MS Prostějov
singl: Babka - Chovan 0:20
Reakce
Babka už prohrál i s rumunem a je venku.0
Chtělo by to víc informací. Nejsou někde aktuální výsledky?0
Jsou, v Prostějově v halách na nástěnce. A nedělej, že se divíš a neřikej, že by to něco chtělo.0
Já si to myslel, ale přece jen jsem doufal. Tak prosim, kdo něco víte pište!0
Buben prohrál s Purricem a je v semifinále(ostatní zápasy vyhrál). V semifinále se střetne se Slovákem Chovanem!!0
druhý semifinále bude hrát Slovák Tomšičák sse Selerem (Rumun)0
Dvojky: ČR:SVK 2:1, 11:9 ve třetím setu, češi prohráli první set celkem hladce ve složení Tirpák Kalas, potom střídal Kalase Bláha, a všechno se otočilo, Patrika Peruna střídal v koncovkách setů Brutovský, ale Bláha to rozhodl. Bylo to hodně na těsno, rozhodne neděle.0
Výsledky zápasov o medaily v kategóriach žien:
Jednotlivkyne - finále:
Rumunsko (Dorina Pauna - Cluj-Napoca) – Slovensko (Gabika Viňanská - NK Zalužice) 2:1 (-9, 8, 5).
O 3.miesto: ČR (Lucie Fischerová) - Chorvátsko (Kristina Šundov) 2:1.
Dvojice - finále:
Slovensko – ČR 2:0 (7, 7).
Zostava SR: Perunská, Danková (obe Trebišov), Čolláková (DPMK Košice).
Zostava ČR: L.Majerová, L.Vokáčová, K.Vejdovská).
O 3.miesto: Rumunsko – Francúzsko 2:0.
Trojice - finále:
Slovensko – ČR 2:1.
Zostava SR: Perunská, Danková (obe NK 99 Trebišov), Čolláková, Šareková (obe DPMK Košice), G.Viňanská (Zalužice).
Zostava ČR: L.Majerová, J.Möglichová, O.Hubalovská, M.Chuchlová, K.Červenková)
O 3.miesto: Rumunsko – Francúzsko 2:0.0
Sory, tie vysledky žien mali isť do tematu MS ŽIEN. Omylom som ich hodil sem.0
Tak tomu říkám aktualizace a informování o MISTROVSTVÍ SVĚTA V ČR!!!Na ofic.stránkách ani písmenko a tady už je taky ticho po pěšině....No asi to opravdu odpovídá věhlasnosti tohoto sportu...0
Prosim napište jak dopadla trojka dík.0
cucáme cucáme cucáme0
Všechny finále CR-Slovensko0
Semifinále singl:
Bubniak - Chovan 2:1 (1:0, 1:1, 2:1) - Chovan nezvládl především koncovku třetího setu. Hráh velmi silovou útočnou hru, celou dobu ostré smečované podání, které zkazil tuším dvakrát. Řekl bych, že rozhodlo to, že víc riskoval a víc kazil. Buben zahrál perfektně.
Tomčišák - Seler 2:1 (0:1, 1:1, 2:1) - Rumunský mladík předvedl především velmi rychlé nohy. Pro mne osobně byl velikým překvapením.
Cross-double:
o třetí místo: Maďarsko - Francie 2:1
finále dnes budou hrát Slovensko - Rumunsko (ve skupině porozili rumuni slováky Tomčišáka s Forraiem 2:1 !!!)
Dvojky a trojky byly jednoznačnou záležitostí čechů a slováků.
Semifinále dvojky:
ČR - Rumunsko 2:0 - Bláha, Tirpák
Slovensko - Maďarsko 2:0 - Perun M., Perun P., Patrika Peruna ve druhém setu střídal Brutovský.
Semifinále trojky:
Slovensko - Rumunsko 2:0 - Makara, Perun M., Perun P., Patrika Peruna ve druhém setu střídal Brutovský. Budeme mít co dělat, byli výborní v poli i v útoku.
