Školení a semináře rozhodčích

Reakce

141 příspěvků · poslední 03.06.
Kde je chyba TONDO?20.02.2016

19.2.
Všechny
Rozlosování soutěží 2016
STK0

Odpovědět
Anonym04.04.2016

už zas pískaj stejný rozhodčí mluvím o extralize to jich není víc Pavlík 11,Matyášek 8,Kalba 8, Bartovský 6 každej rok stejný lidi Fakt jich víc není????0

Odpovědět
hráč05.04.2016

To se dlouho nezmění momentálně je to já na bráchu brácha na mě.Někteří to maj jako zdroj obživy . Problém je v tom ,že komise rozhodčích chrání špatně pískajicí rozhodčí a kluby nemaj odvahu do toho vrtnout.0

Odpovědět
strom.mladší05.04.2016

To jsou kecy! Tak proč nejdete pískat vy, frajeři?0

Odpovědět
fanda05.04.2016

Ty už máš nasazení rozhodčích? Kde jsi k němu přišel?
Taky bych se podíval...0

Odpovědět
býv.rozhodčí05.04.2016

zdroj obživy ,ty si opravdu trotl !!!0

Odpovědět
hráč05.04.2016

Osobně vím o dvou0

Odpovědět
taky bývalý rozhodčí05.04.2016

Jestli Vám vadí, že máte stejné rozhodčí? Buďte rádi, že nějací vůbec jsou. Extraligových je málo a ti co by eventuálně mohly pískat jsou ještě aktivní hráči, tak tady neplačte. Podívejte se na Moravu, tam byl do loňska pouze jeden, který pískal extraligu a ty které kritizujete mu tam jezdí vypomáhat.A zdroj obživy? Nesmysl.V dnešní době si nechat nadávat a poslouchat debilní kecy za 1.000Kč je absolutně nemotivační.Jen tak dál a rozhodčí už nebudou vůbec....0

Odpovědět
Anonym05.04.2016

Nemyslím že rozhodčích je tak strašně málo.Na semináři v Nymburku jich bylo 42. Kdyby se to rozdělilo tak nějak rovnoměrně mezi všechny tak nemusej pískat pořád stejní.Ale pískat např. 11 extraligových zápasů t.j. bratru 11 000 Kč to už nějaké ty keci i vydržím a je to rozdíl než odpískat jeden za 1 000 Kč a poslouchat keci. O to jde že to ty ostatní rozhodčí přestane bavit, možná proto je jich málo.0

Odpovědět
hráč05.04.2016

To neni jen 1000 on cesťák je také nezanedbatelný příjem. A že rozhodčí nejsou a nebo tak si to zkus , znám taky jednu- O Mařence a Jeníčkovi0

Odpovědět
to bCYXb05.04.2016

Souhlasím, že 11 zápasů v extralize je hodně. Na druhou stranu kolik lidí z těch 42 v Nymburku je schopno pískat extraligu a mají licenci C? Vynech z toho aktivní hráče a kolik ti jich zbyde? A stejně co Modřice a Vsetín? Nesmíš delegovat nikoho ze stejného kraje. Takže co? Olomoucký,Moravsko-Slezský a Jihomoravský pro Vsetín, když chceš ušetřit na cesťáku.Když

nemáš kde brát pošleš někoho z Čech...Jednoznačně největší průser z hlediska cesťáku je Vsetín...pro Modřice už je ta dostupnost o dost lepší...0

Odpovědět
Pepa Kovář05.04.2016

Trochu mě zaráží, jak si někteří rozhodčí myslí, že k pískání extraligy stačí udělat školení rozhodčích. K tomu, aby měly vyšší soutěže nějakou úroveň, je zapotřebí také slušných arbitrů. Všichni, kdo pískají ve vyšších patrech mají za sebou slušnou praxi z nižších soutěží kde začínali a když je potřeba, pískají je mimo ligy i nadále, neohrnují nos.

Pak přijde rychlokvaška z kraje, kde není vůbec nic (tudíž bez praxe, praxí si myslí, že mu je to, že sám úspěšně někde pár let čutal) s průkazkou rozhodčího a myslí si, že se někdo potento??? Nezlobte se, částečně máte v něčem asi pravdu, ale celkově určitě ne. Kdyby jste něco opravdu uměly, tak byste si za tím měly stát a nestydět podepsat.0

Odpovědět
Anonym05.04.2016

Ano s tím naprosto souhlasím pane Kovář. Všichni kdo pískají ve vyšších patrech mají slušnou praxi.Buď už tím že leta hráli,nebo že předtím leta pískali nižší soutěže.A přesto dostanou na pískání "pouze" jeden extraligovej zápas a nebo žádnej to je to co mě žere.A s těch 42 rozhodčích je schopno pískat ligu minimálně 30 - 35. Licenci mají pochopitelně všichni.0

Odpovědět
pitomec s.r.o.05.04.2016

Je to opravdu bomba,už nevím kam ty prachy dávat,za 8 hodin i s cestou je to celých 100 českých korun na hodinu!0

Odpovědět
Pepa Kovář05.04.2016

Tak se s tím udav ty hamoune nenažranej:-)0

Odpovědět
pitomec s.r.o.05.04.2016

Letos mám hodně zápasů,asi kolem dvaceti,takže hodně peněz.jestli někdo děláte vrátnýho za pár korun,tak vám rád něco pošlu.0

Odpovědět
VojtaB05.04.2016

Tak nám milý hráči jmenuj nějaké rozhodčí, kteří by podle tebe mohli/měli pískat extraligu. Třeba si komise nechá poradit a někam je deleguje.

A jen pro upřesnění. Myslím, že někteří rohodčí nejsou moc odvázaní z toho, že nemají moc volných víkendů...0

Odpovědět
pro nesoudneho05.04.2016

Zrejme se ozval někdo,jehoz ambice nebyly naplneny.Ono to mozna i bude tim, ze dotycny na to proste nemá ,všichni to vukol vedi ,jen on je zahleden do sebe,smutny to pribeh...0

Odpovědět
Anonym05.04.2016

Nevím nemohu jmenovat rozhodčí kteří by měli pískat ligu neznám jejich schopnosti ani jména všech.Jen jsem chtěl poukázat na to, že se stále brečí že je rozhodčích málo, ale když se tam dostanou nový a třeba i dobrý tak stejně nedostanou šanci pískat ligu protože si to rozdělí mezi sebe stále titíž.Nic víc nic míň v podstatě je mě to jedno,ale možná jak jsem psal již předtím právě proto je rozhodčích málo.0

Odpovědět
VojtaB05.04.2016

Ale to není o tom, že by si to rozdělovali mezi sebou a jiným nic "nepustili". Víc rozhodčích s potřebnou kvalifikací a zkušenostmi není. Nevím kam se podle tebe dostanou noví a nedostanou šanci v extralize. Ale řada nových rozhodčích jsou hráči, takže v sobotu pískat nemůžou, proto pískají v neděli dorost a případně nějaká přesunutá utkání. Spolu s těmi, cos jmenoval, jezdí i rozhodčí, kteří mají nabírat zkušenosti. Těžko můžeš poslat dva nové rozhodčí na utkání extraligy.0

Odpovědět
rozhodčí05.04.2016

Extraligu píská úzká skupina lidí která mezi sebe moc nových lidí nepustí, dá jim trochu čichnout aby jim zalepily pusu,ale to je vše. Ti rozhodčí jsou kvalitní a za tu dobu vypískaní a ligu pískaj zasluoženě. Pak jsou rozhodčí co pískaj extraligu a nemají tam co dělat,všichni to vědí kluby si stěžují stejně se nic neděje viz známé zaříkadlo tak si to zkus nebo za ty peníze 100 na hod.

