Finále extraligy

Vašek27.10.2017

Ahoj, tak jak to v neděli vidíte??0

Reakce

105 příspěvků · poslední 01.11.
zvonda27.10.2017

5:2 vsetin0

Odpovědět
Pavel27.10.2017

5:3 Vsetín0

Odpovědět
standa27.10.2017

5:4 Čako0

Odpovědět
Jim27.10.2017

Očekávám, velmi vyrovnané finále a titul bych přál Vsetínu.0

Odpovědět
kubis8127.10.2017

5:2 Vsetín. A titul mu i přeji.0

Odpovědět
Venca L. (Ostašov)27.10.2017

5:4 Čako0

Odpovědět
12327.10.2017

5:4 pro toho, kdo vyhraje singl0

Odpovědět
A. Stehlík27.10.2017

Já už tipoval jinde, abych nedráždil anonymy... :-D0

Odpovědět
Ondra27.10.2017

Mam kluky z cakovic, az na par vyjimek rad, ale titul preji urcite vsetinakum! Ty mam jeste radsi;) Cako do par let ovladnou extraligu a budou urcite nejaky ten rok vladnout! Sportu zdar!0

Odpovědět
forest27.10.2017

5:3 pro Vsetín0

Odpovědět
nazor27.10.2017

Vsetin vyhraje na penalty. Maji lepšiho brankaře.0

Odpovědět
fanda27.10.2017

Letos bude těžké tipovat vítěze. Na obou stranách je velká hracska i trenerska kvalita,ale presto tipuji,ze vyhraje Vsetin. Hraji tam zkušení hráči (Stoupá, Brutovsky, Plachý) a také maji lepší trojice. Chalupa si svou v klidu uhraje a to same Brutovsky. Na single se zvláště trsim a věřím vice Stupakovi. Jinak oba týmy jsi finále za výsledky v základní části zaslouží.0

Odpovědět
Pavel27.10.2017

Už se ví kteří rozhodčí to budou rozhodovat?0

Odpovědět
f27.10.2017

jo Pavle, to je taky důležitý, že Jirko?0

Odpovědět
f27.10.2017

Já fandím Čako, doufám, že jim to vyjde, je to dobrej mančaft0

Odpovědět
strom.mladsi28.10.2017

Sachliči ;)
Na lajnach Kubín a Moc.0

Odpovědět
Pavel28.10.2017

Tak uvidíme, jak se s tím popasujou. V hale je to vždy těžké, hlavně ty lajny - žádná stopa..nám kdysi říkal trenér, abychom to dávali 5 cm od lajny, že to budeme mít všichni jednodušší. Jenže při tom dnešním fofru..., ale už se těším i na ty fanoušky. Oba tábory dovedou udělat pořádnou kulisu. Hlavně ať zvítězí sport v duchu fair- play.0

Odpovědět
Jim28.10.2017

Dotaz pro Bačíka : Díval jsem se na Papírkovo YouTubko, na váš trénink a všiml jsem si, že Honza Chalupa téměř nestíní při podání. Dělal to taky v semifinále a myslím, že je to velká škoda. Stejně stojí u saka, tak proč toho stínování nevyužit a znepříjemnit soupeři příjem ?! A od kdy fandíš Opavě, já slyšel, že fandíš Wisle Krakow ?0

Odpovědět
Jim29.10.2017

Je to doma !!!!!! Suverénně a zaslouženě !!!!0

Odpovědět
Petr29.10.2017

Věřím tomu, že Čelákovice by byly Vsetínu důstojnějším soupeřem.0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

A nebýt chalupovi nadávky pospisilovi do curaku, zástavu 3:1 a 1:0, tak titul c 12 pro Modřice.0

Odpovědět
nazor29.10.2017

Kdyby kdyby kdyby kdyby kdyby, kdyby jsi ty měl mozek tak víš že každý zapas je jiný.0

Odpovědět
A. Stehlík29.10.2017

Tak jenom ze záznamu. Gratulace mistrům a vůbec všem, kteří jim tvořili důstojný kompars celý ročník extraligy 2017.0

