Vsetín v extralize

Reakce

107 příspěvků · poslední 22.03.
Anonym23.01.2011

blýskání na lepší časy,takto by měla být vedena tiskovka před extraligou u každého týmu0

Odpovědět
Anonym23.01.2011

Koupili soutěž, koupili prvního žoldáka, možná koupí i elektrikáře z Korsiky, Ríšu a nějaké další Slováky. Pak budeme mít v extralize ryze slovenský tým ze Vsetína.:) Ze současného kádru převedou všechny do Vsetína B, protože nikdo z nich na extraligu nemá. A cesta z Varů do Vsetína tj. celodenní výlet.:(0

Odpovědět
Anonym23.01.2011

Tiskovka to panu Zgarbovi jde. Sem zvědavej jestli nakonec Perun dostane peníze na kterých se domluvili a nevyjebe s ním jako s Bubniakem.0

Odpovědět
Anonym23.01.2011

chlapci z moravi nebuďte tak skeptický oni vás neohrozí,buďte rádi nebudete to mít daleko0

Odpovědět
M.H.23.01.2011

Velká gratulace do Vsetína a moc držím palce jednomu z mála opravdových profesionálů v našem malém amatérském sportu panu Zgarbovi. Víťo, ať Ti práce daří a nohejbal Ti přináší jenom samou radost!!!

Martin Hlavička.0

Odpovědět
Anonym24.01.2011

jo, tak tomu se rika profesional?0

Odpovědět
Ježek24.01.2011

Mě se to celé moc líbí, vypadá to profesionálně, navíc ta nezvyklá odvaha sdělit částku za převzetí. Obdivuji.0

Odpovědět
Rosta24.01.2011

a kolik Patrik asi dostal?0

Odpovědět
...24.01.2011

Mě by spíš zajímalo, v jakém složení budou jezdit Košice na turnaje ;-) a jaký to bude mít vliv na jejich souhru... Jinak to je asi dobrej kauf :)0

Odpovědět
Anonym24.01.2011

Tak na Brutusovi to bylo vidět už na konci roku, že netrénuje a pracovně je mimo Slovensko. Jen díky tomu jsme se Slováky na konci roku drželi krok.0

Odpovědět
Martin24.01.2011

Velice pěkně připravené je vidět, že vsetín to bere vážně a velmi profesionálně. Pro více oddílu určitě byl vhodnější tým děčína, který byl dostupnější na cestování. Ale musím říci jestli vsetin bude dále extraligu brát takto vážně, tak osobně radši pojedu do vsetína kde se snaží a kde přijdou lidi. A pár kilometrů navíc vydržím....0

Odpovědět
JK24.01.2011

Každá zmena ktorá sa nad nízkou sieťou udeje je oživením, spestrením a podľa mňa aj prínosom pre nohejbal.Takže za seba prajem veľa šťastia v novej sezóne všetkým zúčastneným a nech je to na prospech nohejbalu.0

Odpovědět
Anonym24.01.2011

Co to tady plácáš o pár kilometrech? Z Varů je to do Vsetína 470 Km. Aby člověk mohl slušně zahrát tak musí jet den předem a po zápase se vrátí před půlnocí. Už Brno je 350 Km. Z Brna do Vsetína po okrskách poslední desítky km je to nekonečný. Ale jsme profíci, bereme za to velké peníze tak to snadno vydržíme. Když už si Vsetín extraligu koupil, tak se nedá nic dělat.0

Odpovědět
mišelin24.01.2011

Pro hráče i fanoušky je to přestupová bomba.Očekávání od něj bude veliké.Teď už zbývá dostat sem zbývající dva hráče Košic....0

Odpovědět
M.H.24.01.2011

anonym AuCsN je jistě VELIKÝ hráč a proto nejen vydží cestování, ale ještě bude mít dost sil Vsetínu vyprášit kožich. Já jsem pouze jeden z mála vděčných diváků a tohle je pro mě trhák. Jsem z Prahy a nenechám ujít pokud možno žádný zápas Vsetína do 50 km (Šacung, Čako, Čelákovice, Brod)! Už se těším!

M.H.0

Odpovědět
Anonym24.01.2011

V Modřicích budeme i antuku žrát jen, abychom Vsetín vyprášili. Bude to boj o každý míč proti tomu Slovákovi + zbytku bezejmených nekopů co si soutěž museli koupit. Naposledy dostali od Tirpáka kanára.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

... jsi mi podle jména nějaký povědomý, ty musí být z Modřic!0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

stále nemůžu pochopit tu zlobu a nenávist kterou nikde jinde v oddílech není vidět, spíš bych to očekával od klubíčku co nic nedokázal0

Odpovědět
mišelin25.01.2011

V každém případě přitáhne Patrik Perun na každé utkání Vsetína více diváků.Otázkou je,zda má stávající kádr na to hrát v extralize důstojnou roli.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

já si myslím, že anonym dzDCq není z Modřic, to jenom se někdo snaží pořád zbytečně oživovat starý vášně0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

a navíc myslím, že je škoda, že je to jen o penězích, kdo je má, nemusí umět hrát nohejbal, nemusí si regulérně postup vybojovat,prostě si nakoupí hráče a dostane se tam, na co by normálně neměl0

