Baráž o 1.ligu

Pavel29.09.2009

Nevíte někdo kdo s kým bude hrát baráž o 1.ligu? Dík0

Reakce

122 příspěvků · poslední 21.10.
Rosta29.09.2009

pokud se nepletu:
Start Plzen - Prerov
Bila Hora Plzen - Pankrac0

Odpovědět
Rosta29.09.2009

Start Plzen - Prerov
As - Pankrac0

Odpovědět
Anonym30.09.2009

Jak to vidite?0

Odpovědět
Anonym01.10.2009

Start Plzeň - Přerov 50:50
Aš - Pankrác 40:600

Odpovědět
ajaj01.10.2009

Start Plzeň - Přerov (70:30)
Aš - Pankrác (40:60).

Ten Přerov bych moc neviděl, přišel mi hodně slabej.Myslím, že vyrovnanější bude ten druhý zápas Aš - Pankrác.0

Odpovědět
Anonym01.10.2009

bez urazky ale nevim co vas vede k tomu ze pankrac ma vetsi sanci nez As...

Startu verim ze Prerov prevalcuje, protoze tam maj zkuseny hrace, zvlast co se vratil Honza Sik. Navic prerov ma vecne zranenou pulku sestavy. 80:20

Ale As ma v sestave dost silny individuality jako Hlavacek, Cermak a hlavne co se po zraneni vratil Kaja Oktabec. S nima to bude mit Pankrac hodne tezky. 60:40 pro As0

Odpovědět
Redy01.10.2009

Bohužel neznám mužtvo Pankráce aspoň ne momentálně,ale vím ,že to s námi pravděpodobně nebudou mít lehké. snad!Jdeme do toho na plno takže souhlasím s názorem 60:40 a Start tam není co řešit Mikyska,M.Švácha,J.Šik hovoří za vše,tak že 80:20 pro Start.0

Odpovědět
lique02.10.2009

Start - Přerov 50:50 Plzeň má sice zkušený tým ale když s náma hrály na 3 zápasy a to sme ještě museli povolávat kluky z Cečka aby nás bylo 6.Tak nevidím důvod proč by jim nemohl konkurovat Přerov. Aloha :D0

Odpovědět
äjaj02.10.2009

No, tak Aš tam sice individuality má, ale ty už nemají takovou fyzičku a možná, že už jsou trochu za zenitem, jsem zvědavej, jak to zvládnou, může to být zajímavý:o) Každopádně by to mělo být vyrovnanější utkání, než ten druhý zápas.0

Odpovědět
Anonym02.10.2009

to lique: na tri zapasy sice s vama hrali ale v modricich s nima nebyl Honza Sik.vim ze vam taky chybela spousta hracu,ale Prerov je na tom dost podobne.nejsem si jistej ale myslim ze maj dva nebo tri hrace zraneny...starsi Myklik,Nadymacek a jeste sem slysel,ze nekdo dalsi.a pochybuju,ze to dovedou nekym nahradit...jediny co by mohlo hrat v jejich prospech je,ze je to fakt daleko a Start se v Prerove neobjevi v plny sestave,pac se jim tam nebude chtit...ale myslim ze to nepodceni a vyhrajou.

to ajaj: no fyzicku mozna nemaj nejlepsi,ale co si budeme nalhavat,v nohejbale fyzicka neni to nejdulezitejsi...a ze sou za zenitem?rozhodne za nim nejsou tak moc, aby to nestacilo na udrzeni v prvni lize.navic maji vyhodu domaciho prostredi kam na ne vzdycky pride dost lidi.ale nerikam ze je to jasny,urco to bude vyrovnanej zapas,ale spis bych veril Asi...0

Odpovědět
Redy02.10.2009

ono vlastně Startu tak o moc nejde.Bílá hora se rozpadla,takže je to jasný.Budto bude 1.liga na Startu a nebo opět ve Zruči.a to že jsou některý Ašští hráči za zenitem je nesmysl.Doufám že to zítra na hřišti ukážou.0

Odpovědět
to: Anonym kdUOP03.10.2009

Do Boha.... Vždyť Aš tu I.ligu koupila - by se tam nikdy neprobojovala!!! Tak jakýpak udržení v I.lize. Neříkám že slezou, ale určitě s tebou nesouhlasím!!! Buď letos nebo za rok. To je jedno :-)0

