38. MČR 3 muži

RK02.09.2006

38.MČR TROJIC v nohejbale mužů - 02.09.2006
Ostrava
Čtvrtfinále
Čakovice "A" - Karlovy Vary - 0:2 -8:10,7:10
Šacung "A" - Šacung "B" - 2:1 - 10:8,9:10,10:6
Modřice "A" - Modřice "B" - 1:2 -10:6,9:10,8:10
Počerady - Děčín - 0:2 -6:10,8:100

Reakce

74 příspěvků · poslední 07.09.
Anonym02.09.2006

dík alespon za nějaké info... Ale nemůžu si pomoci a nenapsat to: RK vždy podával lepší info- od začátku turnaje včetně soupisek.. Copak se stalo?dík0

Odpovědět
RK02.09.2006

Semifinále
Karlovy Vary - Šacung "A" - 0:2- 5:10, 7:10

Modřice "B" - Děčín- 2:1 - 10:9, 6:10, 10:60

Odpovědět
Anonym02.09.2006

další průb. výsledky?0

Odpovědět
Anonym02.09.2006

o 3.místo
Karlovy Vary - Děčín - 2:0- 10:7, 10:90

Odpovědět
RK02.09.2006

Finále-průběžně
Modřice "B" - Šacung "A" - - 6:10,10:90

Odpovědět
RK02.09.2006

Modřice "B" - Šacung "A" - 1:2- 6:10,10:9, 8:100

Odpovědět
A.Stehlík02.09.2006

Sláva vítězům a blahopřání klukům z Modřic ke krásnému druhému místu!!!0

Odpovědět
Anonym02.09.2006

dík a co sestavy?? nebyly by někde??Dík0

Odpovědět
102.09.2006

10

Odpovědět
Anonym02.09.2006

NE a tobě to nedam!!!!!!!!!!!!!0

Odpovědět
Kuba02.09.2006

Gratuluji Šacungu k jednomu z největších úspěchů novodobé historie.0

Odpovědět
Maršálek03.09.2006
  1. Šacung "A" - Makara, Babka, Stejskal

  2. Modřice "B" - Havránek, Plachý, Gulda, Iláš

  3. Karlovy Vary - Vanke, Dvořák, Kokštein, Kubát, Bíbr

  4. Děčín - Jan Tirpák, D. Tirpák, Kresta0

Odpovědět
Laďa Štěpánek03.09.2006

Jáká byla divácká kulisa?0

Odpovědět
777777703.09.2006

SOUPISKY TÝM"

EXMOST Modřice "A"-Bubniak Petr,Kalas František,Pelikán Radek EXMOST Modřice "B"-Plachý Michal,Gulda Petr,Havránek Radim,Iláš Patrik

LIAPOR K.Vary-Kokštein Michal,Vanke Jan,Dvořák Jiří,Bíbr Tomáš,Kubát Jan
Šacung 1947 "A"-Makara Richard,Stejskal Petr,Babka Vladimír
Šacung 1947 "B"-Spilka Martin,Řehák Josef,Zvonček Pavel
AVIA Čakovice "A"-Mikota Petr,Suchý Martin,Fröhlich Jan
AVIA Čakovice "B"-Mrákava Jakub,Kopecký Martin,Cibulka Tomáš,Hofman Marek
Climax Vsetín "A"-Kočička Antonín,Vichtora Rudolf,Čech Marcel
Climax Vsetín "B"-Gargulák Petr,Olšák Radim,Švirák Karel
SK Bělá-Rožek David,Remeš Michal,Kop Pavel,Kapitola Jiří,Petr Martin
ELNA Počerady-Pecina Michal-Růžička Tomáš-Dráždil Milan
NK 94 Vyškov-Skřejpek Petr,Kaďera Jan,Šlézar Jan
NK Děčín-Tirpák Jan,Tirpák David,Kresta Jan
MSEM Přerov-Doubrava Jiří,Mück Richard,Ertelt Tomáš,Ertelt Jan0