Ale za nimi je díra a vyvoleným to nejspíš nevadí.

Ale abych nebyl kritický zdá se mi že na jednorázovkách vidím nové tváře což je jenom dobře jen je zapojit do extraligi po boku někoho zkušeného a bude to dobré.

Mě pár lidí z komise pískání znechutilo a proto jsem pískání omezil jen na kraj a jak tu někdo psal kritizuje jen zhrzený rozhodčí co neuměl pískat

Jméno neuvedu stejně kdo bude chtít tak si to zjistí0

Odpovědět
VojtaB05.04.2016

Plácáš nesmysly. Pokud se najde kvalitní rozhodčí s potřebnou licencí, chutí a časem pískat extraligu, klidně mu přenechám svoje utkání. Někoho navrhni, koho bys tak viděl, aby pískal...0

Odpovědět
rozhodčí05.04.2016

To jste celí vi jak má někdo jiný názor, který nekoresponduje s vaším tak plácá nesmysly.Dám ti jede příklad když dávaly na jednorázovkách 50kč za zápas tak tam nikdo nechtěl jezdit nikdo a já jsem nikdy neodmítnul po velké kritice se sazba zvedla a od té doby byl problém se tam dostat a poslední rok mého ligového pískàní jsem se nechytal vůbec prostě jsem nepatřil mezi vyvolené . Tak to bohužel v životě chodí a nic s tim nenaděláš jen mě uráží když mluvíš o tom,že říkàm nesmysly.0

Odpovědět
trener ml.06.04.2016

tome,tome, znas tu o zhrzene milence? Inu, docela si mi zklamal.0

Odpovědět
R06.04.2016

Holt budu se s tím muset naučit žít0

Odpovědět
VojtaB06.04.2016

Není to o tom, že máš jiný názor. Nesmysl je v tom, že bychom upředňostňovali někoho na úkor jiných, natož abychom radši poslali sami sebe. Nevím, kdo nasazoval oblast, ve které působíš, ale stačí vznést dotaz, proč nepískáš, a garant oblasti ti to vysvětlí. Jednorázovky jsou kapitola sama pro sebe.0

Odpovědět
Anonym06.04.2016

Přesně se stotožňuji s tím co napsal IOLwS. Jsou vyvolení a ty méně vyvolený. Navíc jaký rozdíl je mezi extraligou, 1ligou a 2ligou? je to o výkonnosti hráčů, ale pravidla jsou stejná takže i rozhodčí musí pískat stejně. Není uplně pravda, že by se zkušeným rozhodčím jezdil nováček. Těch možností za sezónu by bylo dost, ale často jezdí spolu ve dvojici "kámoši" vyvolení.0

Odpovědět
VojtaB06.04.2016

V pravidlech skutečně rozdíl není, ale v rychlosti hry, chování hráčů a fanoušků ano. Něco jiného je pískat utkání 2. ligy, kde přijde 10 lidí, většinou příbuzných hráčů a extraligu, kde je 50, 100 i víc lidí, kteří se mnohdy chovají...škoda mluvit. Hráči zkouší na rozhodčí různé finty a kličky... To vše tam musí rozhodčí zvládnout.

Žádní vyvolení a nevyvolení nejsou!!
Dvojice spolu jezdí z několika důvodů.

  1. peníze

  2. pískat se stejnými lidmi je lepší než pokaždé s někým jiným

  3. pokud jsou v kraji 3-4 "použitelní" rozhodčí, tak to ani jinak nejde.

Použitelný v extralize znamená, že musí mít licenci C, musí být z jiného kraje, nesmí to být extraligový hráč (stejně v sobotu hraje), trenéři zase jezdí se svými družstvy... Takže pouhým pohledem do registru rozhodčích člověk zjistí, že v Plzni jsou takoví 3, v KV 2, ve StřČ 3, v Praze asi víc a na Moravě bída.

Zkuste si prostudovat tohle http://nohejbal.org/files/treneri_rozhodci/Metodika_2015.xls0

Odpovědět
Anonym06.04.2016

Lepší si to nemohl napsat na prvním místě peníze ano s tím souhlasím. No a druhým bodem je jasné, že "novej" rozhodčí vlastně nemá šanci se od "mazáků" něco přiučit.0

Odpovědět
VojtaB06.04.2016

Ano, peníze, ale ne v tom smyslu, aby si rozhodčí nahrabali. Zkus se zeptat vedoucích družstev, jak jsou nadšeni, že jim tam jezdí rozhodčí 200 km. Tam se snažíme minimalizovat náklady.

Noví mají možnost se naučit. Kdo říká, že nemůže tím stejným být nový rozhodčí. Myšleno to bylo tak, že je dobré třeba 6 utkání pískat max. se 3 jinými rozhodčími. Tím se dá zapojit docela slušná porce nováčků.0

Odpovědět
Anonym06.04.2016

Myslím, že to nemá cenu tato diskuze. Stačí se podívat na nasazené dvojice a musel bys mě dát ve většině případů za pravdu. Navíc když jsem se podival tak je dokonce na extraligu naminovanej rozhodčí s licencí "D". No a kdo 6 a více utkání v extralize píská? nahoře to již někdo napsal. Když to spočítám tak jen tito 4 rozhodčí si z celkového počtu 56 zápasů rozebrali rovných 33 zápasů!0

Odpovědět
pitomec s.r.o.06.04.2016

Tak jsou zřejmě nasazovány proto,že to umějí pískat!moc lepších u nás bohužel není.0

Odpovědět
Pepa Kovář06.04.2016

S přihlédnutím k tomu, že zápasy se pískají ve dvojicích, opravdu 56 zápasů???0

Odpovědět
Pepa Kovář06.04.2016

Mě spíš příde, že si zde anonymně nestěžují rozhodčí, kteří by chtěli extraligu jako nováčci pískat, ale rozhodčí, kteří jí dříve naprd pískali a naštěstí je už nahradil někdo jiný. Akorát jim nikdo nikdy do očí neřekl, že nepískají pro svou neschopnost a oni ve své samolibosti a přesvědčení o své dokonalosti se domnívají, že jsou v tom jako vždycky veliký penííííííííízééééééééééééééééé.0

Odpovědět
Anonym06.04.2016

Ale Pepo všechno je jinak zřejmě si nepochopil o co tady jde škoda.0

Odpovědět
Martin06.04.2016

Opět diskuze o velkým hovně. Proč když jseš nespokojený, tak sis nestěžoval na tom vašem semináři? Proč nepřijdeš na valnou hromadu a tam to neřekneš. To jako teď tady chceš po nás abysme tě litovali, nebo to je jak píše Míla Kovář? Asi budeš rozhdočí a jsem rád, že takový unfňukánek nebude pískat. Rozhodčí si musí vždycky za všech okolností vědět rady a nedávat na sobě znát když si rady neví. Což evidentně není tvůj případ.0

