Ve Břvech je dusno

Luboš10.06.2009

V ligových Břvech je dost dusno. Hráči hlavně Míra Sachl a Liborek už jsou dost nasraní, jak šíleně se to tam vede. Snad i Fišer vymýšlí, jak se Ivánka nějak diplomaticky zbavit, protože hráči ho vůbec neberou vážně a ani se jim nedivím. Zajíc jim to na 99 % už úplně položil, o něčem to taky mluví. Kluci se vztekají a někdy i po vystřídání to normálně zabalí a nehrají. Chvíli to trénuje Ivánek, chvíli Ríša. chvíli Fišer. Chvíli se tam motal i takovej malej dědek. I Víťa Kopecký odtamtud včas utekl a nechtěl se tam vrátit ani za prachy. Všecky prachy se cpou do chlapů, do ženských skoro nic. Podle mě ve Břvech nemají špatné podmínky, ale potřebovali by tam normálního trenéra s trochu autoirty. Taky hráče povahově dělníka na hřišti, ne samou hvězdu. Pak by mohli hrát nahoře pravidelně.0

Reakce

56 příspěvků · poslední 29.11.
Anonym10.06.2009

Samou hvězdu?:) Břve?:) Já vím jen o dvou - Makara, Chytra.0

Odpovědět
Karlos10.06.2009

jedinej dělník co tam maká a má o to zájem tak je podle mě Peťan Voldřich ten by tam nechal všechnjo na tom kurtu0

Odpovědět
formi11.06.2009

Tak proč si tam Ivana brali????Kde byl bylo dusno,to ví každej a s tím Petrem naprosto souhlasím Karlosi0

Odpovědět
Rosťa16.06.2009

Hráči měli nějakou tajnou schůzku a některý chtějí příští rok odejít, jestli tam Černý zůstane. Jedenz nich je Sachl, Zajíce už nepočítám. Černý si zase bude hledat fleka, kam by se někomu vetřel. Tipnul bych to na Čelákovice, kde ti mladí ho tak dobře neznají a jsou schopný mu naletět, jako naivka Fišer. Jestli si Břve neuhrajou body s K.Vary, tak jsem docela na ten zápas v Čelákovicích hodně zvědavý. Docela bych postup Čelákovicím přál, vykopali to nahoru do extraligy s většinou svými mladými a z okolí, což se třeba právě o Břvech říct nedá. A je to velká vina právě Černého, který kde byl, tak se na mládež vždycky sralo a všechno se točilo jenom kolem ligy. Dneska už hodně týmů s mládeží pracuje a tyhle týmy to nebudou muset dělat přes prachy, protože vlastní hráči se ke klubu chovaj jinak než žoldáci. To je třeba právě rozdíl mezi vedoucími týmy Modřicema v extralize a Vsetínem v 1.lize.0

Odpovědět
Ondra16.06.2009

Asi trochu mimo misu, ale kdybys zazil atmosferu v tymu Vsetina, tak bys tohle nikdy nenapsal;)0

Odpovědět
Bačik16.06.2009

To Rosťa: Jenom perlička, myslíš ty odchovance Pospíšil, Topinka, kteří hráli za dorost ve Vsetíně. Kop,Muller asi taky nebudou odchovanci.Každopádně nechci znevažovat práci a obětavost Tondy Stehlíka, který vychoval a určitě ještě vychová spoustu výborných nohejbalistů.0

Odpovědět
A.Stehlík17.06.2009

Pro Bačíka: Pája Kop je samozřejmě odchovanec Bělé ale Martin Müller u nás hrál od roku 2001 dorosteneckou ligu, získal dva dorostenecké tituly, beru jej jako odchovance pro kterého potom v té velké konkurenci áčka nebylo místo. Až přestup Franty Kalase a ukončení kariéry Radima Havránka uvolnil prostor pro Topinku a Pospíšila a přestup Plachého a rozpad Vyškova pro Martina Müllera. Tedy jak jsem hned po přestupu Franty říkal, všechno zlé je k něčemu dobré. Možná byste to ve Vsetíně měli brát také tak... :-))0

