Nohejbalista roku 2010

Miloslav Šnídl07.12.2010

Kde a kdy bude letos výhlášení nohejbalisty roku?
Ples letos prý nebude.
Kdo to ví a koho letos tipujete?0

Reakce

128 příspěvků · poslední 12.02.
Anonym07.12.2010

Tip mám jasný první Jirka Doubrava druhý Radek Pelikán třetí možná Vanous0

Odpovědět
Anonym07.12.2010

proc Fanda?? ve finale selhal jak v Brne, ac komentar boty byl jiny, ze nemel nahrano :)) coz je blbost, tak ani doma na Sacungu neudelal ani bod!! nechci prosazovat Zabu, ale MR ve trojicich ktere odtahl, k titulu prispel hodne, ikdyz za pomoci Stejskala a Holuba!! ale bohuzel tato anketa je urcena pro "technicke" hrace a ne pro hrace za ktere hovori vysledky!! nevim ktery hrac by to mel byt? Nenapada me jine jmeno, at se na me nikdo nezlobi! Mrakava? Pelikan? Buben? jasne, technicti hraci, hezky se na to kouka, ale.... no je to stejne na uplne jinych lidech nez na lidech tady :)0

Odpovědět
Jirka07.12.2010

Já bych byl pro mladého Lukáše Rosemberka obrovskej skok co udělal a jeho výkony at uz v dorostenecké nebo mužské soutěži byly obdivuhodné!0

Odpovědět
Dusan07.12.2010

To Jirka: To by měl spis dostat skokana roku ne? :) Jinak Jirka Doubrava by to měl mít letos jasné :)0

Odpovědět
Anonym07.12.2010

doubrava,pelikán,mrákava - rosenberk,,medek k. macurek plachá,vrtisková,cibulková0

Odpovědět
Anonym07.12.2010

vyhraje Holub, to je jasné0

Odpovědět
Anonym08.12.2010

Také myslim,že Holub, trojky táhl na republice co jsem viděl on a dostal i nej hráče turnaje a v extralize v celém playoff myslím neprohrál ani jeden zápas0

Odpovědět
Anonym08.12.2010

Já bych nezapomínal také na F. Kalase který měl vynikající sezonu0

Odpovědět
Anonym08.12.2010

Jasně, vyhraje Fanda alis č...k.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Holub? Odtahl republiku? Byl si tam? Nebo si prisel jen na finale kde se mu povedli 3 udery!! Jo hezky se na nej kouka kdyz to tam odvaze, ale kdyz neda ten svuj uder tak je z nej hned prumernej druholigovej smecar!!0

Odpovědět
Vašek09.12.2010

Ale Holub má skvělý pole, a umí dobře pracovat s blokem, a vzhledem k jeho zdravotním problémům se nedivím, že údery přes hlavu nehraje tak často. Ve třetím finále vyhrál se žábou dvojky, páč čapl v poli hodně balónů a taky přidal hodně bodů. Podle mě si to zaslouží0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

pokud berete celou sezonu, nejsou někdě objektivní výsledky jednotlivců? jak to tam vychází? nejde přece brát jenom závěr, ale týká se to celého roku, ne?0

Odpovědět
Miloslav Šnídl09.12.2010

Kdyby ukládali vedoucí týmů na vysledky.com, tak dneska jenom klikneš na statistiky a věděl by si hned, kdo byl nejlepší v dlouhodobé soutěži.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

to je pravda, škoda0

Odpovědět
Maršálek09.12.2010

Na stránkách ČNS v sekci Ligové soutěže jsou přece k dispozici individuální statistiky z WAEL a BDL. Zpracovává je sekretář ČNS.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

V individualnich statistikach jsou na vrchu i Buben a Pelikan. Doubrava je az za nima. Loni meli ti dva statistiky jeste o hodne moc lepsi a stejne nevyhrali. + meli titul, zahrali dobre na mez. akcich a Radek vyhral skoro vsechny turnaje, kde hral. Stejne to nestacilo a za Kubou skoncil bodove o paaaarnik. Sacung letos poprve neco vyhral a uz se na hrace roku navrhuji jen tri hraci Sacungu a o nikom jinym se nemluvi.:) Bubniak je v teto zemi porad číslo jedna v singlu a spolecne s Radkem jsou nejlepsi dvojka u nas uz nekolik let. Pelikan byl ted v Nymburce jasne nejlepsi z Cechu.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Už dávno jsem to tu psal. I v takovéto anketě by měli být jasná pravidla. Např takto nastavená

Maximální hranice bodů např 100
Statistiky v WAEL bodováni např prvních 5 hráčů jenotlivých disciplín
trojce 10,7,5,3,1 bod
dvojce 10,7,5,3,1 bod
singl 10,7,5,3,1 bod
MČR samozřejmě by se mohli hodnotit pouze první 4
Trojce 10,7,5,3 body
Dvojce 10,7,5,3 body
Singl 10,7,5,3 body
MS/ME medailové umístění
Trojce 10,7,5, body
Dvojce 10,7,5, body
Sing 10,7,5, body

Dále by se mohlo připojit hlasování odborníků které dnes zřejmě rozhoduje tzn. suběktivní názor. Ohodnotit by se mohlo znovu prvních 5 hráčů.

tedy 10,7,5,3,1 bod nebo chceteli dvojnásobek či vícenasobek

Samozřejmě by muselo být dáno že hráči kteří se mohou zapojit do statistických výskledků musí odehrát např víc než 60% jednotlivých disciplín. Mohl by se přidat i týmový bonus za medailová umístění v extralize a výsledky by byli na světě:)

Nemuselo by se čekat na suběktivní názory pár odborníků. Kteří předpokládám že stejně nebyli u všech podstatných událostí toho roku.0

Odpovědět
Karel Jonák st.09.12.2010

Tak Jirka Doubrava s Petrem Stejskalem vyhráli náš prestižní turnaj dvojic Energie Cup-17.ročník a vyřadili va čtvrtfinále dvojku Radek Pelikán, Honza Vanke. V Nymburku hodnotím nejvýš Jakuba Mrákavu a Honzu Vanke.

