sezóna 2012
Jak to vypadá s účastníkama 2ligy? budou všichni vítězové kvalifikací hrát a kdo bude místo kroměříže? Díky0
Reakce
Místo Kromclu by měl jít do druhé ligy Vsetín B. Jestli to nakonec dopadlo si nejsem úplně jistý, ale myslím, že jo.0
Vsetín? Vždyť všechno rupnul.0
Kdo to rozhoduje?0
Nejsem si jistý ale mám pocit že by se měl udržet tým z druhé ligu který se neudržel...0
Kroměříž holt nefixloval jako předloni Holubice a dostal stopku.0
Ahoj ogaro a Petře. Ještě tím může zamíchat případný odkup třeba. Taky jsu zvědavý, bo se nás to v kraji přímo týká. Uvidíme jak se to vyvrbí, jo.0
Pro Radka: Ty jsi prostě génius, všechno dokážeš tak dobře vysvětlit a do všeho vidíš!!! Můj obdiv! Pro ostatní, Kroměříž žáky má ale bylo to tam asi na jednom chlapovi který se o ně staral... jako vlastně skoro všude. Rád bych ale přeci jenom věděl, jakou základnu má oddíl kde žáky vede Radek wcXac...0
Tak právě dva ze tří starších žáků na letní olympiádě byli z Kroměříže (kluci Doleželovi). Ale to je "jiná písnička". Pravidla splnění povinnosti mládeže v sezóně jsou holt daná a tady "na východě" se musí bohužel hodně cestovat.0
Věta byla vyřčena s pointou proč to prošlo Holubicím a neprošlo Kroměříži. Protože na Brněnsku jste podváděli a navzájem se kryli a Kroměříž to neudělala jako oni? Nefixlovali a byli vyloučeni.0
Hledal sem výsledky letošních žákovských turnajů na Brněnsku. Jednoho z poviných turnajů se zúčastnily Modřice, Holubice, Vyškov. Za Modřice startovali tři družstva viz. fotografie níže. Namícháni zde byli minižáčci, žáci a dorostenci. Co si mám myslet o týmu z Holubic, který všechny zápasy prohrál velkým rozdílem a porazil jen ve třetím setu o dvě hlavy menší kluky z Modřic? Mám si myslet, že tam učelově nahnali nějaké fotbalisty, aby odehráli turnaje kvůli podmínce pro start mužů v kvalifikaci o druhou ligu? Kroměříž má šikovné dva kluky co něco umí, nýbrž ale účelově turnaje doma nepořádala.
proč by tam mel jit Vsetin???????? Vždyt na to mají právo jen Holubice aspon teda jestly se to přirazuje podle kvalifikace,nebo jestly v tom je nejaká bota zase to by v tom případě tak mohl byt třeba nejakej tým z okresu0
A nezapomeňte prosím nakydat taky nějaký sračky na A.Opravila. Omlouvám se hlavně jemu, že jeho jméno beru do huby, ale ten patriot co na něho ve 2008 naházel hnuj je vážený představitel KNS. Krátká paměť - ráj pro lumpy. Každej, než vypustí nějaký moudro by se měl chytit za rypák. Aleš udělal jedinou správnou věc, když z nohejbalu odešel. Tenkrát jsem to moc nepochopil. Dneska mám nohejbal po 25 letech tam, co končí záda a někdy si rád přečtu jak to tady děláte. No klobouk dolů. A ještě jednou Aleši promiň.0
Taky nechápu,proč by měl jít místo Kroměříže do 2.ligy Vsetín B,když nehrál ani dodatečnou kvaldu.I když tam mají moc šikovný mladý kluky,který když se doplní někým,kdo moc nehrál v áčku,tak to bude mančaft jak z praku.Ale jednoznačně by tam měly jít Holubice jako 2.tým dodatečné kvalifikace.0
Holubice do ligy :D0
To jsem tady rozpoutal diskuzi. Kluci ze Vsetína mi řekli, že to budou chtít koupit. A že se teoreticky uvolní místo po Kromclu, který končí. Kdo má však na to volné místo nárok nebo kdo to nakonec půjde hrát, to netuším. Zájem Vsetína B o ligu ale určitě je.0
Pro Radek wcXac - 11.01.2012 23:12: Radku, ty si můžeš myslet co chceš a málokoho to zajímá, maximálně toho, co má sám máslo na hlavě. Takže bádej a pomlouvej jak libo. Za tebou je určitě hora nohejbalové práce. Tak tě nebudu zdržovat ať se můžeš té mládeži věnovat. :-))0
Koupit 2. ligu po Kroměříži nejde ze dvou důvodů - jednak je po termínu, ve kterém se to dá zrealizovat a jednak není od koho kupovat, protože Kroměříž byla vyloučena a žádnou ligu nemá..... Oficiální postup je následující: mělo by to být nabídnuto sestupujícím z 2. ligy - Semily a Třebíč. Nevím jak Semily, ale co mám zprávy z minulého týdne, tak Třebíč asi odmítne. Pakliže ani Semily nemají zájem, účast by měla být nabídnuta druhému z dodatečné kvalifikace = Holubice. Pokud by i oni odmítli, pak je na řadě třetí z dodatečné kvalifikace. Kdyby odmítl i třetí, měla by proběhnout další dodatečná kvalifikace.0
