1. turnaj - Bdeněves ( historka o kvalitní hře... )

gringo08.02.2005

Poštěstilo se mi a díky mému relativně brzkému uzdravení po nepředvídané operaci jsem byl schopen přijet na 1. turnaj NEMÍCHANÉ šestákové západní ligy do Bdeněvsi. Na začátek musím uznat, že co se týkalo obsluhy, rychlosti podávání jídel i celkového startu turnaje ( počítal jsem, že díky vyhlašování vítězů loňské soutěže a následnému předávání cen se začátek značne posune ) - bylo vše nad míru očekávání rychlé...

Samozřejmě jsem se na turnaj patřičně těšil - vždyť kdy je lepší možnost zatnout drápky do špičky tabulky a držet se tam, než právě na prvním turnaji? Zkrátka jsem byl nehorázně nadržen na tento turnaj. Už dopředu jsem se modlil aby mi los nenadělil nějaká "ESA" z přední části 7 listu výsledkové tabulky z loňského roku počínaje číslem za pořadí 211. a níže...

V prvním kole jsem si na osud stěžovat nemohl: Ve společnosti Veselky a Míry Zachara jsme si zahráli bezkonfliktní mariáš, kde neprobíhaly žádné zběsilosti, křivé licitace ani arogantní poznámky. Byl jsem naprosto spokojen ( samozřejmě také díky tomu, že jsem udělal poměrně slušný výsledek ) a pln očekávání jsem si po chutném obědě šel zapálit a čekal na druhou část mého sobotního osudu.

Někdo mi povídá, že losování již visí na nástěnce, tak se běžím ( rozvážně kráčím ) podívat a v duchu si říkám... Snad se z toho nepověsím sám... Přečtu si los a již "radost nemam"... Nejen, ze jsem z nikým z nich nikdy nehrál, ale ještě k tomu jsem 2 jména ani v životě neslyšel. To už se začínám hrozit, co to asi bude za schýzu, neboť si troufám tvrdit že se všemi co se pohybuji posledni 2 roky v 1/64 jsem minimálně jednou hrál - ovšem vyjma těch z vlastního družstva. No nepoddávám se ještě depresi a říkám si "uvidíme". Lepší by bylo, kdybych se poddal :-)) Začíná hra....

Vyndáme z balíčku "nové" karty, snímneme o sezení a hra se rozbíhá. První hru jsem na forhontu a na ruku mi dorazí po dobrání talonu 2x7 pět na ctyři, zavřeně trumfy (bez krále) , ctyři tlačky s esem a bago dozadu. Ve své podstatě ložák. Tak to řeknu a na zadáku se ozve: " noooo, to asi nepude panáčku, to mám na tebe 4 " a ukazuje mi to. Tak pokrčím rameny se slovy " to se stane " sbalím karty a rozdávám další hru. Hráč po pravici se nakloní a začne mi ukazovat karty: " Hele co mám..." Vidím tam něco jako durcha na 9 karet, jinak nic. Forhont betla drží a zadák povídá "dvojky?" - trochu vyjeveně se na něj podívám a už dobírá talon a smutně do toho kouká se slovy " já se spletl ". Pak se podívá do karet a říká: "mám jich moc" a zahazuje je. Tak povídám - "to asi ne" ( v duchu si říkám - to je ale debilní finta ). Přepočítáme několikrát karty všech a ouha - skutečně jich má 13 a ostatní 10. Tak to rozložíme a objevíme dva "slony". Načež ovšem já vylítnu a povídám: Pánové změna - hráli jsme s 33 kartama i první hru a proto byla nesehratelná - vraťte mi po 16. Tak mi je po zdráhání vrátí a pak mi teprve dochází ta demence. Hrál jsem totiž předtím zelené jako tlačky !!! Takže zadák mi ukáže 4 tlačné a tomu na středu není divný, že ještě jednu má :-))) To jsem to jako první hru zkoušel na 3 tlačné a ještě jsem byl nasranej, že to nevyšlo? :-)) Zřejmě!! Tak jen tak kroutím hlavou a říkám to vedle hrajícímu Markovi ( Polkovi ) a ten se směje a prý, že předtím viděl jak někdo dal poslední hru prvního kola takovej flek na dvojky, až mu vylítla karta a už jí nenašli, takže to bude ona... Tak si v duchu pomyslim: Jakej čůrák může dát takovej flek, až při tom ztratí karty - nejlépe na 4 tlačné :-)))

