Futnet zase v ČR
http://unifut.net/news.php?d=61
Nedávno bylo vítej Kanado! Nyní je sbohem Kanado:-)0
Reakce
Může někdo povolaný seznámit nohejbalovou veřejnost s tím, kde a kdy se uskuteční mezinárodní akce ve FutNetu. Existuje vůbec nějaký strategický plán na několik let dopředu alespoň takových akcí jako ME, MS, SP atd.,nebo se to vymyslí až když někdo zjistí, že na to nemá /viz.Kanada-zápis VV ČNS/.0
World Cup se uskuteční 28.-30.listopadu 2014 v Brandýse nad Labem. Bude se jednat o pilotní formu turnaje, kdy každý nároďák bude muset mít k dispozici nejméně 4 hráče. Zápas vyhraje tým, který jako první získá 3 body. Sled zápasů je následující - singl -dvojky-trojky...(dvojky - singl). Znamená to, že první půjde na plac dejme tomu Karel Hron. Když vyhraje on i následná dvojice, tak trojka může rozhodnout (stav zápasu 3-0), kdyby trojka prohrála, tak bude stav 2-1 a na řadu přijde zápas dvojic, kdyby se dvojka prohrála, tak bude stav 2-2. O vítězi by pak rozhodl singl.
Vypadá to celkem zajímavě. Po turnaji se rozhodne o tom, jak bude formát MS ve futnetu vypadat dále. Pracuje se i s varianotu, že by se konalo MS v jednotlivých disciplnách. Pokud správně rozumím vyjádření Zuzany Viňanské, tak se pracuje s variantou, že by se konalo MS "Národů" (2014) a o dva roky později MS v "disciplínách (2016) ... MS "Národů" (2018)....MS v disciplínách (2020).0
Na to, že 4 roky existují tedy žádná jasná vize. Kde je strategický plán do roku 2016 co stvořil Pastor?0
Dane, já vizi vidím, vidím i dobrou práci ve prospěch futnetu, ostatně za necelé dva měsíce budeš moci sám shlédnout, co je výsledkem 4 leté práce.
To, že Pastor či Kanaďané přecenili vlastní síly není problémem UNIFu, proto je možná trochu zbytečné vyvolávat z futnetového propadliště dějin "starší" koncepce. Naopak je třeba ocenit příchod Asijské země, která byla loni jakousi perlou šampionátu. Francouzi, Maďaři, Švýcaři se loni prezentovali dobrou hrou, kdy potrápili největší favority, věřím, že budou zas o kousek lepší než loni. Já nevím jak ty, ale já se hodně těším.0
dopadlo to jako tradicne. turci, kanadane a další se zavazali k poradani sampionatu a pak to odrekli. a nastupuji obetave ovce z ceske republiky a zase to usporadaji.kde jsou ti slovaci co hrali v brne za kanadu? proc slovensti vyzirkovane neporadaji nahradni sampionat když mají ke kanade tak blizko?0
Pokud vidíš pokrok, tak sundej růžové brýle. Po více než 20-ti létech je to stále stejná bída. Jak dlouho se ještě bude pracovat ve prospěch futnetu na úkor nohejbalu? Tu „perlu“měli využít jinak, ale buď na to nemají, nebo nechtějí. Tvůj optimismus je fajn, ale nemyslím, že je na místě. Kdo ví, od kdy je těch několik lidí z Toronta členy UNIFu a jsi přesvědčen, že v Kanadě existuje nějaký organizovaný futnetový svaz? Kdo vymyslel MS v Kanadě? Nejspíš to bylo dojednáno na zájezdu, který který byl recipročně vrácen komickým slovensko-kanadským startem na „MS družstev“ v Modřicích a tréninkovým pobytem dívek v Nymburce. Jak mohou pověřit tyto nezkušené, řekněme nadšence, zorganizovat MS ve sportu, který v Kanadě nikdo nezná? Od vedení UNIF nezodpovědné. Nejspíš by to tam organizovali prezident se sekretářkou sami – konečně nebylo by to nic nového! A když to takto dopadne, potom se hledá náhradník. Vlajek členů UNIF sice vyvěšeno dost, ale bude to, ….? Chybí nejenom sportovní úroveň, ale i koncepce. Cirkus FutNet jede dál. Mimochodem, na NM jsem četl, že FIFTA teď pořádá MS a účastní se i členské země UNIF…..podle stejně blbých pravidel. Bohužel.0
Rozdíl mezi UNIF a FIFTA je v kvalitě diametrální, nejen co se týče hráčů, ale i celkové prezentace. Reprezentace Švýcarů či Maďarů (které vystupují na akcích FIFTA i UNIF) se kvalitativně i personálně liší viz videa níže. Můžete porovnat sám, jak vypadá práce za 35let existence FIFTA
a práce UNIF za 4 roky. Ten pokrok je evidentní.
