Kvalifikace o 2. ligu
Nevíte někdo, jaký kraje mezi sebou hrají kvalifikaci o 2. ligu a kde se kvalifikace konají??? Dík0
Reakce
4.3.2 2.liga
Družstva umístěná na 1.místě a 2.místě 2.ligy mužů (skupiny A a B) sehrají play-off
nadstavbu o postup do 1.ligy mužů pro rok 2006
Play-off se hraje na dva vítězné zápasy
1.družstvo skupiny A – 2.družstvo skupiny B, 1.utkání se hraje na hřišti 2.družstva
skupiny B
1.družstvo skupiny B – 2.družstvo skupiny A, 1.utkání se hraje na hřišti 2.družstva
skupiny A
vítězné družstvo postupuje do 1.ligy mužů pro rok 2006
4.4 Sestup
Družstva umístěná na 7.-8.místě 1.ligy sestupují do 2.ligy
Družstva umístěná na 7.-8.místě 2.ligy mužů sestupují do Krajských přeborů
4.5 Kvalifikace o postup do II.ligy
4.5.1 Obecné podmínky
Kvalifikace do II.ligy se účastní vítězové Krajských přeborů, příp. družstva na
dalším pořadí, pokud vítězové či další účast odmítnou
Kvalifikace se hraje ve 4 skupinách, ze kterých postupuje do II.ligy vždy vítěz
Účastníci zašlou na ČNS přihlášku (příloha č. 9) ve stanoveném termínu
Řízením kvalifikace jsou pověřeni sekretáři pořádajících KNSK
Náležitosti: Soupiska družstva. Každý hráč musí rozhodčímu prokázat na
požádání svoji totožnost.
Soupiska : Soupiska družstva je platná ve znění platném k poslednímu dni utkání
příslušné dlouhodobé krajské soutěže. Doplňování soupisky po tomto termínu není
pro účely Kvalifikace relevantní a je neplatné.
Místo kvalifikace : bude oznámeno účastníkům ve stanoveném termínu
Presentace : 30 min. před zahájením prvního utkání družstva
Rozhodčí: Jednoho hlavního rozhodčího deleguje pro každou skupinu Komise
rozhodčích ČNS, dva (u čtyřčlenné skupiny tři) rozhodčí s platnou licencí zajistí
pořádající KNSK. Náklady na rozhodčí hradí ČNS
V případě, že přihlášky do kvalifikací svou početností znehodnotí provedené
rozlosování, vyhrazuje si Řídící orgán soutěže právo změnit rozlosování
jednotlivých skupin na základě reálně obdržených přihlášek
4.5.2 Rozlosování do skupin
Nasazení Skupina „A“ Skupina „B“ Skupina „C“ Skupina „D“
Skupina A: Ústecký, Pardubický, Jihočeský
Skupina B: Liberecký, Královéhradecký, Karlovarský, *
Skupina C: Středočeský, Moravskoslezský, Plzeňský, Zlínský
Skupina D: Jihomoravský, Praha, Olomoucký
skupina „B“ bude mít 4 účastníky pouze tehdy, pokud bude zřízena 14.Krajská
organizace (Kraj Vysočina)
Rozlosování bylo provedeno losem
4.5.3 Pořadatelství
Pořadatelství je nabídnuto č. 1 v každé skupině.
Potvrdit pořadatelství musí KNSK ve stanoveném termínu
V případě nezájmu o pořadatelství nasazeným č. 1, je pořadatelství nabídnuto
dalším nasazeným v pořadí dle nasazení
Podmínky pořadatelství : 2 kurty (pro dvou-tříčlennou skupinu jeden kurt) a
odpovídající vybavení dle Rozpisu dlouhodobých soutěží 2005, pro případ
nepříznivého počasí regulérní jedna hala v souladu se Soutěžním řádem a
Rozpisem dlouhodobých soutěží.
Strana 13 (celkem 13) Verze 18. března 2005
4.5.4 Utkání
Utkání se hrají na 9 zápasů dle pořadí určeného tímto předpisem
Utkání dosažením 5. zápasového bodu jedním z družstev
Pořadí zápasů
Domácí Hosté Domácí Hosté
1.zápas 1.dvojice 2.dvojice 6.zápas Jednotlivec Jednotlivec
2.zápas 2.dvojice 1.dvojice 7.zápas 1.trojice 2.trojice
3.zápas 1.trojice 1.trojice 8.zápas 2.trojice 1.trojice
4.zápas 2.trojice 2.trojice 9.zápas 1.dvojice 1.dvojice
5.zápas 3. dvojice 3.dvojice
4.5.5 Hrací systém
4-členná skupina
10.00 hod. - Semifinále 14.00 hod. - Finále
o č. 1 – č. 4 vítězové o 1.místo
o č. 2 – č. 3 poražení o 3.místo
3-členná skupina
9.00 hod. 12.30 hod. 16.00 hod.
