EXTRALIGA PLAY_OFF 1.SEMIFINÁLE

Martin S.12.08.2014

https://www.facebook.com/events/777388198950121/

ZÁPAS ROKU V EMITY ARENĚ!

V 1. zápase semifinále extraligy Čelákovice narazí na jiného soupeře než Modřice. Soupeřem tentokrát bude tým z Karlových Varů, který se umístil na třetím místě po základní části, hned za Čelákovicemi.

Vstupné dobrovolné.

Samozřejmostí je bohaté občerstvení, domácí uzené klobásy, grilovaný hermelín, točený Kozel 11* a zmrzlina

Doprovodný program:

  • speciální vydání magazínu Čelákovická roláda

  • bohatá tombola

  • Zápas zahají Alice Bendová (dále autogramiáda)

  • ženské družstvo se utká proti internacionálům v čele s

Ladislavem Vízkem
-prodejní stánek firmy Botas se zvýhodněnými cenami

  • stánek Spartaku Čelákovice s dárkovými předměty

a mnoho dalšího.

Video-pozvánka ZDE: https://www.youtube.com/watch?v=hs-Rkx3zIqo&feature=youtu.be0

Reakce

87 příspěvků · poslední 11.09.
Anonym17.08.2014

Utkani se odehraje 6.zari v Celakovicich v Emity arene od 14:30hod.0

Odpovědět
Jiří Pavelka01.09.2014

Jak se utkalo ženské družstvo proti internacionálům? Češtinu mám moc rád ... :-). J.P.0

Odpovědět
Martin S.02.09.2014

Dobrý den, zítra tj. 3.9.2014 si ráno zapněte TV, uvidíte dva vstupy ve SNÍDANI S NOVOU. Přesné časy 6:20 a 7:20hod.0

Odpovědět
nnnnnnnn03.09.2014

Tak to byla paráda hoši a ještě jste se museli v televizi zasmát.Tak se dělá něco pro nohejbal do médií. Přeju Čelákovicim postup do finále.0

Odpovědět
A. Stehlík03.09.2014

Super, pochvala... kluci to dělají dobře!0

Odpovědět
strom.mladší03.09.2014

To co dělají Čelákovice pro propagci nohecu...opravdu klobouček. Bez takových bláznů by to nešlo. Škoda, že si Žany navzal volnější kalhoty...:) Palec nahoru. Zdarec.0

Odpovědět
Good job03.09.2014

A tady to jde.je to jen o praci.drzim palce proti varum0

Odpovědět
funik3403.09.2014

j0

Odpovědět
David Junek03.09.2014

Verim, ze to Celakovice delaji jeste z dobreho pocitu, jednoduse pro nohejbal, ktery maji radi. A ne pro penize, jako ruzni cinovnici, sekretari, sekretari sekretaru atp...0

Odpovědět
formi03.09.2014

Trapně zviditelňovat????ty ubožáčku0

Odpovědět
Tomáš03.09.2014

Já si myslím, že kdyby nohejbal propagovaly takto i ostatní týmy, tak by byl větší zájem nejen ze strany fanoušků, ale také sponzorů, potažmo TV. Docela by mě zajímalo, jak se podařilo Čelákovicím tento "kolosální" úspěch vybudovat? Určitě to nebude záležitost 1 muže, ale kolektivní práce, přesto tam musí být nějaký motor, který přichází s nápady, tento člověk by se mohl svěřit se svým know-how a pomoci tak ostatním klubům, tedy jestli se vůbec ostatní kluby chtějí takto prezentovat a jestli na to mají zdroje (lidské či finanční).0

Odpovědět
hegret to Tomáš03.09.2014

to není o know how ,ale o práci... pokud je práce know how tak se nedivím kde nohebal je.....0

Odpovědět
Ruda tukanek03.09.2014

Drzim palce kluci,aspon nekdo,co se chce zviditelnit se snazi a otom to je. Za vas to nikdo neudela a snazit se nebude. Drzte se0

