Kvalifikace do 2.ligy

nohejbalista18.09.2013

Ahojky,ví už někdo nějaké info o kvalifikaci do 2.ligy.Kde,kdo atd.Díky za info.0

Reakce

213 příspěvků · poslední 23.11.
zaba.jh19.09.2013

Veselí nad Lužnicí jde do kvaldy :-)0

Odpovědět
Vranis19.09.2013

Za Středočeský kraj TJ Slavoj Vrdy0

Odpovědět
váňa20.09.2013

Za plzeňský kraj AC Zruč - Senec 2004 "B"0

Odpovědět
Kůča22.09.2013

Za Liberecký kraj SK Šmidliboys chotyně0

Odpovědět
šamec22.09.2013

za Zlínský kraj NK Rozvíz !!0

Odpovědět
g bod24.09.2013

jak bude kvalifikace probihat? vi se, ze formou turnaje na halove pude padajiciho tymu z II: ligy ale.. kdo s kym a tak????0

Odpovědět
mišelin24.09.2013

Tak nejdříve se musí dohrát play-out,aby se vědělo,kdy bude z 2.ligy padat přímo a kdo bude mít šanci zachránit 2.ligu v kvalifikaci.0

Odpovědět
zaba.jh25.09.2013

Kvalifikační turnaj se může hrát na půdě jakéhokoliv týmu,který požádá o pořadatelství0

Odpovědět
standa10.10.2013

Tak z 2.ligy Mnichovo Hradiště a Bedřichov.Kdo se dál hlásí?0

Odpovědět
Lukas10.10.2013

za kraj Vysočina Sokol Třebíč0

Odpovědět
bauchKRIPLgang10.10.2013

takze reporyje + as padaji primo a mn. hradiste + bedrichov jdou do kvaldy = 4 "volna mista" do II. ligy???? takze 4 tymy zedvou kvalifikacnihc turnaju postupuji???0

Odpovědět
jojo10.10.2013

stejne,jako kazdy rok.to je ale vec...0

Odpovědět
Mára10.10.2013

Za Prahu Čako C0

Odpovědět
Michal10.10.2013

Nevite nekdo, kdy probehne los?0

Odpovědět
standa11.10.2013

Do 25.10. se posílají přihlášky,tak zřejmě hned po tom.0

Odpovědět
J. Peterka25.10.2013

Za Plzensko zmena. Na posledni chvili to prihlasujem misto rezervy Zruce. Tedy TJ Litohlavy.0

Odpovědět
fanda25.10.2013

myslite, ze do dneska budou uz znamy vsechny rozhodnuti? nebo az po vikendu?0

Odpovědět
Váša25.10.2013

To mi posol na nahý záda,bejku.Litohlavy.0

Odpovědět
Nekop25.10.2013

Je smutné,že B Zruče po dobré sezóně nechce hrát kvalifikaci do 2.ligy.Viděl jsem několik jejich zápasů a myslím,že to bylo družstvo,které by ve 2.lize ostudu rozhodně neudělalo.Nic proti Litohlavům,ale v lońské sezoně se jim ve 2.lize moc nedařilo.No snad budou příští sezonu úspěšnější/pokud se tam probojujou/.Možná by stálo za úvahu posílit Litohlavy o někoho z B Zruče,zkušených a šikovných tam je dost.Jde přece o repre našeho regionu ve 2.lize.0

Odpovědět
Váša26.10.2013

Mam ten pocit,že priorita šéfů Zruče byla Extraliga a když tato možnost padla,tak vzdali i kvalifikaci o druhou ligu.Krajskou soutěž letos odehráli pendleři z áčka.V zápasech bylo třeba jen čtyř hráčů,takže v kraji nastupovali výhradně hráči první ligy.Proto taky hráli tak dobře.Přesto jim Litohlavy šlapaly na paty.0

Odpovědět
mišelin26.10.2013

Kdy se bude rozhodovat o místě konání kvaldy?0

Odpovědět
kos26.10.2013

vcera :D0

Odpovědět
mišelin26.10.2013

A kde je to zveřejněno?0

Odpovědět
sok26.10.2013

mel by to zverenit svaz - emailem nebo nejak. ale porad nikdo nic nevi0

Odpovědět
mišelin26.10.2013

Děkuji za informaci.0

Odpovědět
Nekop26.10.2013

Tak to Vášo bohužel nemáš pravdu.Kraj hráli i hráči hrající kraj dlouhodobě.To šlapání na paty od Litohlav není tak horké,neboť jediným vážným soupeřem obou týmů byly Horažďovice a ty Zruč oproti Litohlavům 2x porazila.Rozhodující utkání v Litohlavech vyhrála Zruč i přesto,že Petr Stehlík svojí důležitou dvojku prohrál a výhru zařídily převážně stabilní hráči B.Stačí se přijít podívat na některé zápasy a neplácat kraviny o hráčích A.0

Odpovědět
Lůca26.10.2013

Výkonný výbor ČNS rozhodl na svém jednání 25.10. přidělení pořadatelství a člen Dozorčí rady M.Doucek provedl nalosování do skupin:

Skupina A v neděli 3.11. v Chabařovicích :
Slovan Chabařovice, AVIA Čakovice "C", Slavoj Vrdy
Skupina B v sobotu 2.11. v Ivanovicích na Hané :
Rozvís Ivanovice na Hané, Sokol Mn.Hradiště, SK Litohlavy
Skupina C v sobotu 2.11. v Liberci-Chotyni:
Šmidliboys Chotyně, Veselí n.Lužnicí, Sokol Třebíč
Podrobnosti budou rozeslány v Propozicích v nejbližší době.0

Odpovědět
what26.10.2013

kde je bedrichov?0

Odpovědět
zaba.jh26.10.2013

se na svazu asi zblaznili jet 250 km na zápas0

Odpovědět
Lůca26.10.2013

zaba.jh, tak loni jste hráli doma... :o)0

Odpovědět
Ilona SK Šmidli26.10.2013

Skupina C pro upřesnění hraje v Harrachově. Minulý rok jsme jeli taky 250 km na kvaldu.

