nešlo zabránit. Sám jsem u mikrofonu nevěděl co se děje ani když se hráči řadili k pozdravu. Bohužel jediným dokazatelným činem je napadení a zranění a nenapadá mně způsob jak to omluvit. Teď mluvím jen za sebe. Ostatní se nedá nijak dokázat a jsou to domněnky i když třeba pravděpodobné.0

Odpovědět
Kodl15.05.2018

Tady bych lehce oponoval, na webu je vyjádření jednoho pořadatele, který účastníky uklidňoval. Podle fotky na stránkách Modřic je vidět že kolem konfliktu je min 15 přihlížejících svědků a řev Medka "Kriple" je jediná hlasitá urážka, kterou je v posledních 5min záznamu nohejbal TV možné slyšet tedy mimo hlasu pořadatele "v klidu hoši"0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Takhle daleko to nechat dojít určitě není dobře, aspoň jeden mohl mít rozum a odejít. Jen mě zaráží, že pořadatel má zodpovídat i za všechny případné kolemjdoucí. Němec je na fotkách celou dobu za tribunou na chodníku od hospody k fotbalovému hřišti a vstupenky na utkání se tam nevybírají.0

Odpovědět
Pan zvedavy15.05.2018

Tak i kdyz nebylo nic videt,byl tam i pres ztiseny zvuk rev,jako kdyz bilou knoura-ale kdo rval tak zbesile,to musi rici svedci-a pro pana A.Stehlika,ktery jak pise ,ze tam byl s mikrofinem a tvrdi,ze nic nevidel neslysel,trosku podivne-doporucil byl navstivit usnoho lekare,mne malem praskly bubinky,..A to jsem daleko,.--0

Odpovědět
Čelákovickýfanda15.05.2018

Je někde, prosím, přímý odkaz na ony fotky, o kterých se tu píše?0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

V Modřicích máme takovou specialitu, že pod pergolou se mluví stále a nahlas a většinou o něčem jiném než o dění na hřišti. Takže vím přesně co si tam povídali ale opravdu nevím a není to moje povinnost vědět, co se děje na tribune mezi diváky na které vlastně ani nevidím. Ale jako Pan zvědavý máš ty uši určitě v pořádku. Dej nám na sebe kontakt a můžeš svědčit. Případně říct policii, že tam nebyl Medek ale kňour.0

Odpovědět
A. Stehlík15.05.2018

Pardon zapomněl jsem se podepsat.0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Je jasný, že když někdo komentuje utkání, tak se soustředí spíše na dění na hřišti a co říci do mikrofonu0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

V prve řadě měli pořadatelé ukončit několik minut trvající slovní ataky. Měli Medka odvést. Nemel tam co delat. Pokud by nechtěl, upozornit rozhodčího. Rozhodci pomocný stal necelých 10 m od toho řevu a dávno mel zasáhnout take/. Tohle může byt precedens. Když kdokoliv přijede do varu, zamíchá se mezi domácí diváky. A jak se vlevo vchází inzultuje par metru od cary hráče hostu. S cílem poškodit domácí. To ze se jahoda, stehlík nezastali svého kamaráda a člena oddílu němce chápu. Jim jde o body a jejich prospěch.0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

když teda neslyšim a nevidím i když na záběrech kamery hledím přímo na místo činu tak bych netvrdil že se nedá nic dokázat0

Odpovědět
Pan zvedavy15.05.2018

Pane A.Stehlik,usi parada,ale nic jsem nevidel,na rozdil od jinych,treba hraci z obou lavicek tam intenzivne zirali-tak to zkuste u nich,.-0

Odpovědět
divák15.05.2018

Už do Modříc nepojédu, už do Modříc nepudu. Kdybych já tam jednou příjel, tak bych dóstal přes hubu...0

Odpovědět
A. Stehlík15.05.2018

Pane zvědavý nejsem vyšetřovatel, ale určitě se to bude řešit na výboru a to důkladně a ze všech aspektů. To je vše. ;-)0

Odpovědět
Takydivak15.05.2018

Pokud se namontujes do divaku a budes jim nadavat někik minut do kriplu tak dostanes přes hubu ve všdch sportech kddkolkv na světě0

Odpovědět
Anonym15.05.2018

Proč nikdo z hráčů a funkcionářů Varů není chlap a neřekl: Matěj provokoval, urážel hlučného diváka a vyprovokoval úmyslně konflikt. A za tohle se omlouváme celé nohejbalové obci. Místo toho vyhrožují trestním oznámením Němcovi a před nohejbalovým národem vypadají celý klub jako... To je jako, když nějaký hrdina vleze do vesnické hospody že se tam jako porve, vynadá u stolu štamgastů nejmenšímu chlapovi do kriplů a pak jde brečet na polici. Potom co dostal zaslouženě po tlamě. Takovým v hospodě říkáme kripl a ubožák a ne chlap. To, že Stehlík za svého spoluhráče nezmínil slovo podpory bylo jasné. Charakter.0

Odpovědět
poa16.05.2018

Vyplývá z toho jediné,kontumace ve prospěch Modřic,konflikt vyvolal hráč Varů,který tam neměl co dělat,pro Modřice asi finanční pokuta,toť můj názor.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Pan zvědavý je snad největší kokot co existuje. Už se prober konečně co všude píšeš. Ono vlastně kdyby si psal pod svým pravým jménem, nikdo by se nedivil co jsi za blbce.0

Odpovědět
Pan zvedavy16.05.2018

tocDVCP-hlavne,ze Ty jsi se podepsal,Ty genie.Podle stylu psani,jsi asi vseved.Ono je to tezke,kdyz pod mym nickem pisedalsich par lidi-bohužel,kdyz nekoho nazyvaji sproste-je mi to lito,ze to někdo zneuziva.Az budou mit všichni pod svými zlymi příspěvky sve vlastní jmeno,nema s tim problém se podepsat,..Preji krasny,nikym a neruseny pohodovy den,.0

Odpovědět
Pan zvedavy16.05.2018

To cDVCP-tak podle stylu Tvého prispevku bych se nedivil,kdybys byl jeden z imitaci pana Zvedaveho0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Nevim co se odehralo, ale tady je zaznam z Varske diskoteky a v hlavni roli Medek.... https://youtu.be/RpmnxpjcZpw0