Díky za vysvětlení. Jen jsem tlumočil, co mi bylo sděleno.0
Ješte jedno vysvětlení bych chtěl,proč to bude nabídnuto přímím sestupujicím z druhé ligy když nehráli ani jednu kvalifikaci,to potom ta dodatečná kvalda nemá žádný smysl a nohejbal se bude hrát na ligové urovni pořád na stejném místě,chce se to zamyslet a podle mě by se měla dát šance i ostatním a ne jenom pořád těm stejným0
Souhlasím s Jozefem0
pro Jozef a Tomino: kluci, vysvětlení najdete v soutěžním řádu. Prvně je potřeba si to přečíst...... :-))))0
Dovolím si doplnit informaci pro Standu (14) a další, kteří si správně kladou otázku, proč by měl hrát druhou ligu zrovna Vsetín. Strom to uváděl na základě znalosti, že Vsetín s Kroměříží uzavřel dohodu o převzetí soutěže a má k tomu podepsány všechny náležitosti. Nemohou se však stát účinnými, jelikož před tím, než mohlo dojít k převodu soutěže, byl z ní Kroměříž vyloučen. Platí tedy scénář, který uvádí Milan Pivnička (18). S doplněním, že nikdo, kdo podle toho scénáře právo nabude, nepřevede ho na nikoho jiného, jelikož termín, do kdy se to mohlo stát už proběhl.0
O.K.Díky za informaci.Semily i Třebíč dle mých informací odmítly,takže je řada na Holubicích.0
Víťo díky za uvedení věcí na správnou míru. Pro některé Vaše kluky určitě škoda. Pro nás dobře, že nám zůstává v kraji takový soupeř. Ať se daří.0
Tak že by finální verze - do ligy jdou Holubice? Už by v tom snad mohlo být jasno...já jim to přeju a doufám že se jim bude dařit0
Kdo jde místo Šacungu?0
pokud půjdou Holubice do ligy,tak potřebují bezesporu posily ... Mohlo by třěba něco dopadnou z Kroměříže,ale to je jen myšlenka ;)0
Takže asi skupina Východ:Prostějov,Modřice,Bedřichov,Peklo,Orlová,Holubice,Mnichovo Hradiště,Plazy nebo Čelákovice.
Skupina Západ:Dynín,Horažďovice,Zbiroh,Zaječov,Řeporyje,Čakovice,Start,Čelákovice nebo Plazy.0
Na Moravu mají blíž a rychlejší spojení pražáci než Hradiště a Plazy.0
Má být jasná kvalifikace, do které skupiny se postupuje.Pak nebudou žádné spekulace.Také by odkoupení soutěže ve druhé lize mělo probíhat podle určitých pravidel.např ,že Zaječov si může koupit jen druhou ligu,ze západní skupiny,nebo z jaké skupiny jí koupí,tu bude hrát.
Takhle všihni co jsou na rozhraní trnou,jestli na ně nevyjde pro ně nevýhodná skupina,která může sezonu prodražit o 10 tisíce.0
Druhá liga je pro celky, které na tom nejsou finančně tak dobře, jako prvo- či extraligové. Rozdělení podle geografického umístění se mi zdá z hlediska nákladů na cestování/ubytování logické. Problémem je, že "české" týmy začínají tvořit většinu druholigového pole. Takže zbývá nerudovské "kam s ním", popř. dání hlav dohromady a navrhnout VV ČNS nějaké smysluplné řešení.0
pro standu (31) - než něco napíšeš zkus si zjistit jestli nepíšeš blbosti, v době internetu není problém. Jinak pražáci by najeli ve vých. sk. 1537km, Hradiště 1381km.
Myšlenka Martina (33) kdy zaječov koupil ligu od šaluňku tak by měl hrát vých. skupinu má něco do sebe .Dřív nebo později stejně bude na moravě minimim druholigových týmů z důvodu málo mládežnických týmů. Prostějov mládežnická bašta do dvou let v 1. lize. Vsetín, Modřice si druhou ligu udrží aby mladý mohli hrát kvalitní soutěž jinak ostatní týmy se budou měnit a spíše ubývat.0
Podle stávajícího stavu jsou všechny druholigové celky (udrživší se, postoupivší či ty, co nakupovaly) po konci soutěže v jednom balíku. Na začátku roku dojde k rozdělení do západní a východní skupiny a já pevně věřím, že i letos dojde na zdravý rozum a rozdělení podle geografického umístění.
