řízení svazu nohejbalu má trhliny

Beneš29.11.2006

Již delší dobu jsem měl trpělivost přehlížet mnohé chyby a nedostatky nového vedení VV ČNS, ale poslední měsíce práce VV mě utvrdily v přesvědčení, že takto již dále nelze pracovat. Já sám jsem byl taktéž ve skupině MORFEA a věřil jsem, že se začne pracovat koncepčně a zejména důsledně směrem k mládeži a tak tomu bohužel v současné době není. I když jsem byl v minulosti kritizován Martinem Maršálkem, že nemá kritické připomínky publikovat na tomto otevřeném fóru, jsem toho názoru, že každý se může k budoucnosti našeho nohejbalu vyjadřovat otevřeně a to kdekoliv, protože i ti mnozí anonymové jsou většinou příznivci nohejbalu. Shrnu pouze některé věci, které mě rozčilují :

  • návrhy komise mládeže ke změnám a k celé problematice rozvoje mládežnického nohejbalu jsou většinou přehlíženy a realizuje se pouze něco z nich

  • propagace mládežnických akcí je ze strany VV téměř nulová, viz Poslední smeč žáků a Poslední smeč dorostu, které jsou v rámci Poháru ČNS, Mistrovství republiky družstev atd.

  • komise zahraničního rozvoje neudělala asi nic ve směru další spolupráce s nohejbalovou mládeží ostatních států ( do r. 2004 jsme např. na Poslední smeči žáků měli družstvo z Maďarska, Chorvatska a zejména Rumunska - nyní nic, podobné je to s juniory.

  • je pořádán nohejbalový kemp mládeže, ale účast má rapidně sestupnou tendenci ( možné důvody : 14 dnů je mnoho, náklady účastníků kempu, hraje se na 3 dopady s hráči, kteří jsou již někde úplně jinde atd.). Kempy byly v plánu KMŽ, ale spíše jsem prosazoval 3-4 denní soustředění talentovaných žáků a s tím související treninkový program

  • komise rozhodčích prakticky nefunguje, na zajištění MČR žákovských družstev i na Poslední smeč žáků jsem musel prakticky sám zajišťovat delegaci rozhodčích ( i přesto, že písemné žádosti na delegaci rozhodčích byly dány s řádným předstihem na svaz) V r. 2005 jsem rozhodčí i sám vyplácel

  • z nových návrhů na úpravy v Soutěžním řádu se dovídám, že jsou tam návrhy, které komise mládeže vůbec nedoporučovala (viz návrh na zmenšené hřiště pro kategorii mladších žáků apod.)

  • pořádání konference je v souběhu s jedním z nejvýznamějších žákovských turnajů, což je pouze důkazem přehlížení soutěží žákovské kategorie, naproti tomu tzv. TOP AKCI "Memoriál Pepi Bicana" ZŠ je věnována pozornost, kterou si tento rychlokvašený turnaj dosud nezaslouží. Osobně jsem plně pro soutěže v nohejbalu na školách, ale vše musí být náležitě s fdostatečným předstihem připraveno.

  • další chyby bych mohl jmenovat u organizace a zabezpečení soutěží dospělých, ale jako předsedovi komise mládeže mi toto nepřísluší.

Na funkci předsedy KMŽ nerezignuji, pouze jsem si vědom toho ( a toto je ryze česká vlastnost), že mohu být odvolán, resp. nezvolen neboť jsem si opovážil vyslovit veřejnou kritiku a to se přece nesmí. Všechny mohu ujistit, že nadále budu pracovat ve prospěch rozvoje nohejbalové mládeže, že nadále budu organizovat a úzce spolupracovat se všemi, kteří skutečně pro nohejbalovou mládež pracují a dělají a to ne pouze na papíře a v nějakých analýzách, ale v praktické činnosti

