Finale

karel29.09.2013

Na strankach svazu je chyba. Ve finale jsou Modrice a Sacung, ne Vary byt by chteli.....0

Reakce

99 příspěvků · poslední 22.10.
Petr30.09.2013

Mozna jsem slepon, ale nikde nemuzu najit blizsi info k sobotnimu finale. Casy, predprodej listku atd. atd. Koukal jsem jak na sport.centr. Nymburk, tak na cns. Dik za link, slepoň0

Odpovědět
Petr30.09.2013

Sorry, k nedelnimu samozrejme.0

Odpovědět
Petr30.09.2013

Díky0

Odpovědět
Mozek03.10.2013

tak jak vidite finele? kdo bude letos MISTREM???0

Odpovědět
f03.10.2013

no prece modrice :-)0

Odpovědět
KRAKEN05.10.2013
  1. října 2013

10:50
ČT Sport Finále extraligy v nohejbalu družstev

… Finále extraligy v nohejbalu družstev… Přímý přenos utkání o titul domácího šampiona…

  1. října 2013

00:05
ČT Sport Finále extraligy v nohejbalu družstev

… Finále extraligy v nohejbalu družstev… Záznam utkání o titul domácího šampiona v…

  1. října 2013

01:05
ČT Sport Finále extraligy v nohejbalu družstev
… Finále extraligy v nohejbalu družstev… Záznam utkání o titul domácího0

Odpovědět
Vašek05.10.2013

Vyhraje Šacung, vyhraje dvojku, obě trojky, singla a skončí to 5:4 pro Šacung...:-)0

Odpovědět
Pavel06.10.2013

Psychicky labilní Franta dělá hrubky. Jako kdysi v reprezentaci jak to pohřbíval.0

Odpovědět
Martin06.10.2013

kop se zranil u prvniho mice a tim padem je favorit na vitezstvi sacung sacung to dnes da!!!0

Odpovědět
Fair play06.10.2013

Koukam na finale asi 10 micu, ale jak jsem videl pana Doubravu jak si do mice utrel pot, vypnul jsem to. No ona je to myslim Sacungska specialita fair play...0

Odpovědět
Pavel06.10.2013

Nezranit se Modřicím nejlepší hráč tak to skončila tak 5:1. Franta Kalas ale Modřice svými kiksy na útoku vrací pořád do hry.0

Odpovědět
Martin06.10.2013

co to tady placas o utirani potu?? vzpamatuj se0

Odpovědět
Petr jaho06.10.2013

Bohuzé to jak si Zaba ve stavu naprosteho zoufalstvi v singlu utrel pot do mice kterym v zapeti podaval byl jediny un-fair moment celeho finale.0

Odpovědět
JR06.10.2013

No já nevím jestli toto vůbec vnímal.0

Odpovědět
Fair play06.10.2013

to 13 - vzpamatovávat se? Oko vidí, není dámské přirození. To 15 - asi máš pravdu, už to v sobě mají tak nabušený, že to dělají automaticky...0

Odpovědět
Petr06.10.2013

Me postrehy....
Kalas - vzadu dokonalej, nasel bych jine slabiny v tymu Sacungu..
Doubrava - dnes nemel herni den
Singl - koncert Mrakavy, klobouk dolu!!!
Byt jsem fandil Sacungu, tak i bez Kopa dnes bezpochyby lepsi tym zvitezil.0

Odpovědět
Pavel07.10.2013

Pote co se Modricim zranil nejlepší hrac na svete v soucasnosti tak z toho byly hodne zarazeni. Druha dvojka byl darek pro Sacung. Zaba si uhral obe trojky. Singl nemel sanci. Ale vybuchla Kalasova dvojice, která mela pelikanovu porazit. Kalas vynikajici pole, ale tragicky smec a vždycky zkazil v kriticke chvili. Tak jak to dlouhodobe delal v reprezentaci. Dnes Sacung promarnil velkou sanci.0

Odpovědět
To Petr!!!07.10.2013

Doubrava nemel svuj hraci den? Dival si se na stejny za

Pas? Vyhral obe trojky ve dvou setech a dvojku prohrali i proti rozhovcim o jediny bod!! Singla hral v sezone jednou a neni to jeho disciplina!! Videl bych pricinu ze druha pulka tymu nepomohla ani vyhrou nad oslabenou Modrickou trojkou!!0

Odpovědět
To Petr!!!07.10.2013

Doubrava nemel svuj hraci den? Dival si se na stejny za

Pas? Vyhral obe trojky ve dvou setech a dvojku prohrali i proti rozhovcim o jediny bod!! Singla hral v sezone jednou a neni to jeho disciplina!! Videl bych pricinu ze druha pulka tymu nepomohla ani vyhrou nad oslabenou Modrickou trojkou!!0

Odpovědět
To pavel07.10.2013

Kdyby se nezranil kop, prubeh by byl stejny, mozna ve dvojicich by to bylo tezsi, ale trojky by dopadli stejne, a mozna by sel na singla a to by spise pomohlo sacungu!! Mrak hral vytecne0

Odpovědět
dejw07.10.2013

Pominuli nohejbalovou stránku a zaměřím se na tu organizační, tak nemůžu nezmínit dvě věci.

