ME TURECKO 2009

Koulos09.11.2009

Ahoj,

blizi se nam ME, chtel bych cele nasi vyprave poprat hodne stesti a zdrave nejen hrace. Poperete se za nas za vsechny, tak do toho dejte vsechno:-)

Myslim, ze mame letos v repre supr kluky, kterym preji sama vitezstvi. A kdyz to nevyjde, tak se nic nedeje, jste tu NEJLEPSI!

Drzim Vam vsem palce a "Nohu vejš:-)"0

Reakce

145 příspěvků · poslední 23.11.
Koulos09.11.2009

Omlouvam se, samozrejme jsem mel na mysli ME:-)
Jinak to nic nemeni:-)0

Odpovědět
Chemes09.11.2009

No ako pozerám na nohejbal.net, tak čechov čaká tentoraz ľahká práca. Tá príprava neveští nič dobré. No ale neodvratné veci sa odvrátiť nedajú. Tak zabojujte chlapci ešte aspoň raz0

Odpovědět
Koulos09.11.2009

Ono uz je rozlosovani??? Uz se vi konecne i mesto, kde se bude hrat?:-)0

Odpovědět
Anonym09.11.2009

Neboj, oni se čechy povodí i tak.0

Odpovědět
taky pěknej cirkus11.11.2009

podpořte juniory a ženy a nikam nejezděte!0

Odpovědět
Rosta12.11.2009

Uz nase repre dorazila na misto? Bude nekdo z vypravy psat poznatky z sampionatu?0

Odpovědět
Jirka Doubrava12.11.2009

Jeste sedime na zadku doma, odletame dnes vecer. Myslim, ze zpravy budou, ale v omezene mire. Nepredpokladam, ze by tam meli Turci Wifi ;)0

Odpovědět
Anonym12.11.2009

a zítra hned hrajete?0

Odpovědět
Maršálek12.11.2009

Na NM je v diskusi odkaz, na kterém bude každý den ME aktualizované zpravodajství z akce.0

Odpovědět
Anonym12.11.2009

a nevíte někdo, kdy začnou hrát naši a s kým?0

Odpovědět
Jiří12.11.2009

začínaji dvojce:
Turecko
Mongolsko
Afganistán
ČR0

Odpovědět
Anonym12.11.2009

Turecko - Mongolsko ( jeden nejmenovaný Mongol, který zde přispívá zařídil přesun tohoto státu do Evropy )a nastoupí ve dvojicích. :)Další zápas hrají Mongolové proti propíranému Kypru.0

Odpovědět
Bačik12.11.2009

Tip na výsledky:
hlavou: Singl: 1. Slovensko(Ižol)

  1. Rumusko (Bobiš)

  2. ČR (Ondra Vít)

Dvojice: 1. ČR

  1. Slovensko

  2. Francie

Trojice: 1. Slovensko

  1. ČR

  2. Maďarsko

Nejlepším hráčem ME bude vyhlášen Radek Pelikán.
Tip srdcem: "Vítej zlatý hattricku"0

Odpovědět
Miloš12.11.2009

čau Bačiku, když už jsi s tím začal, tak to zkusím taky:
singl-1.Rumun,2.Ondra,3. Slovák
debl- 1. ČR, 2. Slovensko,3.Rumunsko
trojka - 1. konečně ČR, 2. Slovensko,3. Maďarsko0

Odpovědět
Koulos12.11.2009

Baciku, sazim utratu v hospudce, co Ty na to???:-)
SINGL:

  1. ČR - Ondra

DVOJKY:

  1. ČR - Radek, Buben, Mrak

TROJKY:

  1. ČR - Žába, Radek, Libor, Mrak, Buben0

Odpovědět
Bačik13.11.2009

to Milan: Jdu do toho..., když výjde tvůj tip, budu jenom rád a zaplatím ti v hospůdce co hrdlo ráčí, i když jak tě znám,tak mě to položí na buben:-):-)0

Odpovědět
Anonym13.11.2009

to koulos: uz zacni setrit,
to milos: myslis,ze izol se nedostane do finale?

to baca: teoreticky by to tak mohlo byt, ale je to mistrovstvi, tam je mozny vsecko. s tim radkem nevim, psychika dela hodne0

Odpovědět
Koulos13.11.2009

Super, takze domluveno:-) Kdyz vyjde Tvuj tip, rad Te pohostim:-) Ikdyz si na to zrejme budu muset najit brigadu:-)))0

Odpovědět
Anonym13.11.2009

jedno zlato by bylo krasny0

Odpovědět
Jirka Doubrava13.11.2009

ME predciva nase ocekavani: ubytovani v luxusnim hotelu, krasna nova hala, ale organizace jako na turnaji ve Vlcnove ;)0

Odpovědět
Jirka Doubrava13.11.2009

ME predciva nase ocekavani: ubytovani v luxusnim hotelu, krasna nova hala, ale organizace jako na turnaji ve Vlcnove ;)0

Odpovědět
Jirka Doubrava13.11.2009

Oprava a omluva do Vlcnova. Ve Vlcnove se dostava pri vstupu panak slivovice! ;)0

Odpovědět
Jirka Doubrava13.11.2009

Oprava a omluva do Vlcnova. Ve Vlcnove se dostava pri vstupu panak slivovice! ;)0

Odpovědět
Jirka Doubrava13.11.2009

Oprava a omluva do Vlcnova. Ve Vlcnove se dostava pri vstupu panak slivovice! ;)0

Odpovědět
Koulos13.11.2009

Jake mate rozlosovani, uz neco vite?:-)0

Odpovědět
Anonym13.11.2009

jirko, máte na ně i v tech trojkach, jen nebyt z nich vyplaseni. nakonec jsi to ukazal v nymburku na supersixu, tak do nich !!!!0

Odpovědět
Milan Baroš13.11.2009

to Anonym: Co sem taháš pravěk!!!!!!!! To ještě Žába při nohejbale nepřemýšlel.0

Odpovědět
Beneš13.11.2009

Myslím si, že kromě singlu vyhrajeme tentokrát všechno a popravdě bychom si to již zasloužili. Pokud nebude žádné zlato, považuji to vzhledem k širokému výběru, který mají trenéři k dispozici za neúspěch. To říkám předem, abych předešel možným spekulacím o tom, co je úspěch a neúspěch.Kluci do toho.0

Odpovědět
Ondra Vit13.11.2009

Dekuju Milane Kulovany za sms. Mej se, zatim se nam dari uvidime zitra¨0

Odpovědět
Koulos13.11.2009

Kolik tam chodi lidi na zapasy Ondro? Jak se Vam tam hraje? Prekvapil Vas tam nekdo z hracu???

