Play-off

Reakce

192 příspěvků · poslední 24.10.
J.M.03.09.2011

Můj tip: KV-Šacung 5:3
Modřice - Čelákovice 5:20

Odpovědět
vjf03.09.2011

Cako vsetin 2:0,perimeter s brutem prohrsli dvojku0

Odpovědět
vjf03.09.2011

Cako vsetin 2:0,perimeter s brutem prohrsli dvojku0

Odpovědět
vjf03.09.2011

Cako vsetin 2:0,perimeter s brutem prohrsli dvojku0

Odpovědět
vjf03.09.2011

Cako vsetin 2:0,perimeter s brutem prohrsli dvojku0

Odpovědět
vjf03.09.2011

Cako vsetin 2:0,perimeter s brutem prohrsli dvojku0

Odpovědět
fanda03.09.2011

Chtel by se zeptat, jestli jsou zname nejake prubezne vysledky z play out utkani Cakovice-Vsetin. Dekuji a preji hezky den vsem nohejbalovym priznivcum :)0

Odpovědět
......03.09.2011

5:20

Odpovědět
fanda03.09.2011

Dik za vysledek a silne reci Brutovskeho o pouhe formalite v utkani s Cako se ocividne nevyplatili. Navyse se muzstvu Cakovic podarilo zvitezit nad dvema "nejlepsimi" hracmi sveta. Velka gratulace do Cakovic0

Odpovědět
po03.09.2011

Čelákovice zatím 2:2!0

Odpovědět
b03.09.2011

Tak Čelákovice vyhrály0

Odpovědět
Kraken (jrpeux)03.09.2011

SK Nohejbal Žatec : TJ Slavoj Český Brod 5 : 1
TJ Avia Čakovice : NK CLIMAX Vsetín 5 : 20

Odpovědět
Kraken (jrpeux)03.09.2011

TJ Sokol SDS Exmost Modřice : TJ Spartak Čelákovice 5 : 4
SK LIAPOR WITTE Karlovy Vary : Šacung VHS Benešov 1947 5 : 40

Odpovědět
takyznalec03.09.2011

Potvrzuji Krakena, teda co se Modřic týká. Domácí vyhráli tři dvojky (včetně posledních dvou), hosté tři trojky, takže rozhodoval Kopem vyhraný singl proti Plachému. Byly to ale nervy. Modřice průměrné až podprůměrné, velmi špatný byl dnes Martin Muller. Čelákovice hráli velmi dobře. Stabilně Michal Plachý. Je neuvěřitelné z čeho všeho a hlavně jak dokáže zakončit. Dobře hrál i Kaděra se Spílou. A to nejlepší na závěr, Spíla jen jednou bouchl do reklamního panelu, a to až nakonec...0

Odpovědět
spila03.09.2011

Omlouvam se bouchnul sem do tabule. ale nikoho sem neurazil a nenadaval. jinak gratulace do modric, tak budeme doufat za 14dni opet v modricich.0

Odpovědět
Vašek05.09.2011

postrádám komentář k zápasu Vary Šacung.0

Odpovědět
Franta Veselý05.09.2011

zkus mrknout na stránky KV nebo Šacungu...0

Odpovědět
Pepa10.09.2011

Vsetin:Cako 2:50

Odpovědět
fan10.09.2011

Pro mne Vsetin na cele s brutem a perunem hodne velky sklamani..bezte si radeji hrat vlastni ligu, at si neudelate jeste vetsi ostudu0

Odpovědět
Spezi10.09.2011

1.liga - play off - NK Janovice : START VD Plzeň 1:50

Odpovědět
P. Kosek10.09.2011
  1. liga - play-off - Zruč x Bělá 5:00

Odpovědět
lscj10.09.2011

Brod Zatec 5:40

Odpovědět
mišelin10.09.2011

Čelákovice - Modřice 5-4.Skvělé otočení zápasu z 1-4.Bouřlivá atmosféra,plné hlediště,výborný nohejbal.0

Odpovědět
Kraken (jrpeux)10.09.2011

Šacung Benešov - Karlovy Vary 5:30

Odpovědět
Fans10.09.2011

Sacung:K.Vary 5:2!0

Odpovědět
blázni10.09.2011

jak hrál Prostějov a Modřice ?? myslím B0

Odpovědět
honza10.09.2011

Prostejov prohral 3:5 a Modrice vyhrali 5:30

Odpovědět
Anonym10.09.2011

prostejov prohral 5 3 myslim0

Odpovědět
ww10.09.2011

Pv:Start 3:5 a z doslechu Budějky:Modřice 3:50

Odpovědět
Fans10.09.2011

Tak varaci,zaberte,at jste s modricema ve finale!0

Odpovědět
Fans10.09.2011

Tak varaci,zaberte,at jste s modricema ve finale!0

Odpovědět
Fans10.09.2011

Tak varaci,zaberte,at jste s modricema ve finale!0

Odpovědět
Fans10.09.2011

Tak varaci,zaberte,at jste s modricema ve finale!0

Odpovědět
Fans10.09.2011

Tak varaci,zaberte,at jste s modricema ve finale!0

Odpovědět
A. Stehlík11.09.2011

Blahopřeji "béčku" Modřic k vítězství v Budějkách!0

Odpovědět
lique11.09.2011

České Budějovice : Modřice B 3:5 (0:2,3:2,3:5)0

Odpovědět
P. Kosek17.09.2011

Bělá x Zruč 5:30

Odpovědět
J.M.17.09.2011

a výsledky z Varů a Žatce??? děkuju0

Odpovědět
Kraken (jrpeux)17.09.2011

Vary - Šacung - 5 : 40

Odpovědět
zatoch17.09.2011

Start - Prostějov 5:2, dobrá práce !!!0

Odpovědět
finale17.09.2011

A je to tady FINÁLE : Modřice vs Karlovy Vary, dva nejlepší týmy v novodobé historii nohrjbalu..... Gratulace do Modric i do Varu!!! Já si FINÁLE nenechám ujít! 28.9 v Nyburku.... Zdar0

Odpovědět
Honza-Vla17.09.2011

jak hrály Modřice s Čelákovicema, nemůžu nikde najít výsledek, svazpvé stránky jako obvykle mlčí.0

Odpovědět
honza CEB17.09.2011

Modřice "B" - Dynamo ČB 4:5 (1:1; 2:3; 3:4; 4:4)0

Odpovědět
Beneš18.09.2011

Gratulace do Modřic i do Karlových Varů. Obě mužstva si to zalouží i proto, že celá léta trvale pracují a vychovávají nohejbalovou mládež a nesází pouze na nákupy z celé republiky. Tak by to mělo být všude, věřím, že bude k vidění vynikající nohejbal.0

Odpovědět
Cíba st.18.09.2011

Žatec-Č.Brod 5:3 (3:0,3:3,4:3,5:3)0

Odpovědět
A.Stehlík19.09.2011

Topecu, krásný fotky! Pochvala!0

Odpovědět
P. Kosek24.09.2011

Zruč x Bělá 5:4 (0:2, 2:3, 4:3, 4:4, rozhodoval poslední zápas za stavu 1:1 a 9:9 ...)0