Pomalu se začínám psychicky hroutit... Vyndáme zelenou osmu a rozdávám znovu. Zadák do forhonta sedma - drží, lepší - nemá, drží na středu. Licitace probíhá: 107 červených a dost, na středu drží. BETL: dobře a forhont se ptá: " tys licitoval 107 červených a dost ?" a zadák mu na to povídá: " no něměl bych Ti to prozrazovat, ale přesně to jsem licitoval!!" FLEK!! RE!! osmerák červenej a 7 vedle. No když jsem to uviděl, tak jsem se chtěl sebrat a odejít od stolu. Hra pokračovala v tomto herním umu prakticky až do konce - licitace schýza, sehrávka 30 chyb za hru nehrál-li jsem já, jinak 20, řezání karet, špatné rozdávání ( např. 4 x po 5 a pak talon ) načež jsem ještě doplatil ke konci hry. Půl hodiny před koncem snímám po žaludské sedmě - dobře dobře. Snímnu a dorazí mi červená sedma a ctyři žaludy 7,8,X,S pak má nasledovat talon. Ale všimnu si, že rozdávající rozdal i sobě tak hned začnu ječet ať kouká rozdat dobře - tvrdí mi, že dal sobě omylem pětici, ale talon, že je rovně... Tak se asi 8x přeptám prý určitě. Z druhe dorazí 4 nejvzšší červené a nějaká malá kule. AAAAAaaaa dvojky - možná s kilem v červených v duchu se raduju, ale mám pochybnosti o tom talonu... Vylicituju betla, sahne do talonu a tam druhá kytka kulová!!! Vražedně se zadívám na rozdávajícího a povídám: " tys hrál předtím tu žaludslpi sedmu na 4 nejnižžší trumfy bez hlášky a esa?" A on nevinně povídá:" Ne, na 6 s oběma ostrejma..." ( podotýkám, že alespoň tento hráč barvy rovnal ). Chvilku jsem viděl rudě, ale pak přišla naprosto flegmatická nálada ke všemu... Dohrál jsem beze slova kolo - Stůl jsem vyhrál na pěkný výsledek +74SB s náskokem dvojnásobku na druhého - zbytek stolu -!! Pěkná práce... Odjížděl jsem z turnaje s pocitem, že to byl můj poslední turnaj, kam jsem přijel, že se mi nevyplatí jezdit 100 kilometrů abych si zahrál snad nejhůř v životě. Ale když jsem o tom tak uvažoval... Už se tomu jen směju. Do 16 jsem se dostal - nasazenej budu, tak co? Třeba ještě nemusí být všem dnům konec....

Ale nikomu to nepřeju. Muka!!! Ani Wenzelovi z Plzně :-)))
Mariáši zdar přeje Gringo, Gríša alias Grrr...0

Reakce

27 příspěvků · poslední 10.03.
Mary08.02.2005

Ano, tu "kvalitní" sestavu jsem viděl a i nepřítele z Megasu jsem v té chvíli musel politovat.... vůbec se nedivim, že Gringo ten poločas protrpěl a jen beze slova odhazoval karty.

Jeden z osazenstva stolu je pravidelne v ruhem polocase jiz pod vobraz a vzhledem k tomu, ze pravidelnemu osvezovani se se venuje jiz drahne let, je to na jeho hernich schopnostech znát.

Další na mě působí, že součin v rámci velká násobilky je pro něj bez kalkulačky neřešitelný rébus.

