Pohár mistrů

Reakce

139 příspěvků · poslední 27.05.
hrac_2217.05.2014

tak myslím, že na okresní přebor na 3 dopady je lepší podívaná než na toto mezinárodní podujatie0

Odpovědět
.17.05.2014

OKRESNÍ PŘEBOR NE, NO KAŽDÝ EXTRALIGOVÝ TÝ, BY TENTO ÚROVNÍ TUCTOVÝ TURNAJ V KLIDU VYHRÁL0

Odpovědět
JR17.05.2014

Snažil jsem se oprostit od všech předsudků a dívat se na to opravdu nedá.0

Odpovědět
Hrac-2217.05.2014

Nejhorsi je, ze to tak bude porad a nikdo s tim nic nezmuze.0

Odpovědět
.17.05.2014

NEMŮŽU SI POMOCI DÁ SE JEN KOUKAT NA MODŘICE ANI KOREA MĚ NENADCHLA, PROMIŇ TE0

Odpovědět
Pepé17.05.2014

Nuda nuda a zase nuda :( Zlatý dvoudopadový nohejbal..0

Odpovědět
blázni18.05.2014

no musím uznat , že to byla výborná propagace , reklama hlavně modřic , výborná připravenost a vše kolem toho klobouk dolů !!!!

Bohužel nohejbal obrovská nuda , ale obrovská..modřice místy až ponižovaly ostatní hráče a celé to bylo kvalitou úplně v prdeli , promiňte mi..Jak psal někdo už , každý extraligový tým by tohle vyhrál , úplně každý..samozřejmě možnost má jen vítěz..Přesto gratulace do Modřic , kteří i přes nekvalitu ostatních byly perfektně připraveni a bylo vidět , že minimálně pár tréninků na jeden dopad hráli před turnajem..0

Odpovědět
Martin18.05.2014

na jeden dopad se na to neda divat zlaty dvoudopadovy nohec v nasi extralize,jestli bude dale jednopadovy nohec uz se na to divat nebudu,nebavi me to0

Odpovědět
Strom18.05.2014

Jasná dominance výborných Modřic, o tom žádná. Gratulace k trofeji a skvělým výkonům. Ale sorry, nedá mi to....závěr nebyl hodný Mistrů. Kde byl respekt vůči mladým hráčům soupeře, kteří se dostali do finále?

Radek Košatka, fanoušek Modřic.0

Odpovědět
Martin18.05.2014

chci se zeptat proc za kosice nehrali brutovsky perun a spol?0

Odpovědět
Martin18.05.2014

ale vydyt vzdycky hrali za vsetin a kosice najednou0

Odpovědět
hrac_2218.05.2014

nehráli, protože by vyhráli :-)0

Odpovědět
Petr18.05.2014

Zarazila mě strašná spousta nevynucených chyb u ženských zápasů. Bolely z toho oči. Ženský nohejbal se hraje už řadu let, ale tolik kiksů?0

Odpovědět
.19.05.2014

Ale zase jim to slušelo, tak jim to člověk odpustí:-)0

Odpovědět
honza19.05.2014

Taky sem koukal u ženských na tu spoustu chyb. Člověk by řekl, ze reprezentantky budou něco umět.0

Odpovědět
.19.05.2014

Mám dojem, že ty naše byly nějaký juniorky, nebo co to tamm hlásili. Podle mě je tam dali schválně, aby neměli Kanaďanky takovou ostudu, jako kdyby hráli s našema velkejma holkama a dostali klepec.0

Odpovědět
inter potrovice19.05.2014

Proc nehrali za kosice Izol a Stupak?0

Odpovědět
Martin20.05.2014

prehraval sem si ten konec 4 krat a kdyby gulda nezasahl zbytecnym timeautem tak si myslim ze by mic modricky hrac nezakopaval...je to vostuda ceskeho nohejbalu to jsme se zase jednou predvedli pred svetem.0

Odpovědět
jojda20.05.2014

Vůbec Martine nevíš co trenér Gulda v tajmu klukům řekl. Byjo to jen nedorozumnění. Jinak holky ve dvojce jsou opravdu juniorky.0

Odpovědět
A. Stehlík20.05.2014

Vysvětlí sám Gulda v článku NOHEC MAGAZÍNU. Jojda má pravdu...0

Odpovědět
Anonym20.05.2014

To jsem tedy zvědavý, ale dle dostupných, resp. vynesených informací od Rosenberka bylo nařízeno odevzdat podání (sice ne takovým způsobem) a vyhrát exhibičně, a to bez dopadu...0

Odpovědět
jojda20.05.2014

Tak nějak,ale nešlo o ponížení soupeře,nýbrž něco pro diváky. Rozhodně v dobrém myšleno.0

Odpovědět
A. Stehlík20.05.2014

Přesně tak... :-)0

Odpovědět
Anonym20.05.2014

Bohužel to tak ale vůbec nevyznělo...0

Odpovědět
lique20.05.2014

to je těžký když kluci nejsou zvyklý kazit podání :D0

Odpovědět
asc20.05.2014

Tak mají modricti hráči hrát normálně a nepovysovat se nad ostatní ba dokonce juniory,pak by jim nikdo nemohl říct křivé slovo.0

Odpovědět
A. Stehlík20.05.2014

Nemuseli přijet junioři. Měl přijet ligový tým dospělých. A stejně by ta křivá slova padla. Je to o závisti a ta, jak se zdá hory přenáší. Už ne láska.0

Odpovědět
Pavel Kop TJ SOKOL SDS EXMOST MODRICE "A"20.05.2014

zdar lidi, jelikož mi lidi říkají, že jsem zetkový král, tak budu po dlouhé době stručný a upřímný. Chtěl bych všem říci, že tento turnaj, který opravdu ale oprvadu nikdo nemusel pořádat pořádal náš oddíl. Ne všichni asi tuší, kolik peněz taková to akce stála nejenom finančních prostředků, ale spoustu volného času našeho prezidenta a našeho trenéra. Když opomenu to, že konkurence ostatních týmů byla slabší než se čekala, tak za tuto pravdu opravdu nemůžeme. Ostatní státy mimo slovenska přijela v plné sestavě- hodnotím to dle mých zkušeností. V pátek po příjezdu mne a mraka jsem se všech ptal- kdo přijede za SK? Bylo mi řečeno, že Slovesnko už je na místě s nějakýma dorostencema, má otázka na vedení zněla co se děje, že nepřijel Stoupa, Ižol a další... Na otázku Vsetíňáka Brutovského jsme jen kroutili hlavou- co by asi řekla televize nebo jiná média že hraje za Košice? co by jim asi komentátoři měli říct? Samozřejmě jsme se nébáli, že by nastopuli, možná by tím turnaj byl i atraktivnější... Ale tady je odpověď, proč nepřijeli již ostatní slováci.Tím to chci upřímně říci, že jediný kdo ze sebe udělal tzv. Idioty- byli Slováci- a to že Muller zakopl servis posledním míčem, za to opravdu nemůže, protože je lempl. Na Slovensku jsem byl několikrát, a těším se až udělají nějakou zase super akci, která aspon po kotníky bude sahat,co byla u nás v Brně. Každý kdo ví, tak si to přebere. A ty Bačiku jim nelez doprdele!:-)0