Tou první je neschopnost organizátorů lépe vyřešit cestu pro průchod diváků. Pokud vezmu fakt, že pro oba směry ze všech tribun vedla úzká ulička kolem spodní řady sedaček na hlavní tribuně, kde ještě mohli sedět lidé, nebylo se čemu divit, že diváci chodili druhou stranou nebo kolem střídaček (a byli odsud hloupě vykazováni). Vzhledem k tomu, že protější tribuna byla zatažená, mohlo být hřiště posunuto trochu k ní a tím by se za střídačkami vytvořil větší prostor pro průchod diváků.

Tou druhou je až "nesportovní" zakončení finále. Nevím, kde se organizátoři inspirovali první předat pohár vítězům, pak jim zarazit radování se, následně předat medaile druhému a pak teprve prvnímu. Tak se to prostě nedělá...

Jinak to bylo pěkné finále, škoda jen, že Šacung nevyužil možnost, která se mu naskytla a která se jen tak opakovat nebude...0

Odpovědět
formi07.10.2013

Hezkej zápas Šacung měl velkou šanci vyhrát,škoda.Trochu se mi nelíbil výkon rozhodčích.Nicméně gratuluji Modřicím0

Odpovědět
to dejw07.10.2013

Předání poháru proběhlo dříve pravděpodobně kvůli ČT, protože už neměli čas na vysílání předávání medailí ;), jinak naprosto souhlasím průchod pro všechny diváky byl naprosto nepochopitelný, a sedět na tribuně v první řadě, tak by mi to dost vadilo, každou chvíli někdo procházel.0

Odpovědět
Jiří Sládek jr.07.10.2013

Dobrý den všem diskutujícím,

odpovědi na výhrady k organizaci nedělního Superfinále najdete ve fóru na Nohecmagazínu - http://www.nohecmagazin.cz/nohecforum/viewtopic.php?f=2&t=387&start=0. ČNS podporuje své oficiální mediální partnery, pokud máte nějaké další dotazy, ke kterým chcete znát stanovisko ČNS, směřujte je prosím přímo do fóra NM.

Děkujeme za pochopení.0

Odpovědět
Petr07.10.2013

Souhlasím , že rozhodčí byli tentokrát nejslabším článkem !0

Odpovědět
JaR07.10.2013

Sledoval jsem utkání v televizi včetně mnoha zpomalených záznamů (rozhodčí tuto možnost nemají) a žádnou velkou chybu jsem neviděl, vlastně ani malou. Chybný stav skóre 4:2, považuji spíše za nějaký technický problém s počítadlem. Myslím že to zvládli dobře. Pískat ve dvou (bez lajnových) finále v hale to opravdu není co závidět.0

Odpovědět
divák07.10.2013

poslední příspěvek je nejspíš od jednoho z rozhodčích nebo nějaký ftipálek0

Odpovědět
taky rozhodčí07.10.2013

Taky bych řekl že to rozhodčí ukočírovali. Makara se ve trojce vztekal zbytečně, žádná teč nebyla. Rozhodčí udělali jenom jeden kiks ale hodně velký. Viděl jsem to na vlastní oči a několikrát si to spustil v televizi. Dá se to v programu krásně rozfázovat. Mrak tečku za 9:9 měl, balón změnil dráhu o víc jak 20stupňů. Šacung púrvní dvojku měl vyhrát. Na kdyby se ale nehraje. Modřice si to zasloužili. Vybojovali to i bez Kopa.0

Odpovědět
formi08.10.2013

Ta teč tam byla jednoznačná,mrkněte se na TV záznam a na výraz Jakuba,moc dobře to věděl0

Odpovědět
fair-play08.10.2013

Bohužel další křivák z Modřic pan Bubniak po otázce komentátora, jak to viděl on, svůj názor radši neřekl a ihned začal, že historie se na takové momenty neptá. Ale když je takhle získanej titul těší...0

Odpovědět
J.M.08.10.2013

Mrak je lhář0

Odpovědět
Petr08.10.2013

Já tu teč v hale neviděl, ale na zpomaleném záznamu byla ta teč evidentní. Rozhodčím se to za vinu dávat nemůže, prostě v té rychlosti to neviděli, ale měl jsem za to, že nohejbal je férový sport a hráči teče a různé ruky a podobně přiznávají... Mrákava ten případ není a bohužel to ovlivnilo celé utkání, protože to bylo dokonce za mečbolu. Jinak nohejbal to byl kvalitni, atmosféra parádní a organizace nebyla dobrá (hlavně kvůli nesmyslným průchodům přes tribunu).0

Odpovědět
trenér08.10.2013

Fanoušek Šacunku potvrdí že velká chyba rozhodčích v koncovce druhého setu darovala seta a zápas Modřickým. Teč Mrákavy viděla snad polovina haly, neutrálního sektoru.

Přiznání je jiná věc, od Modřic ji nikdy nečekejte, mají za přiznání údajně velké finanční sankce.