Diky a drzim palce!
Mila0

Odpovědět
To Kolous13.11.2009

Blázne, 3 zlata!!! Sotva 1 ve dvojkách.0

Odpovědět
Koulos13.11.2009

Uvidime:-)0

Odpovědět
takyznalec13.11.2009

Takže pánové, taky malý tip

Singl : nikdo nemá na Bobiše a budu přát Ondrovi, aby ho nepotkal v SF.Jinak by z toho bohužel byl bronz.Když ho potká Slovák, tak bude Ondra druhý.

Dvojky : zde nemáme konkurenci, ale na rozdíl od Nymburka ve finále dáme Slovákům

Trojky : bohužel zase finále projedeme...0

Odpovědět
Koulos13.11.2009

Takze dalsi, kdo nas zve na kalbu:-)0

Odpovědět
Anonym13.11.2009

môj typ: single: 1.Milan Ižol (Slovensko)...2. Rumun...3.ČR
dvojice: 1.ČR...2.SR...3.Rumuni
trojice: 1.ČR...2.SR...3.Rumuni0

Odpovědět
o dad13.11.2009

pro Kubu : sílu a vyzrálost tullamorky neporazí šlupky slovenské samohonky0

Odpovědět
Milan Baroš14.11.2009

Ubytování předčilo desetinásobně učekávání českých nohejbalistů,ale celkové uspořádání turnaje je totální katastrofa.Černý Mireček dál vládne nohejbalovému světu.Mění pravidla během turnaje, oficiální protesty výprav sám zamítá a nikdo mu v tom, nemůže zabránit.Sako je o 10 cm na krajích višší a kůly na podepření sítě jsou připáskované k síti a vlají v luftu.Děs a hrůza.Jsem rád že hraji fotbal0

Odpovědět
Tomáš Sivok14.11.2009

Plně s Milanem souhlasím.Nestačí nás křísit přítomná záchranná služba0

Odpovědět
A.Stehlík14.11.2009

To je ten obrovský rozdíl mezi ČNS a FIFTA. U nás se kontumují utkání a na ME se vesele hraje... Možná by byl pro Galu a Pokorného dobrý džob kdyby se muselo hrát homologovanými pomůckami.0

Odpovědět
Anonym14.11.2009

Ahoj Milane! No lidi skoro zadny. Nikdo z hracu krom nasich neprekvapil:) Hala je pekna,akorat ze se hraje na tenisovou sit, ze ktery nevylovis ani jeden mic,kdyby bylo treba a protoze je sit dost vysoko,tak kuly spis visi,nez ze by ji podpirali. Ale nalada je dobra, kluci jsou veseli hlavne ve sprse.Mej se a snad neco taky vyhrajeme:)ahoj Ondra0

Odpovědět
Láďa Brůcha14.11.2009

Ahoj Ondro, hodně štěstí, držím palce!!!Láďa0

Odpovědět
Milan Baroš14.11.2009

Ondro mě se zdá že trošku opisuješ.No neva0

Odpovědět
Punkx14.11.2009

jsou známé nějaké výsledky??na nohec foru mi to nějak nechodí.
dík¨¨0

Odpovědět
Rosta14.11.2009

Me to taky na NM nejede0

Odpovědět
Karlos14.11.2009

Nevíte někdo co je za problém? Taktéž mi to přes NM nefunguje.0

Odpovědět
M14.11.2009

Je to neuvěřitelné, ale pan webmaster se rozhodl v tuto všední chvíli pro upgrade fora. Asi nemá o nějakém ME ani potuchy.0

Odpovědět
Petr14.11.2009

udrzba0

Odpovědět
Punkx14.11.2009

no Petře !!??
my tu čekáme a ty udržuješ.ježíši0

Odpovědět
Martina14.11.2009

Zná někdo už nějaké výsledky. Kluci, napište přece něco. Díky.0

Odpovědět
Petr14.11.2009

já odpovídal karlosovi, nejsem administrátor toho fora0

Odpovědět
To Kolous14.11.2009

Už platíš, smůla, co?0

Odpovědět
Punkx14.11.2009

aha Sorry0

Odpovědět
Iveta14.11.2009

Ve dvojicích a ve trojicích jsme se SR ve finále...Ondra Vít bude bojovat o bronz s francouzem Libertem!0

Odpovědět
Milan Baroš15.11.2009

Ondra má bronz0

Odpovědět
Koulos15.11.2009

Ahoj Ondro,

diky za info a moc blahopreju k bronzu!!!! Drzim palce klukum v obou finale a neprehanejte to v ty sprse:-)0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

takže máme 2 stříbra a 1 bronz!Slovensko 3 zlaté:(0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Co jse da delat , veril jsem ve dvojky

Slovenska masina jela na plne obratky a nema konkurenci hralo jse aspon na tri sety.0

Odpovědět
Helemese15.11.2009

Vsak oni Peruni jednou budou muset skoncit:-)0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

pěknej výprask!!!!!!0

Odpovědět
blázni15.11.2009

myslím si , že pro český národ je to veliké zklamání , ale nutno dodat , že pokud se nezačnbe hrát extraliga na jeden dopad , tak za dva tři roky nás přejedou všichni a jděte do prdele s řečma , že se na jednodopadový nohec nedá dívat , je to naopak daleko zajímavější.Myslím , že kluci splnili to , na co měli , tam nemůžem nic vyčítat , ale vedení musí začít přemýšlet.0

Odpovědět
Petr15.11.2009

Tak na trunu jsou zas Slovaci a asi jeste dlouho budou pokud extraliga bude hrat na dva dopady jak bylo receno priste muzem prijet bez medaile , jen tak dale.0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

No, ale pokud budeme hrat extraligu na jeden a prvni ligu a zbytek soutěží na dva dopady, nohejbal se rozštěpí. Navíc u nás má na to, hrát na jeden jen pár desítek lidí.

Bilance 2 stříbra a 1 bronz - Slovensko 3 zlaté, je propadák a nejhorší výsledek v historii. Pokud by nohejbal patřil mezi oblíbené sporty, tak by trenér musel s ostudou odstoupit.0

Odpovědět
Venca L.15.11.2009

Jen tak mezi řečí, na Slovensku se hraje na jeden dopad? Makara snad u nás hraje na jeden dopad? Asi tolik k té přímé úměře úspěchu na mistrovství a pravidel soutěží v jednotlivých zemích. Nejspíš to bude v něčem jiném.0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

JO a v cem to bude0

Odpovědět
honza15.11.2009

Bude neco v telce asi ne co.0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Šmejkal ven, Bubniak z trojek ven.0

Odpovědět
takyznalec15.11.2009

To nám ty tipy teda vyšli... I když Bačík byl hodně blízko. Na konci měl jen napsat vítaj místo vítej.Myslím, že je to velký neúspěch a bratrům nezbývá než pogratulovat. Jinak naprosto souhlasím s příspěvkem Vency L.0

Odpovědět
ach jo15.11.2009

Proc furt premyslite nad tim, kdo za to muze? Nenapadlo vas proste to, ze za to nemuze ani trener, ani nas dvojdopadovy system?