ČR - Maďarsko 2:0 - Bláha, Dvořák, Ungermann, ve druhém setu za stavu 3:0 střídali Bláhu s Ungermannem Pelikán s Kalasem. Jediný bod tohoto setu Maďaři získali, když Kalasovi sklouzl balón zadarmo z placírky.
Píšu to zpatra, tak před omlouvám za případné nepřesnosti.0
Od 15:30 jde na CT2 přímy přenos z finále trojek a pak záznamy z obou předchozích finále....0
hm toje servis0
viď....tak snad budem moct slavit...:o))0
Blahozelam M.Tomcisakovi...Bohuzial som prepasol to finale v TV (teda ako bolo),len som to zacul s ust komentatora po rozhovore s R.Makarom...0
Slovensko valcovalo!!!
Takže Slovensko - Česko-Moravsko 2:1 na zlaté... Alebo žeby 3:1? Neviem totiž jak dopadol cross-double... Nepovažujem od ČT za seriózne, že počas dnešného prenosu a záznamu nepadlo ani info o výsledku cross-2... Ale ináč ďakujem Českej TV za dnešný prenos a záznam z MS.
Ozaj, neviete niekto ako dopadol ten CD čiže cross-duoble?
Sumár M+Ž+J: SR 6 (aneb 7) zlatých; ČR 2 zlaté; Romania 1 (aneb 2) zlaté...0
Luso, odkade si? Mám to nahraté...0
Z Hlohovca a ty?0
Až takmer z Užhorodu... Presnejšie povedané zo Sobraniec. Ale keď budem mať cestu na západ, tak ti to donesie, keď to dovtedy nepozháňaš...0
Ja dufam ze niekto z kamaratov to nahraval...ale aj tak dakujem :)0
Oslavné chorály duní z Užhorodu: refrén předspívává
polo-čech ČOUD!?!0
Nezbývá než poděkovat všem zúčastněným za krásné nohejbalové bitvy a pogratulovat. Vilda jasně ukázal, že do reprezentace patří a doufám, že ještě zváží slova o konci kariéry. Bylo to všechno tak vyrovnané, že se špatně kritizuje. Nevynucených chyb opravdu dost, ale v takové atmosféře a proti takové obraně se prostě musejí vymýšlet perly..., což přináší kazivost. Asi se ještě dlouho budou propírat věci jako příjem do autu nebo, a to hlavně, nedorozumění století za stavu 10:8 pro nás, kdy ani jeden z dvojice Dvořák, Bláha nehrábl po planém útoku Makary...ale to je všechno sport a dneska se bylo na co dívat.0
Blahopřání na Slovensko a dík všem českým hráčům... Byl to úžasný zážitek. Obě země nemusí mít strach o svojí budoucnost. Propast za nimi je takřka propastná ale při poctivé práci ne nepřekonatelná!!!0
Finálové zápasy naprosto super, škoda že Buben zrovna neměl den a že Dvořák ve trojce nepodržel na náhře.0
Pokud se v ČT o cross-double nezmiňovali, tak tedy vězte, že Rumunsko potvrdilo výhru nad Slovenskem i ve finále a tentokrát 2:0 (skóre si nepamatuji, ale bylo docela přesvědčivé). Což potvrzuje názor z tématu "Cross-double:", že víc než v kterékoliv jiná disciplína je to hra pro praváka s levákem. Jestli se nepletu, tak pouze Slovensko hrálo se dvěma praváky. Rumuni, Maďaři i Francouzi hráli v kombinaci P-L. Jinak si dovolím ještě osobní dojem (a byl jsem na tuto disciplínu dost zvědavý) - ve srovnání s klasickou dvojkou je to obyčejná překopávaná.0
O MS aj na teletexte Markízy str. 206...
Keď Slováci ako jediní hrali s 2 pravakmi, tak druhé miesto by sa mal povyžovať za úspech... Alebo nie?