Chybi bylo více třeba sako smečaře po smeči a rozhodčí sleduje dopad místo sít ve druhé dvojce Věc názoru nebo úhlu pozorovatele, ale skoro všechny sporné momenty byly rozsouzeny ve prospěch Modřic. Buď náhoda nebo něco víc. divný je i výběr rozhodčích. Nechápu důvod letošní změny. Slyšel jsem že mladej Sachl nesměl půl sezony pískat za trest a nyní finále. Nevím proč nebo.

Na Modřice by zajistil nestrannost a tlaku nepodlehl snad jen Bartovský, Sachl st., Matyášek možná Dutka, Králík. Dva jsou méně zkušení, ale Dutka a Pavík tam měly být. Finále je vždy velmi těžké a nervózní a kromě první dvojky ji zvládli rozhodčí na extraligu celkem průměrně. 4 rozhodčí by byli lepší a střídat každý zápas. Je vidět že jedna chyba rozhodne vyrovnaný zápas.

Nelze však popřít, že Modřice daly do zápasu Pelikánovo srdce. Šacunk jenom vydřenou a naučenou hru, kromě srcaře Kalase. Velká šance pro Šacung. S Kopem jsou Modřice neporazitelné. Takhle se porazil šacunk svou první dvojkou a marnou druhou trojkou.0

Odpovědět
Dejf08.10.2013

Mrak teč buď měl či neměl. Rozhodčí ji nezaznamenali. Ale i kdyby ji měl a rozhodčí Šacung poškodil, tak na tom nakonec byly oba týmy stejně. Ve druhé dvojici, v prvním setu za stavu 9:9, měl Richard Makara při svém útoku evidentní síť, kterou Miroslav Sachl mladší neviděl, protože neplnil své povinnosti. A tak místo toho, aby Modřice vedli, bylo to naopak. Pokud tedy chcete, aby se hráči přiznávali, měli by jste to chtít i po Šacungu. Jinak myslím, že rozhodčí odpískali výborné utkání, dle mého totiž jediným dalším sporným míčem byla možná teč Pospíšila po Makarově útoku ve trojici za stavu 9:9.0

Odpovědět
Slaviaman08.10.2013

Mraka bych se tady rozhodně zastal! Nelíbí se mi, že se do něho všichni obouváte, jak typické pro náš národ.. Chtěl bych vidět vás v jeho situaci vy Mirkové Dušíni, já navíc ani ze zpomaleného záznamu tu teč jasně nevidím a rozhodčí opravdu chybovali na obě strany... A jinak podotýkám: fandil jsem Šacungu, ale Mrákava rozhodně není žádný unfair hráč!0

Odpovědět
jaja08.10.2013

S posledním příspěvkem musím souhlasit. Teč nebyla vidět pořádně ani ze záznamu, ale určitě jí viděla minimálně půlka haly:o) A sledovat dopad míče v hale bez čárových rozhodčích v takhle vyhroceném utkání je vyloženě za odměnu...0

Odpovědět
Jan Kras08.10.2013

Paradni finale od obou muzstev, dalo se na to opravdu divat a to i diky dvou dopadum, to je nohejbal, ne jak na mistrovstvi sveta najeden, to byl uplne jiny sport, ktery o proti finale extraligy nebyl koukatelny. Super0

Odpovědět
takyznalec08.10.2013

Naprostý souhlas s příspěvky 38 a 39. Klobouk dolů před rozhodčími, zvlášť, když se jim svaz pomstil, že byli jen dva. Někdy je to málo i na antuku a nemusí se jednat o finále etraligy. Jinak zdravím trenéra (č.36) nebo spíše nějakého politika. Modřice mají něco "údajně" a on o Sachlovi "slyšel". Ještě, že má oči - stejně jako půlka haly - dobré...0

Odpovědět
Petr Jahoda08.10.2013

Bohužel reakce na modřické vítězství jsou stejné jako každý rok. Vím, že dominance kohokoliv lidi štve, ale místo aby někdo objektivně uznal, že Modřice si titul zcela jednoznačně zaslouží (vždyť poslední prohru v Extralize "utrpěly" v září 2012!) tak stále někdo hledá nějaký "podvod". Jestli měl Mrak teč nebo ne jsem já nebyl schopen ani po několikerém shlédnutí zpomaleného záznamu identifikovat. Ale důležité je hlavně to, že to neviděl ani jeden rozhodčí. Nejeden z diskutujících však v tomto míči vidí jediný důvod modřického vítězství v zápase. I kdyby byla teč odpískána a Šacung první zápas vyhrál kde berete tu jistotu, že by tímto vyhrál celý zápas. Zkuste se zamyslet na tom co by se stalo po této dvojce. Nehrál by se třetí set a Kopík by do své dvojky nastoupil jinak rozcvičený a zcela určitě by první balon nedostal na sako tak nešťastně jako se to stalo. Tudíž by se na 99 % nezranil a patrně by to bylo po obou dvojkách stejně 1:1. Asi každý uzná, že Modřice by s Pavlem byly o hodně silnější a tak si nemyslím, že by Šacung měl v případě vedení 1:0 výhru v zápase na dosah. Zkuste tedy sportovně ocenit jak se Modřice semkly po vypadnutí svého elitního bombarďáka a zápas "na srdíčko" uhrály. Nevím nevím jak by to dopadlo s morálkou Šacungu pokud by se jim Žába zranil hned při prvním míči. Ale taky se mohu mýlit... V každém případě jsme myslím viděli krásný zápas a extraligu vyhrál po zásluze ten, kdo byl celý rok jasně nejlepší.0

