MS2006
Zakládám nové téma. Budu manželce hlásit výsledky přes SMS a tady je bude uvádět aktuálně.
V.Pabián, Chabařovice.0
Reakce
A budou nějaké oficiální stránky kde budou aktuální výsledky? Nebo jen přes sms?0
Slečinko, výsledek je jenom jeden0
Mi neříkej slečínko,ti taky neříkám panáčku.a myslím že jsou i nějaký průběžný výsledky a ty jestli někde budou?!?Ostatně pan Pabián psal:výsledky!Tak mi netvrď že výsledek je jen jeden!0
Hlas jen zlatý - a jsi bez práce!0
Ale slečinko, snad se nebudeme hnedle rozčilovat. Holt výsledek je jenom jenom a nic na tom nezmění, že se pan Pabián musí hlásit co pět minut manželce a jako výmluva mu slouží výsledky...0
No ty jsi taky výsledek...0
Tý krávo, tak voni jako fakt udělaj to mistrovství v tom Murmunsku jo. No to by jeden blil, to je snad nějakej čukotskej výběžek nebo co. Tam jako není ani komu šáhnout na švába. Jako neříkám nic, ale kam ten nohejbal jde, no to je v prdeli, no to my ho teda vyndej. A je to tam vůbec vošetřený? Bude tam aspoň třicetník na kříž a padíka když vyhrajem? Hlavní bude vyžlutit toho Peruna, aby jsme se psychicky zvedli. To je celý vo počasí.0
Nejsem si jistý, jestli pořadatelé budou mít někde na webu svoji stránku s výsledkama. Zjistíme to na místě a dám vědět.
Jinak přímý výstup na internet nemám, neberu sebou notebook a z komunikátoru to je velmi drahé. Loni z ME to stálo přes 18 tis.Kč. Takže stejně jako v březnu přes SMS a tady to bude přenášeno na zzzz. Jinou možnost nemáme.
V.Pabián, Chabařovice.0
Vlasto nenech se znechutit, oceňujem co pro nohec děláš.0
Je to pravda, takových lidí je málo0
Vlasta na hrad......0
Vlasta na hrad......0
tak ta naše slavná repre by měla být za hodinku na místě.To je první výsledek,Anonyme!0
Zdravíme všechny naše reprezentanty a přejeme hodně úspěchů a nezbytného štěstíčka. Ať se vám daří!!!!0
tak hala je prý pěkne na nic....a pro antifanoušky Mrákavy: je nominovanej do dvojek,trojek a crossdeblu!0
A co je na tom divnýho, jestli umí dobře na jeden dopad, a to asi jo, tak proč ne, i když minulý rok Bubniakovi s Plachým uteklo zlato o fous. Kdo je nominovaný s ním?0
Víc zatím nevím,zjistím a hodím to sem.Jen jistým lidem vadila jeho nadváha, že se tam pak nemůže na tom hřišti hýbat....0
Jistým lidem, kteří neumí nic a jen kecají do všeho vadí všechno, váha je Kubova věc, je tam přece kvůli nohejbalu a ten hrát umí0
To já vím a souhlasím s Tebou. Kubova váha se na jeho výkonu neodráží, rozhodně ne ve špatným smyslu. Aspoň když přijímá hrudí, tak ho to tolik nerozseká jako některé hubené hráče.0
Léňo, nedělej si s tím hlavu, většinou vždycky pomlouvaj ti, kteří toho moc neumějí a akorát závidí. Třeba si ten dotyčný pomlouvatel nevidí přes pupek ani na ...... špičky bot a do balónu neumí kopnout ani omylem.
Držím celé repre palce - kluci dotohooooooo0
My jim taky tady držíme všem pěsti!!!!0
Singl po skupině ( Buben) :
ČR - USA 2:0
ČR - Moldávie 2:0
ČR - Maďarsko 2:0
ČR - Francie 2:0
ČR vyhrálo skupinu !!!
Dvojka po skupině ( Ungerman, Kalas, Mrákava )
ČR - RUS 2:0
ČR - Moldávie 2:0
ČR - Chorvatsko 2:0
ČR - Rumunsko 2:1
ČR vyhrálo skupinu !!!!0
nevite nekdo neco o smeci?? Skupiny atd.. Dikec moc, nohecu zdar!!0
Zdravime vsechny nohejbalove fandy z Rumunska.
Tak co se tady dejou za veci, to se tak jenom nevidi.
Organizace skoro zadna. Haly jsou katastrofalni, je vnich kosa a bufet je totalne predrazen. Hraje se na tenisovou sit a sako neni ve spodni casti privazane, pri kazdem dotyku mice o sit padaji koliky. To by se dalo jeste pochopit, ale nedokazem pochopit, ze Moldavci hrali singla a debla jenom na jeden set( tak to hrajou v udajne v Moldavsku) a v singlu dokonce stridali. Organizator to udajne povolil. Buben singly v pohode, ale v semi na nej ceka Zigala. Zigala prohral z Rumunem ve skupine ve tretim setu 11:3!!!
Perlicka ze zakulisi: Makarenko a Martin Perun nejsou jeste v dejisti MS, M.Perun mel propadly pas a Makarenko ho zapomel v Praze.0
Tak jsem napsal, to co uz bylo v prispevku perlicky z MS!!
Omluva, nedival jsem se na jine prispevky!0
To nevadí, radši dvakrát než vůbec. Díky moc za info.
Cross a trojky se hrají teď? Kdo je nominovaný, nevíš?0
Po loňským mistrovsví v Oradee už se tady psalo o té strašné síti a o podklouzávajících kůlech. Už je to tu zas. Po roce žádná změna. Šreklich. Tak mě to v duchu napadlo, než se tam letos jelo, jestli by nebylo od věci vzít s sebou jednu vlastní síť i s kůly... Jestli by to ale pořadatelé překousli - a povolili hrát s něčím, co nedodali sami. Ale to je jenom kdyby.
Ten Rumun hraje singla dobře? Viděli jste to? Nebo to byla taktická prohra?0
3koda,že tam nejsou kamery!Kdy se konečně dočkáme tohoto nádherného sportu v tel.live přenosech.Kluci držíme moc pěsti...Sokolov0
Co je nám to platné. Skupiny zase vyhrajeme, tak jak v Prostějově. Pak na nás vletí východní sousedé /né Moldavci/ a půjdeme do kytek.0
Jime bud čechem-nehaž flintu do žita a držme palce!Zdar0
to je hodně srandovní turnaj0
co je to crossdebl ?0
Pro Bačíka and Romana. Posílejte alespoň průběžné výsledky, u nás nejsou žádné informace /jak naši zvládají jednodopadový systém/. Mám pocit že Rumunsko je na odvrácené straně měsíce. Pište a nechlastejte a pomožte pořadatelům vypnout sako!0
koukni do Perliček0
Crossdebl
ČR - Ukrajina 2:0
ČR - Maďarsko 2:1
ČR - Moldávie 2:0
ČR - Slovensko 2:0
ČR první ve skupině !!!!0
Rumun v singlu valel, ale zigala podaval servis z ruky a jeste obloukem. Rumun chodi na half a falf hral z naprostou jistotou. Muj nazor nebo prani, Buben porazi v semi Zigalu a ve finale zmazne toho Rumuna (Selers).0
Dajaky souhrn>
SINGL> semi: Bubniak-Zigala, Rumun-Madar
DVOJKA> semi: CR-Franice, SR-Rumunsko
CROSDABL> semi: CR- ??? asi france, SR - asi Rumunsko
posledni skupina cros dablu se jeste hraje, piskaji to nasrani Zuna se Sloupem, bo tam musi tvrdnout. Pri zapase Madaru s Moldavii nepiskali auty, se slovy kurva to nebudu natahovat...
Trojky na poradu dne zitra.
Pred halou je internetova pivnice, net na dvacet minut a dve piva k tomu stoji asi 35 kc.0
To Jim: Pomohli jsme jim vyplenit bufet a na soko nemame silu!0
Hrac Kop je velice nazhaven, porad nam chodi tajne ucmrndavat pivo a tesi se na zitra, kdy ma hrat trojky. Franta Kalas se dneska v hale neukazal, bo je nejaky nachcipany, tak se sel asi s nejakou rumunkou potit.0
A jestli chcete nekdo neco vedet, tak se tu klidne optejte. Jestli se zitra vzbudime, tak muzeme nejake info podat. Ale po dnesku to vidime ze se vzbudime tak v nedeli.
Jinak dvojka slovenskych hracu Martin Perun a R.Makara stale nejsou namiste, slovenska vyprava zacina byt lehce nervozni0
Anonymove kteri na ZZZ utoci do Mraka by se mu meli asi omluvit!! Vytahl nasi dvojku, kdy stridal nejisteho a chybujiciho Vildu proti Rumunsku a pak suverene tahl naseho cross dabla, kdy byl nasim nejlepsim hracem. Jeho klepaky proti Slovenskym bratrum by preletely i Vysoke tatry. Hrtaje opravdu super a pevne verim, ze mu to vydrzi i na finale!0
to Jim: my jednodopadovy system zvladame dobre, a vsechno v nas mizi na jeden dopad. Jinak v krosdebilu nasi hrali Buben Tapka, ale moc jim to neslo, pak jak hral misto Tapky Mrakava, tak se to rozjelo, a svou postavu promenil v hrebiky jako krava. Dvojky jsme asi nevideli, trojky budou zitra. Ve dvojkach jsme videli slovaky, a hrajou je jeste lepsi nez na dva dopady.