Odpovědět
honza16.05.2018

Scénář jak budou na svazu rozhodovat je daný. Vary moc dobře vědí že podle řádů Medek byl jinde než má hráč být a ještě se dopouštěl provokací na diváky. Modřice se hnedka vytasili s omluvou. Dopadne to jako vždycky. Hlavní viník bude kolem sebe kopat, ukazovat kdo všecko za to může a jak je jenom neviná oběť. Vary přes Knopa, Vankeho a hlavně Abého budou na svazu tlačit a svaz osolí Modřice. Všichni jsou si před zákonem rovni ale některý mají delší prsty. Vzopmreňte si na jiný kauzy jak dopadly. Schválně sledujte tuhle, budete se všichni na konci divit jak zkušeně se dá přijít z 0:6 ke dvoum bodům!0

Odpovědět
murphy16.05.2018

co se odehrálo v Modřicích ? myslím, že se tam odehrálo jisté ponaučení. ale abychom si rozuměli, mám na mysli ponaučení pro celou nohejbalovou obec.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda16.05.2018

To Honza:

Bojím se toho, no, ale snad zavládne nějaká spravedlnost a Vary z toho nevyjdou jako svaté...0

Odpovědět
fanda16.05.2018

Ale zarážející je mlčeni Modřic evidentně jim kontumace nevadí p.Stehlík ohluchl oslepl a s ním i ostatní Modřičáci asi jediný kdo u toho bude vůl je ten trouba co se nechal vyprovokovat0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2018

Fando, myslíš, že kauzu vyřešíš tady na zetkách!!! :-D0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Ne nečekám čekám vyjádření Modřic i nějaký svědek by mohl něco napsat a komise to bude bomba fotky se stratí hluchoslepí zapomenou už se těším0

Odpovědět
JR16.05.2018

Utkání ukončil předčasně rozhodčí. Jeho pohled na věc by měl být stěžejní.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Stehliku tady uz to nikoho nezajima. Nevyresi to tu nikdo na zetkach a nevyresis to ani ty. Tak uz tu nespamuj s ostatnima zetka. Vim, ze sexualni zivot pokrocilem veku neni tak aktivni, tak se chces vycakat tady. Ale nikoho to uz moc nebavi. Tahle kauza je spise smuta a kazi jmeno nohejbalu. Doufam ze se to zbytecne nebude rozmazavat. Jinak zachvilku nebudou ani rodice davat deti na nohejbal. A bez mladeze nohejbal zanikne. Tak se podle toho prosim Vas vsichni na hristi i mimo hriste chovejte slusne. Tak aby se nikdo nemusel za Vas stydet.0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2018

Máš stoprocentně pravdu a začni u sebe... díky.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Dle mého názoru se tato situace vůbec nemusela odehrát.V tomto případě stačilo ze strany Varů přijít za rozhodčím a ten by pak požádal pořadatelskou službu.Rozhodčí nemůže hlídat kam kdo chodí nebo nechodí, od toho je tam pořadatelská služba.Neumím si představit že by rozhodčí přerušoval zápas po každém hanlivém výroku co se ozve z hlediště,'to by se nedohrál žádný zápas'ale vše má svou mez.Nemyslim si že hráč J.Medek šel úmyslně vyvolat konflikt, ale spíš diskuze přerostla v konflikt.Inzultaci předcházel výrok J.Medka 'jseš Kr..l jseš Kr..l'.Za toto by měl být potrestán.Domácí pak za nezvládnutí pořadatelské služby.Rozhodně násilí do tohoto sportu nepatří ale v autě si vzpomenout že mám otřes mozku je trošku divné.Hlavně když v týmu máte právníka a otřes mozku se dá diagnostikovat pouze na základě subjektivních pocitů.Ano jsem pro přísné potrestání agresora ale jen za to co opravdu udělal.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Pokud to bylo od Varů promyšlené - nohejbalovej odpad
Pokud to bylo od Medka promyšlené - lidskej odpad
Pokud ani jedno, tak je Medek pěkný hovado.0

Odpovědět
Trumpeta16.05.2018

Nejlepsi je ta fotka otresa mozku s Kubickem na Guldove parbe po tom zapase.:)

facebook Modřic0

Odpovědět
Kodl16.05.2018

Dotaz pro kohokoliv z Varů je p. Medek v pracovní nechopnosti ???0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Ještě že tam neměl někdo bouchačku. By ho tam porád zastřelili.......0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Jo, na fotkách oslavy na facebooku Nohejbal Modřice vypadá Medek spokojeně. Snad po úraze nepil moc alkoholu a nepřitížilo se mu z toho večer po cestě. Nedivím se, že pan Stehlík dělá, že nic neviděl, nic neslyšel a vyjadřuje se diplomaticky. Jde jim o body, o peníze, o vztahy. Nadávat mi někdo do kriplů před spoustou svědků, dopadne hůř. A pak bych si odplivl pohrdáním kdyby mě tahal na policii k výslechům. Ta předvolá i svědky konfliktu. Bylo jich tam dost co viděli a slyšeli co se děje. Trest dostane i Medek od soudu. Je snadné hodit vše na Němce když hrubě selhala pořadatelská služba, vedení oddílu. Pořadatel měl Medka odvést. Hádali se dlouho. To že Němec neměl agresora napadnout fyzicky je jasné. Ale příčina byla jinde.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

A druhá věc co už tady někdo psal a co se prezentuje v médiích. Němec není náhodný fanoušek, ale hráč oddílu, člen oddílu, bývalý prvoligový hráč. Jen se to teď jaksi nehodí Modřicím zmiňovat, že pane Stehlík.0

Odpovědět
Kchorly16.05.2018

neviděl jsem v žádném sportu, aby se hráč hostů vypravil do kotle domácích fanoušků, aby tam něco řešil. Všichni hráči byli v absolutním bezpečí a pokud se mělo něco řešit, tak stížností u rozhodčího nebo pořadatele a mohla být sjednána náprava. Každý hráč a často rozhodčí na cizí půdě čelí nejrůznějším slovním narážkám, netvrdím, že to je v pořádku, ale je to tak. A pokud stačí k výhře vejít do publika nacuclýho pivem a nechat si rozbít hubu, tak by se nemuselo ani vlastně hrát na hřišti. Nijak neschvaluji agresivní chování, ani mě to nijak netěší, spíše naopak, ale tenhle incident se odehrál mimo hřiště a měla by jej řešit policie jako ublížení na zdraví, ne potrestat celé Modřice za to že Medek neví že se s diváky nemá bavit, natož mezi ně chodit něco řešit !!0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Pro p.Stehlíka rozumím tedy správně že je lepší -3 body zlikvidovaný spoluhráč než pokuta za pořadatelskou službu0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2018

