Anketa: vyhodit výtržníky ?

laval04.12.2002

Dovoluji si vypsat anketu zad-li by měly být reprezentanti ( kteří tropili výtržnosti ) vyhozeni !

odpovídejte ano / ne
komentáře jsou povolené0

Reakce

26 příspěvků · poslední 09.12.
croober04.12.2002

ano
udelali velkou ostudu0

Odpovědět
maans04.12.2002

ano
Pošpinili dobré jméno českého nohejbalu !0

Odpovědět
Karel Vida04.12.2002

ne
Já bych jim dal ještě jednu šanci. Jsou to dobří kluci. Znám je osobně0

Odpovědět
ano04.12.2002

ANO
Už by měl někdo s nimi zatočit !!!!!!!!!!!!!!!0

Odpovědět
buc04.12.2002

ano
já jsem taky pro . Dal příležitost jiným, kteří by nedělali ostudu!0

Odpovědět
Radar04.12.2002

ano
já bych je vyhodil z toho důvodu, že mě docela zajímá , kdo by je nahradil0

Odpovědět
Adidas04.12.2002

ano
pryč s nafoukancema !!!!!!!0

Odpovědět
Ivan Králík K.Vary04.12.2002

Ne!!! Nevidím důvod proč neoslavit svůj úspěch třeba i alkoholem.Jsou opravdu dobří a jsou to jenom lidi.0

Odpovědět
Lukas Cervenka04.12.2002

Kde se dela vytrznost???? Na hristi nebo v autobuse cestou tam a cestou zpet??? Ja vam to reknu v autobuse. Prvni problem s Marmou, vsichni vyme jakej je Marma (sorac ale je to tak) ten kdo je trochu posilnenej alkoholem muze zapomenout jakej jses a vypenit. Druhej problem byl ohledne placeni cestaku, nakonec kluci z Varu zustali v Mikulove a dale nechteli cestovat s lidma z VV. Myslim, ze nepodepisovali jestli dojedou do Prahy. Proc je hned vyhazovat??? Zatim tady nebylo napsano co se opravdu stalo. Jak psala Kaca v diskusi MS 2002 - V hlavní roli opět alkohol tak v miste konani her vsichni bojovali na plno a dali do toho vse. Kdo tam nebyl at nevyhazuje!!!

NE0

Odpovědět
croober04.12.2002

ano!

proc se tu nekdo podepisuje jako croober? Co je to za provokaci?! ...Urcite by meli byt vylouceni, aby to bylo varovani pro jine, kteri si takhle predstavuji reprezentaci sve zeme.0

Odpovědět
Franta Veselý04.12.2002

Co takhle nejdřív zjistit co a hlavně proč to došlo tak(jak vlastně?) daleko? Proč se vyplácí cesťák při zpáteční cestě, když se má slavit? Nebo nebylo co, když vyhráli jen kluci z Varů a Brna? Proč v autobuse nejede nikdo, kdo má autoritu? Maršus nezlob se, ale ty, Řehák co je ho vidět jednou za rok na MS či ME, Potůček, Hájek a pod. to nejste! Kde byl Chvalovský, trenér či jeho asistent? Proč byla dusná nálada už při cestě do Maďarska? Co to rozebrat popořádku? Možná by se mělo začít u sytému výběru do repre.Hráčů i funkcionářů!0

Odpovědět
Marvan04.12.2002

Souhlasím s Frantem. Proč se papíruje, když se má slavit. Sám si to Martine napsal. "Dám svůj krk na to, že náš východní soused by takové problémy neměl, i kdyby domů vezl všech 9 zlatých. On by se totiž normálně radoval, u nás je asi myšlení lidí jiné". U nás je asi myšlení fakt jiný, když místo aby se funkcionáři s hráči společně radovali, tak se začne vyplácet cesťák. Jako kdyby to nikdo neznal, jak sou "na stole" prachy, tak je vždycky dusno.0

Odpovědět
Amatér04.12.2002

Aha, takže nohejbalisté nejsou svéprávní dospělí lidé? Musí s sebou mít "autoritu", aby nechlastali, nedělali bordel a nervali se mezi sebou? Můžete namítnout, že každej se někdy ožere a dělá brajgl, ale jsou chvíle, kdy se to prostě stát nesmí!!! Každej by si měl uvědomit, že reprezentuje nejen na poli sportovním, ale i kurva:-) svým chováním. Takže pánové (vesměs třicátníci nebo skoro třicátníci) styďte se!0

Odpovědět
Lenka M.05.12.2002

Tak jsem to konečně přečetla, co jste tu za celý den napsali. Diskuse není špatná věc. Ale tohle je už vrchol! Kdo si dovoluje soudit reprezentanty aniž by znal souvislosti. Kdo kde udělal jakou ostudu? Jestli byly nějaké konflikty, tak rozhodně proto, že tu opravdu jsou nějaké problémy a jen vyplavaly na povrch (byť trochu pod vlivem- myslím cestu domů, ne v průběhu MS). Těch "pár" (i když i stříbrných-ale i ta se oslavuje) medailí Vám nestačí? Všichni do toho dali všechny svoje síly a za to by jste jim měli poděkovat. Já tady ještě děkuji fanouškům, kteří také odvedli kus práce.0

