Turnaj v Přerově

Helemese14.02.2005

Tuto sobotu (19.2.2005) se kona turnaj CNS v Prerove. To tu bylo nekde napsany, ale muzete mi nekdo rict kde bych nasel nejake jine informace? Jako treba v jake hale to je, jake je vstupne, kdy je zacatek atd... Diky0

Reakce

52 příspěvků · poslední 02.03.
Alesh14.02.2005

internetové stránky asi nejsou, ale mělo by to být asi takhle. Cca 20 - 24 družstev, v hale budou dva kurty a je o něco větší než ta v Prostějově na MS. Je to tenisová hala na kraji Přerova, stačí se zeptat kde sídlí tenisti TK Precolor Přerov. Vstupné 35 Kč, do 15 let zdarma, začátek 9.00. Víc toho nevím.0

Odpovědět
Helemese14.02.2005

Dik, to mi staci0

Odpovědět
Ostravar16.02.2005

A nenašel by se někde seznam přihlášených ?0

Odpovědět
Pavel Holík ml.16.02.2005

CZECH CUP 2005 - mezinárodní nohejbalový turnaj trojic
tenisová hala TK PRECOLOR Přerov (za Hotelem JANA) - 2 kurty
Vstupné 35,-Kč
8:50 zahájení turnaje
9:00-14:00 utkání v základních skupinách

14:30 play-off (dle přihlášených družstev)- čtvrtfinále, semifinále ... (hra na 2 vítězné sety)

  1. utkání trojic žen: ČR-SR

utkání o 3. místo

  1. utkání trojic žen: ČR-SR

Finále
Vyhlášení výsledků a vítězů0

Odpovědět
Anonym16.02.2005

účast slovenské repre 100% ano, Ungermanna 100% ne.0

Odpovědět
Slovák17.02.2005

Sú aj účastníci zo zahraničia?0

Odpovědět
Petr19.02.2005

Nevíte proč nehraje Vilda0

Odpovědět
Anonym19.02.2005

Protože Břve se turnaje neúčastní...0

Odpovědět
A20.02.2005

?výsledky0

Odpovědět
Alesh20.02.2005
  1. Výběr Ligy - Bláha, Česnek a ještě jeden, myslím z Varů

  2. Plzeň

  3. Peruni + Makara

  4. Čakovice0

Odpovědět
Alesh20.02.2005

Jinak turnaj skvělý, dobrá organizace, prostě v pohodě.0

Odpovědět
Anonym20.02.2005

třetím ve Výběru ligy byl Kokštein0

Odpovědět
No,20.02.2005

já bych si trochu dovolil oponovat Aleshovi,byl jsem tam od dvou odpoledne,byl jsem aji předtím dvakrát ve Vsetíně na poháru a spoustě jinejch akcích (od ligy až po MS venku)a právě tahle na mně působila jako na diváka taková suchá.Nevím jestli málem lidí v hledišti,nebo rozpačitým moderátorem v kabině,určitě rozčarováním z utkání o třetí flek,kdy Čako to odehláli ve dvou...Po těch zážitcích před tím jsem asi byl nachystanej na víc...0

Odpovědět
Radim20.02.2005

Mohlo to být lepší, taky jsem očekával více. Na druhou stranu je to první ročník Českého poháru v Přerově. Vzpomeň si, jak vypadal třeba Vsetín poprvé a jak podruhé a potřetí. Osobně mně taky zklamalo, že třeba ve Sportu nebyla žádná zmínka, že se zde soutěž konala.0

Odpovědět
Knop Gerhard20.02.2005

Výsledky vč. průběžného pořadí Poháru ČNS družstev jsou již od včerejška na www.nohejbal. cz v sekci Pohár ČNS 2005. Detailní výsledky na www.nohejbal.info0

Odpovědět
Anonym20.02.2005

taky mě ten turnaj nijak neoslnil. Diváků bylo opravdu málo, boj o bronz byl trapasem a celkově to bylo tak průměrné. I ten postupový systém byl fakt dost divnej!! Je pravda, že šlo o první pohár v Přerově, ale musím oponovat tím, že např. v Litomyšli to bylo o třídu organizačně lepší a to tam byl pohár také poprvé!! Kdo z Přerováků se k tomu vyjádáří?0

Odpovědět
opozice21.02.2005

Jestli budete páni Knopové, řídit náš nohejbal tak jako jste to předvedli v Přerově, tak pěkně děkuji. Hrát dvojku proti trojce a ještě v souboji o třetí místo, tak to je síla.