Odpovědět
fan24.09.2011

Cesky Brod - Vsetin 5:40

Odpovědět
JJ24.09.2011

Škoda věřil jsem beleeeeeee!!!!!0

Odpovědět
krk24.09.2011

Kluci z košic mají srovnání o čem je naše extraliga0

Odpovědět
krk24.09.2011

Kluci z košic mají srovnání o čem je naše extraliga0

Odpovědět
krk24.09.2011

Kluci z košic mají srovnání o čem je naše extraliga0

Odpovědět
krk24.09.2011

Kluci z košic mají srovnání o čem je naše extraliga0

Odpovědět
krk24.09.2011

Kluci z košic mají srovnání o čem je naše extraliga0

Odpovědět
blázni24.09.2011

Krku , absolutní souhlas !! Je vidět , že vše se penězi vyhrát nedá (mimochodem p.Zgarbu velice respektuji , dělá pro nohejbal neskutečné věci - myšleno v dobrém).Brutovský na dva dopady bude rád , když se vyšplhá na 30% vyhraných zápasů v extralize , samozřejmě za předpokladu , že tam zůstanou.Ale přeji jim , aby se to povedlo , určitě jsou zajímavější než Brod0

Odpovědět
pepik24.09.2011

Tak dnešní utkání Brodu proti Vsetínu bylo zajímavé,, domácí vedli 4:1 ale Vsetín dorovnal až na 4:4 .. Rozhodující body v zápase byli, že Perun s Brutem nevyhráli ani jednu 2ku a domací Vedral porazil Novosada v singlu..0

Odpovědět
Mmm24.09.2011

Č.Budějovice-Modřice "B" 5:20

Odpovědět
Petr24.09.2011

Brodaci,fantazie. Porazte prosim jeste ty zoldaky jednou a kopnete je do prdele. At se vrati zpatky kam patri Napoleoni. At trpajzlik na pristi rok koupi jeste tretiho cobola a znovu koupi extraligu. Tfuj.0

Odpovědět
J.M.01.10.2011

Co se dneska vlatně hraje? finále 1. ligy ,2. ligy a brod vs vsetín? díky za co nejrychlejší výsledky:-)0

Odpovědět
...01.10.2011

Zdravim, znate nekdo nejake prubezne vysledky utkani Vsetin x Brod? Dik0

Odpovědět
Pepa01.10.2011

Vsetin:Brod 5:10

Odpovědět
Milhaus01.10.2011

AC Zruč-Senec - Tj Start VD Plzeň 5:10

Odpovědět
Pepa01.10.2011

tak plzen do extraligy nechce ne? tak nemaj duvod vyhrat0

Odpovědět
fanoušek nohejbalu01.10.2011

Pravda je ta,že se v nohejbalovém prostředí oficiálně šušká,že Doudlevce nemají zájem postoupit a že to Zruči nechají.Otázkou je ,co bude Zruč předvádět v extralize s kádrem,který v současnosti mají a zda je neodradí častější prohry,Myslím si,že se pouze uspokojí EGO několika jedinců,kteří si na tomhle dosti zakládají.Podstatné je,aby nějaké mužstvo z Plzeňska v extralize bylo a to je snad splňeno.0

Odpovědět
aaa01.10.2011

To že tam Zruč nebude mít co dělat je asi víc než jasný. Extraliga je nejnašlapanějsí za dlouhou dobu a taky nejvyrovnanější. V každém družstvu se najde pár top hráčů. Na druhou stranu proč to nezkusit, ty zkušenosti už jim nikdo nevezme... START jako vždycky nechce postoupit, jsou spokojený tam kde jsou. Otázkou je, jestli na příští sezonu seženou žáky...0

Odpovědět
fanoušek nohejbalu01.10.2011

Je třeba vzít do úvahy,že v současném A Zruče hrají 4 hráči,kteří nějakej ten zápas v extralize už mají za sebou/Štolka,Hána,Stehlík P.a P./.Možná by stálo za úvahu posílit družstvo o ty 2 hráče Doudlevec,kteří jako jediní měli zájem postoupit a nebo dát šanci některým hráčům z B družstva.Otázkou jsou vztahy mezi V.Hánou ze Zruče a hráči Doudlevec.No nechme se překvapit.0

Odpovědět
aaa01.10.2011

Ať to beru jak to beru tak mi pořád vychází že dostanou hrozně nařezáno. Vzhledem k tomu jak vyhrál Vsetín 1.ligu a posílil o dva hráče, (pravda že to nebyli hráči z doudlevec :-D) a stejne hrajou o záchranu... Posila by jistě byla na miste, sem si ale celkem jistej že ze startu tam nikdo nepůjde. Leda že by příští rok nehráli... Ale jak říkáš, nechme se překvapit :-)0

Odpovědět
Anonym02.10.2011

tak jak válčej ve Vsetíně? Víme někdo???0

Odpovědět
Persching202.10.2011

Pro 88 :
Jsem tam včera náhodou byl.

Znám kluky z obou mančaftů, takže jsem se těšil nohejbalem. Přál jsem sice víc Startu, ani nevím proč, možná proto že jako celek byli tišší, víc v klidu, než samotnej Venca Hána :-)

Startu se nedařilo, víc kazili, horší pole.

Zruč-Senec, účinnější podání ( zeď na straně a ploty vzadu jsou pro příjem podání a pro polaře na hovno ), častější útok na dva smečaře, tím pádem potíže Startu na bloku.

AC byl ale včera lepší, nabuzenější, vyhecovanější, bojovnější.

Velmi korektní zápas ( mezi těmito dvěma mužstvy to snad ani nemohlo být jinak ), snad jen jeden spornější míč, v singlu za stavu 9 : 9 ve třetím setu. Rozhodčí písknul Mikyskovi míč mimo "anténku", ačkoli to, si myslím, nemohl vidět. Asi by slušel nový míč. Nedal ho => singl vyhrál Milan Smola.0

Odpovědět
Petr02.10.2011

Tak co kluci ze Vsetína,už ten Brod smázli???????0

Odpovědět
Pepa02.10.2011

Vsetin x Brod 5:1.0

Odpovědět
Jirka.K02.10.2011

Nevíte někdo, kde skončili V. Soukup, V. Novotný a J. Stránský, kteří hráli za Bílou Horu? Ti by možná přicházeli v úvahu jako posily pro extraligu, ale není po nich ani vidu, ani slechu..0

Odpovědět
Džusberry02.10.2011

Jo a jo Vsetin je udělal rozdilem tridy a prave ted slo videt,jakou ma silu a ze doma bude hodne silny.0

Odpovědět
on02.10.2011

Nejlepsi hrac Ceskeho Brodu jednoznacne kapitan Sachl. Nejdrive nechal kontrolovat obcanky, pote premeroval hriste,vadilo mu poacasi, rozhodci ktere sam nominoval.0

Odpovědět
Martin02.10.2011

vždyť Brod dostával od všech rozdílem třídy. To ještě o síle Vsetína nic nevypovídá.0

Odpovědět
paya02.10.2011

jirka stránský skončil po tom, co se rozpadlo áčko na Bílej Hoře... venca novotný dlouho nehrál kvůli zranění kolene a teď furt dělá na baráku a na nohec nemá čas (mimochodem je to hráč zruče teďka, ale netrénuje)... ale stejně si nemyslím, že by měli vůli se ještě dostat do nejlepší formy. jedinej venca soukup by na to asi měl, ale ten měl málo času a začal hrát asi okres nebo co a teď jde do prahy na školu.0

Odpovědět
fanoušek nohejbalu02.10.2011

Byl jsem ve Zruči a nevypadalo to ,že by Start Plzeň nechtěl vyhrát a přenechat vítězství V.Hánovi.Bylo to velmi vyrovnané,boj o každý míč...Domácí se na zápas výborně připravili,měli znatelně lepší obranu a týmovou bojovnost.Utkání jim lépe sedlo.0

Odpovědět
Petr02.10.2011

Tak čoboláci se nakonec zachránili.:(0

Odpovědět
Persching202.10.2011

Doplním 102

V.Soukup chtěl po odchodu většiny lidí z B.H. jít hrát za Pavlovsko, ale protože od B.H. nedostal souhlas k přestupu, nebo co (důvod-y neznám ), tak nesměl / nesmí 1 1/2 roku nebo 2 roky nikde hrát. Teď někdy by mu to mělo končit. Je to bída.