Hoši, vy jste se asi zbláznili, co tu řešíte? Co se stalo, stalo se a na to, co bude dál jsou jiní aby posoudili. Ne tahle žumpa... ;-) Pac a pusu.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Všem je jasný,že tam Medek neměl co dělat.A jak tu někteří píšou po opakovaných uražkach by asi dopadl podobně skoro všude. A když to hodně přeženu, asi nikdo by nechtěl videt jak by dopadl takovy sparťan v kotli slavie a nebo obráceně. Tam by možná nemuseli padnout ani ty urážky.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Komentare od lidi ,co nikdy nevideli balon a radoby odborniku z rad fanousku jsou k pousmani.Nezastavam se ani jedne strany ,ani rozhodcich ,chyba bude zrejme na vsech stranach.Kdo ale zna prostredi v Modricich ,musi vedet ,ze kdyz se vyjde z branky ,jde se kolem tribuny domacich ,takze neni potreba lezt nekam mezi divaky ,kdyz u nich ,po projiti brankou jiz jste.Neverim ani ,ze tol umysl ze strany Varskych a ani inkriminovany Nemec nemel prvotni umysl kohokoliv napadnout a natoz mu ublizit.Nechal bych vse na posouzeni STK.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

No at uz je a bylo to jakkoliv. Nekdo musi rychle dat vedet jak to byt ma. Neudelat z toho horky brambor a resit v prosinci. Je to ovlivneni souteze jako prase. A nejen Vary a Modrice by meli vedet jak to je. Kdyz se to hodilo byl trest do tydne. Obecne oproti jinym sportum netresime excesy hracu proti divakum. Nekdo by mel taky jasne definovat jak muze poradatel zasahnout proti hraci. Taky by to v takovem pripade mohlo dopadnout naprosto stejne.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Tomu projití kolem tribuny se nedá zabránit na většině kurtů v extralize co jsem viděl. V Modřicích projdete z oploceného kurtu do menší klece. Tam sedí příbuzní hráčů, partnerky a další. Z té se vyjde ven a tribuna - lavice jsou hned u oplocení. Medek tedy do šatny, na záchod musel projít kousek od diváků. Ale jde o to, že několik minut u tribuny stál a vyváděl tam. A od toho je pořadatel, který ho má vykázat na kurt nebo od tribuny. A pořadatelé nechali konflikt několik minut eskalovat a nezasáhli. Odolnější divák by Medkovi oponoval slovně. Obzvlášť když dostávali kanára a byla to pro KV velká herní potupa a ostuda. Na svazu to určitě zajímavě vyřeší. Větší vliv tam má Jahoda jakožto Kleníkův kamarád a činovník svazu.0

Odpovědět
Jarda16.05.2018

Jak to bylo s tou Medkovou onanii, je to pravda? Protoze on uz to prej parkrat udelal i mimo nohejbal!0

Odpovědět
homeus16.05.2018

a jaké pravomoce má pořadatel ?? Pokud by i pořadatel na kohokoliv sáhl mohl by čelit stejnému obvinění, nemá žádné pravomoci a ze své pozice, max. slovně usměrnit a ve všech ostatních případech volat policii.. Medek si vyloženě jde vykoledovat někam ven z hřiště a to má rozhodnout utkání ???0

Odpovědět
Čelákovickýfanda16.05.2018

Asi pojedu s našima klukama do Varů a bouchnu tam nějakého našeho fluktuanta, pak vyhrajeme, ne? :D0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Uvědomte si že hráč když opustí prostory které jsou hráčům vyhrazené už nelze v tu chvíli za hráče považovat! Jestli mu jí někdo venku flákne, řeší se normálně přes policii a na zápas to nemůže mít žádný vliv. Souhlasím že proto jsou v pravidlech a řádech definovaný parametry, že inzultace se týká jenom hřiště. Protože jedině nad hřištěm mají rozhodčí kontrolu. Když píská těžko může hlídat co se děje na tribunách, na záchodě, v bufetu. Kdyby to tak nebylo může se to zneužívat. Ve fotbale nebo hokeji za provokace do diváků a to bylo jenom ze hřiště, ne jako tady mezi divákama, dostali hráči exemplární tresty aby se právě předešlo průšvihům s kontumacemi a zraněníma.0

Odpovědět
Anonym16.05.2018

Ono dotaženo do extrému, může někdo zabít v šatně hostů v průběhu utkání 3 hostující hráče. Rozhodčí oba mezitím budou řídit zápas. A po zjištění zápas přeruší a svaz vydá ortel. Pokud svaz kontumuje utkání v tomto případě a Modřice by podaly rozpor k civilnímu soudu, z rozvahy způsobení škody finanční, tak uspějí. Finanční z hlediska bodové ztráty a možného nepostupu rovnou do semifinále. Tudíž náklady na čtvrtfinálové zápasy a eventuální ušlý zisk od sponzorů na nepostup do semifinále. Řešením je asi jen dohrání na 95% rozhodlého zápasu, což jsou náklady pro obě strany. Oba týmy navíc jsou 4 hodiny autem od sebe. Ale dá se to odehrát hned v několika termínech a na několika místech. Třeba den před nebo den po utkání KV ve Vsetíně, kdy pojedou přes Brno.0

