EXTRALIGA VÝSLEDKY

Reakce

191 příspěvků · poslední 03.07.
fanda02.05.2015

Jelikož jsem měl včera odpoledne čas a dnes se nedostal osobně do Modřic, tak jsem měl možnost porovnat přenos z Čelákovic a Modřic. Srovnávat nesrovnatelné nelze, tak prosím někoho z Modřic o nápravu, myslím hlavně umístění kamery. Navíc ještě nějaký "šikula" (omlouvám se p. Stehlík ?) rozložil slunečník do záběru a zúžil již tak malý záběr kamery. Jinak díky za čtyři body...0

Odpovědět
A. Stehlík02.05.2015

Neměl jsem možnost kontrolovat kam sahá slunečník, nebyl jsem u notebooku. Nikdo na chybu neupozorňoval. Dalo se určitě zatelefonovat, protože jak se teď dívám bylo to určitě špatné. O přenosy se stará pan Handl a příště si na to dáme větší pozor...0

Odpovědět
fanda02.05.2015

Ta bukvice co?0

Odpovědět
fanda03.05.2015

Příště už budu doufám v hledišti, nicméně děkuji předem i za ostatní0

Odpovědět
to fanda:03.05.2015

tak se za mnou priste stav k notasu.Poslapu ti pater0

Odpovědět
fanda03.05.2015

Hmm, inteligentní odpoveď na slušný dotaz...0

Odpovědět
Martin08.05.2015

Jak hraje prosím sacung diky0

Odpovědět
...08.05.2015

Uz prohral0

Odpovědět
...08.05.2015

3:60

Odpovědět
Ch.b,.08.05.2015

Nevite nahodou ostatni vysledky, diky moc. Skoncil hokej tak bych rad vedel i tohle.0

Odpovědět
Pepa08.05.2015

Č.Budějovice Č.Brod 6:20

Odpovědět
Pepa08.05.2015

čelákovice vsetín 3:60

Odpovědět
Pepa08.05.2015

K.vary modřice 2:60

Odpovědět
Martin16.05.2015

zdravim mohl by nekdo prinaset prubezny vysledky ze zapasu sacungu?diky moc0

Odpovědět
Martin16.05.2015

diky za odkaz,ale ja sem na mobilu a nejde mi to spustit0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

když jsem se díval naposledy Š-M 0:1...0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Š-M 0:20

Odpovědět
vl16.05.2015

jak Vary?0

Odpovědět
divák16.05.2015

Z 0-4 na 5-50

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Š-M 0:30

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Š-M 0:40

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Š-M 0:50

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Singl: Kadeřábek - P. Gulda Time-out bere Guldovi celý tým jako jeden muž...0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Kadeřábek Guldu nijak nešetřil. 10:4. Modřický hráč a trenér pamatuje ještě singla na jeden dopad a jeden dotek...0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Kady vyhrál i druhý set a snížil stav na 1:5.0

Odpovědět
Martin16.05.2015

Sacung ještě remízu udela0

Odpovědět
A. Stehlík16.05.2015

Šacung - Modřice 1:60

Odpovědět
Martin23.05.2015

Ahoj muzete nekdo prinaset aktualni vysledky extraligy diky0

Odpovědět
Jirka23.05.2015

Omlouvam se, prenos ze Vsetina nebude. Bude jenom zaznam. V hale nejede internet.0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Čelákovice - Šacung 2:0. Kalas, Makara hráli špatně. Uhráli 10 bodů. Kolenský a Spilka je k ničemu nepustili. Flekač a Džany přehráli Řeháka a špatného Doubravu rovněž s přehledem.0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Doubravova trojka v klidu (zejména v prvním setu) porazila Spilkovu 2:0.0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Sety jako na houpačce, ale nakonec domácí ve třetím setu 10:9. 3:1 pro domácí0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Po napínavé vložence je stav 3:2 pro domácí0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Kadeřábek smečované podání do sítě. 10:9 ve třetím setu pro Kolenského. 4:2 domácí0

Odpovědět
vl23.05.2015

jak Vary0

Odpovědět
vl23.05.2015

jak Vary0

Odpovědět
Kuba23.05.2015

Co Modřice?0

Odpovědět
Mozek23.05.2015

Modřice x Budějovice
6:10

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Domácí utekli hrobníkovi z lopaty a vyhráli 10:9 ve třetím setu. Ze stavu 7:9.0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Modrá vs oranžová 0:2. Zatím 5:3.0

Odpovědět
Cigi23.05.2015

Tak opět 10:9 ve třetím setu. 6:3 Čelákovice0

Odpovědět
Petr23.05.2015

prosim nemuzu na tv com najit zaznam videa celakovice sacung. poradte mi nekdo kde bych to mohl skouknout. dikes0

Odpovědět
dobra prace24.05.2015

Čelákovičtí hrají doma dobře, ale venku se vždycky sesypou... Kdyby se jim dařilo venku stejně jako doma, tak by byli ve čtyřce..0

Odpovědět
Martin30.05.2015

Zdravím kde bude hrát dnes sacung? V benešově už prší,bude to v hale?0

Odpovědět
divák30.05.2015

Čako - Čelako 6-2 (0-2)0

Odpovědět
jak hraje sacung?30.05.2015

Kolik0

Odpovědět
Jirka Doubrava30.05.2015

Sacung - Vsetín 6:20

Odpovědět
Honza Ryneš30.05.2015

Budějovice-Vary 6:20

Odpovědět
Brod30.05.2015

Modřice 6:3 bez 3 hráčů s náhradníky.0

Odpovědět
Martin06.06.2015

Zdravím mohl by ste nekdno psát průběžně výsledky sacungu? Diky0

Odpovědět
Martin13.06.2015

zdravim mohu poprosit opet o vysledky sacungu diky0

Odpovědět
Marcel13.06.2015

Sacung vede 4 20

Odpovědět
Petr Jahoda13.06.2015

Modrice x Celakovice 6:20

Odpovědět
venca hup13.06.2015

dynamo-šacung 5:50

Odpovědět
hrac13.06.2015

vary:vsetin 4:60

Odpovědět
A. Stehlík13.06.2015

Pár fotek z Modřic na stránkách nohejbalu Modřic a facebookovém profilu nohejbalu Modřice.0

Odpovědět
Martin20.06.2015

Jak hrané sacung? Diky0

Odpovědět
mišelin20.06.2015

Čelako Vary zatím 4-30

Odpovědět
kustod20.06.2015

Radotín - Žatec 4:60

Odpovědět
Anonym20.06.2015

Čekajko Vary 5-30

Odpovědět
mišelin20.06.2015

6-30

Odpovědět
Anonym20.06.2015

A ostatni?0

Odpovědět
hrac20.06.2015

vsetin:modrice 5:50

Odpovědět
Petr20.06.2015

Cekal jsem, ze se Celakovice na nenavideneho rivala vytahnou a zkusi vyhrat. Pokud to KV Modrice nepusti, tak nepostupuji po rade let do play off.0

Odpovědět
Petr20.06.2015

Modrice se porazenim KV zbavi nejsilnějšího soupere do play off. Byli by hlupaci kdyby to KV pustili. Navíc mají tu rekordni snuru snad 50 zapasu bez prohry. A kdyz je porazi 6:2 a lepe tak mají KV i spatne skore. Sacungu s Cako pak staci obema na postup remíza. A Vsetin rad Celakovicím do kasy prispeje aby to mel jiste.0