Odpovědět
T. Macurek st.29.10.2017

Gratulace vítězům příští rok to je naše0

Odpovědět
Ondra29.10.2017

Gratulace vsetinskemu nohejbalu!!! Borci supeerr!0

Odpovědět
Jim29.10.2017

Pro xrFIH : očekával jsem, kdy se ozve nějaká modřická plačka a už je to tady. Na vesnicích chodívají na funusy profesionální plačky, zkus se poptat, třeba tě vezmou mezi sebe, máš na to velký takent. Vem si příklad, z Tondy Stehlíka, tak se hrdě a čestně přijímá porážka !0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

Jaká placka ty okresní nekope? Modřice maji 11titulu, Vsetín první. Modřice maji v prvních dvou dvoujkach odchovance, Vsetín nikoho, dva Slováky, krivaka z cb a lesního dělníka. Bubniak zjistil co je zgarba zač a zrušil přestup a vykaslal se na 30 stribrnych a od te doby se to vleče.0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

Vy v tech modricich jste fakt nejak mimo, dva roky po sobe je vase sezona propadak a vytahujete tady nejakych 12 titulu. Koho to zajima. Musite se s tim smirit hold, neco nekde konci a zase nekde zacina.0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

Modricke vecne uplakane čubky0

Odpovědět
Pavel29.10.2017

Vsetínu gratulace k titulu. Škoda, že nebylo více vyrovnaných zápasů a více výměn ve hře. Na finále extraligy se na můj vkus moc kazilo. Trenér Čakovic se snažil měnit taktiku(bylo to slyšet v přenosu ČT), ale hráči se pokynům moc nepodrobili. Naopak Vsetín byl bez známek větší nervozity. Čárový rozhodčí by se měli hýbat, ne sedět jak pecky - viděli by i auty..No tak se můžeme těšit na další ročník, jestli budou tabulka v základní části opět vyrovnaná - bez lídra, bude se na co těšit. Třeba i na nový tým ze Žatce, kde prohlašují, že posílí a budou se prát o přední příčky v extralize...uvidíme - to ukáže čas. Přeji všem hráčům, příznivcům ( i kritikům) vše dobré.0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

Ty hvězdo, tomu lesnímu dělníkovi, jak sám píšeš, nesaháš ani po kotníky. Tvoje nadutost a arogance je navýsost trapná, je mi tě líto.0

Odpovědět
Jim29.10.2017

Milý anonymní chlapče xrFIH, je mi tě upřímně líto a to brečení ti fakt jde. A všimni si laskavě, že se nesnižuji na tvoji úroveň vyjadřování. Ale abych ti to trošku objasnil a napíši to tak aby jsi to i snad pochopil. Vezmi si třeba fotbalovou Spartu. Taky sbírala jeden titul za druhým a dnes jsou rádi, že hrají střed tabulky. Prostě žít v minulosti, je na nic. A co se týče zahraničních posil ? Podívej se na NHL, nebo Premier Ligue a obě dvě ligy, patří k absolutní světové extratřídě, protože tam hrají vynikající hráči z celého světa Kapišto ?0

Odpovědět
Pavel29.10.2017

Výstižné. Ale víte jak je to s tím hovězím, porážce, sobotě a pátku...0

Odpovědět
otazka29.10.2017

kdo si vyholil z hráču prdel na bradě ? :D0

Odpovědět
Jim29.10.2017

Pro Pavla : děkuji náčelníku, že ses mě zastal ( pro ty co nevědí : hláška z Cimrmana, dobytí severního pólu).0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

nas zajima kdo si vyholil prdel na bradě0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

NpnOQ mě by zajímalo zas jak moc máš na**aný0

Odpovědět
Anonym29.10.2017

V hlavě0

Odpovědět
f29.10.2017

Jime, ty si taky pěkný pako - a nejsem plačka z modřic - pako ze vsetina, po jednom titulu si k modřicím nemůžete ani čuchnout, jenom pomlouvat, jakobyste byli dvanátcinásobní mistři vy - chudáčci - a to máte skoupený celý slovensko :-). kolik z vás je vsetíňáků ? a nepřirovnávej prosím k NHL nebo Premier Ligue, k těm máte daleko :-)0

