Vstupné na nohejbal

mich-čel.19.09.2012

Člověk se až diví jak v klidu se tady přešlo vstupné na SF zápasy Modřice - čel. extraligy v nohejbale!

Vždyť je to proboha nohejbal, rekreační sport který si lidi chodí kopnout pro radost. jak chtěj v modřicích nalákat nové lidi, potažmo hráče na nohec když nasadí takovou pálku a ještě navíc bez doprovodného programu a téměř bez občerstvení, to je takový problém udělat nějakou soutěž, lehce ten samotný zápas něčím podpořit??

Celé to dělá dojem jako, že vyčůraný modřice si spočítali 1+1, resp bus fans hostí krát 60 kč, pak 10-15 chudákům místním onu částku sebraly z kapsy taky, aby se neřeklo, že platí jen fans hostí... Pak je tu tedy otázka jestli by nějak svaz neměl ohlídat ceny vstupenek na nohejbalová utkání a tým by si měl částku nějakým způsobem obhájit...

Takže jakou cestou jít? V Čel vstupné dobrovolné + slosovatelné + program, v modřicích 60kč+nic víc za to. V Čel bylo skoro 4x více diváků jak v modřicích a určitě to nebyli všichni pravidelní fandové jednoho nebo druhého klubu. Jednoduše řečeno, systém jaký nastavily Čel dokáže přilákat i "ne"nohejbalové diváky, což je jednoznačně dobře. Dá se tedy říci, že v Čel jde o diváka, v Brně bohužel zvítězily peníze, což je na klub s takovou minulostí opravdu ostuda!0

Reakce

70 příspěvků · poslední 25.09.
A19.09.2012

Ty jsi clovece vazme divny mich-čel. Dneska kdyz jdes na priblblej film do kina zaplatis za hodinu a pul 250 korun dalsi stovku za popcorm a colu a jsi v klidu a stastny. Tady zaplatis 60 korun za 3 hodiny prvotridniho nohejbalu a delas jako bys utrhaval detem od úst. Myslim ze nikdo neni matka Tereza a pokud se chci pobavit a kouknout na pekny zapas,tak klidne dam i vic. Myslim ze resit jestli nekdo vybira nebo nevybira vstupne na extraligovem semifinalovem zapase vstupne je hloupost. Pokud delaji v Celakovicich charitu drzim jim palce. Jinak charita je v ulici Jecna Praha 2. :-)0

Odpovědět
??20.09.2012

Nikdy, ale opravdu nikdy nepochopím lidi co opakovaně brečí kvůli 60 Kč vstupného! Jak píše přispěvěk nade mnou za kino zaplatíš daleko víc. Tak smešné vstupné v hodnotě dvou piv ve slušné restauraci nezaplatíš za žádné extraligové semifinále většiny českých sportů. Nepochopím hráče, funkcionáře, diváky z Čelíkovic, kteří brečí nad 60 Kč za špičkový zápas. Někteří z nich melou nesmysly o antuce na pět let. Nikdo z nich nenapíše, že se za těch pár tisíc co se vybralo zaplatí třeba cestovné na dva turnaje žáků. V Čelákovicích o výsledcích republikových turnajích žáků po republice neuslyšíte. Nejvíc křičí ti co pořád na plnou hubu melou o tom jak nohejbal milují a pak brečí nad vstupným v hodnotě dvou piv tragédi. Odpusťte si ty dvě piva a přijeďte na nohejbal. A nebo radši běžte na ty dvě piva. Většina fanoušku aspoň vypila o dvě piva míň a dělala tak menší bordel.0

Odpovědět
??20.09.2012

A jsem 100% přesvědčen, že drtivá většina Modřičáků by byla radší kdyby z Čelákovic nepřijel nikdo a na nějakých 60 Kč za kus těch ... fanoušků z vysoka kašlou. Co sem slyšel, tak kvůli té neovladatelné mase co přijela museli zaplatit a povolat více pořadatelů a ještě na tom prodělali.0

Odpovědět
??20.09.2012

A myslím si také, že příští rok pokuď se sejdou stejné týmy v extraligovém play off tak ty vyčůrané Modřice velmi rádi zaplatí za každého fanouška Čelákovic co tam letos byl a co zůstane příště doma 60 Kč.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Brnaci mrknete se na posledni dil ano sefe,zde uvidite typickeho brnaka. Proboha jak muzes porovnavat kino s nohecem tam je je trosku jinej aakonfort! a mas se kam jit vymocit a dat si neco k zradlu a piti kdyz opomenu ten vas pancovanej alkohol.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

hlavně v kině nebudete sedět v drážním koridoru. V kine bude zveřejněna víše vstupného již v propagaci tak aby si mohl divák vybrat a navíc zaplatíte za něco co víte že je tak drahé i pro to že podléhá dani z příjmu. Obávám se že by za 60kč měli Modřičtí na místo 3Dbrýli v kine rozdávat lidem sluchátka za překročené decibeli v sezení na drážním koridoru.

