Nohecmagazin umrel?

Radek25.08.2011

Dva clanky za cely srpen? Prijde mi to jako vsechno ostatni kolem nohejbalu. Plno kecu a planu a pak to vysumi kvuli neschopnym lidem. Pritom se pres prazdniny odehraly desitky turnaju, probehla nejaka mistrovstvi, tymy se pripravuji na Play off. A je tu i spousta dalsich nametu ma clanky a reportaze. A ted do mne, ze sem si dovolit Marsuse s.r.o. kritizovat a nenapisu tam nic sam.:)0

Reakce

35 příspěvků · poslední 14.10.
Kraken (jrpeux)25.08.2011

Trochu se chci Marmy zastat nemůže být všude a pracovně je určitě vytížen. Takže pokud má být více článků na Nohecmagazínu musí je tam pořadatelé posílat jenže po turnajích se většinou nedozvíme ani výsledky natož nějaký článek takže je to jen v rukách pořadatelů a příznivců nohejbalu.0

Odpovědět
David25.08.2011

Radku tak můžeš se vydat na pár turnajů, napsat nějaký články plus pár fotek a poslat jim to... Oni to určitě zveřejní. Možná lepší než kritizovat se trochu taky snažit neee?0

Odpovědět
Maršálek25.08.2011

Je to bohužel prozaičtější. V prvé řadě nějaká ta dovolená. Ve druhé řadě jsem v rámci Středočeského kraje smluvně dohodl vydání dvou publikací o nohejbale - jedna má 120, druhá min. 144 stránek. Je tam šibeniční termín na vydání, z toho jeden už jsem musel k nelibosti zadavatele posunout. Jedná se o prezentační publikaci středočeského nohejbalu. Ač to už dva měsíce urguji, dosud mám kompletní podklady předány od cca 30% klubů. Maily, telefony, maily... Docela už to vidím bledě a těžko mohu odevzdat polotovar. Pokud ten termín prošvihnu, asi jen tak se už taková šance pro nohejbal jen tak nenaskytne. Bohužel dny nejsou nafukovací. Taky mě to mrzí.0

Odpovědět
ano26.08.2011

tak proč neřešíte na schůzích že bys třeba potřeboval pomoc?? Propagace by měla být na prvním místě!!!!0

Odpovědět
Beneš26.08.2011

Nohecmagazin zdaleka neumřel, jak se někteří domnívají, jen je třeba zaslané příspěvky do nohecmagazínu aktuálně zveřejnit. Víc k tomu dodávat nebudu. V tom je třeba udělat nějakou aktuání změnu, myslím, že příspěvky by se našly.0

Odpovědět
Radek26.08.2011

Maršus, ale není lepší jednu,dvě věci dělat pořádně, než rozjet deset věcí a pak nestíhat a kazit si jméno ? Nohecmagazín začal pěkně. Unikátní počet návštěvníků je docela vysoký. Ale když se lidi podívají každý druhý den na web a za srpen jsou tam dva články, tak se naštvou.0

Odpovědět
Maršálek26.08.2011

Jen opravdu ve zkratce. Každý soudný člověk Radku pochopí, že jsou období, kdy je na něco čas a jsou období, kdy není. O tom celém je neprofesionální nohejbal. Jestliže teď se naskytla příležitost zviditelnit alespoň středočeský nohejbal, měl jsem říci ne? Takto je šance, že to neskončí u dvou publikací. Tady to opravdu není vhodné místo na takové rozbory - pokud máte zájem, cinkněte mi na 721 867 757 a probereme to. Díky za pochopení. Ríšo sorry, máš recht, ale fakt nestíhačka.0

Odpovědět
to Maršálek27.08.2011

Tak nám na nohecmagazin.cz přibil třetí článek tohoto měsíce. Přijde mi, že p. Maršálek je opravdu zaneprázdněn a nasekal ve článku spoustu gramatických chyb i novinářských poklesků. Stálé opakování stejných slov v jedné větě či souvětí. Nesmysly: domácí Drobil, nestačil na přerovského Šilhavého, rovněž hráče Přerova. Sinlisté Klaudy.