Odpovědět
f29.10.2017

xrFIH - a ty máš pravdu, všechno začalo chalupovou nadávkou pospíšilovi, nebýt toho - a špatného posouzení rozhodčích (když to slyšel kuba, což bylo vidět z toho, jak zareagoval, musel to slyšet i čukan, který stál blíž). a znovu podotýkám, že nejsem plačka z modřic :-), pouze objektivní divák0

Odpovědět
f UhyKc29.10.2017

Ty chudaku co to tady porad vypisujes uz davno jsi propaleny ! Chudaku .... Vsetin z prehledem0

Odpovědět
miriri30.10.2017

to je opravdu uroven tady :(0

Odpovědět
formi30.10.2017

Gratulace vítězům,čest poraženým.Dva faktory-možná tři.1.Perun(dlouho sem neviděl takhle koučovat a jak odehnal moderátora ČT?SUPER.2.Stupák(chladnokrevně hrající).3.Čako nemělo svůj den.0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Pokud chce někdo vyhrát za každou cenu. Tak zkusí už prohraný zápas změnit vyprovokovanim soupeře. Pospíšil tohle v zápase nikdy neudělal proto věřím, ze sprosté urážky od chalupy zazněly a bylo vidět s jak agresivní gestikulací chalupa řval. Rozhodci mel dat cervenou kartu obema. Ta provokace nebyla jen na zlutou. Ale nezvládli to. Kluci říkali, ze s nim v reprezentaci hrát v jedné trojce nebudou. Ze at si hraje na Slovensku.on hlavně na repre vedle Pospíšila, vanouse, doubravy nemá.0

Odpovědět
Ubrečení (Hrdinové) Modřičáci30.10.2017

vy kokoti běžte si břečet pod kaštany jak máte u hřiště a zavzpomínejte nad titulama už mít nebudete ani jeden :D máte 11titulů, ale kolik jste si jich vybrečeli? :O0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Teď ses předvedl ty zase hrdino co? :-D tady by se dal udělat výzkum demence u některých :-D0

Odpovědět
Petr30.10.2017

Nejvic ubrecenej je Gulda. Je treba aby se podival na Peruna jak se koucuje. Gulda je prumer a jeste patolizal svazu0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Srovnávat trenérské úspěchy Guldy a Peruna v extralize a v reprezentaci je zatím směšné. Vzhledem k tomu, že Perun má zatím jen jeden titul a jinak nic. Nebudu se bavit o hráčské kariéře, tam jsou ti dva bráchové se jménem Boha fenomenální. Ale Perun trénuje zatím krátce. Kdyby na tom utkání nebyl takový randál, tak rozhodčí slyšet tu hrubou urážku do čuráků Chalupy a červenou by dostali oba. Takhle to byla velká chyba rozhodčího Čukana, který tímto vlastně ukončil zápas. Na videu je vidět jak je z té situace nešťastný. Gulda ač disciplinovaný kliďas vybuchl jako správný trenér, jehož týmu se stala křivda a byl mu vyloučen klíčový hráč zápasu a i případného finále. Perun je také slušný člověk, ale Vsetíňáky zfanatizován, že je třeba vyhrát za každou cenu. No a Chalupa, ten si ještě více pošramotil svou pověst a nahradil Spílu na místě nejvíc nesnášeného hráče v širší reprezentaci. V repre mají slovo hráči co v ní už jsou dlouho a mají tituly z mezinárodní scény a ti s ním hrát momentálně v jedné trojce nechtějí. Co bude se uvidí. Gratuluji Vsetínu k titulu za celoroční výsledky, ale ještě lepší je měly Čelákovice a těm jsme fandil.0

Odpovědět
Marek30.10.2017

Je to pravda Gulda je poslicek svazu. S nejlepsima hracema muze delat trenera kazdy. To znamena i p. Benes z Prostejova0