Odpovědět
takyznalec06.09.2014

Tak to po dnešních zápasech extraligy vypadá, že Vary budou s Modřicemi ve finále a Šacung půjde dolů... Doufám, že to druhé se nestane...0

Odpovědět
A. Stehlík06.09.2014

Modřice - Vsetín 5:1 hosté byli lepší než odpovídá výsledek.0

Odpovědět
Tomáš06.09.2014

Tipuju Vary na titul, oni jediní měli za poslední léta Modřice na lopatě, ostatně král bloku Karel, Vaňous, Česnek, Jogurt ví, jak se vyhrává titul. Karel Hron dnes udělal rozdílový bod, který může rozhodnout i finále.0

Odpovědět
A. Stehlík06.09.2014

Ještě jsme tam ani jedni...0

Odpovědět
mišelin06.09.2014

Dnes našlapané hlediště v Čelakovicích vidělo zasloužené vítězství Varů.Vanke byl u tří bodů,další přidal Hron v singlu a utkání zakončila Medkova trojka.U domácích byl nejlepší Spilka.Jetš jsou odvety a ve sportu je možné vše,takže bych s tím finálem počkal až na výsledky v příštím týdnu.0

Odpovědět
Tomáš07.09.2014

Souhlas, Spíla to táhne, Vary mi přišli, že táhli od začátku všichni dohromady, mají tam teď dobrou partu. Honza Vanke to tam hecuje od podlahy, kdo by se pak nesnažil, výsledek na sety 5:12 je pro čelakovice alarmující před odvetou... Dnes měli Varští i kvalitní support, který bude v odvetě početnější, přičtu-li k tomu všemu ohromnou zkušenost na straně Varů, tak mi z reálného pohledu vychází, že Vary budou hrát finále. Ještě mě napadl střípek z dnešního utkání, kdy komentátor utkání zvolil nevhodnou poznámku na adresu domácího hráče, který o několik okamžiků za stavu 9:9 zkazil servis.

V zápase Šacungu mě zaujala situace singlu, kdy hostující Chalupa podával ve třetím setu za stavu 9:9 a rozhodčí písknul přešlap k nelibosti hostujících. Na záznamu tv.com jsem si zkusil analyzovat tuto situaci zpomaleně a vyšlo mi, že ten přešlap neměl být odpískán.0

Odpovědět
František Chalupa07.09.2014

Hraju nohejbal 40 let lecos jsem zažil vzlášt když zápasy pískaly domácí rozhodčí jestliže odpíská rozhodčí přešlap ve třetím setu za stavu 9 9 aniž by předtím hráče neupozornil asi není normální bylo by správné aby se pan rozhodčí vyjádřil co ho ktomu vedlo bylo by moc špatné pro nohejbal kdyby se jednalo o nečestné jednání0

Odpovědět
Radek07.09.2014

Zápas jsem sice neviděl. Ale nemám rád když tatínkové umetají synům cestičku. Je to nejhorší co můžete pro syna dělat. Jestli je tak dobrý, tak si výsledky uhraje sám. Bez vašich stížností jak ho ožíznuli rozhodčí. To že je někdo mladý a perspektivní není zásluha, z které by měly plynout výhody. Když už jsme u toho, zrovna v Budějkách mockrát rozhodčí domácí podrželi. V Dorostenecké lize, v II. lize. Dobře to víte. A proč by rozhodčí měli upozorňovat hráče na přešlap? To jako by měly třeba blokařům říkat měl si sako, dávej si příště na to bacha? Znáte p. Chalupo vůbec pravidla? Váš syn je dobrý hráč, má hodně ještě předsebou. Nedělejte z něho ufňukánka.0

