Kvalifikace o druhou ligu
Zdravím jak to vypadá s kvalifikací o druhou ligu? Kde se bude kvalda hrát? Jaké týmy budou ?0
Reakce
Za středočeský kraj Šacung "B",0
Za Vysočinu Dalečín0
Kde podle toho kdo se přihlásí o pořadatelství. 7.11. se kvalifikace hraje0
Vary B + žádost o pořadatelství0
Vsetín B + žádost o pořadatelství.0
Za J.M. MODŘICE C.0
Jaký krajský přebor odehráli Modřice C? Jaký krajský přebor odehráli Vary a Vsetín? Prosím na odkazy stránek s výsledkovými tabulkami těchto krajských soutěží, nemůžu to nikde dohledat.Myslím tím regulérní krajské přeboru. Díky.0
Vary B, Vsetín B - 2.liga
Modřice C - jihomoravský kraj???0
http://nohejbal-kv.cz/?p=2803 a příště se podepiš ty věčnej údive!0
to: Opet uviv ty ji uplne v prdeli asi ze? :-)0
Jeden je furt veselejší,tak co bych se nemoh já divit.Vary nemají krajskou soutěž kolik let,pouze nějakou náhražku v podobě nějakého poháru okresních druźstev a taky jsou v druhé lize,tak se pouze ptám,jak se to zase kde podvodně spytlíluje.To je celé.Modřice mají všec
hno OK.tak je takový dotaz také nikak nerozhodil.0
Ten údiv je fakt dement.0
Modrice odehraly nejslabsi krajsky prebor v historii. Umele splacane 4tymy a mezi nimi tym se skore 0:54. V kvalde budou k smichu.0
Nesmyslná diskuze0
Vas vsichni budou chtit do skupiny. Nevyhrajete ani 6 setu za dva zapasy.0
Co pak ty jsi za nohejbalovýho experta?Silnej v psaní a na kurtu nula!0
Ve Zlinskem kraji se bude rozhodovat 17. rijna na Bajde mezi domaci Kromerizi a borci z Prerova.0
Užje na čase aby byla Bajda zase pořádně vidět jako fřív.0
to bojar: Zatím dělá, co to jde! Mimo hřiště nás najdeš i tady - http://www.nkbajda.cz/ nebo https://www.facebook.com/NohejbalKromeriz0
Za Zlínský kraj Přerov :)0
Za Zlinsky kraj Prerov ??? Neni Prerov nahodou v olomouckym kraji ? :-D0
Je ale bohužel v Olomouckem kraji se nohejbal nehraje0
Za plzeňsky kraj Janovice0
Prerov jede!!!!0
Už se ví kde se budou jednotlivé skupiny hrát???0
Termín pro přihlášky do kvalifikace a na pořádání je do 24.10., tudíž je ještě brzy a těžko odhadnout kdy bude "losování" nebo spíše určení skupin a míst pořádání0
za Liberecký kraj tým Šaolin, jen ještě musíme do 24.10. sehnat mládež a uspořádat 3 mládežnické turnaje. Ale myslím, že se to stihnout dá, né? :-)0
Nebo dostaneš milost a je to v cajku0
Jé, já jsem tak blbej,že mě to hned nenapadlo. Ještě ušetříme za turnaje. Hned píšu vedoucímu, jako, že to mám z vlastní hlavy :-)0
Jasný Kamyl vám dá milost. Ještě to posichrujte u Pabiána. To je jeho skoro brácha. Kamyl je teď nadšenej. Byli asi šest českých funkcionářů v Rumunsku na nějakým mistrovství světa. Hrálo tam asi 60 týmů z pěti kontinentů. Velká věc psal Kamyl. Vysílal to Eurosport na dvou kanálech. S úctou kamaráde psal. Jako tenkrát Vlastovi, když dával tu milost za to, že tolik let nosí tu reprezentační teplákovku a na všech akcích mu nosí aktovku a řídí medvěda. Kamyl v prosinci na valné hromadě oznámí velkou věc. Chce založit další světovou futnetovou organizaci. Protože jako nějaký ještě chybí. A kdyby prý v ní nikdo nechtěl dělat prezidenta tak že pouvažuje jestli to nevezme von. Prý má k ruce nějaký lokaje, ftáky a žábu. Pokud prý bude nějakej Šnídl moc rejpat, tak mu pošle třicetník po schůzi a repre teplákovku XXXXL po Mrakovi vole. To prý ho schladí.0
Na mě se kámo vy..r.0
to je hodne vtipne napsane.:)0
fakt vtipny.:)lokaje, ftaky a zabu:)0
Mně to přijde celkem trapný ;) pokud vím je tu napsané kvalifikace o druhou ligu a ne nějaké domněnky :)0
Už se ví rozlosovaní popřípadě pořadatelé?0
Tak o pořadatelství zažádali dle info výše jen Vsetín, Vary a Dalečín? Snad bude zítra jasno, nechápu že to 10 dní před kvaldou není dáno...ani kdy to budou týmy vědět...prostě nic0
Sohlas s Romanem.... Neni jednoduche blokovat halu s tim ze nevite zda budete poradat...0
http://nohejbal.org/index.php?option=com_content&task=view&id=1939&Itemid=38 a je polojasno, jasno bude po losování...0
Co to je za kvalifikaci když bude hrát jeden proti jednomu? To je normální zápas. Bude to spíš o štěstí na los, než o umění. Připadá mi že si to někdo zjednodušil, aby se nemusel starat o dodatečnou kvaldu. Co když někdo z těch co postoupí to nakonec nepřihlásí? To se bude hrát v únoru dodatečná kvalda nebo se nějak jiným způsobem určí pořadí dalších?0
neníto ani moc nalosovaný když třeba vary veděli že nebudou hrát proti vsetínu ... když už chtějí hrát takhle tak na dva vítězné utkání jeden venku jeden doma popřípadě rozhodující ...0
Jak to prosim dopadlo s tim losem:-)?0
Vsetín B X Přerov B
Pankrác X Janovice
Dalečín X Šacung B