Do budoucna, kdyby měly moravské celky ubývat, tak bych se nebránil např. rozdělení na více skupin (např. 3 české a 1 moravská) a nastavení hracího systému tak, aby byl zachován počet zápasů i systém play-off a play-out. Ale to je na budoucí debatě, teď jsem zvědavý, jak rozhodne ČNS v letošním nasazení do skupin.0
Aspoň by mančafty,kterých se to týká měli dostat možnost vybrat si mezi krajem a východní skupinou.0
Tomáši,samozřejmě jsem si ty vzdálenosti do internetu zadal a když jsem ty rozdíly posčítal a poodečítal /něco máte dál vy,něco my/,tak to kilometrově vychází cca stejně,jen my musíme jet po těch "prdelích" a vy to můžete mastit po dálnici.Ale nebudeme se tady přít o něco,co stejně nemůžeme ovlivnit./alespoň my určitě ne/.Svaz to rozhodí podle jasně daných pravidel/doufám/ a šmitec.0
Tohle začíná být opravdu velký problém a volá to po změně. Podle mě by měla být geograficky rozdělena i posloupnost postupů ,sestupů a prodejů aby opravdu nebyla možnost míchat západ s východem. Jinak to dopadne tak že jednou zůstane v lize už jen třeba Přerov a odjezdí dtuhou ligu od prahy na západ. Asi se nevyhnem tomu že by pak byla východní skupina podstatně slabší ale to už je holt úděl. Nebo možnost dvě mít 3 druhé ligy Západ střed a východ s nějakým delším spojeným play off.0
pro standu: a jaká jsou ty pravidla?0
Když se tak koukám na rozložení týmů po mapě, asi by bylo nejrozumnější udělat 3 skupiny, jak už tady někdo psal. Nebo mě ještě napadá varianta, že by bylo v západní 10 a ve východní 6 týmů. Otázka je, co pak s tím. Ale myslím si, že dát kterýkoliv tým z Prahy nebo Středních Čech do východní skupiny je nesmysl. Vloni to "odnesl" Šacung B a věřím, že i to byl jeden z důvodů, proč to prodali, protože je jasné, že by to letos dopadlo stejně. Myslím, že se třese půlka západní skupiny, na koho to padne, protože jedni to mají blíž na kilometry, druzí o něco dál, ale zato po dálnici.0
Když jsem před kvalifikací zjistil, že jedeme na Moravu, hned jsem se ptal, jestli se tím pádem kvalifikujeme do východní skupiny. Odpověd sekretáře: "Jde jen o kvalifikaci o 2.ligu. Rozdělení do 2 losovacích košů je rozhodnutí STK. Rozdělení do skupin 2.ligy 2012 bude podle přihlášených týmů přísně podle dojezdových časů a vzdáleností, jak tomu bylo v minulých letech. Třeba v tomto roce "spadl" do východní skupiny Šacung Benešov "B". To ale teď nelze určit, až podle výsledků kvalifikace (asi i dodatečné kvalifikace) a následně podle přihlášek do soutěže 2012 - může ještě dojít k dalším převodům soutěže, jako tomu bylo třeba v uplynulém ročníku (Orlová)."
Otázkou zůstává, jestli je přednější čas nebo kilometry?0
Pravidla jsou kilometry a čas dojezdu. Ale detaily neznám,my jsme se o to nemuseli nikdy zajímat,v okrese ani v kraji jsme to nepotřebovali.0
Oslovit 2 týmy ze západu nebo z jihu (Cep,Žatec B)a můžou vzniknout 3 kupiny.
1 západ:Cep ,Horažďovice ,Dynín,Zbiroh,Zaječov,Žatec B
2 střed:Plazy,Hradiště,Čelákovice,Čakovice,Řeporyje,Start
3 východ:Holubice,Modřice,Prostějov, Bedřichov,Orlová,Peklo
První týmy skupina o 1 až3 místo druzí o 4 až 6 a tak dál.Poslední 2 sestupují přímo další dva do kvalivikace0
To taky neni spatny napad. Ale nevim, jakou oporu by melo v radech osloveni dalsich tymu.0
Bedřichov - Orlová 266km. Z Orlové je to daleko všude.0
Když tu zde čtu, tak je třeba zmínit to, že se přihlašuje do soutěže, jejíž podoba je dána vydaným rozpisem soutěže. Ten jasně hovoří o 2. lize mužů jako o soutěži, hrané ve dvou skupinách po osmi účastnících. Tím je řečeno vše. Co se týká vzdáleností, tak letos jsem měl tu čest jezdit jako trenér béčka Šacungu. Musím říci, že skutečnost v dobrém předčila očekávání. Moravské bašty jako Kroměříž či Prostějov byly zvládnuty za necelé dvě hodiny, Modřice a Třebíč ještě blíže. Jediným strašákem tak zůstala Orlová, to bylo hodně přes 4 hodiny jízdy. Zařazení do východní skupiny tak nebylo důvodem prodeje soutěže. Tím byl pouze přístup části hráčů, kteří nebyli schopni adekvátně ligové soutěži na sobě pracovat v tréninkovém procesu. Z tohoto pohledu vedení klubu rozhodlo, že nemá smysl investovat tam, kde není předpoklad dalšího rozvoje.0
Každý kdo hraje jakoukoli soutěž musí počítat s tím že musí cestovat a podle výše úrovně i vzdálenosti, kdo nechce moc cestovat tak ať hraje okres. Pokud něco chci musím tomu cosi dát bez toho to nefunguje pokud chci hrát ligu nesmí my vadit čtyři hodiny na cestě. Mně cestování vadí a jsem nekopa proto nehraji žádnou soutěž.0
na tom něco je. Ale tady právě vyvstává ten problém že tato skupina druhé ligy bude vlastně pro tři týmy řeknu ze středních čech a na druhé straně pro ty z východu vlastně tou nejdražší ze všech ostatních soutěží. Ve všech ligách dohromady bude už vlastně jen 6 nebo 7 týmů z východu ostatních cca 25 střed a západ. Právě tenhle nepoměr tady začíná vyvolávat tu otázku řešení. Proto chceme mít dvě druhé ligy aby jsme měli pro "ekonomicky" slabší tu možnost ušetřit na nákladech. Jenže právě tohle všechno to bortí a dík tomu vzniká otázka jestli má druhá liga v téhle podobě nějaký smysl. Těžko tohle můžeme někomu vyčítat ale mělo by se to začít řešit. Řešení je spousta. Od 3 lig až třeba po zrušení druhých lig.0