Odpovědět
Preslap07.09.2014

Tak.je jasny.ze to preslap byl a neni se o cem bavit0

Odpovědět
Tomáš07.09.2014

S tím Chalupovým přešlapem nesouhlasím. Možná rozhodčí zmátlo, jak byl kop proveden. Něco podobného je k vidění v tenise (Boris Becker) nebo volejbale, kdy podávající jakoby skákají do hřiště, ale důležitý moment je okamžik doteku nohy a míče (v tenise dotek tenisáku a pálky, ve volejbale míče a ruky), kdy jsou hráči ještě mimo hrací pole. Chalupovo stojná noha je v okamžiku úderu ještě za lajnou (ikdyž záběry nejsou zcela prokazatelné), poté, co kopne do míče padá hluboko do hřiště. Rozhodčí píská, avšak proti zvyklostem nejde ukázat na přešlap. Utkání jsem sledoval a nemůžu se zbavit dojmu, že domácí byli rozhodčími mírně tlačeni.0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Nebyl jsem na místě ale po několika přehráváních záznamu myslím, že Honza ještě těsně před úderem posunul stojnou nohu opravdu na čáru a myslím že přešlap opravdu byl. každopádně je tam rozhodčí aby to posoudil. Já bych mu za to dal jedničku.0

Odpovědět
František Chalupa07.09.2014

Ani po několika zhlédnutí záznamu není zcela prukazné zda se jednalo o přešlap rozhodčí u kulu nemuže pokud stojná noha je před lajnou vidět z určitostí že se jedná o přešlap jedině že by to byl génijus jak nám naznačuje pan Stehlík za tohoto stavu se píská jen skutečně jasný přešlap pokud nechci ovlivnit zápas možná by se mohl rozhodčí omluvit že se unáhlil já to beru není to lehké pískat takto vipjaté zápasy0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Nebyl jsem tam ale podle záběru kamery si myslím(netvrdím že to tak opravdu je) že Honza těsně před úderem pošoupl stojnou nohu na čáru a potom udeřil. To je vše. TV může zkreslovat, jestřábí oko nemáme a tak je to opravdu jen na rozhodčím. Je ovšem fakt že spousta rozhodčích si provedení podání příliš nevšímá a sleduje až dopad. Tento, nevím kdo pískal, si prostě všiml. Nejsem v tomto duelu nijak zaujatý a nemám důvod nikomu škodit a nebo někoho zvýhodňovat.0

Odpovědět
Tomáš07.09.2014

Pokusím o jakousi elektronickou tužku. Obrázky zachycují momenty těsně před (290) a těsně po (313)kopnutí do míče, pokud komukoliv umožní parametry pc detailně zobrazit místo čáry a špičky Chalupovy botazky, tak je patrné, že se o přešlap nejedná.

http://rghost.net/57894290.view

http://rghost.net/57894313.view

zdroj: čas záznamu 1:49:33

http://nohejbal.tvcom.cz/Zapas/38119-SK-Sacung-CNES-Benesov-1947-TJ-Propagacni-podnik-Dynamo-CB.htm0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Je mi líto, stále tam vidím bezprostředně před úderem posun stojné nohy na čáru a nebo možná do těsné blízkosti, to už těžko z tohoto záznamu určit. Můj názor nemohu nijak změnit. Ale na něm nijak nezáleží,každý si může myslet co chce. Rozhodující je co vidí rozhodčí. ;-)0

Odpovědět
František Chalupa07.09.2014

Pane Stehlík vy to asi nechcete pochopit pokud si rozhodčí není jist zda se jedná o přešlap a jak je vidno z diskuze jist si být ze své pozice nemohl tak se to prostě nepíská0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Já jsem nikde nečetl že by rozhodčí prohlásil, že si nebyl jistý. Možná jsem to přehlédl. Pokud by si opravdu nebyl jistý, máte pravdu, nechává se hrát, ale nikde jsem žádné podobné prohlášení rozhodčího nečetl ani neslyšel. Takže si myslím, že chápu dobře, že si jistý byl. Je to zbytečná diskuse, odpískáno, hotovo. :-)0

