letní pohár do 22 let

pořadatel17.07.2008

Ve dnech 9. a 10.8.2008 pořádá oddíl SK Kotlářka ve spolupráci s magistrátem hl.m.Prahy turnaj dvojic a trojic pro hráče do 22ti let, tedy ročník 1986 a mladší. Propozice jsem rozeslal v květnu všem oddílům, o kterých vím, že mají v takovéto věkové kategorii hráče. Hrát se bude v Čakovicích na dvou, v případě potřeby na třech hřištích. Pro mladší hráče není turnaj uzavřen, nebojte se zvučných jmen a přiďte si zahrát! Pro kvalitní přípravu turnaje bude uzávěrka přihlášek 5 dní přemem, tedy v pondělí 4.8.

k 17.7. je přihlášeno 6 dvojic:
Spilka, Flekač
Musil, Janík
Sýkora, Vokáč
Hlavička A., Kop
Pachman, Putík
Hlavička P., Štěpař
4 trojice:
Kop, Hlavička A., Putík
Pachman, Hlavička P., Štěpař
Sýkra, Spilka, Flekač
Musil, Janík, Vokáč
Přihlášky a info na tel.: 723 887 513, e-mail: hlavickam@metrostav.cz0

Reakce

61 příspěvků · poslední 29.08.
baracuda team18.07.2008

Co myslíš těmi zvučnými jmény? Já tady žádná nevidím!!0

Odpovědět
Marci18.07.2008

Já jich teda vidím až dost ..............0

Odpovědět
Kyli18.07.2008

Pro baracudu: Já tam vidím, např. mistra světa v juniorech, mistra republiky v seniorech, úřadující mistry republiky juniorů 2008, spousta hráčů z 1. ligy, extraligy. Myslím že velmi kvalitních hráčů do 22 let je tady spousta a bude to určitě zase něco nového a hlavně další prezentace nohejbalu, a votom to je.0

Odpovědět
Anonym18.07.2008

To baracuda: Jsi asi slepá vid?0

Odpovědět
baracuda team18.07.2008

Baracuda není slepá, ale rozumí tomu a votom to je!!0

Odpovědět
Frigo st.18.07.2008

Ten turnaj by mel byt kvalitni. Videl jsem ty kluky hrat na Posledni smeci v Ruzyni pred dvemi resp. tremi lety a byli skveli. Urcite si ho nenecham ujit.0

Odpovědět
pořadatel05.08.2008

aktuálně k dnešnímu dni - sobota, dvojky:
Musil, Janík
Sýkora, Vokáč
A.Hlavička, Kop
Pachman, Putík
P.Hlavička, Štěpař
Tůma, Kratina
Kubát, Bíbr
Medek, Vopálenský
Zrubecký, Rabas
Macurek, Vondrášek
neděle, trojky:
Kop, A.Hlavička, Putík
Pachman, P.Hlavička, Štěpař
Kubát, Bíbr, Vopálenský
Medek + 2
Musil, Janík, Vokáč
Tůma, Macurek, Vondrášek
Zrubecký, Rabas, Strejček

Přihlášky na místě při prezezntaci do 8:30. Doufám, že dorazí většina bývalých dorostenců, ze silných ročníků 86-88. Kromě přihlášených, se těším se na borce z Prostějova, Modřic, Vsetína, Plzně, Plazů, Počerad, Benešova, Zvírotic, Nového Strašecí, Liboce ...

M.H.0

Odpovědět
Anonym06.08.2008

přihlásil se někdo nový?0

Odpovědět
Beneš06.08.2008

Sokol I Prostějov0

Odpovědět
Anonym06.08.2008

Nevím čím to ale vždycky byl Hlavička hodně zásadovej, takže se divím, že když byla uzávěrka přihlášek v pondělí, JAKTO že se mohou další přihlašovat a dokonce se přihlásit až na místě???????