Teď asi bude přes týden v Praze, víkendy chtěl mít asi volné, takže je otázka zda ho někdo uloví. Nejspíš nějaká slečna.0

Odpovědět
Spezi02.10.2011

Venu Novotnýho sem nedávno potkal, hraje nějakej okresní přebor na Klatovsku. Kvůli povinnostem chce mít víkendy volné. Vena Soukup jde na školu do Práglu a prej chce zkusit nějakej nohejbal tam. Doplním 106, prej Vlasta Stehlík řekl že se takovej hráč nebude zahazovat v Pavlovsku a ať jde jinam nebo že mu nedá povolení - ale to je jen z doslechu...0

Odpovědět
Persching203.10.2011

Na Start, nebo do Zruče by ho pustil, tam ale nechtěl on, a roli asi hrálo i odstupné, jestli a kam ho pustí. Je to škoda, naprostá ztráta dvou let, na Pavlovsku by občas kopal aspoň kraj, takhle nekopal vůbec :-(0

Odpovědět
jen tak03.10.2011

Prvni liga mi pride letos dost vydechla kdyz se kouknu na lonskou sezonu.Ani jeden tym nema na extraligu nebo by museli vymenit tak pulku tymu.Jen skoda ze se zrouna letos nehraje baraz jinak myslim ze Brod by to v klidku udrzel.0

Odpovědět
brodák03.10.2011

Bohužel Zgrabovi vyšel nákup Žoldáků a dokázal, že s penězma jde všechno. Jinak je mi líto kluků co si na úkor Žoldáku ve Vsetíně nekopnou.

TO: Džusberry - pokud koukáš jen na výsledek 5:1 a 5:1 tak ano, ale pokud jsi tam byl, tak to doufám nemyslíš vážně.0

Odpovědět
Beneš03.10.2011

Milý "Brodáku" divím se, že Ti je líto pouze hráčů Vsetína a co jiní domácí hráči ve všech ostatních týmech různých soutěží. Je to tak a bude to časem ještě mnohem horší, neboť Ti, kterých se to bytostně týká trvale nevychovávají žádnou svou mládež a spoléhají pouze na nákupy v "supermarketu" že zase něco koupí.Bohužel v budoucnu to budou mít nákupčí čím dál těžší, neboť hráčů bude málo a jejich cena se podstatně zvedne.0

Odpovědět
Anonym03.10.2011

možná by nebylo od věci zmínit o koho se jedná. Kdo je ten hrozný pouze nákupčí?

Kdo v extralize funguje pouze na odchovancích? Je to vůbec možné aby to tak bylo?0

Odpovědět
Zoldaci & mladez03.10.2011

Nejde nakupovani hracu ruku v ruce s jejich produkci? Pokud tady bude vic oddilu, ktere jsou schopne dobre zaplatit kvalitni hrace, je to rozhodne motivujici prvek pro vsechny mlade a perspektivni hrace a taktez pro oddily, aby toto lukrativni zbozi vychovaly a prodaly. Funguje to tak ve vsech velkych sportech, tak budme radi, ze se nalepsi casy blyska i v nohejbalu.0

Odpovědět
D. Čukan03.10.2011

K příspěvku 106 :

Nikde není stanoveno, že by hráč nesměl hrát 1,5 nebo 2 roky, když mu oddíl nepovolí přestup. Prvním krokem je přestup vůbec podat - ten první může mateřský oddíl zamítnout, ale při opakovaném přestupu se přestup schválí i při zamítavém stanovisku mateřského oddílu (pouze jde o odstupné dle tabulek).

Pokud tedy podá hráč 1. přestup např. v lednu a oddíl mu ho zamítne, 2. přestup v červenci téhož roku již bude platný po zaplacení odstupného (buď dohodou nebo dle tabulek).0

Odpovědět
Persching203.10.2011

114

Mluvil jsem loni přímo s "postiženým". Jak pravil, tak píšu. Jestli, jak důsledně a kolikrát se pokusil-i , to nevím. A pokud ( by ) došlo na odstupné - je otázka mělo-li by Pavlovsko tolik škváry. Asi ne.0

Odpovědět
fanda03.10.2011

Co by asi dělal v Pavlovsku.V letošní sezoně se vubec nescházelo a podle info se krajské soutěže příští rok nebude ůčastnit od začátku.Celkově byl tým Pavlovska pořád rozhádaný a hlavně to byla většinou ztráta dopoledne nebo odpoledne utkat se s nimi.0

Odpovědět
Anonym03.10.2011

Myslím že za sebou máme co do dramatizace a atraktivity jednu velmi vydařenou sezonu. Zajímavostí určitě je že z celkového množství 16ti utkání play off a out v extralize se podařilo hostům zvítězit pouze ve dvou případech. A to Čako ve Vsetíně a Čelako na Šacungu. To vypovídá o obrovské vyrovnanosti současného nohejbalu a tím se samozřejmě zvyšuje i jeho atraktivita. Ukazuje se že domácí prostředí hraje čím dál větší roly. Myslím že i návštěvy na série byli nadprůměrné a zájem byl znovu o boje na všech frontách. Je jen škoda že toto vše neumíme vůbec prodat ani mezi sebou. Opravdu se udělal kus práce a dík finále v TV jsme se zase o něco víc zviditelnili. ALe to že nejsou žádné jiné dohledatelné informace mimo výsledků určitě nohejbal nikam dál neposouvá. Propagace chybí jakožto i statistiky (koření všech sportů) atd. Veškerý tok pěněz se ustálil pouze na repre a mládež a to si nemyslím že je dobře. Nohejbal si za své peníze zaslouží právě i tu lepší propagaci na více frontách.0

Odpovědět
Váša03.10.2011

V Pavlovsku se hádali a nescházeli protože dostávali na zadek.Kdyby za ně hrál navíc kvalitní hráč p.Soukup,tak by to vypadalo jinak.0

Odpovědět
fanda04.10.2011

pro Vášu

Koukám,že se zapojuješ to spousty témat,a přitom o většině z nich nemáš ani ponětí.V Pavlovsku snad nemají kvalitní hráče/viz.Spal jun.mistr světa/,ale bohužel i blbce,kteří to rozhádají a zkazí ostatním.

Teď raději z nohejbalu.Proč ty nezkusíš hrát krajský přebor,zájemců je jistě dost,ale říká se ,že máš strach,že už by si nepatřil mezi obdivované hvězdy přeboru města.Myslím,že je velká škoda nechat takové umění ve městě a nezkusit něco kvalitnějšího.Je škoda být jednookým králem mezi slepými.Sportu zdar0

Odpovědět
Persching204.10.2011

Pro 116

  1. na Pavlovsko měl jít už loni.

  2. nevadilo mu, že by hrál "jen" kraj !

  3. co by tam dělal by ses musel zeptat jeho, nebo toho, kdo se s ním domluvil, aby tam šel.