Odpovědět
nazor30.10.2017

Vy v modřicích se už uklidněte akorát shcazujete svůj klub těmito výroky tady. I kdyby Chalupa sporstě nadávál Pospišilovi, tak se Pospíšil má udržet a neatakovat ho, to je přeci jasné, vyloučil se sám. Ale jestli, jestli , jestli????? něco řekl Chalupa, to ubec nikdo neví. Jen kecáte co se Vám hodí, nic nevíte a kecáte, třeba mu nádaval, ale třeba na něj řval bez vulgarit. Ale nepište sem laskavě co kdo říkal a neřikal když nevíte, že tohle je úroveň malých děti ve škole, "On mi nadaval první , ne on mě urazil, ne on začal" Tak už tu laskavě nemelte hovadiny, Jinak jasná poznámka, jestli stavite v Modřicích výsledky jen na pospišilovi a chcete jasně vyhrat extraligu jak tady píšete, taková domněnka je přeci nesmysl. Jinak lituji kluky z Modřic, že tohle určitě nepíšou oni, takhle by se od nich už tady nikdo neschazoval. Jinak p. Gulda se k tomu jasně vyjádřil a mělo to hlavu a patu, tak vy ostatní anonymove, neděljte Modřicim tady na tomhle foru ostudu.0

Odpovědět
Truc30.10.2017

Ahoj všem, prosím Vás nenašli jste tam někdo z diváků peněženku s jménem Truc Nikolas na občance děkuji moc krát0

Odpovědět
Pan zvedavy30.10.2017

Tak pokud nebude v repre chalupa,tak tam urcite nebude ani Pospisil.Koukal jsem se zpomalene na inkriminovany incident-je pravda,ze tam Chalupa vystaroval na Pospisila-zrejme se dozadoaval priznani tece,pokud pridal neco ostrejsiho,mel mu Pospisil odpovedet stejnou minci.Ne do nej strkat a vrazet.Kdyby odpovedel jako chalupa-meli oba zlutou a byl by klid.0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Jděte s tím už do prdele.....Dík0

Odpovědět
Jim30.10.2017

Dle směšné a dětinské logiky, některých pisálků z Modřic, by se liga měla posuzovat podle toho, kolik má klub odchovanců. Tak klub XY, má v "A" týmu nejvíce odchovanců a proto se stává automaticky vítězem. Dále jsem si všiml, že modričtí, taky bohužel fanoušci, mají abnormálně vyvinuté slechy, neb slyší, zprostředkovaně přes TVcom, domnělé Chalupovou urážky. Dejte si pozor ! Je období honů, tak ať si vás nějaký fořt nesplete se zajícema.0

Odpovědět
Znalec30.10.2017

Gulda není žádný extra trenér. Vždycky měl nejlepší hráče. Vloni i letos měl pár zraněných musel improvizovat a hrál s tím co měli ostatní. A bylo z toho 3. a 4. místo. Vadí mi když se někdo vynáší do nebes a neplatí to jenom o Guldovi. Když je někdo machr ať veme průměrný tým a vyhraje ligu. Teprv pak se pozná jestli je dobrej nebo ne.0

Odpovědět
hrac30.10.2017

Nema cenu se k tomu už vracet. Stalo se stalo. Podle mě do repre budou pozváni oba dva ale jde o to, že to není individuální sport ale kolektivní. A pokud většina hráčů stojí na straně Pospíšila, bude mít Bouda problém aby ho mezi sebe vzali ostatní hráči v repre. Nepochybně je Bouda výborný hráč ale s Pospisilem se zatím nemůže rovnat a měl by k němu mít trochu respektu.0

Odpovědět
Jim30.10.2017

Petra Guldu uznávám, jako schopného a oddaného trenéra, ale v Modřicích svého času, to měl o dost jednodušší, než ostatní trenéři, protože měl nejsilnější tým v lize, ale kde bylo spoustu individualit a on je dokázal usměrnit tak aby táhli, za jeden provaz. Podobné to měl letos i Patrik Perun a dokázal své ovečky udržet ve stádu.0

Odpovědět
Beneš30.10.2017

K Markovi : máš pravdu pouze velmi částečnou neboť ty nejlepší hráče musel někdo cca od 8-10 roků soustavně připravovat a trénovat. Zkus to také, je to príma...0

Odpovědět
smeták30.10.2017

Tady se někdo plete, Chalupa zdaleka pro reprezentaci nedozrál,ani nohejbalově,a ani mentálně.moc bych se divil,kdyby dostal pozvánku.0

Odpovědět
Jim30.10.2017

Tak do širšího kádru, výkonostně určitě patří a aby byl usměrněn, tak od toho je tam, repre trenér Petr Gulda. Otázkou je, jak zvládá jednodopad, ale to zjistí na prvním soustředění.0