Odpovědět
Sajbo21.05.2014

Tak sa mi zdá, že v čechách začína fungovať slovenský syndróm. Poriadate turnaj len aby ste ho vyhrali? Vyhodiť z turnaja najlepšieho hráča na svete je na zamyslenie bratia Češi!!!0

Odpovědět
formi21.05.2014

Zamysli se Ty,než něco napíšeš0

Odpovědět
.21.05.2014

Pro P.Kopa, který píše : Konkurence byla slabší, než jsme čekali.

Docela mě udivuje, že takovej mazák jako ty ještě nezná všech 5 top hráčů futnetového světa.

Koho si prosím tě čekal???

Jinak proti Modřicím nic nemám, akorát jste zřejmě vrhli spousty sil špatným směrem, ale to je vaše věc.

Pro Sajbu.

Nepleť do Toho Sajbo dobré jméno poctivého, českého nohejbalu, kterej na rozdíl od toho vašeho, stojí pořád ještě na pevných nohách a s úrovní, na kterou se v životě nedostanete. Celá léta jste jenom vyžírkové cen na všech našich turnajích (což mi nevadí) a doma neuděláte ani hovno. V mezinárodním hnutí jste nás vždycky při hlasování akorát podrazili, tak si ten cirkus, taky když se něco nepovede, musíte umět sežrat.

Co teď předvedl předseda nejvyššího grémia ještěvícenežcelosvětové futnetové organizace, generální tajemník meziplanetárních vztahů a vaše prezidentka futnetové galaxie je pouze něco, co se vám teď hodí do krámu. Kdyby jste mohli hrát, drželi jste hubu a krok. Jenom se nepovedlo protlačit další nevídaný podvod,(jinak ve futnety velmi běžný, ale tohle už bylo okatý) už koušete, jako správný paraziti. Jinak slovenský syndróm tu opravdu máme. Už je vás tu vyžírků nalezlejch víc jak za bolševika.0

Odpovědět
to WxwUL21.05.2014

…co by asi řekla televize nebo jiná média že hraje za Košice? co by jim asi komentátoři měli říct?

Tak tím bych se neoháněl, protože kdyby se médiím měla říci pravda o celém dění v mezinárodní organizaci tohoto sportu, tak by to bylo na hodně zajímavou reportáž a někomu by to bylo velmi nepříjemné! Za tuto akci, která byla drahá a náročná na organizaci, zaslouží ocenění jenom pořadatel. Po sportovní stránce, až na vyjímku, k pláči - ale to není žádné překvapení.

V mezinárodním hnutí jste nás vždycky při hlasování akorát podrazili…. Pisatel WxwUL je velmi dobře informován .0

Odpovědět
Petr21.05.2014

Taky mě zaráží jak Košice lžou. Přijely s dorostenci, protože od Viňanské věděli, že Brutovský hrát nemůže. A pak do tisku uvádějí, že jejich tři další hráči odjeli a nenastoupili. Vždyť do Brna vůbec nepřijeli a ani nebyli na soupisce. Normálně degradovali turnaj. Turnaj stojí několik set tisíc Korun a spoustu času uspořádání. A předpokládaný finalista to bojkotuje a pošle tam dorostence. Slováci sami, když jednou za čas něco pořádají, tak má zázemí turnaje úroveň rumunské ubytovny a všechno stojí za hovno.0

Odpovědět
Hrac-2221.05.2014

Tady se to rozjizdi :-D0

Odpovědět
Sajbo21.05.2014

Je smutné, že účasť slovenských družstiev na turnajoch v čechách považuješ za "vyžírku". To so snahou o rozšírenie nohejbalovej rodiny nehrá dohromady. U nás na turnaji české mančafty vždy s radosťou privítame a pohostíme. Keď nemôžete prežrieť že tam k Vám príde niekto zo Slovenska a ukáže ako sa to hrá je to Váš problém.0

Odpovědět
x21.05.2014

Players
Name: Marián Žigala
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Milan Ižol
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Ladislav Stupák
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Branislav Belko
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Patrik Havrila
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Jakub Silagy
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:
Name: Martin Dubovan
Club: DPMK Košice
Jersey number: 0
Disciplines:0

Odpovědět
Pet21.05.2014

Sajbo, Brutovský a Peruni jezdili na naše nejlepší turnaje řadu let a i další Slováci. Jedná se možná o účast na stovce turnajů za ty roky. Naopak na Slovensku byla česká špička možná 2x za deset let na turnajích mimo šampionáty a zázemí hrozné. Nepočítám vlezprdelky ze Vsetína. To není česká špička, když odečtu Slováky co platí.0

Odpovědět
Bačik21.05.2014

To Kopík: Netuším proč je řeč o mě? Já jsem se v tomto vlákně k ničemu nevyjadřoval! Jestli máš na mysli moje reakce v jiných příspěvcích, tak o vlezdoprdelkování nemůže být řeč. Myslíš moje negativní postoje k UNIF, že nemá vůbec vyřešeny registrace hráčů mezi kluby z různých národních asociací (u světové organizace by to měl být jeden ze základních bodů pravidel) nebo že se UNIF rozhodl bez opory pravidel Brutovský NE, Bertko st. ANO, Korejci a zbytek světa netušíme,neřešíme. Ještě jsem napsal, že selský rozum velí jasně a žádný hráč by neměl startovat za dva kluby součastně(žádný=včetně Brutuse)! Ještě jsem psal, že mají být stejná pravidla pro počet dopadu míče pro ženy,juniory i muže(ať už jsou jedno nebo dvou dopadová). Takže jediné co za vlezdoprdelkování můžeme považovat je moje pochvala že Modřice tento turnaj pořádají a moje veřejná gratulace k vítězství na tomto turnaji( bez ironie a troufnu si napsat, že jsem byl asi jediný,což je velmi smutné)! Takže lezu do prdele Modřicím, tím pádem i tobě za což se ti a Modřicím co nejsrdečněji omlouvám Pavlíku. Doufám, že moji omluvu příjmáš:-):-):-)0

