2. liga

Anonym18.01.2010

Letos bude zajímavé rozdělení do skupin 2. ligy, protože 9 týmů je z východní části republiky (po tom, co Peklo koupilo 2. ligu od Zruče a Přerov spadnul), takže jeden mančaft bude muset do západní skupiny. Kilometrově to jednoznačně vychází na jihlavský Bedřichov, navíc je u dálnice. Nejdelší trasa Semily - Bedřichov je o hodinu kratší než nejhorší trasa Horažďovice - Peklo, pokud by Peklo dali do západní skupiny. Ja to vidí ostatní ?0

Reakce

58 příspěvků · poslední 14.03.
an18.01.2010

9 mančaftů z moravy (východu)?
který proboha? a kde to peklo vůbec je? co je to za město???0

Odpovědět
an18.01.2010

neví někdo kdy bude rozlosování ligových soutěží?
díky0

Odpovědět
an18.01.2010

to je z moravy daleko....0

Odpovědět
Ondra18.01.2010

Haha, tak to je ale argument pro obe strany, nejidealnejsi by bylo Peklo premistit:-))0

Odpovědět
Petvas19.01.2010

Peklo jsou východní čechy, nedaleko Rychnova nad Kněžnou.0

Odpovědět
Moráky19.01.2010

V každém případě 2.liga bude velice zajímavá, Kroměříž posílila a budou chtit do 1.ligy ovšem tam se bude chtít vrátit Přerov a Prostějov nebo Modřice "B" mají taky určitě vysoké ambice..0

Odpovědět
Petr19.01.2010

Kroměříž posílila? O koho?0

Odpovědět
Anonym19.01.2010

KM do i. ligy? Tam chtěli už dlouho, ale ty vyglganý palice na to nemají a ani Zemánek je nevytrhne.0

Odpovědět
Anonym19.01.2010

každej kdo hraje 2.ligu chce do 1.to je jasný :-)0

Odpovědět
Peklo19.01.2010

Raději bychom hráli západ. Dva naši hráči pracují v okolí Prahy. Jinak Peklo je skutečně Královehradecký kraj, okres Rychnov nad Kněžnou.0

Odpovědět
Anonym20.01.2010

to Peklo: pokud by vás ale dali do skupiny západ, budou mít západní mančafty delší štreky než do Bedřichova. Ale chápu, že chcete do západní skupiny, protože je lehčí ! :-)0

Odpovědět
Anonym20.01.2010

kdo je teda vlastně všechno v 2.lize?0

Odpovědět
Kubrt20.01.2010

Dle mého názoru... 1.skupina:Pankrác,Slaný,Plazy,Semily,Start,Mětice,Peklo,
Horažďovice.
2.skupina:Modřice,Prostějov,Přerov,Kroměříž,Bedřichov,Dynín,
Žďár,Vsetín.

Jen můj názor.Jasně že v první skupině jsou čtyři nováčci, ale také z této skupiny jsou čtyři týmy pryč START Plzeň postup 1.liga,Vřesová a Karlovy Vary prohra v baráži a Zruč to prodala Peklu.Zatím co v druhé skupině spadla pouze Třebíč a tu by nahradil Dynín.Jak říkám,je to jen můj názor.Mějte se.R.M.0

Odpovědět
David20.01.2010

kluci ze Semil nevědí, že Mnětice se píšou s MNĚ?? :D0

Odpovědět
Anonym20.01.2010

to Kubrt: Dynín - Vsetín: 325 km, 3,5 hodiny jízdy. Podle mě to takto být nemůže. Navíc naprosto nevyrovnané skupiny, v první skupině spousta nováčků. Můj názor.0

Odpovědět
Kubrt20.01.2010

Tak to se kluci omlouvám...:-)a doufám že Vás přivítáme 20.3 u nás na Josefovském turnaji trojic.0

