FINALE

Anonym21.09.2008

Modřice - Sacung ! ! ! !
Jak to tipujete?0

Reakce

89 příspěvků · poslední 09.10.
A.Stehlík21.09.2008

Hodně těžké! Věřil jsem že se Šacung dostane do finále a tam tipuji Modřice ale bude to těžký boj!!! Každopádně ať vyhraje ten lepší na hřišti! Přeju všem hráčům tu nejlepší formu! :-)0

Odpovědět
Anonym22.09.2008

pokud se bude hrat v hale a hraje se, je sance podle me 50:50. Na antuce by byli favoritem Modrice. V hale vyniknou razantni smece Holuba, Doubravy, Kopa. Klicovym hracem a tahounem bude Peta Bubniak. Pokud udela tři až čtyři body za zapas vyhraji Modrice. Franta Kalas je ve forme, ale kvuli problemum s pateri uz nemuze hrat tak exelentní udery. Slabinou Modric a velkou je druha dvojka, hodil by se jim odchovanec Kalas. Tip: 2:0 pro Modřice, první zapas 5:3, druhy 4:5 venku. Pokud teda zahraje Buben, pokud ne vyhraje Šacung. V Brne pry snad bude na prvni zapas plno a divaci hodne pomuzou.0

Odpovědět
P.Gulda22.09.2008

Ve středu 1.10. v 16:15 bude Česká televize na programu ČT4 sport vysílat cca padesátiminutový záznam z prvního finálového utkání.Reprízovat ho bude 2.10. v 9:35.0

Odpovědět
formi23.09.2008

Tipuju výsledek 4:5 a doma 5:30

Odpovědět
Anonym23.09.2008

Na dnes zveřejněném Rozlosování play-off/out + dodatek č.3
je na 27.9.2008 plánováno i utkání Čakovice-Vyškov!?
6.9.2008 Čakovice-Vyškov 5:3
13.9.2008 Vyškov-Čakovice 1:5
Play out se hraje na 3 vítězná utkání??
Díky za vysvětlení.0

Odpovědět
Anonym23.09.2008

Nee , Čakovice nastoupili ve Vyškově s fluktuantem , který hrál svůj devátý zápas (smí hrát jen osm).Proto skreč ve prospěch Vyškova a pokuta Čakovicím 7000kč , které si rozdělil svaz a Vyškov.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

To si děláte srandu? To si to nikdo z Čako nepohlídal? Tak to je slušná práce.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

Jinak tipuju výtězství Šacungu. Ale 2:0 ne, 2:1.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

Koukám, že HMGJH má informace, které nějak zapadly....?

Trochu mi uniká, proč se toto utkání nehrálo ve stejném termínu, jako Žatec-Janovice?0

Odpovědět
Vlasta24.09.2008

Zápis z utkání Vyškov-Čakovice 13.9. doručen na ČNS ve čtvrtek 18.9., kontrolou byl zjištěn formální nedostatek (fluktuace) a nahlášeno STK. Těžko lze okamžitě do druhého dne nařídit 3.utkání v řádném termínu 20.9.

V.Pabián0

Odpovědět
Maršálek24.09.2008

Nikdo se k informaci nemá, tak je to zase na mně. Dostalo se mi do ruky rozhodnutí STK k této věci, takže jen krátce z něj. Hráč Avie Čakovice Ondřej Pachman má dle zápisů letos odehráno celkem 9 utkání za "A" družstvo. Ve všech 9 utkáních byl nejen zapsán, ale i nastoupil do hry. Jako fluktuant však může dle 3.4.1. SŘ odehrát pouze polovinu ze zbývajícího počtu utkání, v tomto konkrétním případě 16 (14 základní část + 2 play-out). Z toho důvodu je dle 3.4.3. SŘ to deváté utkání (2.utkání série play-out) kontumováno ve prospěch soupeře, s dalšími důsledky (pokuta, třetí utkání...).