Odpovědět
Matuš25.01.2011

Pro celou moravu je to přínosem a věřím že kádr Vsetína ostudu v žádném případě neudělá ba naopak už teť je vydět že se ho někteří obavají . A jestli tam bude jeden hráč ze slovenska nebo více je jen dobře všechny kluby v ČR měly možnost hráče SR oslovit a ne jen pomlouvat? Věřím že odvaha a profesionalita Vsetínského celku ukáže i ostatní moravským klubum že když se chce tak to jde .0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

a kdo prosímte pomlouvá slováky?0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

a co je za odvahu si koupit nejlepší hráče? stačí mít peníze0

Odpovědět
Míra25.01.2011

.... a vovovo tom to je. Všichni se snažíme peníze nějak sehnat, ale holt někdo je úspěšnější a tak je potřeba ho zdiskreditovat, pomluvit a pod. Jsme přece čecháčci, no né.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

jo, vo tom to je, někdo se snaží uhrát co nejvíc a druhý si to koupí0

Odpovědět
Matuš25.01.2011

to: anonym zNgjw : nejde o to co se snažíš uhrát, ale o to co pro to děláš a že někdo na to sežene prostředky a ty mu umožní být nejlepší, tak to je chyba asi někde jinde nemyslíš, asi tomu tolik tam u vás nedáváte co anonyme. Tak tu nebreč a mazej stím něco udělat :-).0

Odpovědět
cingi25.01.2011

Co je na tom špatného koupit si nej hráče? Nedělají to tak všechny finančně zajištěné kluby ve všech sportech? Proč asi za Spartu nehraje Messi? Pro nohejbal jedině dobře, že vznikne tým se snahou o profi přístup. Ahoj0

Odpovědět
Kuba Horák25.01.2011

Přesně tak, cingi. Pro naší extraligu jen dobře. Horší pro soutěž na Slovensku, ale tam by to beztak nemělo stát na několika hráčích, takže...těšme se na PP.0

Odpovědět
mišelin25.01.2011

Přitáhne se tím i větší pozornost k nohejbalu.Kam až to dotáhl florbal,který u nás nemá takovou tradici jako nohejbal.V tv je na rozdíl od našeho sportu pořád.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Co to tady plácáte za nesmysly? Vsetín jako každý nováček bude bojovat o udržení. Jeden hráč, byť vynikající neutáhne celý tým a neudělá body potřebné k výhře. Jen blázen může snít o tom,že silná trojka ( Šacung, KV, Modřice )bude mít se Vsetínem nějaké problémy. I ostatní týmy kromě Brodu by svou vyrovnaností a kádrem měly Vsetín porážet. Pokud teda do Vsetína nekoupí ještě minimálně jednoho kvalitního hráče co by hrál dvojku i trojku s Perunem. Jak dopadl kádr Vsetína poslední dva roky v baráži? Proti slaboučkému Děčínu, který v extralize neuhrál vůbec nic dostal kanára. Perun možná i bude nejlepším hráčem české extraligy, ale v každém týmu mají minimálně pět kvalitních hráčů, kteří ve Vsetíně chybí.

Osobně mi stačila ta ostuda co převedl hokejový Vsetín. Zkoupili hráče, přepláceli je, vyhrávali tituly. A nakonec to skončilo obrovskými dluhy, nezaplacenými úvěry, od od začátku zneužítými financemi, které měly jít do podnikání a podvodem mířily do hokeje. Nakonec jsme to zaplatili my daňoví poplatníci.

Po tom co předváděl mistr Zgarba poslední sezóny mu nikdo z české reprezentace do Vsetína nepřestoupí. A když ano, tak peníze předem, hotově a 2 x tolik. Takže může nakupovat Slováky nebo nějaké průměrné hráče lepší současného kádru.0

Odpovědět
M.H.25.01.2011

Zase ta hořkost nějakého chudáčka trpícího komplexem "Vsetín". Tady přece jde o něco úplně jiného. Kdo si shlédl tiskovku a poslechl P.Peruna měl možnnost se dozvědět, že Patrik bude hrajícím trenérem Vsetína. To je oč tu běží. Nejlepší nohejbalista světa si přišel do naší extraligy nejen zahrát ale přinese i něco víc. A myslím, že má co. Kdyby měl Vsetín všechny zápasy prohrát a sestoupit (čemuž nevěřím), tleskám panu Zgarbovi za to, co pro náš nohejbal udělal! Jenom mi Víťo slib, že to není tunel a neodnesu to já, daňový poplatník. :-(