Karlovy Vary B X Modřice C0
tipy?0
Karlovy vary maji nejslabsi Modrice. To je tutovka s nulou. Ze 14 tymu hraje jen 8. Jde to cim dal vic do prdele cely nohejbal. Klenik je hrobar.0
Vsetín B
Janovice
Šacung B
Karlovy Vary B0
Aby sme kluci z Přerova te Vsetín nepřekvapili :)0
Aby sme kluci z Přerova te Vsetín nepřekvapili :)0
Pankrác s Janovice bude pěknej zápas jestli Janovice hrajou v sestavě co hráli první ligu loni ;)0
I ten dalecin by mohl zazlobit ;-)0
vsetin
pankrac
dalecin
kv0
Je už známo v jaký den se bude kde hrát a od kolika?0
Muze vubec hrat v lize Modrice B a C kdyby postoupily?0
Nemůžou, jedině že by dostali vyjímku jako dorost Budějovic, nebo je dali do skupiny A??? , a nebo to prodat....0
Jeste dotaz- kraju je 14 + Vsetin a KV = 16. Tymu je jen 8. To se v 8 krajích krajsky prebor nehraje?0
Pavle, buď nehraje, nebo nikdo neprojevil zájem se kvalifikace zúčastnit.0
Nebo týmy nemají mládež a tak se kvalifikace účastnit nemůžou.0
Pro mě Vary a Šacung favoriti.... zbytek bude asi hodně zajímavý a vyrovnaný :) ale asi Vsetín a Pankrác0
Ted jeste mozna ty 4 tymy co nepozadaly o poradatelstvi z duvodu ze myslely ze to budou hrat cely den ve 4 tymech lituji ze mohli mit slabsi soupere kdyby pozadali a nemuseli by jet takovou dalku. Souhlasim ze nejvetsi tutovka jsou KV ktere mají Modrice co loni hraly soutez neregistrovanych v Brne a za KV nastoupi i byvali extraligaci. Ve Fortune bych dal kurz 1,02.0
Pro kluky z "céčka" je to svým způsobem odměna za to, že nohejbal hrají a že po letech, kdy o nich nikdo pořádně nic nevěděl ani v oddíle a byli podceňovanými otloukánky u toho vydrželi a pomohli rozjet Jm. kraj. Jediný, kdo za to dostane od výboru "sprdunk" jsem já že jsem to mizerně vylosoval... :-D0
Pro pana Pavla ,uroven okresmího přeboru v Brně je na dost vysoký urovni a konkrétně C Modřic nemá co získat ani co ztratit,asi je to pro tebe dost nepochopitelný,ale oni jsi jdou pouze zahrát. O tom nohejbal je. Tady je to pro pisálky a někteří ani neví jak nohejbal se hraje!0
Ten vybor asi nebude rad kdyz naklady za dve auta a dalsi budou deset tisíc a oni si pojedou jen zahrat jak pise mira. Do Dalecina je to kousek. Ani Vsetin neni moc daleko, ale AS to nalosuje do Kv.:)0
to Pepa: proč Šacung favorit ?0
Prosím zástupce kvalifikantů, či svazu, aby veřejnosti dodali odkazy, kde je zřejmé, že si tyto oddíly splnily v tomto roce všechny povinnosti. To znamená účast v krajském !!! přeboru a splněnou povinnost mládeže, dohledatelnou v soupiskách z registru hráčů.
Díky všem.0
jo tady na zetka jinak vás vyřadíme z kvaldy !!!!0
Pane Snidl asi mate pravdu ze u dvou tymu z 8 mladez pokulhava. A nejsou to Vsetin, Modrice, KV.0
Když se podívám na stránky celostátní ČNS, na Nohecmagazín, do krajů, vychází mi bez problémů mládež u Karlových Varů, Vsetína, Šacungu, Modřic, Dalečína. Pankrác několik turnajů vynechali, nevím jestli nakonec mají splněno. Přerov ani Janovice vůbec nevím jakou soutěž mládeže hráli.0
to Milan: Kvalitní můžstvo s fluktuantama, kteří nastoupili párkát za áčko... například Petr Chejn, který vyhrával spoustu zápasů i v ex. A jsou vítězové středočeského kraje a ten patří k těm nejsilnějším. uvidíme jak to vše dopadne ;) největší favorit samozřejmě Vary ...0
Za Pankrác splnily ženy v poháru ČNS.0
Prerovska mladez hrala krajsky prebor zlinskeho kraje0
To Martin http://nohejbal.org/files/regiony/krajske_svazy/KNSK_Zlin/Dorost%20kraj%202015%20-%20tabulka%205.kolo%2026.6.%20Vsetin.xls tady mas jeden z vysledku mladežnických turnajů a trvalo mi to asi 3 minuty najit tak pro příště méně mel sračky tady o mládeži a víc hledej (y)0
Ano, kdysi skvělý Přerov, slabé Prštné a i ambiciózní Kroměříž povinnost mládeže splnily. Sice se účastní jen nějakých pseudokrajských turnajů, aby splnili to jen nutné zlo a bez perspektivy, ale splnily to nutné byrokratické zlo s mládeží. A v republice o nich není slyšet a nikdo nikdy jinde jejich mládež neviděl. Co Janovice co mládež neměly už mají? Udělali to také jak spousta dalších vyjebávačů a nahnali nějaké fotbalisty na ty tři povinné turnaje nebo ne? Ten výjeb s ženami je také dobrý. Jakou perspektivu pro výchovu nových mužských hráčů má místo žáků ženské družstvo? žádnou. Je to i dobrý návod pro některé týmy. Nažeňte své partnerky na 3 povinné turnaje a máte splněno a nemusíte se otravovat s dětma, které zajímá počítač a něco jiného než nohejbal. Kdy přestane ČNS tím byrokratickým nařízením o nutnosti mládeže základnu ničit?? Počká až se příští rok do kvalifikace přihlásí jen 5 klubů ze 16? Nebo až za tři roky kdy bude někdo z ČNS obvolávat kluby