I přesto se na vás těšíme.0

Odpovědět
....26.10.2013

koolik postupuje z každé skupiny do ligy? díky....0

Odpovědět
nedele26.10.2013

Ahoj, chtel bych se zeptat, má kvaldu na starosti přímo pan Doucek nebo stížnost na termín 3.11 když mělo být 2.11 směřovat na jen na sekretariát?0

Odpovědět
Vranis26.10.2013

Právě jsem se na to chtěl zeptat také. Nevím, proč se nebude hrát skupina A podle termínového kalendáře v sobotu 2. listopadu, ale až v neděli ...?0

Odpovědět
zaba.jh26.10.2013

si sebou vezmu lyže,jestli bude sníh :-)0

Odpovědět
Váša27.10.2013

Pro Nekop:O kolik bodů že vyhrála Zruč B krajskou soutěž před Litohlavama?V kolika zápasech nastoupili pendleři celkem 80-90% nebo víc?0

Odpovědět
Lukáš27.10.2013

Ahoj, může sem někdo napsat z pořadatelů siupiny C adresu haly, případně souřadnice? Díky0

Odpovědět
josef27.10.2013

V jaké skupině je Bedřichov??0

Odpovědět
jendat127.10.2013

hala v Harrachově GPS: 50°46'52.510"N, 15°25'3.751"E0

Odpovědět
R27.10.2013

podle mého se hraje v Chabařovicích v sobotu 2.11. mužská a ženská volejbalová liga0

Odpovědět
Vranis27.10.2013

Tak nevím, proč právě Chabařovice pořádají kvalifikaci, když na 2. listopadu nemají halu ...0

Odpovědět
nohejbal Veselí27.10.2013

co tak pročítám viz odkaz 43, tak už se nedivím, že není Bedřichov v žádné skupině - vyloučen z 2. ligy pro nesplnění mládeže (dorost = 3 kontumace a vyloučen ze soutěže)0

Odpovědět
standa27.10.2013

Asi Michala zabiju,už podruhý jedeme na kvaldu a podruhý na jižní Moravu!A adres haly pro skupinu B by nebyla?0

Odpovědět
mišelin27.10.2013

Zřejmě pan Doucek nemá na Hradiště šťastnou ruku....0

Odpovědět
bflm28.10.2013

snad je jedno zda to je sobota či neděle ne?0

Odpovědět
vaca28.10.2013

Hala pro skupinu B bude zítra !!!0

Odpovědět
Vranis28.10.2013

Když k tomu máme připomínky, tak to asi jedno není, zda sobota či neděle. Termínový kalendář zněl jasně - sobota 2. listopadu anonyme.0

Odpovědět
standa28.10.2013

Pořád čekám na tu halu pro skupinu B.Zítra už za chvíli končí//48 váca/ a pořád nic.0

Odpovědět
info28.10.2013

Zitra bude ale az 29.10., prispevek byl psan dnes dopoledne.0

Odpovědět
vaca28.10.2013

Hala pro skupinu B . Sportovní hala SUPROVKA,Němčice nad Hanou,ulice Tyršova , za Základní školou Němčice n.H.http://www.halanemcicenh.cz/0

Odpovědět
standa29.10.2013

Díky Váco,hala moc pěkná,akorát by mohla být blíž k nám než 300 km.0

Odpovědět
radek Smidli29.10.2013

Zdar chci se zeptat kolik by bylo případných zájemců o ubytování v Harrachově?0

Odpovědět
Lukáš29.10.2013

Ahoj, za Veselí nikdo, jedeme v sobotu ráno. Díky0

Odpovědět
?31.10.2013

Jak myslite ze dopadnou skupiny?
A)Trebic
B)Mnichovo Hradiste
C)Vrdy0

Odpovědět
?31.10.2013

Sorky
A)Vrdy
B)Mnichovo Hradiste
C)Trebic0

Odpovědět
best1031.10.2013

Vrdy,Litohlavy a Veselí nad Lužnicí0

Odpovědět
Jenda02.11.2013

Nejaky vysledky??0

Odpovědět
honza02.11.2013

Neoficialne: Rozviz prvni zapas vyhra 5:30

Odpovědět
strom.mladsi02.11.2013

Oficialne: Rozviz - Mnichovo hradiste 5:30

Odpovědět
Jirka Pet.02.11.2013

#61: Pro me velke prekvapeni. MH jsem povazoval za jednoho z nejsilnejsich ucastniku cele kvaldy. Domaci asi nebudou uplni novacci.0

Odpovědět
.02.11.2013

chotyně - veselí 5-1, veselí - třebíč 2 - 30

Odpovědět
strom.mladší02.11.2013

Ahoj Jirko. Mnichovo Hradiště nás v play out přehrálo mimo jiné také skvělým polem, do kterého se dělaly hrozně těžko body. Podle zpráv mého špeha z moravy jim právě tato herní činnost dnes dělala problémy. Kluci z Rozvízu jsou mladí, ambiciózní a hrozně chcou. Což jim asi přidalo a pomohlo. Ještě vloni hráli okres, letos kraj, takže v úrovni kvaldy je za nováčky lze považovat. Ale herně určitě ne:)

A co ty? Píšeš z kolbiště? Hraješ za Litohlavy? Pod jiným názvem bojujete o návrat do druhé ligy? Můj zvěd mi sdělil, že Litohlavy dorazily jen v šesti...0

Odpovědět
.02.11.2013

veselí - třebíč 2 - 50

Odpovědět
Zvěd02.11.2013

Jojo, myslím, že Rozvíz papírového favorita ze začátku zaskočil. Pak už se hra vyrovnala. Celkově bych řekl, že domácí zápas uhráli lepším polem a pohybem. A i prostějovské posily sehráli určitě svou roli. Jinak na obou stranách dost nepřesností v náhře, možná nervozita, nevím.

Celkově však pěkný špíl se šťasnějším koncem pro Rozvíz.0

Odpovědět
MJ02.11.2013

A jak hraji litohĺavy?0

Odpovědět
Jirka Pet.02.11.2013

Ahoj. Me bohuzel prac. povinnosti na kvadlu jet nedovolili. Ambice na 2. ligu nemame, ale kdyz nam Zruc dala moznost opet si kvaldu zkusit, nebylo co resit. Vedet to drive, urcite bych si to zaridil, ale neda se nic delat. Po rozlosovani a informacich, ktere tady ctu se ale obavam, ze to kluci budou mit o dost slozitejsi, nez tomu bylo pred 2 lety. No pockam si na zpravy tveho zveda a uvidime.0

Odpovědět
Tom02.11.2013

Mnichovo Hradiste - Litohlavy 4:4..:)0

Odpovědět
Tom02.11.2013

Mnichovo Hradiste - Litohlavy 4:4..:)0

Odpovědět
strom.mladší02.11.2013

Můj zvěd už tam bohužel není. Ale určitě se to dozvíme od někoho jiného;) Máte nějakou posilu nebo hrajete jak před dvěma lety?0

Odpovědět
mišelin02.11.2013

Překvapení na úkor Hradiště v prvním zápase.Jak mají hosté celou sezónu problémy se zdravím,tak si to vybírají do konce.Jeden hráč na trhání zubů a jeden hráč v týdnu v horečkách....navíc neodjel další smečař,též kvůli trhání zubů...když se to se...tak se to se.....

