Nohejbalová obuv Botas

xx29.11.2006

před 3 měsíci sem si koupil nohejbalovou obuv Botas Clasic a už sem mi začala odlepovat špička a i trochu podrážka na pravé ( smečové ) noze. je to normální? jaké máte vy zkušenosti s touto značkou? pár kluků v nich hraje i rok a držej

hraju v nich cca 3h týdně.
Dneska sem je byl reklamovat0

Reakce

126 příspěvků · poslední 01.05.
Maty29.11.2006

a hraju s nima jen v hale, venku vůbec0

Odpovědět
A.Stehlík29.11.2006

Záleží na jaké narazíš, většinou se opravdu podrážka začne odlepovat, je to dost častá závada. Dříve to bylo trochu horší, praskaly nitě v šití a to pak nebylo opravitelné. Já s nimi hrál naopak jen venku a v hale ne.0

Odpovědět
Alda (Kajmani)29.11.2006

ja s nima mam celkem dobrou zkusenost, tu a tam jsem urval jazyk, zacala se odlepovat podrazka, tak jsem to donesl na opravu a pak uz v pohode, podle me je to idealni volba dle kriteria pomer cena/vykon pro rekracni vyuziti, profik by si asi mel koupit neco lepcejsiho, ze? ;-)0

Odpovědět
Maty29.11.2006

mě se právě v nich hraje skvěle, pěkně sedí....
co sem tak vypozoroval tak v nich hraje většina českých nohejbalistů..0

Odpovědět
L.Štěpánek30.11.2006

Zkušenosti mám špatné. Mému mladšímu synovi se po 4 měsících rozlepily, teď už třetí týden čekám na vyřízení reklamace.

Zajímalo by mě, jaký je ten nový model v černém provedení. Hraje v nich Franta Kalas, takže kdo má s nimi zkušenost, tak napište.0

Odpovědět
formi30.11.2006

Jsou naprasto stejný s tím rozdílem že jsou černý0

Odpovědět
formi30.11.2006

Já mám asi půl roku Classic Premium je to poslední model cena je 1179 cca a zatím držej,mrkněte na stránky botas.cz0

Odpovědět
formi30.11.2006

Mrkněte na doprodej tam ma černý Botas Classic za 419 až 449 záleží na velikosti.Hodně nohejbalistů je nemá v oblibě ale jak psal Stehlík opravdu na jaké narazíš.Každopádně kdyby měli vydržet rok,tak za tu cenu???0

Odpovědět
Alda (Kajmani)30.11.2006

hehe, tys to nejdriv nepochopil a pak pochopil ;-) Takze rikas, ze ty premium jsou o neco lepsi?0

Odpovědět
formi30.11.2006

Ne reagoval sem na dotaz Štěpánka a to na Classic,že jsou naprosto stejný jako ty modrý a potom nenávazně na ty Premium co mám.Na tvůj dotaz jestli jsou lepší?Asi yo,zkus je0

Odpovědět
formi30.11.2006

m.j. Franta Kalas nehraje v novým modelu ale ve starým Classicu0

Odpovědět
Makedonec30.11.2006

Franta Kalas by měl hrát bos,jinak nemáme šanci!0

Odpovědět
Anonym30.11.2006

Franta Kalas hraje v černých, KOŽENÝCH Botaskách ! nejsou to ty umakartový , starý !!!!!0

Odpovědět
xxxx30.11.2006

Franta Kalas má plíseň na nohou, mezi prstama, fuj:)0

Odpovědět
formi30.11.2006

Jsou to ty samý boty ve kterých hraje plzeňskej Holub a to jsou Classic a žádný nový modely (Premium)0

Odpovědět
Martin30.11.2006

Botana Skuteč šla s kvalitou obuvi u Classicu I i II někam, kam zajít neměla. Nové modely jsem zatím po předchozích zkušenostech raději netestoval.

Já i s botama vážící max.75 kg je po cca 2 měsících produbnu na smečující noze (propad v rádoby vložce cca 1 cm, plocha jak kdy). Alf trochu jiná váhová kategorie je v čase kdy v nich hrál dostal do stéjného stavu ani ne po 1 měsíci.