Kecat dovede každý, ale až přijde k činu, tak to stojí za prd !!! Pokazili jste celý turnaj.0

Odpovědět
koalice21.02.2005

Dva proti třem? Čako v oslabení? Deset plus do konce turnaje?
Přiblížit, prosím.0

Odpovědět
Knop Gerhard21.02.2005

Ad Systém soutěže :

  • při průběžném odhlašování celkem 6 družstev se systém tovří velice složitě

  • konečný systém byl kompromisem mezi časovými možnostmi sehrát tunaj na dvou kurtech a "přáním" na sehrání 3 zápasů každým družstvem

  • systém byl určitě komplikovanější "na pochopení", ale že by byl nějak zvlášť "hrozný" to si tedy nemyslím

Ad Dvojka proti trojce :

  • hráč družstva Čakovic se zranil v semifinále a nebyl schopen odehrát semifinále a utkání o 3 místo

  • družstvo Čakovic mělo velký zájem na tom, aby utkání sehrálo - sehrálo jej

  • družstva musí nastoupit ve třech - nastoupila

  • minimálně první set nebyl trapný

  • určitě to nebylo ideální

  • viděl jsem mnoho trapnějších utkání, kde hráli tři proti třem

Ad Opozice :

  • ad dvojice /trojice viz výše

  • jinak prosím "konkrétnější" důkazy toho "zaprd"

Ad první Pohár v Přerově/Litomyšli :

  • Litomyšl je turnaj s již poměrně delší historií a je důkazem, že jedinou cestou k "správně pořádanému" turnaji je cesta nekompromisních přihlášek a pokut za neúčast, protože jakmile není vše předem připraveno, improvizace je vždy horší než připravený turnaj

  • Přerov - nemyslím si, že to bylo "hrozné"

  • určitě velikost haly a umístění diváckého prostoru mělo vliv "na atmosféru", ale myslím, že jsem zažili mnohem tragičtější atmosféry

Celkově :

  • skvělé, že vždy najdeme to negativní a tom pozitivním téměř žádná zmínka

Takže pozitiva :

  1. Podpora turnaje městem a krajem = příslib do budoucna

  2. Finanční zajištění turnaje vč. organizace "doprovodných" akcí

  3. Exhibice repre žen = ukázka vzestupu této kategorie a příslib rozvoje nohejbalu žen na "Moravě"

  4. Sport - zápasy "repre Slovenska" proti Výběru ligy, proti Přerovu, Modřice/Bílá Hora, finále a asi i další - to vše byly přece velice dobrá utkání. A hlavně - opět jsme porazili "neporazitelné" (není i to příslibem?).0

Odpovědět
...21.02.2005

Já jsem sice v Přerově nebyl, ale chápu to z vašich příspěvků dobře, že Čako hrálo troju jen ve dvou??? :o) To je síla! Neměli náhradníka??? Dík0

Odpovědět
xxx21.02.2005

Hráč Čakovic se zranil v semifinále za stavu 0:3 v prvním setu. Semifinále bylo skrečováno. V souboji o třetí místo sice nastoupili hráči Čakovic ve třech, i když tam toho třetího málem donesli, a pak si sedl na lavečku. Takže hráli od prvního do posledního míče ve dvou !!! Ostuda STK a řídícího turnaje. Slováci byli pěkně naštvaní.

Co říká SŘ, pravidla... Myslím, že jste to pane Knop nezvládli. To si přiznejte. Vše chcete řešit dle směrnic, pravidel atd. a tohle dopustíte.0

Odpovědět
yyy21.02.2005

Chlapi, co blbnete. Zkuste se na to podivat i ze strany divaka, kterej obetoval svuj cas a prisel se podivat na "okrajovy sport" NOHEJBAL a vy byste ho o nej chteli pripravit? U poctu divaku prece zacina vzrust jakehokoliv hnuti. A organizacne si myslim, byl turnaj pripraven na 100% a bez mirnych erroru by to nebylo ono :). Trochu tolerance a ucty k tem, kteri pro nohejbal neco delaji a snazi se ho zviditelnit. howgh?!0