Co říci? Oddíl zřejmě pečlivě neprostudoval SŘ, který se v tomto bodě po zavedení play-off(out) do soutěží před pár roky změnil. Díky play-off(out) totiž nemusí účastnici jedné soutěže mít stejný počet odehraných utkání - někdo končí na 16, někdo třeba na 20. Fluktuant může odehrát třeba hned prvních 8 utkání, ale pak už je to třeba pohlídat. Nebo oddíl pochybil v jím vedené evidenci (ale i proto se dělají kopie zápisů). STK kontrolu zápisů provádí a zejména u WAEL, kde jsou zápisy zároveň podkladem pro vedené statistiky na stránkách ČNS. Takže další kauza k řešení.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

Kdo je zodpovědný za odesílání zápisů a v jakém termínu? Rozhodčí? Družstvo? A sankce?

Proč ne 3/play-off-out/tzn. ne 16,ale 17 utkání = 8,5??
Řekl bych v SŘ dost nešťasně napsáno/sudá-lichá/.0

Odpovědět
Vlasta24.09.2008

to lXiku : nastoupení do utkání nelze dělit na 0,5, takže 9 je stále 9 a nikoliv 8,5. I při sehrání 3.utkání play-out by byl poměr 17:9, což je chyba.

Zápisy posílají rozhodčí, často i pozdě, což je na webu ČNS za 1.polovinu soutěže zveřejněno. Ale i když pošlou zápis v pondělí dle své povinnosti, často se stává, že přijde zápis až v pátek. Č.Pošta deklaruje na svých autech "Dnes podáte, zítra doručíme", což ale zdaleka není pravda. Bohužel se i pošta ztratí (letos již 2x zápisy) nebo podatelna ČSTV občas dá do jiné doručovací přihrádky (někdy z nejasné adresy, kdy se splete Volejbal-Nohejbal). Právě teď lovíme po poštách doporučený dopis s přihláškou do kvalifikace 2.ligy. Byla poslána 15.9., dosud nedošla.

Přesto musím konstatovat, že plná zodpovědnost je klubu. Možná se v minulosti tolik důsledně nekontroloval a neevidoval právě start fluktuantů, což i odpovídá chybám rozhodčích v počátku letošní sezóny, že nejsou v zápisech fluktuanti označeni. Kluby se pak mohou domnívat, že na start fluktuanta bez označení F na zápisu se nepřijde (v případě Čakovic to bylo 2x).

V.Pabián0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

Chyba je ovšem i 15:8 v případě, že nastoupil také v prvním utkání play-out..0

Odpovědět
Vlast24.09.2008

Nikde v dokumentech ČNS není psáno, že se toto pravidlo uplatňuje průběžně. Já jsem podal oznámení STK, že po skončení sezóny (Čakovice už v tomto soutěžním ročníku neměly hrát žádný další zápas) porušilo družstvo Soutěžní řád. Pak už je to rozhodnutí STK.

V.Pabián0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

No pokud se jedná o polovinu ze zbývajícího počtu, tak je snad zřejmé,že se jedná o průběžné sledování a uplatňování

tohoto pravidla/článku/!0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

Hele tohle je téma o finále. Tyhle kauzy si řešte jinde, je na to tady celý koš na odpad. Finále vidím dost otevřené, Šacung je v poho, asi se dost zdravě naštval za to, co na něj měly za kecy. Ale Tondovi miláčci také mají na co navazovat. Se Břevma, ( sakra, jak se to správně skloňuje ), to měli těžký a když se to povedlo, tak tě to vždycky povzbudí. Bude se rozhodovat v Modřicích.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

NHoto, v jiné části tohoto fóra píšeš drby na téma účelových praktik a tady se najednou bude bušit do hrudi, že je to téma o finále? Seš divnej.0

Odpovědět
Boris24.09.2008

V kolik hodin začíná finále? Ve 14.00?0

Odpovědět
A.Stehlík24.09.2008

Zatím to vypadá že ve 14 ale je to hala a kdo ví jak se natáhne předcházející akce...0

Odpovědět
Boris24.09.2008

Uvidíme. Bar tam je,tak to,když tak nějak vydržíme. Dík.0

Odpovědět
A.Stehlík24.09.2008

... :-))0

Odpovědět
Tom24.09.2008

Jak je to se vstupenkou? Kupuje se na miste, nebo je nekde nejakej predprodej...Dik0