Co treba, ze jsou proste Peruni+Brutovsky s Makarou lepsi? Porazeli nas na 2 dopady, porazeji nas i na jeden. Mame kopec spickovych hracu, ale na ne proste nikdo nema. Nehledal bych v tom dalsi duvody.O tomto snad jasne svedci pouha statistika...

Problem singlu je dle me v tom, ze nemame nikoho, kdo by byl vylozene singlista specialista a nevim, jak funguje v jednotlivych klubech pruprava na singl...

Dvojky: Porazka jen od Perunu a kazdy soudny clovek s tim musel pocitat. Myslim, ze vyhrat jsme mohli jak my, tak oni, ale koncovky zvladaji proste lepe, coz se znovu ukazalo.

Trojky: To same co dvojky.

Priklonilo se to na stranu Slovenska, stejne jako v Nymburku se to priklonilo na nasi. Je zabavne, jak na zaklade JEDNE akce vyvozujete dusledky do cele extraligy a samotneho systemu:-) Chvilemi mam pocit, ze se nas tu snazite presvedcit o tom, ze to vlastne tady je spatne a jinde to funguje lip...tak se jedte nekdy presvedcit:-)

Ale ja to chapu, vinik se proste musi najit, at je na koho nadavat...0

Odpovědět
Jirka Doubrava15.11.2009

Děkujeme všem fanouškům, kteří při nás stáli a jen nečekali na naše neúspěchy. Ohledně nějakých soudů bych byl zatím opatrnější, všechno je čerstvá záležitost a každý bude mít možnost udělat si obrázek na základě obrazového materiálu, který Vlastík určitě rád poskytne. Když někdo z vás přijde s návrhem jak ty kluky slovenský konečně porazit, budeme všichni hráči včetně trenéra rádi a jen vám poděkujeme :) Posíláme srdečné pozdravy z tureckého Istanbulu.0

Odpovědět
Bačik15.11.2009

to Kouloš: tak jsi o kousíček ušetřil nějaký ten chechták:-)

Hlavně bych nedělal z těchto výsledků nějaké unahlené závěry, jako hrát extraligu na jeden dopad. Prostě nás poražejí pouze Slováci ve vyrovnaných utkaní, kdy nezvladáme koncovky jednotlivých setů.0

Odpovědět
Koulos15.11.2009

Baciku, radsi bych Ti par piv zaplatil, Ty uz stejne nic nevydrzis:-))))0

Odpovědět
Bačik15.11.2009

to Kouloš: Místo postavení pár piv, postavíme asi troječku a vyklepnem ty Slováky na hřišti:-) v hospodě by dostali kanára:-)0

Odpovědět
Koulos15.11.2009

Presne tak, ale utahnout Tebe, to proti nim nebude lehky:-)))0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Je to hnus. Podle mě neměl pan Bubniak ani pan Chytra ve trojkách co dělat. V poli dobrý, ale náhra hoří jako kráva. A vo to tady docela de. Ale to bylo vidět už v Nymburce. Asi jen z tribuny... Něco by se mělo udělat. Jinak se teda divím panu Bubniakovi. Mohl skončit v repre jako hvězda a teď to teda není vo co stát. Asi byl nějakej vliv od Valachů...0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Ve trojkach už prohravame x let v rade. To není náhoda ani vyrovnané zápasy. V singlu muže vyhrát jedine buben, kterej je o třídu lepší než vit. Ale singl už ho nemotivuje. Makara je v naši extralize k smíchu, ale s peruny na hřišti se vždycky Zlepsi o 300%0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Bubniaka nemotivuje singel? ja skôr myslím ža na to už nemá aby porazil Rumuna a slováka!!0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

no s tím jedním dopadem:

na sk zápasy ve 4 lidech - šetří každý éčko - aby jezdilo jen jedno auto, je to jen o košicích a manačaftech v okolí sdružených, který nemaj konkurenci a z druhé ligy už nikdo ani nechce postupovat k nim do nejvyšší. nuda. jinak neöhejbal tam jde pěkně doprdele. o mladých nemluvím!!0

Odpovědět
SVK II15.11.2009

Nakoniec mal ten "Mongol Matia" pravdu...nie..??0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

Buben ma v singlu nejlepsi bilanci poslednich x let u nas. V singlu uz vyhral vsechno co chtel a radsi bude hrat dvojky, ktere maji stavu a oproti singlu to neni jen prekopavana. Posledni tri roky ma dvojka Buben Pelikos nejlepsi statistiky v extralize a neni u nas nikdo lepsi. Jsou dokonale sehrani. Proto byla tato dvojice nejlepsi dvojkou. Ve trojicich byla dalsi spousta variant hracu, kteri mohli reprezentovat.0

Odpovědět
to Anonym YzJPb15.11.2009

např.: ????????0

Odpovědět
Anonym15.11.2009

největší šance jak získat zlato byl buben v singlu a stejně ho nehraje :-)0

Odpovědět
Beneš16.11.2009

Před ME jsem psal, co bude úspěch a co neúspěch. Toto je tedy opravdu neúspěch a nemůžeme si něco stále nalhávat, nebo za pár roků dopadneme jako u fotbalu, kde se řadíme tak do čtvrté desítky. Dle mého názoru za to nemůže extraliga na jeden či dva dopady,možná ani trenér repre, ale pouze a pouze kvalita a sehranost těch nejlepších hráčů CŘ a Slovenska a sportovně přiznejme, že jsou o krok před námi. Zamýšlejme se nad výběrem a systémem přípravy našich nejlepších juniorů, aby budoucnost nohejbalu vyznívala lépe pro nás.0

Odpovědět
Anonym16.11.2009

to se bude repre dobre cist jak jsou pouze a pouze nekvalitni pane benes, to je urcite potesi po tech stribrech0

Odpovědět
emra16.11.2009

K Benešovi: jednooký mezi slepými krále,generálem každý po vyhrané bitvě a že jste těch vítězných zápasů na národní a mezinárodní nohejbalové úrovni jistě vyhrál.Nebo jste úspěšným nohejbalovým managerem,který za léta sporů o dvou či jednodopadový nohejbal,bojoval s větrnými mlýny proti nohejbalovým dinosaurům?Jste úspěšným,ale zneuznaným nohejbalovým trenérem?Kdo vlastně jste,že degradujete úspěch našeho repre týmu na úroveň´"stepní" ligy?0

Odpovědět
Beneš16.11.2009

K Emrovi : Své jsem již vyslovil, nikoho nesnižuji, našim hráčům musím pouze blahopřát ke stříbrným a bronzové medaili, ale oni sami ví a řeknou popravdě, zda je to skutečný úspěch. Jinak jejich názory a cíle před šampionátem jsem pozorně četl a sledoval. Více k tomu nemám co dodat.0

Odpovědět
Anonym16.11.2009

Výsledek z ME je propadák a ostuda. Ale důležité je makat a vrátit se zpátky na výsluní.0

Odpovědět
Anonym16.11.2009

kez by takovy "neuspech" nemuseli zazívat vasi sverenci0

Odpovědět
Anonym16.11.2009

propadák by snad byl, kdyby se vrátili bez medailí, nebo ty stříbra nepovažujete za nic? máte vy, co odsuzujete aspoň ty stříbra? nebo zas jenom kecy?0

Odpovědět
Michal16.11.2009

Pořád se tu řeší jak nám svět utíiká v jednodopadovém nohejbale ale mě spíš přijde že světu v jednodopadovém nohejbale utíkají Slováci, jelikož ať už se jedná o dvojky(jestli se to tak dá nazvat) nebo trojky, bylo finále ČR vs SK. Holt jsou na tom Slováci momentálně lépe.