Takže medailová bilancia sumárne M+Ž+J, už aj včetne CD, t.j. cros dáblu (nevím kto byl bronzový v CD, juniorech a mužích, ale pravdepodobne nejvíc Rumuni):
SR 6 Z + 4 S + 4 B
ČR 2 Z + 5 S + 2(?) B
RO 2 Z + 1 S + ??? (minimum 2) B0
Souhlasim s Kubou,že Vilda by neměl končit s karierou když je na vrcholu.Myslím si naopak že trener repre konečně našel dva posty,ktere se již nedají vylepšit.Nahrazení těchto postu by bylo krokem zpět.Smečař Ungermann a blokař Blaha by k sobě potřebovali jineho nahravače.Ne že by byl Dvořák špatny ale nehodí se k nim.Což takle zkusit odepisovaného Guldu.0
panu Bláhovi se omlouvám,výkon interesant, Wilda bomba až na ty dva nepromněněné mečboly,(slováci ve dvojcích jich měli 5 a nedali) ještě teď mě bolí srdce, ale Dvoři nezapadl, náhra mu nešla, pole nic moc, co s nim,
M.světa v dvojcích blahopřeji. nic takového jsem ještě neviděl.20:18, diváci a hráči , to bylo něco.
jinak jsem viděl pár nalitých slovenských fandů. jsou to fakt roury. jejich projev končil vy svině český. ty střízlivý to v sobě drželi , nebo možná byli slušní. ještě zě jsme se rozdělili. dřív mě to štvalo, teď ne.
suma sumárum - hezké0
Gratulace všem reprezentantům, všichni hráli i srdcem,
krásná podívaná. Všichni zaslouží díky.0
Perfektní finálový nohejbal,Bláha ač z našich nejstarší, suverénně nejlepší...
Škoda jen, že hala nemá větší tribuny a pořádnou klimatizaci.
Přesto, že je po opravě, větrá se tu otevřenými okny a dveřmi.0
Dvořák na hrad, ale už nikdy více do reprezentace!0
Opravdu životní zážitek, chci se také přidat ke gratulaci.
I když nám v trojkách opravdu chybělo trochu toho štěstí, na druhou stranu si myslím, že jsme si ho vybrali ve dvojkách - v "infarktovém" zápase. Byl jsem už na hodně sportovních utkání, ale takovou atmosféru jsem opravdu nezažil. Vařilo to tam opravdu skvěle. Možná že se televize více zaměří na tento sport, uvidíme. Sdílím stejný názor ohledně Vildy, opravdu je na vrcholu a myslím si že nám toho může ještě dosti ukázat.
Ohledně Slovenských fanoušků. Opravdu vedle nás seděli, teda spíše stáli silně podpořeni jakýmsi nazrzlým nápojem z nejmenovaného moravského pivováru. A bylo dost nepříjemné, když po každém balonu Vám vbíhají do výhledu. Ze Singlu jsme toho opravdu moc neměli. A na závěr. Můžu říct, že těch 8 hod strávených za volantem v neděli opravdu nelituju.0
Vilda to táhl jak nikdy, Dvořák mu dával sem tam špeky, moc tam neseděl0
pan Dvořák opravdu nezapadl, ale mě nezklamal. Nic jsem od něho neočekával a on taky nic neukázal. Škoda pro celou trojci, vlastně pětici. Petr Bubniak měl celou noc střevní potíže a divím se vůbec, že se udržel na nohou. Podle mě na měm bylo vidět, že nemůže fyzicky, jinak by to byla určitě krásná podívaná. Jinak se dám jen pogratulavoat vítězům a stříbrným medailustům přeju, ať se nevzdávají.0
Gratuluji všem reprezentantům a přeji jim do budoucna hodně úspěchů v domácích soutěžích. Škoda trojek a singlu,ale kdo vyděl dvojky, tak musí semnou souhlasit,že můžeme být rádi, že máme aspoň jeden titul i když ve trojkách chyběl opravdu kousek tak ve dvojkách sme měli zase štěstí. Takže buďme rádi aspoň za jeden titul a za dva roky to snad výjde pro naši reprezentaci lépe.Nevým jak to dopadne jestli zůstane H.Hošek pořád jako trenér. Protože před 4 rokama A.Opravil odstoupil po neúspěchu, když se vyhrál jenom jeden singl.Ikdyž jestli to byl neúspěch, tak otom se dá diskutovat ale......0
Gratuluji medailistům, koukám že část doubí leží zase některým v žaludku. Vezmu to ze začátku . Buben - s takovým herním projevem se nedá vyhrát ani v extralize. Ještě že Chovan hrál tak agresivně, že ho Buben upinkal . Podání hrůza to snad takhle kopou jenom žáčci. Jinak když není zdraví tak se stím samozřejmě nedá moc dělat.