Takže pokud si chce někdo s tím dát práci, tak by měl hodnotit nejprve statistiku WAEL10, potom pořadí na medajlových místech, ihned zatím výsledky jednorázových MČR trojic, dvojic a singlů, výsledky na mezinárodních aklcích a nakonec výsledky velkých turnajů (ne žádných pouťáků). V příští sezóně přibyde účast a výsledky v Poháru ČNS 2011.

A nakonec je nutno také posuzovat celoroční chování toho kterého hráče na nohejbalových akcích (to je také důležité, protože to zvyšuje image hráče a celého nohejbalu) !!!

A teď můžete počítat a můžete zjistit, kdo byl nejlepší. Jak může někdo říkat, že je u nás Bubniak pořád nejlepší v singlu, když nikde kromě ligy nehraje (?). To je tedy nejlepší na papíře. To mohu říkat, že je také pořád nejlepší Pepík Tirpák, který hraje za Děčín a v lize vyhrává !0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

přesně tak pane Jonák.

Jen k tomu chování to by právě měl zohlednovat ten suběktivn názor podílu několika odborníků. Otázka je do jaké miry.

Uspěchy na jednorázových MČR bych dal na roven statistik z WAEL.

U těch turnajů je to těžké. A znovu bych chtěl poukázat na to že nám chybí nějaký systém bodování alespon prestižních turnajů. Něco jako obdoba 7mi tenisových velikánů. Pak by to jistě bylo podchytnutelné.

Bubniak by podle mě neměl být ani v první 5tce už proto že nedosáhl žadných uspěchů na jednorázových MČR. V tom mají jehé konkurenti obrovský náskok.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

S tím Bubniakem v singlu. Jak nikde nehraje? A kde se hraje u nás singl prosím vás? Jedině statistiky extraligy a pak M CR. Na republice Buben ani dalších pár našich nejlepších singlistů nestartoval, protože na nějakej titul kašle a už jich pár má. I světové tituly. Když se zeptáte extraligových hráčů, kdo je nejlepší v singlu, koho myslíte, že vám odpoví?:) Mistra ČR Víta by deseti setech nechal vyhrát tak dva. I s horečkou dokázal proti žábovi uhrát 9:10 ve třetím ve finále. A v této zemi není top hríč, který by s ním měl lepší vzájemnou bilanci. A k těm dvojicícm pane Jonák, viděl jste statistiku dvojic na extralize poslední tři roky a % dvojice Bubniak-Pelikán?0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

tak snad se bere jako hlavní extraliga, ketrá je po celý rok, tam se snad nejlip ukaze, kdo je najlepsi. to, ze buben nejezdil na letni turnaje kdyz mel zraneni, rikal to gulda v nymburku, ze cely leto nemohl hrat, ani na korsice nebyl. a snad v extralize se ukaze vic, nez na jednorazovych turnajich. to, ze by nemel byt mezi nejlepsimi peti nohejbalisty si snad delate srandu, nebo tomu vubec nerozumite. hodnoti se snad nohejbalovy umeni, nebo ne? jestli ne, proc se to jmenuje "nejlepsi"nohejbalista?0

Odpovědět
Maršálek09.12.2010

Od roku 2005 se anketa v kategorii mužů vyhlašuje odlišným způsobem, s cílem právě objektivněji zhodnotit přínos hráče. Dost často se právě stávalo, že hráč, který není tolik ofenzivně založen a hraje spíše účelně, než efektně, byl dost u hlasujících bit. Jako typický příklad posledních let uvedu třeba Michala Kokšteina, Petra Guldu nebo Josefa Řeháka. Proto je dnes hodnocení složeno jak z hlasování odborníků a hráčů (jejich počet se výrazně proti minulosti zvýšil - dnes cca 35), tak z dosažených výsledků (výpočet, zahrnující individuální bilanci z EL, umístění na MČR, SP, když se konala, tak tam byly pochopitelně i další oficiální soutěže typu MS, ME, EP, PČNS). I to snad přispělo k větší objektivnosti a tím prestiže ankety.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Nejlepší nohejbalista se to jmenuje to máte pravdu ale toho daného roku. A přesně z takové slepoty kterou trpíte se pak rodí takové výsledky jaké jsou. Ten hráč nehrál nic jiného než extraligu. A to by mě ještě zajímalo jakou měl statistiku v play off. To že nejel na MČR v singlu jak říkáte jeho parádní disciplíny je jen jeho problém.