Odpovědět
A. Stehlík20.06.2015

je to pěkně zamotané a o pořadí mohou rozhodovat vzájemná utkání. Jestli jsem se někde nespletl tak jsou takto:

Vary – Čakovice 4:6, 5:5
Vary – Vsetín 6:2, 4:6
Vary – Šacung 6:3, 5:5
Vary – Budějovice 6:2, 2:6
Čakovice – Vsetín 6:2, 3:6
Čakovice – Šacung 6:3, ???
Čakovice – Budějovice 2:6, 6:4
Vsetín – Šacung 4:6, 2:6
Vsetín – Budějovice 5:5, 6:4
Šacung – Budějovice 6:0, 5:50

Odpovědět
Petr20.06.2015

KV v soucasne forme muzou Modrice porazit jen uplatkem a nebo kdyz Modrice nastoupi bez tri hracu zakladu. Vsetin ma slusnou formu a navíc si to Zgarba pohlida a kluci si do Celakovic povezou minimalne desetnik na rozlucku. V duelu Sac - Cako snad budou rozumni na obou stranach a Mrak bude pres telefon zjišťovat prubezny stav utkani v Modricich u svych kamaradu a vyladi to na remizu kdyz Modrice povedou.0

Odpovědět
A. Stehlík20.06.2015

Moc tomu nevěřím, kamarádi jsou, ale myslím že ne takoví aby něco domlouvali. Nehledě na to, že stále platí že "kdo vybírá přebere"! Tipuju že budeme z konečného rozuzlení překvapeni, jak to jednoduše vyjde. Určitě ale bude někdo zklamaný a možná bude hledat a spřádat konspirační teorie...0

Odpovědět
Petr21.06.2015

V zájmu Mraka je jen, aby Modřice hrály naplno a fér a nepustili to Varům.0

Odpovědět
Radek21.06.2015

Myslim, ze modrice si tam prave nejsilnejsiho soupere pustili, vsetin bude v playoff silny, a zbytek? Na Sacungu bude remiza a tim postoupi jak cako tak sacung, pokud se varsky nezblazni v modricich, budejky uz jsou mimo0

Odpovědět
A. Stehlík21.06.2015

Myslím že "pouštět si někoho" může být sebedestrukční, play-off je až za dva měsíce nikdo neví jaká bude forma po prázdninách a co se stane třeba po přestupním termínu. Jsem přesvědčený že se bude bojovat fér a dokonce si myslím, že ani Šacung s Čakovicemi nebudou remízovat.0

Odpovědět
Frog21.06.2015

Petr Sz Thh:Vsetin nemusi nikoho uplacet...Nebo snad "uplatil" i remizu s neporazitelnymi Modricemi?A dalsi vyhrane zapasy???Myslis si snad,ze ma malo kvalitnich hracu,chytraku???0

Odpovědět
Petr22.06.2015

Taky myslim ze sacung s s cakovicema nebudou remizovat protoze hrat na remizu je sebevrazda i kdyz sacungu by bod do play off stacil ale cakovicim by nemusel:-) vsetin pokud celakovice porazi tak postoupi. A modrice to varum nepustej a porazi je aby jim mozna ubyl kvalitni souper i kdyz kvalitnich souperu tam je dost. Ale modrice asi resit nebudou koho dostanou do semi:-) vary porazej a budou se tesit na nejakeho soupere.:-) oni jeste budejky nejsou ze hry ale to by se muselo stat hodne veci:-) je to jen muj nazor a pro divaka nadherne vyvrcholeni velmi vyrovnane sezony a drama az do posledni kola- tak to ma byt.:-) pekny den a at to vsem kope:-)0

Odpovědět
Petr22.06.2015

Vzhledem k tomu, ze ve Vsetině nehrál Müller a zraněný Radek Pelikán nehrál dvojice, tak se asi hrálo fér. Kdyby ti dva hráli dvojky a nemusel nastoupit Bertko a trenér Gulda? Kdyby o něco šlo tak Pelikán hrál dvojky i útok a Müller by jel. V plné síle dají Modřice Vsetínu max 6:2.0

Odpovědět
Jan Vondrášek22.06.2015

Dynamo už šanci prakticky žádnou nemá. Zkoušeli jsme po utkání hodně variant a ani jedna není pro nás. My budeme bojovat o 5. místo, a ani to nemáme jisté.0

Odpovědět
Petr22.06.2015

Jakto ze ne. Pokud budejky vyhrajou v brode vetsim rozdilem cakovice prohrajou na sacungu a vary prohrajou vetsim rozdilem v modricich tak by postup mel byt pac budejky maj lepsi vzajemnej s cakovicema, stejnej s varama akorat vsetin by nemeli preskocit. A zalezelo by aby budejky meli lepsi skore proti varum coz by bylo velmi tezke az zazracne ale podarit by se to mohlo ne? Nebo jak to vidite vy? Ja myslim ze sance byt mala je. Samozrejme tam hraje hodne faktoru0

Odpovědět
divák22.06.2015

Když vary a čakovice prohrajou a budějky vyhrajou je trojtabulka Č- 5b ČB -4b VARY 3b

i když bych to budějkám přál tak to asi nedopadne0

Odpovědět
petr.22.06.2015

Takze jo to tak. Ono to zas. Ak komplikovany neni a je to docela i realny:-) no tak uvidime jak to dopadne samozrejme tam je jeste sacung a vsetin. To bude drama jak prase.:-) zajimavy posledni kolo. Bude co sledovat. Tak at se vsem tymum dari.0

Odpovědět
Martin22.06.2015

pekne zamotany ale muj nazor je. ze za predpokladu prohry varu,cakovic a vsetina a vyhra budejic je minitabulka takto vary 5b. vsetin, cako, budejky shodne 7b. budejky lepsi vzajemnej nez cako ale horsi nez vsetin. a cako lepsi nez vsetin ale horsi nez budejky. pak by melo rozhodovat skore. a toma a meli by mit vsetin a cako zaporny skore a vyhra budejic by je vynesla do plusoveho skore ( nebo 0) v tom pripade by to bylo modrice, sacung, budejky a cako(maj lepsi vzajemnej nez vsetin) budejky by meli lepsi skore nes vsetin a cako. ale je mozny ze se pletu tak me prosim kdyztak opravte. v matice sem nebyl moc dobrej.0

Odpovědět
Anonym22.06.2015

Buďejkám si přidal do čtyřtabulky 2 body.0

Odpovědět
Tabulky22.06.2015

Zde jsou možné minitabulky, snad je to správně:
Pokud Budějovice vyhrají a týmy, které jsou v tabulce prohrají (14 bodů):
Č. Bud. Vary Čako Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 2x2 1x3 5 6.
Vary 2x2 - 1x3 2x2 5 5.
Čako 2x2 3x1 - 2x2 7 3.
Vsetín 3x1 2x2 2x2 - 7 4.

Č. Bud. Vary Šacung Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 1x3 4 6.
Vary 2x2 - 3x1 2x2 7 4.
Šacung 3x1 1x3 - 4x0 8 3.
Vsetín 3x1 2x2 0x4 - 5 5.

Č. Bud. Vary Čako Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 2x2 4 5.
Vary 2x2 - 1x3 3 6.
Čako 2x2 3x1 - 5 4.