Dvojky super i když také velký kus štěstíčka.Kluci to zvládli bezvadně , trenéři také dobře takticky. Střídání Pepíka za Frantu a zpět pomohlo .
Trojky - hrát proti Slovákům na jeden útok proti takové obraně to je sebevražda. Karel super , Vilda bylo toho na něj moc (v závěru zklamal , náhry v koncovce šli) Česnek dle mého názoru byl obrazem smečaře, Nahrávejte někomu pořád když to nejde prorazit. Trenéři měli za stavu 10-9 nebo 10-10 změnit náhru ze středu nebo i střídat. Čas a hráči na to byli. Ale teď jsme každej CHYTREJ, tak čau.0
Kdyby si Dvorak vic veril mohl zkusit nahru na Blahu na pravej kul.0
Mistrovství jedním slovem fantastické,Karel B. a Vilda U.byli vynikající.Můžu porovnávat i s MS 2000.Jednoznačný další posun hlavně v atmosféře,TO BYLO NĚCO ÚŽASNÉHO A NEZAPOMENUTELNÉHO.Nedělejme si iluze o podpoře ČT po MS,vše je otázkou financí a to je na zamyšlenou pro vedení nohejbalu v Čechách,/např.vemte si příklad s florbalu - tam to jde,mají svůj pořad,časté penosy atd./.Pánové zkuste s tím něco udělat.0
Myslim, že Vilda odehrál finále na 200% a nedá se mu nic vytknout. Ke konci už mu asi docházely síly, bohužel systém hry byl takový, že moc prostoru pro improvizaci nebylo. Byl to trochu už stereotyp a Slováci už měli srovnanou obranu. A k tomu měli v koncovce třetího setu několikrát i štěstí. Ale to k tomu patří, hráli výborně. Myslím, že rozhodly dvě věci- 1)v závěru měl Česnek "vycítit", že Vilda už je "vyšťavenej" a zkusit jednou až dvakrát uvolnit Bláhu přes nohu. Ale rychlejší náhrou! Těma kopcema to totiž slovenskýmu blokaři dost usnadnil, v pohodě stíhal všechno ohlídat. 2)taktéž v závěru třetího setu to asi chtělo změnu - nahrát ze středu, aby nestíhal blokař. Jenže to si asi nemůžou dovolit rozhodnout sami hráči v poli, od toho je tam trenér. A samozřejmě nevím, jestli na podobnou variantu byli kluci vůbec připraveni a někdy ji vůbec zkoušeli.
Jenže to už jsem zase chytrej jak rádio a jako každej druhej vejpitka co do toho "vidí". V každém případě klukům gratuluju, i když se stříbrem asi ani oni sami moc spokojeni nejsou... Ale za předvedenou hru se určitě nemusí stydět, naopak.0
Bylo to všechno o štěstí, kdyby padl jeden ze dvou mečbolů, tak zahráli výborným systémem, Vilda je nejlepší protože to usmečoval skoro sám. Rozhodně bych ale neodsuzoval Dvořáka, protože nahrával výborně, přesně jak to Vilda potřeboval. Ale snad nikdo nepočítal s tím, že v trojce když smečuje sám prodá všechny míče. A nahrát na druhý kůl za síť, když tam stojí Makara a zkoušet tohle ve finále MS za stavu 10:10, nebo měnit za tohodle stavu systém hry, tak to si snad opravdu může dovolit jenom fanoušek, který už ví jak to dopadlo.0
Souhlasim že za stavu 10:10 začít měnit styl hry je sebevražda ale s tím Dvořakem je to přehnané,dvakrát jsem viděl Vildu jak si ukazuje zlepšit nahru.0
tak zpětně na to furt musím myslet. narvaná hala, mist. světa, vypjaté finále. nemůžeme nikdo z nás klukům z trojky asi fakt nic vyčíst. protože my by jsme se tam na tom place zesrali ,všichni!!!!!!!!. že šli dvě náhry kousek vedle, že byly dva auty kousek lainy. ježiš vždyť to nejsou roboti.