M.H.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

je jen dobře že vsetín koupil extraligu , děčín byl sice blýzko ale areál pro ostudu to ve vsetíně to aspoň bude žít a jedna cesta se dá vydržet. O kádru mluvit nebudu před dvěma lety taky odepisovali čelákovice jestli na to budou mít a dnes patřímezi lepší týmy a divácky to tam žije.0

Odpovědět
mišelin25.01.2011

Děkuji M.H. je vidět,že to "anonym" moc nepochopil.Myslím tím to ,že sem přišel jeden z nejlepších hráčů světa a už jen tím se zvýší pozornost a divácká kulisa.A jestli na to Vsetín bude mít,ukáže sezóna.0

Odpovědět
mišelin25.01.2011

Děkuji M.H. je vidět,že to "anonym" moc nepochopil.Myslím tím to ,že sem přišel jeden z nejlepších hráčů světa a už jen to znamená,že se zvýší pozornost a divácká kulisa.A jestli na to Vsetín bude mít,ukáže sezóna.Patrik si určitě sežene posily....0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Ehm, pane Hlavičko, nevítězný uchazeči o post kormidelníka mládeže a stále to nespolykající. Něco jste v nohejbalu jako trenér mládeže dokázal, ale...opravdu si myslíte, že bude mít pro český nohejbal nějaký přínos to, že Perun bude trénovat v extralize podprůměrný tým Vsetína?:)Že se zvedne divácká návštěvnost kvůli zapojení Peruna do české extraligy?:) Byl jste někdy jako divák na zápase mužské extraligy mimo dva Vaše oblíbené kurty a víte jak malá návštěvnost bývá? Myslíte si, že do Modřic nebo Čelákovic přijde na utkání více diváků jen kvůli tomu, že přijede Perun? Co dobrého podle Vás přinesl do nohejbalu váš kamarád Zgarba kromě toho, že přišel s novinkou = se zákazem určitých hráčů hrát na oficiálním turnaji, mstou za nepřestup Bubniaka?0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Je vidět, že s nohejbalem ve Vsetíně to myslí vážně. Snad se jim podaří sehnat ještě aspoň jednu posilu, aby nemuseli hrát ve spodních patrech extraligové tabulky. Každopádně je dobře, že soutěž koupili a nějaké řeči o tom, že kdo na to nemá, tak si to musí zaplatit, jsou dost zcestné. Jak Vsetín skončil v základní části v 1.lize v loňských letech? Myslím, že jako jeden z mála týmů v první lize po postupu opravdu prahnul, akorát jim scházel udělat ten poslední krok, který bývá nejtěžší. Kdyby se nehrála baráž, tak už jsou tam dávno. A srovnání, který tým sehraje důstojnější roli v extralize, jestli Děčín nebo Vsetín, jsou myslím zbytečná. Přeju jim hodně úspěchů a ať se jim daří0

Odpovědět
M.H.25.01.2011

Taky bych Vás rád oslovil a pořešil to s Vámi, ale nemám koho. Což třeba na hlavickam@metrostav.cz, když se stydíte tady.0

Odpovědět
mišelin25.01.2011

Vsetín se stává tématem měsíce.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

je to skvělé že se něco takového povedlo. Podle mě to zvedne návštěvnost uplně všude. Je jen škoda že už nehrajou břve protože tam kdyby přišlo diváků o 3 víc tak by to byl 100procentní nárůst:)) Né vážně to přínos bude neoddiskutovatelnej. Možná že ted trochu bude mrzet Bubna že ty peníze bude mít někdo jinej. Holt takovej je život. Každý sám je strůjcem svého štěstí.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

a kde bude makara?0

Odpovědět
formi25.01.2011

V Disneylandu tam ještě nehrál0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Makara jde na Sacung.....0

Odpovědět
A.Stehlík25.01.2011

Jen ať se to našlape, silná naše extraliga, porostou výkony hlavně našich hráčů a tím také silná reprezentace! Jen bychom se měli už naučit posílat na prestižní turnaje to nejlepší!0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Kde je druhá liga ve Vsetíně - na tu nezbylo?Kdo viděl mládež ze Vsetína v posledních letech na nějakém mistrovství ČR - na tu taky nezbejvá? Tohle vypadá na nafouklou bublinu,která splaskne až dotečou peníze.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

Vsetín koupil žáky a dorostenci taky na Slovensku. Budou hrát až od příští sezony.0

Odpovědět
R.B.25.01.2011

Když není u nás Extraliga v hokeji,tak aspoň v nohecu,ale chtělo by to aby pustili Romana Zubíka,aby dokoupil 'elektrikáře z Korsiky' a Patoveho bratra,at je to oživení pořádné,jak za zlatých érách hokeje,kdy Vsetín získal nejvíc titulů v historii,pak by to mohlo být i v nohejbalu,ne?0