Odlepení ochranných pásků zamezujících odtržení podrážky i po 14 dnech je celkem běžné a vede následně při zadrhnutí o hranu k odtržení části podrážky atd. Jazyk vytržený v různých časových lhůtách (i po měsíci) je běžný a časové lhůty bývají asi ovlivněny tím, jak se zahraniční děvčata, která při výrobě asistují vyspala po zátahu cizinecké policie. Svého času jsem tyto boty kupoval na cca 1 rok (bohužel je tomu už asi 15 let), teď je max. životnost podrážky (užitelné k další hře) cca 1/2 roku a to v lepších případech. V horších (hra venku na antuce, cca 2 x týdně) v nich začnete prokluzovat po zhruba 4 měsících. Zde doplńuji skutečnost mého spoluhráče, kterému na odtržení svršku (cca 1/2) ve špici po 3 měsících (jedna z dalšíh častých závad) reagoval výrobce: " Jedná se o sálovou obuv, která nesmí být používaná venku, vada nevznikla výrobní vadou, ale intenzivním používaním". Jestli je kompetentonost této odpovědi zahryznuta ve všech stupních majících vliv na kvalitu této obuvi v Botaně , tak buďme rádi že vydrží co vydrží. Já jsem totiž měl dojem, že Botana se prezentuje na of.stránce ČNS a ví tedy, že nohejbal hrajeme cca od dubna do září převážně venku. Dále je stěžejní, že jsme u této obuvi jejich hlavní odběratel (někdo je vzhledem k ceně koupí do haly i k jiným sportům a pak je v nich vidět sem tam nějaký turista - odhadoval bych tyto výjimku v sumě do 10 %). Z této pozice by se možná (pokud teda tu botu vyrábět Botana chce) měl výrobce na "choulostivá" místa informovat (zde doplním už poslední kritickou zkušenost - po tom zhruba 1/2 roce jsou z těch bot docela solidní roztažené papuče, které utahujete a utahujete a ...) a především na to reagovat. Jak zaznělo v předchozích příspěvcích, některé výrobky vydrží déle - pro začátek bych zkusil s výstupní kontrolu, pak by to chtělo něco vymyslet s lepidlem, no a když to vyrobí z něčeho jiného než z toho papíru tak v tom půjde možná sportovat. Zde asi nezůstane zachována cena (jak někdo píše 419 Kč na rok !?) a uvidíme zda ta případná změna bude k lepšímu. Jinak, když si ty boty koupíš za 900 Kč (celkem běžná cena v kamenném obchodě na Valachách) a trefíš dva až tři dreky za sebou, tak to vidíš jinak než když za 419 Kč a máš štěstí na to lepší asijské ráno. Zde ať jen nereju (ale odpověď reklamačního oddělení kolegovi mi hnula žlučí) bych přivítal nějakou zkušenost s novým modelem. Kdyby mne někdo podezříval, že jsem dealer jiné značky, tak tomu tak není. Jen jsem jako svého času častý zákazník Botany chtěl ať se něco hne.0

Odpovědět
formi30.11.2006

Hmm já jim psal zda do budoucna přemýšlejí o výrobě out-door botasů na nohejbal.No tak prej vůbec nic.0

Odpovědět
Persching-230.11.2006

Taky jsem používal Botas Clasic. Dodnes v nich hraje spousta makáčů. Ale co se týká trvanlivosti, je to bída. Oproti jiným typům, myslím tím "konstrukčně". Protože u Klasiků je ta podrážka k tomu svršku připevněná nějak divně. Kámoš si koupil před pár lety sálový kožený Pumy a vydržely mu tuším aspoň 3 roky. Není žádnej houžvička, takže dostaly i zabrat. Jestli je nosil i ven, to si už nepamatuju. Tak jsem po jeho vzoru šel a koupil sálový kožený Adidas, tehdy asi za 1200, nebo 1 300 kč. Líp seděly na noze, hlavně na nártu. Nosil jsem je do haly i na antuku, občas jsem je otřel mokrým hadrem, nechal vyschnout a natřel Elaskonem. A vydržely mi min. 4 roky, spíš ale > 5 let ( zima 2 x týdně, léto 1 - 2x týdně). A co jsem se tak teď ptal po obchodech, dneska ani ty sálovky ze syntetiky okolo 1 000, možná i níž, nejsou tak nejhorší, protože reklamací moc není ( prý ). Takže, pokud Botas Klasiky nezmění a nevylepší, tak se k nim nevrátím. A lidí kteří hrajou v jinejch, než v Klasikách, si myslím, že je čím dál víc a nejen kvůli značce.0

Odpovědět
Persching-230.11.2006

Jo a když stojí dneska Klasiky, odhaduju mezi 700 a 900 kč., tak to zase není takovej rozdíl oproti botám za 1 300,- s podstatně delší trvanlivostí.0

Odpovědět
Janička30.11.2006

Občas 500 - např. teď byly ve výprodeji Botas (přes internet), ale pouze omezená čísla. Dále je mají občas za tuto cenu v Makru - ale musíš mít štěstí, aby ses trefil do čísla.0

Odpovědět
miťka30.11.2006

Hraji v černých botas premium.

Zásadní rozdíl oproti klasiku je pouze v tom, že jsou z kůže, a podle mě v nich ta noha lepší dýchá,

Zakoupil jsem je v obchodním domě Kotva za 1400 Kč, což je suma obrovská na to, že po použití na antuce záruka padá.

Také se mi zdá, že jsou čím dál volnější a vyčvachtanější, jazyk utíká pořád ke straně.

Příště asi zřejmě určitě Kaiser 5.