o č. 1 – č. 3 č. 2 – č. 3 č. 1 – č. 2
•* Časový harmonogram může být pořadatelem upraven dle vývoje jednotlivých
utkání
•* Hrací systém může být Řídícím orgánem upraven dle obdržených přihlášek
4.5.6 Konečné pořadí kvalifikačních skupin
4-členná (dvoučlenná) skupina dle výsledků finálových utkání
3-členná skupina dle ustanovení čl. 3.12 SŘ
4.5.7 Konečné pořadí Kvalifikace
1.-4. místo vítězové kvalifikačních skupin
5.-8. místo družstva umístěná na 2.místech skupin0
to snad zvádne okopírovat každej nee?? ses nemusel snažit...0
no ale né každej se dostane na net, takže to má ještě tady0
to je chytrý na net se nedostane tak to má na netu tady!!!0
no ale tady to má na webu, takže je to v pohodě0
mate nekdo informace z jednotlivych kraju, kdo vypada na postup do kvalifikace???0
taky by mě zajímalo....... Co vím, tak v Jihomoravském bych si tipl asi Holubice nebo Jaroměřice....0
V Praze pravděpodobně vyhraje Solida, ale kvalifikaci bude asi hrát druhá Pankrác, protože bude chtít ve II.lize místo pro sestupující Pankrác.0
Tezko bude druha, prinejlepsim treti za Solidou a Lokotkou0
Takže Pankrác B bude hrát krajský přebor a Pankrác C 2. ligu? Hmm, zajímavé. Jde to vůbec?0
No ty jsi amatér. B - II.liga a C - KP. I lidi zůstanou stejný jako letos. Zkrátka žádná změna.0
hm, takže přejmenování B za C, pěknej bordel0
Z Plzeňskáho kraje zřejmě postoupí Plzeň BH "B" - hrají za ni někteří hráči z extraligového mužstva, např. Richard Novotný nebo Miroslav Nozar..0
Nic jsi nepochopil, nic se přejmenovávat nebude, vše zůstane při starém. Zkrátka žádná změna.0
Aby na to zdejsi prazsky klub mel, postoupit do 2. ligy...0
Ahoj, v jihomoravské kraji to bude zajimavé. Jaroměřice - Utěchov (vyhrajou podle mě Jaroměřice) a Holubice - Smrček (vsadil bych na Smrček). Ti kluci ze Smrčku jsou nenápadní, ale dokážou zahrát suprově - na to, že ten klub existuje teprve 2 sezonu.0
V Olomouckém kraji si to mezi sebou rozdají Tři Dvory a Prostějov.0
na Pardubicku je asi jasno-TJ Sokol Mnětice0
To Lada: tak Smrček jo??? Teď jsem je viděl poprvé - teda nesledoval jsem je, protože nic nepředváděli! Sázím na Holubice. Jsou tam zkušení borečci - mají zkušenosti z 2. ligy.... Možná i z první - ať nekecám. Hráli dlouhou dobu za Žďár!!!!0
Kdo hraje za Mnetice????0
Z Libereckého to budou asi Semily.Tak jsem zvědavej,jak se borečci ukážou...0
co jsem slyšel, tak ze semiláků tam moc lidí hrát nebude, přestoupil k nim R. Drahoňovský a R.Císař z Děčína, Záruba a prý sehnali ještě někoho z exligy, jsem zvědavej0
Zaplatílek0
To anonym:Nevím kde jsi viděl někoho ze smrčku, na turnaji v Holubicích byl smrček hodně oslaben. A Holubice maji 2 hráče kteří hráliza SKP - ale jen KRAJ! Od doby co hraje SKP ligu si vzali borce z utěchova. Ve smrčku maj 2 mlady (myslím že z Dalečína) kteří hráli loni pár zápasů za SKP 1 ligu, ty jarine...mějte se lidi0
Ligáč Záplata ne-ne.
Mají trojičku: líže Milanovi kaká-oko a Čoud ho dedadu špuntuje.0
O.k... Nebudu se s tebou hádat.... Asi jsem viděl opravdu ten osabený tým.... Tedy - máš pravdu. Ale já si myslím svoje :o)0
Smrček vs Holubice----0:6,postupujou jasně Holubice.0
nazdar medvede, no slyšel jsem zajimavý věci o zapase holubice-smrček, myslím že medved je ten clovek, kterej udajne z labilnich duvodu sve spatne psychiky odmitl jet na zapas do holubic, nikomu(ani sobe) nebyl schopen vysvetlit proc, pritom jsi prej chodil jeste 2 dny pred zapasem s nima trenovat.Docela se divim jakou z toho vysledku mas radost covece...jinak co mi řikal roman ze smrčku, tak holubice hrali velice dobre a smrcek v rozhozene sestave neuhral skoro nic...a jeste pry meli nejlepsiho hrace se zranenim...seš pro mě ten největší ubožák...přeju Holubicím výhru nad Jaroměřicema!Zatím0
pozn. : Medved = Míra Bednář0
No kamaráde - ještě že nebyla sázka co? Já sázel na Holubice..... A ne že se budeš vymlouvat na zranění apod... Jo hold s tím se musí počítat.... Jinak výsledek Holubice - Jaroměřice: bude to boj ale já věřím opět Holubicím!!!!!0
2 kluci z Holubic hráli 3 roky 2ligu za SKP.0
