PMEZ

Marvan01.07.2004

Středa 7.7. v 19:40 na ČT 2 - setřih z Poháru mistrů0

Reakce

46 příspěvků · poslední 14.07.
foot02.07.2004

a kdy se to hraje živě, dojel bych se podívat na křeny0

Odpovědět
michalh02.07.2004

Práva zúčastnit se letošního ročníku PMEZ v nohejbale využije loňský "Mistr České republiky" družstev-TJ SOKOL SDS EXMOST MODŘICE. Letošní ročník bude pro modřické sokoly zajímavější, neboť budou moci změřit své síly před vynikajícím domácím publikem s nejlepšími evropskými celky a to první červencovou sobotu t.j.3.7.2004 od 12 hodin. Kromě Českého mistra účast na turnaji potvrdili mistr Slovenska(NK DP Košice), Maďarska (Kaposvári Futballtenisz SE) a Rumunska (TENGO Salonta).

Věříme, že náš loňský mistr, který si vede velmi dobře i v letošním ročníku Extraligy, potvrdí své kvality i na mezinárodním poli. V domácím dresu se objeví kromě stabilních opor(R.Havránek a D.Rožek) také všichni čtyři reprezentanti České republiky (P.Gulda,Fr.Kalas,P.Bubniak a R.Pelikán), kteří se připravují na letošní Mistrovství světa, které se uskuteční koncem října v Prostějově. Srdečně Vás zveme do Modřic, našeho malého města nedaleko Brna, kde můžete spatřit výborný nohejbal v podání evropské nohejbalové elity. (Josef Trnka předseda oddílu)0

Odpovědět
Žabčickej kotel02.07.2004

Můžem se taky dojet podívat? :-)0

Odpovědět
A. Stehlík02.07.2004

Není vyloučen ani start Ríši Makary!0

Odpovědět
A Stehlík02.07.2004

Že by přijel "Ó velký"? Ale včas, o místa na tribunách je už teď velký zájem a čeká se invaze fotbalových fanoušků z Portugalska!!!0

Odpovědět
Roman02.07.2004

A co v případě že bude pršet jako z konve?0

Odpovědět
Tondas02.07.2004

Bude se hrát Vodní pólo. Na sety a s dvěma dopady míče na dno :-)0

Odpovědět
Tondas02.07.2004

Nebo se pojede do nové haly Tatranu Bohunice, kde se příští rok bude hrát Interliga Házené žen...0

Odpovědět
honza02.07.2004

Jaká vlastně platí pravidla pro PMEZ? Hraje se na dva nebo na jeden dopad???0

Odpovědět
Marvan02.07.2004

Ano, ano. Ó veliký přijede. I s Ó velikou a Ó veličaty.
A co je to přijet včas? V 9, v 10, v 11 hodin?0

Odpovědět
Marvan03.07.2004

Pro nedočkavé: 1. Modřice

  1. Košice

  2. Solanta (ROM)

  3. Kaposvari (HUN)

Více se dozvíte později. Vzhledem k událostem odehrávajícím se o víkendu a následujících svátcích bude komntář posunut o pár dní později. Doufám, že pochopíte. Díky.

Možná snad jeden postřeh, který překvapil mnohé z nás. A sice, že někteří playeři psychicky neunesli porážku. Samotná porážka je asi nenaštvala tolik jako občasné poznámky z publika, které ovšem byly ve vší slušnosti a nijak neurážely ani neponižovali osoby, kterým byly adresovány. Holt je čas poznat hru i ze strany poražených. Na mezinárodních akcích typu MS a ME to není tak časté, ale na "komornější" akci jako byl právě odehraný Pohár mistrů jsou takové reakce diváků snáze zaregistrovatelné a tudíž mysl hráčů nahlodávají víc, ale natolik osřílení borci, jako jsou ti, kterých se to týká (a oni určitě ví kdo to je) by měli tyto situace zvládat levou zadní. Sáhněte si do svědomí chalani. MŮJ NÁZOR. A můžeme o tom klidně diskutovat.0

Odpovědět
Marvan03.07.2004

oprava: poslední slovo ve třetím řádku odspodu má být OSTŘÍLENÍ. Vynechalo mi "t". Sorry.0

Odpovědět
Roman04.07.2004

Můžeš napsat aspoň výsledky jednotlivých utkání finálového zápasu.