  4. Pavlovsko letos - nemůžu nesouhlasit.

Příčina-y ? Úzký, až příliš úzký kádr. Odešli jim 3 hráči, čtvrtý se zranil. Takže to lepili, jak se dalo. Ale co vím z doslechu, tak takové starosti měli loni i letos v kraji i jinde.

Souhlas se 118, s jedním takovýmhle hráčem by se zlepšilo prakticky vše, a možná by i někteří, co odešli, zůstali.0

Odpovědět
Džusberry To:Brodák04.10.2011

Ty harry, v sobotu to vypadalo rozdilem tridy,videl to kazdy a ze vas kapitan(ktery ma zrejme zeleny zakal) nepoznal ostatni hrace beru,ale,ze nepoznal mistry sveta z Kosic,to uz je dost,viz. občanky,ale i pres tuto nekalou taktiku,to bylo,jak jsem psal výše rozdilem třidy.0

Odpovědět
brodák04.10.2011

TO: Džusberry

jestli měl "zelený zákal" to fakt nevím, ale účel kontroly občanek vyšel :o) jelikož se někteří jedinci museli vrátit do hotelu a to potěšilo a splnilo účel (pokud tomu rozumíš pochopil jsi, že o jména vůbec nešlo, ale to ty určitě víš). Co se týče smáznutí rodílem třídy: myslím, že konec všech třetích setů 10:8/9 je spíš štestí (popřípadě zkušenost, ale přikládám se ke štestí), které k nohejbalu také patří :o)0

Odpovědět
Džusberry To:Brodák04.10.2011

Ty jsi dobrý:)
:)0

Odpovědět
zaba04.10.2011

Ano, obcansky prukaz a preslap neboli "obcansky preslap" ted zrovna na Vsetine velmi leti. Zaplat panbuh vse dobre dopadlo a fair play vyhrala nad malichernosti a trapnosti!!!0

Odpovědět
Prokazování totožnosti04.10.2011

Osobně považuji žádost o prokazování totožnosti hráčů soupeře za ubohost, samozřejmě v případě, kdy je znám. Takže za tuto trapnost broďákům prohru přeji.

Ale zajímavější je následující. SŘ v bodě 2.2.2. a) uvádí: "Povinnosti prvého rozhodčího: nepřipustit do hry účastníka (družstvo), které nemá platnou soupisku a hráče, který na soupisce není uveden, popřípadě není schopen na žádost rozhodčího, instruktora nebo kapitána soupeře prokázat svou totožnost"

Možná ne každý ví, že podle platné legislativy lze totožnost prokázat i bez OP: "Totožnost lze např. prokázat i prohlášením třetí osoby, která dosvědčí zmíněné údaje osobě další.". Zdroj zde:

http://www.epravo.cz/top/clanky/obcansky-prukaz-a-prokazovani-totoznosti-32411.html

Kolipak ligových rozhodčích to asi ví? :-)0

Odpovědět
ho05.10.2011

to JvoXH:
Není to tak jednoduché se svědectvím ("prohlášením") třetí osoby.

Totožností se rozumí zejména jméno + příjmení, datum narození a trvalý pobyt - pak se má totožnost za prokázanou, jsou-li všechny výše uvedené údaje spolehlivě zjištěny. Klíčová jsou slova: "všechny" a "spolehlivě"

Otázkou tedy zůstává nakolik rozhodčí posoudí, že je spolehlivě prokázána totožnost (všechny jmenované údaje) od osob účastněných při utkání. Svědectví/prohlášení od spoluhráčů, trenérů, vedoucích, fanoušků, atp. až tak nezbytně spolehlivé být nemusí a pochybuji, že všichni přesně znají např. přesné datum narození hráče, kterému chyběl OP. Pokud ne, je jejich svědectví/prohlášení dále "bezcenné".

Netvrdím, že svědectví/prohlášení od některých "nezávislých osob" by rozhodčí nemohl vzít v potaz - např. otec či matka, vlastní děti, prostě kdokoli přímo nespojený s nohejbalovým utkáním (ale musí spolehlivě znát/uvést všechny tři údaje). Pochopitelně, že připouštím, že lze i v těchto skutečnostech účelově lhát, proto doporučuji spíše kombinaci více svědectví/prohlášení, pokud se vůbec v údajích shodují.

Stejně tak netvrdím, že OP je absolutně nezbytná k prokázání totožnosti (ale je nejjednodušší, jak pro hráče, tak pro rozhodčí) - může třeba postačovat jakákoli kombinace veřejných listin vydávaných příslušnými správními úřady, které vlastní a má v daný moment u sebe "kontrolovaný", např. ŘP, CP, zbrojní p., průkaz zdrav. poj., teoreticky i služební pr., atp. Ale jen ve vzájemné kombinaci.

Z uvedených důvodů tedy i nadále doporučuji nosit s sebou na utkání dospělých průkaz totožnosti, než se spoléhat na právní kličky se svědectvím třetích osob, kterým rozhodčí oprávněně nemusí přikládat váhu spolehlivosti.

HORST0

Odpovědět
to HO WSTHX05.10.2011

Díky za čistě právnický pohled. Rád bych se k tomu zeptal na následující.

  1. Píšete "Otázkou tedy zůstává nakolik rozhodčí posoudí, ...". Z toho mi vyplývá, že pokud si je rozhodčí totožností hráče jistý (osobně ho zná), tak předkládání OP či jiné veřejné listiny je nelogické a kapitánovi soupeře by se měl spokojit se svědectvím/prohlášením rozhodčího. Ano?

  2. Adresa. Na soupisce není adresa uvedena a tak mi její znalost v souvislosti s prokazováním totožnosti hráče přijde irelevantní. Vycházím z předpokladu, že účelem prokazování totožnosti je zjistit, zda hrající hráč je hráčem uvedeným na soupisce.

  3. Ochrana osobních údajů. Je v pořádku, že bych měl kapitánovi soupeře dát k dispozici kompletní údaje (jméno + příjmení, datum narození a trvalý pobyt)? Pokud se nemýlím, tak tyto údaje pohromadě se považují za osobní údaje a jejich poskytování se řídí zákonem na ochranu osobních údajů. O rodném čísle nemluvě.0

Odpovědět
Anonym05.10.2011

rozhodčí soudí podobné věci spíš podle tradice než podle nedokonalejch pravidel a zákonů. Myslím že tohle je prkotina použita jako taktický prvek který se v minulosti použil mnohokrát. Co je horší je že se za stran rozhodců nedodržují ani pravidla popsaná v pravidlech. Je potřeba udělat spoustu změn v pravidlech ale jen se o nich mluví. Když už se něco vytvoří nezbude čas na VH.0

Odpovědět
jen tak06.10.2011

Myslim ze ve Vsetine to byl od Mirka dobrej tah a to ze nekdo nema obcanku je jen jeho problem a jestli to je nebo neni znamej Cobol by melo bejt uplne jedno.Registracky hracu fungujou ve vsech sportech a jestli to je obcanka tak by ji mel kazdy hrac mit u sebe.Bramboracka to je jen od Vsetina ze si to nedokaze pohlidat jeste kdyz se jedna o extraligovi zapas!0