Toho jsem si jist a preoto jsem věřil a věřím Holubicím....... Jinak už jsem to psal někdy dříve do příspěvku!!!!!! čaute...0
nevite kdo hraje za TJ Sokol Mnětice0
nevite kdo postoupi z prazskeho kraje do kvaldy?0
Solida za kterou hraje Vilda, ale jinak jsou nic moc.0
Za Mnětice hraje např.: Sam, Kučera, Štika, Pikal...atd.0
ale solida prej nechce jit do kvaldy, takze by to meli nekomu pustit0
Jasným vítězem krajské soutěže Hradecka je již nyní oddíl z ROŽNOVa.Blahopřeji a držím jim palce při bojích o postup do 2.ligy.0
Anonym (01.08.2005 16:58)0
a plánuje Soldida hrát kvalifikaci?? Pokud se nepletu, tak kvalifikace je 1. října.Jak je to ?? díky0
Jasným vítězem Olomouckého kraje je Prostějov, vyhrál 12 zápasů v řadě a má 4 body náskok na druhé Tři Dvory.0
Středočeský kraj vyhraje Sokol Slaný, dvě kola před koncem má náskok 6 bodů:-)0
Jihomoravský kraj - vítězem jsou Jaroměřice,2holubice, 3smrček,4utechov,5vyškov "B"0
vilda ungermann hraje kraj za solidu???!0
jo0
nevite kdo postupuje z jiznich cech0
asi Dynin0
určitě Dynín0
to výš julius cae=Ronam Vetešník.....jsem psichicky labilní člověk ale na mě se pořád vymlouvat nemužete že jste dostali 6:0 a uhráli je dinej set....za to ja nemůžu tak si na mě nevylejvej zlost.Až se naučíte chovat jako lidi tak uvidíme......mějte se všichni0
To Meddved:Tak tady vidím že asi fakt nejsi v pořádku,když budu chtít já něco uvést tak se pod to podepíšu, asi trochu fantas čoveče, nic méně jsem to co napsal julius řekl, to je fakt a je to pravda...nech bejt...nevíte někdo kde, kdy a od kolika se bude hrát kvalifikace jihomoravského kraje?Zatím0
Nevíte kdo Hraje za ten Dynín0
to Anonym: Hráči ne? nebo že by mimozemšťané?0
dorostenci co hrali nebo hrajou dososteneckou ligu doplněny o dobry hrače a jsou strašně dobry podle me uplně suše postoupí0
To, že Vilda hraje za Solidu ještě neznamená, že bude hrát kvalifikaci a že vůbec bude chtít Solida postoupit. Myslím si, že chtějí hrát nadále KP, tam si zahrají, jezdí se minimálně, co jim přinese II.liga? Osobně nevěřím v postupové ambice Solidy.0
Každá koruna dobrá.Jeden synek de Vildovi do penze tak mu přilepší.0
Vilda bude asi hrát kvalifikaci z áčko do I.ligy.0
Víte už něco víc,nebo jinak?
MNĚTICE-DYNÍN-?
SEMILY-ROŽNOV-?
SLANÝ-PLZEŇ-HLOHOVEC-?
JAROMĚŘICE-SOLIDA.PRAHA-PROSTĚJOV0
SLANÝ - PLZEŇ - HLOHOVEC - LOKOMOTIVA OSTRAVA0
MNĚTICE-DYNÍN-POČERADY0
Semily-Rožnov-Karlovy Vary0
Prosím, ROmane a Medvede nekomentujte tady naše problémy uvnitř mužstvu, nemusíte to ventilovat ven, pokud si o tom chcete pokecat, tak mezi sebou, ale nemusíte otravovat tím ostatní.0
Jakto,že Hlohovec hraje kvalifikaci do 2.ligy?0
to dotaz: mrkni na svazovy stranky. sekce vedeni cns - zapisy z jednani0
To je všechno hezký a krásně napsaný-mají ale mládež? Bez ní přece nemohou startovat v kvalifikaci!0
A musí odehrát dlouhodobou soutěž mládeže v letošním roce, nikde jsem Hlohovec v mládeži nenašel. Jsme si asi všichni rovni, někdo je bohužel rovnější. ČNS opět předvedl svoji vysokou "schopnost".0
Mládež prej mají domluvenou v Kroměříži.0
Případ Hlohovec je značně komplikovaný a najdete ho komentovaný jak v zápise z jednání VV, tak v některém z předchozích příspěvků.
A jen tak na okraj se v něm (ale nejen v něm) objevil problém mládeže (opětovně). Je to jedno z dalších nejasných témat a netýká se rozhodně pouze Hlohovce. Problém je např. v tom, že některá KNSK pořádají soutěže mládeže formou turnajů (jsou to jednorázové či dlouhodobé soutěže? Splňují tedy tyto oddíly podmínku SŘ a ROzpisu či ne? Toto je realita několika mnoha let - ne roku 2005.) a jiná "normálně" jako dlouhodobé (zde je to bez diskusí a některé oddíly byly vyloučeny v posledních letech ze soutěží kvůli mládeži). Tam kde jsou jednorázové, bohužel za neúčast není kontumace a tudíž ani vyloučení ze soutěže. V rozpise soutěží či v SŘ zase není upřesnění toho co to znamená, že se celé soutěže někdo zúčastnil. Takže já osobně toto téma řeším pár týdnů (upozorňuji, že kvůli jiným družstvům než kvůli Hlohovci a jeho diskutabilní účasti v kvalifikaci o II.ligu) a řešení bude podobné tomu "Hlohovockému" - ani ti kdož rozhodnou nebudou spokojeni.