Se třetím jsem nikdy nehrál, takže toho nomuho posoudit, ale vzhledem k mě známým kvalitám dvou výše uvedeným to asi bude ten, u kterého Grr podotýká, že alespoň rovnal barvy...0

Odpovědět
tesla08.02.2005

Taky jsem si uzil trochu srandy ;)

Po hodince hrani dostavam na ruku 5 5 cerveny kule, cerveny bez sedmy zavreny, kule bez kytky ale se sedmou. Hraju cerveny kilinko, doberu trumfem, vynesu dvacku kulovou a za mnou. Dalsi hru mi na forhonta dorazi ty 4 zbyle kule se sedmou s kralem a esem a 6 cervenych tentokrat uz se sedmou. Ukazuju R.I.Povi karty a premejslim co vim. No, dopocitat to nemuzu, tak to zkusim do tmy. Je tam trhak kulovej, pak desitka s malou a jeste jedna kule nekomu zbyla na ruce. R.I.P vidi nad cim premejlim a povida

R.I.P: "Nehraj to, ten ma 4" A ukazuje na pana Subrta.
tesla: "Blbost, to by se slezlo na 3x, jak to muzes vedet?"

R.I.P: "Ja ho znam, ja uz jsem s nim jednou hral. Ver mi, on ma totiz 4 vzdycky!"

tesla: "to je blbost!"
R.I.P: "ja ho znam."
tesla: "cerveny kule!"
pan subrt: "Jenom na dvojky!" :))))

Ok, vysolim stovku a rozdam. Sedma cervena, dobre dobre. Tak si zkusene sundam tu cervenou, subrt mi to narovnal pod 12, abych to mel tezky. K tomu mi dorazi zas ty stejny kule se sedmou co jsem mel minule, mam pravdepodobne identickou kartu, mozna misto osmicky cervene mam cervenou devitku.

R.I.P: "Ted to zkus, treba uz se trhly"

Projizdim tabulku demenci, jako napriklad rict dvojky na 4 po ukazanym osmeraku a tenhle pripad tam neni. Premyslim o tom, opravdu je celkem sance, ze se to trhlo. Vsak po dvojim snimani a rozdani (a jednom prerovnani v ruce), aby se to vzdy veslo do cele petice a nebo aby se to rozpojilo a zas spojilo na jedne ruce? Pri rychle uvaze behem licitace (mozna jsem uplne mimon, jeste jsem si to neprepocitaval), mi vychazi neco pres 60%, ze se to trhlo.

tesla: "No jo, to je pravda. Tak cerveny kule"
nekdo: "zase na dvojky"

Za par her mam na ruce znova dvojky, ale tentokrat jsem si skoro jistej, ze se to trhlo! Vyborne!

tesla: "ted to vyjde. Cerveny kule"
Liska: "No, na dvojky jeden risknu"
tesla: "Coze, zas mas 4?"
Liska: "Ne, hrajem"

Ty kravo ja v tom nadseni ze mam konecne dvojky zapomnel, ze tentokrat uz nemam trumfove eso!

Za chvili mam dvojky cerveny zaludy bez vynosu, jenze jsem si skoro jisty, ze R.I.P ma 4, ale urcite ma minimalne 3. Jenze ja mam k tomu oko zeleny a zbytek u R.I.Pa (mala chybicka), nevim jak jsou cerveny, myslim si ale, ze je ma pan Liska (dalsi chybicka).

tesla: "Zaludy cerveny"
R.I.P: "Mne se to uz ani nechce pocitat, tak dobre :) "

No vyhrat jsem nemohl, Rip ma tri zaludy, dve tlacky, 4 kule a jednu zelenou :)))

Nevadi, -362 ZB, to je krasnej vysledek. Jo a jeste pred tim vsim jsem rekl obycejny dvojky uplne do tmy kdyby vysly a R.I.P. mi rekl ze nevysly a chtel za to 16 pro kazdeho, ten bidak.

Druhy polocas prijdu ke stolu a uz na me ceka volne misto naproti Dusanu Hovezakovi. Nikdy jsem s nim nehral, ale neco vim, tak ani nechci losovat o mista a projde to. Rikam si, takhle mame stejny sance, karty nam skladaj hraci co o tom nepremysli, nebudem se vycpavat na fohonte, atd.