Odpovědět
Fuňa Mödritz22.05.2014

Závist všech,vůči našemu týmu začíná byt už neúnosný.Už vidím jak čoboláci připravují takový turnaj.Nebo spíš nevím,proč to pořád každej řeší.Slováci si za to můžou sami.Kdyby přijely tak je vše vyřešeno.Možná.Ale,podle mýho by to bylo zase stejný protože nedokážou unest vyhru.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Bacik ma pravdu...Ted uz jen dotaz...Tady si opravdu nekdo mysli,ze by prijezdem Izola, Stupaka ci Zigaly nejak vyrazne stoupl vykon kosickeho tymu (myslim tim bez Brutovskeho a Peruna, kterym byl start znemoznen)? Jsou to sice vyborni hraci,ale bez poradneho smecare a blokare to prece nejde,jak vime vsichni...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

A gratulace mladym Kosicanum, zvladli to na jednicku! Misto, aby se na ne pely ody, tak, chudaci, museji cist, jak daleko maji vykonnostne k "plne kosicke sestave"...Pritom to uz tak daleko neni...0

Odpovědět
.22.05.2014

Madý jsou dobří a budou určitě časem výborní. Také nechápu, čemu se kdo diví. V celém světě je mimo ČR 5 top hráčů, na koho tam Modřičtí čekali? To trenér repre nemá ani zmapované hráče?

Všichni pějí chválu na futnet a nakonec nejlepšímu druhému mužstvu vyčítají, že jsou slabý. Co potom ti ostatní z jejich pohledu.

K čemu to vlastně Modřice s takovým úsilím pořádali? Aby potom zostouzeli v médiích soupeře, že nic neumí? To přece všichni víme.

Pokud chtějí boj, mohou si dát přátelský zápas Modřice Košice. Za pár korun a s plným hledištěm. Poku chtějí mezinárodní turnaj, můžov tam poslat také dorostence a je klid.Tahle hra je přece hluboko pod úroveň Modřického kádru.0

Odpovědět
Petr22.05.2014

Ano, tento turnaj ukázal rozvoj futnetu v plné nahotě. 16 letý kluk a jeho 18 letí spoluhráči postoupili bez problémů do finále, kde byli nedůstojným soupeřem českého mistra. A kvůli takovým fraškám se už asi 30 let o něco snažíme na mezinárodním poli. Jsme nejčastější pořadatel, dáváme do hnutí nejvíce peněz našich i od sponzorů. Vždyť je to k hovnu a ztracený čas.0

Odpovědět
karel22.05.2014

Dokud u toho bude Vlasta Stehlík, tak to bude vždy smrdět podrazem !0

Odpovědět
divák22.05.2014

Nechápu jak tady hodně lidí se naváží do Slováků včetně Kopa a dalších. Není podstatné, že za SLovenko nejeli podle vás ti nejlepší. Nominovaný hráči z Košic, ostudu neudělali a skončili druzí, takže z jejich strany bych to hodnotil jako úspěch. A pro další roky udělali Slováci správnou věc, mladí hráči sbírali cenné zkušenosti na mezinárodním poli a ty se získávají těžko. Takže já si toho spíše cením, že at měli velice mladý tým, tak neudělali žádnou ostudu. Co budeme říkat Růžičkovi v hokeji, že neměl jet Jordát, Zlatovič a další. Je to smíchu, každý klub může nominovat kohoholiv, pak už jde jen o to, aby nominování hráči podali dobrý výkon a to se stalo. Tak se tu pořád nestarejte o Slováky, že nebyli v nejsilnější sestavě. A to jsem čech, ale už měn tyto řeči mrzí. Místo aby se kladně zhodnotilo druhé místo Košic, tak se tu řeší voloviny. Nohejbalu zdar.0

Odpovědět
to IKHLz22.05.2014

Myslím, že 2.místo košické mládeže na prestižní akci mistrů celého světa jasně svědčí o úžasné úrovni těch mistrů... futnetu!0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Pro Mirku: Tvůj příspěvek je tak kategorický, že nezbývá nic, než reagovat. Předně, košické dorostence zde chválíme a jejich výkon byl opravdu vynikající. Opravdu si ale myslíš, že by jim nepomohl současný nejlepší singlista světa v rámci UNIF a skvělý polař a nahrávač Ižol? Viděl jsem Stupáka na turnaji doslova rozstřílet extraligovou soupeřovu trojici a to nejen útokem ale i výborným blokem. O kvalitách Mariána Žigaly netřeba pochybovat a navíc je stejně dobrý kouč jako Brutovský a dokonce daleko komunikativnější. A za další, Brutovský ani Perun prostě hrát nemohli. Perun není na soupisce Košic a Brutovský snad na soupiskách Košic i Vsetína. To jako by si mohl před turnajem na soupisku připsat kdokoliv kohokoliv? Takže co je to za výraz byl znemožněn start?0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Pane Stehlíku,
vase prispevky jsou cim dal tim stupidnejsi, viz.:
"Tvůj příspěvek je tak kategorický, že nezbývá nic, než reagovat."

Nezesmesnujte se dal, at vam zbyde alespon naznak lidske dustojnosti, kdyz uz jste nenasel svedomi a rozum.0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

Tady se to dostavá do roviny do, které asi určite nemělo. Proč se tu urážet přes stránky Zzzz. Puvodni popud byl dan tím, že tu někdo napsal o Slovenském bojkotu, což po několikerém vysvětlení zřejmě nebyla pravda. U toho to mohlo zůstat. Že jsou Modřice momentálně ve světě bez větší konkurence je prostě fakt. Takže jen gratulace k dosaženým úspěchum.0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

No a já to napsal do jiné diskuze:-), ale v podstatě jsou obě stejne.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

To A.Stehlik: Vas prispevek je tak kategoricky, ze nezbyva nic, nez reagovat. Muzete mi rici, na jakem zaklade hral DPMK Kosice v Světovém poháru klubových týmů? Jakou soutez vyhral, ze se tam dostal? Pokud Interligu-tu vyhral i diky startu Jana Brutovskeho (kde hral napr.i proti Vsetinu)...Proc tedy na Svetovem poharu nemohl tento hrac startovat??? Proc vlastne vubec doslo k hlasovani o jeho startu v podvecer Svet.poharu, kdyz byl jeho start tak kategoricky vylouceny,resp.proti pravidlum?0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