Č. Bud. Vary Šacung Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Vary 2x2 - 3x1 5 4.
Šacung 3x1 1x3 - 4 5.

Č. Bud. Vary Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Vary 2x2 - 2x2 4 5.
Vsetín 3x1 2x2 - 5 4.

Č. Bud. Čako Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Čako 2x2 - 2x2 4 5.
Vsetín 3x1 2x2 - 5 4.

Č. Bud. Šacung Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 1x3 1x3 2 6.
Šacung 3x1 - 4x0 7 4.
Vsetín 3x1 0x4 - 3 5.
Pokud Budějovice nevyhrají a týmy v tabulce prohrají (14 bodů):
Vary Čako Vsetín Body Pořadí
Vary - 1x3 2x2 3 5.
Čako 3x1 - 2x2 5 3.
Vsetín 2x2 2x2 - 4 4.

Vary Šacung Vsetín Body Pořadí
Vary - 3x1 2x2 5 3.
Šacung 1x3 - 4x0 5 4.
Vsetín 2x2 0x4 - 2 5.
Dále jsou ještě možné minitabulky, pokud váce týmů remizuje (15 bodů):
Vary Šacung Čako Vsetín Body Pořadí
Vary - 3x1 1x3 2x2 6 3.
Šacung 1x3 - 1x3 4x0 6 4.
Čako 3x1 3x1 - 2x2 8 2.
Vsetín 2x2 0x4 2x2 - 4 5.
Pokud Vary prohrají (vyhrají):

  • Šacung Čako Vsetín Body Pořadí

Šacung - 1x3 4x0 5 3. (4.)
Čako 3x1 - 2x2 5 2. (3.)
Vsetín 0x4 2x2 - 2 4. (5.)
Pokud Vsetín prohraje (vyhraje):
Vary Šacung Čako Body (Z) Pořadí
Vary - 3x1 1x3 4 3. (4.)
Šacung 1x3 - 1x3 2 4. (5.)
Čako 3x1 3x1 - 6 2. (3.)0

Odpovědět
Tabulky22.06.2015

Omlouvám se za špatné formátování, zde by to mělo být správně:
Pokud Budějovice vyhrají a týmy, které jsou v tabulce prohrají (14 bodů):
Č. Bud. Vary Čako Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 2x2 1x3 5 6.
Vary 2x2 - 1x3 2x2 5 5.
Čako 2x2 3x1 - 2x2 7 3.
Vsetín 3x1 2x2 2x2 - 7 4.
Č. Bud. Vary Šacung Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 1x3 4 6.
Vary 2x2 - 3x1 2x2 7 4.
Šacung 3x1 1x3 - 4x0 8 3.
Vsetín 3x1 2x2 0x4 - 5 5.
Č. Bud. Vary Čako Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 2x2 4 5.
Vary 2x2 - 1x3 3 6.
Čako 2x2 3x1 - 5 4.
Č. Bud. Vary Šacung Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Vary 2x2 - 3x1 5 4.
Šacung 3x1 1x3 - 4 5.
Č. Bud. Vary Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Vary 2x2 - 2x2 4 5.
Vsetín 3x1 2x2 - 5 4.
Č. Bud. Čako Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 2x2 1x3 3 6.
Čako 2x2 - 2x2 4 5.
Vsetín 3x1 2x2 - 5 4.
Č. Bud. Šacung Vsetín Body Pořadí
Č. Bud. - 1x3 1x3 2 6.
Šacung 3x1 - 4x0 7 4.
Vsetín 3x1 0x4 - 3 5.
Pokud Budějovice nevyhrají a týmy v tabulce prohrají (14 bodů):
Vary Čako Vsetín Body Pořadí
Vary - 1x3 2x2 3 5.
Čako 3x1 - 2x2 5 3.
Vsetín 2x2 2x2 - 4 4.
Vary Šacung Vsetín Body Pořadí
Vary - 3x1 2x2 5 3.
Šacung 1x3 - 4x0 5 4.
Vsetín 2x2 0x4 - 2 5.
Dále jsou ještě možné minitabulky, pokud více týmů remizuje (15 bodů):
Vary Šacung Čako Vsetín Body Pořadí
Vary - 3x1 1x3 2x2 6 3.
Šacung 1x3 - 1x3 4x0 6 4.
Čako 3x1 3x1 - 2x2 8 2.
Vsetín 2x2 0x4 2x2 - 4 5.
Pokud Vary prohrají (vyhrají):

  • Šacung   Čako   Vsetín   Body   Pořadí
    

Šacung - 1x3 4x0 5 3. (4.)
Čako 3x1 - 2x2 5 2. (3.)
Vsetín 0x4 2x2 - 2 4. (5.)
Pokud Vsetín prohraje (vyhraje):
Vary Šacung Čako Body (Z) Pořadí
Vary - 3x1 1x3 4 3. (4.)
Šacung 1x3 - 1x3 2 4. (5.)
Čako 3x1 3x1 - 6 2. (3.)0

Odpovědět
Anonym22.06.2015

Petr iwICA: To je sice mozne,ale na kdyby se nehraje,Petriku...Ja reaguji na prispevek,ktery uvadi,ze si Celako namazou kapsy...Uvedom si dale,ze hlavni opory Vsetina (Plachy,Perun) jsou take zranene a hraji se sebezaprenim...Neni zraneny je Pelikan...A Mullerovi asi Zgarba v sobotu zaplatil wellness pobyt,ze...0

Odpovědět
Uršula23.06.2015

Je to tady. Vary budou hrát o udržení.Pustili Babku vzali Hrona a skutek utek. je vidět ze Bába je komplexnější hráč. Karel sice singla umí(pokud mu to zdraví dovolí) ale toť vše.0

Odpovědět
To Uršula23.06.2015

Proto Karla nechtěly Modřice ani za tabulkovou cenu 50. Kromě singla je v extralize nepoužitelný.0

Odpovědět
Honza Ryneš23.06.2015

Zdravim všechny příznivce noh.sportu,jo jo vypadá to že postup Budějovického Dynama do finálových bojů, je už jen otázkou souhry náhod,nic méně i když budou kluci hrát pouze o udržení,jsem sám za sebe přesvědčený že extraligu v pohodě uhrajem a proto kluci Dynamácký držím palce,a v další sezoně,žádné zranění,obout výtězný boty a hlavně jeden k druhému respekt a toleranci,protože v kolektivním sportu se bez parťáka a spoluhráče neobejde ani ta sebevětší ikona,takže dohrát sezonu s úctou a se ctí a příští rok hrr na play off.0

Odpovědět
Dušan23.06.2015

A tým zůstane stejný? Někdo má hostování, tuším Macura z Janovic.0

Odpovědět
Michal24.06.2015

Dobry den chci se jen zeptat za jakych okolnosti by budejovice mohli postoupit do play off??? Nebo uz ani teoretickou sanci nemaji:-)?? Kazdopadne bude zajimave posledni kolo.0

Odpovědět
to michal24.06.2015

CB musí vyhrat a aby Vsetin, Cakovice i KV prohraly.0

Odpovědět
to michal24.06.2015

a jeste potrebuji aby ti uvedeni prohrali co nejvíce na skore a poradne si ho zhorsili.0

