Turnaj v Nymburku

Reakce

42 příspěvků · poslední 18.02.
divák12.02.2006

Turnaj byl organizatorky dobře zajištěnej, bohužel turnaj poznamenalo, že nasazené trojice nepřijeli všichni.Budějovice se omluvili tuším na poslední chvíli a tým z Břví měl orej dopravní nehodu.

Takže, z nekterých skupin postupovali dva a z některých 3, takže celkem divočina.

Poradi:
Esner,Prucha,Hochman
Březina,Chotovinský,Zajíc
Moc,Flaks,Frank
Chuchla,Ložek,Cibulka

  • bohužel turnaj poznamenala slabší ucast, pohar CNS - prerov

-perlička dne - vysokoškolák mudr. judr. pudr. pan David Ešner, když vyhrával jednoznačně v setu 9:3 stahnul blokaře, bez balonu balon byl na druhe strane prošlapoval nohu soupeři, dalo by se řict, že to bylo stahnutí, ale muj osobní nazor že to bylo brutalni prošlapnutí bez balonu, kdy mohl i zranit hráče.

Kdo viděl tak asi tu zde něco napíše, aspon vidite, že mit 2 vysoke skole neni meritko pro IQ0

Odpovědět
Anonym12.02.2006

Břve měly vážnou nehodu, auto na odpis, Sachl st. rozdrcenou ruku (z vraku ho museli vystříhávat hasiči). Už je po operaci, přeju brzké uzdravení.0

Odpovědět
Taky DIVAK12.02.2006

Taky jsem VIDĚL TOHO!nohejbalistu?!!!!!!!pako Ešnera!!!!!To co proved patří možná mezi VYLÍZANÝ MOZKY!!!!A nejhorší bylo že ještě upozorní rozhodšího a pak se otočí a směje se!!!!Nikdy jsem si nemyslel že se s takovým "nohejbalistou"!!!!!!setkám!!!!!A až nedej BOŽE!!!že bych proti němu hrál tak vím že spoluhráče musím upozornit!!!!P O Z O R !!!!PAKO!!!!!0

Odpovědět
Anonym13.02.2006

Ešner už několikrát předvedl, že vidí rudě. A taky pár rudých v lize dostal. Myslím že s njím měli problémy i v Brodu.0

Odpovědět
David Ešner13.02.2006

Rád bych se vyjádřil k obviňování tzv. diváka, který ani nemá tolik odvahy aby se podepsal. Nešlo o žádný brutální zákrok či prošlápnutí, které by mohlo někoho zranit. Blokař soupeře byl vyvěšenej na bloku a já jen chránil svého útočícího spoluhráče aby se protihráč dřív nedokl míče a to podotýkám lehkým dotekem. Nevím jaký byl v tu chvíli stav, ale myslím, že to není důležitý. Jestli má pan divák nějaký komplex či mindrák z toho, že nemá patřičné vzdělání nechť si ho doplní. Co se karet týče, za celou dobu co hraju jsem dostal jednu červenou a jednu žlutou shodou okolností obě při mistráku na Šacungu a obě za komentáře k výkonu rozhodčího. Nohejbal je hra, při které by se člověk měl asi vyhecovat, souhlasím s tím, že někdy mám víc emocí než je zdrávo, ale rozhodně nemyslím, že hraju tak abych úmyslně chtěl někoho zranit! Co se týče toho jestli se mnou měli nebo mají problémy v Brodě, to je pouhá spekulace dotyčného, ke které bych se nerad vyjadřoval a i kdyby, tak zde platí rovněž, že špinavý prádlo se pere doma.0

Odpovědět
Brutál13.02.2006

Brutálních zákroků fakt přibejvá, těch bláznů je víc a víc. Česnek tohle dělá taky často, ten tam jde s úmyslem protihráče zranit.0

Odpovědět
diváček13.02.2006

je pravda, ze je Esner srdcar a nekdy to prezene... ale zrovna v Nymburce hral dobre, v podstate dotah trojku k vitezstvi0

Odpovědět
Prtavej divak13.02.2006

Hihihi0

Odpovědět
Dolejzák13.02.2006

Souhlasím s Diváčkem, David Ešner zahrál velmi dobře - byla to jeho zásluha. Zkrátka dobře poskládaná trojice!!!0

Odpovědět
Anonym13.02.2006

Takže když vedeš 9-3 tak za cenu, že uchráníš svého spoluhráčem lehkým dotekem kopneš soupeře do nohy, aby spadnu do saka?0