Odpovědět
Miloš25.01.2011

Proč by si to Vsetín nedopřál. Perun to bude mít těžký, dojíždět takovou dálku a pak ječště jet třeba do Prahy, na Šacung nebo do Varů a Žatce. To mu nikdo nemůže zívidět. Určitě si to na starý kolena chce zkusit zakopat a kam je to z Košic nejblíž, že. Ve Vsetíně nejsou špatný kluci, tak ať si zahrají. Problém ve Vsetíně jsou spíš místní Napoleoni. To byl p. Čuněk v politice, p. Zubík v hokeji a diktrátorsky se někdy chová i p. Zgarba. Asi prostě ty chlapci co nepřelezli 170 cm mají na Moravě mindrák méněcenosti, tak si hrajou na bossy. Když se tak chovají jen v regionu tak se to ještě dá. Horší je když se pletou do celostátních záležitostí. Ještě že čím rychle vylítnou nahoru, tím potom rychle spadnou. Rád se půdu na zápasy se Vsetínem podívat. A p. Hlavičko, nepodkuřujte mu tolik. Je to nedůstojný pro nejlepšího trenéra, který vychoval tolik hráčů od píky a nikdy nemusel žádného žoldáka nakupovat. Nesedí mi to k vám.0

Odpovědět
Anonym25.01.2011

zřejmě znalec. Asi to nemá cenu komentovat. Tím se mindráky nevyléčí. Tak jen až těm který pomlouváš budeš s úžasem třást pravicí vspomen si co jsi za hovado. protože takovejch lidí ehe dáli se to tak říct. Se dá natřískat kíbl...0

Odpovědět
Miloslav Šnídl26.01.2011

Nechápu, kde se bere v amatérském sportu mezi lidmi tolik nepřejícnosti a zloby.

Ať Je pan Zgarba jaký je, tak asi v každém případě musí každý pochopit, že pro ten nohejbal něco dost zásadního dlouhou dobu dost dobře dělá.

Každému nemusí jako člověk sedět, ale takový je svět.

Nám snad ale jde všem především o nohejbal a převod soutěže z klubu, kde nohejbal totálně umíral do klubu, kde po něm dlouhou dobu prahnou a jistě se o něj budou skvělou formou starat, je přínosem pro všechny.

Druhou stránkou věci jsou trenérské ambice patrika Peruna ve Vsetíně.
Jsem na to velmi zvědav.

Samozřejmě nečekám žádné zářné výsledky již tento rok, ale jsem zvědav, jak bude mužstvo fungovat po roce tréninkových metod alá DPMK.

V každém případě přeji Vsetínu pěkný vstup do nové sezony a myslím si, že už měl v extralize dávno být.0

Odpovědět
MS26.01.2011

O jaké trenéřině to mluvíte.Ty kluci se uviděj pohromadě 20 x do roka.To akorát zjistí jak kdo umí chlastat.0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

ty aby ses nepřidal ty kreaturo radši to nezapomeň poslat desetkrát, aleluja0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

Kdyby k nohejbalu přistupovali všichni takto profesionálně jako ve Vsetíně byla by situace v našem sportu podstatně lepší.Je třeba se zamyslet a začít také něco dělat,a ne jenom hloupě žvanit..........0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

VGHEY ... a tohle napíše "trenér mládeže". Smutné.0

Odpovědět
Erika Foxová26.01.2011

Srdečne pozdravujem všetkých neprajníkov a závistlivcov nohejbalového klubu Vsetín !

Je Vás tu dosť a preto Vám želám veľa zdravíčka a hlavne lepšiu psychickú pohodu do nastávajúcej nohejbalovej sezóny aby ste to nejako v zdraví ustáli a vedeli tie cudzie úspechy lepšie predychávať a skúsili sa na veci pozerať aj z tej pozitívnejšej stránky. Hlavne tiež nezabudnúť aj oceniť snahu celého Vsetínskeho nohejbaloveho teamu robiť veci kvalitne a s nadšením - veľa krát na úkor svojho voľného času.0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

ano Paťo0

Odpovědět
R.B.26.01.2011

Roman Zubík,Jiří Čunek,Štefl a Víťa Zgarba Vsetínská mafie,borci,na ně si nepřijdete0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

O jaké závisti tady mluvíte?:)O jaké nepřejícnosti?.) Až Vsetín dokáže aspoň zlomek toho co třeba Modřice nebo Karlovy Vary tak mluvte a kasejte se úspěchy. Zatím je to jen tým, který nedokázal vůbec nic a bude nováčkem extraligy. To jim máme závidět?:) Jen samé aféry a hnusné arogantní zákazy, zgarboviny, prasečiny a praktiky co u nás nikdy nikdo neviděl! Vsetín si může koupit soutěž, může si koupit hráče,může si koupit i zbytek Košic a poradce I. Matiu. Může zakazovat některým hráčům startovat na svém turnaji, byť oficiálním ČNS. Ale nikdy si nekoupí úctu!0

Odpovědět
TM-čako26.01.2011

úctu si zrovna teď stratil ty tvým blábolem. Musíš si uvědomit více takových lidí a nohejbal by byl někde jinde. Mohu si dovolit říci,že čakovice vždy rádi jezdí a jezdit budou do vsetína na turnaj,na kluky jako bačík, padyšák,o.kůrka a další neznám jménem nemohu říci nic špatného,slušný lidi supr vystupování.