Odpovědět
Maršálek24.09.2008

To Anonym IXiku: Jedná se dle SŘ o "maximálně polovinu zbývajícího počtu utkání družstva ode dne, kdy byl doplněn na soupisku družstva". Takže při předpokládaném uvedení fluktuanta hned na prvotní soupisce (nebo prostě kdykoliv před prvním utkáním) to může vystřílet všechno hned v prvé půlce, ale ve druhé si zkrátka neškrtne.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

pane Maršálku to co píšete se dá i zpochybnit ne? Když je to maximálně polovinu zbývajících utkání družstva.....tak jak můžete předem vědět, že konkrétně Čakovice náhodou s Vyškovem neprohrají a nepůjdou do baráže??? Kdyby totiž Čako šlo, tak by družstvu přibyly další i klidně 3 zápasy ne? A to je s play-out dohromady 6 zápasů...a půlka z toho jsou 3! Takže by to mělo být v pořádku...Myslim, že formulace kterou jste napsal, jestli je přesně opsaná z pravidel nebo odkud, tak je velice nepřesná...0

Odpovědět
Boris24.09.2008

Není tohle náhodou téma finále? Bavte se o Modřicích a Šacungu!0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

prosimte klídek...borisi...:)!!!0

Odpovědět
Boris24.09.2008

Kdyžtak Borisu,su z moravy.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

tady řikáme Borisi..:)...ale dobrá Borisu, já su zvědavý jen na odpověd pana Maršálka a pak už tě přestanu otravovat jo? dik...0

Odpovědět
Maršálek24.09.2008

To Anonym uHyfl: Berte to prosím jako můj osobní názor, ale já v té formulaci v SŘ nevidím více výkladů. Prostě polovina utkání... Družstvo musí předem počítat s tím, že odehraje minimální počet utkání a podle toho kalkulovat s nasazením fluktuantů. Nikde jsem k tomuto bodu nezaznamenal nějakou reakci, a to ani na Valné hromadě, která znění SŘ schvaluje. Já si myslím, že drtivá většina oddílů si to hlídá. Samozřejmě vím, co chcete říci. Ale to by v té pasáži SŘ muselo být uvedeno něco ve stylu "...zbývajícího počtu možných utkání..." Klidně na tuto problematiku založte tady nové téma a ať se vyjádří zástupci oddílů, jak to dosud chápali oni a jak s fluktuacemi hospodaří.0

Odpovědět
Anonym24.09.2008

ok, díky...0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

myslim si ze proste si to Cakovice zapomeli ulidat a tecka. Ted v sobotu vyhrajou a je hotovo. Asi logicky kazdy chape ze ta polovina se vstahuje k dosut odehranym utkanim. Tak proc zase hledat naky cesticky.

Nevim jestli jsou Cako ukrivdeny ja myslim ze ne.0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Pokud se nemýlím, dřívější znění bylo formulováno/není to citace/ tak nějak, že hráč-fluktuant smí odehrát polovinu utkání ZÁKLADNÍ části soutěže.0

Odpovědět
Maršálek25.09.2008

SŘ současný: "Fluktující hráč může odehrát za družstvo ve vyšší soutěži maximálně polovinu zbývajícího počtu utkání družstva ode dne, kdy byl doplněn na soupisku družstva."

SŘ z roku 2004: "Fluktující hráč může odehrát za družstvo ve vyšší soutěži maximálně polovinu zbývajícího počtu utkání družstva ode dne, kdy byl doplněn na soupisku družstva."

SŘ z roku 2002: "Fluktující hráč může odehrát za družstvo ve vyšší soutěži max. polovinu celkového počtu utkání."

SŘ z roku 1997: "Fluktující hráč může odehrát za družstvo ve vyšší soutěži max. polovinu celkového počtu utkání základní části dlouhodobé soutěže."0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

To znamená, že formulace 1997 byla nejlepší, protože je dáno, kolik že utkání se v základní části odehraje.

U následujících nikdy nevíte, kolik těch "zbývajících" bude!
Můžete říci, proč je to takto "vylepšeno"?0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Chtìl bych se zeptat jestli se to vztahuje na základní èást zvláš� a na play-off taky zvláš�.

Když nìkdo bude na soupisce pøed zaèátkem sezóny a v základní èásti neodehraje ani zápas z 12(zápasù) a v play off nastoupí na všechny tøeba 6(zápasù), tak je to celkem 18 polovina tedy 9(zápasù). Odehrál jenom 6(zápasù) ale všechny v play-off. Je to v poøádku?0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Chtel bych se zeptat jestli se to vztahuje na zakladni cast zvlast a na play-off taky zvlast.