TEĎ VYPADAJ VŠICHNI OSTATNÍ CO SE PŘIHLÁSILY JAKO ABSOLUTNÍ DEBILOVÉ!!!
DÍK0

Odpovědět
Anonym06.08.2008

kdo jede za prostějov? asi klaudy co?0

Odpovědět
Beneš07.08.2008

Za Prostějov bude hrát trojice : Klaudy-Topinka-Pospíšil0

Odpovědět
mahmídek11.08.2008

zdravim,může někdo napsat jak to dopadlo?díky...0

Odpovědět
Kopis11.08.2008

sobota - dvojky

  1. Hlavička Aleš, Kop Pavel

  2. Musil zdeněk, Janík Martin

  3. Pospíšil Kuba, Topec Petr

Neděle - trojky

  1. Hlavička Aleš, Kop pavel, Putík Dan

  2. Musil Zdeněk, Janík Martin, Vokáč Jan

  3. Pospíšil Kuba, Topec Petr, Klaudy Kuba0

Odpovědět
D. Čukan12.08.2008

Hezky Mrně :-DDDDDDD0

Odpovědět
Alda13.08.2008

Asi jsem si po té roční pauze od nohejbalu nějak odvykl na to, jakým způsobem probíhají turnaje v tomto rekreačním sportu a na manýry špičkových hráčů, kteří tvoří tu část ligových a extraligových týmů, která má ještě mlíko u pusy. To s jakou chutí dokázali kluci z Prostějva zvládnout půl litru piva během time-outu v semifinále nebo to jak pomalu po Churchillovsku vychutnávat dokázal minimálně jedno cigáro mezi zápasy bývalý velký talent a nyní velký zoufalec, který se neobtěžuje ani dostavit na vyhlášení výsledku pro cenu Jakub Klaudy mě dost udivovalo. Ale naštěstí ještě dřív než jsem začal přemýšlet nad tím, proč takový lidé potí dres na takové akci jsem si uvědomil, že jsem na nohejbale a pohledem na výsledkouvou tabulku shledal příčinu, proč takhle mladí kluci co ještě v podstatě nic nedokázali nebyli ani jeden den ve finále.0

Odpovědět
PRO ALDU14.08.2008

Klidně v té pauze pokračuj :-)0

Odpovědět
Anonym14.08.2008

Hlavičko ty jsi průhlednej jak papír to si rovnou mohl zavolat Dvořákovi ať veme někoho z kotlářky místo klaudyho pozdravuj taťku mlíčňáku::::0

Odpovědět
Anonym14.08.2008

to Alda: Co sis dokázal tímto příspěvkem?0

Odpovědět
Hools14.08.2008

Že je HLAVIČKA!0

Odpovědět
fanda14.08.2008

Píšeš tu o manýrech špičkových hráčů a vzápětí dodáváš, že v podstatě ještě nic nedokázali. Tak buďto si měl za ten rok trošku průvan v mozku, nebo si protiřečíš.

Taky bych byl rád, kdyby tady někdo tenhle jeho výplod co tu sepsal někdo z účastníků potvrdil.0

Odpovědět
Anonym14.08.2008

Jsou někde prosím nějaké fotky? Díky za odpověď.0

Odpovědět
player14.08.2008

Jak se k tomu vyjádří trenér Beneš, nebo tam nebyl?0

Odpovědět
Beneš15.08.2008

Nebyl - vyjadřovat se a komentovat to nebudu.0

Odpovědět
Alda16.08.2008

Jsem rád, že tolik lidí vyjádřilo svůj názor tímto způsobem. Je to další znamení, že takovéto chování, jaké jsem měl tu možnost pozorovat na turnaji mladých chráčů do 22-ti let má v anonymní nohejbalové veřejnosti velké zastání. Vůbec mě nezajímá co si o mě budou myslet přispěvatelé tohoto fóra, kteří se nezamyslí nad tím jak se ty frajírci chovali a naváží se do mě. Chování to bylo ubohé a uráželo nejen pořadatele, kteří se rozhodli uspořádat takto na nohejbalové poměry skvěle dotovaný turnaj. Vím, že jsou tu i čtenáři, kteří nemají zapotřebí chovat se nedůstojně a příspěvek je prostě jen informuje o skutečnosti.0

Odpovědět
Peta17.08.2008

alda: a divis se? Mladych zaku, dorostu je tak malo, ze jim treneri lezou do ... A premlouvaji je na turnaje. Pak se nediv, ze borci kolem 20 na turnaji nebo v noci pred nim ozerou jak hovada a funkcionari z cns na ne koukaji jakoby se nic nestalo. Experti jako klaudy, bibr, kubat, modricti mladi vozungri pospisil, topinka a dalsi hvezdy:) nejen z techto duvodu bude nohejbal vzdycky verejnosti bran jako sport pivaru na osade nebo koupalisti.0

