2.Ruzyňská anabáze - turnaj dvojic

Robert06.01.2004

Dne 13.3.2004 (SO) pokud to vyjde se bude konat:
2.Ruzyňská anabáze - turnaj dvojic
k dispozici 4 kurty 9:00-19:00
kapacita 40 týmů
samozřejmost je občerstvení

Důležité upozornění : Vzhledem k tomu, že se akce koná v armádním areálu, je nutné nahlásit jména hráčů i diváků (nezávazně) nejpozději do 5.3.2004.

  • přemýšlím hrát dvě úplně oddělené skupiny pokud se zůčastní ligové a extraligové celky

  • jiný termín nemáme k dispozici0

Reakce

24 příspěvků · poslední 24.03.
Anonym25.01.2004

Bude to určitě 13.3.2004, ve stejném termínu jako Děkanka a Čelákovice?0

Odpovědět
Robert02.03.2004

moc mě to mrzí, že máme turnaj ve stejném termínu jako Děkanka. Promiň Vildo :). Termín dostanu půl roku dopředu a pak se jen modlím, aby se nic nezměnilo.

K dnenímu dni máme příhlášených už 14 týmů.
Kontakt:
Robert Volf, +420737148981, robert.volf@atlas.cz
Milan Kosek, +420602387164, nohejbal.repo@post.cz0

Odpovědět
Milan Kosek09.03.2004

Pánové, stopka!!!! Přihlášeno 40 dvojek, to je tak akorát. Tak ahoj v sobotu.0

Odpovědět
karel15.03.2004

Jak to dopadlo?0

Odpovědět
Ucastnik15.03.2004

A jak to dopadlo:

Cely dosti povedeny turnaj zkazil vykon "rozhodcich" v posledni casti turnaje, diky nemuz se dva vztekli nefer kluci stali vitezi. Za rovnych podminek by je cekal konec jiz ve fazi ctvrtfinale, ale diky vyrazne pomoci ze "zakulisi" a hereckemu nadani se jim podarilo vyhrat i finale. Prejme jim to, i takovy je "sport".0

Odpovědět
divák Milan15.03.2004

Dobrý den. Musím souhlasit s jistým "účastníkem" s tím, co tu píše. Turnaj je velmi kvalitní obsazením i zázemím, pro sportovce je to vskutku krásné prostředí, ale všechen ten náročný výkon sportovců nakonec pokazily rozhodčí zápasů závěrečného pavouku, tedy především zápasu čtvrtfinálového, kde by koneční vítězi Slavie nepřešli, bez jejich pomoci, přes Veselí a potom finálového, kde by se jim situace proti Hradišti značně zkomplikovala. Je to myslím velká škoda, že tyhle krásné sportovní akce dostávají takové kaňky, ovšem tím nechci říkat, že sport je všude jen fair play. Jen škoda, že Slavii v derby nepomohl rozhodčí tak, jako tady na turnaji, to by pak byla pro Slavii jiná káva!!

Sportu zdar a více takových akcí!0

Odpovědět
vondr16.03.2004

Nechápu jak se v dnešní době může hrát turnaj na této úrovni na tři dopady když i žáčci hrají turnaje na dva dopady.Zařazuje to tenhle turnaj na úroveň "pouťáků".0

Odpovědět
Hubáček16.03.2004

Přiznávám, že chyba byla na naší straně. Můj spoluhráč Dušan Padyšák se celý den choval neurvala a vulgárně.0

Odpovědět
Milan Kosek16.03.2004

Pánové, díky za připomínky. Pro příští akce určitě budeme uvažovat, minimálně pro zavěr turnaje, o účasti zkušeného nezávislého rozhodčího. To, ale na druhou stranu není zárukou zamezení dohadů o sporné míče, případně pocitu ukřivděnosti některých jednotlivců. A k té připomínce o počtu dopadů. Jak jsi jistě zaznamenal, tak tento turnaj dvojic byl v pořadí druhý a jako pouťák vznikl. Můžu jen potvrdit, že minimálně o rozdělení na dvě výkonnostní skupiny s rozdílným počtem dopadů jsme uvažovali. Nakonec jsme, vzhledem k pořádání několika dalších kvalitních turnajů ve stejném termínu, od této myšlenky prozatím ustoupili. A ještě moje připomínka k účastníkům. V případě, že vás jako pořadatel požádám o nevnášení skla do haly, tak to respektujte, stejně jako ostatní pořadatelské pokyny. Jsou s tím větší problémy než s jedním nebo dvěmi spornými balóny. Jinak všem ještě jednou díky za účast, bylo to super a doufám, že někdy příště na Ruzyni ahoooooooj.0