Kdyz nekdo bude na soupisce pred zacatkem sezony a v zakladni casti neodehraje ani zapas z 12(zapasu) a v play off nastoupi na vsechny treba 6(zapasu), tak je to celkem 18 polovina tedy 9(zapasu). Odehral jenom 6(zapasu) ale vsechny v play-off. Je to v poradku?0

Odpovědět
Maršálek25.09.2008

Anonym lXiku: Co pamatuji, tak tehdy byla základní část jen u jediné soutěže (extraliga) s následnou nadstavbou, ostatní se hrály bez nadstavby. Jak se to v té době s fluktuacemi řešilo v nadstavbě, když v SŘ nebyla uvedena, to fakt nevím.

Anonym RpCwu: Ve stávajícím znění nikde není výslovně uvedeno nějaké dělení soutěže na dvě části, takže je to počet utkání z celé soutěže (základní část + play-off).0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Jednoduše, pane Maršálku.
Co si vyštřili v základní části, mohli použít v nadstavbě.
A neříkejte, že nevíte. Od kdy se pohybujete v nohejbalu?0

Odpovědět
Maršálek25.09.2008

Anonym lXiku: Věřím vám. Já jsem v roce 1997 extraligu nehrál, v ČNS jsem také ještě nepůsobil, takže skutečně si nepamatuji, zda to bylo řešeno tak, jak říkáte. Proč tam ale ta nadstavba tedy nebyla uvedena? Tam si myslím, že by se dalo tehdy lecos rozporovat.0

Odpovědět
moon25.09.2008

Držím Šacungu všechny palce, které budou v dosahu :-)

Bojujte chlapi jako lvi, ať je smetete hned v prvním utkání ! A pak doma to bude o malinko snazší... Věřím Vám všem !!! Ale ať to dopadne jakkoliv, myslím, že jste do přípravy dali maximum, včetně trenéra, tak můžete mít čisté svědomí.0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Modřice už mají titulů tolik, že už jde jen o rutinu. Bude pátej titul v posledních sedmi letech a každej rok finále? To už nemůže být ani žádná motivace.:)0

Odpovědět
Anonym25.09.2008

Motivace to rozhodně je a možná o to větší!0

Odpovědět
A.Stehlík28.09.2008

Komentář Petra Guldy a několik fotek z finále na stránkách Modřic...0

Odpovědět
Anonym29.09.2008

Šacung je bez Franty neškodnej.0

Odpovědět
Jirka Doubrava29.09.2008

Souhlas, bez Franty jsme úplně namydlení! :)0

Odpovědět
Anonym29.09.2008

Středa 1.10. 16:15 ČT 4
Finále extraligy v nohejbalu Modřice
Zkrácený záznam z 1. finálového utkání extraligy družstev v nohejbalu. 50 minut.
Středa 1.10. 23:50 ČT 4
Čtvrtek 2.10. 09:35 ČT 4
Pátek 3.10. 12:350

Odpovědět
milne30.09.2008

Absence takových dvou hráčů, jakými jsou Stejskal a Kalas by asi zamávala s každým týmem. Navíc na stránkách Šacungu se píše, že tři zápasy byly prohrané ve třech setech, takže zase tak jednoznačné to asi nebylo. Nakonec uvidíme v televizi a naživo v odvetě v sobotu...0

Odpovědět
Kady30.09.2008

Druhé finálové utkání Šacung VHS Benešov - Sokol SDS Exmost Modřice se hraje v sobotu 4.10. od 14 hodin v Praze na Pankráci. Tuto halu jsme upřednostnili před benešovskou s ohledem na lepší dopravní dostupnost z různých míst a doufáme, že bude plný dům.

Kadeřábek Václav (Šacung "B")0

Odpovědět
Anonym30.09.2008

Chtel bych se zeptat jestli se to vztahuje na zakladni cast zvlast a na play-off taky zvlast.