Odpovědět
A. Stehlík03.09.2006

Díky za servis!0

Odpovědět
777777703.09.2006

Skupina A
Karlovy Vary
Počerady
Vsetín "B"
Karlovy Vary - Počerady 0:2, 9:10, 8:10
Karlovy Vary - Vsetín "B" 2:0, 10:6, 10:7
Počerady - Vsetín "B" 2:0, 10:4, 10:7

  1. Počerady

  2. Karlovy Vary0

Odpovědět
777777703.09.2006

Skupina B
Šacung "A"
Modřice "B"
Přerov
Šacung "A" - Přerov 1:2, 10:6, 6:10, 9:10
ŠAcung "A" - Modřice "B" 2:1, 9:10, 10:8, 10:8
Modřice "B" - Přerov 2:1, 8:10, 10:7, 10:6

  1. Šacung "A"

  2. Modřice "B" stejný počet míčů - losovalo se0

Odpovědět
777777703.09.2006

Skupina C
Modřice "A"
Děčín
Čakovice "B"
Bělá
Modřice "A" - Děčín 2:0, 10:9, 10:8
Modřice "A" - Čakovice "B" 2:1, 10:9, 4:10, 10:2
Modřice "A" - Bělá 2:0, 10:5, 10:6
Děčín - Čakovice "B" 2:0, 10:9, 10:7
Děčín - Bělá 2:1, 10:6, 6:10, 10:7
Čakovice "B" - Bělá 1:2, 10:4, 5:10, 7:10

  1. Modřice "A"

  2. Děčín0

Odpovědět
777777703.09.2006

Skupina D
Čakovice "A"
Vyškov
Šacung "B"
Vsetín "A"
Čakovice "A" - Vyškov 2:0, 10:6, 10:8
Čakovice "A" - Šacung "B" 2:1, 7:10, 10:6, 10:8
Čakovice "A" - Vsetín "A" 2:1, 10:6, 9:10, 10:3
Vyškov - Šacung "B" 1:2, 10:8, 8:10, 6:10
Vyškov - Vsetín "A" 2:0, 10:5, 10:4
Šacung "B" - Vsetín "A" 2:0, 10:6, 10:7

  1. Čakovice "A"

  2. Šacung "B"0

Odpovědět
777777703.09.2006

Zbytek už tady je.
Ještě vlastně ne, Richard Makara byl vyhlášen nejlepším hráčem 38. MČR trojic.0

Odpovědět
Maršálek03.09.2006

Pro Laďa Štěpánek: Mám (zlo)zvyk na všech vrcholných akcích počítat diváky. Tady jsem ve dvou sčítáních došel k číslům 130 a 140.0

Odpovědět
777777703.09.2006

Takže 270???0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

dík Ráďo za vyčerpávající info0

Odpovědět
777777703.09.2006

Není zač. Jak kdysi kdosi napsal, už se pomalu připravuju na tu bafuňářskou funkci.0

Odpovědět
Maršálek03.09.2006

Radime, v matematice jsi nikdy nevynikal, nepouštěj se do složitějších úloh. 1. sčítání (semifinále) - 130 diváků, 2. sčítání (finále) - 140 diváků.0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

to sčítání diváků je včetně hráčů co se dívali?0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

I kdyby to bylo po sčítání,sedmičko,jako že není,tak je to slabota.
Ovšem důležitější dotaz by měl být - na co se dívali?
Jaká byla úroveň? Zdá se,že nebyl ani naplněn počet účastníků

  • nebo 14 je správný počet?0

Odpovědět
777777703.09.2006

Dobrá Marmo, nebudu se pouštět do větších akcí. Mimochodem ten časopis mě pořád nepřišel, zapoměl jsem Ti a Petrovi to včera říct.

14 účastníku bylo, to jsi spočítal dobře, plánováno podle tabulek 16. Úroveň podle mě dobrá. Z extraligy chyběla Plzeň, jinak třeba Jirka Suchý, Karel Bláha. Modřice, Čako a Šacung po dvou mužstvech. Vyškov, Děčín, Počerady, Vary pouze po jednou mužstvu, nevím proč. Doplněno o Bělou, 2 Vsetíny a Přerov.