Odpovědět
murphy16.05.2018

tak, a sme tam kde sme chtěli být. extrém.:) už se tady na to vyserte.0

Odpovědět
Honza K. Brno16.05.2018

Jak jsem již dříve napsal, tu samotnou boxerskou vložku jsem propásl, ani mě nenapadlo, že to mělo až takovou dohru ve špitále a podobně a celé mě to samozřejmě mrzí. Do Modřic jsem se letos dostal kouknout na zápas poprvé, pořád mi to časově nevycházelo, a opravdu jsem se dost těšil. Zápasy s karlovarskýma vždycky byly fajn a mně se líbí, když se hraje naplno s kvalitním soupeřem. Tentokrát to sice nebylo po sportovní stránce, až tak napínavé, ale i tak nás potěšilo i pár opravdu povedených míčů soupeře. A určitě není pravda, že by se v Modřicích člověk musel bát zatleskat akci soupeře. Myslím, že i v sobotu, byť, jak jsem napsal, nějakému rýpnutí do soupeře se člověk nevyhne, se fandilo opravdu v podstatě slušně. A pokud je někdo až příliš přecitlivělej, ať jde na balet nebo operu. K nohecu podle mě patří pivo a klobása. Proto bych tu rád napsal, že už mě tu unavuje číst ten hon na modřickou mlátičku Jirku Němce a o tom, jaký jsou v Modřicích a tuhle a zase támhle strašní fanoušci. V Modřicích se v sobotu fandilo úplně v pohodě, a pan Medek určitě dost podrážděnej i průběhem celého zápasu přišel za námi do kotle v průběhu druhého setu singla s tím, ať už dáme pokoj, že singl stejně vyhraje Karel Hron, asi aby Vary nedostaly Kanára. To už nás taky tak trochu napadlo, jinak by proti němu asi nenastoupil Honza Hanus. Ten se ale rval a my se ho snažili hecnout a podpořit, což, řekl bych, je úkol správných fanoušků. A určitě to bylo bez nějakého rýpání na adresu Karla Hrona, super chlapíka z vysočiny, kterého tu v Brně máme opravdu rádi. Sakra, fakt mě nadchl, když jako hráč druholigového Žďáru dva roky po sobě vyhrál republiku v singlu. S Jirkou jsme tam teda fakt stáli a v dobré náladě (vedli jsme 5:0) fandili. Asi nahlas, což se, chápu, nelíbilo panu Medkovi, ale to mě vůbec netrápí. Měl hrát líp a nemusel se vztekat. Už si fakt nepamatuju, jak přesně tam probíhal ten rozhovor, ale Jirka se určitě nepřišel porvat ani dělat problémy, ale v pohodě se bavil, a jestli ho ten Medek začal během krátkého vnuceného rozhovoru urážet ...0

Odpovědět
Martin16.05.2018

Když bude svaz postupovat jenom podle svých řádů, jediným možným rozhodnutím je dohrávka zápasu od 5:0 a těch pár balonů co se hrály. Je to na 1000 procent. Když bude postupovat podle tlaku jednoho z týmů nebo podle toho kdo je s kým větší kamarád a s řádem si vytřou zadek, může to dopadnout jinak.0

Odpovědět
Zappa16.05.2018

To Honza K Brno : když čtu toto vlákno, tak mám pocit, že se zde útočí spíše na M. Medka a trochu mě zaráží, že si detailně pamatuješ průběh zápasu i v době, kdy byl již rozhodnut, ale když byl hrubě vyprovokován Tvůj přítel, tak si to nepamatuješ ?! Kdo vlastně ten spor vyvolal a proč tam M. Medek přišel, to by jsi nám, co by očitý svědek, mohl povědět. Díky.0

Odpovědět
Honza K. Brno16.05.2018

Jo, zápas si celkem pamatuju, já tam totiž chodím koukat na nohec. Právě že mě už zaujal ten Medkův výraz, když vystartoval z lavičky, tvářil se, jako by šel domluvit pětiletýmu otravnýmu frackovi. On měl předtím hádavou už i na kurtu, ale co konkrétně ho zvedlo z té lavičky netuším. Zkus si pustit to video, já si fakt nic konkrétního strašnýho nevybavuju. Potom jsme se tam zezačátku fakt bavili vcelku normálně, tak jsem si taky nezapisoval. Proč konkrétně padl ten kripl netuším, ale pak už bylo vidět, že to Jirku vzalo. A jak říkám, nemusel se tem Medek v předklonu omlouvat, ale měl spostu času říct nechme toho a jít si sednout na lavičku. Skoro z toho mám teď pocit, že ho v té chvíli napadlo raději počkat na nějakej žduchanec a pak zahrát divadýlko. Asi to ale moc neodhadl, úplně stejně jako já a taky Jarda.0

Odpovědět
Kodl16.05.2018

Tak podle záznamu nohejbal TV hádka trvala cca 1min 30s, od opuštění hrací plochy Medkem do první slyšitelné urážky, následně padla facka za cca 30s. Nevím jak bude p. Medek vysvětlovat že byl cestou ze záchodu napaden, to by musel močit za pochodu a ještě do kalhot0

Odpovědět
Honza K. Brno16.05.2018

Jirka to samozřejmě pořádně přepískl vzhledem k situaci a tomu celkovýmu důsledku pro tým. A teď si to taky pěkně vyzobe, je to Modřickej domorodec, tak to bude mít na talíři pěkně dlouho. Jen si tak říkám, jak ti všichni chytráci přišli na to, že můžeš kdykoliv sprostě urážet nějakýho cizího člověka a v podstatě beztrestně. Soudit se s tebou kvůli tomu měsíce nikdo normální nepůjde. Naproti tomu jedna přes hubu, řekl bych, to by byla celkem účinná převýchova. To už by si ty sprosťárny asi kdekdo časem raději odpustil. Jestli ono by se nám tu pak vvšem nežilo líp.0

Odpovědět
Kodl16.05.2018

Honzo dík, zatím jseš jediný přímý svědek který píše co se skutečně stalo. Bylo by dobré kdyby si to všichni přebrali a já doufám že i příslušná komise by nemusela zhodit fakta ze stolu a rozhodovat jen podle politické objednávky0

Odpovědět
Primář Sova16.05.2018

Pro detektiva Kodla: po návštěve naší nemocnice na kraji města zůstává pacient Medek v pracovní neschopnosti a byl poslán do domácího ošetřování. V případě, že by stav obou aktérů tohoto cirkusu zhoršoval, bylo jim z naší strany doporučena návštěva kolegů z nedaleké léčebny na Havlíčkově ulici.0

Odpovědět
JC16.05.2018

"Asi to ale moc neodhadl, úplně stejně jako já a taky Jarda."
Jarda? Nebyl ten kamarad nahodou Jirka? :D0

Odpovědět
Kodl16.05.2018

Vážený pane primáři, to co se snažíme zjistit je názvem tohoto vlákna. Samozřejmě primárně by měli fakta zjistit a zveřejnit chasníci z Modřic a Varů. Omlouvám se ale pokud nohejbal směřuje tímto směrem je potřeba aby se trošku vyjasnilo co se děje a může stávat. Jak napsal bývalý člen komise, ne vždy se rozhoduje podle faktů a tak by bylo dobré, aby jsme my ostatní věděli kde soudruzi udělali chybu :-)0