Přesně tak,dík0
Konečně rozumnej názor. 2 liga - to je soutěž, ve které hrajou nejlepší třetí družstva v celé republice. Takže kdo hraje 2 ligu a výše musí počítat s tím, že tato soutěž už je i o cestování. Kdo cestovat nechce, ať hraje soutěže nižší i když má herně na cokoli. Jen pro zajímavost - Semily první rok v 2 lize měli ve skupině Vsetín, Budějovice, Dynín což byly pěkný výlety po republice(2006). A hrálo se. Kdo chce hrát, ať hraje, něco se tomu musí obětovat.0
Nejde ani tak o ten cas jizdy, ale o penize. Uz takhle se penize na sezonu shani blbe. A ti co dostanou do skupiny soupere pres 200 kilometrů daleko zaplati rocne spousty tisic navic. Pritom by stacil zdravej rozum a rozdelit to na vic skupin. Ale jak pisete Klenika zajima jen reprezentace a futnet. Maximalne jeste finale extraligy a vlezt pred kamery. Druha liga, prvni liga, kvalifikace o druhou ligu je jim absolutne u prdele.0
Ubrečenej Petře, nemáš na to, nehraj to. To je všechno. Není to tak dávno co jste všichni brojili pro to, že soutěže budou hrát kluby které na to mají, že je to moderní a současná doba to vyžaduje. Hráči se budou kupovat a prodávat, soutěže se budou prodávat a kupovat. Tak prodejte nebo kupte kdo na to máte a nebo nemáte. Co je podle tebe svazu do toho že nemáš na soutěž? Tak ji nehraj!0
Ještě pro zajímavost, podívejte se s kým hrály v roce 2004 Velké Petrovice... http://nohejbal.org/index.php?option=com_content&task=view&id=182&Itemid=126
možná se vám některé vzdálenosti zkrátí!0
Jsem z Velkých Petrovic,takže vím jaké to byly i "zájezdy"!Hráli jsme v jiných sezónách i na Cepu,Č.Budějic,Modřice,Stařeč atd.,vše dle rozpisu.Bohužel v poslední sezóně 2004 se nám zranily 2klíčoví hráči a 14dní před začátkem 2.ligy 2hráči skončili,proto se poslední sezóna jen dohrávala z povinnosti,kvalita tam nebyla!0
Pane stehlik mate pravdu ale take jste nerekl ze drive fungovaly kraje ne jako v soucasne dobe. Proto drive hrat ligu byla cest, ted si polozne otazku proc dve 2ligy?0
Dříve se také hrály v sobotu 2zápasy v 9h a 14h!Takže cestování a tím i náklady na finance byly menší.Je fakt,že 2.liga je na úrovni(můj názor)dřívějších krajů.Když jsem hrál dorost a sledoval zápasy mužů v kraji a pak na vlastní kůži hrál 2.ligu mužů,proto můžu porovnávat z vlastní zkušenosti.A nehraje v tom fakt,že se dřív hrálo na 3dopady.0
O tom jsem už v nějaké diskusi psal, třeba Jižní Morava byla od Vsetína po Jihlavu a některé roky bylo v kraji až 18 týmů a musel se dělit na tři skupiny. Je ovšem fakt že v okolí Brna nebylo nikdy dostatek klubů, jedině Útěchov, Obřany, Vyškov, občas Slavkov a Holubice v té době hrály okres Vyškov. Jinak nic. Takže jakmile se zvětšil počet krajů vakuum okolo Brna se zviditelnilo a je vlastně zázrak že se kraj držel tak dlouho. Bylo to opravdu přemlouvání klubů a vlivných jedinců v nich. Není nad to, když tlak a nároky přijdou zezdola a ne příkazem shora. Jinak ty dvojzápasy byly samozřejmě výhodnějši na finance ale myslím ze zkušeností že odpolední zápasy neměly patřičnou úroveň zvláště v podání hostů, pokud neměli v soutěži dominantní postavení. Pamatuji kdy jsme cestovali dopoledne Bedřichov a odpoledne Třeboň... to byl docela mazec. Stíhali jsme to s odřenýma ušima a kvalita hry s plným břichem a s odsezenýma dvěma hodinama v autě nebyla nic moc. Hodně krajům uškodilo zrušení jednorázových přeborů, jejichž vítěz postupoval na MČR... tam se to pěkně midlilo a navíc se utužovala krajská pospolitost.0
Pro he qbDLk: Já myslím že druhá liga má svoji váhu a spousta oddílů by si ligovou soutěž nikdy nevyzkoušela a spousta mladých kluků by v kraji uvízla bez motivace. Já jsem za druhou ligu vděčný. Dříve sice byly ligy dvě ale složitý systém kvalifikací, takže bylo velkým problémem se nahoru dostat. A pro krajského vítěze až na zářné výjimky takřka doslova nemožnost.0
Ahoj Tondo, dost mě mrzí, když píšeš "spousta kluků by mohla uvíznout v kraji a pod".
V Praze trvá prokopání se do kraje třeba osm let, když začne oddíl od píky a spousta se jich tam nikdy nedostane. Je kraj a kraj. V jednom kraji se do kvalifikace o druhou ligu stačí prakticky přihlásit a ve druhém na něj hezkých pár let dřít a v takovém kraji se krajským přeborem zcela jiste neopovrhuje.Tam kde ano, to také tak vypadá. Potom i ta druhá liga nemá vypadat tak, jak vypadá. Mimo týmů v horní polovině tabulky je úroveň vskutku nevalná. To, že jsi za druhou ligu vděčný, jak píšeš, plně chápu. Je to jediná možnost, kam uklidit trochu schopnější tým, který by se v silném kraji nechytil, natož aby mohl hrát kvalifikaci, protože příští sezonu by si už nikde jinde nezahrál, neboť nebude mít kde. Jsem zvědav, pokud se takové týmy neudrží, kam spadnou a jaké další národní ligy se zase budou kvůli tomu vytvářet aby si mohli s někým kopnout? Tohle už musí skončit, jsou to velmi pokřivené vztahy. Každý kraj, pokud chce hrát jakoukoliv soutěž, musí mít hlavně tu krajskou, jinak nemají co dělat jeho týmy ani v žádné lize. Je to jen na lidech v těch krajích, aby si to dali dohromady. Určitě se ale nebudou neustále přizpůsobovat funkční kraje těm nefunkčním, neustálým vymýšlením, jak to těm, co se jim vše rozpadá ještě ulehčit.