Oooo, jak jsem se spletl. Nebylo horsi misto nez na krizi. Do hry vstoupil fenomen pan Eda Hybek. Do dvojek s jednou tlackou rozhrava od sesteraka, ve ctvrte barve pry drzi stychy. Pali hru na plonk trhaka, se slovy "to musim dat". Po mem fleku na sto vynese od peti svoji jedinou desitku, ja prihodim malou a akter dozere esem. Jeste to hraje do me, takze kdybych uz to nahodou zaslapnul, pak akter muze jeste s klidem prihodit plivu. Samozrejme kukame kvuli tomu, ze mu chybi ten jeden namaz. Jinou hru 4 stychy pred koncem ma na ruce oko trumfove, sedmu a jednu plivu v barve co nikdo nema. Misto sehravky BUCH, BUCH, pliva a sedma nakonec, hraje hned plivu, zdechne sedmu a pak povida, ze to bylo jedno. A v kazde sehravce neco podobneho, nenecha si nic vysvetlit, bud drzi stychy, nebo to mel nastejno (vynosy), nebo to bylo jedno... Do balicku vzdy hrabne jak bagr do hliny, bohuzel to trefuje dost presne, ale na forhonta... Hezka prace :) Uplne me to prestalo bavit, vyhlizel jsem konec polocasu a byl rad za konecny vysledek +12 SB. Je mi jasne, ze dobrym hracum taky lecos zkazim, ale tajne doufam, ze to se mnou neni tak hrozne!0

Odpovědět
srac09.02.2005

Tak to jsem se teda upřímně zasmál. Gringovi musí být ovšem jasné, že balíčky se dvěma osmama se teď budou objevovat častěji :)

Taky přidám jednu historku s Gringem.
Mimochodem. Hraji s ním hodně rád. Uvažte, s kým byste zažili tolik srandy.
Já (licituji na Gr):"Nó dalo mi to celkem pěknou hru"
Gr: "Co to je pěkná hra?"
Já: "Hm, tak třeba něco kolem dvojek"
Gr: "Kurva, co to je něco kolem dvojek?"
Já: "Dvojky"
Gr:(chvíli čte list) "Kurva co to je zase za demence? Dobře"

Já: (doberu taĺon, přeskládám karty ani neshodím 2 do talonu, pak je položím na stůl obrázkama dolů):"To snad ani nebudeme hrát, mám strašnou sílu"

Gr: "Kurva, co hlásíš?"
Já: "Zelené, žaludy, ale nebudeme to hrát, mám strašnou sílu"
Gr: "Tak to ukaž"

Já: "Mám sedm trumfů s okem a pět strček s esem. Říkal jsem, že mám strašnou sílu"

Gr: "Kurva. Tak to aspoň ukaž, ať vidím, jak to máš naskládané"
Já(ukážu)
Gr(při placení):"Kurva, to zas byla demence"

Je vidět, že má železné nervy. Takové "spoluhráče" nikomu nepřeju. Ani Wenzelovi z Plzně :-)))0

Odpovědět
Luk09.02.2005

To je celkem zvlastni, jednou jsme na Dzbanu zasedli, ja, Grr, Tesla a jeste nekdo. Prvni hru se hraje cervena sedma, nejakej flek, re, odehraje se, zaplati, druhou hru se nehraje a dalsi dostavam kartu a rikam si, Grr ma 7, 8 zeli, koukam do karet a taky mam par zeli, nejak moc malejch, devitka, osmicka, si rikam, to je nejaky podezrely, prepocitam karty svoje (10) a v rukou protihracu a uz to vidim, 33 a uz se vracej prachy a skrtaj body... :) Zase slon.

A k tomu prispevku Grr z 1. turnaje: nesvepravnost nekterych se projevila pri rozdani (nevidi, ze rozdal 33 karet), dale nekdo jich mel 11, dale, jak Grr spravne napsal, nebylo "hraci" na stedu divny, kdyz po ohlaseni nejaky/zeleny, maje osmicku zelenou, dava zadak na 4 tlacky na dvojky a v neposledni rade musel i Grr rozdat poslednimu 5+6 karet, vysvetlil to tim, ze kdyz mu zbejva vic karet jak 4 pro zadaka, dale to neproveruje a da mu je. :)0

Odpovědět
Kuna09.02.2005

To Gringo: Je videt, ze k Talonu mas silny vztah a ze se ti vryl nesmazatelne do tvyho zivota!!! Nejenom, ze te stale na turnajich vyhlasujou za platneho clena Talonu Dzon, ale jeste ti do balicku pridavaji druhou zelenou osmu, aby ti bylo jasny ke komu bytostne nalezis (pro neznale, zelena osma je znakem druzstva Talonu Dzon). Tak doufam, ze uz si konecne pochopil, ze dezerce do Plzne se neodpousti!!!0