Jinak hala nádherná. Malinko pokulhávalo občerstvení. Ale to je na delší povídání. Víťa zajistil, dotyčnýtěsně před MČR odřekl, takže bylo to v podstatě náhradní řešení. První KO okořeněno souboji Šacungu AB a Modřic AB. Myslím, že se bylo na co dívat, ale nemůžu soudit. Viděl jsem to z kurtu a diváky nevnímal. Předávání cen za přítomnosti starosti MČ Ostrava Jih.0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

Proč zde někdo nerozvíří informaci která se na včerejším turnaji proslíchala,a to,že se Šacung domluvil s Modřicemi,aby vůbec postoupili ze skupiny,na přesný konečný výsledek?0

Odpovědět
Maršálek03.09.2006

Z elitních týmů chyběla jen zdravotními problémy sužovaná Plzeň, navíc trojice byly vesměs v plném složení. Hala dobrá, ale na nohejbal až moc velká. V kombinaci s "pomalým" umělým povrchem tak vládla defenziva a trpělivost nad útokem. Právě proto se nahoru dostaly věkem zkušené trojice z letos kralujících mužstev WAE - Modřice, Šacung, Vary. Jak píše Radim, dvě derby akci okořenila. Organizace bezproblémová, škoda jen mizerného ozvučení při závěrečném ceremoniálu, kterému, jak bývá zvykem, přihlíželo tak 20 diváků. V souvislosti s tímto negativním jevem se zatím asi jako nejlepší osvědčila tombola s vyhlášením úplně nakonec. Diváků jsem očekával více, v Ostravě se dlouho tak velký nohejbal nehrál. Jsem ještě zvědav, jak to bude vypadat v TV, doufám, že lépe, než elaborát z Varů.0

Odpovědět
777777703.09.2006

A víš Marma, kdy to v TV bude?

Co se dohody Šacungu s Modřicema týče, tak se asi dohodli dobře, když byli 1. a 2.0

Odpovědět
Vlasta03.09.2006

Ba webových stránkách ČNS v sekci Fotogalerie - MČR - 2006 jsou umístěny fotografie z Ostravy.

To 7777777 : V TV podle programu : ÚT 17:55-18:45 ČT4
Vlasta Pabián, Chabařovice.0

Odpovědět
A.Stehlík03.09.2006

Vlasto, bezva fotky!!! Díky za upřesnění TV záznamu.0

Odpovědět
777777703.09.2006

I já díky.0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

Vlasto fotky na nic!!!0

Odpovědět
Maszlo03.09.2006

Asi proto, že jsi si poletl diskusi!!!0

Odpovědět
A.Stehlík03.09.2006

No, jestli můžu věřit tomu co se píše, že se ve skupině B losovalo tak se docela blbě Modřice se Šacungem domluvili, co kdyby pad vorel?0

Odpovědět
Anonym03.09.2006

No, chápu že při rovnosti bodů se v tabulce tří počítají sety,resp.míče. A pokud dojde k rovnosti setů a míčů u dvou z oněch tří, potom by logicky mělo rozhodnout vzájemné utkání.0

Odpovědět
Vít Zgarba03.09.2006

Pár drobností na vysvětlenou:

a) hala: přišlo mi, že hala se dvěma regulérními kurty + jedním na rozcvičení není nic přemrštěného

b) týden jsme měli spoty v rádiu, plošně jsme plakáty vylepili, hala stojí přímo na okraji velkého sídliště, kde moc vybavenosti není, dokonce i ten vstup jsme stanovili jako bezplatný a přesto byla návštěva nižší, než jsme očekávali. jestli to nebylo tím, že v sobotu se zhruba po měsíci vyčasilo, a lidi chtěli být někde venku... nevím

c) s občerstvením to bylo tak, že provozovatel restaurace, co je přímo v hale, ukončil před MČR nájemní vztah, takže nezbylo, než abychom našli někoho, kdo na jediný den celou restauraci uvede do chodu. Povedlo se to jen prostředně.