a přemlouvat je ať hrají druhou ligu? Tak jako to dělá Stehlík na Brněnsku kdy 4 roky přemlouvali kluby ať hrají krajský přebor? A pak tam nahnali 4 týmy, ze kterých jeden není ani na žákovské úrovni a měl skóre 0:54. Slavkov je na hodně slabé okresní úrovni a nemá mládež. Céčko Modřic jsou odložení hráči, které nikdo nechce ani do krajského přeboru a jak píše pan Stehlík nikdo je nezná ani v oddíle. A teď je vyšlou do KV hrát kvalifikaci proti bývalým extraligáčům na drahý výlet. A béčko Holubic jakbysmet. To jak Holubice navíc plní mládež je úsměvné. Holubice jsou tým z Modřic odložených hráčů nebo hráčů co v Modřicích nechtěli. Taková jejich farma a proto tenkrát vypomohli s těmi 3 turnaji a etickým podvodem na zbytek republiky kde dělají mládež poctivě v jednom dni. Takhle chce ČNS pokračovat v budoucnu a záplatovat díry v lodi dírama? Je to stejně falešné jak ty MS juniorů a žen, kterých se účastní jen 6 týmů ze střední Evropy. Ale Kleník je prezident tří hogo fogo organizací a obchodník s teplou vodou z Nymburka tak to umí prodat a nafouknout to nic před sponzory.0
Vzhledem k tomu, že se stydíš za své jméno mám důvodné podezření, že zrovna ty jsi jeden z těch, kteří pro ten jak ty píšeš "výjeb s ženami" na VH hlasovali. Navíc si myslím, že zrovna ty pro mládež neděláš vůbec nic, jen kafráš na anonymní diskusi a házíš špínu kterou máš doma na druhé...0
Pane Stehlík vy jste zavíral oči nad tou mládeží v Holubicích a třemi turnaji s mládeží v jednom dni. Nad tím morálním hnusem. Vy, Hanák a váš kamarád Janeba jste to vymysleli. A teď jste v komisi a dáváte tresty hráčům za menší prohřešky. Potrefená husa se ozvala. Co z toho co jsem napsal o fungování a úrovni vašeho uměle splácaného kraje po 4 letech není pravda?0
Každý si to vysvětlí jak pro svou potřebu potřebuje. Pro nás to je přínosná věc, protože chceme krajskou soutěž. Když vzpomínám jak jsme začínali my, nebylo to výkonnostně o moc lepší. Kdo chce špinit pro toho je to důvod urážkám a posměchu a kritizování. To je na povaze dotyčného. Vždy je pro určitou činnost několikeré vysvětlení. Ty to máš jednoduché. Přesně podle inteligence.0
Ještě aby nedošlo k mýlce. Za stav u nás v kraji nemůže ČNS ani pan Kleník. Můžeme si za to sami, je to v lidech u nás. proto se snažíme je získat, vyburcovat a ano, i přemluvit. Nebrečíme, makáme a netvrdím, že se nám všechno daří.0
Myslím to spíš k úvaze, že zrušení té povinnosti mládeže by zabránilo různým podvodům a kluby co chtějí do budoucna perspektivu tak si mládež budou stejně vychovávat. Stejně členská základna umírá a zmenšuje se. Tak proč to urychlovat a znechucovat dospělé tou byrokracii. Kolik ligových klubů ČNS zničila vyloučením? Kolik klubů se nepříhlásilo za poslední roky do registrovaných soutěží kvůli tomu, že nemají mládež? Spousta jich hraje soutěže a turnaje neregistrovaných a ČNS jim může maximálně tak políbit... natož je nějak buzerovat a omezovat.0
S tím částečně souhlasím, ale zase jsou proti hlasy, že když nebude povinnost, nebude mládež. O tom je pár článků na NM a kdo měl podobný názor že se má zrušit povinnost mládeže, byl označen za hrobníka nohejbalu. Z toho vidíš, že na všechno jsou různé pohledy. Pamatuji časy, kdy mládeže zdaleka tolik nebylo. Jenže některé kraje na vyplácení mládeže získávají slušné peníze a jejich předsedové by s tebou určitě nesouhlasili.0
Možná by bylo přínosné udělat e-mailem dotazník, referendum mezi všemi nohejbalovými oddíly co jsou registrovány ve všech soutěžích ČNS. Otázka by zněla chcete, aby měl každý oddíl povinnost mít mládež, zúčastnit se x turnajů nebo musel zaplatit odpustek do pokladny ČNS. A při nesplnění tvrdé vyloučení.
A nebo zrušme tuto povinnost s tím, že mají oddíly svobodnou ruku s mládeží. A záleží jen na nich jestli chtějí v budoucnu hráče nakupovat nebo vychovávat.0
Vždyť je to tak jednoduché a prosté pro ty, kteří mají vše v pořádku.
Například u Modřic :
Družstvo mužů odehrálo řádný krajský přebor 2015
http://www.kp-jmk.estranky.cz/clanky/dlouhodoba-soutez-muzu-2015.html
Soupisky hráčů mládeže našeho oddílu 2015
Mládež Modřic odehrála v roce 2015 tuto soutěž
http://www.kp-jmk.estranky.cz/clanky/dlouhodoba-soutez-mladeze-2015.html
Jednoduché a není o ničem pochybnost.
Debata o mládeži je hezká, leč letitá a nikým neřešená a tudíž platí bez vyjímek, (mimo prezidentských milostí) pro všechny to samé. Proč by se někde měla parta chlapů poctivě o něco snažit, vynakládat finanční prostředky na správný chod krajského přeboru a mládežnických soutěží, a jiní by to neustále pohodlně obcházeli? Jde přece o princip.