Vildo a ty nekončíš. NEMUŽEŠ!!!!!!!!!!!!! my tě potřebujem0
Je tu asi sedesat prispevku o MS, ale ani v jednom nevidim strucny vysledkovy finalovy servis /aspon vysledky setu a sestavy/. Ne vsichni milovnici nohejbalu se nachazi v nasi milovane vlasti a aktualizace ofic.stranek jaksi vazne. Diky moc.0
Ježek, klikni na
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=2.11.2004/48763O0
Kromě singlu, kdy byl Marek ten den prostě lepší, sem viděl další dva překrásný zápasy. Naši hráli skvěle dvojku i trojku, nechali tam všechno. Jen sem se trošku podivoval, že to Vilda odsmečoval celý sám...až na ten závěr to zvládl skvěle, ale nevím jestli je dobrý hrát finále MS na jednoho smečaře...ikdyž byl naprosto výborný.0
To, že to Vilda uhrál jako jeden smečař je úžasný(obzvlášt, když výkony jeho spoluhráčů nebyly oslňující). Po prvním setu, kterej byl hodně divokej, jsem opravdu nečekal, že se bude hrát rozhodující. V závěru chybělo štěstí. Doufám, že slova o konci v reprezentaci byla unáhlená a že to pořádně uváží, vždyť je to pořád mladej kluk.0
Něco podobného,co se odehrálo ve dvojkách, jsem ještě nezažil.Bylo to doslova o infarkt.Trojky jakbysmet.
Co mě ovšem hodně mrzí?Nezájem televize.Vždyť obyčejný fanda má mnohonásobně delší záznam hry než veřejnoprávní medium, které sleduje já nevím kolik milionů lidí.Kdyby to vysílala nebo by později odvysílala dejme tomu 60-90 minutový záznam z celého turnaje,tak by potěšila hromadu lidí,kteří se tam nedostali.0
Boli v Prostejove aj zahranicne TV?0
S tou televizi maš naprostou pravdu. Jenomže dost zvlaštni na to je fakt, že napr. Slovenska verejnopravna se neunuva dat ani minimum zaznamu. Pred 4 lety v Prostejove pamatuji, že hned nasledujici den v pondeli byl vysilan skraceny zaznam deblu i trojek. Jenomže teďka absolutne nic. Dokonce ani na teletextu STV sem nic nenašel. (To už i soukroma MARKIZE byla natolik povdečna slovenskym nohejbalistum že informovala o jejich uspěchu na MS alespon na teletextu.)
Prostě verejnopravni STV se po nastupu noveho vedeni a hlavne po nastupu nové vysilací štruktury rozhodla, že kromě hokeje a skorumpovaneho fotbalu se jinym sportum věnovat nebude!!!! Prostě hokej a skorumpovanej skurvenej fotbal je pro bandu kolem ředitele STV Rybnička všechno a ostatní sporty jenom tak když je to v ramci olympiady... Nebo v připade hazene, odbijene a košikove ma šanci aj finale MS, ME nebo něketerho z europskych poharu, nejspiš Liga mistrú...