Viděl jsem pouze trojice a moc jsem se nedivil že se poraženým nelíbilo rozhodování. Na konci prvního setu se rozhodčí Janeba nešel podívat na sporný míč (nevím jestli byl dobrý ale podívat se tam určitě mohl jít) a poslední balón druhého setu pískl aut od bloku, ale podle mě byl evidentně aut od pásky.0

Odpovědět
Marvan05.07.2004

Navzdory velké indispozici píši vám všem dychtivým. Dočkejte času a bděte. Dostal jsem ultimátum do čtvrtka, jenže při dobré vůli to na 99,99% nestihnu. Myslím, že komentář bude ke čtení, jenže jeho příprava zabere více času než jsem předpokládal. Buďte trpěliví. Zatím a a a a a hoj a dík.0

Odpovědět
Anonym05.07.2004

Ak dovoli "pan Marvan " tak by som sa vyjadril k tomu rozhodcovi Janebovi ci akosato vlastne vola aleto nieje podstatne. Podstatne jeto ze figuruje ako hrac Modric a evidentne s jasnym umyslom poskodil Kosice v trojiciach kde odpiskal 2 krat taku loptu za stavu l0:9 ze normalnemu cloveku sa az hlava zatoci nielen ze nebol ochotny sa ist pozriet na to ci bol out alebonie ale nebol ochotny a pristupny akej kolvek diskusii o tom ako to vlastne vnimal takze nech sa pan Marvan necuduje ze by ho niektory hraci najradsej vystrelili na mesiac tod vse nech sa vyjadri aj niekto iny ako to videl0

Odpovědět
Stehlík A.05.07.2004

Ve středu si jednu z těch "chyb" budeš moci prohlédnout zpomaleně. Odpískáno bylo naprosto správně.0

Odpovědět
anonym II05.07.2004

já viděl dobře pouze tu lajnu na konci prvního setu ve trojkách. Rozhodčí odpískal správně.0

Odpovědět
Marvan05.07.2004

A čím urazil Kalužík slovenské hráče, že pochybují o jeho zdravém rozumu atp. Já jsem vyvázl ještě docela dobře, ale mám to nahnutý a už si asi při našem dalším setkání moc nepopovídáme.0

Odpovědět
capti05.07.2004

Tak ja som veeelmi zvedavy, ci v stredu budeme môct zhliadnut i tu nekompromisne odpiskanu "CIARU", ktora tak pravom vytocila dopravakov, navyse za stavu, v ktorom sa môze lamat cely zapas. Nepochopim, ako je mozne, ze tak dôlezity duel piskal "rozhodca", ktory ma k hracom z Modric bezpochyby blizky vztah (uvedene v dotaze "slov. anonyma" + jeho predzapasove slova, pri jednom z hracov DP "budem piskat, to co budem citit" nepotrebuju komentar...) no a po dalsie, preco si pri tomto inkriminovanom momente, nesiel overit na vlastne oci (sorky, tie tmave okuliare asi fakt o niecom svedcili) ci ta lopta skutocne bola v aute?!!!; preco asi...? Hraci Modric hrali bezdebatky vyborne, naozaj klobuk dolu a preto urcite neporebovali taku okatu podporu "pana rozhodcu...hezkej den.

? P.S. Ak tie inkriminovane momenty budeme môct zhliadnut na TV a budu sa stotoznovat s vyrokmi "rozhodciho", tak sa potom "rozhodcovi" podakujem za skvele odvedenu robotku a hadam prijme moje ospravedlnenie, na vyroky vyslane na jeho adresu; som zvedavy...0