Až bude tato povinnost zrušená, nebude to nikdo řešit, ale zatím naštěstí pořád ještě platí.0
Pročetl jsem ty výsledky mládeže v JMK kraji. Druholigové Holubice a druholigové Ivanovice ( ty navíc nejsou z JMK kraje ) tam mají jen 4 hráče, kteří se objevují střídavě na těch nutných turnajích. Někteří z těch 4 nastoupili jen jednou, 2x za sezonu. Splňují nutnost nařízení. Méně žáků a s horší perspektivou už to dělat nemohou.0
Ivanovice na Hané (německy Eiwanowitz in der Hanna) je město v okrese Vyškov v Jihomoravském kraji, 8 km severovýchodně od města Vyškov na říčce Hané při dálnici D1 a železniční trati z Brna do Přerova. Žije zde téměř 3 tisíce obyvatel.0
Ano, omlouvám se. Spletla mne ta Haná evokující Olomoucko. Podstata příspěvku je ale, že to oba dva ty kluby s mládeží mají hodně špatné a jen plní nutné zlo.0
Myslel jsem si to s Hanou přesně tak. Samozřejmě že oba týmy musí trochu přidat. Věřím, že během roku nebo dvou začnou s právě s nejmenšími a budou patřit k dobře fungujícím mládežnickým baštám. Podmínky na to mají.0
https://www.youtube.com/watch?v=PvP2ehmq2wo0
Podle mne, třeba Janovice žádnou mládež nemají. Aspoň jsem ji na žádných letošních turnajích neviděl0
Bohužel, zatím neoficiálně, Modřické "céčko" do Varů nejede. Pro mne, zklamání.0
Asi rozumný krok od pana Guldy. Zbytečně vyhozených skoro 10 tisíc za náklady by bylo. Ti kluci teď na turnaji v Letovicích neuhráli vůbec nic. Co by dělali proti bývalým extraligáčům a třeba Karlu Bláhovi? Ten bez problémů zaskakuje v extralize. A brát ten drahý výlet jako odměnu za vítězství v kraji? Tak slabý kraj se nikdy nikde 30 let nehrál. To byla povinnost vyhrát. Ale pane A.S, když jim cestu zaplatíte ze svého tak asi pojedou. A bez urážek. Jen píšu reálný stav.0
Tady nešlo o peníze. Ty na to byly. Kluci to měli za odměnu. Jenže celé své snažení shodili. Kdyby šlo o peníze, nepřihlašovali by se. To je logičtější ne? Jinak krajská soutěž je soutěž a ne čutání přes síť bez systému a kdy se komu zachce. Frajerů, kteří si chodí jen zahrát jsou mraky, ale na soutěž jako takovou, musíš mít koule. To je také trochu o povinnostech a disciplíně. V tom se musím kluků, kteří hrají kraj zastat.0
Když jsou takový frajeři s koulema tak proč nezaloží v Brně nějaký další oddíl i s mládeží a jen se vezou na vás funkcionářích z áčka? Není to škoda pane Stehlík? V Brně je tolika hráčů a nikdo nepřijme zodpovědnost aby nohejbalu něco vrátil. V Modřicích dostanou všechno pod nos. Nemusí se start o mládež, o nic.0
Všechno nejde naráz. Naráz lze něco ztratit ale ne vybudovat. Je to na dlouhou trať. Jestli budeme mít kraj příští rok tak už budu věřit že jsme na dobré cestě.0
Musim se smat Pavle. Vetsina tvych, jiste promyslenych, dedukci se k realite ani nepriblizila. Jedine, cos trefil, ze jsme v Letovicich na trojdopadovem turnaji nic neuhrali.
Sam jsem ve vedeni Modrickeho nohejbalu a rozhodne se na nikom nevezeme. Mladez sebou bereme na treningy, turnaje a vubec.
Odvolani kvalifikace ve Varech mne mrzi, osobne jsem se na ten vylet tesil, ale okolnosti nam nepraly. To rozhodnuti nebylo jednoduche a bylo mi jasne, ze se tu najde nejeden hnidopich, ktery na nas nenecha nit suchou.
Jen do nas.0
Vítku z Modřice C berete na trénink žáky nebo ligové dorostence, protože je vás na trénink málo? Nebo ty žáky trénujete někdo z vás? Jsi ve vedení klubu sám nebo je vás tam víc z toho céčka? Co v tom vedení děláš kromě účasti? Proč nezaložíte jiný klub, aby jste panu Stehlíkovi pomohli z rozvojem brněnského nohejbalu kde jiný registrovaný klub není? Pan Stehlík nahoře píše, že vás v oddíle ani neznají. Neber to ve zlém, jen se ptám.0
Neberte to jako výčitky, ale je škoda, že v Brně a okolí jste vychovali tolik nohejbalistů a nikdo nic nohejbalu nevrátil založením jiného klubu už 20 let. V čem je chyba?0
To Pavel. Znám jen málo lidí jako je Víťa. Viděl si některé videa co udělal? Videa, které používají na soustředěních díky zpomaleným záběrům i trenéři! A nic za to nemá, dělá to pro nohejbal. Co si udělal ty kromě rýpání na zetkách?0
Ty videa jsou chvályhodná. Ale jsme zvědavý co udělal pro rozvoj nohejbalu v Brně co do počtu nových klubů a co odpoví na mí otázky. Ať nemáte v Brně žádný pořád mužský registrovaná a u toho jen Modřice u Brna. Fifine a co jsi udělal ty pro nohejbal kromě dojíždění do Modřic na tréninky a zápasy? Proč jsi nezaložil registrovaný klub v Ujčově?0
Ano potvrzuji, že ta videa od Víti jsou skvělá. My jsme je používali na letošním letním soustředění našich žáků ve Žďáru, jsou tam nádherné zpomalené záběry, které mají pro mládež velkou cenu..... Navíc vše v super kvalitě. Takže Vítkovi ještě jednou dík a ne že nic nedělá !0
Nechci jsem psát, ale musím reagovat, tak třeba to, že v létě pravidelně pořádám turnaj ? :) Že pomůžu lajnovat a zametat hřiště, když je v Modřicích MČR. Nemá cenu se tu hádat přece :)0
Janovice nemeli mladez jak muzou tedy hrat kvalifikaci o II.ligu? Zatim co druhe stribro v zapadoceskem kraji tuto podminku splnilo ba naopak ucastni se mnoha mladeznickych uspechu(1 misto Cr ve dvojicich)0