A pokud mam jit do detailu,pane Stehliku- kdyby Brutovsky nestartoval v Interlize za DPMK, je dost mozne, ze by finale Interligy nakonec vyhral KAC Kosice. Takze by do Brna prijelo uplne jine muzstvo...0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Mně to celkem nevadí, které družstvo přijede ze Slovenska ale musí splňovat nějaké podmínky. A tento hráč zřejmě podmínky nesplňoval. Už jsem jednou psal v případě že by českou ligu vyhrál Vsetín za koho by Jano hrál? Prosím jen o rozumnou odpověď...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Pokud by vyhral Interligu Vsetin, mohl by hrat v Brne Vsetin?0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Nevím, hrál by tam, kde by tento světový pohár pořádali. Třeba ve Vsetíně, když by byl mistr, nebo v Maďarsku, Polsku, kdo by to pořádal.0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

UNIF prostě přišla s projektem a Brno a Modřice se nabídly, jako mistr, že pohár uspořádají. Nic jiného v tom není. Kdyvy byly mistrem Karlovy Vary, asi by se to hrálo třeba ve Varech...0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

Pro A. Stehlík. Děkuji, právě úryvek z tohoto článku rozpoutal vedlejší teď už dost ostrou debatu.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Pane Stehliku, muzete mi poslat oficialni soupisku, ktera byla predlozena Kosicema? Mel by tam byt uvedeny minimalne trener...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Kdyz uz mi posilate odkazy, tak bych aspon cekala uplne informace...0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Bohužel to nemohu, nejsem v UNIF ani vrátný... musela byste kontaktovat asi STK UNIF :-) Jsem jen takový maličký modřický pomocníček... :-D musela byste kontaktovat asi STK UNIF.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Ja se tady nemam zajem s nikym prit, zachazet do detailu, jsem jen nohejbalovy laik...Brno usporadalo Pohar vyborne, o tom zadna...Ja jsem se do diskuze pridala jen proto, ze jsem cetla citace o konkurenci-nekonkurenci...A vyplyva mi z toho jedine...Pokud nekdo konkurenci chtel (a narika,ze nebyla),tak mel povolit start Brutovskeko... Nikdo by rozhodne proti tomu nic nemel...Kdyz uz doslo k hlasovani, tak zjeho start byl urcite "na vazkach"...A vahy jiste mohly privrit oci, kdyz to od zacatku bylo nejednoznacne a sporne...0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Jaké úplné informace poskytnete vy mně?0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Víte, to se mi těžko vysvětluje. Prostě ve slušných soutěžích je zvykem, že hráč může být registrovaný pouze v jednom klubu. Interliga bude zřejmě pěkný legislativní binec, když tam vůbec může Brutovský hrát za Košice, když je registrovaný ve Vsetíně. Prostě tam asi hraje kdo má nohy. Třeba Vsetín tam hraje a nikomu to nevadí, protože hráči Vsetína jsou jen hráči Vsetína a hrají za Vsetín. Kdežto je hráč Vsetína a hraje za Brutovský za Košice. Hlava mi to nebere.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Ja zadne nemam...Ja jen tim chci rict,ze konkurence v podobe mistra sveta asi byla pro nekoho malo, tak si sel mistr sveta aspon zakoucovat-sednout na lavku, co mu jine zbyvalo...0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Víš, šel si zakoučovat to beru ale to pozdvižení okolo a navíc ti naši odpůrci jediného jednodopadového turnaje v roce háže na tuto akci stín a to nás mrzí. Jenže pokud nebudeme dodržovat řády, můžeme si vykácet prales o velikosti nohejbalového hřiště a chodit si tam zakopat bez omezení, dnes hraju s Frantou, zítra hraju s Alešem...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Dobre, kdyz je to binec, tak se nemelo vubec s touto soutezi pocitat... A mel prijet tym ze Slovenska, ktery tam vyhral prvni ligu (v souladu s pravidly)...Takto by se predeslo nasim debatam...UNIF mela dopredu vedet,ze tyto problemy nastanou,pokud souhlasila se startem viteze Interligy...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Proste UNIF mela tvrdeji trvat na pravidlech ve smyslu-Interliga je binec,neposilejte nam tu viteze teto souteze...Poslete nam tu viteze sve-slovenske-nejvyssi souteze (coz je asi prvni liga)...A pokud prvni liga neni dostatecne konkurenceschopna, Slovensko-mate smulu, nemate svou nejvyssi soutez, nestartujete (i kdyz by to byla samozrejme skoda)...Chapete,co tim myslim?0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Nerad to píšu ale žádnou 1. ligu jsem loni na stránkách SNA nenašel, pouze Interligu. Ale to je věcí SNA a nikoho jiného koho vyšle. Modřice jen uspořádaly akci a UNIF a domovské svazy účastněných týmů dodaly soupisky a ostatní záležitosti. Mně spíš trochu, ale ne moc, nadzvedla zmínka O Ižolovi, Stupákovi a Žigalovi a sice, že by mladíkům nepomohli.0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Chápej, že tohle není povinností UNIF aby kontrolovala ještě soutěže v ostatních zemích. Dotyčné země vyšlou tým a UNIF maximálně skoumá, jestli jsou přítomní hráči na soupisce týmu. No a asi, já u toho nebyl, zřejmě přišli na něco, co prostě nevyhovuje řádům. Ať už to byla dvojí registrace a nebo vůbec nepřítomnost na soupisce. nevím. Každopádně Modřice s tím nemají vůbec co činit.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Cely vysledek je dle me takovy: UNIF v Poharu NEMA JASNA PRAVIDLA...Jak UNIF overil ligove souteze v Jizni Korei, v Kanade atd.?0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Ale pozor, tohle všechno jsou jen moje názory, nereprezentuji nikoho, jen sebe.0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