Odpovědět
Čoud16.03.2004

Já jsem tam nebyl osobně, ale jak znám hráče Hubálovského a zejména hráče Padyšáka, vůbec se nedivím, že vyhráli nezaslouženě a s pomocí rozhodčích. Unfair jednání je zvláště prvnímu z výtečníků (Hubálovskému) vlastní, druhému je naopak od přírody vrozena hrubost, vulgarita a používání dvojsmyslných, lascívních a nechutných košilatostí. Opravdu pěkný příklad pro mladší hráče, pánové Suchý a Modráček by se měli zamyslet nad tím, zda je vhodné nechávat tuto dvojku hrát pohromadě a bez dozoru.

Zároveň toto uvádím jako podnět pro Martina Maršálka, aby s oběma "takénohejbalisty" zahájil exemplární disciplinární řízení. Osobně navrhuji pro Hubálovského trest smrti, pro Padyšáka zákaz alkoholu a pohlavní zdrženlivost do roku 2008.0

Odpovědět
Olda16.03.2004

Mně se turnaj líbil především proto, že organizace šlapala, každý si zahrál do sytosti (min. 4 zápasy, většina 7 zápasů, medailisti 10 zápasů) a úroveň družstev byla poměrně vyrovnaná.

Co se týče výkonu rozhodčích, tak jsem si žádných výstřelků nevšiml (teda pokud jsem zrovna nepískal já). Finále jsem sledoval ze hřiště a rozhodčí Slávii nijak nepodrželi - dokonce v druhém setu pískli sporný balón pro nás, díky čemuž jsme možná nakonec tento set získali. V třetím setu byl pak další sporný míč (lajna/out), což rozhodčí nedokázali posoudit a tak dali nový balón. U těch tenkých tmavěmodrých lajn se to fakt těžko posuzovalo.

Myslím že Slávie vyhrála zaslouženě (alespoň finále), ale protože nenechala vyhrát nás, tak souhlasím s tresty navrženými Čoudem.0

Odpovědět
Milan Kosek16.03.2004

Oldo díky. A určitě někoho necháme potrestat, jen jestli navrhovaný trest do roku 2008 není skoro na doživotí:-))))0

Odpovědět
slavie16.03.2004

re:ucastnik a divak Milan

Asi jste kluci z Veselí a nám jste nepřáli.Jde li o vysledek tak se vám omlouvám,že jsme vyhráli kvuli jednomu spornému balonu za který rozhodčí dal novej balon jinak tam nic jiného v zápase s Veselim nic nebylo.Nebo možná ten první set to prohráli asi tak 10:4 to jsme si zaplatili.To víte peníze vládnou světem a vy se ted cítite ukřivdění za jeden balon.A jelikož nohejbal neumíme tak se omluvám že jsme to vyhráli.Kdo neumí ten vyhrává.Naštěstí kamarád Coud mě zažaloval a budu muset vše vysvětlovat před komisí.Trest bude jen na doživotí s podmínkou neuplácení rozhodčích.0

Odpovědět
Kamil z Č. Budějovic17.03.2004

Koukám, že se tu debatuje na téma "počet dopadů" a "výkon rozhodčích". Myslím, že první téma je sporné a druhé jasné. Sám jsem sice kvůli zranění nehrál, ale myslím, že pořadatelé zvolili variantu turnaje "pro všechny", tedy turnaje na tři dopady a asi je to správné. Jestli je pojem "pouťák" určen pro turnaje, kde se mohou méně zkušení poměřit se zkušenými a kde se tak může zúčastnit, porovnat a pobavit takový počet hráčů, potom volám: "Sláva pouťákům!" Možná by byla i varianta konečné fáze turnaje na dva dopady, což by pouťák i snad nějak zpestřilo. Jinak druhé téma o rozhodčích mi přijde jasné .... kdo viděl závěrečný pavouk, musí sám uznat, že úroveň rozhodčích závěru vcelku náročného turnaje nijak nedodala a pokud -jako že evidentně- Slavie veze vítězství neprávem, pak to nelze připisovat na jejich vrub. Vždyť jen šikovně využili téhle nedokonalosti. Zřejmě, ať chceme nebo ne, to taky patří do výbavy zkušeného sportovce, využít k výhře v tak vyrovnaném zápase, jakým třebas čtvrtfinále Slavie - Veselí nakonec bylo, i takových prostředků. Alespoň je nedostatek vidět. Jen potěš pánbůh, až se spolu pustí do křížku takové dvě Slavie a splní si všechny výhružky, které na kurtě třebas ve finále padaly.