Odpovědět
Maršálek17.08.2008

Chtěl jsem se na tuto akci vypravit a jak vidím, děly se věci. Je to stále stejná písnička a bohužel jsou to sami hráči, kteří svůj sport degradují a stále vrací do roviny hospodského sportu, tedy nálepky, za jejíž stržení bojují činovníci mnoho let. Chápu rozhořčení Aleše a platí i to, co píše Péťa. Kvalita sportu je mj. dána i počtem mezikategoriálních selekcí. Třeba ve fotbalu či basketu z nižší do vyšší věkové kategorie zamíří tak jeden ze čtyř až pěti uchazečů. V nohejbalu výběrové mechanizmy prakticky nejsou, naopak činovníci musí leckde hráče přemlouvat ke hře a každá duše se hodí. Ten, kdo by v jiném sportu dávno za své prohřešky letěl, je v nohejbalu hýčkán a pro mladší je dáván jako vzor. I proto, že stačí se podívat na morální profil některých funkcionářů či trenérů a je jasné, odkud vítr vane. O to důležitější je v nohejbale osvěta, tj. o každém průšvihu informovat, vyvodit z něj důsledky a varovat ostatní. Je to sice sysifovská rasovina, ale bez toho to nejde.0

Odpovědět
Anonym17.08.2008

A vovovo tom to je0

Odpovědět
BOHUMIL17.08.2008

Dorý den

Když to tady tak pročítám vypadá to,že hřáči o kterých se tady píše museli na kurt dojít po čtyřech a z kurtu je museli odnést,ale v tom případě nechápu jejich umístění na medajlových pozicích.To museli Ti co se umístili na čtvrtém a dalších místech pěkně vypadat.Ještě by se k tomu měla vyjádřit matka Tereza nebo nějaký kvalifikovanější mravokárce. I když tady už se jich svatých projevilo taky dost. Ale jestli jsou kvalifikovaní to vážně nevím. Moc prosím,jestli máte někdo nějaké fotky a hlavně toho jak hrají v leže opilí o první druhé a třetí místo,pověste je někde na net a dejte zprávu kde jsou.

Díky moc.0

Odpovědět
Peto Peto17.08.2008

Hele PETO expert Bíbr a mladi vozungri Pospíšil s Topinkou vyhráli turnaj v Zábřehu!!! To je ten svět nespravedlivej, CO? My hodní a abstinenti zase nic:-((0

Odpovědět
Topec17.08.2008

Vy chytrolínci....nohec hraju protože mě baví,a nemusím mě nikdo přemlouvat..že tady na takovým pouťáku si dám pivo je normální..Aldo,ty hraješ s Pavlikem Kopem,kterej je suprovej hráč,a taky si dá během turnaje pár piv..ale TY,si myslíš,že si sežral svět,a přitom máš akorám blbý kecy.hrej si florbal a neser se do něčeho co už rok nehraješ,a děláš tady chytrolínka...viď..s pozdravem Topec0

Odpovědět
Boris17.08.2008

to Topec. Nazdar Polentére. Napsals to dobře. Hlavně,že ťe nohec baví. Doufám,že u nás brzo zatrénujem a popijem.0

Odpovědět
Beneš17.08.2008

beztak to cele bylo udelane jen proto aby vyhrala kotlarka, ale kdyby nemeli kopika kde by slavni hlavicci byli ?? porazil by je i ten ozralej Klaudy... byla to fraska a ja jako hrac ktery tam hral muzu rict ze uz me tam nikdo nikdy neuvidi a nebudu urcite sam ze jo chlapci z varu a brna at si to tam prazsky pepici kopou sami mezi sebou aby to vyhral kopik na to tam byt nemusime.. zebraci!!! zdar a silu alkoholu - to k tomu patri..0

Odpovědět
ach jo17.08.2008

to asi nepsal p.Benes0

Odpovědět
Lukáš17.08.2008

Topinko, společně s Pospíšilem děláte na turnajích svým chováním a vystupováním Modřicím akorát ostudu. Asi vám nestačil pohovor Peti Guldy po té ostudě ve Vyškově. V Modřicích děláš na etralize křoví, ale měli by jste se od Bubna naučit chování.0

Odpovědět
Beneš18.08.2008

Příspěvek pod mým jménem dal někdo jiný, ale zhruba takové odezvy jsem předpokládal již při obdržení propozic - já osobně bych pouťák pro hráče do 22 let nikdy nedělal a důvody si přeložte sami. Vždyť všichni tito hráči normálně hrají všechny možné turnaje mužů - nevím tedy proč tento netradiční turnaj.0

Odpovědět
lukášku18.08.2008

tys tam byl? tak nám prosím popiš co se tam dělo! dik0

Odpovědět
Hools18.08.2008

Dělal se pro zviditelnění Hlávů! Až jim bude 35 let tak jim taťka udělá pohár do 35 let a zas budou hvězdy.0

Odpovědět
jan18.08.2008

Každý takovýto turnaj je nohejbalu prospěšný.Jak pro získávaní zkušeností mladších hráčů,tak pro porovnání výkonosti dané kategorie.

