Poslední smeč

Jendys04.12.2003

Zdravím, letos zopakuji loňský on-line přenos Poslední smeče, tak mi držte palce. Bohužel díky úchylnosti helpdesk na seznamu jsem byl nucen přesunout web na webzdarma, takže si přepište adresy.

http://www.poslednismec.wz.cz0

Reakce

45 příspěvků · poslední 30.12.
Kuba-Zlatá Žíla10.12.2003

Cože? Jendys, ty děláš on-line přenos z "Poslední smeče"? Jen houšť s takovými blázny. Zasílám pokývání a přeju dobrý konec těhotenství. K0

Odpovědět
Marvan10.12.2003

Další nohejbalový "šílenec". Držím Ti palce, ať Ti to fachčí až do konce.0

Odpovědět
Alex12.12.2003

Zaznam v TV jako vloni nebude?0

Odpovědět
Alex12.12.2003

Uz jsem to nasel!!! Dle http://www.poslednismec.wz.cz/

Televizní sestřih turnaje je plánován na úterý 16.12.2003 do 2. přestávky hokejového utkání Česko-Kanada: cca 17:550

Odpovědět
Kuba14.12.2003

Tak jsem asi debilní, ale žádnej on-line přenos jsem v nabídce stránky nenašel. Zkoušel jsem to ve dvě a ve tři hodiny odpoledne, tak jsem to možná špatně pochopil.0

Odpovědět
spíla14.12.2003

Online přenos to byl, ale asi si byl pořád na stránce a nedal si obnovit, tak to je pochopitelně jasný že ti to tam nic nepsalo:) Jinak to vyhráli Slováci 2.místo Vary, 3.místo naše repre a 4.místo Vilík.

P.s: Vary měli výhodu útoku a za stavu 9:9 ve třetím setu zkazil Pepík šlapanej kraťas, vyhodila mu to páska.0

Odpovědět
kubas14.12.2003

Jo, dík. Byla to z mojí strany mejlka. Já jsem si totiž bláhově myslel, že to nebude v podobě šotů (videogalerie), ale jednolitý přenos...I tak dobré a aktuální. Tento rok to, zdá se, divácky stálo opravdu za to. Zdar0

Odpovědět
Marvan14.12.2003

Zdar Jendys.

Tak sem se ještě mrkl na ten Tvůj on-line přenos. Dovol, abych před Tebou elektronickou formou smekl klobouk. Vyšrouboval´s to zase o nějakou tu příčku nahoru a nezbývá než chválit.0

Odpovědět
Hans15.12.2003

Letošní výsledky a předvedená hra nároďáku mě zklamala.Ještě že se ME zrušilo, protože by to byl výbuch.Je vidět, že zatím nemáme náhradu za hráče typu Bláha,Vilda,Tirpák,Hošek a Dvořák.Nastoupená cesta tvrdé ruky tzv.trenéra Stehlíka s hráči domácí Plzně se ukázala jako chybná.Trener mi připadá jako nosič vody, bez nápadu, neporadí, nezmění taktiku a způsob hry, jen figurka. Tímto způsobem, bez nápadu Slováky neporazíme!0

Odpovědět
Videogalerie15.12.2003

je celá super, ale klip č.7 mezi ČB a Hlohovcem je bomba. Výměna jako prase!0

Odpovědět
Anonym15.12.2003

Hans: ty seš ale trotl :-)))0

Odpovědět
Hans15.12.2003

Anonym : zkus to vyvrátit0

Odpovědět
Dan15.12.2003

Já si Hansi myslím, že repre je v pohodě. Bohužel chyba byla trošku někde jinde. No a Bláha, Tirpák .... tak tito už byli dávno nahrazení. A ještě něco, nech si ty urážky, těch bylo o víkendu až dost, nemyslíš ?0

Odpovědět
Burínek15.12.2003

to Videogalerie: Super výměna, co??? Karel to je bombarďák. :-)0

Odpovědět
Anonym15.12.2003

Hans: Každej ví, že každá trojice potřebuje spolu hrát nějakou dobu, aby se sehrála. Ti kluci, kteří za repre hráli patří na svých postech ke špičce extraligy (jestli jsou nejlepší na to má každej jinej názor) a třetí místo je podle mne pěkný, když si vemu, že trojice Slovenska je dnes někde jinde a Vary maj za sebou v téhle sestavě takových turnajů bezpočet.