Klukům gratuluju, určitě se povede jednou Slováky sesadit ale bude to chtít trpělivost :)0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Ach jo jtvAJ (15.11.2009 16:57)
Nemám, co bych dodal, naprostý souhlas.0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Bačik PMdcT (15.11.2009 18:32
:-)))))0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Anonym QlbTL (15.11.2009 18:51
Možná, že právě v té obraně a náhře to vězí...

Možná, že Doubrava, Vanke nebo Pelikán s Perunama v zádech by taky leckoho porazili.0

Odpovědět
Karel Jonák st.16.11.2009

Nejvíce ke skutečné realitě se přiblížil Persching2. Ano úspěchy v nohejbale na maximálně jeden dopad vytváří 2 polaři-zadáci a nahravači - tedy univerzálové. Ten,kdo je na síti, ten se od ní ani nehne a jeho úkolem je pouze blokovat a slušně zaútočit. Jsem přesvědčen, že výše jmenovaní Doubrava, Vanke nebo Pelikán by to uhráli jako např. Makara !

A z těch medajlí, ikdyž jsou stříbrné či bronzové, nedělejte žádné závěry. Teď je momentálně taková doba, že více jak o medajle jde o S P O R T !!! A to o náš sport - o nohejbal. Teď procházíme složitým obdobím, které určí, jak bude nohejbal vypadat za dalších 10 - 20 let a jak se bude zdravě rozvíjet do Evropy a do Světa. Zatím u nás v ČR se staráme o mládež tak, jak nejlépe umíme. Místo řečí je třeba činy !0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Podle zpráv, které jsem zatím četl:
Úspěch by byl:
singl - víc, než bronz
dvojky - zlato
trojky - víc, než stříbro
Neúspěch
singl - horší, než 4. flek
dvojky - horší, než 2. flek
trojky - horší, než 2. flek
Současné výsledky: standard - kromě dvojek - mírný neúspěch.
Soudě dle komentářů přítomných na ME :
na naše hráče ve dvojkách a trojkách ( kromě slováků ) nikdo neměl.
A zápasy proti Slovensku známý ( vyrovnaný ) průběh i konečný výsledek.

Protože u nás nejsou vyložení specialisté na singla - a pokud nikdo netrénuje stejně usilovně, jako někdo napsal výše o Ižolovi, tak je bronz odpovídajícím výsledkem. Bereme - li, že Ižol a Bobis jsou zatím jinde.

Dotaz. Loni v Nymbur-ce-ku neměli v tehdejších dvojkách Slováci proti Pelikánovi s Bubniakem nárok ( jen dva údery, pravák + levák, podání křížem doprava ... ).

Může mít na letošní výsledek vliv zkrácení hřiště, nebo hlavně přidání jednoho úderu navíc ?0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Bačiku,
teď mě napadlo,
ale pozor na kanára, kdyby Tě na revanš pozvali Peruni a spol. na borovičku ...

Protože ale předpokládám, že jsi trénován slivkou, asi by to byl tuhý boj ... a pat.0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Bačiku,
teď mě napadlo,
ale pozor na kanára, kdyby Tě na revanš pozvali Peruni a spol. na borovičku ...

Protože ale předpokládám, že jsi trénován slivkou, asi by to byl tuhý boj ... a pat.0

Odpovědět
Koulos16.11.2009

to Persching2:

Bacik uz ma jeden obdobny souboj se Slovaky za sebou a mohu potvrdit, ze je prevalcoval vsechny dohromady:-)0

Odpovědět
Anonym16.11.2009

Máte pravdu, tři medaile jsou vlastně úspěch. V kuloárech jdou zvěsti, že na příštím MS bude startoval Angola, Panenské ostrovy a Mongolsko pod vedením Matii a tam už bude úspěch získat jednu bronzovou medaili. Proto oslavujme...0

Odpovědět
Persching216.11.2009

To Koulos ( a Bačik ):
Klobouk dolů.0

Odpovědět
Ilja16.11.2009

Som mvelmi rad, ze Slovaci vyhrali 3 zlate. Pretoze v buducnosti budu vyhravat len Cesi. U nas nohejbal vymiera . Cely stoji len na 5 hracoch Perunoch, Izolovi, Brutusovi a Makarovi . Mladi nastupci na rozdiel od Cechov prakticky neexistuju .0

Odpovědět
Persching216.11.2009

Nebuď zase až takový pesimista. Podle toho, co čtu tak min. v Revůci nástupci jsou. Sice početně moc ne ( zatím ), ale kvalitu určitě mají.0

Odpovědět
Koulos16.11.2009

Gratuluju "Paťovi" a jeho spoluhracum ze Slovenska, ikdyz uz me stvete:-)0

Odpovědět
blázni17.11.2009

Vlasto , bude nějaký video ani??0

Odpovědět
Vlasta17.11.2009

Bude, jen dejte trochu času, bude k veřejnému stáhnutí na netu. Bude k dispozici cca. 50 min. ze všech vystoupení naší repre.

V.Pabián0

Odpovědět
Míra18.11.2009

No, chtěli jsme víc, ale i takhle je to dobré a klukům gratuluji. Slováci se dají v průběhu roku porazit, ale ne porážet. Proti nám mají vynikající obranu a zejména políčko.

Nepodceňoval bych jejich mládež. V Revúci má pan Kilík výborné hráče, abychom se v budoucnosti nedivili.0

Odpovědět
Helemese19.11.2009

Tak jsem prave shledl na CT1 reportaz o ME (v udalostech v regionech), to jen tak pro info.