Odpovědět
Anonym08.04.2016

Dobrý den. Pane VojtaB,prosím Vás,podle jakého klíče budou nasazováni rozhodčí ligových soutěží? Za odpověď děkuji.0

Odpovědět
VojtaB10.04.2016

Jak již bylo uvedeno, podle metodiky nasazování, která je platná od roku 2015. Budu trošku konkrétnější:

Extraliga - Na Moravě je obecně rozhodčích málo, proto tam jezdí pomáhat rozhodčí z Prahy a Vysočiny (mají to nejblíž a nejsnažší cestu). V KV kraji, Praze, Stř. a J. Čechách se střídají rozhodčí podle toho, kdo tam zrovna hraje, aby byla splněna podmínka rozhodčích z jiného kraje (rozhodčí z Prahy, KV, Stř. Čech a Plzně, které je možné obsadit kamkoliv, protože v extralize není družstvo z Plzeňského kraje). Dále se zohledňuje vzdálenost, takže např. Plzeň do KV, KV do Prahy, Praha do StČ a JČ. Konkrétní jména jsou pak vybírána z množiny rozhodčích, kteří splňují kriteria dle metodiky, a v závislosti na časových možnostech jednotlivých rozhodčích.

Ostatní ligové soutěže jsou obsazovány rozhodčími z nejbližšího okolí s omezeními dle metodiky. Nevím, jak zde postupují moji kolegové, kteří mají na starosti jiné oblasti, ale asi stejně jako já. Snažím se rozdělit počet utkání rovnoměrně mezi všechny rozhodčí z dané oblasti.0

Odpovědět
.10.04.2016

To je krásně napsané slzim0

Odpovědět
A.Stehlík10.04.2016

Zajímavé, všude brečíte, že vám nikdo neodpovídá a nevysvětluje a když se nějaký dobrák najde, tak ho zesměšňujete. Jak to říkal Postránecký v Černých baronech?0

Odpovědět
Anonym10.04.2016

Chce se mi zvracet? :-)))0

Odpovědět
Anonym11.04.2016

Dobrý večer.Pane VojtaB,děkuji za odpověď.Předpokládal jsem ale,že když je Metodika 2014 a Metodika 2015,tak by měla být i Metodika 2016,a proto bylo v mé otázce slovo BUDOU. Jestliže píšete,že Metodika je platná od roku 2015 a z Vaší odpovědi je zřejmé,že žádná nová Metodika 2016 nebude,měl bych na Vás 2 otázky:

  1. Opravdu chcete zůstat u pískání 1 rozhodčího na MČR žáků?(přestože již na MČR st.žáků 2015 v Č.Budějovicích došlo na základě kritiky v neděli ke změněna na počet 2)

pozn.: jestli jsem dobře četl,tak toto je jediný rozdíl v Metodice 2014 a Metodice 2015

  1. Proč již v 1.kole lig. soutěží byla porušena Metodika 2015 a hodlá v tom předseda komise rozhodčích,případně další členové i dále pokračovat bez ohledu na Metodiku 2015,kterou si sami vypracovali?

Za odpovědi děkuji.0

Odpovědět
Anonym11.04.2016

Kdy a kde bude zverejnene nasazeni rozhodcich na vikendove ligove zapasy? Diky0

Odpovědět
VojtaB11.04.2016
  1. Počty rozhodčích jsou také dle metodiky. Předseda Komise Mládeže podal návrh na zvýšení počtu rozhodčích u jednorázových akcí žáků, Komise Rozhodčích doporučila, aby VV tento návrh schválil.

  2. Na vypracování metodiky se KR podílela, ale je to dokument vydaný VV ČNS. Pokud došlo k porušení, bylo by vhodnější kontaktovat předsedu KR oficiální cestou.

V průběhu týdne by mělo být zveřejněno celé nasazení rozhodčích.0

Odpovědět
Veselý T.13.04.2016

To je ten jak napadl Čukana?0

Odpovědět
Anonym13.04.2016

Dobrý den. Pane VojtaB,děkuji za odpověď na otázku č.1 a věřme ,že VV tento návrh brzy schválí a opět se bude pískat ve dvou rozhodčích.

Dále chápu,že v odpovědi na otázku č.2 nenapíšete zde na zetkách ani Vy ani p.Pavlík,že Metodika 2015 byla porušena již v 1.kole lig.soutěží 2016 a že i dále bude porušována(viz rozpis konkrétního nasazení rozhodčích). To,že byla Metodika 2015 porušena,ví určitě p.Pavlík i Vy,ale věřím,že je tak činěno v dobrém úmyslu(např. aby si někteří rozhodčí vůbec zapískali). Je pak ale otázka,zda nezměnit Metodiku 2015.0

Odpovědět
fanda13.04.2016

Furt si tady stěžujete, že nejsou noví rozhodčí, ale jak se tak dívám na to letošní nasazení tak změny aspoň v extralize rozhodně vidím. Třeba Křepelka píská jenom jednou???

Janek a Jendřišák ve Vsetíně??? Velká odvaha KR. Mnoho zdaru...0

Odpovědět
formi13.04.2016

Že píská jenom jednou se vůbec nedivim0

Odpovědět
Anonym13.04.2016

Ano jsou tam nová jména oproti loňsku. Dokonce i s licencí "D" na extraligu. Tak to jsem zvědav jak to ti nový zvládnou doufejme že ano.0

Odpovědět
hráč13.04.2016

Jo koukal jsem se na rozhodčí. Je tam opravdu jedno jméno s licencí "D" teda pokud si to letos na tom jejich semináři nezměnil.0

Odpovědět
to Veselý T.13.04.2016

S Cukanem? Já myslel že se sapal po Buddeusovi.0

Odpovědět
Anonym13.04.2016

To je jedno. Stačí se podívat s kým je ve dvojici a nezmeni se nic. Jak psal někdo výše, oni mezi sebe jen tak nikoho nepustí...0

Odpovědět
to oWULU13.04.2016

Nene, Veselý Tomáš napadl Čukana, byla to tenkrát docela aféra.
Kdyby napadl Budeuse,tak by se nejspíš probudil až v nemocnici bez zubů...0

Odpovědět
Je to sila13.04.2016

Ale jak už psal někdo dřív. Kluci z KR mezi sebe jen tak kohokoli nevezmou. Asi má pan veselý ty správné předpoklady.0

Odpovědět
Anonym13.04.2016

S Budíkem se chtěl prát na republice v KV. Ale to už je pár let zpět.0

Odpovědět
rozhodčí13.04.2016

Možná svítá na lepší časy ohledně nasazování parta pustila na svůj úkor pár utkání, ani mi nevadí ti dva brontosauři co mají nejvíc utkání tens Vyšším počtem patří mezi naše nejlepší rozhodčí.0

Odpovědět
VojtaB13.04.2016

Pánové, proč pořád dokola opakujete, že mezi sebe nikoho nepustí. Pustili by, kdyby bylo koho. Místo obecného tlachání zkuste tedy navrhnout nějaké konkrétní jméno, koho byste viděli rádi, nebo kdo si myslíte, že by byl dobrým rozhodčím.0

Odpovědět
Michal14.04.2016

Vojto přečtěte si pořádně poslední příspěvek tam se pisatel tu vaší partičku chválí, tak proč pořád dokola chcete slyšet nějaké jméno.