No a ti mladí si to musí srovnat v hlavě sami,čeho chtějí ve sportu dokázat a jak prezentovat sebe a svůj klub.0

Odpovědět
baracuda team18.08.2008

melete blbosti, radsi pojdte na panaka0

Odpovědět
Alda18.08.2008

Je vidět, že jsi Péťo vůbec nepochopil co mi vadilo na chování nohejbalistů v Čakovicích. Pivo pijí i vrcholoví sportovci a nevěřil bys tomu, ale i já, nohejbalový "Mirek Dušín". Ale je velký rozdíl mezi tím, s chutí vychutnat tekutý chléb českého lidu, jehož barva září vic než dosti během time outu v semifinále před mladýma hráčema, kteří na Tebe koukají s otevřenou pusou a v jediné místnosti s občrstvením u kurtů rozjíždět kuřácké dýchánky když by se ostatní nekuřáci rádi najedli. Nemyslím si, že by jsi tím, že si pivo dáš až po nebo před zápasem (to je tvoje věc) nebo šel vyřešít kuřáckou záležitost ven kde nebudeš lidem, kteří nekouří podkuřovat do jídla, mohl zmenšit svoji velkou radost z nohejbalu a nemohl tím pádem hrát proto, že tě to baví, jak jsi napsal. Škoda jen, že si za tím, co děláš na hřišti nestojíš a vadí ti když se o pro mne nevychovaném vystupování dozví ostatní a jako potrefená husa se ozveš a urážíš mě za to, že píšu svůj názor. Pak vypadá divně i to, že prohru v semifinále svádíš na to, že jsi hrál proti Pájovi Kopovi, když jsi přitom prohrál i s mým bráchou který k sobě neměl zdaleka tak extraligou ostřílené hráče jako ty a vidí balón snad jenom z vlaku. Mé číslo máš, tak mi prosím napiš až zase natrefíš na nějaký pouťák, kde se rozdávaji ceny v hodnotě 35 000,- a nebudeš mít zapotřebí tam jet, já jedu hned. Jinak pane Beneši, turnaje pro hráče do 22-ti let se dělají ve většině sportů a to za účelem pozvat nejlepší hráče splňující věkový limit a dát jim šanci zahrát si o pěkné ceny bez účasti starších a fyzicky lépe disponovaných sportovců, jelikož na turnajích s nimi, se prosadí vždy minimum takto mladých nadějných hráčů (viz. v nohejbale turnaj na Šacungu nebo MČR mužů). Takový turnaj je motivuje do další práce. Myslel jsem, že jako trenér pracující s mládeží to víte, ale asi zastávatě názor - čím více takoto superdotovaných turnajů v nohejbalu, tím hůře. Jinak by jste toto snažení spíše podpořil.

A že tento turnaj uspořádal táta jen kvůli svým synáčkům? Kdyby takových tátů a synů bylo 10 tak by se mládežnický nohejbal pohyboval trošičku jinde a motivace pro mladé kluky by byla o hodně větší. Jiní by byli sakra rádi za takovou práci a jinak by si ji cenili, ne však nohejbal. I když bych samozřejmě nerad urážel ty, kteří to docení.0

Odpovědět
Jůlie19.08.2008

Ahoj všichni

PROSÍM PROSÍM MOC VÁS PROSÍM dejte mě někdo číslo na toho pana ALDU nebo nějaký jiný kontakt. Já bych s ním totiž moc chtěla mít dítě. On je tak čistý,neposkvrněný a zásadový a všemu tak rozumí,že prostě nemůžu odolat.Prostě to je ON! Chci ho! Moc ho chci to dítě a bude se jmenovat Ježíšek II.0