Odpovědět
Anonym17.06.2009

Sachl půjde do Čelákovic, mají tam mladý a perspektivní tým a s mládeží to taky umí a už tam měl být před rokem, ale nějak se to někde prý zadrhlo, že Míra chtěl zkusit štěstí ve Břvích. A jinak na nováčka v extra to Čelákovicím kope, co vy na to?0

Odpovědět
Radek17.06.2009

Čelákovice jedou,áčko šlape,béčko taky jede na postup,dělají to tam celé dobře.Hlavně to tam nohejbalem žije , a to je super.

A jak to dopadne na břvích,jsem sám zvědav.0

Odpovědět
Petr23.06.2009

Nevěřím, že by p.Černého někdo k sobě vzal. Tím míň Čelákovice, které vypadá se snaží dobře pracovat. P.Černý se jen veze, nakupují se mu hráči. Taky jak může mít autoritu u hráčů někdo, kdo má tak v nohejbale mnoha průšvihy ušpiněné jméno. Mě spíše udivuje, že takový člověk se ještě na takové úrovni pohybuje. Co může hráčům dát, když je hrozně zatrpklý a nikdy skutečně netrénoval a žádného hráče snad ani nikdy nevychoval. Hráči ho jen napodobují a mají z něho srandu. Akorát je bude štvát proti svazu a proti sobě, to nikdy není pro tým dobré. V Čelákovicích by udělali pěknou kravinu a ještě by ztratili hodně příznivců.0

Odpovědět
Anonym24.06.2009

Podíval bych se na to z druhé strany. Petře, můžeš nám sdělit, kolik jsi toho natrénoval Ty, kolik že jsi vychoval hráčů a vůbec - můžeš to kolik ještě rozmnožit, protože toho záslužného bude z Tvé strany jistě něúrekom....0

Odpovědět
Radek24.06.2009

Může tady někdo napsat co přesně za průsery Černý udělal? Já ho znám jen běžně z extraligy, když k nám dojedou jako normálního chlapa a nevím co přesně udělal, že se tady na něho plive.0

Odpovědět
Luboš24.06.2009

Ty jsi teď přilít z jiný planety??? Tak si tady prohledej něco staršího a poučíš se. Je pravda že tenhle týpek co v minulosti v lize prodával a kupoval zápazsy, když na svazu vedl rozhodčí tak se choval jak car, dosazoval si svý koně a ještě házel klacky pod nohy těm co chtěli dělat slušně, tak ten by už v nohejbalu neměl být. Taky se zeptej třeba na Šacung, jak jim tam kdysi řídil turnaj že už tam pak nikdo radši nejel. Proti němu je i Alešek největší slušňák. Je snad jasný že když chce člověk dělat různé machinace, tak nemůže vypadat jako vrah. To by mu asi nikdo nenaletěl. Ivánek si umí pěkně řečičkama obtočit koho chce a pořád se nějaký hlupák najde, co to ještě dnes sežere. A je schopnej ho ještě tady obhajovat. Jako seš zrovna ty Radku. To schvaluješ tyhle věci??? Slyšel ho taky někdy, jak hází špínu na všechny strany lže a vymýšlí si báchorky, kterýma je tak známý jako nikdo? Víc taklových lidí by rozesralo celý nohejbal, to si buď jistý. Proto je jenom dobře, že na svazu se ho zbavili a zařídili aby už se nevrátil. Vem si ho do týmu ty, všichni budou vděčný.0