Fifine, to jsou velké věci na oplátku pro rozvoj brněnského nohejbalu, který tě vychovává. Všechna čest.0
Pavle přece udělat něco pro brněnský nohejbal a nohejbal obecně nemusí přece znamenat zakládání nových oddílů. Modřice jako oddíl dlouhodobě fungují na vlastních odchovancích. Posloupnost týmů od Céčka Béčka až po Ačko mají svůj význam. Těžko hledat dorostence, který je tak dobrý, že je schopen rovnou naskočit do extraligy. Pokud nemá po dorostu adekvátní tým nezbývá mu než se zakopat ve městě a prakticky skončit. Funkce těchto týmů je tedy jednoznačně výchovná a dle mého názoru pokud těmito týmy projdou 2 hráči za 5 let do extraligy, tak se to klubu vyplatí. To že JM kraj nemá top úroveň je asi pravda, ale třeba to bude něco na co se časem nabalí další a třeba se zvedne i úroveň. A rozhodně bych neřekl, že obecně jako region jsme špatní. Základna nám sice pokulhává, ale jsou tu 3 mančafty v 2 lize, kteří hrají špicu a jeden mančaft v extralize.......kdo tohle může říct?0
To pavel:D Ted tak premyslim,ze kdyz trosku odbocim,do jineho sportu.Ze me vychovali florbaloveho brankare.Diky Pavlove prispevku zacinam silne uvazovat nad zalozenim noveho florbaloveho klubu u nás na Morave a pozdeji snad i v Evropě.Abych to vsem oplatil.Preci jen nikdo to neudelal.Pak bych se teda vrhnul jeste na ten nohejbal s Fifinem v Ujcove.Nasledne bysme mohli zakladat dalsi a dalsi kluby.Proste logika jak blazen tvl.Pavle,Pavle budicek.A prijed se podivat do Modric,co kdo dela a nedela pro nohejbal!!!!Ale prvne si zamet pred vlastnim prahem!!!0
Delete furt hovna o Modřicích. To je snad automatické, že to u takového klubu funguje a kdyby ne, byla by to ostuda. Tady se lidi ptají na fungování KNS,ne na Modřice a tam je jasné,že se vždy odehraje jeden nějaký pofidérní ročník KP jen pro to, aby se nějaké družstvo mohlo dostat do druhé ligy a potom zase pár let nic. Už aby se ta druhá liga zrušila.Je to nohejbal degradující haluz,která slouží pouze Moravě, aby měli vůbec kde kopat, protože jinak tam není nikde ani h...o.0
Ano, brněnským nohejbalem prošlo za posledních dvacet let stovky lidí a v Brně není žádný registrovaný tým mužů. A v celém kraji jsou Modřice jako velkoklub a pak ještě Holubice a Ivanovice. A ještě tedy pár hráčů ve Slavkově a v Jevišovce. Tedy Otázka zněla proč někdo z těch stovek odchovanců nepomohl brněnskému nohejbalu a nezaložili nějaké další kluby v Brně třeba? Chyba ve výchově? Morálka? Lenost a pohodlnost?0
V pondělí 9. listopadu bude v klubovně v Modřicích společná schůzka hráčů městských soutěží a jihomoravského krajského přeboru. Budou se předávat ocenění a třeba se dočkáme nějakého překvapení. Uvidíme.0
Pane Stehlík vsichni kvalifikanti maji mladez splnenou,jak mladezi tak pankrac zenami, ale nikde nic o Janovicích? Jak je mozne ze hraji tedy kvalifikaci? Dekuji za vysvetleni0
Letos ještě mládež zřejmě musí být tak,jak to bylo léta,od příštího roku budou nastavena nová pravidla,včetně možnosti vykoupení.Konečně,neboť vidíte,jak se snižuje počet mužstev,které jsou schopni se byť jen přihlásit do kvaldy o 2.ligu.Každý rok to číslo klesá.I my bychom měli asi příští rok problémy,máme sice vyhlédnuté 2 šikovné dorostence,ale to je málo,a to ještě nevíme,zda budou za nás chtít hrát,žáci,kteří letos hráli přešli po prázdninách na fotbal,takže bychom asi měli smůlu.A to by byla hrozná škoda.0
Hele Stando v pohodě. Uděláte to jak spousta jiných. Vezmete nějaký svoje děti na těch pár povinných turnajů a máte splněno.0
Já nejsem v Komisi mládeže, takže jak píše Standa Matouš, asi budou stanovena nová pravidla, kreditní systém. Hlasovalo se o tom na jarní VH.0
To budou ty odpustky za kredity jako v kostele?0
Možnost vyplacení měla být už dávno,bylo by to naprosto průhledné a ušetřila by se spousta nepříjemností.U nás ve Středočeským kraji to funguje už léta a naprosto v pohodě.Vybrané peníze se vrátí oddílům,které se o mládež starají/dostanou míče,proplacené cesťáky na turnaje,příspěvek na pořádání mládežnických turnajů apod./ Na nějaký kredity bych se vyprd a nechal bych buď odehrát min. 5 turnajů jako dosud nebo vyplacení.Co nejjednodušší systém.0
Jak vysoké mají být ty odpustky za vyplacení?0
Stando, všechna plus mívají obvykle své skryté mínus. Vezměme teoreticky, že Holubice a Ivanovice se tím pádem odhlásí, vyplatí se a kluci z Modřic budou jezdit po celé republice aby si zahráli s vrstevníky. Já tedy doufám, že se to nestane, ale pro jistotu usilovně přemýšlím o nějaké alternativě. Ne všechno se dá vyvážit penězi...0
Pokud bude vyplacení těch 5 000 a i kdyby 10 tak je lepší pro oba ty týmy co dělají ty své čtyři žáky jen na oko se vyplatit a neztrácet hromadu času přemlouváním dětí co o to nejeví zájem. A nebo to s nimi nemá perspektivu. Jak píše Standa z MH. Žáci jim utekli k fotbalu a musí někoho shánět.0