Ačkoliv jsem velký patriot, tak mě výrobce, který nechce udělat pro nás, (na kterých je s tímto tipem bot naprosto závislý), boty na antuku a nebo na stávající poskytovat záruku, nemůže příště přesvědčit, pro další koupi.0

Odpovědět
Maty30.11.2006

je škoda že ty botasky tak málo vydrží, za začátku seděj perfektně ale nevím jestli si je příště koupím

a co jiné značky? jaké máte zkušenosti?
ty kaiser5 sou sálový kopačky od adidasu ne?0

Odpovědět
Fífa30.11.2006

Já je mám přes rok a půl a jsou jak nové!!!!0

Odpovědět
777777730.11.2006

Botasky mě vydrží 2 sezony, ale hraju jen na antuce. Do haly mám sálovky (vyzkoušel jsem Adidas, Patrick, Kelme) a ty mě vydrží i déle jak dvě sezony.0

Odpovědět
miťka30.11.2006

to Maty:Kaiser 5 jsou adidasky, ještě lepší jsou mondialy, ale stojí třiapůl, to už je trochu moc.0

Odpovědět
miťka30.11.2006

Nemáte náhodou někdo boty Joma???
Na internetu vypadají skvěle, a ty lepší jsou z KK.0

Odpovědět
Maty30.11.2006

nejakej odkaz??0

Odpovědět
miťka30.11.2006

to Maty:vydrž, musím to někde najít.0

Odpovědět
miťka30.11.2006

to Maty: Sportovní-pomucky.cz ,vomrkni to, vypadaj dost dobře.0

Odpovědět
Roman30.11.2006

nazdar...tak ja mam s Botasama zkušenosti že vydrží max 5 měsíců...a nikdy mi je nereklamovali, prý jsem s nima špatně zacházel...při jedné z asi 7 reklamací mi dokonce napsali, že obuv Botas Clasic "není" určena pro míčové hry...hlavně že to maj popsaný jako "sportovní obuv pro nohejbal"...skoda že už reklamčku nenajdu bych to vystavil někde na netu...jinak je to podle mě standartní postup prosperující firmy, s tzv. pojistkou zaručeného kšeftu, pač když se vám boty zkurvijou jak mě 3ročně tak jim udělám taky 3xročně kšeft...nicméně tak to chodí všude...ale hraje se v nich dobře, škoda že BOTAS lepí nejvíce prodávanou obuv jen šušněma...nohecu zdarec0

Odpovědět
Maty30.11.2006

to Miťka : no nevypadaj zle je tam sice víc typu za ruzný ceny, ale tu značku vubec neznám:-(

protože mám Botasky na reklamaci tak sem dneska musel hrát ve starejch sálovkách Lancast který mám už 2 roky, hral sem s nima venku i vevnitř ( taky podle toho už vypadaj ) a můžu ríct že v těch Botaskách se mi hraje mnohem líp.0

Odpovědět
Romario01.12.2006

zdare všicí...no ja mam s botasama špatné zkušenost taktéž, pulrok a je po nich...ale mohu doporučit za cca 650-750Kč Diadora asist...do haly jsou super, na antuce nic moc pač sou to typický sálovky a na antuce kloužou...kamoš má ty adidasy kaiser5 a ty sou asi nej...ale za 3tis...fujteda0

Odpovědět
Janička01.12.2006

Mě jsou Diadory úzký, ale fakt je, že rozhodně nemám haxnu jako popelka.0

Odpovědět
formi01.12.2006

Až ted mi z Botasu odpověděli a současný modely jsou na ven tak do haly-úsměvné:))0

Odpovědět
Romario04.12.2006

dikec asi je objednám u ježíšáka když sou za "solidní love"...a hlavně vím že "ÁDY" mě v případě vady po 6měsících vyreklamujou úplně v poho, pač to nejsou žádný šušňálkové jak firma BOTASsssssssssssss0

Odpovědět
Maty05.12.2006

a máte někdo zkušenost s BOTAS CLASSIC PREMIUM??? prej by měli být kožený0

Odpovědět
Zifi05.12.2006

Taky o nich uvažuju. Máte někdo reference?0

Odpovědět
formi06.12.2006

Koukněte vejš už seem to sem psal.Ano jsou kožený a zatím držej ale nejsem profík takže žádný max. vytížení0

Odpovědět
Maty06.12.2006

to formi: mě by spíš zajímal přesnej rozdíl mezi classic a classic premium u nás v obchode maj classic za 900 což se mi zdá dost :-( to bych si radsi priplati 200 za ty premium0

Odpovědět
Anonym06.12.2006

Classic Premium je celokožená obuv s měkčí podešví. Syntetická useň je naopak použita u druhého vzoru Classic0

Odpovědět
miťka06.12.2006

To je Maty naprosto logický, připlať si, vyplatí se.0

Odpovědět
Persching-207.12.2006

Díval jsem se na tu adresu. Kdyby typ Premium, nebo i jen Clasic měl vršek k podrážce upevněný, jako typ Orion, tak bych je možná zkusil. Takhle tomu spoji moc nevěřim. Podle mě se to dole u podrážky, v místě kloubu palce, nebo malíčku urve nejdřív.0

Odpovědět
Anonym07.12.2006

zkus holiny, ty jsou vcelku0

Odpovědět
Persching-208.12.2006

No, měl bych je zkusit, konečně bych snad začal něco hrát
:-)))0

Odpovědět
Laďa Štěpánek08.12.2006

S firmou Botas definitivně končím. Tak jak už jsem výše psal,

konečně mi přišla odpověď na rozlepené "klasiky" po 4 měsících. Samozřejmě, že reklamaci neuznali, dle výrobce byli nadměrně zatěžovány (asi jsou na krátké promenády). Dříve mi vydrželi 1 rok, teď max 1/2 roku.0