Odpovědět
PRISTOUPIMSKÁ SMEČ24.06.2009

Rádi bychom touto cestou pozvali hráče na tento turnaj 15.8.2009, který pořádají nadšenci, kteří mají zájem udělat velmi kvalitně obsazený turnaj trojic na dva dopady s velmi služným rozpočtem. Záštitu nad tímto turnajem přebral Peťa Bubniak a podporuje tímto nadšení lidí, kteří chtějí vytvořit zajímavý turnaj pro lidi... Pokud máte zájem tak dejte dopředu vědět a zaregistrujte se na sikl@lamda.cz nebo telefonicky na 721 285 575. Turnaj bude početně omezen. děkuji za pozornost0

Odpovědět
milan04.10.2009

Zase se potvrdilo že tenhle umělý tým nakoupených hráčů nemá charakter. V playoff 2 x 0:5 za sebou, to je nedůstopjné. A hlavně jak to hráči odchodili. Někteří tam ani nejeli, nebo nasraný odjeli ze zápasu ještě před koncem. Taky chlastat pivo a hulit, když se ještě hraje by se v lize nemělo vidět. Pamatuji Břve ještě když se dostávali do ligy nahoru, makalo se a Víťa měl autoritu i výsledky. Pak zmizel a nějak záhadně se tam najednou objevil Černý i když ho hráči nechtěli. Pro soupeře Břvů je to terno, protože tahle profláklá figurka je spíš k pláči a dokáže hráče mezi sebou spíš nasrat. Je mi divný proč nepoučitelný si tam takovou brzdu vydržujou. Nedivil bych se kdyby to někdo z hráčů zabalil, protože se už o tom povídá dost.0

Odpovědět
Smíšek05.10.2009

Myslím, že se podle prohry v playoff nedá posuzovat charakter hráčů....někdo prostě prohrát musí. Na rozdíl od jiných se do playoff alespoň dostali a kdo v tu chvíli seděl na trenérské lavičce na to vliv nemělo.......

Kromě toho, trenéra si "nevydržují" hráči, takže si můžou myslet, co chtějí a není jim to nic platné....0

Odpovědět
Smíšek05.10.2009

Myslím, že se podle prohry v playoff nedá posuzovat charakter hráčů....někdo prostě prohrát musí. Na rozdíl od jiných se do playoff alespoň dostali a kdo v tu chvíli seděl na trenérské lavičce na to vliv nemělo.......

Kromě toho, trenéra si "nevydržují" hráči, takže si můžou myslet, co chtějí a není jim to nic platné....0

Odpovědět
Rosťa06.10.2009

Nevidím na Břvech nic dobrého. Je tam hodně dobrých hráčů, ale jejich úspěch je pro ně víc než úspěch týmu. Jednoho trenéra neberou, dělaj mu naschvály. To že si ho nevybrali je věc jiná, ale takovej póvl si nezasloužili. Kupovat si místo trenéra penězma, to by mě pěkně sralo. Skutečný trenér je Ríša Makara a ten hraje a když prohraje, tak je pěkně nepříjemnej. To není dobře. Mládež snad ani žádnou nemají. Nedivim se potom, že třeba Voldřich píše jak to letos stálo za hovno.0

Odpovědět
Anonym07.10.2009

na trenéra mají velký štěstí modřice, podle toho jsou pak výsledky celýho mužstva. a s tím ríšou máš pravdu, čím mu to míň jde, tím víc vidí chyby na druhejch, pak se diví, že mu to jeho chování dávají sežrat i diváci. je to holt žoldák, žádnej kolektivní hráč0

Odpovědět
Luboš12.10.2009

Ve Břvech řekli, že pod Černým už další sezonu nikdy hrát nebudou. Taky nic co se nečkalo. Už i vedení s tím magorem došla trpělivost a hledá nového trenéra, má to být někdo z Prahy. Tipuju Hlavičku nebo Kopeckýho.0