Neustále se opakující určení věku a oddílů hráčů. Takže se opakovaně článek natahuje a dozvídáme se znovu a znovu, že ten je domácí, další je z Přerova, jiný je mladý, onen je dorostenec.

K www.nohecmagazin.cz jen asi to, že pokuď někdo nějaký projekt rozjede, měl by mít vybudovaný tým lidí, co ho zastoupí, podpoří, redakci co bude publikovat a nevymlouvat se na nedostatek času. Jinak ať ten projekt radši nerozjíždí. Nakonec to dopadlo tak, že NM strádá a příručka SČ nohejbalu taky.0

Odpovědět
Petr27.08.2011

ty chytrolíne, že už si se dávno nepřihlásil, že budeš pravidelně přispívat svými vytříbenými články a nesehnal plno sponzorů, aby si za to taky něco měl a nedělal to skoro zadarmo jako marma. takovýhle kecalů je plno. tak si rozjeď svůj web o nohejbalu a ukaž nám, jak se to má dělat!0

Odpovědět
Persching227.08.2011

Ad 6. Možná to chce lépe číst a více chápat ( i souvislosti ).

Nohecmagazím už nějakou dobu běží a já doufám, že bude fungovat i nadále. To, že se souběžně naskytne ojedinělá možnost právě v tomhle období vydat 2 knihy, je vzácnost a Maršus ji využil. Taky se několikrát vyjádřil, že sám oddíly o podklady pro pulikací požádal, nebo mu je přímo slíbily. Tak, jako tak, je nedodali. Buď toho mají moc a dávají přednost něčemu důležitejšímu ( a jsme u toho, co vytýkáš jemu ), nebo opakovaně zapomínají, nebo na něj serou.

Už jsi se někdy dostal do situace, kdy ses musel rozhodnout, že uděláš napřed to důležitější - a ty ostatní věci budou muset počkat? Jestli ne, jsi frajer a šťastný člověk. Je profláknutá fráze, že ve spoustě věcí je to "otázka priorit". Vydavatel mu do listopadu - února, kdy se h.... / nic neděje nejspíš nepočká. Takže, když je možnost vydat ty knihy, potom holt nebudou články. Leda, že ( bys právě TY ) ... :-)0

Odpovědět
ludva28.08.2011

S tím týmem je to dobrý. Dneska nefunguje půlka komisí na svazu v krajích je půlka lidí, z toho nejvíc důchodců a okresy vůbec nějaký řízení a řády nezajímají. A ty tu píšeš o týmech lidí. Rozumím tomu, že v nohejbale je to všechno hlavně o té zapálenosti a času to dělat. Nezažil jsem, že by někdy někomu za něco poděkoval. Na vlastní oči jsem slyšel, jak v týmu měli kecy na funkcionáře který to po takových dvaceti letech zabalil. Protože už prostě neměl čas ani sílu to dělat. Za to sklidil místo poděkování za těch dvacet let jenom blbý kecy. Tak chápu že když je někomu blbý poděkovat a místo toho se člověk dočítá co je špatně, že začne uvažovat jak se na to jednou vykašle. Jestli teď třeba p. Maršálek má možnosdt napsat knihy, tak články klidně oželím. Je to zase něco pro nohejbal. Protože už od něj doma asi tři knížky mám nebojím se, že nakonec nedá dohromady i ty další. Taky si dokážu představit jak je těžký to z klubů vypáčit. Někdy nejsou schopný poslat ani zápisy.0

Odpovědět
Petr28.08.2011

ten clanek s tolika chybama nemohl napsat marsus, jen se pod to podepsal. to nemohl napsat novinar ani treti kategorie.0

Odpovědět
David30.08.2011

A jak to, ze clanky nepise sefredaktor Barak a pan Stehlik? Co se deje? Pan Marsalek je vyhodil?0

Odpovědět
milan30.08.2011

#8 To Maršálek hENiT - 27.08.2011 18:59
Tak nám na nohecmagazin.cz "přibil" třetí článek tohoto měsíce.
Když kritizuješ, neměl bys sám dělat chyby.
Divím se Maršálkovi, že ho to po těch letech ještě neotrávilo.0