Je krásné se občas pochlubit skvělým městským přeborem neregistrovaných hráčů, ale nebylo by lepší, aby z nich byla úplně normální soutěž? V tom spočívá jedna z hlavních činností krajských funkcionářů. Jak k tomu všemu přijdou ti, co to opravdu dělají poctivě? Mají krajské, nebo okresní soutěže, které se musí prokopat do krajského přeboru, ten musí vyhrát a potom teprve uvažovat o nějaké kvalifikaci, mít mládež, poctivě vychovávanou v klubech, né půjčené fotbalisty z nějakého školního kroužku, nedělat s ní všechny turnaje v jednom dni, ale pěkně poctivě celý rok. Jak ti k tomu přijdou. A všichni tihle lidé, z těchhle nefunkčních krajů, kteří do dnešního dne nebyli schopní donutit své hráče k registracím, aby měli v kraji alespoň nějaké peníze, si pořád pro sebe usurpují nějaké rozhodovací právo, co se tady bude s nohejbalem dít. To opravdu není normální. Hlavně to není Tondo myšleno jako útok na tebe osobně, aby si mě nezačal zahrnovat vlnou důkazů, co si za svůj život všechno pro nohejbal udělal, to dobře vím. Je to jen lehká zpráva o dnešním vztahu, aby konečně spousta lidí pochopila, jak to dnes doopravdy je.0
Mozna se pletu, kdyztak me opravte, ale vykopani Prazskeho Kraje netrva podle me 8 let. Mame v praze tusim 4 prazske tridy a nad nimi je KP. Takze pokud je tym silny tak kazdou soutez hraje pouze rok a nejsou tam kvalifikace. Takze 4 roky stravite ve tridach a 5 rok uz hrajete kraj, takze 4 roky trva ziskat kraj bez jakekoli kvalifikace v Praze.0
Mílo, já neberu Prahu jako nějaký příklad protože je v tomto zatím jedinečná, ikdyž na metropoli která má mega a něco obyvatel nic moc. Třeba mládež no nevím, zatím funguje Kotlářka a žáci a dorost střídají oba týmy a stačí to zaplnit kdo je tam další? Když tak mně doplň. Navíc v pražských třídách je spousta béček, céček déček atd... hraje je dost chlapů která mají zenit dávno za sebou. To také na něco ukazuje. Takže tak jak jsem kdysi psal Wimmerovi aby mi pomohl odhalit příčiny poklesu nohejbalu v Moravskoslezském kraji a argumentoval jsem mu s tím že za nedlouho se v té situaci může ocitnout jakýkoliv kraj včetně Jižní Moravy, tak se něco podobného může stát třeba i v Praze. Asi relativně je na tom nejlépe Středočeský kraj která do široka obepíná Prahu a navíc sousedí s několika dalšími kraji. My tu máme u nás nahoře Olomouc, na západě Vysočinu a na jihu Rakousko. Ale my jako Modřice to zatím nevzdáváme, mladých je fakt dost. Ostatní se ale musí také snažit. Nelze žít z toho že jsou na jihu tituly. A to zatím málokomu v našem regionu dochází. Jak jim to vysvětlit? O to se snažíme už delší dobu ale nikdo se nechytá.0
Doplňuji: ...zatím funguje Kotlářka a Čakovice žáci a dorost střídají oba týmy a stačí to zaplnit kdo je tam další? ...0
Jen pro upřesnění pro tukánka, který hraje v Praze, ale pouze "tuší" kolik je tam tříd.
Krajský přebor 8 týmů, Krajská soutěž 1 A 8 týmů, 1 B 8 týmů, 2 A 7 týmů, 2 B 7 týmů, 3 A 7 týmů, 3 B 7 týmů, 4 A 7 týmů, 4 B ??? podle naplnění. Z každé třídy se postupuje do vyšší, to znamená i z 1 B do 1 A, i z 2 B do 2 A atd. Tak že pokud se naplní 4 B, je to osm let a to musí postoupit každý rok. Na to si se mohl ale na tréninku zeptat a nemusíš se tady při snaze udělat ze mně troubu ztrapňovat nevědomostí o vlasní soutěži.
Pro Tondu. Krajský přebor dorostu : (loňské údaje)1 x Čakovice, 1x Jenštejn, 2x Kotlářka, 1x Start, 1x Řeporyje, dlouhodobá soutěž družstev, dvoukolově každý s každým.
Krajská soutěž žáků :(loňské údaje) Turnajovým způsobem, Čakovice, Jenštejn, Řeporyje, Stopzevling.
Soutěž pražských žen se hraje také turnajovým způsobem.
Pro nejstarší máme PLV (pražskou ligu veteránů)kteří hrají dlouhodobou soutěž.
Jinak ke kvalifikacím i nadále slouží krajské přebory, které každoročně probíhají v určených termínech a jsou jednou z nejoblíbenějších akcí, pořádaných v Praze.0
Díky Mílo za info, já stále hledám na pražských stránkách ale většina rubrik a hlavně rubriky s mládeží, je nefunkčních. Takže omluv mé nedostatky v informacích.0
Už se na tom Tondo pracuje. Bohužel jsme skočili na špek jednomu kolegovi, co nám nasliboval stránky nové a že vše obstará i bude propagovat a blablabla, znáš to, jak vlk sliboval. Tak že teď to pomalu dáváme dohromady, aby bylo vše funkční a aktuální.