Turnaj byl jinak výborný. Jak říkám, nazývá-li to někdo "pouťákem", potom si jich přejme co nejvíce.

S pozdravem Kamil.0

Odpovědět
slavie17.03.2004

Ano přiznavam,že ve finale jsem byl dost sprostej,ale duvod byl jednoznačnej,vypjaté finále baloon který jsem mohl vybrat jsem viděl evidentně v autu i soupeř pak přiznal že aut byl a pak mi ujeli nervy.Rozhodčímu jsem se ještě během zápasu omuvil.0

Odpovědět
Honza B.17.03.2004

omlouvam se hracum z Veseli,ze jsme je se Stepanem tak zarizli,ale svuj ctvrfinal.zapas jsme uz vitezne odehrali a tak jsme sli rychle piskat,abychom si protlacili lehciho soupere.0

Odpovědět
Olda19.03.2004

Ten míč, kvůli kterému se Slavie ve finále tak rozčilovala byl spornej, tj. těžko říct zda líznul lajnu či ne. Aspoň tak jsem to viděl z druhé strany sítě. V tomto duchu jsem po zápase mluvil se Slávisty. Takže s tvrzením "i soupeř pak přiznal že aut byl" nesouhlasím, ale není to podstatné.0

Odpovědět
Robert22.03.2004

Chci poděkovat všem hráčům. Byl to pěkný turnaj, kdy se většina zápasů v závěrečném pavouku hrála na tři sety. Samozřejmě se vždycky najdou nějaké výjimky, ale to už tady rozebral Milan. Jen je škoda, že právě tito jedinci nám můžou výrazně zkomplikovat další ročníky. S tím, že hala je nadupaná celou zimu a musím rezervovat termín nejmíň půl roku dopředu, takže si provozovatel nebude lámat hlavu s tím jestli nás tam na podzim znovu pustí.

Snad do budoucna budu uvažovat o černé listině, což bych nerad.

Finále jako hlavní rozhodčí pískal Vojta (rozhodčí D) a já jako pomocný. Jediný sporný míč z mého pohledu vždy nenáviděných rozhodčích byl, když jsem ve třetím setu nedokázal posoudit zda míč padl na čáru nebo to byl out, takže jsme dali nový míč a tímto nejspíš ořízli Hradiště o bod. Tímto se klukům z Hradiště omlouvám. To že se nejmenovaný hráč ze Slávie rozhodl v druhém setu už před dopadem míče, že je out je jedna věc. Druhá strana je jeho nesportovní chování vůči rozhodčímu, kdy se snažil vymodlit bod. Nebýt to turnaj, tak už má kartu a to neřeším jestli to out byl či nikoli.

"Sláva pouťákům!" – počet dopadů nijak omezovat nechci a nevím, že bych v systému turnaje nějak omezil či snad i zakázal hrát na dva dopady či třeba bez dopadu pokud to šlo. Každý si podle své výkonnosti může hrát co chce. Podle mě je kombinace technického a rychlého nohejbalu to nejhezčí.

PS: Nenašel jsem poslední lístek z finále a tak nevím kolik byly sety, což mě dost mrzí. Pamatujete si někdo ten výsledek? Díky0

Odpovědět
slavie22.03.2004

Roberte ten nejmenovaný jsem já a i ted si stojím za tím balonem co jsem chytil do ruky,že byl minimalně pět čísel v autu,samozřejmě mě to neomlouvá a muj vystup byl zkratoví,rozhodčímu jsem se už během zápasu omluvil.Finále je vždy vyhecovaný a ten moment jsem nezvládl.Všem se omlouvám.0

Odpovědět
Robert23.03.2004

netvrdím že to nebyl aut, jelikož jsem stál u vzdálenějšího kůlu a s těmi modrými čarami je to těžký. Určitě můžeš potvrdit jaké jsou spory o auty na antuce, kde jsou čáry vápnem a dopad míče se dá vyčíst. Ve vyšší soutěži je tam naštěstí rozhodčí a ten asi taky moc nediskutuje. Jen co jsem zaslechl, tak 50 na 50 tvrdí, že byl dobrej a naopak. Já osobně si nejsem opravdu jistej, takže se ti omlouvám a snad tě to neodradí od nohejbalu.  Nepamatuješ si výsledek finále? Mohlo by to být 10:6, 9:10 a 10:5 ? Dík0

Odpovědět
slavie23.03.2004

třetí set byl deset šest0

Odpovědět
Olda24.03.2004

Pamatuji si to takto: první set byl myslím 10:7, druhý 9:10 nebo 8:10 a třetí 10:5. Bez záruky.0

Odpovědět
Robert24.03.2004

dík0

Odpovědět