Odpovědět
d27.06.2015

Š-Č 0:10

Odpovědět
divák27.06.2015

Š-Č 1:10

Odpovědět
Anonym27.06.2015

Jak hrajou Modrice?0

Odpovědět
anonim27.06.2015

Vsetin celako 0:20

Odpovědět
divák27.06.2015

1:20

Odpovědět
Divak27.06.2015

Modrice - Vary 1:30

Odpovědět
Martin27.06.2015

Sacung 2 20

Odpovědět
divák27.06.2015

2:20

Odpovědět
Martin27.06.2015

Máte průběžně stavy?0

Odpovědět
divák27.06.2015

2:30

Odpovědět
divák27.06.2015

2:40

Odpovědět
Jarda27.06.2015

Tak cakovice uz jsou v play off :)))) gratulace0

Odpovědět
Jarda27.06.2015

Je to 2:50

Odpovědět
divák27.06.2015

2-5 olé jsme tam0

Odpovědět
Vysledky27.06.2015

Prubezne stavy? Prosim0

Odpovědět
Anonym27.06.2015

Tak jak kde?0

Odpovědět
divák27.06.2015

2-6 čako 2. Místo0

Odpovědět
venca hup27.06.2015

brod:budějky 5:40

Odpovědět
Anonym27.06.2015

Vsetín - Čeláko : 5:50

Odpovědět
Vysledky27.06.2015

Co Vary ???0

Odpovědět
venca hup27.06.2015

vary 5:50

Odpovědět
TM - čako27.06.2015

Moc gratuluji našim bojovníkum to byl nejkrásnější a nejkvalitnější zápas sezóny skvěle načasovaná forma. Jsem hrdej,že jsem součástí tohoto klubu. Ať žije král MRAK!!!!!!0

Odpovědět
referee27.06.2015

Vary se Vsetínem lepší vzájemnej...?
Takže půjdou na Čako...?0

Odpovědět
Anonym28.06.2015

Blahopřání do Čakovic, Modřice si remizou s Vary odstranilo ze čtyřky nejvážnějšího konkurenta o titul Šacung, teď už to to pro |Modřice komplet bude procházka "růžovkou". O sestup docela masakr.0

Odpovědět
referee28.06.2015

to GsUYI:

nemohlo by to být tak, že se Šacung odstranil z boje o titul dnešní prohrou s Čakovicemi sám...? A nejen dnešní prohrou ?0

Odpovědět
referee28.06.2015

to GsUYI:
včerejší prohrou...0

Odpovědět
Patrik1328.06.2015

Šacung se odstranil sám, mají horší vzájemné zápasy s Vary, proto by jim nepomohla ani prohra Varu v Modřicích.0

Odpovědět
Znalec28.06.2015

Jak Budějovice tak Šacung si to posrali sami. Třeba Šacung doplatil i na to, že skončil zápas nejdřív ze všech. Vsetín i Vary ještě hráli a když už znali výsledek, nebylo problém si to ošéfovat. Pobavila mě hlavně remíza poslední dobou zoufalých Varů v Modřicích. Tam snad pět let nikdo nebodoval. Vivat fairplay.0

Odpovědět
otazka28.06.2015

Vary prohrají v Čelako 6:3 a další kolo se zázrační zlepší a uhrají plichtu 5:5 na půdě Modřic?? Může někdo z Modřic dát ruku do ohně že celý zápas byl v duchu fairplay? A jak byly zápasy po sobě?0

Odpovědět
AA28.06.2015

Staci kouknout na tvcom a myslim ze otazka vyse uvedeneho clanku je bezpredmetna...0

Odpovědět
forest28.06.2015

škoda, že už ani nohejbal není čistý.....super odchozená dvojka od Kubíčka s Rosenberkem proti zraněnému Vaňousovi...na druhou stranu Vsetín si to zku.... sám....0

Odpovědět
karlik28.06.2015

Myslim ze čakovicky maji vyrovnany tym, dvojky dobry, trojky jak kdy a vyborny singl, myslim ze modricim zatopi, pres Vary prejdou0

Odpovědět
Divak28.06.2015

Rad bych cakovice videl ve finale :)0

Odpovědět
Modrice- Vary28.06.2015

Myslím ze Kubíček a Roza pustili dvojku na 5:5. Asi proto ze si mohli vybrat soupeře do semi.... Jinak zápas myslím krasnej a do poslední dvojky odehrán naplno....0

Odpovědět
A. Stehlík28.06.2015

Nemohu souhlasit s předchozím příspěvkem. Dlouho jsem kluky z Modřic neviděl hrát tak mizerně. Doslova si říkali o porážku. Kdyby chtěli pustit výsledek asi by se trenér vůbec neobtěžoval na hřiště. Doufám, že se zlepší tréninková morálka a výkony půjdou nahoru. Jinak semifinále nepřelezeme. Navíc pouštění je ošidné, když nevíme, kdo se v letním termínu posílí. Každopádně mně se utkání moc nelíbilo. Můj názor.0

Odpovědět
otázka28.06.2015

Sakra, že zrovna v posledním utkání základní části, když vlastně vůbec o nic nešlo, ty Modřice uplně náhodou hraly tak mizerně, když celou dosavadní sezónu byly famózní :D

Doufám že ten zápas má v hledáčku ČNS.0

Odpovědět
Tomáš28.06.2015

V bibli je příběh o víře, bůh dá příkaz, aby Abrahám obětoval vlastního syna, on poslechne... Koho poslechli hráči Modřic, nebo jednali z vlastní vůle? Jsou to reprezentanti, reprezentační trenér si dlouhodobě těmahle křivárnama dělá špatnou vizitku, vlastně zapadá do aktuálního dění v ČNS, křivárna za křivárnou.

Vzpomínám si, že jsem v bezvýznamném zápase dostal od kouče pokyn podávat (ve hře dvojic) na toho "slabšího". Odehrával se ve mě souboj...přikaz vs vlastní morálka...jako u Abraháma v bibli. Jednal jsem podle sebe, dopodával to přes lepšího hráče. Hráči z Modřic podle mě jednali (hráli špatně) na pokyn, a nedokázali se vzepřít, jednat svobodně (hrát jak je jejich zvykem - dobře). Jde tedy o to, nevnímat reprezentanty či jiné idoly (politiky v kravatách) jako vzory, protože tito lidé bývají mnohy málo svobodní, lehce ovlivnitelní, podplatielní, snadno se upíšou Mefistovi, je tam hodně falešnosti. Lidi važte si slušných lidí, to jsou skuteční vítězové, lídři...ne ti, co si na to jen hrají.0

Odpovědět
AA28.06.2015

Nohejbalovy hnus hanba Modricim...0

Odpovědět
pozorovatel28.06.2015

Nebudem si nic nalhávat tak jak se chová vrchnost tak se chovají podanní.Vary jsou z formi trápěj se a najednou urvou bod v Modřicích. Jenže paradox je takový, že i prohra jim stačila na play-of. Smekám před Č.Brodem, Čeláko že se k tomu postavili takto je mi smutno z modřic varů0

Odpovědět
A. Stehlík28.06.2015

Že zrovna někdo, kdo se nedokáže podepsat káže o morálce... jinak viděl jsem naše tři poslední utkání a ve všech jsme hráli špatně. Mohli jsme prohrát už ve Vsetíně a Čelákovice u nás nebyly horší o takový rozdíl. Klidně jsme mohli přijít v posledních třech utkáních o pět bodů. Ale konspiračním teoretikům je zbytečné o tom něco říkat. Jestli se na TVcom někdo podívá nezaujatě tak vidí že naše výkony nebyly ke konci soutěže vůbec suverénní. Toť ode mne vše k této tématice.0