Odpovědět
Knop Gerhard21.02.2005

To xxx : tak se do těch Pravidel, SŘ a Stanov podívej a napiš co bylo porušeno. Díky za upozornění, protože 100% znalost a výklad směrnic jeden nikdy nezvládne. Slováci možná byli naštvaní, ale mluvil jsem s nimi i po tomto zápase a vůbec nic nezmínili. Atmosféra zápasu o třetí místo byla "rozpolcená" - na jedné straně asi část diváků sdílí tvůj názor a byla naštvaná, druhá část (tu jsem slyšel) fandila o to více.

To ... : ano, neměli náhradníka - trochu to byl problém celého turnaje, protože pro zranění odstoupily Počerady (asi je nikdo nepodezřívá, že to jeli odchodit přes celou republiku, aby neplatili pokutu) a K.Vary při "drobnějším" zranění Vankeho jeden zápas skrečovali, druhý odehrál s "pandajícím" Vankem (vyhráli - měl je nechat rozhodčí to také skrečovat?) a třetí už prohráli (s Čakovicemi).

Ano, bylo by lepší, kdyby u každého byli náhradníci.0

Odpovědět
xxx21.02.2005

To Knop Gerhard : Jako člen VV ČNS a předseda STK to nevíš ? Tvoříš to a také porušuješ. Viz SŘ 3.7.2 Pravidla 35) Střídání.0

Odpovědět
Anonym21.02.2005

Čakovice ale nastoupili ve třech!0

Odpovědět
Anonym21.02.2005

Nevím co tu řešíte. Když chtěli Čakovice nastoupit, tak nastoupili. Je to jejich věc. To jako jste takoví chytráci že nakážete členovi VV aby jim to jako zakázal. Hmm, tak tu je asi někdo na palici, ne0

Odpovědět
No,21.02.2005

já jsem ten špíl viděl,a viděl jsem slováky jak se u toho tvářili i když prej nic nezmínili.Taky jsem šlyšel ty fanoušky,ale vzhledem k tomu že předpokládám že to byli kamarádi,přišlo mně to spíš logický než spontánní podpora hlediště.Taky jsem jsem slyšel hlasy směrem ke slovákům ať taky hrají ve dvou což podle mně vyřešili správně.Nebudu zkoumat jestli se to podle pravidel smí nebo ne,ale osobně si myslím že si tuhle šaškárnu na Mezinárodním turnaji a Poháru ČNS mohli odpustit.Hlavně ty Čakovice.To ještě mohli hrát na jeden dopad.0

Odpovědět
...21.02.2005

Mohla to být zajímavá podívaná 3 proti 2 :o))0

Odpovědět
Knop Gerhard21.02.2005

To xxx : samozřejmě, že znám příslušná ustanovení.

Ke zranění hráče v zápase o třetí místo nedošlo. O způsobilotsi ke hře rozhoduje rozhodčí.... O porušení ze strany STK nemůže být ani řeč (jdi více do detailu a zjisti si kompetence řídícího orgánu soutěže, statut komise STK... a pak hodnoť), protože STK toto neřeší. A jestli se nám to líbilo či ne? Zeptej se ostatních na mou reakci při semifinále, kdy padali různé návrhy.

To no : souhlas - jak vidíš není na to jednoznačný pohled a rozhodně netvrdím, že to bylo nejlepší rozhodnutí. Leč Čakovice nastoupili, nikdo je ze hřiště nevyhodil a tak to sehráli.0

Odpovědět
Frélich Martin21.02.2005

Byl jsem také na turnaji a na vlastní oči sledoval "utkání" o třetí místo mezi Čakovicemi a slovenskou repre. I já se připojuji k názorům, že na mezinárodní turnaj prostě takové vystoupení nepatří, ať už je způsobeno jakýmikoliv důvody, včetně zranění hráče. Ale bylo to rozhodnutí hráčů Čakovic a to plně v souladu se všemi předpisy, takže napadat Gerharda Knopa či pořadatele je prostě bazpředmětné a hloupé.0