Nejvetsi problem je ten debilni tlusty cernoch ve francouzskem tricku. Bo piska a mava jak na nadrazi v Puste Polomi a navic premenuje zapasy podle rozpisu kery nikdo nezna. Organizace je tu horsi nez na zimnim turnaji v Ostrave Pustkovci pred dvema lety (kdo vi, pochopi)
Jinak se omlouvam se za pravopis a slovosled, ale jelikoz jsem ridic, tak uz mam tri promile.0
jo, to minule sem psal ja, ----- jenom aby to nekoho nerozhodilo0
Nevite nekdo co to znamena?:Interzis folosirea limbajului vulgar accecsara paginilor pt adulti de catre minori nerespactanera celor maesus atrage intersicerea accesului in local.
Huci to do nas nejake mistni kundy.0
To Ales Zbrozek: Konecne uz prestan delat to co zrovna delas( oral sex) a venuj se aktualizaci na ZZZ. My ti posilame SMS a ty na nas seres. Nemuzeme byt vsude.0
jinak vsechny priznivce zdravi i Brutus a Izol, a slibili podporu nasich ve finale cros dablu proti rumunum, kteri pry jejich kamarady vyprasi z kurtu . (patrik promine...) Podporu dopredu prislibil i hrac croisdablu Laco Stupak, ktery tak evidentne prokazal viru ve sve vykony0
tak co je ten crossdabl?0
Hoši, paráda, krásně se to od vás čte, už jsem se dlouho tak nezasmála jako když jsem četla :Nevíte někdo co to znamená....
teď zapařte a zítra prosím vás zase okomentujte trojky, díky.0
To jsou tzv maďarské dvojky. Podání křížem, 1 dopad 2 doteky, hraje se do podávací lajny...0
to 7777777: díky0
NZ. A drž palce.0
Mám dotaz.
Jak hráči používají novinku našeho "experta" z Plzně a sice příjem podání z voleje!?0
dvojky - mrak,vilda,franta
cross - mrak,buben,michal
trojky - mrak,jirka,pepa,pavel,franta
To Bačik: můžeš dát prosím Tě Kubovi za mě pusinku?Díííkyyy0
LG a RB díky Vám. Taková zprávy můžete podávat během celého víkendu.0
Pred chvili jsme po vcerejsim veceru dorazili do haly, ale tam se musela sbalit sit a ted se hraje hazena, bo asi zapomneli odlozit zapas.
Bacik nema tedka cas, dava pusinku Kubovi0
Do dejiste jiz dorazili i M.Perun a R.Makara, kteri projizdeli pres Budapest asi 3 hodiny, jelikoz tam muzou jezdit dle pana Sloty pouze v tanku. A hned se dnes uvedli vyhrou nad Chorvatskem, tretiho v trojce meli Izola. Nasi hrajou trojky az vecer, ale tu stejne zadny rozpis zapasu neni, takze mozna i drive.0
Vsichni hraci MS prisne dodrzujou zivotospravu, takze jediny kdo vydrzel v baru do casnych rannich hodin byli cesky rozhodci Solnicky a americky rozhodci Sirocky, kteremu jsme i pres jeho slezsky akcent vubec nerozumeli.0
to Kotaz - podani z voleje obcas nekdo pouzije, ale kdyz se postavili dva moldavci doprostred podavajiciho pole, tak se po smecovanem servisu nestihli ani ohlednout.
Jinak uroven tymu je desive mizerna, trochu divat se da na Francouze, Madary, hodne dobre hrajou Rumuni a k nasi smule tradicne i Slovaci. Zbytek je hluboce pod uroven zakovskeho nohejbalu.0
Keby išli tankom, prejdu ju za 30 min.....0
to Janko: no jo, ale oni chteli usetrit dve kila za dalnicni znamku a navic pry nevi jak se madarsky rekne dalnicni znamka na tank0
Díky za odpověď - nihil novus sub sole. Je to komedie a je jenom s podivem, že se jí účastníme. Jak vyzní srovnání SP
v Prostějově s MS v Oradea? Asi zbytečný dotaz,že?0
Jinak ucastnici keri hrajou jsou:
CR, Slovensko, Madarsko, Rumunsko, Rusko, Ukrajina, Moldavie, Chorvatsko, Francie, USA. Zvlaste vykony Ukrajiny v cele s Ivanem Dragem alias Golemem a Moldavie jsou vystavni. Pry uz videli dvakrat nakresleny balon.0
to kotaz: jo, zbytecny dotaz. Kazdy drzi hlavu v dlanich0
Zazitky z Oradei:
Oradea je pate nejvetsi mesto Rumunska cca.350 000 blondynu a blondynek. To ze vsude behaji volne psi je naprosto bezne, ale kdyz nam chtel asi desetilety skleban ukrast volant na krizovatce pote co jsme ho odehnali zebrajiciho nejake drobne, tak to je sila. Je z podivem, ze je tu miliarda knajp, kde nikdo v patek vecer nesedi. Docela casto se nam stalo, ze jsme byli vcera jedini hosti v putice. V Cesku resim uplne opacny problem v patek, kde jsi v jakekoli knajpe sednu. Zrovinka dorazili dalsi nohejblovy turisti z nasi vlasti. Marma, Ivan Cerny,Chvalovsky a expert na Moldavsky nohejbal Vlasta Stehlik.0
I pres dve hodiny trvajici bryfyng se nadale Moldavanum nepodarilo vysvetlit, ze se na MS hraje na dva sety. Nezklamali, dnes opet jenom na jeden set.0
To Lena: Jakub rikal, ze libam baleko lip nez ty. Ne jenom to.
Asi jsem to okoukal od soudruhu za bolsevika, kdy si pri kazde prilezitosti davali nekonecne dlouho trvajici hudlany.0
To pan Havranek(7777777): Jak to vypada na turnaji v Mohelnici? Prosime o info.0
Porad cekame na prijezd nohejnaloveho boha p. Maiera, ktery ocividne sleduje boje na MS ze vse vysnene Brasilie.0
Bačiku, bohužel nejsem v Mohelnici, ale pokusím se něco zjistit.0
Baciku, vybornej servis, klobouk dolu. Jakej je tvuj tip na viteze jednotlivych kategorii, podle predvadeny hry? Diky. P.S.: za par hodin jdu resit ten patecni problem, ackoliv je sobota:-) Sever je holt kruty:-D0
A jak se daří těm československoamerickejm klukům? Naučili se něco?0
To Bačik: Interzis folosire a limbajului atd. znamená : Bohužel hošíci, máte malé přirození.0
To Bačik:Díky za vyřízení pozdravu,Kuba Tě taky chválil:-)Ale vyřizovala jsem jen pusu....v tom ostatním totiž nemám konkurenci!0
Mohelnice se neozyva. Co v Oradee?0
To Bačík and Roman: vulgar accesara - znamená : absolutně.0
Iláš, Procházka, Doubrava
Vsetín - Kurka...
Pelikán, Gryc...
Prostějov
5.-8. Sítko..., Přerov0
To Lena: mam te pozdravit od Kuby a posila ti pusinku. Skoda, ze nejsem doma, radeji bych dal pusu tobe nez kubovi.0
To ta Mohelnici asi nestala za nic, kdyz je Okurka druhy. No dobre, Okurko smekam a gratuluji zaroven. Co tam vyvadel Pelikos, ze byl az treti. Boticka litoval toho, ze je Radek zraneni a vida, on je kluk opaleny na maci v Mohelnici. To je nejake divne neeee?0
To Jim: Ti misni blondaci maji take male suliny, ale mel jsi videt Pavla Kopa na Privatu, vsechny mistni blondynku mu utikali z pokoje. Na takovy organ nejsou zvykli.0
Kuci americti se to moc nenaucili, ale jejichsnaha je srdcervouci
Slovaci napohodu vyhrali skupinu. Brutus poskytl do tv kvalitni rozhovor Marmovi ohledne svych mistnich sexualnich zazitku. Pote mu poskytl rozhovor Bacik, ale jelikoz mluvil pravdu o ceskem svazu, tak ho pry kompletne vystrihnou.
Na prani naseho trenera mame pochvalit Frantu, ktery vcera zahral pry famozne ve dvojkach spolecne s Mrakem, ktery vystridal Vildu. Bylo to v druhe hale, takze to vime jenom zprostredkovane. Dneska uz se hraje vsechno v jedne telocvicne.
TROJICE
Madarsko-USA 2:0
Slovensko-Madarsko 2:0
CR (Kop, Holub, Rehak) - Rusko 2:0 11:1, 11:4
Rumunsko-Ukrajina 2:0 11:1, 11:3
Francie-Ukrajina 2:0 11:3,11:3
CR (Kop, Rehak, Holub 1.set, Kalas 2.set) - Ukrajina 2:0 11:1,11:1
Rumunsko-Francie 2:1 11:13, 11:8, 11:5
ted hrajou nasi s francii, posledni zapas ve skupine pak s rumunskem.
Rikali jsme Frantovi at jde taky neco napsat fanouskum, ale myslel si ze ho chceme opit, tak radeji zustal v hale...Zkusime ho zlomit, aby sel s nama na net po zapase s rumunskem a jestli nepujde, tak vememe Ivana Cerneho, jelikoz tu maji pekne plastove zidlicky s rozsirenou nosnosti0
Pavel Kop si odbyl svou premieru v repre A primo famozne, kdyz jeho klepaky koncily az ve treti rade, nekdy i mezi treti a ctvrtou. Kvalitne hraje taky R.Makara, kteremu nedelal zadne problemy ani chorvatsky dvojblok.0
Dale zadame fanousky o podporu pri vyrizeni nasi zadosti na svazu o nahradu tri bas piv vypitych v net pivnici.0
Zadame rodice Pavla Kopa aby necetli zdejsi stranky a neposilali mu vychovne SMS, jelikoz ho to rusi v koncetraci nejen na zapasy0
To Kalous: Muj tip je nasladujici:
Singl:Realita: Rurun {Selers} prani: Buben
Dabl: Realita: Cesi prani: jednoznacne Cesi
Crossbabl: realita Blondyni z Rumunska prani: Nasi:{ kvuli srdci + Kuba si to zaslouzi, hraje super.