Odpovědět
rozhodčí08.10.2013

Jak dva rozhodčí?! Na fotkách stojí 4 sudí, zřejmně začátek, foto p. Stehlík tak kde byli?0

Odpovědět
Roman08.10.2013

Super finále, gratulace Modřickým, jinak podle mého nejlepší hráč byl i přes pár chyb na útoku Franta Kalas, který měl evidentně i nějaké zdravotní problémy s krkem a přesto v poli předvedl nemožné, dobře (bez chyb) hrál i Holub. Z Modřických se mi líbil Mrákava, který hrál taktéž téměř bez chyb, dále Pelikán a dále nenápadný Topinka, který kromě jedné zkažené náhry vše skvěle připravoval a byl v poli tam kde měl být. Na konci finále byl trochu zmatek, předávání medailí, pozdravy týmů, oslavy - asi 10 min po výhře modřic již pořadatelé uklízeli vše možné a že jeden z nich neslušně nadával Modřickým naštěstí každý přehlédl...přišlo mi to od něj ubohé, asi ho štvalo šampáňo které stř, ale toto se snad dá čekat né? a že by nemohli počkat s úklidem 30 minut? ... no jo však se hrál jen nějakej nohejbal ... jinak ale super zážitek !0

Odpovědět
J.M.09.10.2013

Možná by bylo zajímavé kdyby se k tomu vyjádřil sám p. Mrákava a utnul by tak tyto dohady co ?0

Odpovědět
fair-play09.10.2013

Co myslíš, že by asi napsal? Teč jsem měl, ale jsem srab a teď se tady ztrapňuji před celým národem...0

Odpovědět
Slaviaman09.10.2013

Koukám kolik je tady zase hrdinů, to se fakt nevidí. Nevidím jediný důvod, proč by měl Jakub Mrákava psát do nějaké diskuze, kde na něj plivají...0

Odpovědět
divák09.10.2013

přesně tak, ale asi mají proč.0

Odpovědět
K.L.10.10.2013

Pro Petra Jahodu.

Nemyslím si, že by se Kop jinak rozcvičil. On se totiž nerozcvičoval žádným způsobem, všichni hráči se rozcvičovali ještě před začátkem utkání. Co se týká teče, tak i za stavu 5:4 v 1. setu měl Kuba teč a nevypadalo to, že by se jí chystal přiznat, pokud by to sudí neodpískali.0

Odpovědět
Jirka H.10.10.2013

Ahoj všem.

Musím říct, že moc nerozumím těm, kteří se mermomocí snží hledat nedostatky a chyby. Proč nemáte radost, že jste viděli strhující finále, kde každý, podle mě, v tu chvíli odvedl to nejlepší, co v něm bylo. Proč se snažíte osočovat, ale nepochválíte? Na kdyby se nehraje v žádném sportu. Nemá smysl to pitvat. Narozdíl od mnoha odborníků výše, kteří jistě hrají a hráli nohejbal na vysoké úrovni, minimálně podle rázných kometářů to tak vypadá, jsem si já, jako laik, tento zápas maximálně užil. Bude to podobné jako v jiných sportech, všichni jsou bezesporu kvalitní nohejbalisté a pak už rozhoduje jen hlava a sebedůvěra. Viděl jsem maximální soustředění o Jirky Holuba a snahu to prostě urvat od Doubravy, ale jak říkal Honza Vanke, modřičtí a zejména pak Radek Pelikán se chvílema dostávali do velké euforie. Hru Peliákna bych za sebe ocenil asi nejvíce, na hřiště šel do trojky jako sběrač míčů v poli a po jednom míčy z něj byl blokař a hlavní smečař a je nezpochybnitelné, že si nevedl vůbec špatně. Poslední dvojka, ta byla hlavně o té sebedůvěře, tam bylo vidět, jak moc si modřičtí věří, že to uhrajou. Oceňme všechny hráče Šacungu za skvělý výkon a uznejme, že tentokrát byly Modřice o chlup lepší a pogratulujme jim!0

Odpovědět
f10.10.2013

konečně někdo rozumnej0

Odpovědět
lada10.10.2013

Modřice vyhráli titul zaslouženě. A ani při opakovaném záznamu, není teč Jakuba vidět. Tak nevím na co se vymlouváte, zasloužený titul - Modřice.0

Odpovědět
Venca L.11.10.2013

Ano, Modřice vyhráli titul určitě zaslouženě a bylo to skvělé představení od obou týmů. Ale ta teč byla v opakovaném záběru ze zadní kamery naprosto jasně vidět, bylo by fajn, kdyby si fanoušci nic nenalhávali …0

Odpovědět
Vojta11.10.2013

Jasna tec ktera ovlivnila cely zapas, ze se Mraku nestydis.0

Odpovědět
P11.10.2013

Neblaznete. Sedel jsem v hale a tec byla urcite. Ale rekneme si otevrene, i kdyby tato hra byla pro Sacung, Modrice by neprejeli. Modrice byly lepsi a zaslouzili si titul. Byt fandim Sacungu. Pojdte se bavit radsi o tech roztleskavackach. :-))0

Odpovědět
Starej Hugo Křepelka12.10.2013

Pokusím se postupně projít negativními příspěvky k tomto tématu.
Příspěvek 11 – 16:

Žába se ve vypjaté situaci dopustil společenského poklesku. Gut- Jarkovský a Láďa Špaček by ho za to vyloučili z kurzu slušného chování. Jistě to i jeho mrzí. Příliš velký význam to však nemá.