Odpovědět
František Chalupa07.09.2014

A jsme u jádra věci rozhodčí si byl jistý přešlapem proto odpískal video ukázalo že pravděpodobně přešlap nebyl tudíž se rozhodčí spletl to je vše ale za co ta jednička0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Věc je prostě taková, že pravdu má vždy rozhodčí a my můžeme spekulovat jak chceme. Mně osobně se zdá podle toho záznamu že dotek čáry před úderem stojnou nohou byl a za to byla ta jednička. Někdo jiný může mít jiný názor. Pokud si myslíte, že vás rozhodčí poškodil a to úmyslně, můžete podat stížnost na Komisi rozhodčích. Na to máte právo. Ale plakat tady na diskusi je už bezpředmětné. ;-)0

Odpovědět
Tomáš07.09.2014

Ještě mě napadá, aniž bych chtěl mermo mocí rýpat, že reakce rozhodčího je nepřirozená, je to spíš pro oko odborníka na neverbální komunikaci. Rozhodčí po hvizdu nesměřuje k onomu místu prohřešku, nejprve Chalupovi naznačí na boční lajně jakési přeškrtnutí. Až o několik momentů později, když je vyzván hostujícími, aby ukázal ten přešlap, tak se odebral k místu, kde mělo k údajnému přešlapu dojít. Mimochodem, můžete si zkusit napodobit Chalupovo servis a zjistíte, že stojná noha se v okamžiku kopu mírně pootočí, udělá takovou poloviční piruetku a zanechá na antuce viditelnou stopu, tu rozhodčí nenašel, jak je vidno ze záznamu. Z mého laického a zároveň nestraného pohledu se jednalo o pokus ovlivnit výsledek ze strany rozhodčího. Každý kdo nohejbal někdy hrál na úrovni ví, že tyto "tlaky" rozhodčích jsou nešvarem a působí konfliktní situace. Pro mě to byl kdysi i spouštěcí faktor k ukončení kariéry. Nedivím se, že pak na nohecu někdy lítají i facky (na Šacungu padlo jen pár nadávek a výhrůžek). Pro mě se jedná o záměrnou chybu rozhodčího.0

Odpovědět
funik3407.09.2014

Snidane s Novou,bilboardy a spousty dalsich propagaci zapasu.A ted prohrali a nedokazou to snest.PS:A ani ovladat TVCOM0

Odpovědět
to funik:07.09.2014

ty si trošku mimo, neee? brňáčku :-)0

Odpovědět
funik3407.09.2014

nejsem.Jen znam celakovice dost dobre0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Tomáši, to gesto "přeškrtnutí" znamená v gestikulaci rozhodčích "přešlap při podání". Nemohu samozřejmě za rozhodčího mluvit ale zřejmě si byl rozhodnutím jist. Pokud tomu tak je, nemusí se rozhodčí jít na místo podívat. Znám rozhodčí, kteří nechodí zásadně! Při každém rozhodnutí které je mezní jsou dvě strany. Jedna se cítí poškozena a druhá považuje rozhodnutí za správné. Prostě to tak je. Já stojnou nohu neviděl pootočit se ale poskočit dopředu. Možná vidím špatně ale netíží mně to natolik, abych se tím více zabýval. Jen to odsouzení rozhodčího se mi zdá hodně příkré.0

Odpovědět
Tomáš07.09.2014

Ano vím o přeškrtnutí, že znamená přešlap. To signalizoval už u kolíku. Bylo evidentní, že nemá zájem nic vysvětlovat, přesto ho hostující hráči donutí, a zde přijde pro mě "prozrazovací" gesto, kdy tzv. probleskne pravá emoce/záměr. Připodobnil bych to k úsměvu, kdy poznáte na očích, a celkové mimice, že to není upřímný úsměv, takto se lze snadno orientovat podle pohybů a gest, jaký je záměr toho člověka. Rozhodčí signalizoval dvakrát přeškrtnutí, ale bál se dojít k onomu místu, protože si nebyl jist, bál se, že by byl chycen inflagranti. To jen taková psychologická vsuvka, co jsem se učil léta na školách a léta pozoroval v praxi. Nakonec to může být tak, že se skutečně o přešlap jednalo, v tom případě bych se rád rozhodčímu omluvil. Nedovedu si však představit, že by toto prošlo proti některému z "větších" klubů. Přešlap za stavu 9:9 je přeci jenom rarita.0