To jsem napsal výše. Podle mne je věcí svazú koho nominují. Někde se hrají ligové soutěže, někde turnajový systém. Ale určitě máš pravdu v tom, že by každá asociace měla třeba na konci roku poslat kompletní výsledky všech soutěží. Já myslím, že k tomu určitě dojde. Lidi jsou prostě lidi a snaží se využít jakékoliv mezery nebo nepřesnosti ve svůj prospěch.0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Už tě nechci unavovat, jsem rád, že jsem si konečně s někým rozumně pokecal! :-) Díky a měj se pěkně.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Vis, me zase zvedlo ze zidle vyrceni, ze Kosice zdehonestovaly turnaj...Cim? Ze dali prednost velmi nadejnym mladym hracum? Jak se maji citit tito chlapci po precteni techto vet... Oni nechali na hristi vse, co mohli, a misto toho, aby cetli, jakeho skveleho vysledku dosahli na takove akci, ctou,proc nebyli nasazeni jini, zkuseni matadori...Neni to pro ne trochu demotivacni???0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Pro Tomáše: Rádo se stalo, byl bych raději kdyby ten článek neexistoval. Ten to asi rozpoutal.0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Napodobne, toto jsou taky jen me uvahy, uvahy cloveka, ktery se ridi nohejbalovym srdcem laika...Taky dik a mejte se famfarove!0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Ne, ze začátku je opravdu hodně soudných lidí chválilo. Jenže na takové turnaje se opravdu posílá to nejlepší, co může ten onen klub nabídnout. A neoponuj že Brutovský. Ten je opravdu jen hráčem Vsetína. :-D Ahoj zase někdy. ;-)0

Odpovědět
pro Mirku22.05.2014

Situace je trochu komplikovana mnozstvim pravnich subjektu v teto "hre" a jejich vzajemnymi vztahy, mnozstvim predpisu, narizeni, atd...

Ovsem neni jich zdaleka tolik, aby se v tom jedinec pri trose snahy nezorientoval.

Kazdopadne i v nasledujicim rocniku svetoveho poharu klubu se da bez vetsich problemu zopakovat letosni "tragikomedie" a vysledek muze byt obdobny jako letos anebo uplne opacny, zalezi de facto na Jánu Brutovském, jakou zvoli strategii, ale podle platnych dokumentu a SNA odsouhlasenych zmen skutecne muze nastat situace, ze by papirove mohl hrat Ján Brutovský proti Jánu Brutovskému.

Pravda, bude to mit trchu tezsi, ale opravdu ne o moc...0

Odpovědět
pissálek22.05.2014

Co jsme se to nedocetli? Ze UNIF "nema povinnost kontrolovat souteze v ostatnich zemich". Coz je jasny dukaz, ze nazev "Pohar mistru" je zavadejici, apropo stejne tak mohl hrat z CR napriklad tym z druhe ligy, protoze to UNIF nekontroluje (nemuze prece "kontrolovat souteze v ostatnich zemich" - jake jsou ty ostatni? Patri mezi ne prece i CR, pokud to chapu spravne). Tak jako tak, UNIF na vse da pozlatko "svetoveho sampionatu ve futnetu", nepusti tam nejlepsi hrace soucasnosti (pravidla ani nema jasne urcena, tak si prece muze delat co chce!) a jeste bude stekat po tech, kteri maji slusne a vecne otazky, viz otazky pred sampionatem...

A pane Stehliku, prosim Vas, kdyz uz nemate argumenty, prestante mlit porad to same dokola a laskave poradne ctete. Nejaky kolega vyse psal "kdyby byl vitez Interligy Vsetin, mohl by hrat v Brne?". Z toho jasne vyplyva, ze za CR by byl vyslan do "svetoveho sampionatu" Modricky tym a za SR (nebo za kohokoliv, vzdyt to je v podstate jedno ze) by byl jako mistr tym Vsetina, tedy take extraligovy tym z CR. Doslo by ke konfrontaci? Nebo by nebyli pripusteni? Muzeme jen polemizovat. Ale UNIF ma sakra velke mezery v predpisech...0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

To jsem jen špatně přečetl, já četl extraligu :-) to za prvé a zadruhé jsou to jen mé názory, takže zůstaň v klidu, pistolníku. A za třetí, neposlouchej cizí hovory, když se muž baví s dámou, slídile. :-D0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

Já myslím, že pořadatelé mohli být smutní,že nebude očekávané velké finàle na, které se připravovali,ale museli to vzít jako fakt. O to asi ani tak nešlo, ale pak se na druhé straně lhalo a asi určitě za účelem, aby to rozpoutalo právè podobnou místy nechutnou debatu. Jinak by tato dizkuse nevznikla.0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Koukám, že STB je stále v pohotovosti! Agent Pissálek a agent Pro Mirku! :-D0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Mimojine, divala jsem se na prenos na TV COMu...A zdalo se mi,ze jedna slovenska nohejbalova legenda ma v kanadskem tymu dvojnika...Asi se mi to jen zdalo...Dobrou noc0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Tomáši, je to těžké, nikdo neocení nic, jen se hází špína a dělají to lidé, kteří v životě nic nedokázali. No alespoň nějaká publicita, když už jsou k ničemu. Dobrou noc! :-)0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Mirko, ještě určitě vyjde článek a tam se dočteš víc. Teď to nemá cenu rozebírat paparazzi čekají na každé slovíčko! :-D0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

Ja jsem nepsala nic nechutneho, jen jsem se ptala a chtela odpovedi na par otazniku od erudovanych...0

Odpovědět
Bačik22.05.2014

Omlouvám se Vám, že vstupuji do Vaši diskuze, ale očividně je chyba v tom, že UNIF nemá jasně stanovená pravidla a neřeší registrace hráčů napříč národních organizací. Už i název tohoto vlákna zní pohár mistrů, mohu se tedy seriózně zeptat mistrů čeho? DPMK mistr Interligy, Modřice mistr NOHEJBALOVE extraligy, Korejci doposud nebyli členy UNIF, mistři JOKU tento tým také nebyl,takže mistr něčeho co doposud v Korei neexistuje a zakončím výčet semifinalistů Madarskem obdobné jak Korea v pátek se po dlohých třech letech stali členy UNIF, ale Madarsku žádná dlouhodobá soutěž není, takže netuším čeho jsou mistry. Dovolím si citovat Tondu Stehlíka " prostě tam startuje kdo má nohy" stejně jako v interlize.0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Tomáši,

nevim, jak dalece mas prehled o nohejbalovem deni a jak dalece mas nastudovany oficialni dokumenty, ale pokud chces neco vedet na sto procent a chces-li si udelat korektni a nezaujaty usudek (o to same se snazim i ja), never nicemu, co neni "cerne na bilem"... je to trochu zamotany, ale opravdu jen trochu.0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

Tak už to bohužel chodí.Někdo to, ale dělat musí i když si potom počte takové kraviny jinak taky časem nebude na co nadávat......0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

No já do toho nevidím, ale některé příspěvky jsou uz za... Tím nemyslím slušné otázky0

Odpovědět
A. Stehlík22.05.2014

Lumíre, bohužel to byl prvotní pracovní název ale holt jsme pohodlní a některé věci se nepřepisují ale kopírují... tím je má odpověď vyčerpána, neboť 100 komárů umořilo koně. Jestli mi rozumíš. Jestli ti vadí že jsi tam nehrál tak s tím něco udělej, najdi nějakou mezeru v řádech. Jinak snad ani sport JOKU v Koreji opravdu neexistuje, to máš pravdu. :-) už jdi spát, my důchodci ráno vstáváme. Ahoj pozdravuj ve Vsetíně. :-D0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Tondo, Tondo, je mi vas uprimne lito...