Odpovědět
haha03.09.2011

Marsus se v tom proste uplacal,jako ve vsem.0

Odpovědět
First03.09.2011

Tak už známe názory skoro všech, co se tady pohybujou, ale stále nám chybí ten hlavní. A to celkový názor od pana Maršálka, popřípadě provozovatele stránek www.nohecmagazin.cz. Vždy se najde kritika a nikdy nic není dokonalé, a upřímně pochvala za měsíc bez článku asi být nemůže. To že se Vám někdo naboural na stránky přeci není důvod k přerušení funkce ale k zlepšení zabezpeční. Každopádně bych rád věděl váš pohled na věc, s jakým konceptem by jste byli spokojeni, vaše představa o fungování serveru apod. Věřím že pokud zde uvede vaše představy a potřeby pro zlepšení funkce stránek, najde se plno lidí ochotných pomoci. Nenechte náš sport padnout...0

Odpovědět
Marek Horák, ons Beroun05.09.2011

Já položím otázku jinou:

---Dle pana Prezidenta K.Kleníka jsou zzz neoficiální a nebude se na nich vyjadřovat na žádné otázky-budiž.

---Nohecmagazín kde se údajně pan Prezident vyjadřovat bude již nefunguje (všichni víme že ikdyž fungoval, tak jsem se moc odpvoědí stejně nedočkali-ale budiž), není tedy kde komunikovat s veřejností.

---WWW stránky ČNS tam pro jistotu žádná šance na komunikaci také není.

Všichni tu nadáváte na Marmu a ostatní (neříkám že s něčím co zde bylo napsáno nesouhlasím-ale pouze s něčím, zdaleka ne se vším) ale nikde jsem se nedočetl vyjádření vedení ČNS jak na vzniklou situaci zareagují a zda případně nebudou tím pádem vylepšeny stránky ČNS.

Stejnětak vzhledem k tomu, že zde bylo nabídnuto od několika lidí, že by pomáhali s NM se i já přidávám.

Dnem i nocí nad tím sedět nemohu, ale v případě potřeby bych do toho možná i šel a snažil se pomoci a vzal část práce na sebe.

Toť můj názor na současnou situaci...0

Odpovědět
Petr07.09.2011

Maršus, vím, že je těžké přijmout kritiku a leckdy neoprávněnou a podlou. Ale utéct zase jako zbabělec od nedodělané věci je srabárna.0

Odpovědět
Persching207.09.2011

Eufemismus ? = Podlá a neoprávněná kritika = kecy z otomanu, kraviny, pitchoviny, naprostá neznalost věcí ... ?0