Když nevezmu v úvahu lidské hledisko, tak je pro velkoklub z extraligy vůbec finančně nejlepší nemít ani družstva B,C, dorost, žáky. Ušetří se spousta nákladů za cestování, haly, dresy, míče, sítě, volné hodiny na kurtech se mohou pronajmout. Z té spousty hráčů se v průměru vychovají do extraligy maximálně dva hráči za pět let. A ty si za ty ušetřené peníze hravě koupí a ještě jim výrazně zbyde volného funkcionářského času a peněz.0
Akorát si ty hráče nebudou mít kde koupit0
Tady nejde o extraligové mančavty ty to až na pár vyjímek dávno pochopily tam se s mládeží pracuje automaticky jinak ten klub začas zanikne a to nikdo ze srdcařú v jednotlivých oddílech nedovolí.To je totiž jedinná cesta pro budoucnost nohejbalu. Samozřejmě oddíly to musí povhopit sami ,ale nenásilnou cestou proto mi vykoupení nevadí,je totiž mnoho oddílú na cca10 -20 let, dvě generace a proty jeládež přítěží0
To by to takhle musela udělat polovina klubů v zemi ve všech soutěžích.0
Tohle už je na mně příliš odborná diskuse...0
Nechcete si založit jiné vlákno?? Mládež se řeší na několika dalších...0
Ta mládež je pro kvaldu celkem důležitá. Vypadá to, že ani Janovice nenastoupí bez mládeže a kvaldu bude hrát jen 6 týmů ze 16.0
Proc tedy, kdyz Janovice nenastoupi kdyz nesplnili podminky, nedostali sanci mansafty, ktere se umistili na zbylych mistech? To nechapu!!!0
Janovice nenastoupi?vzdyt na svazu vi,ze letos nemeli mladez,tak proc by je tam pousteli do kvaldy???0
Tak když už se tu teda nic jiného neřeší, tak se zapojím - mládež je pro kvaldu důležitá?! Je to bohužel pouze "blbá" podmínka a nezbývá než doufat, že se to co nejdříve zruší (minimálně pro krajské přebory a kvalifikace) - osobně bych ponechal povinně jen pro 2 nejvyšší soutěže...je to prostě nesmysl a nohejbal to jen slušně řečeno "kurví"0
Jak to vypada??0
6:3 zatim0
Dalečín - Šacung 5:30
A pak že středočeský KP je jeden z těch nejlepších....😝0
Má cenu zítra na ten Pankrác jezdit tedy? Jestli se to tedy hraje, když neměli údajně tu mládež? Dík.0
Nejezděte tam :-)))) gratulace do dalecina!!!0
dalecin super0
A ostatní výsledky?0
Co Moravské derby???0
Vsetin-prerov 5:00
Pankrác - Janovice 5:10
a co Vary - modřice "C" hrálo se?0
Kdo hraje za Pankrác?0
Myslim, ze za pankrac je tam Albrecht, Petrasove, Ruzicka, beranek, Hubalovsky0
Pankrác zasloužené vítězství, Štěpán A. vyčníval, u hostí Cibulka,jinak úroveň sotva kraj0
A to jste ještě neviděl hrát slabý Přerov a ještě slabší Modřice C. Celkově je to hodně nespravedlivý systém. V Praze musí tým projít několika soutěžemi než se dostane do kvalifikace. Na Moravě stačí vyhrát 4 členný krajský přebor slaboučké úrovně a jdete hned do kvalifikace.0
Bohužel, souhlas s Petrem. Stejná hrůza bylo i Prštné v 2.lize. Morava kromě Modřic, Vsetína, Přerova a Prostějova o ničem....Rozvíz zachraňuje Zemánek, ale jinak taky bída....0
To petr: byl si na tom zapase vsetin prerov?0
To Zvonda: proti klukům co hrají za Vsetín B jsem mockrát na turnajích hrál. A nehrají nic moc. A dali Přerovu 5:0. Od dob Nadymáčka a Peruťáka je to v Přerově bída.0
Ja bych rekl ze kluci ze vsetina dnes zahrali opravdu dobre... Hlavni rozdil byl na prijmu ve vsech disciplinach... Jinak ze by to byla v prerove bida si opravdu nemyslim0
tak se odstěhuj na moravu a budeš mít po problémech :-)0
Vsetínské béčko vyhrát muselo, to by asi museli sníst síť i s botami, kdyby prohráli. A ani nemuseli, příjem míče de facto rozhodlo zápas. Nemyslím si že by zlínský kraj měl mít titul nejslabší a nemyslím si, že by potentati "Moravy" tlačili na svaz, aby snižovali nároky na mládež a že jim jde svaz na ruku. Čistě u Prerova je otázka, jak navazou na mládež, jenž nyní kope první ligu, že snad nezanikne během 10 let, tím že půjdou do ligy druhé, to by byla škoda. Ostrava, 15 let nazad zde bylo kvalitní zázemí pro kraj, Frýdek-Místek, sama Ostrava měla 4 týmy. Ale vše bylo pouze generační a přes podmínku mládeže to prostě lehlo. P. Wummer s panem Běhounkem si toho museli hodně vyslechnout. To je Ostrava, kde je Olomoucký kraj. Že si v JMK spachtovali 4 týmy a vyhrálo modricke cečko? Ježíši, nějak se začít musí, člověk by měl spíše přát druhému, a že je přetlak v soutěži v Praze? Tak ať je, člověk jim to má přát a nějak se musí vyselektovat, kdo půjde do kvalifikace. A že jede Přerov do Vsetína a Modřice C nakonec nejeli do Varů pro výprask? Ti kluci to kopali, protože chtěli, dosti tomu obětovali a zasloužili si to, zkusit proti silnějšímu...0
Zcela souhlasím s příspěvkem -MiO- , není co dodat a to že se po několika letech obnovil JMK je super...a že jen 4 týmy? A není to jedno? Hlavní je, že to kluci rozjeli a měl by to bý impuls i pro ostatní kraje, kde se soutěž nekope...jenže to vypadá, že to snad ČNS ani nechce, aby tomu tak bylo...nebo co proto vlastně za poslední roky udělali? Jedninou věc? NIC...povinností pro krajské týmy se mládeže a držením této hloupé podmínky se defacto zbavili povinností se starat o pro ně zcela nezajímavé věci jako jsou krajské přebory...a asi jim to tak vyhovuje, = zcela špatný přístup ČNS0
Utrousim jednu poznamku. Ctu tady, ze je nefer, ze treba Modrice C vyhrali kraj zadarmo a ze ostatni tymy si to musi vybojovat.