Odpovědět
Milan H.03.10.2009

Ano, Aš to koupila! Ale nic na tom němění, že Aš do 1.ligy v současné době patří! Uvědom si co k tomu vedení Aše vedlo! Velmi vyrovnaná série s Bělou kdy jsme prohráli s 5. celkem 1.ligy 2-1 na zápasy /5:4, 4:5, 5:4/, V tomto ročníku jsme skončili po základní části na 5.místě a bohužel po vyrovnaném utkání s Plzní spadli do baráže s Pankrácí. Dnešní výsledek, kdy jsme Pankrác jednoznačně přehráli, vyhráli jsme 5-1, když jsme vedli 4-0 a v singlu ve třetím setu 9-8, napovídá jednoznačně pro Aš! Takže v % to vidím na 80:20 pro Aš! A ještě k tomu zenitu, ano, asi máš pravdu, ale jak vidíš, zatím nás moc hráčů z 1.ligy neporáží!0

Odpovědět
petr voldrich03.10.2009

Pro ajaj,nějak ti to tipování nevychází.Myslím si ,že Aš má kvalitní a zkušený hráče ,že v1.lize zustanou.Přerov mě taky nepřekvapil,ale tady nevylučuji ,že se bude hrát na 3.utkání.Tak at se ti daří dál v tipování,ale vyber si jiný sport,když neznáš jednotlivá mužstva.0

Odpovědět
Anonym04.10.2009

vubec se nedivim se As tu Pankrac rozsekal...kluci urcite do prvni ligy patri!cekal sem to teda vyrovnanejsi ale asi proste je znak rozdil mezi 1. a 2.ligou.

prekvapilo me ze Start docela dostal v Prerove narez...0

Odpovědět
Redy04.10.2009

Hej ty ajaj asi ti ulítly včely.Bohudíky musím konstatovat že ty důchodci z Aše hráli jak utrženej vagon.a to ještě není vše.JO zdravím Petra Voldřicha0

Odpovědět
honza04.10.2009

v Přerově vyrovnané do stavu 2:2. Vyhraný singl nad Miksanem nastartoval Přerov k výhře 5:2. V posledním zápase trojka s Miksanem a Šikem v sestavě vedla ve třetím setu 8:6, ale nakonec podlehli 10:8.0

Odpovědět
Anonym04.10.2009

doma se na ne pudu podivat a poradne to hecnem...doufam ze vyhrajou!0

Odpovědět
petr voldrich04.10.2009

Ahoj Redy.Díky za podporu.Možná jsou kluci z Aše staří ,ale skoro všechny znám a 1.liga jim patří .0

Odpovědět
bezz04.10.2009

Proc takhle podcenujete Prerov? Sice je to tym mladych kluku, ale nejaky zkusenosti taky uz maji... Myslim si, ze tu Plzen porazi a 1. ligu si udrzi! A jakmile se uzdravi vsichni hraci ze zakladni sestavy, tak maji na to jit v pristim roce do play-off!0

Odpovědět
Redy04.10.2009

to P.Voldřich.Petře taky Ti děkujeme za podporu věř mi že se jak Milan s Čermim tak Já s K.Oktábcem ještě necítíme za zenitem.A to nemluvím ani o junijorovi Matesovi Kubínůch.Tak že tu Pankrác ještě jednou smáznem a chvíli jestě u tohodle sportu zůstanem.Petře kde ted kopeš pořád v Táboře?0

Odpovědět
petr voldrich04.10.2009

cus Redy.To jsem neřekl,že už jste starý,jsem na tom stejně,taky se necítim starý.Letos jsem hrál ve Břvích,ale moc se to nepovedlo.Je to pro mne zklamání,ale už je to pryč.Tak se měj a udržte 1.ligu0

Odpovědět
H.04.10.2009

Ahoj, myslim ze na zapas As-pankrac nebyl klicovy hrac Pankrace, takze venku to As nebude mit lehke!!!! A myslim si ze dokonce dostanou zausi0

Odpovědět
Persching205.10.2009

Odveta Start Plzeň - Přerov se hraje příští So. od 14 h. To jsem našel. Hraje se to na Startu venku, nebo někde v hale ( kde ) + v případě deště ? Kdybych se rozhodl přijet podpořit starý mázy :-)0

Odpovědět
Chynoransky,Aš05.10.2009

Můj názor na zápas i celou serii je v pozápasovém komentáři.0

Odpovědět
Rosta05.10.2009

Taky by mě zajímalo kde se bude hrát v sobotu ( Start VD - Přerov ) ?? Dorazil bych.0

Odpovědět
Redy05.10.2009

Ja vím Petře.To řekl ajaj.měj se0

Odpovědět
Olda05.10.2009

Utkani Start Plzen - Prerov se bude hrat od 14h na hristi Startu (Kvetna ulice, za hospudkou U Pechtu). V pripade neprizne pocasi je zajistena hala v Touskove.0

Odpovědět
Rosta05.10.2009

Oldo myslis Mesto Touskov? To je trosku dal od sebe (17 km ). Tak snad vyjde pocasi, na kole by se mi to pekne prodlouzilo :-)0