Odpovědět
referee28.06.2015

Nevím, co se tady řeší...Varům stačilo nakonec i prohrát a Modřice si svou možnost vybrat si soupeře pro semifinále uhráli. Taktika je součástí každého sportu....0

Odpovědět
Pro pozorovatele apod tupany.28.06.2015

Plivejte si na vaše týmy.A nebo už vystupte z anonymity a prihlaste se.0

Odpovědět
:-)28.06.2015

Prej nevim co se tady řeší...? Řeší se tady jestli ten kříž v Modřicích byl domluven předem bez ohledu na další výsledky. Taktika je součástí každého sportu ano, ale podvod a podplácení by být určitě neměly. A to je oč tu běží, bylo to v Modřicích čisté nebo nikoliv?0

Odpovědět
pozorovatel28.06.2015

Jak dětinské a pošetilé P. Stehlíku Varský všichni znajíti udélají pro úspéšnou sezónu cokoli to víte vi i já a neni důležité kdo jsem. S Kým koli jsem se bavil tak mi řekl že modřice nevyhrají a byly to osobnosti nohecu sorry0

Odpovědět
pozorovatel28.06.2015

Jak dětinské a pošetilé P. Stehlíku Varský všichni znajíti udélají pro úspéšnou sezónu cokoli to víte vi i já a neni důležité kdo jsem. S Kým koli jsem se bavil tak mi řekl že modřice nevyhrají a byly to osobnosti nohecu sorry0

Odpovědět
referee28.06.2015

:-) hjqSG:

Ve chvíli, kdy se v Brně hrála desátá hra tak už bylo jasné, že Vary jsou v play off, nemuseli mazat. Otázkou tedy zůstávalo "kdo s kým". A Modřice mohli začít taktizovat....

Mohli, protože si to uhráli...

Jestli úmyslně zvolili lokačně nebo herně výhodnějšího soupeře je pouze strategie. Karlovým Varům do play off nepomohli, takže podle mě všechno cajk...

Také by to ale mohlo být tak, že Vary desátou hru skutečně zvládly...

Ostatní soupeři moc dobře vědí, kde jsou poztrácené body, které je připravili o lepší umístění.

Taky bych mohl spekulovat o tom, že Vsetín hrál na kříž schválně, protože chtěl skončit na 4. místě a nejezdit daleko.

Alespoň máš jistotu, že finále bude znovu česko-moravské....
Myslím, že je všechno v pohodě !!!0

Odpovědět
pro pozorovatele28.06.2015

At je to jakkoliv,vrat se do skoly,tva cestina je opravdu brilantni,nebo snad brylantny?...0

Odpovědět
to all29.06.2015

Na češtinu se vyserte. Proste to smrdí.0

Odpovědět
Jarda29.06.2015

Je to hnus a kamarádičkování...evidentně zahájení zápasů ve stejnou hodinu v dnešní době na fair-play nestačí...0

Odpovědět
Roman K.29.06.2015

Jak to vidíte dál? Já bych si osobně přál finále Modřice,Čakovice. Líbí se mi jak kluci bojujou a je vidět že je Mrak zvednul držim palce.0

Odpovědět
Přítomen29.06.2015

Pane Stehlíku, souhlasím ze hra domácích nebyla poslední kola tak dobra. Myslím ze trosku odešla motivace a hráli hlavně proto aby prodloužili úžasnou šňůru zápasu bez porážky..... To byla myslím jediná motivace proč odehráli zápasy kde už jim o nic neslo. Mohli klidně postavit mladý kluky a dohrát to tak.co jsem slyšel já, tak chtěli vyhrát protože by vyřadily jednoho soupeře o titul. A ať už je to jakkoli tak je to jen jejich věc....0

Odpovědět
Přítomen29.06.2015

Pane Stehlíku, souhlasím ze hra domácích nebyla poslední kola tak dobra. Myslím ze trosku odešla motivace a hráli hlavně proto aby prodloužili úžasnou šňůru zápasu bez porážky..... To byla myslím jediná motivace proč odehráli zápasy kde už jim o nic neslo. Mohli klidně postavit mladý kluky a dohrát to tak.co jsem slyšel já, tak chtěli vyhrát protože by vyřadily jednoho soupeře o titul. A ať už je to jakkoli tak je to jen jejich věc....0

Odpovědět
A. Stehlík29.06.2015

Pro Přítomen: Já se snažím, tyto prognózy, dedukce a konspirace vůbec nevnímat. To by člověk musel podezírat denně tolik událostí, že by se z toho zbláznil. Když se člověk podívá na nabitý celoroční program reprezentantů a extraligových hráčů, musí mu být jasné, že do nekonečna se nedá dokazovat že "jsem nejlepší" a občas na každého padne deka. Měli jsme letos i štěstí a naše série mohla být přerušena daleko dřív. Čekal jsem už v Českém Brodě a hlavně na Šacungu, který proti nám ale postavil torzo z torza. Letos se hodně míchalo se sestavou, někteří hráči měli dost neúčastí ať už z pracovních a nebo osobních důvodů. Trenér už musel šetřit i syna Tomáše aby mohl být k dispozici pro play-off. Pák kluků má značné zdravotní problémy. Přes prázdniny ale věřím, že se Modřice dají dohromady a zase to bude ta stará dobrá nohejbalová mašina pod vedením zdravého kapitána!0

Odpovědět
Odbornik29.06.2015

Ono ten Vsetin v play off bude silny,tam neni vlozenka a myslim ze se Modrice zapoti a osobne si myslim ze o nekoho posili :)0

Odpovědět
Pavel29.06.2015

Nebudeme si nalhávat, že Modřice na plno nehrály. Ale účel světí prostředky a mají na to právo. Vanke je z formy, Medek také. Koky je jen stínem toho skvělého hráče z dřívějška a Hron je zraněný. Pro Modřice je určitě vyřazení Šacungu dobře. Ale Vsetín bude nepříjemný v semifinále. A ruku na srdce, Modřice vyhrají s přehledem semifinále i superfinále. Jsou výkonnostně někde jinde a absentující vloženka jim naopak pomůže.0

Odpovědět
.29.06.2015

Také bych nevinil Modřice darovanou plichtou si na finále vybrala lehčího soupeře.Vsetín má kvalitní hráče kteří by mohli ve finále zlobit.V semi na dva zápasy modřice vyhrají.Na finále vydím Čakovice mají velkou šanci Vary jsou totiž z formy a starší hráčiza zenitem.0

Odpovědět
modřice29.06.2015

to odehrály tak jak každý tým ,o nic jim nešlo a už vůbec ne o soupeře do do dalších bojů , jsou úplně někde jinde než ostatní, PANE Stehlík ignorujte ty chudáky nemáte to zapotřebí .....0

Odpovědět
Petr29.06.2015

Že totálně odepsaný Vary najednou zabodujou v Brně netušil snad jenom cizinec. Řeči pana Stehlíka jsou zbytečné. Radši bych mlčel, když už. S plichtou se spekulovalo i na Šacungu, ale tam se asi hrálo na férovku. Moc škoda že kdyby tam nebylo brzo jasný, ale tahalo se třeba na 4:4, to by teprv začalo být zajímavý i jinde. Pak by se počítali Vsetín, Šacung, Vary. Takhle si to už pohlídali jak potčebovali, když je to na TV COM v přímým přenosu.0