To je jako by se Štybár vyprdnul na domácí šampionát v cyklokrosu. Jestliže nemá výsledky nemůže vyhrát "prestižní anketu"

Právě pro předsutky jaké jste zde pojmenovali ale ta anketa prestižní není a jen tak nebude...0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

to samozřejmě nebylo na Mršálka. Pokud se anketa tímto směrem vyvíjí tak jedině dobře..0

Odpovědět
Karel Jonák st.09.12.2010

Pro Anonyma dzDcq:

Tak Petr Bubniak je velký hráč a získal plno mezinárodních úspěchů - ale získal v minulé době. Letos hodnotíme rok 2010 a všechna čest, že hraje za Modřice ve WAEL singl a snad ho i vyhrává, ale proč tedy pohrdá národním šampionátem v singlu ? A mezinárodně ho také nechce hrát ! To jsou pro něho záporné body, tam takovýmto způsobem nebude do soutěže o nejlepšího nohejbalistu nebude bodovat. A opravdu zásluhy o rozvoj nohejbalu v celé kariéře hráče je jedna věc, ale tady přece hodnotíme hráče za uplynulou sezónu 2010. Jágr také má zásluhy o lední hokej v ČR a nevyhrává každým rokem anketu o nejlepšího hokejistu v ČR.

Pro Anonyma zNgjw:

Tak pro hráče je vždy nejnepříjemnější situací, když je zraněn a ještě více, když je zraněn dlouhodobě. Je to osobní smůla, řekl bych, že je to někdy až tragédie. Já jsem zažil dobu, kdy jedním z nejlepších fotbalistů u nás v 60.letech byl Rudla Kučera z Dukly Praha. To byl skvělý hráč a technik a měl takovou smůlu, že se pro zranění nemohl v jeho nejlepší formě zúčastnit ani MS v Chile v roce 1962 (ČSR=2.místo) a potom ho dokonce odrovnal polský reprezentant Oslizlo z Gorniku Zabře, že byl nucen skončit asi ve 24 letech s fotbalovou kariérou.

Takže argument zranění je smutný, ale nemůžeme s ním kalkulovat při hodnocení výkonů hráčů v daném období - to je snad logické !

Pro Martina Maršálka:

Samozřejmě, že všechno není úplně objektivní. Objektivní pravda neexistuje nikde v životě. Je to fakt, že se ta nejobjektivnější - subjektivní pravda hledá a neustále se k ní snažíme přiblížít. Protože si myslím, že smečaři jako střelci jsou více vidět než nahrávači jako konstruktivní hráči v poli v jiných sportech, tak v současné době má nejobjektivnější hodnocení Lední hokej. Hodnotí se tam body za vstřelené branky stejně jako přihrávky nebo asistence k brankám. Kdyby nebylo nahravačů, tak se mohou jít suproví smečaři klouzat ! A když vidím variantu na 1 dopad, tak nejlepšími hráči v mužstvech velmocí (jak to nazval Dalibor Nováček) jsou zadáci - polaři a nahravači. Tento systém udělal ze smečařů úplné šafáře, kteří jenom čekají u sítě na výbornou nahrávku, aby ji mohli proměnit v bod.

Takže teď jsem se dostal k Anonymovi Aybhd:
A tento pán uhodil opravdu hřebíček na hlavičku !0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Pane Jonák, to by teda buben na jednom šampionátu měl hrát singla, dvojky, křížové dvojky a být náhradníkem do trojek?

A vy napíšete, že pohrdáV extralize co vím, tak hrá singla, dvojky i trojky. Kolik takových hráčů v extralize je? A vy píšete, že úspěchy získal v "minulé době" a že pohrdá národním šampionátem.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Turnaje jsou jednorazove akce, MS je jednorazova akce a rozhoduje momentalni forma. Ale dlouhodobá extraliga, kde hraje nase spicka mezi sebou celou sezonu je neprukaznejsi a nejspravedlivejsi. Bubniak letos urcite nebyl nejlepsi hrac, ale aby tady nejaky trouba tvrdil, ze nepatri do top 5?:)

Prectete si prosim statistiky extraligy a % uspesnost jmenovanych hracu. A za tim, ze je Buben ceska jednicka v singku si stojim a jeste prukaznejsi je jasna dominance reprezentacni dvojice Buben-Pelikan. I kdyz nestartovali v Lounech, na MCŘ ve dvojicich, v singlu, nehrali spolu na SP. Ale jsou nejlepsi. A k ankete. samozrejme vyhraje nekdo ze Sacungu a pravem.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Pravda je, že Jirka Doubrava by si to letos zasloužil nejvíc.0

Odpovědět
Karel Jonák st.09.12.2010

Neříkám, že by měl Petr hrát všechny disciplíny na MS a ME. To je věcí nominace trenéra národního teamu. Ale jednorázovky v trojkách, dvojkách a singlu se hrají v různých termínech, a to jde skloubit. Když se však nezúčastňuje již pravidelně MČR v singlu, tak nemůže mít přece logicky kladné body do hodnocení v soutěži "Nejlepší nohejbalista roku" za disciplínu "Singl". Dostane jenom za další úspěchy např. v MČR trojic či dvojic.

A v Lounech pořádáme za rok již 18.ročník turnaje dvojic ENERGIE CUP 11 a mám takové tušení, že se Petr ještě žádného ročníku nezúčastnil (ani v dobách, kdy se hrál v seriálu Poháru ČNS mužů a startovali tu reprezentanti ČR). Je to jeho rozhodnutí a pořadatel to respektuje. Důležité je, že se ho pravidelně zúčastňují nejlepší nohejbalisté z ČR a v poslední době je u nás nabito.