Zcela uprimne Vam muzu rict, ze vsem ostatnim krajum zavidim, ze maji tolik tymu. Je to pro nas spise trest a je tim take degradovana kvalita krajskeho nohejbalu na Jizni Morave. Uvedomte si, ze se tu kraj slozil po dvou letech, kdy jsme prvni rok jezdili na Vysocinu a druhy rok z casovych duvodu odkopali "mesto". Po dlouhem presvedcovani a usili (predevsim pana Stehlika) se prihlasil i ctvrty tym a Jihomoravsky kraj mohl opet slozit soutez. Osobne se snazim privest do souteze dalsi tym, ale neni to jednoduche. Duvodu, proc mansafty radeji hraji neregistrovanou soutez je vice, ale to je jine tema.
Radeji bych byl posledni v kvalitnim kraji, nez muset podstupovat vsechny tyto lapalie a jeste pak cist, jak si to nezaslouzime a jak jsme slabi. Vitez kraje bude vzdycky tak silny, jaka je kvalita daneho kraje.
Naopak jsem hrdy, ze i "Ceckovy tym", na ktery uz temer zadni hraci nezbyvaji, dokaze zahybat aspon spodnima tabulkama souteze :)0
Nezapomeňte dnes v 18 hodin schůzka zástupců týmů Jihomoravského krajského přeboru a zároveň obou městských soutěží. Sokolovna Modřice 1. patro. Samozřejmě se mohou nezávazně zúčastnit také zástupci týmů, které přemýšlí o tom, začít na krajské nebo městské úrovni. Umístěným týmům budeme předávat ocenění. Oceněna budou všechna čtyři místa v krajském přeboru 2015, předán putovní pohár pro vítěze Městského přeboru 2015 a pohár pro vítěze 1. třídy města Brna.0
Našel jsem video z JMK krajského přeboru. Když se to tady tak řešilo. https://www.youtube.com/watch?v=WPEwhZ8_qzE
a to se prosím nikdo nezlobte, ale s tímhle by se v Praze nechytli ani na okresní úrovni. Byla správná volba neutrácet za cestu do Varů spoustu peněz. Je lepší když se za ně zaplatí cestovné na turnaje.0
Byl bych zvěd, jestli by polovina týmu nemyslím ačko či béčko, ale céčko jako mají modřice hrálo kraj. Kdyby se hrálo Vary B Modřice B tak Vary dostanou na prdel, jak když by se hrálo Vary B a Modřice C0
Koukal jsem na to video a opravdu úroveň nic moc...spíš nic než moc a to zvlášť od týmu v červeném.0
A to si ještě představ, že ten tým v červeném vyhrál ten zápas nad Modřicemi C 5:2. A pak si představ, že by ty Modřice C přijely do KV a proti nim v kvalifikaci nastoupil Karel Bláha, který hraje i extraligu a další ranaři. A to ty KV patřily ve druhé lize mezi nejslabší a šly do kvaldy.0
Víc takových debilu!!!! To nohejbalu pomuže. Nestačím se divit jak pár blbečku uráží hráče. Styď te se hovada!!!!0
To je jen popis reality Brňáku. Bez urážek. Si navíc nedokážu představit, jakou úroveň musel mít ten čtvrtý tým toho brněnského krajského přeboru Jevišovka. Když měl s těmito "týmy" na videu po 8 zápasech skóre 0:54.0
Kvalita je důsledkem systému, který je takový, že do některých krajských přeborů, jako je třeba zrovna JMK, se družstva nekvalifikují svou hrou a z žádných nižších soutěží do něho nepostupují. Některá mužstva jsou vyloženě přemlouvána, aby ten kraj šla hrát a tím se naplnil pro odehrání soutěže nezbytný počet alespoň čtyř celků. V neregistrovaných brněnských soutěžích by se asi našla spousta lepších hráčů, než hrají momentálně krajský přebor JMK, ale ti na opravdový nohejbal se spoustou povinností prostě nemají koule, tak nadávat klukům, kteří se snaží, asi není moc příjemné a spravedlivé. Bohužel, systém losování do kvalifikací na jeden zápas může v pohodě umožnit to, že proti sobě nastoupí mužstva slabé úrovně dvou krajů a jeden se do té ligy dostane, což by v nějakém více kolovém herním systému nebylo možné. Nohejbalu by nejvíce prospělo tuto soutěž zrušit, nebo zredukovat na jednu skupinu, stejně tak jako milióny šampionátů, kde se rozdávají medaile jako na běžícím pásu a minimálně jedním honosným titulem se pyšní snad každý hráč nohejbalu v ČR. Kvalifikace do ligy!, by měla být snem, ctí a prvotním cílem každého klubu, na rozdíl od současnosti, kdy je minimálně polovina týmů v této soutěži spíš terčem posměchu a ti co to umí, jsou otrávení, že musí za takovou hrůzou ještě cestovat 200 km. Také jsem se kouknul na to video a můžu vám kluci říct, není to tak hrozný. Když vynechám nejlepší 3-4 světové týmy, tak je to hra na mezinárodní úrovni. Stejné zápasy na MS a ME probíhají první dny mistrovství a tam je to opravdu zarážející ostuda a drzost tam vůbec přijet. Když on je k tomu ale také někdo přemlouvá, stejně jako vás v tom kraji a to oni na rozdíl od vás nehrají nikde nic, jenom je to parta kamarádů někde ze školní tělocvičny. Kraje upadají, základna se nelepší a mezinárodní nohejbal je deset let stejná tragédie. Asi někteří pořád nechtějí pochopit, že barák se nestaví od střechy.0
Jenže, Pepo, k čemu je ti dům bez střechy???