A k tomu se jim zranil hráč ve druhém utkání.....0

Odpovědět
mišelin02.11.2013

V prvním domácí využili posil z Prostějova a podle mých informací hosté zdaleka nezopakovali výkon z play out.0

Odpovědět
Jirka Pet.02.11.2013

Od r. 2009 hrajeme porad ve stejnem slozeni. Vyjimkou byla 2. liga, kde jsme posilili o Miru B (Kornatice), kteremu to zrovna proti vam v obou zapasech sedlo a Vencu Soukupa. Ten ale odehral jen 4 zapasy a skoncil. Po sestupu se Mira vratil zpet, takze takovy je nas stav.0

Odpovědět
mišelin02.11.2013

Tak Hradiště - Litohlavy 5-4, 2-1 v poslední dvojce....0

Odpovědět
JR02.11.2013

Už je někde dohráno.0

Odpovědět
.02.11.2013

třebíč - chotyně 5-3 třebíč postup0

Odpovědět
Zzh02.11.2013

Rozviz je v lize0

Odpovědět
mišelin02.11.2013

A výsledek Rozvíz-Litohlavy ?0

Odpovědět
Tom02.11.2013

5:0 rozviz vs. Litohlavy0

Odpovědět
Jouda02.11.2013

Zdravím všechny byl jsem přítomen na utkáních skupiny B a musím konstatovat,že jsem byl svědkem docela vyrovnané bitvy mezi domácím Rozvízem a Mnichovým Hrdištěm ,kde bych mezi hlavní faktory označil 4 body Prostějovské akvizice(Rozvíz 5-3 Mnichovo H.) a také nezměrnou touhu celeho teamu Rozvízu dotáhnout zápas do vítězného konce! Další zápas byl Mnichovo Hradiště-Litohlavy a zde bych po hře co jsem viděl ráno určitě favorizoval team M.N (při vší úctě k Litohlavům)a byl jsem svědkem vyrovnané hry-jenže při zraněních(mimochodem M.N se zranilo cca 6 lidí) jen co jsem slyšel během sezony a na kvaldě další tak klobouk dolů,že to takhle uhráli a v zápase M.N-Litohlavy zvítězili 5:4 No a poslední zápas domácího Rozvízu a Litohlav už bylo završení skvělého dne z pozice domácího Rozvízu který zvítězil 5-0 a po právu okusí příští rok druholigové vody! Hodně štěstí a díky za krásný zážitek z dneška...0

Odpovědět
mouda03.11.2013

Chtěl bych se zeptat jestli ještě má M.H. šanci postoupit do druhé ligy....0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Ano, v dodatečné kvalifikaci a pokud se ale stačí dát zdravotně do kupy...0

Odpovědět
Ales03.11.2013

Kdy vlastně ta dodatečná kvalda je? :)0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Myslím,že MH do 2.ligy jednoznačně patří.... doufám,že s uzdravenými hráči v dodatečné kvaldě uspěje a v příští sezóně naskočí i její kapitán Šimáně.0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

nejake info z Chabarovic?0

Odpovědět
Jakub03.11.2013

Cakovice - chaba 5:10

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Po pádu Čako do 1.ligy mám dojem,že "C" stejně nemůže postoupit.0

Odpovědět
hdfdfh03.11.2013

taky si myslím že čako C nemůže postoupit do 2.ligy, protože tam tým už mají0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

"C" už léta nechce...0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Podle mne je jejich start na kvaldě jen sbíráním zkušeností.Takže Chaba a Vrdy si to rozdají o postavení do dodatečné kvalifikace.0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

myslim, ze v pripade Cako C je sbirani zkusenosti asi to posledni. Podle me to vykopou a prodaji.0

Odpovědět
Jakub03.11.2013

Vrdy - cakovice 4:50

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Nevím,jak zkušený je "C" tým Čakovic...pan Stehlík je více informovaný.,...a peníze se hodí vždy že....0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Nevím,jak zkušený je "C" tým Čakovic...pan Stehlík je více informovaný.,...a peníze se hodí vždy že....0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Koukl jsem se na soupisku a beru zpět příspěvek č..0

Odpovědět
Jakub03.11.2013

Vrdy - chaba 5:20

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Stejně je to makačka, odehrát utkání a za půl hodiny druhé! Klobouk dolů!0

Odpovědět
.03.11.2013

A jak je vlastně možné, že za Rozvíz hráli hráči, kteří se ještě letos účastnili 2. ligy za Prostějov?0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Letos nehráli.0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Ke hráčům Prostějova....pokud letos nenastoupili za nějaký klub a nebyli napsáni ani na soupisce,řády umožňují jejich start.

Ještě mám dotazy na p.Stehlíka:

  1. Pokud C tým Čakovic vyhrál kvalifikaci,stejně dle řádů nemůže postoupit,tak ani co prodávat...

  2. Loni jsme se pokoušeli odkoupit soutěž od týmu,který se kvalifikoval do krajské soutěže.Bylo mi řečeno,že nám dle řádů nemůže být soutěž přepuštěna,neboť prodávající tým v té soutěži nestartoval.

Tak by mne zajímalo,jak to tedy je.
Děkuji za případnou odpověď.

A v dodatečné kvalifikaci bude středočeské derby Vrdy - MH.Tím pádem se musí odehrát finále krajské kvalifikace Čáslav - Plazy B.0

Odpovědět
JR03.11.2013

V nohejbale je možné skoro všechno. Mohli by to udělat třeba tak, že to prodá tým B, který letos druhou ligu hrál a do 2 ligy postoupí tým C. Toť neověřená teorie. Ale nejsem znalec, skoro bych řekl, že loni taky vyhráli kvalifikaci o druhou ligu, ale postupoval Tachov.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Já netvrdil, že budou prodávat, jen jsem napsal, že tenhle tým nesbírá zkušenosti. Nijak jsem se tím nezabýval a ani nechci předjímat. Ono je vůbec na zvážení, že oba účastníci play-out kteří hráli proti sobě byli vyřazeni pro nesplnění povinnosti mládeže. Ale od toho jsou jiní aby to posoudili a případně reagovali. Navíc si nejsem jistý jestli by céčko nemohlo hrát stejnou soutěž jako béčko ale jinou skupinu. Ale fakt se tím nechci nijak zabývat. Navíc neznám situaci ve středních Čechách.0

Odpovědět
standa03.11.2013

Zajímalo by mně,jak to teda bude dál s postupem z téhle kval.skupiny.Čako sice vyhráli,ale postoupit nemohou.Tudíž to ani prodat nemohou protože nemají co.Jako druhý tým skončily Vrdy...měly by tedy jít do ligy místo Čakovic a Chabařovice do dodatečné kvaldy.Nebo mi řekněte,kdo bude hrát ligu misto nich.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Loni to bylo stejné jako už uvedl JR ale nepátral jsem po tom, muselo to být regulérní. Víc asi o tom ví v obou týmech. Podle mne je možné vyhrát kvalifikaci a prodat soutěž ale nepátral jsem po tom.0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