Kdyz nekdo bude na soupisce pred zacatkem sezony a v zakladni casti neodehraje ani zapas z 12(zapasu) a v play off nastoupi na vsechny treba 6(zapasu), tak je to celkem 18 polovina tedy 9(zapasu). Odehral jenom 6(zapasu) ale vsechny v play-off. Je to v poradku?0

Odpovědět
Anonym30.09.2008

To Kady: Jeslti se nepletu, tak Pankrac bude doma hrat se Vsetinem od 10:00. Co kdyz bude spatne pocasi? Kam Vas (Sacung)soupne? Nebo jste dali Pankraci nejaky financni obnos aby si nasla jinou halu.?0

Odpovědět
Kady30.09.2008

to anonym: do toho nevidim, a myslim ze nam jako fanouskum to muze byt jedno jak se ty dva kluby dohodly. Jedine co vim a co je podle me nejdulezitejsi, tak ze se bude opravdu hrat v sobotu 4.10. od 14 hodin v Praze na Pankraci (Lomnickeho 1 Praha 4)0

Odpovědět
A.Stehlík30.09.2008

Podle rozložení sil bude na Pankráci asi brzy hotovo. Takže odpolední finále se podle mého v pohodě stihne... a teď mi nadejte... :-))0

Odpovědět
Maršálek30.09.2008

To Anonym RpCwu: Chlape, stačí juknout výše a tam už toto bylo detailně rozebíráno. Nebo také 3.4.1. Soutěžní řád ČNS.0

Odpovědět
Anonym30.09.2008

Vše je jak píše anonym 14.44 . Jsou v tom slušný prachy.0

Odpovědět
A.Stehlík30.09.2008

V sobotu 4.10. se uskuteční druhé finálové utkání letošního play off mezi týmy
SK ŠACUNG VHS BENEŠOV 1947 a SOKOL SDS EXMOST MODŘICE
Utkání se hraje v sobotu 4. 10. v hale TJ Pankrác Praha ve 14:00 hodin.

Autobus bude vypraven od parkoviště za Tescem a odjíždí v 9:30 hodin. Zájemci se mohou přihlásit u p. Janeby na e-mailu MichalJaneba@seznam.cz

Cena zájezdu je 400,- Kč.
Hráči budou cestovat s fanoušky!0

Odpovědět
Kady01.10.2008

to Anonym FydXS: no jiste dva anonymove se shodli ze v tom jsou prachy tak v tom samozrejme jsou... mohl bys mi rict kolik to asi ma delat? abych vedel kolik jsme v tom stopili... diky0

Odpovědět
Anonym01.10.2008

To: Kady
To si pis,ze bude plny dum, ale Modricaku.0

Odpovědět
Anonym02.10.2008

Dle mého Modřice 5-2 , kdo to píská ?0

Odpovědět
Rosta04.10.2008

Tak jak to tam dopadlo ????????????????????????0

Odpovědět
Anonym04.10.2008

Modřice M I S T R :o)0

Odpovědět
Libor04.10.2008

jak to teda dopadlo šacung-nodřice ? dík:0

Odpovědět
Kady04.10.2008

Modrice vyhrali 5:1 nerika se mi to lehce, ale proste byli lepsi no...0

Odpovědět
skřejpa,děcko05.10.2008

bylo to těžké ale zasloutžené, s pájou přejem šacungu aby se jim poděřilo aspoň něco.Zdarec a slavyme.SMRT ŠACUNGU?VARUM,SPARTĚ,a JAMAHCE0

Odpovědět
To skřejpek,děcko05.10.2008

Koukám, že inteligenti promluvili co, skřejpku , třeba si zahraješ příští rok v play off, ale asi jsi nechyběl co0

Odpovědět
Anonym05.10.2008

Skřejpa bude letos zase vyhlášen sportovcem města Vyškov, největšího města na Moravě.:)0

Odpovědět
Petr Čunek05.10.2008

Gratulace do Modřic i do Prostějova. Řekl bych docela vydařený víkend. A navíc to budou mít někteří borci asi dvojnásob těžké, jestli se neptetu. :o)0

Odpovědět
skřejpa07.10.2008

omluva za odkaz ze dne 5.10. v 01:03. Ani nevím koho to napadlo to takhle napsat, ale když se podíváte na ty chyby, tak to bylo ve velkém rozletu, po hezké, ale náročné oslavě, tak že nejsem si vědom, že to šlo z mojí hlavy, možné to je, ale fakt nevím, protože si to nepamatuju. Jinak to není moc vkusný příspěvek. Všem kterých se to dotklo se omlouvám, i když bych nemusel, ale ať je klid před singlama a před světem.0