Odpovědět
to Funik07.09.2014

Měl si dorazit na tento nohejbalový svátek... Z domova umí na to čučet každý lenoch včetně tebe !!0

Odpovědět
A. Stehlík07.09.2014

Věř že by byl průběh stejný, se stejnou diskusní tečkou na zetkách!!! :-D0

Odpovědět
funik3407.09.2014

Ja urcite doma nesedel.Jakozto osoba zodpovedna za TVCOM jsem byl od rana na kurtech u nas0

Odpovědět
to Funik07.09.2014

Tak hlavně že si to zvládnul !!!0

Odpovědět
blabla07.09.2014

Stejně budějky vyhráli, tak tady neřešte hovna,,,0

Odpovědět
Martin S.07.09.2014

Pro Funik34: Děkuji Michalovi a aby si nás nemohl kritizovat zde máš videa z jednotlivých utkání. https://www.youtube.com/user/michalnemecnohejbal

a věř mi nejde o to vůbec kdo vyhraje nebo prohraje. Bohužel 700lidí kteří se přišli podívat nám rušili signál. Tak doufám že aspoň tyto videa tě uspokojí. Ještě jednou děkuji všem kdo dorazil a užili jste si svátek nohejbalu..0

Odpovědět
funik3407.09.2014

to Martin zrejme Spíla:Slo o to ze nebyl v obraze stav.Ale jinak dekuji za odkaz0

Odpovědět
.08.09.2014

Poznáváš se demente?

Snidane s Novou,bilboardy a spousty dalsich propagaci zapasu.A ted prohrali a nedokazou to snest.PS:A ani ovladat TVCOM...........................................................

Slo o to ze nebyl v obraze stav.Ale jinak dekuji za odkaz.0

Odpovědět
Honza Ryneš08.09.2014

Pokusím se pár slovy ze svého pohledu popsat nejen situaci Honzíka CHalupů ale celé dění a průběh zápasu který jsem osobně shlédl od Á až do Z,Tomáš zde popsal chování pana sudího naprosto přesně,z jeho přístupu k odpískání jednotlivých zápasů bylo naprosto patrné kterým směrem má tendenci utkání posouvat,vím to já,ví to zhruba těch 60 až 7O lidí co tam byli a víte to i vy pane Stehlíku,jenom každý hrajem jinou hru,šacungu ale stejně pomoct nemohl protože pokud neomladí kádr tak maj odzvoníno a pro blabla,patrně se s rozhodčími co pískali znáte osobně ale i tak by byla slušnost napsat u příjmení velké H !0