Soutěžní řád nedovoluje dvě družstva stejného oddílu v jedné skupině. To ovšem neznamá, že by nemohlo hrát např. Čako A ve druhé lize A a Čako C ve skupině B. Nechápu, jak někteří z vás přišli na myšlenku, že Čako C nemají, příp. nemohou "prodat" místo ve druhé lize.0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

Mělo být samozřejmě Čako B. Čakovice A jsou účastníkem 1. ligy.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Psal jsem to v příspěvku 105...0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Spíš mně Vojto zajímá, že proti sobě hrály v semifinále play-out dva týmy, které byly vyřazeny pro neplnění mládeže. Možná na to někdo doplatil.0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

Vím, Tondo. Jen jsem to upřesnil pro další diskutující. Co se týká play-out a vyřazení družstev, řády na toto nepamatují. K vyloučení ze soutěže může dojít až ve chvíli, kdy nahlásí kraj, že družstvo nesplnilo povinnost mládeže v krajské soutěži.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Rozumím a také je mi jasné, že dodatečně už na to nelze reagovat. Přesto by se na to příště asi mělo reagovat posunem (a nebo jen dodržením) termínů. :-) A co vy, udržíte tým pohromadě?0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

Určitě udržíme. A snad jsme ještě neřekli poslední ligové slovo.0

Odpovědět
A.Stehlík03.11.2013

Držím palce! :-)0

Odpovědět
VojtaB03.11.2013

Díky.0

Odpovědět
mišelin03.11.2013

Děkuji za každý příspěvek zde,protože mě to zajímá....ale zřejmě jsou i rozdílné některé z bodů "Směrnic" v lize oproti kraji.0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

to 117: Jak jsem psal, v Soutěžním řádu je napsáno, že dvě družstva jednoho oddílu nemohou startovat v jedné skupině, pokud rozpis soutěže nestanoví jinak. V krajích jsou někdy dva týmy v jedné skupině, protože to místní rozpis povoluje.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Myslim ze to ani nejde aby hrali kazdej jinou skupinu.co by se pak delo pri play of nebo aut?logicky ve druhe lize mohou byt jen jedny Čako.!0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Bude to identicke jako loni z dodat.kval postoupi vitez a druhy to misto dostane na ukor Čako..tot vse0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

H a H: A podle čeho tak usuzuješ? Myslím na základě jakého řádu. A ne jako minule to tak bylo..0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

Mimochodem, na výsledky dodatečné kvalifikace dojde až ve chvíli, kdy se soutěž nenaplní z "řádně kvalifikovaných" družstev. Což letos pravděpodobně nastane, protože spadly Řeporyje, Aš (navíc vyloučená) a vyloučený byl i Bedřichov, takže jsou 3 volná místa.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Řad ne Řad pokud to tak je v řádu tak to potež prdel..snad je jen jedna druha liga s tim ze je kvuli vice ucastnikum rozdelena na dve skupiny. Tak to vidim ja.asi teda spatne.vloni tak postoupil myslim Tachov.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Hm o tom nic nevim.0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

Tachov postoupil, protože to nějaký vítěz kvalifikace nechtěl. Jinak mám potvrzené od STK, že je to tak, jak jsem psal výše.0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

Včetně toho, že můžou hrát každý jinou skupinu a v play-off(out) klidně na sebe narazit můžou.0

Odpovědět
Potok04.11.2013

Jestli se nepletu ,tak volná místa pro 2.ligu jsou vždy čtyři.Bedřichov se sám připravil o možnost uhájit v kvalifikaci ligovou příslušnost tím ,že nesplnil podmínku mládeže.

Teď jsou tři vítězové kval. skupin(Rozvíz,Čakovice C a Třebíč) ,tudíž tři postupující do 2.ligy.Zbývá ještě jedno volné místo a o to si to rozdají v dodatečné kvalifikaci - Vrdy ,Mnichovo Hradiště a Chotyně.Vítěz postoupí do 2.ligy.Na druhého ,případně třetího by přišla řada, kdyby někdo z 2.ligovou příslušností odřekl účast v soutěžním ročníku 2014...0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Vojta zde pise neco o Aši ze byla vyloucena. a Bedrichov teze .tady je asi neco špatne.proc teda pokud je to pravda nehrali kvaldu Řeporyje?nekde v systemu je asi nejaka chyba.jak k tomu treba prijdou macafty co pracuji s mladezi a treba zkonci v lize posledni. Měli je tedy vyloucit ze souteze jeste pred play out.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Tudiz Vojto Tachov postoupil na ukor Cako C, jako viteze lonske kvaldy.dik za info0

Odpovědět
zevlak04.11.2013

Gratuluji všem postupujícím.

Je to naprosto jednoduché, pokud by Čako neměli šanci postoupit, tak by je svaz neměl ani nechat kvalifikaci hrát!

Navíc pokud prodá soutěž "Béčko" a "Céčko" si nechá ligu, tak do ligy si mohou Čako nasadit koho chtějí.0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

To Potok 128: Máš pravdu, místa jsou 4, napsal jsem to trošku neobratně. Myšleno to bylo tak, že spadly, nebo byly vyloučeny 3 týmy.

To 129: Chyba není v systému, ale v lidech. Aš i Bedřichov měly být vyloučeny už v průběhu soutěže, ale kraje nenahlásily, že mládežnická družstva neplní podmínky. Takže k vyloučení mužských došlo až po soutěži a zpětně už nelze měnit výsledky. Řeporyje by sestoupily stejně, protože v play-out prohrály s MH. Otázkou ovšem zůstává, pokud by Bedřichov i Aš vyloučili už dříve, tak by se play-out zřejmě nehrálo. MH by skončilo na 7. místě jako Řeporje a oba by šli do kvaldy.

To 130: Spíš bych řekl ne na úkor, ale místo nich...0

Odpovědět
zevlak04.11.2013

Ještě jsem trochu hledal a v soutěžním řádu jsem našel následující bod:

3.1.2 V jedné skupině dlouhodobé soutěže nesmí startovat dvě družstva stejného oddílu, pokud řídící orgán v Rozpise soutěže nestanoví jinak.

