prispevek

Anonym22.11.2010

je velká škoda, že sem nikdo nenapíše, že právě na ČT4Sport proběhla beseda o nohejbalu... Asi diváci z řad nohejbalistů jsou ´nepotřební´0

Reakce

53 příspěvků · poslední 30.11.
Miloslav Šnídl22.11.2010

Velká škoda, že sem zase jako první rypák píše anonym.

K besedě před chvílí proběhlé na ČT4 mohu za sebe říci, že jsem byl skvělým, ba přímo profesionálním vystoupením našich nohejbalových zástupců velmi mile překvapen. Kluci byli dobře připravení a výstup byl opravdu na jedničku. Skvělý začátek nové éry.0

Odpovědět
TL22.11.2010

Na webu CNS je to avizovane..0

Odpovědět
P. Kosek22.11.2010

Přiznávám, že v článku s názvem "Světový pohár v Nymburce" jsem přehlédl pozvánku k besedě o nohejbalu.0

Odpovědět
Anonym22.11.2010

hele já myslim taky Miťko, že to, že jsem já jako anonym upozornil první je ta největší chyba!!

Tady má být týden předem napsáno že něco s nohejbalem pujde v televizi.

Jinak s Vámi souhlasim, bylo to určitě profi pojaté...jenže na co je profi pojetí, když ho nikdo nevidí...sorry, muj názor0

Odpovědět
: - )23.11.2010

Čtvrtek, 18.listopad 2010
UNIF Světový pohár v Nymburce 3.-4.12.2010. Vstupenky již v prodeji.
Zveřejněno na webu ČNS 18.11.2010

Sledujte ČT4 SPORT v pondělí 22.11.2010 od 18:40 hod. "Téma pro hosty Petra Kubáska" - K.Kleník o mezinárodním nohejbalovém hnutí.0

Odpovědět
Brčko František23.11.2010

Dobrý den.

Pan Šnýdl byl překvapen skvělým,profesionálním vystoupením našich nohejbalových zástupců - na besedě v TV.

Já byl zase překvapen - ale opravdu - tím, co se jim podařilo vyjednat na důležitém zasedání UNIF ve věci pravidel.

Tak nebudou anténky!Skoro jako "Tak zabili nám Ferdinanda".
Škoda,protože my jsme na ně byli přece tak zvyklí.
Naše velká porážka...
Nebudou 2 dopady, ale jeden!
Výborně, protože my to přece hrajeme na jeden, že?

Velké vítězství země, kde tento sport tak trochu hraje jenom několik tisícovek hráčů, nad nohejbalovými velikány jako Švýcarsko a Francie, kteří rok co rok válcují své soupeře /teda některé/ a získávají medaile/teď ale nevím, zda kovové/.

Opravdu skvělý začátek nové éry.
Sorry, ale připadám si jako v americké pohádce na sny.
Teď už jsem jenom zvědav, co a jak se bude hrát v Česku.0

Odpovědět
na závěr23.11.2010

A co počítání do 11 s rozdílem 2 - to je také moc rozumné.

Za předpokladu, že se i naše soutěž/e/ přizpůsobí mezinárodním pravidlům /neumím si představit,že ne/,tak to je paráda, protože některá utkání trvala jenom "krátce" i přes 4 hodiny, tak tímto počítáním se to prodlouží a hráči, ale hlavně stovky diváků na hřištích a tisíce u obrazovek si to alespoň užijí! Škoda, že to je omezeno patnáctkou...

No a krátké hřiště u dvojic - to je přece také naše zaběhnutá specialita.....
Shrnuto, podtrženo už zbývá jenom brát podání "volejově"
a je to snad všechno. Prostě nohejbal se vyvíjí/jak kde/
a pravidla se přizpůsobují - někde jsem to četl, tak to tak asi bude.

Při naší tréninkové píli a morálce se to zvládne jako nic. No a ti zahraniční, kteří ještě nezačali,ale už se chystají,protože to viděli na exhibici v Ženevě a líbilo se, tak ti to zvládnou za pár/desítek/let a do té doby to budeme hrát ve čtyřech - pokud se nepřidruží ti, kteří to už dnes taky trochu umí - byť jenom na bronz, a to hlavně proto,

že řadu let hráli na dva dopady.

Asi bych tuto alegorii nepsal, kdyby se naši delegáti skutečně připravili a dohodli se se Slováky na společném, jasném postupu. Jsme nepoučitelní??

Br Fr0

Odpovědět
A.Stehlík23.11.2010

Vážení, jen na okraj, nemůžeme asi spoluzakládat novou mezinárodní organizaci a nadiktovat tam rovnou naše pravidla. To prostě nejde. Mám takový pocit že tohle už se jednou stalo s Fiftou (tenkrát ještě s Iftou). Bude to mravenčí práce a možná nikdy nevdosáhneme úspěchu. Hlavní je myslím teď aby se nekonaly takové excesy že se měnila pravidla během mistrovství a porušovala odhlasovaná platná ustanovení. Ostatní bude záležet na diplomacii a také samozřejmě na celkové kvalitě a prodejnosti nohejbalu. Já osobně věřím že za zkoušku to stojí.0

Odpovědět
Anonym24.11.2010

no důležitý také je že už není pravda že to na ta nová pravidla vůbec hrát nechceme. Ve zmíněném pořadu se zástupci našeho nohejbalu vyjma P. Kleníka který téma obcházel protože respektoval názor valné hromady "většiny" vyjádřili diskutující že bychom měli hrát i doma na jeden dopad atd.

