Soutěže v roce 2019

mišelin30.08.2018

Je už rozhodnuto,jaké bude uspořádání ligových soutěží ?0

Reakce

158 příspěvků · poslední 31.10.
Rododendron alias Anonym Jejixis30.08.2018

Prý se to nějak udělá.0

Odpovědět
Bruno31.08.2018

Někdo posiluje0

Odpovědět
mišelin03.09.2018

Tak pořád nikde nic oficiálně uvedeno není....0

Odpovědět
Alois alias Anonym Ribyxis03.09.2018

No jo, starej Kalous na sobě maká.0

Odpovědět
Anonym Canodum04.09.2018

Xxxcccwww0

Odpovědět
miselin alias Anonym Vuwulit05.09.2018

Tak rozhodnuto.Hráči makejte,jezděte dálky,zahrajte si play off,jinak pokuta 10 000.A postoupit můžete z druhé ligy kam? Akorát do pr...Děkujeme svazu,že nás má tak rád a dělá vše pro nohejbal.. lovu zdar!!0

Odpovědět
Bambuca alias Anonym Qynebyj05.09.2018

Nekde ofiko rozhodnutí?0

Odpovědět
mišelin05.09.2018

Nejsem činovníkem žádného klubu kterého se to týká....vím to od kamarádů.Dostali oficiální stanovisko svazu.0

Odpovědět
jenda alias Anonym Nohyhid06.09.2018

Dekujeme svazu za sezonu, ktera byla pro vetsinu tymu ligovych soutezi, uplne hlucha bez moznosti nejakeho pokroku. Hralo se nejspise jen kvuli poplatkum a pokutam.0

Odpovědět
franta alias Anonym Zanyzyv06.09.2018

Hnus0

Odpovědět
Standa alias Anonym Zyfezal06.09.2018

To je neuvěřitelný amaterismus svazu,nevím,že by se nějaká soutěž v jakémkoli sportu hrála celý rok na hovno,protože se nakonec nikam nepostupuje ani nesestupuje a hrála se opravdu de facto jen proto,aby svaz vybral nějaké peníze na poplatcích a pokutách,jak píše Jenda.Jsem zvědavý kolik se po této eskapádě příští rok přihlásí do ligových soutěží mužstev.Už to sice naštěstí taky sleduji jen jako fanoušek nohejbalu,ale je mě líto kluků,kteří tomu věnovali letos čas a peníze.Vím,jak se těžko peníze shání a ty letos pro mančafty prolétly komínem.0

Odpovědět
Anonym Fizypej06.09.2018

Svatá pravda, peníze to stojí haldu,dlouhý cestování a spoustu času, třeba ty náklady svaz zpětně připlatíte,aby týmy nebyly v mínusu pro nic a za nic.0

Odpovědět
názor alias Anonym Zanyzyv06.09.2018

Podívejte se, co se díky tomu děje v 1. lize. Polovina týmů nastupuje v šesti, bez motivace. Za Prostějov musí nastoupit 65 letý hráč, za Budějovice trenér Žikeš, to samé to lepí Zruč. Takové Příšovice by tam hrály klidný střed, nedivím se, že jsou kluci nasraní... Když už se jednou odhlasovalo propojení 1. a 2. ligy na regionální skupiny, tak to tak prostě už mělo zůstat, nedělat z toho tuhle ostudnou bramboračku a ponechat systém, jak byl vždy!0

Odpovědět
Benes alias Anonym Sopomut06.09.2018

Ale drive jak pises nebylo propojeni 1.a 2.ligy.0

Odpovědět
hli06.09.2018

Můžete raději někdo napsat, jaký bude systém soutěží!0

Odpovědět
hli06.09.2018

Můžete raději někdo napsat, jaký bude systém soutěží!0

Odpovědět
Benes alias Anonym Fyperak06.09.2018

Navrh soutezi jsem zaslal 28.5.na svaz. Snad bude brzy jasno...0

Odpovědět
Aleš alias Anonym Basoryt06.09.2018

Za tuto sračku nese vinu jenom Kleník nikdo jiný. Soutěže jely normálně a svaz si vymyslel předělání za každou cenu. Příšerný návrh prezidenta zároveň šéfa STK prošel na STK. nikdo si nedovolil proti Kleníkovi halsovat. Potom na výkoném výboru si taky nikdo nedovolil hlasovat proti. Když všecky hlasování skončí 100 procent hlasů je vždycky signál jak demokracie a kontrola nefungujou a jeden člověk ovládá všecko. Místo aby Kleník uznal blbost parta slabochů kolem něj mu zvedne ruku i kdyby to byla sebevětší bota. Už nikdo nemá obyčejný rozum aby proti tomu vystoupil. Nebo je důchodce Beneš jediný kdo má aspoň koule?0

Odpovědět
Maňas07.09.2018

Proč to tak pan Kleník vymyslel?0

Odpovědět
mišelin07.09.2018

A co kdyby svaz některý klub zažaloval za neregulérnost soutěž a požadoval nahradit náklady.Nejen že jsou hráči otráveni,ale považují to i za ztracený rok.Mluvím o těch,co měli ambice hrát vyšší soutěž.0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Dalaxih07.09.2018

Ono to je trochu jinak.....0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Dalaxih07.09.2018

Samozrejme ze za to muze Kamil, ale trochu podcenil situaci... Ligovy seminar,ktery nema hlasovaci,ale pouze poradni pravo, mu odsouhlasil reorganizaci. Na toto konto byl vydan rozpis souteze, ktery se musel vydat do konce ledna, ktery resi postupy a sestupy s ohledem k reorganizaci...no a az potom se konala konference, kde si Kamil myslel,ze mu to posveti odhlasovanim a oni mu to schodili, protoze zapomnel,ze na konferenci jezdi i zastupci kraju, nejen zastupci ligovych klubu.... Proste to posral tim, ze se spolehl na nazor ligove seminare a nebyl schopen svolat konferenci nebo mimoradnou valnou hromadu driv nez by byl vydan rozpis soutezi...0

Odpovědět
Šimi alias Anonym Xolyrap07.09.2018

Našel některý z ligových týmů údajný dokument zaslaný před začátkem soutěží, který říká, že se letos hraje úplně zbytečně (nebude se postupovat, sestupovat)?0

Odpovědět
Anonym Zizywex07.09.2018

Kop šel do Modřic také proto ( kromě ambice jet reprezentovat a být u Guldy ), že 1. liga je letos úplně o ničem. Nikdo nepostupuje, nikdo nesestupuje. Tím pádem je o ničem i 2. liga. Nikdo z ní nemůže postoupit. Týmy jsou naštvané.0

Odpovědět
duunf alias Anonym Hipukon08.09.2018

At jde Klenik a cely svaz do p....e ,akorát kopou hrob celemu nohejbalu.0

Odpovědět
Pozor alias Anonym Keburur09.09.2018

Počkat, kde je nějaké oficiální informace o tom, že se s 1. a 2. ligy nesestupuje/nesestupuje?0