Odpovědět
jan19.08.2008

Příspěvky pod Benešem nejsou od Beneše.Zkontroluj si kódy.0

Odpovědět
Peta19.08.2008

aldo, ja s tebou, ale ve vetsine souhlasim. Vadi mi, ze vetsina znamych bere nohejbal jako pivni sport. Kdybych si na fotbale dal v polocase pred trenerem pivo, tak koncim. Neco jineho je to po treninku, zapase. Ale v nohejbalu je normalni dat si pivo pred treninkem, behem neho,behem zapasu. Na turnajich je to pak alkoholovej sprint. Taky nemusim chovani mladych pseudohvezd typu klaudyho,pospisila a dalsich. To co predvedli ve vyskove bylo nechutny. Ozraly,poblity,od krve. Funkcionari delali, ze nic nevidi a preslo se to bez trestu. A ty hvezdy vidi, ze se nic nestalo a jedou takhle dal.0

Odpovědět
Anonym19.08.2008

Jane, p. Beneš se v kanclu připojuje přes modem, takže má pokaždé jiný kód.0

Odpovědět
Anonym19.08.2008

Můžeš sdělit,kdo tam byl z funkcionářů?0

Odpovědět
jan19.08.2008

Stejně to není jeho styl.Ten si váží lidí,co dělají něco pro nohejbal.0

Odpovědět
Kuba19.08.2008

ja nechapu co vam na tom porad vadi? jestli vam vadi ze mi si dame panaka a vy ne tak to reknete!!!my vime ze vetsina z vas jeste nepracuje a nema na panaka, my vam ho radi koupime!!!

Alesi!

nevim co z toho delas byl to jen obycejnej turnaj a nebyl organizovan svazem a tam si muze delat kazdy co chce!!!! jeste k tomu s takovym vypicenym sytemem-se nedivim ze sme radsi chlastali!!!todlë vedet jako ze ted to uz vim tak vzdycky pojedu radeji na jedli, tam jsou alespon normalni lidi, kteri nemaji zapotrebi mit tady takovyhle debilni kecy a napijou se s nama!!!!!0

Odpovědět
Topec19.08.2008

Aldo,tohle je posledni co sem píšu.protože vidím,že ta diskuze směřuje uplně někam jinam než asi má..nekouřím,takže nevím proč píšeš mně o kouření..to že jsi hral s kopikem mně opravdu nevadí.děcko je super borec a myslím že sme docela dobří kámoši..taky sem nenapsal nic o tom,že tvuj tata děla turnaj pro synáčky..tak proč tohle všechno píšeš mně??.Když od vás nedostanu stopku,tak na turnaj příští rok klidně dojedu,ale neberu ho jako akci,na které si nedám pivo,(republika atd).tak je jasný,že se budu chovat jinak,tim nechci řict,že se na takovymhle turnaji utrhnu ze řetězu..jo jestě jedna věc,to že sem prohrál s brachou ve skupině,mi až tak nevadí,duležitý je přece vylezt ze skupiny a pak až vyhrat v play-off ne..měj se Topec0

Odpovědět
Alda19.08.2008

Také už nebudu dál psát. Zbytečně se Péťo ohrazuješ proti větám, které nepatří Tobě. Reakci na turnaj pro synáčky, jsem oddělil odstavcem a byla na příspěvek od hoolse. Myslím, že není důvod někomu dávat stopku na turnaj i když já o tom nerozhoduji, jeklikož jsem ho nepořádal. Ale vím, že smyslem turnaje je dát dohromady celou špičku věkové kategorie, aby mohla zmeřit síly, takže by bylo asi dost nelogické, někomu zakazovat účast. Poznámka s kouřením, nepatřila Tobě, nýbrž tvým dvěma spoluhráčům a dalším, kteří si to nemohli odpustit. Tudíž byla obecně zaměřená, stejně jako celý můj původní příspěvek. Pouze jsem vyjádřil svůj názor na situaci v nohejbale a nebylo účelem na někoho útočit. I když mi bylo jasné, že po takovém příspěvku se nevyhnu útokům na mě. To, že jsi reagoval podrážděně a stáhl ji na sebe již neovlivním. Na hřišti ahoj0

Odpovědět
Anonym19.08.2008

Tak poznámka byla zaměřena obecně,nebylo účelem na někoho útočit jo?????ALDA 13.08.2008 20:08 To s jakou chutí dokázali kluci z Prostějva zvládnout půl litru piva během time-outu v semifinále nebo to jak pomalu po Churchillovsku vychutnávat dokázal minimálně jedno cigáro mezi zápasy bývalý velký talent a nyní velký zoufalec, který se neobtěžuje ani dostavit na vyhlášení výsledku pro cenu JAKUB KLAUDY mě dost udivovalo.TY SI VELKÁ HLAVA!!!!0