Ja se, na rozdil od te vasi particky, za sve nazory a postoje nestydim a nemam potrebu kohokoliv anonymne urazet, lhat ci odvadet diskusi kamkoliv.

A protoze uz me ty vase nesmysly opravdu nebavi, vy si pokoj nedate, dostanete jen a jen, co vam patri...0

Odpovědět
Mirka22.05.2014

To Bacik: Nevim, z kama jsi, ale jsi fasa šrac!!! :-D :-D :-D :-D :-D0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Tomáši, bud konkretni, ktery treba?0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

No já jsem psal, do debaty MÁ TO CENU? A psal jsem, ze jsem se přepsal,ale ony jsou ty debaty v podstatě o tomtèž. Ale tam už si našinci se slováky i nadávají. Tady je to ještě ve slušném duchu.0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Nebudu to ted hledat presne, ale interligu budou moct hrat jen a pouze tymy registrovane na Slovensku, a to jen ty, ktere budou mit v oddile 5 a vice v SNA registrovanych hracu.

Takze, zaregistruje-li se treba Ján B. jako hrac Vsetína v ČR, DMPK Košice budou registrovane v SNA a zaroven v SNA budou mit zaregistrovanych 5 nebo vic hracu, naplni se veskere regule a Ján B. si bude mmoct vybrat za koho v interlize nastoupi... pokud si to dobre vybavuju...0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Vsichni budou "registrovani" pouze v jedne organizaci, ale tak sikovne (diky subjektu - oddil), jak jsem popsal vyse...0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Omlouvam se Košickým, samozrejme jsem myslel DPMK.0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Tomaši, a jak se divas na vic nez 3 roky bez reakce na slusny mail funkcionari G.V a na jeho prispevek?0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Akorat postoupit na planetarni pohar bude moci pouze a jen tym registrovany v SNA, cimz se diskredituje slovicko inter a vubec cela soutez. Ale to je v poradku, protoze pan Stehlík zorganizoval stovky turnaju. Tim se muj postreh stava bohapustou kirtikou smerujici do kose...

Takhle to tady funguje, Tomáši...0

Odpovědět
Anonym22.05.2014

Politická odpověď, která při obsahu spousty slov nic neřekla. No vlastně řekl, že tu debatu budou nekde řešit. Asi legrace0

Odpovědět
Tomáš22.05.2014

Zapomněl jsem tam napsat jméno.0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Cemu nerozumis?0

Odpovědět
Koulos22.05.2014

Pardon, v prispevku:
Koulos GJJWx - dnes 22:19 jsem chtel napsat:
...budou moct VYhrat (rozumej postoupit)0

Odpovědět
Pet22.05.2014

Pane Stehlík, někdo psal v jinem vlakne co vám dává právo povysovat se nás kohokoliv a chlubit se porad čímkoliv. V jmk kraji jsou 2!! Oddily muzu. 2!! Oddíly žáků. Nic víc. Modrice a jejich pofiderni farma kde hraji odložení modricti hrací. S temi třemi turnaji za jeden den v holubicich jste tenkrát s janebou lhali a podvadeli aby ste podrželi svou farmu. Doteď jste to chlapsky nepřiznal. A ČNS pak vylučuje jiné oddíly kvůli mládeži. Ve svém kraji kde jste 30 let hlavní postava mate spalenou zemi a svádí te to na všechny okolo jen ne na sebe. Pokoru chlape.0

Odpovědět
A. Stehlík23.05.2014

Chlape, jsi k smíchu! :-D Všechno už dávno prodiskutovali jiní. :-D0

Odpovědět
m.d.23.05.2014

Ted to brzelo v Tv0

Odpovědět
Persching224.05.2014

Tuhle diskusi czist ( takhle v noczi ( no, ono v kteroukoli denní dobu )) je docela naroczna, vyczerpavajiczi fuszka. Su z toho celé doblblé. Idzem raczi spacz.0

Odpovědět
Zbyněk24.05.2014

Nechápu, co se tady pořád řeší!!!! To, že kvalita klubového nohejbalu je v ČR na TOP úrovni ví každý, i ti co se o nohec až tolik nezajímají, takže Modřice vyhrály očekávaně a zaslouženě. Pokus klubu DPMK Košice o start Brutovského je minimálně po sportovní a morální stránce hloupý a ubohý. To, že nedorazily jejich klubové opory nás může jako fanoušky a i samotné hráče velmi mrzet, ale blbce ze sebe udělali sami hráči slovenského mistra (takže "vo-c-gou!") Musíme si uvědomit, že tento turnaj byl uspořádám zejména proto, aby se nohejbal více rozšířil do Světa. To se při účasti tolika mužstev s různých zemí Světa (doufejme) povedlo, a proto nejsou vítězové hráči Modřic, ale všichni nohejbalisté na tomto turnaji hrající!!!!0

Odpovědět
to Zbyněk...24.05.2014

"Musíme si uvědomit, že tento turnaj byl uspořádám zejména proto, aby se nohejbal více rozšířil do Světa"

Jakej nohejbal prosím tebe? Jednodopadová holomajzna nemá s nohejbalem nic společnýho, je to úplně jiný sport. Navíc svou náročností spíše odláká začínající hráče než přiláká...;-) Pro oko diváka je ta hra také docela nezajímavá oproti dvoudopaďáku (třídopaďáku), myslím, že to ale vědí skoro všichni nohejbalisté... Petr0

Odpovědět
Zbyněk to zhet24.05.2014

Mě přijde, že hráči Modřic hrají velmi atraktivní jednodopadový nohejbal :) Nicméně uznávám, že "dvoudopaďák" nahrává více technickým finesám, které se divákům líbí a třídopaďák? Ten si můžeš zahrát v kempech a na vesnickejch turnajích, v lize a na mezinárodní scéně to nemá, co dělat! :)0

Odpovědět
Petr24.05.2014

Však ten třídopaďák je v závorce, je mi jasný, že z jednoho dopadu se na tři dopady nepřejde, ale co se týče pohlednosti, tak je třídopaďák daleko atraktivnější jak jednodopad... Na mezinárodní scéně by měl být dvoudopad, jednodopad je holej nesmysl, kromě Modřic a možná jednoho dalšího týmů se na to nedá dívat...0

Odpovědět
Persching224.05.2014

to Zbyněk... zhetU - dnes 16:38
... myslím, že to ale vědí skoro všichni nohejbalisté... Petr

Nohejbalisté to vědí, ale zatím se jim nepovedlo přesvědčit lidi v ostatních státech, že náš způsob a naše cesta je ta správná.