Odpovědět
Divak08.09.2014

z obrázků od Tomáše je vidět, že Škoda se na to soustředí, ale rozhodně když hráč stojí na špičce a smečuje, nemůže rozhodčí postřehnout kde ta špička je v momentě kdy má míč na noze kor když smečuje. Na utkání jsem byl a všechny sporné míče byly písknuté pro domácí. Z mého pohledu 4 jasné presy písknuté jako výtluk pro domácí, jeden jasný aut jako dobrý pro domácí. Nemyslím si, že šlo úmysl, ale co jsem pochopil a pochytil po zápase z diskusí (vč. rohodčích) tak údajně přešlapoval Chalupa již předtím a rozhodčí se domluvili se při 9:9 na to zaměřit a tam vznikla podle mě chyba a nezvládnutí situace, kdy si podle mě Škoda myslel, že bude pochválen za pozornost. Ale nedomyslel důsledky když to pískne a bude to sporné. Navíc mi bylo divné, že když ho domácí kapitán donutil ukázat otisk boty, prej ukázal stopu, která odpovídala celé délce boty což je nemožné když v době kopu stojí na špičce. Ani bych se nedivil, kdyby v momentě kopu byla spodní noha ve vzduchu, ale nevím jestli to je přešlap nebo ne, když je ve vzduchu a je ve hřišti... toť můj názor. Jinak panu Chalupovi radím, v těchto vodách jen anonymě, i když to myslíte dobře a vím, že jste v právu, takto svému synovi spíš škodíte, než pomáhate...0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Já s tebou Honzo Ryneši, co se týká Šacungu, souhlasím, ve vašem utkání jsem spíš přál vám ale nic mi nezabrání v tom, abych se na to díval nezaujatě. Mám nárok na svůj názor a ještě na doplnění vůbec nevím kdo pískal. Prostě podle TVcom jsem to odhadl a myslím, tím spíš nikdo z diváků nemohl nic postřehnout protože sledovali spíš dopad než samotné provedení. To že všichni (60-70) sledovali že při podání stál Honza venku ze hřiště je vědomá lež a mystifikace. Neznám jediného diváka který by sledoval postavení hohou servírujícího. Tím pro mne diskuse skončila.0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Honzo, jestli si myslíš že Chalupa se píše CHalupa tak mazej znovu do druhé třídy!0

Odpovědět
papírek08.09.2014

Pane STehlík vynechte zbytečné urážky. HOnza to určitě ví, stavá se, že když chce člověk napsat velké písmeno a píše rychleji, prostě zmáčkne další písmeno dřív než stihne pustit shift.0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Zdendo, přečti si jeho příspěvek kdy mně na to upozorňuje. Jinak bych nereagoval. :-)0

Odpovědět
papírek08.09.2014

myslím, že jste to špatně pochopil, četl ste příspěvek od blabla? Bylo to myšleno jinak... Navíc blabla o CHalupovi :-) nic nepíše... myslím, že to má spojitost s tím posledním slovem v blabla příspěvku...0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

...vy pane Stehlíku,jenom každý hrajem jinou hru,šacungu ale stejně pomoct nemohl protože pokud neomladí kádr tak maj odzvoníno a pro blabla,patrně se s rozhodčími co pískali znáte osobně ale i tak by byla slušnost napsat u příjmení velké H !0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Tak možná máš pravdu, asi to bylo pro blabla. To je s těmi anonymy... omlouvám se. ;-)0

Odpovědět
papírek08.09.2014

no dyť jo.. a pro blabla,patrně se s rozhodčími co pískali znáte osobně ale i tak by byla slušnost napsat u příjmení velké H ! a příspěvek od blabla: Stejně budějky vyhráli, tak tady neřešte hovna...0

Odpovědět
papírek08.09.2014

zakryl jsem si prstem to možná a jsme spokojený, děkuji hezký den.. :-)0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Zdendo, je mi strašně hloupé když čtu pouze jen napadání rozhodčích a když porovnáš počty chyb jednotlivých hráčů a rozhodčích, vyjde ti nakonec že rozhodčí jsou na tom podstatně lépe. Každý by měl začít od sebe. Pokud budete do každého utkání nastupovat s obavou kdo vás kde ořeže, brzy vás nohejbal přestane bavit.0

Odpovědět
papírek08.09.2014

já rozhodčí, zápas ani nohejbal neřešil, jen sem bránil kamaráda... :-)0

Odpovědět
Honza Ryneš08.09.2014

Chalupa!pochopitelně,omluva vám pane Stehlík,s tím H je to přesně tak jak říkal Zdenda a jinak nic ve zlém a přeji všem hezký den.0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Honzo, chyba je i na mé straně. Ať se daří!0