Odpovědět
Kubrt20.01.2010

Určitě je to darda,ale když chceš hrát 2.ligu,tak nemůžeš koukat na kilometry,to můžeš hrát kraj...Jinak náš první rok v lize Semily-Dynín,Semily-Č.Budějovice,Semily-Vsetín,prostě je to ježdění no. Ale třeba to bude úplně jinak...:-)

Tak nezoufat a nohu vejš!0

Odpovědět
Míra20.01.2010

Já bych radši do béčka Peklo a Mnětice, máme to celkem kousek a Bedr jsme už dlouho neporazili, šup s ním do áčka.0

Odpovědět
JR20.01.2010

Ví někdo podle jakých oficiálních pravidel se řídí rozdělení do skupin ?0

Odpovědět
Petr20.01.2010

Myslím si, že na to žádné pravidlo není. Stačí mapa, pravítko a selský rozum.0

Odpovědět
Anonym20.01.2010

Pokud chce nekdo postoupit, tak stejne musi porazit vsechny a je mu jedno jestli bude mit silnou skupinu nebo ne a koho tam bude mit. Jde hlavne o to jezdeni.0

Odpovědět
lasek20.01.2010

s tim selskym rozumem souhlasim snad ty bafunari v praze maji neco v hlave a daji ten dynin do zapadni at mame nejakou kratkou cestu pro body.0

Odpovědět
David20.01.2010

to Kubrt: jasně že dorazíme, už domlouváme sestavu :D čekám koho mě štika sežene jako třetího :-D0

Odpovědět
JR21.01.2010

Jestli nejsou žádná závazná pravidla, tak asi zůstane jediným objektivním kritériem kilometrická vzdálenost. Počet nováčků v jedné skupině asi nehraje roli.0

Odpovědět
knedlo (Plazy)31.01.2010

Loni jsme měli největší dálky ze všech ve skupině B, tak doufám, že letos budeme ve skupině A. Myslím, že by to tak bylo spravedlivé, když tam jsou asi 4 týmy do 50 km a Mnětice a Peklo jsou naopak blíž k Moravě. To je zase můj názor.0

Odpovědět
Kubrt08.02.2010

Tak jak to vypadá s tím rozlosováním...?0

Odpovědět
Romario08.02.2010

...jedna paní povídala, že třebíč bude hrát II.ligu0

Odpovědět
Fantomas09.02.2010

Dovolil jsem si udělat menší přepočet, jak by dle mého názoru mělo vypadat rozlosování do skupin. Vycházím z toho, že Třebíč zaujme volné místo po Pankráci. Upozorňuji, že výpočty jsou přibližné a mohou se o nějaké drobné lišit. Vzdálenosti jsem vyhledával pomocí serveru mapy.cz a zadával jsem nejrychlejší možné cesty včetně dálnic.

Dle polohy klubů jsem určil, že hlavní adepti na dvě různé skupiny jsou Bedřichov a Peklo nad Zdobnicí.

Vznikly tedy dvě varianty:
Varianta 1 (Bedřichov sk. B a Peklo sk. A)
Bedřichov najede 1707,2 km za čas 17 hodin 30 minut
Peklo najede 2206,4 km za čas 27 hodin 54 minut
celkem 3193,6 km 45 hodin a 24 minut na cestách
Varianta 2 (Bedřichov sk. A a Peklo sk. B)
Bedřichov najede 2180,6 km za čas 23 hodin a 32 minut
Peklo najede 2089,4 km za čas 26 hodin a 12 minut
celkem 4270 km, 49 hodin a 44 minut na cestách

Jelikož se Peklo nad Zdobnicí vyslovilo s prosbou hrát západní skupinu z důvodu pražského pracoviště několika svých hráčů, myslím, že není nadále co řešit. Varianta 1 je dle mého logická a s ohledem na výdaje všech celků správná.

Dle mého selského rozumu má rozdělení do skupin vypadat takto.
Skupina A (Start, Horažďovice, Slaný, Dynín, Mnětice, Peklo, Semily a Plazy)

Skupina B (Modřice, Vsetín, Prostějov, Kroměříž, Přerov, Žďár, Třebíč a Bedřichov)

Pozn: Počítal jsem vzdálenost za předpokladu, že oba týmy na každé místo pojedou jen jednou. Play off se uvidí až posléze.