Ing. Beneš - předseda komise mládeže a žen0

Reakce

52 příspěvků · poslední 26.01.
Ptáček29.11.2006

Souhlasím a plně se připojuji ke kritice práce VV v rozvoji mládežnického nohejbalu. Nechci se opakovat ve výčtu svých připomínek, neboť už jsem je prezentoval nejen na těchto stránkách, ale i přímo členům VV. Tímto je všechny připojuji k Richardovým. Myslím, že nastal čas se nezamýšlet, ale jednat. Navrhuji schůzku trenérů mládeže, na které bude provedeno hodnocení současného stavu a připraví se návrh řešení. Výsledky jednání budou zaslány VV. Termín a místo nechť navrhne R.Beneš.0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

Očekával jsem, že před konferencí se bude čeřit voda. Je jasné, že za rok a půl práce nejde realizovat vše z programu na čtyřleté období. Přesto byla většina plánovaných oblastí dotčena a řada věcí realizována. A za realizaci v konkrétní oblasti odpovídají i předsedové komisí. Takže budu též konkrétní:

Diskuse na ZZZZ - Na dlouhodobé "brečení" funkcionářů ČNS nad reakcemi anonymů bylo reagováno vytvořením fóra na stránkách ČNS. Dosud však zde z cca 90 přístupů má příspěvky jen cca 5 osob. Tlačil jsem na funkcionáře ČNS, aby důležité věci diskutovali zde, nikoliv na anonymním fóru, kde to zapadne ve smršti anonymních reakcí. Nestalo se tak, otázkou pak je, proč to "brečení".

Propagace mládežnických soutěží - Média skutečně nemají zájem o mládežnické soutěže, a to ani ve fotbale, hokeji, basketu apod. Prostě nemají a těžko s tím pohneme, když to nedokáží velké sporty. Nohejbal jako menší sport má naději uspět jedině v elitní kategorii a tam se počet příspěvků daří zvyšovat (stačí si projít třeba weby deníků či TV programů). To je skutečnost.

Kemp mládeže - Není to jen akce pro vyvolené hvězdičky, ale i pro ty "nekopy", kteří se to teprve učí. Na škodu to asi není, např. letos ve finálovém duelu MČR žáků hráli 4 z účastníků z kempu 2005 a 2006. ČNS vypsal letos granty na podporu dalších kempů (finanční i věcné), které měly být zařazeny do sítě partnerských kempů, leč nikdo z pořadatelů neměl zájem.

Zahraniční komise - To musí kolega Stehlík.

Komise rozhodčích - V současné době dochází k personální změně na postu předsedy komise. Na druhou stranu se kvalita rozhodčích výrazně zvýšila, dnes jsou za špatný výkon považovány 3-4 hrubé chyby. Co bych za to dal před 10 lety. Byl vytvořen systém hodnocení rozhodčích (s konkrétními výsledky, zohledněnými pro rok 2007), systém školení a doškolování.

Návrhy SŘ - Nevím přesně, jak se to tam dostalo, možná při převzetí některé kapitoly ze SŘ jiného sportu či jak. Zjistím.

Termín konference - Již několikrát bylo zmíněno, že termíny nebyly. Původní termín 25.11. vzal zasvé díky MS mužů, dávat to na 9.12. jsme nechtěli, jet 3x během tří týdnů do Prahy není sranda.

Memoriál Josefa Bicana - je zejména mužskou akcí a mezistátní zápas ČR-SR nebo vyhlášení ankety Nohejbalista roku či zařazení členů do Síně slávy si pozornost zaslouží. "Rychlokvašený" turnaj žáků v rámci této akce je bezpodmínečnou nutností pro lepší vyjednávací pozici s AŠSK ČR, která se logicky standardně brání přibrání dalších sportů pod svá křídla. Navíc věřím, že každý první ročník přinese dětské chyby, které ale jsou zkušeností pro ročník další. A není to sranda, dávat dohromady účast ze škol, je to úplně jiné, než zajišťovat účast z fungujících mládežnických oddílů ČNS.

Mládež obecně - Např. VV letos poprvé finančně motivoval KNSK v oblasti získávání nových členů kategorie mládeže a výsledků mládežnických oddílů.