Odpovědět
Maty12.12.2006

tak mi po 14 dnech přišly opravený boty zpátky. jen je slepili ale docela mě překvapila rychlost, čekal sem je až po novým roce:-))0

Odpovědět
miťka13.12.2006

třeba svítá na lepší časy?...0

Odpovědět
Anonym13.12.2006

vynikajici ceny0

Odpovědět
Tom13.12.2006

botasy jsou nejlepší, co se týče balónu na noze ale kvalita zpracování??? Zruším 2-3 páry za sezónu!0

Odpovědět
Maty13.12.2006

to Tom: naprosto souhlasím....0

Odpovědět
faty13.12.2006

to Tom a Maty: naprosto nesouhlasím....0

Odpovědět
Anonym13.12.2006

Botasy jsou ideální obuv směrem do popelnice. Měl jsem je jednou asi deset minut a letěly. To už raději hrát v sandálech0

Odpovědět
formi14.12.2006

Sehnal sem Kaiserovky za bomba cenu.http://www.prag-info.cz/shop/index.php?shop=MTc2NQ==&akce=detail&id=683100

Odpovědět
Anonym14.12.2006

Jestli je 2000,- dobrá cená, já je mám za 1455,-0

Odpovědět
Maty14.12.2006

za 1455?? to bych chtěl vidět, a kde? já sem jestě lepší cenu než uvádí Formi neviděl0

Odpovědět
honza14.12.2006

V Ostravě je měli i za 990,- cca před půlrokem.0

Odpovědět
Buba14.12.2006

To Honza: Tos byl ale ještě ožralej, když ses díval do té výlohy!!!0

Odpovědět
Anonym14.12.2006

to Honza: a kde leží ten second hant0

Odpovědět
honza14.12.2006

Buba > A3-Sport ve Futuru. Žaba si je tam mimo jiné kupoval.0

Odpovědět
Buba14.12.2006

Hm to je zajímavý, slyšel jsem že si je Jirka kupoval v U.S.A., ale jestli to tak opravdu je, tak ti pošlu číslo a jedni mi tam vezmeš.Trénuj na Pustkovec!!!0

Odpovědět
formi15.12.2006

Hledal sem hledal a lepší cenu nových kaisrovek co sem psal výše sem nenašel. Jestli je někdo najde levněji tak to napište dík0

Odpovědět
Žába15.12.2006

V Ostravě v A3-sportu jsem pár měsíců po sobě kupoval Adidas Samba 990,- a Adidas Kaiser 990,- je to prostě štěstí, zvlášť když si kupujete 12,5 :o)0

Odpovědět
Anonym16.12.2006

To je v prdeli, tak on kupuje ploutve a ty jsou ještě levnější než sálovky0

Odpovědět
A.Stehlík16.12.2006

aniž bych chtěl nějakou značku propagovat, podívejte se na fotky na stránkách Modřic Album č.1 :-))0

Odpovědět
Maty16.12.2006

asi vědí proč v nich hrajou...:-))
ale ty premiumky sem na nikom jeste nevidel0

Odpovědět
Persching-218.12.2006

Fotky jsou pěkný, botasky jako nový, hráči, co je maj´ obutý jsou z nejlepších a nejspíš je jim jedno, jaký boty mají. Mě by asi porazili třeba i v pantoflích. Ale tady se bavíme, že Botasy Klasik asi moc nevydrží.0

Odpovědět
F-T Master19.08.2008

mam klasiky cca 5 měsíců....podrážky smetený gumy votrhany a podražky častečně odlepený ANTUKA4x-6x týdně. Ale co se týče smečí, rotací a stopbollů paráda. mají dorej tvar podražky...........0

Odpovědět
Per-os20.08.2008

Botas - pro me na nohec nejlepsi boty, nektery sice nevydrzely dlouho, ale treba ty posledni - 2 sezony. Zkousel jsem i salovky, ale na Botasy nedam dopustit.0

Odpovědět
RedBaron24.03.2010

Zajímavá diskuse, zřejmě byla nějaká moc špatná série. Mám klasický bílomodrý botasky, hrajeme přes zimu 1x týdně v hale (parketa), přes léto 1-3x týdně venku (asfalt, jemná i hrubší prosívka), vážím metrák, začínám třetí sezónu a není s nima lautr nic. Navíc je má v družstvu většina a nikdy jsem na ně neslyšel nadávat, jenom se samozřejmě venku daleko dřív smete reliéf podrážky.

To, že je to nej bota co se týče kontroly míče tak o tom asi není diskuse, hraje s nimi i totální špička.0

Odpovědět
Rosta24.03.2010

Já používám do haly Mizzuno sálovky a už je mam 2 sezonu bez problemu. Botasky používám na ven-antuka a pokaždý vydží 1 letní sezonu. Takže o vadné séri nevím zdali to je?