Mě by zajímalo, jak si přišel na tohle: "Nastoupená cesta tvrdé ruky tzv.trenéra Stehlíka s hráči domácí Plzně se ukázala jako chybná.Trener mi připadá jako nosič vody, bez nápadu, neporadí, nezmění taktiku a způsob hry, jen figurka."

  • To je fakt perla0

Odpovědět
Hans15.12.2003

Jestli si dobře pamatuji, tak za Stehlíka nároďák nevyhrál jediný turnaj. To na dobrém jménu repre určitě nepřidá. To je můj názor.0

Odpovědět
Videogalerie15.12.2003

to Burínek: Souhlas, ale co tam předved ten slovenskej polař, to se muselo líbit i Voldřichovi a toho jen tak nějaká rozkopnutá reklama okolo hřiště při dobíhání balonu nepřekvapí :-)))0

Odpovědět
Videogalerie15.12.2003

Sorry, přepsal jsem se. The Best je osmička.0

Odpovědět
Anonym15.12.2003

Hans: Bohužel hloupej názor... logout0

Odpovědět
Maršálek15.12.2003

Tak jsem rád, že se tu opět slušně diskutuje přímo o hře samotné. Tak přispěji také. Kdo trochu častěji sledoval letošní soutěžní ročník a pečlivě studoval statistiky, jistě si vydedukoval, že okruh kandidátů na vítězství na Smeči byl složen z těch tří trojic, které první tři místa obsadily.

Slovenská trojice Perun P., Perun M. a Makara hraje dlouhodobě v obrovské pohodě a nemá velké výkyvy. Když na nějaké akci nevyhraje, končí druhá nebo třetí. V podstatě všechny herní posty má zdvojené s výjimkou bloku, ale tam jinak alternují Chovan či Brutovský. Navíc tradičně se slovenský výběr na významné české akce pečlivě připravuje.

Deblo-trojková karlovarská supersestava Bláha, Dvořák, Tirpák dokázala letos 3x slovenský výběr porazit (Skanska Cup, Austin Cup, ECCC) a ztratit přitom jediný set. Už od prvních míčů úvodních zápasů bylo patrné, že jim to šlape dobře. Celkem mě šokovala informace Bláhy, že naposledy spolu hráli mistrák v říjnu. Když ještě vezmu ne nevýznamné zranění Dvořáka ve druhém setu, tak při troše štěstí Vary mohly zapsat svůj druhý zářez.

Po dlouhé době nebyl český výběr pouze totožný s oddílovou sestavou. Modřické trio Kalas, Gulda, Pelikán, o jehož formě v závěru roku asi nikdo nepochybuje, doplnil plzeňský Šik, který měl letošní rok skutečně mimořádný. Kalas s Guldou stáli začátkem roku u další prohry slovenského výběru, takže i oni neměli srdce v kalhotech. Pelikán je dnes českým ekvivalentem Brutovského, dva letošní dospělé tituly to potvrzují.

Prosazení se některé jiné trojice (nechci snižovat výkony některých slovenských trojic, které jsem neměl možnost v průběhu roku vidět) bych považoval za výrazné překvapení.0

Odpovědět
Marvan15.12.2003

Nedalo mi to a musím uznat, že anonym ve 12:01 má pravdu.0

Odpovědět
Bob16.12.2003

Ještě v souvislosti i s polemikou v příspěvku "Nohejbal na ČT" mezi Maršálkem a blbem-myslím si že Poslední smeč(aspoň ta nedělní a v rámci celého dne)má o něco vyšší herní úroveň než MS nebo ME(i když si na to musíme dávat bacha),ale zase na žádným MS nebo ME jsem nezažil aby hráč nadával protihráči s prominutím do "čuráků" a "pičí" tak,že to bylo slyšet v poslední lajně nahoře na ochozech...0