Trojice: Realita: podle predvedene hry zatim jasne Slovaci prani: Frantici{jelikos si urcite nejakou placku zaslouzi, hrajou velmi atraktivni nohejbal, ale k jejich smule neni ucelny}.0
Slovakum tu pomalu zacinaji prijizdet fanousci, tak cekame kdy nam prijedou pomoct i nejaci cesti fanousci, jelikoz mame uz problemy s chuzi, natoz se rvanim...0
Libi se nam hra kterou hraji francouzi, jsou mladi a jeden umi nadherne nuzky, ktere se tezko vybiraji, bohuzel je to zadak, takze se do utoku moc nedostane0
Estli se chceteeee optat neco nasich sportovcu, tak to tu napiste, my se jich optame, a mozna tu nezkomolenou odpoved napisem0
pro satelitní lovce z vesmíru - na pozici 39E frekvence 12688V/30000 je rumunská stanice telesport a ve zprávách jsem zahlídl šot z MS v nohejbale.Jinak program této stanice je na www.telesport.ro.Jinak 26.11 tam jde volně Manchester - Chelsea0
dalsi info teda po zapase nasich s rumunama, ktery vyhrajeme 2:00
Drzte vsichni palce Bacikovi, vsadil si v mistnim RomaniaLoto vysledky na fotbal, tak kdyz vyhraje tak tu musi zustat. Snad se mu to povede0
Romane vydrž nejen s informacema,ale i s játrama. Je to lepší než SP v Prostějově? Crossdebl jsem viděl hrát jen jednou a moc mě to nenadchlo. Jinak všem našim hráčům přeju ať uspějí o trošku líp než v Prostějově a když né tak se taky nepo.... Slováci jsou výborní. Měj se S.J z VM0
To Bacik: ja ti dam kalouse, zapatrej v pameti hlavo dubova, tady Mila Kulovany:-) Jinak fakt super servis a diky za nej, drzim klukum palce a vam taky, at prezijete rumunsky pifko:-) Nohu vejs0
Trojice:
CR-RUS 2:0
CR-UKR 2:0
CR-FRA 2:0
CR-RUM 2:0
CR vyhrala skupinu0
Bubniak - Žigala 12:10, 10:12, 12:100
Konecne se zacal hrat poradny nohejbal. Vysledky pres sms jsou ocividne rychlejsi nez pivni internetova kavarna, tak par mojich postrehu.
Celkem jednoznacne jsme spraskali Rumuni ve skupince v trojicich 11>9 a 11>7 skore neodpovida predvedene hre. Byli jsme jednoznacne lepsi. V semi jdeme tim padem na Madari. Pripadne finale musime vratit prohru z SP Slovakum.
Singl super zapas, pomer setu odpovida za vse. Moje postrehy ze singlu. Zigala pral super nohec, prevazne padaval smecovany servis, oprati tomu Buben klasika servis z ruky, stridany servisem z halfvoleje. Vyvoj tretiho setu.
1>4, 6>9, 12>10. Buben vyhral na moralku. Nektere vymeny byli neskutecne. Velka gratulace Bubnovi a ve finale ho ceka jeste vetsi trekazka v podobje Rumuna (Selers). Omlovam se, jsem trosicku srot a nedokazu najit na klavesnici dvojtecku. Co komp to pelra vypocetni techniky.
Par Vzkazu od hracu. Kuba tradicne posila pusu Lene. Franta nakonec prislibil ucast po konci dnesniho hraciho dne online zpovedi Ceskym fans. Vyzva pro vsechni kteri chteji polozit otazky Frantis. Kalas. Mate moznost, posleze budou zodpovezeny.
Zprava pro Hranicky nohejbal> Ten mamrd kolaboroval behem zapasu Bubna verzus Zigala na Slovenskou strnanu. Ja jsem si myslel, ze to jsou Hranice na Morave a ne Hranice na Slovensku. Babela je Konfident.
To Milan Kulovany. Kdo by na tebe zapomel. Sorry, ze jsem ti zkomolil jmeno. Parbicky s tebou jsou,ty na ktere se neda zapomenout. PS> zelenou uz nepiji.0
Hoši, díky moc za dobré zprávy, tak jednoho finalistu už máme.Velká gratulace Petrovi, ve finále mu budeme moc držet pěsti, právě proto, že to podle vašich slov bude hodně těžký zápas.Přimlouvám se za to, aby svaz pochopil co pro nás fandy, kteří se nemohli zúčastnit, děláte a přispěl vám nejen na pivo, ale i na kořalku. Zasloužíte to nejen za servis, ale i za podporu klukům a za ty nervy,co tam prožíváte. Mějte se a ještě jednou díky.0
Kolik diváků?0
Buben supr, rozmlať toho cigoša. A ostatní ať se vemou příklad. Makejte a dejte těm čobolům na piču. Zdar z Budišova od taty a ot Tvého nadřízeného, Vladánka. MAKAT!!!0
Klasicke dvojky:
CR - FRA 2:1
Hrajeme finale zitra se Slovaky0
divaku v hale cirkatak dve tri sta.
Dvojka s francouzama byla tezce o nervy, vilda sel dolu hned v prvnim setu za stavu 4:6,misto neho hral Mrakava. Francouzi hrali super dvojku, je videt ze to mai hodne nakopane. My jsme meli dobry prijem, ale problem s nahrou.
Proti Slovakum ve finale to vidim hodne spatne, z Rumunama zametli. Proti nimpomuze jenom zazrak, snad bude...ale asi ne0
trosicku omacky kolem debla:
15:13 9:11 11: 7 treti set 6:6 od te doby nedali boda. To co provedli Slovaci v deblu je neskutecne, tato strojova hra snese konkurenci max. Ramba a Rockyho v plne polni. Asi fici na kreku nebvo jinem schitu.Skoda, ze v nohejbale neni antidipink kontrola a antiradarova kontrola, kdy podle Ceskych pravidel silnicniho provozu by prisli o vsechny body.0
Finale bude Buben proti Rumunovi,o3 Zigala s Madarem
Dvojka finale CR-SR, o3 Madari-Rumuni
Seminfinale crosdebilu a trojek je zitr,ikdyz melo byt neska,ale mireckovi rochlo v palici a zrusil program0
Jinak mam nahrany zapas Bubna s Zigalou z prostor slovenskeho tabora i s myma popichujicima kecama a jejich reakci na dramaticky zapas. Zvlaste pan Izol asi nebude nadseny s medializaci tohoto zaznamu0
Omluva za cely den, Selers je Bobis. Narodnost zustava - blondyn.0
Na net mel jit s nama Franta Kalas, ale rikal ze misto onlajnovat bude onanovat.0
Frantici hrajou super nohec. Mezihru jim muzeme jenom zavidet.
hrajou kratasy, rany a ty nuzky toho frajera jsou vystavni.
Kdo nevidel, ten nepochopi. Jedno dopadovy nohec je uplne jinde, nez cely Cesky nohejbal.0
Na jednodopadovy nohec v podani slovaku se da supr divak, je to lahoda, krosdebil vypada otresne, je to capina, at to zrusi i s timkretenem mireckem, cipem jednim0
Serem na Vas jdeme z Americkym rohodcim chlastat. Zitra zdar.0
Na prani Pavla Kopa o nem nic nemame psat, protoze co tu vyvadi je nepublikovatelne...0
Pridavam se k Bacikovi,jelikoz je tu o hodinu vice a zitra znamena predevcirem, tak jdeme pit, abychom se nepronetovali dopredpredevcirem0
nazdar rumunsko...dikec za servis...uplně vam zavidím jak tam parite...kurva ja se du taky vožrat...tak zitra zas dejte par zprav...a pozdravujte Frantu od moji starý...je z nej hotova jen o nem slyší...ale jelikož je to franta kalas tak me to je u prdele... :-) vzkaz:když vyhrajou čechůni 3xgold...tak dávám suda jako bonus...jelikož jsou určitě všící pivní "fajnšmejkřy" tak věřím že jsem právě přišel o sud...zatím čest béci0
Gratuluju klukům za zvládnuté semifinále a
přeju hodně štěstí do finále.Buben už s Bobisem jeden singl hrál.Bylo to na PMEZ 2004 v Modřicích.Porazil ho 2:1,ale byl to strašně těžký zápas.Snad to zítra dopadne stejně.Ve dvojce se uvidí.0
Gratulace vsem hracum a zpravodajcum uz vyrabim specialni medaile, nebudou na krk, ale do krku:-) A zejtros jim to nandame! Kdo neskace neni Čech....0
Nechtěl bych to vidět v Budišově....to je sestava0
Dobrý večer,hooodně štěstíčka na poslední den.Uplně všem.Nejvíce těm favoritům-čechům.Jiní tam ani nejsou!!!
A jak už je známo tak pusinku pro Kubika,ale ne od Bačika,ten to bere i jinými otvory.0
tak co jak hrajou?0
Baniku sestava je old. Už máme dneska za sebu trenál s nejmladším Havranem (zatim). Mohelnice pěkná. No a něco piv jsme teda taky vyžahli...0
semifinále crossdebl :
ČR . Francie 2:1
Buben si natáhl šlachu na pravé noze a půjde na singl !!!!!!!0
Zdarec vsichni doma: Crossdebl CR: Frintici
Prvni set (1:3, 4:4, 4:8, 6:10, 8:11) prohrali jsme si to vlastnimi chybama. Sestava: Buben, Mrak.
Druhy set: (4:1, 8:3, 11:4)
Treti set: (3:3, 6:4, 8:4, 11:6)
Druhy a treji set hrali Kuba a Buben bez zbytecbych chyb a zaslouzene vyhrali.Frantici, ale nebyli zadni nezdarci.