Závady které se dějí na mých Botaskach:

  • odlepená podrážka ( těsně za palcem, z boku )

  • ošoupný vzorek podrážky

  • povolené stehy na svrchní části boty

  • prošlapaná vložka (těsně za palcem a pata)0

Odpovědět
miklajz24.03.2010

botasky sem si koupil před půl rokem a už sem je měl dvakrát v pravně a jednou na reklamaci...mohl bych tady o tom napsat román ,ale jediné co k těmto botaskám můžu říct ,že je to hodně nepovedený model!!!a už si ho nikdy nekoupím!!!s prominutím je to velkej "SHIT"0

Odpovědět
luky24.03.2010

ahoj ja mam tento model tez!!!!a na lepsi boty dat nemuzu !!hraju kazdy tyden 6h !!!!!!proste se povedli!!!!!!0

Odpovědět
Helemese25.03.2010

Hm. je docela az s podivem,jak moc se lisi zkusenosti lidi:-) Svedci to zrejme o neschopnosti nejake standartizace v Botasu. Zrejme je to vazne kus od kusu.

Ja sam jsem mel botasy 2x. Jednou byli fajn a jednou se mi rozpadli po par tydnech. Prave ale naprosta nespolehlivost a obecne spatne zkusenosti lidi me vedli k tomu,abych se k nim uz nevracel. Ja nerad hraju ruskou ruletu :-)0

Odpovědět
Anonym25.03.2010

originalky su velmy tazke doporucuji jinu obuv je pravda ze sa snimi dokaze zahrat ale su velmy7 tezke pro smec su vhodnejsi jine0

Odpovědět
punk02.04.2010

na aukru kaiser 5----1390,-
mundial------1890,-
a to se vyplatí
zdraví Punk0

Odpovědět
surf66624.08.2010

Vsechny zdravim,
mam na vas dotaz.

Zacinam hrat tak jednou tydne nohejbal a nechteji se mi na to nicit boty na tenis(outdoor) ani boty na volejbal(indoor).

Dlouho jsem resil jaky typ obuvi vlastne koupit?
Botasy na nohejbal by se mi libili, az na tu "poruchovost".
Da se s nimi hrat bezproblemu i futsal?

Nicmene jsem sehnal nove salovky "adidas adiQuestra IN" za velmi slusnych 800,-. Co si o nich myslite?

Nehodlam to hrat na profi urovni, ale chci mit alespn trosku vhodnou obuv.

Jo a hraju ted pres leto na antuce (tzn. turfy jsou pasé).Takze krome botasu neexistuje zadna jina obuv, krome salovek, ktera na to jde pouzit?

diky za rady
surf6660

Odpovědět
HK - čako24.08.2010

Téměř všechny sálovky s hladkou podrážkou jsou OK. Je jich mraky. Slušné jsou i Botasky, hraje v nich spousta špičkových nohejbalistů. Když ti budou dobře sedět, kup ty nejlevnější.0

Odpovědět
Anonym25.08.2010

Kup salovky od Mizuna. Mam uz treti a vzdycky vydrzely 3-3,5 roku (75kg, 2x tydne trenal, zima telarna, leto antuka)nez se proderavela podrazka (vlozka se prodrela tak o pul-rok driv). Jinak nikdy zadna zavada typu, ze by se nekde neco trhalo, paralo, odlepovalo... a neznam jedinyho majitele botasek, kterej by tohle mohl o svych botach rict.0

Odpovědět
HK - čako28.08.2010

... no něco na tom asi bude, mám taky Mizuna a fakt už mi držej 2 roky. Vnitřní vložka už je teda v patě zničená, ale jinak v pohodě.0

Odpovědět
Anonym28.08.2010

Mizuna mam 14 dní a už se mi začínají rozpadat :(0

Odpovědět
pralesní přeborník28.08.2010

Neznám horší boty než Botasky vydrží max půl roku to už,ale hraješ skoro bos.Za tři měsíce hraní pouze v hale popraskalo šítí na vnitřních stranách obou bot a to nemluvím o podrážce v místech palce prostě nebyla a na patách se odlepuje ,to snad vydrží víc adibas od tongů.0

Odpovědět
pralesní přeborník28.08.2010

Neznám horší boty než Botasky vydrží max půl roku to už,ale hraješ skoro bos.Za tři měsíce hraní pouze v hale popraskalo šítí na vnitřních stranách obou bot a to nemluvím o podrážce v místech palce prostě nebyla a na patách se odlepuje ,to snad vydrží víc adibas od tongů.0

Odpovědět
P.Kratochvíl/KRAKEN29.08.2010

Podle mne je to individuální každému vyhovuje jiný typ obuvi. Já osobně jsem vyzkoušel několik sálových kopaček od různých značek a na konec jsem skončil u Botasek a tam to je kus od kusu některé po dvou letech hraní jsou bez problémů a u některých se my pata odlepila po pěti minutách hraní tak sem to zalepil a Botasky fungují dál a jsem moc spokojený co se týče jak sedí na noze jak na povrchu a tím pádem se my v nich super hraje.0