Čím více peněz v nohejbale více pozornosti v médiích to vše posune náš sport dále a budu se opakovat stokrát lepší jak děčín0

Odpovědět
Radek26.01.2011

Nenapsal bych to lip! Úctu si Vsetín bude muset roky budovat. A nejen sportovními vysledky. Peníze nejsou všechno.0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

Více zgarbu, více jejich manýru? Určovat kdo muže jhrat a kdo ne? Zakazovat lidem účast? Domluvit se na podmínkách a pak přijít s inovaci za polovinu? V normálním sportu by už si ten zakrslik neskrtl. V nohejbalu mu spousta z vás leze do prdele. Muže zaplatit cele Košice jak tady pisou. Ale bude to porad jen...!0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

nebudem si nic nalhávat , vztahy modřice - vsetín jsou narušený kauzou bubniak kde máslo na hlavě mají oba oddíly ( informace mám z modřic celkem slušné). Jen mě zaráží, že všechny nenávistné příspěvky plné zloby píší jen příznivci jednoho oddílu.0

Odpovědět
R.B.26.01.2011

Vítovi to pálí,jak nikomu,protože IQ nad 150,povznesl se a ani vám tady nemusí odpovídat, na takové trapošské kecy,vše se ukáže až hrou a časem0

Odpovědět
Anonym26.01.2011

Tak to má stejně vysoký IQ jak je vysokej:):)
O hru a výsledky ani celkem nejde.0

Odpovědět
Anonym27.01.2011

Bože můj blbce jako kdyby z nebe shazovali.......Jak to může fungovat,když na jednoho normálního připadne 10 blbů......0

Odpovědět
Anonym27.01.2011

A Ty jsi ten chytrej nebo jeden z tech deseti?:)0

Odpovědět
Anonym27.01.2011

prostě modřice for ever... Jinak si myslím že hrát extraligu už něco zanmená. Asi ne pro namyšlený Modřice. Ale po každém nástupu logicky vždy přijde pád... A takovým jako je HNLhb to z celého srdce přeji.0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

běž už s tím někam, kdo je pořád na to zvědavej0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

á tady někdo někomu šlápnul na kuří oko0

Odpovědět
Pepa28.01.2011

Miloslav Šnídl fXjVa (26.01.2011 01:29): Nechápu, kde se bere v amatérském sportu mezi lidmi tolik nepřejícnosti a zloby. Máte úplně pravdu p. Šnídle. Mohl byste nám teda připomenout, kdo z nepřejícnosti a zloby na velký mezinárodní turnaj co je i v televzii nepustil hrát několik nejlepších hráčů v republice. Kdo těm zbylým z toho jejich klubu dovolil hrát jenom pod úplně jiným názvem než měl mistr ligy a ani si nesměli vzít na sebe svůj dres? Schválně kdo tohle udělal? A to je jenom zlomek dalších menších podláren. O kterých se ani nemluví.0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

Pepo,Pepo!! Je sice hezke ze jsi Modricak, nicmene tento nakup jak extraligy, tak Peruna hovori jasne a jestli ani tohle ti nedochazi, tak ti asi neni pomoci!!! Vsetin ted zaplatil 100 za soutez + asi ne malou castku za Peruna, tak proc by minuly rok, nezaplatil nejake drobne za Bubna?? Nechapu proc se to tu porad dokola resi, kdyz uz se vse davno urovnalo!! Jen ti co do toho stouraji jen z hlediska fanouskovskeho tu vyprovokovavaji nejake nesmyslne debaty!!!0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

Pepo, poněkud Ti unikají souvislosti. To nebyl turnaj "co byl v televizi". Ten turnaj musel někdo uspořádat. Pokud budeš ty chtít uspořádat podobný mezinárodní turnaj a dostat na něj ČT, vyjde Tě to cca na 100-150 tisíc a týdny práce. Budeš tam v tom případě chtít dělat reklamu firmě, která se k tobě podle tvého soudu zachovala nefér? Jestli ano, nebo jestli ne - bude zcela Tvoje volba!0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

Tak samozrejme pokud nekdo dela turnaj zarazeny mezi oficialni akce CNS a zakaze tam start nejlepsimu ceskemu nohejbalistovi poslednich deseti let, zakaze tam vstup hracum mistra CR pod nazvem Modrice a necha je hrat v trickach za Tisnov a Vyskov, tak ten turnaj degradoval na soukromou akci a poutak a udelal ostudu hlavne sam sobe. Byla to pak paradni antireklama nohejbalu, kdyz Modrice hrali v TV v tech trickach finale. Jen kvuli nabubrelosti, jejistnosti Zgarby. Uskodil jen a jen nohejbalu. Prichod PP do ceske extraligy je samozrejme super vec a je jen otazkou casu, kdy do vsetina prijdou dalsi Slovaci a vymeni se kadr. Extraligu to urcite hodne ozivi a zatraktivni. Ale vysledky ukaze az cas.,0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

osobne si myslim, ze by sam pan nejlepsi cesky nohebalista ani hambou neprijel, takze nebylo co zakazovat!0