Takže i tady opět dokola. Zase nám někdo podsouvá jak je co lepší ale zase jen pusou. Tak nám konečně dokažte tu větší atraktivitu atd.0

Odpovědět
Anonym24.11.2010

Antoníne Stehlíku, jsem přesvědčen, že právě díky prosazení "našich", alespoň dvoudopadových pravidel v IFTA na cca 10 let, se to několik zemí NAUČILO!

Jednodopadovou hru, se dnešní "neználci" mohou naučit jenom tzv.systémem "Košice" - tj.

-vytipovat a vybrat jedince,kteří mají předpoklady, chuť
a ctižádost trénovat i reprezentovat
-dovést je do jednoho oddílu

-tam poctivě a pravidlelně, pod odborným vedením, podle vypracované metodiky a tréninkového plánu trénovat

-vybírají a trénují je ti, kteří to sami hráli, mají zkušenosti a vzdělání a to nejenom tělovýchovného směru, ale i zdravovědu, pedagogiku a hlavně psychologii, protože není snadné trénovat dlouhodobě a pravidlelně v jednom

oddílu/ponorka/
-prostě systematická práce kompletně erudovaných odborníků

Tak pokud to budou dělat takhle,tak nás doženou docela brzy, ale kdo to takhle bude a hlavně může dělat???

Naučit se to u vícedopadové hry je zcela jistě jednodušší!
Je snad nekoukatelné, co dnes hrajeme? Když se to umí, je to krásný sport.
Nekoukatelné bude to, co příjde v podání některých......0

Odpovědět
Miloslav Šnídl24.11.2010

Pro FrBr : Je dobré, když někdo umí slespoň trochu rozlišovat od sebe rozdílné věci.

Napsal jsem zcela jasně, že jsem byl překvapen vystoupením našich zástupců na televizní obrazovce a za tím si stojím.

Mluvili k věci, čistě a přirozeně.
Nikde jsem se nezmiňoval o obsahu, pravidlech a podobně.

Pokud chcete mluvit o problematice počtu dopadů, je potřeba si nejprve uvědomit, že naše vedení obhajuje dva dopady už jen z důvodu tlaku základny nohejbalu v ČR.

Naše špička a naše vedení už však nemají o hájení dvou dopadů zájem a sami se k jednodopadovému nohejbalu přiklánějí.

Tak že to sice vypadá, jako že jsme ti chudáci, co proti tomu nic nezmůžou, ve skutečnosti jsme ale rádi, že musíme ustoupit většině, protože už to sami ani nechceme.

Je třeba si nalít čistého vína a přestat se oblbovat.
Bez toho se nikdy nepohneme dál.

Pokud se u nás zavede jistý model zimního poháru na jeden dopad, do dvou let je to v extralize a bude to padat postupně dál, kdy ambiciózní trenéři mládeže budou už své děti tepat jedním dopadem, aniž by zvládali slušně techniku z míčem.

Holt pokrok je pokrok.

Vcelku by mě nevadilo, kdyby se konečně něco na pevno dohodlo, všude se vše sjednotilo a začalo makat, jako je to obvyklé v ostatních sportech, i kdyby to nebylo zrovna podle mého gusta.

Vadí mi ale to, že o budoucnosti, zásadních krocích a změnách v nohejbalu není naše vedení schopené (a nebo spíš nechce) nechat vypracovat odbornou analízu s dlouhodobou koncepcí u sportovně vzdělaných odborníků, kterými bohužel svaz sám nedisponuje.

A tak o naší budoucnosti rozhodují truhláři, řidiči a bůhví kdo ještě, (čímž nechci nikoho urazit)jenom né fundovaní odborníci, vzdělaní na sportovních universitách.

Za druhé je ještě velmi důležité upozornit na to, že kdyby na VH delegáti pověřili Kamila Kleníka pouze jedinou možností prosazování dvou dopadů, musel by je obhajovat i za cenu, že by jsme v nové organizaci, kterou jsme sami vymysleli nakonec nebyli a nebo se nám třeba ostatní podřídili. Delegáti však na žádost Kleníka pověřili náš vyjednávací tým pouze doporučením dvoudopadového nohejbalu.

Takže každý, jak jistě víte, máte někoho, kdo za vás hlasoval a toho se ptejte, proč nehlasoval pro jedinou možnost dvou dopadů do budoucna, při vstupu do nové organizace.

Já vám garantuji FrBr, že kdyby všichni delegáti řekli jednoznačně pouze na dva, muselo by se s tím náše vedení vyrovnat a zrovna tak s tím pracovat.

A jak hlasoval FrBr???

To vše však nemění nic na mém názoru, že vystoupení v TV bylo takové, jaké jsem popsal.0

Odpovědět
BrFr24.11.2010

Pokud delegáti KNSK, kteří zastupují/alespoň podle mě/základnu, dali pouze DOPORUČENÍ,resp.VŠEOBECNÝ MANDÁT?? /snad se někdo z nich ozve/, tak to pro naše vedení bylo na jednání o pravidlech opravdu velmi,ale velmi jednoduché.

B.Pilbauer vystoupil/dle zápisu VH/dobře, ale bohužel to nedotáhl.Přistoupit na termín všeobecný mandát je hrůza!

A naše špička? Pokud tedy hlasovali zástupci extraligy /dle zápisu to bylo jednomyslné/,jak hlasovali, znamená to, že souhlasí s jedním dopadem. Jsem zvědav jak, kdo a kdy bude hrát extraligu na jeden.To bude teprve pokoukáníčko.

Hodně zdaru!0

Odpovědět
lada24.11.2010

Mně se celkem beseda líbila. Všichni hosté odpovídali dobře a věcně. Ohledně pravidel chápu, že se nedá prosadit už systém 2 dopadový na světové scéně, takže bych to jim nezazlíval.