Rozhovor s Bubniakem a k tomu par zaberu a posledni zminkou o tom, ze se menili pravidla za chodu primo tam:-)

Tak premyslim, jestli je dobre tohle rikat. Na jednu stranu je to realita a cenzura neni v poradku, na druhou stranu ale uz tak dost divoky nahled verejnosti na nohejbal to urcite nezlepsi...jaky nazor na to mate vy? Ja fakt nevim...0

Odpovědět
Beneš19.11.2009

K mírovi : nejen v Revúci, ale i v Košicích je několik výborných talentovaných hráčů,kteří jsou naprosto srovnatelní s naší žákovskou elitou. Protože situaci v mládežnickém nohejbale na Slovensku velmi dobře znám, v žádném případě bych jejich budoucnost nepodceňoval tak , jak se mnohdy píše. Nám se nemohou rovnat v množství kvalitních mládežnických celků, ale opět jim vyrůstá několik hráčů, kteří mohou být v budoucnu podobnou "hrozbou" jakou jsou nyní bratři Perunové, Brutovský a spol.0

Odpovědět
Anonym19.11.2009

to helemese: je potreba to rikat a hlavne je potreba uz konecne s tim neco delat. co to pomuze tutlat ten bordel a delat, ze se nic nedeje. to je teda sila - aby se nezhorsoval uz tak divoky nahled verejnosti tak nemluvit pravdu o tom chaosu0

Odpovědět
Helemese19.11.2009

Anonym oyFpM: Pokud si nepochopil, byl to jen namet ke konverzaci, ja tam nerekl ani A ani B, tak mi tu nerikej, ze je to teda "sila" :-)

Nemluvit o vsem na verejnosti ovsem neznamena delat, ze se nic nedeje. To jsou naprosto odlisne veci.

Klidne muzeme protlacit do vsech medii v CR, ze mezinarodni nohejbal je vlastne jen jedna velka iracionalni a chaoticka blbost, kde se nedodrzuji ani zakladni stanovy apod. Ovsem i pres to, si nemyslim, ze nam verejnost nejakym zpusobem pomuze:-) Ovsem nahled napriklad potencionalnich sponzoru to ovlivnit prece jen trochu muze (a treba taky ne, co ja vim). Jen me to tak proste napadlo, tak se necerti :-)0

Odpovědět
Karel Jonák st.19.11.2009

Mrkněte schválně na fotky Vlasty Pabiána z tureckého ME mužů jak výše uvádí (http://cnsvlasta.rajce.idnes.cz/ME_muzu_2009_Istanbul_Turecko/. Fotky jsou to velice pěkné a dokumentují také i náramné technické zabezpeční tak prestižního turnaje.

Velice mne zaujaly snímky, kde je vidět zavěšení sítě a slavných antének.
Tak například:

Fotka pod číslem DSC_3348 - zalátaná tenisová síť a podpěrná tyčka není vůbec na pomezní čáře a nad ní je ta skvělá anténka !!!

Fotka pod číslem DSC_3354 - Zde je vidět, že síť ani nemůže být vypnutá a dole plandá jako u tenisu !!!

Fotka pod číslem DSC_3366 - Prohnutá síť, takže nemůže ani splňovat např. kritéria našich pravidel, která říkají, že výška sítě je 110 cm s odchylkou 2 cm výš i níž. Tam bych řekl, že je to cca minimálně 5 cm ! A navíc jeden rozhodčí síť přidržuje rukou za pásku, jako by se bál, aby ta tyčka s anténkou nespadla.

To se Vlastovi povedly vedle skvělých momentek i vzácné historické dokumenty, jak vypadá technické zázemí vrchoné evropské akce. Věřím, že i někde u nás např. v Kotěhůlkách by si na okresním turnaji nedovolili napnout takovéto "SAKO" !0

Odpovědět
Vlasta19.11.2009

Karle, skutečnost byla ještě horší. Rozptyl výšky sítě jsme odhadli slušně na 15 cm. Rozhodčí dostali pokyn, aby drželi při hře síť u tyčky s anténkou, protože každý dotyk míče znamenal vyhnutí podpěrných tyček i antének na nějakou stranu o cca 30 stupňů. Ale i to neznamenalo nový míč, pokračovalo se bez uzardění dál. I když anténka zasahovala třeba 30 cm do hracího prostoru. Podpěrné tyčky (uříznuté hrubé smrkové hranoly bez zářezů na horní části) byly k síti uvázané tak, že plandaly nad palubovkou cca 5-10 cm. Jsme asi moc "akurátní" na tak zásadní složku hry jako je síť. Možná se časem dočkáme na MS nebo ME napnutého provázku, protože podle Mirečka je to pro všechny stejné, takže nemusíme z toho dělat takovou vědu.

V.Pabián0

Odpovědět
Rosta19.11.2009

Jak dopadl vůbec protest Švýcarska proti Mirečkovi? Že by jí Mireček smetl ze stolu?0

Odpovědět
Anonym20.11.2009

já se divím že to tam někoho vůbec bavilo. A v těhlech podmínkách vůbec obdivuju reprezentanty že to dohráli. To by na mě bylo asi moc0

Odpovědět
ne(hrac)20.11.2009

me tedy vysledky nijak nezaskocili. kdyz se hraje na jeden dopad tak samozrejme vyhrava ten lepe pripraveny a co se tyce singlu, tam je to vzdy velka loterie.

vubec bych z toho nedelal nejake drama, zkratka slovaci jsou v teto "prekopavane" o neco lepsi a zbytek ucastniku o hodne horsi, i kdyz se tomu v CR venujeme jen z nutnosti (NASTESTI). doufam, ze tento """neuspech""" neprinuti nektere cinovniky k vetsi propagaci jednodopadaku.

vubec mi tyto vysledky nemrzi. nic to pro náš nohejbal(dle meho) neznamena. vzdy me vice mrzelo, kdyz nam slovaci s tak malou zakladnou porazeli na dva dopady, ale vetsinou to byli uzasne zapasy, kterym se jeden dopas zdaleka nevyrovna.0

Odpovědět
Olda20.11.2009

Souhlasim v zasade s ne(hrac)em. Priritou CNS jsou domaci souteze priprava na mezinarodni akce je relativne mala (3 soustredeni). Je zrejme, ze pokud by se nase nejvyssi soutez hrala na 1 dopad a vznikla by treba samostatna soutez pouze pro singlisty (kdo by ho dnes usilovne trenoval, kdyz z 10-ti zapasu v ramci utkani muze singl prinest pouze 1 bod), tak by se nase sance na mezinarodni scene zvedly. Ale stoji nam to za to?0

Odpovědět
miťka20.11.2009

Určitě stojí za to, mít nejlepší mezinárodní úspěchy, protože v tom, že hlavní prioritou jsou domácí soutěže se asi mýlíš. Na základě výsledků z domácích soutěží se velmi těžko jedná o penězích pro jakékoliv sportovní odvětví. Pro většinu z nás samozřejmě je domácí soutěž důležitější, protože je kvalitnější než kdekteré pořádané mistrovsví, ale pro nohejbal jako takový, je reprezentace a její výsledky pro každoroční jednání o financích naprosto nezbytná, jako pro každé jiné sportovní odvětví.0