Základní část by měla být rozdělena na více rozhodčích k čemuž jste se letos přiblížili0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

Tak nevím jestli mezi sebe pustili nové rozhodčí 6 rozhodčích (opravdu si myslím že schopnejch je víc) si rozdělilo mezi sebe 48 zápasů z celkového počtu 56 to mluví za vše.0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

Když to tak čtu, tak nevím čím si ten Veselý jako nováček v extralize vyslouzil tolik nasazení. Že by tím že pro ránu nejde daleko, nebo je cosi shnilého v království rozhodcovskem?0

Odpovědět
R14.04.2016

Cožpak Veselý, ten je mladej a snad se poučil ze svých chyb v minulosti, ale překvapuje mě co zápasů píská v extralize rozhodčí Kaliba (asi 7)???0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

A jak je možné že píská Zatec? Neni on z usteckyho kraje, pane Vojto?0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

On = Kaliba0

Odpovědět
venca hup14.04.2016

Já si myslím že je jedno odkud rozhodčí pochází,mělo by to být o morálce,pak je jedno jestli bydlí ve stejném městě nebo na druhém konci světa...0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

Tak pak je otázka, proč je vydána metodika, kterou KR porušuje0

Odpovědět
Anonym14.04.2016

Souhlasím s Vojtou, pustili by ,kdyby bylo koho. Už to , že pustili Janka s Jendřišákem je velká odvaha. Ještě, že Brod hraje letos 1.ligu. Petřina by mohl vykládat...0

Odpovědět
VojtaB14.04.2016

To michal: Michale, jeden z příspěvků chválí, ale další kritizují, takže moje reakce byla spíše na ně.

To PqRlF: Zajímalo by mě, jak jsi k tomuhle zajímavému číslu dospěl. Můžeš se pochlubit výpočtem? A jmenuj teda někoho, o kom si myslíš, že je schopný.

Pánové, rozhodčích jménem Veselý je více, proto si je nepleťte.

Co se týká nasazení rozhodčího Kaliby do Žatce. Ano, Žatec je v Ústeckém kraji, ale metodika umožňuje ve výjimečných případech takovou delegaci.0

Odpovědět
pitomec s.r.o.15.04.2016

Musím zareagovat na všechny nesmysly co se tady píšou,rád přenecham všechny svoje delegace na zápasy sociálně slabším a udělám si volné víkendy.můžou to pak pískat i Romové,ti mají času dost a na nadávky přihlouplých spoluobčanů jsou celkem zvyklí. Sportu zdar a nohejbalu zvláště.0

Odpovědět
Michal15.04.2016

Slabší jedinci než jsi ty již zde nejsou viz tvé jméno,ale tahat do toho Romy? Ty nejsou v kurzu, příště zmiñ židy,uprchlíky a nebo sluníčkáře a budeš dokonalej0

Odpovědět
pitomec s.r.o.15.04.2016

Když by jsi se dozvěděl moje příjmení tak bys omdlel Michale.pod tímto pseudonymem píšu proto,aby mi moulové jako ty nezáviděly ty obrovský peníze za pískání!0

Odpovědět
starší hráč15.04.2016

Ahoj tak já sem si dal tu práci a spočítal sem co sem mohl haha. Celkem píská 26 rozhodčích,(mluvíme o extralize) osm rozhodčích bude pískat v 55 utkáních (to jsou teda zřejmě ty nejlepší rozhodčí).Dvanáct rozhodčích má 3 a méně pískání což si myslím,že jsou to ti kteří začínají, nebo je jejich kvalita nedostačující (snad zatím) a ty by měli ve většině případech asi pískat s těmi nejlepšími aby se od nich učili. Což je pravda, že ve většině případech tak není. Ostatní rozhodčí (6) jsou zřejmě průměr co do počtu pískání i kvalitě pískání. Ale jinak si myslím, že není naco si stěžovat a určitě také není jednoduché dát dohromady ty dvojice. Né každý má vždy čas a to ještě připočtěte ostatní ligová utkání, dorost a ženy, které vlastně pískají také tito rozhodčí. Nevím kdo tady tu debatu rozjel a kdo si vlastně stěžuje. Pokud je to rozhodčí, tak holt musí počkat až jeho čas přijde, ale musí umět. A pokud je to hráč a tímto si stěžuje na rozhodčího tak si myslím, že je asi na špatné adrese.0

Odpovědět
Anonym15.04.2016

Ono to mate stejne jedno. On si vzdy nekdo bude stezovat.0

Odpovědět
Anonym15.04.2016

"Co se týká nasazení rozhodčího Kaliby do Žatce. Ano, Žatec je v Ústeckém kraji, ale metodika umožňuje ve výjimečných případech takovou delegaci.“ pane Vojto, nevím co je pro Vas výjimečný případ, ale myslím si ze se shodneme, ze nadpoloviční většina domácích utkání asi vyjimecny pripad nebude...(4/7)0

Odpovědět
rozhodčí15.04.2016

Komise si opět pravidla nasazování přihne jako vždy a opět zde budou výmluvy naší partičky.Že vás to lidi baví,to písnička od Tučnýho Vědro má ve dně díru je lepší0

Odpovědět
trenér15.04.2016

Vojto Bartovský dost se divím, že se do předem prohraný bitvy pouštíte. Tady je snad všem jasný o co jde. Vy si myslíte že tady něco vyřešíte? Až někdo z klubů podá oficiální stížnost tak se tím na komisích zabývejte. Takhle ze sebe děláte jen zaručenýho pitomce co skáče na lep.0

Odpovědět
Karel 1316.04.2016

Melete kraviny,a vůbec nevíte o čem.Jirka Kaliba je zkušenej sudí,a navíc nezatíženej levárnama jako ty podvodníci z Prahy!0

Odpovědět
tnt16.04.2016

Měli by jste prosím Vojtu B nechat v klidu, je to slušnej kluk kterej pro tento sport dělá víc než si kdo z vás dovede představit.děkuji.0

Odpovědět
Pepa Kovář16.04.2016

Blb má o sobě ve většíně případů dost velké mínění a nikdy si nepřipustí, že je blb. Proto někteří blbové nemůžete pískat extraligu, i když vám to nejde do palice. Když to máte tak rádi, můžete přece pískat nižší soutěže, ale když vy tam zrovna žádný nemáte……………..hmmm… co s tím? Už mám rok papíry, odpískal sem dva žákovské turnaje, a ti pitomci mě nechtějí nechat pískat extraligu.

Taky bych byl na….ej.0

Odpovědět
JM16.04.2016

Ahoj Vojto, držím Ti palce – jen komunikuj dál. Vždycky se vyplatí být vstřícný a trpělivý v diskuzi třeba i s anonymem zde na stránce bulváru. I když při tom často budeme za blbce a obhajujeme složité věci, které jsou ve výlučné kompetenci dané komise, orgánu… a mnohdy složitým kolektivním rozhodnutím, u KR to platí.

Nikomu neubude na osobní integritě, když se občas střetne s realitou na zetkách, občas je to dobrá zpětná vazba i získanými několika málo informacemi, které se ti často kolegové bojí nebo stydí říct přímo do očí. Už jen proto se pro komunikující členy výkonných orgánů vyplatí občas přispět s vysvětlením zde na bulvár. Naposledy to dobře uměl Martin Maršálek.