Odpovědět
HogoFogo16.12.2003

Ono to asi nemá moc smysl, nadávat rumunovy nebo francouzovy do čůráků...0

Odpovědět
Čoud16.12.2003

Když jsme u toho fandění: Marvan(?) a kdosi s Brněnským dialektem (oba seděli nad lešením připraveným pro televizi) taky zrovna moc sportovně nefandili, vč. používání nesalóních

výrazů.0

Odpovědět
Franta Veselý16.12.2003

saloon, nesaloon - Všem hezký svátky, silvestra a pořád chuť honit ten šišatej nesmysl!0

Odpovědět
Marvan16.12.2003

Když má někdo moravskej dialekt, musí to být hned Marvan? Ale tentokrát ses Čoude trefil.

Uznávám, ujeli mi trochu nervy z čehož pramenily moje nesalóní výrazy, ale jakožto velkýho fanouška modřickýho nohejbalu (ať už sokolíci hrají za klub nebo za repre) mě velice vytočilo chování hráčů vůči nim, jaké popisuje Bob. A když si to může dovolit Fritz se Šimáčkem, proč ne já nebo třeba někdo jinej?

Pro upřesnění bych se pokusil popsat co se vlastně dělo, kdyby to někoho zajímalo.

První šufan do ohně chrstl Fritz, když po točeném servisu Petra Guldy lovil příjem Šimáček až na reklamním panelu, div se po Petrovi nezačal sápat a už byly na place nesalóní výrazy (když toto podání Petr použil proti Varům a Dvořák (nebo Bláha?) viděl jak ten balon letí, prostě si došel pro halv volej a ani nepípl křivýho slova). Druhý případ na sebe nenechal dlouho čekat. Při blokování útoku zahrál Radek Pelikán dvoják a zatímco se nesnažil pokračovat ve hře a zvednutou rukou přiznával svůj přestupek, byl okamžitě vybízen: "Přiznej to ty č....."

Tolik jenom na vysvětlenou a možná by bylo dobrý se v tom dál nepiplat. Stalo se co se stalo a chleba levnější není.

P.S.: trošku Tě ještě poopravím Čoude, aby si i ostatní mohli případně udělat obrázek o kom je vlastně řeč. Seděli jsme VEDLE lešení v poslední řadě. Nad ním už bylo místo pro stojky.0

Odpovědět
Bob16.12.2003

...a to jsem byl já.A bylo mně z toho divně,protože tentokrát mně to vůbec nepřipadlo jako důsledek adrenalinu při hře.Jak psal Marvan-napodruhý si (Dvořák-Bláha???)šli pro halv volej stejně jako jako ten kluk v Trebišova...Beru to stejně-je to jedna situace v celým dnu,ale k čemu to..?Může zbytečně zkazit dojem z jinak O.K. turnaje.0

Odpovědět
kalužík16.12.2003

Čtu a nestačím se divit jak někomu vadí že fanoušek reaguje na hulvátský chování jednoho vysloužilýho nohejbalisty, kterýmu vadí, když na tak skvělým turnaju na jeho spoluhráča někdo zahraje těžké balon. Skvělé turnaj sem to nazval podle atmosféry, jakou vytvořili fanoušci reprezentantům ČR. Opravdu většina fanoušků navodila atmosféru MS v Turecku. Tam by jim taky fandilo pár lidí s Brněnským dialektem. Jinak Ti dva už néjaké rok jezdí s nohejbalem kam se dá a fandí, čechovi tak moravákovi. Ale takovýmu ukřivděnýmu hovadu jako je Fritz, fandit nebudu ani kdyby hrál s kýmkoliv. Čoude zamysli se koho obhajuješ.0

Odpovědět
Čoud18.12.2003

Ad. Marvan: brněnskej dialekt mně nevadí, zrovna jako mně nevadí Brňáci. Jde o to, že na hřišti pracujou nervy úplně jinak a hráči na výrazy tohoto typu mají nárok, u diváků už si tak jistej nejsem. Zdokumentuji: když hraju já, mluvím jako prase (a vlastně i když nehraju), navíc jsem tím proslulej, všichni, kdo mě znají, to samozřejmě vědí. Ale zároveň mně asi spousta lidí může dosvědčit, že už jsem absolovoval pár konfliktů s lidmi, kteří vulgárně pokřikují na hráče, byť např. fandili nám a tedy nadávali soupeři.