Odpovědět
Anonym05.10.2009

kde najdu pozapasový komentař? :)0

Odpovědět
Koulos05.10.2009

Na oficialnim webu ČNS:-))))))))0

Odpovědět
Anonym05.10.2009

a kde to tam je :) nejsem schopny to najit :(0

Odpovědět
Koulos05.10.2009

Mne uz se to jednou podarilo, ale od ty doby to ne a ne najit:-D0

Odpovědět
Petr06.10.2009

Pozápasové komentáře jsou tady na zetkách.0

Odpovědět
Vlasta06.10.2009

Ke komentářům ze zápasů slouží Nohec Magazín, proto se veškeré (došlé) zprávy z extraligy (povinnost dle Rozpisu dlouhodobých soutěží) zasílají redakci NOHECMAGAZÍNu.

V.Pabián0

Odpovědět
Chynoransky,Aš06.10.2009

Fotky ze zápasu Aš-Pankrác na www.seznamfotek.cz
Je jich asi 37 bohužel pouze z 2 posledních zápasů.0

Odpovědět
Anonym06.10.2009

řeší se tu ale komentáře z baráže o 1.ligu a ne extraliga... ty asi nikde nejsou, že?0

Odpovědět
Anonym06.10.2009

Nahore je psano od p. Chynoraskeho ze je napsany pozapasovy komentar, tak bych si ho rad precetl :) muzes mi sem hodit odkaz prosim? Diky0

Odpovědět
Maršálek06.10.2009

To Anonym: Co třeba www.nohecmagazin.cz? Je to tam už od neděle.0

Odpovědět
Chynoransky,Aš06.10.2009

Při otevření diskuse na zzz je v prvním řádku sekce
POZÁPASOVÉ KOMENTÁŘE.0

Odpovědět
Anonym06.10.2009

to Maršálek: já tam vidím od neděle jen baráž o extraligu.0

Odpovědět
Maršálek06.10.2009

1.liga už je tam ode dneška. Váš dotaz ale zněl na "a ne extraliga... ty asi nikde nejsou, že?"0

Odpovědět
Anonym06.10.2009

Jo jo diky, hezky okomentovane!!! Jsem zvedavy jak to bude v praze!!!0

Odpovědět
Vašek07.10.2009

Víte někdo ,kde hraje Solidarita druhé barážové utkání v Praze. Myslím tím halu , pokud se nehraje venku.

díky za info.0

Odpovědět
Anonym07.10.2009

hraje se venku, pokud bude špatné počasí tak je jasné že ne venku:) ale venku musí nastoupit0

Odpovědět
Rosta10.10.2009

Tak Start VD udolal Přerov 5:30

Odpovědět
Anonym11.10.2009

Pankrac - Aš 5:2 - bez zaruky0

Odpovědět
Ondra11.10.2009

tak se zárukou to platí0

Odpovědět
Chynoranský,Aš12.10.2009

Popis utkání Pankrác-Aš 5:2 v pozápasových komentářích.0

Odpovědět
Anonym13.10.2009

A nebylo to spis tim, ze Pankrac byla v plne sestave???0

Odpovědět
Chynoranský,Aš14.10.2009

Info : o víkendu se hraje :
-baráž o extraligu - Děčín-Brod
-baráž o 1.ligu - Aš - Pankrác

  • Přerov - Start Plzeň

V Aši dnes 5 cm sněhu,vypadá to na halu.0

Odpovědět
Anonym14.10.2009

to odhrnou a budou hrát:)0

Odpovědět
Anonym15.10.2009

Jak vidite posledni zapasy?0

Odpovědět
Anonym15.10.2009

Já myslím že brod dá v páté minutě gol z trestného střílení a pak to zabetonujou. Tak uvidíme jestli to Pepík prostřelí:))0

Odpovědět
Anonym16.10.2009

Asi se vse odehraje v halach co? No to bude zmena!! Vidim to ze Decin-Brod 5:2, Prerov-Plzen 5:3 a As-Pankrac 3-50

Odpovědět
D. Čukan17.10.2009

Průběžný stav Aš - Pankrác 2:3 (neoficiálně - 4 zápasy se rozhodovaly až při 9:9 ve třetím!!!).0

Odpovědět
D. Čukan17.10.2009

Po další třísetové bitvě srovnáno (prý "zápas jako řemen").0

Odpovědět
Anonym17.10.2009

tak co ta Pankrác0

Odpovědět
D. Čukan17.10.2009

Aš - Pankrác 5:3
Přerov - Start Plzeň 3:50

Odpovědět
Rosta17.10.2009

Gratulace Startu Plzeň k postupu do I. ligy0

Odpovědět
Anonym17.10.2009

v Asi vzbory rozhodci!! v kazdem setu alespo 2 balony pro domaci, nikdy jsem namyslel ze je tohle vubec mozne!!! kdyz i fanousci ase byli prekvapeny co se to pisklo!!! takze gratulace rozhocim!!!!0