Odpovědět
trochu věcně06.10.2011

tato situace je problematická už ze samé podstaty! Pouze zákonem taxativně vyjmenované osoby mají právo požadovat OP či jinou veřejnou listinu k nahlédnutí,kontrole apod. Tam rozhodčí nohejbalu určitě nepatří. :-) a ten kdo požaduje tyto listiny k nahlédnutí či předložení a není k tomu zákonem oprávněn se dopouští trestného činu! I proto, že existuje zákon o ochraně osobních údajů a tyto listiny osobní údaje obsahují. Navíc podle nového zákona už nemá občan povinnost s sebou osobní doklad nosit. Od dokládání totožnosti mají v jiných sportech registrační průkazy s fotografii. A registrační průkaz je pak tím nezpochybnitelným dokladem spolu se soupiskou hráčů, které dokládají oprávnění hráče k účasti v utkání. Já bych rozhodčímu (strejdovi třeba z vedlejší vesnice) OP neukázal ani kdybych měl dvě. A kdyby ji vytrvale požadoval i po poučení ,že se dopouští trestného činnu, zavolal bych hlídku policie a nechal bych ho předvést. Pak by snad konečně na svazu nekoukali jen na TV přenos halového nohejbalu ve finále antukové ligy a začali dělat opravdu něco užitečného pro tento sport, jako třeba upravit pravidla do souladu s .... atd. A že toho je k udělání opravdu hodně!0

Odpovědět
ho06.10.2011

Ano, rozhodnutí zrušit registrační průkazy a nahradit je jinou identifikací (např. dle OP u straších 15 let a právně způsobilých) může narážet na zákonné normy oprávněnosti vyžadovat předložení různých typů veřejných listin … ale pouze při jejich striktním vyžádání předpisy ČNS. Tato vůle "normotvůrce" (VV+VH) je ale zatím ukotvena spíše zvykově a vágně, než kogentním textem normy.

Zde souhlasím, že VV by měl konat lépe a přesněji při návrhu nohejbalových norem. Pokud možno ihned.

Na druhou stranu ale je tvou svobodnou vůlí, zda předložíš k prokázání své identity zrovna OP nebo pas …

Pokud ano – těžko někdo zpochybní právo tvého startu v zápasu (jsi li i na soupisce – tudíž s provedenou platnou registrací u ČNS s přiděleným registračním číslem).

Pokud ne – přinutíš tím rozhodčího rozhodovat dle SŘ, zda jsi nezpochybnitelně schopen jiným způsobem prokázat svoji totožnost. Jak to můžeš/máš provést (aby bylo konáno dle norem) je popsáno v mém příspěvku výše. Ale pak důkazní břemeno je na Tvé straně, ne na straně rozhodčího. Pokud rozhodčí posoudí, že tvé podané důkazy jsou nevěrohodné, neúplné a nespolehlivě zjištěné, pak má rozhodčí povinnost nepřipustit takového hráče ke hře.

Znovu tedy a lidově:
Budeš mít a předložíš dobrovolně ke kontrole OP, pas = zaručeně hraješ.

Nepředložíš = riskuješ posuzování rozhodčího a jeho rozhodnutí ve věci „náhradního“ prokázání totožnosti se všemi jejími úskalími uvedenými výše

Je každého svobodným rozhodnutím, kterou cestou půjde, při nařízené konfrontaci totožnosti osoby hráče se soupiskou a fyzickou podobou hráče.

K ochraně osobních údajů viz dále
To JvoXH:
Nevím, zda došlo k úplnému pochopení směru mého výkladu …

Ad 1) to si může dovolit pouze notář, advokát u svého klienta, při ověřování podpisu – takovouto kompetenci rozhodčího jsem nikde v textech předpisů ČNS zatím neviděl (můžu se mýlit), ale ani bych nechtěl aby ji rozhodčí měli…

Pak by mohl vždy rozhodčí prohlašovat, že všechny hráče zná (jsou mu osobně známi) a mohou hrát, ale pak by nemusely existovat žádné soupisky a konfrontace by postrádaly smysl …( je pochopitelné kam mířím? A jak jsem to dovodil?)

Ad 2) pokud se zde komukoli zdá něco irelevantní, pak tomu tak není ve vztahu k prokázání totožnosti – při prokazování jiným způsobem (než veřejnou listinou !!!) adresu VŽDY musíte znát a uvést, jinak nelze, ať adresa je či není na soupisce či na registraci v ČNS

Ad 3)

Rozhodčí ani nepořizuje kopie OP (ať už se souhlasem či bez souhlasu hráče/majitele OP). Ani nelze důvodně předpokládat, že rozhodčí si zapamatuje či opíše z OP údaje jako je RDČ a ČOP či další citlivé údaje a dále je bude užívat… Nedochází ke zpracování osobních údajů ani ke shromažďování osobních údajů ani k jejich uchovávání u rozhodčího ve smyslu definovaném v §4 zákona - tudíž možnost přímého porušení zákona č. 101/2000 Sb., bych zde neviděl. HORST0

Odpovědět
Beneš06.10.2011

Chlapci, jste Švejci. Za chvíli budeme ke každému zápasu volat advokáta nebo státního zástupce. Dle mého názoru bylo vše v naprostém pořádku, možná někdo neunesl tíhu vyřazení z extraligy, ale i to jest lidské a není to třeba hned odsuzovat. Víc k tomu nemám0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 1:00

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 1:1 -hra pro déšť přerušena (nejspíš se přesune do haly)0

Odpovědět
Jirka P.08.10.2011

Dik za info.0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 2:20

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 2:30

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 3:30

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 4:30

Odpovědět
Persching208.10.2011

Safra, tam se to tahá. Dobrý pokoukání ?0

Odpovědět
...08.10.2011

START-DYNAMO Č.B. ???????0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

START VD Plzeň : Zruč Senec - 4:40

Odpovědět
Spezi08.10.2011

Pokoukani pěkný, sem tam nějaký emoce... Teď je Zruč v laufu a vede 6:3 v prvním setu.0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

První set pro Zruč 10:80

Odpovědět
Spezi08.10.2011

4:40

Odpovědět
Spezi08.10.2011

5:50

Odpovědět
Spezi08.10.2011

7:70

Odpovědět
Spezi08.10.2011

9:8 vede start0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

9:90

Odpovědět
Spezi08.10.2011

1:1 na sety0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

6:5 pro Zruč0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

6:60

Odpovědět
Spezi08.10.2011

7:6 pro Zruč0

Odpovědět
Spezi08.10.2011

Po zakopnuti Klimenta 9:60

Odpovědět
Spezi08.10.2011

Zruč je v extralize, gratuluji :-)0

Odpovědět
Milhaus08.10.2011

Díky všem Zručským fandům za vytvoření takřka domácí atmosféry.0

Odpovědět
Milhaus08.10.2011

Díky všem Zručským fandům za vytvoření takřka domácí atmosféry.0

Odpovědět
...09.10.2011

START-DYNAMO Č.B. ???????0

Odpovědět
.09.10.2011

Start - Dynamo CB 2:50

Odpovědět
váňa10.10.2011

Velký dík našim 40 fanouškům, kteří přijeli do Touškova na utkání s Plzní.0

Odpovědět
Anonym15.10.2011

Dynamo - Start 5:3, Dynamo v první lize!0

Odpovědět
zvědavej16.10.2011

Dynamo- Start 5:3

Start měl famozní vstup do zápasu a po dvojicích vedlo 2:0, Dynamo snížilo na 1:2, Start zvýšil na 1:3, potom ovšem Dynamo zvedlo všechny svoje síly a Start udolalo 5:3. Rozhodčí oboustraně tragičtí. Kdy konečně zakáže svaz takovým pískat. Dohromady téměř 140 let.0

Odpovědět
Radek16.10.2011

Až bude dost mladejch rozhodčích!0

Odpovědět
VR-Čako16.10.2011

Kolářka-Prostějov:5-1 úplně suše bez odporu prúběh stejný jako v prvním zápase jen v opačném podání....0