Ale je důležité aby nejpozději od roku 2012 by se měla hrát extraliga podel světových pravidel. I třeba kdyby to znamenalo, nesouhlas několik aklubu z extraligy a tím snížení pčtu účastníku v naší nejvyšší soutěži.

Jinak nechápu vedení nohejbalové svazu. Musí si vybrat zda chtějí aby něco znamenal český nohejbal ve světě nebo se spokojí jen s tím, že bude větší základna lidí u nás a budeme si hrát nohejbal pouze na našim písečku podle našich pravidel.0

Odpovědět
BrFr24.11.2010

Nechápu,když někdo chápe,že se nedá prosadit 2 dopadový
systém na SVĚTOVÉ scéně!
Mohu se zeptat, kdo představuje dnes tu světovou scénu?0

Odpovědět
KRAKEN24.11.2010
  1. listopadu 2010

06:40
ČT 4 Sport Téma pro hosty Petra Kubáska
… Český a světový nohejbal na rozcestí… . Téma pro hosty Petra Kubáska

  1. listopadu 2010

04:20
ČT 4 Sport Téma pro hosty Petra Kubáska
… Český a světový nohejbal na rozcestí… . Téma pro hosty Petra Kubáska

  1. prosince 2010

22:30
ČT 4 Sport Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko
… Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko… .

  1. prosince 2010

12:35
ČT 4 Sport Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko
… Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko… .

  1. prosince 2010

01:00
ČT 4 Sport Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko
… Světový pohár v nohejbalu družstev 2010 Česko…0

Odpovědět
lada25.11.2010

to BrFr: Světovou scénu pro mně představjí tými SLovensko, Česko, Svýcarsko a Francie. A zhlediska tomu, že jsme si nedokázali prosadit 2 dopadový systém v době , kdy se nohebal v Evropě rozvijel a my jsme byli opravdovou velmocí číslo jedna, tak teď je to z mého pohledu bez předmětný. Je už hodně pozdě měnit něco, co několik let funguje jinak, když vlastně jsme jako jediná zemně pro 2 dopadový systém. A myslím si, pokud je nějaké hlasování, tak Česká repubilika má pouze jeden hlas. Takže nemůžeš to změnit, i kdyby se naše představenstvo sanžilo jak chtělo. Teď už je pozdě. Mižná šlo něco pořdáného dělat a pořádně protestovat před 5 lety. Teď už ne.0

Odpovědět
Anonym25.11.2010

Ano. Dejme tomu,že to je dnešní výkvět Evropy - i když neúplný, protože tam chybí výkonnostně lepší.

Ale kde je svět?0

Odpovědět
lada25.11.2010

Svět - nezná nohebal tak jak my. Mají podobné sporty. I když třeba v USa se nohejbal díky lidem , který pochází ze střední evropy, se ryche rozvijí. Třeba v Brazilii se hraje podobná hra na plážích uplně bez dopadu s jinými rozměrami hřiště a výši sítě. A o Asii ani nemluvím (sand všichni jsme viděli nějaká videa z jejich hry), pokud některé Asijské země vstoupi do nově vznilé asociace a budou se tomuto sportu věnovat, tak Evropu doženou a myslím i předhoní hodně brzy. Ale myslím si, že zrovna prosadit v Asii to bude těžký. ten jejich sport je tma hodně populární a nemají potřebu něco měnit, mají svá místrovstí Asie atd....Ale Jižní Amerika tam je jiná situace, tam si myslím, že se tento sport prosaadí daleko rychleji, protože ten jejich sport na pláži nená tak po celém kontinentu rozvijen, proto nozhejbal podle pravidel co známe v Evropě brzy podlě mně najde nadšení v Americe jak v Jižní tak Severní. Ale je to věc názoru, tohel je můj.0

Odpovědět
Anonym25.11.2010

Neboj, lado, vydrž, oni frantíci mají taky pláže a za chvíli příjdou s návrhem hrát to bez dopadu na písku. Švýcarům se to bude líbit, Slovákům to bude jedno/ti to budou hrát třeba pod vodou/ a naše představenstvo si nechá schválit od VH tzv. všeobecný mandát. Katalánec to svolá, odhlasuje se to a budeme světoví!

Potom snad i nohejbal/nebo jak se tomu bude říkat/,bude konečně zařazen v Česku mezi sporty a bude se o něm více vědět.

Zatím, když si otevřeš na webu Klub sportovních novinářů

a klikneš na databázi redakcí, tak tam nejenom nenajdeš NOHECMAGAZÍN, ale když otevřeš databázi členů, tak tam mezi sporty nenajdeš ani NOHEJBAL!!

Kdyby se tohleto představenstvo, jak tomu hezky říkáš, podepsalo pod výzvu lékařů, asi by se - ale nic.....0

Odpovědět
Miloslav Šnídl25.11.2010

Nejsmutnější na všem je, že se vždy, po nějakém kroku, který řeší něco v počtu dopadů, strhne vlna kritiky a za pár dní jako vždy upadne vše v zapomnění.

Přistupující akt k nové mezinárodní organizaci je dle mého názoru jednou z nejdůležitějších nohejbalových událostí nejen tohoto roku, ale minimálně desetiletí. Tomu však zcela neodpovídá počet delegátů, kteří se zúčastnili VH, na které se o tom hlasovalo, včetně toho, jestli budou naši zástupci prosazovat pouze jednu jedinou možnou herní variantu, dva dopady. Těžko potom brečet nad rozlitým mlékem, když jediné co pro to většina dokáže, je anonymně diskutovat na zetkách, i když jsou to příspěvky sebelepší. Když si k tomu ještě představíme to, že i ty anonymové jsou prostě ti lepší z nohejbalu, protože se o to narozdíl od většiny vůbec zajímají, těžko si dělat nějaké iluze o tom, že se dokáže něco změnit k lepšímu, nebo třeba jen k zájmům většiny. Vždyť ta většina si neumí ani říci, co vlastně chce. Potom je třeba se ptát, jestli je to většina, nebo jenom pár rýpalů.