Odpovědět
Ti jc17.05.2018

Jarda byl pořadatel ktery stal mezi oběma aktery0

Odpovědět
JC17.05.2018

ok0

Odpovědět
Čelákovickýfanda17.05.2018

Neví někdo, prosím, kdy se to bude na svazu řešit?
Nebo jakoby kdy vydá svaz nějaké stanovisko, "ortel"?0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Od čeho je tam rozhodčí a hlavně pořadatelé,měli Medka usměrnit hráč nemá co dělat na tribuně mezi diváky má i svého trenéra a vedoucího mužstva i ty se měli snažit ho usměrnit.Rozhodčí měl po upozornění přerušit hru,nechat konflikt vyřešit a potom se mohlo pokračovat ve hře.Možností je více jak rozhodčí tak pořadatel mají určité možnosti jak situaci řešit ale to by rozhodčí museli za něco stát a né tam jen stát a pískat do píšťalky.A pořadatel???všichni víme jak to je a kdo pořadatele dělá.Kolikrát se shání na poslední chvilku někdo kdo je zrovna po ruce a je ochotnej si na rukáv navlíknout pásku a stejně o tom co by eventuelně mohl nebo měl učinit vůbec nic neví.0

Odpovědět
Karel 1317.05.2018

Co by měl ten rozhodčí dělat,vysrat se na pískání do píšťalky,a jít si sednout na tribunu hlídat jestli se něco nestane???0

Odpovědět
Zappa17.05.2018

Taky si myslím, že rozhodčí je od toho aby sledoval hru a né co se děje na tribuně. To by mohl zrovna v Modřicích sledovat, jestli jsou děti připoutaný v řetízkovém kolotoči.0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Neni zalobce neni soudce. Oba oddily do toho moc stourat nebudou. Vyresi se to nejak salamouncky aby to nikoho nebolelo. Nejvetsim vinikem zustane fanousek. Jak je nam z vyjadreni obou jasne naznacovano0

Odpovědět
Čelákovickýfanda17.05.2018

Myslím, že Ztjgv to myslel(a) spíš tak, že když se tam začali štěkat, měl nechat Medka a diváka hned od sebe odtrhnout...0

Odpovědět
A. Stehlík17.05.2018

Pro ZTJGV :
jc IOZpc - včera 22:03
"Asi to ale moc neodhadl, úplně stejně jako já a taky Jarda."
Jarda? Nebyl ten kamarad nahodou Jirka? :D
Ti jc VQpsr - dnes 00:15
Jarda byl pořadatel ktery stal mezi oběma aktery0

Odpovědět
Karel 1317.05.2018

To je jako by v boxu vylezl rozhodčí z ringu,a šel někam rovnat pomatený diváky!0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Ale rozhodčí je přece rovnat neměl. Pokud Varům něco vadilo měl jít kapitán za rozhodčím a ten by dal pokyn pořadateli at divaky uklidní.... to je vše0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Spis teda pomatenyho Medka0

Odpovědět
Detektiv17.05.2018

pro BVSeO: oba týmy zveřejnily, že budou po JN vymáhat škodu (Modřice) a podají trestní oznámení (Vary) takže bude žalobce bude soudce a pitvat se v tom bodou jak znám české soudy několik let. Budou se shánět svědci, zpracovávat protokoly, otázka jestli byl Medek mimo hrací prostor se stane zásadní a JN pokud není místní Modřický boháč aby utáhl roky advokáty a znalecké posudky (zranění) tak bude cca do dvou let bezdomovec. Blbý konec jedné facky ...0

Odpovědět
kikoman17.05.2018

nechápu proč tady někdo nadnáší kecy o ubrečených Modřicích a že Jahoda si to obhájí a podobný hovna, oficiální vyjádření Modřic je že přijímají plnou odpovědnost a celé situace litují. A že jsou přátelé se svazem ??? Myslím že celá nohejbalová komunita je proložena kamarádstvím a zrovna v případě KV jsou vztahy s Modřicemi na kamarádské úrovni absolutně. A dle samotného vyjádření Modřického klubu nikdo nebrečí a i když Medek neměl mezi fanoušky co dělat, klub přijal odpovědnost už jen díky dobrým a kamarádským vztahům. Myslím že Medek zjistil, že božskou auru nemá a to, že byl agresivně napaden se mi nelíbí ani neschvaluji a třeba to byl podmět do budoucna podniknut opatření a poučit se ;).0

Odpovědět
murphy17.05.2018

kikomane, palec nahoru.0

Odpovědět
Detektiv17.05.2018

Buhužel trestní oznámení a vymáhání škody nemá s tímto vyjádřením Modřic ani Varů nic společného. Tady jsme v oblasti trestního a občanského práva a jak píše p. Papírek rozhodnutí svazu a výsledek zápasu je to poslední (nejméně důležité). Tady se bude skutečně řešit každý krok a každá vteřinu konfliktu soudně a už se těším jak to bude korelovat s rozhodnutím svazu (který v tomto nebude hrát žádnou roli)0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Detektive, zase z toho nedělej kovbojku. Tyto spory končí u správního řízení, kde Němec dostane 3000 Kč pokuty. Maximálně dostane podmínku, ale vzhledem k tomu, že údajně Němec sám řekl Medkovi (vím jen z toho co se tu píše) ať ho nechá být a Medek se do něj pořád nasíral, tak té podmínce moc nevěřím. Otazník bych dal i nad otřesem mozku a druhé návštěvě nemocnice. Vzhledem k právnickým zkušenostem Vankeho bych tuto návštěvu považoval spíše jako přípravu pro případný spor, než že Medkovi něco bylo (jen námět na přemýšlení). Modřice se podle mě zachovali dobře, možná až moc pokorně vzhledem k okolnostem. Trochu mě zaráží, že nikdo neřeší trenéra Varů, Medek šel asi cíleně za díváky, což by mu už trenér asi neměl dovolit. Jednoznačně odsuzuji fyzické násilí a to co se stalo, ale vidím to tak, že mladej floutek si šel zvednout ego mezi diváky dostal facana a tím to končí. Pokud Varům bude stát za to hnát to na policajty, tak výsledek asi bude Modřice pokuta od svazu - 3 body vzhledem k jasně vyhranému zápasu, možná nějaká opatření do budoucna, Němec pokuta, možná podmínka. Tím to skončí a za rok si na to nikdo nevzpomene.0