Odpovědět
Maršus08.09.2011

Petře X, o jaké zbabělosti to mluvíš? Rád si to nechám od tebe neanonymně vysvětlit - pokud tedy ty nejsi zbabělec a dokážeš se alespoň podepsat. Hlavně by mě zajímalo, čemu říkáš nedodělaná věc. Máš snad na mysli roky 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2010 a 2/3 roku 2011, kdy já a několik mých střídajících se kolegů jsme dávali dohromady zadarmo nebo s minimální odměnou nohejbalové zpravodajství ve formě tištěné, nebo internetové? Máš vůbec představu, kolik za tím je práce, kolik stráveného času, kolik telefonů, mailů, cestování, fotografování, redakční, editorské, korekční a vydavatelské činnosti? Kolik takových dalších znáš, kteří to za těchto podmínek pro nohejbal dělali? Poslední rok jsme ani neměli žádný smluvní závazek vůči ČNS, resp. vůči nikomu. Byť to je záležitost spíše pro vydavatele než moje. Vydavatelské činnosti nechme tedy stranou, za mě jen k těm redakčním. U takového malého sportu je pro propagaci zcela zásadní součinnost a vlastní aktivita oddílů a pořadatelů. Kolik si myslíš, že z těch 400 oddílů nám za tu dobu aktivně něco zaslalo? O sobě, o pořádaných akcích, jiných aktivitách. Tak max. 5%. Dalších 5-10% na naše vyžádání, často s urgencemi. Kdyby hnutí věnovalo přesně tolik času, co věnuje permanentní kritice všeho všude, konstruktivní práci (třeba právě té propagaci), náš sport by byl jinde. Řeší se kdejaká s prominutím sračka, ale stěžejní věci nikoho prakticky nezajímají. Je-li tam článek o nějaké kauzičce, hned je tam 30 reakcí. Je-li tam článek o otázkách vývoje a směřování nohejbalu, bez reakce. Vlastně v nohejbalu téměř vůbec neexistuje zpětná vazba na cokoliv. Bez ní ale není možné dlouhodobě tvořit. Tvoření není házení lopatou. To už nemluvím o dalším. Třeba o tom, že mnoho lidí ani není schopno rozlišit, co má na starosti vydavatel, co redaktor a co editor a hází to do jednoho pytle. O tom, že mnozí ani nejsou schopni oddělit, co je redakční text a co převzatý text z vyjádření jiné osoby a svůj hněv směřují na redakci. Podobné je to dlouhodobě i u diskuzních příspěvků. O tom, když se zjistí, že se do redakční sekce pravidelně nabourává osoba, činná v nohejbalovém hnutí, edituje příspěvky, maily apod. Tedy všichni ti, pro které má takové médium být službou. Jakou vlastně motivaci může vydavatel nabídnout svým redaktorům? Práci, práci, práci, malou nebo žádnou odměnu, stálou kritiku hnutí a ve finále po letech práce vděk hnutí, vyjádřený slovy o zbabělosti a nedodělcích. Jsem zvědav Petře X, kolik takových borců na to nalákáš ty. Ještě jeden s tím trochu také související poznatek. Dovolím si tvrdit, že za posledních 12 let jsem z vedení ČNS asi nejvíce komunikoval ze spodní části základny, tj. s kraji a okresy. A musím říci, že poslední dva roky registruji velmi silný úpadek, zejména ve funkcionářské oblasti. Přibývá uskutečněných, nebo plánovaných a avizovaných demisí zkušených činovníků, k tomu nějaký ten přirozený úbytek. Hovoří se o tom, že v některých KNS padnou krajské soutěže. Jestliže se nohejbalové hnutí bude dále intenzivně zajímat jen o to, kdo komu dal pozdě soupisku nebo kdo komu na pouťáku pustil zápas, tak velmi brzy bude postaveno před úplně jiné úkoly. Nezájem, pasivita i nesoudnost vás všech je dnes už za hranicí, kdy se dá nohejbal ještě alespoň udržovat. Procitnutí může nastat dříve, než si kdo myslí. Než jsem si i já myslel.0

Odpovědět
Váša08.09.2011

Pak že neni čas na příspěvky?!Ten je dlouhej jak prase.0

Odpovědět
Libor15.09.2011

To mě poser. Kde se berou ty žvásty o nějakém nedokončení srabárně atd. Tak si říkám co z toho budu mít, když budu nohejbal dělat zadarmo funkcionáře 10 možná 20 let. Budu šidit rodinu a svojí kariéru a potom když už to nebude místo díky mi nějakej pitomec co nikdy nic neudělal řekne, že jsem se na to vysral a že jsem srab. Jsem zvědavý kdo vám s tímhle přístupem to za pár let bude ještě dělat. Copak nohejbalový funkcionaření je nějaký trest, na doživotí nebo co? Myslím si taky že je chyba, když se funkcionářů nikdo ze svazu nezastane a nenapíše, že jejich práce je záslužná a potřeba.0

Odpovědět
zvědavej10.10.2011

Host jednání VV NS L.Barák informoval o pohnutkách k doasnému zastavení webové stránky, o situaci

provozu a zabezpeení, o úzkém redaktorském kádru i o minimálním potu píspvk a pispvovatel. Do

9.10.2011 bude provoz webu NM obnoven.0

Odpovědět
hm10.10.2011

klasika sliby jsou chyby.0

Odpovědět
redaktor11.10.2011

spatny rok,ma tam byt 9.10.20120

Odpovědět
zvědavej12.10.2011

Je 12.10.2011 a stále nic. Co na to VV ČNS.0

Odpovědět
Chynoranský,Aš12.10.2011

Chtěl jsme se zeptat, zda má někdo povědomost kolik lidí pravidelně píše nohejbalové články do novin.