Odpovědět
Vojta Z.19.06.2011

podle mě jsou Botasy nejlepší.... vydržely mi 2 sezony, až teď se mi roztrhla pravá na vnější straně (místo pro kopnutí kraťasu). Většina z Repre. je nosí. Propaguje je i Šmejkal co jsem viděl. Myslím si, že asi vědí, proč to dělají. Kamarád měl botasy na reklamaci 2x. Pokaždý z jiného důvodu. Vždy mu je OCHOTNĚ a KVALITNĚ opravili. S tou částí se už nic nestalo. Za opravu chtěli 50Kč za OBĚ BOTY, což je malina. Podle mě se klasickejm botasům nic nevyrovná.0

Odpovědět
josef klapáček20.06.2011

Franta Kalas má malího bimbase a je jedno v jakých botasech hraje0

Odpovědět
Vojta15.08.2011

Klasický retra jsou v kvalitní, ale je pravda, že jim občas praská šití, prošoupává se podrážka na bříšku u palce a boční obšití jde taky sem tam do háje. Jsou z umělé kůže a za supr prachy tak co více chtít :-), ale hlavně záleží jak se kdo k nim chová a kde s nimi hraje!!

Každopádně jsou nové Botasky a to Botas CUP http://www.sportex.cz/nohejbalove-boty-botas-cup-08-pro/ jsou z přírodní kůže a mají vyvýšené boční šití. Tyhle botky by na to měli být ještě lépe...0

Odpovědět
16.08.2011

za 1600,- si je může koupit jenom blázen :))0

Odpovědět
Pán Míčů30.08.2011

Já hraju v Adidas Mundial. Když máte tu trpělivost, dají se sehnat v akci za pěkné ceny. Teď o prázdninách byla v A3 akce a stály 1 480 Kč! Možná se ještě někde dají sehnat.0

Odpovědět
Charon31.08.2011

Hrál sem jak v Mundialech tak v Kaiserkach, dokonce sem si jednou pořídil Nike (total šrot). Adidasky mám do dneška , jasně jsou sešlapaný a ne zrovna ve 100 kondici ale dá se v nich hrát. Ale jsou to jediný boty co mi vydrželi přes dvě sezony. Ted hraju v botasech, mam je sezonu a jsou pěkně jetý ale co se týká ovládání míče a citu jsou jasně nejlepší...0

Odpovědět
jhohe02.09.2011

taky jsem kdysi začínal s Botasama, a za tu cenu co stojí ted se dají rozhodně sehnat lepší boty. nebo nejlépe si trochu připlatit, a jak tu bylo zminováno, počkat na akci a koupit kaisery (mundialy) a to jsou fakt super botičky. lepší jsem zatím neměl.0

Odpovědět
ptoptop15.11.2011

bavíte se o botaskách clasic 080

Odpovědět
Roman, Dalečín16.02.2012

Zdravím, máte někdo zkušenost s novinkou od Botasu? viděl jsem je na turnnaji v Havlbrodě, vypadaly super, taky stály kolem 1450kč (myslím) ale už to bylo něco úplně jiného (alespoň zvenku)0

Odpovědět
VojtaB20.02.2012

Já si na Botasky nemohu stěžovat. Vydrží mi na antuce vždycky dva roky někdy i víc let. Podle mě záleží na fyzických dispozicích hráče a stylu hry. Je jasné, že polař, který každý míč skluzuje, odrovná boty dřív, než hráči, kteří hrají "šetrně". Také smečaři logicky odchází bota na stojné noze rychleji. Od té doby, co na vnitřní straně boty je prodloužená gumová špička, nesetkal jsem se už ani s problémy s rozlepením. Které se mimochodem dalo vyřešit trochou Chemoprenu. Boty Joma jsem také měl. Za 700,- mi vydržely 4 roky halového hraní.0

Odpovědět
M.Janeba21.02.2012

Loni na podzim jsme do oddílu dostali několik párů nového typu botasek na testování - kožené i nekožené. Nevím zda v Havl. Brodě prodávali nový typ, ale nám dodané modely mají mnohem tmavší podrážku oproti minulým typům. Ze zkušeností uplynulých čtyř měsíců konstatuji, že nový model má všechny výhody minulé novinky a navíc jednu naprosto podstatnou. Je změněno složení gumy na podrážce (dle mého je tvrdší) a v tomto provedení Botasky VŮBEC NEKLOUŽOU. Odehrál jsem tréninky i turnaje v hale kde si hráči chodili namáčet boty (např. v tělocvičně, kde probíhá rekonstrukce kotelny a podlaha bývá velmi zaprášená). Trénuji 2-3 do týdne a zatím je podrážka středně opotřebovaná. Sám jsem zvědav jak jim bude svědčit antuka. Už více let používám na antuku botasky a do haly sálovky, nicméně nový model je pro mne velkým překvapením a novou variantou pro obuv do haly.0

Odpovědět
Datel24.02.2012

Nové Botasky jsou super koupil jsem je za 12OO,- , a lepší boty jsem zatím nemněl a že jsem jich vyzkoušel, kámoš je vyhrál v Konojedech na turnaji a tvrdí že jsou lepší než Kaisrovky.0