Odpovědět
Dolejzák13.02.2006

Tenhle zákrok jsem neviděl, nicméně pokud měl blokař nohu za sítí, jakýkoliv dotek s tělem protihráče je faul - výklad pravidel. Stahuje se do saka běžně. Je otázkou jen nezranit protihráče. Nevím, jestli ke zranění došlo nebo ne?!0

Odpovědět
Anonym13.02.2006

Já jsem to taky neviděl.. Asi nechtěl udělat to co udělal, ale jak ho znám, tak se tomu dotyčnému ani neomluvil!!! Každopádně za stavu 3:9 to byl slušný zákrok! Co dodat, prostě je to prasárna...0

Odpovědět
Frenky13.02.2006

Davide,chtel bych ti k tomu taky neco rici? Vedli jste vysoko a to jsi vedel moc dobre!!! Ten balon (predtim zakrokem) na 8 -4 jsi okomentoval. To , ze jsi stahl meho spoluhrace do saka, bych presel,pokud by jsi "byl" ve hre!!! Jenze ty jsi byl uz mimo hru a to je sprostej faul.To je muj nazor,nic vic!!! Nohejbal je sport jako kazdy jiny,ale v prípravě na sezonu a v podstate jak říkají nohejbaliste "na poutaku" se tohle nedela. Poradatelum patri muj dik,turnaj byl skvele organizovan.0

Odpovědět
kema13.02.2006

Ešnere si prase0

Odpovědět
Frenky13.02.2006

A ještě neco ti musim napsat.Cely turnaj (jak jsem to videl ja) jste odehrali dobre a ja Vam gratuluji k prvnímu místu.0

Odpovědět
To David Ešner13.02.2006

Už nemáš slov, co?0

Odpovědět
David Ešner13.02.2006

Samozřejmě, že mám slov, jen jsem v pracovním procesu a nemůžu tudíž hned reagovat. Ve hře jsem rozhodně byl, stál jsem sotva metr možná míň od spoluhráče a snažil se mu pomoct, nic víc. Kolik to zrovna bylo na body fakt nevím, ale to je snad jedno, když to vypustíme za takovýho stavu jak říkáš tak se zas najde někdo kdo řekne, že jsme frajeři atd., který si z toho dělaj legraci nemyslíš? Dle mýho názoru ten zákrok nebo spíš dotek o nárt protihráče bylo spíš pohlazení, který nestojí ani za komentář. Pokud by to bylo totiž jinak, samozřejmě, že bych se omluvil, nemám problém s tím když udělám chybu ji přiznat a omluvit se, ale v tomto případě jsem to bral jako z normy nevybočující souboj na saku? Frenky za gratulaci k vítězství Ti děkuju a pana "Kemy" je mi líto.0

Odpovědět
jezdec13.02.2006

Hele, Davide, na tom turnaji jsem byl a videl to. To co jsi udelal se proste nedela, vcetne komentare a ty si byl vzdycky jinej a jinej zustanes. Coz je hlavne smula pro tebe a tvuj zivot. To mi ver. Tak se mej a at ti to utika v te vytizene praci.0

Odpovědět
Radovan Krejčíř13.02.2006

Byl jsem tam také a nelze než souhlasit se skutečnotí, že p. Ešner jednal ve zlém úmyslu zranit protihráče.0

Odpovědět
kema14.02.2006

Davida mám ti to zvopakovat? seš prase0

Odpovědět
Tom14.02.2006

Davide, Davide. Napsat takouvou větu bylo od tebe docela drzé a všichni co tě znají se jim chce zvracet. Jo a to jsem na tom turnaji nebyl.

"Pokud by to bylo totiž jinak, samozřejmě, že bych se omluvil, nemám problém s tím když udělám chybu ji přiznat a omluvit se"0

Odpovědět
David Ešner14.02.2006
  1. Pane "Krejčíř" zásadně s Vámi nesouhlasím a nechápu proč mi podsouváte zlý úmysl ve vztahu chtít někoho zranit. Mám pocit, že tady řešíme nebo spíš pořád dokola něco zveličujeme. Vždyť nešlo vůbec o nijak závažný zákrok, který by byl schopen někomu přivodit újmu, ano, snad v podobě bodu, ale nic víc...