Informace jsou tam opravdu hanebně uspořádané a i když tam jsou, musí se velmi obtížně hledat. Doufám, že v nejbližší době vše bude k plné spokojenosti návštěvníků těhto stránek.0
Zeptat jsem se na to nechtel, protoze me to to az tak nezajima. Rozhodne jsem nechtel nikoho ztrapnit nebo zesmesnit. Myslel jsem si, ze A a B skupiny jsou rovnocene a ze az od pristi sezony se rozdelila 1A jako silnejsi a 1B na slabsi. Omlouvam se za svou nevedomost, mel jsem opravdu za to, ze A a B jsou rovnocene/byli rovnocene.0
Co rozdělení sever a jih
Jih:Prostějov,Modřice,Holubice,Bedřichov,Horažďovice,Dynín,Zbiroh,Zaječov
Sever:Orlová,Peklo,Hradiště,Plazy,Čelákovice a 3 x Pražáci.
Na mapě to nevypadá špatně.0
Tak musím že je to asi nejlepší varianta co zde máme....0
taky myslím že by to bylo nejlepší rozdělení0
Ten sever-jih vypadá velmi zajímavě a myslím si,že spravedlivě pro všechny.To bychom brali.0
No nacpat do jedné skupiny moravské týmy a týmy ze západních čech, to bych si snad netroufl ani po patnácti pivech.0
Zdravím,
na tyto stránky už nechodím, ale byl jsem upozorněn, že jsem zde byl zmiňován.
Ten kolega, který nastražil ten špek a nasliboval stránky nové a že vše obstará a bude propagovat a blablabla .... více v příspěvku pana Šnídla, jsem to tedy já. Bohužel přiznávám, svou chybu, kterou jsem udělal, když jsem se do něčeho takového chtěl pouštět. Asi to přičítám ke své veliké naivitě a tehdejší nezkušenosti s jednáním pana Šnídla. Nutno dodat, že stránky byly ke konci domluveného měsíce připraveny, ale bohužel se to nerealizovalo, neboť pan Šnídl ještě dříve než by si věci ověřil zareagoval svým obvyklým způsobem a mě v tu chvíli došla trpělivost a rozhodl ukončit veškerou oficiální spolupráci.
Podle mého názoru stránky pražského nohejbalového svazu měly být už beztak vylepšeny před pěti lety a hlavně průběžně aktualizovány, já to nechtěl jen kritizovat ale s něčím přispět a bohužel to takto dopadlo.
Dozvěděl jsem se také, že nabývám pověsti člověka, který jen slibuje a dělá sto věcí a nic z toho, to bych také rád upřesnil. Faktem je, že jsem veliký optimista a do všeho se hrnu. Takový jsem já. Jinak se, ale snažím naplňovat své vize a myšlenky. Něco jde lépe něco hůře. Někdy jsem závislí na druhých.
Je mi 23 let založil jsem neziskovou organizaci Český sport 21, o.s. na podporu dětí a mládeže ze soc. slabších oblastí a na podporu sportu zejména nohejbalu. Zhotovil jsem webové stránky www.ceskysport21.cz a rád bych, aby dobře sloužili všem lidem, kteří mají rádi nohejbal např. Trénuji děti z dětského domova v Klánovicích. Založil jsem nohejbalový oddíl NK Hloubětín (v současné době trénuji ženy a budou hrát dlouhodobý pohár žen, který v současné době nahrazuje 2. ligu)chci, aby pokračovala tradice hloubětínského nohejbalu. Šířím nohejbal na sídlištích a jezdím s ním po hudebních festivalech ( Mighty sounds).
Výše napsané jsou fakta, která jsem udělal nebo dělám. To co se mi nepovedlo se mi snad povede v budoucnu a to co jsem pokazil tak se omlouvám, jsem jen člověk.
Sorry za veliký příspěvek, ale už mě sere chování lidí v nohejbale. Divíme se stále proč je v takovém stavu. Je to tím, že odráží charakter nohejbalového lidu. Všichni se pomlouvají navzájem, nikdo nikoho nechce podpořit, nic nejde nefunguje. Je tu několik táborů, které si hájí jen své zájmy podloženo velikým pokrytectvím.
Přesto vidím světlou pozitivní budoucnost nohejbalu, kde se na hřišti i mimo něj setkáme jako přátelé a budeme sdílet tuto nádhernou hru...0
Nasměruj Davide svoje síly do jiného sportu. Nohejbal není sport pro tebe. Vysaje tě, připraví o iluze a odloží jako už spousty tobě podobných. Tvůj předposlední odstavec je pravda. Poslední je jen zbožné přání. Rád na tyhle stránky zavítám, když mám snížený žaludek, protože tady se mi často zvedne. Ale i tak ti fandím.0
Snad tě Davide nerozhodí takovej primitivní buran jako je Šnídl!?
Předpokládám, že všichni nohejbalisté kteří ho poznali osobně, nebo četli jeho příspěvky
vědí, že umí jenom žvanit a urážet.
Vůbec se s ním nezatěžuj a drž se své cesty.