Odpovědět
Jaro KE06.07.2004

Rozhodca ako správne podotkol CAPTI pískal tak ako cítil, nie ako videl. Určite až takú podporu hráči z Modřic od rozhodcu nepotrebovali. Podanie za stavu 10:9 bolo jednoznačne dobré osobne som sa tam bol pozrieť polovica čiari bola nie zmazaná, ale po dopade lopty tam ostala diera. V druhom sete lopta za stavu 10:9 išla do autu jednoznačne od saka, Brutovský o ňu ani neškrtol čo potvrdili aj poprední predstavitelia českého nohejbalu, ktorí boli prítomní na zápase. Chyby rozhodcov si priznali aj samotní hráči Modříc, ktorí sporné lopty okomentovali slovami, že na Slovensku by rozhodca ( nechcem menovať ) to to isté urobil s nimi.Aj napriek tomu chalanom ešte raz blahoželám k víťazstvu.0

Odpovědět
M. Janeba06.07.2004

Ani jsem nevěděl, že můj výrok, že "budu pískat tak jak budu cítit" bude tak slavný.

Myšleno tím bylo, že budu pískat dle svého nejlepšího svědomí, tedy okamžitě po odehrání míče a dle svého prvního dojmu (většinou bývá správný). Pokud má někdo z Vás zkušenost s pískáním ví, že zařezat nejde bez rozmyslu. Oba míče jsem odpískal bezprostředně po odehrání a tudíž tak jak jsem cítil - viděl!

Není pravda, že bych se nebyl na tolik diskutovaný servis podívat. Odešel jsem na úroveň podávací lajny a zkontroloval jsem dopad míče vůči lajně. Bohužel, míč nebyl jednoznačně viditelný. V místě dopadu míče už byl předchozí dopad míče či stopa nohy - to je to co reklamovali hostující hráči. Zjistil jsem si konec stopy dopadu míče a protože byl asi 25-30cm od lajny - míč nemohl !! dopadnout na lajnu. Tedy mé rozhodnutí se skládalo z prvního dojmu - aut (odpískáno bezprostředně po odehrání) a kontroly dopadu míče do kurtu.

Co se týče ukázání míče přímo v kurtu, no pokud by hráči Košic dodrželi pravidla i já bych jejich kapitánovi či trenérovi své rozhodnutí vysvětlil. Jestli je ve Slovenské lize přípustné, aby půl mužstva přeběhlo kurt a hlasitě se v místě dopadu míče dožadovalo odpískání míče ve svůj prospěch, tak u nás a hlavně i v mezinárodních pravidlech je to zakázané! Pokud bych Vás chtěl ořezat, tak bych v tom okamžiku začal napomínat hráče a dle mého názoru a jejich momentálního rozpoložení by to nevydrželi a přišli by na řadu karty. Nikdo z Modřic si určitě něco takového nepřál a rozhodně ani já. Proto jsem i já nedodržel pravidla a přešel jsem to.

Druhý míč. Opět zapískáno podle citu, nyní ovšem s malým odstupem od odehrání míče. Já jsem teč neviděl – bylo to za hráčem. Popis míče – Franta Kalas smečuje z dlouhého kolíku směrem na střed, míč tečuje síť a dopadá za sítí – ovšem do protisměru úderu. Hráči Košic považují míč za dobrý ve svůj prospěch s tím, že se tam odrazil od sítě. Můj názor je, že z fyzikálních důvodů toto není možné. Frantova smeč byla u kolíku z výšky (nekrátil) směrem na střed. Míč se po teči sítě odráží do protisměru a dopadá ven z kurtu. Můj názor je, že to bylo způsobeno tečí blokujícího hráče. Dle mého není možné, aby po takovém druhu úderu síť otočila míč do protisměru.

Jinak osobně bych byl rád pokud by z televizního záznamu vyplíval skutečný stav věcí - těch dvou míčů. Ještě v době pokračování zápasu jsem se s Julem Pittnerem byl podívat do přenosového vozu na záznam posledního míče trojek. Ze záběru kamery nade mnou se bohužel nedalo poznat nic – oproti tomu co jsem už výše popsal. Pokud to lépe nezabrala kamera na ramenu na konci kurtu, asi se lépe nedobereme skutečného stavu věcí.

Pokud se jedná o potvrzení posledního míče od čelních představitelů ČNS, byl bych rád, kdyby Jaro KE mohl konkretizovat výrok a funkcionáře.