Opravdu úroven zázemí je nesrovnatelná. A to že Modřice nechtějí diváky snad ví každý. Stačí se podívat na jejich gesta k nim.0

Odpovědět
Čelákovice20.09.2012

vím proč brečí nad 60kč. Když poznavací zájezd na nohejbal do Modřic stojí čelakovického diváka 250kč cesta autobusem a ještě 60kč vstup??? Poté 5:0 a 5:1??? také bych brečel!!!0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Tady nikdo nebreci ale ptam se bylo vstupne nekde zverejneno? dani se takove vstupne? maji mm to pravo?0

Odpovědět
TO 820.09.2012

Neblázni. V nohejbalu je tolik černých pěněz bez dokladů......Právo na vybírání vstupného samozřejmě mají. To si může dá kdokoliv kdo věří, že mu je někdo zaplatí a bude poptávka. Oproti řádnému dokladu a výnos ze vstupného musí být uveden v účetnictví v kolonce příjmů.

To jsou v Čelákovicích opravdu takové socky, že řeší 60 Kč? Divím se Modřicícm, že naopak nedali vyšší cenu. Platím násobně vyšší cenu za většinu sportů, na které se jdu podívat a také tam nedostanu zdarma vůbec nic navíc. Na záchod pak stojím frontu, v bufetu stojím frontu. Hamba by mě fackovala, kdyby brečel kvůli 60 Kč vstupného na špičkový nohejbal. Jak už je tady navíc psáno o fanoušky Čelákovic v Modřicích nestáli. Nikdo nechtěl těch 60 Kč. Mohli si je ušetřit a ušetřit Modřicím náklady na zvýšená opatření kvůli několika výtržníkům co se mezi slušnými fanoušky vždy najdou. Čelákovice jsou vzhledem k chování a vystupování hráčů nejméně oblíbený klub extraligy. A jejich fanoušci to stejné.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

nejde o tech 6okc ale o princip, tvrzeni domacich ze cleni a rodinne prislusnici hracu maji vstup zdarma, tak se nedivim celakovickym fanouskum. A tymy ktere maji fanousky oblibene jasne ze nebudo!0

Odpovědět
to 1020.09.2012

To chceš, aby členové a jejich rodiny platili vstupné? Jinak co vím tak třeba mezi Modřicemi a Varáky funguje pohodová atmosféra mezi fanoušky a hlavně mezi hráči. I kdyby varských fanoušků přijelo 100 tak budou fandit fér a nebudou dělat bordel jako ti z Čelákovic. A už vůbec nikdo nebude brečet nad 60 Kč za top nohejbal vy milovníci nohejbalu. Zvlášť když všechny ty vybrané peníze padly na zvýšenou pořadatelskou službu na ohlídání těch několika hovad mezi fanoušky. Loni rozbíjeli sklo, plyvali na pořadatele, nadávali městské policii. Čelákovice nejsou neoblíbené kvůli tomu, že mají fanoušky. Naopak, to je pro nohejbal dobře. Jsou neoblíbené kvůli jejich nenaplněným ambicím a komplexům z nich plynoucích. Kvůli provokaterům mezi hráči ( D, S, F ), provokující moderátor, několik hovad mezi fanoušky.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Nevim jaky hraci provokuji? Ale neukazujou na divaky sprosta gesta atjine veci. A ze rozhodci nezvladne zapas tak co to je za provokovani? Jen kecy ale zadny moment ktyry dokaze tve slova.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Nevim jaky hraci provokuji? Ale neukazujou na divaky sprosta gesta atjine veci. A ze rozhodci nezvladne zapas tak co to je za provokovani? Jen kecy ale zadny moment ktyry dokaze tve slova.0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Ambice neambice kazdy preci chce vyhr

at, holt Modrice sou lepsi tak to je.. Ale videl si z hrabu nekoho urazet, jen koukni o par radku vejs to je normalni?0

Odpovědět
Anonym20.09.2012

Modrřice mají nesporné právo dát si vstupné jaké chctějí. Čelakovice mají právo jakkoliv tuto věc kritizovat. Tak to je. Ale nemravnost je vstupné nezveřejnit a pak se někde tiše chychotat v koutku "to sme je zas vypekli"... K nespornému právu Modřic na vstupném patří nesporné právo fanouška vědět o jeho výši ještě před tím než dorazí na utkání.