Jelikož nikdo žádný, alespoň trochu solidní průzkum nikdy neudělal, a většina není ani tak disciplinovaná, aby se dostavila na jednání i o těch nejdůležitějších věcech, těžko potom na někoho svádět nějakou vinu.

Z mého hlediska i když jsem byl vždy proti jednodopadovému nohejbalu mohu říci, že hlasování na VH probíhalo naprosto svobodně, nikdo nebyl do ničeho tlačen a lidé odhlasovali to, co odhlasovali. Podoba mandátu se ale sestavovala na místě a kdyby byla přítomna na VH ta pomyslná většina všech, co to tedy vlastně nechtějí, odhlasovali by si text, v němž by stálo, že Češi budou prosazovat pouze dva dopady ve všech soutěžích a jinak do toho nejdou. A přesně tak by to dopadlo i ve chvíli, kdyby se někomu chtělo hrát za pár let bez dopadu, jak tady už někdo napsal.0

Odpovědět
lada25.11.2010

to HoVJD: Nějak si děláš ze měn srandu, tak dělej mně je to jedno. Ale nevidím v tom problém, aby extraliga hrála podle ificiálních pravidel, tak jak se bude hrát ve světě. A v ostatních soutěží, tak jak doposud. Ale pokud chceme být nadále konkurečně schopní na světových a evropských mistgrovství, tak se musí extraliga podřídit k tomu.

zdar, dobře jsem si pokecal, ale už nereaguji. Sportu zdar0

Odpovědět
A.Stehlík25.11.2010

Mílo, to jsi napsal dobře. Prostě když chci vařit nějaké jídlo podle mého receptu tak musím být v kuchyni... jinak u stolu musím sníst co uvařil někdo jiný.0

Odpovědět
To Stehlík25.11.2010

A proto ten nohejbal je tam, kde je.Ani ve snu by mě nenapadlo, že se necháme takhle "přejet"!Konečně-jaký odpor,když nemusím!

Mezi sporty v ČR nechybí jen nohejbal, který si chválíme jako "náš" český sport, ale ani kolová, národní házená a.. gorodky,

takže to není zase tak špatný.
Přeji dobrou chuť.

A pro ladu JIJIT - nedělám, to, co se "podařilo" tomuhle představenstvu je totiž docela tragikomedie, tak to takhle,

prosím, ber.0

Odpovědět
A.Stehlík25.11.2010

Víš proč je nohejbal tam kde je? Protože na něj vy anonymové stále plivete. Jednou nadáváte je to pivní sport, podruhé ho ovládá mafie, potřetí s ním manipulují ligové oddíly, ale nejvíc mu škodíte vy s vašimi ukvapenými a nesoudnými závěry. Všimni si že na něj nehází špínu většinou nikdo kdo je reálná nebo alespoň podepsaná osoba. Kdysi jsem bral anonymy jako docela důležitý prvek diskusí, protože někdy se stane že má někdo něco na srdci a je to třeba trochu agresívní ale co se děje poslední dobou to už fakt nemá obdoby.0

Odpovědět
to NIHYI25.11.2010

A kde je? To je to s ním opravdu tak špatné? A pokud to připouštíš, tak to bude,jak trefně píšeš,v kuchařích,nikoli v anonymech.

Přesto se za všechny ty škaredé anonymy a hlavně za sebe omlouvám. Ono je někdy lepší psát jako anonym, nebo pod pseudonymem, protože reakce bývají mnohdy od mnohých škaredé.

Myslím, že jsem nikoho neurážel,nejmenoval a pokud se můj jazyk a způsob psaní nelíbí, tak je mi líto.

Nohejbal je jeden z mých oblíbených sportů a vždy jsem se snažil,aby byl někde jinde, než se nachází. Marně - asi jsem toho udělal málo a blbě, ale to se tak někdy stává. To, že si myslím, že současně nastoupená cesta není to pravé ořechové,snad není hřích. Ale když holt většina chce hrát to, co už vlasně není nohejbal,a má to požehnané VH, tak proti gustu, žádný dišputát-říká se.

A na ukvapené a nesoudné závěry je, myslím, ještě čas....

Brčko František, jsem z Česka a můj oblíbený úder je bekend/jenoruč/ po lajně....dívám se na krásný tenis, taky se to hraje přes síť, ale na rozdíl od nohejbalu to hrají všechny kategorie stejně - od žáků, přes ženy až po veterány..ale to jenom tak na okraj. On nohejbal je přece tak trochu specifikum, že? Pardon, už zase rejpeš, Brčko!