Odpovědět
Strizlivej alias Anonym Pamepyz09.09.2018

Bramboracka by byla propojeni soutezi. Takhle je to "alespon jen" jeden rok0

Odpovědět
JR alias Anonym Nizutap09.09.2018

Jelikož se hraje baráž o 1. místo v 2.lize tak někdo asi do první ligy postoupí.0

Odpovědět
Anonym Xyvehev09.09.2018

Nepostoupi, dostane jen odmenu dle hs za 1.misto0

Odpovědět
JR alias Anonym Nizutap09.09.2018

Koukal jsem do HS odměna za 1. místo mi přijde násobně menší než náklady na baráž. Jestli se nebude postupovat tak mi to přijde jako plýtvání peněz klubů, ale asi to není o penězích.0

Odpovědět
jenda alias Anonym Nohyhid10.09.2018

je to jen plytvani penez klubu, jenze kdyz uz do play off postoupis a pak se dozvis, ze je to k nicemu neni jina cesta0

Odpovědět
Anonym Zizywex10.09.2018

Kleníkova arogance moci. Prochází mu roky všechno. Znehodnotili celý ročník 2018 pro všechny tři soutěže. Z extraligy nikdo nesestoupí. Hraje se jen o titul a medaile.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Mapymut10.09.2018

Jenom sama kritika a malo znalosti. V extra se hraje o titul i o zachranu. V 1.lize se hraje o postup, ale ne o udrzeni. Ve 2.lize se letos prakticky hraje jen pro radost. Doufam, ze ted jiz to bude jasne i pro mene chapajici.0

Odpovědět
Anonym Kejexaz10.09.2018

Kdo tedy muze postoupit z 1.ligy? Cakovice ani Modrice nemohu a Start hraje s Holicemi? Semi mezi Cako a Modricemi je asi zbytecne...0

Odpovědět
Benes alias Anonym Nazejeq10.09.2018

Dle meho nazoru mohou cako a modrice b hrat o postup a v pripade postupu do extra soutez prodat. Ale to je jen moje uvaha0

Odpovědět
Aleš alias Anonym Basoryt10.09.2018

Nelžeme si proč se to dělá. Vedení zajímá futnet a doma extraliga. Vymyslel to aby se rozdrobila první liga s druhou. Extraligový týmy si budou v klídku bez konkurence vybírat hráče z nižší ligy. Pár týmů může taky za rok hrát okres. Jenomže jim to nedošlo.0

Odpovědět
JR alias Anonym Nizutap11.09.2018

Jestli se tedy v 2 lize hraje jen pro radost, tak na tom paradoxně nejvíce vydělala mužstva co v PlayOff nejsou.0

Odpovědět
mišelin11.09.2018

Proč se z z extraligy může sestoupit a z 1.ligy ne???

A proč týmy z 2.ligy postoupit nemohou?? Jaký je důvod? To nikdo zde zatím nenapsal....

Uvědomuje si někdo ,kolik toho hráči museli nacestovat a k čemu ?0

Odpovědět
Benes alias Anonym Wyxohex11.09.2018

Protoze dle rozpisu soutezi 2018 mel na dalsi rok vzniknout spatny projekt slouceni 1.a 2.ligy, coz nastesti pro cely nohejbal vh zamitla. Proto se bohuzel pro tymy 2.ligy letos nepostupuje. Ale myslim, ze je pro dalsi rozvoj nohecu tento krok prinosem0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Dalaxih11.09.2018

Ale tak si proste prectete rozpis soutezi 2018....tam je to napsane....ze to nikdo necte a mysli si ze je to furt stejny je smutne... proc sel asi kopik do modric? protoze to jahoda vedel, tak se takhle na tuhle sezonu domluvili a ejhle holice hraji o postup do extra a jestli vyjde nesmysl pana bebese ze extra bude na 10 tymu tak jim to vyjde nadherne.... modrice letos titul, pristi rok taky protoze tam kopik zustane na hostovani, holice opet budou hrat o postup a pak automaticky extra.... nejhorsi je ze ted ma vydat STK do konce rijna rozpis na 2019 kde uz bude zohlednena reorganizace 2020 - samozrejme o tom rozhodne knedlos protoze mu k tomu dala konference mandat....0

Odpovědět
Benes alias Anonym Medipuq11.09.2018

10 tymu neni nesmysl, vychazi castecne z vyjadreni oddilu a vic na toto tema nebudu na tomto bulvaru diskutovat0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Na extraligu ma max 6 týmu. Už takhle jsou pro týmy zápasy s Žatcem, cb, sacungem ztrátou peněz a času. Kv se snad zvravoraji. Jestli přibudou další dva týmy do extraligy ještě slabší start a Holice co se chtějí spojit s Žatcem a ultraslaby prerov bude to snižovat ještě vice kvalitu extraligy. Cako b a Modřice b postoupit nemohou. Rozšíření extraligy je při úbytku kvalitních hráčů sebevražda.0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Kop šel do Modřic kvůli reprezentaci tento rok. Sehrat se do dvojky s rozikem. Pak proto ze se nespojili s Žatcem jak plánovali. Bez tohoto spojeni jsou v holicich jen kop a mrak a zbytek hracu na extraligu nemá sanci. Spojeni s vity vznikne silný tým.0

Odpovědět
mišelin11.09.2018

Pane Beneši,tak to vysvětlete klukům ,co chtěli postoupit do 1.ligy...že je to pro ně přínos kopat celý rok na .....Protože pokud to bylo jasno před sezónou,tak by druhá liga neměla vůbec smysl začínat soutěž...0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Zujuqeg11.09.2018

Ale ono bylo jasne před sezonou... jen si to chtělo přečíst rozpis soutěži 2018...0

Odpovědět
mišelin11.09.2018

A který máš na mysli ?0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Miseline, pokud udělají ten paskvil extraliga 10 týmu, tak musí doplnit 1. Ligu. A doplní ji kdo? No podle pořadí letos z 2 ligy. Takže smysl ma se umístit co nejvýš. V druhé lize zůstane jen 10 týmu a zájemci u tento přebor ubytovny chybí.0

Odpovědět
mišelin11.09.2018

Píší tam dle nového modelu,ale ten nebyl v tu dobu stanoven....a neurážej mne...také píši se vší slušností....0

Odpovědět
Benes alias Anonym Cefonax11.09.2018

Nezlobte se, ale je nesmysl stavet ligy dle toho, kdo na tu soutez ma. Take bychom mohli casem rici, ze na extra a 1.ligu maji jen 4 tymy a prece neudelame jen souteze po 4 tymech. Ve fotbale ma na extra tak 6-8 celku a pocet se nesnizuje. Naopak si myslim, ze po uvodni slabsi urovni se kvalita extra a 1.ligy zvedne, u novacku soutezi bude urcite vice divaku a i o to jde prece. Zkuste vse videt vice pozitivne.0