K chování čelakovic a Modřic jen tolik. Že fuckování na hřišti směrem k fanouškům mi nepřijde zrovna normální stejně tak jako napadání moderátora nebo propíchnutí gum rozhodčím. Stejně tak naprosto běžné urážky k hráčům atd atd. Jen o tom se tiše mlčí... Rozhodčí to tiše přehlíží nebo se to pak raději cenzuruje. Jsme tak daleko že se prostě Modřic všichni bojí a pak to vypadá jak to vypadá.0

Odpovědět
sachistaMartin20.09.2012

tak az budete celakovicti hrat za rok z modricem tak jim naperte vstupne treba 200,podle vetsiny diskutujicich je spravne kdyz si vstupne urcite jaky chcete,a mate to vyreseny!!!0

Odpovědět
f20.09.2012

to aybhd: Modřic se nikdo z rozhodčích nebojí, kdes to vzal? Spíš vás všecky sere, že na Modřice nemáte, tak vypisujete takový nesmysly, už nevíte, co byste na nich našli. A nejvíc vám vadí, že na vaše přiblblý pindy nereagují a hrají si ten svůj nádherný nohec. Mimo otřesný čelákovice jsou se všema kámoši, jak hráči, tak i fanoušci. Čelákovice se chovají hrozně, rád je nemá nikdo, a jejich klub svým fanouškům má přispět místo na pivo v autobusu na vstupný, který je dražší i kvůli tomu, že se na utkání s nima musí zaplatit zvýšená ochrana modřických fanoušků.0

Odpovědět
f20.09.2012

Jinak stoprocentní pravdu má příspěvek č. 110

Odpovědět
ano20.09.2012

nemá je rád nikdo ale chodí na ně 400fandů. Na Modřice taky 30 když se to sejde. To máš asi teda pravdu. Dělaj to holt dobře kucííí a všichni je maj tak rádi:))0

Odpovědět
f20.09.2012

nějak ti uniklo, že já nepíšu o množství fandů, ale o tom, jak se chovají0

Odpovědět
Martin S.20.09.2012

Přeji pěkný večer. Nechtěl sem se zapojovat do diskuze, ale opět udělám tu chybu a napíši příspěvěk.

Jak zde plno anonymů píšete každý chce vyhrát zápas, ale známe sílu Modřic a víme že v současnosti jsou v tuzemsku nejlepší a proto jim už pro druhé gratuluji k postupu do finále, první gratulace proběhla na hřišti modřic když jsme prohráli. Nějaké zakomplexovaný anonymy např. jako "f" nemám slov.

V nejbližší době zde napíši vyjádření k celé semifinálové sérii. Počítám plno narážek, ale budu se snažit na všechny odpověděť. Tak až zde pověsím vyjádření tak budete moci začít do mě utočit, přeji hezký zbytek dne..0

Odpovědět
f20.09.2012

to, že někdo napíše pravdu znamená, že je zakomplexovanej?0

Odpovědět
mišelin-Michal Kašpárek20.09.2012

Je zajímavé,že o druhém semifinále zde není nic.... Je to tím,že Modřice jitří mysl ostatních.Jsem fanda Čelákovic,protože to mám nejblíže a líbí se mi jak to dělají...plné hlediště,doprovodný program,komentování....Nebyl jsem ani jednou v Modřicích,ale utkání v Čelákovicích muselo nadchnout každého.Samozřejmě nesouhlasím s negativním projevem některých fanoušků...ale...ze 400 fandů se najde vždy někdo...a ze 30...?Modřce jsou jasně nejlepší a málokdy nemají den...to nikdo zde nepopírá...je škoda,že se nehledá možnost ,jak více zpopularizovat tento sport a řeší se tu něco,co kolikrát nemá cenu ani číst.Spousta urážek a podobných nesmyslů...nemyslíte ,že mince má dvě strany...a že kdo je bez chyby ať hodí kamenem...0

Odpovědět
Petr21.09.2012

Nemám Čelákovice rád, ale v tomhle případě jim musím dát za pravdu. Šedesát korun je na nohejbalové semifinále dle mého hodně, když vstupné na vyvrcholení nohejbalové extraligy přijde na stovku. A přepočítávat peníze na jiné komodity je úplně mimo mísu. Nicméně stále je to věc Modřic, jaké vstupné si stanoví. Co se mi ale obzvlášť nelíbí, je diskriminace při placení vstupného kvůli klubové příslušnosti.0