No nic. Zdarec a klídek.0

Odpovědět
A.Stehlík26.11.2010

Zkus si přečíst více příspěvků a hlavně když se o něčem závažném jedná. Je to přímo rej anonymů kteří se sestydí nadávat a urážet. Vsaď se že kdyby výsledek hlasování Valné hromady byl ten, že neustoupíme od dvou dopadů našlo by se opět velké množství anonymů kteří by to s gustem a určitě i neomaleně zkritizovali. Myslím že už krok dopředu je to, že na dva dopady budou hrát ženy a junioři. Nemůžeme se stejné chyby dopustit znovu. Nemůžeme někomu něco přikazovat. Musíme je přesvědčovat a to hlavně svojí hrou, sportovními úspěchy a propagaci. Musíme doufat, že jim dojde, že pokud budou začínat s jedním dopadem nikdy se nenaučí dobře zakončovat, že samozřejmě vlivem obtížnosti nikdy nebudou mít početnou členskou základnu a síť dlouhodobých soutěží. Prostě to bude cesta na dlouhou trať. Kdo chce ten to nakonec pochopí a my mu musíme nenápadně napovídat. :-))0

Odpovědět
Anonym26.11.2010

Ve Fifte jsme nenapadne napovidali asi 20 let:)0

Odpovědět
A.Stehlík26.11.2010

No já to slyšel jinak... ale nebyl jsem u toho.0

Odpovědět
Anonym26.11.2010

Nebylo nohejbalu lepe na osadách? Na tři dopady, hra kamarádů pro radost, kratasi, preslapky, ulivky, pivko hned u kurtu, jen symbolicke dárkové ceny.0

Odpovědět
?27.11.2010

Přečetl jsem si toho - a dokonce i napsal dost.

Jsem přesvědčen, že velkou příležitost, udělat něco pozitivního pro rozvoj tohoto sportu ve světě, jsme propásli a to právě tím, že jsme zcela bezzásadově USTOUPILI od prosazení dvou dopadů v mezinárodním pojetí pravidel.

Takto je to jednoznačně cesta ke stagnaci. Rozhodně jsme měli trvat na té verzi sportu, kterou hrajeme, o které,na rozdíl od jiných, víme,že je správná.Já-pardón-jsem o tom přesvědčen.

Jak dlouho trvalo nám, kteří máme nejlépe organizované soutěže a nejpočetnější hráčskou základnu /alespoň si to myslím/, než můžeme zahrát jednodopadou hru? A kolik hráčů

z té množiny ji může hrát, aby to k něčemu vypadalo a dalo se na to koukat? A kolik jich to vůbec chce hrát? Víme to?

A jak dlouho myslíš,že to bude trvat těm, kteří se to vlastně teď MUSÍ naučit, když začínají od píky a chtějí starovat na MS,ME,SP? Naše nápověda má spočívat v tom, že je přesvědčíme o správnosti, začít jednodušší variantou! V takovém případě to potom nemusí být cesta na dlouhou trať, ale daleko kratší!

Je snad dvoudopadový špatný? Tak proč ho hrajeme? Proč už dávno nehrajeme jednodopadový. Zaspali jsme?

Napovídat se dá jenom tomu, kdo chce poradit, kdo je ochoten naslouchat,kdo chce nápovědu od zkušenějšího příjmout a ještě za ni poděkovat. Bohužel jsme se o to zřejmě ani nesnažili!

To, co pokládáš za krok dopředu, tj."každý pes jiná ves" je

v ostatních sportech nenormální. V tomhle má FIFTA pravdu a kdyby bylo její vedení chytré a rozhodlo o tom, že všechny kategorie budou hrát stejně, ale na ne jeden, nýbrž na dva, tak nepochybně budou mít za pár let náskok a hrát atraktivní dvoudopadový sport - třeba i s anténkama, které pro samotnou hru jsou nepodstatné. Takhle se v tom bude plácat FIFTA,

EFTA i UNIF a budou to 20 roků hrát 4 týmy. Směšné, smutné!
Víc prezidentů a bafuňářů, než hráčů, kteří to umí!
Nechápu a nepochopím "jednotu" zástupců-delegátů VH!
No nic. Blbej budu asi já a nerozumím tomu, co je pokrok
a vývoj.
A co jsi slyšel a nebyl jsi u toho, tak věř, nevěř!
Ústně tradované zvěsti mají téměř vždy jiný začátek a jiný konec!
Pro fFsIE
Svatá pravda, ale asi jsi rovněž zaspal vývoj.
I když, ti jednodopadoví si určitě taky rádi přijedou zahrát NOHEJBAL!
Zdravím.
Brčko.0

Odpovědět
Anonym27.11.2010

I kdyz hraju na dva dopady a s obtizemi zvladam i na jeden. Tak nejradsi hraju na tri o prazdninach na turnajcich a osadach jak tady pisete. Tam jde o pobaveni, radost, setkani s kamarady.0

Odpovědět
A.Stehlík27.11.2010

Nejsnadnější cestou jak přesvědčit ostatní o správnosti naší české cesty by bylo hrát doma na dva dopady a získávat všechny tituly na jeden. Kdo to zkusí? Mně by se to líbilo...0

Odpovědět
A.Stehlík27.11.2010

Ještě pro Františka Brčko. Myslím Františku že i ty máš svůj kus podílu na tom jak dopadlo hlasování VH. Za prvé, Prezident ČNS byl zvolen hlasy zástupců všech úrovní nohejbalového hnutí tedy i tvým. Za druhé, prezident publikoval několik článků, kde prezentoval své názory na nové mezinárodní sdružení a náš přístup k ní. Mohl sis je přečíst a viditelně nesouhlasit. Za třetí. Mohl ses nechat delegovat na VH a prezentovat názor svůj a nebo skupiny kterou zastupuješ. Za čtvrté, mohl jsi aktivně ovlivňovat myšlení nohejbalového hnutí v různých diskusních fórech případně osobními dopisy vedení ČNS, ale před VH!!!! Další diskuse po VH co a jak mělo být je pouze pláč na vlastním hrobě...0

Odpovědět
?27.11.2010

1.Prezident tohoto "představenstva" mým hlasem zvolen nebyl.
2.Přečetl jsem a viditelně nesouhlasil.
3.V tom máš asi pravdu.Mě by rozhodně rohlíkem neopili
a hlasování by nebylo v poměru, jakém bylo!
4.Snažil jsem se - a to i před VH. Bez odezvy!
To jen na úvod pár odpovědí můj podíl...a diskuse i pláč,
i když nyní už ex post, ještě nikomu neublížila. Třeba to některým zapálí.
Jedno valašské múdro říká "je třeba se pro něco zapálit,
v krematoriu už bývá pozdě"....