Odpovědět
Ondra17.10.2009

Tak přátelé, kdo neviděl by neuvěřil. Takto ovlivněné utkání rozhodčími v AŠI, to jsem ještě nezažil. Tito pánové by neměli pískat už nikdy... minimálně dva připísknuté balony za set, to už je fakt moc. Klukům v Aši tedy veliká gratulace za výkon a dohodu s rozhodčími(samozřejmě i udržení) , ale asi bych se po takovém zápase, který už byl předem rozhodnutý, tolik neradoval, asi by mě to ani netěšilo, ...asi bych se i styděl0

Odpovědět
Anonym17.10.2009

..myslím, že na takhle důležité utkání by měl být přítomný delegát, aby k takovým chybám nedocházelo. Tohle byl výsměch nohejbalu a nemá cenu to komentovat. Kdo to viděl udělá si úsudek sám.0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

kdo to piskal?0

Odpovědět
Rosta18.10.2009

tak uvidime co napise pan Chynoransky v pozapasovych komentarich0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

jak jsem psal výše - Aš ligu koupila a nemá tam co dělat. Ted to bylo úplně jasný. Každej rozhodčí dostal 5 kaprů a je vymalováno.

Pánové, za rok (doufám) narazíte na hodně silného soupeře z II.ligy, kde vám ani 3 míče v setu od skorumpovanejch idiotů u kolků nepomůžou. Už se těším, až Aš spadne!!!! podvodníci0

Odpovědět
Jirka Holub18.10.2009

Velká gratulace na Start Plzeň !!! Jen tak dál, klucí !0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

No jestli nejaky pozapasovy komentar bude!!!! Tohle prece nemuze komentovat!!! To nebyl nohejbal, kdyby tam byl normalni rozhoci ta As dostala 5:0 a to je fakt!! Jen doufam ze tyto rozhoci nudou nejak reseny, hraci Ase za to nemuzou, ikdyz ...... No jsou to preci fer kluci!! A kdyz tam mate tolik penez, kupte si alespon sit kterpu vyzaduji pravidla!!!!!0

Odpovědět
Redy18.10.2009

Bohužel ty anonyme musím konstatovat,že tyhle rozhodčí pískají co vidí takže ty Pražskej pepíku se aspoň podepiš a běž brečet někam jinam.Jo a ještě vemte příště toho mladýho Albrechta- v Praze hrál velice dodře ale teď si stojím za tím,že to Pankráci prohrál on protože byl nejhorší z mančavtu.Asi mu hvězda vyhasla,protože ho náš blokař vymazal jak v poslední dvojce tak i v předešlé trojce a to nemluvím o druhé dvojce zápasu Trhací kalendář- jo Mates to je pan blokař!!!!!!!Ale jinak Pankrác je velice dobrý tým ,který má budoucnost a mají na to aby hráli 1.ligu. ,0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

Sory jestli nemate na to to ukopat bez rozhocich tak tam nemate co delat!!! Sici piskali co videli ale dva balony v setu videli bohuzel tak jak zarvali domaci a kdyz nahodou tak dali novy mic protoze jeden ukazal omylem pro Pankrac!! Nema cenu to tady rozebirat, uz je dohrano a dopadlo to tak jak to dopadlo!!0

Odpovědět
paya18.10.2009

gratuluju startu a uz se tesim na zapasy v 1.lize...to bude pekne vyhecovany derby :)0

Odpovědět
Redy18.10.2009

Delegát utkání byl na místě,tak nemám co dodat.Pankrác má výbornej tým ale asi tedy málo křičeli když si myslíš že to ovlivňovalo sudí.Já si to nemyslím.Ale fakt je že hlasivky jsem nikde zapoměl.Tak jsem ty rozhodčí ovlivnil já nejspíše......Bohužel se hrálo v hale a vy jste nás tedy měli prostě přejet těch 5:0(směšných)a nedat těm rozhodčím šanci.Tak už přestaňte brečet a někdy zdar třeba opět v baráži0

Odpovědět
Ondra18.10.2009

Redy, to už se stejně neokecá... a jestli tam byl delegát... tak pak nemá cenu jezdit hrát do Aše, je tam na všechno dost peněz asi :o)0

Odpovědět
Ondra18.10.2009

a jestli si myslíš, že tu píše celá Pankrác, tak jsi na omylu, za Pankrác tu píšu jenom já... zbytek píšou diváci. možná i od vás, co se těšili na nohejbal a ne ten paskvil co se u vás odehrál0