  2. Pane Kemo, Vás prosím, vystupte z té anonymity ať vím s kým jednám. Vaše přezdívka mi bohužel nic neříká a způsob jakým jednáte se hodí asi na sto dalších lidí? Názor na Vás neměním, je mi Vás líto!

  3. A do třetice pan Tom, taky mi to bohužel nic neříká? Proč mluvíš za ostatní? Nebo myslíš, že Tvůj názor sdílí všichni? To je docela odvážný tvrzení. Mně se třeba zase nelíbí, že se pouštíš do diskuse aniž bys na tom turnaji vůbec byl a k tomu mluvíš za předem neurčený okruh lidí a ani nejsi schopen se podepsat tak aby Tě bylo možno identifikovat. Nezlob se, ale z takovejch lidí mám zas žaludek na vodě já!0

Odpovědět
honza14.02.2006

Já jsem na turnaji byl a k vítězství Ti Davide gratuluji. Hrál jsi dobře. Ale to stažení do sítě by byla prasárna i v ligovém zápase, natož na pouťáku. Jsou lidi, kteří se k tomu uchýlí, ale pan hráč se chová jinak.0

Odpovědět
Tom14.02.2006

žaludek se mi zvedá z toho, kdo píše za Davida Ešnera, nevěřím že to napsal on sám. To musí být kretén schopný snad všeho!!!

Tomáš Výborný0

Odpovědět
vysoka inteligence14.02.2006

to co tam nekteri hraci predstavovali byl docela mazec ale nejlape se predvedl D. Esner pri proslapnuti balonu fakt pekny a bez omluvy.0

Odpovědět
Tom14.02.2006

Taky Diváci a jim podobní NEBREČTE!!!!

Prošlápnutí, stáhnutí do sítě je normální nohejbalový úder povolený pravidly. Pokud je blokař tak hloupý, že se nechá stáhnout a případně prošlápnout nezbývá než ho politovat pro neschopnost. Dobrý blokař si to nenechá udělat a když se už nechá stáhnout, tak ví, že udělal chybu.

Pro brečící bych jen vzkázal. Naučte se to taky a pak si nebudete muset vylévat srdéčko tady.0

Odpovědět
Alsasko14.02.2006

to Tom (14.02.2006 15:18): Stahnout blokare do site je legrace, staci se misto na mic zamerit na nohu. Lze delat i jine kousky, ktere jsou vice ci mene nebezpecne pro jejich obet. Uz jsem videl napr. nakopnuti soupere pres sakem, kdy utocici hrac udajne netrefil balon, ktery chtel rozehrat o sako. Nakopnuty blokar nebrecel, nybrz se odpajdal na stridacku.

Diky vsem hracum, kteri se snazi hrat slusne a ziskavat body svym umem a nikoliv kombinaci vycuranosti a surovosti. Diky nim je nohejbal tou hrou, kterou jsem si zamiloval.

Muj prispevek byl myslen obecne, zakrok hrace Esnera jsem nevidel a tak mi neprislusi ho komentovat.0

Odpovědět
Taky Tom14.02.2006

To: Tom (14.02.2006 15:18)To ty Davide????0

Odpovědět
Chlapík14.02.2006

No z toho co tu čtu, je ten Ešner pěkná piča co? :-)0

Odpovědět
gogo n 114.02.2006

Kluci hrajte slušně a nestahujte se do saka někdy to bolí a letos obzvlášť0

Odpovědět
Brambor15.02.2006

Albert Ešner by si měl votevřít ten zip na hlavě a nalejt do hlavy aspoň trochu chytřejší mozek. A nebo ne do teď jsem ho vždy porazil!0

Odpovědět
Bramborova kase15.02.2006

To píše ten pravej Bramboro, ty kdyby sis tam vylil nočník, tak na tom budeš líp než teď.0

Odpovědět
Tom15.02.2006

Nevím, nevím tady něco smrdí.

Nějaký anonymní zamindrákovaný chudák si tady vylévá bolístky na Davidovi Ešnerovi.

Úplně notmální zákrok a tady se po něm vozí už tři dny a musím říct, že dle mého velmi sprostě.

Holt zřejmě si daný jedinec doma ani nevrzne a tak si to kompenzuje takhle.
Lituji Tě anonyme.
PS: Nejsem z Brodu0

Odpovědět
:-)16.02.2006

:-) ulevilo se ti? vylil sis srdíčko? :-) šašku0

Odpovědět
pravej TOM16.02.2006

To TOM: Davide Ešnere co říkáš, že nejšeš z Brodu???0

Odpovědět
Pepíno Hochman16.02.2006

Nemohu stát stranou a mlčky sledovat, jak tady "pranýřujete" spoluhráče.