Odpovědět
Bob05.12.2002

Amatére můžeš mně vysvětlit proč by se nemohlo pít a slavit PŘI CESTĚ NAZPÁTEK z mistrovství světa odkud vezeš zlatý a stříbrný medaile??0

Odpovědět
Miloš05.12.2002

Nevyzazoval bych je!!!!Není to mistrovství v náboženství!!S tím cesťákem cestou zpět to byla blbost. Ale oslava je v pořádku.Ten podnět byl asi impulzem od nehráče na MS. Můj dojem!0

Odpovědět
Amatér05.12.2002

Slavit? V pořádku, ale jako lidi... Pokud někdo neumí chlastat a chová se pak jako agresivní blb, tak by si to měl s pitím rozmyslet.0

Odpovědět
Káča05.12.2002

Sakra od toho počítače se Vám rychle rozhoduje...!!!!

Kdyby Vám Marma nepopsal, co se dělo v autobuse, tak o alkoholu nikdo nic neví. Je to prostě situace, která se stala v uzavřené společnosti proto, že je tam nějaký problém. Pokud by ve stejném autobuse jela podobná společnost a místo reprezentantů tam seděli chlapi třeba z okresu, tak jsem si jistá, že by se stalo to samé.

Všichni reprezentovali svoji zemi výborně! Hráli naplno, chovali se super jak k soupeřům, rozhodčím, fanouškům tak i ke spoluhráčům. Ten zbytek je specifikovaný problém mezi specifikovanými lidmi. Ty ať si to vyřeší mezi sebou. Pokud to nepůjde vyřešit, tak určitě jedna strana odejde.

Nepotřebuje aby "byla odejita" někým, kdo o tom nic neví.
Hlas:
ROZHODNĚ NE!!!0

Odpovědět
Maršálek05.12.2002

Tak tato diskuse mi přijde mnohem korektnější, než ta, kterou jsem stručným popisem událostí rozpoutal. Poslední příspěvek od Káčy zní velice rozumně. Těch pozitivních věcí bylo skutečně dost a je třeba se jim věnovat. V průběhu šampionátu jsem skutečně nezaznamenal žádné problémy a případné naše porážky šly na vrub čistě sportovních důvodů. Muži, ženy i junioři chtěli vyhrát co se dá, to je neoddiskutovatelné.

Problémy, které se vyskytly na cestě, budou řešeny po linii příslušných orgánů a můj úvodní příspěvek ve zmíněné diskusi měl jen přiblížit, proč se něco takového ze strany příslušných orgánů rozjíždí.0

Odpovědět
Bob05.12.2002

Já nevím.Z vývoje debaty je jedině p.Maršálek přímej účastník.Nikdo jinej se zatím neozval ať už pro,nebo proti.A diskutuje spousta lidí.Souhlasím s Káčou a (na jiným místě)s Marcelou a s Lukášem.Myslíte že to všechno vzniklo fakt úplně bezdůvodně?Jenom z chlastu?Že ti kluci byli na kurtu O.K. a pak se chtěli v autobuse vyřádit?Debata dlouhá,ale pořád se chodí kolem kaše....

Myslím že NE vyhodit,ale kdo se nepoučí z vlastní chyb,bude je opakovat dokola..0

Odpovědět
Maršálek05.12.2002

Jen bych ještě zmínil jeden závažný fakt, který se jaksi v diskusi neobjevuje. A to že někteří kluci byli v alkoholovém opojení nejen cestou zpět (kdy se vahou drahých kovů na lecos přimhouří oko), ale také (jak jsem uváděl) cestou tam. Pokud zalovíme v paměti, je to přesně to, co vyřadilo "kluka z plakátu" na MS v Prostějově! Víte, ono je to celé takové trapné a někteří diskutující loví ve vodách, kde skutečně nic není. Nikdo ze zodpovědných osob za výpravu nechodil za kluky s trubičkou, aby zjišťoval promile alkoholu. Že se pilo, a ne jen pivo, bylo na některých jedincích skutečně evidentní. To vše ale by bylo "v normě", odpovědné osoby nejsou žádní inkvizitoři. Jenže když to překročí únosnou mez, musí se reagovat. Za překročení únosné meze považuji fyzické kontakty, nebo vyhrožování jimi, jiné vulgární výhružky a urážky, ať už na funkcionáře, či mezi hráči. A to vše se tam bohužel vyskytlo. Nikoho z hráčů nepovažuji za primitiva a proto bych očekával určitou sebekontrolu u všech.