Odpovědět
Anonym13.10.2009

Kopecký? To by byla další výhra...0

Odpovědět
Anonym13.10.2009

Hlavička?0

Odpovědět
Pavel14.10.2009

Kopecký na rozdíl od Černého něco jako trenér dokázal. Vedl repre a i když byl ve Břvech, tak s dalejko horšíma hráčema než tam měl Černý udělal aspoň jednu medaili. Taky nemá za sebou tak hroznou minulost, takže hráči ho přece jen můžou brát. Taky vím že by bylo lepší mít nějakého dobrého a modernějšího trenéra, ale ono jich moc není. V lize ho podle mě mají jenom Modřice, Šacung a Vary. Přesto si myslím, že ve Břvech po tom nepovedeném experimentu by Kopecký nebo Hlavička byli kingové. Kdo ale ne, že jo.0

Odpovědět
Anonym30.10.2009

Luboši to je moc dobrá zpráva pro celý nohejbal. Zbavili se jednoho ze tří největších gaunerů a možná toho největšího, co se v nohejbalu kdy byl. Teď jde jenom o to aby se zase někam nevetřel. Black je dobrý manipulátor a dokáže dost lidí oblbnout a ty si ho pak jsou schopní vzít mezi sebe do klubu. Někde tady dřiv se objevilo, že to zkouší na Čelakovice. Snad tam budou mít rozum a nenechají si rozesrat perspektivní mužstvo. Nedejte mu šanci se někde uchytnout!!!0

Odpovědět
Luboš04.11.2009

Tak prý to znechucený p.Fišer nakonec položil. A Ivánek se snaží zoufale někde uchytit a snaží se snad zadrápnout v Solidaritě, ne v Čelakovicích. Kluci jestli tohle za vidinou extraligy uděláte, tak dopadnete jako všichni předtím, kteří měli co s ním do činění. p.Fišer byl v téhle jeho hře jen loutka a je mi ho trošku líto. Protože se snažil vybudovat dobrý tým, postoupil s nýmandama z kraje do ligy a pak s průměrnýma hráčema až do extraligy. Když si tam vzal Ivánka, tak už bylo dopředu jasný jak to dopadne. Kolik se ještě takových hloupých najde. Tipoval bych to teď ale stejně na Spílu.0

Odpovědět
Anonym04.11.2009

Tak to jsem si myslel. Že se zase někdo chytne na ty oblbovačky. Toho jejich vedoucího jsem viděl asi dvakrát a dělal na mě dojem takového venkovskýho týpka. Tak asi je jasný, že nedalo práci ho zblbnout a dělat si co chci. Co bude s hráčema?0

Odpovědět
Anonym04.11.2009

To znamená, že Břve přestanou existovat a prodají extraligu?0

Odpovědět
Anonym12.11.2009

jo0

Odpovědět
Anonym12.11.2009

Luboši jsi trošku mimo0

Odpovědět
milne13.11.2009

Taky jsem slyšel, že to pan Fišer odpískal. Tak se schválně zeptejte kluků co hráli za Břve. Některým ještě dluží dost peněz.0

Odpovědět
Vysoký činovník24.12.2009

Vážení činovníci dávejte si velký pozor ve vašich klubech!!! Ivan Č. vyšachoval ze hry toho jejich vedoucího a dělá si co chce. Dává si potajmu schůzky s hráčema z různých ligových klubů a slibuje jim peníze a bydlení, když nejsou z Prahy a kdoví co. Přitom jsou to jenom planý sliby. Potom se podávejte jak to tam vypadá. Každý rok tam někdo nový jde pak pozná co je to za gaunera a balí to pryč. Teď končí Mirek Sachl, Putík, Babka, Petr Voldřich a možná i Libor. Divim se že se k tomu propůjčuje Ríša Makara, ale ten asi nějakou škváru dostává a o je dost na prachy. Nepropůjčujte se téhle komedii zbytečně zahodíte dobrý roky! Hlavně ale nechápu že tahle ostuda nohejbalu ,á ještě někde místo. Copak když už nefunguje morálka tak ani boží mlýny? Do kdy se tady takový gauneři budou promenádovat a oblbovat slušné lidi??? Dávejte si pozor a promluvte si s hráčema. Ty mladší už třeba nevědí co je to zač a nechají se zblbnout a jsou schopní takovým gaunerům věřit. Hlavně ty s menším vzděláním na to můžou skočit!!!0