"Vyslovit veřejnou kritiku a to se přece nesmí" - Tak to snad není míněno vážně, beru to jako žert. Vždyť s vizí otevřené komunikace jsem vstupoval do svého prvního VV a od té doby se snad na tomto poli něco událo. Komunikační politika dnes nabízí řadu možností (svazové a vlastní weby, časopis, zaslané podněty VV a OK ČNS). Nebo snad někdo cítí, že se nemůže svobodně vyjádřit?

Odborné analýzy - Vidím, že leží v žaludku docela dost lidem. Přesto za nimi budeme stát i nadále, protože bez nich prostě nejdou udělat ty správné noty. Pokud si nebudeme stále omílat tu písničku o specifickém nohejbalu. To tu bylo dlouho a proto také nohejbal je tam, kde je. Myslím, že bychom si naopak měli vážit vzdělaných lidí, kteří jsou ochotni se věnovat rozvoji nohejbalu jak analyticky, tak třeba publikačně.

Za svou činnost je zodpovědný nejen VV, ale i každý předseda komise. A měl by vědět, nakolik se mu podařilo svůj plán činnosti naplnit, nakolik se třeba věnoval svým členům komise, nakolik ho ve všech jím řízených složkách vůbec osobně znají apod. Neboť právě komise jsou prodlouženou rukou svazu k plnění konkrétních úkolů. A co tedy udělal proto, aby tento úsek byl hodnocen jako dobrý. Ale osobně jsem rád, že tato diskuse je velmi konkrétní a věcná a jak říká nadpis příspěvku, trhliny existují, ale já říkám, ne zase tak velké. Také trhlinou bych nenazýval oblasti, které pouze stagnují, leč neklesají dolů. To, že některé oblasti jdou nahoru a jiné zatím zůstávají na výchozí pozici, přeci neznamená ztrátu akceschopnosti. Posun v řízení ČNS bylo třeba udělat a navíc přišel ve velmi složité době (nestabilní situace ve FIFTA, snížení dotace od Sazky). Za rok a půl nejde vše podle představ, ale ty stěžejní věci ano a pod to se podepíšu. Problém je, že pro každého mohou být priority jiné a mohou se lišit od priorit VV.0

Odpovědět
Ptáček29.11.2006

Bohužel mnoho demagogie a nepřesností. Asi si dám práci a okomentuji tento projev, ale to si musím dát čas. Jenom jedna skutečnost : začal jsem s mládeží před 5 roky a za poslední rok a půl se stav v postoji VV vůči mládeži z mého pohledu zhoršil.0

Odpovědět
Knop Gerhard29.11.2006
  • zmenšení hřiště pro mladší žáky jsem obdržel jako námět z jiného zdroje než komise mládeže - nepředpokládám, že komise mládeže je jediný orgán, který může navrhovat změny pro mládež

  • k ostatním věcem buď otevřeme diskusi na oficiálních stránkách nebo na konferenci

  • pokud se týče zhoršení postoje k mládeži - pak pokud to je vyčísleno počtem účasti členů VV na akcích, pak možná ano, pokud je to vyčísleno časem, penězi a změnami předpisů týkajícími se mládeže pak rozhodně ne

  • jinak za mládež zodpovídá ihned po členu VV předseda komise mládeže, takže je dobré, že se chce p. Ptáček sejít s p. Benešem - předsedou komise mládeže a žen (to podtruhji)

  • Richarda prosím ať mi pošle návrhy, které jsme nereflektovali (do dnešního dne 5 dní po termínu pro připomínky k předpisům jsem ani od komise mládeže ani od R. Beneše k předpisům žádné připomínky nedostal)

  • komunikace Richarde s VV prostřednictvím zzzz je notoricky známá a asi zřejmě není účiná (ani nebude)

  • jinak souhlasím s Maršusem, že příspěvek je realtivně věcný a vítaný ve smyslu konkrétní kritiky (byť s ním v mnoha bodech nesouhalsím)0