Anketa je jednak výsledkem bodového ohodnocení a také výsledkem kolektivního rozhodování expertů.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Pro troubu: shrnutí
Statistika WAEL
singl--- 1 Mrakava 2 Bubniak 3 Babka
dvojky---1 Bubniak 2 BAbka 3 Pelikan
trojky--- 1Doubrava 2 Holub 3 Stejskal
MČR
singl--- 1 Vít 2 Bíbr 3 Doubrava
dvojky--- 1 BAbka Bláha, 2 Cibulka Putík, 3 Muler Kop,
Trojky--- 1 Doubrava Holub Stejskal, 2 Mrak Pacman Petrina, 3 Pelikán Kop Gulda
K tomu přidávám statistiku WAEL celkem
1 Holub 2 Stejskal, 3 Vanke
Když si to sečtu a podtrhnu vychází mi
1-Doubrava
2-Holub

3-Stejskal/Babka ale zde by se mohl prosadit víš i Pelikán dík velmi vyrovnaným statistikám a prestižním turnajům

6 Bubniak/ Mrákava

K tomu bych ještě vyzdvihl Vankeho který celou sezonu hrál obrovsky vyrovnaně a dík tomu má také vzácně vysoké a vyrovnané statistiky. Navíc udělal i něco pro nohejbal...

Naopak Bubniak v jednom z nejlepších týmů podprůměrná statistika torjek..
To jsou moje čísla možná že ty čerpáš z jiných čísel Troubo...0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Když na to tak ještě jednou kokám tak možna ještě podle výsledků prohoz prvních dvou míst:) ale Doubrabva byl vidět víc takže dík odborníkům by měl zůstat v čele0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

No tak ty umis teda vyhodnotit statistiky! vael napřed kazdou discipl. zvlast, pak jeste pripocitat vysledky vael celkem!! a to nemluvim o tom, že neumis ani poradne seradit vysledky vael celkem. to jsou fakt jenom tvoje cisla :-)0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

no jo no. Asi jsem na tom matematicky o fous lepší jak ty.
Já nevím jak jsi to chtěl jinak řadit? Jako pod sebe?:)0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

v každým případě si ještě seřaď umístění ve Wael celkem a jinak končím, vidím, že už to máš stejně spočítaný -:)0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

žába není univerzal a na repre akci muze hrat jen trojky. A v konkurenci Vankeho nema dlouhodobe sanci. To fakt chcete, aby takovej nekomplexni hrac byl vyhlasenej nohejbalistou roku, proto ze Sacung vyhral poprve v historii extraligu? protoze zavba na singlu mel bronz v polovicni konkurenci? A protoze vyhral jednorazovou akci trojek? :)Vitezove minulych rocniku byli vsichni o tridu nekde jinde a maji za seboou vysledky na mezinarodni scene. Jsou tahouny svych tymu, heciri a srdcari.0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

žába není univerzal a na repre akci muze hrat jen trojky. A v konkurenci Vankeho nema dlouhodobe sanci. To fakt chcete, aby takovej nekomplexni hrac byl vyhlasenej nohejbalistou roku, proto ze Sacung vyhral poprve v historii extraligu? protoze zavba na singlu mel bronz v polovicni konkurenci? A protoze vyhral jednorazovou akci trojek? :)Vitezove minulych rocniku byli vsichni o tridu nekde jinde a maji za seboou vysledky na mezinarodni scene. Jsou tahouny svych tymu, heciri a srdcari.0

Odpovědět
Miloslav Šnídl09.12.2010

Mě by zajímalo, kdo jsou ti nohejbaloví odborníci, kteří to sestavují.

Letos jsem objel opravdu docela dost akcí a extraligových zápasů a až na pár vyjímek, kde opravdu chodí diváci, jsem nikoho mimo místních moc neviděl.

Skládají se ti lidé tedy převážně z rozhodčích? z delegátů?
jak je to Martine?0

Odpovědět
Miloslav Šnídl09.12.2010

Ještě jsem se ptal, jestli někdo ví, kde se bude tato anketa vyhlašovat a předávat, když ples letos prý nebude. ví to někdo?0

Odpovědět
Anonym09.12.2010

Tak nohejbalistu roku, může vyhrát třeba Petr Voldřich, už jen za ty kilometry, co najezdil kvůli nohejbalu a také to je hecíř a srdcař. A podle úspěchů, loni třeba Beránek ze Sláného porazil Pelikáná, tak ten to může také vyhrát0

Odpovědět
Maršálek09.12.2010

Mílo, oslovení odborníci: trenér, asistenti trenéra a hráči mužské reprezentace, trenéři WAEL, hráči WAEL (min. po dvou z každého družstva - je na vedoucím družstva, koho vybere), členové VV ČNS.0

Odpovědět
Anonym10.12.2010

Srovnavas Zabu a Vankeho jak moc jsou univerzalni? Tak to fakt netusim kam na to chodis, jak v repre je Zaba ve dvojkach a Vanous nikoli, tak kde byl Vanke kdyz byla republika v singlech? Nechapu ze sem takovehle sracky muzes napsat!! A kdyby se melo rozhodovat jen mezi Vankam a Zabou tak vysledky asi nelzou ne? Proc Vankeho kazdy tlaci? Jak v repre Bota tak tady?0

Odpovědět
Anonym29.12.2010

Pro Anonym rvEuq: :D:D co to placas, s dovolenim za hovna? :D na to za normalnich okolnostich nema cenu reagovat, ale mel sem hrozny nutkani se ti vysmat :D odborniku :D0