Pokud se jedná o výroky domácích hráčů o rozhodčím p. Zvončekovi, tak dle jejich vyjádření komentovali to, že je na Slovensku ořezal (jejich vyjádření) a pokud bych toto udělal, i já (tj. zařezal Košické), tak to u nás nebylo poprvé – rozhodně to nebylo přiznání míčů pro hosty!!!

Jinak ještě na závěr. Nevím zda jste si všimli činnosti druhého rozhodčího při oněch dvou míčích. Oba dva míče nezávisle na mně odpískal stejně. Tím sám sebe nechci omlouvat či cokoli jiného. Jen chci ozřejmit, že jsme odpískali oba dva ve stejný okamžik a to samé.

Pěkný den.0

Odpovědět
Jaro KE06.07.2004

Sám tomu neveríš čo píšeš, žiadna iná lopta ani stopa od botasky v blízkosti dopadu podania nebola. To čo píšeš je len tvoja nezmyselná obhajoba. Pri druhej lopte som rád, že si si priznal, že teč hráča si nevidel a že sa odvolávaš na fyzikálne dôvody. Jedna rada pre teba ak sa pri rozhodovaní riadiš fyzikálnymi zákonmi rýchlo sa zbav píšťalky a roztrhaj rozhodcovský preukaz. Vermi zachrániš sám seba.0

Odpovědět
M. Janeba06.07.2004

OK.
Třeba uvidíme zítra večer.
Jinak co třeba to vyjádření představitelů ČNS.0

Odpovědět
Stehlík06.07.2004

Viděl jsem zpomaleně a z jiné kamery teč blokaře a od něj teprve jde míč do zámezí. Je dobře vidět, jak míč po teči sítě letí chvíli rovně a po dotyku košického hráče teprve mění směr. Shodli jsme se na tom všichni ve studiu a nebyli tam žádní příznivci Modřic. Zítra v 19.40 na ČT 2. Co se týká údajné čáry po smeči Brutovského to tam bohužel průkazně vidět není ale myslím si, že rozhodčí opravdu pískali podle nejlepšího přesvědčení!0

Odpovědět
honza06.07.2004

A co říká na inkriminovaný moment na konci druhého setu Brutovský? Ten by měl vědět jestli ho míč tečoval nebo ne?0

Odpovědět
Marvan06.07.2004

Na komentáři se pracuje, bohužel ultimátum, které mi dal Franta Kalas (do čtvrtka) asi nestihnu. Dík za pochopení.0

Odpovědět
Brano (capti)06.07.2004

Prosim pekne pan "rozhodca", to mi chcete skutocne povedat, ze ste sa boli osobne mrknut na tu lajnu v "aute"?!! Uff, tak to potom musite mat fakt periferne videnie...ved sme na vlastne oci videli, ze Vas k tej ciare velmi netahalo...aut? a vybavene!; fajn, rozhodca by mal byt bezdebatky nekompromisny, ale za takuto cenu...? Vsetko dobre.

P.S. Jeste jednou - VDAKA Jaro za odvoz ;o)0

Odpovědět
Anonym06.07.2004

Budou nejake fotky z PMEZ?0

Odpovědět
michalh06.07.2004

Na fotkách už se pracuje (je jich celkem 642 Mb) takže je opravdu z čeho vybírat. Nějakej výběr bude na oficiálních strínkách Modřic: www.nohejbal-modrice.net, něco na mých osobních stránkách a zbytek porozdávám na CD. Doufám že to stihnu do příštího týdne.0

Odpovědět
J.M.07.07.2004

Pořád tady postrádám vyjádření JaraKE, který
popřední český funkcionář řekl, že tam nebyla teč Brutovského!!!!
Taky je pravda, že nejlíp to ví Brutus, jestli tečoval,
jen jestli to na férovku napíše0

Odpovědět
Hans07.07.2004

Já osobně postrádám také vyjadření nějakého funkcionáře, jenž je odpovědný za nominaci rozhodčích. I kdyby byl p. Janeba nejlepší rozhodčí na světě (jakože jistě není) měl by být natolik soudný a nerozhodovat zápas týmu, jehož je hráčem. Jinak to, že fanoušci v Modřicích jsou mnohdy vulgární až nechutní je prostě nezpochybnitelný fakt Marvane!!!0

Odpovědět
Marvan07.07.2004

Milý Hansi. Svoji poslední větou zřejmě míříš na Poslední smeč. Nepopírám, byli jsme vulgární, ale pouze jako reakce na VULGÁRNOST až NECHUTNOST hráčů, kteří uráželi modřické hráče, kvůli banální věci (bylo o tom popsáno nemálo místa).