Odpovědět
Zappa17.05.2018

To pBEAI : taky to tak vidím, že ta causa dopadne.0

Odpovědět
Karel 1317.05.2018

Je pravda že mezi oběma oddíly jsou nadstandardní vztahy,viz remíza modřice- Vary 5-5 před třemi lety v posledním kole,na úkor nepostupu pro jiný tým,kdy Vanke nemohl ani chodit,a domácí do té doby neztratily ani bod!!!0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

No otázkou je, jestli to vůbec budou Vary chtít řešit trestně-právně, protože máslo na hlavě mají oba účastníci. Kromě zbytečných nervů a tahání se po policii a soudech to nakonec může dopadnout i tak, že Němec by vyvázl za to napadení jen s podmínkou a pokutu skrz urážky za přestupek proti občanskému soužití dostane Medek.0

Odpovědět
fanda17.05.2018

No nekdy me ta pravni negramotnost desi priteli podminku ti muze dat jenom soud po prosetreni policiji a nahradu skody na urade taky nevyridis0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Nelibi se mi, jak se nikdo z vedeni Modric nezastal ani trochu Jirky Nemce. On konflikt nezacal ani nevyprovokoval. Inzultovat provokatéra nemel, to je za hranou. Ale vdichni delame chyby a kdyby neselhala poradatelska služba, nevyhrotilo se to. A ti tri Gulda, Jahoda, Stehlik nekompromisne hodili svého spoluhrace a kamaráda co znaji 25 let přes palubu. A bez slova podpory mu vyhrozuji uhradou skody a podobne. 25 lete Kamaradstvi jde stranou a jde o body, peníze, prospěch. V tisku se pise o nejakem fanousku a ne o prvligovem spoluhraci a clenu oddilu.0

Odpovědět
pejskař17.05.2018

presne tak, serou na kamarada a tocej hlavama v te karlovarske prdeli0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Tady je vic priznivcu agresora at mu rekl co rekl takhle nemuze reagovat ! Nikdy! Poslape Guldovi Modricim jejich praci! Bezte do prdele nerval poprve a ne jen na Vary .Je to blb co vse znici .0

Odpovědět
fanda17.05.2018

Agresotr je člověk který vyvolá konflikt ten co mu povolí nevy a zkratově jedná je vůl to je potřeba rozlišovat0

Odpovědět
Jura17.05.2018

Mohl bych tě poprosit aby jsi mě nenazíval blbcem.By mě zajímalo kdy to bylo poprvé?0

Odpovědět
Jura17.05.2018

Jsem hráč nohejbalu už přes 20 let. Mrzí mě to ale bohužel po druhém upozornění ať opustí kotel mi po druhé řekl ty kryple a. ..... jsem srdcař a myslíte si co chcete. Jestli můžu poprosit urážky si nechte v myšlenkách0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Nevím kdo je agresotr fando ale jedno vím byl jsem na nekolika zapasech modric nejsem nejaky fanda ale nemec tam pokrikoval a to vulgarne na hrace i hostujici fanousky. Nemec blb je a tim i zustane...0

Odpovědět
Beneš17.05.2018

Jestli je kdekoliv v areálu fyzicky napaden hráč hostujícího mužstva je to dle mého laického pohledu vždy průser domácích a domácích pořadatelů a ti i za předpokladu, že hostující hráč provokuje diváky. Jsme malý sport, známe se mezi sebou včetně svých fanoušků a není možné a přípustné, aby se hráči v cizím prostředí mlátili. Být vedoucím Modřic tak tento fanoušek má ode mne doživotní distanc na všechny zápasy a domácí pořádané akce.0

Odpovědět
nohejbalomil17.05.2018

taky mám zkušenost.napadl mě fanoušek modřic.byl opily a agresivní.kdyby se mě nezastaly ostatní fanoušci byl bych asi bit.bylo to finale modřicexšacung.je to smutné0

Odpovědět
Detektiv17.05.2018

Stejně tak není přípustné, aby hráč hostů opustil hrací prostor a hrubě urážel diváky. Jak kdosi napsal je to agrese už z definice slova. Reakce vyprovokovaného diváka se může nazývat zkrat. Pokud to Vary dotáhnou k trestnímu oznámení, tak policie nebude posuzovat že se všichni známe, ale stejně jako u dopravní nehody měřit kde kdo byl, stupeň agrese hráče a velmi pravděpodobně i váhový rozdíl mezi agresorem a divákem ve zkratovém jednání0

Odpovědět
Tomáš17.05.2018

Když jsem všecko tady přečetl, nevěřím že by ČNS zápas zkontumoval ve prospěch Varů, Každý verdikt musí být přeci zdůvodněn. Jak by zdůvodnili kontumaci když to nebyla inzultace na hřišti. Už to tady bylo mockrát vysvětlovaný. Inzultace se počítá jenom na hřišti. Jinak by rozhodčí museli pískat utkání a přitom ještě hlídat každého hráče kam se zatoulá??? Jak to píše čelakovický fanda každý tým by si taky vozil sebou bijce a když bude prohrávat, pošle jednoho hráče pro inzultaci. Přece takovou blbost nemůžete myslet vážně a na ČNS snad taky nesedí úplný blbci.0

Odpovědět
Tomáši :17.05.2018

Takže kdyz to vezmu naopak domácí fanoušek může jen tak fyzicky napadnout hrace soupere? Pravidla přeci neplati jen pro hráče ale i celkovému přístupu na sportovišti. Je hrozně lehkomyslne to teď všechno házet na Medka si myslím. To teď tady děláte všichni.0

Odpovědět
Tomáši :17.05.2018

Takže kdyz to vezmu naopak domácí fanoušek může jen tak fyzicky napadnout hrace soupere? Pravidla přeci neplati jen pro hráče ale i celkovému přístupu na sportovišti. Je hrozně lehkomyslne to teď všechno házet na Medka si myslím. To teď tady děláte všichni.0