Odpovědět
Jenda18.10.2011

Mikysko Mikysko... Ten článek je dost pod tvou úroveň...0

Odpovědět
Mikyska18.10.2011

Milý Jendo! Jak jsem napsal výše....Lehké zhodnocení posledního letošního zápasu, poděkování spoluhráčům a sponzorům za celou sezónu. Nedělej z toho článku vědu. Vše je v pohodě. S pozdravem Jirka Miksan - Mikyska :)0

Odpovědět
Váša18.10.2011

Že by pan Hána zase dováděl?0

Odpovědět
Persching218.10.2011

Nevidím na tom článku nic děsnýho.0

Odpovědět
Jenda18.10.2011

Na článku není gramaticky špatného nic. Jen nechápu proč musí kopat do Zručských tím že měli nervíka (na to že jim šlo o extraligu tak bylo všechno pohodě, což ste asi vy moc nebyli když ste dostali žlutou za zakopnutí míče!!!). A ohánět se tím že Vám vlastně o nic nešlo a přišli ste si jen tak kopnout aby se neřeklo. Tohle tady nehraj, každej kdo tě zná ví, že bys jim to zadara nenechal a hlavně Hánovi. To lehké ironické - že mají vysněnou extraligu a seš zvědavej jak jim to tam půjde. Taky mohli zůstat v první lize a bejt mezi slepejma jednookej král! Kdyby si byl co k čemu tak napíšeš že si to soupeř zasloužil a přeješ jim hodně štěstí protože ho budou potřebovat...0

Odpovědět
fanoušek18.10.2011

V první řadě gratulace k postupu Zruče do extraligy a malé zamyšlení nad některými komentáři.Hovořit o stránce herní je zbytečné,to viděli všichni během sezóny.Co se týká stránky slušnosti a konkrétně p.Hány a v poslední době také p.Vaňourka to si každý udělá obrázek sám.Otázkou je co bude dělat v tomto složení Zruč v extralize.Pokud nedoplní tým o hotové a zkušené hráče budou to asi smutné výsledky.Kde ty hráče ale vzít.Ti hráči co na to mají a hrají jinde do Zruče nikdy nepůjdou/důvod p.Hána a další/

a mladí třeba z týmu B na to ještě nemají.Závěrem lze říci ,že je jenom dobře,že klub z bašty nohejbalu má zase zástupce v extralize.Otázkou je zda tento postup je pouze splněným snem p.Hány nebo to bude mít dešího trvání.Nohejbalu zdar a nohu vejš.0

Odpovědět
Mikyska18.10.2011

Milý neznámý Jendo. Nikdy jsem neřekl, že si to zručští nezaslouží a nebo že jim to nepřeju. Jenom jsem okomentoval zápas, který proběhl. A určitě nejsem zvědavej jenom já, jak jim to v extralize půjde. Vypadá to , že nás všechny dobře znáš, tak se příště prosím podepiš celým jménem, ať vím s kým komunikuju. Tímto končím v této diskusi. Čus bus. Mikyska.0

Odpovědět
Ahmad18.10.2011

Gratulace do Zruče! Dělají tam pro nohec hodně a tohle je odměna, kterou si zaslouží a já jim ze srdce přeju0

Odpovědět
Anonym18.10.2011

Gratulace do Zruče. Nechte vše osudu. Motivace je mocná čarodějka. A popravdě vám všem odbornkům prognozy už dlouho nevycházej. Stačí se podívat na Čelákovice které tady snad před každou sezonou už od ligy byli řazeni na sestup a zatím je vše jinak. Zaplat pánbůh za každý tým s chutí do nohejbalu. Pravda je že zrovna ta příští sezona asi nebude uplně lehká. Ale to není žádná...Hodně štěstí a úspěchů.0

Odpovědět
Rosta18.10.2011

a hlavně sednu na kolo, ujedu pár kilometrů a budu se koukat na Brutuse s Patrikem :)0

Odpovědět
Persching218.10.2011

Ad 171. Ani obsahově ani významově ani mezi řádky. Lze to i otočit: Opačně by to "zadara" taky asi bylo těeeežko :-)0

Odpovědět
váňa Zruč19.10.2011

Prohlášení vedoucího týmu AC Zruč- Senec Tomáše Vaňourka:

Nohejbalisté Zruče dosáhli největšího úspěchu jako tým v ligové soutěži za 8 let působení v obci, ve které jsme našli skvělé zázemí a fanoušky. Cíl před sezonou postoupit do play-off byl splněn.Šťastná výhra, se skvěle hrající Bělou nás posunula do finále. Většina hráčů hrála se zraněním, tým se semknul a uspěl.

Přesto slýchám ohlasy, že finále bylo puštěno. Za sebe i celý tým říkám, ýe to ani nešlo domluvit a náš tým to nepřipustil. Chtěli jsme ve finále obstát, se zkušeným soupeřem, který extraligu hrál. Porazit ho i přes emoce, které ke sportu prostě patří.Hráče potom zamrzí slova, že soupeř nechtěl a nemusel To potom nemusel postupovat do finále a mohl vše přenechat Janovicím. Hráči Janovic jsou bojovníci a určitě by na hřišti bojovali víc a chtěli postoupit, nebo alespoň soutěž vyhrát.

Jsme rádi, že se sem vrátí extraliga, i kdyby to mělo být na rok. Chceme si to užít a budeme moc rádi, když v příští sezoně přivítáme ve Zruči hráče jako Bláha, Dvořák, Vanke, Holub, Doubrava, Plachý, Stejskal, Kop, Pelikán, Spilka a další, na které nechci zapomenout. Věřím, že jejich hru ocení i naši fanoušci.

Pro Zruč- Senec to bude svátek, stejně jako pro její hráče, kteří získají hlavně veliké zkušenosti. Přeji to i Vaškovi Hánovi, který odvedl za 8 let ve Zruči hodně práce a to je teď pro něj ta sladká třešnička na velikém dortu. Veliká satisfakce po odchodu z Bílé Hory.

Též patří dík všem hráčům ve skvělé partě bojovníků ve Zruči a mladým žáčkům, které tady máme. Kluci dík.0

Odpovědět
Olda19.10.2011

Add #178. Tomasi, postoupili jste do extraligy a to je obrovsky uspech. Na tom prece nic nemeni to, ze stari harcovnici z Doudlevec do extraligy jit nechteli. Myslim, ze si kopou tu "svoji" uroven bez nejakych ambic a hru si jednoduse uzivaji, na tom prece neni nic spatneho. Vy jste naopak progresivni tym s chuti neco dokazat, to je taky v poradku. Tak mi prijde zbytecne se kvuli odlisnemu pristupu tady postuchovat nebo si neco vycitat. Uzijte si postupovou euforii a at se pristi rok dari!0

Odpovědět
Hellboy19.10.2011

To #178 váňa Zruč DCSzx - 19.10.2011 08:17:
Pekne napsano...
Akorat to prohlaseni neni (zaplatpambbu) vanovo dilo.0

