Statistika hráčů PEE

777777727.04.2006

Na stránky svazu jsem nyní do sekce aktualit dal statistiky hráčů PEE po 1. a 2. kole. Teda kdyby to někoho zajímalo. Jakmile dostanu podklady pro 3. kolo, udělám to a uložím. A postupovat budu stejně i dál. Jen ty podklady!!! Čest.0

Reakce

40 příspěvků · poslední 20.05.
Radek28.04.2006

Jo,je to paráda.Ještě by to chtělo vymyslet žebříček nebo pořadí od nejlepšího hráče k nejhoršímu.0

Odpovědět
777777728.04.2006

Tak to není problém. Stáhni si to do komplu, nahoře v liště DATA, SEŘADIT a zadej si písmeno sloupce, podle kterého chceš hráče seřadit sestupně nebo vzestupně.0

Odpovědět
Hohe28.04.2006

Ty statistiky jsou super.

Otázka je, jestli by takovou statistiku nešlo dělat i pro hráče 1 a 2 ligy. Určitě by je to také zajímalo. :-)0

Odpovědět
honza28.04.2006

Jak se tak dívám, tak je u těch statistik celkem dost chyb.0

Odpovědět
Anonym28.04.2006

Ale asi ne od Radima, ale spíš od Dalibora, to je klasika:)0

Odpovědět
777777728.04.2006

Ukaž prosím chybu, případně se pokusím opravit. Dělal jsem to já, ale podle zápisů.0

Odpovědět
777777728.04.2006

Jinak tu statistuku není problém dělak pro jakoukoliv soutěž, ale musí se najít nějaká kavka jak su já. Dohodneš se s Maršusem a můžeš makat.0

Odpovědět
honza28.04.2006

Když se podívám třeba na statistiky u Vyškova, tak tam toho nepasuje víc. A to sem se díval jen na dvojky.

Prochy tam má např. bilanci 1-1. I když u vás v Modřicích nehrál a v 2. kole vyhrál 3. dvojku. Nebo Honza Kaděra má ve statistikách za 2 kola jen jeden zápas, ikdyž hrál dvojku v Modřicích i v Děčíně. A jak se tak dívám na trojky, tak tam to je taky celkem divoky.

A Spila tam taky našel nějaky chyby.

Takže bych to radši zkusil trochu zkontrolovat podle těch zápisů. Jinak skvělá práce.0

Odpovědět
777777728.04.2006

Máš recht. Bohužel mě podklady mladá vyhodila. Nemám to z čeho dat dokupy. Su dohodlej s p. nováčkem, že mě je pošle znova. Je to moje chyba. Sorry.

Zkontroluju to znova hráče po hráči, set po setu.
Jinak dík.0

Odpovědět
Martin S.28.04.2006

Obdivuji práci Radima, neni to žádná sranda, ale musím potvrdit slova Honzi, např. Makara neprohrál ani jednu trojku a má tam kolem 60% jo do 2kola neudelal ani jeden bod a mám tam 33,3% :)0

Odpovědět
777777729.04.2006

No, mám z těch čísel hlavu jak rohovej barák, ale je to opravený. pro zvědavce jsem RUČNĚ napsal průběhy zápasů podle zápisů. Snad to už je O. K. Jel jsem políčko po políčku.

Našel jsem sekeru ze strany rozhodčích.
Zápas Šacung Vary.

Spílova trojka (druhá)!!! V zápisu je to na tři sety, ale dva sety jdou do domácích, ale další kolonka je do hostí. Asi třetí set omylem připsali domácím. jinak by to muselo být 6:0.

Mrkněte se - p. Zasadil a p. Šimák.0

Odpovědět
777777729.04.2006

Jo, jinak jsem nekecal s těma podkladama. Nedalo mě to a trošku bufetil v košu. Odstranil jsem něco málo špenátu a šlupek od brambor, slepil to jak puzzle a bylo to hotový.0

Odpovědět
honza30.04.2006

Ještě máš chybu v zápase Děčína s Vyškovem ve 2.kole. Zemánek tam vůbec nebyl. Trojku hrál místo něj Procházka.0

Odpovědět
777777701.05.2006

Jo chybu mám jen v rozpisu zápasu - sorry, Zemánek v Děčíně nehrál. Statistika je ale OK. Má prohranou 1 trojku z Modřic a 1 dvojku z Modřic.

Každopádně díky za upozornění. Víc očí víc vidí.0

Odpovědět
Radek01.05.2006

Jen pro prehlednost bych vzorce pro vypocet procent opravil podle nasledujiciho vzoru pro sloupec E.