Odpovědět
cingi21.09.2012

Převážná většina příspěvků naprosto přesně vystihuje úroveň nohejbalu. V jiných "malých" sportech by zcela jistě nikoho nenapadlo zpochybňovat výši vstupného 60 Kč na semifinále nejvyšší soutěže.Zde na zetkách diskuse, která je pro smích. Pokud někdo nechce srovnávat vstupné s jinou komoditou, je to jeho právo, pak ale neberte právo organizátorům na vstupné. Otázku volných vstupenek pro rodinné příslušníky snad nemá cenu ani komentovat. Na každém stadionu je x míst určených pro sponzory, rodinné příslušníky, kamarády hráčů atd. Opět by nikoho nenapadlo zpochybňovat jejich voný vstup na zápas. Na zápasech v Čelákovicích jsem byl a musel bych se stydět vzít syna, nebo nestranného kamaráda. To, co předvádí kapitán a trenér v domácích zápasech by v jiných sportech znamenalo automatický stop. Neslušná gesta hráčů (ať domácích nebo hostí) je další věc, která se v nohejbalu toleruje. Pokud se nebudou důsledně dodržovat pravidla, neposune se nohejbal nikam (viz. předchozí obsáhlá diskuze o potrestání hráče za inzultaci v Přerově). Je smutné se dívat na stav, kdy i nejvyšší nohejbalová soutěž vykazuje znaky "pivního" sportu (někteří hráči na zápasech pod vlivem alkoholu-pokud se vůbec dostaví k mistrovskému zápasu,urážky rozhodčích, protihráčů atd.). Tak a do mě........Ahoj Pavel Solfronk0

Odpovědět
fanda21.09.2012

24 Souhlasím a podepisuji v plném rozsahu!0

Odpovědět
Beneš21.09.2012

S tím vstupným jste už trapní. Při inteligenci našeho národa bych se nedivil, kdyby zde bylo nakonec 200 příspěvků, přitom většina "fanoušku" těch 60,-Kč propila během jednoho setu zápasu a na zápas se nepotřebovala ani dívat.0

Odpovědět
akát21.09.2012

Zase je tu Beneš se svým chytrým příspěvkem.Jako vždy pan nejchytřejší. Kdyby propili fanoušci třeba 500kč za set tak ti to může být jedno.0

Odpovědět
Anonym21.09.2012

nejde o výši ale o kvalitu zazémí pro diváka. Kdyby se divák cítil spokojen asi by neřešil 60kč a žádná diskuse by nevznikla. Do kina můžete jít klidně za 500kč a nebo se rozhodnout shlédnout oblíbený film doma v obýváku. Vtip je v tom že mám možnost výběru. Jestli chcete platit za sezení v drážním koridoru a nemožnost cokoliv zakoupit tak platte a mlčte. Ten komu se to zdá být špatné necht píše. Znovu k tomu zdůraznuji že Modřičtí zřejmě schválně nezveřejnili vstupné dopředu. Nedali možnost zhodnotit fanouška jestli za takové zázemí a zápas zaplatit chce bo ne bo kolik... Volné vstupné se zdaleka netýkalo jen rodiných příslušníků. To je snad všem jasné. Pro příště jestli Modřice nechtějí fanoušky doporučuji na plakát akce uvést. Vstupné ve výší 250kč pro soupeře + jako bonus sezení v kolejišti. Pak dosáhnou svého a bude to bez fanoušků. Jen tak dál.0

Odpovědět
Allah Akbar21.09.2012

Byly poruseny nejake pravni normy nebo zakladni dokumenty ČNS? Zajimali se oficialne fandove o vstupne, o jeho pripadnou vysi pred zapasem? Nutil nekdo nekoho nekam jet proti jeho vuli?

Uroven naseho nohejbalu je (i pri teto bide) celkem vysoka. Na mezinarodni urovni je to VOSTUDA JAKO KABAT!

Jako doklad, necht mi poslouzi clanek "USA a Jižní Korea. Příští medailisté MS?" z oficialniho webu MYstrovstvi sveta ve Futnetu. Zde:

http://nymburk.futnetworldcup.com/novinky/novinky/usa-a-jizni-korea-p-isti-medailiste-ms/

Pane ing. Vlastimile Stehlíku, odstupte z VV ČNS i technicke komise UNIF a prestante NOHEJBALu skodit, prosim!