Na úvod bych rád poznamenal, že onen zákrok se zde velmi zveličuje. Zmiňovaný protihráč nebyl zraněn, nejednalo se o brutální zákrok - šlo pouze o taktické stažení do sítě. Naopak to svědčí o kreativitě a rychlém úsudku Davida Ešnera. Na závěr bych rád poznamenal, že turnaj odehrál skutečně ve velkém stylu a náleží mu uznání. Hrálo se mi s Tebou velmi dobře, Davide a doufám, že si to společně s Kamilem zopakujeme. Sportu zdar a nohejbalu zvlášť!

S pozdravem Hochman0

Odpovědět
Persching-217.02.2006

Taktické stažení do sítě ! ?

  1. Osobně jako naivní wesničan uznávající "fair-play"

říkám FUJ !

  1. Proč to rozhodčí neodpískal jako faul ( úmysl /

nesportovní chování... ) a bod druhé straně ?

Vím, že se úmyslné stažení do sítě těžko prokazuje, ale je to i na rozhodčím. Známý firmy párkrát vopepřit a potom už si to ( snad ) rozmyslí.

Je to hnus velebnosti, du blejt... Vaše Kelišová.0

Odpovědět
honza17.02.2006

Neznám Tě, ale po tom, co jsi napsal začínám mít pocit, že ve vaší trojce není vyhráblej jenom David. Když někuho stáhnu do sítě přes míč, tak prosím, ale to, co provedl Tvůj spoluhráč byla prasárna kterou bych trestal. Hrdino.

Jsem zvědavej, kdo z diváků se chodí na nohejbal koukat na taktická stažení do sítě?0

Odpovědět
Dan17.02.2006

Pepino si kádr, souhlasím s tebou. Podle pravidel je to dovoleno a tudíž nevidím důvod, proč to nepoužít (když se nebude jednat o přehnaný zákrok). Jediné, co se dá udělat, tak si to pak vyříkat mezi sebou po zápase. Na tom turnaji jsem nebyl a docela by mě zajímal názor poškozeného?0

Odpovědět
TOM: To Pesrhing-218.02.2006

Ano je to vidět jsi naivní wesničan a také amatér (i když všicni nohejbalisté jsou amatéry).

Stažení do sítě patří do taktické výbavy každého nohejbalisty, alespoň pro ty co to myslí s nohecem vážně.0

Odpovědět
Pepíno Hochman18.02.2006

to Honza: Připadám si jako Alenka v říši divů - jak můžeš někoho soudit, když ho vůbec neznáš. Neuvěřitelné! Doporučuji si přečíst aktualizovaná pravidla nohejbalu a věřím, že přehodnotíš svůj názor. Výklad nohejbalových pravidel je totiž v souladu se zákrokem Davida Ešnera. Nemá smysl se prostřednictvím fóra urážet... S pozdravem Hochman0

Odpovědět
Persching-218.02.2006

Vidím, že se neshodneme. Jo, jo, každej jsme jinej a jinak vychovanej. Tohle je příklad toho, jak využít mezery - nedostatku v pravidlech ; a + nebo k čemu je někdo ochoten se snížit, aby uspěl. Už dávno jsem si všiml v mnoha sportech zajímavých věcí. Jedna znich je to, o čem tady mluvíme - určitá ohleduplnost a úcta k soupeři. Čím vyšší soutěž lidi hrajou, tím toho nejen víc v daným sportu umí - ale tím jde o víc a tím si taky většinou míň váži soupeře, víc se řežou, jsou vůči sobě víc sprostý, víc bezohledný... Čest výjimkám.

Podívám se do pravidel, jestli je tam řešen úmyslný dotyk se soupeřem nebo úmyslné stažení do sítě - a pokud ne, je to námět na doplnění / úpravu pravidel, jak to odstranit, aby se nedělaly body ( aby se obecně nedalo hrát ) tímhle způsobem. Protože tohle je cesta směrem "Co můžeš urvi, co nemůžeš zkurvi ( nebo někoho )". A doufám, že ti co to myslí s nohejbalem takhle vážně brzy najdou "svýho mistra", kterej jim to dá pořádně sežrat. Možná potom pochopí-te...0

Odpovědět