Prostě jednou větou sliby generalniho direktora STV Rika Rybničeka ohledne toho, že se budou objevovat na obrazovce též prenosy z jinych sportu jak jsou hokej a fotbal zústala jenom slibmi... Slovenská verejnoprávna se rozhodla podporovat neskorumpovanejší z nejskorumpovanejších sportu zvanej fotbal...........0
Úspěch Slováků je spolu s Rumunskem výrazný. Ale mají stejné, možná větší problémy. Možná regionální informace, ale celostátní horko těžko tento úspěch jen v povzdálí registruje.
U nás trochu více informací, ale zase nebýt tohoto vedením ČNS odsuzovaného a ignorovaného portálu zzzz.... v Česku by se kromě přímých účastníků nic nedozvěděli. ČT2 při časové tísni s rozhovorem Áji Vrzáňové a velmi dlouhé a vyrovnané partii trojek ČR-SVK už nestačila odvysílat asi připravený záznam singlu a dvojek. Přesto dík i za to co odvysílala.0
To Miro: Moc dakujem.0
Nemám zatím k dispozici záznamy ze všech disciplín, takže tradiční podrobná analýza (MS 2000 - Maršálek, MS 2001 - Stejskal) ještě není na světě. Nicméně k věci:
Singl - Babka neuspěl, u Bubniaka se projevila zdravotní indispozice. Přesto jeho výkon v semifinále proti Chovanovi nadchnul, i finále bylo v rámci možností, ale Tomčišák hrál velmi dobře. Projevuje se to, že zatímco v ČR je stále singl na druhé koleji, v SR již od MS 2000 zuří velké nominační boje mezi dlouhodobě vyrovnanými hráči (Tomčišák, Chovan, Žigala, Forrai, ale i Ižol, Brutovský či Novosad).
Křížová dvojice - Když už byl vypsán, měl být obsazen. Méně využití technici typu Plachého a Babky (a to nemluvím o Bubniakovi) by si dle mého názoru s relativně slabou konkurencí poradili.
Dvojice - Naše hlavní výhoda, přítomnost leváka, byla snížena horší formou Tirpáka oproti minulým rokům (projevilo se to již na MČR ve Varech). Kalas hrál na opačné straně a v nesehrané sestavě, proto to měl těžké. Absolutorium zaslouží 35-letý kapitán Bláha. Stejně jako v Szombathely dokázal podržet maršálskou hůl. Ač v play-off i na MČR zrovna nezářil, na MS dominoval. Jak jsem již kdysi zmiňoval, je dobře, že trenéři si jeho deblové kvality (potvrzené českými i světovými tituly) konečně uvědomili. Slovákům zahrál velmi slušně Mako Perun, když si však vybere slabší chvilku, Brutovský s Patrikem Perunem spolu neladí. Brutovský se nezařadil po bok Novosada či Makary, kteří na MS 2000 přišli, viděli a podali ruce, ale po bok Kalase či Březiny, když v rozhodující okamžik šanci prováhal. Slovákům se nabízel jiný muž, který letos deblově vyspěl - Makara. Každopádně debly jsou historicky nejparádnější českou disciplínou. Kvituji odvahu trenéra Strojného k zásahu do sestavy ve druhé setu, byť však nevyšel.
Trojice - Bylo pro mě velkým zklamáním, když obě sestavy zvolili dnes již historický systém na jednoho smečaře, byť u Slováků symbolicky doplněný druhým smečařem a u našich stejně symbolickým křižným útokem za sítí. U Vildy to však bylo jediné řešení, jeho zařazení na pravou stranu sítě se druhým smečařem je pro něj deprimující, viz např. MS 2002. Pod dojmem nevyšlého střídání z deblů u Slováků ve trojkách zřejmě oba trenéři nechtěli riskovat a do sestavy nezasáhli. Pak by se nabízela alternace Pelikána s Kalasem za Bláhu s Ungermannem. Škoda nevyužitého prvního setu, kdy Makara 4x zkazil šlajspatu a ještě zajistil trestný bod. Přesto právě Makara odtáhl celý zápas prakticky sám a Perun byl v útoku (zřejmě po předchozí dohodě) nevyužit.