Celá tato záležitost (nebo spíše obě) je totiž problémem řízení KNSK a vazeb mezi soutěžemi na krajích a ligových. Bohužel je to prostě další "neodkladné" téma, které se objevuje a musíme jej řešit.
P.S. Jinak nevím proč by zrovna Hlohovec měl být nějak "rovnější". Ale to nechám na Tenovi.0
Zajima me jestli bude hrat Vilda kvalifikaci za solidu 1.10.2005 v jaroměřicích, jel bych se podívat. Tak jestlito někdo ví na 100%(třeba někdo ze solidy by to asi měl vědět...) tak dejte vědět!Díky...0
no to by mě zajímalo taky bych jel0
Vážený pane Knope, ve Středočeském kraji hrají mládežnická družstva systémem sedmi povinných turnajů a tím to je podle mě dlouhodobá soutěž. Za neúčast na turnaji jsou vysoké pokuty (1000,-Kč). Například u dorostenců, kde je málo mužstev, by to asi jinak nešlo. Jasné je, že Hlohovec je v kvalifikaci a brečíme správně, ale na špatném hrobě. Spíše by to chtělo do budoucna tuto problematiku řádně ošetřit. Smyslem povinné mládeže jistě bylo vychovávat mladé hráče. To je chvályhodné-koho ale vychovávají kolegové ze Slovenska (a podotýkám, že to nemyslím nacionalisticky), jen mi to připadá nespravedlivé k těm menším a snaživým oddílům, které nemají prostředky, aby si mládež "koupili" a věnují tomu především spoustu vlastního času.0
tak zitra to vypukne0
Uvidíme jestli Vilda dokope Solidaritu B do 2. ligy.0
Pokud to vyjde, z kvalifikace Středočeského kraje do II.ligy bude on-line přenos, ale žádná masivní akce, jen pár průběžných výsledků na http://sweb.cz/nohejbalslany0
To Berry : promiň, že odpovídám až tak pozdě, nějak jsem si tvého příspěvku nevšiml.
Tak jak píšeš o Středočeském kraji, tak podobně to bývá i jinde. Já si však nejsem zcela jist, že soubor jednorázových turnajů je dlouhodobou soutěží (Pohár ČNS také vydáváme za jednorázovou soutěž). A zároveň i odpovídáš na ten "nejhorší" problém, který tam vidím já v tom rozdílném pojetí - vy dáváte pokutu za neúčast, ale nikdy nikoho z mužské soutěže nevyloučíte na základě neúčasti na turnajích. Takže pokud jiný kraj nedá pokutu za neúčast nebo dá třeba 100,- Kč, tak vlastně stačí jedna účast na turnaji a oddíl má splněnou podmínku mládeže + v nejhorším zaplatí nějakou pokutu (u Vás citelnou). A právě nejen Hlohovec tímto vyřešil svou povinnost a přesně jak píšeš, cílem není účast na jednom turnaji, ale výchova mladých hráčů.
To co jsem psal zároveň bylo o tom, že je to větší problém, který musíme řešit celý a ne jen jako "případ Hlohovec". Takže i zde s tebou souhlasím, že to musíme vyřešit jinak, aby se nic podobného neopakovalo (alespoň z pohledu povinnosti mládeže). A opakuji - není to jen problém Hlohovce ve Zlínském kraji.0
Tak za Solidu B bude udajne Ungermann na 100% hrat, i se Simonem s Ceske Skalice.0
z Ceske Skalice, Z tam je, Z koho ceho 2. pad - cesky jazyk 3. trida ZS!!!0
konecne se tu po dlouhe dobe ozval pan cestin0
vilda tam samozřejmě hraje i s vláďou simonem. to je kvalitní duo. a do ligy je určitě dostane0
Ještě nemají vše jasné. Zas tak lehky to mít nebudou. (aspoň teda doufám)0
Tak Prostějov totálně vyhořel. Prohrál se Solidou i Jaroměřicema 2:5.
jinak z doslechu: Hlohovec projistotu na kvalifikaci vůbec nedorazil.0
Problém s Hlohovcem vyřešil Hlohovec sám:-)))
http://sweb.cz/nohejbalslany0
Solida "B" - Jaroměřice 5:4
Postupuje Solida0
znate nekdo další kvalifikace? a jak dopadla baraž o 1 ligu díky moc za všechny fandy na internetu p.s to vilda udělal 5 bodu?0
Proti nám ukopal 4 body. Pátej bod vyhrála třetí dvojka. Proti Jaroměřicím nevím.