Myslím, že důležité slovo je "skupině". Rozpis soutěže to také potvrzuje. Takže Čako mohou postoupit.0

Odpovědět
Nasud04.11.2013

to 129: Soutěž byla ukončena po posledním zápase play-out. Výsledky byla dané. Pak zasedla STK a na základě dodaných podkladů od KNS rozhodla STK vyloučit mužstva ze soutěže pro nesplnění podmínek. Tudíž podle mě, bohužel, Řeporyje nemohou hrát kvaldu místo někoho. To by pak někdo mohl chtít kontumovat všechny výsledky ze základní části ze zápasů vyloučených družstev. To by bylo pak šílené.0

Odpovědět
Jakub (tbkxnm)04.11.2013

Když už se tu řeší nesplnění mládežnických podmínek, pak přidám svůj názor. Myslím si, že také není zrovna dostatečné a správné vůči ostatním týmům,když týmu, který má Ačko, Béčko, Céčko, Déčko a nevím co ještě v různých ligách, stačí pouze jeden mladežnický tým na splnění podmínek pro všechny...0

Odpovědět
TM - čako04.11.2013

KUBO SUPER DLOUHO JSEM SE TAK NENASMÁL, KAM TY NA TO CHODÍŠ0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Pokud je liga zavisla na mladezi tak musi madeznicke ci zenske souteze koncit drive nebo stejne.pokun ne nelze to tak posuzovat,pak to vypada ze se zvaz nekomu tak akorat smeje.melo by to tak fungovat aby byly vcas karty rozdany vcetne kontumaci treba.i kdyz souhlasim to by byl totalni zmatek0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Kubo myslis to dobre ale dal jsi tomu korunu.0

Odpovědět
ladanovy04.11.2013

Cau, Vojto. Domnívám se, že jestli má být dodržena litera zákona, Tak, došlo li k vyloučení některého z týmů soutěže, je automaticky přeřazen na konec tabulky. Tedy změní se pořadí týmů v dlouhodobé soutěži. Tedy, ten co měl spadnout přímo jde do kvalifikace a kvalifikant se zachraňuje!? To vše samozřejmě, umožňuje li dodatečné (zpětné) vyloučení ze soutěže (míněno po ukončení soutěže) soutěžní řád. A je jedno, že pochybyly kraje. To že si svaz neohlídá svoje povinnosti je jeho problém. Stejně tak jako oddílu aby si hlídal např. fluktuace. Tentokrát to svaz (resp.STK) dovedla do absurdna.Bude zajímavé pozorovat jak z toho vybruslí0

Odpovědět
Vranis04.11.2013

TM-čako - tento názor o plnění povinnosti mládeže jsem nedávno vyslovil také a k smíchu mi není.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Plne souhlasim s L Novy.vlastne uz jsem toto naznacil.v kvalde meli byt Reporyje pokud by o to tym mel zajem.myslim ze to bude jeste zajimave pokud se zsklada na pravde vylouceni Aše a Bedrichova.0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

Vyloučení se zakládá na pravdě, jinak bych to sem nepsal. Stačí se podívat zde http://nohejbal.org/index.php?option=com_content&task=view&id=108&Itemid=176

Povinností svazu (myšleno ČNS) není kontrolovat krajské soutěže. Je povinností krajů informovat ČNS o událostech typu vyloučení ze soutěže.

V tomto případě došlo k vyloučení posledního a předposledního týmu, takže pořadí by se prakticky neměnilo, resp. pouze ve skupině A by se MH dostalo na 7. místo. Pak by skutečně Řeporyje i MH účastnily kvaldy. K vyloučení však došlo až po skončení nadstavbové části, takže zřejmě není možnost měnit výsledky soutěží.0

Odpovědět
A.Stehlík04.11.2013

Zajímavé, jak někteří čtou jen poslední příspěvek a ne celé vlákno... :-) Doufám, že to Vojtovo už stačilo.0

Odpovědět
jendat104.11.2013

chystáte se někdo žádat o pořadatelství dodatečný kvalifikace??0

Odpovědět
honza04.11.2013

Tak proc reporyjsky nejdou na dodatecnou kvaldu? Nerikejte ze to, ze neni mladez svaz nevi? To snad musi vede po prvnim nebo po druhem jejich zapase!!0

Odpovědět
Potok04.11.2013

Rozhodně si myslím ,že by mělo dojít k lepší spolupráci mezi ČNS, KNS A ONS. Samozřejmě ,že vyšší svaz nemá povinnost kontrolovat ten nižší(taky kdo by to dělal zadarmo, že?).Proto není divu,že občas dojde k situaci ,které se třeba dalo předcházet.Většinou bývá v mládežnických krajských soutěžích předepsáno sedm turnajů. Povinnost je odehrát pět,tak že když mi družstvo "X" nepřijede na první tři turnaje je celkem logické že tuto povinnost už nedokáže splnit, ani kdyby se rozkrájelo.Neznám od ČNS žádné nařízení ,že by musel KNS ihned hlásit nesplnění podmínky mládeže svazu.Dále může dojít k situaci,že před posledním mládežnickým turnajem má tým odehrané jen čtyři turnaje a tím pádem poslední možnost tuto povinnost mládeže splnit(neděle).A mezi tím začnou vyřazovací ligové boje (sobota).A tým na poslední chvíli se turnaje nezúčastní a tím pádem nesplní povinnost mládeže pro dané ligové družstvo.Ve Středočeském kraji nesplnili dva ligové oddíly povinnost mládeže.Vše bylo od KNS svazu nahlášeno ,tak jako mělo(že daná družstva nemají splněno).A přitom nikde jsme od ČNS ,nedostali informaci ,že pohár žen nahrazuje dřívější 2.ženskou ligu(kde tyto provinilá družstva startovala se svými ženskými družstvy) a tím tyto družstva splnila podmínku mládeže(žen).Termínů na mládež je málo tak si važme poctivé práce s mládeži a lidí kteří výchově mladých nohejbalistů věnují svůj volný čas a myslí to s ní vážně a nezneužívají jí jen pro svůj prospěch!!!. A hlavně to chce lepší a častější komunikaci mezi jednotlivými svazy!!! ...0

Odpovědět
A.Stehlík04.11.2013

Pánové, ještě tři dny před kvalifikací nevěděl Michal Hostinský oficiální výsledky mládežnických soutěží ve třech krajích. Není jeho povinností se doprošovat krajů. Kdyby byl moc zlý, byla by možná stačila jedna čtyřčlenná skupina. Tak funguje informační servis krajů... jinak druholigový pohár se letos hrál už po čtvrté a až letos se někdo ozývá kvůli nejasnosti. Tak nevím, co si mám myslet!0

Odpovědět
VojtaB04.11.2013

To 145: Na začátku roku KNS pošle dokumenty mládežnických soutěží na ČNS. Kontrola plnění družstvy je pak na KNS.

To 146: U turnajových soutěží je to složitější. KNS může vypsat a nahlásit další turnaje až v průběhu sezóny, aby dal šanci splnit. U dlouhodobých soutěží je to jasné. Ale je to v komunikaci mezi ČNS a KNS.0

Odpovědět
.04.11.2013

Jelikož všechny výsledky soutěží musí všechny KNS odeslat včas na komisi mládeže ČNS, není možné aby se někde nevědělo, jestli mládež byla splněna či ne.