Byls na PMEZ přítomen? Pokud jo, tak bych prosil jedinej důkaz toho, že jsme byli vůči hráčům vulgární. Normální popichování např stylu, že vyhodí, dá do saka a já nevím co ještě se děje na každém ligovém utkání u nás. Nebo některé výroky, které se později dočteš v komentáři (pokud pro tebe nebude příliš vulgární) jsou naprosto slušné a pokud je tyto nebo jiné, ve vší slušnosti vyřčené náhodou rozhodily natolik, že do očí adresátovi řeknou, že pochybují o jeho IQ a "pripadáš mi jetý", to jsem se teda v něm šeredně zklamal (a nejen já). Je vidět, že tyto situace na Slovensku chybí a hráči na ně nejsou zvyklí.0

Odpovědět
M. Janeba07.07.2004

To Brano (capti):

Jak jsem už jednou psal, byl jsem na míč podívat! Popošel jsem k podávací lajně a zkontroloval umístění míče vůči ní – stál jsem na úrovni podávací lajny a boční lajny. Nebylo nutné, abych šel přímo nad míč – stopu po dopadu jsem viděl a i pozici vůči podávací lajně. Na dva či tři metry vidím!

Opakuji, že jsem si jen byl ověřit svůj první dojem – aut a ne zjistit pozici dopadu míče, protože bych si nebyl jistý! Bohužel, začátek dopadu míče nebyl zřejmý – jak jsem už psal byla tam už předešlá stopa dopadu míče či otisk boty. Nicméně ukončení stopy dopadu míče bylo zřetelné a bylo cca 25-30 cm od podávací lajny. Tedy míč dopadl do autu.

To Hans:

Za nominaci rozhodčích je zodpovědný domácí oddíl. V okamžiku kdy mi předseda oddílu p. Trnka nabídl možnost pískat PMEZ, jsem to v podstatě bez přemýšlení vzal. Pro mne to byla výzva. Jednak bylo skoro jisté, že pohár hrát nebudu a za druhé jak jsem už psal, byla to výzva a možnost dokázat (ojedinělá možnost, jelikož jsem stále aktivní hráč), že jsem schopen pískat lépe než většina rozhodčích, kteří pískají soutěže řízené svazem.

Nevím proč bych měl být "soudný" a nevzít to, když ve sportu to není výjimečné – např. rozhodčí z NHL na OH. Nevím, asi soudíš podle sebe, ale já pískal jako neutrální rozhodčí - zajímal mne jen konkrétní míč a ne kdo ho zahrával!! Jen doufám, že to televize dokáže a nebudou okolo toho další pochybnosti.

A teď trochu obecně - Jen bych se ještě vrátil k rozhodčím, které máme. Já jsem za deset let co hraji nejvyšší soutěže v podstatě viděl jen dva úplně bezchybné výkony ve vypjatých zápasech. První od p. Kopeckého (loni) a druhý letos od p. Šmejkala. Ne, že by nebyli další vynikající rozhodčí - pražští rozhodčí obecně, a i rozhodčí Plzeňští a Karlovarští jsou velmi dobří. Ovšem zbytek je podprůměr až průměr a tvá otázka na nominaci rozhodčích a hlavně výkonů, by dle mého měla směřovat na svaz, třeba předsedu komise rozhodčích. Třeba já bych velmi rád viděl něco konkrétního o práci s rozhodčími. Ono naučit se pravidla není nic složitého, je to jen pár stránek, ale posoudit, jak který míč byl tečován, stejné balony atd, se u pravidel nenaučíš. Pokud nohejbal nehraješ stále aktivně, nebo se okolo něj nepohybuješ (nemyslím tím jen v sobotu od 14.00), tak je to velmi obtížné0