Odpovědět
lada30.06.2015

Někteří jsou tady frustovaní zoufalci, podle příspěvků. Uvědomte si, že Modřice měli 1 místo jasné, tím pádem už nemuseli být taková motivace a mohli šetřit síly. Takže bych zde nemíchal takové teorie, že si vybírali soupeře pro play of. Je uplně normální, že takové výsledky koncem soutěže přicházejí a i v jiných sportech a není to o tom, že by to někdo schválně pouštěl ale spíše důsledek motivace. Kouknite na hokej , jak závěr základní části odehrál Třinec a nebo ve fotbale jak Plzen padla na Bohemce atd.. Tak se proberte a nestěžujte si , že někdo si vybírá soupeře na play of. Forma také ted nebyla Modřic nejlepší a prostě i zápasy, když se nedaří, přicházejí, je to sport. A je dobře , že to nefunguje tak, že vždy musí favorit plně bodovat.0

Odpovědět
Anonym30.06.2015

Souhlasím s ladou, absolutní koncentrace se nedá udržet celou sezonu. Modřicím už o nic nešlo, takže ten zápas neměl takovou šťávu.0

Odpovědět
Tomáš30.06.2015

No Vary na svých stránkách píšou, že ten poslední match byl plný nepochopitelných minel. 10:6 pro Vary pvní set, to je docela extrémní nářez ve hře dvojic. Ve druhém setu Modřice neproměnili útok za stavu 9:9... Samozřejmě dá se spekulovat o špatné formě Modřic, ale jestliže Vary přijedou bez 3 tahounů (a s bídnou formou v posledních utkáních) a Modřice drtí od začátku utkání, tak to asi nebude o formě. Můj názor je, že se jedná o podvod, ve kterém mají prsty nejen hráči Modřic, ale i Gulda, repre trenér a to je špatná zpráva pro celý český nohejbal. Nehledě na to, že ti mladíci v Modřicích mají špatný vzor. Počítám se zázračným létem v Modřicích a jejich jasné dominanci v playoff, a tento poslední zápas bude zapomenut. Ale fanoušci si budou pamatovat, stejně jako si pamatují další přehmaty v Modřicích, jako např. Guldovo zesměšnění Košic v poháru (to zakopnuté podání).0

Odpovědět
Petr30.06.2015

Tomasi a dival jsi se, ze mají malo hracu a musel nastoupit sestnactilety Hanus co nemá ani na první ligu? A ze musel hrat i veteran Gulda, který uz netrenuje? A ze Vanke byval vyborny reprezentacni smecar a i bez formy neco uhraje? A ze Modrice mely takovy naskok, ze poslední ctyri kola uz nemusely hrat naplno a mohly se setrit?0

Odpovědět
Marvan30.06.2015

Pučte si od pana Křetínskýho aktovku, abyste si měli kam dávat všecek ten důkazní materiál o tomto nehorázným podvodu a nechte to vyšetřit. Jenom kydáte s**čky a nemáte jedinej důkaz. Docela by mě zajímalo, jestli by se to tady probíralo, kdyby byl první nějakej jinej mančaft.0

Odpovědět
formi30.06.2015

Klobouk dolů před kulhajícím Vaňousem0

Odpovědět
Tomáš30.06.2015

Petře, zde je vyjádření Guldy: "Otázka pro ostatní týmy je, proč k nám přijede Vsetín s půlkou béčka a odevzdá nám body, Šacung doma s námi zápas vypustí, postaví tři hráče béčka a odevzdá nám body. A pak se po nás chce, abychom my hráli v kompletní sestavě a všechno vyhráli. A když se nám utkání nepovede tak jako proti Varům, hned je všechno domluvené, podplacené apod".

Gulda jasně hovoří o zvláštních praktikách, které panují v extralize. Jasně jmenuje týmy Šacungu, Vsetína, že Modřicím odevzdali body. A bere to jakou svou berličku, on přiznal, že Vsetín a Šacung vypustili zápas, protože to samé udělali Modřice proti Varům, proto to Gulda ve své obhajobě zmínil, zde prozradil o co jde, a sice - Modřice, Vsetín, Šacung záměrně odevzdávají (slova Guldy) body soupeřům, proč se tedy nohec vlastně hraje?0

Odpovědět
Pepa Kovář30.06.2015

Letošní, i přes vlastní marodku opravdu abnormální nadvláda Modřic, podpořená snad nejhorší herní kvalitou extraligy za posledních patnáct let, ukázala nové jevy. Některé týmy jednoduše vidí zápas s příliš silnými Modřicemi jako prohranou tutovku a prostě toho zápasu využijí k léčení, či regeneraci klíčových hráčů pro zápasy, v kterých vidí šanci zvítězit. Vždyť většina týmů je zcela závislá ne formě jednoho, maximálně dvou klíčových hráčů. Víc těch kluků prostě není. Vždyť ti chlapci po těch hřištích únavou sotva chodí. Zblbnutí futhnusem už zapoměli hrát nohejbal tím, co mají v hlavě. Chytrost, přesnost a jednoduchost není jejich uměním a jediným cílem je vše urvat silou jako bezhlavý rafan. Je to pro takové hráče velmi vysilující a v současné době už i pramálo účinné. Hráči se přizpůsobili a většinu už toho chytí a tak se místo několika technickým, přesně umístěným míčům snaží do toho řezat ještě víc a víc a víc, až se prostě vyšťaví. Takhle pár tréninků a zápasů po sobě a zranění je na světě. Když se rozhlédnete kolem sebe, bylo by dobré myslet na to, jak úpravou pravidel zdraví hráčů spíš šetřit, než ničit pro dobro futnetu. I největší hlupák v téhle zemi už pochopil, že tudy cesta nevede. Jak je možné, že jsme před dvaceti lety byly na hřišti denně, v sobotu neděli na osadách a do toho turnaje a zápasy? No prostě se hrálo hlavou. Když vidím dvojku leváka s pravákem, kteří si přijímají jako paka prsama, aby „nemohli“ hrát z první, trefil by mě šlak. To tady do těch kluků nacpal během posledních let jeden moula, co to sám, ač nohejbalista s bohatou kariérou nikdy nehrál a teď se toho nikde nemůžou zbavit. Hráči v extralize neumějí nohou vybrat už ani podání. A tak to musí ti bezhlavci nakonec zase všechno umlátit sami. To se prostě nedá vydržet. Dobrý nohejbalista je pomalu vymírající druh, tak ať se máme ještě chvíli na co koukat.0

Odpovědět
Pro kreteny30.06.2015

Dojedte do modric a já vám vše vysvětlím idioti0

Odpovědět
Jaroslav Jágr30.06.2015

Je to poněkud pošmourné, ale ten Pepa má čistou pravdu.0

Odpovědět
anonymous01.07.2015

Z nohec magazínu: DUŠAN PADYŠÁK (Vsetín, trenér): "nicméně hlavním pocitem, který v nás po tomto zápase zůstal, byly rozpaky.....a také z informací o průběhu posledního utkání v Modřicích, který byl velmi nestandardní..."

