dal ve FIFTA: ANO / NE

Koulos23.11.2009

NE:-)
Sam jsem zvedavej:-)0

Reakce

20 příspěvků · poslední 24.11.
Helemese23.11.2009

No jo, nohejbalova siroka verejnost je bezpochyby plne obeznamena s problematikou a proto takove hlasovani zde na podivnem foru bude mit velkou vypovidaci hodnotu:-)

Abych mohl rict svuj nazor, musel bych znat vsechna pro a proti, jinak je to jen strelba od boku...0

Odpovědět
ho23.11.2009

Ono stačí, aby byla pravda o FIFTA jen 10% toho, co sepíše na NM a zde (výklad řádů, pravidel, věk, sítě ...) a stačí to bohatě na

NE
Ale shánět a ověřovat další informace si každý jistě může dle libosti.
Horst H.0

Odpovědět
Koulos23.11.2009

Vnimam to stejne jako Horst.0

Odpovědět
Helemese23.11.2009

Jiste, co se tyce fungovani FIFTY jako takove, je to jednoznacne NE. Ja to myslel ovsem tak,ze ja treba nevim, jake vsechny dusledky by pripadne vystoupeni melo. Jako napriklad dalsi fungovani reprezentace, prijem penez od statu, od sponzoru...apod. To jsou veci, ktere ja a nejen ja tezko muzu zhodnotit.

Nicmene s fungovanim fifty nemuze byt spokojen nikdo, ale vystoupeni nemusi byt nutne lepsi moznosti...

Jasny, jsou nazory, ze prece staci zalozit si vlastni mezinarodni organizaci. Jenze to prece neni tak lehke a hlavne je otazkou, kdo by tam s namy byl, kdyz tento "system" viditelne ostatnim zemim vyhovuje...0

Odpovědět
Koulos23.11.2009

To je mi jasne a uplne souhlasim. Jen by me zajimalo, jak se k tomu kdo stavi, jake je povedomi...0

Odpovědět
ho23.11.2009

S příjmem peněz ČNS od státu, sponzorů a z grantů to nejspíše bude stejné jako dosud. Jestli ČNS bude fungovat pod nadnárodní organizací A nebo B je nejspíše jedno. Sponzorské smlouvy nejspíše nejsou stavěny na podmínce fungování repre na mistrovstvích organizovaných FIFTA.

Pokud se mýlím, tak mě jistě příslušní svazoví funkcionáři zde opraví.

S počáteční izolovaností repre a nového MS s pouze pár účastníky se musí počítat.

Ale třeba účast pouze 3 zemí v organizaci B může motivovat Švýcary účastnit se a být na dvoudopadovém MS stříbrní...

Takže za mě stále NE !
Horst H.0

Odpovědět
Anonym23.11.2009

okamžitě vystoupit0

Odpovědět
ne(hrac)24.11.2009

myslim, ze vystoupeni by nemohlo nic zhorsit. co jsem si zatim precetl naznacuje, ze tam o zadny rozvoj nohebalu stejne nejde. akorad jsme se potapeli s nimi.

hodne se v diskusich na tema mezinar. nohejbal zminuje financovani. me by zajimalo, zda do toho svaz vice penez nevrazi, nez ziska.

nenapada mi ani jedno pozitivum, ktere tato "organizace" prinasi.0

Odpovědět
Beneš24.11.2009

Přátelé, píšete zde o fungování nějaké nadnárodní organizaci B. Kdo do této organizace půjde s námi ? Pokud nepůjdou do této organizace Slováci, bude to pro nás vždy mínusové. Nevím totiž jak vy ostatní, ale pro mě by hodnota zlaté medaile z takového mistrovství ( bez účasti Slovenska )byla vždy nulová. FIFTA je špatná, o tom zde bylo již napsáno hodně, ale vzhledem k dalšímu rozvoji a budoucnosti zejména naší talentované mládeže potřebujeme organizování světových soutěží, nebo se nám na to vykašou i ti mladí, kterých zase tolik není.0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

v první řadě jde o nohejbal. A ten FIFTA už leta przní. A nedá se na to dál jen dívat a čekat na zázrak že to konečně pochopí a něco se změní.

Zrovna tak jako my by jsme neměli slováky tak oni by neměli nás.

Je to cesta a nikde není psáno že kdyby se tím pohrozilo že by to třeba FIFTU nerozhoupalo k tomu aby začala zemi která ji nohejbal dala a nohejbalově naučila nejvíc respektovat.

Tohle i podle mě je už neůnosný stav a oddalování vystoupení z FIFTY je jen oddalování tohoto kroku. Stejně to tak jednou dopadne.0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

Mimo jiné s Ceskou republikou by FIFTA přišla o 90procent její základny. To by jí tam toho zbylo. To by se pak pořádali šampionáty.

Musej nás respektovat. Jak by asi kdo vysvětloval angličanům bez nich že by se fotbal začal hrát na jeden dotek.

Přistoupili by? A začali by tak hrát soutěže?0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

to benes: tak co tedy dal, budete vase kluky ucit hrat jen jeden dopad a pak budou mit medaile cenu, protoze tam budou slovaci, nebo budou doma hrat dva dopady a pak z nich budete

dělat hulky na ms nebo me, kde budou slovaci a ostatni na jeden dopad (nebo bez dopadu)?0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

první krok k neůspěchu byla neůčast juniorů na ME ,co se tím dosáhlo_? Pak se jede hrát šaškárna na ping pongovou síť do Turecka.Snad to neviděli sponzóři.0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

pravda, a to chteji v tom pokracovat? je to potreba vyresit, ted nebyli mladi nikde a co dal, porad budou doma? to je bude bavit vic, jak medaile bez slovaků?0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

ja pevne verim, ze takovi sikovni lidi jako klenik, smejkal, doubrava, janeba to tak nenechaji a neco vymysleji. takovej krasnej sport, byla by to skoda jej nechat porad dal przdnit0

Odpovědět
Beneš24.11.2009

To anonym : budu je učit a zdokonalovat jak 1 dopad tak rozvíjet 2 dopady a v žádném případě nebudou na ms nebo me dělat hulky na jeden dopad jak píšeš, ale získávat medaile. Tolik jen krátce.0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

U nás je problém uspořádat Mistrovstvý ČR,natož aby jsme založili novou mezinárodní organizaci.

Líbí se mi nohejbal na 3 dopady na osadách,na 2 dopady v soutěžích a na jeden dopad v Nymburce.Takže mě stávající systém vyhovuje.Netříštil by jsem už tak řídké nohejbalové hnutí.0

Odpovědět
Beneš24.11.2009

O.K. Plný souhlas s tímto posledním příspěvkem, i když by se to dalo ještě nějak dál rozebírat a upravovat.0

Odpovědět
Anonym24.11.2009

ten systém hlavně že se hraje už je tu 10 lrt. Kam se za nich nohejbal posunul?0

Odpovědět
Vašek24.11.2009

Footballtenis mne nebaví a FIFTA taky ne. Nohec bych s tím neslučoval, ke to jiná káva. Když si chtějí hrát překopávanou tak at si to hrajou sami. A jedna slovenská trojka s nima.0

Odpovědět