Odpovědět
tesla09.02.2005

Samozrejme nikdo netusi, jestli to ten borec neopalil sice na 4 tlacky, ale na dve zeleny osmicky na ruce :)0

Odpovědět
gringo09.02.2005

Jeste k Leškovu příspěvku ( Sráč ):

V podstatě to odsouhlasím až na větu: :(chvíli čte list) "Kurva co to je zase za demence? Dobře" Nemohl jsem číst list, neboť jsem seděl na pauzíru - maximálně tedy tak hráče po levici, ale že bych za něj rovnou hlásil i dobře - to už je přeci jen síla. To byl zřejmě ten důvod, proč jsem chtěl hodně vidět, jak to složil... :-)) Ale asi jsem u toho komentování nebyl tak slušnej...0

Odpovědět
R.I.P.09.02.2005

Doplním Teslu. Neřekl jsem, že jsem s Vlastou hrál jednou, ale mnohokrát, a že má vždycky 4. Sestava v mé ruce proti jeho dvojkám s 21 zelenými čítala pouze jednu strku a znalost o zeleném esu, předpokládám, že se dvěma strkami bych se neovládl.

Trochu odjinud, některé hráče nepřekvapí výnos od pěti v prvních štychu dvakrát zabitý trumfem, tak proč by tuplovaná zelená osma.0

Odpovědět
Tygr16.02.2005

To Tesla: Bud rad, kdyz budes takhle pokracovat, letos ziskas cenu Krmelec a pristi rok ti bude stacit prumerny vykon pro zisk Skokana roku. Takhle kompletni sbirka poharku se ceni :-)))

Dalsi historka o kvalitni hre (tentokrat ale byla opravdu celkem kvalitni, v sestave Romi, Kulatina, Ja a Rudy)...Rudy me poveril oznamenim, ze Romi za 3 hodiny a 40 minut neudelal ani jeden aktivni bod. Musim ale jednim dechem dodat, ze s velkym prehledem vse vykackoval a stul s naskokem vyhral :-))) Pred turnajem v Kozolupech mu to neslo ani na kacky, v PA prohral asi 35Kc, coz jsem oglosoval - takova nakladacka, to v SO vyhrajes turnaj, ne?... :o)0

Odpovědět
Kuna22.02.2005

Diky inspiraci Gringova uvodniho prispevku pridavam taky nejaky postrehy z vychodniho Mixaze z druhyho turnaje z Kladna. Prvni kolo po losovani jsem si rikal, ze horsi stul uz jsem dostat nemoh. Rikam si: "Jedu si na vychod zahrat bodovaci marias a horsi zedniky uz jsem dostat nemoh". Ke stolu si prised Vlada Stola, Milan Marecek a Straka. Ale polocas nakonec k memu prekvapeni mel uplne jinej prubeh. Merecek rika, co mu prijde, a navic mu to chcije. Konci s vysledkem pres trista bodu. Stola vyjimecne nezdrzoval a spolecne se Strakou plati stul. Me, jako obvykle, z peti bodovanych dvojek ctvery natahnou, ovsem to byly ty nejsilnejsi. Z hruzy vyhravam ty nejslabsi, zato cerveny a bez vynosu. Polocas koncim se 130 body a rikam si, ze az na ty ctvery zakukany dvojky jsem si vyborne zahral.

Ovsem ta nejvetsi schyza na me zatim cekala. Druhy kolo losovani v celku uchazejici - zadnej zednik. Sejdeme se u stolu s Ingrid, Pickem a toho ctvrtyho si nepamatuju. Prvni hodinka probiha v celku klasicky. Mam v souctu asi 100 b a rikam si, ze pres dve ste bych mel v pohode uhrat. Ale pak se zacaly dit veci. Zbyly dve hodiny nedostanu na ruku desitku, at snima kdokoliv. A nebo jich mam na ruce sedm, ale bez jediny sedmi nebo hlasky. Proste demence. Dotrpim druhy polocas a koncim ho s krasnymi 50 body. Ovsem nejhorsi na ty cely veci je, ze nenadelas nic. V nemichanym mariasi si za svuj vysledek clovek muze castecne sam, jak snima jak rovna a docita karty atd. Tady nepomaha, ani kdyby to clovek zamichal -:)))))).