Trojice Semi: CR: Madari 2:0
Prvni set: 11:5
Druhy set: 11:3
Nasi hrali super bez chybicek a svoukli je jako svicku.
Semi Scossdebl: Slovensko: Rumunsko 1:2
Rumuni vyhrali 12:10 ve treti.
Buben je opravdu zraneny, ale do singla nastoupi. Do krossudabla asi uz ne. Skoda, levak man bude chybet.
Perlicka: Ten mamrd Mirecek(tlusty, cernoch) si tady dela co chce. Prehazuje zapasy a zasadne piska jenom nase. Dokonce Trener muze mluvit z hraci jenom o time out. Jinak nesmi podle toho hovada mluvit a jakkoli komunikovat s hraci na hristi.0
Gratulace vsem hracum, jsme ve vsech finalovych zapasech.0
hoho,paráda...takže jestli to dobře chápu tak jsme ve všem ve finále!a s kým budem hrát?a kdo hrál trojku v semi?0
4teš mi myšlenky,než to vyťukám tak to sem napíše.Díky za info0
Tak ať ty hoši pořádně zabojují a dovezou nějaký to zlato.Držím palce.0
V kolik vypuknou finálové zápasy?0
Kluci makaj ! držím palečky !!!!! To jim VV asi slíbil velký peníze za zlato !!! :-) :-) Pro money to určitě nedělaj !!!!! Kluci makejte !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0
Kluci, já vám taky moc držím pěsti! Přeju hlavně hodně štěstíčka, protože nohejbal hrát umíte, takže je potřeba hodně štěstí!!!!Přeju vám, abyste naši hymnu slyšeli co nejvíckrát, věřím, že pro to uděláte všecko!!!! Tak do nich !!!!0
Zvládne Buben to finále s tou achylovkou?0
Ať to finále dopadne jak chce, a věřím, že Petr do toho dá všecko, důležitý je, že se o to aspoň pokusí. Věřím, že to zvládne a pak přijde léčení, má totiž Guldovu školu, vzpomeňte na 3. finále se Šacungem. Tak držíme pěsti a ať se mu to podaří !!!!0
Kluci, do nich, drzíme pěsti!!!0
Prý kolem jedenáctý našeho času začne finále,takže držíme všech dvacet....0
Pěťo,pojď do toho! Drží ti palce celý Modřice !!!!!!0
tak mi ted psal mrak že finále až po dvanáctý našeho času a pak že mi hned dá vědět0
Léňo, díky za zprávu, ať to tomu tvýmu mračkovi taky vyjde, zasloužil by si zlato, v poslední době má fakt fazónu a ty blby kecy po tom Prostějově si nezasloužil. Tak do nich !!!!0
Dobrá hodinka k dobru aby se noha dala líp do pořádku! "Mirečku, díky" :-))0
to Tonda: škoda, že tam s nima není Dana, ta by určitě pomohla a nebylo by to poprvé. Tak do boje!!!!0
:-))) jasně že jo! Petr to zvládne!0
Tak jak to vypadá?0
Připojuji se, jak Petr "válčí"?0
to fanynka: Tak se dívám, že fanynek mají dost, tak držme všecky pěsti !!!! Hoši do toho !!!!0
nevííím furt nic0
...a co danynka? drží také palečky?0
Kuba psal ještě se hraje pak mi hned napíše0
Cituju:Bubeninek prohral 2:1.smula.hral vyborně nezasloužil si to.ted je debl0
ale já moooc gratuluju,je to nádhera.zvítězil sám nad sebou a svým zraněním,což je úžasný0
Petře, nevadí, věříme že jsi udělal maximum!!! Pozdravuju!0
Nedá se nic dělat.Je to škoda,ale je to sport.Jedeme dál,nějaký titul snad přijde.0
Většinou to bylo tak, že když Peťa vyhrál, nevyhrál už nikdo jiný, takže teď by to zákonitě mělo být opačně a všichni ostatní vyhrát!!! :-)))0
Moc jsem to Peťovi přála, ale nevadí, moc gratuluju!!!!0
No taková díra mezi spojenim snad jeste nebyla:-) je to docela deprimující porad koukat na tu samou větu jo a fanynek si myslim není nikdy dost:-)0
Je to nespravedlivý,ale co se dá dělat!!!
Držím pěsti ostatním hráčům.0
Peťo nevadí, pro nás jsi nejlepší !! Je to sport !!!! Blahopřeju ke stříbru !!! B.0
omlouvam se měla jsem asi sekly pocitac vse mi tam naskocilo az ted. A gratuluji i k druhemu mistu nevadi!!!0
Když jsem viděl v Prostějově Petra v singlu bojoval příkladně jen ten servis jsem moc nepochopil. Bylo to prý proto aby si Ižol příjem nemohl tělem dobře přizvednout ale on si přes to příjem přichystával perfektně. Ale jsem si jistý že bojoval jako lev a gratuluju mu k druhému místu na světě. Ostatním přeju ještě lepší umístění kluci do toho!!0
blahopřeji ke stříbru, hlavně že noha vydržela!!!!!0
má nekdo info z deblu? gratuluji peťo i druhé misto je super.0
Nevíte někdo jak to vypadá v deblu??0
kdyby nekdo neco vedel tak to sem napise, nemyslis?0
Petr má se servisem dlouhodobě problémy.Sám ví že ho má dost měkký a proto se snaží měnit rytmus podání.Jednou halfvolejem jednou kopec,pak třeba smečovaný,ale ten často kazí.Bohužel tvrdý smečovaný servis mu chybí.Bobis hrál na PMEZ v Modřicích výborně,je to velmi pohyblivý a technicky vybavený singlista a osobně jsem se divil,že Rumunsko už nereprezentoval dávno.Přesto Petrovi gratuluju ke stříbru,ještě nikdy na akci jako je MS neskončil hůř jak druhý.Po dnešku má třetí stříbro z MS.K tomu dvě zlaté z MS a jednu zlatou z ME a jednu stříbrnou.0
Dvojka - prohra 2:00
jj je to tak,už mi to taky bylo napsáno,ale optimismus zůstává a fandíme dál0
Klasická dvojka?0
jojo klasická ted se hraje cross0
Buben udělal první a poslední vítězný set ve finále pro ČR...Tod vše0
Teď snad máme šanci,ale kdoví jak na tom Buben je0
Tak teď urvat zlato ve trojicích.Gratulace ke stříbru oboum formacím.0
Ještě máme dvakrát šanci!!! Trojka je také otevřená...0
Hoši, já taky gratuluju ke dvěma stříbrům a dvě zlaté by k nim neškodily. Tak držíme dál pěsti!!!!0
Ja gratuluju Bacikovi, ze podle toho, jak dlouho uz nic nenapsal, konecne dosahl sveho zivotniho cile a ozral se tak, ze vidi hrat i Moldavany dva sety:)0
Jsme mistři v crossu0
hurááááááá0
Leni, díky ti za dobrou zprávu, nevíš, kdo s Kubem hrál?0
Super !!! Kolik to bylo?
Hrál Buben s Mrakem?
GRATULUJI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!0
A samozřejmě velká gratulace!!!!Hoši jsou šikovní!!!!0
Velká gratulace!!!!!!!!!0
tak to bohužel nevím.Kuba jen psal že jsou mistři.já se chci s někým radovat0
Blahopřeju a dobrý příklad pro "královskou" trojku!!!!!0
Skvělé!!!!!Taky gratuluji!!!!0
Zajímavý že vyhrajem disciplinu,která nikomu nic neříká
a vůbec ji nehrajeme!0
Posílám všechny negativní Anonymy do pr...se nikdo o nějaký vyrypování neprosí.0
tak Kuba hrál s Bubnem 12:10 a 11:40
Zlato Bubniak s Mrákavou0
Leni, napsalas to moc dobře, a pesimistovi vzkazuje jeden modřický šedesátník, aby se zastavil v Modřicích na singlu, že si s ním vytře .....Že z jeho strany nebude ani jeden vítězný set ....0
Lenko , singl stříbro F. Kalas ?0
Hurááááááááááááá.0
Vůbec jsem to nemyslel špatně. Chce říct, že nemám pravdu? Nebo snad něco o nějakým crosdeblu víme a hrajeme ho?0
Stříbro singl Péťa Bubniak0
Léňo, nerozčiluj se, anonymové tomu dávají šmrnc a obrátky, anonym ti napíše všechno protože se cítí nopostižitelný a někdy se tam najde i "zrnko" pravdy. Takže klid a přenést se úpřes to!!! :-))0
Anonyme,narozdíl od Tebe já o tom crossu vím že se hraje.A jestli se do toho chceš míchat tak si o tom nohejbale něco zjisti,ať se pak blbě neptáš.0
...a co troječky???0
Nevíííím0
Konec Bubniakú v čechách0
To není zrnko, to je pravda. Ale Léňa je expert nad experty!0
To si piš že jsem expert,potřebuješ něco vyřešit?0
Upeč bábovku.0
...a co troječky???0
Anonyme, ty jsi fakt chudák, a v tomto případě nesouhlasím s Tondou, že anonymi tomu dávají šmrnc, jsou jen k nasrání0
gratulace...gratulace...hele tak to mame 2xstříbro, 1xzlato? tož jsme na tom teda lip než bývalý bratři z tater?ti maj 1xzlato a 2xbronz?!...he...tož ještě jim to natřite v trojkách a bude...v kolik bude finale trojek? a kdo nastoupí?0
byli už dvojky?0
Trojky prohra 0:2 ale po velkém boji0
Jestli anonyme pojedeš příští víkend do Prahy,tak ti tam tu bábovku dovezu.A už neotravuj0
Finale
Trojky jsme prohrali 3:11, 13:15 . Hrali Kalas, Rehak, Holub kereho stridal Kop0
Moooc gratuluji všem českým reprezentantům.Je to pěkný,jste šikovní.