Odpovědět
Anonym29.12.2010

no hlavně tu plácáme bláboli jak se zdá všichni:))

Tady kecáme kdo je nej a přitom konrc roku a vyhlášen nikde. TAkželeda že by jsme tady tu anketu rozlouskli sami:)0

Odpovědět
A.Stehlík29.12.2010

Rozhodne konec konců stejně někdo jiný, co kdybychom vyhlásili neoficiálně "Nohejbalistu roku ZZZZ" pište sem tipy a třeba do 10. ledna jsme schopni kdokoliv sečíst hlasy. Navrhoval bych hodnocení 10 až 1 bod a každý níž o jeden bod méně... Tak pište pořadí prvních deseti...0

Odpovědět
Anonym29.12.2010

bubniak
doubrava
pelikan
mrakava
kalas
vanke
tirpak j.
vit o.
muller
holub0

Odpovědět
Anonym29.12.2010

doubrava/pelikan
bubniak
mrakava
kalas
vanke
stejskal
holub
muller
..
..0

Odpovědět
Anonym30.12.2010

DOubrava
Pelikán
Stejskal
Holub
Babka
Mrákava
Vanke
Bubniak
Kalas
Vít.P0

Odpovědět
Hools30.12.2010

1.Doubrava
Chytra
Holub
Stejskal
Kalas
Mrákava
Vanke
Tirpák Jos.
Pelikán
Babka0

Odpovědět
lada30.12.2010

Doubrava
Pelikán
Bubniak
Mrákava
Kalas
Vanke
Holub
Stejskal
Muller
Chytra0

Odpovědět
KRAKEN30.12.2010

1.Doubrava
2.Chytra
3.Pelikán
4.Kalas
5.Vanke
6.Mrákava
7.Gulda
8.Stejskal
9.Vít Petr.
10.Ježdík0

Odpovědět
poa30.12.2010
  1. Doubrava

  2. Šlézar

  3. Gebel0

Odpovědět
Vašek30.12.2010

1.Doubrava
2.Pelikán
3.Holub
4.Vanke
5.Kalas0

Odpovědět
Anonym30.12.2010
  1. Doubrava

2.-3. Pelikán, Vanke
4.Mrákava
5.Kalas
6.Stejskal
7.-8. Bubniak, Babka
9.Pospíšil
10.Holub0

Odpovědět
Miloslav Šnídl30.12.2010

Sčítat se budou samozřejmě neanonymní tipy.0

Odpovědět
Anonym30.12.2010

Pane Šnídle - předsedo nohejbalové Prahy, bývalá nohejbalová hvězdo a králi všech nohejbalistů, děkujeme za upozornění.:) Vy společně s p. Matiou tady pořád jen melete něco o anonymech a zbytečně se vysilujete. Když se někdo na anonymních fóru podepsat nechce, žádný ..... ho nedonutí.

K anketě. Zajímalo by mě jak by třeba dopadla anketa nohejbalové veřejnosti loni, kdy Radek Pelikán vyhrál co se dalo a nakonec skončil o tři parníky bodů za Mrakem.

Je vidět, že každý má svůj oblíbený klub a svoje koně, které v anketě tlačí nahoru. Aby to bylo spravedlivé, muselo by se hodnotit nezávisle a řada faktorů.

  1. procentuální úspěšnost a statistika hráče v extralize

  2. úspěchy na M ČR

  3. úspěch na mezinárodní akcích a v reprezentaci

  4. výsledky na velkých turnajích

  5. univerzálnost hráče

  6. důležité je i jaká je hráč osobnost a zda je jedničkou, tahounem týmu. Jako třeba Mrak v Čako, J.Tirpák v Děčíně, Bubniak v Modřicích. Bez Tirpáka by nehrál Děčín extraligu. Bez Bubniaka a jeho hecířství by byly Modřice daleko neškodnější. V Šacungu třeba žádný leader není a střídavě tým táhne pokaždé jiný hráč. Kalas, Holub, Doubrava.

  7. chování hráče a jeho vystupování na veřejnosti. Zde by třeba dostal mínusové body Bubniak a někteří další.

  8. zásluhy hráče pro rozvoj a popularitu nohejbalu0

Odpovědět
Miloslav Šnídl30.12.2010

Anonym, nebo Cigi, vždyť vono je to jedno a to samé.0

Odpovědět
Anonym30.12.2010
  1. Pelikán

  2. Doubrava

  3. Gulda

  4. Mrakava

  5. Bubniak

  6. Chytra

  7. Vanke

  8. Kalas

  9. Holub

  10. Pospíšil0

Odpovědět
JM30.12.2010
  1. Doubrava

  2. Pelikán

  3. Kalas

  4. Mrákava

  5. Vanke

  6. J. Tirpák

  7. Bubniak

  8. Pospíšil

  9. Holub

  10. Stejskal0

Odpovědět
Cigi30.12.2010

Prosím pana Šnídla, aby si mé jméno nebral v žádném případě do úst a už vůbec ne v souvislosti s anonymy na těchto stránkách. Výše uvedený příspěvek svědčí pouze o Vaší inteligenci.0

Odpovědět
blázni30.12.2010

Cigi ser na něho , pan Šnídl "Miťka" je debilek , co leze všem do prdele a těm méně informovaným o nohejbalovém dění se prezentuje jako by všude byl a všechno věděl..Ale to je jen tak bokem , platí stále to ze začátku , ser na něho !!!0