Držím ti palce, H.0
Brečíš Davide na špatném hrobě. Za prvé: já tě nikde nejmenoval, pouze jsem odpovídal někomu na dotaz proč není to a to a né kvůli komu není to a to.Zamysli se nad sebou, jestli ti přijde normální naslibovat spousty věcí, nic neudělat, a ještě se to snažit hodit na někoho jiného jen kvůli tomu, že ti řekne, že už ti nevěří a že jsi slibotechna. Za druhé, stránky, které si se sám nabídl udělat jsi připravené neměl ani před termínem, ani po něm, přestaň lhát alespoň sám sobě, nehledě na to, že ten termín to byl už třetí a jako vždy pouze výmluvy. Podívej se do mailové korespondence na své sliby. Vše co jsi si kdy vymyslel, byly pouze tvé aktivity, do kterých tě nikdo nenutil z kterých si ale nikdy nic, ale vůbec nic nedodržel. Jak píšeš, "hrnu se do všeho po hlavě" je fajn, musíš si ale občas uvědomit, že když něco slíbíš, tak na to ti ostatní spoléhají. Pro tebe je všechno jen hra a je moje chyba, že jsem to hned nepoznal a celkem slepě ti důvěřoval, jsi mladý a na chyby máš nárok. Jinak si vážím, že se dokážeš alespoň pod svůj názor podepsat a přeji ti spousty úspěchů v tvých dalších aktivitách, které dotáhneš do konce.0
Děkuji za názor a přeji taky mnoho úspěchu.0
přesně tak , vůbec neřešte a nepouštějte se do diskusí se Šnídlem , je to jemon takovej ubrečenej polofunkcionář , kterej všude byl , všechno vymyslel a co není podle něho , tak je automaticky špatně..A ještě ke všemu je nově ani psycholog :D :D .Pro Davida : jsi mladý a na chyby máš nárok ! Ta největší byla diskuse se Šnídlem .0
Lehký výtažek konstruktivních příspěvků blázni a neb, proti všem.
#3 blazni cOONU - 09.08.2007 21:26
mladej Sachl?????jste se vsichni pominuli,ne?Peruni by stali na podavackach a sbirali by to z voleje toho vaseho Sachla!!!!!! ale kde mame vzit druhyho Vildu(jenom ten jim umel zatocit hlavy),mozna od veci by nebylo nasazeni Radka Pelikana,hlavne ne Zaby,to by se lidi unudili.
#3 blazni cOONU - 07.10.2007 15:21
Nahlásit, presne tak Pavelko,zalez si nekam do knizek a studuj na titul po otcovi na soukrome skole a vubec nespekuluj nad takovyma hloupostma,dik a nazdar!!!!!!
#13 blazni cOONU - 07.10.2007 20:57
Hele nevsimej si me a radsi se soustred na to,aby jsi podruhe nenapsal tituli,ale tituly,tak prestan hloupe remcat inzenyre a chytry moc nebudes,protoze kazdy z dotycnych jiste pochopil,ze to byla ironicka narazka s tema titulama,tak zdar
#1 blazni cOONU - 15.09.2007 22:02
Dobre mu tak tomu debilkovi Spilovi,Prazskej frajirek
#8 blazni cOONU - 16.09.2007 17:25
Se Spilkou souhlasim,budes asi fakt debil!!!!ke spilovi:ne ze bys byl mym kamaradem,ale kdyz uz jsme u p.Zaplatilka,tak to je taky dobra kunda falesna.ze ti ruply nervy se ani nedivim,kdyby me nekdo zacal tahat jako prvni,tak bych ho sestrelil taky krypla.
#29 blazni cOONU - 17.09.2007 20:16
Přesně tak.... souhlas s Ondrou... Jestli máš problém, dojeď do Přerova a místní si s tebou rádí popovídaj... :-) Jinak Spila je ten největší čůrák v nohejbale.... a brzo dostane znovu!
#43 blazni cOONU - 18.09.2007 15:49
pro mitku:::a mam chut se podepsat a dat ti pres drzku jednou.
#46 blazni cOONU - 18.09.2007 19:05
Jaka sranda,dostal bys pres cumak a byl by konec,moc srandy by nebylo.
A mnoho dalších a dalších.0
Jde Mrak do Modřic nakonec? Zatím snad není dokončený transfer a možná z toho snad i sejde.0
Čeká se už jen na peníze a hotovka.0
Tak přihlášky jsou odevzdané. Teď už jen čekat, koho nám STK určí.0
A jak to vypadá s Aší?Přihlásila 1.ligu?A druhou ligu bych udělal na 1 skupinu 8 až 10 týmu a zvedla by se uroveň jak 2.lize tak v kraji.Pan Stehlík je neuvěřitelně chytrej pán.Názor jestli nato nemáš tak nehraj ligu je trochu přehnanej ne.Sehnat peníze na sezonu řeší si myslim dost klubu.A hledat sponzory do nohejbalu je dost složity nebo se pletu?0
Byla to jen nadsázka, reakce na nicneřešící stížnosti. Jak chceš udělat druhou ligu a nejezdit? Přečti si všechny příspěvky před tím a ne jen můj... Je to diskuse o ničem. Něco jako nadávám na vysoké ceny benzínu ale jezdím...0
A ještě jedna rada, tedy když už to chcete nějak ovlivnit, nepřihlašujte se do druhé ligy a třeba zbude opravdu jen jedna skupina. No je mi jasné že se přihlásíte všichni, tak proč tolik povyku!!!0
Nic proti pane Stehlík ale mam dojem že se někdy asi dost nudíte a komentujete co se dá a ne vždy správně."jak chceš udělat 2.ligu a nejezdit" To jak z vás mohlo vypadnout to mě hlava nebere :) :)Je jasný že jezdit se musí a každej musí počítat že stráví celej den na nohejbale nebo někdy víc v autě.S 2 ligou by se něco mělo udělat ale tadle sezona už je snad jasná.Myslim že by mělo jít o kvalitu a ne kvantitu.0
Pane Stehlik, ta vaše reakce je úsměvná. Dluží Modřice pořád ještě hráčům peníze? A co Čako dostaly pade za Kubu včas?0
Pro Abc: Nic proti pane Abc, ale já se nenudím, možná narozdíl od tebe. Ty jsi mně vyzval k diskusi ve svém příspěvku. Považoval jsem za slušné reagovat. Jestli jsi mému příspěvku nerozumněl pak jsi ducha velmi prostého.