Jinak k tématu by se mohlo dodat, že naopak letošní nová sezona je mnohem pestřejší, co do nasazení rozhodčích k ligovým utkáním, než ty předchozí. Což je moc dobře. KR nemá jednoduchou práci s nasazením rozhodčích, aby skloubila řadu nutných faktorů pro utvoření dvojic rozhodčích, jejich časových možností a ekonomiky dojezdových vzdáleností. Dokonce sem mohou vstupovat regionální antipatie vedoucích s regionálním rozhodčím, což je bohužel zřejmě případ kolegy výše. Pak má jedinou blízkou variantu k pískání v Žatci.

Sám jsem musel z časových důvodů zrušit tři svá utkání a přidělal starosti Ivanovi a Mirkovi s hledáním blízké náhrady. Vůbec mi nebude vadit nabídnout kteroukoli svoji zbylou delegaci jiným rozhodčím. Rád jezdím kamkoli na nohejbal, ale klidně můžu jen jako divák nebo lektor nových kolegů, kdyby to bylo potřeba. Je to příjemný relax.

KR určitě nenasazuje dle kamarádíčkování nebo dle uzavřené party vyvolených spřízněnců vedení. To bychom já a Dušan letos vůbec neobdrželi jedinou delegaci k utkání. Věřím, že se časem dostane na všechny. Přeju nohejbalistům i rozhodčím spoustu úspěchů v DS a divákům dobrou zábavu. J.Matyášek0

Odpovědět
JR16.04.2016

Nějak nevím o co tady jde (slovy Donalda Trumpa - Co se tady k čertu děje) ? V Čechách (Moravu nesleduji) jsem vyloženě špatného rozhodčího už dlouho neviděl. V minulosti bych řekl to bylo horší. Takže nějaký progres a výsledek práce s rozhodčími tam evidentně je. Kdo se pohybuje v nohejbale déle tak to prostě musí vidět. Rozdíl mezi pískáním EL a nižších soutěžích já osobně vidím v ustání tlaku a nepodlehnutí atmosféře, která je v EL přeci jen někde jinde než např. v II.lize.0

Odpovědět
Anonym16.04.2016

Když už tady pan Matyášek zmiňuje časový a finanční faktor, tak třeba nechápu proč když se dopoledne hraje druhá nebo první liga a odpoledne se hraje extraliga, tak proč jsou tam delegováni 4 rozhodčí.Myslím, že ti kteří pískají dopoledne by zvládli i odpolední zápas a ty druhý dva rozhodčí mohli ject jinam.A to nemluvím o ekonomickém faktoru.Když jsem se včera koukal na ta nasazení tak těch případů v sezóně je tam povícero.0

Odpovědět
Anonym16.04.2016

Aha takže už je mě to asi taky jasné pan Matyášek se vzdal třech utkání takže původně jich měl 11 stejně jako pan Pavlík.Jak tady zmiňoval "starší hráč" oni ty s nejvíce zápasy možná nebudou ti nejlepší ale ti nejpovolanější - lektoři p.Pavlík 11, p.Matyášek 8 (původně 11), p.Bartovský 7 a pak asi jejich největší kámoši.0

Odpovědět
VojtaB16.04.2016

To starší hráč: Děkuji za výčet, sám jsem chtěl něco podobného napsat.

To vAKKb: Když v daný termín není k dispozici jiný rozhodčí, je to dost opodstatněný důvod. Jak bylo napsáno, p. Kaliba je zkušený rozhodčí a věříme, že situaci zvládne.

To Karel13: O jakých podvodech v Praze mluvíš?

To tnt a JM: Děkuji za zastání. Nevím, jestli to bude mít nějaký vliv. Myslím, že ne...

To hxGJC: Dříve se takto nasazení dělalo, ale zkušenosti ukázaly, že to není vhodné:

  1. Dopolední utkání se může protáhnout a jak potom řešit takovou situaci, že rozhodčí ještě pískají, ale už by se měli věnovat odpolednímu utkání?

  2. Dopoledne zpravidla hraje 2. liga a odpoledne extraliga. Z vlastní zkušenosti vím, jaké je pískat utkání třeba 4 hodiny. A dvojitá porce je hodně náročná na soustředění i fyzicky. Navíc odpolední utkání, kdy už je rozhodčí unaven, je rychlejší a těžší než dopoledne.

Nevím, jak jsi přišel na to, že p. Matyášek je lektor. A tato funkce rozhodně nemá žádný vliv na nasazování. Jirka Matyášek má více delegací proto, že je ochoten cestovat na Moravu a vypomáhat tam. Jestli nejvíce utkání mají ti nejlepší, to nechám na posouzení reálných hráčů a ne anonymních pisatelů zde.0

Odpovědět
VojtaB16.04.2016

Ještě jeden postřeh:

Kdybyste místo snahy za každou cenu najít něco skandálního věnovali úsilí rozvoji nohejbalu, udělali byste našemu sportu docela dobrou službu.0

Odpovědět
M.Šnídl17.04.2016

Vím, že je těžké pro některé lidi překousnout velké množství pražských rozhodčích a někteří se domnívají, že jsou potom ještě někde protekčně nasazováni.

Podívejme se ale na to střízlivým rozumem. V pražských soutěžích se rozhodují utkání rozhodčími v krajském přeboru, v krajské soutěži první třídy a v krajské soutěži druhé třídy. Každý mančaft hrající tyto třídy, je povinnen dodat do systému rozhodčích každý rok svého vyškoleného rozhodčího, který je povinnen odpískat určitý počet zápasů. Je tedy logické, že díky této povinnosti Praha produkuje "poměrně vysoký" počet rozhodčích,kteří mají poměrně dobrou průpravu v povinných nasazeních a samozřejmě, že čím víc vyprodukovaných rozhodčích, tím větší množnost výběru na vyšší soutěže.Není to tedy tak, že by někteří rozhodčí byli upřednostňováni proto, že jsou z Prahy, ale pro to, že od svých praktických začátků mají více zkušeností díky poměrně velké praxi v počtu odpískaných zápasů. Jiná moudra bych v tom opravdu nehledal.0

Odpovědět
Anonym17.04.2016

to Vojta B:

No jen tak na vysvětlenou neznám p.Matyáška ale sám to napsal o tom lektorovi tak nevím.P.Matyášek je ochotný jezdit na moravu a ostatní rozhodčí né? tak buď to chceš pískat a nebo nechceš.Pravda je to,že asi ject někam na moravu několik hodin,pak strávit tři a půl až čtyři a půl hodiny pískáním a dohadováním a pak zas několik hodin zpět domu je asi za ten honorář dost očistec.Možná že právě proto není tolik chuti něco pro nohejbal udělat tím nemyslím zrovna jen to pískání.

to M.Šnídl:

ano to s těmi rozhodčími je pravda a proč tuto povinnost nemají teda i na moravě?

to JM: a já si právě myslím opak o nasazování rozhodčích.Sleduji to již delší dobu.Stále stejná jména s největším počtem zápasů.Což může sice být proto že jsou nejlepš,ale pokud teda s těmi nejlepšími nebudou jezdit ti slabší tak to bude stále stejné tak jak to je nyní.Kde se teda mají ti slabší naučit pískat od koho to mají okoukat a sbírat zkušenosti?0

Odpovědět
VojtaB17.04.2016

Popravdě, moc rozhodčích nechce. Aspoň tedy ne pravidelně. Kromě JM ještě pár. Co se týká finanční stránky, tak si myslím, že jsme se v KR zasloužili o docela slušné odměny. Ale stále to lidé kolem nohejbalu (nejen rozhodčí) dělají spíš z lásky než pro peníze. Někdo tady spočítal, že někteří rozhodčí si vydělají přes 10 000,- plus cestovné za rok. Což vypadá úžasně, ale na druhou stranu jsou v tom zabité víkendy, cestování, nervy a někdo by třeba vydělal víc, kdyby šel v sobotu do práce.