Odpovědět
Hans29.01.2011

Ať to potom nepojmenovavá jako kdovíjaký seuper turnaj. Když si tam chce dělat svoje politické zájmy, tak je to pouťový turnaj. Nevím v jakém sportu je normální na mezinárodní soutěži zakazovat mistrovi ligy účast. Že se děalají bojkoty, to je něco jiného. To je svobodný rozhodnutí toho týmu, že někam nepojede. Ale tohle je jiný. Tohle je prostě diskriminace vůči ostatním. P. Matia by o tom mohl dlouze rozprávět, kdyby měl chuť. Právě na tom, co udělal Vsetín a jeho vedení ukázali svoje vesnický manýry. Tým z Prahy, Brna nebo jiného města by se nad tohle povznes a do mezinárodního turnaje a ještě v televizi by svoje záležitosti proti jiným klubům nikdy nezatahoval.0

Odpovědět
mišelin30.01.2011

Jaký "vesnický manýry"....? ?Vždycky je to o lidech a ne o tom,kde ten klub funguje.A že by borci z Brna,Prahy atd. se vždy povznesli nad křivdou?Tak a teď tu o Karkulce.....0

Odpovědět
Persching201.02.2011

Angažmá P. Peruna ve Vsetíně svědčí o manažerských schopnostech.

  • zajistit peníze

  • domluvit se s hráčem a jeho klubem

Celkem to má logiku. Tady jsem se po Poslední smeči dočetl, že "Brutus" je od září na Korsice. => že trojice spolu už nějakých 5 - 6 měsíců nehraje v komplet. složení. Dál je otázka, na kolik procent hráli ti nejlepší z Košic v jejich nejvyšší soutěži ( 25 , 50 , 75 % ? ) a jesli to pro ně byla motivace. Tohle je nová výzva. Spousta nohejbalistů bude určitě zvědava, jak to bude vypadat. Jak postaví dvojku, trojku, jestli a nakolik to utáhne sám. Jestli přenese tréninky z Košic do Vsetína. Např. Makara, přestože to je smečař špičkový a měl ve Břvích určitě slušné spoluhráče, výsledky jako s P. + M. P. neměl. Určitě nejsem sám, koho to zajímá.0

Odpovědět
.....03.02.2011

To je asi pravda, že je to na Slovensku nebavilo. Otázkou je, proč až po tolika letech šel pryč z Košic? Proč už nešel dříve. asi mu nikdo nenabídl pořádnej ranec.0

Odpovědět
Matuš03.02.2011

Není to o penězích poslední rozhovor z Patrikem kde se Patrik zmiňuje o Korsice a rodině vysvětluje celou otázku proč tak pozdě ?? to: ....nUYOA zase jeden závistivec co tomu nerozumí!0

Odpovědět
to Matuš:03.02.2011

nechápu proč hned závistivec. dlouho jsem tu nebyl. Ale chodí sem jen kokoti co pomlouvají a pak ta druhá skupina blbců, co na to reaguje negativně. To seš ty.0

Odpovědět
Persching203.02.2011

Pro Matuš :
mohl bys sem dát odkaz na ten rozhovor / rozhovory ?0

Odpovědět
Matuš03.02.2011

Potrefená husa nejvíc kejhá, jsem rád že jsi se našel v té první polovině :-))) myslím si že má reakce byla zcela v pořádku,protože tady a to nejsi sám se jen dočteš " peníze peníze peníze....." je to hnus !!! Proto taková reakce : .... to Persching2 odkazy nalezneš výše.0

Odpovědět
Anonym05.02.2011

Hned první zapas Modrice - Vsetín:) to bude rezba:)0

Odpovědět
žaba10.02.2011

Kurva a nevite, vy imbecilove, ze v dnesni dobe je vsechno za chechtaky??!!?? Proc si nekoupili Peruna-boha slovanskeho, Modrice!!! Nemate spravne bossy a chodite bosi!!!Cau

P.S.-S Perunem byste mozna Sacung dali......0

Odpovědět
Hans10.02.2011

na šacuňk modřice nepotřebovaly peruna, býval by stačil zdravý buben0

Odpovědět
Petr10.02.2011

Jak pise Hans, stacil by zdravej Petr a vyhralo by se. Ale po tolika titulech v rade je to jen dobre. Aspon bude v Modricich nova motivace a hlad po titulu. Co myslite, ze Vsetin s Perunem uhraje?:) Myslite, ze sam neco uhraje ?:) Proti dvojce Buben - Pelikan? Novosad singlu proti Bubnovi?:) Perun ve trojce s kym?:)0

Odpovědět
žaba11.02.2011

Od Vsetina se ale nic neceka narozdil od Modric. Vsetin muze jen mile prekvapit, vis, ty hlavo pomazana??!!??0