Odpovědět
Miloslav Šnídl31.12.2010

Potrefená husa vždycky nejvíc křičí. K tomu se nadávkami přidá další východní ubožák trpící komplexem méněcennosti, jak je tam u vás zvykem. Někde si tu vlastní neschopnost vybít kluci musíte a anonymníma urážkama to jde vždy nejlépe.0

Odpovědět
A.Stehlík31.12.2010

Můj soukromý tip:

  1. Doubrava

  2. Pelikán

  3. Mrákava

  4. Vanke

  5. Bubniak

  6. Ešner

  7. Holub

  8. M.Muller

  9. Jos. Tirpák

10.Bíbr

Pozor, na pořadí od šestého místa by mohlo být zařazeno klidně dalších 15 skvělých nohejbalistů ale nedá se nic dělat, všichni tam m být nemohou. Jinak budu sečítat pouze kompletní pořadí, tedy všech deset vyplněných míst. Anonymové nevadéí!!! :-))0

Odpovědět
A.Stehlík31.12.2010

Takže pořadí po zatím devíti tipujících:

  1. Doubrava 88

  2. Pelikán 73

  3. Mrákava 58

  4. Vanke 50

  5. Kalas 44

  6. Bubniak 41

  7. Holub 29

  8. Stejskal 27

  9. Chytra 24

  10. Jos Tirpák 14

  11. Gulda 12

  12. Babka 11

  13. Muller 7

  14. Pospíšil 6

  15. Ešner 5

  16. O. a P. Vítové 3

18.Ježdík a Bíbr 1

Nehledejte tam moc chyby, stejně na tom nezáleží, bude pak jen zajímevé porovnat oficiální pořadí a Vox populi. :-))0

Odpovědět
Anonym31.12.2010

pelikan kalas bubniak tirpak j. vanke babka chytra blaha doubrava esner0

Odpovědět
P.Kratochvíl/KRAKEN31.12.2010

Jo jen doufám že nejvíce hlasů dostává Jiří Doubrava - Šacung
jelikož by to mohl být i Jan Doubrava - Český Brod.
Cha cha cha.0

Odpovědět
A.Stehlík31.12.2010

Tak proto má tolik bodů!!! Rozdělíme dvěma! :-))0

Odpovědět
Vít Zgarba31.12.2010

Pro cKieG: Konečně si také někdo vzpomněl, že bylo MČR dvojek, a kdo tam byl z hvězdu...0

Odpovědět
Anonym31.12.2010

.
Pelikán
Chytra
Mrákava
Vanke
Kalas
Holub
Stejskal
Babka
Pachman
Sachl0

Odpovědět
Miloslav Šnídl31.12.2010

1-2) Pelikán, Doubrava
3) Ešner
4 Mrákava
5) Stejskal
6) Bubniak
7) Kalas)
8) Vanke
9) Pachman
10)Muller
11)Babka
12)Vít O.
13)Kolenský
14)Suchý J.
15)Gulda
16)Tirpák J.
17)Chytra
18)Kokštejn
19)Bíbr
20)Pecina0

Odpovědět
A.Stehlík01.01.2011

Vox populi
Průběžné pořadí Nový rok 2011:

  1. Pelikán 103

  2. Doubrava 100

  3. Mrákava 73

  4. Vanke 66

  5. Kalas 63

  6. Bubniak 54

  7. Stejskal a Chytra 37

  8. Holub 34

10.Jos. Tirpák 21
11.Babka 19
12.Ešner 14
13.Gulda 12
14.Muller 8
15.Pospíšil 6
16.O.Vít, P.Vít, Bláha 3
19.Pachman 4
20.Bíbr, Ježdík, Sachl0

Odpovědět
V.K.01.01.2011

Co takhle jednoho oblíbence a dalších devět hráčů z okresního přeboru,obejít pár počítačů kvůli věrohodnosti a hned tu máme vítěze.Ale proti gustu....Jinak přeji úspěšný nový rok0

Odpovědět
A.Stehlík01.01.2011

Neber to vážně, třeba jen porovnáme jak se liší tipování lidu nohejbalového od tipování odborníků. Mně to žíly netrhá. :-))0

Odpovědět
Jojé02.01.2011

Pelikán,Bubniak a Kalas!!Pak samozdřejmě Mrákava,Doubrava,Vanke...0

Odpovědět
Anonym02.01.2011

Jojé, jejé, ať žije Morava - :-)0

Odpovědět
ho03.01.2011
  1. Doubrava

  2. Pelikán

  3. Mrákava

  4. Vanke

  5. Kalas

  6. Jos. Tirpák

  7. Babka

  8. Pospíšil

  9. Holub

  10. Bubniak0

Odpovědět
kalousci03.01.2011

1.Doubrava 2.Pelikán
3.Mrákava
4.Stejskal
5.Kalas
6.Vanke
7.Holub
8.Bubniak
9.Pachman
10.Jos.Tírpák0

Odpovědět
Anonym04.01.2011

1.bubniak
2.mrakava
3.doubrava
4.pelikan
5.kalas
6.vanke
7.stejskal
8.gulda
9.holub
10.tirpak0

Odpovědět
Anonym04.01.2011

já se nedivim nezájmu o mládež když zde hlasujete tak si na žáky a juniory nhkdo nespomene ani Stehlík z komise mládeže. Bože opatruj nohejbal0

Odpovědět
Anonym04.01.2011

protože je nezná0

Odpovědět
Anonym04.01.2011

1.Pelikan
2.Kalas
3.Vanke
4.Doubrava
5.Bubniak
6.Holub
7.Mrákava
8.Muller
9.Pospíšil
10.Hron0