d) přihlášeno bylo 16 trojic, tak jak stanoví rozpis. 29.8. v půl jedenácté večer se odhlásila Plzeň, ve středu jsem získal informaci,že místo náhradníka nevyužije Pankrác, ve čtvrtek Kroměříž, v pátek Valašské Meziříčí a také se odhlásila jedna trojka Karlových Varů.

d) ozvučení bylo opravdu problematické. Přestože nová hala má napevno reproduktory, zesilovač i možnost mixu hudby a slova, dozvuky jsou tak dlouhé, že se řeči skoro nedá rozumět

e)díky všem, co se jakkoli podíleli a omluva za všechny nedostatky.0

Odpovědět
Maršálek03.09.2006

K příspěvkům ohledně stanovení pořadí: Jede se postupně dle příslušného bodu SŘ. Nelze poté, co např. ze tří družstev se stejným počtem bodů ve skupině touto eliminací zůstanou dvě, se vracet zase na začátek a jet to pro tato dvě postupně znovu.0

Odpovědět
Ostravar04.09.2006

Nevím co tu kdo pořád řeší ! Prostě jde jen o to že se před vzájemným zápasem ve skupině domluvili oba týmy na výsledku a tím si zajistili pohodový postup do playoff... Takže pro mě to jsou zasraní ubožíci !0

Odpovědět
Anonym04.09.2006

Loni takhle zrovna myslím Šacung nepostoupil do čtyřky v Litomyšli, když se Plzeň domluvila s Děčínem na výsledku. A ještě to sehrály tak blbě, že to celá hala poznala po pár míčích a pískala.0

Odpovědět
Ostravar04.09.2006

No Havránkovi to taky moc nešlo skrýt ty pětimetrové auty...0

Odpovědět
Anonym04.09.2006

Vůči Přerovu je to hnus. Postup by si zasloužili. Vždyť jako jediní porazili pozdější vítěze.0

Odpovědět
Anonym04.09.2006

to Maršálek - ano, SŘ to říká, ale asi to nebude nejlepší řešení, když to umožní kalkulaci - viz. výše!0

Odpovědět
Maršálek04.09.2006

SŘ je pro tyto účely platný závazný předpis a toto ustanovení už je tam dlouho. Osobně jsem zastáncem vyřazovacího systému, který na rozdíl od skupinového toto eliminuje a je navenek atraktivnější. Hráči vždy preferovali skupinový, ale jen do chvíle, kdy právě dojde k "domluvě" výsledku na jejich úkor. Většina vrcholných akcí se dnes hraje vyřazovacím systémem minimálně už od čtvrtfinále, tj. hned další kolo po základní skupině. Před dvěma roky bylo do SŘ též prosazeno, že případné derby ve skupině se hraje jako první zápas skupiny. Odstranit ale nepravosti úplně by mohl jen turnaj, hraný celý vyřazovacím systémem (brutální k.o. systém nebo např. systém na dvě porážky apod.). Je to také o svědomí hráčů, zda je vnitřně uspokojí vítězství znehodnocené podvodem, nebo ne. Tak se liší hráč od Hráče.0

Odpovědět
Frélich M.04.09.2006

Jelikoz jsem stravil nejlepsi nohejbalovy leta prave v Prerove, tak vyrazeni "losem" prerovskych nadeji me taky mrzelo. Vzpominane utkani mezi Sacungem a Modricemi jsem nevidel (prave probihalo jednani VV), nicmene si nedovedu predstavit, jak by si hraci presne dohodli hru na pocet bodu a pak cekali na rozstrel losem. A pokud tomu nekdo chce verit, muze se utesit tim, ze kluci z Modric se potrestali sami - ve finale prisli o zlato prave se Sacungem.0

Odpovědět
Anonym05.09.2006

to Frelich: Vyřazení přerovských pravděpodobně neproběhlo losem, protože měli nejhorší skóre. Los rozhodl jenom o 1 a 2 místě, protože tyto týmy měly shodné skóre.0