Odpovědět
tramtadada11.02.2011

vsetin muze prekvapit i nemile, kdyz sestoupi i celym tim slavnym perunem:)0

Odpovědět
mišelin11.02.2011

Nechte to na sezónu...Ta ukáže,jak na tom jsou.A nač ta ironie?Perun je ve světě nohejbalu svým způsobem slavný.Dokázal toho dost,na rozdíl od spousty kecalů.Ono je to ale jednodušší se vykecat,nejlépe jako anonym,než vlézt na plac a něco předvést...0

Odpovědět
Radek11.02.2011

Jak píše Mišelin je tady více zakomplexovaných ubožáku co nikdy nic nedokázali a anonymu ubohých než normálních lidí kteří to berou jak to je. je to ubohost jak tady urážejí a napadají Vsetín, žijí tam i obyčejní ve světě oblíbení Valaši narozdíl od nějakých Modřic kteří mají křiváka Bubniaka který utekl za více peněz zpátky skama se naplavil a pak odsoudili Vsetín že jsou tady jen křiváci!!!! Vsetín vám leží a dlouho ležet bude v žaludku nebot nikdo s Pepíčku a Modřičáku těžko překousne jak malé městečko muže mít uspěch.0

Odpovědět
Anonym11.02.2011

pepíky do toho netahej to je váš problém na moravě0

Odpovědět
Petr11.02.2011

Radku máš úplnou pravdu. Ve Vsetíně jsou tuneláři, podvodníci a křiváci. Uvidíme jak bude Patrik mluvit po sezóně. Jestli dostane všechny peníze v plné výši jak mu Zgarba nasliboval.0

Odpovědět
R.B.11.02.2011

NA VSETÍNĚ JE PLNO INVESTORŮ,PROTO SI 'TOHLE' MŮŽOU DOVOLIT.0

Odpovědět
Alexej7716.03.2011

Tisková zpráva NK CLIMAX Vsetín
Petr Bubniak se v dresu NK CLIMAX Vsetín neobjeví

NK CLIMAX Vsetín a Petr Bubniak informovali dne 14.1.2009 na tiskové konferenci veřejnost o tom, že sedminásobný mistr světa a Evropy a šestinásobný Český nohejbalista roku bude počínaje sezónou 2009 oblékat dres NK CLIMAX Vsetín, přičemž hráč se těší na „rozvinutí koncepční práce s trenérem Širockým.“

NK CLIMAX Vsetín obdržel elektronickou poštou dne 4.2. od sekretariátu Českého nohejbalového svazu toto sdělení:

„Dne 29.1.2009 bylo doporučeným dopisem oznámeno Petrem Bubniakem, že ruší přestup z 9.1.2009 doručený na ČNS e-mailem 20.1.2009 a doporučenou poštovní zásilkou 29.1.2009 z mateřského oddílu TJ Sokol SDS EXMOST Modřice do nového oddílu NK CLIMAX Vsetín.

Tím STK tento hráčem zrušený přestup (před termínem ukončení přestupního termínu 31.1.2009) nebude projednávat.“

O skutečných důvodech hráčova kroku lze jen spekulovat, NK CLIMAX Vsetín v této souvislosti konstatuje:

NK CLIMAX Vsetín přijal dohodu Petra Bubniaka a trenéra Širockého o přestupu hráče do Vsetína a zapracoval jeho příchod do koncepce. Akceptoval požadavek mateřského klubu TJ Sokol SDS Exmost Modřice na výši odstupného a v celém rozsahu je uhradil na udaný účet dne 26.1.2009, tedy pět dnů před ukončením přestupního termínu a nepřekročil žádný termín úhrady, který by byl modřickým klubem požadován.

Dne 12. ledna se NK CLIMAX Vsetín na oboustranně korektním jednání dohodl s Petrem Bubniakem na úplném textu vzájemné smlouvy, přičemž obě strany přijaly beze zbytku všechny vzájemné požadavky, rámcově předjednané na sklonku roku 2008. Učiněné ujednání nebylo klubem nikdy a nijak porušeno, naopak hráč nedocenil výhody řešení zřejmých změn na své straně dohodou, a porušil hned preambuli smlouvy: „Strany se dohodly, že Petr Bubniak přestoupí v termínu Leden 2009 do Klubu v souladu s předpisy Českého nohejbalového svazu, stane se hráčem na soupisce Klubu a setrvá v Klubu tři sezóny jako aktivní hráč.“

Ať už se více než na „rozvinutí koncepční práce s trenérem Širockým“ začal pět minut po dvanácté Petr Bubniak těšit na cokoli jiného, přeje mu NK CLIMAX Vsetín v jeho další kariéře co nejdelší udržení hráčských kvalit a hlavně výrazný osobnostní vzestup.0