Jsem připraven na kritiku. :-)0

Odpovědět
Anonym09.02.2010

mnětice do skupiny B0

Odpovědět
Anonym09.02.2010

Za koho? jeví se me to jako revelvatní. Ale co už, necháme to na úžasném svazu...0

Odpovědět
lique10.02.2010

No skupina B by teda byla pěkně našláplá :)0

Odpovědět
Anonym10.02.2010

Dle rozdělení Fantomase by vznikl naprostý nepoměr v kvalitě obou skupin - skupina A by byla výrazně lehčí se 4 nováčky z celkových 8 týmů!!!!!! Podle mě to takto absolutně nemůže být. A co se týká kolimetrů, jedna věc je, kolik km by najel Bedřichov a Peklo, ale druhá věc je to, kolik km najedou ostatní týmy !!!!!! A poslední věc je ta, že ve variantě 1 má Fantomas chybu - 1707,2 + 2206,4 se nerovná 3193,6 km!!!! Při správném součtu je rozdíl už docela malý !0

Odpovědět
Míra10.02.2010

všechna čísla má správně, akorát v nesprávném pořadí.0

Odpovědět
Fantomas10.02.2010

Omlouvám se, je tam skutečně chyba, má tam být 3913,6 místo 3193,6 km. Jen jsem se omylem překlepl :-)0

Odpovědět
Fantomas10.02.2010

K tomu,kolik by najezdili ostatní týmy. Ostatní týmy by najezdily v celkovém součtu pochopitelně také méně. Sice by například Horažďovice najely o něco více do Pekla, ale naproti tomu by celky jako Semily, Mnětice, Plazy atd najely mnohem méně. Takže pokud si to porovnáte v hlavě a budete hledat řešení takové, aby se v globálu najezdilo celkově nejméně kilometrů za krátký čas, je to právě toto rozdělení. Ohledně vyrovnanosti skupin se mi to zdá dost pomíjivé. To se potom může stát, že například celky z východu jako Vsetín, Modřice B atd. budou znatelně silnější než všechny celky ze západu. Jsem zvědav, jak potom bude jeden z těchto ryze východních celků jezdit západní skupinu, aby byly skupiny vyrovnané. Dle mého to je trošku hloupost.0

Odpovědět
Anonym10.02.2010

a kdy se o tom všem rozhodne?0

Odpovědět
Anonym10.02.2010

to Fantomas: samozřejmě, že je hloupost,aby Modřice B nebo Vsetín B jezdil západní skupinu !!!!!!! Ale aby jezdil západní skupinu Bedřichov už hloupost není !!!! Je u dálnice a má to k západu nejlíže, nedaleko do Prahy a jižních Čech. Jako loňský vítěz východní skupiny 2. ligy by navíc západní skupinu vyrovnal, aby to nebyl takový nepoměr. Podle mě nejlepší řešení. Ale to je na jiných :-))))0

Odpovědět
Anonym10.02.2010

Stejnak nakonec postoupí do baráže jenom dvě nejlepší mužstva,takže je jedno jestli budou obě v jedné skupině nebo každé v jedné skupině...nebo se pletu?0

Odpovědět
Fantomas10.02.2010

S tím Bedřichovem by to šlo, to nepopírám, ale v tom případě najezdí Bedřichov a nějakých 470 km více, což je u dvou vozidel a ceně počítané cca 3 kč/km další zbytečný výdaj bezmála 3 000 kč. Je jasné, že týmy, které sídlí na místech jako je Praha, nebo Modřice nikdy nenajezdí tolik jako týmy právě na hranici, nebo hodně mimo střed. Zdá se mi proto hloupé, aby tyto celky byly přeřazením ještě o to více znevýhodněny. Přiznám se, že nevím, jestli jim jsou tyto výdaje navíc alespoň nějak kompenzovány, nebo jak to probíhá. Zkrátka ti, kteří jsou kolem středu ušetří za sezónu pěkných pár tisíc a v tom mají velkou výhodu. Uvidíme, jak činovníci rozhodnou.0