Odpovědět
fanda30.10.2017

Lidi,uvedomte si,ze ani sebelepší trenér nic nevyhraje s bandou leváků!0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

K těm trenérům. Vy o nich píšete jako by jich byly v ČR desítky. Přitom v celé zemi jsou aktuálně tak 3 schopní trenéři mužů. Gulda, Slovák Perun, trenér Čako. Doucek je o dva levely níž a u dospělých hráčů nemá respekt po svém chování na hřišti, stejně jako trenéři ve Varech. Takže není kde brát a není moc na výběr. Žatec, Budějky, Brod, Šacung mají trenéry podprůměrné. Tak buďte rádi za Guldu, který dokázal ukočírovat bandu hvězd v Modřicích i v repre. Extempore Chalupa - Pospíšil, ke něco jako kdyby v zápase NHL Pastrňák dal Jágrovi hokejkou bez respektu přes hlavu a vynadal mu do čuráků. V repre trojce má klíčové místo Rozík, Muller nebo Pelikán a v předu jsou na výběr 3-4 smečaři. Ale pro ty zadáky z Modřic je teď Bouda zkrátka zmr.. a hrát s ním chtít nebudou. Tak to zkrátka je. Protože některé věci se zkrátka nedělají a jsou za hranou.0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

A protože to bylo za hranou, tak i flegmatik Pospíšil vybuchl. Odehrál jsem proti němu spoustu zápasů a Kubíček je kliďas bez nervů, který i za stavu 9:9 zahraje na riziko. A zažil jsem s ním na turnajích spousty chlastaček. Kdy ráno sotva stál na nohách a pak na turnaji roztřílel českou špičku a večer lítaly v hospodě rumy.:)0

Odpovědět
Hráč.30.10.2017

Co se týče repre, tak dle mého názoru trojka Kop, Rosenberk a Topinka bezkonkurenční. A styl na slováky. Neporazitelní na 1 dopad.0

Odpovědět
fanda30.10.2017

Souhlas. Kop a Vanke. Vzadu Rosenberk, O. Vit nebo Topinka. S uctou k Pelikánovi,tak ten už na repre nemá. At hrajou jiní....Muller, Pospíšil, Kalous, mozna Plachy a Kučera0

Odpovědět
Jim30.10.2017

Pro ESLAQ : bacha na tvoje slechy, je lovecká sezóna !, jak jsem již psal.0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Pro mě je Gulda velké zklamání. Každý ví že je Botova loutka. Svým chováním i vyjádřeníma ukázal že kjako trenér repre NENÍ NESTRANÝ. Hájí víc zájmy svýho klubu a Boty. Repre rovná se Modřice a aby se neřeklo, veme do počtu Víta a jednoho z Varů. Teďka má utrum Chalupa a všichni ze Vsetína. K. Kleníkovi je to jedno, ale bude se divit až se to celý rozjebe. Hlavně že máme zlato MS a můžem si jednou za dva roky zatleskat.0

Odpovědět
Anonym30.10.2017

Jime, na okresního hráče máš tedy plnou hubu rad a keců. To je pravda.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Tolinka jo?tak ten byl v repre jednou a byl to omyl nohejbalove historie panove. Ke vsi ucze k nemu, co leti na nej ma . Na hru na dva dopady ma. Ale na jeden dopad je absolutne nepouzitelny. Ubec to nestiha. Jednoznacne momentalne do pole na jeden dopad je vit a rosenberk hraci co to umeji. Jestli sem pise sam za anonyma topinka a nebo jeho kamaradi, tak tohle to je moc. Jdu blejt.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Topinka v repre :DDD clovek si precte po ranu zetka a hned se zacne honit hlavou myslenka co se to mota za lidi v tom nohejbale :D:D0