Mesicni CUTANI do micudy, 57 leteho pana ing. Vlastimila Stehlíka, pres tenisovou sit s nekolika emigranty (mimochodem uz na MS v Prostejove, tusim v roce 2002, byli starsi nez ostatni) a par jejich detmi, pan ing. Vlastimil Stehlík, ("S laskavým svolením redakce převzato z Nohecmagazín"), PREZENTUJE na oficialnim webu MYstrovstvi sveta ve Futnetu 2012 v Nymburce, jako PROPAGACI NOHEJBALu v USA! Odkaz vyse.

Pane ing. Vlastimile Stehliku, diky za Vasi praci ve VV ČNS. Komise "reprezentace, propagace" neni ocividne Vase "parketa", odpocinte si, a pokud budete mit chut, hledejme spolecne, kde byste mohl NOHEJBALu prispet...

Milan Kulovany0

Odpovědět
Fuj21.09.2012

Nevidím tady jediny brekot nad cenou lístku na extraligové finále. Fanoušci obou klubu si musí zaplatit cestu a vstupné. Brečí kvůli tomu někdo? Nikdo. Je logicke, ze nohejbalovy kurt nemá zázemí a pohodlí multikina ani sportovní haly. Já jedu na finále autem a cestu a vstupné zaplatím rad. Jde mi totiž o nohejbal. Řešit 60 korun ze je moc? Průměrný cesky půlhodinový plat je vám líto dat za super nohejbal? Strávíte na ceste posílení chlastem 4 hodiny. Celou sobotu strávíte nohejbalovym výletem. Kolik by jste chtěli platit? 5 korun? Brecite pred kinem, ze 200 je moc za jeden film? Navíc tady bylo psáno, ze na tom domácí kvůli dražší poradatelske službě nevidelali. Jeden zfanatizovany traged psal cosi o tom, ze na tom autobusu "fanoušků " vydělaly Modrice na antuku na 5 let. A taky bylo psáno, ze Modrice nechtějí celakovicke fanoušky a ti tak můžou těch bolestnych 60 ušetřit. Tragedi.0

Odpovědět
Anonym21.09.2012

Traged jsi ty a vduchu zřejmě moravského národního sportu se i vyjadřuješ. Tohle fakt nemá víznam. Každý moravský přízvuk začíná a končí urážkou. Počítám že zrovna ty budeš jeden z těch kdo neplatil a v koutku se smál jak jste to ukouleli.

Budiž ti přáno. Rok vám tam zase nikdo nepřijde a nebude se muset nic řešit:)0

Odpovědět
ABC21.09.2012

Konečně, že už napřesrok nepřijedete. Jak píšeš alespoň nebudeme muset nic řešit - kluci z oddílu silového trojboje můžou místo pořadatelské služby jít v klidu na hříbky, chlapi z Městské policie budou mít v sobotu volno pro rodinu, nikdo tam nebude sprostě vyřvávat a ani se v hospodě nikdo nepoblije na zem. Bez těch vašich 60-ti kaček se náš oddíl rozhodně obejde. p.s. ve slově význam se píše "y" :-)0

Odpovědět
Anonym21.09.2012

brekot na finale nevidite protoze vstupne plati vsici a ne jenom jeden tabor.0

Odpovědět
lique21.09.2012

Hlavně by mě zajímalo kdo zase přišel s myšlenkou že domácí neplatili!!!! Když dojeli čelakovičtí fanoušci tak u placení byli 10 min za tu dobu stihli ty dva pořadatele asi 30 krát sprostě urazit. Pak se odsunuli do svého sektoru. Nějak jsem tam nezaregistroval žádného pozorovatele, který by sledoval kdo platil a kdo ne!!! A´T sem teda někdo napíše koho viděl projít zadarmo!! Do té doby je to jen plácání hubou. A pokud je někomu divné, že neplatí členové klubu, kteří mají za ten rok desítky brigádních hodin, platí příspěvky a dělájí pro klub dalších spoustu věcí ve svém volném čase, pak asi nikdy nebyl součástí žádného klubu. A budete se divit, ale i kluci kteří vybírali peníze u vstupu, tak tam těch 60 kaček hodili!!!0

Odpovědět
sachistaMartin21.09.2012

zajimavy ze na sacungu na semifinale se neplatilo nic i kdyz bych rad podporil nohejbal.0

Odpovědět
picmoch22.09.2012

:)

rád čtu příspěvky na tomto diskusním fóru, uvědomuji se zde, kolik je kolem nás hloupých a unuzených lidí, je mi vás upřímně líto. Kdyby jste polovinu energie vynaložené na toto bezhlavé plácání věnovaly něčemu smysluplnějšímu, tak by svět byl mnohem lepší.0