Odpovědět
Datel24.02.2012

Nové Botasky jsou super koupil jsem je za 12OO,- , a lepší boty jsem zatím nemněl a že jsem jich vyzkoušel, kámoš je vyhrál v Konojedech na turnaji a tvrdí že jsou lepší než Kaisrovky.0

Odpovědět
JS15.03.2012

Tak Michale můžeš odpovědět která to je ta obuv? Cup 08 nebo master?0

Odpovědět
M.Janeba15.03.2012

Jsou to Master. Kromě toho co jsem již zmínil mají oproti CLASSIC 08 o něco širší podrážku v oblasti paty a delší lem podrážky (směrem doprostřed boty) v přední části boty.0

Odpovědět
Ruda16.03.2012

Botasky jsou úplně na pikaču, měl jsem je jednou co jsem vyhrál v konojedech omylem a už bych je víckrát nechtěl.Hned se sedře podrážka a utrhnou tkaničky.Každýmu to rozmluvím a uznají že mám pravdu.Jakékoliv sálovky na světě jsou lepší než botasy a na kaisrovky fakt nemaj a všichni moc dobře vědí jak to je0

Odpovědět
Martin23.09.2013

ja mam botas master pro už přez sezonu a zatim jsou bez problemový a chodime hrat přez leto min třikrát tydne a přez zimu jednou dvakrát do haly. ale štve me že už nejsou k sehnání botas master pro ms nymburk kdyby jste o nich nekdo vedel tak 42i 43 koupím mužete namsat na mail mafosi@seznam.cz dík0

Odpovědět
Máša15.12.2013

s překvapením čtu příspěvky. Botas Klasik jsem měl moc rád. Výborně mi sedly. Hrál jsem s nimi 1 hodinu týdně basket. Měl jsem je snad 8 let. Netušil jsem, že jsou na nohejbal. Fakt je že vložku jsem prošlapal dost rychle, ale tu prošlápnu u většiny bot pod bříšky a na patě. Trochu trpěla i vnější páska, ale podrážka ustála celou tu dobu. To bylo za socialismu. Pak jsem měl pár jiných bot a pak náhodou jsem narazil na klasickou botasku. Koupil jsem si ji, modrou. Už to ale nebylo ono. Byla tužší podrážka a vršek nebyla pravá dobrá kůže, takže celkově neměla dostatečnou torzi. Vyřadil jsem je a vzal si je náhodou na kolo. Skvělé překvapení. Jezdím s klipsnami a kovovou ostrou šlapkou, kde necyklo podrážky trpí a rozapadají se. Tato podrážka je akorát tvrdá a i tvrdší vršek výborný pro tento účel. Najel jsem na nich něco přes 4.000 km a vypadají, že ještě jednou tolik vydrží. Na cyklistiku jak dělané, pokud nechcete SPD!

A k ceně. V porovnání s jinou obuví mi připadá Botas velmi dobrá. Znám rakouské profesionály, kteří vyrábějí ruční boty od 3.000,- nahoru. Synek má od nich trekingové asi za 11.000,-. Za 1.500,- dělají velký servis spočívající ve výměně podrážky, nové oblepky podrážky, nové vložky a ev drobnou opravu šití. Měl je tam již třikrát. Přesto že se jedná o velmi kvalitní značkovou ruční botu, podrážka vydrží tak 70 -100 km. Ale to není tím, že by nedovedli udělat gumu, která vydrží déle, ale dovedou udělat gumu, která má správné vlastnosti (Vibram)

Takže to co tu popisujete o výdrži podrážky mi připadá adekvátní, spíš lepší. Navíc chtít od jedné podrážky aby dobře fungovala v hale i na antuce, a ještě dlouhodobě mi z podstaty materiálových vlastností a vzorku připadá jako blbost. Asi jako chtít od letních gum vlastnosti zimních a aby vydržely stejně jako auto. A to jsem rozhodně šetřílek. Takže chtít do 1000,- Kč boty, které budou vhodné do haly i na antuku a vydrží plno let v pořádném zápřahu, navíc okopávané, je podle mne k zamyšlení nad svými požadavky. Omlouvám se, že jsem takto nezván vtrhnul mezi Vás nohejbalisty, ale říkal jsem si jiný názor neublíží.0

Odpovědět
Tomáš28.03.2014

Boty futnet pro jsou super, podobná bota jako master.0

Odpovědět
Marek11.06.2014

poslední dobu přemýšlím o nákupu bot jen tak na nošení po žižkovskejch kopcích... ale co si čtu tak koukám, že kvalita asi někde na pomezí polsko-číny... škoda chtěl jsem něco z místních hájů a kopců...0

Odpovědět
Filipo 1415.06.2014

Mam botasy Master pro a jejich provedeni se mi zdá vyborna nic se neodlepuje a vypadaji ohodně pevněji než classiky a spol. Tyhle botasy bych i doporučil, ale přesto si myslim, že adidasy jsou lepší.0

Odpovědět
Zbyněk06.07.2014

Mám Botasky limitovanou edici Nymburk 2012 ČR verzi již přes rok a zatím drží perfektně. V zimě jsem s nimi trénoval v hale dvakrát týdně a v sezoně dvakrát týdně trénink a jednou týdně zápas na antuce. Můžu doporučit!0