Odpovědět
mišelin11.09.2018

Vcelku by mi to mělo být jedno,ale není.Lituji kluky,kteří nedávno prohráli těsně rozhodující mač (o 1.ligu) s celkem,který již zmizel z ligových map.A když vyhrabou z popele nový celek ,vyhrají skupinu a při vhodném posílení by hráli důstojnou roli v 1.lize,tak...jim bylo sděleno,že play off musí odehrát,ale že nikam nepostoupí.0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Na extraligu ma aktuálně asi jen 30 hráčů. Slovy třicet. Maximálně 40. Dor. Liga je slabší a slabší. Hráčů ubývá. 1. A 2. Liga maji každý rok připadající úroveň. Mezi extraligou a 1. Ligou je raketový rozdíl. A my zvýšíme počet týmu extraligu gy na 10.???0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw11.09.2018

Anonyme je to nesmysl, co píšeš. Jestli má na extraligu pouze 30 hráčů, potom zrušme všechny soutěže a hrejme jen turnaje o to ti zřejmě jde. Ale teď už se do těch nesmyslů opravdu nebudu zapojovat. Kdyby bylo jen dle vás anonymů, nohejbal by už dávno u nás zanikl. Zkuste se ještě jednou zamyslet nad mojím posledním příspěvkem a pokud mi nedáte alespoň částečně za pravdu, nemá další cenu se o reorganizaci soutěží bavit.0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Diváků kromě Čelákovic chodí jen desítky. Přenos na YouTube sleduje kolikrát živě jen 50 diváků. Na i dnes.cz nedávno psali jak ubývá fotbalu hráčů. Ze posledních 10 let zanikla spousta okresních týmu. Každým rokem to bude slabší a slabší. A to je fotbal. Za 20 let bude registrovaných nohejbalistu třetina. V době kdy ubývá nohejbalistu a kvalita jde dolu je nesmysl rozšiřovat extraligu. Zákonitě ji budou hrát slabší a slabší hráči. A hra proti slabým snižuje výkonnost silných.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Virocej11.09.2018

Takze extra o 4 tymech a zbytek zrusit! At zije nohec a vase navrhy0

Odpovědět
Anonym Basoryt11.09.2018

Nechápu když nějaký blázen napíše proč by mělo hrát víc týmů. Už teďka jsou v lize čtyři týmy u Prahy. Příští rok bude další. Jestli má extraliga nohejbalu pomoct musí být vidět i jinde než v Praze. Komu to nedochází ať zajede za Slovákama. Taky žvanili jak je nebaví s některými týmy hrát, až se to úplně rozpadlo a co maj dneska? Všude ve sportech jsou slabý i silný týmy, někdo hrajou o titul někdo o sestup a nikdo se tam tomu nediví. My se zas něčemu divíme.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Ganezul11.09.2018

Plny souhlas0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.09.2018

Když jde dolu kvalita a ubývá hráčů co udělám k udržení kvality? Snížíme počet týmu na 6 a nerozsirim na 10. V olomouckém kraji zůstaly jen 2 kluby jinak to tam umrelo před 15 roky. Nechci zažít zápasy o ničem: Modřice - Start nebo Vsetín vs. Prostějov.0

Odpovědět
Aleš alias Anonym Basoryt11.09.2018

Mezi nápadama Beneše a Kleníka není zas takový rozdíl. Beneš chce podříznout až druhou ligu. zbytek zůstane. Kleník chce podříznout už první ligu a nechat dobrou soutěž jenom pro osum. Zbylý týmy budou těm osmi sloužit jako farmy.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Benobax11.09.2018

Nemas pravdu, 2.ligu povazuji stejne dulezitou jak dve nejvyssi, proto jsem ve svem navrhu prisel u 2.ligy s unikatnim resenim. S kamilem me nespojuj, ja zde chci nohejbal a ne futnet0

Odpovědět
Milan Pivnička alias Anonym Cifirif12.09.2018

Chápu důvody p. Beneše o rozšíření extraligy a první ligy, akorát mám obavy, jestli se to v 10 týmech zvládne termínově. Ale to asi máte nějak vymyšlené, že ?0

Odpovědět
Benes alias Anonym Henedyn12.09.2018

Terminove se to zvladne, jsou dokonce 2 varianty0

Odpovědět
Anonym Xaficyn12.09.2018

Už takhle je zapasu v extralize hodně a hráči nemají čas na víkendy s rodinou. Tak proč jim ještě 4 soboty nepridat od bafunarskeho stolu.:( bude super jet ze Vsetína na Start, dat jim kanara a cela sobota v hájí.0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Huxocil12.09.2018

Přesně tak. Bude se začínat o měsíc dřív takže podle počasí se odehrají minimálně první tři zápasy v hale - další náklady navíc- pak bude pršet a na konci sezóny zjistíme ze sme odehráli víc jak polovinu zápasu v hale, kde povětšinou nemám zázemí, bufet atd. a vyplaznu za to o dvacku víc. Fakt skvelej nápad.0

Odpovědět
murphy alias Anonym Matilal12.09.2018

a jakej nápad máš ty Fando?0

Odpovědět
mišelin12.09.2018

Fanda alias Anonym Dalaxih SGrPh - mohl nás poučit tento pán...ten vše ví...přece to bylo vše jasně napsáno...(((-: A Vy hloupí neumíte jen číst...0

Odpovědět
František Chalupa alias Anonym Lepuvyt12.09.2018

Zvišovat počet týmu v extralize je zřady duvodu špatné navíc proč měnit to co funguje0

Odpovědět
Martin Strejček alias Anonym Xypysis12.09.2018

Já bych ze začátku začal s unikátním řešením pro 2 ligu. Až bude praskat ve švech ,tak bych se zaměřil na ostatní ligy.

Bylo mi divný, že se nikdo z druhé ligy neozval již před soutěží.0

Odpovědět
Anonym Xaficyn12.09.2018

Extraliga funguje. Co nefunguje jsou 2. Ligy. 4 utkání navíc znamenají další náklady pro kluby za cestovne, pronájem hal, platbu rozhodčím, cestaky a odměny pro hráče, pořadatelská služba. To je třeba 60 000 Kč pro jeden klub. Sem rad, ze už extraligu nehraji. Mít zabité další 4 soboty by me manželka utekla tenkrát.:)0

Odpovědět
JR alias Anonym Nizutap12.09.2018

Když tedy nefunguje "jen" druhá liga tak to vyřešíme rozšířením extraligy ?0

Odpovědět
Anonym Xaficyn12.09.2018

Jsou někde k náhledu ty unikátní změny co vymyslel p. Beneš? Nebo se to vytáhne radši az v listopadu?0

Odpovědět
Aleš alias Anonym Basoryt13.09.2018

Někdo hraje nejvyšší ligu a nechce aby mu stará nenafackovala. To je síla. Ukažte mi sport který má nejvyšší lize trapných osum týmů jak nohejbal? Když čtu některý názory ani se nedivím proč je nohejbal ve sračkách.0