Ad. Kalužík: sice se mně nechce takovou pitomost komentovat, ale nedá mně to. To ukřivděný prase Fritz ZATÍM udělalo pro českej nohejbal víc, než celý Modřice. Píšu ZATÍM s velkými písmeny, protože jsem v první řadě nohejbalovej fanda a je mně jedno, odkud pocházejí reprezentanti (z Brna, z Bratřínova,...) a tedy věřím, že tihle Modřický kluci co nejdřív v rámci reprezentace něco dokážou. Howgh.0

Odpovědět
Marvan18.12.2003

Ach jo, Čoude Čoude. Souhlasím s Tebou, že na hřišti pracujou nervy úplně jinak (sám to zažívám na turnajích pořád) a hráč může občas vypustit nějaký to peprnější slovo. Jenže podle mě to neplatí pro případ jaký se odehrál na smeči. Obdivuju Peťana Guldu, že po něm nevystartoval (u Radka sem to čekal, protože je známej jako velkej kliďas. Někdy až moc velkej). Nadávat někomu do č..... a p... jenom proto, že dal těžký podání nebo dvoják ????!!!!!!!!!! Sorry, ale pokud si někdo myslí, že je to normální, tak to nemá v palici v pořádku.0

Odpovědět
kalužík18.12.2003

Čoude opravdu dobré příklad dal Fritz mladém nohejbalistům co se na to dívali. Přeju mu v tom hodně úspěchu, asi je to jeho parádní disciplína. A k tomu praseti. Psal jsem hovado (obtížný hmyz), prase (tvor co se válí v hnoju) děláš z něho Ty.0

Odpovědět
Anonym19.12.2003

Myslím,že Fritzovi nešlo příliš o Guldovo podání,ale o to,že
Pelikán nepřiznal během jednoho setu dvakrát dvoják!!!
Až uděláte všichni pro nohejbal tolik,co udělal Fritz,tak se
do něj navážejte!!!Za celou dobu co jsem ho viděl hrát jsem
nikdy neviděl,že by někomu něco nepřiznal!!!0

Odpovědět
Maršálek19.12.2003

Někteří vysloužilí reprezentanti nás už o svých morálně volných vlastnostech přesvědčili např. na minulé Poslední smeči či při návratu z loňského MS. Dost dobře nechápu, proč jedinci, kteří dokázali téměř desetiletí být vzorem ostatním, zejména mladým nohejbalistům, na konci své kariéry zatrpkli a teď v trapné snaze se zavděčit asi kamarádům od piva se takto chovají. Naštěstí pro český nohejbal je toto chování už jen jejich labutí písní.0

Odpovědět
Čoud19.12.2003

Maršus, trošku mi sere, že něco jinýho říkáš v neděli večer na Klikovce a něco jinýho píšeš na net, jak je to s tím zavděčováním?0

Odpovědět
Dan19.12.2003

Martine, máš úplnou pravdu. To, že někdo umí kopnout do balonu neznamená že může mít proříznutej rypák. To co ukázal Fritz si budeme všichni dlouho pamatovat.

To Anonym : víš, k tomu dvojáku - od toho tam stojí ty dvě "loutky", neznamená to, že bude Fritz někoho slovně napadat kvůli nepřiznanýmu dvojáku !!0

Odpovědět
Anonym19.12.2003

Maršus,Ty nemáš morálku vůbec žádnou,protože s kýmkoliv mluvíš
tak mu pouze pochlebuješ a potom ho u někoho jiného zase pomluvíš!0