Odpovědět
Rosťa20.11.2009

Kecy o nadřazenosti domácích soutěží mezinárodním a reprezentaci jsou strašný. Tak se volové vraťte na osady a hrajte si tam třeba na tři dopady. Nebo se jděte zeptat do národní házené, jak jí to šlape bez mezinárodního poměření. Co tohle je za sport. A mezinárodně na dva nebo tři dopady zapomeňte, už se to nikdy nevrátí. Ostatní země nás rychle dohání a brzo nás budou porážet i Francouzi nebo Švýcaři. Dobře nám tak. Musí to být paráda když to tady čtou mladý kluci, co mají motivaci o dres repre bojovat.0

Odpovědět
Rosta20.11.2009

s Narodni Hazenou bych to nesrovnaval, tenhle sport se dal pouze tuzemskou cestou a dle mého hlediska se mu dari velmi dobre a jeho zakladna je velika.0

Odpovědět
Beneš21.11.2009

Podle mého názoru by úplně stačilo, kdyby každoroční Pohár ČNS dorostu a opětovně mužů byl na jeden dopad. Účast extraligových trojic by přitom byla povinností. Takováto příprava musí společně s přípravou reprezentantů v oddílech plně stačit, abychom se i nadále ucházeli o ty nejcenější medaile ze světových a evropských soutěží juniorů a mužů. Toto vůbec nezlehčuji, ale je to dle mého názoru opravdu tak.0

Odpovědět
ne(hrac)21.11.2009

akce na jeden dopad bych urcite nedelal. je jasne, ze vzdy rozvoj noveho sportu delaji mezinarodni akce. ale jsem presvedcen, ze u nohejbalu tomu tak neni a neverim, ze by se nasel nejaky sponzor, kteremu by se zdala lepsi ta jednodopadova fraska nez "ceska klasika".

nejlepsi reklamou na nohejbal je dle meho kazdorocni stretnuti druzstva CR proti SR (Memoriál Josefa Bicana). kazdy to bere hodne prestizne (doufam) a snazi se predvest co nejlepsi vykony. to se s jednodopadakem neda srovnat!!!

nevim sice, jak funguje financovani mezinar. nohejbalu, ale neverim, ze do toho da nekdo dobrovolne penize (jeste po juniorskem sampionatu)

nezavrhuji jeden dopad uplne, ale takto "nucene" rozhodnout o jeho realizaci bylo velmi nestastne a rozvoj nohejbalu to dostalo na kolena. je to pro me stejne, jako by se zakladatele nohejbalu, kteri uz se naucili tri dopady ovladat na solidni urovni rozhodli, ze prejdou rovnou na jeden dopad (krom CR a SR nikdo dva dopady vyrazneji neovladal) to je zkratka nesmysl!!!0

Odpovědět
A.Stehlík21.11.2009

Zdravím všechny, myslím že není třeba propadat euforii. Náš systém je schopen se adaptovat na všechny druhy nohejbalu které si jen může FIFTA vymyslet. Jde jen o to respektovat přání široké nohejbalové základny, to znamená jít cestou kterou si základna zvolí. Když si nohejbalová veřejnost zvolí cestu jednodopadového nohejbalu, jsme schopni tomu podřídit soutěže a celý systém a do tří let prostě ovládnout všechny myslitelné disciplíny. Když ale základna (a vedení svazu) uzná že dosavadní systém vztahů s FIFTA je dostačující můžeme i tak s malou úpravou hracích systémů dospět k uspokojivým výsledkům. Je ovšem otázkou jestli je vůbec možné převádět stále náš rozvinutý systém na nové a nové disciplíny které si pánové z FIFTA neustále vymýšlí. Je něco jiného donutit 30 nohejbalistů změnit celoroční trénink na novou disciplínu a nebo 5000 nohejbalistů vůbec donutit k jinému myšlení. To je "nevýhoda" početné základny. Schválně dávám "nevýhoda" do úvozovek... každopádně o vztahu k FIFTA rozhodne svým hlasováním opět základna, resp. její zástupci.0

Odpovědět
Anonym21.11.2009

Tak pojdme zacit hned hrat na jeden dopad a tenisovou sit. Vsichni. Ale uz konecne zaujmete nejake rezolutni stanovisko a prestante hrat mrtve brouky.

To, ze z toho bude 95% nohejbalistů od 1. ligy dolů v háji, nevadi?:( Protože stezi zadarmo dostanou 50% míčů na druhou stranu, z 10% dokonce snad i zasmecuji a zbytek neprekopnou. To je postupne bud odradi nebo se do toho prekopavani casem dostanou a bude se kazit min. Zmizi technicke udery a bude to jen ve stylu vybrat podani, nejak nahrat a prask pres sit. A jak pise Tonda Stehlik, budeme nejlepsi na svete, ale.... dojde k obrovskemu ubytku hracu v CNS, nohejbaliste se zaregistruji do duplicitni oraganizace na dva, tri dopady a v CNS zustane max nekolik stovek hracu. CNS bude dostavat mene a mene penez od sponzoru a ze vsech dalsich prijmu citelne ubude a skonci to zanikem nebo pomalou smrti.

Asi proto uz CNS skoro dvacet let hraje mrtveho brouka jako nasi politici s vizi, ze to nejak samo dopadne. Jen v nohejbalu a ve sportech jako je hazeni klicem do sudu, plyvani bonbonu do dalky je totiz mozne:

aby se jeste tyden pred MS nevedelo, kde se bude hrat
aby se menila pravidla v prubehu sampionatu
aby se hralo na neregulerni siti apod.0

Odpovědět
Olda21.11.2009

@miťka: Samozrejme by bylo fajn sbirat zlata na mezinarodnich akcich. I kdyz si nemyslim, ze toto je zaklad pro ziskani penez pro nohejbal - tim je popularita. Pochybuji, ze by do prisun financi zajistila zlata medaile na ME v Turecku, kde rozhodci drzeli sit podeprenou klackama z lesa a kde bys divaky mimo cleny jednotlivych vyprav spocital na jedne ruce. Dle meho nazoru je mnohem vetsim lakadlem sponzoru kvalitni a atraktivni system domacich soutezi, ktery by prilakal divaky.