Odpovědět
Hans22.02.2005

Naprostý souhlas s poslední větou p. Frélicha. A pro ty, kteří litují Slováky: Vždyť oni přeci vůbec nemusí na českých akcích hrát. Musí být opravdu "znechucení", když musí hrát podle našich pravidel na dva dopady a ještě navíc proti dvěma hráčům. Je tedy nesmysl, aby rovněž Slováci hráli ve dvou. Spíš měli hrát podle svých pravidel na jeden dopad...0

Odpovědět
Holík Jan22.02.2005

To Anonym

Reagovat budu ja. Je pravdou, ze divaku mohlo prijit i vice, ale nemyslim si, ze 160 prodanych listku neni zase tak malo. Podle nasich zkusenosti neprijde tolik divaku v Prerove na zadny sport, ani na fotbal, ani na tenis, obcas na hokej. Musite uznat, ze s takovymi sporty se nohejbal nemuze srovnavat. K utkani o treti misto: bylo to prani samotnych hracu Cakovic a jestli se to nekoho dotklo nebo dokonce snad urazilo, myslim, ze je to jenom jeho problem. Postupovy system mi nepripadal vubec divny, statci se jen trochu zamyslet. Mozna, ze mate nejaky lepsi hraci system pro 19 druzstev, v Prerove byl urcen tento. Je dulezite, ze byl pro vsechny stejny a nikdo z ucastniku si nestezoval. A myslim si, ze pani Knopove odvedli naprosto skvelou praci, za coz jim patri dik od vsech poradatelu. K organizaci, tam jsem nezaznamenal vyznamnejsi zadrhel, ale mozna o nejakem vite a v tom pripade budu moc rad, kdyz mi o nem povite. Jasne, vzdycky je co zlepsit, ale vsechno je otazkou financi. V Litomysli jsem taky byl, ale tu "tridu" jsem nevidel. Navic bych si nedovolil kritizovat usili nekolika nadsencu (mozna i blaznu), kteri se pusti do neceho tak sileneho, jako je organizace tak velkeho turnaje v nohejbale.0

Odpovědět
kubek22.02.2005

K turnaji v Přerově - nebyl jsem tam a informací mám málo,ale dle toho co tu čtu je jasné ,že se tam stalo něco na co nejsme běžně zvyklí a proto i řešení asi muselo být okamžité.Zdá se ,že bylo naprosto dle pravidel a že to mělo dopad na úrověň toho konkrétního zápasu? No jasně že ano,vždyť to bylo exterémní řešení.Tyto věci se ale stávají.Nijaká pravidla s tím předem nepočítají a možná ani neřeší.Obviňovat za to lidi kteří se zasloužili o pořádání turnaje a jeho jinak hladký průběh se mi zdá nefér. Narážet na Slováky co měli udělat a jak se měi zachovat a navíc invektivy ( na kolik dopadů ),to mi také nepřpadá OK.Kritizovat je ,že hrají na jeden dopad a na mezinárodní scéně nás nepodpoří ? Udělejme něco ,aby se naše názory přiblížili.Ani jim ve větším rozměru ( domácí liga a jiné soutěže ) moc tento systém nevyhovuje.Nicméně mezinárodně se tak hraje a tak dle toho hrajou. A nasazování na pořadatele za počet diváků? Přišlo jich tolik kolik přišlo.Kde jinde chodí lidí víc? Nevím ,zda pro propagaci turnaje udělali opravdu maximum,ale jsem si jist ,že ze svého pohledu ano. A jestli někdo ví ,že u nich by byl turnaj lepší ,má možnost do další sezony podniknout kroky ,aby mu byl turnaj svěřen.Zde ale musím také trošku podotknout ,že se touto otázkou asi musí probrat hlavní pořadatel POHÁRU ČNS .Možná je tento turnaj dost důležitý na to aby se opravdu vážně rozhodovalo kam a komu jej svěřit.Dost tu hrajeme i o sponzory a jejich spokojenost.Když od nich chceme penízky ,tak slibujeme modrý z nebe a výsledek mnohdy neodpovídajá.Máme rozhodně na čem dál pracovat .Závěrem se jen chci také připojit k poděkování pořadatelům.0

Odpovědět
Jaro KE22.02.2005

To Hans : Hlupák !!!0

Odpovědět
standa22.02.2005

Pane Kubek co jste to vlastně chtěl? Nebo je to nějaká pasáž z volebního programu, kterou si procvičujete?0