Dvojku hrál se Simonem.0
ve varech na finále jsem zaslech , že karlovi vary b nepostoupili z baráže do 2. ligi.0
Kvalifikace do 2.ligy,sk.B(Semily): 1.Rožnov 2.Semily 3.Liapor K.Vary "D" (výsledky utkání z doslechu - K.Vary obě utkání shodně 2:5,Rožnov - Semily 5:4)0
Posledních několik přízpěvků je napsáno jako kdyby to psal nějakej smrad z první třídy... Kurva, zamyslete se nad sebou..... Chyby jak prase a hlavně nesrozumitelné..........0
se poser. kdyz ti to tak vadi tak sem nelez0
Karel Jonák se neprobudí, aby dal výsledky poslední kvalifikace?
A co baráž -Bedřichove? Janovice? Není se čím chlubit?0
to anonym z 21:15 : Pane učiteli,oznámkujte mi,prosím,můj příspěvek.Nechám se od Vás poučit!!!0
Skupina A:
Dynín
Mnětice
Počerady B0
to anonym 21:15 : chceš dělat chytrého a sám uděláš výstavní hrubku - přízpěvků se z??? Fuj ta čeština. Běž do kursu českého jazyka, nebo nekritizuj, nebo běž do ...
Jméno/přezdívka slouží k vlastní identifikaci, jinak jseš trapný ANONYM
V.Pabián, Chabařovice.0
Kvalifikace začala dost překvapivě, protože horký favorit na postup, slovenský Hlohovec, krátce před prezentací telefonicky oznámil, že nemůže přijet pro poruchu auta. Tím se nevýhoda Slaného změnila na výhodu, protože bylo ihned postupujícím. Plzeň si bez větších potíží poradila s Lokomotivou Ostrava 5:0 a tak se hrálo finále.
Naše první dvojice Klesal-Vondráček měla katastrofální úvod, v dalších dvou setech ale naši soupeře doslova deklasovali a zajistili nám vedení 1:0. Bareš s Mocem byli stále o krůček napřed a ve dvou setech si poradili s extraligovým duem Novotný - Stehlík 2:0. Tušili jsme, že to nic neznamená a to se potvrdilo, hosté vyhráli obě trojice a vyrovnali na 2:2. Třetí dvojice svedly vyrovnanou bitvu, ale šťastnější byli Plzeňáci, když oba sety uhráli 9:10. V singlu to dopadlo zcela stejně a bylo zcela jasno - 2:4. Ještě jsme urvali první set trojice, pak ale Novotný používal bloky a nerozpakoval se ani zajet skluzem pro skoro ztracený míč. Hosté byli míč od míče lepší, my naopak slábli, v závěru už jsme pak vyházeli míče sami - 2 : 5.
Určitě šlo o vyrovnané utkání, v němž ale soupeři prokázali své kvality a rozhodující okamžiky zvládli lépe. Byli jsme sice výsledkem zklamáni, ale soupeři si určitě postup zasloužili a to i s výhledem do budoucnosti. Mají dorostenecký tým a v něm skvělé hráče. Při pohledu na soupisku Plzně bylo jasné, kdo je favoritem, vždyť všichni hráči jsou fluktuanty extraligového týmu. K postupu jsme se mohli prokousat jedině úspěchem ve trojicích, ale k tomu nás soupeři nepustili...0
to Anonym (01.10.2005 22:15): Janovice-Břve 5-4, domácí pustil rozhodčí chybnými výroky v singlu do vedení 4-2, přesto rozhodoval poslední balon (4-4, 1-1, 9-9).0
Kvalifikace v Semilech přinesla divácky atraktivní nohejbal s řadou vynikajících výkonů, bouřlivou atmosférou a smolným koncem pro domácí. Bývalými ligisty prošpikovaný Rožnov si stejně jako pořadatelský tým poradil s rezervou Karlových Varů (5:2) a potom zvládl lépe koncovku třetího setu rozhodujícího mače hranou již v pološeru (5:4). Z domácího celku se mi nejvíc líbila trojková hra M. Zaplatílka a vynikající bojovné představení Martina Procházky v singlu a rovněž ve trojicích. Na druhé straně je těžké někoho vyzdvihnout, protože rožnovský tým neměl vyloženou slabinu. Oku diváka asi nejvíce lahodily údery M. Kleandra. Pro nohejbal pod Ještědem je tento výsledek poněkud nešťastným, ale semilským rozhodně nelze nic vyčítat. Je to vzorový oddíl s výborným managmentem a dobrým zázemím. Poprvé v našem kraji také zaúřadovala přestupová politika, což může být dobrým příkladem pro budoucnost.0
Vážení přátelé,
Nejsem dnes v práci, proto píšu z klubové adresy a velice stručně. Zítra Vám pošlu podrobnější zprávy z Kvalifikace o postup do 2.ligy, která se hrála v sobotu 1.10.2005 v areálu 4.ZŠ Louny.
Kvalifikace se zúčastnily 3 kluby - domácí NK ELNA Počerady B, jihočeský NK Dynín a pardubický TJ Sokol Mnětice.