Buď je to opět diletantismus neschopné komise mládeže jako v předchozích letech, nebo podvodné jednání ze stranmy ČNS, opět jako v minulých letech. Bordel jede vesele dál. Podívejte se na registrace klubů v registracích ČNS a její mládež. Podvod, podvod a zase podvod.0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Rozhodnuti se tyka ..Druzstvo TJ Jiskra Aš s vylučuje pro nesplneni podminek z druhe ligy skupiny B.B uz tady je obrovskej bordel jelikoz vsichni vime ze Aš hrala skupinu A..to snad ne0

Odpovědět
H a H04.11.2013

Bod 3 rozhodnuti0

Odpovědět
Chynoranský,Aš05.11.2013

Na splnění mládeže je potřeba účast na 5 turnajích mládeže. Aš i Bedřichov byly vyloučeny na základě toho, že se zúčastnily pouze 4 turnajů, když ten pátý byl zrušen pro nepříznivé počasí a nový termín se již nevypsal. My si nestěžujeme, pravidla byla dána.

Samozřejmě u nás v Karlovarském kraji bylo celkem 7 turnajů mládeže a 1 byl zrušen kvůli počasí, takže Aš měla příležitost těch 5 turnajů absolvovat,měla 2 neúčasti.0

Odpovědět
H a H05.11.2013

Bavime se zde uplne o jinem problemu.bordel od zhora az dolu.jak muze nekdo vypsat kvalifikaci kdyz jeste nema uzavrenou zadklani cast..pokud je to tak dane tak je cela kvalifikace podvod!0

Odpovědět
H a H05.11.2013

A navic zapis o vasem vylouceni p.Chynoransky je take jobovka ani to nesplnuje pravdu.dobre vime ze jedno pismeno muze zmenit vse.kdyz uz teda nekdo o vas rozhoduje tak at to jsou lide kteri delaji veci tak jak maji to potom se na to muzeme vy..0

Odpovědět
H a H05.11.2013

P.Stehlik vy zde pisete ze jste nemeli vysledky.tak mi ted vysvetlete jak skoncili zakladni casti oficialne podle CNS.staci mi sedme a osme misto v A a B skupine.jestli byl nekdo vyloucen tak poradi se musi zmenit..stalo se tak?0

Odpovědět
H a H05.11.2013

Proste ted je to vuci tymu Reporyje nefer hra mel by je nekdo oslovit a nabidnout jim dodatecnou kcalifikaci,pokud by ovsem mel nekdo s tymu jeste zajem.0

Odpovědět
VojtaB05.11.2013

To 150: Bohužel, ale zde se jedná jen o překlep. Ale máš pravdu, že oficiální sdělení by měla být v pořádku.

To 152: Pokud byl jeden turnaj zrušen, měl by být vypsán jiný. Turnajů by mělo být minimálně 7 a účast alespoň na 5.

To 155: Základní části skončily tak, jak byly dohrány. K vyloučení a kontumacím došlo až později (po nadstavbové části). Jestli je to správné nebo ne, o tom můžeme diskutovat. Ale podle současně platného Soutěžního řádu je to v pořádku.

To 156: Z pozice vedoucího TJ Sokol Řeporyje děkuji, že se nás tady zastáváš, i když prakticky anonymně. Ale výsledek už zřejmě nikdo nezmění. Zájem o ligu máme a také jsme se podle toho zařídili.0

Odpovědět
Potok05.11.2013

To VojtaB: Píšeš ,že máte jako Řeporyje zájem hrát 2.ligu a že jste se podle toho zařídili.Znamená to ,že budete kupovat soutěž od Čakovického "C", když oni o soutěž nemají zájem a jeli jen vyhrát kvalifikaci ,aby to mohli prodat? A jste sestupující do Pražkého přeboru a oni naopak postupující z Pražského přeboru ,čili tím by Pražský přebor nedoznal v tomto směru změn? ...0

Odpovědět
tak05.11.2013

doporučuji pokusit se něco změnit například na ligovém semináři avizovaném VV. Jenže to už je moc pro váš všechny zvednout zadek a strávit den tak daleko od vašeho monitoru....0

Odpovědět
Pavel05.11.2013

VojtaB tady horuje za Čakovice C a jejich oprávněnost k účasti a postupu z kvalifikace. Že by chtěl koupit 2. ligu právě od nich?:D0

Odpovědět
VojtaB05.11.2013

To Potok: Sice nevím, kdo ti říkal, že Čako C nemá zájem ligu hrát, ale myslím, že je to veřejné tajemství...

To 159: Přesně tak. Všichni kritizují, co je špatně, ale nikdo nejezdí na valné hromady, kde je možnost navrhnout změny.

To Pavel: Za nikoho nehoruju, jen uvádím na správnou míru zde napsané nesmysly.0

Odpovědět
A.Stehlík05.11.2013

Já nejsem v KM a až KM teprve posílá STK výsledky soutěží. Přečti si můj příspěvek č. 113...0

Odpovědět
JR05.11.2013

Vypadnout z ligy kvůli dešti na jednom turnaji je divné. V některých krajích se při dešti účast počítá. Prostě jako každý rok problémy s povinností mládeže. Kdyby se takto přísně posuzovalo před cca.2-3 roky tak by z Extraligy vypadli Čelákovice.0

Odpovědět
.05.11.2013

Kdyby.... Kdyby nebyl v nohejbale samej línej debil, nevypadal by tak jak vypadá.

A protože v něm je těch línejch idiotů většina, tak mu nevládnou lidi který by mu vládnoót měli, ale každej blbec, kterej se o to přihlásil.

To že potom se všema tahle vychcánkovská skupina vyjebává jak se jí zlíbí je společná vina nás všech lemplů, který když se vo něčem někde rozhoduje dou rači na pívo.