Odpovědět
Hans22.02.2005

To Jaro KE : výkřik do tmy !!!0

Odpovědět
No,22.02.2005

jestli je to od Jaro výkřik do tmy,tak už vykřikujeme dva.A invektivy,Kubku,vůbec nebyly na slováky,ale na druhou stranu,kde svoji zbytečnou šaškárnu si mohli ješte podtrhnout jednodopadovýn systémem.Jak sám poukazuješ na důležitost POHÁRU ČNS-nejenom pořadatel ale i samotní hráči by měli vědět kde je hranice.To se ten sponzor jenom pohrne,když přijde na poslední(teoreticky ty nejlepší)utkání a teď-jak se ten nohejbal vlastně hraje...0

Odpovědět
JO22.02.2005

Podle některých vyjádření a příspěvků mi připadá, že spolek Morfeus podporujen jednodopadový systém.Nebo se mýlím ?0

Odpovědět
Miloš22.02.2005

to Holík Jan: byl jsem na turnaji v Přerově a tak trochu jsem se spolupodílel na turnaji v Litomyšli. Ty dva turnaje spojuje pouze to, že spadají pod pohár ČNS. Každý byl jiný. I když třeba ne zrovna o "třídu". Ale i tak je dobře, že se do pořádání takových turnajů pustil další kolektiv. Přerovákům přeji hodně zdaru do budoucna.0

Odpovědět
Matador22.02.2005

Proč má pan Kubek potřebu vyjadřovat se o věcech a událostech, které osobně nezažil?0

Odpovědět
Morfeus/Frélich22.02.2005

to JO:

stručně a jasně: "ANI SPOLEK MORFEUS, ANI JEHO ČLENOVÉ, ANI JEHO PŘÍZNIVCI NEPODPORUJÍ JEDNODOPADOVÝ SYSTÉM".0

Odpovědět
Helemese22.02.2005

V Prerove jsem byl. Najde se v teto republice jen malo lidi, kteri maji odvahu a ochotu udelat takto velky turnaj,ale najde se spousta ostatnich, kteri jenom kritizuji. Ano, turnaj mohl byt lepsi, ale taky horsi.Dle meho nazoru na to ze to byl 1.rocnik v Prerove si myslim, ze se to povedlo a chci timto prerovakum podekovat a poprat jim i v pristim rocniku(jestli bude) hodne stesti.0

Odpovědět
zvídavý22.02.2005

to Morfeus/Frélich
A co V. Stehlík?????0

Odpovědět
PHjn22.02.2005

to všem: díky všem za upřímné a kvalifikované snahy v našem "zatím" malém (ve všem) sportu.0

Odpovědět
Roman Pytela22.02.2005

Je obdivuhodné,kolik dokonalých a bezchybných nohejbalových teoretiků má náš sport.Hodnotit práci jiných je snadné - vše je jasné,neboť kostky byly již vrženy.V takovém případě jsme většinou ti nejchytřejší - nás by nic přece nepřekvapilo !?Jsem přesvědčen,že takto negativní hodnocení dává ten,který sám nic podobného v praxi nestvořil !!! Dejme více tolerance všem podnikavým osobnostem.PORAĎME,ale NESHAZUJME!NEZASLOUŽÍ SI TO!MÉ DÍKY DO PŘEROVA!0

Odpovědět
Knop Gerhard23.02.2005

Ještě jednou to Zvídavý :

  • nikdo z mého týmu, ketrý kandiduje do Výkonného výboru či tento tým podporuje NEPODPORUJE JEDNODOPADOVÝ NOHEJBAL.

  • V. Stehlík je jedním z našich kandidátů a PODPORUJE NAŠE SPOLEČNÁ stanoviska - tedy i DVA DOPADY

  • o tom všem se přesvědčí delegáti VOlební konference, která se uskuteční dne 27.2.2005 a poté i veřejnost.

Ohledně turnaje v Přerově a Poháru ČNS :

  • propagace ve městě byla nadprůměrná (šoty v TV, plakáty, propagační materiály, účast zástupců kraje a města....)

  • POhár ČNS - kdybychom občas v podmínkách pro pořádání turnaje neustoupili a NEPŘIZPůSOBILI se pořadatelům a jejich podmínkám, pak by již dva roky žádný POHÁR ČNS nebyl a tedy ani tato diskuse.