V prvním utkání nastoupili domácí Počerady B proti Dynínu a po slibném začátku úplně propadli a prohráli 2:5. Ve druhém utkání se utkala družstva Dynína s Mněticemi a utkání mělo podobný průběh se stejným výsledkem 5:2 pro Dynín. Tímto bylo jasné, že na 1. místě se umístilo družstvo NK Dynín. Kvalifikace byla ukončena třetím utkáním, kde domácí (Počerady B) nepochopili, že kvalifikace se hraje do konce a někdy se stává, že i druhý v pořadí může postoupit a nepochopitelně utkání vypustili, hráli bez zájmu a totálně zklamali - prohráli 0:5.
Pořadí kvalifikace:
NK Dynín - postupuje do 2.ligy mužů 2006
TJ Sokol Mnětice
NK ELNA Počerady B
Z jihočeského Dynína přijel celý autobus plný fanoušků, takže jich na první dvě utkání bylo cca 40. Někteří se však pod vlivem alkoholu chovali neslušně a hrubě uráželi hráče soupeře, takže museli až zakročovat pořadatelé.
Hlavním rozhodčím, pověřeným ČNS byl ing. Karel Jonák st., kterého doplnili rozhodčí ze Žatce Pavel Pinkr a Jan Kudera. Rozhodčí předvedli ligové výkony a úkolu se zhostili na jedničku.
S pozdravem
ing. Karel Jonák st.0
Jaká byla sestava a výsledky jednotlivých dvojek a trojek Semil? Bohužel jsem nestíhal jet na zápas a docela by mě to zajímalo. Fandím "semilákům" a je mi líto, že se postup nezdařil. Čeká je znovu ztrátový rok hraní v prachbídné soutěži libereckého kraje. Přestupovou politiku bych tolik nevyzdvihoval, "pořídit" si hráče jen na kvalifikaci může a nemusí být výhra. Dle mého názoru chybí týmu v Semilech více těžkých zápasů, které ovšem v liberecké krajské soutěži nemůžou odehrát. Je to jen a jen můj názor, ale pokud chtějí postoupit, přihlásil bych se do jiné soutěže (i za cenu většího cestování) a v sestavě nechal lidi, kteří hrají celý rok a né jen kvalifikaci. Chce to "přestupové" hráče udržet. Jen na kvalifikaci je to k ničemu. Ale jak říkám, je to jen můj názor a nikomu ho nenutím. Čus a ať Vám to kope.0
Týmu z Rožnova samozřejmě blahopřeji k postupu.0
to Cingi: Při současné "chudé" nohejbalové základně není postup do ligové soutěže bez "cizích" posil reálný!I Rožnov se posílil,a to nemálo!Každý ambiciózní oddíl si proto musí předem ve svém členstvu vyříkat mnoho věcí "pro a proti",aby předešel dalším spekulacím a vyhroceným situacím,spojených s nasazováním hráčů.Co se mnohým však po právu nelíbí - je otázka "PŘEVODU HRÁČŮ PŘED KVALIFIKACEMI!!!".Dosavadní systém mi připadá příliš spekulativní.Osobně bych dovolil hrát kvalifikaci pouze hráčům,kteří v daném oddílu odehráli celou sezónu.0
to Cingi atd. - snad to moc nepopletu (popíšu jen zápas s Rožnovem)Když tak mě někdo kompetentní opravte.
dvojka Semil Císař-Drahoňovský prohrála 1:2 po dobrém výkonu s minimem chyb, kluci vedli ve třetím 9:8, soupeř srovnal čistým útokem na 9:9 a potom změnil strategii podáním na leváka Rendu, který hrál solidní zatáčku přes blok, v což ovšem doufal polař a...Rožnov končil.
dvojka docela jednoznačně ve prospěch Rožnova. Semily nastoupily ve složení M. Procházka - J. Řípa. Ještě stále dorostenec a největší naděje krajského nohejbalu Kuba Řípa nepodal výkon, na který má a... na výhru to nestačilo. 0:2 na sety = 0:2 na zápasy
trojka tuším: Zaplatílek, Holata R., Holata M. - tady si nejsem jistý, ale vzhledem k tomu, že nastal stav 0:3 museli kluci prohrát. Hladké to ale myslím, vůbec nebylo
trojka: začala ve složení Císař, Drahoňovský, Procházka, ale za nějakou dobu střídal Rendu (spíš z důvodu změny systému a zapálení M. "Maňase" Procházky) Kuba Řípa. Rozjetý Procházka podpořený výborným polem dorostence a kvalitní nahrávkou Romana začal řádit a nezastavil se do konce celého zápasu - 1: 3
dvojka: M. Zaplatílek - R. Holata, Radim nedokázal propasovat příjem dostatečně blízko a na výbornou vloženku Rožnova (proti Varům hráli kluci dvojku druhou) to nemohlo stačit= 1:4
singl: M. Kleandr byl pasovaný za favorita a měl být mečbolovým hráčem Rožnova, ale Procházka jezdil po kurtu jako bodnutý včelou a zaslouženě vyhrál= 2:4
zápas - trojice Zaplatílek, Holata R., Holata M. - kluci předvedli "svojí" hru a Záplatovi připravovali hodně solidní mezihrou a polem dobré pozice, ten byl ve trojicích v sobotu hodně silný= 3:4