Odpovědět
xyxy29.11.2006

Dobrý den, zajímalo by mě co dělá pan Maršálek, resp. jaké vykonává zaměstnání, že může psát tak sáhodlouhé příspěvky v pracovní době, bohužel někdy i o hovně...0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

To xyxy: Tak naštěstí nad tím zase tak nebádám a píši opravdu rychle. Hlavně bych velmi nerad, aby se opakovala ubohá praxe, kdy mi do firmy chodily anonymy s udáním, jak využívám firemní čas a prostředky na nohejbal. Doufám, že takové věci jsou nenávratně za námi. Můžem na sebe štěkat, závidět si možnosti, ale ne dělat si takové hnusárny. Díky moc.0

Odpovědět
A.Stehlík29.11.2006

...možnán to s tím nesouvisí ale chybí mi to. Pamatuji že před pár lety bylo jednou ročně jakési školení a zároveň schůzka trenérů mládeže. Jednalo se o celý víkend. Na té schůzce se stačilo probrat vše co se týkalo mládežnickách soutěží, turnajů, mistrovství republiky, repre složení a soustředění. Metodiky treninků i zápasů. Byli přítomni trenéři žákovských družstev ze špičkových líhní, dorosteneckých družstev z dorostenecké ligy a z týmů mistrů republiky a rovněž trenéři mládežnické reprezentace. Závěry které na této schůzce vzešly byly většinou podnětné a brány v úvahu jak VV tak STK. Musely samozřejmě být v souladu s termínovým kalendářem. Možná si vzpomenou pamětníci pan Wimmer, Nováček, Hájek, Suchý, Opravil atd...0

Odpovědět
Anonym29.11.2006

Pane Beneši, myslím že jste trefně pojmenoval stav, ale ta trhlina je na vaší straně. Pokud vím tak jste předsedou nejenom žáků, ale taky juniorů a žen. Neviděl jsem vás letos na jediné akci juniorů a ni žen, na lize ani na mistrovstvích. A to ani na mistrovství světa v Opavě, což bych teda očekával. Vlastně jste pouze tam, kde hrají vaši kluci z Prostějova. Je lehké se trefovat do cizích, ale kdo to má dělat jiný, než vy. Nebo spoléháte na to, že nějaká vyšší moc to nakonec udělá za vás? Jsem docela v šoku, že vám vadí třeba to, že se udělal kemp pro děti a že se tam hrálo na 3 dopady. Nebo že se konečně začíná něco dělat se školní mláeží. Tak to je snad dobře a určitě taková věc není lehká. Máte v komisi 8 lidí, včetně pánů Kubka a Albrechta co jsem koukal, tak se snažte. Nebo napište, v čem konkrétně vám výbor hází klacky pod nohy tak, že na nemůžete dělat to, co jste si naplánovali.0

Odpovědět
to A.Stehlík29.11.2006

...a nebyly třeba analýzy. A vůbec, kteří "odborníci"je vytvářejí a kde jsou? Jmenujte je,ať vidíme, jestli je vůbec známe a jak odborně pracují s mládeží.0

Odpovědět
Beneš29.11.2006

Nemám ve zvyku odpovídat anonymům, ale učiním rád vyjímku. Osobně jsem byl přítomen na všech, opakuji všech akcích juniorů ( mistrovství republiky a ČP juniorů). Na MS juniorů jsem nebyl protože jsem byl na českém poháru v Lounech a vrátil jsem se cca ve 23.00 hod. a další akci jsem měl v neděli - tentokrát služební. Jinak píšete o ničem, protože nemáte žádné informace. VV moc dobře ví, kde jsou problémy a co je třeba zlepšit. Jinak ovšem souhlasím s Tondou Stehlíkem, že pracovní setkání trenérů mládeže je nezbytné.0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