Odpovědět
Bačik24.12.2009

Mladší s menším vzděláním, Čoude dej si bacha:-)0

Odpovědět
Anonym25.12.2009

Myslím, že Richardovi jde lavně a jen o ty peníze, takže proč tam nezůstat, že?0

Odpovědět
Anonym25.12.2009

a jak to vypadá s extraligou? budou Břve hrát nebo to prodají? díky za informaci0

Odpovědět
Anonym07.01.2010

tak pry definitivni konec?0

Odpovědět
Anonym07.01.2010

to bylo jasny tenhle umele slozenej tym nemel budoucnost0

Odpovědět
ano08.01.2010

Mě to vůbec co se tady všechno píše nepřekvapí. Letos jsem na velké nohejbalov soutěži měl to neštěstí, že jsem seděl za tím panem Černým. Seděl tam s takovým ještě starším pánem, ten byl ale slušný. Když se hrálo, tak se tam bavili a bavili se taky o týmu Břve. Dost mě překvapilo, že pan Černý tam o hodně hráčích týmu mluvil hodně hulvátsky a potupně. A jak je potřeba jich pár vyházet a pročistit to. Pak se taky za chvilku bavili o „Zděnkovi“ ( asi tedy panu Fišerovi kterého osobně neznám ) a ještě jednom. Pan Černý se začal vychloubat, že mu to nedalo moc práce, a že už Zděnek všechno udělá co potřebuje, a že tohle on umí. A co všechno on zařídil. Pak začli rozebírat hru a jak to celé stojí za prd. Pan Černý pořád okolo sebe mával rukama, všem kolem něco vysvětloval, jak by to udělal on. To už jsem nevydržel a přesednul si co nejdál. Neštěstí, že v takovém menším sportu se ještě najdou takoví lidi, co ho táhnou ještě dolů. Byl jsem z toho tentkrát dost otrávený. Proto se taky nedivím, že v tom týmu hráči nechtějí hrát a ty co tam hrají, tak odchází.0

Odpovědět
Petr12.01.2010

Podle mě to neskončí. Břve jsou takovou baštou starého vedení proti tomu novému, všichni vyděděnci míří tam. Tyhle typy se budou snažit pořád být někde vidět a moc kibicovat. P. Černý to je největší ostauda nohejbalu a je neuvěřitelné, že stále přežívá. Má hroší kůži a zase si to zaplatí, aby mohl dělat rádo by trenéra a mohl se vychloubat cizím peřím. Dělal to tak přece pořád. Takoví lidi se ostatním hnusí. Taky souhlasím že naivní p. Fišer i pár hráčů už jsou jenom loutky v rukách starého vedení. Tuhle špínu by někdo měl včas vylejt.0

Odpovědět
Luboš15.01.2010

Taky si to myslím. Chcíli to vypadalo, že konec. Ale Ivánek ví, že bez Z.Fišera se nikde už nechytne. Tak ho utáhne na nudli. Jenže zajímavé bude, že když se ho tam nezbaví, tak se ho budou chtít fakt zbavit aspoň jako trenéra. Co jsem slyšel tak Fišer hodně chce zpátky V.Kopeckého nebo zkusit Hlavičku. Ovšem to je vařejný tajemství. Taky budou asi muset sehnat hráče, hodně jim odešlo pryč. Tipnul bych si nějaké ty co jsou pořád na hostování a čekají, kdo hodí nějakou korunku. Jeden z těch hráčů teď na turnaji říkal, že jim volají o stošest a nabízí bydlení, peníze, že je protlačí do repre a tak. Nic nového. Stejný lidi, stejný řeči, stajný metody. A stejný blbci, co na to budou skákat a pak se divit.0