3 stříbra a 1 zlato(a to má moje zlato:-)))0
romane v. - přepočítej si to0
Škoda,ale i tak pozdrav a gratulace klukům a trenérům do Rumunska0
...tak také stříbro. Blahopřeju klukům, Jedno zlato a tři stříbra. Vím že udělali maximum a určitě má tento reprezentační výběr perspektivu. Také blahopřání trenérům a realizačnímu týmu.0
Singl:1.Rumun, 2.Buben,
Dvojky:1.SVK, 2.ČR,
"Crossdabl" :1.ČR!!!, 2.Francie,
třetí fleky ubec nevím...kdo ví esi slováci maj nejakej bronz!!!0
a kurva...0
Tak velká gratulace i trojkám !!!! Věřím, že kdyby naši měli tolik natrénováno na jeden dopad, co Slováci, výsledky by byly obráceně!!!!0
...to už neřeš, mají dvě zlatky... přejme jim to, cítili se určitě na čtyři zlaté... tak blahopřání sportovně i na Slovensko!0
Vysledky komplet
Singl: 1.Rumun, 2.Bubniak, 3.Zigala, 4.Madar
Dvojky: 1.Slovaci,2.CR, 3.Rumunsko, 4.Francie
CROS: 1.CR, 2.Rumuni, 3.Slovaci, 4.Francie
Trojky: 1.SR, 2.CR, 3. Rumuni, 4.Madari
Ve dvojkach slovaci absolutne nemeli konkurenci, kdyby se delo cokoliv, Trojky se dali hrat, ale bylo to moc moc moc tezke. Kluci odvedli ve vsem maximum a podle nasich nazoru vice dokazat snad ani nemohli.
Nejlepsim nasim hracem na MS asi Mrakava.0
Super. Po českých turnajoch a totálnom triumfe na SP ďalší veľký úspech košického nohejbalu. Tak pekne nasadať do auta a večer to v meste spoločne oslávime. Šťastnú cestu domov prajem. Samozrejme i českým priateľom.0
Finale: Buben-Bobis
1.set 6:2, 7:4, 11:5
2.set 1:4, 2:6, 3:9, 8:9, 9:11
3.set 1:3, 5:8, 9:11
Caroveho musel delat ve finalovem programu chorvatsky hrac, bo tu v tom meli bordel a jeden hodne sporny mic otocil pro naseho soupere. Skoda byla ze ve tretim setu bubnovi odesel servis, jinak by asi vyhral.0
Myslím, že Žigala má bronz v singlu.0
a kdo hrál dvojky???0
Stříbro trojky 1 set jasně pro slováky 2 set jsme vedli 6:3 pak 2x setboly ale opět zolik Makara 15;13 pro Slováky . celková bilance Ćeši 3 stříbrné 1 zlato Slováci 2 zlato 2x bronz Rumuni 1 zlato 1 stříbro 2 bronz / zpráva Pabián Vlasta Chabařovice /0
Debl CR-Slovensko (Kalas, Mrakava) (Peruni)
1.set 2:5, stridal Vilda za Frantu, 4:8, 8:11
2.set 3:5, 4:8, 10:12 Zacali Mrak, Vilda, uprostred sel misto Vildy Franta0
CROS DABL : CR-Rumunsko 2:0 Buben, Mrakava
1.set 2:5, 4:7, 6:8, 8:10, 12:10
2.set 7:4, 11:4
Byl to narez a Kuba i dle vyjadreni americkeho rozhodciho se slezskym akcentem a ceskeho rozhodciho s americkym dialektem byl jednoznacene nejlepsi.0
...a také díky Romanovi a Bačíkovi za on-line reportáže, muselo to být hodně náročné a nejen finančně!!! :-))0
to roman a bačik:díky za super info,jasný že to dnes vázlo když jste fandili v hale!nevíte kdy se repre dostane domů?asi...0
To tvoje zlato ti neberu,ale tu bábovku jo. Je dost smutný gratulovat ke třem sříbrným a jedné zlaté z discipliny.....,
ale to bych se opakoval.
Chápu že je to sport a taky z toho nejsem "vodvázanej". Nějak se nám v poslední době nedaří!0
TROJKA: CR-Slovensko (Kalas, Holub, Rehak, Kop) (Makara, Peruni, Brutus)
1.set 0:3, 3:3, 3:11 na posledni tri mice sel Kop
2.set 4:1, 5:2 stridal Brutus misto Makary , 8:8, 9:10, 10:10 sel spatky Makara, 13:13, 13:15
Sileny rozdil byl v priprave utoku, kdy u slovaku nebyl vubec zadny rozdil mezi jednim a dvemi dopady, kdezto u nas markantni, jelikoz to nikdo netrenuje. Vykonny vybor se by nad timto mel zamyslet, po priste klidne nemusime dovest ani stribro i kdyby jsme se posrali.0
Kdo si mysli ze nasi meli dokazat vic, tak je kreten a at si jde dat studenou sprchu, bo to co kluci dokazali je senzace a bez trenovani vice nemohli ani nahodou.0
to Lena: dneska asi jeste s vibratorem0
to Okurka: curak maly0
jdeme jeste na jedem Hafburger a asi pomazem domu0
Já bych se spíš zamyslel nad setrváním ve FIFTA když je v tom takovej bordel a kdejakej černoch si může určovat za běhu pravidla...0
Americky rozhodci jezdi na krizovatce na cervenou se slovy vzdyt chybelo jen 7 vterin0
fifta je banda trotlu, ale s tim asi nikdo nehne, bud se prizpusobime jednodopadovym pravidlum, nebo se muzeme jit klouzat0
o3.misto
singl SVK-MAD 2:1, 11:9 ve tretim
cros dabl SVK-fra 11:8, 11:5 (mel jsem vsazene na druhy set s bubnem proti vildovi 4 piva na 11:5 a bylo to uz 6:5)
dabl RUM-FRA 11:7,11:8 (Vilda tipl druhy set 11:8 a vyhral tak dve piva nad bubnem)
trojka RUM-MAD 11:9, 11:90
Takže 1 zlatka v maďarech a slavíme jak kdyby jsme jim vyprášili kožich......To jsme dopadli....0
Je to o tom, že světový pohár nám trochu narušil přípravu na jeden dopad ale je to logické, protože MS bylo potvrzeno až měsíc před konáním a Světový pohár byl už dávno ve stavu "hotovo". Mohli jsme mít na přípravu o týden víc a to by bylo určitě znát... Nemůžeme si však stále naříkat na nepřízeň Fifty a osudu. Musíme víc makat!!! Zároveň se ukázalo že kromě Ižola mají Slováci obrovskou výkonnostní díru mezi čtyřmi špičkovými a ostatními hráči. Takže další datum konfrontace na Dni Česko-slovenského nohejbalu... Přijeďte fandit a uvidíme, co se v poměru sil zase změnilo. Ahojte. :-))0
ahojky mohl by tady nekdo podrobne vypsat 1-3 misto ve vsech soutezich? Dikes0
moc dik0
No ja musim říct že jsem počítal s horším výsledkem...byli jsme ve čtyřech finálech...slováci ve dvou, i když uznávám že maj nejcenější skalpy...ale 1zlatá a 3xstříbro...to je dost dobrý na jednodopad uplně super...jen už by se mělo něco dít s českým nohecem...jednodopad by měl být zaveden od II.ligy a fertig...když už to ty píče z FIFTA takle vyčurákovali...tak necht se tak hraje všude...nazdar bazar a díkec za servis...!!!0
Ty seš dobrák, takže až si nějakej nýmand zase něco vymyslí, my se posereme a začneme tak hrát naše soutěže.
Kvůli komu? 20 Maďarům, 30 Francouzům, 40 Rumunům,
50 Slovákům a cca 100 hráčům zbytku světa/spíš Evropy/?
Tudy cesta nevede!Je třeba se pořádně, včas připravit
a "nima problema"!0
Slovenskí reprezentanti v nohejbale vybojovali na 7. majstrovstvách sveta, ktorých dejiskom bolo od piatka do nedele (24.-26. 11.) rumunské mesto Oradea, spolu štyri medaily (bilancia: 2-0-2). Zverenci trénera Jaroslava Žigalu sa tak stali rovnako ako na predchádzajúcich dvoch najvýznamnejších podujatiach (MS 2004 v českom Prostějove a ME 2005 práve v Oradei) opäť najúspešnejšou krajinou šampionátu a potvrdili svoje výsostné postavenie v tomto športe.