Kdyby se někdo z nohec magazínu poptal na všechny oddíly, myslím, že by jednoduše získal

komentáře k některým utkáním každý týden. Teď jde o to kolik takových oddílů píše pravidelně.Já osobně vím i ze zzzz.. o Aši, Bělé, Zruči, určitě píše Liapor Karlovy Vary.Věřím, že je i více oddílů hlavně z extraligy. Dovedu si představit, že by to mohl být dobrý základ pro komentář z každého kola mistráků. Nohec magazín by dal adresu, kam by jednotlivé oddíly zasílaly své komentáře. Dovedu si představit, že by tam i občas mohly být komentáře z nižších soutěží. Zdá se mi to velmi jednoduché, jediný problém vidím v tom, jestli píše do novin celkem pouze cca 10 oddílů své komentáře , tak pak nemá cenu.0

Odpovědět
Petr12.10.2011

Po dizkuzi s ucastnikem sampionatu cekam na rozbor na NM.:) Postup ze skupiny byl pry jen formalita a snadno by postoupil ( la ) kazda extraligova formace. Rakousko a Anglie jsou úplní začátečníci. V semifinale jsme ztratili takticku chybou ve trojkach set s Francii! Vsechny finale se Slovaky jsme prohrali o vice micu a jen v jedinem setu jsme uhrali 9 bodu. Take si myslim, ze hraci jako Vanke, Bubniak, Bibr, Chytra nemeli na tamto sampionatu co delat a jeli za zasluhy a jako Botovi oblibenci. Vedeni CNS nereaguje a budme radi, ze aspon nekolik dni po mistrovstvi dali na nohejbal.org aspon vysledky.0

Odpovědět
Jenda12.10.2011

Slováci naší repre sfoukli jako svíčku, jinak souhlas s Petrem aSFFr.0

Odpovědět
A.Stehlík12.10.2011

Pro p. Chynoranského: Prakticky se toto už dva roky vyžaduje ale dostat pár řádek a fotku, natož nějaký příspěvek je mnohdy nemožná věc. Pokud to nebude vyžadováno pod nějakým trestem tak nikdo z nižších ligových soutěží většinou nepošle ani řádku. jedná se prakticky o reklamu oddílům ale zájem je opravdu minimální.0

Odpovědět
Chynoranský,Aš13.10.2011

pro p.Stehlíka : Já souhlasím, ale konkrétně v mém případě mne nikdo neoslovil na pravidelnou spolupráci, pro mne není problém zadat o 1 emailovou adresu navíc a poslat to i na nohecmagazín. Občas jenom brkli - asi 2 x , jestli můžou použít citace z komentářů ze zzzz... . Takže tady si myslím, že je drobná chyba. Úplně bez práce by alespoň 20 oddílů z lig posílalo své komentáře nejenom do novin ale i na nohecmagazín, ten by si vybral a měl by dobrý základ pro článek na každé kolo lig. Jde jenom o to , zda je dostatečný počet oddílů kteří pravidelně píší do novin. Pro nižší soutěže je fakt, že je to problém, ale třeba za Chebsko mohu říci, že jsme schopni 1 x za měsíc poslat článek o soutěžích v okrese. O soutěži Karlovarského kraje se píše pravidelně do novin, proto i tady nevidím problém.0

Odpovědět
First13.10.2011

Dobrý den... Na navrhovaném systému se pracuje, stejne tak i na webu. Uvítal bych další návrhy, co a jak zlepšit. Jaké rubriky by jste rádi našli na stránkách. Co Vám kde chybí a podobně... Prosím o konstruktivní příspěvky, nadávek a lomení rukama je všude dost...0

Odpovědět
Venca L.13.10.2011

pro 33 First: Já bych si na NM dovedl představit videa a také fotky ve větší míře (i galerie, větší rozlišení...). Uvažujete o něčem takovém?0

Odpovědět
First13.10.2011

Určitě by se galerie i videa daly zařadit... Problém trochu je jak je sortovat a kde brát adekvátní obsah. Z běžných zápasů není dost kvalitních fotek. Spíše bych chtěl vést návštěvníky na konkrétní stránky oddílů a na webu spravovat fotky a videa z akcí typu ME, MR a superfinale. Nějaké další nápady nebo připomínky?0

Odpovědět
Petr14.10.2011

Nohec magazín opět žije!0

Odpovědět