Odpovědět
05.03.2010

Tak jak to tam vypadá? Prý to přece jenom zase nějak splácají. Z celé republiky přitáhnou další žoldáky. Ty se tam ale stejně ohře´jou jen chvilku, až to poznají jak to tam chodí, tak utečou jako ty předtím. Ivánka snad vyšoupli jako trenéra, ale vyhodit ho nedokázali. Tyhle šmejdi maj tuhej kořínek.0

Odpovědět
Anonym09.03.2010

VČ je kdo? Je to snad dle iniciálů Velkej Čurák?0

Odpovědět
Anonym09.03.2010

Vsetínskej Čunek0

Odpovědět
Anonym09.03.2010

Vyčichlej Čukan0

Odpovědět
Ivan10.03.2010

Nadávat tady Čukanovi nebo Péťovi Čunkovi, to jste trochu vy paka přehnali. Jsou to setsakra slušný lidi. Na rozdíl od vašeho basmanskýho vedení. Který ani není schopný vás poslat na mistrovství republiky. Jako jediný tým z extraligy.0

Odpovědět
10.03.2010

Nerozebírej tady, co znamená nějaká anonymní zkratka a vyjadřuj se k tématu! No jestli si z tý sborný, tak se nedivím, že ti to co jsem napsal nejde pod vousy. Ten neprespektivní klub, kterej sbírá ty, který nikdo nechce vč. bafuňářů, stejně dřív nebo později skoná.0

Odpovědět
Anonym12.03.2010

sbira ty ktery nikdo nechce ?? myslis ze Makaru, Chytru nebo Březinu by nikdo nechtel ??0

Odpovědět
Černý12.03.2010

Já jsem tady taky pánové, tak prosím respekt!0

Odpovědět
Jouda12.03.2010

Ahoj Oto!0

Odpovědět
Jouda12.03.2010

Ahoj Oto!0

Odpovědět
Anonym13.03.2010

:)0

Odpovědět
Eda13.03.2010

To se teda máte čím chlubit, takový gauner! A ještě se drze připomíná. Vy ste vůbec povedená sebranka. Kolik ste do teďka vychovali hráčů, kolik funkcionářů, kolk ste udělali přeborů nebo republik. Aspoň pohár nebo kvaldu??? Nikde nic! Co z vás má nohejbal. Nic! Takových klubů víc a nohejbal to může zabalit.0

Odpovědět
Anonym14.03.2010

Brve v extralize ostudu rozhodne nedělají.0

Odpovědět
Eda14.03.2010

Vo tom to je. Kdyby každý jenom hrál a nedělal nic jiného, tak se to sesype. Někdo musí vychovat mládež aby byli hráči. Někdo musí zajisatit rozhodčí a činovníky nebo udělat pro svaz akci. Nevím že by zrovna Břve něco z toho dělali. Jenom nakupujou hráče a hrajou. Žijou z práce jiných. Nic na chlubení.0

Odpovědět
Anonym17.03.2010

Chyba je na svazu. Kdyby všechny extraligové a ligové oddíly musely mít družstva mládeže v soutěžích tak by byla situace jiná.0

Odpovědět
A.Stehlík17.03.2010

Chyba není na svazu. Každé družstvo musí mít mládež a nebo ženy. To jste si odhlasovali vy! :-)0

Odpovědět
xxx29.11.2010

A je to tady. Konečná a nidko se tomu nediví. Další Blackova štace zase jenom spálená zem a smutek lidiček, co si tam tuhle provařenou figuru nechali nalízt. Vaše blbost a za blbost se platí. Teď jsem jenom zvědavej, kterýho troubu zease ukecá aby si ho vzali. Typnul bych že v extralize už tak blbej nikdo nebude. I když třeba Spíla nebo v Brodě takoví troubové ještě jsou. Jestli se po Aleškovi podaří vypakovat z nohejbalu i Ivánka, je to pro nohejbal lepší zpráva než celá FIFTA EFTA dohromady.0

Odpovědět