Odpovědět
Redy18.10.2009

sorry ale prostě PEPIK0

Odpovědět
Ondra18.10.2009

mě je jasný, že nepřiznáš, že jste to podplatili :o)))) ty balíku0

Odpovědět
Milan H.18.10.2009

V každém setu 2 míče??? To je přeci jenom přehnané... Bylo to velmi vypjaté utkání, kde se rozhodovalo o bytí či nebytí a v takových zápasech je zcela běžné, že dochází k vyhroceným situacím, pracují nervy a apod. a člověk kolikrát není ani schopný objektivně situaci posoudit z lavičky či jako divák, natož na hřišti! Pracovala nervozita na obou stranách... 4 zápasy skončily 10:9 ve třetím setu!!! v poměru 2:2... Takže říkat, že rozhodčí velice ovlivnili zápas je dost přehnané a už vůbec nechápu některé anonymy, kteří na tom zápase s největší pravděpodobností vůbec nebyli!!! Pak taky nechápu o jakých penězích tady Ondra pořád mluví!!! A v neposlední řadě připomínám, opět nějakému anonymu, že AŠ skončila na 5.místě po základní části a vždy se v Aši pískala rovina... To, že se možná v tomto zápase něco trochu připísklo je možné (garantuju Vám, že v hale, to jestli je aut nebo dobrý míč, je velice obtížné posoudit!), ale zamyslet bychom se měli nad systémem! Celou sezónu hrajeme jak nejlépe umíme a nevydaří se Ti jeden zápas doma (Plzeň 2-5) a jsi odsouzený hrát s vítězem 2.ligy o bytí... O sestup si to měl rozdat poslední tým s předposledním a prohraný tým by pak mohl dostat šanci v baráži s vítězem nižší soutěže, ale pozor s výhodou domácího prostředí pro vítěze nižší soutěže!!!0

Odpovědět
Ujfaluši18.10.2009

Nic sem neplatil a ta částka taky nesouhlasí....příde mi to podobný jako tady:-)0

Odpovědět
PetrVoldrřich18.10.2009

Souhlasím s Milanem.Mužstvo z 5.místa BY NEMĚLO SESTOUPIT.Je ale fakt ,že utkání v hale je vždy diskutabilní.Přesto jsem že Aš se zachránila.0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

kdyz jsme u pravidel, zajimalo by me ktera chytra hlava vymyslela ze se vypusti vlozena dvojice???? takhle pro tym staci 4 dobry hraci a ty swi to ukopou!!!!!! REDY a ty si tam byl????? je tezke pisknout aut to ano ale kdyz se balon vali po zemi a tak se nepiskaj dva dopady? a ze tam byl delegat??? gratuluju si fakt blazen!!!!!!0

Odpovědět
Redy-Radek U:18.10.2009

Blázen a to jako proč.Fakt těch situací tam bylo hodně a ale to k takovému vyhrocenému zápasu patří.!!!Fakt se přestaňte vymlouvat na jakýkoliv momenty.Celý jste to neunesli po písknutým saku kde bylo evidentní sako u vás a zbytek je už od vás pouze emotivní myšlení a tvoření bujné fantazie.Nevím ale měl jsem o vás trochu jiný mínění a Vy fakt nepřestanete.Hele a zaplatit toho delegáta na to zas tolik peněz u nás není.Zjisti si jméno delegáta a pak se možná i naučíš kopnout do míče a zjistíš že blázen jsi ty .!!!!!!!!!!!!0

Odpovědět
Dusan-Redy18.10.2009

Kdyz sme u toho brečeni tak vy z Aše jste opravdu prebornici :)0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

Ty vole budte soudny!!!! Je jasny ze to nepriznate, skoda ze sem nemuze napsat trener Varu, nebo treba Cesnek ze by to okomentoval!!!! Mej se a nohejbalu zdar,jestli tam zacnete hrat!!!!!0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

Jestli si Milan H. chce uklidnit svědomí, tak ať jde do kostela.0

Odpovědět
Hrubas18.10.2009

to Anonym: ty jsi normálně blbej jak taška do školy. Tvoje argumenty, že Aš koupila 1.ligu a tim pádem tam nemaj co dělat jsou nechutně trapný!!! Kdyby neměli v první lize co dělat tak by celou sezonu nehráli střed tabulky a nechyběli by jim 3 body do play-off už se ku*** prober a smiř se s tim, že Aš 1.ligu hrát bude. A buď tak hodnej a do Milana se neser!!!!!!0