A dokud se to nepodaří, jestli se to vůbec někdy podaří, pak máme smůlu.

Mě osobně chybí takováhle ( osvětová ) akce - dvoudopadová, kam by tito schopní organizátoři pozvali stejné mezinárodní zastoupení. Když jezdí zahr. sestavy do Vsetína, snad by přijeli i tak. Pokud by organizátoři spojili síly, mohlo by se zadařit. Ale nevím, jaký by byl ( je ) zájem ze stran ostatních států o takovouto akci. Holt by se muselo vyzkoušet, jak to dopadne. Nebo mě zajímá, jestli je na takovéhle akci prostor, pro dvoudopadovou exhibici. Kde jinde, než v domácím prostředí bychom si měli dělat reklamu ?0

Odpovědět
A. Stehlík24.05.2014

Korejští hráči hráli v neděli na dva dopady s druholigovými Holubicemi (výsledek nevím) a pak se přijeli podívat na BDL Modřice-Semily... jinak, jak už jsem několikrát psal, na žádnou dvoudopadovou oficiální akci k nám zřejmě, kromě snad Slováků, nikdo nepřijede. Ale už jsem to uváděl několikrát a je to stále dokola. Svět (ať už to je kdo chce) dvoudopad zatím nechce. A budeme-li jim to vnucovat násilím, bude to ještě horší. Víc už se k tomu fakt vyjadřovat nehodlám, nebo se na mně sesype zase spousta anonymů. :-)0

Odpovědět
.24.05.2014

Když budou mít všechno zaplacený jako na jednoskok, přijedou úplně stejně.0

Odpovědět
.24.05.2014

Osobně vidím velký potenciál v Korejcích ekonomicky silná země a jejich "nohejbal" se hraje dokonce na tři dopady. Tam vidím možnost velkých změn do budoucna a jako silného partnera pro Českou republiku. Na Slováky i z historického pohledu se nedá spolehnout a ostatní se jen vezou což je patrné.

Když bude vůle z české strany s podporou Koree dají se očekávat v budoucnu cca 5-10 let velké změny co se týče pravidel (dopadů,atd).

V prvé řadě se,ale musí udělat změny ve vedení ČNS .0

Odpovědět
Jirka24.05.2014

Korejci prohráli s Holubicemi na dva dopady dvojku i trojku. Singl vyhráli. A na jeden dopad to dopadlo obráceně. Ale na jeden dopad překvapivě vyrovnané zápasy. A to jsou Korejci zhruba světová čtyřka futnetu.0

Odpovědět
A. Stehlík24.05.2014

Díky za zprávu, v neděli nebylo možné se zeptat. :-D0

Odpovědět
.24.05.2014

Korejci hrají nižší soutěže na 3 dopady a normálně na dva.

Pusťtě si nějaké záznamy z Jokgu a potom zkuste popřemýšlet, kdo jsou vrcholoví hráči Jokgu a kdo jsou kluci, kteří k nám jezdí.0

Odpovědět
MAREK (vhvkgp)24.05.2014

MAREK
Pane Stehlíku, vnucovat světu 2 dopad je podle vás blbost.
Ale vnucovat naší zemi 1 dopadový nohejbal je podle vás cesta správným směrem.0

Odpovědět
MAREK (vhvkgp)24.05.2014

s Perschingem2 musí každý soudný člověk jen souhlasit:
Proč nebyl 2 dopad alespoň ve formě exhibice v Brně?

Možná proto, že by to tam ty ostatní země OPRAVDU JAK VŠICHNI VE VEDENÍ ČNS VĚDÍ NEZAJÍMALO.

Možná snad proto, že by to tam mezi ostatními zeměmi NAOPAK MOHLO MÍT VELKÝ OHLAS a pak by se jen těžko naší základně shora vysvětlovalo, že svět naše pravidla nechce, viďte:))))0

Odpovědět
A. Stehlík25.05.2014

Ježíšimarijá!!! :-) jdu raději něco dělat!0

Odpovědět
Zbyněk25.05.2014

Mě to přijde hrozně vtipný pánové! :D Jednodopad, dvoudopad, nebo třídopad a pořád to měnit, nebo neměnit. To je jak kdyby se UEFA najednou rozhodla, že hráčů jednoho týmu bude místo 11 jen 9 (včetně brankaře) a nebo kdyby ATP rozhodlo, že se zvedne tenisová síť o několik cm :D0

Odpovědět
Martin25.05.2014

jednodopad byla hruba chyba,hrat se dvoudopad tak svetova spicka je vyrovnana a nohejbal by se dostal i do dalsich zemi,tymy by byli vyrovnanejsi,protoze pri jednodopadu je vetsina tymu rada ze zadarmo prekopne mic pres sit,pri dvoudopadu se da krasne utok pripravit a divaci sledju uchvatne souboje na siti,pri jednodopadu se toto stava malokdy.za me jeste naopisu po ty blamazi na turnaji mistru co jsem videl uz na jednodopad se divat nebudu nebavi me to.0

Odpovědět
Petr25.05.2014

Mně zas přijde vtipný, že jeden a ten samej sport vlastně ani nemá ujednaný pravidla. Doma se hraje na dva a na tři dopady, ve světě se hraje na dopad jeden, ale pozor, jen když jde o mužskou kategorii, když jde o ženy a juniory, tak se hraje na dva dopady, vždyť je to bordel, to přijde vtipný mně. Nikdo tu nepsal pořád něco měnit nebo neměnit přece, jeden domad byl úlet a jde o to změnit to pouze jednout a ne pořád. ;-) Nebo to nechat, ale ať to hrají všechny kategorie ne?