Odpovědět
Maršálek19.12.2003

Asi bych se k tomu vůbec neměl vyjadřovat, zřejmě někdo to tu chce vyprovokovat, aby jsme překonali rekord z tohoto fóra (tuším že 106 příspěvků). Ale když to tu tak hezky běží. Zeptej se třeba právě tebou zmiňovaného Fritze, jak mu pochlebuji a jak mě za to má rád. Nejprve si ověř pravý stav věci, pak piš - pokud nechceš jen provokovat a opět svou činností odradit těch pár seriózních přispěvatelů, kteří se po zklidnění fóra opět vrátili.0

Odpovědět
fight19.12.2003

Fritzek se neumí chovat ani ovládat, jinak dobrej hráč.0

Odpovědět
Miloš20.12.2003

Diskuse je o nohejbale a ne o morálce. Zatím.......0

Odpovědět
Tondas20.12.2003

Pánové, nechte těch žabomyších válek a raději přemýšlejme, co udělat pro to, aby nám Slovensko neuteklo! Protože jejich hra je, alespoň té absolutní špičky, ať chceme nebo nechceme, koukatelnější a účelnější! A neoponujte tím, že máme širší základnu možná to za pár let už nebude pravda! Repre starosti nechte repre trenérovi. A hlavně nám vůbec nepomůže zbytečná vypjatá rivalita mezi hráči!0

Odpovědět
Marvan21.12.2003

Omluovám se Tondasovi a Milošovi, ale nedá mi to a ještě jednou musím.

Anonyme, Fritzovi šlo jenom a právě o to Guldovo podání a během i po výměně to taky dával pěkně najevo. A co se týče toho dvojáku? Radek se přiznal a i přesto byl "pěkně" osloven, tentokrát Šimáčkem.

A k Tvé větě - cituji: "Až uděláte všichni pro nohejbal tolik,co udělal Fritz,tak se do něj navážejte!!!" Co tak závažnýho udělal? Byl několikrát mistr Evropy (tuším 2x ?) a jednou? mistr světa. Byl dobrej, dostal se do repre a svým výkonem přispěl k tomuto úspěchu na mezinárodním poli. Nevím, ale mě to nepřipadne jako by ho to opravňovalo, aby se choval jako hovado. Nevšiml sem si, že by to dělal kterejkoliv bývalej nebo současnej reprezentant.

Toť vše a snad to byl poslední příspěvek k tomuto tématu.0

Odpovědět
Čoud29.12.2003

Tak eště jednou já, ale fakt naposled, po ňáký kořalce, nasazuju hned z kraje smířlivej tón... Asi nám de všem primárně vo nohec, když už sme takoví pitomci, že sme ochotný za svý vlastní prachy a ve svym volným čase se hádat a nadávat si a pak si dát pivo... Seru na to, jestli je někdo z Brna nebo z Prahy, von tam ten podtón asi bude furt, byť to je z 99% ze srandy. Fricek je muj kámoš, tak se ho prostě zastávám, zrovna jako vy se zastáváte Pelikána, Guldy, atd., atp. Prostě se hrálo na plný pecky a někdo něco řek a my se v tom teď matláme a v podstatě de vo hovno, je to nohejbal, není to lukostřelba a tohle k tomu patří a my si pro příště slíbíme, že nebudeme posílat příspěvky tohodle druhu na net, protože je to zbytečný. Všem hezkej novej rok, HLAVNĚ DO BRNA, VY KOŘENI a čau na nohejbale!0

Odpovědět
Miloš29.12.2003

Diskuse bez zbytečných témat a připomínek by byla super. Ale nevidím to příliš reálně........

Doufám, že se uvidíme v sobotu v Litomyšli na turnaji a vše proběhne v pohodovém duchu. Užijte si Silvestra........PF 20040

Odpovědět
blb29.12.2003

to Miloš: Jsou věci mezi nebem a zemí... Kamarád Petr Čuda zvaný Čoud, excelentní hráč volejbalu a pokušitel nohejbalové šťestěny se pokusil si usmířit nesmiřitelné přátelé míče se jmenovkou GALA a TY JSI Z TOHO UDĚLAL REKLAMU NA SVŮJ TURNAJ!

Styď se alespoň co tvá sparťanská duše dovolí...0

Odpovědět
Miloš30.12.2003

Není to můj turnaj, ale díky za příspěvek0

Odpovědět