Odpovědět
Anonym18.10.2009

jo nadavat umite, ted jeste ten nohejbal0

Odpovědět
Hrubas18.10.2009

:-D proč píšeš "umíte"? ja z Aše nejsem jen tam hraje pár lidí který znam a proto ti řikam neser se do nich, první ligu udrželi takže tam patří nazdar0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

Jdi se taky vyzpovídat do kostela0

Odpovědět
d19.10.2009

jasne no rozhodči jim to udrželi :) zaručene tam patřej :)))0

Odpovědět
Hrubas19.10.2009

vy jste kašpaři:D se aspoň podepište, když tu píšete takový voloviny0

Odpovědět
honza19.10.2009

Gratulace ze Zruče ,klukům do Aše..Nemyslím si ,že by měl hrát 5.tým soutěže nějaké play-out a zápasy o udržení.Je to nespravedlivé pro týmy,které podávají celou sezonu standardní výkony.Může přijít nečekané zranění 1-2 hráčů,osobní důležitější důvody ,než je účast na utkání atd.Tým je potom odsouzen hrát o setrvání v soutěži.To jen tak k zamyšlení lidí ,kteří tento systém vymysleli..0

Odpovědět
Noris19.10.2009

Když se pokusíte vysvětlit nezaujatému člověku,že liga se hraje na deset zápasů a play off na devět,že mezinárodní soutěže se hrají na jeden dopad a naše soutěže na dva dopady,že po skončení základní části se hraje play out,které naprosto degradují celoroční činnost,že tím pádem může sestoupit tým z 5.místa a postoupit tým ze 4 místa,tak vám od-poví,nohejbalisté jsou blázni.Pro normálního člověka jsou to

naprosto nepochopitelné věci.0

Odpovědět
Petr19.10.2009

to Noris: Myslím, že jsou to věci naprosto pochopitelné. Ty taky nechápeš, jak v hokejové extralize může vyhrát tým desátý po základní části? Směrem dolů to tak nebývá, v tom je to trochu specifické, ale play-off naprosto běžná věc.

No a že se třeba tenis hraje někdy na tři vítězné sety a někdy na dva? A tie-break, z toho musíš být úplně vedle sebe, na tož když ho v posledním setu nehrají.

V takovém výčtu se dá pokračovat napříč všemi sporty, snad kromě ligového fotbalu.0

Odpovědět
Redy19.10.2009

Určitě se připojuji.k názoru aby o postup hráli první dva týmy po základní části a o sestup poslední dva s tím ,že bodou mít výtězové lig výhodu domácích prostřědí a ten zbytek si to rozdá o umístění 3-6 místo0

Odpovědět
Redy19.10.2009

Hej ty anonym co to máš s tím kostelem.? Ty budeš asi Papežovo dítě (zloději).Ty vole mi se modlíme ke Kuba-Libre to nás nikdy nezklame.0

Odpovědět
Noris19.10.2009

to Petr:Tak ještě vysvětli laikovi,že celá soutěž se hraje venku,ale

finále se musí hrát v hale.Těch naprostých nelogičností je v tomto sportu celá řada.Kdysi se přidala do utkání třetí dvojka,aby nemohl rozhodnout jeden hráč a dneska v play off,může jeden hráč udělat 5 bodů.Takový guláš však v žádném jiném sportu neexistuje.0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

to play off není špatný. Play out trochu horší ale vše by se dalo chápat kdyby se do něj jak už jsem několikrát napsal zohlednila i delší čast dlouhodobé soutěže.

Pak by bylo vše ok.

Nelze ale hrát v jedné časti sezony pouze play of(out) a to hned po přestupovém termínu. Tohle je nesmysl co někdo neche vidět.

Ted to každej obhajuje ale až se jednou těm nejlepším viz Modřice šacung stane to že sem do nějakého týmu po jarní části přestoupí Peruni a tytul jim vyfoknou. Tak bude ohen na střeše a najednou se budou narychlo měnit pravidla. Kdo to nevidí je slepej.0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

To petr:

Zajímavý příklady. Ale myslím že tenis má jasně daný pravidla. A stanoveno kdy se hraje na dva bo 3sety.

A jinak je trochu rozdíl udělat změnu v počtu setů a nebo v počtu dopadů.

Nevšiml jsem si že by v tenise hrála přípravka na dva dopady v dorostu na jeden a chlapy bes dopadu. Ale možna se pletu0

Odpovědět
Petr19.10.2009

Ten příklad s tenisem jsem myslel k tomu, že se v play-off nohejbalu vypustí 1 zápas, aby nemohla být remíza. Že není vždy stejný počet vítězných setů/zápasů.

to Noris: Přechod do haly samozřejmě specifický je, ale není na tom nic nepochopitelného, je to tím, že nemáme prachy na celoroční halovou soutěž a finále v hale děláme kvůli TV a atmosféře. Nic nepochopitelného. Náš malý sport si nemůže dovolit odložit finále wimbledonu o den, na nás TV nepočká.