Odpovědět
Persching208.09.2014

Když už se v tom vrtáme, tak Budějky vyhrálY0

Odpovědět
vltava08.09.2014

Podle mého diskuse o ničem. Budějky mají jistě perspektivní mančaft. Ale protože je ze synů bývalých hráčů a jdou nahoru moc rychle, nenaučili se ještě tolik mít úctu k soupeřům a rozhodčím. Tatínkové si na mladých prodlužují kariéru. Nejsou schopní se dívat nezaujatě. Hnedle cítí křivdy, jen co rozhodčí to neodpíská pro jejich synáčka. Všimli jste si jak hned nabíhají mladý na rozhodčí? Kolikrát to dělají i naše repre a porovnejte se Slovákama. I proto slovenská repre je před náma. Chybí vám především soudnost taťkové. Bude vám Chalupo st. dobře, až někde uslyšíte říkat, že vašemu klukovi mydlíte schody. Je to velký talent českého nohejbalu. Neprokazujte mu medvědí službu, aby se z něho stal vztekloun co všechny neúspěchy bude házat na rozhdočí. Takových je v republice hodně. Když má mít cenu pro nároďák, nechte ho ať si udělá vlastní názor bez klepání po ramenou, jak mu všichni kolem ubližujou. Až mu bude třicet, sám přijde a řekne díky táto. Nejste přece hloupý?0

Odpovědět
funik3408.09.2014

tahle diskuze nema smysl.Jste banda z CURAKOVIC a na tom se nic nezmeni.Viz starej Flekac0

Odpovědět
Martin S.08.09.2014

Děkujeme za uznání, co na to pan. Stehlík? Který komentuje úplně všechno?0

Odpovědět
funik3408.09.2014

Tak proc bych se mel nechat urazet??0

Odpovědět
Martin S.08.09.2014

Jediný kdo uráží jste vy pane funik340

Odpovědět
funik3408.09.2014

Ano,takhle se mi pomstila ma byvala pritelkye.Jsi ubohej Spilo.0

Odpovědět
funik3408.09.2014

Jo a Spilo az te uvidim tak te seknu.A ver mi ze to nebude prijemny.0

Odpovědět
funik3408.09.2014

Ale smeju se : D0

Odpovědět
honza08.09.2014

Ubohej jseš ty, ty funíku0

Odpovědět
ČL08.09.2014

FUNIK A VLTAVA ´= KRETENI NEJVETŠÍHO KALIBRU.Najdete si jinej sport radši.0

Odpovědět
funik3408.09.2014

Koncim konverzaci ktera ocividne nema uz ani pointu0

Odpovědět
GayTOGay08.09.2014

Co je to za ksichta ten funik34?:-):-)0

Odpovědět
A. Stehlík08.09.2014

Můj komentář má číslo tuším 8...0

Odpovědět
Honza V.08.09.2014

Spilo von je funik cucpytel jo?:)0

Odpovědět
Anonym08.09.2014

Fotbalova liga docela hadr proti tomuhle jak se pomlouvate kdyz nejde o statisice hlavne se vsichni znate jako kamaradi tak nerozumim tomuhle halo nechapu hrajete to pro zabavu jako ostatni tak se vzpamatujte a mejte k tomu dobry pristup kazdy je naky tak to proste je. Snazte se podporovat ostatni ne jen sami sebe. Mate snad jiny nazor ? r0

Odpovědět
Anonym08.09.2014

Chovate se jako frackove zruste zetka a je klid0

Odpovědět
funik3408.09.2014

Davam ti za pravdu.Taky jsem to prehnal.A trebas to uznaji i ti druzí0

Odpovědět
Anonym08.09.2014

Huraa kuju0

Odpovědět
kl11.09.2014

funik to je nakej japonec,jdi hrat kulicky ty homoklado0

Odpovědět
to all11.09.2014

funik je modricak :-) by mu mely zakazat pristup k netu.... dela jim jen ostudu...0

Odpovědět