Pro Pavla: Tvoje reakce je velmi úsměvná. Není ani třeba komentovat... zase závist. Nech si o tom zdát a probuď se zpocený... :-))0
pro Abc, č.87: Příteli, pokud bys udělal pouze jednu skupinu druhé ligy, tak kvalitu zvýšíš, to je pravda. Ale náklady na druholigové týmy se naopak zvednou a to výrazně, protože týmy budou jezdit po celé republice......takže v tom si trochu protiřečíš.0
Jestli dopadne rozdělení tak,že 2 týmy ze středočeského kraje nebo Prahy budou hrát východní skupinu,tak příští rok 2 ligu na 99% již nepřihlásí.
1.Kvalita mezi těmito 2 kraji a 2 ligou není tak rozdílná.
2.Najeté km a tím i finanční náklady budou pro tyto 2 týmy největší z ligových soutěží.Což se ke kvalitě soutěže nevyplatí.
Měla by se udělat jasná hranice ,která rozdělí kraje na východ a západ.0
Milane muže se to řešit třeba dvou zápasem a neřekl bych že se nákdlady výrazně zvednou.To mě příde zbytečný jezdit někam dál vyhrát 6:0 a zase tahnout domu.Udělal bych 8 kvalitních týmu stejně se to maže v každý skupině mezi čtyřma prvníma.0
Pro Abc, č.96: Chlape, dej pokoj s dvouzápasama ! To jsem zažil mnoho let a je to peklo !!! Odehraješ první zápas dopoledne, pak rychle do auta, většinou bez oběda a rychle přejet.... Můžu ti říct, že se to mnohdy ani nedalo stihnout, když byla větší vzdálenost mezi ranním týmem a odpoledním, přes dědiny 90 km/hod., no hrůza...:-))) A pokud by byla jen jedna skupina druhé ligy, tak se dá předpokládat, že ty vzdálenosti by malé nebyly ! Pak přijedeš, rozsezený z auta a okamžitě na kurt. Podle toho taky ty odpolední zápasy vypadaly ! K tomuto už bych se vracet nechtěl, je to hrůza, to mi věř....0
Milan.Muže se to udělat na sobotu a něděli.Solida to tak udělala a Brod to udělal taky se Vsetínem.Nějak by se to dalo dohodnout vždycky a ne že né.První liga má taky ježděni a stěžuje si někdo?Přerov a Aš nebo Plzeň to jsou taky slušný štreky a Vsetín to už ani nemluvim co tam byl dřív.To by měla bejt 2 liga míň náročna na finance než třeba 1.liga?Myslim že by se to mělo dělit vykonostně!!0
Pro ABC ses asi zbláznil ne hrat sobotu i nedeli ty asi nemas rodinu nebo co ze tak blbe kecas,kdyz tu ligu nechcete hrat tak ji nehrejte hotovo.Vy u Prahy asi nedelate rukama protoze jinak by si toto nenapsal,my co Delame rukama tak si chcem aspon v nedeli odpocnout a byt s rodinou0
Ten kolega s tím nápadem sobota a neděle zřejmě nebyl při smyslech,když to psal.A hodně kluků tu sobotu a neděli často má,v sobotu hraje a v neděli jede se žákama nebo s dorostem.0
smyslem více stejných soutěží je právě jakési oblastní rozdělení. Takže v momentě kdy se řeší že týmy z jedné oblasti budou jezdit do té druhé přestává mít daná soutěž smysl z jakého byla zavedena. Z toho vyplývá že když něco funguje jinak než je nastaveno volá to po reorganizaci. Kdyby byla 2liga pouze jedna všichni postupivší by s tímto faktem mohli počítat a na základě toho se rozhodnout . Tomu se říká svobodné rozhodnutí.. Když je to ale tak jak je mají naši mocipáni v rukách osudy dvojnásobku rozpočtu klubů jež se to týká. Uznejte že dvojnásobek nákladů je v každém sportě celkem zásadní číslo.0
Přesně tak - systém sobota/neděle je ještě horší. Člověk stráví na nohejbale celý víkend, nedělní utkání nestojí za nic (většina týmů neustojí životosprávu :-))))) a navíc přibývají náklady na ubytování, které mnohdy převyšují cenu dopravy, kdyby se tam jelo zvlášť v jiný termín.....0
Dluhy a podrazy ničí fotbal na Moravě. V lize má jen tři kluby a dvěma hrozí sestup
Fotbalová bída zachvátila Moravu. Mezi šestnácti kluby I. ligy jsou jen Slovácko, Baník Ostrava a Olomouc. A to ještě dva jsou vážně ohroženy sestupem. Experti se shodují v tom, že moravský fotbal ničí dluhy a také vzájemná nevraživost funkcionářů.0
pro 103 voe toto je diskuze o nohejbalu co sem pletes fotbal0
Tak budeš hrát v sobotu a v neděli a pak další víkend volno ne a tech dvou zápusu by moc nebylo.Je pravda že 2.ligu hraje dost dorostencu tak by v tom byl někdy asi zmatek.Rozdělit 2.ligu na tři skupiny je podle mě uplnej nesmysl a stim co je teď by se mělo něco udělat za rok :)0
Tak kdo bude nejlepší nohejbalista ?0
Já tipuji že Láda Brůcha0
Jak tady nekdo psal Superb = Super Brucha. To nema kam uhnout.:)0
tak vážně -Kop nebo Pelikán?0