Odpovědět
f22.09.2012

my jsme hloupí a ty si zopakuj pravidla českého jazyka :-)0

Odpovědět
kap.KID22.09.2012

Tady spoustu lidí řeší částku, ale o tu až tak nejde, jde o princip. Nohejbal jako každý sport se snad hraje pro fanoušky, takže stačí si vyhledat kolik lidí chodí na nohec v Čelákovicích a kolik v Modřicích. A přitom nikdo nezpochybňuje vysoké kvality modřických, otázka je tedy taková proč v Modřicích na "lepší" nohec chodí míň lidí než v Čelákovicích? Takže přesto, že o kvalitu hry taky jde, tak není na prvním místě. Prvotní je servis a zázemí pro fanoušky.

Jinak v modřicích je to s propagací nohejbalu asi hodně špatné, když na obou SF zápasech bylo asi jen 50-60 domácích fandů (kolik z toho bylo členů klubu, rodinných příslušníků atd.). Další otázka - nesouvisí to právě s těma 60 korunama? Řekl bych, že si modřičtí tím vstupným uškodili spíš sami než čel fans - ti totiž po 4 hodinové cestě se u vstupu neotočí, když už jeli takovou dálku, ale věřím že spoustu místních to odradit mohlo.0

Odpovědět
divák22.09.2012

Až se možna nekdy stane, ze celakovice budou po jedenácté v rade ve finále. Tak muže přijít situace za na semifinálové utkání uz tolik fanoušků chodit nebude......0

Odpovědět
aaa22.09.2012

Celakovice nikdy nebudou nikdy po 11 v rade mistri. Ale kolikrat ty mistri udelali neco pro fanousky doprovodny program kantyna rozsireni arealu atd...0

Odpovědět
A.Stehlík22.09.2012

Kluci z Čelákovic, případně skalí fandové, kteří zde stále kvůli něčemu pláčete, fakt je mi vás moc líto, celý svět se proti vám spikl. Ve všem jste nejlepší ale nikdo to nechce vidět. Všichni vás jen poškozují. Je mi vás fakt upřímně líto!!! Bez legrace!0

Odpovědět
f22.09.2012

Tak teď už máte zase další důvod k pláči, copak vam to ten šacung udělal?0

Odpovědět
Anonym22.09.2012

Sacung byl lepsi a proto vyhral!0

Odpovědět
Martin S.22.09.2012

Dobrý den pane Stehlík.... Nikdo tu prosím nebřečí a pokud nějakej anonym tak si s nim piště... Přeji hezký zbytek víkendu a pořádně fanděte v pátek na finále...0

Odpovědět
mišelin23.09.2012

Modřice jsou jasně nejlepší tým v republice,to je fakt.A myslím,že to potvrdí v pátek.... a pane Stehlíku,vy jste vůl....0

Odpovědět
mišelin23.09.2012

Fandím jinému týmu,ale uznám kvalitu soupeře....Bohužel je spousta zaslepených....Ať si říká každý co chce...ale....pokud hraji nohejbal a přijde 30 diváků..no dobrá...pokud přijde 300 diváků,tak to je super...Vadí mi tady ty žabomyší války...vždy se najde nějaký blbec,co srazí snahu ostatních....mluvím o tom,že pokud mají Čelako tolik fandů,proč jich nemají ostatní týmy tolik......? Tradice je na straně Šacungu,Modřic,Čako...proč tedy mají Čelako tolik diváků....? To tady nikdo neřeší...0

Odpovědět
f23.09.2012

možná prodávají pivo za 10 Kč? :-)0

Odpovědět
ehm23.09.2012

Dejte v Celakovicich vstupne 60 na zapas a uvidite kolik fandu bude. Zatim to tam funguje jak ve slevomatu pro lidi co slysi jen na slevy. Vstupne zadarmo, dotovane souteze, ceny, dotovane pivo,fanaticky moderator, kapitan. Diky tomu v Celakovicich chodi vic divaku nez na zbytek tymu dohromady. Ale v cem je to prinosne pro budoucnost nohejbalu tam? Vydelaji vic penez a sezenou vic sponzoru, aby se posunuli dal a posilili kadr? To rozhodne ne. Na to, aby mohli hrat o titul potrebuji k Plachemu a Spilkovi dalsi ctyri hrace. Ale i kdyby sehnali sponzora a dost penez tak maji ti hraci a prostredi mezi extraligovymi hraci tak spatnou povestl ze k nim zadny spickovy hrac neprestoupi. Vychovavaji si nastupce? Ne. O dorostencich a zacich Celakovic neni po republice slyset a neucastni se mistrovstvi cr. Takze do budoucna jsou odkazani nakupovat hrace od jinud. Hrace druhe kategorie, protoze ti nejlepsi tam nechteji. Mozna jedine pretlacit to velkymi penezi.0