Odpovědět
A.Stehlík04.01.2011

Pro Anonyma wTYGV: člověče, Jendys, ty jsi magor! Proč z toho děláš vědu? Copak je to oficiální tipovačka? :-)) Blbost opravdu kvete!0

Odpovědět
Anonym04.01.2011

žaci 1.kalous 2.Putík 3.Roba0

Odpovědět
A.Stehlík04.01.2011

4.1. 18:04

  1. Pelikán 138

  2. Doubrava 135

  3. Mrákava 102

  4. Vanke 91

  5. Kalas 90

  6. Bubniak 74

  7. Stejskal 48

  8. Holub 47

  9. Chytra 37

10.Tirpák 28
11.Babka 23
12.Gulda 15
13.Ešner 14
14.Muller, Pospíšil 11
16.Pachman 6
17.Vít O, Vít P, Bláha 3
20.Bíbr, Ježdík, Sachl, Hron0

Odpovědět
Anonym05.01.2011

kalous,roba, pivrnička - k.medek´rosenberk, macurek- doubrava, pelikán, mrákava0

Odpovědět
Anonym06.01.2011

Přijde mi divné, že se o tomto ocenění nemluví na nohecmagazínu, nebo oficiálních stránkách svazu. Asi nejsou peníze na ples, takže nebude ani vyhlášení. To by byla ostuda, kdyby se přerušila tradice0

Odpovědět
Anonym06.01.2011

no nakonec to dopadne tak že výsledkem nohejbalisty roku bude toto anonymní sčítání. Smutnej obrázek našeho nohejbalu. Asi zdejší anonymi zajímá nohejbal víc než naše představenctvo.

Většina sportů došla k tomu že právě všemožné statistiky sčítání a bodování různých akcí je to právé koření a přidává na atraktivitě. Jen my pořád chrápem. Přitom se naskýtá taková spousta možností:(0

Odpovědět
mamka Pivňa06.01.2011

Příjemné přečíst si jméno Pivnička na těchto stránkách.
Pánové nehádejte se tolik, když nejde o život jde o ......
Do Nového roku hodně sportovních a samozřejmě i osobních úspěchů.0

Odpovědět
Milan Pivnička06.01.2011

souhlasím s první větou předchozího příspěvku :-))))))0

Odpovědět
A.Stehlík06.01.2011

Milane, ale to nejsi ty!!! :-))0

Odpovědět
Míra07.01.2011

aspoň to zkusil, u nás na turnaji se k mladýmu hlásil jako k synkovi, Milan umí jen holky0

Odpovědět
Milan Pivnička07.01.2011

Klucííí, jsem z toho nějakej popletenej, kde já jsem po svých nohejbalových cestách všude jezdil?????!!!!! :-)))))))0

Odpovědět
mamka Pivňa07.01.2011

Pane Pivnička Netolice nebo Radomyšl?0

Odpovědět
Milan Pivnička07.01.2011

to mamka Pivňa: Žďár nad Sázavou0

Odpovědět
děda Pivňous07.01.2011

... tak dost děti!!!0

Odpovědět
A14.01.2011

Doubrava Jiří
Chytra
Ježdík
Bláha
Babka
Vít P.
Pelikán
Vanke
Kalas
Stejskal P.0

Odpovědět
Banan v cokolade17.01.2011

Myslim, že to vyhraje Žába. Zahrál opravdu skvěle.0

Odpovědět
Mozek17.01.2011

Prej Ježdík :D se prober, to ani nevím kdo je? ten oficiálně hraje za Gibraltar ne?0

Odpovědět
Anonym18.01.2011

tak možná by nebylo od věci založit už téma s názvem Nohejbalista roku 20110

Odpovědět
Miloslav Šnídl19.01.2011

Tak to Tondo spočítej a vyhlaš to.
Stejně asi nic oficiálnějšího nebude.0

Odpovědět
Anonym19.01.2011

Anonym dzDCq (09.12.2010 11:50): V individualnich statistikach jsou na vrchu i Buben a Pelikan. Doubrava je az za nima. Loni meli ti dva statistiky jeste o hodne moc lepsi a stejne nevyhrali. + meli titul, zahrali dobre na mez. akcich a Radek vyhral skoro vsechny turnaje, kde hral. Stejne to nestacilo a za Kubou skoncil bodove o paaaarnik. Sacung letos poprve neco vyhral a uz se na hrace roku navrhuji jen tri hraci Sacungu a o nikom jinym se nemluvi.:) Bubniak je v teto zemi porad číslo jedna v singlu a spolecne s Radkem jsou nejlepsi dvojka u nas uz nekolik let. Pelikan byl ted v Nymburce jasne nejlepsi z Cechu.0

Odpovědět
formi ABC19.01.2011

S poslední větou souhlasim.0

Odpovědět
A.Stehlík19.01.2011

Tak konečné pořadí ZZZZ nohejbalista roku :-))

  1. Doubrava 145

  2. Pelikán 142

  3. Mrákava 102

  4. Vanke 94

  5. Kalas 92

  6. Bubniak 74

  7. Stejskal 49

  8. Holub 47

  9. Chytra 46

  10. Babka 29

  11. Tirpák 28

  12. Gulda 15

  13. Ešner 14

  14. Muller 11

Pospíšil 11

  1. Bláha 10

  2. Ježdík 9

  3. O. Vít 8

  4. Pachman 6

  5. P. Vít 3

  6. Bíbr 1

Sachl 1
Hron 1
Počítak jsem jen kompletní tipy a doufám že jsem se nesekl...0

Odpovědět
rada od ZNALCE22.01.2011

Pelikán
Vanke
Kokštejn0

Odpovědět
rada od ZNALCE22.01.2011

to mi poradil Pelikoš :)0

Odpovědět
A.Stehlík22.01.2011

... já jenom počítám... :-))0

Odpovědět
Miloslav Šnídl22.01.2011

Jelikož je tato zetková anketa asi jedinou, která se nohejbalistou roku 2010 zabývala, nezbývá, než poděkovat všem za tipy a Tondovi za námahu.