Odpovědět
Repre31.10.2017

No nevím jak vás, ale mě Rosenberk v repre nepřesvědčil.0

Odpovědět
A. Stehlík31.10.2017

No prosím, pak že nerostou. Kolik tady máme reprezentačních trenérů!!! :-D0

Odpovědět
nazor31.10.2017

No furt lepsi jak Topinka, jako ubec bych nic nerikal. Mam topinku za poctiveho hrace a slusnaka. Ale ty kecy tady jak je nekonkurenčni na jeden dopad, to me zaraži. Když ho postavite za prumerneho smečare a ne za kopa, tak nevyhraje skoro nic... na jeden dopad co tady pise nekdo, bych chtel videt, kdyz by treba Vit chytil tezky balon a topinka za behu nahravat :DDDDDDDDD. To jako sorry, ja to videl v nymburce a nahra letela 10 m. Od site :DDDD to bych radsi uz zaškoloval v repre na nahru a pole mlady sice nezkušene ale talentovane a atleticky založene jako např. Holas, Kalous, .... Doufam ze mi to Topinka promine ze se tady tomu smeju, ale pokud je sam soudnej tak se tomu musi zasmat taky. Prej bezkonkurencni topinka na jeden dopad :DDDDD0

Odpovědět
nazor31.10.2017

Na to nemusim byt trener pane stehlik, ale kazdy laik pozna kdo ma na jeden dopad a kdo ne, hlavne kdyz mel prilezitost hrace videt uz hrat na jeden dopad. Myslim si ze kazdy me da za pravdu ze technika a perfektni pohyb je zakladni podminkou hre na jeden dopad.0

Odpovědět
nazor31.10.2017

A co se tyce repre dvojky, nechapu. Kazdy rika jak Michal Plachy je nejtalentovanejsi hrac atd. Ma super vysledky, ma neco za sebou a nedaji mu prilezitost v repre. Proc asi ? Ze neni z modric ? Nebo jaky duvod.0

Odpovědět
A. Stehlík31.10.2017

Před operací byl Topinka top nahrávač na jeden dopad. Právě z jeho nahrávek těžil v repre i Pavel Kop. Máš krátkou paměť.0

Odpovědět
Míša31.10.2017

Plašan na to nemá hlavou a k tomu ještě moc chlastá:-)0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Klapka v Modřicích pár let hrál a hrál tam třetí housle a v repre vždy lepší hráči. Velký talent, ale nebyl to dvoumetrový zabiják na síti nikdy a vždycky byl mentálně jednoduší.0

Odpovědět
nazor31.10.2017

Co si dela plasan ve svym volnym case ti muze byt jedno. Me zajima jakou kvalitu ma na kurtu a tu ma perfektni. A hlavou na to rozhodne ma. Je to klidas, za devitek se to neboji odvazat, bud da eso a nebo zkazi, ale tak se to dnes hraje.0

Odpovědět
nazor31.10.2017

To jsou nazory, co je mi po tom co si dela ve volnym case a nebo co ma v palici. Me zajima jeho herni uroven. Jako nebo nekde je pravidlem. Ze v repre musi mit hrac vysokou skolu, vy jste pane fakt magor s prominutim.0

Odpovědět
Jim31.10.2017

Velmistr nohejbalu ESLAQ, má ve všem absolutně jasno a zná na vše odpověď. Je to takový modřický Tomio Okamura. Bohužel jeho celosvětový rozhled a přehled, vychází z Modřic a okolí. Dále nedohlédl. Kdo nehraje v Modřicích, tak dle jeho prosté, vesnické logiky, nepatří do reprezentace a ani neumí kopat do meruny. A kdo si s ním dovolí nesouhlasit, tak se jej snaží dehonestovat (pro ESLAQ : dehonestovat znamená urážet).0

Odpovědět
Mma31.10.2017

Pokud chceš být v reprezentaci tak bud musis hrat za Modřice nebo mit vysokou školu. Což je pro většinu problem.... 😀0

Odpovědět
nazor31.10.2017

To: JIM, taky me pripada ze se narodil v Modricich a nikde jinde ve světě nebyl. Modrice jsem mel za kvalitni dobry tym, ale po tom co tu posledni dny čtu, tak popravde s takovou namyslensoti a povrchnosti jsem rad že vaše éro skončila. I kdyz stale verim, ze to nepisou hraci z modric "A" tady, ale bud nejaky mladici z modric , co kecaj ale maji uroven sotva kraje a nebo anonymni fanoušci, co maji v hlavach nablito.0