Odpovědět
Anonym Zizywex13.09.2018

Aleši, máš přítelkyni, přítele, manželku? Víš, že hráč nejvyšší soutěže je na turnajích, lize, MČR třeba 35 víkendů v roce? Pár desítek tisíc ročně co z toho bylo nestojí za řeč. Ale aspoň to člověk nedotuje. Kdybychom byli profíci a měli měsíční stálý plat a přes týden dost volno. Nikdo by neřekl popel. Ale když tady extraligu rozšiřuje p. Beneš co nemá autoritu a hráči mu střídavě na zápasy chodí z flámu a poloožralí nebo nedojdou vůbec..Tohle je trapné. Trapných 8 týmů v extralize by bylo ideální snížit na 6. To by odpovídalo aktuální situaci, počtu kvalitních hráčů. Počtu oddílů schopných financovat stabilně extraligu + 1. ligu = 14 klubů + 2 béčka. Výkonnost Žatce, Startu, Pře, PV je dvě patra pod extraligovým průměrem a hráči na posílení na scéně nejsou. Žatec tedy ano, pokud se spojí s Holicemi.0

Odpovědět
Milan Pivnička alias Anonym Jujucam14.09.2018

No, číst tady, jak hráč nejvyšší soutěže počítá počty víkendů. kdy nemohl být doma..... Ach jo, to jsme to dopracovali..... co budeš dělat, až nebudeš hrát, dělat třeba trenéra = nekopneš si, víkendy stejně pryč ?0

Odpovědět
Benes alias Anonym Nulurad14.09.2018

K anonymovi : jsi fakt blb kdyz pises takto o me autorite a mych hracich. Nikdo nechodi rovnou z flamu na utkani, pri nekterych nepritomnosti byli kluci v praci. Nechtejte po me, abych zde zverejnil, jmena reprezentantu v jakem stavu byli na oficialnich a mezinarodnich akcich cns.0

Odpovědět
Anonym Zizywex14.09.2018

Kolik bývalých extraligových hráčů trenéra dělá? Gulda, Slovák Perun, Fritz, Doucek. A svaz řídí Bota.

A to je všechno. Extraligou přitom prošlo možná přes 500 hráčů posledních 20 let.

Už pár let nehraju. Je super strávit víkend s rodinou, s kamarády, výlety na kolech, lyže v Alpách. Nemusíš strávit 8 h v sobotu na cestě, odehrát jen v průměru 6 setů a celá sobota v háji.

Pointa je to, že bafuňáři co nemají s extraligou nic společného chtějí přidat další zápasy a rozšiřovat extraligu.0

Odpovědět
Anonym Zizywex14.09.2018

Pane Beneš, stávalo se to několikrát za sezónu poslední roky, že vaši hráči buď nepřišli bez omluvy nebo někteří rovnou z diskotéky, flámu. Je zbytečné hrát, že se to nestávalo a nestává. Nic proti klukům z PV ani vám nemám, ale dělo se to v PV vždy a je tím proslulý.

Trenér Prostějova RICHARD BENEŠ: „Přístup některých hráčů k utkáním je naprosto nezodpovědný. Nelze tolerovat hráče, kteří bez omluvy nepřijdou, přitom si myslím, že v kompletním složení můžeme hrát vyrovnané zápasy prakticky s každým. Pokud to takto půjde i nadále, nemá cenu příští rok první ligu vůbec přihlašovat.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Hezelaj14.09.2018

.....0

Odpovědět
Anonym Noqepob14.09.2018

Hezky. Spojíme Žatec s Hilicema, potom Modřice a Vsetín, Čelakovice se Šacungem a za dva roky budou extraligu hrát jedny Čechy, jedna Morava a šmitec. Bafuňáři se pak se soudruhama ze Slovenska můžou hádat kde se stala chyba. Co je mi taky divný, když reorganizace navrhujou v STK. Ta má přece soutěže jenom snad řídit. Neměly by důvody proč měnit soutěže navrhovat v komisi propagace, marketingu, rozvoje nebo mládeže? Tyhle komise by přece měly soutěže upravovat aby zajímaly víc lidí, sponzory a víc se uplatˇnovala mládež. Jestli se jich vůbec někdo ptá, vím že dost lidí z komisí odešlo protože je nikdo z vedení nebral vážně.0

Odpovědět
mišelin17.09.2018

O tom ,jak to bude vypadat v příštím roce,ještě není rozhodnuto.
Jedna z variant prý je:
Extraliga - 10 týmů (postoupí první dva z první ligy,nikdo nesestoupí)
1.liga - 10 týmů (zbylých 6 týmů doplní první čtyři týmy z 2.ligy)
Zbylé týmy se rozpustí do krajů.Tím by ten Středočeský byl hodně nabitý.0

Odpovědět
Anonym Zanyzyv17.09.2018

Ale změna (ať bude jakákoliv) bude až roku 2020, tedy přespříští sezoně, proto Příšovice nemohou postoupit Mišeline..0

Odpovědět
mišelin17.09.2018

Tato změna by měla být již v roce 2019,pokud projde a mám to z dobře informovaného zdroje.

A z Příšovicemi mám jen společné to,že znám kluky.0

Odpovědět
Anonym Zanyzyv17.09.2018

V tom případě by už příští rok tedy hrály 1. ligu Hradecko, Vary B, Zbečník a Příšovice, chápu správně...0

Odpovědět
mišelin17.09.2018

Schválením prošlo usnesení konference, týkající se návrhu na změnu nového soutěžního modelu ligových soutěží mužů na rok 2019, které zavazuje Richarda Beneše z TJ Sokol I Prostějov předložit do 31.5.2018 návrh nového soutěžního modelu na rok 2019. Druhé usnesení pak zavazuje VV vydat rozpis soutěžního modelu na rok 2019 nejpozději dva měsíce (do 30.11.2018) před uzávěrkou přihlášek do soutěží.

Toto bylo uveřejněno v Nohec magazínu.Takže datum rozhodnutí o příští sezóně je 30.11.2018

Ano,tyto týmy by tam měly postoupit.0

Odpovědět
mišelin17.09.2018

A pokud vím,rozhodnuto není.0

Odpovědět
Anonym Cenajin17.09.2018

Hráči prisovic tohle info nemají..0

Odpovědět
miselin alias Anonym Vuwulit17.09.2018

Mají.0

Odpovědět
Anonym Basoryt17.09.2018

Chlapi mi říkali, jak začínala liga hrozilo že jí budou hrát samí Pražáci. Já ještě nebyl na světě, proto co jsem slyšel dávám k dobru. Svaz měl udělat půlka týmů Praha a druhá půlka týmy mimo Prahu. Jiná liga ještě nebyla, padalo se do kraje. Padat měl vždycky poslední tým a když to nebyl z Prahy, tak k němu ještě poslední tým z Prahy. Když jsem se ptal, údajně se to dělalo aby se kvalitní nohejbal rozšířil i jinam než jenom Praha a dostali šance týmy z Budějek, Plzně, Kroměříže, Vsetína, Písku a kde všude možně. Liga se hrála na deset nebo dvanáct týmů.0

Odpovědět
mišelin18.09.2018

Zpráva STK – info o postupu z 1.ligy do ELM

  1. Obecný popis

Popis situace v případě postupu „B“ družstev z 1.ligy mužů do extraligy 2019.
V současné fázi play-off je jisté, že jedno z „B“ družstev (Modřice či Čakovice)
bude účastníkem finále, které rozhodne o přímém postupu či účasti v baráži.
Protože dle Soutěžního řádu (dále jen „SŘ“) čl.3.1.2 nemohou startovat v jedné
skupině dvě družstva stejného oddílu a ani Rozpis dlouhodobých soutěží 2019