MS 2012 pod hlavickou FIFTA (finále Rumunsko-Maďarsko)
https://www.youtube.com/watch?v=AZrtItqkWAk
MS 2012 pod hlavickou UNIF
https://www.youtube.com/watch?v=HUlYPiQ0oCU0
Vyjadřuješ se pouze k poslední větě, ale ani tady nemáš pravdu. Úroveň tato hra má jenom tehdy, když ji hrají ti, kteří to zvládají, tj. ČR /a to zde futnet nehrají/ a SR /žijí z toho, co se naučili v nohejbalu/ a je jedno, jestli pod hlavičkou UNIF, EFTA či FIFTA. A co se týká organizace a atmosféry, tak samozřejmě u nás na 1 – všude jinde bez diváků, bez televize, bez zájmu médií. Proč asi? Kdo chce vidět-vidí, kdo nechce a s futnetem, jeho rozvojem, úrovní i řízením je spokojen, tak nic proti tomu. Co člověk, to názor. Tak pléduj za to, ať už se hraje futnet i u nás. Diváci i hráči budou nepochybně jásat ..… Odpovídat netřeba. Díky.0
Tak jestli na tohle se dá koukat??? doufám, že to nikdy nedojde k tomu, že by se u nás Extraliga hrála na 1 dopad :-)
https://www.youtube.com/watch?v=cZ5Q6vs-AxI0
At uz hlavne zádný bafunar nevyklada jak ten futnet svět hraje moc dobře. Naposledy v Brně slovenští dorostenci uhrali druhe místo. A ukázali herní bídu světa.0
Jen k té úrovni. Myslím, že kromě nás a Slováků už to hrají opravdu slušně i Maďaři,Francouzi,Švýcaři a Rumuni.Hodně nahoře se bude pohybovat Korea pokud budou nadále jezdit. Ta poslední ukázka tu, jde hodně do extrému. Jinak neříkám, že je dobré nebo špatné hrát futnet. Mě osobně na reprezentační úrovni nevadí. A myslím, že u nás je spousta hráčů co by to technicky zvládli.0
madari to uz hraji desitky let a v brne je vyprasili dorostenci kosic s sestnactiletym hracem. nelzeme si pod vousy uroven ve svete stoji za hovno krome padiscipliny singlu. spis nechapu ze nikomu nevadi ze my cesi troubove zase budeme poradat turnaj za zemi která se na to vybodla. kdyby klenik místo tehle opicarny radsi jezdil po skolach a shanel mladez. a tam vrazel ty peníze co zase prozerou darmozrouti na futnetu.0
Ale reprezentace má slušnou úroveň, klubová už tolik ne. Jinak souhlas.0
v brne hralo za sve kluby spousta zahranicnich reprezentu tomasi.0
To úroveň nemělo to je pravda. Ale když se podívám na MS 2012 tak tam to hrají dost slušně.Už trápili favor0
už to hrají dost slušně...?? Ale když přijedou ma MS,ME SP tak to jsou prestižní soutěže, kdy reprezentují zemi. Skutečně reprezentují? Věc názoru.Tady se to nehraje. O pořádném trénování ani v extralize se nedá mluvit a přesto jsme nejlepší. Jak je to možné? Z čeho mají vyrůst ti borci v Kanadě, Rakousku, Kostarice atd. seřaďte si členské země UNIF a zamyslete se jak asi trénují tuhle obtížnou hru? Jaké mohou mít základy. Jaké vlastně hrají soutěže? Kolik vůbec mají hráčů – 10? 20? Více? Já to nevím, ale proč už nás dávno neporážejí? Kolik medailí si pověsili na krk ve dvojkách, trojkách borci Švýcarska, Francie, kteří aktivně prohlasovali 1 dopad? Velká 0!0
nedá se na to koukat(0
chápu správně, že se v ČR tento sport ani nehraje?
Díky za odpověď.0
Chápeš to správně, je to nezaživné jak pro hráče, tak pro diváky, to co dělalo nohejbal nonejbalem, byli krásné výměny, po krásných smečích či technických uderech. Ted už je to na MS jen o tom, dostat míč přes sít a pak většinou přijde chyba soupeře, který si to kvalitně nepřijme. Nekoukatelné, škoda, zlatý dvoudopadový nohejbal.0
Lado, jaké máte na mysli hráče, kteří považují futnet za nezáživný? Reprezentanty? Extraligové hráče, ligové nebo ty z okresu? Mě by docela zajímal názor současných nohejbalistů, asi nejvíce těch extra/ligových, ti jsou podle mě nejblíž k tomu se tuto hru naučit, aby vypadala k světu.0
Aby ta hra vypadala k SVĚTU, tak jí vlastně ani trenovat nemusí, pač průměrný druholigový hráč ji zvládne jako 3/4 světových hráčů..o extraligových a prvoligových ani nemluvě :-)0
Míro, to je odvážné tvrzení. Přinejmenším v disciplíně jednotlivců bych Vám oponoval, tam si dokonce myslím, že i ti nejlepší z nejlepších (Hron, Mrak, Klapka, Vít) by se dostali do problémů v konfrontaci řekněme např. se Švýcarem, Rumunem, Maďarem či Francouzem. Očekávám, že mistrovství za měsíc přinese několik dílčích překvapivých výsledků, a to nejen v singlu.0
Ok,uznávám singl. Ale kdyby se udělal výběr z 2. ligy, tak by skončil ve dvojkách a trojkách 3. max 4. . A to je lepší než 3/4 světa...0
Jak se tu hru mají naučit, když ji nehrají? Proč asi? Svět ji hraje 20 roků a výsledek?0
To máš pravdu. Korejci hráli v průměrných Holubicích dva přáteláky. Na dva dopady Holubice vyhráli, na jeden těsně prohráli. A to ti kluci na jeden nehrají. Výběr druhé ligy by na MS prohrál kromě singlu jen se Slováky.0
Uvědom si, že Korejci se seznámili s nohejbalem v r.2012 na MS.0
Korejci také doma hrají nějaký vícedopadový sport a proto jsou adaptabilnější. Ale co ti ostatní "borci", co to kopou čtvrt století na jeden a umí stále kulový!0
Přihlaste mi na ten futnet Tukanky. Padelek, Maška, Andrys. Díky.0