zápas - počáteční sestava shodná jako v prvním zápase: Drahoňovský, Císař, Procházka (opět došlo k tradičnímu střídání) - výsledek a srovnání přišlo opět díky extra výkonu všech zúčastněných= 4:4
rozhodující zápas - Císař, Drahoňovský versus Kleandr, Kaplan? (u druhého hráče si nejsem jistý, ale jednalo se o dvojici levák pravák). Bývalí jablonečáci bojovností srovnali na 1:1 a ve třetím dokonce vedli 4:2. Po té se nepovedlo jednou zakončit a začal se projevovat obrovský tlak. Zápas hraný v pokročilém šeru nakonec sebral Rožnov. Martin Kleandr je vynikající dvojkový hráč a zakončil cca 99% útokú, které mohl. Kluci znovu nezklamali, ale bod z jedné z dvojic přeci jen chyběl. 4:5
Ještě přidám, že je to škoda i z pohledu diváckého zájmu. Ne vždy se na nohejbale slyší věty typu: "...jestli to ty kluci vybojujou, začnu se chodit dívat na nohejbal" Byla to prostě dobrá reklama a začal jsem věřit, že by si v Semilech lidi na vyšší soutěž cestu našli.0
to Roman P.: Nemám nic proti posilování týmu, který chce postoupit, ale měl jsem na mysli právě tu věc, kterou jsi psal. Chce to sehnat hráče a přesvědčit je, aby hráli za mateřský oddíl celou soutěž (viz Pepek Tirpák v Děčíně). Potom v tom nevidím problém. Co vím, tak Semily touto cestou nešly. Hráči "přestupovali" jen na kvalifikaci. Vím z vlastní zkušenosti, že to nedělá dobrotu v oddílu. Ahoj a ať se Vám daří0
to Kuba: dík za vyčerpávající info ohledně průběhu zápasu:))0
to Cingi: neni zač. Jen se mi zdá, že jsi dostal nepřesné info kolem přestupů do Semil. Mně se dostalo, že by tam většina hostujících měla v příští sezóně (v případě úspěchu) působit. Teď už je to ale bohužel jedno, i když příští rok se asi bude muset znovu sestavit tým s velkou šancí na postup. K0
No nevím, ale podle soutěžního nelze přestoupit či hostovat jen na "kvalifikaci" jak píše kolega cingi. Takže ti hráči tam byli minimálně od léta a já na tom nevidím nic špatnýho. Oproti bordelu, kterej vládne třeba na plochý dráze je to pohoda:-))) Zvlášť pokud tam ti hráči zůstanou i pro příští rok.0
Nemá cenu polemizovat o přestupech a hostováních. Bylo toho už na toto téma řečeno mnoho. Kolik toho "semiláci" odehráli v tomto složení v základní části? Pokud zůstanou všichni hráči i příští rok, tak OK. Ale dost o tom pochybuji. Zase se to rozprchne "za lepším". Semily odehrají krajskou soutěž v jiném složení a na kvalifikaci se o5 sejde jiná skupina hráčů. Pokud se nepodaří udržet "kvalifikační" tým pohromadě celý rok, nevěřím v úspěch ani v další kvalifikaci.Můj názor (ktarý nikomu nenutím). Čus a jak říkají v Boru nohu vejš:)0
No asi to nemá cenu řešit, ale je jistý, že kdo chce do II.ligy, musí mít nějakou oporu, velmi kvalitního (nebo dva) hráče. Jen a jen s vlastními odchovanci to půjde těžko, což myslím, potvrdily výsledky letošních kvalifikací. Takže se nedivím, že se objevují "sportovní turisti" např. Vilda:-), jen mě štve, že zrovna my na ně nemáme:-))))0
Podrobnější zpráva z kvalifikace do 2.ligy mužů ve skupině A v Lounech včetně zpráv z jednotlivých utkání je uvedena v pozápasových komentářích.0
to Berry: souhlasim s tebou, ze je docela nefer pritahnout si jednoho skvelyho hrace, kterej za ten tym kope jenom jednu sezonu a to jenom cilene proto, aby postoupili a dalsi sezonu zase zmizi... podle me je to pekna srabarna a vic si to zaslouzi tym, kterej nema cizi opory a chce si to vykopat sam a chce bejt na sebe hrdej, ze to zvladnul a ne se schovavat za vykony cizich jako maly dite za maminou sukni!...0
tak uveď jediný tým, který pokud chce postoupit postaví hru pouze na vlastních hráčích a hladce se mu to povede. Jak ukázali předchozí léta bez posil to nejde. A co se Semil týče, přestupující hráči dohrávali krajskou soutěž a při postupu do II. ligy by kopali za semilský oddíl i nadále0
tak namatkou treba Decin, Senec a nebo Janovice (ktery teda jeste nepostoupili, ale zatim jsou porad jeste v kvalifikaci) - tyhle tymy, pokud teda vim, tam maji jenom svoje hrace, ktery za ne budou kopat i dal...0
se Sencem a Janovicema si šláp vedle jak ta jedle :)0
bud konkretni - kdo z jejich hracu za ne pristi rok nebude hrat? a Decin prosel? :-)0
Takže kompletní tým z odchovanců má Bedřichov, kromě Kuchaříka /Třebíč/ a i ten hrál za Bedřichov již před vojnou, tj. asi před deseti lety.0