No ale alespon v jedny soutezi bych se umistil na prvnich mistech. Zase jsem zvladnul porazit 12 piv a byl jsem jak carskej dustojnik. Taky vyhra!!!0

Odpovědět
gringo23.02.2005

Koona, vecna placka...

Minuly tyden mi kdosi z "prazaku" rikal: Kdyz jsem zacinal hrat marias tady s Vama v Praze, tak jsem po ctvrt roce myslel, ze nejvetsi placka na svete je Kuna. Bylo mi receno, ze ne, ze jsem jeste nehral se Zdechlinou.

Tak jsem si mesic myslel, ze nejvetsi placka je Zdechlina... Uz vim, ze tomu tak neni!! Nejvetsi placka je skutecne Kuna !!!!

No, kazdopadne, kdyz to Kuna slysel, hrozne brecel, ze je to podvod atd. :-))))0

Odpovědět
srač23.02.2005

Kuna je dobrý hráč a pokud se neupije k smrti může z něj vyrůst velikán srovnatelný s Járou Cimrmanem. Myslím, že by bylo dobré zaznamenávat historky, které jsme s ním zažili, aby následující generace nebyly ošizeny o žádný detail.

Přidám tedy do kolekce ne jednu historku ale přímo jeden z modelů jeho chování, který byl odvozen z mnohočetných pozorování.

Podmínkou je, aby Kuna měl aspoň jedno promile. Pak poučka zní:

"Pokud dá Kuna aktérovi flek na sedmu a strašně se u toho kření, má plonk X trumfovou"

"Pokud je u stolu i Lukin, je pravděpodobnost TUTTI ze strany Kuny vcelku vysoká"

Jakékoliv další připomínky jsou vítány0

Odpovědět
tesla23.02.2005

Diakritika je svina, predpokladam zde i ctenare, kteri budou premyslet o tom, co v mariasi znamena "byt placka". Po kritickem precteni prispevku myslim, ze zamysleny vyznam z niceho neplyne. Tak tedy:

placka = plačka (plakat, brečet)0

Odpovědět
Kuna27.02.2005

Grigo, ty demente!!! Ja jsem podle tebe sice nejvetsi placka, ale na turnaji si te povodim, kdykoliv budu chtit. Pak by si se mel slyset, Zdechlina s Lojzou jsou proti tobe vysmaty jak berusky -:))). V tu chvili by te klidne mohli angazovat jako profesionalni placku a moh by si zajit podporit pozustali nekam na pohreb.0

Odpovědět
gringo01.03.2005

Kukuno, mas pravdu, ze behem hry s Tebou by se mohlo stat, ze bych byl opravdu nervove zhroucen, nebot tve soucasne herni vykony odpovidaji typem sehravky tem nejsilenejsim vychodnim hracum avsak co se poctu PB tyce, tak spise nejvetsim zednikum. Cca Te kazdou chvili na prazskych trenincich vidim s vysledekm: -300ZB 3PB ... Na Tebe jeste relativne slusny vykon :-))))

Ano behem hry s Tebou nejen ja, ale spousta dalsich mariasniku muze jevit sklony k neovladatelnemu placi, ale smichy z Tve hry. Je sice hezke spocitat kolik karet mas snimnout, ale pokud se ( jak je tomu prave ve Tvem pripade ) pokazde trefis bud o +5 ci -5 karet, zrejme Ti bude Tva jednostranna genialita k hovnu :-)))

Hlavne me nenut rozepisovat se zde o Tvych dlouhodobych hernich vykonech, na to by mi nestacil co se poctu HRUBYCH CHYB tyce ani potencial tohoto serveru !!!0

Odpovědět
Tygr03.03.2005

Gringo: vis proc jsem se ti v pondeli snazil dovolat? uz vim, kdo posledni hru prvniho polocasu v kozolupech tak mocne flekoval....:-) jo a samozrejme, ze to bylo lozene vyhrany....:-)

A ted jedna vtipna sehravka, co se stala dnes v plachovce na posledni hru. Stanislav na forhontu sedma kulova, ja ambo na 4 cervene (E,10,K,S), 2 male trumfy (F,8), 2.zelene eso, 2. zalud desitka. Standa vynese malou cervenou, ja ji zabiju spodkem, nejmenovany spoluhrac trumf a trumfne si do toho zpatky. Samozrejme Standa ma 4 na 4, eso zalud a malou zelenou...vitezstvi.