Odpovědět
Detektiv17.05.2018

Stačí vzít v úvahu už prokázaná fakta. Hrác nebyl "napaden jen tak" jak píšete byla to reakce fanouška o hlavu menšího a o dvacet kilo podváhu na agresi hráče. Že byla tato reakce zkratová a neadkvátní nikdo nepopírá - dokonce ani účastník konfliktu Jiří0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Jirka se měl udržet. Ale myslím, že mnoho z nás by si nenechalo jen tak nadávat a pokud pokračoval i po varování,no nevím.0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Pokud by JN napadl Medka na kurtu ohranicenem kleci, v satne, ve sprse, na wc - nikdo nerekne popel. Ale napadl ho u tribuny domacich, kde Medek nemel co delat. Mel tam jen projit a nezdržovat se tam několik minut, vulgarne urazet a vyvolávat konflikt. Je spousta svedku, kteří na polici mohou zopakovat co Medek rikal. Jsou tu verejne vystavene fotografie z oslavy na kurtě. Tam je Medek v pohode a usmevavy. A tráví tam nekolik hodin před cestou domů. Otres mozku se muze rozvinout později. Ano. Ale také mohli kluci z KV vymyslet strategii, jak z toho něco vic vystriskat - body, financni odskodneni? A cilene se stavili po ceste do nemocnice. Na prvním miste selhal poradatel domacich. Pak je tu neadekvatni chovaji obou agresoru. Pane Nemec, je mi vas celkem lito. Jak si z vas oba kluby udelali obetniho beranka. Oni ni, oni za nic nemuzu. Kamaradstvi Stehlika a Jahody skončilo.0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

A někoho urážet,dostat kvůli tomu na budku a pak vyhrožovat soudy to je ubohost jako prase.0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

A taky mě štvou jednostranná vyjadřeni ze strany Modřic. Přitom je chyba na obou stranách.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda17.05.2018

Zajímalo by mě, čistě teoreticky, kdyby mu Medek nadával a pan Němec mu nedal ránu, a stěžoval si na chování Medka, zda by to k něčemu bylo...asi by mu to nikdo nevěřil...záleží teď hlavně na svazu, jak rozhodne, zda nám tady náhodou nevznikne nějaká "nedotknutelnost" a "všemocnost" hostujících hráčů...případně, pokud svaz uhne, dává tím prostor pro PŘÍPADNOU (neříkám, že by to tak muselo být) možnost "šikany diváků" a následoval by zřejmě vzestup jejich agrese nebo odliv diváků...

Dle mě by měl svaz, když už nic, tak aspoň říci velké NE napadání (byť jen slovnímu) diváků...0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Tak nějak si myslim, že kdyby se to stalo s jinym týmem tak by k tomu Modrice přistupovali trochu jinak.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda17.05.2018

Z facebooku českého nohejbalu:

"... Pro Modřice to téměř do samotného konce vypadalo na kanárovou výhru, ale neomluvitelný atak modřického fanouška vůči karlovarskému Matěji Medkovi v závěru utkání rozhodl jinak. Kontumačně si tak připsaly body Karlovy Vary, což jim ale nevynahradí ztrátu Matěje Medka, který bude mimo hru možná až tři utkání. ... "

Koukám, že se taky píše jen, co se hodí...0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

Disciplinárka je az 23.5. do te doby se bude trapne a slizce svadet vse na nemce oba kluby. Medek tam nebyl a nikoho neurazel a ta castka také nesouhlasi.0

Odpovědět
Tomáš17.05.2018

Hoši, FREE JIRKA, navrhuju smír- podání ruky meďoura a Jirky, sme lidi, nohec je jedna rodina.0

Odpovědět
Anonym17.05.2018

20 lety floutek sprosté urazí 40 letého o hlavu menšího. Jirka není žádný bitkar no Medek se neumí rvat vůbec. Příště bude urážet děti v mateřské školce.0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

Všechno začal ten "váš" fanoušek.Celej zápas tam vulgárně pořvával a urážel hostující hráče.Fandi a zůstaň člověkem.Sportu0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To by chtělo začít hrat sachy0

Odpovědět
Pan zvedavy18.05.2018

Medek je teplej homosexual a onanista.0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

Jak jsem jiz psal urazel na vice utkanich hrace i fanousky proc stale lze ze ne ? Je to chudak na duchu0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To Pan zvedavy:Ty budes asi velky intelektual.Teply homosexual je tuplovany protimluv ,pokud vubec vis ,co to je.Zrejme si doma sam pretahujes kuzicku ,ale pred mamkou se vzdy peclive schovavas.Tak v tom pokracuj ONANE a nezanasej tady toto vlakno svymi erudovanymi nazory.0

Odpovědět
Petr18.05.2018

Už vic jak deset let jezdí varští na utkání přiopilí a neumí se chovat.Byla to jen otázka času ,kdy někdo dostane přes hubu !!!0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To petr wwAbb:Myalis tim Varske hrace?To jsi asi trochu prestrelil.Pokud myslis jedinou houbu ,ktera s nimi obcas vyjede ,Abbeho ,tak ten by ,pokud mi klesla hladinka pod 2 promile ,umrel.Jinak jsem nikdy nevidel ,ze by byl nekdo priopily.A to jsem je za poslednich 20 let videl mozna 100x.0

Odpovědět
Oleg18.05.2018

Teplej homosexuál není protimluv, ale pleonasmus, páčko.0

Odpovědět
Mára18.05.2018

Bojím se že rozhodnutí svazu nebude uděláno nestraně ale podle emocí jedinýho člověka, který dneska ovládá všechny důležitý komise. V Západní Evropě a Severoamerických soutěžích je provokace nebo urážky diváků ze strany hráče v každým sportu posuzovaná jako velmi vážný prohřešek a následuje tvrdý trest pro hráče. Takové jednání totiž může vyvolat reakci masy diváků a potom dochází k velkým škodám na majetku nebo ke zdravotním újmám diváků mezi sebou i hráčů. Což nikdo nechce aby docházelo. Uvidíme zda se zařadíme mezi Západ nebo někam k Turkmenistánu.0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

Medka nikdo resit nebude... Bylo to preci mimo hriste :)))0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

Na zapad chteji jen priblbla slunicka a kavarnici,sportu zdar a ritolezectvi EU obzvlast.

Pleonasista ten zoufalec je ,opravdu neco navic ma , ma zbyzecny dar ,psati nesmysly.0

Odpovědět
František Chalupa18.05.2018

Komouši se chystají stěhovat na východ,konečně se budou vracet do mu0

Odpovědět
Zappa18.05.2018

Pro bDHvV : s těma tvýma bolševickýma názorama, běž otravovat do Parlamentních listů, Aeronetu, nebo jiných ruských, putinovských plátků. Nebo to napiš na Hrad, tam tě ten zdegenerovaný ochlasta, zajisté pochopí.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda18.05.2018

Prosím všechny, netahejte politiku už i sem... :(( :D0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To Zappa:Evidentne neumis cist ,hnupe.O Vychode jsem nenapsal ani slovo.Je lepsi byti CECHEM ,nez sluhou kohokoliv.To ale tvuj jednoduchy a chory zbytek mozku nechape.Skoda ,ze mi to nereknes do oci ,vystrelil bych Te z trenek.0

Odpovědět
Kodl18.05.2018

Snad už ukončení debaty měla to být diskuse o tom ce se stalo. Asi by měl někdo založit vlákno jak dál :-(

A pokud na to má pokusit se řešit otázky které tady padly. Např. jak dostat hráče na záchod - nojejbal nikdy nebude mít dost peněz na koridory pro hráče ??? co by se stalo kdyby se pořadatel Jarda dotknul hráče při snaze zabránit konfliktu ??? atd atd ...