Tak si furt nestěžujte.
Děsná sebranka nohejbalisti.0

Odpovědět
Váša06.11.2013

Hustý!0

Odpovědět
Radek06.11.2013

Jak myslíte,že dopadne dodatečná kvalifikace?0

Odpovědět
jrt06.11.2013

kdy a jak se hraje ta dodatečná kvalda?0

Odpovědět
Redy09.11.2013

nazval bych to tak,,že raději už jdeme hrát pro žízeň...bude to tak lepší..když to čtu..0

Odpovědět
mišelin13.11.2013

V sobotu proběhne dodatečná kvalifikace....podle mne to bude hodně vyrovnané a nelze určit favorita....pro Vrdy mluví kvalitní kádr a domácí kotel...pro Hradiště zkušenosti....Chotyně také neprodá svoji kůži lacino...0

Odpovědět
jendat113.11.2013

no jistěěě0

Odpovědět
hm14.11.2013

Mnichovo Hradiste zkusenejsi tym to snad ne :-) Jedinej zkusenej je Robert a zbytek jsou kluci co se snazej a maj jeste cas na zkusenosti.Ale snad se zas dostanou do ligy a zkusenosti naberou.0

Odpovědět
mišelin15.11.2013

Pro 174 - MH hraje 2 roky 2.ligu,kluci jsou mladí,ale v 16 hráli dorosteneckou 1.ligu,pravidelně startují na různých turnajích,zkušenost nemusí být jen v tom,že jim je přes 35.....a pokud vím tak L.Brůchovi je přes 35 a S.Matoušovi,který letos nastupoval je 49.Košek hrál před 2 lety za Plazy...je mu 26..takže si myslím,že než něco napíšeš,tak si zjisti okolnosti...((((-:0

Odpovědět
hm15.11.2013

Videl jsem je hrat 2x zapas letos a znam kluky z turnaju a v dorost lize fakt moc zkusenosti nepoberes.Nejsou spatny jen trochu janci.0

Odpovědět
mišelin15.11.2013

Za MH hrají v současnosti jen dva mladí...V.Holas a L.Budkai....od 15 hrají za dospělé...jejich nasazování bylo postupné...nejdříve okresní 2.třída..pak 1.třída na dva dopady a pak krajský přebor...

Je jasné že jejich vyzrálost ještě není taková...ale já v prvním příspěvku mluvil o celém MH...

I tak si myslím,že toho mají tito dva mladí hráči dost za sebou...0

Odpovědět
best15.11.2013

Nechci nějak vstupovat do diskuze ale mám pocit že se to tady jmenuje kvalifikace 2.ligy a ne že se půlka diskuze povídá jen o Mnichovo Hradišti.Myslím si že i další kluby hrajou a hráli jak kvalifikaci tak dodatečnou kvalifikaci.0

Odpovědět
mišelin15.11.2013

Ano ,týká se to všech...vždyť sem můžeš napsat cokoliv....

V příspěvku 171 jsem napsal svůj pohled na dodatečnou kvalifikaci....a od toho se odvinulo další ....

A psaní neurčuje,jak to dopadne....šance mají všechny tři týmy..rozhodne momentální forma....0

Odpovědět
zatim16.11.2013

Vrdy - MH 2:00

Odpovědět
P. Kosek16.11.2013

Vrdy - MH 5:20

Odpovědět
Radek16.11.2013

Tak Vrdy našlápnuto do druhé ligy,MH mě překvapilo,čekal bych více v boji o záchranu,neznám průběh.Bude škoda,pokud skončí v kraji.0

Odpovědět
best1016.11.2013

Dobře Vrdy věřil sem vam0

Odpovědět
P. Kosek16.11.2013

Chotyne x MH 5:30

Odpovědět
P. Kosek16.11.2013

Vrdy x Chotyne 5:00

Odpovědět
best1016.11.2013

Radek 183: proc by to mela byt škoda když neporazi týmy s krajského přeboru tak co tam budou dělat ve druhe lize?0

Odpovědět
jouza16.11.2013

protože Hradiště je hustý...0

Odpovědět
Pavel16.11.2013

Pánové, žáků bude míň a míň. To je realita. Add. Udivuje mne reakce pana Stehlíka, který společně s pány Hanákem a Janebou byl u těch podvodů s mládeží Holubic. Jak se tehdy udělali tři turnaje za jediný den a oddíly měly splněno. Nejlepším řešením je tu trapnou povinnost mládeže zrušit. Oddíly, které to myslí se svou budoucností perspektivně ji budou vychovávat stejně.0

Odpovědět
berry17.11.2013

BEST10: A víš proč vůbec Hradiště dopadlo takhle ty chytrolíne? Měli zraněný hráče a táhlo se to s nima celou sezónu, jinak by vůbec do žádný baráže nešli, ani v ní pak nebyli kompletní. A proč je to škoda? Protože mají perspektivní kádr a kraj jim nic nedá...V plné síle byli vloni v lize třetí...0

Odpovědět
mišelin17.11.2013

Včera na kvalifikaci dorazilo Mnichovo Hradiště bohužel bez svého smečaře Koška.Do sestavy se vrátil Kašpárek,který odehrál v sezóně jen dva zápasy a je po operaci kolene.

Bohužel problémy provází MH celý rok.O zranění kapitána Šimáněho na začátku sezóny se ví.

Zápas začal pro hosty tragicky a domácí vedli rychle 3-0.Poté Kašpárkova trojka snížila a Budkai vyhrál singl.

Rozhodla odvetná trojka,kdy v dramatickém závěru třetí sady byli domácí lepší a zvýšili na 4-2.

Ve druhém zápase Hradiště vedlo po dvojkách 2-0,ale hosté z Chotyně zápas otočili.

Bohužel Hradiště padá,ale nutno říci,že Vrdy byly lepší,což potvrdily jasným vítězstvím nad Chotyní 5-0.

Patří jim gratulace a přání,aby v náročné soutěži uspěly.0

Odpovědět
best1017.11.2013

Berry:Možná mají perspektivní kádr ale to nestačí taky musí mít široký kádr když se někdo zraní.A pokud ty klucí nejsou schopní nahradit ty co jsou zranění tak co teda chcete dělat ve druhé lize.Nejdřív získejte zkušenosti v Kraji plus nějaký hráče který budou konkurence schopný i ve 2.Lize.A že máte zraněný hráče na to už se vymlouváte od začátku sezony a myslím si že nejste jediný tým který má problémy ale akorát vy o tom furt mluvíte na diskuzním fóru.0

Odpovědět
nazdar18.11.2013

best10 :víš hovno o životě hmyzu0

Odpovědět
Váša18.11.2013

Tak už je Honzo nech!Nám kdyby se zranil Mandík tak jsme taky v prdeli!0

Odpovědět
standa18.11.2013

to best10: Nevím,ukaž mě mančaft,který nahradí 4 kluky ze základní sestavy,kteří nám chyběli každý zápas oproti loňské sestavě.To není výmluva,to je fakt.A že forma většiny taky nebyla taková jako loni je taky fakt.Takže podtrženo sečteno sestup do kraje,zasloužený.Ale vzhledem k perspektivě mužstva se určitě pokusíme o brzký návrat do ligových vod.0

Odpovědět
standa18.11.2013

A ještě gratulace klukům z Vrdů,byli fakt dobrý a zaslouží si postup.0

Odpovědět
Martin P.18.11.2013

To best10: snazim se do diskuzi nezapojovat ale tentokrat udelam vyjimku. Klukum z hradiste se nezranil jeden hrac ale celou sezonu dva klicovi smecari. A to na clou sezonu. Takze opravnene tvrdi ze celou sezonu jsou oslabeni. Ani zadny tym v extralize by nedokazal nahradit na celou sezonu 2 hlavni smecare a pak v prubehu sezony jeste navic dalsi dva hrace. Predstavte si treba modrice celou sezonu bez kopa a pospisila a v prubehu sezony a hlavne behem play out by se zralini jeste navic mrakava s pelikanem. Kluku z hradiste mi je moc lito,doufal jsem ze ligu udrzi. O to vic jim budu fandit aby ji ziskali zpatky nebo od nekoho koupili. A lidem jako je best10 vzkazuji,aby se prestali starat o nohejbal a zacli se venovat zavodne dominu. Martin0

Odpovědět
mišelin18.11.2013

V každém sportu jsou hráči ,které nelze nahradit.Pokud to přeženu,tak Barcelona byla loni taky bez Messiho poloviční....