Odpovědět
Láďa Kliment - Start20.10.2011

Koukám, že se tu hemží komentáři ohledně zápasu Startu se Zručí, tak Vám jako přímý účastník také řeknu svůj názor. V zápase jsme každopádně chtěli vyhrát. Jiná věc je pokud bychom pak ligu vyhráli, zda bychom do extraligy šli. Byl to super zápas, tahalo se to parádně. Každou chvíli měl navrch jiný ze soupeřů, nedalo se říct do posledního setu, kdo to urve. Fakt super. Osobně mnohem radši prohraji takový zápas, než vyhrát 5:1 a pořádně si nezahrát. Vadou na kráse celého zápasu dle mě je fakt, že jak řada hráčů Zruče, tak rozhodčí vypjatou atmosféru psychicky nezvládali. Ono to vypadá, viz 171 Jendův příspěvek, že jsme byli labilní my ze Startu, jenže to bylo jinak. Já dostal žlutou kartu za vykopnutí balonu do stropu haly. Což je dle mě sporná situace. V pravidlech totiž stojí, že prohřešek 2. Stupně – tedy za žlutou – je zakopnutí balonu. Osobně jsem byl názoru, že v hale se balon zakopnout nedá. Zakopnu míč třeba do lesa, do řeky nebo do pole, prostě někam, odkud se nevrátí a není k dispozici pro hru. Ale v hale se přece odkudkoliv vrací během vteřiny zpátky a ve hře lze s nakopnutým balonem pokračovat. Takže kartu jsem dostal dle mě neprávem za nakopnutí nikoli zakopnutí balonu do stropu. Je to možná slovíčkaření, ale jako ekvivalent, který se obecně nijak netrestá, si myslím, že se dá vzít, když hráč nasraně napálí míč do sítě. Toho jsem byl svědkem v 1. lize alespoň 10x a nikdy nic. Až teď. Rozhodčí jsou holt lidi a vysvětlují si to po svém, co se jim zrovna hodí do krámu, což beru v životě to tak také dělám. Zarazil mě však fakt, že když na jedné straně nekompromisně rozhodčí potrestali, řekněme sporný okamžik pravidel, proč na straně druhé zůstali němí při opakovaném porušování pravidel. Vysvětlím. Jak všichni jistě dobře známe pravidla neoprávněný vstup do herního prostoru je prohřešek 1. Stupně, za což má být tým napomenut. Kapitán Zruče byl v herním prostoru v podstatě pořád. Ono kdo tam byl, tak viděl. V hale je totiž od zdi k lajně vyznačující herní prostor asi metr. Kdo Vénu zná, je mu jasné, že pro něj bylo nemožné se za tou lajnou udržet. Ale furt dobrý je to takový pravidlo, kde se dá oko přimhouřit. Čepici tomu však začali nasazovat, když se v předposledním zápase „jakoby zranil“ Pavel Stehlík. Jak hovoří pravidla, v takovou chvíli může na hřiště pouze osoba, která provádí ošetření. Samozřejmě na kurt k Pavlovi přiběhl Véna i proaktivní vodonoš Váňa alá ryché občerstvení. Ošetření pochopitelně nikdo z nich neprováděl, tudíž se dopouštěli prohřešku 1. stupně neoprávněného vstupu do herního prostoru. To jsme u rozhodčího reklamovali. Tomu nezbylo než oba napomenut, že se to nesmí, ať koukají mazat. To učinili. Korunu pak tomu dali, když dva balony před mojí žlutou, jsem přijmul servis jaksi nestandardně – obličejem. Okamžitě vtrhla celá lavička Zruče metr až dva do herního prostoru a začala velice tragikomická scénka. Kdy se zručáci různými vulgárními pokřiky a gestikulací dožadovali, aby rozhodčí odpískal dvoják, že jsem to jako vzal hrudí a k tomu bradou a já abych se k tomu snad ještě přiznal! To vám byla scéna jako když v zoo v pavilonu opic něco rozzuří šimpanzího alfa samce, ten vystartuje k mříži a spustí svojí opičí estrádu. Zbytek smečky se k němu z loajality pochopitelně přidá a tak tam všichni skáčou, tlučou se do prsou a halekají. V zoo by mě to jistě pobavilo, tady mě to spíš rozčarovalo. On se pak člověk těžko soustředí na svůj nejlepší výkon, když se mu na hřišti dějí takový věci. Konečně jsem pochopil, proč to v těch pravidlech je. Takže jsem rukama gestikuloval jakože „hoši v klidu, uberte páru“ a „tady je ta lajna ze kterou nesmíte, takže zpátky“. Zde bez jakýchkoliv diskuzí se Zruč opakovaně provinila přestupkem 1. Stupně – neoprávněným vstupem do herního prostoru, což je automaticky provinění 2. Stupně a to se rovná žluté kartě a trestnému bodu. Vyzývavě jsem se díval na rozhodčího a v duchu si říkal tak pane rozhodčí…konejte svoji povinnost,… vždyť porušují pravidla, jednou jste je již napomenul, takže jedem – žlutá a trestnej bez debat. Ten však zřejmě zaskočen tím představením opomněl ctít pravidla a nezúčastněně nechal celou situaci doběhnout jakoby nic. Vědět že dva balony na to dostanu žlutou za balon ve stropě, tak bych to tak asi nenechal. Ale to jsem ještě nevěděl. A že u jedněch se porušování pravidel opakovaně přehlíží a u druhých striktně trestá bez varování je takový divný. Jsem tedy trochu na rozpacích, zda vše probíhalo v duchu fair-play. Ale to už si musí sáhnout do svědomí každý sám, jakou má motivaci ke svým činům. Mě je to jedno. Jak já rád říkám: „Ty s tím budeš muset žít!“ Každopádně Zruč je v extralize, já jim to přeji. Hlavně jejich fanoušci a publikum na zápasech si to zaslouží. Ať se jim daří.0

Odpovědět
Jenda20.10.2011

Láďo ty bavíš :-D Tam kde žiješ asi autobusy nestaví co? Zrovna ty nám tady budeš psát o slušném chování... :-D0

Odpovědět
Jirka20.10.2011

Na to, že "Mě je to jedno." je to docela dlouhý a vypovídací hodnota příspěvku je sporná asi jako za(na)kopnutí míče do stropu.0

Odpovědět
Anonym20.10.2011

celkově je v nohejbale obrovský rozdíl mezi tím když rozhodčí přimhouří oko a když trestá. V čelákovicích dostal Spilka za nakopnutý balon rovnou červenou a půl sezony stop. Jinde se přimhouří oko. Za nadávku rozhodčímu může být někdo trestán taky až na půl sezony. Jiný nedostane ani žlutou. Toto je hlavní problém se kterym se nic nedělá. Všichni křičíme trestat a pak když rozhodčí potresta tak si hráč za kravinu nezahraje půl roku. Teda pokut zrovna nemáte někoho na svazu.0

Odpovědět
Váša20.10.2011

Láďo,za tvoje chování při zápasech a turnajích tě moc nemusim a otec je na Tebe vyloženě alergickej.Nicméně si to napsal moc hezky a dokážu si představit co tam ty vopičáci dělali.0

Odpovědět
Persching220.10.2011

182

Znamená to tedy v podstatě, že když on se sice mnohdy nechová OK, tak že teď nemá pravdu ? Jenom proto, že to píše zrovna on ? To je ale kravina. Zrovna tenhle Tvůj příspěvek je oproti jeho blivajz.0

Odpovědět
fanoušek20.10.2011

Láďo ty si moralista....Viděl jsem Tě na hřišti sice prvně,ale zapomněl si tam třeba udat,že si potom nevzatém příjmu a následných emocích pokřikoval na hosty ...Ču...i,stál jsem kousek od Tebe.Nepřiznal si za celý zápas minimálně ve 3 případech,že si hrál 2x.Viděla to celá hala,kromě rozhodčích,narozdíl od hostujícího hráče,myslím Urbana,který se přiznal 2x a jednou za stavu 9:9. Zase je pěkný,že přiznáš,že jste vyhrát chtěli (na začátku příspěvku) na rozdíl od vašeho trapného hráče Miksana,který když se nevedlo,tak tam troubil na celou halu a povzbuzoval vás: Nevadíííí kucíííí,vždyť to nechcem....To byste tam asi nejezdili 4 hodiny po zadku..Pro diváky moc pěkné utkání,líbilo se,rozhodčí pískali taky výborně.Bělá sympatičtější..sorry0