Odpovědět
Anonym07.10.2008

Já myslim, že tenhle příspěvek neni z tvojí dózny. Ten před tim byl v ókeju. Dej si škopek...0

Odpovědět
Pepa07.10.2008

Bude něco v televizi,tak jako z prvního finále?0

Odpovědět
Anonym07.10.2008

škoda, že nikdo ze Šacungu nemá zájem napsat na stálou otázku, jestli bude nějaký delší záznam v televizi.0

Odpovědět
Jirka Doubrava07.10.2008

V televizi probehl pouze sot v ramci Branek. Zadny dalsi zaznam nebude nasledovat...0

Odpovědět
to skřejpa07.10.2008

Ja jenom nechapu za co se skřejpa omlouvas za ty chyby co si tam napraskal? a nebo za to že ses nekoho dotknul... pokud si v ten večer a nebo behem zapasu ( protoze si nehral od břví tak mužes kalit přimo na střidačce) vypil 40 piv jako na vranove tak te to omlouva ... ale myslim ze ty zrovna nejsi ten kterej muže do nekoho valit kliny a "posmivat se" ty nejsi ten kterej si tu medailu zaslouzi tak ji sundej z krku zamysli se nad sebou, a sportovec vyškova?? :-) nebud smešnej skřejpa.... mimochodem modricim gratulace dobrej vykon (ne pro tebe škrejpo)0

Odpovědět
A.Stehlík07.10.2008

Nedá mi to abych nereagoval... možná že ten titul právě on velkou měrou pomohl vybojovat protože ostatním týmům právě takoví hráči kteří jsou na lavičce ale kdykoliv schopni nastoupit a vyhrát scházeli... :-))0

Odpovědět
fanda07.10.2008

p.skřejpo vypadá to na velkopřestup někam jinam tak si to jěště užíte, co takhle Vyškov - alou domu0

Odpovědět
skřejpa08.10.2008

pro to skřejpa:nikomu jsem se neposmíval, tak že klid a pokud jsem nebyl zraněnej, tak jsem odehrál celou sezónu jak ve dvojicích tak i ve trojcích, kde jsme se střídali s topcem. Na semifinále se uzdravil kompletně P.Gulda, tak přišla do trojky nahrávačská zkušenost a respekt. Vyplatilo se. Kvůli zranění jsem nemohl nastoupit v prvním finále, a potom už se vítězná sestava neměnila, proč taky. Tak že pokud někdo říká, že si ten titul nezasloužím, tak ať si to myslí, více komentovat nebudu.PS: a vyhrává mužstvo a né jednotlivec-jednotlivci.0

Odpovědět
to skřejpa08.10.2008

Šetři slova, teď už je to stejně asi fuk, titul si v Modřicích jistě užijete dosytosti, jen pro příště by to chtělo nejen dobře hrát, ale i se chovat a ne se navážet do Varů,Šacungu a dalších, který v této sezoně skončili za Vámi, ale v Modřicích se ani není čemu divit, kápo bachař, posluhovači děcko,guma,zedník...,snad až na Klapku ok, no nic, šacung byl druhej, ale rozumu maj asi víc...0

Odpovědět
to skřejpa od ŠACUNG08.10.2008

Ses skřejpa nějak zapomněl podepsat v příspěvku ze dne 7.10.2008
11.09 hod pod Anonym, něco osobního snad?0

Odpovědět
To POHhs08.10.2008

Snad jsi tou gumou nemyslil ing. Mišinku Janebu, asi nee, bude to Petr Skřejpek? A kdo je ten zedník? Ty máš ale info. A že zrovna Plachý se Ti libí, že by něco osobního? Jestli náhodou nejsi z Východních Čech nebo z Karlových Varů, co?0

Odpovědět
skřejpa09.10.2008

pro ŠACUNG- nic osobního, ale stát se může, že začneš psát a pak dáš odeslat a zapomeneš se podepsat, Věřím že se Vám nikomu nic podobného nikdy nestalo.Díky a zdarec, už mě to neba0

Odpovědět
A.Stehlík09.10.2008

... ještě poznámka k sobotnímu finále. Ještě nikdy jsem neviděl hrát Michala Plachého v takové pohodě, v poli vychytal téměř všechny míče a byl naprosto neprůstřelný. V útoku bezchybný a bodující s úžasnou jistotou! Další hráč který ve mně zanechal hluboký dojem je Pavel Kop. Jako nezkušený nováček v extralize byl skvělý a vzbuzující jistotu v týmu a respekt u soupeřů. Hrál vlastně první klíčovou dvojku a s Petrem bubniakem se skvěle doplňovali. Za ten rok zaznamenal nevídaný pokrok! Hra Petra Bubniaka byla plná jistoty a sebevědomí které vychází z jeho umění a psychické odolnosti. Dokáže hrát skvěle na všech postech!