Každopádně zápasy jako brus, rozhodovali maličkosti. Ještě jeden postřeh: Na MS 2000 byla morálka hráčů až na výjimky totálně uvolněná. Letos naopak jsem cítil až moc velký tlak v hráčích i trenérech na úspěch. Tím chci říci, až nezdravě velký, na což hráči nejsou zatím úplně navyklí. I to mohlo sehrát svou roli.
Zajímavost - Hitem posledních duelů na MS se stávají otočené zápasy. Na MS 2002 měli Slováci debla v kapse, zlato brali Češi. Letos v semifinále Chovan stál na vítězství, do finále šel Bubniak. To samé ve finále deblu i trojic. Příčina jediná - psychika hráčů.
Děsivě však působí letošní statistika ze všech MS. Šest slovenských titulů proti dvěma českým nevěští nic dobrého. Trojnásobný počet je dost velkým rozdílem a ukazuje fakt, že velikost základny i historie není tím rozhodujícím prvkem - tím je systémová a koncepční práce. Ale to už je jiná diskuse.0
Čo sa týka hitu v podobe otočených zápasov, tak to isté sa dá povedať aj o MS juniorov: v debloch otočili nepriaznivý stav Slováci, v terckách se to pro zmenu povedlo Vašim....0
To - Jezek: Ak si chceš prečítať čo-to aj o ženách a junioroch v Bukurešti, možeš kliknuť na
http://www.cassovia.sk/korzar/archiv/clanok.php3?sub=30.10.2004/49607O
Je to sice pisane viac menej z pohľadu nas vychodo-slovakov, ale najdeš tam aj finalove vysledky (u žien aj o 3.miesto)... Sety pri finale ženskych terciek SR - ČR 2:1 (7,7) neber vážne - to som sa sakramentsky sekol...0
Dik Miro.Nevies ci pojde zaznam aj na STV?0
Z úst p. Chvalovského i Hájka několikrát zaznělo, že se nechali zvolit jen kvůli MS. Najdou po letošním výsledkovém propadáku dost odvahy udělat to, o čem nás již roky přesvědčují, to že končí? Uvidíme, nakolik se dá jejich vyjádřením věřit a nakolik jsou to jen plané řeči, aby si uchránili své pozice. Našel už pan Chvalovský konečně svého vysněného nástupce, doufejme jen, že to nebude jeho věčný stín Mašát, nebo stále hledá? Asi bychom měli hledat i my, protože příště už slováci můžou mít z deseti zlatých třeb všechny.0
O nejakom natočenom dokumente na STV by mali vedieť košičania kedy pôjde. Nech daju vedieť.0
nema niekto z vychodneho slovenska natoceny ten zaznam z CT2? bol by som rad,keby mi ho niekto pozical..0
Dnes (5.11.) asi o 18,20 by mal byť krátky zostrih z MS v nohejbale na STV 2 (Východoslovenský región – šport. správy). Aspoň tak som to započul v TV.0
No nechci se nějak moc dohadovat ale nemyslím, že špatné výsledky má na krku VV. To, že hráči nestačí na soupeře a to prosím i s určitou dávkou smůly, myslím je chyba nás všech, kteří hráče po celé roky připravujeme. Asi je někde něco neodborného v našem snažení!!! Do toho samozřejmě zahrnuji i práci svou!!! Neměli bychom ale sekat okolo sebe hlava nehlava. Chce to chladnou úvahu a nové nápady zejména v metodice, vedení zápasů,treninkové náplni a zápasovém vytížení.0
A ten Vychodoslovensky region na STV by mali reprizovat v pondelok dobeda....0
Úžasná podívaná, nádhernej zážitek. Vilda dokázal že je PAN HRÁC a doufám,že to o konci s repre jen tak plácnul. Byla by to totiž velká škoda!!!0
je mi lito vildova rozhodnuti
trochu mi pripomina zvevaka sexi idol robi wiliamse!!!!!0
Dnes Vilda dokazal ze je nejlepsi hrac0