Dve zlaté medaily na tohtoročných majstrovstvách sveta získalo Slovensko v kategórii dvojíc a trojíc, vždy po finálových víťazstvách 2:0 na sety nad tradičným rivalom z Česka. V "dvojkách" sa Slováci predstavili v zložení Patrik Perun, Martin Perun a Ján Brutovský a v kráľovskej disciplíne - trojiciach tvorili slovenský tím okrem bratov Perunovcov a Brutovského aj Richard Makara a Milan Ižol. Medailovú bilanciu nohejbalistov SR skompletizovali na 7. MS v Oradei tretími miestami Marián Žigala v kategórii jednotlivcov (aktuálny majster Slovenska zdolal v nedeľňajšom dueli o 3. miesto Maďara Tamása Pála 2:1 na sety) a v disciplíne cross-double Štefan Forrai, Ladislav Stupák a Patrik Perun (vyhrali nad svojimi súpermi z Francúzska 2:0). Zlato v singloch patrí prekvapujúceho domácemu Rumunovi Georgelovi Bobisovi, v cross-double sa tešili z prvenstva reprezentanti Česka.0
Souhlas s to roman.Jenže jak se chceš včas připravit,když se dozvíš zhruba tři týdny před MS,že se vůbec uskuteční.Je to smutný,bohužel taková je realita.0
Pokud je to taková šaškárna a já nemám čas se řádně připravit, tak se NEZÚČASTNÍM, než abych riskoval dobré jméno!0
To bohužel asi nešlo.Mluvil jsem o tom s G.Knopem a ten mi vysvětlil,že kvůli naší kandidatuře na MS 2008 nemůžeme nejet.Kvůli nasazení apod.0
Kluci cesky, jste nejlepsiiiii0
...a další možnost je, že se na MS nebo ME připravíš a ono je měsíc před termínem zrušeno. Je to i o tom, že Fifta je dost nedůvěryhodná instituce a dost těžko se prosazují nějaké změny když vidíš co se kolem šampionátů a to i v době konání šampionátu děje. Mám na mysli různé výklady pravidel a jiné. Něco jiného je "překopat termínový kalendář v Rumunsku, Maďarsku a nebo třeba i na Slovensku a něco jiného u nás, kde každá soutěž, včetně mládežnických má svou návaznost a svůj termín který nesmí kolidovat s třeba důležitými turnaji z hlediska mediální propagace a sponzorů. Proto je také ten náš nohejbalový "kolos" tak těžkopádný a trochu i konzervativní... Je to ale jen můj názor...0
Kdo kromě ČR exportně zorganizoval MS? Léta nevidím žádné zájemce o pořadatelství, kromě takových, co "organizovali" tohle MS, kde si, jak psáno,dělal pořadatel co chtěl!Není to prvně a nepoučili jsme se.Ty o nějakých pořadatelích víš?
Z toho bych obavy neměl. A co se týká nasazení,no tak bychom vyřadili Slováky už v semifinále.
to A.Stehlík
To není o konzervativismu, ale systému, bez kterého to nejde a který jinde zřejmě chybí. Pokud chceš "těžkopádnost" vyřešit snadnou přizpůsobitelností, tak to lze velmi jednoduše jenom tam, kde to kope pár družstev - možná!
Ale jak vidno, tak v tomto sportu stačí 3-4 hráči, aby se stali po několik let šampióny. Doma hrají 2 dopady bez velké konkurence,ale trénují i jeden a porazí nás na 2 /Prostějov/ i na jeden /Oradea/. Smutné i poučné a hlavně - k zamyšlení!?0
Máš pravdu,že pořadatelé nejsou.Já jsem měl taky názor,aby se do Rumunska nejelo,ale jak jsem psal, svazoví činovníci byli jednoznačně proti.0
tož ja bych do teho jednoskoku taky šel...se nebojim ničeho...a pochybuju že jde vubec ještě něco dalšího v nohecu vymyslet...bezdopadu to nepujde...a jak psali naši "reportéři" v jednom příspěvku...slovácí zvládali hru na jeden dopad uplně skvěle, jako by se hrálo na 2 dopady...tak nejak to pišou...a vubec, jde vo piču nohec se s takovouhle nikam nedostane a bude to pořád to samé...0
Zajímalo by mě, jak často se na na sjezdech FIFTA hlasuje o pravidlech. V devadesátých letech po MS v Košicích se vrátil mezinárodní nohejbal na dva dopady, po MS v Protějově 2004 se zase hraje na jeden dopad. Pro změnu musí asi být 3/5 většina a myslím si, že pro dva dopady nám chybí 1 hlas. A tam je naše možnost a nemuseli bychom překopávat ligu, apod.
Pokud se 1 dopad udrží i v dalších letech, měla by se tak hrát nejvyšší soutěž. Sám jsem zvědavý na názor Romana a Bačíka, zda je hra na 1 dopad atraktivnější nebo ne. Nohejbal je třeba rozšiřovat po celé Evropě a ne se uzavírat sami do sebe. Škoda, že se nehraje v Německu nebo v Anglii.0
Mám také trochu strach že nám při jednodopadovém nohejbalu budou hlediště zet prázdnotou protože naučit hrát na jeden dopad 10 elitních hráčů není až tak problém ale naučit hrát Extraligu, 1. ligu a dvě druhé ligy tak aby se neodvrátili diváci... Snad by bylo řešení, hrát na jaře dlouhodobou část extraligy jako Mistrovství republiky družstev na dva dopady a po prázdninách nástavbu na jeden dopad a vyhlásit to jako Mistrovství republiky družstev na jeden dopad. Hráli by 1-8,
2-7, 3-6, 4-5. Poražení play out vítězové play off. Nebo něco takového, co by posloužilo jednodopadovému nohejbalu ale nezatratilo diváky dvoudopadového. Časem, až by většina hráčů zvládla jednoskokový, dalo by se to třeba rozšířit na všechny soutěže... nevím. Všechno ostatní je hrubé násili...0
Taky si myslím,že by to spoustu hráčů jak nejvyšší soutěže tak i nižších soutěží odradilo.A navíc má Tonda pravdu v tom,že by to lidi asi moc nebavilo,protože na to by někteří hráči vůbec neměli a bylo by to v podání těch slabších družstev nedívatelné,protože by to přinášelo strašné chyby. Je to strašně o kopací technice a aby se to hrálo na nějaké úrovni tak by se muselo trénovat určitě víc než se trénuje v současné době.Nároky na hráče jsou v jednodopadovém nohejbalu takové,že by to zřejmě vyžadovalo profesionální úroveň a to zřejmě ještě dlouho nepůjde.0
To vaše vedení by potřebovalo trochu víc odvahy.Ostatní musí vidět,že nepřistoupíte na každou kravinu, kterou vymyslí.
Nebát se tvrdě kritizovat laická rozhodnutí, nebát se být v opozici.0
Nemyslím, že je potřebné ze světového šampionátu, tak jak proběhl letos, činit nějaké zásadní závěry s dopadem na cokoli ohledně vnitřních záležitostí ČNS (s výjimkou tréningové píle), a určitě ne ohledně pravidel v českých soutěžích. Tam vidím jedinou opravdovou prioritu – hrajme dle pravidel, která nám zajistí co nejširší hráčskou základnu a plynulý postup hráče soutěžemi i věkovými kategoriemi. Jaká to jsou, na to se ptejme volební konference, neboli nejreprezentativnějšího orgánu svazu. To by mělo zabránit stavu, kdy někdo nadmíru „osvícený“ bude nutit většinu nohejbalistů provozovat sport jinak, než si přejí a než je baví.
Myslím, že pro několik příštích let budou mezinárodní akce ve věci pravidel poplatné pořadatelské zemi, hlavně proto, že autorita FIFTy je minimální, není organizátorům vůbec partnerem – nic jim nenabízí, a nemá ani sílu nic účinně koordinovat. Přesto si myslím, že se těchto akcí má cenu účastnit – přece jen z nich občas vypadne nějaký ten titul, a hlavně - vzájemnou účastí si mohou země propagačně pomoci. Větší váhu bych evropským či světovým šampionátům, tak jak vypadají dnes, nepřisuzoval.0
Je u nas nejaka sestava, ktera ma se Slovakama aktivni bilanci??0
Pokud budou pravidla poplatná pořadatelské zemi, tak to se můžete připravit na to, že budou každý šampionát jiná.Dost velký chaos je v tom už teď a to o čem píšete si neumím představit. To se může stát, že někde se bude hrát na písku? Někde na čas? Někde s příjmem podání z voleje, jinde servis ze země a smeče jenom nůžkama, někde bez bloku,jeden, dva, ale třeba i 3 dopady, nebo se pár frantíků naučí jenom voleje a nebude se blokovat, kdoví jak si vymyslí doteky a výšku sítě........?!
To bude opravdu zajímavé a příprava vskutku "jednoduchá". Jmenujte mi jeden sport, kde je něco takového v rámci světové organizace možné. Možná to vidím moc černě,ale takovou anomálii snad nemyslíte vážně.0
Víťo, vím jak to myslíš, bude třeba se opravdu zeptat a případně určit priority, zda velká členská základna a nebo blyštivé zlaté medaile na krku několika schopných. Zatím se tváříme že ta první alternativa je pro nás stěžejní ale přitom nás podráždí jakýkoliv mezinárodní neůspěch...0
...samozřejmě jsem nemluvil o právě odehraném MS protože si myslím že to nebyl neůspěch jelikož od nejúspěšnější země nás zase dělilo pár míčů na noze Peťi Bubniaka...0
Koukám že ta eufórie opadla brzy...škoda.Já osobně jsem nadšená, kluci se fakt snažili.Jinak je příjezd borců naplánován na pátou hodinu ranní do Prahy - to jen pro ty,kteří si chtějí přijít pro podpis:-))))0
...souhlasím, také jsem čekal trochu příznivější ohlas!0
Přijde mi to hloupý vůči klukům,až jsem kouknou,tak pár gratulací od fandů a pak se tu řeší jiný věci.Jako nic proti,ale co si udělat jiný téma a ne dát to do MS2006?!?
A taky ty blbečci ve sportovních novinách...to je samej Jágr a Čech...ale takový jména jako Holub, Mrákava,Kalas,Kop,Bubniak...no prostě všichni kteří tam byli...tak to jim nic neříká.