Radek Pelikán prokázal svoje umění, zkušenosti a přehled ve hře kteréžto vlastnosti dal ve prospěch týmu. Jakub Pospíšil se nebojí nikoho a dává to soupeři patřičně znát. Se stoupajícím množstvím zkušeností se může vypracovat v nejlepšího blokaře u nás. Petr Topinka odehrál spoustu utkání jak v dorostenecké lize tak v seniorské extralize a muselo to být někdy vyčerpávající. Jeho výkony vzhledem k mládí jsou imponující. Petr Gulda byl prostě tím žolíkem který rozhodoval svými herními výkony rozhodující utkání play off a z trenérské pozice dokázal reagovat na různé herní situace a ztěžovat tak náležitě soupeřovu cestu k vítězství. Petr Skřejpek odtáhl základní část extraligy a dovolil Petru Guldovi doléčit jeho zranění a nabrat síly na play off. Vlastislav Dočekal sice odseděl všechna utkání na lavičce ale svojí přítomností dokázal uklidnit trenéra ve smyslu že kdyby se někomu nedařilo může nastoupit a zvítězit. Odehrál též spoustu těžkých utkání v dorostenecké lize. Můžete s tím nesouhlasit ale to je asi tak všechno co s tím můžete dělat... :-)) Kluci, ještě jednou díky!0

Odpovědět
to Tonda Stehlík09.10.2008

Tondo,věřím, že máš z titulu radost, ale aby jsi se z kluků nepos...ral, ne nic na tebe, pro nohejbal děláš moc, hlavně v Modřicích, a je vidět, že nohejbalem žiješ, což mam na tobě rád, jen příště méně medu kolem huby modřických hráčů...0

Odpovědět
Fans09.10.2008

T. Stehlík přesně popsal nohejbalové umění kluků, o kterém také svědčí umístění v extralize za poslední léta, a pro nás fanoušky je radost a čest chodit fandit takovému mančaftu.

Hoši ještě jednou díky, jste fakt nejlepší !!!!0

Odpovědět
A.Stehlík09.10.2008

Je možné že to tak vidíš, je to tvůj názor ale zkus mi vyvrátit jediné moje tvrzení... a když už se tady na hráče Modřic tak plive tak také trochu pochvaly, ne? Nic ve zlém! :-))0

Odpovědět
fanoušek09.10.2008

Děkuji pane Stehlíku.

myslím,že Vaše popsání činosti Modřic a jejich hráčů je naprosto výstižné a správné. Ještě jednou díky a Velká gratulace Modřicím za celou sezónu i zisk ZLATÉHO POSTU extralize 2008.To stejné přeji do Prostějova i Útěchova.

p.s.

Tak jak to napsal pan Stehlík může popsat sem popsat každý svůj klub a věřím,že si to všichni rádi přečtou a ne jen reakce typu"tys seděl na lavičce a tys nehrál" a takový bláboly a napadání. to myslím je úplně o ničem. Takže co

by fanoušek nohejbalu se budu těšit na podobné postřehy jako od pana Stehlíka.
díky0

Odpovědět
TM-čako09.10.2008

souhlasím s p.Stehlíkem v Modřicích umějí skloubit starší hráče s mladými talenty,samozřejmě nechybí peníze (to je také důležité).Zaslouženě nejlepší mančaft poslední doby a to mají další naděje v záloze (Dočekal,Rosenberg)0

Odpovědět
Boris09.10.2008

Tondo,teď sem se vrátil s trenálu a musím říct,že to cos napsal mě fakt potěšilo. Máš naprostou pravdu a ať si každej rejpal políbí šos.Dneska sem si potrénoval s Topcem,Protože to do Modřic už nestihl a byla to pro nás a hlavně pro mladý škola,jak prase. Ať se daří MODŘICÍM!0

Odpovědět