Puvodnim prispevkem jsem chtel vyjadrit to, ze lide na svazu nejsou jiste tak hloupi, aby neumeli prizpusobit system soutezi smerem, ktery by zvysil nase sance ma mezinarodni scene. Ale rozumim tomu a souhlasim s tim, ze toto neni jedinou prioritou.0

Odpovědět
Olda21.11.2009

@Rosťa: Nikdo tady přece nepíše, aby nedocházelo k mezináropdnímu poměření. Jen není žádná tragědie, když pořád nebudeme nejlepší na světě. K těm mladým klukům. Hráči s ambicemi reprezentovat se můžou vykopat v našich kvalitních soutěžích. A individuálně na sobě makat. Zatím jsou nejlepší slováci a ti hrají také dvoudopadový nohejbal. Takže jednodopadová soutěž není zárukou úspěchu.0

Odpovědět
miťka21.11.2009

Také je možným řešením založení vlastního, fotbaltenisového svazu. Vždyť se přece nemusí násilím zničit kvůli pár lidem něco, co tady jiní padesát let stavěli. Pokud by nebylo možné dospět uvnitř nohejbalového hnutí k rozumnému řešení, je určitě lepší, nebránit zájemcům o jednodopadovou hru v dlouhodobé soutěži, aby si udělali svůj svaz, svou soutěž, a svou reprezentaci.

Pokud je to tak atraktivní, jak tvrdí, proč to nevyzkouší. Budou mít plné haly diváků, protože to je to, na co lidé "budou" chodit.

Tento stav věčné nerozhodnosti už je totiž dost únavný.

Tak že jednoduše a prostě, aby tomu lidé rozuměli. Když na valné hromadě ne, tak ne, a když ano, tak ano, ale s tímhle bordelem že všichni ne a ono stejně ano, to se opravdu může stát jenom tady v tom Kocourkově.

Netrvdím, že to je řešení, které bych si přál , je to jen jedna z možností. Určitě ale není možné násilně spojovat dva odlišné sporty.0

Odpovědět
Koulos22.11.2009

Miťko,

delas jako by ted byly plny haly lidi:-) V Tejne a v Lounech ted byly supr turnaje, pred tim MČR v singlech a kolik tam bylo lidi?

Jak jsme rvali, kdyz sel nohejbal ze tri dopadu na dva, vzpominas?0

Odpovědět
Ježek - Zaječov22.11.2009

Já už jsem před časem tady napsal, že je to o fyzičce. Peruni nás porážej, protože na to maj fyzicky. I kdyby se hrálo bez dopadu nebo na sedm dopadů, tak nás uběhaj. Problém není v systému, ale v nás v hráčích. Začněte každý u sebe v klubu - kdo jste naposledy vyběhl do kopců při tréninku?0

Odpovědět
cert22.11.2009

Keby blbost kvitla tak už ste všetci v ružovej zahrade . Obkecavat viete vsetko nic Vám neni dobre čo nieje Váš patent.Skryvate sa za to čo povie hnutie a zakladna.Dlhodobe sutaže, na ních nič netreba menit.Stačí obetovat jednu hodinu treningu na jeden dopad v trojicia a potom časom zistite očom to je.0

Odpovědět
cert22.11.2009

Keby blbost kvitla tak už ste všetci v ružovej zahrade . Obkecavat viete vsetko nic Vám neni dobre čo nieje Váš patent.Skryvate sa za to čo povie hnutie a zakladna.Dlhodobe sutaže, na ních nič netreba menit.Stačí obetovat jednu hodinu treningu na jeden dopad v trojiciach a potom časom zistite o čom to je.0

Odpovědět
Anonym22.11.2009

Je to o nicem. JA než hrát na jeden dopad, tak radši nebudu hrát vub
ec. V nejlepší stovce nohejbalistu na světe 94 cechu, 5 Slováků a jeden Rumun.0

Odpovědět
A.Stehlík22.11.2009

Pro CERTA: Souhlasím že hráči by na sobě měli pracovat také individuálně na treninku, to znamená třeba i půl hodinky na jeden dopad. Ono je ale opravdu něco jiného přesvědčit širokou základnu než poručit pěti chlapům. V Česku jsme určitě na základně tohoto tradičního sportu závislí protože čím víc lidí, tím více kritiků. Proto jsem psal slovo "nevýhoda" v uvozovkách. Kdyby v na Slovensku nebyla tak výlučná pozice Košic a oni se do posledního míče museli rvát o vítězství, možná by také neměli čas a třeba ani potřebu trénovat na jeden dopad. Jinak ale vím z doslechu že k réninku na jeden dopad byli doslova přinuceni. Je to tým který má trenéra s velkou dávkou respektu a určitě i pravomocí. To v Čechách ani na Moravě podle mého nikde není.0

Odpovědět
miťka22.11.2009

Jenomže takhle momentálně hlavní otázka nestojí. Hlavní otázka zní. Bude li i nadále i přez nevoli členské základny vytvářen od určité skupiny tlak na ČNS o zapojení jednoho dopadu do našich soutěží, bude se tou možností ČNS zabývat? Nebo se půjde cestou změny přípravy reprezentace? a nebo alibisticky počkáme až Peruni nebudou moct a potom hodíme všechny starosti za hlavu?0

Odpovědět
Jirka Doubrava22.11.2009

Stale vsichni ukazujete na druhotny problem. Nemyslim si, ze je zasadni, zda hrat na jeden nebo na dva dopady. Prvotni by mela byt starost nas nohejbalistu o to, aby nohejbalova organizace ČNS dobre fungovala, byla dostatecne financovana a mela dostatek obetavych a schopnych lidi. Od toho se odviji spravne fungovani v jednotlivych krajskych organizacich, protoze mali jednotlivci jsou stavebnim clankem celeho hnuti. Mluvit a psat umi vetsina z nas, ale soucasne vetsina z nas mysli na osobni prospech a de facto nema zajem o rozvijeni nasi hry. Jsem rad, ze mensina tech odvaznych lidi drzi nohejbal nad vodou. Nepredstirejme zajem, zastirany velkohubosti a chytractvim,budme konstruktivni a neodrazujme se vzajemnymi neshodami. Myslete kazdy stejnym smerem: jak pomoci nohejbalu! Dopady mice nejsou smerodatne...0

Odpovědět
Koulos22.11.2009

Souhlas...0

Odpovědět
miťka22.11.2009

Pěkná řeč Jirko, nelze s ní než souhlasit. Bohužel ale vůbec nic neřeší. Kde se tvoří základ nohejbalu si popsal také pěkně ale je to jenom přání, nic takového se směrem odshora dolů bohužel neděje, i když bez jekékoliv ironie si myslím, že zrovna ty to myslíš dobře a vážně.0

Odpovědět
Jirka Doubrava22.11.2009

Ta odpoved ma pro me jasnou vypovidajici hodnotu. V dnesni dobe, stejne jako obcan nasi republiky stale neco ocekava od vlady(statu), ocekavaji jednotlivci, krajske organizace neco od svazu. Myslenka je to spravna pouze castecne. Vedouci organizace udava smer, jasna pravidla, ale vetsina hnuti se stejne musi odehrat na nizsich clancich. Proc lide, kteri k tomu maji co rici, lide kterych se to predevsim tyka, nejsou schopni diskutovat verejne a ucastnit se oficialnich jednani(VH apod.)? Proc se dockavame delegatu, kteri zastupuji pouze svoji osobu a jsou hrube neinformovani, nepripraveni?0