(dále jen „RDS 2019“) s takovou variantou nepočítá (i když by dle stejného článku

toto umožnit mohl), zveřejňuje pro přehlednost STK ČNS možné situace, které
nastanou.
a) „B“ družstvo vyhraje finále play-off a postoupí přímo do extraligy 2019.
Poražené družstvo se tak účastní baráže s družstvem extraligy o účast
v extralize 2019.
V ročníku 2019 postoupivší „B“ družstvo nesplní podmínky účasti dle výše
citovaných dokumentů a STK musí dle SŘ čl.3.18.4 nabídnout účast v soutěži
dalšímu družstvu 1.ligy v pořadí maximálně do 4 místa. Takovým družstvem již
nemůže být „B“ družstvo dalšího oddílu, které prohrálo semifinále. Může to být
ale družstvo, které nepostoupilo z baráže a pokud ano, tak družstvo další,
kterým je neúspěšné družstvo ze semifinále. V žádném případě nemůže nastat
situace, že by „B“ družstvo, které postoupilo do extraligy mohlo své místo
převést dle SŘ čl.3.20. Teprve v případě, že odmítnou účast v extralize 2019 i
další družstva do 4 místa 1.ligy, je nabídnuta účast družstvu sestupujícímu z
extraligy, které se umístilo po play-out na vyšším místě a to dle SŘ čl.3.17.2
b) „B“ družstvo prohraje finále play-off a postoupí z baráže do extraligy 2019
Stejný postup naplnění počtu účastníků extraligy 2019 s tím, že družstvo
umístěné do 4. místa 1.ligy zůstává již jen jedno a nabízí se mu možnost účasti
v extralize 2019.
V Praze dne 13. září 2018
Kamil Kleník – předseda STK ČNS0

Odpovědět
Anonym Fizypej18.09.2018

Tím je vlastně dáno,že vítěz semifinále Start-Holice postupuje přímo do extraligy,a poražený do baráže s poraženým Brod-Žatec.Chápu to správně?0

Odpovědět
miselin alias Anonym Vuwulit18.09.2018

Tak by to mělo být.Tím pádem se asi vůbec nepočítá s druhou variantou.Ale nikde jsem oficiální sdělení nenašel.0

Odpovědět
Anonym Vipelup20.09.2018

Já to teda chápu tak, že vítěz SF (Start x Holice) postupuje do finále proti některému z béček.

V případě vyhraného finále jde do EX, v opačném případě do baráže (dle SŘ).
Až po dohraných soutěžích se rozhodne o postupujících.0

Odpovědět
Anonym Zizywex20.09.2018

Start postoupí přímo, Holice půjdou do baráže proti Brodu nebo pokud 2x teď vyhrají a otočí to, tak proti Žatci. Tím, že jsou v první čtyřce hned dvě béčka situace je komická. Někteří bafuňáři vymýšlí zrušit možnost startu béček v 1. lize. To by poškodilo výrazně obě tyto béčka. Musely by hrát ve 2. lize co je na rozehrání do extraligy výrazně slabší než liga první.0

Odpovědět
AB alias Anonym Xypysis20.09.2018

A) Start vyhraje finále 1 ligy a postupuje ,B-tým jde do baráže a když vyhraje postupují Holice.

B) Vyhraje B tým postupuje Start, Start jde do baráže a když vyhraje postupují Holice.

Ve zkratce řečeno,když 2 tým 1 ligy vyhraje Baráž(málo pravděpodobné),Postupují Holice.0

Odpovědět
Michal.Nemec25.09.2018

Na www CNS je novinka, ze "Uzávěrka přihlášek do kvalifikace do nejnižší ligové soutěže pro rok 2019 už 2.10.2018" --> uz se vi co bude nejnizsi ligova soutez, jaky bude mit format a kdo se tam muze hlasit?

Prijde mi to divne.0

Odpovědět
Čelákovickýfanda alias Anonym Jifubac25.09.2018

pokud je to opravdu tak, jak píše "AB", tak to bude komický :D :D Za Holice bude v obou variantách hrát někdo o jejich postup :D :D výborná práce :D0

Odpovědět
mišelin25.09.2018

Druhé kolo projednání návrhu R.Beneše

reorganizace ligových soutěží
. VV ČNS konstatuje nevýhodné
řešení brzkého začátku i pozdního ukončení soutěží (rozšíření hry v
halách v
do
bě probíhajících soutěží
jiných halových sportů)
,
nevhodné sloučení MČR mužů dvojic a trojic do 1 víkendu, prázdninové termíny
jednorázových soutěží mládeže.
Návrh na 10 družstev
Extraligy a 1.ligy mužů, v
současném stavu by
zůstalo 9 družstev pro 2 skupin
y 2.ligy. STK navrhuje uspořádat Ligový seminář 27.10.2018 v
Nymburce,
k
tomu vyzve skupinu R.Beneše k
předložení konečného návrhu struktury soutěží a STK a VV ČNS
připraví znovu variantu podle které se již na Ligovém semináři v
prosinci 2017 navrhnul syst
ém avizovaný
v

Rozpisu dlouhodobých soutěží 2018 pro rok 2019. Termín předložení obou materiálů ke zveřejnění

ligovým oddílům do 30.9.2018.0

Odpovědět
mišelin25.09.2018

Vše na "nohejbal.org"0

Odpovědět
Fanda Zruč alias Anonym Vyjolit25.09.2018

Jinými slovy STK a VV ČNS (aspoň někteří )Stále chtějí protlačit variantu 4 regionálních prvních lig.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Gyforoq25.09.2018

Svou perspektivni variantu jsem v terminu predlozil a nemam duvod to nejak upravovat. Pokud ma byt puvodni varianta se 4 skupinami, riti se nas nohec do propasti a za nejakych par roku budeme jak na slovensku. Ale v te dobe uz budu nastesti mimo nohejbal.0

Odpovědět
JR alias Anonym Gacuwaf25.09.2018

Čeho tedy vlastně ubude ? Zápasů, rozhodčích, ničeho ?0

Odpovědět
mišelin26.09.2018

Jaké jsou tedy varianty ve hře?
1.
Extraliga s 8 týmy
1.liga 4 skupiny po 6 týmech
2.liga zrušena
2.
Extraliga s 10 týmy
1.liga s 10 týmy
2.liga rozpuštěná do krajů
3.
Zůstane stávající systém
??? Odpověď se dozvíme na ligovém semináři ?0