Teď s odstupem času vidím, že v diskusi se objevují i rozumné názory lidí, kterým budoucnost nohejbalu není lhostejná. Ať je to jakkoliv, z vrcholového nohejbalu musí alkohol zmizet! Tutlání problémů vede zákonitě k jejich opakování v ještě větší míře. Co si asi vezmou za příklad přítomní junioři? Taky mě trochu mrzí, že zde nezareagoval někdo z mých kolegů.0

Odpovědět
Franta Veselý05.12.2002

Snad by nebylo naškodu vrátit se k né nepodstatnému detailu z prvního Maršusovo vyjádření - "začala se šířit určitá nenávist". Ke komu? Snad ne od hráčů k funkcionářům? Že by si Vás ctihodní pánové ta smečka neinteligentních sportovců co jedou s "Vámi" na to MISTROVSTVÍ SVĚTA a měla by za to být vděčná nevážila? Neurazil snad někdo z nich Vaše ego? Tak trochu mi tu něco nesedí? A ta holota si dovolí se ještě ozvat. Pryč s nima, navíc nám zkazili juniory, teď aby jsme hledali i ty. Maršus, Maršus, snad se necítíš dotčenej že se ti někdo svezl po kožichu.

Navrhuju - sejděte se všichni co si k tomu máte co říct a pěkně si to vyříkejte! Jsem přesvědčenej, že tohle mělo přijít dřív než si to vytroubil do světa ať už jako soukromá osoba či člen VV. A neomlouvá tě ani to, že chceš hlavně "informovat". Jinak tě mám docela rád, čus.0

Odpovědět
Marvan06.12.2002

Radare, to je důvod jak prase. To je, jako by Tebe vyrazili z práce jenom proto, aby zjistili, kdo se přihlásí na Tvoje místo. Asi by ses měl radši postarat, aby pustili Klingera do civilu.

Podle mě, když trestat, tak ne vyloučením z reprezentace. Toto je generace, která vozí medaile a kdo ví, jestli by případní "náhradníci" něco takovýho dokázali (ovšem nynější nominace mohla vypadat jinak). Horko těžko si dovedu představit, že by někdo strávil, kdyby se několik let nedostavil úspěch. To by se zase spustila lavina - koho to zase nominoval, když neuhraje placku atd. atd.

Howgh.0

Odpovědět
Bamby08.12.2002

NE.Alespoň ne za to, co se událo v autobuse.Za to by se měli spíše stydět naši funkcionáři,včetně trenérů.Slovenská repre jela domů a už věděli,jak se na ně doma těší,všichni je oslavovali.A co naši!!! Ihned po dekoracích se na ně vrhli naši funkcináři a místo blahopřání je žádali,aby odevzdali reprezentační dresy.A nezlobte se na mne,začít se dohadovat v autobuse,jestli proplatí jedno nebo dvě auta do K.V.to je trapné. Nehledě na to,že dohoda zněla jasně. A to jsou určitě jenom střípky celé skládanky problémů,které naši výpravu provázely.0

Odpovědět
Tomáš Herink09.12.2002

Diskuse vyhodit či nevyhodit je bezpředmětná, když není jasné motto, kam se musí nohejbal v budoucnu dostat. Má-li si udržet současnou šablonu, pak asi nevyhodit. Jsou-li intervence o zařazení nohejbalu do kategorie olympijských sportů míněny vážně, pak není jiná možnost, než tyto nedostatky likvidovat. Asi si nikdo nedovede představit podobné úlety v olympijské vesnici. Zrovna tak si já osobně nedevodu představit převážnou část VV ČNS v čele olympijského sportu.

!!! Rozhodně by se nemělo stát, že bude nikdo vyhozen jenom proto, že se opil v autobuse po cestě zpět, navíc zcela mimo pozornost veřejnosti !!!0

Odpovědět
Maršálek09.12.2002

Tome, díky za tvé příspěvky, oba víme, jak je těžké pohnout s něčím, co má určitý charakter více než 60 let. Teď ale chci připomenout dvě zásadní věci a budu se opakovat:

  1. Nikdo nikoho z repre nevyhodil. Věc mají v rukou příslušné orgány, které vydají verdikt. O tom, co se stalo tady můžeme diskutovat (a děláme to). O trestu však pouze spekulovat.

  2. (kopíruji) Že se pilo, a ne jen pivo, bylo na některých jedincích skutečně evidentní. To vše ale by bylo "v normě", odpovědné osoby nejsou žádní inkvizitoři. Jenže když to překročí únosnou mez, musí se reagovat. Za překročení únosné meze považuji fyzické kontakty, nebo vyhrožování jimi, jiné vulgární výhružky a urážky, ať už na funkcionáře, či mezi hráči. - Takže neslučujme několik problémů do jediného, a to pití, které navíc bylo i cestou tam (takže o nějaké předoslavě asi mluvit nebudeme)!

Já myslím, že se točíme pořád dokola. Pojďme se už vrhnout na tu sportovní část.0

Odpovědět