Bohužel skutečnost je taková,že Hradiště spadlo.Pokud udrží kádr a přijdou řekněme dva hráči na rozšíření kádru,tak si troufám tvrdit,že krajský přebor by mělo vyhrát.

O tom,že se pořád psalo,jak je Hradiště oslabené,je pravda.A psal jsem to v příspěvcích hlavně já,který jsem fanouškem MH,ale v klubu nejsem nijak zapojen.To jen pro pána,který toho hodně ví.....

Sezóna skončila,zapomeňte.....
A nohu vejš....0

Odpovědět
Láďa Brůcha18.11.2013

jako hráč MH mohu konstatovat, že skutečně zejména David Šimáně nám velice chyběl a těch zraněných za celou sezonu bylo mnoho.Bohužel je to sport a my se k tomu musíme postavit jako chlapy.V dodatečné kvalifikaci byly Vrdy suvereně nejlepší a zaslouženě postoupili.Přeji jim hodně uspěchů a věřím, že se k nim za rok připojíme.

Láďa0

Odpovědět
Pavel18.11.2013

Vzdyt vo nic nejde. MH pristi rok postoupi a hotovo. Krome kraje si objezdi silnejsi turnajky a je to.0

Odpovědět
divák20.11.2013

Vrdy hráli opravdu skvěle a neměli v dodatečné kvaldě konkurenci. Kdyby takhle zahrála druhá dvojka a trojka Vrdů už v Chabařovicích, tak do dodatečné kvaldy vůbec nešli...0

Odpovědět
mišelin20.11.2013

Na kdyby se nehraje.....kdyby Hradiště přijelo s Koškem,tak třeba ani Vrdy nepostoupily...

Takhle hrály opravdu dobře a já jim přeji,aby jim to vydrželo...0

Odpovědět
Kyli20.11.2013

Kdyby přijeli s Koškem, tak by taky dostali 5:2 (nadsázka), ale jak to tady čtu, tak mohu pouze konstatovat, že jsme to chtěli více jako náš soupeř s MH, to bylo vidět na nasazení a jinak pokud se jim vykašle na kvaldu jak říkáte jeden z nejlepších hráčů Hradiště, tak to o týmovým duchu a potřeby udržet II.ligu taky o něčem vypovídá. Jinak děkuji všem soupeřům, organizátorům, rozhodčím a zejména divákům za obě kvalifikace, kterých jsme se zúčastnily, bylo to náročné, hezký nohejbal, sportovní a férové prostředí od všech zúčastněných.0

Odpovědět
mišelin20.11.2013

To není o kolektivu a že se na to Košek vykašlal.Měl angínu a v sobotu musel do práce,neboť nohejbal je sice krásný sport,ale hráče neživí.

Jinak nezpochybňuji výkon Vrd ani Váš pane Kyliánek.Váš postup je zcela zasloužený.0

Odpovědět
standa21.11.2013

Jirko nezachránil by nás asi ani Košan,byli jste lepší,o tom žádná,ale angínu by možná i přežil,ale přesně,jak píše Mišelin,nohejbal ho neživí a musel do práce a přes to holt nejede vlak.Kluci hodně zdaru ve druhé lize.A pamatujte si,že nejhorší je vždy až druhý rok!Naše zkušenost hovoří za vše!Loni jsme do posledního kola bojovali jako nováček o play-off,letos ....0

Odpovědět
Petr21.11.2013

On se ten přístup letos v MH změnil celkově.0

Odpovědět
JR21.11.2013

Na kdyby se nehraje. Rozhodlo se na hřišti a tak to má být. Jestli se Vrdy přihlásí tak to bude po několika desítkách let ligová soutěž v kutnohorské regionu.0

Odpovědět
standa22.11.2013

to Petr: Nevím,z čeho tak soudíš.0

Odpovědět
mišelin22.11.2013

Petr je zřejmě znalec,když ani trenér Hradiště neví,co máš na mysli....0

Odpovědět
mišelin22.11.2013

Petr je zřejmě znalec,když ani trenér Hradiště neví,co máš na mysli....0

Odpovědět
best1022.11.2013

mišelin:A to nemůže petr mít svůj názor,třeba to není pravda ale každej má právo říct svůj názor.Vy taky máte názor že kdyby půlka Hradiště nebyla zraněná tak se v poho zachráníte ale na kdyby se nehraje.0

Odpovědět
mišelin22.11.2013

Samozřejmě má na něj právo a já mám právo na to reagovat.A ten názor,že kdyby nechyběli zranění hráči,tak se Hradiště nebude zachraňovat nemáme jen my fanoušci klubu,ale i hráči,kteří proti Hradišti nastupovali.Asi není náhodou,že první rok je Hradiště třetí a pak spadne.

Tím ale vše končí a jak říkáš na kdyby se nehraje.Hradiště musí zapracovat na návratu a vím,že již teď dávají kádr dohromady.0

Odpovědět
Martin22.11.2013

Jako soupeř Mnichova Hradiště hrající ve stejné skupině musím souhlasit s Mišelinem. Být Hradišťáci v plné sestavě tak vůbec nemusí řešit nějaké PLAY OUT. Rozhodně by atakovali horní příčky tabulky. Nic nebylo způsobeno tím, že by na to kluci kašlali. Holt měli neskutečnou smůlu na zranění a pracovní vytížení. Přeji Hradišti brzké uzdravení všech a rychlý návrat zpátky do ligy kam patří.0

Odpovědět
Petr23.11.2013

nemyslel jsem to zle, ale v Hradišti to nebylo jen o, po každé prohře zmiňovaných, zraněných hráčích, ale často i o přístupu těch zdravých. Trochu opadl ten nováčkovský elán. Je jasné, že David Š. chyběl jak herně, tak svým nasazením, kterým dokázal strhnout i ostatní, ale... Přesto přeji MH rychlý návrat do ligy, kam určitě patří.0

Odpovědět