KDYŽ(C4+D4>0;C4/(C4+D4)*100;"")
pak se nebudou vypisovat chyby deleni nulou. Jinak je to bezvadna prace.0

Odpovědět
777777701.05.2006

Radku díky za pochvalu. Já "POUZE" vpisuju data do obdrženého formuláře. Zase takovej machr na Excel nejsu. Snad to přečte výrobce formuláře a poopraví to. Dík0

Odpovědět
Anonym01.05.2006

Na to, že pouze vpisuješ data,by tam chyby být nemusely.0

Odpovědět
777777701.05.2006

Nemusely. Ale...0

Odpovědět
fanda03.05.2006

Radime a kdy budou statistiky na oficálních stránkách ?
proč ti předávají tak pozdě podklady ?
jinak děláš tu černou práci super0

Odpovědět
777777703.05.2006

Další statistiky budou jakmile dostanu podklady. Zatím jen 2 kola, bohužel. Je to těžký, kluby to posílají poštou na svaz a svaz poštou mě. Trvá to.

Třeba Mirek Duspiva z Děčína a p. Jonák z Počerad mě zápisy posílají hned v pondělí vyfocené digitálem a naskenované. To je jiná rychlost. Ale když nemám ty ostatní, je to stejně na prd.

Ostatní kluby tu možnost asi nemají, takže se to řeší přes svaz. Věřím, že se to třeba zrychlí, ale jedině na úkor klubů. Svaz dělá co může, i když to tak nevypadá.

Jinak dík za pochvalu.0

Odpovědět
Anonym03.05.2006

Je fajn, že se někdo takový, kdo to zpracuje najde. Jenom nevím proč to nemůžou poslat z ostatních klubů. ASi nemají mejly a foťáky.0

Odpovědět
777777703.05.2006

Taky tomu nerozumím, ale jak píšeš. Asi nemají ani jedno...0

Odpovědět
Martin S.03.05.2006

Ono hlavně jde o to, že dříve to nikdo nedělal, tak k čemu ztrácet čas a fotit nebo skenovat zápis utkání. Já osobně píši zprávy o utkání a zápisy neskenuji, ale pokud přiložim ruku k dílu a pomůže vám to, k zrychlení statistik, jsem ochoten zápis skenovat nebo fotit. Ale chce to, aby to dělal každý z oddílu.

Co napsat takhle e-maily oddílům jestli jsou ochotni ztratit při psaní zprávy o utkání 5min. a oskenovat nebo vyfotit zápis o utkání?0

Odpovědět
777777703.05.2006

Spílo, pomohlo by to.

Mejly jsem jim napsal a jediní dva to dělají. Ostatní buď neodpověděli(Vary, Šacung, Plzeň) nebo prý nemají možnost (Čako a Vyškov).0

Odpovědět
P.Gulda03.05.2006

Podle mě by stačilo,aby někdo z každého mužstva extraligy poslal Radimovi mailem výpis jednotlivých utkání s výsledky.Myslím,že to tolik času nezabere.0

Odpovědět
777777703.05.2006

To by taky šlo, ale asi bych podle toho nepoznal, kdo hrál kolik setů, kdyby byli třeba 3 lidi u dvojky. Ze zápisu je to jasný, ale kdyby to někdo zmínil i tom výpise, stačilo by to.

Zápis ale je zápis.

Pořád si ale myslím, že v dnešní době je digitální foťák nebo skener v každé druhé domácnosti nebo kanceláři, jen chtít.0

Odpovědět
777777706.05.2006

Na stránkách svazu jsou statistiky extraligy po 3., 4. a 5. kole.0

Odpovědět
Tom09.05.2006

u Vyškova tam má jeden hráč jednu výhru, přitom ale jen jeden vyhraný set. to vám nějak nepasuje.0

Odpovědět
Anonym10.05.2006

to Tom: a nestřídal náhodou ten dotyčný hráč?0

Odpovědět
Tom10.05.2006

aha, to je možné0

Odpovědět
777777710.05.2006

Výborná dedukce chlapáci. Ale klidně se ptejte.0

Odpovědět
Anonym10.05.2006

To znamená, že střídající hráč, třeba v jednom setu na 2 míče, má započtenu buď výhru,nebo prohru v daném zápase stejně jako hráč,který odehrál zápas celý? Dobrá statistika!

Takto hráč nastoupí např.ve 20 zápasech, 18x vyhraje a i když hrál pár míčů, má úspěšnost jako hrom.....