Odpovědět
Jenda20.10.2011

To persching2: sem rád že se tady ozvali také jiní kteří to viděli... Ke Klimentovi se už nebudu vyjadřovat, nemá na to herně tak provokuje a projevuje se jeho primitivní povaha (podobně jako Vaňourek). Ale od Jirky Miksana bych to nečekal...0

Odpovědět
Jan Kovanda20.10.2011

Vášo - alias Václave Hrubý z Nové hospody,prosím neurážej mě a mé spoluhráče.Osobně si vážím každého,kdo někdy něco pro nohejbal udělal a nebo dělá.AŤ už fotí,peče klobásy a nebo vychovává naše nohejbalové naděje.Ať je z Aše nebo ze Vsetína,snaží se tento náš sport nějakým způsobem šířit,povznést a to stojí čas a chuť v dnešní složité době...Ty jsi nikdy nebyl na našem zápase,nevíš,jak vše probíhá..Zamysli se nad sebou,co bys mohl udělat,čím se přičinit a zanech svých ubohých komentářů..Nejen k mým spoluhráčům,ale jak tě tak pozoruju,tak k celému nohejbalovému národu,svazu a lidí ,které pro nohejbal něco dělají.0

Odpovědět
Martin20.10.2011

Jak to tak tady čtu, tak je mi smutno z nohejbalu. Zruč to bude mít příští rok v extralize hodně těžké. Nejen, že je to tým bezejmených a 100% adept na sestup, ale i svými výstřelky a chováním to bude mít hodně těžké.0

Odpovědět
Persching220.10.2011

190
Ono to s tím chováním a "výstřelky" nebude tak horký.0

Odpovědět
fanoušek20.10.2011

Myslím si,že chování a další výstřelky hráčů Zruče zapadnou v extralize k chování ostatních týmů/Vary atd./,ale otázkou je jak to vezmou rozhodčí od nováčka a vetřelce v extralize,který tam nikdy jako tým nebyl.Nebudou ani tak tým bezejmených/Štolka,Stehlíci tam již hráli/protože jméno Hána zná dnes v nohejbalu asi každý.Další hráči,kteří jsou příbuzní V.Hány/proto tam hrají/na extraligu herně nemají a Z.Holub ze zdravotních důvodů asi taky už hrát nebude.Jak už bylo psáno chce to nějaké posílení,ale kde brát,když není.

O posledním utkání v Touškově bylo napsáno už dost,ale chování a vyjadřování některých aktérů/Hána,Vaňourek,Miksán,Kliment/bylo opravdu smutné sledovat a poslouchat.Slušnosti v nohejbale ZDAR0

Odpovědět
Plzeňák20.10.2011

Teď už z té diskuse alespoň víme, jak se kdo koho miluje a kdo koho nesnáší.
Nohejbalu zdar a uvědomte si, že ho hrajeme přeci pro radost.0

Odpovědět
Spezi20.10.2011

Vy ste tomu zase naložil pane Pán :-D Takhle si zvedat návštěvnost stránek :-)0

Odpovědět
Spezi20.10.2011

Vy ste tomu zase naložil pane Pán :-D Takhle si zvedat návštěvnost stránek :-)0

Odpovědět
Jan Kovanda21.10.2011

Byl jsem upozorněn,že mám stejný kod ,jako fanoušek.Psal jsem příspěvek z práce ,pro Vášu ,kterého několik let znám.Nevím ,jakým způsobem se generují tyto kody.Dělám ve fabrice na Plzni - severu ,kde pracují jak fanoušci,tak nohejbalisté.Jen v mém oddělení vím o 3.Nemám s nikým problém.Můj 2. a poslední příspěvek - zanechme napadajících článků.0

Odpovědět
Váša22.10.2011

Pro Honzu:Zrovna včera jsme o Tobě mluvili s Kulíkem.Jsi dříč a hrát extraligu si zasloužíš a přejem Ti to.Ty hraješ fair-play stejně jako já.Bohužel někteří Tvoji spoluhráči nepřiznají ani nos mezi očima stejně tak jako Láďa Kliment.S Mikeskou jsem v životě problém neměl.Přeju Zruči co nejvíce vyhraných zápasů a Tobě ať se daří!0

Odpovědět
fanoušek22.10.2011

Že zrovna ty Vášo mluvíš o fair-play.To považuji jako ránu zezadu pro nohejbal.Ty ,který stejně jako tvůj otec nepřiznáš vůbec nic,hádáš se i pro maličkosti a teď si dovolíš psát

něco o přiznávání!Pokud jseš takovej frajer jak si myslíš,pojď hrát krajský přebor,kde je to něco jiného než město/herně i psychologicky/ a uvidíme jak uspěješ.Nebo jseš raději jednooký mezi slepými králem.Sportu zdar0

Odpovědět
hráč22.10.2011

Souhlasím s fanouškem.Všude v přeboru města slyším o tom jak super hrají Vášové z N.Hospody,ale je zajímavé,že nemají snahu hrát výše,naopak se uspokojují v týmu Háje na ještě menší úrovni.Hrají turnaje,kde jsou velmi úspěšní i s tými z kvalitnějších soutěží,ale postup výše stále nic.Možná bych využil možnosti ,že Zruč postoupila do extraligy a asi vezme někoho z družstva B a snažil bych se to tam zkusit.Škoda každého nadějného nohejbalisty.0

Odpovědět
Persching223.10.2011

Ne každej má chuť, nebo čas, strávit skoro každou celou sobotu na dvojzápasu ( Plz. kraj ). Takových lidí hraje Plz. měst. soutěž v týdnu X.0

Odpovědět
Váša23.10.2011

Ten Fanoušek mě malinko vytočil!Já že nic nepřiznam,jo.To si dej placku na čelo,plantážníku!

Pro Hráče:Můj otec už je dávno za zenitem (57let) a na nic jiného než město a okres nestačí.Dokud ale bude hrát aktivně nohejbal,tak já budu v jednom týmu s ním.

Persching2 má pravdu v tom,že ještě navíc hraju za dva mančafty fotbal takže čas navíc není.0

Odpovědět
fanda23.10.2011

Prostějov-Kotlářka 5:1 .......0

Odpovědět
J.M.23.10.2011

Ten rosemberk je celkem slušnej magor( v dobrým).. včera finále a dneska si smlsnul na pražácích:-)... gratulace panu Benešovi;-)0

Odpovědět
J.M.23.10.2011

pardon, Rosenberk!!!0

Odpovědět
Laďa Štěpánek23.10.2011

"Rozi"byl po celé dva roky prostějovskou dorosteneckou oporou,opravdový kapitán a tahoun. Nevzpomínám si,že by někdy zklamal nebo zápas vypustil.Řekl bych,že z toho silného ročníku ´92 je na tom nejlíp a ještě o něm uslyšíme (finále extraligy,včerejší dvojky,atd.).0

Odpovědět
Persching224.10.2011

197 + 198 + 201

Řekl bych, že Váša je v tom celkem dost nevinně, protože hraje s tátou dvojku i trojku. A soupeře dráždí, točí a serie především taťka :-)0

Odpovědět