Co znamená nestandartní? Když už i trenér extraligového týmu mluví takto o posledním ligovém zápase v Modřicích je potřeba nad tím zvednout prst. Jistě Vsetín měl na utkání svého zástupce, který sledoval dění na hřišti. Tak to nebude jen plácnutí do větru. To by si těžko trenér dovolil.0

Odpovědět
lol:)01.07.2015

Hele, vam nevadi podvody klenika, pabiana, doubravy, kteří nedodrzuji jasne dana pravidla a ještě davaji milosti kamaradum. Ale v utkani extraligy kde petr mohl poslední ctyri zapasy postavit dorostence a hrace becka a modrice si mohli delat co chteji se rozcilujete. a je vam to houby platne. taktika na turnajích je bezna a v extralize si také můžete vybrat soupere když to taktika umozni. gulda je velky strateg a nejlepší trenér v zemi. dekujte ze ho mame a ceka nas snura vitezstvi na ms.0

Odpovědět
Pepa Kovář01.07.2015

Jo, Petr byl dobrý hráč a je asi i dobrý trenér, když Modřice tak šlapou. Co mu nezávidím je sestavování reprezentace po téhle herně ubohé sezoně s rozhodováním, komu dát před svými koníky po těch ubohých letošních výkonech protivníků přednost. No a to že budeme dlouho mistři? To je otázkou. V singlu tomu nevěřím, ve dvojkách nikdo neví a ve trojkách asi nejspíš ano. Co vím ale jistě, je fakt, že mistři nebudeme proto, že repre vede Gulda, ale proto, že skončila slavná éra Slováků a potrvá to tak dlouho, dokud zase někde někteří blázni nebudou chodit třeba dvakrát, i vícekrát týdně na trénink, což v nohejbalu stačí k úspěchu.0

Odpovědět
JO JO...01.07.2015

Naprosto souhlasím s Pepou, mistři budeme protože už není proti komu hrát...Peruni skončili a tím i Slováci...0

Odpovědět
Pepa Krumpáč01.07.2015

Já bych to vše poslal na DK zde nebylo pošpiněno dobré jméno ČNS tím, že si Modřice dovolily remizovat s oblíbencema z Varů a řekněme nasadit hráče kteří to prohráli.

Krásný den0

Odpovědět
to DN01.07.2015

Ano, Gulda to ma usnadnene tim, ze Slovakum zustal jen Brutus a ten se navíc zhorsuje a mladi na to zatím nemaji.0

Odpovědět
A. Stehlík01.07.2015

Co třeba tohle?
TJ Spartak MSEM Přerov : PKS okna Žďár nad Sázavou 2 : 6
Radotínský SK : SK Start Praha "A" 6 : 1

Kdybyste všude hledali konspirace tak byste se z toho zbláznili, i když možná se už některým stalo... ;-)0

Odpovědět
Pepa Kovář01.07.2015

Přesně tak, všechno je potají domluvené, sešlo se na večer, před posledním kolem na dně Macochy tajné bratrstvo a letošní vítěz extraligy už se tam prý také rovnou domluvil. Modřičtí prý nabízejí největší balík a jejich titul v extralize je prý už jasnou záležitostí. Tak že koukejte pozorně, jak to dopadne, a budete všichni čumět, jak nečekaně vyhrají Modřice, čímž bude celý podvod jen potvrzen a budou padat hlavy v kontrolních orgánech. Všichni se diví, ale jde o spousty a spousty peněz. Už při kvalifikaci do druhé ligy se dělají podvody na hranici odvolání VV ČNS, tak si vemte, co se v tom ČNS musí u korýtek točit za prachy.0

Odpovědět
Janda Panda fanda01.07.2015

Proc teda posledni zapas,kdy o nic neslo,nepostavil pan trener modricky aspon pet dorostencu a nedal jim sanci zahrat si proti muzske elite...?Proc radeji nastoupil sam...?Tot otazka...0

Odpovědět
Pepa Kovář01.07.2015

No to je vcelku jednoduchý. Šéftrenér nohejbalové repre s prezidentem futnetové galaxie a celým ansáblem potřebují prodat za dobré prachy do zahraničních týmů hráče, které jako agenti zastupují a tak potřebují být ti hráči vidět, i kdyby hráli třeba zranění. No a Gulda, aby nepřišel o svých šedesát litrů měsíčně co za tu repre má, kouká radši poslouchat a dělá, co se po něm chce. Jsou v tom opravdu veliké peníze. Podívejte třeba na Doubravu. To býval jeden z top hráčů, dokud si vydělával jen hraním. Pak k tomu přišlo kilo měsíčně za propagaci, a jak to s nohejbalem dopadlo. Nakonec ho nemůžou prodat ani do Rumunska, tak se pro něj shání za pade sekretář, aby měl čas se dostat do formy a byl prodejný třeba i do Anglie, nebo do Německa. To samý na jaře Spilka, ten měl jít přes známosti Stehlíka do Ameriky, a aby mu nemohli fanoušci nadávat za zradu, udělali uměle problém s fluktuací a měl hned volné ruce. K jeho smůle ale vzali do Ameriky místo něj ty Ukrajince, co tu hráli na MS, tak utřel. Není se co divit v dnešní době. Ve vyspělém futnetovém světě a jeho národních ligách je po našich top hráčích hlad, a když mají možnost vydělat tím co je baví nějakou pětku…… Myslíte, že kdyby Čako nezařídilo v Praze Mrákavovi novou práci za hódně veliký peníz, služební byt a auto na klub, že chodil z Modřic? Ten prý mohl jít dokonce do Korei, ale že prý čeká dvojčata, tak až za dva roky. Je třeba se o ten nohejbal trochu zajímat pánové a né jen hloupě kecat.0

Odpovědět
Pavel Kop01.07.2015

Hej Kovář, uz by ses na to mel vysrat, ses trapnej, nikoho ty tvy blby kraviny nezajimaji! S pozdravem pavel Kop0

Odpovědět
Pepa Kovář02.07.2015

No ty si prý měl jít odsud místo Spíly do Čelákovic, tak se trochu zlobíš, že to nevyšlo, ale na mě si zlost nevylívej. Příště už to vyjde, a také si vyděláš, neboj.0

Odpovědět
A. Stehlík02.07.2015

Teď je mi to jasné, Josef Kachna dostal v NOHECMAGAZÍNU padáka a tak si našel dobře placené místečko na zetkách a píše pod pseudonymem Pepa Kovář!!! :-D Ale je to stále on, dobře se to čte a má to jiskru! Pochvala!0

Odpovědět
Pro kovare02.07.2015

Zavři tu svou hubu.Nebo ti poslapu páteř.0

Odpovědět
Kryšpín Pekař02.07.2015

Omluvte prosím Pepovo chování je silně psychicky narušený a zapoměl si vzít své léky. Takže pepiku rozluč se, vem si prášky a utíkej za panem doktorem už na tebe čeká.0

Odpovědět
Pro kovare02.07.2015

Kovari ty uz radsi nic nekomentuj, je videt ze v ty hlave nic nemas.0

Odpovědět
Pepa Kovář02.07.2015

Jenom člověk trošičku rozkryje mlhou zastřené a mýtickými bajkami opředené dění v nohejbalu, nechá laika nahlédnout pod pokličku do věcí, které by se nikdy jinak nedozvěděl, a už se potrefené husy ozývají a rvou si vlasy vzteky. Dokonce fyzické násilí by chtěli někteří za pár slůvek pravdy používat. Že vám není chlapci hanba.0