Dovolím si odpovědět i na další dotazy.
Proč nemají povinnost rozhodčích na Moravě? To je otázka na vedení tamních KNS.

Myslím si, že delegace nových rozhodčích po boku zkušenějších kolegů se dělá (v minulých letech Moc, Šimáně, Šenkýř, Hrůza, Mandát, Musil a další, letos Putík, Škoda ml., Matějka,...), ovšem nejde to hned do extraligy. Těžko může KR poslat nováčka na extraligu, i kdyby šlo o zdánlivě jednoduché utkání prvního s posledním. Nikdo nemůže dopředu vědět, že se nepřihodí něco nečekaného.

Nový rozhodčí by měl odpískat několik utkání v kraji, pak ve 2. a 1. lize a i tam se dají nasbírat zkušenosti. Pak teprve je připraven na extraligu.0

Odpovědět
Anonym19.04.2016

A já zas vím, že s tím nasazováním to tak uplně pravda není.A vy všichni, kterých se to týká to víte velmi dobře také! s tím výdělkem je to pravda a není to za rok ale za sezónu což vypadá úžasněji né? a povinnost rozhodčích na moravě? nohejbal má jeden nejvyšší orgán nebo ne? morava nespadá pod tento orgán? pak není o čem. No a stejně , když se člověk podívá kdo nejvyšší soutěž hraje a má nadanou mládež a kolik, tak je jasné, že nohejbal v této podobě je předurčen skončit. Teda bohužel.0

Odpovědět
formi19.04.2016

Mílo s tou praxí,no nevim.Nasadit mladýho kluka na zápas nejvyšší pražské soutěže?Nemá žádné zkušenosti a včera se to potvrdilo.Byl trošičku mimo a to sem slušnej.Chápu ,že tu praxi musí někde získat,ale ne pískáním kraje.0

Odpovědět
Anonym20.04.2016

to Vojta B: no ano ty odměny jsou opravdu celkem dobré.Protože to není za rok ale za 5 měsíců. A když je někdo nominován šestkrát až desetkrát na extraligu plus cestovné...Takže za deset nominací je to 10 000 Kč plus cestovné za 5 měsíců a to je jen extraliga.Pak je to opravdu rozdíl pískat jednou extraligu a nebo šestkrát. Dá se to spočítat i takto v průměru jeden zápas trvá čtyři hodiny.Takže deset zápasů je v průměru čtyřicet hodin. Což je vlastně jeden pracovní týden. No a to jasně ukazuje že takto nominovaný rozhodčí si vlastně vydělá víc než deset tisíc korun za týden. Ano plus cesta ale to zas kompenzuje cestovné.0

Odpovědět
VojtaB20.04.2016

To eTWun: Tak nám řekni, co víš. Rád se dozvím něco nového, protože tvé vědomosti evidentně sahají dál než moje.

Nohejbal má jeden nejvyšší orgán, ale také svoje podčlánky, které mají jistou míru samosprávy. A v rámci ní mají družstva v KNS Praha tuto povinnost. A velká část pražských rozhodčích potom působí i na poli ligových soutěží. Samozřejmě tomu nahrává vysoká koncentrace nohejbalistů na malém území, ale samo se nic neudělá.

To YFOWK: Odměny jsou za 5 měsíců, ale rozložené do 7.5, když už chceš být přesný. Rozhodčí, který má takhle "zasekané" víkendy extraligou, už toho moc víc neodpíská. A když má někdo 10 utkání v 1. nebo 2. lize, vydělá si 8000,- plus cestovné. Takže ten rozdíl není až takový.

Tak vlastně nevím, o čem tady ta diskuze je. Jestli někomu vadí stále stejné tváře, nebo snad závist, že někdo má větší odměny...?0

Odpovědět
VojtaB20.04.2016

To formi: Rozhodčí, který vás včera pískal, už pískal minulý rok, takže z toho důvodu byl nasazen i na kraj. Osobně jsem ho pískat neviděl, ale tohle je první, i když neoficiální, "stížnost" na něj.0

Odpovědět
Anonym20.04.2016

to Vojta B: No ale ten strávený čas je pořád stejný 10 zápasů je zhruba 40 hodin. To se nedá oddiskutovat. Ty jsi psal že ten rozhodčí by mohl jít do práce což je pravda ale za týden si málokdo tolik vydělá. A bavíme se o extralize ne o 1 nebo 2 lize. Ale je jasné,že ten kdo má tolik nominací to nechce takle vidět. Ale je to jedno stejně se to hned tak nezmění jestli vůbec někdy.0

Odpovědět
L.20.04.2016

to Vojta B.: určitě to není poprvé, co decentně řečeno byli nohejbalisté v nejvyšší pražské soutěži zaskočeni výkony pár jedinců z řad rozhodčích, kteří by rozhodně neměli pískat kraj, maximálně z důvodu nedostatku 2.tř.

Určitě by praze prospělo, kdyby se na toto bral ohled do budoucna.

Formim zmiňovaný rozhodčí je sice krajně nezkušený, ale má šanci se v nižší soutěži ještě vypískat, narozdíl od těch přestarlích, kteří navíc nehráli víc, než někde v 3.tř. a jsou kaňkou ostatních rozhodčích.0

Odpovědět
trenér20.04.2016

Dobrý den p. Bartovský. Rád bych se zeptal na pár divných věcí který se určitě vymykají vaší metodice a přesto na ně narazíme. Můžete prosím vás vysvětlit proč:

  1. zápasy Zruče - Sence z I. ligy píská funkcionář a hráč tohoto klubu Hána?

  2. zápasy Prostějova z I. ligy píská podobně Spáčil s Osmanem?

  3. záúasy Chabařovic z II. ligy píská Tirpák, když za Chaba hrajou dva synové Tirpáci?