1.Zruč a Janovice nehrajou o 2. ligu
s těma vlastníma hráčema bych taky trochu ubral0
myslim, ze jsme tady resili postupy obecne... proste princip jestli si vzit cilene nejakou posilu jen kvuli tomu postupu, ktera toho pomuze docilit a pote zase odejde... ok, Zruc i Janovice hrajou o postup do 1.ligy, ale to je jedno, proste patri, i spolu s vyse zminenym Bedrichovem a Decinem, k tem tymum, ktery dokazou zamakat a vydrit si to sami, jen ti hraci, ktery tam budou pak dal v ty vyssi soutezi hrat, proste si to vykopovu sami a za to na sebe muzou bejt pravem hrdy a maj to zaslouzeny!!! :-) mozna jich je i vic, ten vychod moc neznam...0
Ještě si zapoměl na Břve, plné odchovanců.0
Děčín se posiloval cíleně již několik let a letos mu k postupu do extraligy výrazně pomohl Pepek T.. Odehrál ale za Děčín celou sezónu a pokud na to oddíl má, tak nevidím problém v tom, že se tým posílí. Hrát za ně bude s největší pravděpodobností i příští rok. Debata začalo o tom, jestli je správné "sehnat" hráče na kvalifikaci, baráž atd. Já si osobně myslím, že stavět polovinu (nebo i víc) týmu na hráčích, kteří dojíždějí je blbost. Neprospívá to oddílu (tréninky, motivace kmenových hráčů, výchova mládeže, atd.). Mladí se pořebují od "starých kornoutů" učit hlavně na tréninku a v zápasech pilovat morální odolnost. Pokud je A tým sestaven z dojíždějících hráčů, tak si myslím , že nic takového nefunguje. Bude jen otázka času, kdy dojíždějící hráče přestane bavit jezdit, tým skončí a po něm potopa. Čus a už držím hubu:)0
cetl jste někdo vo tom Dynínu jak hrly s počeradama?0
V tomto ohledu má jednoznačné prvenství Šacung!0
Souhlas:-) Ono by bylo taky nepochopitelný, kdyby někdo sehnal hráče a po úspěšné kvalifikci je vrátil. Ale je jasný, že koupit je jen a jen pro tuto událost, to je opravdu blbost. Nehledě na to, že dle soutěžního řádu po přestupu nesmí 11 měsíců do mateřského oddílu, po hostování myslím 12, takže co s nimi? Pustit je jinam? Navíc vztahy v mužstvu...Nevím tedy kolik mužstev je schopno stavět na dlouhodobě startujících hráčích a odchovancích, ale těm bych držel palce ze všeho nejvíc:-)0
Jsou ale i jiné pohledy. Např. ten, že tzv. přestupy na skok pomohou kvalitnímu oddílu vyšplhat se do vyšší kvalitní soutěže, která přinese zájem sponzorů a diváků, což se znovu převede na výkon mužstva (ať už s domácími odchovanci nebo s posilami, co nakonec zůstanou)...Troufám si odhadnout, že např. Semily by i se svými hráči druhou ligu uhájily. Pravděpodobně by v tak kvalitní soutěži, jakou druhá liga poslední ročníky bezesporu je, zůstaly na chvostu, ale i udržení by znamenalo úspěch pro region i pro samotný oddíl, který je plný hráčů, kteří ještě zdaleka nejsou za zenitem. Možná je to tak trochu jako s přijmutím na VŠ - těžší se dostat než se udržet..?
P.S. Pepa Tirpák je sice posila zvenčí, ale to venčí by klidně mohlo být v uvozovkách, protože oddíly Neštěmic a Děčína se mísily už dlouho před rokem 2005 a je to v podstatě "na jednom fleku". Český Lev Neštěmice se ale v podstatě rozpadl, tak se dá říct, že se bří. Tirpákovi tak trochu vrátili domů. A mimochodem vsázím basu piv, že se Děčín příští rok dostane do nejlepší pětky (spíš do semifinále).0
To To cingi:
Pokud v půlce roku přestoupíš - např. za účelem účasti v kvalifikaci - není žádný problém hrát další sezónu ve svém mateřském klubu - akorát je to o 200 Kč dražší. V zimním přestupním termínu si podáš přestup do "spřáteleného" třetího klubu a potom si z tohoto klubu podáš hostování do mateřského oddílu a je to.0
Jasně, taky to tak řešíme, ale je to poněkud drbání přes hlavu:-) Jinak souhlas s Kubou, je větší problém se do vyšší soutěže dostat, než ji udržet. Spousta lidí ochotných dát nějaké peníze řekne: Dám, ale když budete hrát II. ligu...a ono to bohužel o těch penězích hodně je. Už se tu objevil názor, že by se mohla tato soutěž rozšířit a já souhlasím. Mohly by být tři skupiny rozdělené tak, aby se to dalo lépe ekonomicky zvládat a myslím, že by úroveň neklesla.0
POTOM si podáš... = po roce!0
zdravím Janovický borce a zasílám gratulaci ze severu,
super úspěch oš0
Kdy se dozvíme rozlosování druhé ligy na příští sezonu 2006?0