Příspěvek 25 - 41:

Sporné teče Mrákavy a Pospíšila byly hlavním podnětem k závěru, že rozhodčí se nelíbili a byli nejslabším článkem. Sachl měl obě případné teče zakryté hráčem. Čukan neměl k dispozici zadní pohled diváka, který stejně, jak sám říká, seděl na tribuně – tedy ve velké vzdálenosti. Ani ze záběrů kamer nebylo možné jednoznačně vyhodnotit, že k tečím došlo. Rozhodčí, který by tyto zdánlivé teče za stavu 9:9 odpískal, by týden nespal.

Bubniakovi, jako TV spolukomentátorovi, nepřísluší dělat rezolutní závěry. Vyjádřil se diplomaticky, přestože jeho srdce má hluboké modřické kořeny. V tuto chvíli ho nazvat křivákem je hulvátství.

Rekapitulace chyb rozhodčích.

  1. Zanedbatelná chyba.

Sachl omylem, místo přidání bodu Šacungu, mu na ukazateli skore bod ubral. Domnívám se, že to bylo způsobeno nezvyklým uspořádáním čísel na ukazateli. Rozhodčí obrací čísla navyklým způsobem, automaticky. Chyba byla okamžitě napravena.Vřava, kterou to způsobilo, byla zbytečná a někteří účastníci vřeli příliš dlouho.

  1. Běžná chyba.

V druhém setu druhé dvojky za stavu 1:2 byla Makarovi odpískána síť. Měl jsem dobrou pozici pro vyhodnocení (lepší, než TV kamera) a mohu odpřísáhnout, že Makara v síti nebyl.

  1. Závažná chyba rozhodčích.

Připouštěli neoprávněné vstupy do hřiště a nevhodnou verbální kritiku svých verdiktů ze strany hráčů i trenérů.

To jsou téměř všechna negativa. Rozhodčí byli dobří. Ten, kdo je označil za nejslabší v historii, má špatnou paměť. Choďte se na nohec radovat, ne kabonit! To jste si nevšimli šílených obranných zákroků, nádherných útoků, dlouhých trojkových výměn, které nás zvedaly ze sedadel, toho, že v singlu míč 9x šel přes síť (a nebyly to žádné baboletky), než padl bod, toho, že už téměř neexistuje míč zadarmo, a hlavně toho, že pořadatelé, rozhodčí a hráči nám zase poskytli nevídanou zábavu?0

Odpovědět
A.Stehlík12.10.2013

Naprostý souhlas s předchozím příspěvkem Starého Huga. Já jen musím potvrdit, že v Modřicích opravdu nemáme pokuty za to že se přiznáme. Místo toho se věnujeme uhýbání míči a jak vidno se nám to vyplácí. Ještě loni by ten "sporný míč" skončil Mrakovi na zádech. A letos už se mu dokázal vyhnout tak mistrně, že tím pomýlil polovinu diváckého kotle. To samé se podařilo i Kubíčkovi ale ten toho moc natrénovat nemusel. Při jeho postavě je vůbec umění ho trefit a největší plochu jeho těla vlastně zabírá jeho podrážka. :-) Jak je vidno, i do nohejbalu už začíná pronikat technika, fyzika, deskriptivní geometrie a protože na naše rozhodčí "opravdu, ale opravdu" není spolehnutí, věřím tomu, že záhy bude k dispozici i několik kamer, které budou ze záznamu jejich sporná rozhodnutí po pečlivém prozkoumání týmu techniků korigovat.0

Odpovědět
pozorovatel12.10.2013

Hezky se tu dohadujete ale co si budem povidat modricky tym ma dobry hrace ale je to jeden podvvodnik jako druhy to se vy léta ale ze se do toho vtahne i Mrakava to by chom necekali no chteji titul maji ho jak rekl kdy si buben historie se nepta jak sme vyhrali , dost smutny . At si titul nechaji ale s 80% lidi vi jak titul ziskavaji. A jeste ted co tam tu pisen co maji , prominte mi ale sou trapni ale maji titul a historie se neptá.0

Odpovědět
pozorovatel12.10.2013

Hezky se tu dohadujete ale co si budem povidat modricky tym ma dobry hrace ale je to jeden podvvodnik jako druhy to se vy léta ale ze se do toho vtahne i Mrakava to by chom necekali no chteji titul maji ho jak rekl kdy si buben historie se nepta jak sme vyhrali , dost smutny . At si titul nechaji ale s 80% lidi vi jak titul ziskavaji. A jeste ted co tam tu pisen co maji , prominte mi ale sou trapni ale maji titul a historie se neptá.0

Odpovědět
to Starej Hugo Křepelka13.10.2013

Myslím si, že si jen zapomněl napsat, protože přehlédnout sako od Makary v prvním setu za stavu 9:9 snad ani NEŠLO. Teda šlo, rozhodčí Sachl, který měl hlídat síť, ho neviděl. Stejně, jako měl Makara síť, měl Mrákava dvoják... oba to třeba ani necítili.