Jinak mně je to vlastně jedno, když se hraje na jeden dopad, tak mě to nebaví a tím pádem na to ani nekoukám. Když chci vidět nohejbal, podívám se na extraligu, anebo jiné vrcholové akce. Spíš narážím na to, že by měl mít ten sport jednotný pravidla na mezinárodních akcích pro všechny kategorie. U nás to je tak jak to je v domácí soutěži a to musí vyhovovat každému. Starší hráči si mohou hrát dál na tři dopady jak hráli celý život, ostatní si hrajou na dva dopady a tak je to správně. Každý si hraje tak, jak ho do baví a co se týče nejvyšší úrovně, tak pro Nás nohejbalisty je to vrchol nohejbalu, ale přesto ta sledovanost není taková a nikdy asi ani nebude, nebudeme si nic nalhávat, o nohejbal zkrátka není tak velký zájem a nikdy to nebude sport, který prorazí do světa... (to už by prorazil u nás daleko více, ale prostě ostatní sporty to válcují a nohejbal je tak na 15. místě u nás a to jsme nohejbalový národ, tak se nemůže posunout nikam dál když o to není ani takový zájem u nás)...0

Odpovědět
.25.05.2014

Tisíce regisrovaných klubů Jokgu v Korei a další kluby vznikající v Americe, hrají na tři dopady. Musí to být hrozní tupouni, že ještě nepřišli na to, že je lepší hrát na jeden.0

Odpovědět
Ruda25.05.2014

Je pravda ze hrat na jeden dopad je vazne o nicem to opravdu divaka ani nikoho jineho nebavi0

Odpovědět
Persching225.05.2014

Když budu slovíčkařit, tak se opravím ve smyslu : ne, že náš způsob je správný - ale je lepší, než ten jejich.

Vím, že za poslední léta už na mnou položené otázky debata několikrát proběhla, přesto jsem se ptal znovu. Jednak si hoxno pamatuju a potom jsem byl mj.líný to dlouze a možná marně zpětně hledat.

Co si ale pamatuju, je že konkrétně hráči ze SUI a FRA nemají problém s chutí a motivací trénovat a hrát jeden dopad. Je přitahuje obtížnost a výjimečnost. Problém je, že za poměrně dlouhou dobu naše relativně široká základna má před nimi stále náskok, zvláště výrazné to bylo asi teď v Modřicích / Brně. Soudím podle reakcí, neviděl jsem ani vteřinu.

Jedinou naději vidím za předpokladu, že pokud budeme mít i nadále dlouhodobě výraznou převahu, sami názor změní, protože uvidí, že tudy cesta zřejmě nevede.

A opakuju, máme-li a chceme-li se snažit prosazovat naše řešení, kde jinde bychom si měli dělat reklamu, když ne v domácím prostředí jako ve výkladní skříni nohejbalu ve světě.0

Odpovědět
Marek26.05.2014

On nohejbal se stejně nikam neposune a není to o počtu dopadu, je fuk jestli se ve světě bude hrát na jeden nebo dva dopady, protože ani v jednom případě ten zájem o ten sport není, aby se šířil trochu do světa. Bylo by fajn, kdyby se dostal třeba na úroveň florbalu, ale to je nereálný, hrozně malý zájem... Proč nohejbal není v nabídce u sázkových kancelá? Proto, že je branej jako rekreační sport. Základna je malá u nás a v zahraničí, to je škoda slov. Takže si myslím, že na mezinárodní akci ani na dva by to nikam nevedlo, jen by se to hráčům lépe hrálo a divákům by se ns to lépe dívalo...0

Odpovědět
.26.05.2014

Proč nohejbal není v nabídce u sázkových kanceláří? Ptá se Marek.

To je jednoduché. Tam jde o peníze a kde jde o peníze, musí jít dohledat případné renoncy a podvody, které při sázení vznikají.

Tak si představ, co by se asi tak stalo ve fotbale, kdyby ve finále poháru mistrů evropských zemí nastoupil Messi za Real, když už ta Barcelona vypadla, a nebo by si Real půjčil čtyři slovenské reprezentanty, jen tak a protivník další tři, kteří proti spolu v sezoně hráli.To by sázkaři čučeli.

Jinak souhlasím plně s Markovým příspěvkem.Do plnohodnotného sportu máme hodně daleko a to hlavně díky úmyslně udržovanému bordelu a podvodům s registracemi na všech úrovních. Teď už i na té "světové".0

Odpovědět
trenér26.05.2014

Marek goyCS - dnes 00:10 i WxwUl - dnes 08:02 trefný popis! Každý druhý se snaží ochcat pravidla, podvádět. 4 z 5 chtějí jenom hrát a starejte se ostatní. Z toho malého zbytečku se najde nějakej starej trouba, který jim jde dělat funcionáře. Požadavky: nemožné na počkání, zázrak do 3 dnů, hlavně žádnou odměnu. Za pár let buď umře nebo se na to vykašle když vidí co je to za mrdník. S tímhhle chlívem ( a kolimuž let se nohejbal u nás hraje) si některý magoři myslí, že máme právo diktovat světu aby skákal podle nás. Existuje vůbec ještě nějaký sport ve kterým by Češi měli prezidenta světové asociace? Řek bych že ne a vůbec se tomu nedivím.0

Odpovědět
to Persching whBst26.05.2014

K vaší poslední větě. Jaké je to naše řešení,které chceme prosazovat? Pokud budu z kontextu předpokládat, že vícedopadová hra, tak na tu si v domácím prostředí dělat reklamu nemusíme, protože ji známe. Bohužel ji ale těžko prosadíme, když ji nemůžeme předvést a ukázat "světu", neboť přestože ji hrajeme, tak doma pořádáme futnet. Co dál, co doporučíte?0

Odpovědět
Petr27.05.2014

Nohejbal/futnet je plný podvodníků. Na turnaje neregistrovaných jezdí registrovaní hráči už od začátku registrovaných soutěží. Kvůli flašce a poháru lžou všem co je neznají do očí. Na turnaj mistrů přijede místo slovenského mistra vítěz mezinárodní extraligy. Brutovský jako hráč Vsetína ( jen kvůli penězům ) a člověk bez morálky využívá nedokonalých pravidel a chce hrát kvůli jinému poháru za dva týmy v jedné sezóně. Další Slováci nikdy v Kanadě nebyli, ale to jim nebrání dohrát soutěže na Slovensku, vyplnit registrační lístky a hrát za kanadský Montreal kvůli jednomu turnaji. Ale možná jim křivdím a stěhují se do Kanady. Ve volném čase po práci na stavbě a v úklidové firmě budou v Kanadě rozvíjet futnetové hnutí. Funkcionářů je málo, tak se podvádí na všech patrech. Ruka ruku myje a kamarád kamaráda podrží. Ivánku, kamaráde, my tu káru potáhneme spolu dál.0

Odpovědět
kurt27.05.2014

Hrál bys též,kdybys mohl ty farizeji jeden!0

Odpovědět