Máš samozřejmě pravdu v tom, že jsou to specifika. A souhlasím. Ale odporuji Ti spíš proto, že jsou tato specifika pro náš sport nutná, pokud chceme alespoň trochu pokročit a nezůstat jen u antukové soutěže o deseti divácích a financování celé soutěže z chabých příspěvků od Sokolů nebo městských úřadů.

No a dopady, to je kapitola sama pro sebe...0

Odpovědět
Chynoranský,Aš19.10.2009

K systému soutěží.V Aši jsme poznali baráž o 1.ligu z obou stran.Vloni jako usilující mužstvo 2.ligy,letos jako zachranující mužstvo z 1.ligy.Vloni jsme hráli velmi vyrovnanou serii s Bělou/3 x 5:4/,letos opět velmi vyrovnaná serie s Pankrácí.Mě z těchto zkušeností vychází jako nejvhodnější systém :

-systém pro 1 a 2 ligu

  • play off - 2.liga - křížem 1. s druhým z obou skupin 2.ligy,

vítězové postupují do 1.ligy

  • 1.liga - mužstva na 7. a 8. místě automaticky sestupují do 2.ligy,t.z.že by se nehrálo play out

  • nevýhoda družstvům na 5.-8.místě 1.ligy končí sezona začátkem září/ale 14 zápasů v sezoně se mi zdá dostačující počet/

  • podobně bych narvhnul i mezi 1.ligou a extraligou /tady bych

jenom zvažoval jestli mají postupovat 1 nebo 2 družstva a dle toho navrhnul play off 1.ligy/0

Odpovědět
Noris19.10.2009

To Petr:Nutné specifika finance nepřinesou,chce to spíše silné osobnosti ve VV a celém nohejbalovém hnutí.0

Odpovědět
Luboš19.10.2009

Milane to je blbost, že když ti nevyjde jeden zápas, tak ti hrozí sestup. Museli byste v playoff prohrát 4 zápasy, abyste spadli dolů. To není málo. Sparta v hokeji taky vyhrála před pár lety titul a playoff začínala ze 7 nebo 8 místa. A nikdo se tomu nediví ani nenadává že je to nespravedlivé. Nikdy nevymyslíš spravedlivý systém a nemůžeš ho měnit jenom proto, že to zrovna někomu nevyhovuje. Koukni na extraligu. Loni šli nahoru dva a baráž tomu druhému pomohla. Letos nikdo a tak asi na baráž budou nadávat. Že nepostoupili ale za to nemůže systém, prohráli si to sami na hřiěšti. Šanci měli oba. Mě se playoff i o udržení líbí, hraje se až do konce a nedá se nic vypustit nebo prodávat. Jedině s tebou souhlasím s tím že by ty první dva z nižší ligy měli začínat doma.0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

jen ještě připomenu že ani zdalek se nerovná to že do haly někam bude chodit více díváků.

Kam lidi chodí na antuku tak tam budou chodit třeba i do haly. Pokut nikdo nechodí na antuku nebude chodit už tuplem do haly.

Já si naopak myslím že je potřeba tento sport udržet co nejvíc venku.

Z vlastních zkušeností mohu řict že ani náhodou nebude do haly chodit více fanoušků. A nikdo nemůže dávat jako argument jedno finále čakovic. Vždyt se tam sešlo spousta lidí hlavně nohejbalistů kteří už měli dohráno a bylo to finále.

V zimě a vhalách je velká konkurence rádoby letních sportů. basket, volejbal,házena atd. Myslím že by jsme spíš měli udržet co nejvíc zápasů venku.0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

možná s tím play off out by nebylo odvěci zamyslet se nad systémem který tu už tak trochu byl. A to že v extralize by mohlo hrát play off prvních 6 tymu

Pak by se ty dva poslední mohli přidat k 6ti z první ligy
dále pak 3 a 3 z druhé plus nejhorší dva z první.
Tak by hráli všichni stejný počet zápasu. Mimo prvních dvou v extralize.0

Odpovědět
D. Čukan19.10.2009

Zastávám názor, že poslední mančaft v každé ligové soutěži by měl automaticky sestoupit a vítěz nižší soutěže automaticky postoupit (logické "ocenění" výkonů v sezoně a taky motivační prvek) - přičemž konečné pořadí nemusí být bráno jenom z dlouhodobé části, ale jako výsledek play-off (out).

Druzí z nižších soutěží (poražení finalisté play-off) pak mohou hrát baráž s předposledními ze soutěže vyšší (vítězi play-out).