Prezentuji tady jenom svůj názor a protože nohejbal nějaký ten pátek sleduji, tak si za ním, s dovolením, stojím a to

i přesto,že je dle delegátů VH i "představensva" mylný.
Stále si ale kladu otázku, proč nehrajeme jednodopadový?

Proč ho nehrají Slováci? Znáš odpověď? Mně vychází pouze to, že je to sport pro hráče v řádu desítek. Na Slovensku to vyřešili systémem "Košice" který jsem výše popsal.

A co u nás? Také to tak chceme? A pokud ano, pokud tedy chceme být "světoví" tak se musí začít právě opačně,

než se rozhodlo - totiž s mladými!

Ti trochu odrostlejší, kteří už jsou téměř za zenitem, ale mají zkušenosti, ať si udělají řádnou trenérskou licenci, jak to je v zavedených sportech normální, a začnou pracovat

s juniory! Několik titulů v nohejbalu na 3 a výuční list, nemůže být kvalifikací trenéra.

A konečně-kdo to tedy bude a chce hrát "mezinárodně"?
Bylo tak vážné téma na programu jednání "u skleničky"?

Ty znáš ty,extraligové oddíly? Nikde jsem se to nedočetl a to číst trochu umím. Pokud mohu požádat zástupce extraligových oddílů, zda by mohli ukojit moji zvídavost a stručně se zde vyjádřili, budu rád a předem děkuji.Možná to nezajímá jenom mě. Pokud ne, nic se neděje, protože kdo čeká, ten se dočká.

Zdraví Brčko.0

Odpovědět
Anonym27.11.2010

nevím co se tady řeší. Myslím že se na VH jasně odhlasovalo že naši vyjednavači budou prosazovat naše pravidla. To doufám že se děje a podle toho můžem naše vyjednavače soudit. Do jaké míry se to zatím povedlo je otázka. Jestli se povedlo hodně nebo málo je taky otázka.0

Odpovědět
?27.11.2010

Nějak jsem přehlédl příspěvek A.Stehlíka 27.11. v 9.12 hod.
a něvěřím svým očím. Nechápu.
Proboha, copak to tak není?
Copak se hrají jiná finále, než SR-ČR?
Copak se v obou zemích nehraje na dva?
A není to na palici?
Není jak u blbejch?
Brčko0

Odpovědět
A.Stehlík27.11.2010

Františku, bohužel nám schází ty tituly, nečetl jsi celý příspěvek... :-)) A netvrdím že je to jak u blbejch, když to někdo neudělá. O tom to právě je! Když nezískáváme tituly můžeme doma hrát třeba na deset dopadů a nikoho nepřesvědčíme! Přesvědčovat můžou jen ti nejlepší a to jsou momentálně Slováci a ti na to kašlou, mají vyjímečnou generaci které je to jedno.0

Odpovědět
?27.11.2010

Ale tady jde přece o to, že ty tituly /i my je máme i když méně než sousedi/, získávají země, které na jeden nehrají! Nepochopitelné je pro mě to, že nejsme schopni je přesvědčit

o tom, že dvoudopadový je hlavně pro ně lepší, pro schopnost se naučit. Že jednodopadový NENÍ atraktivnější, ale naopak obtížnější a tento způsob hry nepřinese - a už vůbec ne právě jim - rozvoj tohoto sportu a s ním ani úspěchy. Chápu, že se dá namítnou - ok, jejich problém. Ale copak to chceme opravdu hrát dalších 20 let ve čtyřech a na vrcholných akcích se dívat, jak to neumí a mít obavu to vůbec doma představit?

A copak není na palici, že odhlasujeme mezinárodní pravidla
a potom je sami nehrajeme? Jakou to má logiku?

Ano,Slováci mají výborné hráče, ale o vyjímečné generaci bych nemluvil. Oni je totiž vždy uměli najít a pracovat s nimi,

to není nic nového.

Dříve Bertko, Ivanecký, Žigala - dnes Peruni, Brutovský - s Makarou jsme jim pomohli my - prostě kontinuálně nacházejí hráče a s nimi pracují, jak jsem popsal výše - už je mi to trapné stále připomínat. Pokud to tak není, tak jsem asi blbej já. Ale tak schopné hráče přece u nás najdeš také a určitě více, než u nich. Tak proč ty tituly nemáme? Kde je zakopanej pes?

Znovu ale připomínám, že o to tu přece až tak nejde, jako spíš o to, aby se to naučil ten slavný "svět" a tenhle sport se dostal na úroveň, která by mu zajistila své místo mezi ostatními zavedenými sporty. A jestli začneme JEDODOPADOVÝM, tak se toho nedočkáme a pokud vůbec, tak to bude trvat hodně, hodně dlouho.

Naší současnou sportovní politikou k tomu, bohužel,přispíváme!

Tak to chceme? Tak to chtějí delegáti VH? Já ne! Ale asi je mi to platný, jak mrtvýmu zimník.

Sorry za dlouhý pokec.
Brčko0

Odpovědět
A.Stehlík27.11.2010

Ok byla to diskuse... myslím že hlasování o jednom dopadu v domácích soutěžích by mělo asi trochu jiný výsledek :-))0

Odpovědět
?28.11.2010

Až takhle to vidíš? To by ovšem bylo hodně ubohé, nemyslíš? Bohužel ale budeš mít asi pravdu.