Zřejmě asi také můžeme udělat tlustou čáru za touto několikaletou tradicí a pomalu se těšit a připravovat na zetkového nohejbnalistu roku 2011.0

Odpovědět
A.Stehlík23.01.2011

Mílo, já myslím že oficiální anketa určitě proběhne. O to nemám strach.0

Odpovědět
A23.01.2011

A proč máte pocit že oficiální anketa určitě proběhne vždyť vždy byla ke konci roku, já jsem k tomu skeptický a tak v loni nebyl nikdo nejlepší.0

Odpovědět
Miloslav Šnídl23.01.2011

Jo, já si Tondo myslím, že jestli ano, bude to díky snaze o zatraktivnění jednokopu součástí zimního poháru a nebo nic.0

Odpovědět
Maršálek23.01.2011

Ne každý rok bylo vyhlášení v daném roce, někdy bývala na začátku dalšího roku. Proč by tomu nemělo tak být i letos, například v březnu:-)0

Odpovědět
Miloslav Šnídl24.01.2011

Aby nohejbal přestal vypadat jako velkej bordel.0

Odpovědět
H25.01.2011

Bubniak
Mrákava
Pelikán
Doubrava
Wanke
Holub
Kalas
Gulda
Ešner
Babka0

Odpovědět
A.Stehlík26.01.2011

Tak nevím, psal jsem že 10. ukončím ale myslím že budu počítat dál. Takže další kompletní tipy...0

Odpovědět
Anonym27.01.2011
  1. Pelikan

  2. Vanke

  3. Mrakava

  4. Doubrava

  5. Bibr

  6. Pospisil

  7. Kalas

  8. o. Vít

  9. Rosenberk

  10. Macourek0

Odpovědět
Miloslav Šnídl27.01.2011

Počkáš Tondo a dočkáš se, neboj. Ono se to nakonec převrátí.
Potom to hlavně zasekni ve správnou chvíli :-)0

Odpovědět
A.Stehlík27.01.2011

Tak to zaseknu až se nikdo tři dny nepřihlásí aby to bylo trošku objektivní...0

Odpovědět
Anonym28.01.2011

Vanke
Pelikan
Mrakava
Kalas
Doubrava
Bibr
Pospisil
Holub
Dvorak
Gulda
Bubniak
Esner
Kop
Stejskal0

Odpovědět
Milouš28.01.2011

Doubrava
Pelikan
Mrakava
Kalas
Bubniak
Kop0

Odpovědět
A.Stehlík28.01.2011

Pro Milouše, musí jich být deset...0

Odpovědět
Milouš28.01.2011

Doubrava
Pelikán
Mrakava
Kalas
Bubniak
Kop
Holub
Stejskal
Bibr
Pospíšil0

Odpovědět
Pepos28.01.2011

Doubrava
Pelikán
Kalas
Vanke
Mrákava
Ešner
Holub
Kokštejn
Bubniak
Musil0

Odpovědět
A.Stehlík29.01.2011

Nebudu uvádět průběžné hodnocení abych neovlivňoval hlasující. Každopádně udělám definitivní stopku přesně tři dny po posledním tipu.0

Odpovědět
mistr30.01.2011

Vanke
Pelikan
Mrakava
Kalas
Doubrava
Pospisil
Kokstejn
Bibr
Kop
Esner
Vit0

Odpovědět
Jirka30.01.2011

Doubrava
Vanke
Pelikán
Holub
Bubniak
Kokštejn
Jos. Tirpák
P. Vít
Chytra
Mrákava0

Odpovědět
formi ABC31.01.2011

Doubrava
Vanke
Pelikán0

Odpovědět
taky znalec12.02.2011
  1. pelikan

  2. pospisil

  3. dráždil
    4 chytra

  4. Pecina

  5. kokstejn

  6. bibr
    8 Topinka

  7. budeus
    10)spilka0

Odpovědět
A.Stehlík12.02.2011

Stopka byla už 31. 1. 2011 dnes spočítám pořadi.0

Odpovědět
A.Stehlík12.02.2011

1.Pelikán 204
2.Doubrava 201
3.Mrákava 150
4.Vanke 145
5.Kalas 129
6.Bubniak 98
7.Holub 70
8.Stejskal 52
9.Chytra 49
10.Jos. Tirpák 32
11.Babka 30
12.Pospíšil 26
13.Ešner 22
14.Gulda 19
15.Bíbr 17
16.Kokštejn 12
17.Muller a O.Vít 11
19.Bláha 10
20.Ježdík 9
21.Kop 7
22.P.Vít a Pachman 6
24.Rosenberk a Dvořák 2
26.Sachl, Hron, Macurek a Musil 1
Doufám že je to dobře...0

Odpovědět