Tak ještě jednu věc. Nevím proč, ale nějak se zafixovalo, že členové VV a předsedové komisí musí být všude přítomni. Jenže jaksi se pozapomnělo, že počet akcí (hracích dnů) je dnes výrazně vyšší, než nedávno. Přibyly pohárové akce, mezinárodní akce... VV i předsedové komisí to řeší někdy tak, že pošlou na akci jako dohled zmocněnou osobu (nemám na mysli pouze delegáta za ČNS). Z politických důvodů je jistě dobré být všude viděn, ale není to objektivní faktor pro hodnocení výkonnosti. Někdy je to i naopak. Když to vezmu svým pohledem, tak protože mou doménou je kategorie mužů, byl jsem letos na PČNS (4x), MČR (3x), MS a SP (2x), utkáních WAE (10x), utkáních 1L (2x) budu na Smeči i MJB (2x). K tomu min. 1x MČRŽ, 1x MČRD, 1x PČNSD, MSJŽ. Celkem tedy min. 27 akcí, z toho některé dvoudenní a nepočítám kemp. Díky tomu však nestíhám některé jiné věci, takže občas je to kontraproduktivní. Skutečně tak nelze hledat paralelu mezi přímou účastí na akcích a kvalitě odvedené práce. Řada pořadatelů je ovšem přesvědčena, že když jim tam nepřijede min. půlka VV a šéfů komisí, je to pohrdání. Není.0

Odpovědět
Anonym29.11.2006

...jako nezaměstnanej bezdomovec - dobrý!0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

Ještě k dotazu výše. ČNS vytvořil tzv. expertní skupinu, kde se na dílčích úkolech podílí jak odborníci z nohejbalových kruhů (např. Mgr. Pavlík, Mgr. Kresta, Mgr. Stejskal, Mgr. Ziman), tak i kolektiv Ing. Hedrlína z pražské Palestry. Tento tým se podílí i na publikační činnosti v trenérsko-metodické činnosti nohejbalu a měl by se stát pilířem lektorského týmu pro školení trenérů.0

Odpovědět
Anonym29.11.2006

Měl jsem zájem zůčastnit se s dětmi na Memoriálu Pepi Bicana.Děti by jsem odvezl ,startovné zaplatil,postaral se o ně a přivezl nazpátek.Přesto mi ve škole nevyšli vstříc a mou snahu zatrhli s tím ,že má škola za děti zodpovědnost a musel by se mnou ject učitel.Asi by neměl žádný zájem. Myslím,že organizace této akce pěkně pokulhává ve všech směrech.0

Odpovědět
Anonym29.11.2006

Měl jsem zájem zůčastnit se s dětmi na Memoriálu Pepi Bicana.Děti by jsem odvezl ,startovné zaplatil,postaral se o ně a přivezl nazpátek.Přesto mi ve škole nevyšli vstříc a mou snahu zatrhli s tím ,že má škola za děti zodpovědnost a musel by se mnou ject učitel.Asi by neměl žádný zájem. Myslím,že organizace této akce pěkně pokulhává ve všech směrech.0

Odpovědět
Vondrášek29.11.2006

Musím se zastat Ríši Beneše. Pokud někdo předkládá nějaké návrhy ohledně SŘ v oblasti mládeže přímo VV měl by tento toto předložit předsedovi komise mládeže, který by to jistě rád se svojí komisí projednal. Další věcí je to, že VV by měl předsedu komise mládeže úkolovat a ne jenom čekat s čím komise mládeže přijde. Ohledně Anonyma 16:39, pan Beneš byl přítomen na všech MČR mládeže, v Opavě nebyl protože se v sobotu vracel z Loun z Poháru žáků již v horečkách a v neděli ležel v posteli s chřipkou. A s názorem ohledně turnaje škol by se měli povolaní seznámit s legislativou kterou zcela jasně popsal předchozí příspěvek. Toto se totiž týká i meziškolních turnajů na úrovni měst, kde školy preferují bez vyjímek všední dny a přiznejme si kdo je ochoten brát si na tuto akci dovolenou s tím, že se mu zúčastní sportovní školy kde nemá šanci získat nějakého nového zájemce o nohejbal. Veškerá jeho snaha přijde vniveč nepočítaje finanční náklady pro pořádající oddíl.0

Odpovědět
Matador29.11.2006

To Maršálek (29.11.2006 18:22): A který ze čtveřice uvedených pánů je onen avizovaný odborník?0

Odpovědět
neználek29.11.2006

Nechci zpochybňovat jejich tituly které jste tak důležitě vypsal.