130

Odpovědět
A.Stehlík13.10.2013

Fakt je, že neznám vítěze, který by byl poraženými oblíben. (jedině snad nějaký Pyrrha) Tak plačte, my slavíme!0

Odpovědět
f13.10.2013

to stehlík: no to děláte dobře, protože slavit máte co, neboť jste opět nejlepší !!!!0

Odpovědět
A.Stehlík13.10.2013

Díky! :-)0

Odpovědět
Petr13.10.2013

Dva, tři sporné míče nezmění fakt, že se Modřicím zranil aktuálně nejlepší smečař na světě. A Šacung trestuhodně nedokázal využít toho, že ve druhé dvojce hráli dva nesehraní leváci a Pospíšil už střídal v první dvojce. Utkání prohrály Kalasovi dvojky a trojky. Franta měl perfektní pole, ale na síti vždy zkazil v kritické chvíli a prohrál vše do čeho nastoupil.0

Odpovědět
as13.10.2013

Hadate se zbytecne ale pokud k tomu neco muzu tak pokud je sako tak a trfis ho podrazkou tak kolikrat vazne neni citit ale pokud se te dotkne balon tak s prominutim to citit je . Kuba je hrac a hral dobre ale tohle za potrebi nemel takze Modrice palec dolu. Karlovy Vary0

Odpovědět
honza13.10.2013

to Petr: máš to nějak popletené, Šacung dvojku leváků porazil a k té poslední nedošlo. Kalas hrál se zdravotníma potížema a nebýt jeho bojovného srdce, asi by ani nenastoupil, tak hold nějakou tu útočnou chybu u něj musíme omluvit. Dvojku prohrál o balon a trojky má táhnout Makara, nebo Ešner. Přesto i v tv bral chyby a prohry na sebe, ačkoliv v tom sám nebyl!0

Odpovědět
Vašek14.10.2013

Souhlas s Honzou, právě to ukazuje jaký je Franta velký hráč a především člověk!0

Odpovědět
XY15.10.2013

Videotechnika v nohejbale. Pro superfinále, kde je kamer dost, by bylo použití videorozhodčího super. Kdo nechce si vždy argumenty proti najde, proč to nejde.

Ale jednu nespornou výhodu technika, fyzika a deskriptivní geometrie má – a to tu, že na rozdíl od hráčů nelže.0

Odpovědět
J.M.15.10.2013

Myslím že při zpomaleném záběru v tv je vidět přesně oč tu běží a žádný modřický fanda v této diskuzi na tom nic nezmění!0

Odpovědět
A.Stehlík15.10.2013

http://flamendr.cz/opticke-klamy-1/

http://web.quick.cz/iveta_kulhava/Opticke-klamy.htm

www.geocities.com/SoHo/Museum/8716/images.html

www.geocities.com/SoHo/Museum/8716/images.html

vyuka.panska.cz/reichl/fyzika/popular/optika/opticke_klamy.htm - Zde jsou vysvětleny jednotlivé klamy

www.liquidgeneration.com/sabotage/optical_sabotage.asp

web.quick.cz/iveta_kulhava/Opticke-klamy.htm

www.optillusions.com/

blog.lide.cz/xxx_29

www.gendzo.sk/optoklamy/

cat.rulez.cz/k-klamy.htm - prvních pár iluzí je tam poměrně dobře a rozsáhle vysvětleno

www.sandlotscience.com/ - hodně klamů, stojí za to se tam mrknout

www.kurtwenner.com/street/ - malby na chodník /www.mentalillusion.com - točí se? Netočí?

www.zevzek.com/illusion/

/www.thegreatillusion.com/ - I když jsou to spíše obrazy, ale je to pěkné.

www.ekamarad.cz/magazin/index.php?cid=3060 - Kniha 3D Optické hlavolamy

geometrické klamy:

www.archimedes-lab.org/atelier.html

Jinak obecně platí #640

Odpovědět
f15.10.2013

taktéž platí i 66 !!!! :-)0

Odpovědět
f15.10.2013

pardon 65 :-))0

Odpovědět
A.Stehlík15.10.2013

Sedí to i opačně. odpověď na #77 http://psychologie.cz/anatomie-sebeklamu/

Neexistuje na světě nic, co by se nedalo otočit. Tvé postřehy nemusí ale mohou být jen matrixem tvých přání. Nic ve zlém, už mně to fňukání nudí. Díky alespoň za uznání, které si kluci zaslouží.0

Odpovědět
Vasek15.10.2013

Jste proste modricti podvodnici0

Odpovědět
f15.10.2013

už se, Vašku,smiř s tím, že Modřice jsou prostě nejlepší :-).0

Odpovědět
Vasek16.10.2013

Smirim se s Modrickymi podvodniky0

Odpovědět
pozorovatel16.10.2013

Kluci modřický, jste výborní nohejbalisti, ale jako lidé za moc nestojíte. V diskuzích i na hřišti jako soupeři. Přiznávání už od Vás ani nikdo nečeká. Možná je problémem všech protimodřických diskutérů v tom, že vám nezávidí výkonnost a tituly, ale spíše jim Vadí vaše chování na hřišti a na netu. Všichni uznávají, že Vám titul patří právem. Nebuďte ublípopozorovatelžení a zamyslete se nad sebou.