Díky Litomyšli, díky Přerovu, díky K.Varům a díky Vsetínu vůbec Pohár ČNS existuje. POkud budu členem VV ČNS, budu nadále podporovat sbližování potřeb pořadatelů a ČNS.

NIC jiného než DÍKY se do Přerova nedá poslat. A ostatním jednoduchý vzkaz. Čekáme na každého pořadatele - jsou volná místa pro Mistrovství ČR dvojic mužů, singlu mužů a možná i další. A příští rok i Pohár ČNS.0

Odpovědět
Anonym23.02.2005

a trojky budou kde a ví se už i kdy??díky0

Odpovědět
pulec24.02.2005

Litomyšl 15.-16.10.0

Odpovědět
Milan Zaplatílek25.02.2005

navazuji na Romana Pytelu, každému, kdo se jen pokusí o organizaci takového turnaje patří poděkování...na kritiku je jedna rada, pánové zkuste to alespoň jednou zorganizovat, uvidíte těch problémů, nešťastných náhod,toho strašnýho času a uslyšíte těch keců,keců a jenom keců...

ale podstata téhle diskuse - souhlasím s ,,No,, také si dokážu představit, že se sponzoři ptají, jestli se hraje dvojka nebo trojka nebo to je něco ještě jiného, můj názor hrát dva proti třem a na takovémto turnaji je ptákovina, méně zkušeným pořadatelům to může ,,utéct,, ale soudní by měli být asi hlavně hráči... nastoupit může i singl, ale když se zraní, tak snad taky nemůže dohrát někdo jiný ? nebo ve dvojkách když se v průběhu setu jeden zraní, tak to snad taky nebude ten zbylý dohrávat sám proti dvěma nebo jo ???0

Odpovědět
kubek02.03.2005

Pro Milana co má extraligové zkušenosti: Asi ano, ale bude mít potíže s vybíráním podání a s nahrávkou, protože tato situace není popsána v žádné příručce nohejbalu.0

Odpovědět
jojo02.03.2005

Tak jsem kliknul na tento odkaz a opravdu jsen nečekal, že se tady strhne taková pře o to, kdo pořádá Pohár ČNS.Poté co jsem si přečetl podmínky, které musím oddíl splnit, aby se mohl do této soutěže přihlásit jsou opravdu trochu přitažené za vlasy.Například pokud se tým nemůže dostavit na vypsaný turnaj a neomluvíse tak vyplazné 3000 na pokutu a pokud se omluví tak jenom lehkej litránek.To už opravdu SVAZ neví jak obohatit. A to co netýče poháru, ale týká se to ligových soutěží, že když chci přesunout zápas na jinou hodinu, nebo ho chci předehrát tak zaplatim dvojku, to si snad ten svaz dělá s prominutím z nás prdel. Doufám, že nové vedení se zasadí o to aby se náklady spojené s hraním nohejbalu trochu snížily. Zdar JoJo0

Odpovědět
Knop Gerhard02.03.2005

To JoJo :
Bohužel/bohudík nové vedení toto nezmění, protože jeho členové toto navrhli.

  1. Pohár ČNS : Neúčast družstev významně poškozuje turnaje (rozuměj pořadatele), kde základní přidanou hodnotou ČNS je zajištění účasti nejlepších. Viz diskuse výše - úpravy systému jsou nutné právě kvůli odříkání účasti "na poslední chvíli" ze "závažných důvodů".

  2. Změna termínu zahájení utkání : platí druhým rokem, loni neuhradil nikdo nic. Důvod je prostý : družstva si mohou od loňska vybrat termín domácích utkání (dříve nemožné), jsou stanoveny termíny, dokdy lze měnit bezplatně a pokud se to "nepodaří", pak je to z "nějakého" vážného důvodu a je nutné "to zaplatit". 2.000 je strašák - když jsem nastoupil do STK tak jsme první sezonu (2003) provedl v průběhu prázdnin přes 30 změn termínu útkání pro podzimní část soutěže a museli se min. 3krát sejít.

Necítím, že by to někoho "bolelo" a hlavně jsem ve svazové pokladně zatím z těchto akcí neviděl žádné tučné peníze, takže buď v klidu.0

Odpovědět