Odpovědět
A.Stehlík10.02.2010

Představte si jak musely jezdit v roce 2001 Velké Petrovice :-))
2.liga - skupina východ

  1. NK 94 Vyškov

  2. Sportklub Cep

  3. Trafop Čelákovice

  4. TJ Lužnice Tábor

  5. SKP Žďár nad Sázavou

  6. Sokol Stařeč

  7. Sokol Velké Petrovice

  8. Dynamo JČE České Budějovice0

Odpovědět
Radek10.02.2010

Jak vidíte šance mužstva Slaného?0

Odpovědět
Anonym10.02.2010

Krom Martina Vondráčka tam nikdo na ligu nemá!!!!0

Odpovědět
Anonym11.02.2010

Ešivá umíš číst, tak se Ti to asi nezdá. A Čechy, B Morava. Podle mě teda 2 nejsilnější mančafty v B (Vsetín a Modřice), ale co už.0

Odpovědět
Jirka11.02.2010

Ještě mladý Beránek,výborný polař,nahrávač a singlista.Budou muset bojovat.0

Odpovědět
Anonym11.02.2010

Tak je to asi rozhodnutý. Skupina A je o třídu horší než skupina B, naprostý nepoměr !!!!!0

Odpovědět
Anonym11.02.2010

Těch dobrých týmů je ve skupině B opravdu víc. Nemyslím jen ty dva výše uvedené, ale dlouodobě nahoře jsou i Bedřichov, teď posílená Kroměříž, Přerov i Prostějov.0

Odpovědět
Fantomas11.02.2010

O vyrovnanost skupin se stará automaticky hrací systém, ve kterém se nejlepší a nejhorší týmy na konci roku utkají proti sobě. Tím se jazýčky vah opět přiblíží na stejnou úroveň. Letošní situace je způsobena nepřihlášením Pankráce, posusunem Zruče, postupem Plzně a vítězstvím momentálně západních celků na kvalifikacích. Ale to samé se může stát příště ve východní skupině. Navíc si myslím, že nikdo nemůže vědět, jak silné týmy opravdu budou. Možná se ti, kteří západní skupinu natolik podceňují budou ještě divit, já si narozdíl od ostatních nedovolím tipovat. Myslím, že rozlosování proběhlo tak jak mělo a pokud bude výkonnost skupin natolik rozdílná, tak prostě na konci sezóny postoupí týmy z východu a naopak některé celky ze západu spadnou.0

Odpovědět
Anonym11.02.2010

plně souhlasim s fantomase...zajíci se počítají až po honu:-)0

Odpovědět
Anonym12.02.2010

Kroměříž je dlouhodobě nahoře? si upad z višně!0

Odpovědět
blázni12.02.2010

Kroměříž pošlape neboj se anonymičku zbabělej0

Odpovědět
Anonym13.02.2010

tomu po letosnich nakupech snad i verim, ale co znamena "dlohodobe"???0

Odpovědět
Radek03.03.2010

Nevíte,jestli posílilo Slaný,nebo budou hrát s tím mančaftem,který vybojoval druhou ligu.0

Odpovědět
Persching-209.03.2010

Klobouk dolů, Ty jsi Ďábel, Fantomasi, dal jsi si s tím práci. Ale pozor, každý dobrý skutek musí být co nejdříve po zásluze potrestán :-)0

Odpovědět
bartez12.03.2010

vy jste blázni, diskuse plná teorií a výpočtů o nesmyslech které stejně o ničem nerozhodnou..Pěti řádkový odstavec plný variant jak by to mělo být a jak by to bylo nejspravedlivější zakončený slovy "no necháme se překvapit jak to vlastně dopadne"..nechápu, blázni!!0

Odpovědět
Helemese14.03.2010

no co dodat :-)))0

Odpovědět
Anonym14.03.2010

Necháme to na svazu ne?:)0

Odpovědět