Těm, kteří se snaží a nemají ještě takovou úroveň se smějí jen duševní chudáci.
Představte si, že Modřice začínaly úplně stejně na hřišti, které si udělali svépomocí. A kde jsou teď?
Když se hrávaly Krajské přebory jako kvalifikace pro MČR také tam hráli silní se slabšími a nepamatuji se, že by se někdo snížil k tomu aby se ji vysmíval.
Prostě doba se mění a ubožáci se místo starosti o sebe starají o druhé. Když mi chcípla koza, panebože ať chcípne i sousedovi!0
Joooo, to byla paráda. A ještě, když to byla dvoudenní akce. Zlatý časy nohejbalu.0
take si myslim, ze nohejbalu by prospelo mit jen jednu druhou ligu. zvýšilo by to jeji prestiz a uroven. takhle ji fakt muze hrat kde kdo. a zaroven by vitez te jedne druhé ligy sel automaticky do první. idealni kdyby letos ze tri skupin první dva postoupili do pristi sezony primo a tymy ze tretich mist si zahrali o dve mista mezi sebou. pro jmk by to myslim mělo priznivy efekt tim ze by sestoupil jeden dva tymy ze tri jako zdrave jadro pro silny kraj a rozvoj. co si o tom myslite panove?0
Souhlasím. Druhá liga jenom jedna skupina..., liga musí být prestižní...0
Takové hlasy už se ozývaly před řádkou let.
http://www.nohecmagazin.cz/index.php/publicistika/406-quo-vadis-druha-ligo0
Tři skupiny II. ligy jsou tu, mám pocit, od roku 1994...0
Ano kdyby byla jen jedna druha liga bude to prestizni a bude to mit stavu. vitez by postoupil do první ligy a dostat se pres kvalifikaci nahoru by sly dva tymy.0
Nějak jsem nepostřehl, kdy se hráli tři skupiny druhé ligy????? Do roku 2001 se hrálo akorát v roce 1996 na tři skupiny. Dál historie na webu ČNS nepokračuje. Tak se ptám, jak to bylo dál.0
Máš pravdu, v roce 1996 tři skupiny, jinak dvě. Trochu mně pletl ten rok 1996, který jsem ještě hrál, kdy byla ještě skupina střed. To se omlouvám.0
Pochybuji, že sloučení 2. ligy by něčemu pomohlo. Česká část, kterou lze s ohledem na nově postupující též označit jako Prahu a okolí, má nesrovnatelně vyšší úroveň. Což dokládá letošní play off, kde v moravské části suverénní týmy neměly nejmenší šanci.
Všichni to hrajeme pro zábavu a teď si představte, jak by bylo zábavné, jet celý den někam např. do Varů, kde dostanete 6:0,6:1? Ta cesta zpátky je utrpení, alespoň pro ty, kteří do toho dávají všechno. Jak to dopadne, týmy, hráči se rozhádají a za chvíli nebude nikdo, kdo by chtěl hrát 2. ligu. A zdruhé strany jet někam jenom abyste neztratili body, když víte, že nohejbal si zrovna moc nezahrajete, to taky není žádná pecka.
Už teď se v některých kategoriích spekuluje s postupem/nepostupem do play off, aby člověk nemusel jet přes celou republiku pro výprask!0
Martine, když bude hrát 2. ligu 8 týmů místo 24 tak úroveň půjde velmi nahoru. Týmy se posílí. Bude mít větší prestiž. A odpadnou zápasy o hovně kdy jedeš do Slaného nebo do Zlína jen odehrát povinnost.0
Týmů je nyní 16 a třeba Slaný není dobrý příklad, protože letos se jim zranilo velké množství hráčů a to by mělo dopad na jakýkoli tým, obdivuji je, že to vůbec se ctí dohráli.
Samozřejmě, že by se soutěž zkvalitněla, ale zaprvé si neumím představit jakým způsobem by se zredukovala, když jsou takové výkonostní rozdíly mezi regiony.
Zadruhé nepředpokládám, že by to rozšířilo základnu v krajích. To může udělat jediná věc - zrušit povinnost mládeže v kraji nebo vykupování. V mnoha krajích se hrají neregistrované soutěže s kvalitními týmy a zadarmo. Tak proč by se tým, který stojí ve většině případů na bývalých ligouších, kteří už nemají zájem hrát výš, cpal do kraje. Na druhou stranu tito hráči mají mladým, co předat a týmy s ambicemi pak budou mít, kde brát hráče. Stačilo by tyto neregistrované soutěže zapsat pod svaz, ale bez toho, aby se na tom rýžovalo a hned bude zase víc nohejbalistů.
Větší základna= větší kvalita, sice to bude trvat déle, než se to projeví, ale je to dle mého názoru jediná naděje.0