Ale teď mi napište, co konkrétního, životaschopného a praktického už výše jmenovaní vytvořili! A kolik a co vytvořil kolektiv ing.Hedrlína a za kolik?0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

Každý z nich se podílel na některé či více etapách analýz pro ČNS. Někteří z nich publikují, a to jak ve formě materiálů interních (školy, svazy), tak i navenek (časopisy a publikace). Není jejich problém, že se část hnutí o jejich činnost a výsledky nezajímá. Za sebe říkám, málo jich a věřte, že je stále lámeme, aby se zapojili do svazové struktury ještě výrazněji. Zkušenosti a znalosti z jiných sportů (řízení sportu, legislativa, ekonomika a další) se nám hodí. Z někoho vypadne analýza, z někoho publikace, z někoho skripta, z někoho články, z někoho školení. Kontaktujte si je, oni vám jistě rádi zodpoví vaše dotazy.0

Odpovědět
Maršálek29.11.2006

Ještě k Poháru ČNS ZŠ. Tato soutěž po odchodu Karla Jonáka zůstala viset ve vzduchu. Protože první jednání s AŠSK nedopadla nijak dobře, bylo rozhodnuto rozjet první ročník soutěže ještě letos, aby se vylepšila i pozice při jednání s AŠSK pro rok 2007. Kdyby se začala soutěž tvořit v roce 2007 (jak "chytré" hlavy často zmiňují), dalo by se s asociací jednat až o ročníku 2008 - tedy roční ztráta (na to už jaksi "chytré" hlavy zapomínají, ale pro ně rok ztráty nic neznamená, pro VV ano). AŠSK nepůjde do ničeho, co je jen na papíře. Šanci má jen něco, co je životaschopné i bez zapojení jejích složek. I kdyby AŠSK nám dala jen svou propagaci ve školách, pohneme se o 100%, protože ve školách má neuvěřitelně silnou pozici, na rozdíl od složek ČSTV. Proto VV rozhodl o rozjetí soutěže ještě v roce 2006. Organizaci zajišťujeme se sekretářkou Voithovou a fakt to není sranda. Denně narážíme na problémy technického rázu (přesně ty všední dny kontra víkendy), problémy spojené s malým povědomím o nohejbalu apod. Přesto se do akce některé okresy zapojily, leč výsledky jsou mizerné. To ale stále nezavdává příčinu se na to vykašlat, protože je to jedna ze zásadních věcí na poli mládeže, na rozdíl od jiných nepřínosných a ekonomicky náročných vizí dalších celostátních soutěží nejmladších kategorií. Florbal na tom odstartoval svůj boom, stagnaci se tím pokouší zastavit házená. Okolo proplouvají parolodě a my se hádáme, kdo natáhne plachtu. Když budu alibista, tak řeknu, že soutěž škol může počkat, až bude více lidí na organizaci. Nejsem a proto říkám, že soutěž bude, byť ne v plánovaném rozsahu. Díky všem okresním činovníkům, kteří byli schopni uspořádat okresní kola a všem okresním radám AŠSK za totéž. Věřím, že začátkem roku 2007 vyjednáme s AŠSK rozumný kompromis při organizaci společné soutěže a o něco se pohneme vpřed. Osobně budu rád, když se zkušení matadoři z mládežnické oblasti zapojí a energii věnují organizace nové soutěže.0

Odpovědět
Matador30.11.2006

Čili tomu máme rozumět tak, že házíte do vzduchu slova a když se vás někdo opravdu na něco konkrétního zeptá, tak v tom bruslíte jako politici? Dobrý...0