Když už vás načapala technika při lžích, toň trapně nevykrucujte.
aspoň

Panu Stehlíkovi je možné doporučit, aby zaslal své příspěvky o optickém klamu do ALL ENGLAND CLUBU, aby přestali být při Wimbledonu pomýlení a zrušili používání techniky při posuzování chyb, protože přece „všechno na světě se dá otočit“. Už se Těšíme na nějakou Vaši vtipnou repliku0

Odpovědět
f16.10.2013

Je zajímavý, že vám modřičtí celý rok nevadí, ale když zase :-) vyhrají extraligu, nemůžete jim přijít na jméno. Jo holt úspěch se neodpouští, kór když už trvá tak dlouho0

Odpovědět
ne Modřičák16.10.2013

hoši hoši dnes a denně vidím v TV jak se každej přiznává (ve fotbale za ruku ve vápně...atd atd..)si děláte prdel ne???gratulace modřickým k letošnímu titulu a soupeřům více tréninku a méně keců..0

Odpovědět
Anonym16.10.2013

Jste výborní nohejbalisti, ale jako lidi za moc nestojíte?...Ty je snad znáš všechny osobně?..Jak si tohle jako vůbec můžeš dovolit říct?..Vážně vás tady nechápu..0

Odpovědět
fanda férovýho nohejbalu16.10.2013

Nezdá se mi, že by si stěžoval někdo z hráčů poražených týmů. Stěžují si spíš fanoušci. Těm vždycky bude vadit, když někdo vyhraje podvodem. Modřice si titul zasloží. Letos v lize vyhrály co se dalo. Lidem vadí, že tým s takovou sílou nemůže třeba přiznat sako, tečku nebo dvoják. Proč když vím že jsem lepší, ještě takhle soupeře dusit. Ostatní, kteří si dovolí nesouhlasit pan jejich mluvčí Stehlík ztrapňuje je přesně ta modřická arogance. Jediný kdo se z Modřic přiznává je Pelikán a Müler. Pelikán pochopil že když se chce stát nohejbalistou roku, musí nejenom vyhrávat na hřištích ale i být férový k soupeřům. Přiznat se není ostuda. I když pak platím pokutu.0

Odpovědět
A.Stehlík16.10.2013

No kdo je férovej se pozná nejlíp podle podpisu, ne? Úspěch se neodpouští. Takže kvůli tomu přeci nepřestaneme vyhrávat. Sbohem vážená férová snůško anonymů! :-D0

Odpovědět
M.H.16.10.2013

Já jsem vždy zastával férovost a své hráče nabádal k přiznávání. Na tomto základě proto nabádám čtenáře - přestaňte už propírat férovost hráčů pouze z Modřic. Oba týmy jsou na tom totiž s (ne)férovostí stejně. Na finále jsem byl, ale nevím určitě zda Jakub Mrákava teč měl. A i kdyby o teči věděl a nepřiznal, tak opět opakuji, že jsou na tom oba týmy stejně. Podobná situace se stala i opačně, když Richard Makara opět za stavu 9:9 nepřiznal jasnou síť. A zde si dovolím tvrdit, že on určitě věděl, že síť měl. Bylo to tedy 1:1 na nepřiznání. Proto jsou pro mne fanoušci Modřic mnohem vyspělejší, když se zbytečně nepiplají s jedním míčem a neosočují druhou stranu a nehledají příčiny prohry tam kde není.0

Odpovědět
Luděk16.10.2013

Hlavičko tady se nemluví jenom o Šacungu ale i dalších. Ty totiž neděsí svoje hráče pokutama nebo vystřídáním za to, že se přiznají.0

Odpovědět
M.H.17.10.2013

Stejné iniciály, jiný symbol. Pro příště prosím Luďku "pane Hlavičko".
Děkuji.
M.H., Kotlářka.0

Odpovědět
Martin P.17.10.2013

Chlapi chlapi, hádáte se tady jak holky o panenku. Stejně nic nezměníte a házet na někoho vinu je zbytečné. Já jsem na finále byl (podotýkám, že jsem fandil Šacungu) V hale mě přišlo, že Kuba teč měl, na videu jsem potom poznal kulový. Co z toho plyne? Z toho plyne, že jsou tam rozhodčí a není úkolem hráčů přiznávat viz fotbal a mnoho jiných sportů. Rozhodčím bych nic nezazlíval, mají to těžké bez videa, ve vypjatém zápase, ať písknout jakkoli vždy bude 50% lidí naštvaných. Ano, můžu ukázat jak jsem velký hráč když přiznávám, ale nikdo mě nemůže pomlouvat pokud to nedělám, protože jsou tam od toho jiní aby toto posoudili. A souhlasím s příspěvkem, že pokud si rozhodčí není 100% jistý tak nechá hru běžet dál. Ano, údajná teč Kuby mě mrzela, ale dopadlo to jak to dopadlo, takový je prostě sport. Richard měl podle mě taky teč na saku, ale jak říkám, přestaňte se hádat, Modřice zaslouženě vyhráli, i s obrovskou absencí Pavla, o které jsem si myslel, že je dostane do kolen a myslím, že jen uzavřeli nádherně už tak pěkně odehranou sezónu. Sláva vítězům, čest poraženým. Tímto příspěvkem bych rád uzavřel dnešní besedu a od teď už každej pije za svý, jasný teta?0