Odpovědět
Benes alias Anonym Muqotys26.09.2018

U 2.varianty zustava i 2.liga, neni rozpustena0

Odpovědět
Anonym Zanyzyv26.09.2018

Nechal bych ex stejně: 8, 1.liga 10, 2.liga 10, obojí 1 skupina..0

Odpovědět
miselin alias Anonym Vuwulit26.09.2018

Tak pan Beneš to upřesnil.Měl jsem jiné informace.0

Odpovědět
Anonym Tawafyv26.09.2018

Výbor podle všeho nevěřil že Beneš to dá dohromady a když dal, neví co s tím. I když to výboru shodila valná hromada, stejně nechtějí uznat že neměli pravdu. Proto podle mě bude scénř takový, že výbor udělá zase pochybný seminář a na něm to zas zmanipuluje jak potřebuje a vysdají rozpis. Beneš a dost dalších potom nechají svolat valnou hromadu a po ní rozpis přestane platit. Za rok zas nebude nic jasného. Pokud vím Beneš to už měl na jaře hotový, je podzim a proč už dávno není rozpis udělaný? Celé je to fraška a Beneš hraje jen užitečného vola..0

Odpovědět
Anonym Noqepob26.09.2018

Jestli jsem to dobře pochopil, svaz chce zase vrátit nápad udělat z I. a II. lig jeden velký prales aby si extraligáči mohli vybírat??? Myslel jsem, že jejich bláznivý nápad minulká konference přece zrušila! Snad ani není možný takový výsměch. Proč se teda konference dělají a lidi zbytečně jezdí, když si stejně udělají co chtějí.0

Odpovědět
Janek alias Anonym Byzubaz26.09.2018

Ja jsem zvedavej kdo bude jezdit cutat druhou ligu po cely republice :)0

Odpovědět
JR alias Anonym Gacuwaf26.09.2018

Přijde mi to, že už je vlastně jedno jak to bude, ale mělo by to být předem jasné, předvídatelné a dlouhodobě udržitelné. Nechat to tak jak je, už asi moc nejde, když se všude mluví o rozšíření extraligy.0

Odpovědět
Anonym Basoryt26.09.2018

Garantuju vám že teďka už ani největší nadšenci nebudou chtít ze sebe dělat vola. Ve svazu dokázali za pár roků odradit hodně lidí a ještě fňukají, jak pro ně nikdo nechce dělat. Když si s něčím nevíme rady udělejte práci po večerech za nás a my si stejně potom uděláme jak se nám zlíbí. Poblil bych se z toho.0

Odpovědět
Anonym Zizywex27.09.2018

Je průšvih, že nikdo neví jakým stylem se bude hrát příští sezóna. Kleník měl něco striktně ohlásit a roseknout to hlavně do konce června. Takhle se to bude ještě na konci října hádat a doplatí na to týmy z 1. a 2. ligy, kteří neví jakou soutěž budou vlastně hrát.0

Odpovědět
Anonym Rovagip27.09.2018

Možná bych všechno nechal tak je teďka, než takový paskvil. Nevím co vede STK a p. Kleníka aby se tak mstili první lize. Jejich návrh vůbec ničemu nepomáhá a jenom podřeže už padající větev. Takovou ptákovinu může vymyslet i malý kluk a nemusí se na to scházet výbory a semináře. Nepochopitelný.0

Odpovědět
Anonym Damibij27.09.2018

Ad Michal Němec: Asi se čeká kolik se toho "NĚKAM" přihlásí a pak se uvidí. Jinak to taky nechápu.0

Odpovědět
Anonym Noqepob28.09.2018

Mě by zajímalo proč když podle vás nohejbal upadá, na svazu chtějí takovu ptákovinu. Aby osm týmů mělo privilegovaný postavení zbytek nasypali do jedný velký hromady a ty privilegovaný si vytahávali z toho zbytku hráče, co jako nohejbalu pomůže? Nechápu když kvůli tomu byla přece udělaná valná hromada aby to odmítla. Svaz jako teďka znova udělá seminář bez krajů aby pak kraje s dalšíma nespokojencema museli dělat novou valnou hromadu. Připadá mi, že tady jde jenom o repre a extraligu a zbytek je svazu úplně u zadku. Pět roků se mluví o reorganizacích a nic. Richard jí jmusel mít za měsíc hotovou a proč už skoro půl roku na svazu hnije a týmy nevědí co bude.0

Odpovědět
mišelin02.10.2018

Dnes je uzávěrka přihlášek do nejnižší ligové soutěže....ale které...2.ligy či 1.ligy,kde budou 4 skupiny po 6 týmech ??0

Odpovědět
Anonym Basoryt02.10.2018

Po půlroce se svaz probudil a bude svolaný seminář. Opět bez krajů. Vážně chtějí obejít Beneše kterého přitom pověřili a kraje a zase zpátky přijít s jednou ligou a prasáckou soutěží pro zbytek republiky? Celá reorganizace je velká fraška s dneska už nechápu co měla za smysl. Nedivím se krajům který se odtrhnuli od svazu.0

Odpovědět
Fanoušek. alias Anonym Vyjolit03.10.2018

Řečeno bylo mnoho.Těm, kterým na nohejbalu záleží asi nezbude nic jiného než nenechat se otrávit a trpělivě všemi dostupnými prostředky bojovat za nohejbal jako celek, a možná být ještě trpělivější než ti "d r u z í", kteří se stále snaží prosadit svojí verzi .Ať práce p.Beneše n e v y l e t í k o m í n e m.0

Odpovědět
mišelin04.10.2018

Nohec magazín má jasno:

Finálovou sérii proti Hradecku s přehledem zvládly a jsou vítězem druhé ligy. Mrzet je může jen fakt, že cesta nahoru je letos zavřená. Řeč je o Příšovicích, tedy o týmu, který vznikl na půdorysu někdejšího Mnichova Hradiště a letos z pozice nováčka soutěže došel až na její vrchol. I druhé finálové střetnutí rozhodly trojice, ve kterých byli domácí výrazně lepší.0

Odpovědět
Anonym Tawafyv04.10.2018

Několik let se svolávají semináři a k ničemu. Podle mě je to alibismus vedení, který není schopný za několik let plácání pořádně rozhodnout. Celá jejich reorganizace lig je totální neschopnost a radši bych jí zrušil protože všichni už jsou pěkně nasraný!0

Odpovědět
mišelin09.10.2018

O podobě soutěží se prý rozhodne týden po finále extraligy.0

Odpovědět
mišelin11.10.2018

Na oficiálních stránkách nohejbal.org je pozvánka ligový seminář,který rozhodne. Jsou tam i návrhy p.Beneše a STK....který asi dostane přednost???0

Odpovědět
mišelin11.10.2018

STK prosazuje Extraligu s 8 týmy a l.ligu - 4 skupiny po 6.0

Odpovědět
Ondra alias Anonym Luronev11.10.2018

Hlavně už to nějak rozsekněte, ať se už na začátku sezony ví, o co se hraje, a ideálně tak, aby už nebyl žádný hluchý rok, kde se nebude hrát vůbec o nic. Osobně upřednostňuji I. ligu ve 4 skupinách po 6, ale kdyby se to mělo posunout o další rok a tím pádem by byly dva roky ve 2.lize úplně k ničemu, a to ještě s rizikem, že na konci roku se to třeba ještě znovu změní, tak se na to radši vykašlete....0