Odpovědět
miťka22.11.2009

No, pokud si myslíš že já ve svých zásadních rozhodnutích zastupuji pouze svou vlastní osobu, mohu ti lehce dokázat, že se velmi pleteš. Veškerá svá důležitá rozhodnutí a prohlášení týkající se Prahy vždy konzultuji minimálně s VV Prahy a dájí se i písemně doložit. V té informovanosti a hrubé nepřipravenosti delegátů mohu říci jenom to, že se ani nikdo nemá z čeho kde informovat. Přečti si zápisy z jednání odborných komisí ČNS, třeba z tvé komise. Za druhé, nikdo nic od vedení neočekává, jenom to řízení, a jak říkáš hlavně ten směr. Určitě ne ale totální nezájem a nekomunikaci. Jinak k té osobní zodpovědnosti každého občana v tomto státu ti musím říci, že podnikám bez přestávky dvanáct let, od nikoho nic nečekám, protože mám vyzkoušené, že mi mimo hromady klacků pod nohy nikdy, nikdo(natož stát)nic nedá a už nežiju ve tvém nadšeném budovatelském duchu, ale na druhé straně o které ty ještě nemáš díky svému mládí ani ponětí. Buď rád. A tak když už se tady v Praze "naprosto zadarmo", bez jakýchkoliv proplácení nákladů, telefonů a cesťáků tak s nohejbalem trápíme, rádi by jsme trochu zájmu o nás a naše názory a věř tomu, že pro tebe podružné problémy, jako je například jeden dopad tady nikdo nechce. Je to ale názor jenom nějakých pětiset aktivních hráčů a tak to potom musím prezentovat i na veřejnosti, i když pro moderně smýšlející jedince podporující moderní nohejbal, jako jsi ty a ještě asi čtyři další vypadám jako primitiv, který ničemu nerozumí.0

Odpovědět
Anonym22.11.2009

Jendodopadový nohejbal chce hned začít hrát ne pět, ale celých 19 nohejbalistů včetně Jirky.:)0

Odpovědět
Jirka Doubrava22.11.2009

To, že jsem reprezentant neznamená, že automaticky podporuji hru na jeden dopad. Ale jak říká Petr Bubniak, vypadáme jako naprostí idioti, když celý rok hrajeme na dva a poté se od nás očekávají zlaté výsledky na jeden dopad. Stále trvám na tom, že dopady jsou podružný problém.

Rozhodně jsem nenapsal, že zrovna pan Šnídl zastupuje pouze svoji osobu. Mám tím na mysli jiné krajské organizace, kde není zdaleka tak propracovaný systém jako v Praze. Je to určitě dáno tím, že v Praze je mnohem více soutěží a diskuse spolu s jednotným postupem jsou nezbytné. Myslíte si, že v ostatních krajích se před valnou hromadou svazu diskutuje společný názor?

Myslím, že kdo chce, k informacím se snadno dostane. Z každého jednání výkonného výboru je zápis a za celou dobu, co se jednání účastním, se tam neodehrálo nic, co by v zápise nebylo uvedeno. Od většiny komisí zápisy nejsou z prostého důvodu a to, že se oficiální jednání neuskutečňují. Rozhodně však tito lidé navzájem komunikují a určitě se ani nebrání komunikaci s kýmkoli, kdo o to má zájem.

Možná se zeptám trochu hloupě, ale co konkrétního si mám představit pod tím nezájmem a nekomunikaci. Odmítl Vás někdo z výkonného výboru nebo z jednotlivých komisí?

Obdivuji každého, kdo úspěšně podniká, rozvíjí kulturu samostatnosti a je zodpovědný sám za sebe. Opět jsem nikdy netvrdil, že Šnídl je zoufalec na podpoře.

Co se týče Vašich názorů je spousta možností jak je veřejně vyjádřit, zformulovat do oficiálních žádostí, návrhů změn apod.

Nikdy bych si nedovolil podceňovat názor takového množství lidí, jejich náhledu na tuto problematiku se nedivím, většina z nich není na tuto hru "uzpůsobena". Pokud je baví hra na dva nebo na tři dopady, budou ji i nadále hrát a určitě nikdo shora nebude zavádět jeden dopad do extraligy nebo do nižších soutěží, pokud nebude panovat převážně názor, že to tak má být.0

Odpovědět
milne23.11.2009

Jirko, nevypadáte jak idioti. Já vás obdivuju! Celý rok na dva dopady a troufáte si jet zahrát jednodopadouvou překopávanou na ME a ještě přivézt tři medaile! Smekám před váma.0

Odpovědět
ho23.11.2009

S odstupem týdne vidím účinkování reprezentantů na ME jako úspěšné.

Zlato, jako nejvýše motivující meta, klidně v očekáváních nohejbalové veřejnosti může zůstávat, ale odborníci (za kterého se nepovažuji) nemohou z aktuálně jediného výpadku (Turecko) u stále měněné hry „fotbaltenis-u“ apriori očekávat pouze post nejvyšší. Nemyslím si, že by ČNS byla tak omezená a tento výkonnostní cíl pro reprezentaci na ME nastavila (a pokud se mýlím, jistě mě někdo z vrcholných funkcionářů opraví).

Podstatné je nezanést chaos do zatím fungujících kroků ČNS (registrace, vyžadování striktního dodržování řádů, stanov, sítí a míčů …, kvality sudích), myslím tím chaos s počty dopadů, zmenšováním hřiště, různých kombinací hry do soutěžních zápasů.

Fotbaltenis ať si FIFTA hraje dle libosti s tenisákem na tenisovou síť třeba na pláži ... rozhodně pak nebudu brečet, že pak repre nepřivezla zlato … a co chudáci junioři, které zlá ČNS ochudila o jejich národní povinnost vyhrát v Rumunsku (=ironie).

Pokud chcete něco udělat pro repre její šance proti dnes výjimečným a výtečným Perunům), tak založte se Švýcary novou mezinárodní střešní asociaci s 0 až 3 dopady (nebo 2) - reprezentanti zapojte do této aktivity také sami a pomožte ČNS tuto organizaci vybudovat. Uděláte tak pro nohejbal více, než stále vytrubovat do médií, že nevyhráváte kvůli jinému počtu dopadů v ČR, případně že extraliga má být na 1 dopad. (Tím nemyslím pana Doubravu, který výše uvedl, že jemu o 1 dopad nejde).

Zapojte se reprezentanti a uvidíte sami změnu k lepšímu ...

(tak jako já se chci a zapojuji v Praze svojí drobnou rozhodcovsko a do budoucna možná i právní činností).

Horst0

Odpovědět