Odpovědět
to matador30.11.2006

Dobrá poznámka.0

Odpovědět
A.Stehlík30.11.2006

Ještě jednou Pohár ČNS ZŠ: ...propozice jsem s nápovědou našel, uvidím co na to školy, zda budou ochotny uhradit alespoň část nákladů, neboť cesta z Brna do Prahy dvě auta, startovné pro tři trojice rovná se cirka 3000,- Kč. O spoluúčasti škol opravdu pochybuji a tak nevím jestli mi výbor tuto expedici schválí. Nedej bože aby kluci postoupili do nedělních bojů a museli přespat...0

Odpovědět
A.-Stehlík30.11.2006

...ale zkusím to!0

Odpovědět
Stejskal01.12.2006

Pořadatel postupujícím semifinalistům hradí nocleh v hotelu Pankrác***.0

Odpovědět
Anonym04.12.2006

ČNS je na draka!!!0

Odpovědět
Voithová04.12.2006

to A.Stehlík: V případě postupu je v souladu s propozicemi hrazeno ubytování.0

Odpovědět
A.Stehlík05.12.2006

Děkuji za informaci, zašlu e-mailem přihlášku dvou ZŠ, jakmile mi školy potvrdí soupisku.0

Odpovědět
Persching-205.12.2006

Maršálek (29.11.2006 18:22): Ještě k dotazu výše. ČNS vytvořil tzv. expertní skupinu, kde se na dílčích úkolech podílí jak odborníci z nohejbalových kruhů (např. Mgr. Pavlík, Mgr. Kresta, Mgr. Stejskal, Mgr. Ziman), tak i kolektiv Ing. Hedrlína z pražské Palestry. Tento tým se podílí i na publikační činnosti v trenérsko-metodické činnosti nohejbalu a měl by se stát pilířem lektorského týmu pro školení trenérů

neználek (29.11.2006 22:27): Nechci zpochybňovat jejich tituly které jste tak důležitě vypsal.

Ale teď mi napište, co konkrétního, životaschopného a praktického už výše jmenovaní vytvořili! A kolik a co vytvořil kolektiv ing.Hedrlína a za kolik?

Pro Neználka. Ty a každej jinej dobrovolník je vítán. Pokud výše jmenovaní nic neznají, neumí, hovno dokázali, pak namísto nich nabídněte své zkušenosti, výsledky, služby a pozvedněte Nohejbal.0

Odpovědět
Helemese06.12.2006

To Persching-2: Mas recht, kritizovat umi kazdej. Ja verim, ze tito zmineni panove delaji co je v jejich silach a kazdy z techto anonymu ma sanci se predvest. Diskuze je dobra vec, ale je rozdil mezi diskuzi a zbytecnou kritikou. Timto vyzyvam vsechny, kteri tak radi kritizuji praci jinych (zatimco sami nikdy nic neudelali), aby se zvedli a sli nabidnout sve schopnosti...Vzdyt je to tak jednoduche ze?0

Odpovědět
to Persch.06.12.2006

Z odpovědi p.Maršálka/29.11./...se podílí i na publikační činnosti a měl by se stát pilířem... kdy?0

Odpovědět
Maršálek07.12.2006

Tak všichni už mají publikačně něco za sebou a co vím, tak plodí i nadále. Teď jsem třeba Tomu Zimanovi posílal podklady pro učební texty nohejbalu, která tvoří - poptejte se, máte-li zájem se s tím seznámit (ziman@feld.cvut.cz). Lektorský tým již bude připraven na školení trenérů roce 2007.0

Odpovědět
Persching-207.12.2006

Abych doplnil sebe a Helemese. Kdekdo, včetně mě si tady opakovaně plácá játra. Tu dobu, co věnujeme tomuhle čvachtání bysme měli (každej), radši ),( nebo ¨místo toho ) taky věnovat tomu něco opravdu udělat, nebo vymyslet.

Proto mě tady hlavně chybí od těch kritiků, že kromě toho, co jim vadí už nikdo z nich nenapíše svůj návrh řešení pro odstranění toho, co kritizujou. Pak se může diskutovat, co je lepší / horší.

No právě, vždyť je to tak snadné, že ? ...