Odpovědět
divák02.07.2015

Pepo Kováři mé bavíš akorát s ti mrakem nemáš pravdu, zatim bydlí na hotelu odmítnul tři byty holt v Modŕicích ho rozmazlili0

Odpovědět
divák02.07.2015

Pepo Kováři mé bavíš akorát s ti mrakem nemáš pravdu, zatim bydlí na hotelu odmítnul tři byty holt v Modŕicích ho rozmazlili0

Odpovědět
Pepa Kovář02.07.2015

Hlavní je, že zůstal stále tím skromným člověkem. K snídani prý stačí tři chlebíky s bůčkem a pivko. Je to zlatý chlapec, ale to ostatně není žádná novinka. Skromnosti a vstřícnosti se prý naučil od modřického kolegy zvaného bomber, při společných reprezentačních pobytech, kdy mu bomber půjčuje večer před spaním svého plyšového medvěda, aby si nemusel brát do postele za drahé peníze reprezentačního Viktora.0

Odpovědět
Váša02.07.2015

Pepo,si bůh.U mě boduješ.0

Odpovědět
to pepa02.07.2015

neber drogy a všem bude fajn seš stejnej mašťák jak Kulovanej0

Odpovědět
Kryšpín Pekař03.07.2015

Pepo ty sis zase nevzal léky. Okamžitě to vypni a mazej pro prášek. Znovu se omlouvám, od té doby, kdy ho jeho registrovaný partner opustil je to jen horší a horší. Pepiku řeknu mamce ať ti udělá ten vanilkovej puding co máš tak moc rád jo?0

Odpovědět
milam03.07.2015

ve všem s pepou nesouhlasím ALE rozhodně ty příspěvky mají šmrnc.nohejbalové glosování tohoto typu mě osobně nevadí, beru to s nadhledem.0

Odpovědět
to Pepa Kovar03.07.2015

Nenech se zastrasit nejakym primitivem z Modric,ktery Ti tady vyhrozuje fyzickym nasilim.S nejvetsi pravdepodobnosti to bude ten obtloustly mladenec s vyholenou skebli,ktery se diva neprijemne vsemy smery a plive ohen.Pri jeho zrejme inteligenci mne velmi prekvapuje,ze sem dokonce napsal,neb jsem nepredpokladal,ze je takto chytry a psat umi.Asi to bude tim,ze ma sekretarku a diktuje ji...

Jinak, tve glosy jsou vtipne a kdo ma mozek,tak v nich i najde co je skryto.Vsem nohejbalistum s mozkem zdar.0

Odpovědět
Pepa Kovář03.07.2015

Jelikož jsem mimořádně bystrý a chytrý, neuniklo mi zde, že některým účastníkům zdejšího diskusního portálu mohou být mé příspěvky malilinko proti srsti. Ubezpečuji všechny, že nic není míněno se zlým úmyslem někoho poškodit. Každý si zde musel ihned všimnout, že se zde snažím vždy prosadit pouze pravdu a nic než pravdu z dobře ověřených zdrojů. To, že je pravda někdy nepříjemná, je stará známá věc. Já se snažím pouze odtajnit, či vysvětlit některé, obyčejným nohejbalovým plebejcům nedostupné informace, stoprocentně ověřené od dobře placeného informátora, který se v nohejbalovém hnutí pohybuje snad již od nepaměti, ve všech možných a myslitelných funkcích. Nejde o nějaký hloupý bulvár, jako že ten a ten se opil a snědl správci hřiště kočku a podobně. Jde o to, že věřím, že pravda a láska zvítězí nad lží a nenávistí i v nohejbalu stejně, jako to dokázala v celém, nenohejbalovém zbytku naší společnosti. A pro to to dělám. Když to šlo všude jinde, musí to jít i v nohejbalu. Mým snem a cílem je v budoucnu vybojovat a zasloužit si speciální sdruženou funkci v nohejbalovém hnutí. Proto jsem tak pracovitý a aktivní. Chci všem ukázat, že se v nohejbalu vyznám. Pro začátek bych chtěl být jen nohejbalovým sekretářem, účetním, pokladním, hospodářem, vedoucím reprezentace, sekretářem stk, kustodem a řidičem ČNS. O ostatní neplacené funkce zatím nemám zájem, protože toho budu mít tolik, že už bych to nestíhal a od toho je tam konec konců prezident. Prezidenta dělat nechci, chci jen a jen přesvědčovat všechny o pravdě, protože vím, že se to může podařit, jelikož kamarádi z vedení by mě vždy podrželi, to mě nejvíc láká, ten klid a svoboda, žádný stres ze zodpovědnosti. Tolik na vysvětlenou pro ty, co se jim nelíbí mé názory a drobné připomínky k dění v nohejbalovém světě. Pokud se tedy někdo trochu urazil, tak vězte, že k vaší slávě, známosti a nakonec i penězům vám pomohla média, které pomlouváte a v nich dobří a pracovití lidé, jako jsem já. Jen si to někdo zkuste, dělat všechno, co dělám já, budete koukat. Takových je nás v nohejbalu jenom málo, ale pár jich znám, co toho dělají možná ještě víc!!!0

Odpovědět
A. Stehlík03.07.2015

Pepo, není snadné dělat obdobu Blesku. To musíš chrlit příspěvky aby čtenáři nezanevřeli. Nicméně zatím nesdílím tvůj názor o sobě, že jsi pracovitý a aktivní. Pár příspěvků, přestože jsou svižné a komunikativní, ještě nic neznamená. Vsadím se, že déle jak dva měsíce to nevydržíš a zapadneš jako jiní "jiní". Přesto ti přeji ať se ti daří a nemám ve svém tvrzení pravdu.

P.S. mohl by sis založit samostatné vlákno GLOSY PEPY KOVÁŘE a třeba i překovat, pardon, překonat všechny rekordy v návštěvnosti. ;-)0

Odpovědět
Pepa Kovář03.07.2015

Velice děkuji za názor. Asi dělám něco špatně, což je možná omluvitelné mou nezkušeností s prací v médiích a s Vámi, jako letitým redaktorem NM se nemohu a ani nechci srovnávat. Díky tomu jste z mého příspěvku bohužel nepochopil, že mě jde jen o pomoc nohejbalu a pravdu, nic než pravdu, kterou by se měl mít právo dozvědět i ten nejobyčejnější a nejchudší nohejbalista v poslední dědině u nás. Pro to zde píši, protože mi přijde, že například NM takové otázky vůbec neřeší a myslím, že je potřeba pravdou, která se dnes moc nenosí tuto mezeru vyplnit i když mě to možná bude stát krk. Pro pravdu se jak známo mnoho lidí zlobí, ale když jí pomůžeme, určitě zvítězí. Jo a chrlit ty příspěvky taktéž nemůžu, jelikož je tu děsný hic a musím na bazén.0

Odpovědět
A. Stehlík03.07.2015

:-)0

Odpovědět
Pavel03.07.2015

Ten tlustý, asi 200 kilový mládenec, to bude asi ten co obsluhuje tv.com. Věčně opilý. Někdo tady už psal, že vykrádal šatny a byl i chycen. A také chtěl někomu pošlapat záda. Nejsou lidi, tak v Modřicích berou každého šmejda.0

Odpovědět