Odpovědět
Honza B.17.10.2013

Naprosto s tebou souhlasím Martine.
Konečně smysluplný příspěvek, hodný k uzavření letošního ročníku extraligy.0

Odpovědět
Teta17.10.2013

Jasný Martine. Pouze pro tvé objasnění -:) a k Tvému mylnému dojmu (a obecně mezi hráči rozšířenému) o tom, že „není úkolem hráčů se přiznávat“, atp. Opak je pravdou.

Pravidla, článek 8.1 bod c)

ÚČASTNÍCI SE MUSÍ VYVAROVAT jednání nebo postojů zaměřených na ovlivňování rozhodnutí rozhodčích nebo ZAKRÝVÁNÍ CHYB VLASTNÍHO DRUŽSTVA.

Přiznání tedy není jen věcí Fair Play, ale povinností družstva, konkrétně trenérů, vedoucích a hráčů. Trenéři a vedoucí mají toto vštěpovat hráčům již od žáčků a věřím (chci věřit), že se tak děje. Jinak náš krásný sport padne v hádkách, nevraživosti vůči rozhodčím a vzájemných antipatiích, které již dnes velmi ovlivňujících cestu nohejbalu/futnetu kupředu. Doufám, že můj příspěvek nebude zavřením letošního ročníku extraligy.

Horst (sorry můj zaměstnavateli)0

Odpovědět
P.Gulda17.10.2013

I když jsem se zde původně chtěl zdržet jakéhokoliv vyjádření, nedá mi to a musím zde reagovat. Chtěl bych dát na vědomí, že v Modřicích nikdy nikdo a nikomu nevyhrožoval pokutou ani vystřídáním za přiznání ruky, sítě, dvojdoteku apod. Vím, že to na nás na mnoha místech republiky vykřikují, ale je to pouze nějaký výmysl lidí, kteří v Modřicích nikdy nepůsobili. Já jsem vždy říkal spoluhráčům a teď i svěřencům, že každé přiznání či nepřiznání chyby je pouze na nich a je ve svědomí každého hráče, jestli přizná či ne. Ale nikdy jsem nikomu nevyhrožoval žádnou pokutou nebo vystřídáním.0

Odpovědět
Allah Akbar18.10.2013

Ahoj vsici:-), gratuluju MODŘICKÝM k titulu!:-)

Za sebe se domnivam, necht se kazdy chova, jak uzna sam za vhodne. Sam se priznavam, ale ikdyz sam nechapu proc, tak jednou za cas neco nepriznam. Ikdyz se to snazim eliminovat uplne, nekdy se mi to, z pro me zahadnych duvodu, nepodari v ten prvni moment, a pak uz zatloukam do "krve":-D Budu na sobe makat...

Ciao a vsem preju co nejvic nohejbalu ne pro vitezstvi, ale pro radost:-)0

Odpovědět
Allah Akbar18.10.2013

Napiste sem nekdo neco, mam stejny prani jako Horst, tak me v tom nenechte:-) Predem i zadem diky:-)0

Odpovědět
štěnice:-)19.10.2013

Fanda Kalas je Pan Nohejbalista, velikej smolar a skromnej kluk. Fando, verim, ze Ti to jeste vyjde! A ikdyby ne, muzes na sebe bejt hrdej!0

Odpovědět
Petr19.10.2013

A nemělo by to být právě tak, že hráčům trenér naopak řekne nohejbal je čistý, krásný sport a je tvou povinností se přiznat ke každé chybě co rozhodčí nepostřehl. Ne že je to jen na tobě a tvém svědomí, ale musíš se přiznat vždy protože podvodníky mezi sebou nechceme.0

Odpovědět
:-)19.10.2013

leda v knizkach od Foglara... ;-)0

Odpovědět
Čtenář22.10.2013

Spíše jde o horor od Lovecrafta.0

Odpovědět
Pavel22.10.2013

98: Prober se. Nohejbalové hnutí je plné různých křiváků. Jsou sporty, kde jde o obrovské peníze a hráči přiznají chybu. V nohejbalu jde o šišku salámu nebo medaili a nikdo nepřizná nic. V Modřicích v nepřiznaných balónech exeloval pan Bubniak. Ten nepřiznal nikdy ruku, dvoják, síť sám. Vždycky čekal jestli si toho rozhodčí všimnout.0

Odpovědět
Petr22.10.2013

Nekopové běžte raději potrénovat a nechte blbých keců,čím mín
toho umím, tím víc kecám !0

Odpovědět
josef22.10.2013

Přestante už závidět Modřicím zasloužený titul.Pavle ty jsi asi nikdy nic nehrál že??a všechno si pokaždé poctivě přiznal ??0

Odpovědět