Proč není nohejbal více medializován???0
OMLUVA...až sem kouknou....0
česi- ha ha ha ,ale vam to opäť natrely slovaci.....ha ha ha0
Právě jsem dojel domů a čumím že jim tu skoro nikdo ani negratuluje. Všichni to brali jako supr úspěch, protože to bylo překvapivé vítězství a i skvělé stříbrné medaile. Kdo tam nebyl nepochopí.0
to Gulda Stehlík.... atd... UVĚDOMTE SI JEDNU VĚC: BEZ SOUPEŘE NENÍ VÍTĚZE !!!!!!!!!!!!!!!!!0
na dva dopady se to evidentně v brzké době nevrátí, protože pro ně můžeme být akorát my, takže buď se přizpůsobíme nebo si můžeme hrát sami !!!!! A pokud se nebude hrát u nás soutěž na jeden dopad, tak víc než dnes uhrát nemůžeme. Kdyby jste viděli francouze, jak to dobře mastí, tak by jste se divili. A Patrik s Martinem Perunem jsou na jeden dopad k neporažení. To prostě nelze ani omylem jakkoliv. Jejich příprava útoku je naprosto shodná jak na dva dopady.0
Gratulace a zaroven podekovani Ceske reprezentaci za predvedene výkony a prezentaci Ceskeho nohejbalu na MS.
FIFTA preferuju jednoznacne jedno dopadovy nohejbal. Rumuni,Francie a Madari jsou nam po dlouhe dobe konkurence schopni a Slovaci nas momentalne prehravaji, tak si myslim, že nikdo z techto zemi nema důvod to menit.
To, ze jedno dopadovy nohejbal neni atraktivni neni pravda, taky jsem musel zmenit nazor po slednuti nejzajimavejsich zapasů na MS. To jestli zmenit nase souteze z dvou na jedno dopadovy nohejbal je potreda se divat z dvou stran. Jestli chceme Slovaky a tzv. zbytek sveta porazet, tak jsem pro. Na druhou stranu, proč menit nase zavedena pravidla v nasek ryze Ceskem sportu kvuli MS a ME, ktere se kona jednou za dva roky a to neni jiste, zda se skutecne uskutecni (viz. Brazilie, Kongo a Reunion). Podle mojich informaci chce poradat MS 2008 krom nas take Chorvatsko, ktere se neuskutecni v hale, ale na nedefinovanem povrchu venku.0
Každý z nás všech ví, že FIFTA je hrozná organizace, která je hlavním nepřítelem celého dalšího rozvoje nohejbalu. To nic ovšem nemění na skutečnosti, že již nějaký ten rok na hlavních akcích se Slováky ve dvojicích i trojicích jasně prohráváme. Toto je třeba si přiznat a nebrečet pořád po česku nad dalšími prohrami - je třeba něco dělat, aby tomu tak v budoucnosti nebylo stále. Jsem přesvědčen o tom, že další generace vyrůstajících nohejbalistů máme nejlepší na světě a je jen třeba , aby uvážlivě a postupně dostávali tito mladí kvalitní hráči své šance. Jinak je možné, že se v budoucnu z ničeho nic objeví další mladí Perunové a podobní, kteří nás budou opět přehrávat.0
Já taky děkuju české repre za všechno, jsou moc šikovní.
A vy lidi se probuďte, vám je to úplně jedno, že za vás někdo někde nastavuje kůži? Vás nezajímá to, že ti, co reprezentují, se snaží dát do toho maximum? Co je to za nervy? A že vždycky nemusí všechno vyjít, třebas se snaží co nejvíc? Vy nedovedete poděkovat, jenom kritizovat?0
Je Kuba Mrákava aspirantem na "nohejbalistu roku?"
V sezóně hrál výborně v ČAKO, kde má největší zásluhu na 3. místě v extralize. Na MS v Oradei ZLATÁ MEDAILE v crossdouble,výborně hrál ve dvojkách.
Bude se posuzovat doufám hlavně to, jakých výsledků bylo dosaženo na MS, nebo ne?0
jak už jsem psal....0
Nějaké fotky z MS jsem dal na net
http://istvanuhlihazi.album.cz/
Mám i nějaké videa. Neví někdo kde se to dá lehce umístit, aby to bylo volně přístupné?0
Chtěl bych poblahopřát klukům. Určitě nechali na kurtě duši. Asi bychom se opravdu měli zamyslet, jestli by se extra. popř. 1 liga neměla hrát na jeden dopad. Slováci jsou mladí a já jako divák se nechci jezdit dívat na turnaje dalších 15 let kde nám dávají na prdel. Nemám proti těm chalanům nic a chápu, že když jsou zdraví, tak na ně prostě nemáme. Jinak díky za velmi podrobná zpravodajství, přímo od zdroje od Bačík and Roman.0
Nechápu k čemu, že se má gratulovat...?!!! To opravdu považujete za úspěch to, že ČR získala pouze jednu zlatou, a to navíc v naprosto podřadné disciplíně proti které ještě donedávna velmi bojovala a u které ani nebylo předem jisté, že se v programu MS objeví? Jde navíc o jedinou disciplínu, která se nehraje v žádné dlouhodobé soutěži. Stejně tak se v žádné dlouhodobé soutěži nehraje na jeden dopad (pokud vím – možná mě někdo opraví) a ČR by to podle všech „odborníků“ měla najednou zavádět...?!! To jste se opravdu do tohoto jednodopadového sportu tak zamilovali....? Přece vám nikdo nebrání abyste si zde ve spolupráci s trapnou Fiftou založili vlastní fotbaltenisovou soutěž a hráli si na jeden dopad... Přeji vám podporovatelům jednodopadového nohejbalu příjemnou zábavu...!!!
Pravda ovšem je, že si hráči zaslouží pochvalu za to, že se na tak riskantní výlet vůbec vydali.0
to Martin K : JSI PABLB !!!!!!!0
Jestli je Martin K. pablb opravdu nevím,ale má pravdu a většina ligových hráčů s ním určitě souhlasí...0
Další zpravodajství na stránkách ČNS.0
mohu se zeptat kdo vytvarel ten clanek o MS na nohejbal.cz?0
Když už morfeus obsadil ČNS neměl by nyní začít šlapat na paty FIFTě? A popřípadě sesadit pana Mayera a jeho komplice:) aby to začalo trošku fungovat i na mezinárodní scéně?0
To není pablb,ale OCAS!!!Hoši děkujem a jste opravdu moc dobrý....Pro Martina-když tě vemou na trénink,mužeš jim podávat míče,na to bys tak stačil!český nohejbal-nejlepší nohejbal.0
Romane.Bačíku a Léno-dík za všechny informace z první ruky,jste fakt dobrý..čau0
Hodnocení MS na nohejbal.cz je slohová práce žáka 9.třídy. Výborný kolektiv, soudržnost, lepší nebyla... Ale byla, jen si to nepřipouštíme. Když nejsou výsledky, tak je dobrý kolektiv, soudruh vedoucí, trenér...... Proč schováváme hlavu do písku. Vždyť si uvědomte, že ve trojkách a dvojkách dostáváme na frak o třídu 3:11!!! Dříve se hrálo v lize na tři dopady a mezinárodně na jeden a nikdo se stále nevymlouval. A to měli pouze 2 soustředění. Kolik jich mají reprezentanti nyní. Co tam dělají raději nepřemýšlet.... Ale všechno je perfektní...... až na výsledky.0
Roman : www.edisk.cz www.uloz.cz0
to anonym a Marek: každý si chápe to, co jsem napsal, jak chce a má na to právo.
Šlo mi o to kritizovat úvahy o uvedení jednodopadového nohejbalu do ligových soutěží v ČR. To považuji za nesmysl a určitě to není důvod výsledku reprezentace na MS. Vždyť Slovensko hraje své soutěže dvoudopadově, tak jako my. V tom to tedy asi nebude.
Reprezentanty obdivuji a vzhledem k jejich mládí považuji tuto reprezentaci za velmi nadějnou. Škoda jen, že se jim nevydařili dvě akce za sebou. To se ale může stát a příště už doufám Slováky přehrajeme.0
Souhlas,Slováci hrajou ligu na dva dopady a suveréně vyhrajou dvojky a trojky na MS,takže se běžte s jedním dopadem vycpat.0
to anonym: seš dobrý cyp. Kritizovat něco o čem neví ani Ň, to může akorát debil.
to Martin K: Výsledek je důsledkem toho že nehrajeme soutěž na jeden dopad. Slovensko sice hraje soutěž na dva dopady, ale Košice trénují od loňského roku POUZE na jeden dopad. Výsledkem toho je, že pak i soutěž na dva dopady vyhrají skórem 80:0, protože se rychleji zlepšují díky jiným návykům, nehledě na to, že stejně proti soupeřům praktikují hru na jeden dopad.
Hra na jeden dopad je jiná a daleko náročnější na techniku a Slováci, Francouzi, Rumuni měli mezihru vždy lepší než naši.
V momentální situaci jsou pouze dvě varianty. Strčit hlavu do písku a hrát si na dva dopady a před mistrovství dělat pouze soustředění, ale potom můžeme na nějaký větší přísun medailí zcela zapomenout. Nebo zavést jednodopadovou soutěž, případně variantu častějších repre soustředění, což je ovšem z hlediska nabitého kalendáře a financí daleko náročnější.
Variantu že budeme prosit ostatní státy, aby hráli zpátky na dva dopady, protože takhle máme malé úspěchy, je sice zajímavá, ale to se na nás ostatní můžou vysrat.0
Ještě perlička. Brutus mi říkal jak po změně tréninků na jeden dopad si dva měsíce pořádně nezahrál a nevěděl co se na kurtu děje. Až potom se do toho začal dostávat. Teď to tak hrají necelé dva roky. Proti tomu postavíme my hráče po 4 trénincích a chceme je porazit. Každý soudný člověk připustí že to je maximální alibismus a postavené nahlavu.0
Už to tady bylo napsáno X-krát.
jsou sakra dobrý.
Sloveská repe = DPMK Košice + Makara = asi 6 lidí ( Makarov, Larionov, Krutov, Kasatonov, Fetisov ). A za nima dlouho, dlouho, dlouho nic a potom snad, co čtu, tak Šaca a Hlohovec....