Pokud by se lidi, do kterých se tu kdekdo trefuje, nechali tímhle odradit, a vysrali se na to, pak bysme teprve viděli. Chtěl bych vidět ten zástup zájemců o jejich práci.0

Odpovědět
Helemese07.12.2006

To Persching-2: Ja ti zadny navrh nedam, protoze o tom vim prd:-) A prave proto, ze sam nevim co to vsechno obnasi nebudu hazet spinu na nekoho, kdo se snazi pomoct s tim nasim krasnym sportem. Preji krasne vanoce0

Odpovědět
Persching-208.12.2006

O.K., vidíme to podobně. Zdar.0

Odpovědět
Anonym17.12.2006

Odstupte všichni a dejte tam jiné vedení,které tam bude něco dělat a né brát jen peníze.0

Odpovědět
Persching218.12.2006

Hezky řečeno "dejte tam jiné vedení". Myslíš, že si někdo nechá poručit? Zkus to sám, chytráku.0

Odpovědět
Anonym18.12.2006

Klidně takhle to umí védst každý.0

Odpovědět
Janička18.12.2006

Hele jděte všichni k šípku. Radit umí každej, ale když přijde na činy, tak najednou nikdo není vidět. Možná není vedení optimální, ale zaplať pánbůh za ty nadšence, kteří to jsou ochotni dělat - jo a domnívám se, že platy také nebudou zrovna v kategorii VIP.0

Odpovědět
Anonym18.12.2006

Tak se jich zeptej kolik berou víc jak ty.0

Odpovědět
Janička18.12.2006

Mě je fuk kolik berou, jsou ale ochodni pro nohejbal něco dělat, cos udělal ty? že tak pěkně kritizuješ. Netvrdím že vedení je bez chyb, ale nikdo jinej to zatím asi dělat nechce, jinak bys byl jistě už předsedou a vedl nohejbal ke světlým slavným zítřkům.0

Odpovědět
miťka18.12.2006

Nevšímej si ho, lidi co něco dokážou se nestydí pod svůj názor podepsat.0

Odpovědět
rozhodčí18.12.2006

Jen pro informaci.
Jedinými placenými funkcionáři na svazu jsou:
Dalibor Nováček a Vladimíra Voithová.
Nejsou to zaměstnanci, ale lidé pracující na svou živnost.0

Odpovědět
Maršálek18.12.2006

Nereagujte na takové nesmysly. V celém ČNS běží jeden úvazek na cca 50% průměrného platu v ČR a jeden další na úrovni cca 30% průměrného platu v ČR. Pak jsou další drobné odměny (vedení účetnictví apod) a odměny sekretářům KNSK (cca 2% průměrného platu v ČR). To je vejvar.0

Odpovědět
Janička18.12.2006

No pane Anonyme - co ty na to. Už tě vidím, jak bezplatně lítáš okolo nohejbalu jako funkcionář. Už se těším na ty světlé zítřky pod tvým bezchybným vedením.0

Odpovědět
Anonym18.12.2006

Janičce.Dá se to dělat lépe.0

Odpovědět
Anonym18.12.2006

Tak dělej, ukaž nám to.0

Odpovědět
Anonym15.01.2007

A jak asi? nikoho si tam nepustí ty hlavo.0

Odpovědět
Radek15.01.2007

Na stránce svazu vidím v menu poslední odkaz, Chci pomoct nohejbalu. Tam je výpis docela hodně možností, kde se můžeš uplatnit. Zkus to a třeba tam pak nebudeš pouštět i ty.0

Odpovědět
Miloš26.01.2007

na svazových stránkách jsem prohlížel rozpis dlouhodob. soutěží pro rok 2007. A docela mě překvapila částka za nesehrání utkání 5000,-Kč. Dala se očekávat vyšší částka. Nebo ne?0

Odpovědět
Anonym26.01.2007

Plzenští dorostenci budou natěšení, takže už určitě všude dojedou.0

Odpovědět
Anonym26.01.2007

O tom nepochybuj.0

Odpovědět