Odpovědět
Hans08.07.2004

To M.Janeba: tvoje srovnání s NHL je sice odvážné, ale srovnáváš nesrovnatelné. Navíc tvá vazba s hráči Modřic je jistě pevnější než rozhodčích s hráči z již zmiňované NHL. Neber to osobně, ale ani to, že si pískal ve slunečních brýlích na věrohodnosti tvých výroků nepřidá. Jinak tebou ocenění rozhodčí i dle mého názoru patří k těm lepším, ovšem překvapuje mě, že chvála míří i do Prahy. Vždyť na zápasech Modřic opravdu není slyšel mnoho slušných výrazů mířících k tomuto městu. Co se týče TV záběrů, ty byly opravdu velmi neprůkazné (ikdyž p. Stehlík tvrdil v komentáři opak) v obou sporných (jistě jich bylo i víc) momentech. Záběry ČT byly naprosto amatérské, trofnu si tvrdit, že kdejaký kolemjdoucí by je natočil lépe. Na závěr chci pogratulovat Modřickým k jejich nespornému úspěchu!0

Odpovědět
karel08.07.2004

To:Hans - ty seš normální vůl. Proč se rýpeš v něčem, co jsi ani neviděl ?? Byls tam? Co se týče výroků - ani Praha není čistá, taky uráží Moravu, tak co chceš ?? Myslím, že Janeba pískal férově, ale to ty nemůžeš posoudit, víš ... Jo, mimochodem, kdybys byl kameramanem, měl bys lepší záběry, kdybys byl rozhodčím, sporné momenty by nebyly, kdybys byl ... ale naštěstí nejseš, seš jen obyčejnej HANS !0

Odpovědět
Hans08.07.2004

Ano, máš pravdu Karle. Janeba by mohl zfleku pískat NHL! Záběry v ČT byly velmi atraktivní! Jinak jestli sis všiml, tak jsem výroky M.Janeby nezpochybňoval a neurážel jsem ho.0

Odpovědět
J.M.08.07.2004

to Hans:
O co ti jde? Víš vůbec, co to dá práce a co to stojí nervů

nachystat takový pohár? Kolik lidí tomu věnovalo čas při práci, jak je málo na všecko peněz, jak se každý snaží, aby odvedl co nejlepší práci? Nikdo nečeká zvláštní uznání, ale číst pak ty tvoje rýpavý poznámky, to tvoje zesměšňování, to už je vrchol. Tak nekaz nikomu radost, kterou si zaslouží a až něco ukážeš sám, tak se ozvi, my tě pak zhodnotíme.0

Odpovědět
Maršálek08.07.2004

Co se týká delegace Michala Janeby, skutečně nebyla šťastným tahem, zejména pro něj osobně (a asi teď cítí jiné pocity než očekával). To potvrzuje i Vladimír Mašát, dlouholetý člen technické komise FIFTA. Cituji: "Rozhodčí (podle dokumentu FIFTA) pro PMEZ zajišťuje povinně pořadatel (běžně z domácích zdrojů). Pokud použije člena klubu (natož hráče!), tak si samozřejmě předem řekne o malér - ať píská jakkoliv, bude vždy podezírán ze stranickosti. Je to hloupost a porušení etiky. V pravidlech ale žádné omezemí na klubové členství rozhodčích není (letos se hrálo podle nového návrhu Pittnera, ale ohledně požadavku na rozhodčí tam nic nového nebylo)."

Co se týká diváků, neřekl bych, že to vybočovalo z normálu jiných mezinárodních akcí. Jak píše Marvan, tak zkušení hráči by pár ubohých hlášek od méně inteligentních diváků v pohodě měli ustát. U hráčů a realizačního týmu je logické, že posoudí-li rozhodčí dva sporné a hlavně závěrečné míče ve prospěch soupeře, vzplanou vášně.

K diskusi - nepřijde mi, že by Hans překročil rámec věcné kritiky. Dotkl se konkrétních věcí, ale ničím nezpochybnil celkovou úroveň akce. Nic není černé nebo bílé, i z kritických připomínek se tvoří budoucí kvalita.0

Odpovědět
Roman08.07.2004

Nechápu tady podrážněné vyjádření na adresu Hanse, který tady normálně napsal co se mu nelíbilo.