Odpovědět
Jim31.10.2017

Asi máš pravdu a píši to Hitlerjuged, tedy Modřicejugend, nebo ultrafans. Já přitom proti hráčům A týmu nechovám žádné zášti, jsou to vynikající hráči a někteří, určitě mají na to být v repre. Vážím si i trenéra Petra Guldy a byl jsem jeden z mála, co se ho zde na těchto stránkách, zastával po prohrané dvojce na MS v Brnéčku. Jen mě mrzí, že se tato diskuze, zvrhla na duel Vsetín - Modřice a přitom se toto vlákno jmenuje finále extraligy ?!0

Odpovědět
ministr nohejbalu31.10.2017

Ještě se vrátím ke konfliktu Pospíšil vers. Chalupa. Z lidského hlediska a vzhledem k jasným následkům červené karty by bylo správné dát oběma žlutou, případně událost vyřešit domluvou. Ostatně se nic tak hrozného nestalo a podobných střetů jsme už několik viděli.

Ale problém je, že kdyby to takhle sudí posoudili, porušili by tím své povinnosti a vystavili by se tak možnosti postihu.

Jako kontrast připomínám zcela nepotrestaný fyzický atak Petra Bubniaka na pana rozhodčího Pavlíka, který mám v živé paměti.

Pokud vím, tak pan Pavlík za evidentní porušení povinností rozhodčího nijak potrestán nebyl.

Takže jsem z toho jelen. Vylučovat nebo nevylučovat?!?!0

Odpovědět
Tom31.10.2017

Vratme se k finale. To nebylo nic moc ale nejkrasnejsi uces(celenku na temeni) mel Pachman0

Odpovědět
Nohejbalovej nadšenec31.10.2017

Aspoň mu nepadá ofina do očí0

Odpovědět
Jim31.10.2017

A nejhnusnější vous, měl Baczyk.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Bohužel finále bylo daleko kvalitou za semifinále tak se neřeší :-D0

Odpovědět
Martin31.10.2017

Chtěl bych se zeptat jestli svaz bude dělat konkurz na trenéry reprezentace juniorka, ženy, muži. Nebo už to p. Šmejkal rovnou přiděluje? Taky myslím že u trenérů záleží co mají k dispozici. Nevěřím že by se u nás nenašli dobrý trenéři. Co takový Dvořák, Budeus, Chalupa, Bálek, Beneš, Hlavička, Vondrášek, Kopecký. Po zkušensotech s Guldou bych se přimlouval aby trenéři určitě nebyli z předních týmů a nemohli si prosazovat co chtěj jejich kluby nebo se mstít za porážku v lize.0

Odpovědět
To nazor31.10.2017

Nepsal jsem, že Topinka je bezkonkurenční. Ale psal jsem celou trojku. Když je dal gulda k sobě a pavel pouze smeč. Petr a Lukáš nahra a příjem. Tak brut si mohl jít sednout na tribunu. Jak píše pan stehlík, před operací. Co se stalo po operaci, nevím.

Píšeš tu, dejte topinku k prumernymu smecari. Já ale myslel, že stojí za kopem. Přes kopa neprojde jediný míč. Zbytek topinka posbírá (l). Čti pomaleji a přemýšlej co čteš. Jsi jak dnešní pubertaci.0

Odpovědět
nazor31.10.2017

Jo tak pane, pubertak jste Vy. Za prve, za kopa muzete dat temer kohokokiv a za druhe rikat nekdy pred XY lety "pred zranenim". To je to same jak tu furt vytahujete XY Modrickych titulu. Kouknete se kdo je dneska dobrej a nezijte minulosti, ze tu placate nesmysly. To bych mohl rict, ze bezkonkurenci dvojka by mohl byt Bubniak s Kalasem, kdyby jim bylo o 10 let meně. To to same jako to Vase "pred zranenim". Jinak si nevzpominam, ze by Topinka byl nekdy kdysi pred zranenim luxusni polar. To me poslete odkaz nejakeho videa prosim. To bylo mnohem vic luxusnejsich polařu kdysi než Vaš Topinka pred zranenim. Napr.: Chytra, Dvorak, Kokstein, Holub . Ale vlastne je tady jeden problem viďte, nejsou to hrači z Modřic..... Tak si laskave prectete,co tu pisete Vy a sam si položte otazku, kdo sem hazi pubertacky prispevky.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Topinka byl asi dva roky nejlepší nahrávač a polař v republice.0