Tak my, velmoc, naženeme "svět" do něčeho, co sami budeme hrát možná na několika zimních turnajích!!!Úžasné!

Napíšeme "světu" pravidla, která sami nebudeme v soutěžích ctít. Nepochopitelné!

A oni?....nemají zklamat důvěru v ně vloženou, jak píše NOHECMAGAZÍN. No teda, větší cint už napsán být nemohl.

Schizofrenie se tomu říká, ale já bych řekl, že je to přímo podraz! Nebo blbost? Nebo chytrost - až vychca...!

Otevřeli jsme ZLATOU BRÁNU - editore! A to díky ovcím, které nemají vlastní názor a nechají se oblbnout. Vstoupilo do ní

x zemí, mezi jinými i "lord" z Anglie, která se podepsala pod založení již druhé světové "nohejbalové" federace, ale ještě je nikdo neviděl kopnout přes síť /do sítě - to ano, a taky jsou na to, že ta slavná hra vznikla u nich, náležitě hrdi/.

Doma to jde od 10 k 5, ale to se neřeší. Teď uděláme zmatek
i na mezinárodní scéně. Gratulace!
Příští víkend se jeďte podívat do Nymburka!

Bude dobrá organizace, to nepochybně. Ale hlavně uvidíte "světový" sport v podání všech 4 nejlepších na celém světě. Ono jich ale víc v UNIF není! A výsledek? Nechte se překvapit!

Lide nohejbalový - probuď se!
Brčko.0

Odpovědět
Miloslav Šnídl28.11.2010

Nedá mi to a musím do toho ještě jednou vstoupit. To, co píše Brčko, (nevím sice jestli je to vymyšlený pseudonym, nebo jméno)je pro velkou většinu nohejbalistů velmi přijatelná, populistická pravda, kterou rádi čtou a anonymně dokáží podpořit.

Musím zde ale ještě jednou napsat, že cílem našeho vedení a sportovní špičky není zachování dvoudopadového nohejbalu, jako vrcholné formy nohejbalu v ČR, ale i oni sami se už vzhlédly v jednodopadové hře, plně jí podporují a jejich cílem je zavedení jednoho dopadu do české extraligy v co nejkratší době. Všechno ostatní jsou pouze lži a pokrytecké mlžení. Tak to prostě je.

Teď se ale podívejme na druhou stranu věci.
Co to je vedení?, kdo jsou to ti oni?

Je to prostě pár lidí, kteří dělají svou práci ve vedení svazu tak, jak to nejlépe umí, jak jim to nejlépe vyhovuje a samozřejmě tak, jak se jim to nejvíc líbí.

No a když k sobě ve všech těch odborných komisích, ve VV, DR a podobně nemají nikoho k sobě, kdo by vytvářel ve svazovém vedení jakýkoliv jiný názorový proud než oni, musí být každému ze složení vedení ČNS jasné, co asi bude prosazovat. Tak že například od Brčka kritika oprávněná, v pořádku, ale pouze v případě, že by se s tím někdy někde veřejně snažil něco dělat a někde se proti tomu neanonymně ozval.

V každém případě p.Brčko. Na jaře bude nová VH na které se může dle vašeho předem připraveného a s veřejností, co se s ní tak rád oháníte, projednaného návrhu změn odhlasovat to, co chce ta většina.

S návrhem, kde bude podepsáno dvanáct anonymů a jedno brčko, se nebude ale nikdo zabývat, pochopte to už prosím konečně.

Vždyť přece vám musí být jasné, že anonymní diskuse ZZZZ nemůže jako jediná opozice ČNS v celém našem nohejbalovém hnutí na jakoukoliv změnu stačit.

A tak jediné, s čím mohu stoprocentně souhlasit ve vašem příspěvku je poslední věta.

Lide nohejbalový - probuď se0

Odpovědět
Miloslav Šnídl28.11.2010

Omlouvám se F.Brčkovi, konec příspěvku patřil HoVJD.
Ale ono je to jedno, možná jste jeden a ten samý.0

Odpovědět
?28.11.2010

Pane Šnýdle.
Tak ONI - představenstvo + sportovní špička - se shlédli
v jednodopadovém.
Už?

Kdo je představenstvo, víme. A sportovní špička? Kolik je to oddílů , kolik hráčů?

Pokud víte o tom, že by se otázka jednodopadové hry v soutěžích někdy, někde s někým řešila, tak sem s tím, když ONI jsou jak tajemný hrad v Karpatech. Slyšel jsem, že snad jednou proběhl mezi oddíly extraligy nějaký pokus o průzkum. Rád bych znal výsledek? Vy ne? Ale pokud by byl kladný, tak už se to hraje - alespoň mně to tak logicky vychází.

Jedeme předvádět na zasedání u příležitosti vzniku další, nové federace, sport,který sami doma nehrajeme...??? Jsem přesvědčen, že ti "noví" si myslí, že ta VELMOC to hraje v soutěžích.Ale možná, že jim jen řekli, že se v tom UŽ shlédli a asi to začneme také brzy hrát. Zatím ale jenom na zimních turnajích - na zkoušku.Vám to příjde normální? Mně ne.

Jedna věta, kterou zde uvádíte, mě zajímá a prosím o její vysvětlení-píšte "všechno ostatní jsou pouze lži a pokrytecké mlžení". Pokud je to reakce na to, co jsem napsal, buďte, prosím, konkrétní.

Děkuji.
Brčko

A konečně. Napsal jsem tady toho už dost a samotného mě překvapuje, nebojím se říci i mrzí, že odezva je tak chabá.