Musím s ním souhlasit že by neměl pískat rozhodčí, který je hráčem z jednoho týmu. Taky si myslím, že pokud pak dojde k velice sporné situaci málokdo dokáže jednat nezaujatě, zvlášť když se má rozhodnout v mžiku, tak podvědomě nepoškodí svůj oddíl.

To že se Hansovi nelíbilo že rozhodčí pískal v tmavých brýlích je jeho názor a je to věc rozhodčího, třeba tak lépe viděl.

Co se týče záběrů kamery na sporné míče, tak vůbec nic mi z těchto záběrů nebylo jasné. Možná to jinak vypadá zpomaleně, ale to bohužel nebylo vysíláno.

To že se Hansovi nelíbily záběry TV, tak s tím musím souhlasit. Tím nechci snižovat kvalitu práce, nebo říkat že by to udělal lépe kolemjdoucí, ale s porovnáním záběrů s turnajem ve Vsetíně se to vůbec nedalo srovnat (samozřejmě asi roli hrálo prostředí, ale výsledek nebyl nic moc).0

Odpovědět
Roman08.07.2004

Jinak samozřejmě Modřice vyhrály zcela zaslouženě, protože hrály lépe a zcela si výhru zasloužily.0

Odpovědět
Pražák08.07.2004

Taky nechápu proč někdo tak vytek a pustil se do "Hanse" za jeho správné připomínky. Jinak s delegací rozhodčích by se mělo něco dělat. Gratuluju modřickým borcům!0

Odpovědět
kalužík08.07.2004

Hans do čela NS. Sice žádná změna oproti panu Chvalovskému, ale prokázal zármutek nad vítěztvím Modřic. To pánové ze svazu nedokážou. A že je to vzalo, až se museli omlouvat Košickým za rozhodčí atd. To jasně dokazuje že nohejbal v českých zemích není v dobrých rukou. Omluvte se prosím Vás pánové ze svazu i nám prostým nohejbalistům a složte funkce. Dejte prostor těm co to myslí s nohejbalem vážně. A ještě vzkaz jednomu hráči z Košic. To že přijdu po zápase pogratulovat, to není omluva za fandění svému klubu, to je fér gesto. Jestli Ty to považuješ za známku sníženého IQ je to smutné ale třebe až odehraješ víc takových zápasů snad pochopíš.0

Odpovědět
Hans09.07.2004

Ale já jsem přeci žádný zármutek nad vitěztvím Modřic neprokázal. Naopak jsem jim k úspěchu pogratuloval. Co se týče záběrů ČT, tak ty mě opravdu zklamaly. Nohejbal mám rád a když jsem viděl, jak vypadal v televizi neatraktivně bylo mi smutno!0

Odpovědět
Stehlík A.09.07.2004

To Hans. Máš samozřejmě nárok na svoje názory a já je respektuji. Tu nešťastnou teč jsem viděl ve studiu na opravdu velké obrazovce a je to tam fakt hodně průkazné. Co se týká přenosu ČT, byl odveden profesionálně a určitě ne kvůli jednomu nebo dvěma sporným míčům. To asi nemůžeme po ČT chtít. Dokonce mám dojem, že ani Brutovského nepovedený smeč v záklonu se čáry vůbec nedotkl. Rozhodčí pískali myslím velmi dobře. Souhlasím však že mohli pískat třeba andělsky a jelikož jsou domácí, nebude to dělat dobrotu. Budiž to pro příště ponaučením.0

Odpovědět
michalh14.07.2004

Diskuze utichla, sporné míče se vyřešily no a já konečně dodělal fotky. Na www.nohejbal-modrice.net v sekce [fotky/acko/pmez] naleznete 60 fotek z proběhlého Poháru mistrů0

Odpovědět
A. Stehlík14.07.2004

Ty fotky z PMEZ jsou nádherné, moc se ti povedly. A zřejmě i Alešovi. Díky!!!0

Odpovědět