A pro definitivní konec a důkaz že to nebyl a asi ani nebude poslední konflikt odkaz na jeden z prvních zveřejněných názorů hráčů extraligy

http://www.nohecmagazin.cz/index.php/souteze-muzu/1894-el-9-kolo-tipuje-pavel-stehlik0

Odpovědět
Pan zvedavy18.05.2018

Teplej je teplej a homosexual je vic teplej, vy chytraci0

Odpovědět
Zappa18.05.2018

To bDHvV : můj drahý příteli, hluboce se Ti omlouvám, že jsem Tě zařadil, mezi stoupence komunistů a přitom ty jsi jeden z těch hloupoučkých, Pitomiových debílků. Opravdu nevím, co je horší, jestli být komunistou, nebo fašistou. A do Tvých rudo-hnědých očí, Ti to klidně řeknu, jen se musíš podepsat. Ale když nezvládáš čárky a háčky nad písmeny, tak se obávám, že to pro Tvou vyholenou hlavu, bude nadlidský problém. Žij blaze.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda18.05.2018

Pavel Stehlík to v tom článku řekl velmi dobře!0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To Zappa:Mám dvě VŠ a IQ vysoko nad hranicí 130 bodů,Meřím 202cm a mám kolem 115 kg masa.Miluji MMA ,pojď se mnou do klece ,bude to příjemných 10 vteřin.A vlasů mám plnou hlavu ,hlupáčku.0

Odpovědět
Zappa18.05.2018

To bDHvV : dám Ti jednu radu. Večer proveď samohanu, před fotkou Pitomia, kterého máš v životní velikosti ve svém pokojíčku, pak si pusť Ortel, popros maminku ať Ti přečte před spaním, kapitolu v Tvé oblíbené knížce Mein kampf a pro fuhrera svatého, už zde neotravuj a piš si do svých nacistických plátků, kde ti ty Tvoje pohádky snad žerou. Děkuji, nejen za sebe.0

Odpovědět
Anonym18.05.2018

To Zappa:A to vše jsi vydedukoval z jedné věty ,že jsem napsal ,je lepší býti Čechem ,než sluhou kohokoliv.Pano jo ,asi děláš v prognosťáku ,nebo snad vědma?Evidentně je intelekt tvojí velkou slabinou.Bohudík jsem voličem úplně jiné strany ,ale nač to vysvětlovat hlupáčkovi zapšklému ,který neumí ,zřejmě ,ani kopnout do mičudy.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda18.05.2018

Ale hoši, nechte toho... :D0

Odpovědět
Ondra19.05.2018

To bDHvV: Tato glorifikace své vlastní osoby v podobě uvedené argumentace dosažení dvou magisterských titulů a do vínku daného, výše zmíněného, nadprůměrného intelektu, poněkud nekoresponduje s obsahem a významem předchozích zpráv. Předně, osoba takto vzdělaná a několika tituly ověnčena, obvykle veřejně nepublikuje touhu, evidentně zhola pudovou, po fyzické konfrontaci, s konstatováním svých tělesných dispozic, sloužících čistě k podložení faktu své případné tělesné převahy, a tudíž k zastrašení případného protivníka. Rovněž se takto vysoce vzdělaná osoba zpravidla řídí především racionálními myšlenkami a s využitím svého citovaného adorovaného intelektu, má snahu svého oponenta přesvědčit silou svých argumentů a obhajobou svých slov a ne výše zmíněnou dychtivostí po řešení konfliktu fyzickým střetnutím. Míra stylistické úpravy psaného textu, počtu pravopisných chyb a celkové formy daného textu není též hodna takto intelektuálně erudované osoby. Z výše zmíněných konstatování lze vyvodit čtyři možné závěry. 1. Osoba, zde publikující tento svůj názor, lže a ve skutečnosti nedosahuje uvedeného vzdělání. 2. Úroveň českého školství se dostala do takové míry, že selektivním výběrem projdou i uchazeči, kteří by dříve byli vděčni za dosažení středoškolského stupně vzdělání. 3. Inteligenční kvocient vysoko nad 130, a tudíž intelekt vyšší než 98% obyvatel celého světa, přinesl na jedné straně prvky geniality, ale na druhé straně si vyžádal naprostý nedostatek zbývajících kognitivních funkcí vedoucích ke značným problémům se socializací. 4. Daná osoba zde touto formou, pro účely svého výzkumu, vede sociální experiment a veškeré výše zmíněné výtky jsou zcela záměrné, plánované a mají za cíl dosáhnout požadovaného výsledku a získání potřebných dat.0

Odpovědět
Lojzi Pyrochta19.05.2018
0
Odpovědět
Jim19.05.2018

Děkuji, všem, mým, věrným, čtenářům, kteří, si, berou, z mých článků, nějaké moudro, do života. Jim Zappa.0

Odpovědět
Zappa19.05.2018

To Ondra : děkuji za Tvůj erudovaný, sociálně-psychologický rozbor patologicko-asociální osoby.

To ijaiZ : těšíme že jsem Tvoje modla ale zkus už konečně dospět a začni psát pod svým jménem, nebo přezdívkou. Už jsi fakt velký kluk a já tu věčně nebudu.0

Odpovědět
Anonym19.05.2018

Přesně tak je to především neschopnost pořadatele,který měl upozornit kapitána nebo vedoucího mužstva a ti rozhodčího ale když jsou pořadatelé z řad kamarádů těžko bude kámoše vyhazovat z areálu a vo tom to je.0

Odpovědět
Anonym19.05.2018

Jako advokát, konstatuji, že doktor Kratochvíl, nemá dle nohejbalových paragrafů, žádnou oporu pro kontumaci. Pravděpodobně se zápas bude dohrávat. U soudu trestního je pak situace jiná, ale to bude řešit spor trestně právní.0

Odpovědět