Myslím, že by to chtělo nějaká pravidla. Zamyslete se vy experti!0

Odpovědět
777777710.05.2006

Díky za kritiku. Nadnesl jsem totéž, když jsem se rozhodl, že to budu dělat. Bylo mě řečeno, že prostě co čárka, to set, potažmo zápas. I když hrál třeba jedinej balón, má set i zápas. Kdyby odehrál 20 zápasů a 20 setů, bude to ve statistice vidět (kdyby hrál všechny sety bude jich mít 40 vyhranejch). Stačí si statistiku srovnat podle odehraných setů... Zase bych to tak nedramatizoval. Ale klidně se do toho můžeš vložit a nějaký systém - pravidla vymyslet. To je asi tak vše, jinak Ti asi nepomůžu.0

Odpovědět
Franta Veselý10.05.2006

Anonyme z 14:19 : Ty si mě zase pobavil, seš neuvěřitelný játro.....když někdo nastoupí do zápasu, tak má čárku a buď vyhrál, nebo prohrál stejně jako spoluhráči co nastoupili v základu !!! Taky bych rád střídal jen do vítězných zápasů, ale většinou(když už nehraješ od začátku) tak tam jdeš za stavu, který je témeř rozhodnutý. Ale nic ve zlým, ty si klidně střídej jen do vítězných -:)))0

Odpovědět
Anonym10.05.2006

Já s tím problém nemám, jenom chci upozornit na to, jak je to neobjektivní a v podstatě to celou anketu znehodnocuje.0

Odpovědět
Persching-210.05.2006

Žádná trága, není to dokonalý, ale třeba někdo přijde na to, jak to doladit. Mě třeba nic nenapadlo.0

Odpovědět
Anonym11.05.2006

Já myslím,že celou statistiku (ne anketu jak píšeš)znehodnocuješ ty,experte...0

Odpovědět
Anonym11.05.2006

to anonym co se mu to nelíbí: navrhni jiný systém, i když fakt nevím jak to chceš vymyslet, jedině že bys psal i do zápisu kdo při kterém balóně střídá, ale to pak budeš zase vřískat, že co když se během výměny balónu vůbec nedotkl, nebo hrál blbě, ale vyhrál díky spoluhráčům.... Holt statistiky jsou čísla, a říkají to, co mají evidovat...0

Odpovědět
Maršálek13.05.2006

Kdysi jsem vedl oddílovou statistiku a vím, že byl velký problém najít objektivní kritéria - to je problém všech statistik. I proto třeba anketa Nohejbalista roku je kombinací čísel i názorů. Ale k věci. Tenkrát jsem se pokoušel sestavit co nejobjektivnější hodnocení, ale po čase jsem zjistil, že to stejně nejde všechno postihnout a navíc je to pak daleko náročnější na vyhodnocování - nestačí jen zápis, ale musí být přesně znám stav, za kterého hráč střídá = v nohejbalových podmínkách zatím nereálné. Navíc jak postihnout třeba to, že někdo hraje třetí a jiný první dvojici? Samozřejmě jde udělat poměrně přesná a objektivní statistika (viz rozbory z MS 2000, ME 2001 a další), ale to je hrozná pakárna, cca 20 hodin práce. Pro hloubavce připojuji tabulku z tehdejší oddílové statistiky:

Hráči, který střídal nebo byl střídán, se započítával výsledek do bilancí podle tabulky.

Odehráno = Střídaný hráč/Střídající hráč
méně než 1.set, 1.set vyhraný, celkově výhra = 0/+1
méně než 1.set, 1.set vyhraný, celkově prohra = 0/-1
méně než 1.set, 1.set prohraný, celkově výhra = 0/+1
méně než 1.set, 1.set prohraný, celkově prohra = 0/-1
1 - 1,5 setu, 1.set vyhraný, celkově výhra = 0/+1
1 - 1,5 setu, 1.set vyhraný, celkově prohra = 0/-1
1 - 1,5 setu, 1.set prohraný, celkově výhra = -1/+1
1 - 1,5 setu, 1.set prohraný, celkově prohra = -1/0
1,5 - 3.set, 1.set vyhraný, celkově výhra = 0/+1
1,5 - 3.set, 1.set vyhraný, celkově prohra = 0/-1
1,5 - 3.set, 1.set prohraný, celkově výhra = -1/+1
1,5 - 3.set, 1.set prohraný, celkově prohra = -1/-1
3.set, celkově výhra = 0/0
3.set, celkově prohra = -1/00

Odpovědět
777777720.05.2006

Na stránkách svazu je statistika po 6. kole.0

Odpovědět