  4. zápasy Budějovic z II. ligy píská Musil, když za Budějovice hrají synové Musilové?0

Odpovědět
To nic není20.04.2016

Vloni nás piskal v 2. Lize v KV dokonce hráč ze soupisky!!!0

Odpovědět
je to tak20.04.2016

prachy,zavist,nenavist,neprejicnost,lemplovstvi,urazena jesitnost,neschopnost a nechut se prizpusobit na strane jedne, nechut neustale nekde za nekoho neco delat,resit a posleze zehlit a jeste mile komunikovat na strane druhe.Co to je?No prece cesky nohejbal,kde se jedny pulka s druhou na smrt nenavidi,ale vsichni se miluji.Je to prdel,na tom nohejbale neni jedna jedina kladna vec.Proc to nezrusime?0

Odpovědět
Pavel20.04.2016

Rozhodci nikdo nepochvali. Jen kritika. Tolik víkendu za par tisíc obětuje jen kvůli penězům jen Sociál a důchodce. Jet z prahy poslat do Modřic nebo Vsetína znamená procestovany cely den.0

Odpovědět
JR20.04.2016

A není snad důležitější jak rozhodčí píská, než čí je to strejda ?0

Odpovědět
Radek21.04.2016

Tady jde o to aby rozhodčí byl alespoň trochu neutrální. Alespoň trochu. To určitě nepůjde říct když někdo píská svůj vlastní klub, kde dělá funkcionáře. Nebo když otec píská tým kde hraje jeho syn. Je snad dobře když se na takovou chybu přijde aby jí komise mohla opravit a nasadit někoho jinéhio.0

Odpovědět
MJ21.04.2016

Osman už nepíská. A pan Spáčil určitě není ten typ rozhodčího, který by zařezával záměrně. Ono to je někdy dokonce naopak, že spíše zařízne Prostějov. Ale myslím, že by bylo lepší, kdyby pískali zápasy rozhodčí, kteří nejsou domácí. Ale kterému rozhodčímu by se chtělo jezdit žejo.0

Odpovědět
Anonym21.04.2016

Já myslím že už to tady někdo napsal.Buď to chceš pískat za těchto podmínek a nebo nechceš.Hlavně ty blbí pražáci stejně jezdit musí protože v EL maj vlastně jen jeden mančaft takže vlastně stejně někam ject musí.Ano pak je to daleko a když se jim přidaj peníze tak to bude ještě horší s nasazováním a ostatní rozhodčí krom vyvolených si nepísknou vůbec.0

Odpovědět
VojtaB21.04.2016

Vypisuji neoficiální soutěž:

Pošlete mi vámi vytvořené nasazení rozhodčích. Pro začátek jen extraligu a neznáte-li jména, tak alespoň rozhodčí z kterého kraje by měli pískat. Např. utkání č. 1 Čelákovice - Budějovice - Praha.0

Odpovědět
Anonym22.04.2016

P. Bartovský, prosím šlo by odpovědět na dotaz Trenér LAYVL - 20.04. 11:35? Docela by mě to zajímalo. Předtím jste ocotně odpovídal a já myslím že toto není žádný záludný nebo urážlivý dotaz. Naopak.0

Odpovědět
Anonym22.04.2016

to p.Bartovský:no toto je pěknej nesmysl!jaký by to mělo význam??

stejně to chcete udělat jen proto abyste napsal proč tato navržená nominace nejde.Spíš byste mohl vysvětlit proč jsou rozhodčí kteří vloni nepískali a najednou jsou nominováni třeba i na 6 pískání a rozhodčí kteří pískají již delší dobu jsou nominováni na jedno nebo vůbec.Mám pocit,že je to jedna z věcí o které tady někomu jde.0

Odpovědět
R22.04.2016

Vojto, snad jsi po posledním příspěvku hgyLN pochopil, že ať uděláš, nebo napíšeš cokoliv, vždy to někdo kdo na tom má zájem rozcupuje, protože destrukce jde udělat ze všeho a na něco konstruktivního se většina zdejších přispívajících nikdy nezmůže.

Upři síly tam, kde to má nějakou cenu a hodně zdaru Vojto Don Quijote.0

Odpovědět
VojtaB22.04.2016

To PpVpK: Zjednodušeně řečeno, rozhodčích je málo.

To hgyLN : Ne, chci to proto, aby si to každý zkusil. Samozřejmě některé varianty nebudou použitelné, ale třeba dostaneme nějaký tip, jak to udělat příště lépe.

Například kdo pískal a nepíská, či naopak?0

Odpovědět
Anonym28.04.2016

No takže sme se dopracovali k tomu,že rozhodčích je málo a proto nadále budem nejvíc pískat MY kteří pískáme i teď nejvíc. Hotovo fakt dobrý....0

Odpovědět
Anonym29.04.2016

Takže jak už to tady nahoře někdo psal jentak se to nezmění protože tahle partička mezi sebe jen tak někoho nepustí!0

Odpovědět
pitomec s.r.o.29.04.2016

Byl by si chlapče od té dobroty,a vyjmenoval nám tu mafii která se toho drží zuby nehty?díky,budeme hned moudřejší!0

Odpovědět
venca hup29.04.2016

Přesně tak,napišté jakým rozhodčím je ubližováno že nejsou delegováni.A nebo jedna pani povídala...???...0

Odpovědět
Anonym29.04.2016

milej p. pitomec vy určitě velmi dobře víte kteří to jsou a pravděpodobně patříte mezi vyvolené.Stačí se podívat na nasazení rozhodčích třeba za poslední tři roky a nedělat tady pitomce pardon hlupáka.0

Odpovědět
pitomec s.r.o.29.04.2016

Ano,patřím mezi Vyvolené již několik let,a každým rokem se musím opět zařadit do fronty rozhodčích i když nechci.přes zimu by každý pískal o stošest a na sezonu je problém dát dohromady pár lidí, kteří se s tím poperou a obětují tomu čas a nervy!pořád jsem se ale od vás nedozvěděl který polobůh to řídí,a jak vypadají zákulisní triky při delegaci nás všehoschopných diletantů a grázlů.0

Odpovědět
Anonym29.04.2016

NTfEc - dnes 12:51
Nahlásit

s pitomcem se nedá diskutovat milej p. pitomec vy určitě velmi dobře víte kteří to jsou a pravděpodobně patříte mezi vyvolené.Stačí se podívat na nasazení rozhodčích třeba za poslední tři roky a nedělat tady pitomce pardon hlupáka.0

Odpovědět
Anonym05.05.2016

No pitomec asi moudřejší nebude...0

Odpovědět
pitomec s.r.o.05.05.2016

Z těchto odpovědí moudřejší opravdu nejsem,zkusim si to domyslet.0

Odpovědět
starší hráč06.05.2016

Já zírám co se tady řeší.Pravda je asi někde uprostřed. Rozhodčích je stále málo? a proto většinu ligových zápasů pískají stále titíž. No nevím kde přesně je pravda, ale tady se to asi nevyřeší.0

Odpovědět
starší hráč18.05.2016

pitomec s.r.o. QoYtl - 29.04. 13:48
Nahlásit

Ano,patřím mezi Vyvolené již několik let,a každým rokem se musím opět zařadit do fronty rozhodčích i když nechci.přes zimu by každý pískal o stošest a na sezonu je problém dát dohromady pár lidí, kteří se s tím poperou a obětují tomu čas a nervy!pořád jsem se ale od vás nedozvěděl který polobůh to řídí,a jak vypadají zákulisní triky při delegaci nás všehoschopných diletantů a grázlů.