Odpovědět
mišelin11.10.2018

Jasno má být 27.10.20180

Odpovědět
Čelákovickýfanda alias Anonym Lipyfem11.10.2018

Jaký návrh se vám líbí (nej)víc?0

Odpovědět
Anonym Xaficyn11.10.2018

Extraliga 8 týmu. 1. Liga 8 týmu. 2 ligu rozpustit do krajů. Hrát kvaldy do 1. Ligy0

Odpovědět
Anonym Cenajin11.10.2018

10,10,10. Ex, 1., 2.liga0

Odpovědět
Anonym Basoryt11.10.2018

Vemte si příklad, kdy klub během let vylepšuje svůj stánek, shání hráče, snaží se propagovat, vyjedná podporu v obci a vykope se až do druhý nejvyšší soutěže. Když tohle všechno a co to stálo úsilí má, jednou někdo ze svazu přijde a z druhý nejvyšší soutěže udělá přebor pro tři kraje. On si někdo z I. ligy stěžoval že nemá peníze na cesty nebo co jako vedlo svaz aby vůbec takový zářez vymyslel! Opravdu se všecko točí jenom kolem extraligy aby si mohla od ostatních vybírat hráče? Za všechny takové a podobné zhovadilosti můžou konkrétní pitomci. Poznamenejte si jména lidí co pro tu zhovadilost budou hlasovat! Až bude za pět let ze soutěží sračka aby se to nesvádělo jenom na Kleníka.0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Vyjolit11.10.2018

Naprostý souhlas, četl jsem oba návrhy a návrh p. Beneše je jednoznačně lepší a hlavně rozumnější. Spíše se ptám proč návrh reorganizace připravuje VV s STK . Neměla by přípravu reorganizace dostat na starost spíše KOmise tuzemského rozvoje,nebo snad nemá důvěru.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Xefamuz11.10.2018

Seminar je spojen s mcr muzu v singlech. Neprijedou zdaleka vsichni, cast bude odbihat ke svym hracum vcetne me,ktery jsem tomu venoval hodne a z chaosu vznikne nejaka hruza. Jsem z pristupu svazu dost otraven a jsem ve stavu, kdy mi je vysledek lhostejny. Muj navrh byl pro rozvoj nohejbalu a to necht si vsichni hlasujici zapamatuji0

Odpovědět
mišelin12.10.2018

Myslím si,že návrh p.Beneše je rozumný,ale asi je předem rozhodnuto...proč by byla jinak 1.liga zmrazena směrem dolů a 2.liga směrem nahoru...??0

Odpovědět
A. Stehlík12.10.2018

Zdravím, návrh KTR nepřijal loňský seminář. Potom KTR částečně spolupracovala s panem Benešem.0

Odpovědět
Fanda alias Anonym Vyjolit12.10.2018

Děkuji p. Stehlíkovi za inf. A p. Benešovi se vůbec nedivím.Co slýchám z nohejbalove komunity za hlasy a názory tak pokud je předem rozhodnuto o 4 reg. Ligach (spiše o 4 reg.krajských preborech ).bude to mít dopat i směrem k mládeži. Asi se nebude chtít vychovávat trenérům mladé hráče aby si je pak někdo z nejvyšší soutěže vyzobl.Třeba 4 mega jako ve fotbale asi žádný klub za vychovaneho komplex. hráče nedá.Zvláště když tito lidé to dělají zadarmo na úkor svého času a svých rodin.No sbohem nohejbale.0

Odpovědět
Martin alias Anonym Xypysis12.10.2018

Reorganizace již byla odhlasovaná od r. 2019,byl vydán i rozpis na rok 2018 kde to bylo zahrnuto, a podle toho si kluby zařídili hostovaní. AŽ poté na poslední chvíli byla reorganizace zastavena. Proto bylo zmrazený sestup i postup 1 ligy.0

Odpovědět
Benes alias Anonym Zahyzef12.10.2018

Byla tzv.odhlasovana rozdilem asi 1 hlasu, pricemz rada zastupcu oddiku tam bud nebyla nebo tam poslala tretiho nahradnika, za nektere oddily tam byl nekdo z jineho odd. Proste chaos, ale cns to moc asi nevadi0

Odpovědět
Martin alias Anonym Fegejyp12.10.2018

To bylo jen pro vysvětlení pro mišelina.

Jinak nemůžu souhlasit ani s jedním návrhem.Ani jeden neřeší ubývající počet hráčú. Návrh Stk neřeší,aby pražské nebo středočeské týmy nehráli východní skupinu,

U návrhup.Beneše mi nesedí velký počet zápasú.už nyní toho mají kluci plný zuby.Navíc se domnívám,že zlikviduje druhou ligu.0

Odpovědět
miselin alias Anonym Loterub12.10.2018

Není to pravda,najdi mi dokument,kde je napsáno,jak budou vypadat soutěže v příštím roce,když to není schválené...a proč to neví kluby ve 2'lize,že hrajir vlastně o prd ..0

Odpovědět
miselin alias Anonym Loterub12.10.2018

Více méně je to stejně jedno,když se rozhodne 27.10. .....0

Odpovědět
Bambuca kola alias Anonym Qynebyj12.10.2018

Takze spaleny buchty a vlákno o prdu0

Odpovědět
Pokemon alias Anonym Bylepob12.10.2018

HOVNO0

Odpovědět
miselin alias Anonym Loterub13.10.2018

Nebylo k prdu...zveřejnil svaz datum jednání a podrobnosti až teď ve středu...0

Odpovědět
Martin alias Anonym Fegejyp13.10.2018

Tak si pořádně přečti rozpis dlouhodobych soutěží čns 20180

Odpovědět
miselin alias Anonym Loterub13.10.2018

To je pořád dokola..četl jsi celé vlákno? A už se k tomu.nebudu vyjadřovat..0

Odpovědět
Anonym Kyqazit27.10.2018

Dnes se v nbk melo rozhodnout jak to bude pristi rok. Nevite nekdo neco???0

Odpovědět
Anonym Riwelof27.10.2018

Podle mých dobrých informaci obě varianty seminarem shozeny, ten od Knedloše naprosto jasne, příští rok se jede ve starém modelu.0

Odpovědět
miselin alias Anonym Comuxiw27.10.2018

Takže se rozhodlo dnes o tom,že vše při starém.Příšovice jsou nadšený,že celou sezónu hráli o h...A všem "znalcům",co mi tady radili,že si mám to nebo to přečíst... se mohu klidně smát l0

Odpovědět
DuVenBlejt alias Anonym Qynebyj27.10.2018

Rozsahle diskuze,navrhy soutezi atd. Kam to vedlo? Akorat do pr....Jakoby se nic nestalo.Jak k tomu tedy přijdou kluby jako napr. Prisovice? Dle meho jasny postup.Ta sezona neni zadarmo a nejsou to male penize, a kdyby nenastoupili na play off,tak pokuta.Takže pane Klenik, asi by nebyla od veci nejaka kompenzace,kdyz uz jste to takhle domrcasili...0

Odpovědět
duunf alias Anonym Hipukon27.10.2018

Banda kretenu na svazu,to je na to žadat nahradu za celou sezonu. Jak mužou neco řešit po sezoně.0

Odpovědět
mišelin29.10.2018

Po sobotním ligovém semináři je jasno.Systém se nemění.Neustále ale zústává hořkost z toho,že se druhá liga hrála "zbytečně".