Odpovědět
Alda19.08.2008

Hazarduješ s významem slova útočit anonyme. Jediná osoba, která se chovala tak nevychovaně, že se za slabé 8. či 9. místo (nevím přesně) neuráčila ani dojít pro velmi slušnou cenu: 8OO Kč byl Jakub Klaudy a tak jsem pojal tento nešťastný počin ještě nešťastnějšího hráče nejobecněji jak jen to šlo. Nebudu tě proto ani žádat aby jsi mne opravil, pokud se ti zdá, že toto chování není zoufalé a dokáže urážet soupeře.0

Odpovědět
honza19.08.2008

Jedna otázka na Aldu: Proč je podle tebe Klaudy velký zoufalec? Díky za odpověď.0

Odpovědět
to alda:19.08.2008

říkal jsi,že nebudeš psát0

Odpovědět
Beneš20.08.2008

Nechtěl jsem se k tomuto turnaji a zejména jeho závěrům vyjadřovat, ale musím.Opravdu se Aleši divím, jak dokážete být Vy mladí k sobě zákeřní a bez úcty jednoho k druhému. Kolik jste proti sobě již odehráli zápasů, jakou dřinu jste museli podstoupit, aby se z Vás všech mladých stali hráči takovýchto kvalit. Dobře jeden má 7 titulů a druhý třebas jen dva, ale nic k tomu nezavdává příčinu, aby jste k sobě nechovali alespoň elementární úctu.Přece nemůžeš kritizovat veřejně, že si někdo na pouťáku dá mezi zápasy cigaretu. Já s tím samozřejmě nesouhlasím,že sportovec kouří, ale pokud vím toto byl turnaj do 22 let- zkus kritizovat jiné muže třebas z turnaje na Šacungu nebo na jiném kvalitním turnaji, co Ti odpoví.Je divné, že nohejbal oproti jiným sportům nemá zdaleka tak silnou základnu mládeže jak je tomu jinde, ale ta troška hráčů místo aby šla spolu, nejraději hází tomu druhému klacky pod nohy.0

Odpovědět
Jenda20.08.2008

Vám se nezdá p. Beneš, že ten kdo se nechvoval vůčí svému soupeři kolegiálně byla mega star Klaudy? Jak vy píšete, nechová k soupeři ani elementární úctu. Kašle na soupeře, pořadatele a ti se ho pomalu musí jít prosit aby mu mohli dát osm set? To že sem někdo napíše jak se choval na turnaji a vyjádří svůj názor rozhodně není zákeřné napadení. Tomu se opravdu musím smát. Dále bych od vás spíše čekal, že jako sportovní trenér kouření nebudete takto vehementně zastávat, nýbrž s ním nesouhlasit a to zvlášť u takové věkové kategorie jako je váš Klaudy, kterému do 22.ti let ještě opravdu něco let schází, ale chápu, že to ani nemůžete protože by jste byl vystaven kritice a takhle se jí vyhnete.0

Odpovědět
PRO JENDU20.08.2008

JSI BLB! přečti si co pan Beneš píše a co to meleš za hovna o tom,že se zastává kouření? Umíš číst BLBE? Myslím,že s názorem pana Beneše můžeme všichni souhlasit Ty demente!0

Odpovědět
Radim21.08.2008

Čemu se furt divíte, že hráči chlastaj a hulí? Jděte se podívat třeba když hraje Kubát s Bíbrem. Každý ligový zápas komentuje ožralý Hlavatý a na konci už mu není rozumnět ani slovo. Od koho to teda mají že. Putíka vede další permanentní pijan Fišer a k ruce má samozvaného bývalého mukla Černýho. To jsou taky vzory jak řemen. Mohli bychom pokračovat dál v dalších oddílech, takže ještě se pořád těm klukům divíte??? Já teda ne a nejsem takovej idealista milý Aldo, že se to v brzké době změní.0

Odpovědět
Anonym22.08.2008

to we doopesvdy v nejblizsi done nezmeni0

Odpovědět
Džago25.08.2008

to Radim: ty si ale debílek...0

Odpovědět
Dusan to Radim29.08.2008

Ty musis byt pekna Jetrnice:D0

Odpovědět