Odpovědět
Karel Jonák st.05.09.2006

K Martinovi Maršálkovi: Tak pouze K.O. systém je blbost a pokud budete chtít trochu víc odstranit kalkulaci družstev, tak zaveďte systém používaný pro MČR mládeže, který se hraje ve 4 skupinách po 4 družstvech a pak následuje K.O. , kterého se účastní opět všech 16 družstev (1. se 4., 2. s 3., 3. s 2. a 4. s 1.). Aby to bylo ještě spravedlivější, tak před K.O. se losuje které skupiny budou spolu hrát. Je to tak jednoduché !0

Odpovědět
Maršálek05.09.2006

Ano, i to je použitelné řešení, byť i zde určitě ke kalkulacím může dojít (mezi tím, jít na 1. nebo až třeba na 4. tým druhé skupiny, je většinou také dost velký a tím i zajímavý rozdíl). U singlů je navíc při větším zájmu možné, že u některých jeho akcí prostě časem může dojít až na tenisovou podobu.0

Odpovědět
Roman06.09.2006

to R.Havránek: Domluvili jste se dopředu na výsledku?0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

7777777 k tomu nemá co říct?0

Odpovědět
Ostravar06.09.2006

Copak se stalo že takový pisatel jako je pan Havránek se k tomuto tématu nedokáže vyjádřit ?!0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Ostravare,Ostravare,buď rád,že jsi porazil celkově prvního.Pochybuji,že Morava se domluví proti Moravě se Slovákem a Čechama.0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Bylo by vhodné toto téma ukončit vyjádřením Radima Havránka ať už je klid.0

Odpovědět
Ostravar06.09.2006

To Anonym (06.09.2006 14:07): Ty jsi tam asy nebyl a neviděl ten zápas co ?0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Bylo něco v televizi?0

Odpovědět
-:)))06.09.2006

Asy ne, ty vole to je počteníčko....0

Odpovědět
Ostravar06.09.2006

A co tu do toho pleteš nějáké asy !? Aby ses neposral !0

Odpovědět
-:))))06.09.2006

Jednou mi můj radši nejmenovanej kamarád poslal v sms ve slově KDYŽ 3 hrubky - kdiš, možná bys to ani nerozlousknul Ostravare, tak se trochu snaž! Vážně je to hlína!0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

to -:)))) někdo má problém s češtinou, jiný s matikou....0

Odpovědět
-:))))06.09.2006

-:) jojo máš pravdu, asi mi to ruka ani nechtěla napsat, ale doopravdy to bylo gdiš....0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Podle mě hrál pan Havránek uplně normálně.V Modřicích je schopný za jeden set čtyři pětimetrove auty.0

Odpovědět
Maršálek06.09.2006

Co se týká TV, tak na ČT4 včera a dnes cca 3/4 hodinový záznam - avizováno bylo na stránkách ČNS. Nohejbal začíná být v TV častěji, proto je škoda, když informace o jeho uvedení takto zanikne.0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Jo jo viděl jsem, ale na to jak komentátoři uváděli že se jedná o špičkový nohejbal, tak mě výkony v poli Babky a Guldy zklamaly. Má někdo jiný pohled?0

Odpovědět
Anonym06.09.2006

Babka i Gulda hráli celej turnaj celkem dobře, bohužel ve finále oba udělali několik chyb.0

Odpovědět
A.Stehlík06.09.2006

Podle osobního rozhovoru s Petrem Guldou mu dělal povrch haly velké problémy a během celého mistrovství trpěl silnými bolestmi obou kotníků. Navíc při jednom zákroku nešťastně došlápl na kulatou konstrukci a zbytek turnaje takřka odkulhal. Jak jsem slyšel tak dávám dál.0

Odpovědět
777777706.09.2006

O co jde??? Co chceš abych napsal??? Já nic dohodlého neměl. Víc ať si přebere kdo chce jak chce. Taky nebrečím, že mě Fazol málem zlomil nohu. Ještě te%d ju mám oteklou. Dobře mě tak, co čekal od... Škoda, že to pískali rozhodčí, o kterých jsem si myslel jen dobré.0