Odpovědět
tukanci - Martin23.09.2012

To ehm: pivo za 10? Nevim kdes na to prisel,kdykoli jsem sel na zapas tak stalo tusim 22. Dobrovolne vstupne nemaji jen celako,co treba sacung,cako a dalsi?taky nevybiraji vstupne. Dotovanou tomby nevim jestli maji,ale.rozhodne si listky s cisly musite koupit,a ceny nejsou zas tak drahe. Rozhodne celako neprodela,naopak,fanousci jim pomahaji vydelat. Kolik toho 300 lidi proji a propije? A rozhodne pivo 22 a klobasa 40 neni pod nakupni cenou,ale je tak spravne. Fandim celakovicim za to co delaji pro fanousky a vazim si jich za to. Neni jednoduchy v dobre pripravy play of jeste shanet skakaci hrad pro deti,zaridit velke zasoby jidla a piti,zajistit beatboxera nebo dalsi doprovodny program. Porad se do nich jen navazite,ale co mate jinde? Najalnuji hriste a konec. A ze nemaji lihen mladych talentu?no a sacung ma?krome varu,modric a cako nevim ze by ostatni meli kvalitni dorostence. A ze si vzal vsetin slovaky vam nevadi?me ne,je to proste hra,zase celakovice mate hodne mlady tym kluku a porad lepsi nez aby kradli a vysedavali po hospodach. A v cem je to lepsi.do budoucna?propaguji nohejbal,zapasy,a dokazou pritahnout verejnost a za to by si zaslouzili pochvalu. Vzdyt i ta atmosfera je lepsi na zapase s 300 fanouskama nezli s 30. A ze celako nenaberou kvalitni hrace protoze k nim nikdo nechce to nebudu komentovat,to si kazdy zvazi sam. Ale podivejte se bez posil kam se loni a letos celako dostali...ano,nejsou na spici,ale zatec,vsetin se slovaky,zruc eventuelne brod a dalsi jsou Na tom mnohem hur co se kadru tyce. Celako sice nema nejsilnejsi kadr jako modrice,ale maji srdce hrat a to se ceni. Vzdyt se mrknete na vek sacungu kalas,holub,makara,esner,stejskal - jsou to.starsi a velmi zkuseni hraci,celako maji to nejlepsi jeste pred sebou,je to mlady tym s velkou chuti vyhravat,i kdyz vcera me trosku zklamal jejich vykon,Spilka hral famozne,ale ostatni me prisli trochu zabrzdeny proti tomu jak je znam z jinych zapasu,kde po hristi litaj pro kazdej balon.0

Odpovědět
A.Stehlík23.09.2012

Speciálně pro mišelina. No a jsem vůl, a co, včichni vědí že Stehlík je alespoň vůl ale kdo ví něco o mišelinovi! Je to anonymní ubrečenec který v životě nic neudelal a neudělá...0

Odpovědět
A.Stehlík23.09.2012

Ještě pro tukanka. Nikdo zde nezpochybňuje že v Čelákovicích se dělá pro nohejbal hodně! Jen mi nepřijde normální, že se operuje s tím, že ostatní jsou blbci a nic, oproti Čelákovicím, pro nohejbal nedělají! Kdyby měli jak diváci, tak hráči tohoto určitě agilního středočeského klubu trochu víc uznání také pro ostatní a trochu víc pokory k umění druhých, nikdo by proti nim neměl ani to nejmenší a myslím, že i výsledkově by byli úplně jinde! Toť můj názor, byť názor vola ale můj!0

Odpovědět
mišelin-Michal Kašpárek23.09.2012

Co jiného jsem od Vás mohl čekat,že.... a jméno jsem měl už v prvním příspěvku.0

Odpovědět
A. Stehlík23.09.2012

Tak mi Michale Kašpárku dokaž v čem nemám pravdu! Jestli chceš, klidně mi to napiš na můj email nebo třeba i sem! Víš, ono šířit okolo sebe dojem že všichni okolo jsou blbci je dost ošidné a většinou se to obrátí proti původci. O tom jsem ale psal v předchozím příspěvku. Já osobně znám několik hráčů z Čelákovic a vím, že nejsou takoví jak je tu na stránkách prezentují někteří takzvaní skalní... a už vůbec by nesváděli své porážky na protihráče. Takže klidně napiš sem a nebo na můj email, který najdeš kdekoliv, kde se píše o nohejbalu. Uveď, kde se mýlím.0