Nezbývá než konstatovat "Vyšetřování skončilo,zapomeňte..." jako v tom italském filmu.0

Odpovědět
Anonym Zizywex29.10.2018

Mišeline, s tím letos všechny týmy do 2. ligy šli vědomě. Že nejde postoupit. Možná, kdyby se hrálo naplno a někteří vzali posily, Příšovice by nevyhrály. Je to tým narychlo složený, bez historie, hráči ze spousty oddílů = budoucnost za pár let nejasná. To píšu k respektu k nim. Soutěže potřebují reorganizovat. Vem si jak dva bé týmy degradovaly 1. ligu. Oba nemohou postoupit. Se silným vyhrají v plné síle, se slabým nastoupí bez opor a ovlivní tím tabulku. Lepší variantou by bylo béčka v 1. lize zakázat a donutit ty jejich mladé hostovat v jiných týmech. Reorganizace se odflákla jako spousta palčivých problémů na ČNS. Kvalifikaci do 2. ligy hrálo jen 6!!! ze 16 týmů. A nikoho na svazu to netrápí.0

Odpovědět
mišelin29.10.2018

Anonyme.....je to pořád dokola...proč to oddíly nevěděly?? Ukaž mi dokument,kde je vysloveně napsáno,že se druhá liga hraje na hov...

A proč tedy byl ligový seminář????

Příšovice jsou založeny na kádru Mnichova Hradiště. A to proto ,že město MH se k ligovým hráčům chovalo přezíravě a dále ,že jako členové Sokola si museli platit i tréninky a Sokol dělal vše pro volejbal.

Jestli je třeba reorganizace potřeba nechám na jiných.Našeho klubu se to netýká. Jen jsem založil toto vlákno,aby se o soutěžích diskutovalo a bylo vše jasné...0

Odpovědět
Anonym Zizywex29.10.2018

Ale oddíly ve 2. lize to věděly od začátku. Aspoň v těch 3 co jsem se na to kluků ptal na turnajích.0

Odpovědět
Bacik29.10.2018

Takže následující sezóna se hraje podle letošní? Takže to z první ligy nikde nesestupuje, do první ligy nikdo nepostupuje, baráž může hrát tým, který nemůže postoupit. Jsem si myslel, že se poučíme z předešlých chyb.0

Odpovědět
Beneš alias Anonym Qucutyw29.10.2018

Můj příspěvek se netýká čistě jen problematice tohoto vlákna, ale dívám se na celou činnost VV komplexně. VV předložil nehorázný návrh opětně na zrušení 2.ligy a zavedení dvoustupňového modelu ligových soutěží, naštěstí toto neprošlo. Pokud by to prošlo, máme zde tréninková centra mládeže, která se snaží vychovat pro nohejbal mládež. Co by hráli tito hráči pokud by nebyla 2.liga ? Jsou tréninková centra mládeže a prostředky, která svaz na tento projekt dává, pro náš nohejbal přínosem? Co ostatní oddíly, které nemají dostatečný počet hráčů, případně trenérů a mají tam vždy nějakého talentovaného hráče ? nebylo by prospěšnější podporovat i mládež mimo TSM nehledě k tomu, že tito kluci mohou v budoucnu vyrůst v lepší hráče než ze STM? Já v současné době mládež nemám, ale měl jsem ji cca 20 roků a většina ví, jaké výsledky měla, přesto jsem žádné dotace svazu nepotřeboval. Činnost jsem dělal z lásky k nohejbalu a prostředky na přípravu kluků jsem měl od sponzorů, města a kraje. Nyní i kdybych mládež měl ( což v dalších létech nevylučuji) nepotřebuji TSM a vyplňovat haldy žádostí a papírů, ty kluky nikterak nepřipraví, připraví je pouze trenér, který ví jak trénovat a vést své svěřence. Navíc, když se dívám na celou činnost VV a mnohých komisí, příliš optimismu vychovávat další mládež nemám. Výkonnému výboru vládne "neomylný" prezident, kterému nikdo neodporuje, neboť by brzy skončil podobně jako mnozí jiní ve VV. Současně řídí i STK, zřejmě z toho důvodu, že jiní lidé se z výše uvedených důvodů do práce ve výboru nehrnou. Chybí zde dlouhodobá cílená strategie řízení a rozvoje nohejbalu ve všech částech, namátkově jmenuji školy, rozvoj rekreačního nohejbalu, soutěže dospělých i mládeže. Je hezké, že jedna komise navazuje a pomáhá kontaktům s Mali, ale co státy jako Německo, Rakousko, Anglie, Itálie a další? Finále extraligy se hraje buď v Praze nebo v Nymburku, což opravdu není moc velká celorepubliková propagace toho nejlepšího nohejbalu. Již několikrát jsem psal o tom, jako škodí oddílům tak vysoké pokuty za neplnění povinnosti mládeže, výsledek - nulový, přičemž mnoho oddílů se ki na toto téma vyjadřovalo. O tom, že B týmy škodí regulérnosti 1.ligy již celou řádku roků je pro dost lidí jasné, přesto to takto bude určitě i nadále. Problémů v našem nohejbalu je celá další řada, ale zřejmě chybí chuť jednak VV ČNS a jednak i dalším dobrovolníkům, kteří by svazu aktivně pomohli, důvody jsem již částečně uvedl.0

Odpovědět
Martin alias Anonym Xypysis29.10.2018

To můžeme říc,že lize škodí hráči,kteří nemůžou jezdit na všechny zápasy buď z pracovních ,rodiných důvodů,nebo že chlastaj a jsou nespolehlivý.

A momentální strategie je jasná.Přežít v době ,kde se nikomu nechce zadarmo nic dělat.0

Odpovědět
Anonym Xaficyn29.10.2018

Pokud hrají Modřice a, a cako a, venku, opory béček cestují s ackem. Když hrají doma, mohou hrát komplet.

Situaci by vyřešil zákaz fluktuace z béčka do áčka. Pak by se naplnil argument, že druhá liga je pro jejich béčka nekvalitní a zároveň by to neovlivnilo tabulku 1. Ligy.0

Odpovědět
Anonym Memucym29.10.2018

Tak jo, zdravím Bačíku!!! Zřejmě jsem ještě neměl šanci popřát kapitánovi! FŠÉCKO NEJLEPŠÍ K OBHÁJENÍ - ale, Patrik byl dost dobrej vo stupeň lepčí, než Ty .... !!!

Jinak toto je pro mě strašně likvidační vlákno, ale nic alternativního asi není - střídají se dobré myšLenky s blbejma - trochu lituju Richarda, no jenže ani nechci být zástupce Těch, co letos o nic nehráli - a o nic nepřišli. Budu se hrozně divit, pokud seženete hráče na Moravě, a za co? Jestli by možná pro "Extra" - oni tady zřejmě nejsou hledáme...0

Odpovědět