Je to v současný době asi jako když bři. Pospíšilové vyhráli 20 x MS v Kolové. A ta kolová je i podobně rozšířená po světě.
3.Kvalita těch hráčů a jejich možnost souhry několikrát týdně na 1 i 2 dopady.
Beru to jako skutečnost. Hráčů podobné výkonnosti je u nás, tipnu si, asi tak 10 x víc.
Takže, ať si ty výsledky a tituly užijou, dokud jim to kope.
A nebejt toho, že nemáme z Prostějova a z MS všechny zlatý, což spousta lidí bere jako neúspěch, tak u nás z toho nohejbalu máme víc. Příznivec nohejbalu.0
To, co napsal Roman, je výstižný a jasný. Co, jak, proč...0
V TV by se MS mělo objevit v BBV a Sportu ve světě - časy viz Mediální servis na stránkách ČNS.0
Vysílání nohejbalových pořadů a akcí:
Mistrovství světa mužů (Oradea) - ČT4, pondělí 27.11. ve 22:15 (další vysílání: ČT2 27.11. 19:20, ČT2 28.11. 00:40, ČT4 29.11. 08:00)
Poslední smeč (Praha) - ČT4, úterý 5.12. v 16:45, 40 minut
Memoriál Josefa Bicana (Praha) - ČT4, úterý 19.12. v 17:00, 50 minut0
Ať jdou s tím jedním dopadem do prdele. Myslím že větčina hráčů hraje nohejbal na dva dopady a baví je to, proto to také hrají! A kvůli tomu aby jsme na MS získali dvě zlata na místo jednoho, se mi doopravdy nechce přechá na jeden dopad. Nechápu co to má za smysl se o tom vůbec bavit! Bez tak je celý mistrovství o ničem. Vždyť si to tady přečtěte. Celý rok se diskutuje jestli vůbec bude pak tedy je, ale jsou zase jiný pravidla a o konkurenci na této akci se snad ani mluvit nedá. Tři nebo čtyři mužstva ne nějaké kvalitní úrovni a zbytek by u nás na turnajích nepostoupil ani ze skupiny. Tak čemu se chcete přizpůsobovat, když není jisté kdy bude další šampionát a podle jakých pravidel se bude hrát?0
to anonym 17:47 Po tobě to nikdo nechce, ty si hrej klidně na deset dopadů0
Kompletní výsledky MS
http://www.nohejbal-sk.sk/view.php?cisloclanku=20061100130
článek z MS, + nějaké fotky0
Po shlédnuté šaškárně one man show"mireček" má duo komikos Roman-Bačik ve všem jasno a nejspíš by se mělo ujmout řízení svazu.0
Anonym (27.11.2006 17:47): Naprostý souhlas s anonymem! Nohejbal se má hrát pro radost, nebudu si ho kazit tím, že budu celý rok dřít jeden dopad a pak stejně dostanu náklep od Slováků, kteří stejně nemají roupama co dělat, když je jich jenom pár max. 5-10, který tvoří tu špičku a pak dlouho, dlouho, dlouho za nima nic. Navíc by to odradilo další lidi, stejně tak jako přechod ze tří na dva dopady. I když hra na dva dopady mi přijde, tak akorát. Komu se chce, ať si hraje na ten jeden, taky to jde! Zkrátka nedělejte z toho už kurňa volejbal! Ten budu hrát raději rukama!0
Buben-Zigala vymena ve druhem setu za stavu 1:3
http://www.uloz.cz/show/file/1110-MOV06368.MPG0
Výměna pěkná. Teď byl šot na ČT2 ve Sprtu ze světa. Ty výměny zrovna teda nic moc. Fanda ve dvojkách i trojkách kazí poslední balon. Mrakův poslední střed v maďarech a Bobisův bod na Bubnovu pravou. Ale jinak dobrý, hlavy vzhůru.0
narvu tam na ten server vice toho videa, ale zere to pomalu, tak zalezi jestli me drive neslozi plechy z lednicky0
to 777778910: zrovna tam posilam video kde Franta dava hrebiky a francouzi skacou po zdech a vybiraji to, tak chvilku pockej0
http://www.uloz.cz/show/file/1112-MOV06381.MPG
nasi proti Francii ve dvojkach, at si kazdy udela obrazek jak hraji francouzi v poli... Za nase na place Franta s Vildou0
a vsiml jsem si ze za stavu 2:3 prehledli rozhodci u nas dva dopady na zem0
http://www.uloz.cz/show/file/1113-MOV06382.MPG
Dvojky CR-FRA dve vymeny od stavu 3:3 do 4:40
Ď, juknu na to ale radši až zítra v kanclu. Tam mám podstatně rychlejší připojení. A neglgej, ať je na co koukat.0
Když si chvilku počkáš, tak se ti to nahraje do pc a pak se ti to nebude sekat i když máš pomalé připojení0
http://www.uloz.cz/show/file/1114-MOV06310.MPG
Otosson zari v krosdeblu proti nasim0
http://www.uloz.cz/show/file/1116-MOV06312.MPG
Dvě výměny v crosdeblu našich proti maďarům. Klapka Buben proti Otossonovi.0
Zrovna odesílám firemní mejl o velikosti 12 mega, takže fakt počkám na kancl, ale dík.0
Naši v crosdeblu proti slovakum, vcetne výstavního Kubového kladiva přes tatry
http://www.uloz.cz/show/file/1119-MOV06320.MPG0
už mě to nebaví posílat, když tak možná něco zítra, případně o víkendu0
Videa su fakt super. Len skoda, ze tam toho nie je trosicku viac. Tiez by som sa chcela opytat na singel, ktory odohral Bubniak - Zigala. Ak by som vam dala moj e-mail mohli by ste mi poslat tento zapas tam ? AK je to problem, tak sa nic nedeje..
moj e-mail : zuzana.tafsi@netkosice.sk
Dakujem0
to Zuzulka: když tak se stav ke mě a vypalím ti to úplně celé0
a nebo si počkej to toho víkendu, a dám tam všechno co mám ;)0
Roman : Mohl bys to dam dávat zabalané v raru nebo zipu? Lepší by asi bylo, kdybych si to video mohl stáhnout do PC a pouštět to ve větším okně přehrávače..0
to Jirka K. - myslím že není potřeba, dole můžeš kliknout na stáhnout soubor a stáhne se ti tento video soubor na disk a pak si ho můžeš přehrát v tom větším přehrávači. Jinak to video je z foťáku, takže to taky není žádný zázrak.
Jinak celé jsem to netočil, jenom kousky, a bohužel jsem zjistil že kabl na propojení notbuku a foťáku jsem nechal doma, tak jenom tolik co se vešlo na gigovou kartu0
to Roman: ok, tak ja si pockam... snad sa dockam.
A mimochodom, gratulujem vasim za predvedene vykony :) Boli dobri, ale na nas este nemate :-)0
to Zuzulka: právě mi Brutus psal že jsi moc šikovná, tak ještě popřemýšlím jestli ti to nedovezu do Košic ;)))0
to Roman: oooo, tak to dakujem..nemusi to byt do KOsic :) staci ked to bude na tej stranke ;)..Hej Brutus mi vravel, ze ste kamarati a ze zvyknete chodit spolu na dovolenky..aj fotky som videla ;)0
to Zuzulka: No to zvykneme, ale kdybys příště jela místo něho ty, tak by to určitě bylo lepší ;) A doufám že ti hlavně ukázal tu fotku jak klečí a líbá českou vlajku0
Neboj Zuzulka, ty by si klečela a líbala úplně něco jiné!0
to Roman: zatial som ju nevidela, ale idem sa na to pozriet :)0
to Bacik : haha :) :) to urcite !!0
k tomu Brutusovi moc nechod, radeji se stav ke mne... Kdybys vedela co to je za hajzla .... :))))))0
To Zuzulka: Brutus taky dělal kužičky a pak poklekl.0
Bacik,ty už nevíš,jak se zviditelnit.0
Chcela by som vyfajkať kamarata Bačika, som ochotna zaplatiť dvesto slovenskych korun.0
to Bacik : Heeeeeeeeeeeeejjjjj !!!!! To co ma znamenat ??? Preco sa vydavas za niekoho kto nie si ??? To ma ale dost nastvalo ti poviem... Akoze toto sa nerobi !!! Aspon podla mna to normalny clovek nemoze urobit..To ti pripada vtipne, alebo co ?? O co ti islo ??0
Ale vlastne si mol pravdu ráda by som mu ho vyfajčila0
Tak jsme se zasmáli na můj účet. A vyzívám vtipálka, který píše mojim jménem, ať se na to vysere.
Děkuji ti, jméno nevím, tak si krypl.0
to BAcik : Okamzite s tym prestan ty blbec...Podla mna musis byt zakomplexovany alebo co..Sak si daj pohov.. A daj mi uz pokoj !!0
to Roman : Poviem ti, ze doteraz sa mi tato stranka pacila, ale uz ju nenavidim.. A nebudem tu chodit, ked ju navstevuju take individua ako je BACIK !!!!
tAK MU nieco povedz, alebo co..
Dik0
to Zuzulka: to je proste realita, je to volne pristupna diskuze bez logovani a tim padem sem muze psat kdokoli a cokoli a tim ze na tyhle anonymi reagujes, tak tim je jenom pobouzis k dalsim cinum.0
to Zuzulka: nedělej si hlavu z pár kreténů co píše pod tvojím nebo bačíkovým nickem, i kokotia su ludia :)))0
Tak sa podarilo, spravila som Bačikovi dobre!!!0
moc bych te chtel,uz me nebavi utracet za zeny ve verejnych domech.0
moc bych te chtel,uz me nebavi utracet za zeny ve verejnych domech.0
Je to fakt hustý že sme vyhráli skupinu0