Odpovědět
Petr07.07.2014

Nabízím Botasky limitovanou edici Nymburk 2012 CR vel.43 a 47 a modré 46 a 47 za 1350,- více info na nohejbalcz@atlas.cz0

Odpovědět
tibor30.10.2014

Mám boty na nohec z http://www.mizunostore.cz/ . Koupil jsem si dvoje. Jedny do hale, jedny ven a mám je už dva roky a jsou v pohodě. Za mě fakt doporučuju aji cena je dobrá0

Odpovědět
primy30.10.2014

Nabizim Botasy Classic 08 white/black velikost EUR 46 za 700-800 kc mel jsem je jednou na sobe na treninku a prodavam je kvuli tomu ze mi jsou vetsi ,koupeno z Botasu 21.10.2014,porad jsou v zaruce.0

Odpovědět
ředitel botasu05.11.2014

botasky už šijem jenom na setrvačník, žádnej to nekupuje a stejně za moc nestojej vole. vod příštího roku přecházíme na slipy a budem chovat pavouky na prodej.0

Odpovědět
standa05.11.2014

Jelikož mám plochou nohu, tak jsem si nechal udělat ortopedické vložky do Botas master pro. Když se mně výrobce ort.vložek zeptal do jakých bot to chci, hned odpověděl, to jsou papírové boty, ty nejsou vůbec na venkovní použití. Odlepil vnitřní vložku a pod ní je opravdu jen papírová podložka, to se týká všech botasek na nohejbal. Hraju v nich sice pořád cca 2x týdně a nějaké turnaje, protože potřebuju širší špičku a oni se krásně roztáhli. Při zkoušení různých bot jsou pořád nejlepší i když s vědomím, že jsou papírové. Jinak Adidas Kaiser podle referencí mnoha hráčů, co se týče kvality a životnosti skutečně vítězí. Zřejmě to bude má druhá volba.0

Odpovědět
Tomáš R.05.11.2014

Už pár let hraju jen v botaskách a neměl jsem problém ani s klasikama. Teď mám futnet pro už asi 2 roky a ty jsou aspoň pro mě parádní. Hraje se mě v nich super. Používám je na antuce v hale i umělce a pořád jsou bez problémů.0

Odpovědět
Pavelis16.04.2015

Já nedám dopustit na http://www.mizunostore.cz/ . Už v nich hraju nějakej ten rok, nikdy jsem neměl otlak, jsou pohodlné, odvětrávají, skvěle drží kotník. I cena je dobrá0

Odpovědět
Richard17.04.2015

Kdo hraje nohec roky, tak ví, že klasik botas jsou spíš pro žáky. Jakmile začnete hrát víc silově, tak se špička rozlepí během pár měsíců. Jedny jsem rozbil za měsíc, tačí hrát klepáky nártem. Kupuji si jen Master a s tímhle jsem se zatím nesetkal. Naopak u Master odchází pata a možná se rychleji sjíždí podrážka.0

Odpovědět
pjerun27.05.2015

Ideal pro nohejbal by byla bota master nebo futnet pro s podrazkou z adidasu, a taky je docela rozdil ve stejnych botach, mam master pro z jednoho eshopu a ma je tvrde jak kanady o tri mesice pozdeji jsem jekouli znovu pro otce a ten je ma mekke jak papuce, tak nevim jak to tam kontrolujou ale delaji pokazde y toho co jim prijde jednou tak pak zase jinak a nejen ze to jde citit ale i videt vyfotim a pak vam tu dam odkaz...0

Odpovědět
Jirka23.07.2015

Ahoj chci se zeptat jestli jsou nějaký 2 druhy bot Botas master pro .... Protože sem vod l 2 různé obrázky0

Odpovědět
zbynda30.10.2015

V botasech jsem hrál pres 10 let. Byl jsem s nimi vždy spokojen, i když občas praskly švy. Naposled jsem měl limitovanou edici s Nymburka 2012 a ty byly super, hrál jsem s nima 2 roky, venku i v hale a pořád drží....neskutečný. Poté jsem mel problémy s kotníkem, tak jsem je vyměnil, protože jsou přece jen trochu tvrdší. Nyní mam adidas Kaiser a s těmi jsem taky spokojen. Je to individuální, možná ze zase prejdu na botasy...na nohec mi přijdou ideální. Takže asi tak :)0

Odpovědět
Petr alias Anonym Pucumuq01.05.2019

Měl jsem botas classic ten základní model modro-bílý, vydrželi mi 1/2 roku a to jsem skoro nehrál kvůli zranění, nicémě reklamace proběhla bez problémů a to jsem v nich hrál venku na antuce - asi jsem je dobře umyl :-) (byly popraskané na boku a odlepovala se gumová špička). Je pravdou, že podrážka byla dost opotřebovaná na to jak jsem málo hrál, ale boty to jsou krásný. Myslím, si že různá kvalita jednotlivých bot je dána tím, že jsou šitý ručně, jak tvrdí firma. Koupil jsem nový botas red classic, tak jsem zvědavej, jak vydrží dlouho.0

Odpovědět