Odpovědět
Radek16.03.2011

Skutečnou pravdu znají jen Bubniak a Zgarba. Nikdo třetí u toho posledního jednání nebyl. Bubniak tvrdí, že mu Zgarba předal smlouvu, kde byly jeho odměny a bonusy snížené proti původní domluvě. A proto prý to zrušil. Zgarba tvrdí, že to není pravda. Skutečnou pravdu se asi nikdy nedovíme:)0

Odpovědět
Hans16.03.2011

Koupili soutěž, koupili prvního žoldáka, možná koupí i elektrikáře z Korsiky, Ríšu a nějaké další Slováky. Pak budeme mít v extralize ryze slovenský tým ze Vsetína.:) Ze současného kádru převedou všechny do Vsetína B, protože nikdo z nich na extraligu nemá. A cesta z Varů do Vsetína tj. celodenní výlet.:(0

Odpovědět
Petr16.03.2011

ozvalo se další stupidní pako z varů....0

Odpovědět
Radek19.03.2011

Koukám, že Zgarba před startem extraligy zase obnovil válku dost nechutným způsobem. Já jen nechápu různé Bubniakovi "spoluhráče" a "rádobykamarády" z Varů, Čakovic, Šacungu, že ho nikdo nepodpoří a na nějakej stupidní turnaj jedou.

"V minulých letech byla široce diskutovanou záležitostí účast či neúčast zástupců týmů Modřic. Modřický klub se při zmaření sjednaného přestupu jednoho z hráčů projevil jako zoufale neseriozní partner, který nás poškodil obchodně i mediálně, proto nemáme nejmenší důvod prostřednictvím námi pracně uspořádané akce zajišťovat televizní reklamu jeho sponzorům. Na druhou stranu samotní hráči Modřic s námi mají většinou dobré vztahy, někteří i část své hráčské minulosti, a nám není příjemné upírat jim kvůli neserióznosti jejich kolegy a šéfa možnost účasti na žádném turnaji, který pořádáme. Vloni jsme proto hráče Modřic do turnaje přizvali za vzájemně dohodnuté podmínky, že nebudou hrát v dresech s reklamami modřických sponzorů. Dohodu hráči nedodrželi s vysvětlením, že tak učinili po intervenci vedení. Na to je jedinou logickou reakcí nepřijetí žádné modřické trojky do turnaje do doby, než některý ze dvou hlavních modřických protagonistů „přestupové kauzy“ nepřizná, že od přestupu bylo ustoupeno jednoznačně z důvodu na jejich straně, a nebo dokud se nezmění v Modřicích vedení. Vzhledem k tomu, že takový projev chlapáctví se už z biologických důvodů od žádného z obou dotčených patrně nedá očekávat, rozhodli jsme se svěřit možnost účasti přímo do rukou hráčů samotných: pokud se jedna nebo dvě modřické trojky do letošního turnaje přihlásí s tím, že nebudou hrát v dresech se jmény či logy modřických sponzorů, pořadatel je do turnaje rád přijme s postavením, které vyplývá z propozic turnaje. Všichni uvidíme, zda případní modřičtí účastníci podmínku dodrží.

Letošní AUSTIN CUP je desátý, jubilejní. Snažíme se ho připravit tak, aby byl příjemným nohejbalovým zážitkem a aby se zapsal do paměti jako výkladní skříň dvoudopadového nohejbalu. Značný zájem zahraničních týmů o účast je k tomu dobrým východiskem.

Vsetín, 17.3.2011
Vít Zgarba0

Odpovědět
Student19.03.2011

Pane jo. To je síla, co se děje ve Vsetíně. P. Zgarbo to nemůžete myslet vážně? Vaše venkovský manýry dokážou pěkně nohejbal, který už je dost dole ještě sundat na úplný dno. Nemůžu chápat, že se nad to co se stalo nepovznesete. Já to co předvádíte bych pochopil jako snahu vyzkoušet si, co kvůili pár šlupkám jsou schopní hráči udělat. To je teda sprosťárna. Nedivil bych se kdyby svaz na váš termín udělal další turnaj Czech Open nebo soustředění repre. Hulvátsvím si o to koledujete. Napoleon si stejně jako vy bral vysoký klobouk. Můžete si podat ruce.0

Odpovědět
Jirka19.03.2011

Napoleon vyhlásil modřIcim valku.:) a ještě vzkázal, ze ceska špička udělá pro těch 100 000 Kč do jim zgarba na turnaji rozda všechno. Jak poslusne, bezpaterni ovce.0

Odpovědět
pablo escobar19.03.2011

je to hnus co ten zgarba predvadi. nula jedna0

Odpovědět
napoleon20.03.2011

A co jsi predvedl ty debilku?0

Odpovědět
honza21.03.2011

A všichni zase drží hubu a krok jak stádo poslušné. A teď si Vás Vsetín koupí všechny!0

Odpovědět
péťa21.03.2011

Kolik modricaku bude hrát na Austinu?:)0

Odpovědět
?22.03.2011

vsichni, pro penize si nechaji i srat na hlavu0

Odpovědět