Odpovědět
nazor31.10.2017

TO ESLAQ: Nemate vy dva něco spolu ? Že mi to tak prijde, když mu tady delaš tak užasnou reklamu. Dva roky nejlepsi polar a nahravac, to bych chtel vedet kdy. Musis brat, ze jestli byl u Vas v Modricich dva roky nejlepsi nahravac a polar tak to neznamena automaticky, ze byl nejlepsi ze vsech.0

Odpovědět
:D31.10.2017

Uz tad neotravujte s nejakym Topinkou, momentalne nema ani na sirsi reprezentaci, ted v play off nahraval normalnim smecarum. a takovych nahravacu polaru jako on, mame asi 50 v republice. Souhlasim, rosenberk , vit a treba zapojit mladeho Holase, ze na jeden dopad ma potencial, to same Kalous.0

Odpovědět
Jim31.10.2017

Opět jasný a stručný vzkaz od Okamury, vlastně ESLAQA. Nevím, dle jakých statistik vychází, že hráč Topinka byl po dva roky, nejlepší polař a nahrávač v republice. Navíc, za tak výjimečným hráčem jako je Kop, měl pozici o dost snazší. Ano, já uznávám, že Topinka, před svým zraněním, patřil, mezi absolutní špičku a přeji mu aby se do ní co nejrychleji vrátil, ale tvrdit, že byl nejlepší, tak to je dost odvážné tvrzení.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Petr Topinka
Mistr ČR dorostu: Družstva 2008

Mistr ČR muži: Trojice 2011, 2014, Dvojice 2015 družstva 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2013, 2014 a 2015

Mistr světa: družstva 2014
Mistr Evropy: trojice 2015
Vítěz PMEZ: 2012
Vítěz Team world cup: družstva 20140

Odpovědět
Anonym31.10.2017

V letech 2014 a 2015 byl Topinka nejlepší český nahrávač i zadák. Nehrál jen s Kopem v reprezentaci. Teď jak přibral a je z formy nepatří ani mezi českých top10.0

Odpovědět
Jim31.10.2017

Pro ESLAQ : ty ale jen potvrzuješ to, co jsem psal výše. Že patřil mezi špičku a proto má i toliko titulů. Ale protože se jedná o kolektivní sport, tak nelze říci, že byl sám nejlepší. To lze pouze u individuální hry, jako je singl.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Na svém postu byl Topinka 2 roky nejlepší v zemi. Proto byl vybrán do trojice ty dva roky a byl MS a ME. Předtím čekal roky než dostal šanci na MS, ME.0

Odpovědět
Anonym31.10.2017

Topinka měl prostě jen kliku na kvalitní spoluhráče.Za jeho "úspěchy" může děkovat především jim a Guldovi.Za éry Modřic v laufu hrát na jeho pozici kterykoliv jiný průměrný hráč,stál by za nim nepochybně výčet výše zmiňovaných úspěchů, včetně reprezentace.0

Odpovědět
Jím31.10.2017

Mám pocit, že naše diskuze se podobá kvadratuře kruhu a nedivil bych se, kdyby nás dva, ostatní poslali do prdele. Proto s tebou souhlasím, že Topinka byl svého času nejlepší. Howgh.0

Odpovědět
Radek31.10.2017

To Martin pVjsY - dnes 14:18 Marťas žádný konkurz se nedělá a už nebude dělat. Dokud tam bude Bota bude tam Gulda. Podle toho co jsem viděl, slyšel i čtu, trošku ztratil soudnost a když si člověk myslí že má ve všem pravdu a všichni mu můžou být u prdele, je to blbě. Kdyby měl trošku slušnosti a když chce dělat Modřice položí funkci v reprezentaci. Bota mu ale vysvětlí že na všecko kolem může srát. Vzpomeň si na kauzu s Chabařovicema a co taky řekl Doubrava. Kámoš kámošovi, na ostatní srát z vysoka. Můžeš vsadit že tady si jiný trenér deset let neškrtne a hráčů mimo Modřice moc taky ne.0

Odpovědět
To Radek01.11.2017

Přesně ! ! A je to moc dobře, protože pustit k tomu někoho jako ty. Tak bude brzo konec!!0

Odpovědět