Odpovědět
mišelin23.09.2012

Pane Stehlíku,omlouvám se za toho vola,asi jsem to přehnal,jen mne namíchl Váš jednoznačný názor,že jsou Čelákovice uplakánci....a nemyslím,že všichni okolo jsou blbci.Vím,že děláte pro nohejbal hodně,ale ne vždy máte pravdu.A nic o mě nevíte,tak nemůžete ani soudit,jestli jsem něco pro nohejbal udělal či neudělal.Více se k tomu nemíním vyjadřovat.0

Odpovědět
A. Stehlík23.09.2012

Pravda je určitě někde mezi, nemíním být ve svých názorech nijak jednostranný a navíc už nehodlám propagovat svůj příspěvek o Mediálním obrazu. Díky za omluvu a beru ji. Na oplátku samozřejmě, když vím o koho se jedná, beru nazpět svůj příspěvek č. 51.0

Odpovědět
Sparťan25.09.2012

Prej až budou čelako 11x mistrem, tak jich tolik chodit nebude...sparta je 32x mistrem a stále jich chodí dost a když si koupím permici, tak mě jeden zápas vč. pohárových záp. stojí průměrně asi 45 korun :-) na modřice nikdo nechodí a když mají echo +50 lidí, tak nasadí vstupný..to jsou skutečně borci...0

Odpovědět
Anonym25.09.2012

nemotej jablka s hruškama. Sparta o diváka stojí. Modřice viz. přispěvky výše ne... Jsou to pro ně jen starosti.0

Odpovědět
f25.09.2012

modřice o diváky stojí, ale ne o ho.... z čelako, kvuli kterym musí platit policajty, ty si nepleťte s divákama0

Odpovědět
jen tak25.09.2012

Tady se to už fakt nedá číst.Takoví sračky co se tady pišou to nemá cenu jsem už na ty ZZZka chodit.Od Modřic prostě sviňárna ale co by jste odnich čekali že???A Čelákovické publikum by se mělo taky někdy mírnit.0

Odpovědět
To sparťan25.09.2012

Borče nesrovnavej nesrovnatelné!!!0

Odpovědět
To jen tak25.09.2012

Presne jak píšeš, od Modrič se nic jiného čekat neda, než nejaka sviňárna!! To je jasné, jak ma někdo úspěch, tak je problém....0

Odpovědět
To jen tak25.09.2012

Presne jak píšeš, od Modrič se nic jiného čekat neda, než nejaka sviňárna!! To je jasné, jak ma někdo úspěch, tak je problém....0

Odpovědět
Cajzl25.09.2012

Proste uz si konečně uvědomte ze modrice jsou a budou hodně dlouho nejlepší tým v na světe!!! A na zetkach s tím nikdo nic neudělá...0

Odpovědět
:-)25.09.2012

Ma pravdu předseda!!0

Odpovědět
Beneš25.09.2012

Holt česká povaha se projevuje v celé kráse a šíři. Když nic neumíš, tak tě všichni plácají po ramenou, jak jsi dobrý, když jseš nejlepší, tak se nehodíš ani na hnůj a máš tisíc nedostatků a chyb.0

Odpovědět
Anonym25.09.2012

jakou by jste chtěl jinou povahu? V mongolsku se chválí vše špatné? Já nevím podle mě téma začalo jasně. Výše způsob výběru a kvalita za tu výši nakoupená. To je to o co jde jedné polovině diskutujících. Ta druhá půlka nazvu ji dnes již moravská se tady neustále ohání titulem uměním urážením té druhé a sebechválou...

Máte na výběr bud se vyjádřete k tématu a nebo pokračujte ve výčtu titulů a nebo v urážení...0

Odpovědět
spartan25.09.2012

jaký srovnávání nesrovnatelného...sport jako sport ne? V hokeji mě to taky štve, že se u některých týmů ceny pohybují podle toho jakej přijede soupeř, ale modřice tomu daly korunu..jít z 0 na 60 to je pecka :-)0

Odpovědět
lique25.09.2012

Je pravda, že být fanoušek čelákovic tak by se mě za takovou rychtu taky platit nechtělo :D a ještě dvakrát :D0

Odpovědět
f25.09.2012

to lique. to mas pravdu, o ty love urcite nejde, ale naloz byla velika, to nastve :-) a jeste jednou :-)0

Odpovědět