Dost neochotně si připouštím, že bych tuto problematiku viděl špatnou optikou a nohejbalová veřejnost,použitým termínem-lid nohejbalový-mě v tom proto nechá téměř samotného.

Nezlobím se. Bojuji, protože je to můj pohled na věc a moje pravda.
Zdravím0

Odpovědět
Miloslav Šnídl28.11.2010

Mrzí mě, že si pořád neuvědomujete, že se s vámi o ničem nepřu.

Když si pročtete nějaké články na NM z loňského roku, zjistíte, že mezi námi asi není tolik rozdílných názorů na věc.

Já se vám ale snažím celou dobu vysvětlit, že za současný stav, jaký je (ať už dobrý, nebo špatný)a jaký v budoucnosti bude, si mohou vždy sami nohejbalisté svou leností, nečinností a nechutí cokoliv pro nohejbal udělat.

Anonymní tlachání není názor, který bude někdo respektovat a nic nikdy nezmění.

Přihlašte se jménem, svou působností v klubu, ať to má nějakou váhu a určitě se najde někdo, kdo vás podpoří.

Takhle se bude ale zastávat kdo koho?

Opravdu to nemá smysl už z mé strany dál rozebírat, už to jinak říct neumím a ani nechci, je to pořád dokola.

Mějte se anonymně hezky.0

Odpovědět
David28.11.2010

To se vážně nedá číst. Jenom tady blijou Matia a aby nebyl sám, pomáhá mu český pako. Hele ty uražený zřjemě bývalý svazový činovníku, tvoje rozumy možná ocení před Kauflandem ale ne my. Jseš mimo. Co kdy pro nás tvoje slavná FIFTA udělala. Nikdy nic. Proč jí za to máme ještě platit 50000 ročn nebo kolik se za to platí? FIFTA je jenom partička lidiček, který se o nějakou registraci ani nezajmají. Ani Matjovi to nevadí, i když jindy řve když je někde sebemenší právní chyba.Hlavně že mají love od všech zemí a vyjedou si za ně na výlet, kde pak vymyslí geniality jako double cross nebo antény. Uvidíš že slavná FIFTA ještě ráda přileze jako už podlejzá teďka.

Jestli jsi měl něco do činění s FIFTOU tak se nevidím, že nás tak školí. Místo abyste tam něco dělali, zase jenom se hádáte o 1 - 2 - 3 dopadech. To umíste dobře. Vloni jsme byli v Kuala Lumpuru. Hráli tam venku na trávě kluci 10 až 13 let, ono se to u těch asijců špatně odhaduje, tu jejich sepak ragu. Síť byla o dost vyšší než u nás a míč i když byl malý nesměl spadnout na trávu. To byste čuměli jak tam lítali a jak dlouho malý míč udrželi ve vzduchu. Někde to hrajou ženské. Proč by to nemohli zvládnout i evropani? Tady se z těch dopadů dělá úplný mýtus.

Zajímalo by mě co tě a Matju na tom tak žere že jsme z FIFTY pryč. To je tak jediný co bych rád od vás dvou pak slyšel.0

Odpovědět
?28.11.2010

Mně ale přece nejde o FIFTU. A pokud jsi nepochopil co sleduji, a co mě vadí, tak je to těžký.0

Odpovědět
Miloslav Šnídl29.11.2010

David to opravdu trefil dost přesně. Franta Brčko je opravdu uražený, bývalý činovník, který se zřejmě cítí dost zneuznale a za svou práci a jméno se stydí. Dal jsem si s tím trochu práce a jméno je na světě. Necháme do zítra FB, jestli se nechce sám přihlásit ke svým názorům a zřejmě i názorům svého kamaráda, čestného předsedy Čechy opuštěného spolku.0

Odpovědět
Anonym29.11.2010

Pane Šnídle, nebyl jste náhodou u STB jako průzkumník - udavač?0

Odpovědět
Anonym30.11.2010

Tak kdyz to David trefil tak presne,tak at se teda vyjadri presne jak Brcko:jeden,nebo dva a kde vsude+argument(nazor)?Krome kydu.A az priste pojede do Anglie,tak by se mohl rozplyvat,jak tam videl,ze ve Wimbledonu hrajou na trave pre sit s tenisakem na jeden dopad a tim padem by to mohli stredoevropani v NOHEJBALE taky zvladnout...Akorat se me zda ze je to michani vicero sportu dohromady a to snad nechce nikdo.A Miloslave Šnídle,začínate se rychle rovnat megastar z Kosic.jen sloh je jiny.a vskutku to silne zavani tim STB.pozor na trochu pokory.0

Odpovědět
Miloslav Šnídl30.11.2010

Je velmi snadné někoho anonymně urážet a vždy se k tomu uchyluje tá nejmrimitivnější svoloč z nás všech, která na řejnosti celý živoz jen přihlouple kouká, komu by zalezla do řiti.

Říct ale něco do očí je nad jejich síly.
Přesto ale žijeme v demokracii a bohužel i s takovým materiálem musíme žít.
Pro AUCsn :

honza AuCsN (19.11.2010 20:56): všem pražským nohejbalistům: přijďte se zítra rozloučit s pražskou nohejbalovou sezónou!

Člověk nemusí být estébák, stačí, když není idiot, jako ty.0

Odpovědět
Anonym30.11.2010

Pane Šnídle, já tady taky budu vždycky psát pod anonymem, protože na to mám plné právo. Nemyslím si, že bych díky tomu někomu lezl do prdele ani, že bych byl primitivní svoločí.

Vaše poslední vzkazy opravdu vypadají jako by jste byl bývalý mladý komunista a nebo spolupracovník z STB. Prověřovat, zkoumat, hledat něco na druhé. Vždyť je to hnus.0

Odpovědět