Systémů, jak hrát play-off (out), lze vytvořit několik variant-to by mohlo a mělo být předmětem široké diskuse. Myslím si, že play-out by měli hrát zásadně jen poslední dva!0

Odpovědět
Anonym19.10.2009

A jsou nějaké fotky z Aše?0

Odpovědět
Chynoranský,Aš20.10.2009

Již je připraveno 137 fotek na adrese :
www.seznamfotek.cz /hlavně se mrkněte
na foto č.102/0

Odpovědět
Chynoranský,Aš20.10.2009

Prosil bych všechny plačící z Pankráce na rozhodčí,
aby se podívali na adrese www.seznamfotek.cz na fota
ze zápasu ,zejména na foto č.102,které jasně prokazuje,
že nejspornější míč utkání za stavu 9:9 ve druhém setu
sedmého zápasu byl písknut zcela správně pro domácí,protože
hostující hráč byl v saku.Několika minutová diskuse byla zbytečná.0

Odpovědět
Anonym20.10.2009

To si to teda roseknul :) z toho je videt ze piskali vyborne!!! Hosi to fakt nejste soudny?? Tam neslo o to ze byl nekdo v saku!!!! Ale o to co rozhoci zase ukazali!!! Jeden to a druhej to!!!0

Odpovědět
Milan H.20.10.2009

To Anonym WEwZS: Jak dlouho prosím Tě hraješ nohejbal? Chodíš vůbec hrát přes zimu do tělocvičny? Vždyť sporné balóny jsou na tréninku běžnou záležitostí a hodně záleží na úhlu pohledu ad. Zamysli se prosím Tě nad sebou!!! A nevím proč Ti dělá problém a to nemluvím jen o tobě se podepsat! To se bojíš/te stát si za svým názorem?!0

Odpovědět
Anonym20.10.2009

Jo jednou se podepíšeš a seš v prdeli :-)0

Odpovědět
Anonym20.10.2009

Jo chodim a rozhodne jsem nezazil trenink, kde by za set byly 2 sporne balony a ty vyzneli bez debat pro jednu stranu!!! A to hraju 15 let!!!!! No nebudem se v tom stourat, Pankrac si mela poradit i tak, bohuzel to nevyslo Albrechtovi, ale to se stane, je to tymova hra!! Tam teda tymova frazka!!! ANONYM0

Odpovědět
Redy20.10.2009

NO a to se ten hráč č.10 strašně dušoval že by v tom saku nikdy nemohl býti!!!!!!!A já si myslím ,že se do té sítě chytla minimálně kosatka.Fakt už přestaňte a běžte do hajzlu,protože jste trapný!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A s těmi ostatními momenty to bylo úplně stejný.Ani bych se nedivil ,že tu nějakej pepík napíše výborná fotomontáž Co????0

Odpovědět
Anonym20.10.2009

Redy, ty jsi proste svuj a takovy zustanes :) debilek0

Odpovědět
Redy20.10.2009

to anonym-možná ale mi nemáme proč brečet!Fakt se zamyslete co chcete těma smyšlenýma blbostma dokázat.Dejte radči mančaft do kupy a příští rok si to můžem zopáknout0

Odpovědět
Dusan20.10.2009

Pane Chynoransky ale to ze vas hrac spadl na zema v te siti se vyvalel take to uz nikde vyfoceny nemate ..... nevadi :x0

Odpovědět
Redy20.10.2009

Dušane nejsi náhodou nemocnej.Tvůj kolega Novák moc dobře ví jak to bylo i já jsem mu jasně už při tom zápase ukázal co se tam vůbec stalo viz foto č.109. a foto č.102 bez komentáře a nikdo jinej v síti nebyl to už je jenom váš výplod.0

Odpovědět
Kamil21.10.2009

Chlapci ja tam byl. Vymlouvat se jen na rozhodčí to je jednoduchý.V zapase s Plzní Aš prohrala a nikdo si nestěžoval. Jen ted vy. Když opomenu hrubé urážky rozhodčích min. 2 hrači hostujícího týmu (kolik jste za to dostali atd) tak je to na červenou kartu.V tom případě se už nemuselo o nic hrát a mohlo být hotovo už po dvojicích.Bez 2 hráču by bzl konec.Sáhněte si do svědomí a pak někoho napadejte.0

Odpovědět
Luboš21.10.2009

Tady kecáte o saku, ale na Nohecu je pod článekm z Aše dobrá diskuze. Nevíte co se děje. Že by nějaký protest proti Aši?0

Odpovědět
ha21.10.2009

tak to nevím proč protest!!!!zápas je dohraný a Aš to udržela.0

Odpovědět