Vážený pane pitomec,pokud tady píšete to co píšete,tak mě to připadá že si jen děláte srandu.A pokud patříte mezi vyvolené jak píšete, tak sám velmi dobře víte jak to děláte,že extraligu pískají stále stejný rozhodčí ať již dobrý nebo špatný.takže buď se vysmíváte a nebo jste opravdu pitomec.To nechám na posouzení jiným.0

Odpovědět
pitomec s.r.o.18.05.2016

Podívej se pořádně na to nasazení ty mohlo.0

Odpovědět
Petr18.05.2016

pitomec,to je slabé slovo..0

Odpovědět
divák19.05.2016

Hodně se tady píše o rozhodčím Kalibovi a všichni se ho zastávaj.Viděl sem ho pískat minulej tejden v Žatci.A musím napsat že teda nic moc.Dost zmatkoval,dokonce se nechal vyprovokovat k diskusi s divákama a potom už jako hlavní rozhodčí pískal jen ten druhej.Nevím proč,dost možná na žádost kapitánů.Rozhodně mě teda nepřipadal jako skušenej rozhodčí.0

Odpovědět
hm19.05.2016

Kazdy zapas je jiny0

Odpovědět
rozhodčí19.05.2016

To, že jsem nepokračoval v pískání v dalším utkání v Žatci, bylo ze zdravotního důvodů ( obnovená krvácející dáseň po vytržení 9 zubů v týdnu ). Z tohoto důvodu, jsem na tuto skutečnost upozornil kapitána domácích i hostů s tím, že utkání převezme a dopíská druhý rozhodčí a já pokračoval jako druhý rozhodčí. Nic víc, nic míň, tak neuváděj zavádějící nehorázné bludy cosi na žádost kapitánů ! O žádné vyprovokované diskuzi s diváky opravdu nevím,chtělo by to objektivitu v celkovém obsahu článku od diváka aKdEX. Asi má tento " objektivní divák " na mysli to, že jsem v průběhu hry viděl dopad míče mimo postranní čáru a po řádném zhlédnutí místa dopadu, jsem rozhodl jako dobrý míč. Omluvil jsem se, neboť nikdo není dokonalý a bezchybní. To byl opravdu jediný kontakt s diváky, žádná diskuze a zmatkování, jak nepravdivě uvádí regionální "divák aKdEX ". Kritice se nebráním, ale bez lživých a úmyslně zavádějících výpadů z mého blízkého okolí.0

Odpovědět
divák20.05.2016

Já jsem mezi těma divákama seděl a nic si nevymejšlím.Jasně sem napsal že nevím proč (možná na žádost kapitánů) ste potom pískali tak jak ste pískali.No jestli ti v týdnu trhali devěd zubů a ty si potom jel pískat to si frajer.A co se týká řádného zhlédnutí místa jak píšeš které si právě skontroloval až na popud rozlícených diváků kterým ses potom vehementně omlouval no nevím...0

Odpovědět
rozhodčí.20.05.2016

Poslední můj příspěvek na toto téma. Na místo dopadu míče jsem se šel ihned podívat, bez nápovědy"rozlícených"diváků. A o jaké vehementosti se jednalo ? To, že jsem se zvednutím ruky omluvil , neboť si myslím, že je to slušnost, uznat změnu mého rozhodnutí a nehrát si na neomylného rozhodčího. ? Je s podivem,že za tento okamžik, který je při nohejbalovém utkání k vidění, jsem obšírně a zkresleným způsobem napadán. Věcnou kritiku přijmu, ale Tvůj příspěvek je opravdu zavádějící od reality. Na jaký popud ? Dle pravopisu, jsem se v prvním příspěvku nemýlil......0

Odpovědět
divák20.05.2016

Ani já se nebudu již dál zaobírat touto záležitostí.Je to jen můj názor a postřeh a rozhodně není lživej ani zavádějící.Lecos je mi už také jasné pane Kalibo.0

Odpovědět
rozhodčí20.05.2016

Neexistuje aby rozhodčí připustil diskusi s jakýmkoli hráčem a pustil hráče z lavičky ,aby kontrolovali zda je míč v autu nebo ne.....Rozhodčí se jde podívat a rozhodne nekompromisně bez jakýchkoliv pochybností !!0

Odpovědět
divák20.05.2016

Docela sem se pobavil o tom se nepřu a citovat příručku nebo pravidla - také bych zvládl.0

Odpovědět
rozhodčí22.05.2016

To nebylo z příručky hnupe.....0

Odpovědět
hráč23.05.2016

Fakt je to, že přesto že nohejbalovej rozhodčí má ze všech sportů (vrcholových) nejnižší odměnu tak u lajny nikdo nemočí ani není opilej. Nikdy sem se nesetkal s rozhodčím, který by chtěl jedno nebo druhé mužstvo oříznout.Takže si i já myslím, že se přesto snaží pískat jak nejlépe mohou a umí.A to že někteří pískají hodně často a ostatní vůbec nebo málo si musí holt vyřešit mezi sebou.0

Odpovědět
hráč25.05.2016

Ono to s těma rozhodčíma nebude až tak super viz diskuze na otevřený dopis př.Pavlíkovi docela sem zvědavej na vysvětlení.0

Odpovědět
Jirka25.05.2016

Mě by moc zajímalo z jakých peněz svaz doplácí některé rozhodčí,jak sem se zde dočetl.to jsou jako zaměstnaní svazem?0

Odpovědět
Anonym02.06.2016

A opět ti rozhodčí. A přímo s předsedou Pavlíkem, ale komunikace s ním nějak vázne. Asi ho to zas tak moc nebere hlavně že si vzal na pískání nejvíc ligových celkem 11 jak někdo výše spočítal.No to už je opravdu slušné pokud se nemýlím tak to je jen za zápasy 11000 Kč plus cesťáky. Ale aby vymysleli zjednodušit pravidla hlavně zamezit zbytečným hádkám a diskusím to asi ne.0

Odpovědět
NC02.06.2016

Chlapče,je to celkem jasný,pokud oba rozhodčí ukazují aut a někdo se chce jít podívat,tak není na co.pokud je balón sporný,jde se podívat 1 rozhodčí a případně jej může ukázat některému z kapitánů.ale spíše to vypadá že někomu něco závidíš a potřebuje se hloupé vyřadit na někom kdo pro tento sport dělá maximum.0

Odpovědět
Anonym02.06.2016

jdi ty brebto o to právě běží může ukázat nebo musí ukázat.Musí někoho pustit na hřiště nebo nemusí.proč toto není řečeno naprosto jasně.Chodím na nohejbal poměrně často a myslím,že tím by se právě zabránilo jakýmkoliv dohadům a debatám a pokřikováním na rozhodčí kterých je opravdu docela hodně.hráči by si prostě velice rychle zvykli že rozhodčí rozhod a táím to končí.Jinak chlapče já nemám komu co závidět.0

Odpovědět
NC02.06.2016

Tak tady neblábol nesmysly,a dej podnět na valnou hromadu,KR tohle nevyřeší a pravidla si neurčuje,jen se jimi řídí.0

Odpovědět
Anonym02.06.2016

Jedinej kdo tady blábolí jsi ty jen jsem upozornil na to co a jak se řeší jinde a rozhodně to není blábol.Podnětna změnu by měl dát předseda p.Pavlík nebo nějaký rozhodčí.Já nejsem ani jedno ani druhé a už ani hráč.A když vidím jak se to vede a řeší tak zapojovat se rozhodně nehodlám.0

Odpovědět
NC02.06.2016

Jsi velký odborník kterej do toho vidí,drž se toho,už teď máš s argumentama velkej úspěch!kdyby ti to nevyšlo tady,tak můžeš zkusit divácký zprávy na Primě!0

Odpovědět
Anonym03.06.2016

Vypadá to, že tam jsi byl už ty a neuspěl. Podle tebe je vše v naprostém pořádku? tak to potom ano a již jsem pochopil, že nemá cenu psát jiný názor. A pokud jsem se někoho nebo tebe dotkl tím, že jsem upozornil na to co se řeší na nohecforu tak se opravdu omlouvám.0

Odpovědět