Odpovědět
Laďa Štěpánek07.09.2006

Ještě k TV přenosu - modré čáry byly špatně vidět, absence boční tribuny atmosféře nepřidalo. Komentátor vlastně ani moc nekomentoval a dával přednost Víťovi Zgarbovi, který to zachraňoval. Více se mi líbil přenos z Austin Cupu. Naštěstí finále bylo zajímavé a dramatické, jenom škoda, že hned po úvodním nepřesném verdiktu rozhodčích, ublížený Richard zůstal teatrálně ležet na zemi. Sporná rozhodnutí a rozčilování bylo během přenosu víc a propagaci nohejbalu moc neprospělo.0

Odpovědět
Martin K.07.09.2006

Souhlas s Láďou Štěpánkem. Ohraničení hřiště nebylo v TV vůbec vidět, navíc komentář byl včetně záběrů opravdu příšerný. Tím nemyslím p. Zgarbu, který se snažil a v rámci možností podal slušný zasvěcený výkon. Teatrální výkon p. Makary byl opravdu na Oscara, ovšem řekl bych, že ho s přehledem trumfnul p. Kresta (a to hned 2x). Ovšem ČT se evidentně nechtělo příliš stříhat, jinak by tam tyto momenty včetně zdržování týmů asi těžko byly. Za tak krátký přenos bylo opravdu slyšet kritiky rozhodčích až až (Kokštein, Kresta, D. Tirpák, Makara).0

Odpovědět
Roman07.09.2006

to R.Havránek: O nic nejde, jenom jsem slyšel že si před zápasem s Makarou u výsledkové tabule přepočítaval balóny. Tak jsem se chtěl narovinu zeptat jestli jste se nedomluvili. Když tvrdíš že ne, tak ne. Dík za odpověď.0

Odpovědět
Vít Zgarba07.09.2006

K lajnám - o nich by mohl Dušan Padyšák říkat svoje, docela jsme se s nimi natrápili. Měli jsme v úmyslu je přelepit něčím viditelnějším, vedení haly nám přesně definovalo typ pásky, který povolí na povrch nalepit, aby nedošlo k jeho úhoně. Koupili jsme tedy reflexní pásku požadovaného typu, (dělá se jen v barvě slonová kost), na všecky lajny nás stála přes 2000 kč. Když jsme ji zkusmo nalepili, shledali jsme, že díky jeji světlosti je orientace ještě horší, než ta modrá lajna.

S tím komentářem - v přenosu je dosti hluchých míst. Při pořizování prvotní nahrávky byl předpoklad, že se záznam střihem zahustí, proto jsme záměrně nemluvili v okamžicích, které jsme očekávali, že budou vystřiženy (ošetřování, utírání hřiště, delší okamžiky mezi výměnami, kromě momentů, kde jsme předpokládali zpomalenou opakovačku). Měly tam vejít takto sestřihané části obou semifinále, zápas o třetí místo a finále. Režie nakonec rozhodla tak, že semifinále tam nebudou, a bude tam celý zajímavý zápas o třetí místo a finále, takže většina informací, které tam zazněla o samotných hráčích či týmech se v záznamu neobjevila a navíc, působí to tak, že když se na hřišti nic neděje a divák by snesl nejakou tu glosu od komentátora, je zbytečně ticho. Záznam z Austinu byl lepší v tom, že byl prostřihaný a měl tak větší spád. Přenosu z Ostravy myslím nejvíc pomohla jeho podstata - hodně dobrý nohejebal, i když poslední set finále rozhodly chyby.0

Odpovědět
777777707.09.2006

Romane, já tu výsledkovou tabulu ani neviděl, natož, abych u ní něco přepočítával. To, že jsem vykopl poslední balón je sice špatný, ale kdybych trefil vše co chcu, tak su v repre - ASI !!! A bejvali by jsme to vyhráli.

Jinak jedna bába povídala - toho se drž.0

Odpovědět