(oba prispevky spolu souvisi, ale hrace jmenovat nebudu, strizlivej hraje obstojne)0

Odpovědět
Kulatina03.03.2005

Nejmenovaný borec zaujímá v současném žebříčku ligy 2. místo (od konce)a vede antiproduktivitu se ziskem -489 Kč,-.

Pozn. : na druhém turnaji v Praze byl střízlivý0

Odpovědět
gringo03.03.2005

To Tygr: Ja to samozrejme vedel, kdo flekoval, rekl mi to uz behem toho druheho kola Marek, ktery pry to i videl... Jen jsem nechtel nikoho prasknout :-))0

Odpovědět
Kuna04.03.2005

Grigo, ty demente!!!!! Vetsina sportovcu ve vsech sportech maji tendenci se prizpusobovat hre svych souperu. Jestlize ja udelam, jak rika Kookin malou chybicku, tak je to jen proto, ze hraju s hracema tveho herniho umeni, kteri delaji pravidelne 6,48 hrubych chyb na 1 slovy jedno kolo! A pak jim dalsi umelci nekolikrat sejmou na forhonta lozeny dvojky, durcha ci 130 rudejch. To jsem potom, jak rika Gabina, na zhrouceni. Ale tebe si na turnaji vzdycky povodim jak slepyho kone, jak pro zmenu rika Karel Sobr!!!0

Odpovědět
Anonym05.03.2005

Kuňio, jestli ty někdy skončíš v celoročním ligovém žebříčku před Gringem, tak se odbarvím na blonďáka. :-)))0

Odpovědět
Kuna07.03.2005

to Anonym: Měl by si se lépe identifikovat, abych pak vedel, kdo bude v blondatych vlasech vypadat jak debil!0

Odpovědět
Anonym08.03.2005

Poznáš to po konci sezony (podle vlasů), ale težko říci který rok :-)))0

Odpovědět
gringo08.03.2005

Budiz Kuno ( mimochodem, alespon muj nick bys mohl dokazat napsat bez CHYBY :-)) ), jsem nejvice chybujici hrac a jednou za cas vyhraju diky tomu ze mi sedis na krizi...

To Anonym: To by me fakt zajimalo, kdo se zastane Gringa... Anonyme vylez z ulity :-))0

Odpovědět
Mary08.03.2005

Jestli někdy Kuna zakončí soutěž před Gringem, aniž by Grrr obdržel nějaké bodové zpestření svého konta za zjevné opilství nebo vynechal více než ligových 1/4 turnajů, tak se snad dobrovolně v jeho prospěch vzdám svého postu v hvězdném teamu Kozolup a půjdu s Willi Jungem a Jarouškem Kingem kopat za Triostav. :-D0

Odpovědět
gringo09.03.2005

Sorry RIPe, to mi snad za to stoji :-)))0

Odpovědět
-anci-09.03.2005

Myslím, že bahna už tady Gringo a Koona naházeli dostatečně, což to takhle nějak uzavřít a věnovat se tématu, tj. kvalitní hře. Jako excpt. jednoho a cpt. druhého to provedu za Vás: slohový mariáš Grr-Koo 1-0 (pro fakta stačí zajet např. do Trčkova, Hrb by už věděl), další okruhy (mixáž,...) by to chtělo prověřit. Faktem je, že tvářit se jako mistr světa jim jde oběma stejně :-)))0

Odpovědět
Kuna10.03.2005

To Mary: Tak to Ti davam tak rok max. tri, aby jsi si jeste Kozolup chvili uzil. Ale druzstva pak musis zalozit s takovymi hvezdami jako jsou Killer nebo Nezpevak.0

Odpovědět